Zivtiņš: fotoradari fiksēs arī nelielus pārkāpumus

46

Komentāri (46)

raimonds_bossltd 19.06.2010. 14.20

Cerēsim, ka reiz pēc tam, kad policijas pakaļdzīšanās rezultātā būs atkal kāds bojāgājušais, tā radinieki atzvīņos padumjo milici Zivtiņu.

+3
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 19.06.2010. 14.15

“Vienlaikus Zivtiņš uzsvēra, ka fotoradaru uzstādīšanas sitēma nav paredzēta naudas pelnīšanai”.
————————–
Cik noprotu soda naudas nenonāks valsts kasē, bet līdzīgi kā ar CSDD tiks sadalīta blēžu starpā. Malacis Šlesera draudziņš.

+2
0
Atbildēt

0

a2832728 18.06.2010. 22.47

gribeetos cereet ka kjers satiksmes drosiibas paarkaapeejus biistamos celju posmos nevis aatruma paarkaapeejus pie bezjeedziigi saliktaam ziimeem.

ierosinu lai piefikseetie dati automaatiski ieguljas publiskaa arhiivaa no kura nevar tos izkasiit aaraa – lai maksaa arii pats zivtinjsh un citi pietuvinaatie zveeri (no orvela dziivnieku fermas)!!!

0
0
Atbildēt

0

Evija Zauere 18.06.2010. 20.14

Tādi nu mēs esam – pārkāpt gribam, atbildību uzņemties – nē.

Es neredzu iemeslu sašust par to kāds ir minimālais ātrums pie kāda var izsprukt bez soda. Galu galā – ja reiz zīme ir 50, tas nozīmē 50 nevis 70 vai “šeit ir labs ceļš, grēks mazāk par 90 braukt”.

+3
-6
Atbildēt

12

    IvetaKazoka > Evija Zauere 18.06.2010. 22.39

    Tādi nu mēs esam taisni kā sliedes un ar vēlmi domāt kā āmuri. Nekad neesi uzdevis sev šādus jautājumus. Kāpēc LV uz Tallinas šosejas ir (90), bet EE (100). Kāpēc uz Jūrmalas šosejas ir (90), bet uz līdzīgas kvalitātes ceļa citur Eiropā (130). Kāpēc Eiropā dara visu, lai ceļā pavadītais laiks paliktu īsāks un ātra braukšana drošāka, bet pie mums stāsta, ka pie mūsu ceļu pārslodzes ir nevis jālabo un jāpaplšina ceļi, bet vēl jāsamazina ātrums kā rezultātā korķi, stress un avārijas tikai palielināsies. Kāpēc Eiropā visas uzbrauktuves, nobrauktuves no šosejām būvē maksimāli garas un slaidas, lai droši pārkārtoties var bez nevajadzīgas bremzēšanas, bet pie mums pēc ceļu “uzlabojumiem” labie pagriezieni krustojumos no slaidiem kļūst par 90 grādu leņķi??? Kāpēc Eiropā liek LED žīmes, kurās atļauto ātrumu maina atkarībā no esošās situācijas uz ceļa, bet pie mums vēl pusgadu pēc remonta beigām uz gludas šosejas stāv (50) un krūmos sēž ecilops????

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Evija Zauere 19.06.2010. 01.46

    Tāpēc, ka mums uz ceļiem ir tādi idioti, kas arī pie zīmes 50 brauc uz visiem 90 pat uz nepazīstama ceļa, kur aiz stūra ir skola. Ja nevari ievērot likumus – brauc ar autobusu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > Evija Zauere 19.06.2010. 10.07

    Tādi idioti katrā sabiedrība ir pāris procenti. Atšķirība ir tāda, ka pie mums likumus raksta ar domu, ka 98% ir idioti, bet Eiropā likumus raksta normāliem cilvēkiem. Vai nav stulbi vietā, kur drošs ātrums ir piemēram (70) uzlikt (50) ar domu, ka tas domāts idiotiem. Finālā zīmi neievēro neviens, jo cilvēki redz, ka ierobežojums ir nesamērīgs? Uz to mēs ejam? To mums vajag? Nepamatotus ierobežojumus, ko neviens neievēro??? Vai tomēr loģiskus noteikumus, kas atbilst reālajai situācijai. Pie mums ir kaudzēm ierobežojumu, kur ar +40 var ar aizsietām acīm droši braukt. Es nerunāju par ļoti pamatotiem un vajadzīgiem ierobežojumiem pie skolām, slimnīcām, baznīcām, utt… Un vispār, ko nozīmē “nepazīstams ceļš”??? Vadītājs taču nav dresēts mērkaķis, kas svešā situācijā apjūk. Tāpēc jau existē ceļa zīmes, kas norāda kā jābrauc. Ja nepazīstams ceļs rada stresu, varbūt jāpilnveido vadīšanas prasme???

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > Evija Zauere 19.06.2010. 10.26

    Ir viena lieta ar ko mēs fundamentāli atšķiramies no rietumu sabiedrības – tur cilvēki jau sen ir akceptējuši, ka likums ir jāievēro tāpēc, ka ta sir likums (dura lex, sed lex princips). Pie mums cilvēki ir tendēti ievērot tikai to ko pašiem ir ērti ievērot. Un tas nav tikai ceļu satiksmē, tas parādās itin visur – šis likums (noteikumi, uzraksts) man liekas nepareizs, neērts, es to neievērošu.

    Pirms ar aizsietām acīm maukt uz +40 vajag iemācīties respektēt tos ciparus, kas ir uzrakstīti uz ceļazīmes. un tad kad šos ciparus respektēs deviņas desmitdaļas braucēju, varēs runāt par atļautā ātruma palielināšanu. Diemžēl, kā jau es minēju pašā sākumā – noteikumus pārkāpt gribam, bet atbildību uzņemties nē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    a2832728 > Evija Zauere 19.06.2010. 10.41

    padomaa ko runaa, latweet! ir naivi domaat ka 90% sapraatiigo vadiitaaju brauks peec nejeedziigi saliktaam ziimeem kameer atlikushie desmit procenti nejeegu piebiedrosies.

    un veel naivaak domaat ka muusu celju policija atteiksies no nejeedziigi saliktaam ziimeem, jo peedejaas ir vinju maizes avots. tikai tad kad policijai saaks maksaat par drosiibu uz celja buus ceriiba ka sakaartosies ziimes un policji izliidiis no kruumiem!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > Evija Zauere 19.06.2010. 10.59

    Uzliktas zīmes nejēdzīgums ir ļoti subjektīvs. Daudziem zīme 30 pie skolas vai bērnudārza liekas nejēdzīga. Man, savukārt, tā liekas ļoti loģiska.

    Un lai nepadarītu zīmi par policistu “peļņas” avotu ieteikums ir gaužām vienkāršs – ievēro zīmes un nebūs jāuztraucās par to.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > Evija Zauere 19.06.2010. 11.28

    ASV dažos štatos pie ātruma ierobežojuma pārkāpšanas pie skolas vai indiāņu rezervātos, ņem nost tiesības un liek pasēdēt un padomāt ķurķī. Un tur, ieraugot zīmes par bērniem vai indiāņiem, nevienam nenāk prātā pat pārsniegt ātrumu kaut vai par vienu jūdzi stundā. Ja mums par ātruma pārsniegšanu pie skolas ņemtu nost tiesības, arī neviens neskrietu.
    Radari veido soda neizbēgamības principu un tieši tas ir svarīgi, kāpēc radari ir vajadzīgi. Ja pārkāpi, radaram piecīti neiedosi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    a2832728 > Evija Zauere 19.06.2010. 11.31

    diemzeel ieveerot ziimes nav risinaajums, jo, redzot ka videeji sakariigi saliktas ziimes ieveero, policji uzliks veel nesakariigaakas.

    uzskataams piemeers bija kjiina shanhajaa, kur 6-joslu celjaa uz lidostu, pa kuru atljautais brauksanas aatrums ir 110km/h, bija uzlikta ziime 50 un blakus ziimei fotoradars. taksists nekurneejot piebremzeeja liidz 50 un tad atkal aiznesaas uz 130…. tu veelies lai nonaakam liidz kjiinas diktatuurai/staavoklim?

    par kjiinas policjiem varu tomeer teikt daudzas pozitivas lietas salidizinaajumaa ar muuseejiem – kjiinaa policji uz ielas necakaree par noteikumu/ziimju neieverosanu bet skataas peec optimaalaas pluusmas un minimaalaam avaarijaam. rezultaataa pa visu kjinaapavadiito laiku neredzeeju nevienu satskmes negadiijumu lai arii brauc tur visi paarsvaraa kaa veelas – pa sarkanajiem un pa diognaali :)

    manupraat nevajag audzeet zombijus no cilveekiem, jo celju satiksmes noteikumiem jaabuut drosiibu un aatrumu optimizeejosiem nevis noteikumiem noteikumu peec!!

    priecaajos ka man ikdienaa nav dariisanu ar tevi, latweet!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > Evija Zauere 19.06.2010. 11.52

    Sāksim ar to, ka policija zīmes neliek, policija tikai rūpējās lai tās ievēro. Ir bērnišķīgi dusmoties uz policistu kurš veic savus tiešos darba pienākumus.

    Un es ceru, ka mēs reiz nonāksim līdz tam, ka autovadītājs ieraugot ātruma ierobežojuma zīmi nekurnējot noņems savu smago kāju no gāzes pedāļa un nesāks kult sviestu par tēmu, ka viņam ir tik labs auto, viņš ir tik labs vadītājs kas spēj novērtēt situāciju labāk par visām ceļazīmēm, ka šis ierobežojums uz viņu pavisam noteikti neattiecas.

    Es pat iedrošinos vilkt paralēles ar sabiedrībā valdošo tiesisko nihilismu – likumi tiek ievēroti nevis tāpēc, ka tajos ir ierobežojumi, bet tāpēc, ka sabiedrībā ir bailes no soda. Rietumos, kas tiek stādīti par paraugu, cilvēki saprot, ka dzīve bez likumiem vai to ievērošana pēc gribu/negribu patīk/nepatīk principa noved pie haosa.

    Bet pats galvenais ir ka mēs esam kā mazi bērni – mēs gribam darīt nerātnības un lai par to nekas nebūtu. Laiks tā kā būtu pieaugt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Evija Zauere 19.06.2010. 12.07

    Neloģiski ierobežojumi neveicina vēlmi tos ievērot, loģiski veicina. Ja cilvēks brauc un redz, ka ir speciāli uztaisīta sienāzīšu naudas kāstuve, viņā rodas pretreakcija. Ja pēc šāda principa tiks izvietoti fotoradari, tie nedos pozitīvu rezultātu. Ja fotoradari tiks salikti melnajos punktos, bīstamās vietās, pirms tiem būs zīmes, viss būs ok.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > Evija Zauere 19.06.2010. 12.19

    Es varu tikai atkārtot – pārspriedumi par ceļazīmju loģiku ir subjektīvi. Es zinu cilvēkus, ka, jebkurš ātruma ierobežojums liekas neloģisks.

    Lai saruna būtu konstruktīva, varam iztirzāt ātruma ierobežojumu Torņakalna ielā uz tilta pāri dzelzceļam. Tur ir zīme 30, ko ievēro tikai auto ar M burtu. Vai zīme ir neloģiska, ja jau to neievēro neviens?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    a2832728 > Evija Zauere 19.06.2010. 12.46

    policista tieshais pienaakums ir nodrosinaat droshu un aatru transporta pluusmu nevis buut robotam kursh burtiski izpilda/realizee priekshraxtus.

    katram likuma sargam ideaalaa gadiijumaa sava riiciiba buutu jaasaskanjo ar valsts augstaako likumu – konstituuciju, un jaaskataas vai taa realizaacija konkreetaa gadiijumaa naak par labu sabiedriibai vai nee.

    diemzeel ne muusu policisti ir tam gatavi, ne sabedriiba, un arii tiem kas pie varas izdeviigaaki ir zombiji policisti un armijnieki nevis sabiedriski domaajoshi, jo zombijus ir vieglaak pagriezt pret tautu nekaa domaajoshos.

    izteikt piemeers ir tunisija, kur policisti ir arii ar citu aadas kraasu nekaa vieteejie, un cik tur biju, tik katraa ielas krustojumaa redzeeju, kaa vinji “draazj” vieteejos bez zeelastiibas par visu kas ienaak praataa, piem viens aptureetais slaucija savu jau taa tiiro nr ziimi un zeeli taisnojaas. tuuristus par laimi neaiztika bet noskanja veidojaas vienalga skumja…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 18.06.2010. 18.06

vai man vienam liekas ka Zivtiņš ir narcisisma pārņemts policijas darbonis, kas metodiska bet diemžēl garlaicīga ikdienas darba vietā, par labāku uzskata akcijas, kampaņas, nemitīgi zīmēsanos masu mēdijos un budžeta naudas piļīšanu visādiem projektiem, kurus uzdod par sazin kādiem jauninājumiem,bet kuri sen jau darbojas daudzās valstīs bez kādas histērijas,kur policisti organizē drošu satiksmi un kalpo cilvēkiem.. Amerika sen jau ir atklāta un der aizbraukt uz Eiropu papraktizēties un pie viena pavērot kādā kārtība tur ir ceļu segums..

+8
0
Atbildēt

1

    disassociative > ltvpanorama 19.06.2010. 09.19

    Latvijā tiešām ir sliktākie ceļi Eiropas Savienībā, bet ideāls ceļu segums nav arī uz slavenajiem Vācijas bāņiem. Vietās, kur ir vecais, gaišais asfalta segums, Vācijas bāņi ir līdzīgi veļas dēlim un nav patīkami pa tiem braukt. Bet nu Latvijā tiešām beidzot būtu nopietni jāsāk veidot maksas ceļu tīkls, vismaz būtu alternatīva. Negribi maksāt, brauc pa vecu, pussabrukušu ceļu un lauz savu mašīnu, esi ar mieru drusku samaksāt, brauc pa labu ceļu un nokļūsti, kur vajag, krietni ātrāk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 18.06.2010. 16.38

Fotoradariem nav ne vainas, ja tie tiek salikti normālās vietās, kur tiešām ir pamats radaram būt un ja tie ir noregulēti uz normālu precizitāti. Lietuvā, piemēram, ir pilns ar radariem, godīgi pirms tiem zīmes un viss notiek. Līdzīgi Polijā. Un braukšanas kultūra šajās valstīs tiešām ir mainījusies. Nezinu statistikas datus, bet pa šīm abām valstīm sanāk braukt regulāri un braukt tur ir vieglāk. Ja radari tiks noregulēti uz pārāk zemu ātrumu, tad, protams, tas nebūs patīkami. Normāla plūsma ir atļautais + 10km/h un tā arī būtu jābūt noregulētiem radariem. Ja būs pilsētā 5, tad sākumā drusku sodiņi iekrāsies. Būs jāpierod.

+1
-1
Atbildēt

10

    Evija Zauere > disassociative 18.06.2010. 20.16

    vai tu tā apriori jau pieņem, ka pie mums pirms stacionārajiem radariem nebūs zīmes? (pašlaik pie mums nav neviena stacionāra radara, tāpēc ietaupi savu laiku stāstot, ka pašlaik nav zīmju)

    p.s braukšanas kultūra Lietuvā ir drausmīga, salīdzinot ar mums. Un Polijā es parasti sastopu visvairāk “lidotāju”, pat pie mums cilvēki neatļaujas tā skriet kā pa poļi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > disassociative 18.06.2010. 23.03

    Eh, ja Tev pietktu drosme aizbraukt līdz Čehijai vai Austrijai, kur uz bāņa zem 130 reti kurš brauc, ja nu tikai fūres un busi, par DE nemaz nerunāsim, tur uz bezlimita bāņiem Tev sirdstrieka garantēta. Bet iedomājies, visās šajās valstīs kur “visi traki lido”, ar satiksmes drošību ir labāk kā mums! Varbūt nevis viņi “lido”, bet pie mums daži uz ceļa tā vietā lai brauktu nodarbojas ar “extasis onanensis”??? Vai varētu būt tā, ka visa Eiropa kļūdās, bet tikai mums ir augstākā gudrība? Par braukšanu pilsētā. Kopenhāgenā biju pārsteigts, ka visa plūsma pa galveno ielu satrēgumstundā visās 3 joslās brauc ar ~70 pie (50) atļautā. Ziemā!!! Krustojumā pie zaļā startējot, garām man vesels bars panesās. Rīgā šādi startējot ar to pašu darba busiņu parasti plūsma paliek ~50m aizmugurē. To, ka pie mums brauc ātri var iestāstīt tik tiem, kas ārpus Dievzemītes nekad ar auto nebrauc.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > disassociative 19.06.2010. 01.45

    Normālā plūsma ir atļautais ātrums. Varbūt -1 līdz -5. Pārkāpt ātruma ierobežojumus “nav” normali pat ja ‘visi tā dara’.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.06.2010. 09.13

    Tikko braucu pa šeit pieminētajiem Čehijas, Vācijas, arī Itālijas un Francijas bāņiem. Bānis ir bānis un uz bāņa ir pavisam citi likumi. Un citi ātrumi. Latvijā bāņu nav un vēl ilgi nebūs. Kaut gan bānis no Rīgas līdz Varšavai būtu šobrīd pat ļoti nepieciešams. Žēl, ka mums nepietiek uzņēmīgu, naudīgu bāleliņu, kas varētu uzbūvēt kārtīgu maksas ceļu. Latvijā radari ir nepieciešami lidotājiem – idiotiem, kam liekas, ka satiksmes noteikumi ir priekš citiem, ne visiem. Un, jo ātrāk šie radari beidzot parādīsies, jo labāk. Protams, radari, kas ķerstīs uz minimāliem ātruma pārkāpumiem, nav vajadzīgi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > disassociative 19.06.2010. 09.25

    Ātruma ierobežojumi Eiropā nav kā “klintī iecirsti”, tie norāda maximālo drošas braukšanas ātrumu. Protams, ja Tu pārkāp vairāk par 10-15%, tad Tevi soda. Tomēr ja arī visa plūsma brauc uz šiem +10, bet viens “visapdāvinātākais” ar savu agresīvo stilu rada napārtrauktas avārijas situācijās, tad Vācijā visdrīzāk noliks malā viņu, lai pajautātu, vai ir kāds problēmas, kas traucē braukt plūsmā. Atļaušos izteikt viedokli, ka drošību uz ceļa neapdraud ātra braukšana, bet gan “izcelšanās” gan uz vienu, gan otru pusi, kā arī nespēja prognozēt situācijas maiņu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > disassociative 19.06.2010. 09.25

    Loģikas trūkums fascinē. No tā ka Vācijā uz maģistrāles nav ātruma ierobežojuma, neizriet tas, ka ātruma ierobežojums ir jāatceļ visur. Un atmiņas par starta spurtu kopenhāgenā neatbild uz jautājumu par ceļazīmēm pirms radariem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > disassociative 19.06.2010. 09.26

    Timrots “Zebrā” reiz uz Tallinas šosejas veica experimentu. Vienu un to pašu ceļa posmu izbrauca gan plūsmā, gan ar – 10. Lai cik nebūtu paradoksāli, braucot ar – 10 avārijas situācijas radās nepārtraukti. Plūsmā avārijas situāciju nebija. Varbūt problēma tomēr ir apstāklī, ka akla noteikumu ievērošana, bez smadzeņu pielietošanas nedarbojas? Mans vadītāja stāžs rudenī būs 21 gads, bez izraisītām avārijām. Cik atceros, nekad man problēmas uz ceļa nav radījuši vadītāji, kas brauc ātrāk par mani. Toties no “pižikiem” ir paglābusi tikai spēja tos uz ceļa atpazīt un laicīgi prognozēt viņu neloģiskās darbības.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > disassociative 19.06.2010. 09.27

    Bet dažu vārdu izraušana no kontexta nefascinē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > disassociative 19.06.2010. 09.28

    Ātruma ierobežojumi Eiropā nav kā “klintī iecirsti”, tie norāda maximālo drošas braukšanas ātrumu.
    —————
    Tīri vai jāpavaicā, vai maz esi nobraucis no lielās šosejas Vācijā vi Austrijā un zini, ka pa ceļu-parasto tur ātruma ierobežojums ir nevis 120, nevis 100, nevis 90, bet 80 un ļoti daudz vietās pat 70. Nu un tad pastāsti man par max drošas braukšanas ātrumu 70 vai 80 uz Saulkrastu apvadceļam līdzīgas šosejas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.06.2010. 11.21

    Austrijā pa ceļiem parastajiem ātruma ierobežojums ir 100 km/h ar loģiskiem papildus ierobežojumiem krustojumos, līkumainos un kalnainos ceļa posmos u.t.t. Bet ne par to ir diskusija. Ja tiek uzdots jautājums – vai Latvijā vajag fotoradarus, es atbildu – jā, un jau aizvakar un daudz. Vai vajag ķerstīt braucējus ar atļauto + 10 km/h? Protams, nē. Plūsmas ātrums tieši tāds arī ir un, braucot plūsmā, avārijas situāciju ir daudz mazāk kā lecot laukā no plūsmas. Bet pusdebilos (pī, pī, pī…) lidotājus gan būtu jāiegrožo. Gan pilsētā, gan ārpus pilsētas. Un onkas kepkās, kas brauc pēc sava vienīgā ķirbja, arī būtu jāiemāca palaist garām plūsmu, kur tas iespējams.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

arturs 18.06.2010. 16.24

uzskatu, ka pilsētā nedrīkst sodīt par +10, savukārt ārpus pilsētas par +20, savādāk tak pat apdzīt nevar…

+2
0
Atbildēt

3

    IvetaKazoka > arturs 18.06.2010. 16.51

    Mani ir sodijuši par +20 apdzīšanas laikā, (apdzenamais brauca ar -10km/h) Argumenti no manas puses par to, ka apdzīšana ar 30/kmh starpību ir daudz drošāka par apdzīšanu ar +10, jo 3x samazina manu atrašanās laiku pretējā joslā, kā arī nerada papildus stresu apdzenamajam un iespējamajam preti braucējam tālumā. Tā lūk smaksāju Ls 30, jo gribēju braukt droši – nevēlējos braukt kolonnā bamperis pie bampera, nevēlējos apdzīt ar +10 un pretējā joslā dzīvoties mūšību, bet ātri un droši apdzīt un turpināt ceļu ar atļauto ātrumu. Paldies LV ceļu policijai – godīgākajai un taisnīgākajai pasaulē!

    Gadās arī pozitīvi piemēri. Nesen sīci ar 39,5 temperatūru vedu uz slimnīcu, bija ~ +15km/h. paldies CP ekipāžai, kas redzot situāciju tik noteica : “labi, labi, brauc, brauc!”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > arturs 19.06.2010. 01.42

    Ja tu nevari droši apdzīt nepārsniedzot atļauto ātrumu, tad apdzīt tev vienkārši nedrīkst.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ārijs > arturs 19.06.2010. 12.50

    Man gan ir iespaids, ka pēdējos pāris gados CP attieksme ir krienti mainījusies uz labo pusi. Pats noteikumus rupji nepārkāpju, lai gan, protams, ja pacenstos, varētu arī mani noķert ar +10 km/h pilsētā. Mani liek mierā. Pirms gada tumšajā dienakts laikā bija izdegusi viena tuvā gaisma -paskatījās datu bāzē, citu sodu gada laikā nebija un piemēroja man brīdinājumu. Man patika. Pirms kādiem gadiem 5-iem šāda situācija būtu neiedomājama.

    0
    0
    Atbildēt

    0

tetrapack 18.06.2010. 16.14

Vienlaikus Zivtiņš uzsvēra, ka fotoradaru uzstādīšanas sitēma nav paredzēta naudas pelnīšanai. Tai gan ir jāatpelna sevi, taču nebūtu pareizi, ja “uz satiksmes rēķina kāds par miljonāru kļūtu”.

Nē, nu labi, protams, ka vismaz par miljonāru neviens neplāno kļūt, bet arī “atpelnīšana” skan tā dīvaini. Tad jau skaidrs, ka liks nevis tikai vietās, kur tas tiešām vajadzīgs satiksmes drošībai, bet arī tur, kur pēc plāna var atpelnīt. Ideālā gadījumā patiesībā “neatpelnītu” vispār neko, jo vietās, kur ir radari (un attiecīgas ceļazīmes, kā ir normālās valstīs), cilvēki vienkārši nepārsniegtu ātrumu — “peļņa” būtu samazinātais avāriju skaits. Bet tagad sanāk, ka ātrumpārkāpēji ir vajadzīgi, jo kā citādi atpelnīsi?

+9
0
Atbildēt

0

LAURIS 18.06.2010. 16.01

ja jau 54 fiksē kā parķāpumu, tad tas ir vāks. noteikti liks arī tādās vietās, ka tik vairāk saštrāfēt, izdzimteņi nolādētie

+3
-2
Atbildēt

4

    Arija Saleda > LAURIS 18.06.2010. 20.01

    Pie cita raksta Tu komentē, ka dažiem vajadzētu atņemt tiesības utt. Tiec galā ar savu galvu. “mazie sodi” parādijās, jo Mistre teica ka sodīs no +30 km/h kas ir stipri pa daudz, jo vairums pārkāpumu ir līdz +20 km/h

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 18.06.2010. 23.07

    bet ne jau 54. tas ir perebors 4realz

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > LAURIS 19.06.2010. 01.41

    Manis pēc lai pie 51 ņem tiesības nost. Ja ir ātruma ierobežojums, tad jābrauc ir lēnāk nekā ir uzrādīts uz zīmes, nevis par 3-4 Km/h ātrāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > LAURIS 19.06.2010. 08.46

    Noteikti lēnāk, jo preskarona durvis un dēļu gali, kas pie žiguļa jumta piesieti var vēl dezintegrēties. Braukt vēlams kreisajā malējā joslā, jo pēc 48km ir jānogriežas pa kreisi uz mazdārziņu. Ak jā, pižiku neaizmirsti. :P :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 18.06.2010. 15.52

Radari satikšmei bīstamās vietās, lai mazinātu avāriju skaitu – tas ir ļoti labi! Atbalstu!

Piemēram Anglijā ir tā.

1 Fotoradaru var uzstādīt vietā, kur gada laikā ir bijušas vismaz 4 avārijas, kuru iemesls ir ātruma pārsniegšana. Un arī tikai tad, kad citi drošības uzlabojuma veidi vairs nav iepējami.

2. Pirms radara ir jābūt brīdinājuma zīmei, par radara esamību šajā ceļa posmā.

Info – Britu par satiksmi atbildīgā ministra intervija Top Gear.

Pie mums būs tā, ka radarus saliks slauktuvēs – vietās, kur mainās ātruma režīms, vai arī salikti galīgi nepamatoti ierobežojumi.

+12
0
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam