TP un LPP/LC devīze: (A+Š)²

128

Komentāri (128)

Arija Saleda 19.05.2010. 19.03

Labi
A^2+2AŠ+Š^2, kurš ir A^2 un kurš ir Š^2, tie divi AŠ man skaidri

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 06.05.2010. 10.21

te viss jau ir desmitkārtīgi pateikts. pievienoju viedokli tikai lai skaits būtu lielāks. labi būtu ja te savāktos 10,000 komentāru – tā sakot tautas balss, referendums [mēslu dakšas?]

0
0
Atbildēt

0

austrisv 21.04.2010. 19.48

Es savā komentārā nebiju domājusi budžeta pieņemšanu pirms vēlēšanām, bet gan likuma izmaiņas, ka vēlēšanu gadā budžeta projekts jāiesniedz pirms vēlēšanām- tāpēc 3 lasījumi!!!!
Cik es saprotu, un Dombrovksis to ir teicis reizes 10, ka Latvijā ir pieņemts likums, ka vēlēšanu gadā budžeta projekts nav jāiesniedz pirms vēlēšanām, jo tā var iebalsot visvisādus populistiskus lēmumus, kā tas jau bija Repšes valdībai 2003.gadā!Liekas, ka atkal sabalsoja skolotājiem pārmērīgas algas toreiz!
Kas ir ar tiem skolotājiem, mūždien kaut kādas nepatikšanas valsts budžetā no viņu algām!

0
0
Atbildēt

0

disassociative 21.04.2010. 12.28

Atcerieties, ko reiz teica kāds visiem labi zināms PR speciālists, kas ļoti bīdīja TP? No sū…. pīrādziņu neizcepsi.

+3
0
Atbildēt

3

    v-auto > disassociative 21.04.2010. 12.41

    Vinsh kluudiijaas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > disassociative 21.04.2010. 15.40

    Protams, ka kļūdījās. Tāpēc tagad Vienam no AŠ jālien zem buldozera un jārāda sabrauktais ezītis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > disassociative 21.04.2010. 16.49

    nea..nekļūdijās,pīārists runāja vienskaitlī – par vienu sū.. onka to ņēma vērā, padomāja un izlēma ka varbūt ja no viena sū.. nesanāk,varbūt izdodas no diviem..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Agnese 21.04.2010. 12.23

Man gan viņi patīk, gan katrs atsevišķi, gan kopā, pie tam es ar4 matemātiku esmu uz tu, un šī formula man patīk;)
viņi tiešām ir spējīgi!

+1
-4
Atbildēt

1

    Pēterītis > Agnese 21.04.2010. 16.08

    Tas , protams, skaisti, ka ar matemātiku esat uz tu un formulas patīk. Ka abi AŠ uz kautko ir spējīgi, to arī nevar noliegt. Četros gados valsts ārējo parādu palielināt četrkārtīgi no 2221 miljona 2004.gadā līdz 9184 miljoniem 2009. gadā spējuši tikai abi TP un LPP/LC premjeri. Dati no Valsts bankas statistikas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

agnese_biete 21.04.2010. 11.43

nelaime kvadrātā?

+2
-1
Atbildēt

0

Tamāra Nolmane 21.04.2010. 11.38

(Ak Šausmas)^2. Nulli kāpinot kvadrātā vai kubā neko vairāk par nulli neiegūsi. Nu pārāk uzkrītoši jau nu tas “jaunais ” 5 punktu plāns atgādina jau esošo Dombrovska mazākumbvaldības virzienu. Kaut kur esmu dzirdējis, ka jāmelo tā un tik daudz, ka cilvēki sāks ticēt. Tagad ir skaidri redzams šīs virziens – uzdot svešu par savu un stāstīt to visiem, līdz zombiji tam sāk ticēt.

+1
-1
Atbildēt

2

    v-auto > Tamāra Nolmane 21.04.2010. 12.13

    Nu ja jau tas ir arii Dombrovska valdiibas plaans , tad par ko satraukums? Atbalstiit un realizeet.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Tamāra Nolmane 21.04.2010. 15.37

    Vaina nav plānā, bet plaģiātā. Ši virziena pārstāviem prooblēmas pašiem ko jēdzīgu izdomāt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 11.31

Nee nav man karsonis.Tik esmu sapratis ka dariisu visu lai tikai Latvijas lielaakie apzadzeeji un gremdeetaaji”Vienotiiba”netiek vairs valdiibaa. Jaacer ka Dombrovskis naaks pie praata un 1.kaart Atkaapsies no premjera amata vai pametiis “Vienotiibas”rindas un turpinaas kaa neatkariigais premjers jo kameer buus valdiibaa taadi kaa Aboltina, Repse, Zakis un veel dazi labi.Tikmeer Latvijaa buus tikai pagrimums un nabadziiba.Šķele ir sevi paraadiijis kaa labaakais premjers un lai vinam izdodaas viss arii turpmaak

+1
-7
Atbildēt

0

mi_ce 21.04.2010. 10.29

Vispār jau (A+Š)^2 = A^2+2*A*Š+Š^2
Ko tas varētu nozīmēt?

+3
0
Atbildēt

0

v-auto 21.04.2010. 10.19

Apmeeram 98% komentaaru, ieskaitot redakcijas, runaa par matemaatisko formulu, personiigo nepatiku, meegina buut aspraatiigi izsmejoshi, praktiski ne vaarda par 5 punktiem. Vai tas ir efektiivaakais pretdarbiibas liidzeklis? Domaaju nee.
Man personiigi shaada nodoklu politika buutu neizdeviiga, tomeer jaaatziist- taa ir ieveerojami taisniigaaka par pashreizeejo. Protams ir stipras shaubas par taas realizaaciju, jo NEVIENS no shobriid aktiivajiem politikiem nav pildiijis savus soliijumus, bet tas jau cits temats.

+1
-1
Atbildēt

8

    andrisskrastins > v-auto 21.04.2010. 10.22

    Tas NAV cits temats. Kāpēc šādas runas vispār? Es NEUZTICOS Šķēlem un Šleseram. Tādējādi viss, ko viņi man saka, ko viņi realizēs – es tam NETICU. Un viss. Nav filozofijas par to, kuram ir labāka programma. Ir runa par to, kam es un daudzi citi uzticas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    terauds123 > v-auto 21.04.2010. 10.29

    kur tu saskatati kaut kādu “jaunu Ameriku” tajos punktos? Kas viņiem tos traucēja pieņemt trekno gadu kulminācijā kad balsošanas mašīna darbojas nevainojami? ..šie punkti sen ir apaviļāti dāžādās mērcēs un variantos, vienkāršā patiesība gan ir tāda ka šie abi 2 un nu jau arī trešais, katrs un visi kopā dara visu lai Dombrovska valdība neko nevarētu izdarīt..stiepj gumiju, uzstāda ultimātus, te atbalsta, ne neatbalsta, būtībā paralizē darbu..viņu plāns ir elementārs, jo sūdīgāk jo labāk..tikai tā var cerēt ierāpties nākamajā Saeimā..

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 21.04.2010. 10.55

    Pecisk, es ari neuzticos 2 x ASh.”ir” raksts ir par piedaavaato programmu, taapeec pie taa arii pieturos. Man ir nebuutiski kaada reklaamas formula tiek prezenteeta- kubaa, kvadraataa, metaforaa utt. Ja nav uzticiibas personaalijaam, atliek vien izskatiit riiciibas piedaavaajumus.
    Kas un kaapeec ir tavas uzticamiibas personas vai partijas? Man vairs, diemzheel, nav iluuziju ne par vienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 21.04.2010. 11.05

    Andrew, ne vaarda neesmu teicis par “jaunu Ameriku”, tieshi taa, shie piedaavaajumi jau ir izmulaati un izgaazti liidz nelabumam, bet vai taapeec tie ir kluvushi sliktaaki. Man jau patiktu, ja tagad Dombrovskis uzkertu shos piedaavaajumus un censtos realizeet. Tad arii mees redzeetu, kas ir runaataaji un kas dariitaaji. Abiem ASh nebuutu kur likties- vai nu atbalstiit, vai atziities melos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > v-auto 21.04.2010. 19.28

    Vai teišām esi tik naivs, ka uzķēries uz tiem 5 punktiem!
    Vai Tev mazliet atmiņa arī ir! Un ja ir, tad atceries vien, kā tieši TP bija Dombrovska valdībā pret nekustāmā īpašuma nodokli vispār!!!!
    Tikai SVF piespieda vismaz kaut kādu īpašuma nodokli pieņemt valdībai, kurā, starp citu, bija arī toreiz TP!tas pats sakāms arī par nodokli uz kapitālu!
    Vienkārši vajag atcerēties un tad jau arī sapratīsi, kas kuram vienkārši ir izdevīgi, jo zina, ka vairākums no tautas ir darba ņēmāji un tāpēc abi A+Š piedāvās viņiem nodokļu samazināšanu! Tas taču ir tik vienkārši un saprotami, ka abi Ā+ Š vienkārši jau iedarbinājuši vēlēšanu populismu. Uzķerties uz ši āķa būtu diezgan muļķīgi, lai neteiktu vairāk!(stulbi)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > v-auto 21.04.2010. 19.33

    Ralf, Tu tiešām tā domā, kā raksti????
    Vai Tu domā, ka Dombrovskis var izmainīt ar SVF noslēgto vienošanos par sā gada budžetu, kurš jau ir apstiprināts saeimā!
    Bez tam izmainīt nodokļu politiku Dombrovskis vienkārši nevar matemātisku apsvērumu dēļ, jo viņam nav vairākuma saeimā! vai tiešām Tu to nesaproti!
    Tikai ievēlot normālus deputātus var kaut ko šajā virzienā mainīt, bet tie nebūs ne abi A+ š ne labie no Latvijas, jo tie ir tā saucamie lielkapitālisti, kuri tikai sola, ka darīs, bet aizstāvēs savus liekapitāla interesēs esošos nodokļus un tie nu nebūs ne palielināti kapitāla nodokļi, ne arī uz īpašumu. Netici vilkiem jēra ādās!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > v-auto 21.04.2010. 22.36

    Šie 5 punkti nav nekas jauns, tie ir apspriesti jau agrāk un abu partiju politiķiem jau šajā sasaukumā ir bijusi iespēja šīs izmaiņas pieņemt, taču viņi nav to darījuši un tādējādi zaudējuši kredibilitāti kā šo ideju virzītāji nākotnē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > v-auto 22.04.2010. 10.50

    Cieniijamaas BET un Nellija, es jau citiem lietotaajiem atbideeju, ka neiet runa par 5 punktu jaunaviibu, bet par konkretaas situaacijas izmantoshanu, lai skaidri paraadiitu abu ASh liekuliibu.To arii noteiktu (ne)atbalsts Saeimaa. SVF ,domaaju, nebuutu iebildumu pret nodoklu parstrukturizaaciju, ja tas neizmaina budzetu kopumaa.Reaali jau 5 meeneshu laikaa nekas nemainiitos, bet varbuut taa ir iespeeja priekshveeleeshanu ciinaa?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 21.04.2010. 09.55

Ja kāds reklāmists piedāvājis tos Š kvarātus un tamlīdzīgas klaunādes publikas priekšā, tad tas nemaz nav tik idiotiski, kā varētu likties. Jo visi tagad metīsies aplūkot šo izrādi, kamēr skatītājiem aiz muguras rosās uzņēmēju partijas asni, kuriem ir tā pati ŠŠ sakne. Jāņem vērā, ka šo uzņēmēju padotībā (un tādu nebūs mazums pagastos) strādā desmitiem tūkstošu darba ņēmēju, kuru iztika ir pilnīgi atkarīga no pirmajiem. Šie darbarūķi ir nostādīti dilemmas priekšā: “pareizais” balsojums vai bezdarbs. Vai no bezdarbnieku puses: “pareizais” balsojums un darbs.

+4
-1
Atbildēt

0

Liga 21.04.2010. 09.34

Varbūt tauta varam savākt naudiņu un uztaisīt pieminekli TP – Tautu Piekāsa

0
0
Atbildēt

0

terauds123 21.04.2010. 09.26

manuprāt reklāmas guru te ir pārcenties..A+Š un vēl kvadrātā,…diez vai varētu uzrunāt mērķauditoriju – cilvēciņiem, kas ne visai orientējas poltikā, neanalizē cēloņus un sekas un nekritiski pieņem TV rādīto, lozungs ir par sarežģītu .. man domāt ka Standzenieks “peremudril” .Runājot par to ka žuliki apvienojas, plāno shēmas un trin nažus nav nekas pārsteidzošs..šoreiz tā ir viņu Staļingrada..kad apdraudēta ir pati viņu pastavēšana un viņi ies uz pillu banku, jo viņiem jau nu ir ļoooti daudz ko zaudēt..pats svarīgākais ir tas, ka tiem kas stāsies viņiem pretim (izņemot Vienotību neviena cita neredz) ir jārīkojas vismaz tikpat aktīvi ja vēl ne aktīvāk..šoreiz šī cīņa nav tikai par varu..bet par Latviju

+9
-1
Atbildēt

1

    andrisskrastins > terauds123 21.04.2010. 10.20

    Ha, tomēr sastapu kādu arī reāli domājošu komentētāju :) Tieši tā, tai publikai, uz kuru Andrim un Aināram ir jākoncentrējas, (AŠ)² ir pilnībā garām. Tas varētu derēt organizējot vēlēšanu akciju LU Datorikas fakultātes studentu padomē, bet ne cilvēkiem, kuri kasa kopā santīmus par maizīti. Tādā ziņā Stendzinieks ir drusku iebraucis auzās un ir zaudējis saikni ar realitāti – bet tas nav pārsteigums, jo indikācijas par notiekošo jau bija redzamas sen (Hallo, Tele2, kā patīk iztērētie miljoni bez reālā ieguvuma?).

    Pilnībā tev pievienojos par to ka jācīnās pretī. Šoreiz visiem ir jāaizmirst vismaz uz gadu jebkādas nesaskaņas, jebkādi negludumi, personiskās ambīcijas. Pretī ir ienaidnieks, kas ir cinisks un kuram spēles noteikumi neeksistē. Tikai izsviežot viņu no spēles ir iespējams normāli atkal dzīvot. Ir jāiet ielās, ir jārunā ar cilvēkiem. Nevajag kautrēties no salīdzināšanas, jo šobrīd viņi ir pretnostatījuši sevi ļoti neērtā pozā un spēle “Visu vai neko” nav viņiem izdevīga.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

v_laivins 21.04.2010. 08.19

Viņu programmā ir vēl nerakstītie punkti: 1)solidaritāte pēc vēlēšanām ar Lembi,2) zagšana lielos apjomos. Nav taisnība tiem, kas saka, ka nav ko zagt. Ir. Katru gadu var pakampt daļu no valsts budžeta, “uzvarot” valsts pasūtījumos.

+6
-1
Atbildēt

1

    austrisv > v_laivins 21.04.2010. 19.00

    Ir , ir ko zagt: lielie valsts uzņēmumi ar Latvenergo priekšgalā, bet sāks viņi ar Parekss pārdošanu un tur gan jau ar naudiņa savējiem atlēks!
    Re, kā nobremzēja,tā saucamā opozīcija lai Dombrovska valdība nevarētu Pareksu pārdot, jo kā tad paši, lai iztiek un, galvenais, no kā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

guntisko 21.04.2010. 08.17

Par to, ka viss šis “teijāteris” ir tikai reklāmas triks, nevienam taču nav šaubu. Tāpēc, lūdzu, cienījamā IR redakcija, nelejiet ūdeni uz šo reklāmistu dzirnavām! Informēt sabiedrību, protams, vajag, bet šie lielāko “kretīnu” ģīmji nav tas, uz ko mums būtu pastāvīgi jāraugās !!! Jūs taču esat gudri un asprātīgi žurnālisti. Lūdzu izdomājiet, kā mums parādīt viņu kretīnisko būtību, nevis nevainojamos uzvalkus, virs kuriem rēgojas nolietojušās un nožēlojami alkatīgās sejas! Labāk tad kādu asprātīgu karikatūru bildes vietā!

+10
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 21.04.2010. 07.18

Bet par ko liecinās fakts, ja kāds tiešām tajos punkto ieklausīsies un vēl nobalsos? Pārsteigta par formulas izmantošanu neesmu – ir panākuši savu, jo jau tagad šeit komentāros to visādi apspēlē ar ironiju, bet arī tā ir reklāma. Ļoti ceru uz saprātīgu vēlētāju.
Joks par vēlēšanu tēmu: jau ilgāku laiku ikdienā runāju angļu valodā un sāku arī angliski domāt, bet pirms pāris nedēļām tikos ar diviem burvīgiem Latvijas zinātniekiem un cita starpā runājām arī par vēlēšanām un man iznāca jauka pārteikšanās “tikt ievēlētam” vietā pateicu “..nu tad, kad viņš ievēlēsies”! Smieklīgi, bet varbūt var sākt lietot :)

+4
0
Atbildēt

0

Ģirtmens 21.04.2010. 07.00

gandrīz vai labāk būtu palicis Turcija….., kas reāli nav par ko rakstīt ??? ir.lv=delfi.lv ???

+2
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 21.04.2010. 06.38

Nellija raksta AŠ KUBĀ, bet tad jau pēc loģikas [cik nu man viņas ir] būtu Lembis jāpievieno kā trešais.

+2
0
Atbildēt

2

    Māris Diņģelis > dace_ampermane 21.04.2010. 22.33

    Tas par Kubu bija joks, vārdu spēle :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 24.04.2010. 11.25

    par “kubā” arī no manas puses bija joks. uzreiz neatbildēju tādēlj, ka neesmu astoņgadīgs [tie vislabāk izprot kompi]. man patīk ko Jūs rakstiet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Maris 21.04.2010. 03.58

Var jau izteikties par Šlesera un Šķēles programmu visādi,bet kādēļ nevienu
neuztrauc,ka Vienotībai un Meierovica bulvārim nav itin nekas,izņemot
Kristovska nemitīgo klaigāšanu.

+1
-11
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 01.35

Paldies Dievam beidzot kaut kas uz labo pusi saak notikt.Un jaacer ka slimiigaa “Vienotiiba”un iipasi Jaunais Laiks pazudiis no Latvijas vestures un tad arii valstii saaksies uzplaukums.

+1
-16
Atbildēt

24

    gogolz > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 01.38

    jums Oskar gadījumā nav karsonis? =0

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 10.09

    Uzplaukums pēc jūsu favorītu ilggadējās valsts nozagšanas? Pēc viņu plāniem padarīt mūs atkarīgus no Krievijas gāzes adatas? Pēc Parex bankas un citām valsti postā grūdošām afērām? Vai gadījumā neesat ar aklumu, kurlumu un pie viena arī ar atmiņas zudumu sists?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 11.32

    Nav gan karsonis.Beidzot ir veselais saprats uzvareejis

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 11.37

    Nee neesmu gan.Labaak pajautaajiet labajai Vienotiibai kaa taa pazemoja pensionarus atnemot pensijas.Ka taa pazemo vel joprojaam beernus izmaksaajot smiekliigus 8 latus pabalstos.Labak pajautaajiet cienitajam Dombrovskim un Repses kungam kaapeec vini turpina Parez bankas slepeniibu.Pajautaajiem Aboltinas kundzei kaapeec vina pieredzeejusi politike uzvedaas kaa maza meitene un pazemoja savus partnerus? Pajautaajiem Repses kungam vai vins ir ticis galaa ar saviem paraadiem un cik daudz ir ietekmeejis sajaa sakaraa citus? Labak pajautaajiem kaapeec netiek slegts liigums ar atrajaam paliidziibam lai varetu normali un operatiivi apruupet cilveekus?Pajautaajiem labajai Vienotiibai kaapeec taa ja ir tik laba pusi no saviem MILZIGAJIEM ienakumiem neatdod bernunamiem, panzionatiem utt.., bet skaisti iebaaz kabataa un priecaajas.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.09

    Karsonis Jums protams nav, bet ir kas daudz nopietnāks ,dārgais tpjo ierindniek, un tas saucas smadzeņu puve, savādāk grūti izskaidrot Jūsu aklumu, pret saviem maizes tēviem. Jūsu izvierzītie pārmetumi atbilst omes( kas visu mūžu ir kārtīgi strādājusi savu darbu bet nekad nav interesējusies par to kas notiek tur ārā, mākslā tas saucas vardes perspektīve) izpratnei par procesiem valstī un sabiedrībā.
    Otrā iespēja Jūs esat apzināts provokātors, trešā Jūs esat tiešām nelietīgs, aprobežots( par ko citu neliecina Jūsu pārmetumi) kretīns.

    Es tiešām ceru, ka Jūs esat tā otrā iespēja…!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.18

    Nee ;-)
    Es esmu parasts ierindas veleetaajs kuram kaut nedaudz bet ruup Latvijas nakotne ;-)
    Un ka ajau teicu politiskajaa apvieniibaa “Vienotiiba”es redzu pagrimusus, aprobezotus politikus.Protams ne visus. Dombroska kungs iespejams ka ir pat viens no labaakiem premjeriem Latvijas veesturee, jo ir jauns un ar eiropeisku domaasanu. Bet dazi labi kura uzbardus netaisos atkartot jo pret viniem man ir tikai nievajums un nicinajums dara visu lai liela sabiedriibas dala vairs nekad neticeetu valstij un izpildvaraam.Un “Vienotiibas”smiekliigaa panika par Maiziisa neieveeleesanu ir tik aizdomiiga ka es pat atlautos teikt ka vini pasi to ir inscineejusi un pasi no Vienotiibas ir balsojusi pret.Bet taa kaa taa bija aizklata balsosana neko neesmu redzeejis un nevaru vainot.Tas lai paliek uz katra pasa sirdsapzinas.Bet tas kaa saciit jaasaka jau ir cits staasts ;-)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.30

    Un kā ar vecajiem vēžiem TP/LPP/LC/ZZS/TB/LNNK ? Ar ko tie labāki Tavās acīs? Ja jau Tu pret V minēji argumentus ( man gan liekas ka kailas emocijas, kuras pat nav jēga komentēt) , tad noteikti argumenti no pretējā gala būs arī par vecajiem vēžiem( šeit drīzāk nevis posmkājis, bet slimība)?

    Par “bārdu” – ko konkrētu viņš LV ir izdarījis kā uzņēmējs? Vai ir kāds uzņēmums ko viņš no “0” izveidojis(par mākslu prihvatizēt nacionālos uzņēmumus un īsi pēc tam pārdot nevajag!), un kur ražo eksporpreci, kura ienes peso LV no ārienes? Vai tomēr viss bizness ir ap valsts pašvaldību budžetiem? Ko “buldozers”? Starpnieks 2.ranga Norvēģijas tirgoņiem, vietējais traperis -kārtotājs? Kas ir tas process,kas ilgtermiņā nes ārvalstu naudu LV, nevis otrādāk? Kaut vienu,ko arī šis kungs no “0” būtu radījis?
    Lembis protams mazliet komplicētāks stāsts (bet ne daudz savādāks), par to citu reizi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.36

    Es pat nedomaju taisnoties Šķēles, Lemberga un
    Slesera vietaa.Droši jautaajiet viniem pasiem to.Kaa jau teicu esmu vienkars ierindas veletajs kurs valsts attistiibu redz TP, un vinu sabiedroto rokaas. bet slimiigaa un smiekliigaa Vienotiibas riciiba parada sevi tikai smiekliigi klauni un aksti.Bet tiesi tapeec jau mees esam demokraatiskaa un briivaa valstii lai katram buutu savas domas un viedokli.Es respekteeju taveejo un ceru ka respekteesi maneejo.
    Lai nu kaa paldies par diskusiju.Un ja kas žurnaals IR pagaidaam šķiet ka ir izdevies.Man patiik.Tikai to politisko vajadzeetu mazaak un citu noķengaasanu, jo saak jau tas piegriesties, bet taa ljoti labi raksti.Pagaidaam izskataas ka noteikti buusu abonentu viduu

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.51

    Te nu Tu ielipi! Es Tev vaicāju uz kādu argumentu pamata Tu domā ka tp ir vērtāka par V? Tu par vēlamāku uzskatīji to nemanīt, tātad atkārtoju jautājumu, kādi Tavi argumenti tp nostāda vērtīgākā līmenī par V?
    Par IR piekrītu vēl savā nišā +- pat pārpirkti darbojas db.lv.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 12.56

    Kaa jau teicu es pat diskuteet vairs neveelos par cilveekiem kas ir siastiiti ar Vienotiibu.Prieks manis vini ir tuksas vietas un nicinaami laudis ( ne visi protams)
    Taapeec arii nedomaju teret savu laiku lai diskuteetu par vinu idiotismu un valsts apzagsanu.Ja tu veelies kajas bucot un pieluugt Vienotibu uz prieksu es tikai priecaasos par tavu parlieciibu un miilestiibu pret viniem

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 13.35

    Nu re, ne Tu zini, kas ir manas simpātijas, ne esmu teicis,bet viedoklis par manti Tev ir :” ne čital no estj mņeņie”. Esmu līdz šim bijis (pirms pašvald.vēlēšanām) nemainīgs TB elektorāts, tagad no visiem ko redzu simpātijas izraisa tikai V ar visiem viņu trūkumiem. Esmu brīvās profesijas pārstāvis – apgādāju sevi pats, ar JL saistīti cilvēki drīzāk ir manā amatā par sliktu bijuši, nevis otrādi,tas tā par mani.
    Es Tev vaicāju TIKAI ARGUMENTUS par tp valdīšanu un viss, vai daudz prasīts, ja Tev bija sakrājies ko teikt par V?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 13.38

    Man nav sakraajies nekas.man naak smiekli un nozeela par taadiem tirliniem.UN galvenais ka Vienotiiba veel saucaas ;-)
    To vien dara kaa skel sabiedriibu.
    Vieniigais kas atliek par taadiemn politikiem pasmieties un nopuusties jo taadi nu vini ir ;-)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 13.55

    Draugs, man tev ieteikums – ej pagaidām pieslīpē meistarību delfos un tvnetā un šo portālu atstāj saviem vecākajiem un pieredzējušākajiem kolēģiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 13.58

    Un Juus buutu tas pieredzeejusais???? ;-)
    Lai nu taa buutu, par pieredzi nestriideesos, jo ne es juusu ne juus manu pieredzi zinaat.
    Un cik zinu sii ir demokraatiska un briiva valsts un katram ir iespeja izteikties cik vins veelas un kaa veelas.Un ja jums tas nav pieejams tad luudzu ejiet vai uz delfiem vai tvnet vai vislabak veidojiet savu portaalu kur arii izlemsiet kurs un kaa var diskuteet.Bet pagaidaam man te patiik un es juutos ljoti labi.Taapeec kaa saciit jaasaka veiksmiigu diskusiju ;-)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    v-auto > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.42

    WAT, tavi argumenti ir plika, pliekana demagogija. Nepazemo vismaz to labo kas veel palicis Vienotiibaa.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.46

    Kaut kā neiefiltrēju, vai Tev ar saprašanu grūti vai kā? Es TEV tikai lūdzu pateikt argumentus par tp, ko Tu minēji kā vienīgo alternatīvu, vai esi spējīgs atbildēt, ja ne tad piekrītu RobimR, ka Tev jāiet skoloties, nevis jānāk sava saprašana reklamēt ( tas ir atšķirīgi no demokrātiskā aizstāvēt , argumentēt).

    Tas ,ka Tu esi orandžais un gribi izteikties ir tikai jauki, respektīvi Tava darīšana, bet man liekas ,ka ja Tu publiskā vidē paud savu viedokli ,tas ir jāaizstāv, nevis bērnu gaumē jāignorē oponenta jautājumi un vienā laidā jākladzina par tp+ un V-(ar ļļļļoti apšaubāmiem retoriku).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.47

    Ralfs ,nesapratu? Es kaut kur teicu ka V ir superstāri un mesijas? Vai tomēr ironija jaušama?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.48

    Vienotiibaa ir kaut kas labs????????????????????????????????????????
    Ja nu vieniigi tikai Kalniete un Dombrovskis.Paareejie soryyy bet manaas aciis nav labi

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.50

    Es domajau ka Ralfs sajauca nedaudz manus komentaarus ar taveejiem;-) bet varbuut es kljuudos ;-)
    Un lai veicaas veleesanaas un diskuteesanaa;-)
    Visticamaak ka tajaa laikaa tapataas nebuusu Latvijaa taapeec tas tejaateris man paies garaam ;-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.54

    Oskar, man jau sāk likties,ka Tev kaut kas nav kārtībā ar galvu.
    Par V ir skaidrs Tavs viedoklis( ļaunie šķēlēji, intriganti,meitene Āboltiņa, Repšes maks,neļāva slēgt orandžos līgumus.utt..),tās ir Tavas tiesības tā domāt, pieņemu publiski paužost tās savā vārdā sanāktu šmuce.
    Es Tev jautāju ,kas labs ir tp, varbūt Tev veiksies un mani pārliecināsi, un būs viena balss klāt rudenī, nemēģināsi?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 14.59

    WAT: Mani tacu pilniigi neuztrauc kas par ko balsos:-) Es zinu ka NOTEIKTI balsosu par TP, jo cienu A.Šķēli kā cilveeku un protams kaa politiki.Neesmu ne vina partijas reklamas veidotaajs, ne advokats taapeec neuzskatu ka man kads buutu par kaut ko japarliecina ;-)
    Es tikai pauzu savas vienkarsaa ierindnieka domas un cienu pret pirmkart A.Škeeli un daudziem citiem TP biedriem un politikiem.( protams ne visiem.Kalviitim laiks politikaa pagaajis paldies Dievam un ceru ka arii Slaktera kungs saaks darboties kadaa piemerotakaa jomaa)
    Taapeec arii man naak smiekli par juusu uztraukumiem ka izradu cienu Škeles kungam un vina partijai.Esmu pamanijis ka panika ir raksturiiga Vienotiibai :-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 15.07

    Par to ,ka Tu esi orandžais(tpjo) ir skaidrs no pirmās rindiņas, neprasīju Tev to, par to, ka V “sūkā”, tavuprāt, arī skaidrs.
    Tu piemeklēji argumentus dažu omīšu/bērnu stila argumentu izpausmē pret V, es kā intelektu cienošs cilvēks Tev lūdzu tikai vienu, ja Tu atradi argumentus pret V, atrodi argumentus par tp. tikai pozitīvo, vai vari? Vai Tu tikai uz ticēšanu paļaujies?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 15.39

    un starp citu jautājums no malas, kā vāciski ir zemnieks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Ozoliòð > Rolands Ozoliòð 21.04.2010. 19.09

    Vaacu valoda gan nav mana stipraa puse bet cik zinu tad bauer
    Franciski- paysan
    Italiski- contadino

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 21.04.2010. 01.04

šitas (AŠ) man liekas tāds supersmagās artilērijas stiķis no Stendžas puses. Zaudēt vairs nav ko, jābliež ar extrēmo, ar it kā galīgi psihu, sviestainu, jokainu, it kā nesaprotami stulbu gājienu. Konkurenti priecāsies, cerot, ka izgāzīsies, plebs šausminās. Jebkurā gadījumā, visi atkal runā, ņirdz, rēc, lād, bet – par viņiem. Pozitīvu publicitāti panākt ir neiespējami, nu tad jāmauc ar sviestu. Gan jau nobalsos – aiz naida un apbrīna par “prasmi dzīvot”. Kā man žēl metas sevis un valstiņas.

+11
0
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 21.04.2010. 00.41

To, ka Andris un Ainārs prot un mīl skaitīt, mēs jau zinājām. Ko tad jaunu esam uzzinājuši nupat, kad viņu ātrās reanimācijas brigāde nopludinājusi jaunās apvienības priekšvēlēšanu veiksmes formulu (AŠ)²?

Vai tas būtu mājiens, ka pēc angļu valodas pienākusi kārta iezemiešiem pastudēt algebru, atpūtinot rokas no bikšu pletēšanas? Varbūt ģeniālā vienkāršībā nolemts šoreiz nepateikt neko nevis ar apgrūtinoši bezjēdzīgiem solījumu plūdiem, bet skaidri un gaiši – tā, lai pat ezim saprotams, ka nav, ko teikt?

Kā tulkot šo zīmi?

Retorikā viens no interpretācijas pamatpostulātiem ir tā sauktais labvēlības princips. Tas mudina vērtējot argumentus pieņemt, ka tie ir racionāli un raudzīties uz to stiprajām pusēm, pēc iespējas izvēloties jēgpilnu, nevis neloģisku skaidrojumu.

Turoties pie šī principa (AŠ)² formulas tulkojumā, jāatzīst, ka šis ir ļoti atklāts un drosmīgs politisks manifests. Pamēģiniet paši!

Kā jau daždien pirmsvēlēšanu deklarācijas, šis nepārprotami ir mērķu uzstādījums. Andris un Ainārs, kā to skaidri un gaiši lasām, ir apņēmušies pēc vēlēšanām sevi divkāršot. Joprojām liekot lietā labvēlības principu, ir jāsecina, ka ne jau par lieko svaru te runa, bet gan politiķu „es” jātver plašāk, ar visu dzīves gaitā iekrāto garīgo un laicīgo bagāžu. Aiz iekavām nepaliks nekas, tikai reizinātājs – par to varam būt droši.

Paldies par šo skaidrību, tā atbrīvo no liekām papildu pūlēm lasīt vēl triju, piecu vai jebcik punktu programmu!

Vienīgais precizējošais jautājums – kāpēc tikai kvadrātā? AŠ Kubā – tas lietainā oktobra pirmajā sestdienā skanētu vēl labāk. ¡Hola, Karību pirāti!

+31
-1
Atbildēt

1

maija_br 20.04.2010. 23.31

Škēlem pietiktu ar trīs punktu programmu:
1) Atvainoties tautai par valsts izsaimniekošanu ilgu gadu garumā un iedzīšanu milzīgos parādos, par “jūrmalgeitu”, par…, par…
2) Atmaksāt parādus kopā ar LPP, ZZS un TB.
3) Aiziet no politikas.

+20
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 20.04.2010. 23.15

Nellij Ločmeles kundze, uzmanieties!!! Ka Šlesers nesūdz IRu tiesā par apmelošanu vai goda aizskaršanu, tas pluss (A+S) padara to lietu homoerotisku! Ja nopirks tiesnešus, tad Ir var zaudēt un izputēt!

+1
0
Atbildēt

0

murnieks112233 20.04.2010. 22.52

Man radās sajūta, ka Stendža tīšu prātu idiotiņam Šleseram pamet dažādas pakāpes marasmu, lai šis tik pļurina un demonstrē savu stulbuma pakāpi. Nu ir totālu debīlismu izvēmis.
Banīti apvienojas… bet vai, tiešām, viņiem vēl nav pielecis, ka viņus negrib ne pašu tauta, ne ārzemju aizdevēji?!

+8
0
Atbildēt

0

disassociative 20.04.2010. 22.46

Alkatīgie Šakāļi kvadrātā ir labs. Es balsoju par tieši tādu interpretāciju.

Stendzenieks laikam par naudu ne tikai ideoloģiju, bet arī māti pārdos.

+11
0
Atbildēt

0

edd_mad 20.04.2010. 22.39

Vēl, tik, ķēdes reakciju, šiem idiotiem piesaukt…
fiziku skolā jāmācās, ne reklāmas aģentūrās!
Nez kurš, no jums, us Einšteina prātu pretendē…
Ha, ha, ha.
Pretīgi, Stendzeniek, ļoti pretīgi…

+7
0
Atbildēt

0

Van Excel's 20.04.2010. 22.35

Saukli gadienā nav izdomājis kriminālnoziedznieks Milušs? Tam jau pirmajam bija radusies atskārsme par “mūsu abiem eŠ” – ar to viņš domāja Šķēli un Šleseri, ja nu kādam aizmirsies – turklāt brīdī, kad radās šaubas, kā turpināt Jūrmalas domes deputātu uzpirkšanu. Tad arī izdomāja, ka jāvēršas pie mūsu abiem eŠ.

Bet varbūt tā filozofija tieši tāda ir mēs – varam organizēt kukuļdošanu kur un kā gribam vai valsts izzagšanu, kā Šķēļes premjerēšanu nodēvēja Pasaules Banka, un vai mums par to kas? Redz, vēl smiekli nāk! Hlevickis sēž, Milušs klusē, a mums jautri! Gribat tāpat, balsojat par eŠ kvadrātā!

+5
0
Atbildēt

0

PriedeZaniite 20.04.2010. 22.29

šķēles skatā vērojams manāms avantūrisks izmisums – a moš sanāk? a ja nu ne?

+3
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 20.04.2010. 22.28

Nu koši! Ceļojošais cirks braukās pa Latviju.Vai ar visu debesbraukšanu kā Rīgā?

+6
0
Atbildēt

0

PriedeZaniite 20.04.2010. 22.27

nu jau kādu laiku katrs no AŠ kungiem veido vairs labi ja tikai pusi no tās varenības, ko viņi kādreiz iemiesoja politikā. Un tad jau sanāk, ka puse plus puse ir viens, un viens kvadrātā, kā zināms, tas pats viens vien paliek. tak jau vairāk, kā katram atsevišķi :))

+3
0
Atbildēt

0

Cimoska 20.04.2010. 21.55

(A+Š)² ir pārlieku baisa nākotnes realitāte…

Kā kaut kur jau dzirdēts:

“Vēl vienu “gāzi grīdā” periodu Latvija vienkārši neizturēs!”

+13
0
Atbildēt

0

montieris21 20.04.2010. 21.54

Viens plus viens ir divi, bet abi KAMERĀ ir vairāk nekā katrs atsevišķi:))))

+6
0
Atbildēt

0

mincitis888 20.04.2010. 21.41

(ASS)2=divas pakaļas.

Sinerģija=nu tad beidzot atklāti par nopietno-abi zili, bet par to jau sen tautā runā. Vēl ir variants , ka abi dzer, bet tas laikam garām.

(AŠ)2=ļoti simbolisks apzīmējums abiem zagļiem kā potenciālajiem nāru klientiem (iekavas-apcietinājums), protams divvietīgajā kamērā, kas, savukārt, abiem būtu laime pilnīga:)

Vislabākais ir te iepriekšminētais-“Absolūtas šausmas” kvadrātā!

+8
-1
Atbildēt

1

elisabeth_ipsos 20.04.2010. 20.59

devīze vienkārši piedur -(alkatīgie šakāļi)²!

+5
0
Atbildēt

0

i.n.k. 20.04.2010. 20.52

Kurš no viņiem ir lielākais …….?

+4
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 20.04.2010. 20.43

Alkatīgos Šakāļus Restēs – rokā ir

+7
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 20.04.2010. 20.38

gudri ļaudis teic, ka tas iekavas apzīmējot restes

+11
0
Atbildēt

0

ciparsone 20.04.2010. 20.30

Mani nebeidz pārsteigt Šlesera gravitācija lauka ietekme uz visa veida politiskajiem atkritumiem. Jaunā partija + pirmā partija + 10 antifašisti + latvijas ceļš + tautas partija. Kurš būs lielākais kretīns?

+14
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 20.04.2010. 20.27

Absolūtās Šausmas vai Alkatīgajie Šakāļi? balsot!

+9
0
Atbildēt

0

martins_kibilds 20.04.2010. 20.16

Uztvert nopietni šo 5 (?) punktu programmu, manuprāt, ir diagnoze.

+12
0
Atbildēt

1

ivetao2007 20.04.2010. 20.05

Zigurds
Viens zaglis ir zaglis, bet divi – jau banda. Sodi attiecīgi stngrāki. Bandas galvenais miglas pūšanas aparāts – prasti meli, milzīgi meli, milzīgi un nekaunīgi meli, meli sajaukti ar patiesību. Ja to nevar atšķirt, tad jasamierinās ar plikām kājām, dibenu uz plikas zemes.

+40
0
Atbildēt

0

photocom 20.04.2010. 19.48

Jā Nellij vai nu liec
abus feisus
te kvadrātā
bet labāk ņem – nost bildi !
:)

+7
-1
Atbildēt

0

Loshadka_ 20.04.2010. 19.47

Labas bija “Red.” piezīmes pie rakstiem. Es gribētu, lai mēs ar saviem ah un oh, nekuļam velti ūdeni un neveidojam putas, kuras pārklāj jēgu. Atcerieties, ka to visu veido cilvēki, kas zina ko dara, kas paredz visas reakcijas un mēs vienmēr steidzīgi lejam ūdeni uz svešām dzirnavām.
Maizīša vēlēšanu rezultāts tiek pasniegts kā JL paša gribēts, tā teica A.Bērziņš un citi.
Pašlaik tiek veidota sarežģīta sistēma, kurā mēs visi, diemžēl, esam tikai darbojošās personas, ieskaitot valdību un visas citas LV institūcijas. Iespējams, ka nav tik svarīgi kaut ko izdarīt, bet galvenais ir apturēt vai apmulsināt, domāju, ka “Dienas” piemērs to apliecina. Nav vairs tādas Dienas kā agrāk, un tas arī bija mērķis. Ir Vilnītis, ir Bičkovčs, ir ST, kur gan neizdevās visas kandidatūras. Un viss demokrātiski un leģitīmi, kā šodien Šlesers gavilēja- Maizīti neievēlēja likumīgā aizklātā balsojumā, kam te nepatīk demokrātija?!

+15
-3
Atbildēt

8

    Loshadka_ > Loshadka_ 20.04.2010. 19.48

    turpinu:
    Ja mums ir, un es zinu ka ir, gudras, analītiskas galvas, tad katra šāda gājiena plānotais mērķis būtu jāatklāj un jāpasaka skaļi. Lai visiem ir skaidrs, kas tas ir īstenībā. Kā iagauņu specdienests atklāj Krievijas domātos soļus un tad jau tie vairs nevienu nepārsteidz.

    “Vienotiba”, liekas, vēl nesaprot, ka līdz vēlēšanām ir tālu, un ka vēl tikai tiks izbīdītas raķetes, kas, iespējams, pamatīgi sapluinīs daudzu cerības. Kāpēc valdībai jābut lidz vēlēšanām – lai pēc tām varētu visu reālo grūto situāciju nolikt par vainu viņiem. Kas tagad notiek ar valdību tas vispār ir kaut kas grūti vārdos formulējams… Kā var spēlēies ar valsti? Manifestācijas ir apnikušas, bet kaut kas nav kārtībā.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Miķītis, Džeikobs ॐ > Loshadka_ 20.04.2010. 20.49

    Atbildot Juusu LOTI LABAJAM ieteikumam:

    Lasot par pieciem punktiem un par likmju celshanu kapitalam, nekustamajam ipashumam un IN nodoshanu pashvaldiibu riiciibaa (tas radiis HAOSU Latvijas unitaras valsts nodoklu parvaldes struktura) nepamet sajuta par to, kapec TP tik KRASI mainijusi viedokli. Kapec AiSham tas tagad vajadzigs? Atbilde: 4 punkti ir miermiliga fona radiishana, jo izlasiet taalaak:

    ”akcīzes nodokli dabasgāzei TP un LPP/LC rosinās vispār atcelt, tā spēkā stāšanās iepriekš bija atlikta”

    ITERA, GAZPROM+LG un Vislatvijas GAZifikacija ar attiecigu naudas pieshprici viiriem & sievam, kuri turpinas sedinat LV iedzivotajus uz RUS gaazes adatas….:)

    +28
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Loshadka_ 20.04.2010. 21.42

    Recepte: skat Homēra Odiseja-notikums ar sirēnām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Loshadka_ 20.04.2010. 22.12

    Kā var spēlēies ar valsti? Manifestācijas ir apnikušas, bet kaut kas nav kārtībā. ”
    —————————–
    un ir kaut kā tā:Мы живем под собою не чуя страны, Наши речи за десять шагов не слышны.”
    (Мандельштам, 2, с. 623)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ampetersons > Loshadka_ 20.04.2010. 22.38

    jūs gribējāt teikt – “kam te nepatīk likumīga oligokrātija demokrātiskā savienībā”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Loshadka_ 21.04.2010. 10.03

    Juri, atļaušos apšaubīt Stendzinieka visredzējumu un spēju prognozēt vēlēšanu iznākumu. Tieši to viņš grib – lai mēs uzskatam, ka tā ir liela spēle. Nē. Vajag attiekties pret to ne tikai komentāros, bet ikdienas dzīvē precīzi un tieši – atmaskot viņus. Iet, skaidrot visiem un visur. Krieviski, latviski. Nekautrēties iesaistīties politiskās diskusijās ar blakussēdētājiem vilcienos un autobusos. Katrs pateikts vārds no cita cilvēka mutes pārliecina kādu citu par to, ka tur kaut kas nav tīrs. Turklāt cilvēki vairs nav muļķi – apgalvojums, ka JL ir atbildīgi par Maizīša izgāšanu ir nogāzusies kā beigta zivs lidojumā pa gaisu. Nevienu nav spējis pārliecināt arī TP/LPP taisnošanās. Ja Šlesers pāriet uzbrukumā ar apgalvojumu, ka Maizīša neievēlēšana ir demokrātija, tas nozīmē, ka cerība ka viss tiks uzgāzts uz JL ir izgāzusies un zēni lēnām paši sāk atzīt, ka to ir izdarījuši.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Loshadka_ 21.04.2010. 10.05

    Smadzeņu skalošana būs, bet kā jau teicu, nevajag a) pārvērtēt Stendzinieka un AŠ² spējas b) novērtēt par zemu tautu, kura ies vēlēt (par tiem, kuri neies, Stendzinieks var vēl pacīnīties – laipni lūgtum) :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Loshadka_ > Loshadka_ 21.04.2010. 11.11

    No Tavas mutes Dieva ausī, par tautas spriest spēju, lai nu tā būtu. Notikumi jau it kā runā paši par sevi, spilgti un nepārprotami, bet ej nu sazini… Patiešām, kā tu saki, ir jāskaidro, sevišķi tuvākajiem, jo visur vēl joprojām atskan: Es neiešu balsot! Nav par ko! utml.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 20.04.2010. 19.41

Alkatīgie šakāļi kvadrātā.

+13
0
Atbildēt

0

dro 20.04.2010. 19.36

Lai nu kas, bet TP man izsauc lielāku riebumu kā SC. Nodevējus visur nīst vairāk kā ienaidniekus. Ienīst TP? Nē! Par daudz goda – to var tikai nicināt.

+16
0
Atbildēt

0

aivars_silins 20.04.2010. 19.29

Nu, tagad sāksies lielā mega smadzeņu skalošana kvadrātā. Tiks solīts viss, ko cilvēki gribētu dzirdēt. Un būs daudzi, kuri atkal uzķersies. Mākoņtēvs uz savu elektorātu laikam vairs diez ko necer, jo pasākumi notiks Šlesera zonā.

+16
0
Atbildēt

0

ievuliitis 20.04.2010. 19.23

Ak dievs! Kādas pasakas mums te tiek stāstītas! Vai šos 5 punktus arī Stendzenieks izgudroja? Labs reklāmtriks, bet kurs tad būs muļķis un uzķersies?

+12
0
Atbildēt

0

photocom 20.04.2010. 19.21

Stendža jā matemātiku samācījies vai?
:)
tik ainars saprot citu formulu
otkata % !
:)

+15
0
Atbildēt

0

agnese_biete 20.04.2010. 19.16

ja kungi zinātu matemātiku tad zinātu arī to, ka (0,1+0,1) kvadrātā ir 0,04.

+24
0
Atbildēt

0

dūda 20.04.2010. 19.15

nez kurš pirmais nodos otru? :D

+13
0
Atbildēt

0

ievuliitis 20.04.2010. 19.14

(A + Š)kvadrātā? Vai nav pārāk saražģīti Aināram? Liekas šis līdz kāpināšanai skolā vēl nebija ticis.

+22
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 20.04.2010. 19.14

(ārprāts+šausmas)kvadrātā

+9
0
Atbildēt

0

austrisv 20.04.2010. 19.11

Interesanti, kas gan traucēja TP progresīvo īpašuma nodokli ieviest jau Dombrovska valdības laikā, kad tēpisti vēl bija koalīcijā! tad gan TP bija pret progresīvo īpašuma nodokli! Tieši tēpisti to nobloķēja! Meļi nožēlojamie. Bez tam likumu pieņemt, lai budžetu iesniedz līdz 1. septembrim domāju, ka viņi to nepagūs, jo vai tad likuma pieņemšana nenotiek 3 lasījumos. Tie nelieši visu grib izdarīt ar Dombrovska rokām, lai paši būtu tīri un pūkaini uz vēlēšanām. ceru, ka tauta redz, kas notiek!
Neticu, ka ar šiem 5 punktiem pietiks, lai sataisītu konsolidētu budžetu 2011.gadam! Domāju, ka abiem Š ir zemūdens akmeņi: Lielo valsts uzņēmumu prihvatizācija(Latvenergo, Latvijas valsts meži) Ne jau par velti Mākoņtēvs izlīdis no pagrīdes!

+46
0
Atbildēt

5

    dro > austrisv 20.04.2010. 19.27

    Tieši tā, bet vai dziedātājtauta to atcerēsies – “viņiem tomēr ir plāns”!:) Plānu pieprasīja arī prezidenta “stratēģijas” grupa, kura prot atrisināt vienu vienādojumu ar vairāk kā 3 nezinamajiem:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > austrisv 20.04.2010. 19.32

    Mister Fix, vai Jums ir plāns? Jā, mister Fix, man ir plāns KVADRĀTĀ, mister Fix!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    zigrida_valtson > austrisv 20.04.2010. 19.51

    Šķiet, vienīgais nezināmais šajos pārveidojumos ir – cik liels būs otkatu procents, ja “lietas bīdīs” ar šī lietu bīdīšanas kantora starpniecību :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    IneseT > austrisv 20.04.2010. 20.16

    Budžets iet divos lasījumos, bet tas tik un tā nav no svara. Kā šī “vēlēšanu apvienība” domā panākt budžets pieņemšanu pirms ievēlēšanas jaunajā Saeimā? Jeb šie 5 punkti atkal tiks iesniegti Dombrovskim kā ultimāts???
    Izsktatās pēc pirmsnāves agonijas AŠ2 darbības…

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 20.04.2010. 21.36

    Viņiem ir plāns.Kods “”Barbarossa”.Klička “Waterlo”

    +7
    0
    Atbildēt

    0

andris902 20.04.2010. 19.10

Lūdzu, mīļā ir.lv komanda! Nebāziet vismaz šeit lasītājiem acīs šīs personas bildi! Mēs visi pazīstam šo fizionomiju un varam izlasīt rakstu arī bez tās….

+17
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > andris902 21.04.2010. 00.51

    Tas lai mēs neaizmirstu, cik “jauks cilvēks” ir attēlotais personāžš

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 20.04.2010. 19.08

A+Š (Absolūtās Šausmas) kvadrātā ;-) Laikam prot skaisti dziedāt… Vispirms nolaiž valsti uz grunti un tagad metas to reanimēt (pareizak teikt – izrīt kredītlīdzekļus) http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

+22
0
Atbildēt

0

Diâna Antipova 20.04.2010. 19.08

kas to kādreiz būtu domājis… Nabadzība, panika un aprēķins.

+11
0
Atbildēt

0

bebiekste 20.04.2010. 19.05

Jautri. Bija teiciens par muļķi kvadrātā tagad būs –
lielākais kretīns kvadrātā :D

+30
-1
Atbildēt

4

    bebiekste > bebiekste 20.04.2010. 19.14

    Atjautības uzdevums:
    PLL x (A+Š)² = ?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > bebiekste 20.04.2010. 21.06

    = 4,9%

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > bebiekste 20.04.2010. 23.26

    Vai Aināram vismaz izskaidroja, ka “kvadrātā” nenozīmē “kantains mūlis”?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 21.04.2010. 12.19

    >agrunte
    Jā, PLL+(AŠ)²<5% būtu ideāla atbilde :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

zigrida_valtson 20.04.2010. 19.04

Tad jau pašu veidojumu varēs saukt par “TP/LPP/LC/SC un draudze”.
Devīze vēl kliedzošāka par pašu apvienību. Ja ir mājiens uz Einšteinu un pilno enerģiju, tad drīzāk būtu jāatsaucas uz Ņūtonu un gravitāciju, ar domu, ka visa šī varza nogremdēja LV.

+30
0
Atbildēt

0

guntis_anita 20.04.2010. 19.00

Absolūtas Šausmas. Dubultīgi.

+26
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam