Dombrovskis pieļauj nodokļu paaugstināšanu

62

Komentāri (62)

domatvajag 09.06.2010. 10.27

Maikls Hadsons RT.TV “Keisers report” par kartējo budžeta konsolidāciju Latvijā – http://rt.com/About_Us/Programmes/Keiser_Report/2010-06-08/577021.html

0
0
Atbildēt

0

sandakivleniece 09.06.2010. 00.46

Vēl noteikti vajag ieviest ”PĒDĒJO NODOKLI” visām lidmašīnu biļetēm, kuras lido prom no Rīgas.

+1
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 08.06.2010. 23.56

Neuzskatu, ka naudu var atrast nodokļos. Piemēram, nekustamā īpašuma nodoklis jau šogad daudzviet Rīgā un Jūrmalā privātmājām ir nenormāli liels. Ja tur mitinās pensionāri – ko viņiem piedāvā Dombrovskis – pārdot par lētu naudu pirmajam Austrumu “investoram”?
Trūcīgu īpašnieku Latvijā ir papilnam.
Vienīgais variants – ieviest saprātīgu un ar diezgan augstu slieksni progresīvo nodokli. Un sarīkot kādu bargu “paraugtiesu” naudas atmazgātājiem un aplokšņu algu maksātājiem.
Drīzāk jāmazina drausmīgie tēriņi, un ne jau tās ir ierēdņu algas – jāpātrauc finansēt gaisa pilis, muzeju remonti un visādas slimnīcu celtniecības -, starp citu, kas tur ārstēsies, ja ārstēšanās būs par maksu.

+2
-3
Atbildēt

1

    a_oleinika > astra_ozo 09.06.2010. 03.04

    Trūcīgiem pensionāriem nav īstā vieta savrupmājās Jūrmalā vai Vecrīgā. Notiek arī nekustamā īpašuma noslāņošanās, un šajās vietās īpašums neizbēgami nonāks bagāto rokās.
    Attiecīgi cilvēkiem, kuriem pieder dārgi NĪ, kurus paši vairs nevar pavilkt, tos vienkārši ir jāpārdod.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

anda_vale 08.06.2010. 23.43

Pašlaik man nodokļi saistās vairāk nevis ar likumību un palīdzību valstij, bet gan ar valsts vīru privātajiem kontiem.
Tievie kļūs tievāki un resnie tikai resnāki…nesaprotu kur ilgstpējīga attīstība ir iespējama.

+3
-2
Atbildēt

0

murnieks112233 08.06.2010. 21.33

Lāčuks prātiņu izkūkojis…paaugstināt jau var, bet lielākajai daļai tautas nav par ko maizi nopirkt, kur nu vēl tādus nodokļus maksāt. Neviena vārdiņa atkal par progresīvo nodokli!!! Izskatās, ka kārtējo reizi apkāsīs nabagos, jo to jau ir daudz, bet budži ir aizsargājamā kasta…tiek ienesti Sarkanajā grāmatā…

+4
-4
Atbildēt

0

martins_spravniks 08.06.2010. 21.02

Būtu labi, ja opozīcija, piemēram, Rīgas domē, parevidētu kaut daļu no iepirkumiem. Citādi nerodas pārliecība par viņu rīcībspēju esot pozīcijā. Patīkami uzzināt par trekno gadu “liesajiem” ~600% uzcenojumiem skolu virtuvju iekārtām.
Mazs sīkums, bet bez šādu sīkumu sakārtošanas lielas lietas notiks stipri lēni, vai nenotiks nemaz.

+3
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 08.06.2010. 20.56

10 gadus dzīvojām ar zemākajiem nodokļiem Eiropā, nu tas ir rezultāts, katra pacelšana ir sāpīga.
Kur tad tā tautsaimniecība plauka kamēr bija zemi nodokļi, absurds apgalvojums.

+5
-1
Atbildēt

0

nikolajs0305 08.06.2010. 20.55

pamainot līdz šim notiekošās diskusijas tēmu.
Bet kā jums dārgie komentētāji patīk šis: “Savukārt algas valsts sektorā premjers solīja vairs masveidā nemazināt, jo tas vairs neesot iespējams, vēstī aģentūra BNS.”
Īpaši vieta “tas vairs neesot iespējams”. Piekrītu, ka vidējam ierēdnim ir apbriezts viss ko vien varēja aprgriezt. Bet – kā tad paliek ar Valsts sekretāriem, viņu vietniekiem un citiem puspriekšniekiem? Un kā ar īstu valsts sektora funkciju revīziju – patiešām nopietnu skatu uz to, ko, kurš un par cik dara? Ir vairākas ministrijas – kurām vēl turpina būt n-tās pakļautības iestādes, fiktīvas vietas, kuru algas sadala uz galviņām arī noteikti eksistē… uz priekšu – neticu, ka šajā jomā viss ir izsmelts. pat ne tuvu tam. good luck!

+6
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 08.06.2010. 20.10

Nu bāc….ir.lv, lūdzu salabojiet to, ka cilvēki rakstot jaunu komentāru un veicot atsauci uz iepriekšējo, nepiedzīvo kļūdas, ka no komentāra paliek tikai citētais. Jau piekto reizi atraujos!

0
0
Atbildēt

0

reiznieks 08.06.2010. 20.02

PVN palielināšana ir neatgriezeniska kļūda – vēl vairāk palielināsies to cilvēku skaits, kuri izvairīsies no nodokļu maksāšanas. Kad nākotnē nodokļus samazinās – ļaudis automātiski nesāks atkal tos maksāt, bet būs jau pieraduši pie tādas “pelēkās dzīves”, kas veicinās tautas morālu degradāciju.
Tai vietā, lai ar visiem līdzekļiem atbalstītu zinātniekus un uzņēmējus – valdība grib tos nospiest vēl zemāk. Tas ir neprāts! Tā ir Latvijas tautsaimniecības plānveidīga iznīcināšana.

+5
-4
Atbildēt

2

    andrisskrastins > reiznieks 08.06.2010. 20.23

    Defountee: tad jau Lietuva un Bulgārija ar 23% un 25% PVN sen ir sevi nolēmušas nāvei. Pag…Lietuva ir izvilkusi smagākus gadījumus…Bulgārija arī…Laikam džeki vienkārši apzinās, ka savādāk nevar.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    reiznieks > reiznieks 08.06.2010. 20.35

    Manuprāt, Lietuvā un Bulgārijā šeptēšanās iet pat augstākā līmenī nekā šeit.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.06.2010. 19.51

Jau tā daudzi pelnoši uzņēmumi iet prom no Latvijas, dēļ korupcijas, neveselīgās biznesa vides un augstajiem nodokļiem.
_________________________
Kur tad ir tie zemie nodokļi?:)

+5
-2
Atbildēt

4

    reiznieks > dro 08.06.2010. 20.09

    Piemēram, kad strādāju Anglijā, man no darba algas nodokļos novilka apmēram 20%.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > dro 08.06.2010. 20.21

    Piemeram FRancija

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 08.06.2010. 20.28

    Francijā ir zemie nodokļi? Nu nu…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > dro 08.06.2010. 21.10

    Jaa ir gan. Es FRancijaa stradaju jau vairak kaa gadu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

a_oleinika 08.06.2010. 19.46

Es drīzāk sauktu nekustamā nodokļa paaugstināšanu par nodokļu sistēmas normalizāciju. Tas pilnīgi noteikti neiet zem kategorijas “nodokļu paaugstināšana”.

Par PVN. Nu, skarbi. Šis gan pilnīgi noteikti iet zem kategorijas “nodokļu paaugstināšana”…

+5
-1
Atbildēt

1

    dro > a_oleinika 08.06.2010. 19.52

    Jā, PVN tiešām skarbi. Vieni maksās visu, citi neko.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 08.06.2010. 19.15

Nu jaa. Te ir redzams ka JL un te vairums apmekleetajiem dievinatais premjers Dombrovskis veel nav apmierinats un nabadzins badaa iedziits. Daudzaas ES valstiis sajaa kriizes laika anodoklus samazina, bet sis idiots tikai to vien dara kaa palielina. jO ir tacu japaspeej piebast savas uzblidusaas kabatas un pieblieteetos vaigus ir tacu vinam kaut kaa jaaaizbaaz. Pretiigi paliek ka tads premjers ir Latvijaa. Driizumaa pateicoties Dombrovskim un JL Latvija vispar buus palikusi paris pensionari un JL pakallaiziitaji.Pareejie buus vai nu apmirusi vai arii aizbraukusi no Latvijas. Kauns Tev Dombrovski

+1
-13
Atbildēt

4

    shefere > Brīvdomātājkaķis 08.06.2010. 19.28

    Nav gluži tā- tās valstis kas nodokļus jūtami samazināja, ir vai nu jau pacēlušas atpakaļ, vai ļoti rūpīgi apsver šādu iespēju, jo izrādījās, ka tā nav nekāda panaceja. Risinājums jāmeklē citās darbībās, nevis nodokļu likmes raustīšanā šurpu turpu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Nu vairaak vai mazaak piekriitu. Tikai diemzeel sii valdiiba ar Dombrovski prieksgalaa to nesaprot. Ja cel tad lai izdomaa cik cels un to izdara. Nevis maina nodoklu sistemu ik pa gadam. Tada sajuta ka Dombrovska komanda paligskolas skolniecini stradatu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Brīvdomātājkaķis 08.06.2010. 19.48

    Par kuru valsti konkrēti ir runa?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > Brīvdomātājkaķis 09.06.2010. 09.50

    A Šķēle bija labāks premjers krīzes laikā kā Dombrovskis

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 08.06.2010. 19.06

Visi aizmirst vienu elementāru lietu – robežu, no kuras sākas nodokļa progresija. Var jau prātot par progresīvo NĪ nodokli, bet no kādas kadastrālās vērtības? No kādas ienākumu summas? Atliek vēl aplaupīt banku % un pendžas, kādi esam mēs ar sievu. Prātā nenāk balsot par progresīvo nodokli vispār – ies kā pagājušo reizi.0 deklarācija – par visu esmu atskaitījies VID, vai tiešām būs vēl papīri jāsmērē, lai birokrātiem būtu darbs?

+3
-2
Atbildēt

0

Driimeris 08.06.2010. 18.57

Man ir tāds iespaids, ka par valdības PR atbild kādi pilnīgi diletanti (vai profesionāli IT diversanti). Mana izglītība un pieredze ļauj man kritiski uztvert MM informāciju, tomēr no parasta informācijas patērētāja viedokļa Dombrovska valdība ir neprofesionāli antivalstiski tautai naidīgi monstri, kas grib atņemt cilvēkam pēdējo kumosu.
Kas notiek vienotībā?! Tiešām viņi neredz, ka tiek politiski iznīcināti?!
Kur ir garantija, ka gfk aptauju rezultāti nav safabricēti?!…..

+5
-1
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Driimeris 08.06.2010. 19.58

    crazymf, tev ir daļa taisnības, bet tomēr es tik ļoti nesatrauktos. Pirmām kārtām, būsim reālisti – no šādām runām par nodokļu celšanu mēs nekur neizspruksim. Jautājums pacelsies šā vai tā un ir manuprāt labi, ka Dombrovskis neturpina stāstīt, cik viss ir labi, bet piedāvā variantus, kas nav saistīti ar algu samazinājumu.

    Ceru, ka tālāk Vienotības ekonomikas speciālisti iesaistīsies nopietnākā diskusijā partijas iekšienē un ārpus tās un nāks ar kopēju viedokļu paketi. Es vismaz uzstāšu, lai tas tā notiek.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Driimeris > Driimeris 08.06.2010. 20.51

    pagaidām man tas atgādina ”Dinamo sindromu”; sākam spēli labi, tad salaižam vārtus, un tad mēģinām atspēlēties… bet atspēlēties būs grūti- tiesneši ir uzpirkti un spēles pulkstenis manipulēts….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

una97 08.06.2010. 18.00

Un kur tad ir palikuši VD solījumi par nodokļu necelšanu un budžeta samazināšanu tikai par 200 – 250 mlj?????? http://ieteikumi.lv/

+6
-11
Atbildēt

2

    girts_gansons > una97 08.06.2010. 18.58

    Nevajag vienlaicīgi pieprasīt publiski atklātu diskusiju par apspriežamo jautājumu un “piesieties” tur saklausītam kā gatavam lēmumam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > una97 08.06.2010. 19.15

    Cik atceros, tad solījums necelt nodokļus attiecās tikai uz 2010 gadu, jo par 2011.gadu atbildība būs jāuzņemas jaunajai saeimai un valdībai!
    Cik zinu, tad Dombrovskis tikai sniegs priekšlikumus jaunajam budžetam!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 08.06.2010. 17.49

Mani visvairāk pārsteidz Sarmīte, kura kā vienīgo premjeru pēc rudens vēlēšanām redz Dombrovski, pretējā gadījumā paredzot kataklizmas. Nu bija jau viņai iepriekš nobīdes Dienas politikā 98./99. g., bāžot politiskajā podā Panteļējevu un ceļot debesīs Šķēli, bet nu neko tagad lietussargu mamma nav ņemusi vērā. Turpina to pašu durnumu. Laikam nāksies Vienotības listē optom svītrot laukā arī Sarmītes baru.

+7
-12
Atbildēt

9

    shefere > itommy_ 08.06.2010. 17.59

    Nu ir tur viens otrs, kurš tik tiešām neko vairāk par smalku iznešanos un gaisa piļu būvniecību nav darījis un acīmredzot arī nespes darīt turpmāk, labs cilvēks nav profesija, kā saka. Bet ko Tu iesaki par premjera kandidātu? Man vienkārši interesanti, jo kā saprotu neesi arī nekāds Aš 2 un pārējās brandžas karsējs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 08.06.2010. 18.27

    Sarmītes baru var mierīgi nosaukt par daiļrunātāju pulciņu. Neviens tur nav tautsaimnieks!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 08.06.2010. 19.13

    Bet kāda jēga gan no tiem tā saucamajiem labajiem latvijiešiem un to uzņēmējiem, kuri izņemot piesūkšanos pie valsts budžeta citu neko nejēdz! piemēram, Rāvis! Kur tad vēl glumais kukuļdevējs Munkevics un milzu parādos grimušais Ķirsons, kam bija sakāpis galvā par daudz, lai ieklausītos brīdinājumos par tām stulbajām mājām, kuras ķirsonam var pazudināt pelnošo Lido biznesu!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 08.06.2010. 19.28

    Andrej, kādas ir Jūsu kandodatūras MP amatam?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 08.06.2010. 19.37

    Par MP kandidātu tas ir labs jautājums. Bet atbilde nebūs tiešā kā ar āmuru pa naglu. Situācija ir komplicētāka. Vispirms partijai būtu jāizveido gudra birokrātiska struktūra ar biroju. Tad jārada laboratorija, kurā notiek prāta vētras un politisko akciju manevri. Tur izkristalizētos spējīgie kandidāti, un labākajiem no viņiem radītu iespējas trenēties publiskajā telpā un attīstīties. Un tad arī, kad pienāktu vajadzības laiks, izvēlētos labāko. Bet tas nebūtu tā, ka izvēlas partijas īpašnieks/barons vai pēc viņa ieteikuma – “valde” ar iebīdītām šestjorkām. Tas būtu tā, ka vienā brīdī visi organiski saprot: jā, šitais mums tagad būs premjers.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 08.06.2010. 19.46

    Dombrovskis no Vienotības ir populārākais kandidāts. Tādēļ nedomāju, ka uz vēlēšanām būtu jāizbīda kāds cits.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 08.06.2010. 20.01

    Nu labi, lai būtu Dombrovskis. Nepretošos. Bet kāpēc viņš nevar uzlabot savu slavu, pieņemot vienu padomnieku strukturālajās reformās, kas palīdzētu reorganizēt VK par Valsts reformu institūtu? Kas traucē? Pat Sudraba pārmet.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > itommy_ 08.06.2010. 20.03

    Par laboratoriju- tas ir ļoti skaisti, taču pārāk ideālistiski, tā dzīvē nenotiek, diemžēl. Vienotība arī nav nekāds eņģeļu koris, kur visi viens pret otru jūt tikai brālīgu mīlestību. Lai arī neuzskatu, ka Dombrovskis ir izcils premjers, man šķiet ka domājot par vēlēšanu rezultātiem, tas ir taktiski pareizāk, kā izvirzīt kādu mazāk pazīstamu. Man jau arī gribētos redzēt kādu spēcīgāku, drosmīgāku un radošāku personību, bet mums jādzīvo realitātē, nevis ideālā pasaulē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 08.06.2010. 21.46

    Protams, ka padomniekus var un vajag pieņemt /nešaubos arī, ka opozīcija pārmetīs izšķērdību/, uzklausīt arī opozīcijas priekšlikumus, bet Sudraba gan nav mana autoritāte, jo labi atceros, kādu budžetu viņa atstāja Repšes valdībai, piedaloties apspriedē par Parex, klusēja kā zivs, toties kļuva ļoti runīga pēc lēmuma pieņemšanas u.t.t..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

shefere 08.06.2010. 17.25

Jau tā daudzi pelnoši uzņēmumi iet prom no Latvijas, dēļ korupcijas, neveselīgās biznesa vides un augstajiem nodokļiem. Paaugstinās nodokļus, aizies vēl vairāk. Drīzāk vajadzēja domat kompleksi kā vairot reāli darbojošos uzņēmumu skaitu. Nepietiek ar to 1 ls SIA dibināšanu, ja jau no pirmā darbības darbības mēneša nodokļus no jaundibināta uzņēmuma griež pēc pilnas programmas. Taču braukā politiķi riņķī apkārt pa pasauli, vai tad tiešām pilnīgi neko neiemācas no citu valstu pieredzes, jo tālāk par viesnīcas bāru netiek?! Kāpēc nevar kā savulaik tai pašā īrijā, kur jauni uzņēmumi no nodokļiem ir atbrīvoti, līdz apgrozījums un peļņa sasniedz noteiktu summu? Bet te jau tikai domā kā vēl arī vecos uzņēmumus aizbaidīt. Nu un pats par sevi- pensionāriem atņemt, tā jau svēta lieta, bez tā nevar, redz ST stulbi nolēma, fui viņiem, ja? Un kad tad vienreiz tās strukturālās reformas būs, gaidu, tā arī nevaru sagaidīt. Eh, tovarišči…

+6
-4
Atbildēt

1

    Arija Saleda > shefere 08.06.2010. 17.49

    1 ls SIA ir kaut kāds murgs, jo jau pirmajā dienā tev ir kaut kas nepieciešams un jāiemaksā nauda kasē vai jāaizņemas no dibinātājiem. Vienīgais plus 1 Ls SIA ir samazinātās registrācijas maksas

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ivetao2007 08.06.2010. 17.17

Uz IR jau pirms kāda laika atsūtīju rakatu par to, kā Somijā patiessībā realizē ts. progresīvo vai marģinālos nodokļus. Aizsūtiju arī bildes, kas raksturo somu ekonomisko varenību.Nupat par to pašu runāja Somijas prezidente Tarja Halonena. NOKIA nekādi nav pats galvenais somu panākaumu pamats. Populārākais gan. Somu kodolreaktori, pasaulē lieiāko kuģu būvēšana, pasaules lielāku dizeļmotoru būvēšana, dziļjuras natas torņu būvēšana, vadoša loma pasaules būvniecībā un arhitektūrā. Kur tad vēl vismodernāko radaros neredzamo karakuģu un pasaules armijās pierasīto bruņutransportieru ražošana. Visbeidzot Krivijas atomledlauži būvētis Somijā. Punkts uz i – Somi baroja ar pārtiku olimpisko Maskavu 1980. gadā. Piedevām pilnīga augsatkvalitatīva bezmaksas izglītība. Somi saprot, ka ar muļķiem nekas nav iesākams. Galīgi visbeidot vajaga zagļiem, kas somos var notikt pat šodien, nocērt pirkstus. Somija nedod un neņem kukuļus.

+8
-1
Atbildēt

1

    Arija Saleda > ivetao2007 08.06.2010. 17.44

    Man brīžiem ir aizdomas, ka mūsu Saeima un valdība neredz acīmredzamo vai arī baidās no atsevišķiem svešvārdiem. Pamazām ir apguvuši konsolidācija, gan jau apgūs arī citus.
    Porgresīvais ienākumu nodolikis ir ērts veids kā izveidot vidusšlāni un samazināt atšķirības starp vidusslāni un nabadzīgajiem. Uz papīra Latvijā to šausmīgi vēlas dabā nekā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 08.06.2010. 17.13

Godīgi sakot es brīnos, kādēļ tas katru dienu tiek pasniegts kā ārkārtējs jaunums! Visi taču to zina, ka atsevišķi nodokļi tiks pārskatīti un neto rezultāts tomēr būs nodokļu pieaugums. Diskusijai vajadzētu būt par to, nevis kas tiks darīts, bet kā tiks darīta?

+8
0
Atbildēt

0

mary75 08.06.2010. 17.03

Iesākumā vajadzētu izdarīt kaut elementāro, lai šinī valstī mauda nekrīt, kā caurā mucā:
– pieņemt to, ko sen prasa SVF un PB – likumu par amatpersonu atbildību par nelietderīgiem un nelikumīgiem tēriņiem
– beidzot veikt tās strukturalās reformas un optimizēt valsts pārvaldi
– beidzot pieņemt to 0 dekl. visiem un legālo prazumpciju, kas stipri traucētu nelikmīgas naudas legalizāciju un ierobežotu ēnu ekonomiku
-pārskatīt, cik var ietaupīt soc, budžetā, arī uz pabalstiem un pensijām
-aizliegt ST jaukties budžeta lietās un dalīt naudu, īpaši jau pašiem sev
-nomainīt klaunu Vilnīti, jo tagad korumpētas amatpersonas šeit jūtas lieliski, un var izvērsties bez bailēm
Un tad var ķerties pie nodokļiem.
Cerams, kaut nākamā saeima ko no tā visa izdarīs.

+16
-4
Atbildēt

3

    andrisskrastins > mary75 08.06.2010. 17.10

    Praktiski visam piekrītu, bet ar šī brīža visu attieksmi tas beigsies purvā, jo:
    1) Par nelikumīgiem tēriņiem atbildība jau ir administratīvā un krimināla līmenī. Par nelielderīgiem tēriņiem arī cilvēki tiek sodīti, tikai ar rājienu un reāli atlaisti ir maz. Taču situācija uzlabojas. Ak jā, tāds likums neizies, jo vienkārši šobrīd lielākā daļa politiķu pārtiek no valsts pupa;
    2) Šīs divas frāzes tiek skandinātas kā mantras, taču apšaubu, vai kāds saprot, kāds darbs tas ir un ka tas nesīs augļus tikai tad, ja lielākā daļa ierēdņu ticēs tam. Viņi netic, taču tic, ka viņu vietas ir neaizskaramas;
    3) Skatīt punktu 1;
    4) Neviens to nedarīs pirms vēlēšanām un pēc vēlēšanām to neļaus darīt ST;
    5) Skatīt punktu 1;

    Jaunā Saeima to varēs izdarīt tikai tad, ja Vienotībai kopā ar VL/TB būs vairākums. Ja nebūs, ja būs kaut vai ZZS – atkal kompromisi, atkal nekāda reāla darbība, jo ierēdņi “arī ir cilvēki”.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.06.2010. 17.23

    Skaidrs, lai to izdarītu, jābūt politiskai gribai, iespējams, Vienotībai tā ir, tiem citiem gan, laikam, nav, tāpēc reāli pats šaubos, ka Latvijā ko tādu varēs izdarīt, bet, pasapņot jau var.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 08.06.2010. 18.54

    Džeri, bet kas vajadzīgs, lai tos likumus grozītu vai pieņemtu no jauna???
    Vai tad tas nav saeimas darbs??? Bet kāda tagad saeima, pats zini!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 08.06.2010. 16.57

Jāpiedāvā kārtīgs progresīvs nekustamā īpašuma nodoklis un pēc tam jāskatās, kas vēl paliek mīnusos.

+6
0
Atbildēt

0

dro 08.06.2010. 16.56

Tomēr no pensiju samazināšanas manuprāt neizvairīties.

+6
-1
Atbildēt

4

    andrisskrastins > dro 08.06.2010. 17.05

    Jā, bet kāda jēga, ja ir jau ST lēmums? Atkal atgriezīs. Turklāt tas izskatīties tiešām stulbi tad.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Lagzdiņš > dro 08.06.2010. 19.00

    Nu jā, žēl apbēdināt, bet diemžēl man tad jāprasa, kurā spriedumā ST pateica, ka pensijas vispār nedrīkst samazināt?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.06.2010. 19.32

    Tiešo tā jau nepateica, bet skaidrs viens, ka tikai ST “zin”, ko nozīmē taisnīga pensiju samazināšana:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    simpsons > dro 08.06.2010. 20.02

    Pensijas var samazināt dažādos veidos. Noņemt piemaksas par gadiem. Apliekot pensijas, kas lielākas par 90 latiem, ar IIN, kā algas. Piemērojot negatīvo indeksāciju. Visbeidzot, devalvēt latu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 08.06.2010. 16.54

Nepopulāri lēmumumi ir skarba štelle.

Bet par vienu mani interesē – kāpēc visi runā to skaisto frāzi “pārnesam nodokļus no cilvēka uz patēriņu”, bet kad runā kaut vai par PVN palielināšanu, notiek skaļi protesti?

Vispār būs grūti.

+15
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam