Bemhens: pasažieri nemaksā pilnu cenu

31

Komentāri (31)

Eliks 03.05.2010. 01.10

Maza piebilde – pavisam tiek aizmirsta vēl viena RS naudas ādere, kura nebūt nav tik neievērojama. Es runāju par maksas autostāvvietām. Kā tiek uzskaitīta un izlietota šī nauda? Interesanti, vai ne?

+3
0
Atbildēt

2

    juris > Eliks 03.05.2010. 19.51

    Vēl interesantāk ir tas, ka visas Rīgas centra autostāvvietas lēnām kļūst par maksas stāvvietām (kuras tādas nebija). Piemēram, Rīgas klusā centra Dzirnavu ielas posms – bija bezmaksas, vienmēr pilns, agri no rīta jādodas, lai tik jaukā vietā dabūtu stāvvietu; pārtaisīja par maksu – un tagad tur tāds patukšs. Tomēr uzturēšanas izmaksas tiem automātiem u.c. ir, bet vai tie nodrošina peļņu? T.i., varbūt nekāda dižā peļņa no tām stāvvietām nav, un ka tik nesanāk tā, ka to sedz ar citiem līdzekļiem, piemēram, sab. transporta biļešu cenām (kas nebūtu pareizi un, iespējams, pat nepieļaujami). Tās, protams, tikai manas spekulācijas, bet tas nemaina faktu, ka tur kur kādreiz mašīnu bija pilns, tagad ir (pa)tukšas maksas stāvvietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    juris > Eliks 03.05.2010. 19.51

    Un vēl laikam P. Brieža ielā uzlika stāvēšanas aizliegumu, lai gan tas nevienam netraucēja. Tā vien izskatās, ka mērķis ir iztīrīt centru no mašīnām ar cerību, ka visi pāries uz sab. transportu, jo tagad lielākā daļa, kuriem nepienākas atlaides, neizmanto to. Par tādu cenu tādu nekomfortu (t.sk. dārgās izmaksas, ja nepalaimējas dzīvot-strādāt viena RS maršruta robežās) – paldies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

juris 03.05.2010. 00.53

Esmu viena no tiem “sliktajiem”, kas nemaksā pilnu cenu. Tajā pašā laikā, kad man beigsies īpašais statuss, es neizmantošu RS vispār, varēšu iztikt bez. Turklāt joprojām maksāju nodokļus un esmu deklarējusies Rīgā, tā kā lai nepukst :)

+1
-1
Atbildēt

0

murnieks112233 02.05.2010. 21.42

Nu bļāviens! Lai uzliek sev un saviem korišiem algu 100tūst/mēnesī un tad bļauj arī, ka pasažieri nemaksā pilnu cenu!!! VEPRIS.

+1
0
Atbildēt

0

CinqCentsMillions 02.05.2010. 21.00

45 000 000 / 720 000 = 62,5Ls uz katru Rīgā deklarēto RS saņem no RD katru gadu!

5.208(3) Ls uz katru Rīgā deklarēto mēnesī + vēl viņi saņem naudu no pārdotajām biļetēm.

Nav jābūt izcilniekam, lai saprastu ka pat puse no R pils. dekl. NEBRAUC ar sabiedrisko transportu vispār.
Un puse no tiem, kas tomēr brauc ar sab.transportu – nebrauc ar Rīgas Satiksmes transportu, bet gan ar mikriņiem!!!

KUR PALIEK ŠĪ NAUDA?

_
Pēc šī kunga nostāstiem biļete vienam braucienam maksā 0.72Ls pilnā cena, gribētos gan uzzināt kā tas tiek aprēķināts?!?

45 000 000 dotācijas šogad.
Pēdējie dati no riga.lv par 2008gada sākumu liecina ka Rīgā kopā deklarējušies 720 000.

+2
0
Atbildēt

0

anetejurika 02.05.2010. 20.36

Interesanti kaa shii cena veidojas? Vai 70% no shiis cenas neveido administratiivaas izmaksas un vai nav x reizes (ja jau pats koncerns ir atzinies, ka ir maksaajis – tik jautaajums cik un kam)paarmaksaats par Mercedes busiem!?

+2
0
Atbildēt

0

ievuliitis 02.05.2010. 20.32

Rīgas domei vajadzētu skrupulozāk papētīt, kur paliek nauda, jo par “uz nomaksu” uzstadīto e-talonu sistemu nauda francijas firmai regulāri kavējas un kavējuma procenti aug.

+1
0
Atbildēt

2

    Inese Birzniece > ievuliitis 02.05.2010. 21.39

    Šī dome nebūs tā, kura pētīs. Vai nedzirdējāt šlesakova atbildi par Bemhena atbildību?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.05.2010. 21.52

    Piekrītu. Tikai tas nav iemesls mums par to klusēt. Lai zina, ka redzam un atcerēsimies. Nav jau uz mūžu ievēlēti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 02.05.2010. 20.05

RS = dirty business, Bemhens ļoti glums vadītājs, kurš bīda neētisku biznesu Rīgas pašvaldības vārdā.
Izskatās, ka galvenais iemesls, kādēļ parādījās e-taloni kasieru viretā, ir iespējas tādos darījumos dabūt “otkatu”, nevis sildīt Rīgas ekonomiku krīzes apstākļos.

+5
0
Atbildēt

0

kristineim 02.05.2010. 19.10

Demagoģija.
Kurš un uz kādiem pamatiem ir definējis “pilnās izmaksas”? Izmaksas ir optimizētas (populārs termins krīzes apstākļos algu/izdev’mu apgriešanai)? Varbūt pareizāk būtu teikt: “1/3 braucēju maksā nepamatoti augstu maksu par sab. transportu”?

Par cenām: Tallinnā, pērkot 10 biļetes, 1 brauciena cena 45 sant (EEK 10,00)
Viļņā: 41 sant (LTL 2,00). Pie kam abām pilsētām ir normāli piedāvājumi mēnešbiļetēm, 1 stundas biļetēm utt. Tā, ka Rīgā sabiedriskā transporta BIĻEŠU CENAS IR PAR DĀRGU

+7
0
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 02.05.2010. 18.11

Nezinu,kur šis cilvēks ņem šos ciparus,bet es maksāju pilnu cenu!RS ir jālikvidē un jāsāk būvēt no nulles,ja savādāk nevar!Uzbūvējuši tur valsti valstī!

+5
0
Atbildēt

1

skola 02.05.2010. 17.48

Šis tautas padibenes pārstāvis jau sen bija jāpadzen! Pilnīgi nespējīgs un nekam nederīgs vadītājs, kurš ir šī amata apkaunojums! Uzņēmums nespēj saimnieciski strādāt, bezjēdzīgi tērē pašvaldības līdzekļus! Esošā biļešu sistēma ir absolūti pasažieriem nedraudzīga, jo bieži vienā virzienā, pārsēžoties divos transportos sanāk maksāt dārgāk nekā daudzās Eiropas valstīs, kur pasažieris biļeti var izmantot stundu. Rezultātā sabiedriskais transports daudziem nav vairs pieejams, bet, lai atbaidītu pārējos, tiek rīkoti kontrolieru uzlidojumi – vakar braucu vienā transportlīdzeklī, kur vienā virzienā iekāpa trīs kontrolieru grupas! Ierobežots braucienu skaits mēnešbiļetēm vispār ir fenomens, par kuru kā augtākā līmeņa idiotismu var rakstīt visā pasaulē, bet ko gan var neizdomāt mantkārības dēļ!? Paredzu, ka viss beigsies ar RS maksātnespēju, jo šī uzņēmuma prestižs ir neeksistējošs, bet vadītāju atrunas liecina par to, cik tālu no izpratnes par situāciju un vadītspēju tie atrodas!

+18
-1
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 17.12

RS kā vienmēr ir topā ar savu argumentāciju. Gribētu redzēt kur ellē viņi to naudu liek! Un vispār – kur Ušakovam bija smadzenes, kad RS valdē iebāza savas partijas zombiju? Ja nemaldos tad tas sadārdzina RS par viena valdes locekļa algu, kas nemaz nav tik maza ;-) Arī zemās grīdas tramvaji varēja pāris gadus pagaidīt. http://neoidiotisms.blogspot.com/

+1
0
Atbildēt

2

    photocom > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 17.56

    kur Ušakovam bija smadzenes, kad RS valdē iebāza savas partijas zombiju?
    ___________________________

    Tam hviņzinim ko liek – tas to i dara !

    ko prasīt no zēna ar iedegumu košu pirmā baltcanāla žurnaļugas ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 18.09

    Šlesers izveda pavadā Ušakovu… tā tas izskatas apmēram ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 02.05.2010. 15.57

nesaprotu, kas tad to pakalpojumu tā sadārdzina? algas taču ir apgrieztas, valstī deflācija. pie tā jau arī tikai loģiski, ka dotāciju iedod mazāku. varētu jau stāstīt, ka degviela dārga, bet degvielas cenas jau šī pakalpojuma cenas, kā izrādījās, praktiski neietekmē. kā cenu maksimuma laikā pacēla, pēc tam kad cenas krietni nokritās, biļešu cenas protams, ka nemainījās.

+9
0
Atbildēt

4

    reksa > Vineta Ungailo 02.05.2010. 16.29

    Vispār, visprātīgāk būtu nemaksāt Rīgas Satiksmei vispār nekādas subsīdijas. Turklāt arī konkurentiem ļaut pārvadāt pasažieŗus Rīgā. Tad RS sāktu prātīgāk strādāt un vairāk taupīt. Mikriņos biļete maksā 45 santimus. Kā tad, pārvadājot mazāku pasažieŗu skaitu, viņi spēj nodrošināt zemākās cenas?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Linguistical, SIA > Vineta Ungailo 02.05.2010. 17.53

    Tas tomēr ir nepareizi salīdzināt privātos mikriņus ar pašvaldības transportu. Privātie strādā tikai tur, kur tas ir izdevīgi, tas ir, maršrutos, kuru nes peļņu. Tomēr RS nodrošina transportu arī tādos maršrutos, kuri nes tikai zaudējumus, bet ir vajadzīgi, jo iedzīvotāji ir jānodrošina ar transportu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kristineim > Vineta Ungailo 02.05.2010. 19.12

    Muļķības. 216. mikriņu maršruts uz ķengaragu maksā 40 sant. :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Vineta Ungailo 02.05.2010. 20.24

    Man kautkā nav gadījies braukt pustukšos sabiedriskā transporta līdzekļos. Kuri tad nu būtu tie, kas nes zaudējumus? Vai nevarētu konkrētāk?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.05.2010. 15.51

Vai kāds nevarētu Bemhena k-gam uzdot jautājumu par nevajadzīgiem tēriņiem? Kāpēc par dārgu naudu bija jāievieš vieni braukšanas kompostrētāji un tikai pēc gada jānomaina pret vēl dārgākiem e-taloniem , no kuru funkciju iespējām tiek izmantota tikai niecīga daļa? Tāpat uzskatu par nelietderīgu tēriņu viņa un RS vadības neadekvāti augsto atalgojumu.

+18
-1
Atbildēt

2

    Van Excel's > ievuliitis 03.05.2010. 11.38

    Nav ko te velt mucu uz valdību un skolēniem. Kā to visi var labi redzēt un dzirdēt, sabiedriskajā transportā biļetes reģistrē labi ja trešdaļa pasažieru.

    Tiešām ieviesēji to nevarēja paredzēt, domāja, ka mums visi baigi godīgie? Ticamāk gan būtu, ka galvenais šī brāķa ieviešanas motīvs bija dāsnās veicināšanas balvas no “ultramoderno iekārtu” pārdevējiem.

    Kāds nav papētijis, salīdzinoši, kādi ieņēmumi, teiksim, martā, bija pie vecās istēmas ar kasierēm, un tagad jaunās ar visu to super elektroniku pie pārdošanas, reģistrēšanas, kontrolēšanas, un vēl visiem “zaķiem”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    hroms > ievuliitis 20.05.2010. 21.24

    Šī jaunā maksas sistēmas ieviešana sabiedriskajā transportā ir bezjēdzīgākais,kas ar mūsu naudu ir izdarīts Rīgā pēdējos gados. Diemžēl ir arī skaidrs, ka kāds no tā ir ļoti labi ieguvis. Pie mums nu jau nemēdz būt citādi …
    Kā var būt jāmaksā par 2 min. braucienu tikpat, cik par 1.5 h braucienu? Un ja vēl nedzīvo vajadzīga maršruta tuvumā, par pavisam īsu braucienu var sanākt maksāt pat 3-4 reizes, kamēr kāds ceļā no Purvciema uz Bolderāju par 50 santīmiem ir jau paspējis kārtīgi izgulēties.
    Tik ļoti pietrūkst brīvības, kuru agrāk deva mēnešbiļetes iegāde. Tā arī neesmu saņēmusi saprotamu atbildi, kādēļ man jālaužas cauri braucēju pūlim, lai pieliktu pie aparāta savu mēnešbiļeti, kuras darbības laiku katrs kontrolieris var pārbaudīt.
    Kā visām lietām, arī šai ir labā puse – nekad vēl Rīgā neesmu tik daudz staigājusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam