Sarkanā kvadrāta tirgus diena

74

Komentāri (74)

Juris Liepins 01.07.2010. 01.07

Viens no labākajiem rakstiem,ko nācies šeit lasīt.Skarbi,ironiski un patiesi.Gribētos jau naivi cerēt,ka arī citi mediji aktīvāk iestāsies par lietu saukšanu īstajos vārdos,bet pamatā nāksies vien paļauties pašiem uz sevi,un varbūt visiem kopā,apzinot radus,draugus,paziņas,izdodas izdabūt no kvadrāta skavām pietiekamu skaitu neizlēmīgo un nozombēto pilsoņu daļu.Ja katram izdotos pārliecināt kaut vai vienu balsotāju nepalikt malā,tad tas būtu vērā ņemams spēks.Pret mafiju iespējams cīnīties tikai “ņemot uz masu”,un jānovēl vienīgi veiksmi mums visiem izturēt,un rudenī parādīt kurš īsti valstī ir saimnieks.Lai kāds arī beigās nebūtu rezultāts,bet vismaz būsim mēģinājuši.

0
0
Atbildēt

0

dro 23.05.2010. 12.02

Cienot Ozoliņa trāpīgos komentārus, tomēr neesmu varējis saprast viņa īpaši neiecietīgo attieksmi pret TB/LNNK. Blēži? Nenoliedzami, bet vai lielāki par LC, TP? Domāju, ka nē, toties ilgu laiku atbalstījuši JL.

+2
-1
Atbildēt

0

dro 23.05.2010. 11.52

Jā, Ozoliņš ir talants. Trāpīja Stendzeniekam tieši acī:)

+2
0
Atbildēt

0

dancis4 23.05.2010. 10.50

Komentārus caurvij pārdomas par tematu “kā būtu, ja būtu”, kas ir ok normālā valstī. Šobrīd mēs esam absurdā “Sarkanā kvadrāta” karaļvalstī, tagad ir pēdējais laiks ģenerēt un attīstīt idejas ar mērķi atbildēt uz “ko es varu dot demokrātiskai valstij?” jautājumu, riskējot palikt par Antiņiem, taču ar degsmi kļūt Saulvežiem “gaišo spēku” armijā. Prieks par komentāriem, kuros ir šī misijas apziņa.

+2
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 22.05.2010. 12.22

Manuprāt, liela daļa pašreizējo politiķu baidās no konkurences, arī Vienotībā. Tas ievērojami kavē partiju izaugsmi, tāpat kā personiskās ambīcijas.
Bet TP būtu jāatbild uz jautājumu – vai ir bijusi partija, kura amatos liek nevis pēc profesionālajām spējām, bet pēc “politiskās pārliecības”. Atbide skan -jā ir tāda partija. Tā bija Padomju savienības Komunistiskā partija.

+2
0
Atbildēt

0

martins_zvejnieks 22.05.2010. 09.37

kaspijs
Palasiet Dienas portālā komentārus par vakardienas 100. panta balsojuma pazušanu no ekrāniem, bet naudas saņemšanu no zvanītājiem. Konkrēta cepšanās un lielas dusmas…

+1
0
Atbildēt

1

    Kristaps O. > martins_zvejnieks 22.05.2010. 12.30

    pievāca manus 10 santīmus, var teikt, nozaga! Labāk būtu ubagam cepurē iemetis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 21.05.2010. 23.11

Nu ko bojāt sev garīgo piegdienas vakarā
resnu uzburbušu bet sačākstējušu krupi
un divus tirliņus exrānā
vienam jau zombēšanas termiņš beidzies
tas otrs lauzīja rokas mokās laikam
bet tā krievuška žurnalistka
forša dzina
dzina šķēļu izmīzumā

+1
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 21.05.2010. 22.41

Es ieslēdzu vēlāk, jo man te basketbola fani vairākumā – aptauju neredzēju. Es savukārt nesapratu, kāpēc uz raidījumu sabiedriskajā televīzijā ir jāaicina trīs viesi, ja tie visi ir no vienas partijas un beigās tik un tā runā viens.

Vēl mani nokaitināja, ka nav profesionālu jautājumu. Piemēram, TP kampaņa iepriekšējās vēlēšanās nebija vienkārši masīva, tā bija nelikumīga kampaņas ierobežojumu pārkāpšana, tāpēc nav pareizi salīdzināt ar ASV. Un vēl jo vairāk ar Lielbritāniju, kur ir strikti kampaņas ierobežojumi un smagi sodi par to pārkāpšanu. Bet visi šļaugani šo klausās un nebilst ne vārda!

+8
0
Atbildēt

1

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 21.05.2010. 23.04

    Ināra Egle twitterī pirms stundas:
    Nevar saprast, kur palika LTV 100.panta aptauja par TP nakotni

    21.maijs, kas būs tālāk? Beigās pat Domburam piegriezīs dziesmu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 21.05.2010. 21.09

Kaut kā aizmirsu uzreiz pateikt – manuprāt, Sarkanais kvadrāts ir super apzīmējums šai koalīcijai. Ozoliņam žetons :)

Starp citu, vai jūs zināt, ka Aivars lasa komentārus, bet nezkāpēc nepiedalās diskusijā. Bet es jūtu, ka tā stunda nāk…

+6
0
Atbildēt

2

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 21.05.2010. 22.20

    Nellij, Latvijas sabiedriskajā televīzijā LTV1 ir sākusies cenzūra!!! Šovakar 100.panta aptaujā bija 3 jautājumi – kā redzat TP nākotni? Ar astoņkārtīgu pārsvaru skatītāji balsoja, ka “TP laiks ir pagājis”! Es ar’ nobalsoju, bet raidījums vēl nebija ne pusē, kad aptauju novāca! Tā ir klaja AŠ interešu aizstāvība – nerādīt viņus publiskajā telpā kā lūzerus! Esmu nikns.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Māris Diņģelis 21.05.2010. 23.34

    Jā, Sarkanais kvadrāts ir veiksmīgs atradums – jātiražē cik vien jaudas. Manuprāt, šajās vēlēšanās ir pretī jāliek iespējami daudz sarkastiska humora, un Ozoliņam te talanta netrūkst!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dagne7 21.05.2010. 18.22

Domāju, ka naudas ieguldīšanai reklāmās, diemžēl, ir racionāls pamats, jo cilvēki taču ir ietekmējami daudzos un dažādos veidos, bet šī reklāma šobrīd uz manīm iedarbojās kā antireklāma, un gribētos cerēt, ka neesmu vienīgais.

+3
0
Atbildēt

0

dagne7 21.05.2010. 17.09

Pēc Ozoliņa raksta izlasīšanas, ieteiktu salīdzinājumam domās atcerēties jauko ikvakara reklāmu ar nosaukumu “Latviju izglābs labi cilvēki”, ko radījis to pašu autoru kolektīvs.
Uz jautājumu, vai Latvijas vēlētājs ir saprātīga būtne, atbilde būs redzama rudenī.

+2
-1
Atbildēt

1

    dro > dagne7 21.05.2010. 17.58

    Jā, Armand, interesanti, vai latvieši atcerēsies kā vāravas ar savām burvīgajām dziesmām vilināja sengrieķu ceļotājus, kā Sprīdītis dzinās pēc maldugunīm, vai kārtējo reizi noticēs kampēju reklāmām:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 21.05.2010. 16.40

VVF bija reāla iespēja Saeimu atlaist, taču viņa to neizdarīja. Tā, protams, nav vaina, tā ir izvēle.

Nākamais jautājums, vai tauta būtu nobalsojusi par atlaišanu – domāju, jā. Jo atšķirībā no referenduma, kur uz svaru kausiem ir izmainīta Satversme vai NEKAS, Saeimas atlaišanas referendumā ir reāla izvēle – ir jāatlaiž prezidents vai Saeima un prezidents jau piestrādātu, lai savu mūžzaļo reitingu ieguldītu vēlamā rezultātā.

Nākamais jautājums, ko tauta ievēlētu vietā. Ļoti skarbs jautājums, veco hipotētisko atbildi nav vērts tīt atpakaļ, jo tūliņ jau vēlēšanas klāt. Jaunā atbilde ir ļoti depresīva.

Vienīgais, ko piebildīšu – tiešām gribētos, lai Latvijas valsts parūpētos līdz balsošanai pielikt punktu lietai pret partijām, kas nekaunīgi uzspļāva likumam un pirms 4 gadiem pārtērēja kampaņas naudu. Citādi ieiesim jau otrajā nelikumīgo vēlēšanu raundā.

+2
0
Atbildēt

19

    dro > Māris Diņģelis 21.05.2010. 18.02

    VVF bija reāla iespēja Saeimu atlaist, taču viņa to neizdarīja. Tā, protams, nav vaina, tā ir izvēle.
    _____________________________
    Arī jums, žurnālisti, bija iespēja objektīvi novērtēt LC, TP un citas partijas. Protams, tā nav vaina, tā ir izvēle:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 21.05.2010. 20.58

    Nesapratu šo komentāru – tas ir kā pārmetums, mudinājums, kas? Skaidrs, ka mēs izvērtējam partiju piedāvājumu, tas ir mūsu darbs. Jautājums ir par šī izvērtējuma ietekmi, jo mediju auditorijas fragmentējas. Un galu galā, jautājums ir par to, uz kādu izvērtējumu ir gatavs katrs balsstiesīgais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 21.05.2010. 22.22

    vecajai “Dienai” gan parasti pārmet, ka savas politsimpātijas pauda pārāk skaidri! Gudro latvju tautu Mācīt Gribējuši, cik nezolīdi :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 23.05.2010. 11.41

    Nesapratu šo komentāru – tas ir kā pārmetums, mudinājums, kas? Skaidrs, ka mēs izvērtējam partiju piedāvājumu, tas ir mūsu darbs.
    __________________________
    Gan viens, gan otrs. Būšu kā nodrāzta plate, bet kā gan Diena vērtēja, ja vēl pēc Jūrmalgeitas aicināja balsot par TP? Arī, Jūs, Nellija, kūdījāt pret Fm Repši. Nedomāju, ka tas bija pareizi tajā sarežģītajā situācijā, neskatoties uz Repšes pretrunīgo personību. Varu atgādināt arī MM vienoto uzbrukumu JL pēc 2002. gada vēlēšanām, lai gan tās kļūdas nebūt nebija tik rupjas. Pēc manām domām žurnālistiem jāuzņemas arī sava atbildība par situāciju valstī, neuzgrūžot to tikai kampējiem un “stulbajiem” vēlētājiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 23.05.2010. 16.24

    Es netaisos uzņemties atbildību par Dienas aicinājumu balsot par TP. Neesmu šādu aicinājumu izteikusi. Dienā strādāju līdz 2000.gadam un `pēc tam atgriezos 2008.gada vidū.

    Par Repši – jā, es uzskatu, ka ministru amatiem ir jāizvēlas labākie kandidāti un Repše tāds vienkārši nav, ne kompetences, ne motivācijas ziņā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 23.05.2010. 17.25

    Paldies par atbildi.
    Par Dienas aicinājumu es nepārmetu Jums personīgi, arī par Repši katram tiesības izteikt savu viedokli, bet manuprāt, ja 2003.- 2004. gadā MM būtu atbalstījuši JL, nevis katrs Repšem uzstādījis 100 jautājumus, tad nebūtu nonākuši līdz referendumiem un 2008. gadā līdz Nothing special.
    Nekā personīga, mīlot un cienot:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 23.05.2010. 19.59

    Vai kādam “labākam kandidātam būtu motivācija” atbrīvoties no Jakāna un Vaškeviča, un rezultātā Finanšu policija pēc Nekā personīga informācijas arestējusi augstu VID amatpersonu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 24.05.2010. 02.53

    hmm, nez kādi tieši Nellijai pret Repšiku iebildumi? Tas, ka blēņojās ar gleznošanu? Kas tur slikts? Medībās braukt, ko daudzi citi piekopj, gūt emo baudu, nogalinot dzīvniekus, tas gan ir pretīgi. Tas, ka Repšem “politika g-kārt interesē kā aizraujošs piedzīvojums revolucionārā situācijā”? Motivācija, kompetence… jocīgi. Man jau liekas, ka par fizmatiem gudrāku nav, ekonomistiņus ražo strīpām, ar viņu pirktajiem kursadarbiem! Bet, lai beigtu fizmatus – tur jau vajadzīga reāla smadzene. Un motivācija – tak’ neapšaubīs neviens Repšika lojalitāti Latvijai, kas jo tālāk, jo kļūst svarīgāka. Jocīgi…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 24.05.2010. 02.58

    Repšikam arī ir tā trakā, aukstā drosme – kā nevienam. Uzsākt reālu cīņu ar mafiju – to es tiešām apbrīnoju. Dzīvība tomēr katram dārga. Valsts labā to darīt – Nellij, tas nav jox.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 24.05.2010. 03.13

    Latvijas banku vadīja, nez vai to bez kompetences finansēs varētu darīt. Repšiks ir un paliek nenovērtēts. Vecais, Tev ir fani, sākot ar mani!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Diņģelis 24.05.2010. 07.08

    Vari pieskaitīt manu balsi arī šim fanu (?) …tā gan negribētos teikt….es teiktu viņa atbalstītāju pulciņam….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 24.05.2010. 09.45

    Tīģeri, un ko tieši Tu zini par Repšes kompetenci laikā, kad viņš vadīja LB? Izņemot anekdoti par to, ka viņš ir lasījis vienu vai divas grāmatas par banku darbību. Un vēl to, ka viņš bija populārais lata garants un vairākas reizes noraidīja potenciālos aicinājumus nākt vadīt valdību pēc kārtējās koalīcijas krīzītes.

    Man patīk revolucionāri, bet revolūcija nav politikas ikdiena.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 24.05.2010. 10.17

    Un ko zināt Jūs, Nellij? Es atceros, kā LB izturēja spiedienu no t.s. “sarkanajiem” direktoriem, kuri gribēja par LB līdzekļiem iepirkt iekārtas, kuri prasīja noteikt starpvalstu norēķinos visu republiku rubļiem vienādu kursu. Atceros, ka Repše nepakļāvās Gailim, kurš draudot ar atlaišanu pieprasīja BB izsniegt papildus aizdevumu, neatdeva saplosīšanai Rimševiču, kurš bija atbildīgais par komercbanku uzraudzību. Repše nokomplektēja spējīgu komandu, kas ir galvenais vadītāja uzdevums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Diņģelis 24.05.2010. 10.22

    Man patīk revolucionāri, bet revolūcija nav politikas ikdiena.
    ___________________________
    Kas tad Jūsuprāt pretstāvēs Sarkanā kvadrāta valsts apvērsuma organizētājiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 24.05.2010. 12.33

    Praktiski nezinu neko, biju vēl mazs tīģerpuika, kad Repše vadīja LB. Tāpēc jau ar prieku izglītojos! :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 24.05.2010. 13.03

    Kas tad Jūsuprāt pretstāvēs Sarkanā kvadrāta valsts apvērsuma organizētājiem?

    Piekrītu. Politikā tomēr tas iracionālais harizmas moments. Brīnījos, ka Ēlerte, kas man subjektīvi ļoooooti patīk, Vienotības kongresā lasīja savu runu no lapas. Nesapratu, vai tad viņa nav pietiekami hard-working, lai runu iemācītos? Vai viņai nav nobriedis saturs, ko teikt, lai uzrunātu publiku no iekšām, acīs skatoties? Dīvaini. Runa kā tāda bija ļoti laba, bet uzrunāt cilvjus – tam vajag dzīvelību, liesmu! Un viņai iekšā liesma ir ne pa jokam. Bet iespaids – nu, tāda vēsa miljonāre, pieradusi būt uzklausīta, esot ilggadēja priekšniece. Kā viņa runās ar Zemgales zemniekiem? Grūti iedomāties. Par spīti manai dedzīgajai politmīlai pret viņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 26.05.2010. 01.25

    Man atbilde uz reorisko jautājumu, vai kāds cits vēl bez Repšes varētu patīrīt VID, ir – domāju, jā. Kāpēc lai mums VID tīrītājs būtu tikai vienā eksemplārā?

    Bez tam – jauki, ka Repše tīra VID, tikai jāpajautā arī, kādi tad īsti ir rezultāti? Esmu dzirdējusi stāstus no VID darba ikdienas, kas rāda, ka oranžais mūris nemaz plānāks nav kļuvis.

    Vēl bez tam – tīrīt VID ir tāds reaktīvs darbiņš. Un nav vienīga lieta, ko jasagaida no finmina.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 26.05.2010. 01.29

    Palasīju savas atbildes un sanāk tiešām skarbi pret Repši. Varētu padomāt, ka viņš trakāks par Nasing spešel. Tā jau nav, protams. Bet Nasing Spešel nav latiņa, pār kuru pārlekušais ir labs. Nasing spešel ir grīdas šķirbā iekritusi draza.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 26.05.2010. 01.33

    Lūk, īstais jautājums, kurš tad pretstāvēs Sarkanajam Kvadrātam?! Nezinu. Neredzu. Par to jau cepos kopš šis Kvadrāts skaidri nāca gaismā. Jurkānam bija atbilde par to, ka gribas šaut. Nu tad varbūt Jurkāns pretstāvēs.

    Bet jebkurā gadījumā, pretstāvēšana Sarkanajam Kvadrātam arī nevar būt ikdiena. Kāds ņems virsroku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zane_shteinberga 21.05.2010. 13.28

Jā, jautājums – vai ir kas glābjams, turpinot izlikties, ka ticam atjaunotās Latvijas varas demokrātiskumam un tautas varai, saasinās.

Gaidīt dabas likumu nostrādāšanu nozīmē gaidīt badu un pilnīgu haosu, būtībā pat tā nožēlojamā valsts izbāzeņa sabrukumu, kāds ir, un tautas asinis… Un nāvi sevišķi mīļas kaimiņvalsts apkampienos…

Apzināti ļaut līdz galam izvērsties demokrātijas viltojumam, offšora demokrātijai, sak, varbūt apniks zagt – ???

Vai ir pamats sagaidīt “gaišu spēku” nostiprināšanos un uzvaru? Vai tautas iespējās ir to veicināt nopirktās varas apstākļos??? Kas dod tautai izredzes īstenot Satversmes pasludināto tautas varu Latvijā esošajos vēlēšanu nosacījumos???

Ko iesaka Satversme šādā stāvoklī?

+4
0
Atbildēt

1

    Kristaps O. > zane_shteinberga 21.05.2010. 13.49

    Pat 100% pārliecinātam demokrātijas piekritējam kā man šobrīd liekas – demokrātijas kvalitātes zemākā robeža Latvijā sasniegta. Kā raksta NEO, tas, kurš (it kā) īstais :) http://www.neo4ata.info/
    “redzot Latvijas izzagšanas apjomus patreiz jau darbojas kara laika likumi”
    pasarg die’s, prātā nenāk aicināt Vadoni Ēķa stilā, neesmu jau jucis. Bet TIK baigi neiet, TIK ļoti buksē mūsu demokrātija, ka:
    “vai ir kas glābjams, turpinot izlikties, ka ticam atjaunotās Latvijas varas demokrātiskumam un tautas varai, saasinās” – piekrītu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 21.05.2010. 12.54

Šeit tiek sacelta vētra ūdens glāzē. Rīcības nav. Kur Meierovica biedrība, Delna, citi aktīvisti? Kādēļ nebija pieteikts pikets pie saeimas Muižnieces izvirzīšanas dienā? Aiciniet, es piedalīšos. Baidaties, ka nebūs atsaucības? Drošiem pieder pasaule!

+10
-1
Atbildēt

2

    Loshadka_ > dro 21.05.2010. 14.14

    Es piekrītu un nepiekrītu. Ja būtu pikets, tad tas būtu tikai papildus reklāma. Rezultāts būtu tāds pat, ievļētu ņirdzot un smejot rieši ģīmī. Un pazemojums, bezspēcība, piketā stāvētājiem būtu milzīgs.To vajadzētu mēģināt izjust bez paša piketa, netaisot reklāmu, bet apzinoties kas notiek!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.05.2010. 14.51

    Reklāma? Kam? Muižniecei? Ja būtu atnākuši pāris simti, tad, protams, var pasmīnēt, bet, ja tūkstoši, tad trīs reiz pārdomātu. Vai tad tik ātri aizmirsusies lietussargu un 13. janvāra pieredze? “Darītāji” ir gļēvi un to bezkaunība, sabiedrībai klusējot, tikai pieaug.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 21.05.2010. 10.33

Nu nekas nekas Dievs nav mazais bērns, ja daži nepārtraukti pied..rš vairākuma ēdambļodu, tad agri vai vēlu vadzītis lūst.
Kā tur bija ar Finku un viņa pareģojumu par 2011. gadu ( akurāt pēc vēlēšanām)?

TICĪBA,RĪCĪBA,ATBILDĪBA, KRIETNUMS ir tas kas LV ir vajadzīgs no katra uzticīgā tās pilsoņa, tad jau saulīte arī mums savu vaigu pagriezīs.

+5
-1
Atbildēt

0

markonimarkoni 21.05.2010. 10.32

Par cik uz Muižnieces krēsla iegūšanu, krīt tik baisa “sarkanā kvadrāta tirgus dinas” (par ko nebija šaubu jau pirms balsojum)ēna, tad “ļoti cien.” Muižnieces “k-dze”, esiet tik laipna un atsakaties no šī krēsla pirms tajā vēl esat paspejusi iesēsties!!!

+5
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 21.05.2010. 06.38

Biedru kungi, kungu biedri varat nesatraukties, tauta jūs nepievils – ievēlēsim tādus pašus.
Varbūt citus, bet precīzi tādus pašus. Iemesli, kā parasti dzīvē, vairāki un saistīti, ātrumā tikai viens, varbūt ne galvenais, bet pietiekoši nozīmīgs – citādākie nekandidēs. Vai nav vērts padomāt, kāpēc?

+1
-2
Atbildēt

8

    nikolajs0305 > Aivars Krauklis 21.05.2010. 07.03

    Man ir pavisam vienkārša atbilde, kāpēc citādie nekandidē (spriežot arī tīri personīgi par sevi) – jo tad gribot vai negribot būs kaut kādās telpās jāsēž kopā ar tiem, kas ir pie varas tagad un vēl kopīgi lēmumi jāpieņem. Ja man kāds tagad teiktu, ka jaunā Saeima būs pilnīgi “jauna” es varētu arī konkrētu programmu piedāvāt – vismaz vienai noteikti – Latvijas zinātnei. Un arī ES fondu izmantošanai – kurā šobrīb valda tāds bardaks un bezpridels, ka pretīgi skatīties. Bet kamēr būs tā, ka visādi es atvainojos “ķēmi” tur rēgosies ik pa četriem gadiem. Es laikam palikšu komentēšanas un varbūt kādas naivas sabiedriskas aktivitātēs līmenī. Tāda man skumja politika.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > Aivars Krauklis 21.05.2010. 09.02

    Šādi mēs līdz normālai Saeimai mūžam netiksim. Padomā – ja Saeima būs “jauna” – tad priekš kam Tevi tur vairs vajadzēs? :) Tāpat būs labi. Savukārt līdz šādai “jaunai” un tīrai Saeimai nevar tikt vienā lēcienā.
    Pamazām jau sakarīgo cilvēku arī tur kļūst vairāk (lai paskatāmies, kā bija pirms JL), bet kritiskā masa vēl ne tuvu nav sasniegta.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > Aivars Krauklis 21.05.2010. 09.04

    Un rādītājs tam ir tas, ka katrās nākamajās vēlēšanās “vecajiem” jālieto arvien brutālākas un nekaunīgākas polittehnoloģijas, lai noturētos pie varas, turklāt pat ar visu to viņu pozīcijas tomēr vājinās.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    nikolajs0305 > Aivars Krauklis 21.05.2010. 09.39

    Paldies yoPCix par uzmundrinošajiem vārdiem. Tā jau gluži nav, ka man nebūtu ticības, ka kaut kas varētu mainīties. Un ir arī apņēmšanās veikt konkrētas lietas, bet kaut kā man nerodas pārliecība, ka īstā vieta, kur to darīt būtu Saeima ;) Bet nu protams nekad nesaki nekad. Es gan saprotu, ka uz rudeni Signes partiju uztaisīt nepaspēšu. Arī par to skumji, jo pēc būtības ņemot vērā manu pol.zin.izglītību un ilgstošo pieredzi valsts pārvaldē un arī cilvēktiesības un galu galā diplomātijā man šķiet, ka noteikti varētu izdarīt citādi. Un vēl jau ir tas, ka vara man nav mērķis. Nezinu, kas vainas galvā, bet man visu laiku ir pārliecība, ka mans zelts ir mana tauta. sorry par patosu ;)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Aivars Krauklis 21.05.2010. 12.27

    es gan domāju, ka Jums ir jākandidē!!! Saprotu, ka sabiedrība Saeimā ir baisa, nu, bet… Drosmīgo neprātam slavu mēs dziedam! Ko Jūs vēl gaidāt? Jums tak’ ir kvalitātes!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Aivars Krauklis 21.05.2010. 12.31

    nav ne jausmas, kā attiecaties pret Ēlerti, Andri Sprūdu, Ati Lejiņu, un kas tur visi… negribat stāties iekšā Meierovica biedrībā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Aivars Krauklis 23.05.2010. 13.51

    Signe! Laucinieki zina, kūti visātrāk iztīrīt ar mēslu talku.Tīrs darbs tas nav.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nikolajs0305 > Aivars Krauklis 23.05.2010. 22.30

    Keilajoa, paldies par labo salīdzinājumu. Īstenībā tas man atgādināja mēslu talkas Vallē zirgu stallī bērnībā :) Toreiz, protams, tas likās šaušmīgi un ķerru stumt uz vircas kalnu bija ļoti grūts darbs, ar dakšām aizgaldā mani paldies dievam nelika ;) Hm. Tomēr viena lieta mani biedē – politika un kompromisi – kas reizēm noved pie pavisam cita rezultāta nekā bija plānots sākumā. Zinu pēc personīgās pieredzes, pārstāvot Latvijas zinātnes intereses Briselē – bieži LV neņēma vērā, jo mums tikai 4 balsis, bet bieži arī lielo valstu idejas kompromisa sarunu gaitā pārvērtās līdz nepazīšanai ne tajā labākajā virzienā. turpinu intensīvo dialogu, par to, kā vislabāk likt lietā savas zināšanās un pieredzi Latvijas labā. jauku vakaru!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

maziks 21.05.2010. 05.30

neticami , bet Maskava paliidzees izvilkt šo kvadraatu veeleešanaas …vecaa mafiozu kliķe ar krieviem var ierulleet , ar ZZeSu Lembe pat var palikt uz briivaam kaajaam ,ko noziimee ja tev ir miljoni ar ko uztureet savu partiju , cik smalki izplaanots , nauda vienmeer valdiijusi paar pasauli ,pie sabiedriibas vaajaas politiskaas aktivitaates vai veeleešanaas speeku sameers par labu vienotiibai maz iespeejams …var beigties taapat kaa iepriekšeejos referendumos , proti tie kuri nepiedalaas , negribot nobalso konkreeti par mafiozo kliķi, nezinu vai maz iespeejams šo sabiedriibas daļu apgaismot , atliek tikai vienotiiba , cita neredzu !

+16
0
Atbildēt

3

    Viesulis > maziks 21.05.2010. 06.02

    Nē, godātais – es taču nekļūdos, ka esat kungs nevis dāma, vai ne? – neticami ir tas, ka
    viss ir atkarīgs no vēlētāja

    šobrīd no tā, vai konstruktīvi domājošo vēlētāju skaits pārsvērs tādu pasaules gala sludinātāju masu kā, piedodiet, jūs. ir svarīgi reālistiski novērtēt apstākļus, bet negatīva domāšana/trokšņaina skepse nepalīdz. jūs neesat savai Maskavas rokas-apokalipsei pievienojis nevienu konstruktīvu domu arī šeit komentārā. Kad tik vien ir ko teikt, pat vnk paklusēt, piedodiet, būtu mazākais ļaunums.
    Labā ziņa gan noteikti tā, ka Jūsu komentāru neviens nav atbalstījis, vai ievērojāt?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    maziks > maziks 21.05.2010. 07.07

    konstruktiiva doma paliek pie manis , ar to popularizeešanu nenodarbojos , tas mans viedoklis , ja par masnkavu satraucaties , tad taa ir visur kur ir Urbanovičs , kopaa četrataa tas ir veel lielaaks monstrs , un veel ja Juuus interesee , Maskavia vienmeer un visur ir interese par veeleešanu rezultaatiem bijušajaas sateliitvalstiis …veelreiz paldies par uzmaniibu…paldies par

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > maziks 21.05.2010. 12.29

    ir jāapzinās situācijas nopietnība – lai tauta ceļas kājās! Šoreiz.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 21.05.2010. 00.06

Šī Saeima bija jāatlaiž vēl Vairai Vīķei Freibergai. Kādā veidā VVF plāno pielikt roku, lai savu toreizējo kļūdu izlabotu vismaz šoruden?

+51
-1
Atbildēt

12

    mincitis888 > Māris Diņģelis 21.05.2010. 00.43

    Es vvf kļūdas un lielmanību piedotu tikai gadījumā, ja viņa savā pēdēja prezedentēšanas dienā būtu atlaidusi Saeimu! Bet, diemžēl, tā nenotika….Viss turpinājās…un, skat, kur esam:(

    Piebildīšu, ka kaut ko mainīt varētu tikai tas, ja,kaut daļa no godprātīgiem figurnatiem-politiķi, biznesmeņi, arī žurnalisti sāktu runāt, drosmīgi celtu galdā faktus, kas izraisītu tādu satricinājumu, kas beidzot nostopētu šo vājprātu! Jautājums, kāpēc visi klusē…nezinu, bet nojaušu, ka pie vainas tā pati korupcija, bailes , protekcionisms, sakari…Nē, nu kaut kas jau tautai tiek pamests, bet tie, spriežot pēc tā, ka nekas nemainās, tādi nieki vien ir, papukstam, un miers līdz nākamiem niekiem!

    Sarkanais kvadrāts-baisi, ciniski un… bezcerīgi!

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Māris Diņģelis 21.05.2010. 00.56

    man ar’ liekas, ka Vairai jāparāda, vai Latvijas liktens viņai tiešām sirrrrrdī! Vai tikai gods un slava bij’ vajadzīgi.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Grandāne > Māris Diņģelis 21.05.2010. 01.32

    Nav bezcerīgi, ir jādomā, par ko balsosim! Un nejau VVF vainiga, ka saeimaa sezh taadi cilveki.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Māris Diņģelis 21.05.2010. 01.59

    Bet, ka VĒL JOPROJĀM Saeimā sēž tādi cilvēki?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 21.05.2010. 09.16

    Jāpiekrīt, ka VVF liktenīgā kļūda nespējot atlaist Saeimu maksā mums visiem ļoti dārgi.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mantins7 > Māris Diņģelis 21.05.2010. 09.46

    Lasu un nespēju noticēt – atkal atrasts vainīgais, šoreiz Vairas personā. Ja atlaistu Saeimu un vietā savēlētu vēl vairāk AŠus, tad ko?! Atkal Vaira būtu vainīga – ka par maz aģitēja un nerāva tautu aiz rokas balsošanas iecirkņos?

    Labāk pirms vēlēšanām paši apziniet savus stulbākos rada gabalus un paziņas, pārlieciniet viņus balsot un par “pareizajiem”. Tas ir daudz grūtāk kā uzvelt vainu Vairai – cilvēkam ar savu uti kažokā, bet neapstrīdami izcilākajam prezidentam šajos 20 gados.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 21.05.2010. 10.30

    VVf jau to referendumu varēja rīkot, bet, visdrīzāk, tas nebūtu izdevies, ja jau tauta pati atteicas pat no savām tiesībām pašai atlaist saeimu tai referendumā.
    Te nu ir tas gadījums, kad par vairākuma muļķību, kas ievēlēja saeimā taisni viskorumpētākos spēkus, jāmaksā visiem.
    Ko pelnījam, to dabūjam.
    Bet, kāpēc nav pretenzijas pret Zatleri, bet pret VVF?
    kaut arī, saprotams, viņš pats ir šīs sistēmas sastāvdaļa.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Māris Diņģelis 21.05.2010. 11.02

    Pirmkārt, referenduma kvorums ir pārāk liels, līdz ar to tiem, kas ir pret, visvieglākā taktika ir neiet balsot. Bet vienalga tautas aktivitāte bija pietiekami liela.
    Otrkārt, konkrētā Satversmes norma, kas bija iesniegta tautas nobalsošanai tomēr bija ļoti nesakarīgi uzrakstīta. Tajā bija paredzēts pārāk mazs nepieciešamo balsu %. Vecā Diena taču arī visu laiku bija pret Saeimas atlaišanu, tikai pašās beigās sāka piebalsot.
    p.s. es piedalījos referendumā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vilcina_ieva > Māris Diņģelis 21.05.2010. 12.05

    Skumji, bet patiesība… No otras puses, ņemot viņas ĪPAŠO attieksmi pret “balto lapu” es nemaz nebrīnos, ka šis rezultāts bija tāds, kāds bija…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Loshadka_ > Māris Diņģelis 21.05.2010. 14.06

    Es arī nobrēcos pie sevis, ka atraduši vainigo – VVF, bet tad jau arī izlasīju, ka vēl viens sauc tāpat!
    Par atlaišanu vai kādu citu ekstrēmu rīcību domāju kopš Lietussargu laikiem. Ar vienkāršu runāšanu netiksim cauri, tai jābūt kā te ierosināts – īsti atsvaidzinošai. Televīzija un Radio tomēr vēl nav pilnībā ieņemts, tā ir iespēja runāt patiesību. Bet jābūt arī galvai, kas domā, jo citādi bieži izskatās, ka katrs par sevi, parādīt un pierādīt sevi, nu kaut vai Neo. Ja šīs ziņās patiešām tiktu lietotas mērķtiecīgi, prasot atbildību un tūlītējas izmaiņas lielajos uzņēmumos, būtu citādi. Jāstrādā koordinēti. Citādi vienalga izskatās, ka tik uzvārdi vien grib tikt saeimā, bet nevis tautas intereses pārstāvēt iepretī oligahu nekaunībai.
    Šonedēļ taču bija jāvienojas par LNNK un VL līdzdalību nacionālajā V blokā, kas tur notika? Savas intereses varēs paust un aizstāvēt arī pēc vēlēšanā, galvenais ir ieiet, jo Sarkanais kvadrāts tur būs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Bebrs > Māris Diņģelis 21.05.2010. 17.39

    Tas tikai šodienas acīm tā liekas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > Māris Diņģelis 21.05.2010. 21.15

    Japānā varbūt kādu hari-kiri sagaidītu, bet šitiem – sirdspziņa atmirusi:(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eliks 20.05.2010. 23.41

Jā, viss salikts “pa plauktiņiem”. Drūmi, gandrīz vai bezcerīgi. KĀ mūsu mīļās Latvijas zeme viņus nes… Tomēr mēs nedrīkstam pacelt rokas un fatālā nolemtībā “laisties dibenā”. Šis nu ir tas brīdis, kad jāatbild uz Hamleta jautājumu – BŪT VAI NEBŪT? Būt vai nebūt mūsu valstij. Man ir viens priekšlikums. Sazināsimies ar saviem draugiem un radiem, kas šobrīd dzīvo un strādā citās valstīs, aicināsim viņus aktīvi piedalīties vēlēšanās, jo ar vietējiem balsotājiem valsts nosargāšanā var nepietikt. Un ja viņi vēl grib lai tāda Latvija būtu – lai atsaucas šim aicinājumam. Ceru, ka viņi saprot, kuras partijas valsti noveda tik tālu, ka viņiem bija jāaizbrauc, ceru, ka viņi neatbalstīs arī promaskaviskos pakalpiņus no SC. Šoreiz katra balss būs zelta vērtē. Saņemamies!

+34
0
Atbildēt

1

    Oslejs > Eliks 21.05.2010. 01.13

    Mēs jau katrā reizē saņemamies – ejam uz vēlēšanām ar gluži vai mutei priekšā aizšautu roku, lai tas nelabums, kas radies, redzot kas notiek mūsu acu priekšā, neizlauztos saņemt kaudzīti ar vēlēšanu zīmēm. Cilā tu viņas, pārskati, domā … pa labi iesi – vilkam rīklē ieskriesi, pa kreisi – bez galvas paliksi… Man institūtā bija izcils ārzemju literatūras pasniedzējs. Hamleta tēmu viņš bija apcerējis vairākos zinātniskos pētījumos. Tad, lūk, viņa interpretācijā Hamlets jautādams “Būt vai nebūt?”, faktiski domā par to ” kā nebūt” (как не быть?). Mums, laikam, vairāk vajadzētu domāt par to “Kā būt?” Pagaidām gan visi nācijas glābšanas plāni vairāk atgādina konkrētu personu biznesa plānu, tāpēc steidzami būtu jāsāk rosīties pašiem. Kā tur bija tas teiciens par augšām un apakšām :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam