Pirmdien avārijās 3 bojāgājušie, ap 10 cietušo

52

Komentāri (52)

agnese_b 05.07.2010. 15.22

Nekomentēšu notikušo, bet viens komentārs šajā sakarā: es priecātos, ja IR vairītos no šo policijas statistikas ziņu atspoguļošanas. Šīs un līdzīgas lietas, protams, visus interesē un arī problēmu risinājumi, protams, ir jāmeklē, tikai jāņem vērā, ka šādas ziņas atspoguļo gandrīz pilnīgi visi plašsaziņu līdzekļi un par tām IR lasītāji uzzinātu arī tāpat.
Visādi citādi – IR.lv ir lielisks. Lai veicas!

0
0
Atbildēt

0

KasparKondrat 05.07.2010. 12.10

Nedomāju, ka te ir vieta diskusijai par linčošanu un to, kur to var izdarīt labāk – Latvijā vai Amerikā. Runa ir par vispārējo braukšanas kultūru, kas Latvijā ir zem katras kritikas.
Jāatzīst, ka man pašai Pļavniekos nācies piedzīvot identisku situāciju, kad viena mašīna apstājās un laida mani pāri gājēju pārejai, bet te pēkšņi kāds ‘atsaldētais’ izdomāja šo mašīnu apdzīt. Man paveicās un iztiku bez traumām, tik izbīlis un sasmērētas drēbes. Nedēļu pēc mana gadījuma, uz tās pašas gājēju pārejas bija līķis. Vecā tantiņa laikam nepaspēja izvairīties no sadursmes.
Un te nu ir jāatzīst – tik agresīvu braukšanas stilu un gājēju & citu ceļu satiksmes dalībnieku ignorēšanu neesmu redzējusi nekur citur. Vismaz Eiropā ne. Domāju, ka Zivtiņam & co vēl būs ko strādāt un strādāt pie sociālajām kampaņām.

0
0
Atbildēt

0

Driimeris 05.07.2010. 09.54

pašas negatīvākās emocijas cilvēkam ir dusmas. cik daudz cilvēku domā par to, cenšas nedusmoties, neapvainoties? Ja katrs autovadītājs sēžoties pie stūres nedaudz pameditētu par labsirdības un iejūtības tēmu- situācija uz ceļiem būtu daudz labāka! :)
Lai jums jauka diena.

0
0
Atbildēt

0

ivetao2007 04.07.2010. 19.51

Inese, redziet es esmu dzīvojis Ziemļamerikā nevis kā turists, bet man tur bija darbs. Tāpat kā piemēram Somijā, Čehijā,Vācijā, Korejā un Japānā. Kā armerikānu policija izrīkojās ar šādiem braucējiem, esmu pats redzējis un pēc tam ar polictiem runājis. Bet Somijā un Japānā esmu veltījis krietmu laiku, lai pamatīgi iepazītos ar polcijas darbu. Manu tuvu draugu vidū bija toreizējais Helsinku policijas šefs Kainu Mikola.

+1
-1
Atbildēt

6

    lailabidzane > ivetao2007 04.07.2010. 20.10

    .
    Kā ar šlipsi? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 20.39

    Nju un kā Asv policija rīkojas ar tādiem? Uzreiz nolaiž no kātiem, vai uzliek rokudzelžus un nolasa tiesības? Bēdīgi, ka tā vietā, lai padalītos ar pieredzi ja ir tāda, kā šādu negādījumu iespējamību novērš ārzemēs, tai pašā Somijā piemēram, Tu plāties ar “lieliem” draugiem. Pastāsti kāda ir būtiskākā atšķirība procedūrā, lai iegūtu vadītāja apliecību Somijā un LV. To policijas šefa čoms nedrīkst nezināt. :P

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ivetao2007 04.07.2010. 20.47

    Zigurd, es arī esmu nodzīvojusi Ņujorkā gandrīz gadu un pāris mēnešus Hjūstonā, tiesa, policijas darbs mani interesēja samērā maz, taču man ir nelielas zināšanas par vidusmēra amerikāņa domāšanas veidu, un es Tev pilnīgi piekrītu, ka ASV atrastos maz cilvēku, kas aizstāvētu nelieti, kurš, pārsniedzot braukšanas ātrumu un neapstājoties pirms gājēju pārejas, nogalinājis bērnu un vēl mēģinājis aizbēgt. Nezinu, kā Ņujorkā, bet Teksasā pūlis tiešām nolinčotu šādu mēslu:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 21.32

    Inese, ja neļauj nolinčot uz vietas, ts nozīmē, ka uzreiz aizstāv noziedznieku??? Tipisko vidusmēra dienvidu amerikāņu – Rednecku domāšanas veids ir tas uz ko mums jātiecas??? Allelujah!!! Atkal vienīgā vērtību mēraukla – personiskā komforta sajūta. Likumības ievērošana – tā ir noziedznieku aizstāvēšana. Novēlu jums abiem saprāta uzvaru pār emocijām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > ivetao2007 05.07.2010. 09.55

    Normāls amīšu redneks nolinčotu nēģeri vai meksikāni par šādu rīcību, bet ar putām uz lūpām aizstāvētu otru redneku. Tas tā, ja runājam par amīšiem. Es arī tur pailgi nodzīvoju. Un arī poliči rīkotos līdzīgi.
    Ko darīt ar šādiem Denisiem? Tiesāt, protams un piespriest reālu brīvības atņemšanu uz pietiekami ilgu laiku.
    Bet pamatproblēma šādām situācijām ir ļoti zems sabiedrības pašapziņas līmenis. Kādam vajag pagarināt krāniņu, izrādoties savas meitenes priekšā – re kā es māku braukt. Kādam vajag pagarināt krāniņu – man uz gājēju pārejas ir priekšroka un uz mani citi likumi neattiecas. Kādam vajag pagarināt krāniņu, nesoties garām stāvošai kolonnnai u.t.t. Un rezultāts, diemžēl, ir smagi bēdīgs. A pašapziņas celšanai ir tikai viens ceļš – izglītība, izglītība un vēlreiz izglītība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 05.07.2010. 12.58

    IMHO labāk par cietuma kameru audzinātu tāda paša termiņa piespiedu darbs traumu klīnikā sanitāra amatā. Vienīgais soda veids, ko vajadzētu piemērot cilvēkiem, kas apzināt, vai rupjas nolidības dēļ ir izraisījuši avāriju ar cietušajiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Iveta Kalniņa 04.07.2010. 17.21

Bez ceļa apstākļu detalizētas izpētes un analīzes ,sēžot pie datora , nav iespējams objektīvi spriest.Kam vajadzīgi emocionālie komentāri?Īpašie apzīmējumi un citas “gudrības”…..?Žurnālistiem tomēr vajadzētu dziļāk papētīt,kāpēc autovadītāji cenšas aizbēgt no notikumu vietām un ko faktiski dara Ceļu satiksmes drošības direkcija.Liekas ,ka Latvijā nav speciālas institūcijas ,kura analizē situācijas autoceļu/ielu avāriju vietās,izstrādā rekomendācijas un panāk ,ka tiek veikt avārijas vietā tehniskie uzlabojumi(ja tādi ir nepieciešami),lai nenotiktu nākošā avārija.

Izsaku līdzjūtību vecākiem.

+3
-4
Atbildēt

4

    IvetaKazoka > Iveta Kalniņa 04.07.2010. 18.23

    Guna, vienmēr būs cilvēki, kas savu pašapziņu spēj celt tikai tiesājot citus. Labi, ka ir kāds, kas redz arī problēmas būtību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Iveta Kalniņa > Iveta Kalniņa 04.07.2010. 21.43

    Kamēr mēs esam dzīvi,mums ir jārunā par problēmām,jāmeklē risinājumi, jānovērš(nevis jārada) problēmas un jāaudzina nākošās paaudzes tā ,lai dzīve mūsu Latvijā ar katru rītu sagādātu mums visiem mazāk raižu un vairāk prieka !Ja mēs gribēsim,tad mums arī izdosies!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Iveta Kalniņa 05.07.2010. 10.33

    Tas ir, no kuras puses skatās. Kādam noteikta situācija ir problēma, kas traucē, kas jānovērš. Turpretī citam grupējumam šī pati situācija rada zināmas priekšrocības. Ja runā par drošības tehniku vispār un par CSN īpaši, tie visi ir traucējoši visiem. Tāpēc, ka neļauj darīt visu pēc savas saprašanas un gribēšanas. Tāpēc, ka jebkuru likumu un noteikumu ievērošana mūsu valstī mazina konkurētspēju. Kurš būs tas idiots, kurš konsekventi vienmēr ievēros visus noteikumus un staigās mūždien apdalīts? Katrai pārkāpumu virknei atbilst iespējamā sodu virkne. Un cilvēki domā un analizē, kad pārkāpt, lai izvairītos no lielākā soda un zaudējuma.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Iveta Kalniņa > Iveta Kalniņa 08.07.2010. 00.50

    CSN ir rakstīti visiem ceļu/ielu satiksmes dalībniekiem. Saskaņā ar CSN ir jāorganizē satiksme ,viennozīmīgi izvietojot ceļu satiksmes organizācijas līdzekļus . “Ceļu policijai” vairāk būtu jāpievērš uzmanība un jāpanāk ,ka ceļu /ielu īpašnieki likvidē satiksmes dalībniekiem bīstamās vietas ,nevis jākontrolē tikai transporta līdzekļu ātrums un vadītāja reibuma pakāpe.Piemēram,jāpanāk ,ka Latvijā tiek likvidētas visas neregulējamās gājēju pārejas uz četru un vairāk joslu ceļiem /ielām .

    0
    0
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 04.07.2010. 15.08

Šausmīga traģēdija ģimenē! Visdziļākā līdzjūtība! Briesmīgi ir lasīt, ka šadas traģēdijas notiek tik bieži. Cik reizes nav nācies sēžot pie pārejas mašinā un laižot gājēju uztaurēt, jo ir jau izstrādājies reflekss paskatīties spogulī, kas tajā brīdī notiek otrajā joslā . A tur atsaldenis velk neskatoties. Čik vēl cilvēku uz pārejām ir jānobrauc, lai Zivtiņš savus padotos izvilktu no “slauktuvēm” patrulēt vietās, kas ir reāli bīstamas???

P.S. Inese, pati nāvessodu būtu ar mieru izpildīt, bet godīgi?

+1
-1
Atbildēt

4

    ::Vai cis :: > IvetaKazoka 04.07.2010. 15.25

    Šādam neradījumam – pilnīgi noteikti un bez jebkādām emocijām. Es vēl varu saprast, ka cilvēks var būt neuzmanīgs un uzbraukt kādam, bet bēgšanu no nozieguma vietas es uzskatu par pilnīgi deģenerēta radījuma cienīgu rīcību.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 04.07.2010. 16.48

    Super! Varbūt nošausima arī Denisa mammu, tēti, skolotāju… Denisa rīcība ir viņu audzināšanas rezultāts. Vai arī Tu uzskati, ka cīnīties ar cēloņiem nevajag?

    P.S. Prakse rāda, ka iepēja noskatīties nāvessoda izpildi upuru tuviniekiem gaidītā gandarījuma vietā visbiežak turpmāk atnes vienas vinīgas garīgas problēmas. To Tev jebkurš psihoterapeits pastāstīs. Domā esi savādāka?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > IvetaKazoka 04.07.2010. 19.56

    Nu gan jau ka tas Jums tā, emociju uzplūdā! Neticu ka spējat kādu nogalināt! Kaut arī to būtu lēmusi tiesa!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > IvetaKazoka 05.07.2010. 15.32

    Inese, iebāz galvu ledusskapī un atvēsinies, nav nemaz tik viegli izpildīt nāves sodu, es nerunāju par afekta stāvokli

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 04.07.2010. 15.00

Ja tas būtu Amerika, tas gļēvais noziedznieks – šoferiis jau būtu nolinčots. Nosists. To viņš pelnījis arī šeit. Vismaz mūža ieslodzījumu, kur kolonijā viņu kāds nosistu. Autors vēlti pļāpā pa lielo ātrumu. Svarīgi ir tas, ka slepkavība notikusi uz gājēju pārejas un tas mūdzis bēdzis. Amerikā tas mūdzis, pat ja tas nebūtu uz gājēja pārejas, tiktu notiesāts. Tev jābrauc tā, lai neuzbrauktu cilvēkam. Paredzot visādas iespējas.

+3
-2
Atbildēt

10

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 15.11

    Amerikā tas mūdzis, pat ja tas nebūtu uz gājēja pārejas, tiktu notiesāts.
    —————————————————-
    Lūdzu linku ar info par vismaz vienu precedentu. Gribu redzēt kaut vienu notiesājošu spriedumu vadītājam, kuram uz highway izskrien priekšā cilvēks.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ivetao2007 04.07.2010. 15.20

    Anonimiem parasti neatbildu. Bet, kas notiek Amerikā, esmu pats redzejis. Bez tam jau 45 gadus esmu arī amerikāņu žurnālists. 1963.gadā mani uzņēma pasaules žurnālistu organizācijā. Kā katrs iznirelis – dodiet “linku”!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > ivetao2007 04.07.2010. 15.29

    .
    Kā ar šlipsi? ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ārijs > ivetao2007 04.07.2010. 15.35

    Zinām zinām -arī avārijas ASV nenotiek!

    Visdziļākā līdzjūtība vecākiem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ivetao2007 04.07.2010. 15.36

    Sapper, šis nav tas gadījums, kad uz highway izskrien cilvēks, bet gan tā saucamā “hit and run” situācija, un šādos gadījumos gan ASV, gan Apvienotajā Karalistē parasti piespriež reālu sodu ar brīvības atņemšanu (par citām valstīm man precīzas info nav, taču nedomāju, ka kaut kur iespējams nesodīti uz GĀJĒJU PĀREJAS sabraukt cilvēku un aizbēgt). Attiecībā uz linkiem uz tiesu praksi iekš ASV: saišu ir daudz, varu ieteikt, piemēram, http://boards.insessiontrials.com., http://blinkoncrime.com/ utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 16.30

    Paldies par augsto amerikāņu žurnālista diskusijas kultūras paraugstundu. Es vēl varu savu niku pret uzvārdu nomainīt un vairs nebūt iznirelis, bet Tu nekad nespēsi beigt šad un tad rakstīt pilnīgas muļķības un savus apgalvojumus apstiprināt ar faktiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 16.34

    Pamēģini padomāt, ka pastāv iespēja, ka Tu būdama taisnās dusmās par notikušo nepamanīji, ka manam komentam par mezavilka repliku nav nekāda sakara ar notikušo nelaimi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > ivetao2007 04.07.2010. 19.22

    Piekrītu, ka ASV likumi ir bargāki! Taču piekritīsiet, ka arī tur noziedzība ir augsta un arī tur notriec bērnus uz gājēju pārejām un arī tur notiesā nevainīgi! Protams puisim jāsaņem pienācīgs sods!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    terauds123 > ivetao2007 05.07.2010. 09.49

    off topic: jauniešiem varbūt nav zināms, bet 1963 gadā, uzreiz pēc Kubas krīzes, aukstā kara kulminācijā no PSRS iekļūt starptautiskās organizācijās un nokļūt ASV bija iespējams t tikai īpaši uzticamiem , stūra mājas pārbaudi izturējušiem, komunisma cēlājiem vai arī pašiem stūra mājas censoņiem..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ivetao2007 05.07.2010. 19.19

    to mezavilks
    Kā tu domā, cik dienas zivtiņam ASV izdotos palikt dzīvam, slēpjoties mežos un ēdot zaķkāpostus un mellenes, pēc tam, kad policijas pakaļdzīšanās dēļ, būtu gājis bojā nevainīgs cilvēks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 04.07.2010. 12.03

Uzskatu, ka adekvāts sods būtu nāvessods. Kādam lopam jābūt, lai tīšām nogalinātu mazu bērnu un laistos lapās. Tpfu.

+1
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam