SCP pievienojas koalīcijai

102

Komentāri (102)

varrvara 12.07.2010. 09.40

Lai panāktu, ka Imka raksta mūziku, jo ja būs slikta varu neklausīties, var taču ļoti viegli- tie, kuri pilnīgi nevar iztikt bez ZZS izsvītro Imku no sarakstiem. Tad viņs varbūt arī sapratīs, ka vienīgā vieta, kur viņš tiešām nav vajadzīgs it Saeima.

0
0
Atbildēt

0

Santa Vanga 06.07.2010. 20.23

Un piedzimst zibens bāls pērkona negaisā: Ļeņins, Ļeņins, Ļeņins.

0
0
Atbildēt

1

    Tane-Dane > Santa Vanga 08.07.2010. 15.03

    Žel, ka nav kas dziesmai vārdus nomaina, jo dikten jau skanīgs gabals:(

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 06.07.2010. 19.33

Gan jau Tas būs devis radošu spērienu a. god. komponista kungam pa Saeimā nogurušo darba vietu. Varbūt, ka mums būs “Ventspils simfonija” ar odu korim noslēgumā par godu Lembergam…

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.07.2010. 08.23

kghmmmmm
Imants Kalniņš iestāsies un vēlēšanās startēs no ZZS

Gatavuojas uz zemuo startu?

+1
0
Atbildēt

0

maija_br 06.07.2010. 07.29

Mums ir valsts. Mēs valsti uzticējām balsojot vēlēšanās. Pie varas ilgus gadus bija Tēvzemieši, ZZS, Tautas partija un mācītāju partija LPP/LC. Valsts kase un likumdošana bija varas partiju rokās. Arī Imants Kalniņš ilgus gadus piederēja ar savu darbību un bezdarbību pie varas partijām. Rezultāts drausmīgs: Likumdošana greiza, valsts kase tukša (ir tikai parādzīmes), pārvaldes institūciju štati izpūsti, piemēram lauku atbalsta dienesta pārvalde maksā vairāk nekā reālais atbalsts, korupcija tieši valsts varas augšējos ešelonos, u.t.t.

+5
0
Atbildēt

0

maija_br 06.07.2010. 07.28

Teorēma nav jāpierāda, ja fakts ir acīm redzams.Īsāk – valsts izzagta. Bet ja valsts ir izzagta, tad pēc matemātikas likumiem ir jābūt arī zagļiem. Pirms Imants Kalniņš meklē jaunu pašlabuma avotu, vajadzētu izvērtēt paveikto un nepaveikto.Pēc matemātikas likumiem Tēvzemieši, ZSS, LPP/LC un TP ir zagļi, kas izsaimniekoja valsti.Pēc matemātikas likumiem arī Imantam Kalniņam ir nopelni pie valsts izsaimniekošanas. Ja jau tūkstošiem cilvēku piketos un mītiņos pie Saeimas izteica neuzticību, arī Jums Kalniņa kungs, tad jau vajadzētu saprasties. Bet ja negrib saprast, tad var izrādīties, ka vajadzēs saukt pie atbildības valsts izsaimniekotājus. Zagļi ir un paliek zagļi. Tam noilguma nav un nevar būt.

+5
0
Atbildēt

0

MĀRDŽĪ! 06.07.2010. 04.00

trakuoti (lama! teicami!) smieklīgi komentāri šitai ziņai. Latvju gars nevaid miris. Tautas mākslinieki konformē ar glāžainām acīm, bet dziesma paliek un neaiziet. Nei nu pirmais, nei pēdīgais. Pilni pakši!

0
0
Atbildēt

0

alise_j 06.07.2010. 03.03

Spellčekeri! Spellčekeri! Spellčekeri ieslēdziet. Jeb visi jau uz Mac esat pārgājuši, un tur spellčekeris sūdīgāks par sūdīgu.
Tās IR Šau sm as.

0
-1
Atbildēt

0

sanitai19 05.07.2010. 22.37

Nav viņš vairs nekāds tautas kalps. Uzdevies par tādu. Sāk riebties arī viņa slavenā meita. Pārdevušies.

+7
0
Atbildēt

0

lolita_valta 05.07.2010. 21.18

Tā! Bet ja nu Imants Kalniņš to domā tā: Šādi es varu palīdzēt savai dzimtenei Latvijai! Lai mani norej, lai mani nonievā! Viss man vienalga, ka tik mīļajai tēvijai labi! Ko? Var tā būt, vai nē?

+2
-2
Atbildēt

4

    putekliic > lolita_valta 05.07.2010. 21.38

    Tas bija domāts ar ironiju, ja?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > lolita_valta 05.07.2010. 21.42

    Nū, jā ! Ar ironiju gan! Vai tad es tā nepateicu, nu piedod ja neskaidri izteicos…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > lolita_valta 06.07.2010. 04.02

    ar aroniju, ar melno aroniju. Dzersim melno aroniju šovakar!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MĀRDŽĪ! > lolita_valta 06.07.2010. 04.04

    bet vispār bez jebkādas aronijas, tieši tā viņš arī do…duomā. Par to esmu pilnīgi drošs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kaspars_kalnins 05.07.2010. 20.17

Kopš IMKA politikā, arī mūzika neskan. Amats saēd arī dvēseli.

+6
0
Atbildēt

1

    austrisv > kaspars_kalnins 05.07.2010. 22.25

    Ne jau amats saēd dvēseli, bet gan varas kāre, iedomība vai lepnība! Kā teica čigāns: kaut Tu lepns paliktu!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 05.07.2010. 20.14

Nu, šoreiz Kalniņu neaizstāvēšu, kaut gan, protams, pirms nosodīt, labprāt iepazītos ar viņa “uz vairākām lapām” rakstāmajiem argumentiem.

+2
-3
Atbildēt

1

    austrisv > Sanšains 05.07.2010. 22.23

    Vai arābu valodā rakstīts?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

karlis_kuzis 05.07.2010. 18.37

Žēl man Imanta,pārdevis savus jaunības dienu ideālus,un tagad skrien pie labā onkuļa.Labāk būtu uzvilcis savus vecos gumijas zābakus,un gājis izdzert`polšu`!

+9
-1
Atbildēt

1

    zane_caune > karlis_kuzis 05.07.2010. 19.51

    Labāk būtu uzvilcis savus vecos gumijas zābakus,un kāpis Saeimas kancelē izdzert`polšu`!
    Tiešām labāk, jo šito ZZS gājienu jau viņam viņam būs grūtāk paskaidrot:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 05.07.2010. 16.49

Savas “nodevas” viņš, protams, maksāja, bet nomenklatūras komponists Kalniņš noteikti nebija. Tāpat negribētos ticēt, ka viņš bija kaut kā saistīts ar čeku, respektīvi, ka nebija stukačs.

+3
-2
Atbildēt

4

    ievuliitis > putekliic 05.07.2010. 17.19

    Šobrīd tas pat nav svarīgi. Svarīgi, ka 20 gadus sēdējis saeimā, neko jēdzīgu nav izdarījis, bet atbalstīja valsts nozagšanu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 05.07.2010. 18.19

    Tieši tā, Betij! Jo, Kalniņam ir lielummānija! No tā to secināju, ka viņš bija bezgala sašutis tad, kad vairs netika par Finanšu komitejas priekšsēdi! Ko šis patiesi labais komponists gan jēdz no finansēm, ka tā nu bija apvainojies uz visu valsti, ka pat Rēzija devās aizstāvēt papu, kurš it kā neesot novērtēts! Traki, ja tik labs komponists nespēj saprast, ka viņš nevar darīt citus darbus pietiekami labi! Katram tomēr jādara tas, kurā lietā viņš ir kompetents! Un kādu komponistu Latvija ir zaudējusi šos 20 gadus, kurus Kalniņš bezmērķīgi ir nodirnējis saimā!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    karlis_kuzis > putekliic 05.07.2010. 18.39

    Vecums nenāk viens…?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 05.07.2010. 19.17

    un jaunība arī.
    Neiet pruom viena pate,

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 05.07.2010. 16.47

Kalniņš spēlēs, bet priekšvēlēšanu saietos ar tantukiem dancos Lembergs!
Zilo govju koris jau sen noilgojies pēc sava komponista! Varbūt Latvijai pat jaunu himnu vajadzēsa, ja Lembis tiks pie premjerēšanas!

+10
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > austrisv 05.07.2010. 17.05

    Jauna himna būs. Tas nieks.
    Ventu pagriezīs caur Jēkabpili. Lai dzimšanas vieta vienuotuos ar garīguo tēvzemi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 05.07.2010. 16.14

Oktorbrī pie rakstāmajiem,biedri! Atgriežam nomaldījušos cilvēku mākslas pasaulē! :)

+13
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > www.vecamate.lv 05.07.2010. 16.43

    Lai kā gribētos I. Kalniņu svītrot, to es tikai simboliski mājās varēšu izdarīt, jo vēlēšanu iecirknī svītrošu citos sarakstos.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 05.07.2010. 15.51

Pirms strebjam karstu, ar ko tad tikko TB un LNNK apvienojās? var jau būt ka kaut kas slēpjas šajā apstāklī? Tādiem puišiem kā RP un IK tā tāda kā mūža pensija par ieguldījumu, es to vismaz tā uztveru.

+3
-6
Atbildēt

2

    ievuliitis > Arija Saleda 05.07.2010. 16.41

    Par ko? Par dažām kvēlām runām Radošo savienību plēnumā un pāris partijas kongresos? Vai nav jau pienācīgi no valsts puses par to atalgots?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > Arija Saleda 05.07.2010. 17.19

    gudri, pensijai viņiem pietiek. Drīzāk ar sūdainu koku – ko lien, kur nevajag. Komponista plašais un dziļais redzesloks jau dikti noderīgs likumdevējam (kā izriet no intervijas), bet nav manīts, ka komponisti tai namā ar pozitīvām aktivitātēm aizrautos.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

dro 05.07.2010. 15.36

Skatos uz bildi – Ļeņins Gorkos. 1923. gada vasara…

+9
0
Atbildēt

6

    ilmisimo > dro 05.07.2010. 15.50

    Krupskaja Šveicē?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.07.2010. 16.06

    Krupskaja Šveicē jau vēl bija “štrama”:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 05.07.2010. 16.12

    Nuja-kamēr šis vārgst Gorkuos,šī Šveicē štrama.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > dro 05.07.2010. 16.16

    Ino, Man šķiet, ka Ļeņins pat zārkā (pirms balzamēšanas) izskatījās krietni labāk par Imantu Kalniņu natūrā. Tas alkohols, tas alkohols … sliktāks par sifilisu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 05.07.2010. 16.49

    Un ja viņš būs visamūža karuojošs atturībnieks un celibātā dzīvuojošs vegānu hardlainers-vai tad, ja viņš tik un tā rīkuotuos šādi- vai tad Jūsu vērtējums būtu cits?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > dro 05.07.2010. 17.09

    Nē, nebūtu cits, taču varbūtība, ka Tevis uzskaitīto dzīvesveidu piekopējs izturētos šādā veidā, ir stipri tuva nullei.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 05.07.2010. 15.21

Nu, jāsaka – labi, ka vēl nepievienojās PLL. Bet vienalga – tā ir degradācija no tiešām tautas mīletas un komunistu nomenklatūras klusi nīstas morālas autoritātes padomju laikos līdz divkosīgam konjunktūristam tagad. Skumji. Īpaši skaidri tas iezīmējās “lietussargu revolūcjas” laikā.

+10
-2
Atbildēt

5

    andris902 > putekliic 05.07.2010. 15.26

    …”komunistu nomenklatūras klusi nīstas morālas autoritātes padomju laikos”

    …vai Tu esi par tik ļoti pārliecināts?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > putekliic 05.07.2010. 15.32

    Kā tad ir ar “Oktobra oratoriju” uc skaņdarbiem? Ko tad tā konjuktūra pret viņu tik ļoti saudzīga bija, ne kā pret citiem, kam gan spaidu darbi tika, gan neiespējamība publicēties un “atskaņoties”?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 05.07.2010. 15.42

    Par to jau es, Betij, runāju… “…asni saknes akmenī dzen….un piedzimst zibens balts…Ļeņins…”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > putekliic 05.07.2010. 17.16

    padomju laika nodevas nav vienkārši un viennozīmīgi vērtējamas. Un “Varoni gaidiet” ir laba mūzika, neatkarīgi no teksta un arī kopā ar tekstu.
    Diemžēl gan šodienas Kalniņam par vēsturi laikam labāk nejautāt. Viņam tik izsvērti un apdomīgi jārunā, ka pateikt nevar neko.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > putekliic 05.07.2010. 18.15

    Jaa, no saviem augstumiem vins drosi vien nenolaidisies, lai nozombetajai tautai (citats no I. Kalnina izteikumiem “lietussargu” revolucijas sakara) atbildetu uz jautajumiem. Dziedat vina dziesmas sie “nozombetie” arii nedriksteeja. Bet- kapec vins ta velas mus parstavet Saeima ?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

una97 05.07.2010. 15.03

Lielā tautas (deputātu) staigāšana turpinās. Tā tas bija, ir un būs…
http://ieteikumi.lv

+2
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 05.07.2010. 14.52

Kāpēc neviens neklausās manus labos priekšlikumus? Katram deputātam ne vairāk kā divus termiņus pēc kārtas! Ar ko prezidents sliktāks par deputātu? Kura NVO uzsāks parakstu vākšanu par šādu Satversmes labojumu?

+20
0
Atbildēt

6

    mary75 > andrejs_kirsis 05.07.2010. 14.59

    Tad jātaisa referendums, jo deputāti paši sev spārnus neapgriezīs.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrejs_kirsis 05.07.2010. 15.00

    No vienas puses- o.k.
    No otras- tā mēs nekad netiksim pie profesionāliem politķiem. Tiesa- neviens arī nav teicis, ka bez tādiem nevar iztikt.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrejs_kirsis 05.07.2010. 15.01

    Piekrītu, Ululiņ!…tikai jautājums – kurš par to nobalsos?…kurš pieņems sev neizdevīgu likumu?…un vēl..kāpēc nepamet sajūta, ka gandrīz katra NVO tomēr ir saistīta ar kādu partiju?…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > andrejs_kirsis 05.07.2010. 15.06

    Nu tad ar steigu taisam to referendumu! Kur JL? Kur Dombrovskis? Referenduma rezultāts noteikti būs pozitīvs!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrejs_kirsis 05.07.2010. 15.50

    Katram deputātam ne vairāk kā divus termiņus pēc kārtas!/
    Pareizi.
    Un ne vairāk kā četras sievas.

    lai gan-ieduomājies,kā šie plēsīs,lai paspētu ,gaduos divi piecgades. Bail nav?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 05.07.2010. 16.00

    Referendums jau nākošais loģiskais solis. Pa tām starpām prezidents to var paātrināt, atlaižot Saeimu, pie tam bez kāda riska.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 05.07.2010. 14.43

Arī tu Brut t.i. Kalniņ! Skaista dziesma bij’ par tām sirdsapziņām. Žēl gan,ļoti ļoti žēl…Bet kā jau te kāds teica: labāk tagad (zinām), nekā vēlāk!

+13
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 05.07.2010. 14.32

Tā tiem ZZS arī vajag!

+5
0
Atbildēt

1

Aivars Krauklis 05.07.2010. 14.30

Lasām tālāk – ZZS vienota par Lembergu premjera amatā.
Pakur, pakur uguntiņu…

+14
0
Atbildēt

6

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.07.2010. 14.33

    viņi dejuoja vienu vasaru?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 15.21

    Jā, lama, jau divdesmit gadus dejo vienu vasaru.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.07.2010. 15.45

    Ar BRigmani? Tā bij duomāts par tuo vienu vasaru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 16.05

    Tagad vēl 20 – ar Brigmani.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 16.34

    Tagad vēl 20 – ar Brigmani. Tā viņš gribētu. Bet diez vai sanāks. Kā tu domā – ir vērts deputāta kandidātam uzdot jautājumus ar “Lauku Avīzes” starpniecību? Man bija kompis pārkarsis un atslēdzās, tāpēc tagad rakstu labojumu iepriekšējam tekstam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > Aivars Krauklis 05.07.2010. 21.14

    Tā ! Imukam taču arī vajadzēs balsot par Aivaru! Klau a ja šo iesēdina , kā būs ar Imantdienām Cēsīs? Nebūs tā drusciņ neērti?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Eliks 05.07.2010. 14.29

Prostitūcija. Diemžēl ne pirmai un ne pēdējais.

+11
0
Atbildēt

1

    lailabidzane > Eliks 05.07.2010. 15.22

    .
    Tie, kas šobrīd jau ceturtajā partijā, IR kvalitatīvāki vai nolietotāki prostitūcijas praktiķi?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

itommy_ 05.07.2010. 14.29

Esmu ļoti vīlies Vienotības bezgaršīgajā eirogalertā ar vāju uzturvērtību, tāpēc visādi nacionālistu manevri mani nespēj sarūgtināt, jo sliktāk nebūs – tāpēc, ka sliktāk vairs nevar būt. Ja plāns A par demokrātisku un kompetentu valdību nestrādā, tad lai ir plāns B – kompetenta stingra roka ar paklausīgu izpildmehānismu, lai arī ar nobirumu. Ja caurkritīs plāns B, tad būs C: dabiska revolūcija.

+6
-11
Atbildēt

3

    daina_tabuna > itommy_ 05.07.2010. 14.34

    Revolūcija ir plāns D.
    Plāns C- viss paliek kā līdz šim- bezjēdzīgi pavadīti četri gadi.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 05.07.2010. 14.38

    Piekrītu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    vilcina_ieva > itommy_ 06.07.2010. 10.20

    Andrej, diemžēl kārtējo reizi jāizvēlas starp “sliktu” un “ļoti sliktu”… Ja pie varas nāks “sarkanais PAREX kvadrāts” (citāts no A. Ozoliņa), tad “vienotības eirogalerts” liksies kā “bērna šļupsti”… Ļaunākajā nozīmē protams.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.07.2010. 14.24

Ka Kalniņš grib vēl pasēdēt saeimā – šaubu nav, bet kāpēc ZZS šim uzreiz vietu sarakstā piesola? Gribētos aiziet uz kādu tikšanos un pajautāt par islama propagandu – mož’ kāds vēlētais savienībai atkritīs – kas nu tās par nacionālām vērtībām. Šo faktu vēl derētu līdz ZZS lauku elektorātam “aiznest” – kāds varētu Brigmanim to atgādināt.

+13
0
Atbildēt

3

    ::Vai cis :: > ievuliitis 05.07.2010. 15.03

    Vulgāri izsakoties, Imants Kalniņš manis pēc varētu sēdēt Saeimā vai uz poda, vai dzertuvē, ja vien par Imanta Kalniņa sēdēšanu Saeimā man nebūtu jāmaksā.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > ievuliitis 05.07.2010. 15.20

    .
    Bezmaksas vulgaritāte Jums, Inese, piestāv!
    Tā dabīgi Jums izdodas!
    Neiespringstot! ;))

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    griezējs > ievuliitis 05.07.2010. 15.52

    Tur es tev piekrītu un ģīmis nu super pajolītis.Vajadzētu viņam pajautāt,jeb labāk kādam muslīšu priesterim,vai ar tādu ģīmi derēs islamistos???Bārdiņu,tādu pašķidru jau uzaudzējis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.07.2010. 14.23

Viss pareizi. Tautai, kas dzied – deputāti, kas komponē.

+17
0
Atbildēt

6

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.07.2010. 14.32

    Tiesa.
    Vēl tautai kas dzied vajag ministrus, kas piļī pijuoli un pats galvenais!:
    premjers impresario, kas visai dzieduošai tautai menedžē starpkontinentāluo koncerttūri. Piemēram uz Jaunzēlandi. Gubernatore mums jau ir.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 14.44

    Jaunzēlandes gubernatore ir latviete? Kad uz Tobago brauksim?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.07.2010. 16.44

    Uz Jaunzēlandi caur Tobago
    Turneja tak.
    Pa ceļam Tasmānijā izklaidēs velnus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 16.46

    Gambija vēl, Gambija!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 05.07.2010. 18.33

    Nē ,pa Gambiju ne vārda!
    Kuš!
    mums jābūt polikorektiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 05.07.2010. 23.46

    Vai ar Gambiju kāds nesmukums gadījās? Atvaino, klusēju. Esmu kā kaps mēma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 05.07.2010. 14.21

Ko darīs R.Paula kungs? Iespējams Igors pierunās kandidēt no SC…;)

+19
-2
Atbildēt

0

mary75 05.07.2010. 14.20

Cik “principiālas ” partija TB un ZZS, tik “principials” Kalniņš.
Ideoloģija visiem viena – ka tik neatstumj no siles un haļavas, kāds jumts – nav svarīgi, kaut bijušo PSKP funkcionāru un smagos noziegumos apsūdzētais.
Tā ka bez Lemberga piekrišanas ZZS nekas nenotiek, Lembis, acīmredzot, nolēmis, ka sulainis no Kalniņa labs, jo citi viņam tai ZZS vajadzīgi nav.
Nu, to, ka Kalniņš labs sulainis, viņš jau pierādīja, ilgstoši kalpodams valdošai politmafijai, un tādi oligarhu partijām vajadzīgi.
Bet, īstenībā, Kalniņa rīcība tikai atspoguļo visu TB “patriotu” filozofiju – nauda nesmird.

+30
0
Atbildēt

4

    Aivars Krauklis > mary75 05.07.2010. 14.27

    Nu šajā ziņa gan tuberkulozes partija TB(c) nav oriģināla. No kura saraksta Saeimā „strādā” b.Kantāne?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2010. 14.48

    Piekrītu, origināla nav, jo Latvijā nevienai partijai nav vajadzīgi jauni un domājoši cilvēki, un “vecie biedri” klejo un meklē, kur vēl uz 4 gadiem piemesties, bezbēdu dzīve, spied podziņu, kā liek, un viss tev kārtībā, dzīve izdevusies.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 05.07.2010. 14.56

    …un galvenais – ne par ko nav jāatbild!…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.07.2010. 16.04

    Un, kad jautā par padarītiem darbiem, nevienu nevar atcerēties.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

andris902 05.07.2010. 14.14

Nožēlojami….

+20
0
Atbildēt

0

gogolz 05.07.2010. 14.12

vajadzētu tak rimties vienreiz

+9
0
Atbildēt

0

photocom 05.07.2010. 14.11

Nu imkam uz vecumu
ar saprātību ir kā ir
bet čujs vēl – ir
jūt ka par viņu tb un raivja eleketorāts nebalsos
lietussagiem veltītais uzdirsums
smako vēl..
fuj
bet piezīdies pie siles kapitāli !

+25
-4
Atbildēt

0

disassociative 05.07.2010. 14.08

ar baltos kreklus mainīt,
Kā maina uzskatus.
Bet tad, kad vakars pienāks,
Tie visi melni būs.

Vai būs vēl kāda jēga
Tad atgādināt viņam,
Ka dziesma nav par krekliem,
Bet ir par sirdsapziņām?

Kalniņa kungs, šī dziesma ir par sirdsapziņu! Arī žurkām, kas bēg no grimstoša kuģa.

+61
0
Atbildēt

4

    lolita_valta > disassociative 05.07.2010. 14.41

    Nu precīzi! Žel! Liels mākslinieks! Laikam jau ļoti grūti ar naudiņu! Nu ko lai veicās! Kādas tur vairs sirdsapziņas! Un viss drīzāk jau Kalniņa kungs nelasīs mūsu komentārus! Nav tas līmenis!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    vilcina_ieva > disassociative 06.07.2010. 10.15

    Diemžēl komponists kuru esmu cienījis ir pārvērties par cilvēku kuru necienu…

    Jā, “krekli” ir izgājuši cauri visiem liakiem, tikai autors pats nē… Žēl…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > disassociative 06.07.2010. 15.20

    Domā ka Kalniņš aizmirsis šos vārdus?
    Atšķirībā no Kristovska Kalniņam grūti pārmest nodevību.
    Taču arī dažkārt gadās, ka kāds draugu pulkā paliek maliņā un tikai tad, kad viņš aiziet visi sajūt viņa trūkumu, bet ir jau par vēlu.

    Varbūt nebija Kalniņš visās kāzās līgava un bērēs nelaiķis, bet tad kad viņš ko teica, nevarēja nepiekrist.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arcijs > disassociative 11.07.2010. 22.50

    …bet tad kad viņš ko teica, nevarēja nepiekrist.
    Arī par to, ka nav vajadzīgas bērnu mūzikas skolas, bet tikai mācību iestādes, kurās sagatavo profesionāļus? It īpaši labi tas izklausās uz skolēnu Dziesmu svētku fona…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 05.07.2010. 14.07

Žēl, ka tik talantīgs cilvēks tik šausmīgi degradējis :(
Solījās taču vairs nekandidēt. Bet ar netīru dvēseli jau arī mūzika vairs nerakstās –
deputātam tomēr katru mēnesi kontā alga

+30
-1
Atbildēt

0

Kristīne Rigerte 05.07.2010. 14.05

tikpat labi tā var būt pārkāpšana uz peldošāku kuģi.

+13
0
Atbildēt

0

itommy_ 05.07.2010. 14.02

Rīgas saraksti kļūst interesantāki. Tantiņas jau par šo balsos. Kā droši vien teiktu Zigurds M., vēl viens zaglis Vienotības balsīm uzradies.

+7
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam