Jāņos aizturēti 124 iereibuši autovadītāji

59

Komentāri (59)

terauds123 26.06.2010. 08.41

pilnīgi piekrītu pēdējam komentam..turklat man vēl liekas ka visa tā mirgošana masu mēdijos sagāda šim kungam kaut kādu neveslīgu labsajūtu, ..kampaņas beigu beigās rīko tiesam par nodokļu maksātāju naudu, t. i. mūsu naudu..policisitem brīvdienās dubulta samaksa,degviela.. turklāt arī paši policisti tiek atrauti no ģīmenēm..manā izpratnē policijai ir jāstrādā svētkos glužī tāpat kā ikdienā..nerīkojot kaut kādu tipisku padomjlaika šturmēšanu..un galvenokārt rupējoties par drošību un aizturot reāli bīstamus tipus , nevis ķērot 0,6 promiļu pohainus papučus kas mierīgi auto plūsmā dudina uz māju un nerada nekādu risku.. p.s. starp citu man sanāca izbraukt līdz aluksnei un atpakaļ..nesatikām ne vienu policistu,bet reāli dullus braucējus gan, tai skaitā pie pēc svētkiem pie stūres piesēdinātās ikdiena nebraucošās sievas, kas mēdz joslas mainīt bez pagriezienu rādīšanas un pēkšņi likt pa presēm 50 m pirms krustojuma sarkanās gaismas..(atvainojos kundzēm, kas patiešām labi brauc ) lieki piebilst, ka šmigā nekad pie stūres neesmu sēdies un nesēdīšos

+3
0
Atbildēt

0

piziks 26.06.2010. 08.06

> Kristaps Freimanis!
“Iedzērušo vadītāju skaitīšana.”?
Vai par dzērāju ķeršanu un skaitīšanu var nosaukt kampaņu, kuras ietvaros noķerts 241 dzērājs un 8 narkaši, ja noķerto, apturēto un kavēto nedzērāju skaits > 21 000? Pārsteidz žurnālisti, kuri nejautā virspreventōram Zivtiņam, kādēļ jātic CP un viņu alkometriem, ja pirms pāris mēnešiem Carnikavā tika aizturēti — virsnieki, ne ierindnieki! — ceļu policisti, kuri alkometrus uzskrūvēja, cik pašiem patika un promiles piesēja arī pilnīgi nedzērušiem? Faktiski CP nav ticamu alkometru, katram, kam šaubas ir jāprasa īstu mediķu ekspertīze. Kāda loģika tērēt tos 200 000 alkometru iemušus, ko izdalīja CePešniekiem pirms Jāņiem? Zemē nosvietsa, manuprāt, nodokļmaksātāju nauda. Nedzērāju ķeršanas absurdumu varbūt vieglāk saprast, iedomājoties pārcelt šo Zivtiņa “prevencijas” praksi arī Kriminālpolicijas darbā: lai arī tie ņem uz ielas ciet visus pēc kārtas, gan jau arī kādu kriminālsodāmo noķers, vai ne?

+3
0
Atbildēt

0

sandakivleniece 26.06.2010. 00.24

Nu ja Francijā vai Itālijā ierubītu šitādu policijas teroru, kur jamie vispār neko norīt bez vīna uzdzeršanas nemāk, tad tas pārsteigums zivtiņām būtu vismaz divtik liels:)

0
0
Atbildēt

0

snjuu 25.06.2010. 15.42

Stulba ažiotāža. I-nets pilns ar gaudošanu par dzeršanu – policisti, narkologi, ražotāji, etc. Ja teiktu, ka vienalga, melotu – pamatīgi kaitina. Nacionālais sporta veids ap Jāņiem – iedzērušo autovadītāju skaitīšana.

+3
-1
Atbildēt

0

andris902 25.06.2010. 11.48

…jāņem arī vērā…cik lieli CP spēki tika iesaistīti un …. tad jau izskatās, ka ļauži kļuvuši prātīgāki…

+1
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 25.06.2010. 11.21

~7000 pret 196 = 2,8%

Es neteiktu ka tas ir mega liels procents.

+1
0
Atbildēt

0

IvetaKazoka 25.06.2010. 10.32

Žēl, ka Zivtiņveidīgie nespēj paskatīties plašāk un saprast, ka ne jau kampaņas un milzīgi naudas sodi mazinās braukšanu dzērumā. Cilvēciņam, kam alkohols asinīs jau ar mātes pienu nonācis, no tā ne silts ne auksts. Jo viss ir vienkārši “pofig”. Šādiem cilvēkiem vienīgais derīgais sodas varētu būt labošanas darbi sanitāra amatā slimnīcā. Apzinību un atbildības IMHO var ieaudzināt tikai bērnībā. Ja vecāki to nav izdarījuši, tad “gruzīšana” ar plakātiem, TV, un radio neko vairs nedos.

+4
-1
Atbildēt

2

    andrisskrastins > IvetaKazoka 25.06.2010. 11.06

    Tie plakāti, TV un radio reklāmas dara svētīgu darbu, tā gluži nav – tā uzrunā un liek padomāt saprātīgi spriest spējīgajai sabiedrības daļai, it īpaši jauniešiem. Taču es piekrītu to, ka liels vairums šo braucēju ar lielajām promilēm ir ar ļoti bīstamām pohujisma tendencēm – viņiem Zivtiņa bargais acu skatiens vien liks paņirgt, nevis ņemt viņa vārdus vērā.

    Tā kā es silti ieteiktu CSDD un Ceļu policijai saprast, ka ar reklāmu un sabiedrisko domu viņi ir izdarijuši maksimumu – tagad ir jāķeras papildus klāt vēl pie citām metodēm. Kā ļoti nopietns piespiedu darbs. Lai ceļ jaunos bērnudārzus, valsts piķi ietaupīs.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 25.06.2010. 13.33

    IMHHO reklāmas kampaņas var atļauties rīkot tad, kad satiksmes drošības jomā viss svarīgākais jau izdarīts. Sakārtoti ceļi, CP ar sapratni par savu misiju, autoskolas, kurās iemāca, ka braukt pa kreiso malējo joslu pa tukšu ceļu ir ir ne tikai bīstami, bet arī tas pats, kas uz operas skatuves bez biksēm uzkāpt. Mani gan burtiski, gan pārnestā nozīmē tracina plakāti “ātrums nogalina” pie kaujaslauka, ko ceļu uzturētāji sarunas karstumā dēvē par valsts nozīmes ceļiem. Kurš normāls cilvēks pirks plazmas TV ja viņam mājai jumts tek?
    Protams, normāls neviens tā nedarīs. Bet kā var būt tā, ka nauda plakātiem un skaļām kampaņām ir, bet bedres aizlāpīt nevar??? Nu nav tas normāli. Sanāk kā anekdotē. Kāpēc nogrima komunisma kuģis? Tāpēc, ka visa enerģija tika novirzīta taurēšanai. :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 24.06.2010. 19.10

Mana naiva doma, ka braukt pālī ir vnk nepieņemami pricipā.Nevis tāpēc, ka sodi, pieķers, utt. Šajā apziņas jomā ,tāpat kā daudzās citās, sabiedrība ir vēl bērnu autiņos.

+4
0
Atbildēt

3

    a2832728 > www.vecamate.lv 24.06.2010. 21.18

    austraalijaa esot 3 dazaadu kraasu tiesiibas kuras pieskjir atbilstoshi
    vadiitaaja noturiibai pret alkoholu.

    bet jaapiekriit ka katrai tautai ir taada valdiiba kaadu taa pelniijusi atbilstoshi savam saprasanas liimenim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tetrapack > www.vecamate.lv 24.06.2010. 21.41

    Austrālijā esot zilās tiesības, ar kurām var braukt līdz 0,2 promilēm; zaļās, ar kurām var braukt arī pilnīgā komā; un oranžās speciāli ķenguriem, kuri alkoholu galīgi nepanes, tā kā tiem limits ir 0,05 promiles (tik daudz var dabūt arī no kvasa vai kefīra, kas ķenguriem nav aizliegti).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > www.vecamate.lv 25.06.2010. 10.37

    Njā, brīvu cilvēku pie mums pamaz. :) Kā lai iemāca, ka brīvība ir spēja izvēlēties braukt vai dzert, nevis braut dzērumā?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 24.06.2010. 18.33

to ingucis_ra
Sodiem ir jābūt samērīgiem. Lai būtu 1000 lati, vai pat vairāk, par braukšanu dzērumā, ja mēs zinātu, ka turpat uz robežas ir nošauts kontrabandists, kurs lai grautu Latvijas ekonomiku ir mēģinājis ievest liekus 5 blokus cigarešu, vai publiski ar nāvi sodīti Šleser-Šķēles geitas varoņi un viņu ģimenes locekļi. Nav piedodama arī vieglprātīga policijas pakaļdzīšanās, kuras rezultāts ir cilvēka līķis.

+7
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 24.06.2010. 17.11

to lno
Nemurgo nu. Brālis pret brāli negāja. Bija labas gribas latvieši, kas cīnījas pret krievu fašistiskiem okupantiem un daļa to, kas tika varmācīgi rekrutēti krievu armijā un kuriem no muguras gāja eNKāVeDešņiki un nošāva katru, kurš pagriezās atpakaļ.

+6
-3
Atbildēt

2

    ilmisimo > raimonds_bossltd 24.06.2010. 18.18

    Neskaldi matus ombros to lno .

    Lai gan -varbūt tas palīdz uz paģirām.
    Ja nevar uzlāpīties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > raimonds_bossltd 24.06.2010. 21.25

    Jā, ombros, latvietis ir svēts. Latvietis nekad negrēko, ne Arāja bandā, ne čekā:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 24.06.2010. 17.11

Daudzi tomēr sēžas pie stūres dzēruši ” un vēl daudzi ir tādā šmigā, ka brauc stāvus, jo nejēdz arī apsēsties.

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 24.06.2010. 17.04

Ja (AŠ)² tiks Latvijai pie rīkles, tie panāks to, ka policija vispār vairs neķers noziedzniekus, bet apkaros tikai autovadītājus, Līgo svētkos tiks noķerti tūkstoši.

+2
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 24.06.2010. 17.04

Manuprāt nevajag naudas sodus, bet piespiedu darbu, it īpaši tiem, kas pārsniedz tās promiles pamatīgi.

Katrā ziņā piekrītu tam, ka 400 vai 1000 Ls regulārajiem promiļniekiem ir pie kājas – viņi to summu nekad savā dzīvē nesamaksās.

+3
-1
Atbildēt

0

andris902 24.06.2010. 16.41

Nu, nezinu gan…vai paceļot soda naudas apmēru mūsu nabadzīgajā Latvijā…cik lielu daļu nodzerto prātu spēs atturēt sēsties pie stūres!…neesmu piefiksējusi, cik daudzi tādas nav maksājuši un nekad nebūs spējīgi samaksāt,bet tas procents, šķiet, ir liels. Nu, nav tādam Pēterim to 400,- latu, tagad būs 1000,-?…Nebūs…un tas nav atrisinājums…bet kā tādiem tipiem izskalot smadzenes, lai prāts atgriežas un viņš dzērumā negrābstās gar a/m stūri?…Tas lielā mērā atkarīgs no līdzcilvēkiem, kas to pieļauj….

+3
-1
Atbildēt

6

    a2832728 > andris902 24.06.2010. 16.57

    buut pareizi ja sodi buutu proporcionaali transporta lidzeklja veertiibai vai paarkaapeeja ienaakumiem – tad arii biezie padomaatu pirms, piemeeram, nomestu savu transporta liidzekli vietaa kur tas traucee pluusmu un rada avaarijas situaacijas.

    manupraat nevajag pacelt sodus par brauksanu dzeerumaa bet gan par avaarijas izraisiisanu dzeerumaa vai esot paargurusam. varbuut buutu pareizaak meeriit reakcijas aatrumu nevis alkohola satutu asiniis?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 24.06.2010. 17.05

    Šķiet, Zviedrijā tā arī likums darbojas…soda nauda atbilstīgi taviem ienākumiem…bet Latvijā…atkal…diez vai to būtu iespējams realizēt šobrīd….to vajadzēja darīt pirms gadiem pieciem…
    Par reakcijas ātrumu nevis alkohola saturu asinīs?…manuprāt tas ir cieši saistīts….neteiksi taču, ka izdzerot vairākus aliņus, Tu brauksi bez problēmām…reakcijas ātrums zūd arī pārgurušam…kā Tu to izmērīsi un salīdzināsi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 24.06.2010. 17.25

    …nav tādam Pēterim to 400,- latu, tagad būs 1000,-?..”
    Kāpēc tieši Pēterim?

    varbūt, ka var ajaunuot miesas suodus.Ja nav naudas-alternatīva slānīšana ar bambuka nūjām.Tad vēl:
    bambuka imports un sagatavošana saskaņā ar medicīnas normām varētu jauki sildīt ekonomiku.Un stiprināt draudzību ar “aģin(celyi) Kitai”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 24.06.2010. 17.32

    …tas labi….pat lietainos svētkos nevajag zaudēt humora sajūtu….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andris902 24.06.2010. 23.15

    ZanE, tad MK jānoplēš no sienas sauklis:”Viens likums – viena taisnība visiem”. Uz to pusi jau ar steigu iet. Visur draud ar progresīvajiem nodokļem…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > andris902 25.06.2010. 14.27

    to lama:
    krieviski – bambuk, latviski – bambuss.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

vupats 24.06.2010. 14.09

Vecīt, ej labāk gulēt. Šis jautājums sapūlētām smadzenēm par grūtu.

0
-3
Atbildēt

2

    Kristaps O. > vupats 24.06.2010. 15.13

    paldies par rūpēm, ja tas bija man. Esmu darbā, sargāju savu objektu un kļūstu patīkami skaidrs. P.S.Liepniex arī jaunībā, hehehe, strādājis par sargu, tā viņš nesen tvīto. Bet tās sēnes un hašišs, manuprāt, tīrā lielīšanās. Mārketingo savu apgarotā bohēmieša :)))) tēlu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > vupats 24.06.2010. 17.19

    un kļūstu patīkami skaidrs.”

    pastāsti-kā tiec pie tā “‘patīkami”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janis_ozols 24.06.2010. 13.53

Kas zin, tas narkomāns, kas twitterī izpaužas Jurģa Liepnieka vārdā, tas ir īstais Jurģis Liepnieks, vai feiks?

+2
-3
Atbildēt

1

    andrisskrastins > janis_ozols 24.06.2010. 14.24

    Nu pirms tam viņš šķita īsts Twitter konts :) Vai nu kāds uzlauzis, vai arī Jurģis ir aizgājis “pareizajā virzienā”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

a2832728 24.06.2010. 12.01

pasreizeejaa prakse sodiit par iespeejamiibu nevis par nodariijumu atgaadina situaaciju, ja muus sodiitu par atrasanos uz ielas ar kulakos savilktaam duureem, jo varam kaadam iesist.

starp citu – vai ir sods par ieroca neesaasanu esot iereibusam?

ja autovaditajs zinaatu ka vinju apturees tikai ja tiks paarkaapti satiksmes noteikumi tad iespeejams vinjsh daudz praatiigaak arii brauktu.

pasreizeejaa celju policistu patvalja, ka vinji driikst staadinaat bez
iemesla, ir manupraat nepienemama. nemaz nerunaajot par praksi staaveet pie
nepamatoti izliktaam ziimees un laikos kad tas mazaak ietekmee satiksmes
biistamiibu.

policijai sen bija laiks paariet no sodu plaana uz drosiibas plaanu – jo
mazaak negadiijumu jo lielaakas algas!

+5
-6
Atbildēt

12

    andrisskrastins > a2832728 24.06.2010. 14.16

    Vai mēs tiešām ievērojam ceļu satiksmes noteikumus tikai tāpēc, lai izpatiktu ceļu policistiem? Vai arī tāpēc, lai paliktu dzīvi un nesavainotu viens otru?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    a2832728 > a2832728 24.06.2010. 14.48

    katra celju satiksmes daliibnieka pienaakums ir izveeleeties paarvietosanaas aatrumu un veidu kursh atbilst konkreetajiem satiksmes apstaakljiem. celja ziimes nespeej universaali atspoguljot mainiigos apstaakljus, taadeelj arii sodiisana par to neieveerosanu bez konkreetaas situaacijas kontexta nav ne eetiska un ne logiska.

    piemeeram itaalijaa un francijaa, kameer tu klaji neizdalies no satiksmes pluusmas, policji tevi neaptur bez vajadziibas un neliek puust trubinjaa.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    sandakivleniece > a2832728 24.06.2010. 17.09

    Tās civilizētās pasaules policistiem gluži vienkārši ir cits domāšanas veids. Viņa uzdevums ir būt tavam draugam un tev palīdzēt, nevis sodīt principā un nepalaižot garām nevienu iespēju. Nu un tad ja pie šādas kārtībsargu attieksmes pret cilvēku uzrodas kāds indivīds, kurš to nespēj novērtēt, tad gan viņu vairs nav par ko apskaust. Tad arī tie mūsu sodi un viņu rīcība liekas tīrais nieks.
    Pie vainas šeit protams ir abas puses, bet gan jau pieredzēsim arī labākus laikus, kad policists spēs izvērtēt pārkāpuma bīstamību un tad izlems, vai pietiek ar potenciālas bīstamības novēršanu, vai tas jau ir sodāms pārkāpums.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    indzax24 > a2832728 24.06.2010. 17.10

    katram ir tiesības riskēt ar SAVU dzīvību, bet ne jau bezjēdzīgi apdraudēt citu dzīvības. Sadzēries autovadītājs rada briesmas citiem, vai par to Jūs neiedomājaties?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    sandakivleniece > a2832728 24.06.2010. 17.11

    Reiz no Šveices caur Vāciju ar džipu naktī vilku palielu, bet ne ļoti lielu piekabi. Garā ceļa apnikums pedāli jau bija iegremdējis līdz 120km/st. Atjēdzos kad policists bija man priekša ar ieslēgtām bremžu ugunīm.Viņš sabremzēja mani līdz 100km/st(atļautais ar piekabi ir 80km/st), kas acīmredzot viņprāt bija atbilstoš ātrums šādamm sastāvam, un tad nozibinādams zilās bākugunis aizgāja ”kabatā”. Man stingri pakratīja pirkstu un es pateicībā par šādu attieksmi, tiešām līdz poļu robežai virs tā simta vairs nepacēlos. Lūk te arī sākas sadarbošanās satiksmes drošibas uzlabošanā, kura austrumeiropā joprojām klibo. Tur nav tā policejiskuma, kurš pie mums joprojām saglabājies no krievu laikiem:)
    P.S. Dzerot braukt nevajag. Tas ir stulbi un nav debatējami.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    indzax24 > a2832728 24.06.2010. 17.14

    Kāpēc lai humānisms pret potenciālajiem noziedzniekiem būtu lielāks kā humānisms pret potenciālajiem upuriem? Nez ko teiktu dzērājšoferu aizstāvji, ja tāda dēļ ietu bojā tuvs cilvēks? Vai fantāzija tik tālu nesniedzas?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    sandakivleniece > a2832728 24.06.2010. 17.16

    Kur ir kāds aizstāvis? Liekam cietumā! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    a2832728 > a2832728 24.06.2010. 18.24

    es joprojaam uzskatu ka cilveeku driikst sodiit tikai par reaalu nodarijumu nevis par iespeeju veikt nodariijumu, lai arii piedzeerusa armijas auto vaditaja deelj aizgaaja bojaa mana draudzene un divas meitas.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    rabīns > a2832728 24.06.2010. 20.25

    Itālijā un Francijā neviens saprātīgs cilvēks pēc 10 litru alkohola (piemēram, alus) izlietošanas tuvāko divu diennakšu laikā pie stūres nesēžas. Tāpēc var saprast viņu ceļu policijas attieksmi un arī Latvijas ceļu policijas aktivitātes, jo pie mums, diemžēl, tā ir norma…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > a2832728 24.06.2010. 23.18

    Un kas Francijā un Itālijā notiktu ar ceļu policistu, kurš piesienas pēc pusdienās izdzertas puspudeles sausā?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne Rigerte > a2832728 25.06.2010. 10.23

    gandrīz izklausās, ka blēžu pērējs ir reiz ielikts uz sutkām par braukšanu reibumā.. manuprāt, tas ir vienkārši: dzēri – nelien pie stūres.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    a2832728 > a2832728 29.06.2010. 02.24

    kljuuda, karro – neesmu ne reizi aiztureets par brauksanu virs pieljaujamajaam promileem. taa kaa njem veeraa ka aizstaavu nevis savu dziives stilu bet gan cilveeka tiesiibas tikt sodiitam nevis par iespeejamiibu veikt nodariijumu/kaiteejumu bet gan tikai par reaalu nodariijumu. juuti atskjiriibu? :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 24.06.2010. 11.56

Kas tas par absurdu??? http://www.vipi.lv/1/4/?id_news=39202
Leiškalna(TP) meita tiešām taisa PR Jaunajam laikam! Hallo, Nellij Ločmele, tad, kad beigsiet svinēt – Jums neliekas, ka tas ir nepareizi? Maigi izsakoties. Bērni nemēdz strādāt pret savu vecāku(t.i.arī savām) interesēm. JAUNUPS JĀSVĪTRO! Saprotu, ka vēl esmu šmigā, bet tajā ir kautkas no valsts nodošanas!

+6
-4
Atbildēt

10

    Kristaps O. > Kristaps O. 24.06.2010. 11.58

    no valsts nodevības! Kā JaunaisLaiks to vispār pieļauj, ko lai es kā vēlētājs padomāju – ka viena brandža!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Kristaps O. 24.06.2010. 12.53

    Sveiciens svētkos! Manuprāt nekas traģisks. Pēdējā pasaules karā brālis gāja pret brāli, dēls pret tēvu, kādēļ gan meitas uzskati nevarētu atšķirties no tēva uzskatiem? Jautājums, cik spējīga šī meitene, vai arī šoreiz JL kampaņa nebūs tikpat muļķīga kā iepriekšējās.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps O. 24.06.2010. 14.00

    tigerthegreat: tu zini cik cilvēku kopā veido Vienotības sabiedrisko attiecību daļu? Cik cilvēku ir pašā Vienotībā, cik cilvēku – algotajā uzņēmumā? :) Turklāt Latvija ir diezgan liela indikācija, ka vecāku un bērnu attieksme pret politiku ir diametrāli pretēja. Meitene tiek algota viņas izglītības dēļ. Es ticu, ka Edgars ir pietiekami gudrs, lai spētu atdalīt profesionālo dzīvi no privātās.

    Kopumā nedaudz zinot aizkulises, mans viedoklis ir ka Vienotības sabiedriskās attiecības ir labākajā stāvoklī kā nekad. Pie tām strādā labākie profesionāļi. Nejauc sabiedriskās attiecības ar pirmsvēlēšanu kampaņu un reklāmu, ar kuru nodarbojas pilnīgi citi cilvēki un kur ir jāvērš lielāka uzmanība :)

    p.s. sveiciens svētkos jums abiem :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Kristaps O. 24.06.2010. 15.02

    Manuprāt šiem “miglas pūtējiem” jāstrādā ciešā sasaistē kā ķirurgam ar narkologu. Sveiciens svētkos!:)
    Naktī, atgriežoties no Siguldas, Juglā sastapu tikai vienu posteni, kurš bija aizturējis piedzērušu autovadītāju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 24.06.2010. 15.02

    bērni ir visvairāk ieinteresēti vairot vecāku kapitālu – jo cerība mantot. Lai labi strādātu, vajag motivāciju, ne tikai algu. Ja viņa ir PR ģēnijs, es tikai priecāšos, cerams, ka tas izpaudīsies Vienotības kopējā rezultātā. Tiger the Pessimist

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 24.06.2010. 15.03

    SirC jāieliek darbā un talants(ja ir), izglītība tagad ir daudziem

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kristaps O. 24.06.2010. 17.12

    Saprotu, ka vēl esmu šmigā, bet tajā ir kautkas no valsts nodošanas!”

    Stiepsi valsti uz taras punktu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Kristaps O. 24.06.2010. 19.16

    Jaunupu tiešām labāk tālāk no publikas.. Kopumā gan jāatzīst, Vienotībai tāpat kā visiem citiem, konkrētās programmas vietā tikai sauklis- a par ko citu balsosiet?Un ar PR, diezgan jau ķīselis.Vismaz pagaidām tāds skats.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Kristaps O. 24.06.2010. 20.38

    es neko pa shito neesmu dzirdejis, BET ja patiesi tas ir taa, tad Leishkalnam viss shtokos. Neies ar TP, ludzu, var paariet uz Vienotiibu! Iznaak gandriiz kaa Vinstonam Čercilam kursh partijas mainiija, kaut gan Latvijaa visi partijas maina visu laiku.
    Intresanti, vai Gunča sveetkos pieraavaas jeb nee. Man atminjaa naak tas Vilja Lacha gaajiens kad vinsh piedzeeraas un maaju izdemoleeja [peec maajkalpotaajas teiktaa] kad noprata ka kljuvis pa tautas nodeveeju un nevar vairs neko dariit, bet jaakalpo taalaak. Bet mosh ka Guņča ir no cietaaka koka taisiits……

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps O. 25.06.2010. 00.19

    Nejauc sabiedriskās attiecības ar reklāmu :) Programma ir lielo saskaņošanas posmu izgājusi un ir pabeigta. Tā tiks aiznākošajā nedēļā pieejam plašākai sabiedrībai, no kura punkta tā ari tiks skaidrota un popularizēta.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam