TP un SC sākuši saskaņot darbu opozīcijā

48

Komentāri (48)

LAURIS 13.07.2010. 10.01

kāpēc viņam aiz muguras Nīderlandes karogs?

+1
0
Atbildēt

0

viesturs_ozolins 20.04.2010. 15.50

SC tik spele politiskās spēlites un škele jau tāpat ! Šķele nosedet mierigi nevar vinam vajag kalt jaunus planu ka palikt pie siles un paplašināt naudas ieguves iespējas ! Vīņu pat neuztrauc tas ka biedrojas ar krieviem SC, tas tik liecina par vienu, nauda un savas ģimenes labklajiba ir svarigaka par valsti !!!

+1
0
Atbildēt

0

Atis Dimants 20.04.2010. 11.40

Šķēles kgm interesanatas prioritātes – kad TP bija pozīcijas partija un strādāja (atradās?) valdībā, TP priekšsēdis ar savu klātbūtni nepagodināja iknedēļas koalīcijas padomes sēdes. Telpas arī it kā bija pietiekami plašas – Saeimas Viesu zāle:)

+5
0
Atbildēt

1

    austrisv > Atis Dimants 20.04.2010. 14.37

    Domāju
    , ka daudzi priecājās, ka viņš neapmeklēja tās koalīcijas sēdes. Šī persona man iedveš šausmas un gan jau arī vēl citiem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 20.04.2010. 10.00

Apbrīnojama muļķība un netālredzība, politiķi nedrīkst ignorēt realitāti _______________________
Realitāte tā būs tikai tad, ja veiksies SC aģitātoriem. Pagaidām tas ir tikai dzera sapnis pavasara naktī. Bez “realitātes” pastāv arī ētiskie kritēriji un nacionālās intereses. Izsauc sajūsmu ikdienā skandētais, ka 16. marta atzīmētāji ir aptaurēti nacionālisti un populisti, bet 9. maija svinētāji – nopelniem bagāti veterāni, it kā tur netusētu jaunieši, kuri nebija dzimuši pat Afganistānas kara laikā. 9. maiju var svinēt no zīdaiņa līdz sirmgalvim, bet 16. martu drīkst atcerēties tikai paši leģionāri:)

0
0
Atbildēt

12

    mary75 > dro 20.04.2010. 10.13

    SC pārstāv ap 30% krievvalodīgo Latvijas pilsoņu intereses, un Latvijas nacionalās intereses nav tos ignorēt un izlikties neredzam.
    Un par 9 maiju un 16 martu – es esmu par to, lai katrs svin, ko grib, un pretējā puse tiem netraucē, un pret to, ;lai tam piesmērējas dažādi radikāli no abām pusēm, kā “antifašisti”, “gardieši”, utt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.04.2010. 10.34

    SC pārstāv ap 30% krievvalodīgo Latvijas pilsoņu intereses, un Latvijas nacionalās intereses nav tos ignorēt un izlikties neredzam. ______________________ Kādas ir šī elektorāta intereses? 2 valsts valodas, vēstures traktēšana staļinisma garā, Latvija – Krievijas protektorāts vai tās sastāvdaļa? Neesmu lasījis, ka tu kaut reizi būtu ko pārmetis 9. maija svinētājiem, gluži cita bilde zīmējas 16. marta sakarā, kad esi viens no aktīvākajiem komentētājiem. Tā arī nekad neesi varējis paskaidrot, kādēļ vieni blēži būtu jānomaina pret citiem:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > dro 20.04.2010. 10.50

    Vispār jau ir pamanīts, ka TP un LPP/LC lakstojas ap “Par Labu Latviju”, kas it kā pārstāv uzņēmēju intereses… Ja būsiet pamanījuši, Ieva Plaude-Rēlingere izteicās par jaunu nāciju, kas apvienos krievus, latviešus un velns viņu zin ko vēl. Tas arī izskaidro TP čupošanos ar SC. Tā teikt – oranžie mainījuši prioritāti. Izskatas ka tagad visa cīņa risināsies par tām 100 vietām Saeimā. Secinajums ir viens – Par Labu Latviju ieņems to vietu, ko zaudē LPP/LC, TP un (iespējams) ZZS. Un kas zin, varbūt pat SC. ;-) http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 20.04.2010. 11.13

    Sadarboties ar SC nenozīmē pildīt visas SC prasības, tāpat, kā sadarboties ar ZZS nenozīmē pildīt visas ZZS prasības.
    Par to Latviju kā Krievijas protektorātu vai sastāvdaļu – nevajag pārspīlēt, tādas prasības un uzstādījums SC nav, kam viņiem būt par Krievijas protektorātu, ja, kā izskatās, viņi te tāpat drīz pārņems varu, kā Rīgā.
    Pats padomā, kas ir labāk – SC + Vienotība, vai SC + LPP + ZZS + TP, un Vienotība opozīcojā? Reāli jau tie ir divi visiespējamākie varianti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.04.2010. 11.22

    Pats padomā, kas ir labāk – SC + Vienotība, vai SC + LPP + ZZS + TP, un Vienotība opozīcojā? Reāli jau tie ir divi visiespējamākie varianti.
    ____________________
    Kādēļ SC biedroties ar Vienotību, ja tā intereses sakrīt ar TP + LPP? Ja runā par realitāti, tad daudz reālāk Vienotībai šogad iegūt noteicošo lomu jaunajā saeimā kā 1991. gadā Latvijai atgūt neatkarību.
    Realitāte būs tāda, kādu to veidosim.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 20.04.2010. 11.25

    No sirds ceru, ka tev būs taisnība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.04.2010. 11.33

    Piedod, bet neticu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 20.04.2010. 11.43

    Ticība ir intīma lieta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > dro 20.04.2010. 13.44

    Dzeri, kādas tad ir krievvalodīgo intereses? Un kā SC tās pārstāv?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 20.04.2010. 14.08

    Drīzāk, vajadzētu teikt, ka krievvalodīgie domā, ka SC pārstāv viņu intereses, bet, šoreiz tam nav tik liela nozīme, jo nemitīgu SC demonizāciju krievi uztver, kā apvainojumu un diskrimināciju.
    Intereses tādas pašas, kā latviešiem – labi dzīvot, un vēl dažas lietas attiecībā uz vēstures traktējumiem, apmācības valodu skolās, utt., katrā ziņā, tās atšķiras ne vairāk, kā Vienotības un ZZS vai TP intereses un viedokļi daudzos jautājumos, tāpēc ar tiem mierīgi varētu strādāt.
    Par kādu piekāpšanos valsts valodas statusā vai pilsonībaas jautājumā te neviens pat nerunā, arī SC saprot, ka tas nav iespējams, un, ja arī par to runā, tad tīri simboliski.
    Un Maskavas ietekme uz SC, pēc manām domām, stipri vien pārspīlēta, kaut arī, neapšaubāmi, zināma ietekme pastāv.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    bebiekste > dro 20.04.2010. 16.17

    Uzpirkt deputātus un vēlētājus – vai tas arī ietilpst krievvalodīgo interesēs?
    Dzeri tu taču vari atšķirt, kas ir un kas nav vēlētāju interesēs. Bet uz SC, šķiet, Tev ir kaut kāds klikšķis. SC zvejo duļķainā ūdenī un es neredzu kā tas saskan ar Latvijas iedzīvotāju interesēm.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.04.2010. 17.58

    Lai būtu tev vērā ņemams pretinieks, ielikšu profilā sava kaķa bildi. Būsim pazīstami: viņa goda vārds ir Fils:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 20.04.2010. 09.25

Pēc Kalvīša viesošanās pie pahana Putļera, nav vairs ne mazāko šaubu, ka TP arī līdzās SC un LPP/LC ir Maskavas partija. Interesanti, vai Romka Meļņiks nav rados Vasjkam Meļņikam?

+2
-1
Atbildēt

0

ViestursKancs 20.04.2010. 08.57

Šāda draudzība apdraud Vienotības pozīcijas veidot nākošo valdību. To arī apdraudētu TB vai Visu Latvijai iekļaušana apvienībā.

0
0
Atbildēt

0

mary75 20.04.2010. 06.42

Starp citu, SC, atšķirībā no tagadējiem JL “partneriem” ZZS un TB, par Loskutova atstādināšanu nebalsoja.

+2
-1
Atbildēt

5

    dro > mary75 20.04.2010. 09.19

    Toties nobalsoja pret Maizīti:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.04.2010. 09.27

    Ja nobalsoja, tad atsevišķi cilvēki, ne jau visa frakcija, tikpat labi, kā daudzi no TB, TP, ZZS, LPP utt., tā saucamie “uzticamie partneri”.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 20.04.2010. 09.37

    Nu tad kādēļ vienus blēžus jānomaina pret citiem? Tikai tādēļ, ka SC ir Putina partijas filiāle?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 20.04.2010. 10.44

    Daži SC deputāti uz saeimas sēdi neieradās, citi pameta sēdi pirms balsošanas:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 20.04.2010. 14.33

    lno !Veltīgi ar Džeri diskutēt par SC! nav vērts tērēt spēkus! tev pilnīgi piekrītu, jo neba jau par velti SC ir noslēdzis sadarbības līgumu ar Kremli! Skaidrs, ka Kremļa intereses Latvijā pārstāv TP+LPP/LC +SC. par to jau atklāti ir izteicies pat Krievijas vēstnieks.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mary75 20.04.2010. 06.34

Nu,tās daļēji ir sekas tam, ka Vienotība ar SC “nekad un ne par ko”, un tam, ka notiek nepārtraukta SC pasludināšana par milzīgi naidīgui spēku, utt., tā vietā, lai sen mēģinātu ar SC sadarboties, tas bija ļoti netālredzīgs gājiens, kā redzam, ir tādi, kas no SC nebaidās un ar to sadarbosies, un vienotība var palikt opozīcijā pati savas netālredzīgās politikas dēļ, kas, faktiski, atkal daudzejadā ziņā balstās uz to baidīšanu ar krieviem, kā visus iepriekšējos gadus.
Ko tad SC atliek citu dfarīt, ja ne sadarboties ar pārējiem?
Nevar būt nekas muļķīgāks, kā jau iepriekš pasludināt par ienaidnieku lielāko spēku, kas pārstāvēts Saeimā.

+2
-7
Atbildēt

3

    ViestursKancs > mary75 20.04.2010. 09.14

    Labs komentārs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 20.04.2010. 09.18

    Nu,tās daļēji ir sekas tam, ka Vienotība ar SC “nekad un ne par ko”
    _________________________________
    SC lakstīgala jau sardzē! Taviem pekstiņiem var noticēt tie, kuriem atmiņa nesniedzas tālāk par 3 mēnešiem. Var teikt, ka JL un SC bija sabiedrotie opozīcijā Godmaņa valdībai, JL paziņoja, ka Rīgas domē redz SC kā koalīcijas partneri. SC vienmēr ir bijis opozīcijā JL un vienmēr sadarbojies ar vecajiem vēžiem, tikai Latvijas ekonomikas sabrukums lika šiem hameleoniem uz laiku mainīt krāsu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.04.2010. 09.25

    Ja JL nebūtu nepārtraukti nodarbojies ar SC demonizāciju, bet pieņēmis to par realitāti, patīkamu vai nepatīkamu, bet, realitāti, tad arī RD nebūtu jāsēž opozīcijā.
    Un tagad, izskatās, būs taisni tā, kā saka Ozoloiņš – varēs sēdēt opozīcijā, kā RD, un vaimanāt, cik viss slikti.
    Apbrīnojama muļķība un netālredzība, politiķi nedrīkst ignorēt realitāti, un realitāte ir tas, ka SC būs otrā, ja ne pirmā lielākā frakcija.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 20.04.2010. 00.47

kāds nezin, kas šitas par džeku, varbūt balsot par šitādu, ja Vienotība sakausies?

http://www.varutautai.lv/?page_id=248

0
-2
Atbildēt

0

Rolands Ozoliòð 19.04.2010. 23.22

Paldies Dievam saak veidoties normaals riicibspejiigs speeks.Ceru ka viniem izdosies “Vienotiibu”parspeet un tad varbuut Latvijaa beidzot saaksies labaaki laiki

0
-11
Atbildēt

0

Ģirtmens 19.04.2010. 21.18

Labi tad par kuriem jabalso, lai nebuutu oprobežots idiņš ? Es tadu apvieniibu personiigi neredzu.

0
-3
Atbildēt

0

Ivars Zvirbulis 19.04.2010. 20.34

LPP/LC un TP drīz būs parvērtusies apvienībā “Par Labu Latviju” un atkal atradīsies aprobežoti cilvēciņi, kas skries par viņiem balsot… http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

+6
0
Atbildēt

0

gunita_nadzina 19.04.2010. 19.40

LPP/LC un tagad jau arī “Tautas” Partija vēlas izmantot SC (pirmajām divām minētajām partijām vienalga, kur rodas SC popularitāte) savai palikšanai pie nodokļu naudas.

+9
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 19.04.2010. 19.35

Te nu mēs esam pie tulpju audzēšanas pirmavotiem. Man grūti iedomāties cilvēku Latvijā, kas būtu vēl atbaidošāks par Andri Šķēli, un grupējumu, kas būtu vēl pretīgāks par “tautas” partiju.

+18
-1
Atbildēt

4

    lolita_valta > ::Vai cis :: 19.04.2010. 21.18

    Jā pilnīgi piekrītu! Man ļoti patika Andrīša lozungs:”Lai divi strādājošie var izskolot trīs bērnus!” Kāds jauks sakāmvārds!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > ::Vai cis :: 19.04.2010. 22.05

    Uz “atbaidošākā” godu var predendēt arī otrs Jūrmalgeitas personāžs – nejaušais Norvēģijas konsulāta durvju virinātājs, kā arī “netīši no logiem krītošo” krusttēvs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Bebrs > ::Vai cis :: 20.04.2010. 08.54

    Kā bijušais tulpju (narcišu, gladiolu) audzētājs lūdzu nesaistīt mani ar klozetpodu “atmazgātājiem”-tas man ir apvainojums. Visā citā, ko rakstiet, pievienojos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 20.04.2010. 11.35

    Tām vajadzībām, kurām Andrītis izmanto bērnus, viņi var būt arī neskoloti

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 19.04.2010. 19.29

Kā vispār zeme vēl nes šito baiso personāžu?

+4
0
Atbildēt

0

austrisv 19.04.2010. 18.42

Urbanovič, beidz vienreiz melot, jo Tev jau sejā ierakstīts, ka Tu runā vienu, bet dari kaut ko citu! Nu nevajag melot tautai, ka SC atbalstīs valdību valstij svarīgos lēmumos! Meļi nožēlojamie! Muļķi, kas jums vēl tic, bet tomēr ir jau vēl tādi !

+16
-1
Atbildēt

1

    oskaar > austrisv 14.07.2010. 01.11

    Nu- es arī neticu Urbanovičam. Bet nevajag tomēr tos ļaudis, kuri viņam tic, apsaukāt par muļķiem. Ne jau visi ikdienā seko līdzi politiskajai virtuvei.

    0
    0
    Atbildēt

    0

guntis_anita 19.04.2010. 18.36

SC jau pēc sava nosaukuma visu laiku savu darbību saskaņoja, parasti ar Kremli. Savukārt LV ”kretinizācijas krusttēvam”šobrīd ir vienalga ar ko ”saskaņoties”, lai tikai vieta pie siles arī pēc oktobra būtu nodrošināta.

+18
0
Atbildēt

0

krrudzinska 19.04.2010. 18.28

Te nu mēs esam!

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam