Grieķijā pirms ģenerālstreika pieaug spriedze

43

Komentāri (43)

simpsons 05.05.2010. 01.50

Būtu interesanti vienu protestētāju noķert aiz pogas un paprasīt pret ko protestē! Vai tiešām viņiem nevajag kredītus? 19. maijā jāatmaksā 10 miljardi. Ja tos neatdos, visus grieķu valsts uzņēmumu ārvalstu aktīvus arestēs par labu kreditoriem. Ar budžeta izdevumiem, kas par 13% pārsniedz ienākumus, jūlijā visi uzkrājumi būs iztērēti. Ierēdņi un pensionāri nesaņems ne tikai atvaļinājuma prēmiju, bet arī parasto mēneša maksājumu.

+2
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > simpsons 05.05.2010. 07.11

    Protestētāju aiz pogas nenoturēsi – otrs iedos pa galvu vai uzmetīs degpudeli. Atbilde jau tāpat zināma – protestē pret aritmētiku, gluži kā vairums kreiso un citādu huligānu ne tikai Grieķijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 05.05.2010. 00.01

Palasījos , ko vakarā vācu prese jaunu par problēmu raksta – redz izrādās Merkele ir varen dusmīga , ka jāglābj šāda bezatbildīga valsts. Parāds katram grieķim ,ko uzkraus ir 12000 EUR. Un tad turpinājumā – grieķu precedents var paraut lavīnu Focus.de to sauc par ES traģēdiju – viņi min nākamos rindiņā – Portugāle, Itālija , Īrija vai Spānija. Grieķu savārītās ziepes piemēram no Spānijas jau tā sačakarētā budžeta izsūks vēl 9.8 miljardus EUR. Un šie vēl dusmīgi būs uz ES , jokaini gan.

+2
0
Atbildēt

2

    Andris > garausiitis 05.05.2010. 00.16

    Ir arī viedoklītis (ne mans, es to esmu kaut kur dzirdējis), ka Vācija tīšam rada pārmerīgu spriedzi ap šo jautājumu un it kā spitējas, lai vājinātu eiro, jo tai kā eksportvalstij tas būtu šausmīgi izdevīgi un ar uzviju kompensētu tēriņus grieķu glābšanai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 05.05.2010. 00.24

    Viss iespējams , kaut gan runāju aizvakar ar vienu vīriņu ,kas vācijā tuvs politiskai virtuvei – viņi tiešām ir nopietni apvainojušies uz grieķiem par bezatbildību. Drīzāk cik izskan , tad procesos ir ieinteresēti lielie valūtu un biržu spekulanti. Vācijā pat ir balsis ,kas aicina grieķiju izslēgt no eirozonas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.05.2010. 22.48

Tai vietā, lai zemu paklanītos ES priekšā un pateiktu paldies, grieķi vēl piedraud – sagraut “sistēmu”:) Domāju vispārējās ES labklājības vārdā, vajadzētu viņus kārtīgi atsēdināt, citiem par biedinājumu

+5
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 04.05.2010. 20.39

Klusais – es Tev pilnīgi piekrītu, tikai brīnos, kā ES jau agrāk nepamanīja, ka ne no kā nekas nevar rasties un tas straujais IKP kāpums pirms pāris gadiem bija tīrais fufelis. Bet tas ir cits jautājums, un ar staigāšanu pa ielām, karogu un lozungu vicināšanu un mēģinājumiem ielauzties finanšu ministrijā vai parlamenta ēkā diez vai kaut kas būs panākams.

+3
0
Atbildēt

1

    garausiitis > ::Vai cis :: 04.05.2010. 20.56

    Dīvainākais ir tas ,ka pagajušogad sanāca parunāt ar vienu EP deputātu un viņš jau pagajušopavasari teica, ka Latvija ir ziediņi , jo tulīt sprāgs Grieķija. Ko viņi tur iepauzēja – velns viņu zin, tāpat kā viņipiever acis uz to ,ka Grieķijas platībmaksājumi ir par lielākām teritorijām kā visa Grieķijas teritorija ( tā gan nav pārbaudīta info ).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 04.05.2010. 20.21

Inese – es jau uzrakstīju shēmu kā apiet valsti un domāju tā arī notiek. Pie tam frahtam PVN nepielieto , ko vēl var iekasēt – kapitāla pieauguma nodokli, IeN?

0
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 04.05.2010. 20.21

Klusais – ar norādi uz kuģiem un tūrismu es vienkārši gribēju teikt, ka nekā cita jau grieķiem nav, ar ko uzraut uz augšu ekonomiku, un tas ir diezgan dīvaini – cik zinu, infrastruktūra viņiem ir labi attīstīta.

0
0
Atbildēt

1

    garausiitis > ::Vai cis :: 04.05.2010. 20.23

    Par to jau es ar rakstīju te kādos komentāros par grieķiju , ka viņiem nekā pa lielam nav – un tūrisms šogad manuprāt līdz ar jauno akcīzi un PVN dabūs pa feisu. A , vēl minēja Bugors Metaxu un olīves…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 19.13

klusais, ne tā vien patrakos. Kaut vai tāpēc ka dienvidnieki. Pieņemsim, streiki turpināsies un SVF naudu nedos… Bet kas tad notiks ar eiro? Izmetīs grieķus no ES vai eirozonas? Neticu… ES būs spiesta meklēt alternatīvu. http://neoidiotisms.blogspot.com/

0
0
Atbildēt

16

    garausiitis > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 19.26

    Paskatīsimies . Tā ir nauda un neviens to nedāvinās , ka tik neizslēdz no eirozonas. Grieķiem ir viens pluss , viņiem nebija NI burbulis un ir daudz valsts uzņēmumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 19.41

    Bet grieķiem praktiski nav konkurētspējīgas rūpniecības un vienīgie stabilie ienākumu avoti ir kuģniecība un tūrisms, toties korumpētības ziņā viņi, cik zinu, sit pušu pat Latviju, arī ierēdņu viņiem ir ka biezs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 19.52

    Inese – Latvijas valstij ar reiz bij kuģniecība – atceros vieni krenķi bij un nekādas peļņas – toties LK vadība dzīvoja labi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 19.54

    Nu gan salīdzināji – grieķiem pieder manuprāt 1/4 pasaules flotes un rēderejas pat tagad, manuprāt, nebūt nav iegrimušas dziļā nabadzībā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.05

    ir vietas kur korupcija ir ikdiena… tā tas ir Grieķijā, tā tas ir Turcijā un tā tas ir vairumā arābu valstu. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.06

    Kuģa reģistrācija zem ‘lētā karoga’
    nodokļi/nodevas utt – nenozīmē
    ka tas pieder valstij !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.08

    Inese – nu pārreģistrēs viņi tās uz ofšoriem un kas ? Izīrēs kuģus pa lēto ofšoriem un grieķiem atkal piga. Kā Tu domā par ko tad kašķis tagad LK – par to pašu , ka biznesu ,kas neatrodas uz vietas kādam grūti nokontrolēt – VN grib pārņemt kontrolē LK, bet Lembja kompānijas negrib atdod neuzskaitītās naudas kumosu – te pat kašķis valsts līmenī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.16

    Es jau neteicu, ka tie kuģi pieder valstij, bet to, ka šie kuģi ir pašu grieķu rēdereju īpašums. Vai Grieķija ir “lētā karoga” valsts? Savulaik man bija darīšana ar dažādiem kuģniecību dokumentiem, taču daudz kas jau pagaisis no prāta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.22

    Inesegolubeva, paskatieties statistiku. Grieķijas GDP rūpniecības īpatsvars (20,8%) ir lielāks nekā Lielbritānijai (18,2%) un Francijai (19%).

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.23

    Tie grieķu rēderi – puse ivanovi/sidorovi
    ziemeļu Muramanskas ŗīferi zem Greece
    karogiem
    Malta + Kipra arī LK kuģi zem tā karoga

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 20.31

    Nosauc kaut vienu globālā mērogā konkurētspējīgu Grieķijas rūpniecības nozari, lūdzu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 21.53

    Rūpniecības īpatsvars Grieķijas IKP ir lielāks, nekā Anglijai un Francijai. Un tā kā Grieķija ir gan PTO, gan ES locekle, tas automātiski nozīmē, ka šī rūpniecība ir konkurētspējīga, jo savadāk tā vienkārši neeksistētu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 22.03

    Varbūt tāpēc, ka Grieķija ES ir jau no, ja nemaldos, 1981. vai 1982. gada, bez tam tā ir viena no ANO dibinātājvalstīm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 22.04

    Es atvainojos, tas bija domāts Klusajam. Nevaru īsti piešauties pie šīs atbilžu sistēmas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 22.06

    Nu tad nosauc kaut vienu nozari, kas būtu konkurētspējīgaGLOBĀLĀ mērogā. Tādas nav, fetas siers, olīves, vīni, kosmētika uz kazu piena bāzes … nekā nopietna.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Ivars Zvirbulis 04.05.2010. 22.20

    Visa Grieķijas rūpniecība ir konkurētspējīga globālā mērogā, jo PTO ir globālā organizācija. Un feta ir ne mazāk nopietna lieta, kā mašīnbūve. Kāds labums no tā, ka, piemēram, Opel ir slavēna firma pasaules mērogā? No slavenības tā nekļūst konkurētspējīga. Tev laikam PSRS skolā stipri iepotēja komunustisku pasaules uztveri – ka galvenais ir cik tonnu čuguna tiek liets un cik lidmašīnu ražots. Bet gadās arī ta, ka tās čuguna un lidmašīnu valstis pazūd no pasaules kartes, tieši tāpēc, ka nav konkurētspējīgas. Bet aitu siera un konjaka rūpniecības ir daudz notūrīgākas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

garausiitis 04.05.2010. 18.26

Lai jau patrako – nedabūs naudu , tāpat nebūs ko maksāt. No tā ,ka streikos un nestrādās , nekur jau nauda neradīsies. Nauda ir jānopelna – pavisam vienkārši. Un to nevar izdarīt dauzot logus un ejot demonstrācijās.

+8
0
Atbildēt

9

    andris902 > garausiitis 04.05.2010. 18.48

    Eiropa un SVF jau arī nevar piekāpties, jo tad sāksies lavīnveida efekts…rindā stāv Portugāle un Spānija. Eh, būtu viņiem mūsu problēmas …. ar auksto ziemu, apkuri, ziemas mētelīšiem, utt. – diez’ ko tad šie pasāktu… pie labas dzīves ātri pierod…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 04.05.2010. 19.03

    Un starp citu lasīju ,ka arī Lielbritānijā nav viss tik gaiši – tur gan poundi , kas var palielināt manevra iespējas.
    Lasīju ,ka Vāciju par vilcināšanos dot naudu strostē itāļi , austrieši un francūži , jo tas dzenot grieķiju vēl dziļākā bedrē. Nu nezinu , bet vācu prese ir varen nikna uz grieķiem , jo grieķu problēmas tiek pārnestas uz visu eirozonu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > garausiitis 04.05.2010. 19.08

    pie labas dzīves ātri pierod…

    __________
    Momentā !
    :)
    kā tā bija un nav ?
    lepni dienvidnieki ietusēt tīk
    padedzinās miskastes
    žēl friču dabūs divreiz maksāt
    otreiz
    kad atbrauks – tūrisma sezona sākās tā kā kāsis šos

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > garausiitis 04.05.2010. 19.11

    klusais, vispār jau nav nekāda vilcināšanās – vienošanās ir noslēgta un ir stājusies spēka. Šobrīd vienīgais kas var notikt, grieķi izlaidīs tvaiku, pagaudos par savām tūkstoš latu lielajām algām, no kurām novilks 100 Ls (viņiem nav ne apkures, ne citas ar ziemu saistītas problēmas), un aizlīdīs atpakaļ pie darba galdiem. Izklausās ciniski, bet paklausoties par viņu dzīves līmeni un ražošanas spējām (jeb to trūkumu), nu ļoti atgādina Latviju. Nabagi, kas tikuši bagātā maizē, to notriekuši, nevis ieguldījuši nākotnē, un tagad grib, lai visi palīdz.

    Viens, par ko es pilnībā piekrītu – viņiem tāpat kā mums vadība šo tautas vārtīšanos ievārījumā izmantoja savā labā un notrieca milijardus. Bet neejot uz vēlēšanām vai pārvēlot iepriekšējo vadību, viņi paši akceptēja to.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 04.05.2010. 19.27

    Par vilcināšanos es lasīju vācu presē ,kur šie atreferēja augstākminētos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 04.05.2010. 19.29

    Vēl smagāka situācija ir Īrijā. Pieejamā informācija liecina : “Vispārējais valsts parāds 2010.gadā sasniegs 76% no iekšzemes kopprodukta, bet šis skaitlis neietver valdības saistību palielinājumu National Asset Management Agency (NAMA) darbības rezultātā. Institūta pētnieku aprēķini liecina, ka procentu maksājumi par Īrijas pieaugošo valsts parādu šajā gadā sasniegs 3 miljardus eiro jeb 10% no kopējiem nodokļu ieņēmumiem.
    Pētnieki prognozē, ka bezdarba līmenis sasniegs augstāko līmeni tuvu 15%.
    ESRI neatbalsta sociālās labklājības maksājumu vispārēju samazinājumu par 5%, tomēr iesaka par 20% samazināt Child Benefit maksājumus, kā arī samazināt atalgojumu valsts sektorā.”
    Pazīstama situācija?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 04.05.2010. 19.33

    Ir taču dabas likumi un sakarības . Tiesa ir cilvēki ,kas spītīgi to nevēlas saprast.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > garausiitis 04.05.2010. 20.14

    Zane, kāda daļa SVF gar Grieķiju, Spāniju, Eiropu, eirozonu u. tml.? Viņiem ir vienalga. Ja aizņēmējs slikti uzvedas, SVF var arī neaizdot, un nekādu PIGS liktenis šo banku neuztrauc. Nevajag tomēr jaukt SVF ar Eiropas valdību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > garausiitis 04.05.2010. 20.15

    (Slikti ka nevar uzrādīt tā komentāra pulksteņlaiku, uz kuru cilvēki atbild.)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam