Beitāns: Ozola prasībai dot kukuli 3 liecinieki

93

Komentāri (93)

druvis_vectirans 08.06.2010. 13.59

Ir tāds teiciens:”Labākā aizsardzība ir uzbrukums.” To varētu attiecināt uz Ozolu.Izskatās jau,tomēr,ka ir tos % prasījis.Kas ar to “Aerodium” tur ir,lai noskaidro attiecīgās instances,bet Ozols tiešām ir nepatīkams tips.Atceros viņu no tā laika,kad notika tā grūstīšanās pie LIAA durvīm,iesniedzot projektus Eiropas naudas saņemšanai.Bet visa ši ņemšanās tieši patreiz velk uz kārtējo valdības šūpošanu (ceturtdienas balsojums par Kamparu).

0
0
Atbildēt

0

Dana 08.06.2010. 12.48

Šo strīdu varētu noskatīties no malas, ja vien…
Ozols kā burvju mākslinieks neizvilktu no piedurknes nepieciešamību apstrīdēt Jelgavas projektu…

Jau bankrotējusi virkne ES naudas saņēmušu projektu un kamēr Latvijas valsts neuzprasās, neviens atpakaļ naudu neprasa.

Tomēr, Ozols grib iedarbināt procesu, ka ES prasa naudu atpakaļ:
1. Maksās nodokļu maksātāji (tai skaitā es)
2. Maksās ne tikai par Jelgavu (par ko nebūtu jāmaksā), bet arī iespējams par veselu kaudzi citu tā paša Ozola projektu, kur sūdi ir krietni lielāki un par kuriem pagaidām neviens neliekas ne zinis. (tai skaitā par Ozola atbildību).

Šādi amatpersona savas pakaļas glābšanai izšķiež nodokļu maksātāju naudu. Par to naudu varēja kaut vai uzbūvēt pāris bērnudārzus un par citu projektu naudu vēl vairāk…

Es kā nodokļu maksātājs uzskatu, ka Ozols šobrīd taisās izšķiest arī manis samaksāto nodokļu naudu.

+3
0
Atbildēt

0

BAC 08.06.2010. 12.25

Janis
Jaukie cilveki, nedaudz padomajiet tak. Jus ejat tur kur jus ved, bet tastacu ir visdumjakais. Bulim tacu rada sarkanu lupatu, lai varetu sadurt mugura durklus(varbut ta).
1. nodosanas- pienemsanas akt- vajadzigi viens vai divi telefona zvani lai noskaidrotu
2. Ofsoru firmam parskaitijumi- paradit tami un divus rekinus(piemeram)
3 u.t.t…lai noskaidrotu vina divas stundas vajadzigas un viss
Tatad tas nav svarigakais. Tad jaskatas, kas notiek apkart, piemeram ceturtdien jabalso pret Kamparu, bet isti jau nav ko pateikt puikam(vienigi saldajam un oskaram, no apmaksata asistu kantora varbut.Kreditiestazu likums(abiem K domatais), nebus laika par to vairs runat, un par KNAB nesekos neviens, jo visi lures bija nodosanas, pienemsanas akts vai nebija, lido tur(talaja Kina)vai nelido. Nerro te visus tak, tik vienkarsi tak. Un tak tulit tak dibinas lielo uznemumu par labu Latviju, kur daritaji, kas ta apdarijusies, ka nu smird ka traks. Varbut ta.

+2
0
Atbildēt

0

madararaa 08.06.2010. 11.46

Nu tak būtu uzlikuši vienu webkameru pie tā tuneļa, tad visi redzētu, vai tur tikai Dombrovskis lidinās, vai arī kādu ķīnieti ielaiž. Ja nu panesas diskusijas par faktu, vai ekspozīcija vispār darbojas vai nē, sajūta tāda, ka esam senos laikos, kad galvenais baumu avots bija spekulācijas par faktiem, kurus vienkārši nevarēja pārbaudīt, jo nevar fiziski apmeklēt tālo vietu un pārliecināties par patiesību. Kam tad tā skaistā weblapa http://www.latvijaexpo2010.lv ir domāta, ja ne efektīvai komunikācijai? Citādi jau lasītājiem jāklausās tādā kā puišeļu strīdā – paviljons nestrādā! – strādā gan! – nestrādā! – strādā gan!

0
0
Atbildēt

0

martins_upmanis 07.06.2010. 23.25

“10% Šanhajas projekta finansējuma” Kāds ir parēķinājis tie ir 250 000 Ls! Ozols neizskatās pēc tāda, kas gribētu ieraut nāsīs tik lielu piķi. Drīzāk jau ne sev prasa. un ,kazi ,varbūt tas tiešam bija plāns AŠ Kvadrātā reklāmas kampaņas līdzekļu iegūšanai.

+4
-1
Atbildēt

0

Arnis Irmejs 07.06.2010. 23.01

Citēju “Tāpat, pēc LIAA direktora A.Ozola lūguma, viņš ir atstādināts no Latvijas paviljona Šanhajā projekta vadītāja amata.”

Nez kāpēc ne IR, ne komentāru rakstītāji nepamana šo faktu.

Bet tā jau mūsu sistēmā laikam ir pati lielākā problēma, ka, ja ir projekts, kam tiek piešķirta nauda, tad par projekta vadītāju tiek piekabināts “vajadzīgais” cilvēks, kam visticamāk nav sajēgas par pašu projektu un projekta vadīšanu. Tā arī šajā situācijā minētais Ozols pats ir uzņēmies Šanhajas projektu vadīt, bet nez kādu iemeslu dēļ tā vietā, lai to vadītu, nevis VADA, bet liek sprunguļus riteņos un kritizē savus vadāmos, bet, kad kaut kas nesanāk, tad “aste kājstarpē un krūmos prom”.

Ceru, ka saprātīgi ļauži izauditēs projekta dokumentāciju un izvērtēs šā projekta vadītāja ieguldījuma un saņemtās (vai paredzētās) atlīdzības atbilstību.

+9
0
Atbildēt

0

Driimeris 07.06.2010. 20.52

pēc tekstiem TV3 ziņās, kādam būs sū…i.
abiem kungiem derētu drusku filtrēt textus, kā viņi šito bez tiesu darbiem izbeigs- nezinu…
Ja Ozols runāja ar ”tēta” sankciju- tad Beitāns ir riktīgā dimbā…

+3
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 07.06.2010. 19.16

200 000 iraid smuka kabatasnauda … par taadu naudu velns dancos , kur nu veel Ozols , protams Demakovas pienesumam koncertzaales jautaajumaa tas liidzaas nestaav , bet šodien pie pastaavošaas nabadziibas kušķis labs un ja veel taa labi sadomaats…

+6
0
Atbildēt

0

aiwwa 07.06.2010. 18.53

Kāda uzņēmēja viedoklis- ja amatpersona no iepirkuma vai projekta prasa 10 procentus, ieskaitiet, ka uzņēmēja

ir nomaksājis atbilstošus nodokļus valstij.

+2
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 07.06.2010. 18.40

Gali nav ūdenī
Radīt spējīgu cilvēku konflikti ar ierēdņiem Latvijā nav reta lieta. Taču Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora Andra Ozola un SIA “Aerodium” atklātībā nonākusī sadursme ir kaut kas nebijis. Par tādām lietiņām dzirdēts aizkulišu domu un informācijas apmaiņā. Tur izskanējuši ticami pieņēmumi, piemēram, par to, kāpēc Latvijā autoceļu ekspluatācija izmaksā dārgāk nekā Igaunijā.
“Aerodium” apsūdz Ozolu kukuļa pieprasīšanā – tas ir nopietni. Ozols ceļ pretī iespējamu valsts finansiāla atbalsta izkrāpšanu, un arī tas ir nopietni. Iesniegumi uzrakstīti, tiesībsargājošajām institūcijām būs darbiņš, un nav pamata uzskatīt, ka skaidrības nebūs. Pēc tāda skandāla neko vairs nevar nomuļļāt pat tad, ja kāds to stipri gribētu.
Līdz šim publiskajā telpā nonākusī informācija ir slikts raksturojums augstam ierēdnim, par kādu, neapšaubāmi, uzskatāms Ozols. Iespējams, pavisam balta un pūkaina nav arī SIA “Aerodium”. Iespējams, taču ES atvēlētās naudas sadalē galavārdu, dabiski, saka aģentūra.
“Aerodium” cilvēki ir Šanhajā, pasaules izstādē, kur Latvijas paviljonā – dzirdēts, ka ar panākumiem, – demonstrē cilvēku “lidošanas parikti”. Šobrīd galvenais ir nodrošināt, lai paviljona darbs netiek apturēts vai pat izbeigts.
“Aerodium”, lai viņu mašīna varētu turpināt darboties, izmisīgi nepieciešama nauda, kuru Ozols nemaksā, jo vēl neesot saņemti dokumenti, kas apliecinātu paviljona nodošanu ekspluatācijā. Varam tikai minēt, kāpēc, ja tas darbojas?
Skandālā nevar nepamanīt vienu trafaretu un vienu netrafaretu lietu. Trafaretā – tiek izvilkti “Aerodium” iespējamie pagātnes grēki. Līdzīgos konfliktos tā parasti dara abas puses. Un netrafaretā: ierēdņiem parasti pārmet nekompetenci, dienesta stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, varas robežu pārkāpšanu. Šoreiz runa ir par kukuļa izspiešanu, un šādas apsūdzības izvirzīšana “uz dullo” nozīmē neglābjami zaudētus tiesas darbus ar visām no tā izrietošajām sekām.

+26
-2
Atbildēt

3

    KasparKondrat > Anita Brauna 07.06.2010. 19.16

    Te man gan gribētos piebilst, ir vēl 2 ļoti būtiski aspekti
    1) man ir pamatotas šaubas vai šobrīd ļoti vārgais KNAB kaut ko patiesi izpētīs un pierādīs, jo šādās lietās parasti viss ir bez rakstveida pierādījumiem. Man ir nācies piedzīvot gadījumus, kur KNAB ir pienesti klāt pat visi nepieciešamie rakstveida pierādījumi, bet lieta līdz tiesai nav nonākusi.
    2) interesanti zināt kā uz šo skandalozo gadījumu reaģēs mūsu politiķi un Ozola ‘vēl augstāka’ priekšniecība. Vai cilvēks, kas apsūdzēts šādos pārkāpumos var turpināt dalīt valsts vai ES naudu. Bet arī te jāsaka – Latvijā tā ir sistēmiska problēma… un nevar zināt kurš vēl barojas no šiem %. Iespējams, ka tie, kas paši barojas no šīs siles, nekad nevēlēsies, lai Ozols tur vairs nebūtu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Biciite > Anita Brauna 08.06.2010. 11.44

    ja mēs spētu atcerēties senākus notikumus, tad mums nebūtu šaubu par Andra Ozola godaprātu http://ej.uz/xvd

    0
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Anita Brauna 08.06.2010. 12.36

    Man atkal ir kauns par latviešu žurnālistiem par šādu primitīvismu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 07.06.2010. 18.35

Kāds negodīgums?! Kukuļņemšana un kukuļdošana valsts ierēdņiem ir valsti un uzņēmējkonkurenci graujošas smagas krimināli sodāmas darbības!!!

0
0
Atbildēt

0

v-auto 07.06.2010. 17.43

Kaads var pateikt, no kura gada A.Ozols ir LIAA direktors.
LIAA dibinaata, reorganizaacijas rezultaataa, 2003. decembrii ar ministru prezidenta E.Repshes riikojumu.

0
-1
Atbildēt

0

Arija Saleda 07.06.2010. 15.57

Otkat, otkatom, da komu. Visticāmāk ka naudiņa, ja nemaldos nāk caur brīvostu un daļa varētu būt bijusi paredzēta novirzīšanai atbilstošai rudens pasākuma reklāmas kampaņai.
Ozols pārmijnieks visticamāk

+9
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.06.2010. 15.17

Nu re,apollo jau stāsta, ka ozols prasījis otkatu.. Kā gan citādi..Mūsvalstī jebkas ,kas dārgāks par 100 ls ar t.s. valsts līdzdalību, tāpat vien, bez ” intereses” nenotiek.

+3
0
Atbildēt

0

diana_simanova 07.06.2010. 13.57

vēl ir tāds jautājums: kādēļ Ozols nav vērsies ar iesniegumu policijā, bet skrēja uz KNAB?
policijai ir tādas pat tiesības krimināllietu vešanā kā KNAB (būtībā KNAB ir patapinājis daļu policijas funkciju, kad tika izveidots) un loģiski būtu vērsties tieši policijā. nav svarīgi, par kādu (valsts vai privāto) naudu (quasi) tās izkrāpšanu ir runa.
tas liek domāt, ka KNAB-ī vēršanās nav notikusi tāpat vien…
kas tālāk liek domāt, ka rezultāts jau tagad šai lietai ir zināms.
tiešām žēl Aerodium…

+5
0
Atbildēt

0

KristapsRocans 07.06.2010. 13.41

“Expo” paviljona vēja tunelī lidojuši tikai premjers un paši darbinieki, jo projekts joprojām nav nodots, apgalvoja LIAA vadītājs

Tā nu gan nav taisnība, kā redzams šajā video. Vai arī mūsu premjeram un pašiem darbiniekiem ir izteikti aziātiski sejas vaibsti:

http://expo2010.iqilu.com/yinxiang/2010/0605/252188.html

+5
0
Atbildēt

0

viesturs 07.06.2010. 12.32

Un kas lūdzu tur bij ar to baltkrievu pareksu?…cik saprotu kamparam ir milzīgi parādi…tad kas tur notika par ko urbanovičs kā traks bļauj?…

+2
-6
Atbildēt

4

    andris902 > viesturs 07.06.2010. 12.40

    Varbūt pajautāsim tā – kāpēc Urbanovičs bļauj kā traks?….kā intereses Urbanovičs pārstāv?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > viesturs 07.06.2010. 12.42

    Tolsij Janka jau ir īstais kurā nopietni klausīties.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > viesturs 07.06.2010. 12.50

    Bet pietiekoši spēcīga bazūne….Tu taču labi zini, ka pie attiecīga skaļuma vārdi netiek uztverti….uztver tikai skaņu…..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > viesturs 07.06.2010. 13.08

    It sevišķi, ja tie diendienā tiek atkārtoti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

viesturs 07.06.2010. 12.30

Hē…atminos kā brašais vīrs-ozols tiešraidē raudāja un īdēja, lai viņu nemet ārā no Liia…skats bij nožēlojams un pretīgs.Un man nav nekādas vajadzības iedziļināties konfliktā, lai saprastu, ka ozols it tipisks LV pseidoierēdniecības pārstāvis.Ozols, bičevskis, dripes, ameriks, burovs, visi požarnovi, makārovi un citi nagļi…Tā ir mūsu valsts vadība, šie brašuļi nezin kādu vien uzvalku uzvilkt…derdzas..
Un ļoti atvainojos, bet JL+Vienotība un dombrovski neko-pilnīgi neko nav darījuši un nedarīs, lai šos “darItAjus” izsviestu ārā no valsts pārvaldes!
Nedara jo pēc būtības ir tādi paši!
Nekrītiet virsū-bet pierādiet pretējo…

+12
-5
Atbildēt

2

    anda > viesturs 07.06.2010. 15.09

    trāpīts!!!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > viesturs 07.06.2010. 18.37

    Pilnībā pievienojos…Dombrovskis ir mīkstmiesis, sen vajadzēja iztīrīt to valsts pārvaldi no parazītiem, zagļiem, korumpantiem un kretīniem…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

solvita_d 07.06.2010. 11.24

Diena 2009.gada 7.oktobris “Ozols šodien komisijas deputātus informēja, ka kopš pagājušā gada septembra, kad tika pieņemts lēmums par Latvijas dalību izstādē, process ir ļoti ieildzis saistībā ar lēno finansējuma ieguves procesu no ziedotājiem. “Piespiest kādu ziedot nevaram ne mēs, ne arī Ekonomikas ministrija,” sacīja Ozols.
Saskaņā ar viņa teikto Lietuva un Igaunija savus paviljonus esot jau uzbūvējušas, bet Latvija pagaidām vēl neesot sākusi pat paviljonu projektēt, tomēr, ja finansējums tiks saņemts pilnā apmērā, projektu varēs realizēt laikā, jo esot izstrādāta skaidra ideja un tās koncepts.
Viņš arī uzsvēra, ka dalības nodrošināšanai nepieciešami visi 2,6 miljoni latu, bet izdevumus samazināt nav iespējams, jo projekta daļēja īstenošana nav iespējama. Ozols arī pauda pārliecību, ka izdevumu tāme ir pamatota un jāņem vērā, ka izstāde norisināsies pusgadu.”

+8
0
Atbildēt

0

photocom 07.06.2010. 11.07

Kvadrātam vēlēšanu kase tukša – pāriet uzbrukumā tad..!
nu kas tad lidos
kampars vai ozols ?

+7
0
Atbildēt

0

inga_latkovska 07.06.2010. 11.02

Vai tikai nav tā ka Ozolam (Ozola tuvai ES apguves firmai kādai) kaut nav ieripojis kabatā no Beitāna? :) Tāpēc arī p-n akts par Šanhajas objektu netiek parakstīts

+4
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 07.06.2010. 10.35

Pag, ja es saprotu pareizi pēc dzirdētās informācijas – tad konflikts ir par citu Jelgavas projektu, kurā arī piedalās LIAA un lidotāji un kas nav pabeigts naudas trūkuma dēļ. Bet kāds sakars tam ar Expo paviljonu? Kāda rutka pēc te ir iesaistītas kaut kādas vecas “rebes”?

+5
0
Atbildēt

4

    Anda Burve-Rozīte > andrisskrastins 07.06.2010. 10.59

    Pēci, tā gan nav. Par Jelgavu mēs rakstījām jau tad, kad žurnāla 4.nr bija stāsts “Lielā Avantūra” par to, kā Aerodium tika līdz Expo un kādi ir riski. Tas nav kaut kas sīkulīgs, tie ir 1,5 miljoni, kas finālā būs jāatmaksā Latvijas valstij ES. Jelgavā nebija naudas trūkuma, ir ES nauda, bankas krīts un neveiksmīgs projekts, ko toreiz intervijā atzina arī Beitāns. Ja pareizi saprotu to, ko Ozols saka šodien LNT, viņiem ir aizdomas par to, ka projekts ir vairāk nekā tikai neveiksme un tāpēc ir iesniegums tiesībsargājošām iestādēm.

    Cita lieta, ka nevajag jaukt kopā strīdu par EXPO un šo, tās ir divas dažādas situācijas.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > andrisskrastins 07.06.2010. 11.30

    .
    Hmm…
    Saruna te vispār notiek par pieņēmumiem, varētu pat teikt tendencioziem pieņēmumiem, ne faktiem. tas gan nav traucējis driķēt rakstus “par tēmu”.
    Kur tad ir palikusi žurnālistiskā izmeklēšana, kur analīze? ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 07.06.2010. 11.37

    Paldies Sanita par skaidrojumu :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > andrisskrastins 07.06.2010. 15.54

    nevarētu būt tā,ka Ozola vārdi kaut kā ne tā atreferēti un viņš piemin Jelgavas projektu, lai norādītu, ka Aerodium ar nemaz tik balti nav?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 07.06.2010. 10.30

Pirms dažām dienām Ozols laikam vēl nebija iečekojis paviljona (ne)esamību Jelgavā, jo saka sekošo (citāts):

Viņš nepiekrītot, ka starp abām pusēm pastāv strīds, bet gan saspīlēta situācija, jo strīdam neesot objekta, kamēr Aerodium nebūs nodevis paviljonu un izrakstījis rēķinu, un iesniedzis attaisnojošos dokumentus.

+4
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Rinalds Krûklis 07.06.2010. 10.43

    Ozols melo vienā laidā – pirms tam nekādu problēmu nebija, tagad pēkšņi esot problēmas bijušas visa projekta realizācijas gaitā. Tagad pēkšņi iznirst Jelgava. Vai Jelgava nepastāvēja arī pirms Expo?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rinalds Krûklis 07.06.2010. 10.44

    Kāda neesamība, ja pie iepriekšējas informācijas par Aerodiumu, persona, kas dzīvo netālu no Jelgavas objekta, šausminājās par drausmīgu troksni? Kurš te tagad melo?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Marija 07.06.2010. 10.27

Izlasīju orģinālo rakstu http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/333971-aerodium_apsudz_lidzeklu_izkrapsana_no_valsts_un_santaza
Interesanta IR žurnālistu pozīcija – konfliktu aprakstīt iespējami garlaikotāk.

Bet fascinē palidojušo apmeklētāju skaits – veseli 80! kopš atklāšanas 26.maijā – t.i. ~ 8 apmeklētāji dienā. Vēl Expo būs atvērts 145 dienas – tātad kopā mūsu slavenajā tunelī būs palidojuši ~1250 apmeklētāji!

+3
-2
Atbildēt

5

    ievuliitis > Marija 07.06.2010. 10.40

    Mani pārsteidz tava attieksme. Itkā jebkurš – bez instruktāžas, bez elementāras veselības un fiziskas sagatavotības parbaudes varētu to darīt?
    Pēc taviem vārdiem – pozitīvas atmiņas un iespaidus par mūsu valsti aiznesīs tikai tie, kas ir lidojuši paši?
    Un tie daudzi simti, kas atvērtām mutēm pārsteigti skatās uz demonstrējumu, tie aiziet vīlušies un negatīvi noskaņoti?
    Kāpēc tāda vēlme par katru cenu atrast un pateikt, ko riebīgu par projektu?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 07.06.2010. 10.52

    Betij , atceries ,ka parasti taisnība ir kaut kur pa vidu. To pašu vajadzētu atcerēties arī lasot par Aerodium un LIAA nesaskaņām. Vienkārši jāpaskatās uz lietām kritiskāk ,lai ar kā mums patiku vai nepatiktu kāds no oponentiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 07.06.2010. 10.58

    Man ir konkrēta personiska pieredze, sadarbojoties ar Aerodiumu un Beitānu.
    Viņi slēpa savus mērķus un neizpildīja solījumu apmaksāt reķinus.
    Kas attiecas uz apmeklētāju spēju/nespēju izmantot paviljonu, tad ļoti lūdzu, pirms aizstāvēt blēžu kantori, aizej un viņu mājas lapu no noskaidro, ka apmeklētāju lidināšana ir viņu biznesa pastāvēšanas jēga.
    Ir pilnīgi neloģiski piedāvāt tirgū miljonu vērtu izklaidi, kas nav atpelnāmi, ja vien projektā paredzētie miljoni vispār ir tikuši ielikti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 07.06.2010. 11.15

    Klusais, bet es jau tieši par to pāšu. Kapēc no pamatota personīgā aizvainojuma nespējīgais abstrahēties, cilvēks, tagad meklē ieganstus nolīdzināt līdz zemei visu ideju?
    Parastais, vai tu spēj atšķirt Aerodium privātā biznesa ideju un Latvijas paviljona Expo izstādē ideju?
    Es tev par meitu, tu man – par kleitu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 07.06.2010. 11.26

    Betij – esmu runājis ar Parasto par tēmu – viss nav tik vienkārši , kaut gan skan cauri personīgi motīvi. Bet Tev jau ar ir sava mazā saistība , tā ka Jūs kviti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ssolaris 07.06.2010. 10.23

piedodiet, bet NETICU tam andrim ozolam.
+ ir viegli nomelnot cilvēkus kas tālu prom un nevar neko sakariigi teikt pretiim.
+ varu iedomāties cik sasodīti grūti bija tikt cauri tām visam birokrātiskajām klapatām, lai uzbūvētu paviljonu.
un airodium ir malači, jo viņi ar savām inovatīvajām idejām ir tik tālu tikuši bez jebkāda valsts atbalsta.

+7
-2
Atbildēt

0

Rinalds Krûklis 07.06.2010. 10.17

Vai tik tas iesniegums nav taktisks gājiens lai jauktu pēdas.

Ja atceramies, arī Šlesers vērsās prokuratūrā par to, ka viņa sarunas tiek noklausītas. Pēc dažām dienām Jūrmalgeiteitas skandāls atvērās visā savā spožumā!

+10
0
Atbildēt

0

Juris Millers 07.06.2010. 10.04

Vispirms LIAA nevar noslēgt līgumu laikā, tad nevar atrast naudu ar ko samaksāt, bet kad uzņēmējs par savu naudu uztaisa projektu, lai valstij nebūtu kauns pa visu seju, tad apvaino to krāpšanā?

Tas tikai parāda uzņemējiem – mūsu valstij (un konkrēti LIAA) uzticēties nevar. Kamēr kontā nav ieskaitīta nauda, tikmēr nekādas premjera vizināšanas! Varbūt ja tagad Latvijas paviljons stāvētu tukšs un aizvērts, varbūt tad naudas lietas ātrāk virzītos?

+13
0
Atbildēt

10

    andrisskrastins > Juris Millers 07.06.2010. 10.08

    Tāda sajūta, ka LIAA absolūti nav gribējusi, lai projekts izdotos. Ļoti interesants ir jautājums – kāpēc.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Juris Millers 07.06.2010. 10.14

    Es ar savu raksturu, pēc šī rīta ozola aktivitātēm, dotu valstij trīs dienas, un ja naudas nebūtu, sasauktu prese konferenci un liktu faktus galdā, un tad lai izput viss- slēgtu kantori.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Juris Millers 07.06.2010. 10.33

    No tvnet:
    “Runājot par valsts parādu par “Aerodium” pakalpojumiem, Ozols skaidro, ka valsts pat teorētiski nevarot samaksāt, jo neesot nekādu dokumentu, kas pamatotu valsts līdzekļu samaksu uzņēmumam. Atbilstoši dokumenti, rēķini ilgstoši neesot atrodami, un Ozols pauž pārliecību, ka šādā veidā “Aerodium” vadītājs Ivars Beitāns cenšas panākt, lai valsts piever acis uz Jelgavas projekta nepilnībām.
    “Izmanto to, ka valsts ierēdņus cilvēki ciest nevar,” saka Ozols. Turklāt viņam par “Aerodium” kā uzņēmumu esot kauns – “viss notiek caur ofšoriem”, “paši pērk Latvijā detaļas, maksājot naudu caur ārzemēm”.
    Jautāts, kā valsts varēja vienoties ar šādu uzņēmumu par valsts pārstāvēšanu pasaules EXPO izstādē, Ozols saka, ka no uzņēmuma tika prasītas garantijas, ko uzņēmuma vadītājs esot solījis nodrošināt, ieķīlājot savu māju. Taču galu galā tas izdarīts neesot, un norisei garantijas nācās sniegt valstij.”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Juris Millers 07.06.2010. 10.47

    Tev nešķiet dīvainas šī brīža Ozola aktivitātes? Atceries miegainumu ar Kombuļu lāzeršovu, ar n-tāko firmu atrašanos vienā adresē, austrumu robežu…tur gan tās aktivitātes nebija…. un uz ko tas norāda?…vai tik ne uz naudu…lielu naudu, citi apgriezieni….nepārliecina Ozola darbošanās….

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Juris Millers 07.06.2010. 11.17

    Mani pašā sākumā ļoti pārsteidza Aerodiuma tāmes apjoms. Ir iznācis sadarboties ar Beitānu kopš 2007.gada un iepazīties ar ļoti vienkāršās iekārtas uzbūvi Siguldā – elektromotors, lidmašīnas propellers un metāla rāmis apkārt.
    Es nespēju iedomāties kā var bez nopietna konstruktoru biroja ar eksperimentālām laboratorijām no pārdesmit tūkstošu vērtas iekārtas ražošanas lēcienveidā piedāvāt vairāk kā miljonu vērtu izklaidi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Juris Millers 07.06.2010. 11.29

    Tad es nesaprotu…džeki pakasīja aiz auss – aizgāja pie Ozola un teica – par 4 mēs taisām…Ozols – dodu 2…..sita saujā un vienošanās gatava? Neredzu es nevienu no viņiem esam par balto tēlu….ja Ozols bez papīriem un saskaņošanas to visu akceptēja….vai tikai tagad viņš nepiesedz savu pēcpusi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Juris Millers 07.06.2010. 11.41

    Tur jau tā lieta, ka nav viens sliktais un otrs labais – bet izskatās, ka Ozols jūt arī sev deguma smaku un tagad glābj savu ādu.
    Mans personīgais subjektīvais viedoklis ir, ka Beitāns savu ambīciju dēļ ir ievilkts shēmā, kas uzzīmēta vēl treknajos gados.
    Ievēro, ka pie visiem pozitīvajiem Aerodium aprakstiem trūkst pārējo īpašnieku uzvārdi – kāpēc slēpties, ja veiksmes stāsts ir īsts?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Juris Millers 07.06.2010. 11.52

    Piekrītu….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vismantsk > Juris Millers 08.06.2010. 11.03

    Vai Tev nešķiet, ka šoreiz tas bija jāaizgādā uz Ķīnu, un tādēļ nāk klāt vēl arī transportēšanas izdevumi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Janis > Juris Millers 08.06.2010. 12.47

    @parastais: Par 20 tūkstošiem pat māju LV nevar uzbūvēt. Vai maz saproti kādās kategorijās tu runā? Nelielam ieskatam, no kā veidojas tāme: iekārtas, transporta izdevumi, paviljona projekts (arhitekti) un būvniecība, darbinieku algas ~ viena gada periodā (un komandu neveido tikai 2 cilvēki + apkopēja), marketinga izdevumi utt utt utt….

    Fuck, cik lielam muļķim ir jābūt, lai izvirzītu tik stulbu viedokli par projekta izmaksām?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

una97 07.06.2010. 09.57

Lūk, kur noved nemākulība organizēt pasākumus. Valsts pat nevar noorganizēt EXPO paviljona reālu darbību, bet intrigas ir kā paši būtu organizējuši visu izstādi. http://ieteikumi.lv/

+3
-3
Atbildēt

3

    andrisskrastins > una97 07.06.2010. 09.58

    Būsim konkrēti – nevis valsts nevar, bet Ozola vadītais LIAA nevar. Nemetīsim visus cilvēkus vienā katlā, eksistē arī sakarīgi ierēdņi.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > una97 07.06.2010. 10.31

    Cik gadus Ozols ir LIIA vadītāja krēslā? Tātad mājiens uz tagadējo valdību ir nepamatots. Ka zinām, līgums ar Šanhajas EXPO – mantojums vēl no Kalvīša, ja nemaldos, laikiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > una97 07.06.2010. 15.02

    Nē no Godžas laikiem, Jo MK sēdē ieradās PELNS-juniors ar AERODIUMu un 4,5 mio LVL budžetu, kā EXPO izstrādājumu, pēc tam noplaka uz 2,5 LVL ( tas viss+- par vienu un to pašu, Vpilnieki vēl cēla trobeli ,ka esot dikti neadekvāti cipari, pat kad pirmajā tūrē nometa uz 2,9 mio LVL) Loģiski ka pazuda iecerēti 2 mio LVL, un iesaistītie žēni atlikušo mazumiņu ( kreisās naudiņas) nevar sadalīt, kokavīriņš noteikti grib savu procentu par valstij pārdotajiem ventilatoriem, kā no 4,5 mio, bet puiši apelē pie fakta ka 2 mio iztrūkst, tā ka AERODIUMam iespējams fatāla mācība:”iedosi vellam mazo pirkstiņu, paķers visu roku un pašu piedevām”
    Ceru iezpestīsies, jo vismaz kaut kāda iniciatīva, ko nebūt ražo un vēl pietiekoši jauni lai pielāgotos normālai tirgus ekonomikai.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 07.06.2010. 09.52

Piekritīšu tiem kolēģiem, kas uzskata, ka problēma ir nelegālajos pušu savstarpējos norēķinos. Cerams, ka nauda nav tik liela lai būtu līķi :(
Ja būs, tad cerams tikai politiski ;)

+12
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 07.06.2010. 09.52

Expo” paviljona vēja tunelī lidojuši tikai premjers un paši darbinieki, jo projekts joprojām nav nodots, apgalvoja LIAA vadītājs. “Aerodium” pārstāvis Ansis Egle “900 sekunžu” tiešraidē to atkārtoti kategoriski noliedza.
————————————————————————–
nezinu, kā Jūs, bet man šī Ozola rīcība izskatās pēc klasiskas sabotāžas..viņš redz Rīgā sēžot visu jau noskaidrojis kas lidojis, kas nē..objekts nav nodots..kaut kāds bullšits..būtu jādrāž taS Ozols kā Sidorova kaza par to “KĀPĒC OBJEKTS VĒL LĪDZ ŠIM NAV PIEŅEMTS??????” par visu šito šmuci kas grauj valsts prestižu un nespēju nokārtot lietas , nevis ļaut lai valsts kantora darbinieks skrien uz Kvadrātaino TV izraudāties kā nevainību zaudējusi ģimnāziste

+19
0
Atbildēt

1

    mincitis888 > ltvpanorama 07.06.2010. 10.08

    Piekrītu, man arī liekas, ka ozols speciāli novilcināja lietu sakārtošanu- turēja lidoņus siltus un stresā, jo viņi nepiekrita ozola uzstādītajiem noteikumiem!
    Jebkurā gadījumā lieta nav tīra, gan ozola bezdarbība/darbība, apzināta vai neapzināta, vairāk sliecos uz kārtējā otkata shēmu. Lidoņi arī rīkojušies stihiski un bezatbildīgi.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 07.06.2010. 09.46

Divi jautājumi ozolam, kas liek apšaubīt viņa godaprātu:
1. Kāpēc tik ilgi netika sakārtotas paviljona naudas lietas?…vienīgā atbilde, kas nāk prātā, ka lidojošie čaļi nepiekrita ozola procentiem, viņš viņus turēja siltus, sak, nebūs %, nebūs naudiņas:(
2. Ja reiz ozols zināja, ka lidoņi nav īsti tīri (Jelgava), tad kāpēc par to nerunāja uzreiz???, bet tikai tagad, kad konflikts nonācis krīzes posmā?…vienīgā atbilde atkal ir tas, ka ozols gaidīja otkatu, pie kam sevis noteikto:(

Šoreiz ozols ir aizgājis par tālu, ir aizskarts valsts prestižs!!!

+39
0
Atbildēt

3

    anda > mincitis888 07.06.2010. 13.45

    Šķiet,ka baigi precīzi teikts!!!Un,taču,itkā visi to zin,netā!Bet klajumā nezkāpēc klusē-kas par lietām!?Tā tomēr līdz vienotai Latvijai netikt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mincitis888 08.06.2010. 12.35

    Es iesaku nebūt tik pārsteidzīgiem
    1) Uz pirmo jautājumu ir iespējamas arī citas atbildes. Arī tādas, kas nav īpaši glaimojošas Aerodium eņģeļiem, kuri pavilionu nodeva vēlāk nekā paredzēja vienošanās ar LIIA.
    2) Protams, visiem rādās otkati. Tā domāt ir ērtāk. Bet uz šo jautājumu jau pats Ozols ir atbildējis. Viņš par Jelgavu nerunāja ātrāk, jo viņam nebija tam juridisku pierādījumu. 900 sekundēs viņš pateica, ka tagad šo lietu ceļ gaismā, jo ir ieguvis tam šāda veida liecības.
    Vispār nožēlojami, ka neko īsti nezinot tiek aplieta ar mēsliem viena no retajām puslīdz sekmīgi strādājošajām aģentūrām. Protams, visiem bez jebkādas izmeklēšanas ir skaidrs, ka Ozols ir korumpants un zaglis, bet Aerodium ir eņģeļi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > mincitis888 08.06.2010. 23.00

    Kas gan tur sekmīgs, ja ozols kā vadītājs nav spējīgs realizēt šo, tikai vienu, projektu??? Cilvēks divus gadus moka projektu un nevar izmocīt?! Ja bija problēmas, nevajadzēja tik ilgi gaidīt, vajadzēja lidoņus triekt ratā un meklēt citus risinājumus…bet tas nenotika, pat Dombrovskis tika izlidināts nenodotā objektā…un ozols to pieļāva, iespējams, pat saņēma uzslavas no minpreža. Tāpēc uzskatu, ka ozols ir uzskatāms par melīgu, neizdarīgu un korumpētu (iesaku brīvos brīžos palasīt par korupciju un tās pazīmēm) darbinieku.
    Visa tā tagadējā skraidīšana pa televīzijām, raudāšana un izvairīšanās no atbildības ir šķebinoši pretīga!
    Bet, vari būt mierīgs, viss noklusīs, un , arī šis darbonis paliks tur kur viņš ir! Nav redzēts, ka kāds , izdarot noziegumu pret valsti, būtu sodīts vai atlaist, ja nu vienīgi kāda maza zivtele, kas neiekļāvās sistēmā, tāpēc, kā nevajadzīga, tika atlaista! Bet, ozols ir sistēmas-politmafijas sastāvdaļa, tāpēc vērtīgs un lolojams kadrs!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.06.2010. 09.44

Interesanti ir tas, ka neviens īsti nepasaka līdz galam, kas notiek. Pieņemšanas – nodošanas akta nav – ok, jānoskaidro, kas šo lietu bremzē. Nevis jādala salātu lapas. Šobrīd Ozols izskatās pēc ierēdņa, kas aiz savas pārcentības slēpj personisku naidu pret projektu – visticamāk, ir iejaukta nauda un daudz naudas. Vai tik nebūs taisnība, ka netika iedalīta naudiņa.

Var jau būt ka “Aerodium” nav svētie, bet viņi dara labu darbu, tāpēc viņiem ir jāpaiet pretī. Ja mēs attieksimies šādi pret katru, kas izrādīs kaut kādu šādu lielisku iniciatīvu – tas viss tomēr bija ļoti liels risks arī no uzņēmuma puses – tad tiešām būs laba Latvija – bez jebkā. Bez cilvēkiem un bez idejām.

+33
-1
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > andrisskrastins 08.06.2010. 09.28

    Mana pieckapeika – Pieņemšanas-nodošanas akts, starp citu, ir TĀDS padomjlaika “hemoroīds”, ar kuru (ja vien grib un māk) var čakarēt smadzenes tā, ka maz neliksies. Var , piem., vienkārši “saslimt” viens no parakstītājiem – un beigta balle …
    Ar to gribu teikt, ka arguments ir REĀLI aiz ausīm pievilkts …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > andrisskrastins 08.06.2010. 09.52

    Arts, pieņemšanas un nodošanas aktam nav nekāda sakara ar padomju laikiem, šāds dokuments visā pasaulē tiek paredzēts jebkurā būvlīgumā un bez tā esamības neviens objekts pasaulē netiek uzskatīts par nodotu ekspluatācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > andrisskrastins 08.06.2010. 14.14

    Protams :), nav šaubu. Tikai ne visā pasaulē pret šo procesu ir arī civilizēta attieksme, jo “visa pasaule” jau līdz padomijas trikiem nekad neaizdomāsies … par to ir stāsts , un nevis par to, ka tāds dokuments vispār nav vajadzīgs :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 07.06.2010. 09.38

andrejs_gr… To pašu simptomu, kādēļ Ozols gājis uz KNAB-u tieši tagad, derētu arī Latviju Šanhajā aizklapēt ciet un vērt vaļā, kad viss būs noskaidrots: citādi sāk izskatīties pēc folkloristiskā — i zivtiņu apēst, i uz marrutkiem uzsēsties, i ar asaku neaizrīties… Kaut … arī Beitāns nav tas puisis, kam pilnībā uzticēties bez atpakaļskata.

+4
-1
Atbildēt

0

a2832728 07.06.2010. 09.37

esmu aerodium pusee – paviljons straadaa un tas latvijai ir par labu. ja arii ir kadas juridiskas nianses tad tomeer, njemot veeraa pozitivo rezultaatu un aerodium entuziasmu, ozolam buutu jaasamierinaaas un naudinja jaapaarskaita.

paslaik rodas sajuuta ka ozols kjer blusas sveshaa kazokaa un par sveshu naudu.

+13
-1
Atbildēt

0

putekliic 07.06.2010. 09.22

Simptomātiski ir tas, ka Ozols griežas ar iesniegumu KNAB par citu jautājumu tieši tajā brīdī, kad ir konflikts sakrā ar šī projekta nodošanu ekspluotācijā.

+12
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > putekliic 07.06.2010. 09.56

    Un brīdī, kad Vilnītim steidzami vajag spalvas paspodrināt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 07.06.2010. 09.20

Man jau nu gan nav ticības tādiem kā Ozols…!

+25
-3
Atbildēt

0

andris902 07.06.2010. 09.12

Kāpēc tas nepārsteidz?…tik raksturīgi Latvijai….ja viens ko dara – pieci sēdēs un domās, kā traucēt to darīt…..

+9
0
Atbildēt

0

garausiitis 07.06.2010. 09.09

Turpinājums seko. Rakstīju jau vienreiz ,ka tā lieta tik viennozīmīga nav . Tāda sajūta , ka Aerodiumu ir pazaudējis kaut kur pa ceļam projekta patronu . Aizdomas ,ka tas notika brīdī ,kad samazināja projekta tāmi no 4.5mio uz 2.5mio. Ja man taisnība , tad interesanti kurš bija patrons.

+31
0
Atbildēt

10

    ievuliitis > garausiitis 07.06.2010. 09.13

    Vairs nepietiek ar 20%? Kurš pie mums ņem tik lielus “otkatus”?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > garausiitis 07.06.2010. 09.20

    Jums veel jautaajums?? Protams ka JL ielikteni un darboņi kurš tad cits

    +2
    -21
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.06.2010. 09.20

    Tas betij bija pieņēmums par iemesliem kapēc tā aizgāja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 07.06.2010. 09.22

    Oskar, Tev smadzenes vēl atpūšās?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.06.2010. 09.23

    Io amo l’Italia e la – skatos saldais ar pamodies. Labrīt , ieej dušā , iesmērē ķermeni ar krēmu , izskuj padusītes . Tad ,kad būsi atmodies , tad varbūt pacenties iedziļināties tēmā un darbojošās personās.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > garausiitis 07.06.2010. 09.41

    Padusiites jau izskuutas ja kas ;-)
    Es tik skatos ka karteejo reizi JL kraapnieki uzdarbojaas. Skaidrs ka taa banda driiz vairs nebuus pie teiksanas un paldies Dievam par to

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > garausiitis 07.06.2010. 09.42

    Jaa Zaniit vinas atpuutiises tik ilgi kameer taadi JL idioti vien darbosies

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 07.06.2010. 10.00

    Oskar! Vai tad ar smadzeņu bremzi būtu jālielās….puika, Tu traks?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 07.06.2010. 10.01

    Saldumiņ, ceru, ka tās atpūtīsies mūžīgi. Tavā darbā smadzenes tikai traucē:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.06.2010. 10.11

    Malacis – Io amo l’Italia e la , tagad vēl derētu aiziet pie manikīra. Man čomam ir firma ,kas jau padsmit gadus importē manikīra lietas, viņš stāstīja ,ka salonos saldie esot vieni no labākajiem klientiem.
    Bet par tām krāpnieku būšanām būtu neslikti ,ja kaut ko precīzāk pateiktu – kas ,kur, kā – protams , ja ir ko teikt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam