Ašeradens: “Dienā” ieradusies likvidatoru komanda

81

Komentāri (81)

Baiba Eglâja 22.07.2010. 01.03

Politika, politika… OK Tikai Ašaradens laikam aizmirsis, ka av past’vēšana ir atkarīga arī no lasītāju skaita. Tik tā jau arī ir politika – nolikt iespējamo lasītāju izvēles priekšā – pirkt 2 avīzes vai 1 maizes kukulīti (varbūt cenās kļūdos). Iepriekš jau paredzētā gājiena izpildītāji ir tikai sīkas personības. Pār visu tak valda politika. Ha.

0
0
Atbildēt

0

garausiitis 14.07.2010. 01.23

Man jau tas viss vairāk gaudas atgādina…

+3
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 13.07.2010. 23.20

nesaistīti/saistītas pārdomas: šodien pavisam nejauši pēc vairāk nekā četru gadu pārtraukuma LuLū picās paņēmu tur klientiem pieejamo presi. sķirstīju kā to parasti daru, skatīju bildes žurnālā, par kuru bija pārliecināta, ka tas ir kaut kāds jauns privātās/patiesās/dzeltenās viens no paveidiem. līdz atdūros lapā par kino un tur ieraudzīju Dita Rietuma un Naumanis. Un tikai tad man pieleca, ka tā ir “Izklaide”. šoks. tiešām. zināju, ka Diena iet uz to pusi, bet ka tik ļoti… līdz ar to, ka ir “ir” īsti žēl nemaz nav. bet tomēr arī Dienā palika žurnālisti, kuri grib strādāt – rakstīt un ziņot, analizēt un būt par politiķu watchdogs. kas notiks ar viņiem?

+3
0
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > nikolajs0305 13.07.2010. 23.43

    Nav nemaz tik nesaistītas Man patiesi būs interesanti noraudzīties, vai kino un māksla kā tāda ir pāri visam Rietumas, Naumaņa vai Zirņa izpildījumā. jeb, ja avīze var rakstīt par dajebko, ka tik ir iespējas izpausties par kino, mākslu un gastronomiju?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    nikolajs0305 > nikolajs0305 14.07.2010. 00.19

    pieļauju, ka viņiem nav vienalga, bet varbūt nav arī īsti izvēles… lai gan izvēle in general ir vienmēr… vienīgi ne vienmēr ir iespēja to izdarīt un īstenot :) disclaimeris: vēla vakara stunda tagad līdz ar to domu skaidrība (arī karstuma ietekmē) ir ierobežota ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 13.07.2010. 23.13

Kāda vairs tur diena?! Par Latviju velkas baisa nakts…

+4
0
Atbildēt

1

lidija_stripkane 13.07.2010. 20.51

Smieklīgi lasīt šīs gaudas IRā, ko radīja no Dienas atdalījušies vienas politiskas ievirzes žurnālisti un viņu dažus desmitus lielais fanu pulciņš, kas ir gana pietiekams liberālai avīzei Latvijā.
Te notiek pilnīga vārīšanās savā sulā!
Ceru, ka jaunā Diena būs solīds, konservatīvs laikraksts. Ancupova pirmie publiskie izgājieni- teicami!

+1
-14
Atbildēt

4

    Silvija Adijāne > lidija_stripkane 13.07.2010. 20.57

    Protams, ka teicami, jo Ancupovam neapgalvot, ka melns ir melns un balts ir balts, būtu vienkārši pastulbi, vai ne? Savā sulā? Maybe. Ja abstrahējas, ka pricipā šī sava sula pārstāv kādu piektdaļu aktīvu un domājošu iedzīvotāju. Kalvītis jau ļoti slikti beidza ar to, ka neņēma vērā skaitliskā mazākuma domas…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > lidija_stripkane 13.07.2010. 21.06

    =Ceru, ka jaunā Diena būs solīds, konservatīvs laikraksts=
    ===
    Ok, ok “konservatīvās domas renesanse Latvijā”… Nez ko Tu konservēsi – nav jau tikdaudz tā radītā. Ir jau, protams, iespēja nodarboties ar latviešu klasisko “konservatīvismu”, kura pamatdoma banalizējot ir līdzīga Bībeles scenārijam – Ēdene/Ulmaņlaiki => izdzīšana no Ēdenes => nebeidzams atpakaļceļš… vienkāršāk – murdziņi no stāsta “zāle bij zaļāka un kokaīns baltāks”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > lidija_stripkane 13.07.2010. 22.19

    d_jirgen Smieklīgi klausīries šīs gaudas LRā-1, ko radīja no Dienas atdalījušies vienas politiskas ievirzes menedžeri un viņu dažus desmitus lielais Labiešu pulciņš, kas izrādās nepietiekami liberālai avīzei Latvijā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > lidija_stripkane 14.07.2010. 10.38

    Kristaps Freimanis
    Tagadējās Eiropas konservatīvās vērtības ir radītas 2000 gadu. Liberastiem gan tā pašvakāk, tādēļ jau viņi arī eksistē būtībā uz jaunām, apmautām meitenēm- žurnālistēm, kuras pašas tā īsti ne par ko nav pārliecinātas, jo apakšā nav patiesas gudrības. Ar viņām arī manipulē liberastu ideologi, iestāstot, ka visbriesmīgāk ir būt provinciālam ar to domājot Latviju un latviešu intereses.

    0
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 13.07.2010. 20.37

:) “ir” būs iespēja bišķi paplašināt biznesu, kļūstot par dienas avīzi, jāpiemeklē gan ieguldītāji, droši vien..

+4
0
Atbildēt

3

    janitors > snjuu 13.07.2010. 20.52

    Gribu redzēt to ieguldītāju, kurš tagad investēs naudu jaunas dienas avīzes izdošanā. Tas ir daudz, daudz dārgāk un sarežģītāk kā izdot nedēļas žurnālu un šādu portālu. Pie tam, dienas avīze kā formāts noteikti sašaurināsies savā izplatībā (interneta resursu dēļ).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > snjuu 13.07.2010. 20.55

    Ar šādu nosaukumu- IR, YES!, Labi!-?
    Dzelteno presi atsit. Nelokāms mēles mežģis, rada neērtības sajūtu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.07.2010. 21.02

    Protams, un to es diezgan labi saprotu, bet situācija ir tāda, ka, piepildoties visnejaukākajiem pareģojumiem, būtībā atbrīvojas vesela niša un ir pieejami arī cilvēkresursi aka “Ēlertes ēna”. Tāpat – ir dots sagatavošanās laiks, jo “Diena” nenomirs/nemodificēsies uzreiz. Arī drukātā prese kādu brītiņu vēl pastāvēs pat pieprasījuma krituma apstākļos. Var jau gadītes, ka potenciālais lasītāju loks ir pārlieku internetizējies, lai šos varētu pierunāt pirkt papīra avīzi, un tomēr … :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janitors 13.07.2010. 20.16

Ja nu kādam vēl ir kaut mazākās šaubas par Ašeradena vārdiem, iesaku noskatīties interviju ar Dienas jauno galveno redaktoru http://www.diena.lv/lat/multimediji/dienatv/politika/video-intervija-ar-laikraksta-diena-galveno-redaktoru-sergeju-ancupovu

Teksts par Parexu vien ir ko vērts.

+5
0
Atbildēt

2

    Diâna Antipova > janitors 13.07.2010. 20.31

    jā, Parex analīze liecināja par izcili stratēģisku un analītisku domāšanu. Nez kāpēc ir tā, ka ko būtībā līdzīgu Dienas jaunās vadības tekstiem parasti bīda nejēgas. Un tad Ancupovs nepubliski veiks mediju analīzi, oi, nē, to darīs Dzintars.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    tetrapack > janitors 13.07.2010. 21.07

    Ko vērti ir Ancupova centimetru garie nagi (ap 13:40). Varu iedomāties, kā viņš mājās pie spoguļa tos vīlē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 13.07.2010. 19.35

Tas,ka Ēlertes Diena ir norietējusi, vēl nenozīmē, ka neausīs cita Diena. Tas ko Ašeradens purpuļo par netiešiem pierādijumiem ir tāds pats bleķis kā jebkura cita politiķa muldēšana. Nu ja ir tev tie pierādijumi, tad liec viņus galdā, nevis pūt miglu acīs. Tādus tekstus bīdīt, kuros nav pateikts pilnīgi nekas mācēja pat Brežņevs.

+2
-11
Atbildēt

3

    Silvija Adijāne > Tane-Dane 13.07.2010. 20.10

    Ausīs , Mārtiņ, ausīs. Un kā vēl ausīs. Sauksies Diena, bet rakstīs kā NRA. Viss jau bijis un redzēts. Lai Tev (spriežot pēc Tava foto)BŪTU SAPROTAMI: piemēram, atjaunotā King Crimson līderis turpmāk būs Rikijs Martins!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Tane-Dane 13.07.2010. 22.24

    Cita Diena ir aususi – tagad saucas Ir.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 14.07.2010. 03.54

    Džeki spīd ar intelektu un izcilām novērošanas spējām:)?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 13.07.2010. 19.20

Organizējam Diena boikotu. Ilgi kaut kas tik labs nav bijis… !!! Redzēsim cik ilgi izturēs…

+3
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 13.07.2010. 19.14

Tikko Latvijas Radio žurnālists jautāja Ancupovam – ko viņš var teikt par to, ka tiek saistīts ar PLL. Ancupovs reaģēja ar pretjautājumu – kāpēc Sergejam(Ancupovam) vajag uzliet netīrumu spaini?

+5
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 13.07.2010. 19.09

Īpatnējs ir dažu cilvēku domāšanas veids, kuri uzskata ka Ašerādenam un Ēlertei sava labklājība būtu jāziedo kādām nenoskārstām pūļa iegribām.

+10
-2
Atbildēt

2

    Driimeris > gundega_heiberga 13.07.2010. 20.14

    šīs personas tiešām nav tās, kas spēs pavērst pūļa enerģiju pareizajā virzienā…
    2000 gadu atpakaļ bija cilvēks, kurš sevi ziedoja pūļa glābšanai- acīm redzot mums tāds vēl nav piedzimis, diemžēl…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > gundega_heiberga 13.07.2010. 20.41

    =2000 gadu atpakaļ bija cilvēks, kurš sevi ziedoja pūļa glābšanai=
    ==
    Kuru Tu domā – Sokratu vai Ješua Mirjamas dēlu? Ja nopietni – “pūlis” nav “glābjams”, domāt var iemācīt tikai indivīdiem. Indivīdi, kas domāšanu apgūst, vairs īsti nevēlas būt daļa no “pūļa”…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 13.07.2010. 18.59

Ancupovs darbojies sabiedrisko attiecību jomā – bijis Valda Birkava (LC) preses sekretārs, arī izglītības un zinātnes ministra Jura Radzeviča (LPP/LC) padomnieks.
Ancupovs 2009.gadā kļuvis par Nacionālo resursu institūta direktoru, kur strādājis kopā ar Birkavu, vienu no pirmajiem kustības “Par labu Latviju” manifesta parakstītājiem un Latvijas Juristu biedrības priekšsēdētāju Aivaru Borovkovu un biznesa konsultantu Mārci Bendiku.
—————————————–
“Pasaki, kas tavi draugi, un es pateikšu, kas esi pats”

+18
0
Atbildēt

0

dro 13.07.2010. 18.54

Pārmest otram mēs visi esam naski. Ko tad Ašerādens un Ēlerte, esot mazākumā, varēja kontrolēt? Zaudēt naudu un sūdzēties publikai, ka tas, kas notiek Dienā, nenotiek ar viņu ziņu? Varbūt vajadzēja savas akcijas publiski sadedzināt pie Brīvības pieminekļa?:)

+12
-3
Atbildēt

1

    Driimeris > dro 13.07.2010. 20.10

    Tur jau tā LR problēma, kad jāizvēlas starp sabiedrības interesēm un personīgo labklājību, izvēlamies to otro… es arī neesmu nekāds pozitīvais piemērs- toties es nekandidēju uz Saeimu! Ja Ēlerte un Ašeradens nebūtu pārdevuši savas akcijas, publiski paužot savu pilsonisko pozīciju- viņi varētu kalpot par karognesējiem jaunajai Atmodai… viņi izvēlējās naudu- tādēļ, kur garantija, ka šobrīd viņi atkal nedarbojas savās, nevis sabiedrības, interesēs?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 13.07.2010. 18.13

Skumji jau vienkārši- nopērk,padreijā teātri,un uzsit divus dēļus- bodīte ciet.Tiešām,uz smiltiņām tā demokrātija un pilsoniskā sabiedrība, visu izšķir slāpes jeb kam vairāk piķa.Uz pašu Ašeradenu ar Ēlerti pastarpināti arī attiecas.

+10
-3
Atbildēt

0

putekliic 13.07.2010. 17.51

Iespēja tik vienkārši likvidēt lielāko un ietekmīgāko Latvijas laikrakstu ir vēl viens apliecinājums tam, ka valsts un tās pamati vēl aizvien ir uz smiltīm būvēti. Katram zināms – spēcīgi un neatkarīgi mediji ir stipras un demokrātiskas valsts viens no stūrakmeņiem.

+19
-1
Atbildēt

5

    mary75 > putekliic 13.07.2010. 18.36

    Jā, bet spēcīgi un neatkarīgi mēdiji var būt tikai valstī, kur ir spēcīga pilsoniska sabiedrība, un otrādi, tās ir savstarpēji saistītas lietas.
    Pirms dažiem gadiem Čehijā politiķi gribēja nomainīt, šķiet, sab. TV kanāla vadītāju, kurš spēcīgi tos kritizēja.
    Un uz ielas iznāca simtiem tūkstoši cilvēku, un neko politiķi izdarīt nespēja.
    Un kas Latvijā notiek ar sab. TV?
    Un kuru, izņemot dažus, tas interesē?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 13.07.2010. 20.37

    Piekrītu par visiem 100% – pamatu pamats valstiskuma stabilitātei ir protams pietiekami pārtikusi pilsoniskā sabiedrība. Kamēr tādas nav – sabiedrība ir viegli pakļaujama manipulācijām, tā ir apātiska, “atdala” sevi no valsts utt. Ir pagjuši 20 neatkarības gadi, bet rezultāta joprojām nav.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > putekliic 13.07.2010. 20.49

    =Piekrītu par visiem 100% – pamatu pamats valstiskuma stabilitātei ir protams pietiekami pārtikusi pilsoniskā sabiedrība.=
    ===
    Un šeit derētu padomāt, kur tai “pilsoniskai sabiedrībai” aug kājas. Tie ir japiji un sīkā un vidējā uzņēmējdarbība, kas ir pietiekami plašs slānis un kam ir ko zaudēt. Bet vai mēs šo slāni reāli audzējam? Mūžam tiek bīdīti visādi megalomaniakāli projekti aka TEC-2 u. tml., i.e. maksimāla centralizācija, kaut daudz izdevīgāk (pat ekonomiski – mazāk risku, pat ja reizēm ir nedaudz augstāka cena) ir atbalstīt nedaudz sīkākus projektus, kas pēc iespējas izmanto vietējos resursus, tādējādi arī naudiņām sadaloties pēc iespējas lielākam ļautiņu skaitam, no kuriem atkal kādai daļai jau būs ko zaudēt. Tai pašā laikā “godīguma un demokratizācijas lokomotīves” JL ministrs dara pavisam pretējo… Stulbi.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > putekliic 13.07.2010. 21.02

    Jā, vidusšķira pamats visam un arī stabilitātes un brīvību garants.
    Bet, pie Latvijas “brālēnu” ekonomikas, un arī pie sabiedrības, kur lielāku lomu spēlē nevis normālas horizontalās saites un sociālie lifti, bet blati un piederība kādai partijai, grūti gaidīt, ka pie varas nonāks cilvēki, kas spēc pārorientēt savu domāšanu no tādas megalomāniskas uz mazajam biznesam un vidusšķiras attīstībai labvēlīgu.
    Tur jābūt kādai iekšējai motivācijai to darīt, bet Latvijas politiķiem, šķiet, pat nav izpratnes, kāpēc to vajag, nemaz jau nerunājot par to, ka aiz megaprojektiem stāv lielas naudas , kuras var kontrolēt, lūk jau arī motivācija, kas pārspēj visas pārējās,

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > putekliic 13.07.2010. 21.09

    Precīzāk – aiz megaprojektiem stāv “lielas naudas”, kas kontrolē politiķus (ja ne gluži rupjā veidā, tad ar pļāpām par IKP pieaugumu, no kura ir maz jēgas, ja tas rada pārlieku kapitāla (un parasti, diemžēl, arī varas/politiskās ietekmes) koncentrāciju).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 13.07.2010. 17.46

Viss pēc tā izskatās, bet, ja tā ir, baigi žēl.
Bet tā ir PLL stratēģija – ja ko nevar pakļaut sev, to mēģināt, ja ne iznīcināt, tad galīgi degradēt, kā KNAB, cilvēktiesību biroju, utt.

+13
-1
Atbildēt

1

    Toms Mincāns > mary75 13.07.2010. 22.06

    dzeris49
    Bet tā ir PLL stratēģija – ja ko nevar pakļaut sev, to mēģināt, ja ne iznīcināt, tad galīgi degradēt, kā KNAB, cilvēktiesību biroju, utt.
    =================
    Pa ceļam uz elli parausim līdza cik vien iespējams!
    Tas ir Labiešu priekšvēlēšanu moto.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

vilmar1964 13.07.2010. 17.26

Arvil, labāk iespringsti VIENOTĪBAS reitinga celšanai nevis Dienas stāvokli analizē! Ka nesanāk analoģija.

+8
-8
Atbildēt

0

evaporta 13.07.2010. 17.11

Man tik Ašeradenam ir daži jautājumi – kāpēc viņš un pārējie Dienas dibinātāji pārdeva savas daļas? Vai tā nebija arī ideālu un principu pārdošana? Vai viņš nezināja kam pārdod? Ja rūpētu ideāli nevis nauda, tad vismaz tagad kā mazākuma akcionāri kautkā varētu kontrolēt procesus. Ja ne ietekmēt, tad vairāk zināt kas notiek. Bet, acīmredzot, pašu labklājība bija būtiskāka par sludinātajiem principiem.
Un vēl praktisks jautājums – ja nebūtu notikusi uzņēmuma īpašnieku maiņa, nebūtu tā, ka avīze būtu beigusi darbu jau pagājušogad?
Bet vispār žēl par notiekošo – “lielākie kretīni” ir klāt. Nedaudz zinot viņus, ir cerība, ka jaunais glav.reds un Dzintars izrādīsies mazspējīgi kautko mainīt.

+21
-1
Atbildēt

0

arturs 13.07.2010. 17.05

sāksim ar to Arvil, ka nevajadzēja pārdot kam pagadās (arī savas akcijas). Bonieru ģimene par šo gājienu noteikti zviedrijā dabūtu bietē, bet ne jau latvijā, kur katrs sevi cienošs zviedrs pēkšņi aizmirst social responsibility and all other bull*hit.

+20
0
Atbildēt

0

laila zirina 13.07.2010. 17.00

Tur nav nekādu šaubu, ka Diena tiek likvidēta. Tur Ancupovam nav pat vērts manūit sabiedrību, varbūt tikai ar indiešu guru pašiedvesmu viņš var apmanīt tikai pats sevi.
Tomēr oligarhu aprēķins ir absolūti kļūdains. Jebkura rīcība izraisa pretreakciju. Tas nozīmē, ka pilsonīgā opozīcijai tikai vēl vairāk radikalizēsies. Mūsdienās visu informācijas laukumu nav iespējams nosegt. Šīs, nenoliedzami dārgais, Dienas kurmenizācijas process ir tikai mēģinājums ar dakšām kontrolēt upi.

+31
-1
Atbildēt

0

IneseT 13.07.2010. 16.57

skan skarbi, bet ‘ar iekšām var just’ ka nekas labs ar Dienu nebūs. Šie divi jaunie ‘profi’, ko tiko ielikuši kā galv.red un vietnieku, ir tik nepārliecinoši un no aprites izkrituši – būtu tak strādājuši mediju vidē, ja būtu reāli profi šai arodā. taču labāk rediģēt amatpersonu vervelēšanu un rīkot vīna degustācijas – pie tā tad arī varēja palikt!

+18
0
Atbildēt

5

    lidija_stripkane > IneseT 13.07.2010. 19.38

    Noklausījos Ancupova interviju pa radio. Var piekrist katram viņa vārdam. Varbūt tiešām beigsies tie histērisku žurnālistu gāganu kari vienam pret otru un visiem kopā pret valsti.
    Mums vajadzīgs nosvērts, konservatīvs laikraksts, kas neraustās kā puņķis uz drāts pakaļ katrai saimnieka iegribai un mēnes fāzēm.
    Mēs taču gribam, lai mums ir sava valsts?
    Viss entuziasms šajos 20 gados aizgājis savstarpēji apkarojoties un neredzot stratēģiskos mērķus, vien šodienas sīkos mērķīšus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > IneseT 13.07.2010. 21.33

    Aizņemtības dēļ pōrs dienas neesmu pasekojis mēdiju ražojumiem, bet pirms stundām divām, visnotaļ vidēji labā noskaņā braucot, ierasti pārslēdzot stacijas SWH > SWH-Rock > BBC ieslēdzu LR-1 un momentā (500-750milisekundēs) uztveru, ka tiek intervēts kaut kāds nepatīkams, agresīvs tips kuŗu nevaru atpazīt pēc balss. Izruņa divine – latviska, bet ne īsti āmurikāņu, ne īsti moskaļu, ne īsti modernā Lablatviešu (rising intonation of voice)… Dīvaina..
    Jūtos spiests sekot arī saturam, lai sagaidītu raidījuma beigas – un ko domājat? Ancupovs Sergejs! Voilā!

    Baisi. Ļoti baisi. Kā var cilvēks šitā nolaisties. Agresija, pērkamība, konformisms, gļēvulība.. Viss vienkopus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    IneseT > IneseT 13.07.2010. 21.37

    es ne tikai noklausījos, bet izmantoju iespēju web-kamerā pavērot studiju tiešraidē. ja šādi uzvedas lielākā laikraksta galvenais redaktors – man bij kauns kā Dienas abonentam un lasītājam.
    ‘Ai, šis jautājums mani neinteresē, negribu atbiuldēt, davai nākamo!’ – protams uzspēlēta spēle uz Pupiku, kurš intervēja [žēl ka Streipam atvaļinājums], bet tik un tā – neatbildēt pēc būtības bet mācīt intervētāju kā pareizi uzvesties – come on, Ancupov, neesi vairs PR sfērā!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > IneseT 13.07.2010. 21.55

    LR-1 interviju jānoglabā kā unikālu piemēru, uzskates līdzekli.
    Derēs divu polāru veidu režīmiem.
    Ancupčiks būtu vidēji labs PR puišķans kremļa punduriem, bet mazliet jāatmet Latvijā pusapgūtais bailīgums. Drošāk, drošāk, Serjoža!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > IneseT 13.07.2010. 22.01

    Nav brīnums, ja cilvēku (Serjožu) pēkšņi palūdz vadīt.
    Pilnīgs fiasko – viņa intervija. Kā vispār var šitādu muldoņu pieņemt darbā?
    Tur katra frāze būtu analizējama, – kā nedrīkst cilvēks runāt. Turklāt vēl vadītājs..
    Rīt mēģināšu noklausīties visu šedevru LR-1 arhīvā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Marija 13.07.2010. 16.48

Labs komentārs īstajā laikā. Klauni (tralmaks, andersone) savu priekšnesumu beiguši, tagad uznāciens iluzionistiem.
Beigās ieradīsies tīrītāji un viss būs tīrs.

+42
-2
Atbildēt

1

    jansemjo > Marija 13.07.2010. 16.55

    vēl pa vidu būs zvēru dresētāji un akrobāti. kaut gan pašreizējos arī varētu pamest zem šiem cirkačiem. un tad gan apkopēja iztīrīs arēnu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 13.07.2010. 16.46

Es tāds vienkāršs cilvēciņš, kas aizkulises šādām lietām nezina, bet laikrakstus, ko lasīt, izvēlos ļoti vienkārši – man ir interesanti, lasu, nav interesanti, nelasu. Lasu DB, Ir, nu un vienu čupiņu žurnālu. Pārējo nelasu. Tā ka, godīgi sakot, man pamatīgi pie kājas, Diena nosprāgst vai dzīvo.

+8
-7
Atbildēt

3

    Pēterītis > disassociative 13.07.2010. 19.08

    Te nav runa par Dienu, bet par totālu smadzeņu skalošanu, kurā tiek iesaistīti arvien jauni resursi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > disassociative 13.07.2010. 19.30

    aldis
    Totālā smadzeņu skalošana kā reiz beigsies! Varbūt iegūsim pašcieņu un nebūsim sliktas preses nozombēti pajoliņi. Ļoti vajag gudru žurnālistiku.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > disassociative 13.07.2010. 21.48

    Ļoti gudru žurnālistu – Ancupovu…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 13.07.2010. 16.44

Ašeradens uzskata, ka medija vadības nomaiņas mērķis ir īsi pirms vēlēšanām pārņemt varu laikrakstā un, vai nu to apklusināt, vai sasniegt konkrētus mērķi un pēc tam likvidēt.++++ Nav iemesla neticēt Ašeradenam, bet tad tā gan ir vērienīga Sarkanā kvadrāta diversija, bet savā ziņā asprātīgi – nopērkot Dienu taču netiek tērētas līdzekļu kvotas, kuras drīkst izlietot priekšvēlēšanu aģitācijai :)

+34
-1
Atbildēt

19

    lidija_stripkane > buchamona 13.07.2010. 19.26

    Ir iemesls Ašerādenam neticēt un tā ir viņa politiskā angažētība un partijas piederība. Turklāt viņš ir no Sarmītes Dienas komandas spices vīriem un kā tāds nevar būt objektīvs.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 13.07.2010. 20.33

    Man ļoti nepatīk tās raganu medības un karojošā intonācija medijos. Saprātīgi cilvēki publiski izsaka tādas sazvērestības teorijas, ka prātā nāk divas iespējas: 1) cilvēkam ir ekstremāli negatīva dzīves pieredze un psihotrauma ar smagu apchakarēšanu 2)cilvēks pats ir pilns ar agresīvām domām par visu apkārtējo nemitīgu un iznīcinošu apchakarēšanu.
    Šāda negatīvā emocionālā bagāža ir piemērota sprāgstviela nelielam pilsoņkariņam. Nevar vienā valstī sadzīvot cilvēki, kuri cits citam gatavo tādas nelietības! Indieši teiktu, ka Latvijai tā garīgā karma ir pavisam nelāga. Nu, nevar tā komunicēt. Nav tak cilvēks cilvēkam maita un svolochs!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.07.2010. 22.30

    nē nav maita un svoločs – tās ir emocijas. Sarkanais kvadrāts ir LR ienaidnieks. Tas ir pragmātisks un “vēss” secinājums :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > buchamona 14.07.2010. 00.47

    Šoreiz piekrītu riņķī apkārt par 100%. Neslikti izplānojuši. Nudien, “asprātīgi” :(((((( Drūmi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > buchamona 14.07.2010. 08.54

    Jaunā laikraksta “Diena” vadība: jūtama Ēlertes ēna, no tās jāatbrīvojas. Laikam Dienā gaiss kļūs tīrāks

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 09.28

    bimbo: Es nešaubos, ka Ancupovam pašam ir skaidrs kādā nozīmē viņš lieto metaforu par “Elertes ēnu”, jo viņš taču pazīst savu saimnieku, kuram kalpo, zina viņa mērķus. Vai Tu pazīsti Ancupova saimnieku un zini viņa mērķus, šaubos :) Tava pozicija ir skaidra. Tu esi “pret”, bet pret ko “pret”? :) Vari pats formulēt?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 14.07.2010. 10.26

    Riņķī apkārt => Ja Jūs un daudzie Jūsu domubiedri uzskatāt, ka Sarkanais kvadrāts ir LR ienaidnieks (uzskatāt, ka tieši ŠIS vārds ir tas īstais), tad tas nozīmē, ka sekos represijas pret tautas un valsts ienaidniekiem. Pretējā gadījumā tā ir tāda agresīva papļurkstēšana, kuru pagalmā lieto vāji zēni. Vājie par agresīvu runāšanu bieži saņam pa muti (pagalmos un skolās tā ir ikdiena). Tāpēc padomāsim – kādus apzīmējumus lietojam publiskajā diskursā. Ir vārdi, pēc kuru izteikšanas atgriezties pie sapratnes būs grūti. Iezīmējas dramatiska situācija, kuras atrisinajums: vai nu vienus cietumā, vai otriem – pa muti!
    Īpaši pasvītroju, ka neesmu “kvadrāta” atbalstītajs. Man nav pieņemama valsts šizofrenizācija ar agresīvu publisku retoriku. Tādā atmosfērā ekonomika attīstīties nevar! Izbeidziet apsaukāties! Tas nepievieno vērtību Jūsu viedokļiem par politiku.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 11.17

    viesturs_501 : jēzienu “ienaidnieks” Latviešu valodas vārdnīca tulko, kā – “tas kas kaitē, dara ļaunu (kādam)”. Nebaidīties formulēt ļaunumu un izmantot vārda spēku, lai laicīgi to apturētu, tas ir tas, pēc kā mums katram vajadzētu tiekties, mums vajadzētu būt spējīgiem to izdarīt – apturēt ļaunumu ar vārdu, pretējā gadījumā tiešām seko vardarbība un represijas, kad vārds ir zaudējis savu spēku. Tā tas bija PSRS laikos un no tiem laikiem arī Jūsu asociācijas, kuras rada jēdziens “valsts ienaidnieks” :)) Bet, ja par valsts ienaidiekiem, tad – kā lai citādi nosauc ļaudis, kuri, izmantojot savu varu, dara ļaunu savai valstij? VVF pieminētie (tiem kuriem Damokla zobens karājas virs galvas), tie ļaudis, par kuriem pietiekoši skaidrā tekstā runā Maizītis, tie ļaudis, kuri kā Cilēvičs apraud noziedznieku taisnīgu notiesāšanu, vai šie ļaudis nav LR ienaidnieki?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 14.07.2010. 11.35

    Mani Jūs noteikti pārspēsiet vārdu plūsmā un savas taisnības aizrunāšanā. :) Neesmu tik cītīgs rakstītājs.
    Bet tas nebūt neliecina par to, ka tirgus ekonomikas veidošana Latvijā pēc Jūsu metodes izdosies. Man grūti iedomāties mazu pārtikušu valsti bez tirgus ekonomikas un bez lieliem dabas resursiem. Varu iztēloties sīku, nelaimē un naidā grimstošu valstiņu, no kuras bēg iedzīvotāji un kurā labi jūtas neliels agresīvs mazākums. 20 gadus uz to esam gājuši – grūti mainīt komunikācijas kultūru un priekšstatus par it kā apzināti naidpilnajām attiecībām tirgus ekonomikā. Mani neinteresē – kas rakstīts novecojušā latviešu vārdnīcā, ja tas traucē veidot attiecības. Vārdnīcas raksta, vārdus sarunai izvēlas un attiecības veido cilvēki. Pastāvēs, kas mainīsies!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 11.51

    Par to nabadzīgo valstiņu bez resursiesm un tirgus ekonomiku – Latvija ir ES un NATO dalībvalsts, un mums ir laimējies, ka pasaules ekonomisko krīzi varam pārlaist tieši šajā formātā un arī Krievija tikai šādā formātā mūs ierauga, kā daudz maz līdzvērtīgu sarunas partneri.
    Diemžēl Latvijā ir politiskie spēki, kuri cenšas šo līdzsvaru starp LR un Krieviju izjaukt, nosverot svarus uz Kremļa pusi un paši sauc šo procesu par “labu kaimiņattiecību veidošanu”:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 14.07.2010. 12.01

    Ir dažādi viedokļi par politiku, ir dažādi traktējumi tam, ko dēvē par labām kaimiņattiecībām. Vai Somijas, Lietuvas, Chehijas attiecības ar Krieviju latviskā izpratnē var saukt par labām kaimiņattiecībām? Tad kāpēc Latvija izvēlas būt par mazu, niknu “anti-Krieviju”? Vai mūsu ekonomikai ir pietiekami eksporta tirgi NATO un ES valstīs? Ja ir, ko tad mes runājam par eksporta mazspēju? Ja nav, kāpēc mēs nevaram apsvērt eksporta iespējas arī austrumu tirgos (Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā), kā to dara citas NATO un ES valstis? Niknums iekšpolitikā pārvēršas par antiekonomisku plosīšanos ārpolitikā. Man nepatīk antiintelektuāla, antiekonomiska Latvija, kurā ir mazs darba tirgus. Nu, cik ilgi var rieties un ciesties?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 12.15

    Vai esat padomājis – no kurienes šis “niknums” iekšpolitikā un kādēļ tāda nav Lietuvā?

    Nešaubos, ka pienāks laiks, kad viss norims. Tas būs tad, kad Latvijā pēc kādām trim paaudzēm atkal runāsim visi krieviski. Pārāk nevienlīdzīgs ir šis cīniņš.

    Bet par Krievijas tirgiem – tas ir mīts, kaut vienu pozitīvu tāda mēroga piemēru lūdzu, par kuru būtu vērts runāt. Ja tādu nav, tad kādēļ nav? Un ja tas ir politikas dēļ, tad, kas tad tās tādas par brīva tirgus attiecībām ? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 14.07.2010. 12.47

    Jūs Viestur ar ekonomikas datiem esat iepazinies, ai vairāk tomēr no populāriem viedokļiem ievācat datus? Ja nu tomēr ir interese salīdziniet IKP RUS v.ASV&ES, tad runājiet par potenciāliem un iespējām, RUS ir tikai 3*lielāka ekonomika nekā par LV mazākā NL, par pārējo pat nerunāsim, tā ka ļiru ļeru nevajag, kur pēc loģikas ir lielāka iespēja nogrūst savu preci un kurš var nodrošināt un nodrošina investīcijas?
    FIN jautājums cerams nav jātirzā ( Kremlini saprata 1940.tajā ,ka FIN atdos savu brīvību tikai kopā ar savu dzīvību)protams uzspieda šādas tādas sakas ( neiestāties NATO, Maskavas kontrolētu neitralitāti, nekritizēt Kremli utt..), bet būtībā viss bija OK, LT gadījums atkal cits, RUS jamiem piegrieza atpakaļ VIļņu un Klaipēdu, un vispār sarkanie leiši bija vairāk leiši nekā sarkanie. Par Čehiju nu neteikšu ka baigie Kremļa draugi it sevišķi pēc Prāgas pavasara, un starpā viņiem vienmēr Ukraina ar Poliju bijusi, tā ka diži lieli draudi pie šādas vājas RUS viņiem nav.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 14.07.2010. 12.47

    Vēl pie tam realitātē tieši Jūsu raksturotajā ” anti-Krievijā” kā reizi ir vislielākā Krievijas visa veida klātbūtne no nosauktajiem, laikam nabadziņi mazohisti, ka viņu nīst a viņi tik pārpērk uzņēmumus utt., kā arī mūžīgais sapnis par logu uz Eiropu, kā reizi Livonijas mantojuma resnajā daļā, vai Jums liekas ka vēsture ir blēņas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 14.07.2010. 13.06

    Akcentēju komunikācijas toni – sazvērestības teorija, ienaidnieki u.c. informatīvā kara atribūti.
    Paradoksāli, ka “anti-Krievija” ir ļoti “krieviska” sliktajā, post-padomiskajā, provinciālajā nozīmē (puskrimināla “ekonomika po poņaķijam”) – un vienojošais, radniecīgais “anti-Krieviskai” Latvijai ar Krieviju ir tieši agresīvā komunikācija.
    Tirgus attiecībām un ekonomiskai sadarbībai par labu nenāk Krievijas pozīcija, jaucot politiku ar ekonomiku (Moldovas vīni, Baltkrievijas piena produkti, Gruzijas minerālūdens, Latvijas šprotes u.tt.). Vai mēs nerīkojamies līdzīgi? Un vai tas sniedz labumu? Vai situācija Latvijas ekonomikā ir Ok?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 13.29

    Kamēr mēs te abi filozofejam, tikmēr Urbanovičs saviem oponentiem piedraud ar reālām asinīm, ieejiet Dienā un palasiet sava līdera redzējumu uz LR iekšpolitiku :)) Un tad varam parunāt atkal par ienaidniekiem un ko ar viņiem iesākt :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > buchamona 14.07.2010. 13.34

    Nekad neesi iedomājies, ka draudzībai vajadzīga abu puše gatavība draudzēties? Ja Latvijas niknumu var vēl izskaidrot ar vēsturi, šizofrēniju un sazvērestības teorijām, tad kas ir pamatā tiem murgiem, kas tiek producēti Krievijā??? Ēzeļa ausis un stāsti par maršējošiem esesiešiem ir tikai aisberga virsotne.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 14.07.2010. 15.10

    riņķī apkārt => Kur tad tas Urbanovics kādam DRAUD ar Biškeku un ar asinīm? Vai tiešām tā arī saka – ja nebūs, kā gribu, tad sacelšu tautu??? Un vai tiešām “patrioti” tā arī domā, kā komentāros raksta, ka JEBKĀDOS ekonomiskos apstākļos latvieši būs klusi un pacietīgi? Tā NAV bijis – liela neapmierinātība ir radījusi varas maiņas. Kāpēc lai latvieši būtu kļuvuši citādi?
    Un pat ja latvieši būtu mainījušies – vai tas būtu uz labu, ja cilvēki vairs nespētu aizstāvēt savas intereses? Vai “Latvijas patriotiem” par šādu nespēju būtu jāpriecājas pirmajiem?
    Bet varbūt tā ir vēlme manipulēt sabiedrību sev izdevīgā virzienā? “Gudrinieki” sev izdevīgi pārdod Krievijas investoriem Latvijas uzņēmumus un Jūrmalas nekustamos īpašumus, bet “sliktā” ir Saskaņa, jo tā nelamā Krieviju? Jo lielāks haoss, jo izdevīgāk bīdīt rebes? Ja “patriotiem” izdevīgi, tad latvieši ir lepnie un varošie, ja neizdevīgi, tad latvieši ir klusie un pacietīgie… Kā saka – mani latvieši, kā gribu, tā raksturoju. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.07.2010. 16.29

    Ja “patriotiem” izdevīgi, tad latvieši ir lepnie un varošie, ja neizdevīgi, tad latvieši ir klusie un pacietīgie… +++ lepns, varošs, kluss un pacietīgs – šīs rakstura īpašības viena otru neizslēdz, gluži otrādi. Tikai nelaime tā, ka pacietības mums pietrūka. Pacietību mēs nomainījām ar trekno gadu lētticību, tagad, cik skatos, kāda daļa no mums taisās krist otrā grāvī, lai gan tas ir tas pats grāvis – SC + Laba Latvija :)
    Ok, redzu, ka mums katram sava patiesība un laikam jau katrs pie savas patiesības paliksim. Man šķiet, ka Latvijai tā būtu liela veiksme, ja arī nākošos četru gadus Dombrovskis varētu turpināt savu iesākto darbu, Jums šķiet, ka Dombrovska vietā ir jānāk Urbanovičam ar Cilēviču un viņam līdzīgiem spīdekļiem. Pie tā arī paliksim

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam