Bēdīgā matemātika

3

Komentāri (3)

Sskaisle 17.10.2024. 06.34

lai ministrijas ierēdņiem nodrošinātu lielās algas, skolotājiem tās ir jāsamazin, jeb jātur skolotāji salkumā.

esmu jautājusi -daudziem skolotājiem, ko viņi saka par 5 min. starpbrīžiem starp mācibu stundām – man ir atbildēts , ka neviens neiedrošinās iebilst, jo skolām esot jātaupa nauda, lai nebūtu skolotājiem jāmaksā par darbu starpbrīžos

vēl – nra.lv lasīju, ka vecāki sašutuši, ka pavasaros maijā – ir tik daudz ekskursiju un ārpusskolas nodarbību, ka bērni vairs nemācās. Un man to skolotāji komentēja tā – cik ir vecāku , kuri ir lietas, kursā, ka skolās nav kondicionieri , ka pārpildītās klasēs , ja tās ir saules pusē temperatūra var sasniegt pat 30 un vairāk grādus. Pat ltv1 bija sižets no Siguldas, kur vainoja iepriekšējo skolas direktori, ka tā lūk, esot vainīga , ka nav kondicionieri

Tagad vāc parakstus, lai berni mācās vasarās lai nav tik garas brīvdienas – es domāju – kurš kretīns to nesaprot, ka ja nevar nodrošināt kondicionētas skolu telpas tad par tādu mācīšanos nevar būt ne runas

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 17.10.2024. 06.27

Par tālmācību – tad iedomājieties, kādi tur apgriezieni, ja pat mani – tanti pusmūžā sameklē un aicina strādāt par skolotāju – pasniegt soc.zin. un vēsturi attālināti? Es s āku interesēties un apdomāt variantu. Bet nolēmu atturēties.
Turos pie principa – ja nevar nest, nevajag celt un neriskēt ne ar sevi, ne bērniem.
Bet – biju apdomājusi iegūt svešvalodu, konkrēti, vācu val. skolotajas sertifikātu. Info, ka var pieteikties katrs uz šo “godu” , kas vien runā vāciski mani iedvesmoja un cita starpā es uzrakstīju uz IZM. Ellle un indija!!! – ministrijās ir tūkstošiem speciālsitu , t.sk. komunikācijas departamentu vadītāji un viņu vietnieki. Bet es biju spiesta pārsūtīt savu e pastu 3x, zvanīties un pēc vairāk kā mēneša jau biju padevusies, man atnāca vēstule, ka lai eju apgūt pedagoģiju. Lasīju savu epastu vēlreiz – skaidri un gaiši rakstīts, ka man ir pedagoģijas specialitāte ierakstīt diplomā. Tātad tie pārrijušies ierēdņi pat nelasa , ko raksta viņiem

tāpēc es domāju, ka par visu šo haosu izglītības nozarē pirmkārt, ir atbildīgi politiķi +ierēdņi,
Cik saprotu, tad vecāki – par galvenajiem vainīgiem atzīst skolas un skolotājus un mediju iedvesmoti metas tos kapāt un audzināt – cilvēki savā starpā plēšās – ministrija bauda dzīvi ar superalgām , ar bezatbildibu un bezjēdzību

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 17.10.2024. 06.18

Skatījos LTV1 interviju ar VK Korčaginu 1:1. Cita starpā viņš pieminēja izglītības nozari, Ka izpētījuši un secinājuši, ka par pedagogiem mācās, izmācās un aiziet strādāt liels skaits skolotāju. Bet, ka lielākā daļa – neatceros % , aiziet no skolām , no izglītības sistēmas pavisam.
Tad VK sākusi pētīt, kāpēc tā. Un izrādās, ka darbs skolās ir nenormalizēts – t.i. – reformas ir katru dienu, pēdējā brīdī. Tikai septembrī, kad jau sācies jaunais m.g. skolotāji uzzin, ka visi tie materiāli, plāni, programmas , kas bija iepriekšējā m.g. ir atmetami un ka tagad būs jauna kārtība. Pirmkārt, tas nozīmē haosu , ko var pārvarēt tikai papildus strādājot un pa naktīm gatavojot jaunās stundas, vai , protams, latviski sakot – haltūrējot.
Otra lieta, ko arī es esmu secinājusi – ministrijas politika ir izglītības sistēmu un skolas padarīt par izklaidi. Stundām esot jābūt interesantām, aizrojošām utt. Nu ko lai tādu inčīgu matemātikas skolotājs izdomā, lai sacenstos ar interneta piedāvājumiem?
Vēl – skolēniem mājas darbus izrādās vairs uzdot nedrīkst, t.i. – neviens nesaka, ka nedrīkst, bet vecāki raksta sūdzības, ka par daudz uzdots mācīties mājās un skolotājs vairs neuzdod mājasdarbus, jo vecāku griba ir svēta lieta.
Es domāju tā, ka ja skolotāji ir pakļauti tādam spiedienam nevis mācīt, bet izklaidēt – tad arī pārbaudes darbi ir jātaisa kā izklaide. Skolotājiem vajadzētu atrast spēkus un pret šo ārprātu protestēt.

0
0
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: