Publisks farss un citi scenāriji

62

Komentāri (62)

Sskaisle 29.01.2018. 23.43

ha ha ha – prātam neaptverami – kuram prātam ? Medijus vajag lasīt Janson a kungs, ar kājām pastaigāt un sabiedrisko transportu pabraukāt – tad nebus jābrīnās

ja LATVIJA ir tiesiska valsts – tad es balerīna

http://www.la.lv/parkapumus-slimnica-ainazi-tiesibsargs-raksturo-ka-pratam-neaptveramus/

+2
-1
Atbildēt

0

andrejs 29.01.2018. 23.22

Ko visi liberasti tik ļoti iebilst pret čekas stukaču uzvārdu publicēšanu?

+1
-2
Atbildēt

0

andrejs 29.01.2018. 22.56

Doma bija iesaistīt valdībā nevis visu Saskaņu, . Un, domāju, viņi paši arī bija gatavi. Tas nebija tikai un vienīgi Reformu partijas uzstādījums, bet Reformu partija bija vienīgā, kura par to publiski runāja
————–
Reformu partija tikai runāja, ja “zemnieki” to tagad izdarīs, tad tak nebūs nekādas vainas? Meļņiku un zatleru sapnis būs piepildījies.

+1
-1
Atbildēt

1

    tonijs > andrejs 29.01.2018. 23.15

    Ko izdarīs zemnieki? Saeimā jau tagad ir oligarhu koalīcija: NA, ZZS un Saskaņa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    andrejs > tonijs 30.01.2018. 21.58

    ja reiz Zatlera sapnis ir piepildījies, par ko Egners kundze tā satraucas?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ak 29.01.2018. 21.34

“Redzēsim, kas būs stiprāks – kalpošana zagļiem vai bailes izblamēties.”
Kalpot zagļiem var tikai varas turētājs. Izblamējies var zaudēt varas grožus. Loģiski – sākumā “neblamēties”, pēc ievēlēšanas kalpot. Pie mums nevienam par to nekas nebūs. Padomāsim, cik daudz laika un smadzeņu jātērē, lai sakarīgi orientētos priekšvēlēšanu laika biezputrā. Vai vidējais vēlētājs, kurš 90% sava laika pavada cīņā par izdzīvošanu, sevis atražošanu un izklaidēšanu, spēj adekvāti izšķirties par ko balsot? Masīvākā elektorāta daļa neiedziļināsies aplūkotajās niansēs. Atvainojiet par rupjību, bet visu izšķirs pūlī lidojošie banāni.

+2
-1
Atbildēt

2

    Vahamurka > ak 30.01.2018. 00.37

    Muļķības!Kā saka,no banāniem vien paēdis nebūsi,vajadzīgas arī izpriecas -Stambulas konvencija,oligarhu sarunas un citas rietumu vērtības.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ak > ak 30.01.2018. 19.54

    >Vahamurka. Par to jau ir runa. Aizdomas man, ka pēc daudzām ķibelēm, piemeklējušām Iršu portālu, Vahamurka parādījās ne jau sava prieka pēc vien. … “… un citas rietumu vērtības” ir standarta frāze, ko nicinošā nozīmē lieto zināmas izcelsmes ideologi. Tas nekļūdīgi norāda uz jūsu ievirzi un mērķiem. Mūžīgais ienaidnieks – rietumi, mūžīgās uzvaras svinēšana pār rietumiem – Karātavu laukumā. Arī sava veida izprieca. Banānu vietā zaldātu biezputra no karalauka virtuvēm. Laikam jau sātīga.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > ak 30.01.2018. 20.24

    Rietumu vērtības tiešām ir viena smuka,apaļa frāze,aiz kuras var paslēpt visu ko.To var lietot gan nicinoši,gan kā kvalitātes zīmi,atkarībā no panākamajiem mērķiem.Es domāju,ka arī Putins to noteikti lietotu pozitīvā nozīmē,ja vien ar to varētu iepriecināt savus pavalstniekus.Piebalgs,redz ,mocījās un mocījās noformulēt,kas tās tādas ir,kamēr pārmocījās un no politikas aizgāja prom.Manuprāt,tomēr būtu mērķtiecīgāk,ja vērtības mēs dalītu pēc nedaudz citiem,taustāmākiem kritērijiem,piemēram,vispārcilvēciskās, nacionālās,impēriskās,globalizatoru vērtības.Rietumu vērtības ir pārāk raibs šo vērtību maisījums,kā mēs varam redzēt no tās pašas slavenās Stambulas konvencijas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    ak > Bārdainais Signe 30.01.2018. 23.08

    Jebkurā jēdzienā iespējams iekļaut jebko. Viss atkarīgs no kompānijas, kādā tas apgrozās. Es šeit domāju vienīgi negatīvo nozīmi un nebūt nepieminēju Putinu personīgi. Rīt agri no rīta iešu uz malkas šķūni raudzīt, vai cirvja kātam nav izplaukušas lapas, uzzinot no bārdainā, ka viņš apsvēris iespēju “iepriecināt savus pavalstniekus.” Piebalgs, pasarg die’s, nav tik ģeniāls kā Putins, taču apgalvojums, ka viņš pameta (?) politiku dēļ nespējas formulēt to, kas jau gana labi formulēts, ir, maigi sakot, gaisā pagrābts. Par to nav ko brīnīties, jo šāds paņēmiens ir vienmēr pa rokai, pārliecinoši “taustāmāks” un daudz prāta neprasa. Piemēram, apgalvojums, ka “vispārcilvēciskās vērtības” būtu daudz noteiktāks jēdziens par apskatāmo.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > ak 31.01.2018. 12.19

    Jā,rietumu vērtības ir ļoti labi un precīzi formulētas,tās ir tās vērtības kādas nav Putinam.Bet,ja rietumos tomēr pamanīsim tādas vērtības,kādas ir Putinam,ko tad?Teiksim,ja nu rietumos arī kāds bučos puisīšiem plikos vēderiņus tāpat,kā Putins,vai tā ir rietumu vai austrumu vērtība?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > ak 31.01.2018. 16.36

    Vispārcilvēciskās vērtības,lai arī ir plašāks, vismaz daudz precīzāk norāda uz apskatāmo objektu.Rietumos atrodas daudzas valstis ar dažādām vērtībām;ja mēs tās apvienojam zem viena jēdziena,pazūd svarīgs starpposms -un tās ir nacionālās vērtības.Termins ”rietumu vērtības” ignorē sabiedrības uzbūves struktūru.Atsevišķi cilvēki apvienojas ģimenēs,ģimenes tautās,tās izveido valstis un aizstāv savas vērtības,ja nu gadījumā tās nonāk pretrunā ar ”rietumu vērtībām”.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    ak > Bārdainais Signe 31.01.2018. 21.10

    “Rietumos atrodas daudzas valstis ar dažādām vērtībām;” – tā bārdainais
    Un tagad: “Lai cik tas liktos dīvaini, sarunu par Eiropas vērtībām var sākt ar izteikumu, kas pieder absolūtam neeiropietim, – izteikumu, kurš nenāk no eiropeisko vērtību darbības zonas. Runa ir par Krievijas kultūras ministru Medinski. Šis cilvēks ar Brežņeva komjaunieša seju un biogrāfiju ar tā iestādījuma nosaukumu, kur gatavoja Politbiroja un KGB eksporta pavadoņus, labprāt izsakās par smalkām tēmām. Nesen, kad bija izcēlies kārtējais skandāls ar skaļām mūsdienu mākslas performancēm Krievijā, viņš, atrazdamies kaut kur patālāk, gandrīz vai Azerbaidžānā, paziņoja: “Nekādu vispāreiropeisku vērtību nav.” Vārdu sakot, ir tikai atsevišķu nacionālo kultūru “vērtības”, un tās atrodas noteiktās robežās, kuras sakrīt ar valstu robežām. Aiz šī izteikuma rēgojas kārtējais ideoloģiskais (un, no satura viedokļa, diezgan nožēlojamais) uzdevums: ja nav “eiropeisko vērtību”, bet ir dažādas dažādu Eiropas valstu vērtības, tātad Krievijai ir pilnas morālās tiesības turēties pie savām īpašām “vērtībām” (iekavās – šo vērtību saraksts acīmredzot jāapstiprina ministram Medinskim un prezidentam Putinam) un tās nav jāsamēro ne ar ko svešu.
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/kirils-kobrins-rigas-laiks-eiropas-vertibas.d?id=43986386
    Nepārprotami – bārdainais nav pirmatklājējs. Ja ir, tad biedrs Medinskis – KF kultūras ministrs – nožēlojams plaģiators. Gadās, taču ārkārtīgi reti, kad divi censoņi dažādās pasaules malās neatkarīgi izgudro riteni.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > ak 31.01.2018. 21.54

    Vai tad biedrs ak nezin,ka meli jāatjauc ar daļu patiesības,tikai tad būs sagaidāms pareizais efekts.Arī Medinskis atzīmējis tikai daļu patiesības.Mēs zinām,ka ir tautas,kuras dzīvojušas blakus un dzīvojušas praktiski vienotā kultūrtelpā,tātad saprotas ļoti labi,lai arī katrai ir savas īpatnības.Tās tad arī spēj sadarboties ļoti cieši daudzos jautājumos,citām turpretī izdarīt to ir krietni grūtāk.Tātad par rietumu vērtībām varētu saukt visas vērtības,kuras dažādām rietumu nācijām ir kopīgas,necenšoties tur sabāzt arī tādas lietas,kuras tomēr ir atšķirīgas.Nerunājot nemaz par dažādu marksu,engelsu un stambulistu izperinātām idejām,kuras kāds censtos nolaist no augšas

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    ak > Bārdainais Signe 31.01.2018. 23.29

    “Nerunājot nemaz par dažādu marksu,engelsu un stambulistu izperinātām idejām,kuras kāds censtos nolaist no augšas.” Ko vēl spīdošāku!
    Man žēl notērētā laika ielaižoties diskusijā ar jums. vienīgais mierinājums – izrādās,ka esat Putina un Medinska dedzīgs apoloģēts. Nu ko, tas arī bija jāpierāda.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > ak 01.02.2018. 00.30

    Jums ir apbrīnojami secinājumi,laikam esat kvēls marksists.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > ak 01.02.2018. 16.14

    Tas jau sen ir skaidrs, ka Nacionālās apvienības atbalstītāji reizē ir arī stingras dūres autoritāras varas un Putina piekritēji. Tāpēc viņiem tik labi sapas ar Saskaņas centru.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 01.02.2018. 22.27

    Kādam daltoniķim gan jābūt,lai neredzētu starpību starp nacionālismu un impērismu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 29.01.2018. 20.44

Es par šo šo https://republic.ru/posts/89144?code=a866fb3009b5cc467db5c68af953bf7e
Tu raksti, ka nekā jauna, mnprt ir gan. Par muslimiem un Lembergu tur gan nekā nav:)

0
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > lno 29.01.2018. 20.54

    labi – pastrīdēšos – raksti- kas Tavuprāt šeit ir rakstīts tāds, ko mēs visi jau nezinājām ?
    Es pārskrēju pāri tekstam vēlreiz- nekas nesaistīja manu uzmanību. Bieži esmu pavirša.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > lno 29.01.2018. 22.53

    nu kur paliki ? izdomāt nevari vai kas ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 29.01.2018. 23.17

    Tu neesi pietiekami prātīga, lai gudrais lno ar Tevi komunicētu. Es arī ne :(

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 29.01.2018. 23.32

    naciķu stils, ko tur citu teikt
    noskatījos raidījumu ar arhitektūru un iešu gulēt, šodienai pietiek

    saldus sapnīšus:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 29.01.2018. 23.50

    Paldies, mīļā Dusma, arī Tev jaukus sapņus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 29.01.2018. 19.06

Par Maizīti
– “…mūsu sabiedrotie ļoti atzinīgi izsakās par sadarbību ar viņu… … neredzu šobrīd, kāpēc nevarētu apstiprināt…” Neredzat? Gan jau gudri n patriotiski ļaudis redzēs. Sabiedrotie atzinīgi – ar to vien jau pietiks. Pajautājiet b.Lem… ui, atvainojiet, b.Brigmanim. Var arī Sudrabas kundzei. Kam arī netrūkst sabiedroto.
“…ceru, ka ZZS tomēr ir arī Valsts prezidenta partija un valstiski pieies šim jautājumam…” Cerat? Nuja, kurš gan apšaubīs Valsts prezidentu un viņa “partiju”.

+4
-4
Atbildēt

0

Aivars B. 29.01.2018. 18.01

Jā, tas ir interesants jautājums – vai Lemberga cilvēki vēlreiz mēģinās “sadot pa rīkli ” Maizītim ? Tas ir , vai pašreizējais Saeimas sastāvs nobalsos pret viņu, neievēlēs uz otru termiņu SAB vadītāja amatā ?
Kā rāda balsojums par Sudrabu, vairākums Saeimā labprāt pakalpo prokrieviskiem zagļiem. Bet rudenī vēlēšanas, baidīsies izblamēties vēlētāju acīs. Redzēsim, kas būs stiprāks – kalpošana zagļiem vai bailes izblamēties.

+6
-2
Atbildēt

0

lno 29.01.2018. 17.35

Kāds sakars rakstam ar Lembergu vai muslimiem? Varbūt tik daudz, ka tavos pēnācējos varēs ieprogrammēt mīlestību pret abiem:)

+2
-4
Atbildēt

1

    Sskaisle > lno 29.01.2018. 17.58

    vispaar vistieshaakais – intervijas varone atziist tachu, ka visu turpinas noteikt lembergs –

    kaa saka no iekshas

    savukaart, no aaras – makeer amerikaanji ar izreeljime un krieviem sadaliis naftas laukus TA – musljiimo pluudiis un Eiroopu un attieksme pret vijniem izshkirs muusu likteni

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 29.01.2018. 18.01

    rakstu no tel nu labi, nupat pa traku, piedodiet

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.01.2018. 17.05

kas ir īpašnieki TELIA COMPANY es nezinu , bet nu – valsts vara nopelna apmēram 20 milj gadā caur lattelecom pārdodot mūs- Latvijas tv skatītājus kremļa medijiem

vispār – kārtējā valsts dāvana tautai valsts simtgadē – mēs kā saka pret kremli, bet še jums – kā paši gribiet – kremļa programmas – un citas, protams nē – nav ko brīvības gaisu ostīt

“Lattelecom” peļņa, kas, salīdzinot ar 2016. gadu, augusi par 8,5 miljoniem, tiks izmaksāta dividendēs uzņēmuma akcionāriem – Latvijas valstij, kurai Privatizācijas aģentūras personā pieder 51% kapitāldaļu, kā arī Dānijā reģistrētajam “Telia Company” meitas uzņēmumam “Tilts Communications”, kurai pieder 49% kapitāldaļu.
Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums “Lattelecom” 2017. gadā strādājis ar 40,7 miljonu eiro peļņu un par 2,4 miljoniem eiro audzējis apgrozījumu, sasniedzot 195,67 miljonus eiro, liecina uzņēmuma konsolidētie neauditētie dati.

http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/lattelecom-pern-nopelnitos-40-7-miljonus-eiro-izmaksas-ipasniekiem.d?id=49689201

+2
-2
Atbildēt

1

    kolpants > Dusma 29.01.2018. 17.38

    “Lattelecom” 2017. gadā strādājis ar 40,7 miljonu eiro peļņu un par 2,4 miljoniem eiro audzējis apgrozījumu, sasniedzot 195,67 miljonus eiro,

    =====
    ох же как “неэффективно” работает предприятие, которое принадлежит государству! “всего лишь” 20% рентабельность!
    Хорошо, что не согласились продать. К сожаление, есть смутные подозрения, что это связано не с нежеланием продавать эффективное предприятие, а с желанием сохранить эффективную кормушку для “своих” в совете и правлении.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

lno 29.01.2018. 17.03

0
-2
Atbildēt

1

    Sskaisle > lno 29.01.2018. 17.20

    nekā jauna un nekāda ne vienīgā un pēdējā patiesība
    sāksim ar to, cik ļoti loti atskiras dzīves līmeņi vai cik lielas ir sociālās šķēres vienas valsts, vienas valstu savienības vai pat kontinenta robežās

    un kur tad nu visi atomapoklipses utt vēstnieki

    lemmebergs braukā ar cik tur mijonus dārgu auto, kamēr mums Rīgā viens ir desmitiem tūkstošiem bomžu – pie tam – esmu ievērojusi – pa atkritumu konveijerie arvien biežāk rokās salidzinoši labi ģērbtie

    tas , ka mainamies ir tiesa, bet – laikam jau tāda pati “tiesa” ir arī tā , ka īsti neviens nezinam kas u kā īsti notiks

    Nu Eiropa tiks muslimizēta, vai spēs sagalabāt ekonomisko vienotību – man grūti paredzēt, jo ja nav vienādas moralās un kultūras vērtības – kāda tur ekonomiskās vienotība var būt

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 29.01.2018. 17.24

    par to Latvijas saeimas akceptēto latviešu nodošanu kremļa tv varas rokās – jeb kremļa varai –

    piekrītu – kam info -ta vara – kremļa vara mūsu cilvēkus informē – viņi mūs arī pārvalda –

    viss pārējais ir tikai tāda ākstīšanās – lai varas elitei būtu nodrošināta laba dzive

    Как именно будут выглядеть будущие хозяева планеты? Это будут решать те, кто владеет информацией. В руках тех, кто будет ее контролировать, будет контроль за жизнью на планете. Информация – самый важный актив в мире.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.01.2018. 16.21

sabiedrība prasa kremļa programmas un NDK un visa varas elite – uz sitienu – še jums kremlis pa tiešo
sabiedrība prasa pieņemt likumu par ziņotāju aizsardzību, izmeklēt oligarhu nozagtās valsts lietu – še jums figuški – sabiedrība

mazohistu orgasms – kārtējais – saeima – iesitiet vēl – vēl – vēl sāpīgāk lūdzu!!!!

Var piekrist, ka ierobežot viltus ziņas nav vienkārši, tomēr ir arī vienkāršākas lietas — televīzija Latvijā plaši retranslē Maskavas propagandas kanālus.

Tas arguments ir, ka sabiedrība to prasa, jo šiem kanāliem lielāks skatījums nekā kādiem Eiropas kanāliem. Un nozīmīgus vācu vai angļu valodā raidošus kanālus tajās paketēs vispār neredzam.

+2
-2
Atbildēt

0

lno 29.01.2018. 15.59

Šajā intervijā Ineses Lībiņas – Egneres paustais ir pilnīgi pietiekošs, lai es par viņu nebalsotu. Ozoliņš pamatoti pārmet NA balsojumu par Sudrabu, bet “neatceras”, ka tāpat rīkojās Vienotība. Tādi esam. Pagaidām būtu gatavs balsot tikai par JKP, apnikusi šī noklusēšana, dubultmorāle.

+4
-5
Atbildēt

2

    Vahamurka > lno 29.01.2018. 16.08

    Nu,tie ka grābs,tā ar oligarhiem būs cauri!Un pēc tam varbūt varēs pievērsties arī ekonomiskajai programmai,intensificēt tranzītu,piesaistīt Krievijas kravas…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > lno 29.01.2018. 16.11

    Vienotība abas reizes balsoja PAR Sudrabas atcelšanu. Boķis un Valainis vairs nav Vienotības frakcijā. Es šodien balsotu par Par.

    +4
    -5
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 29.01.2018. 16.52

    It sevišķi šodien ir aktuāli balsot par PAR,vardarbība pret sievietēm ir jāizbeidz.

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    andrejs > Vahamurka 29.01.2018. 23.02

    vardarbība pret sievietēm ir jāizbeidz
    —————
    pret prostitūtām, narkomāniem un aids slimniekiem arī!!!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars B. 29.01.2018. 15.51

Sakarīga politiķe. Piekrītu praktiski visam teiktajam. Sevišķi par Maizīti un čekas maisiem, un NA divkosīgo lomu šajā procesā labi pateikts. Tagad diezgan daudzi mēģina Maizītim kaut kā uzbraukt, piemēram Poikāns, Krēsliņš, Kalnozols. Uzskatu, ka viņi kalpo prokrieviskiem zagļiem.

+8
-3
Atbildēt

1

    Vahamurka > Aivars B. 29.01.2018. 16.00

    Es gribēju teikt to pašu.Tikai…kāpēc viņa vilcinās ar secinājumiem,kas tad galu galā pazudināja tik spoži uzsākušo ZRP.Sadarbība ar Saskaņu tā nebija…bet kas tad?Varbūt viņi pietiekoši neakcentēja rietumu vērtības?

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    Aivars B. > Vahamurka 29.01.2018. 16.08

    ZRP savā laikā pazudināja pats Zatlers, ne jau partija.. Tas paziņojums par Saskaņas ņemšanu valdībā, ko tikai ar tankiem var izjaukt – tas vien bija ko vērts. Un citi tādi gājieni personīgi Zatlera izpildījumā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Aivars B. 29.01.2018. 16.15

    Nepiekrītu.Zatlers joprojām ir mūsu morālais līderis,arī žurnālā ”IR” viņa viedokli ņem vērā, par spīti tam,ka viņš zvanīja oligarham Šleseram,lai apsveiktu sakarā ar dēla piedzimšanu.Tur,kur tiek ķerti oligarhi,vienmēr varēs griezties pēc Zatlera padoma.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.01.2018. 15.10

Sskaisle 29.01.2018. 15.10

bezcerības un nāves smaka – citādi nepateikšu

ir tāda filam – perlamutra poga – nu viņa ir īpašā filma, bet viena lieta šai filmā – čīlieši tērē laiku, naudu , emocijas , maksimālos resursus – ceļ no okeāna dibena laukā dzlezceļa sliežu gabalus, kuri tika sieti klāt Pinočeta režima upuriem, kad tos meta okeānā

mums viens pēc otra bažijās , ka tikai kāda čekista nagu maucēja tiesības nepārkāpjam, un ka kadiem čekas kalpiem- ziņotājiem sirdsapziņas ēdas nesākas

bļāviens – kāda valsts un kāda nākotne var būt tādai sabiedrībai, kura kā tāda necilvēki spēj dzīvot vien uz citu asiņu rēķina –

drausmīgi – vienkārši drausmīgi –

+2
-2
Atbildēt

0

kolpants 29.01.2018. 13.48

Visus šos trīs gadus līdz varas maiņai Vienotībā apzināti nepiedalījos ne vienā, ne otrā pusē, centos darīt savu darbu kā ievēlēta Saeimas deputāte.
=========
как там в скороговорке-лавировала, лавировала и вылавировала…
И тут похоже..Прям так за 3 года, будучи не совсем рядовым членом партии, прям так “не знаю, не в курсе, я посередине” и т.д.

+2
-3
Atbildēt

0

Vahamurka 29.01.2018. 13.18

Nu lūk,intervija lieliski parāda,ka NA nav laba partija,tā ir galēji neuzticama,un Reformu partijai bija tomēr vērts nacionāļu vietā koalīcijā dabūt Saskaņu.Vot Vienotība tikai nom..,tas ir,nobijās.Lieliski smagos noziegumos neapsūdzētā A.Ozoliņa uzvedinošie jautājumi,lai parādītu visu NA liekulību un divkosību.

+2
-3
Atbildēt

1

    tonijs > Vahamurka 29.01.2018. 15.26

    Sliktāk jau nebūtu. Kā jau esmu agrāk teicis, NA un SC ir viena pāra zābaki, un viens bez otra nevar iztikt. Kopīgais balsojums pret Sudrabas atcelšanu to tikai lieku reizi apliecināja.

    +6
    -2
    Atbildēt

    3

    Vahamurka > tonijs 29.01.2018. 15.56

    Tieši tā!Tāpat,kā zatleristi un JKP nevar iztikt bez oligarhiem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    tonijs > Vahamurka 29.01.2018. 16.14

    Zatleristi reiz aizslaucīja oligarhus politiskajā mēslainē, bet tu un tev līdzīgie viņus no tās izvilka. Nu un ka nelabi smird, toties kaut ko atmet no sava dzīru galda.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 29.01.2018. 16.21

    Patīkam,ka tu pats arī apstiprināji manu domu-kā oligarhi mēslainē,tā pašam Zatleram arī kirdik,tikko oligarhi no mēslaines laukā,tā zatleristi ar tūlīt zirgā.Nu īsta simbioze.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > tonijs 29.01.2018. 16.27

    O jā! Varbūt labak ņemt koalīcijā Ždanokas “krievu” savienību – zags mazāk kā SC? Ar tādiem lietpratējiem ceļs uz elli nobruģēts:):):)

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > lno 29.01.2018. 16.30

    Pagaidām Latvijas ceļu uz elli bruģē NA, aiz nacionāliem saukļiem slēpjot nekaunīgu zagšanu un atbalstu oligarhiem.

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    lno > tonijs 29.01.2018. 16.36

    NA nav bez grēka, bet zagšanu atbalstījuši mazāk kā SC. SC oligarhus atbalstījuši no dzimšanas, bet tev to nesaprast:)

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > lno 29.01.2018. 18.19

    lno teica: NA nav bez grēka, bet zagšanu atbalstījuši mazāk kā SC.
    ……………….
    Nē. Maksātnespējas adminu krāpnieciskās darbības, ko piesedza NA, valstij izmaksāja apmēram 650 miljonus eiro. Bet tā ir tikai aisberga redzamā daļa. Cik investori sabojātās uzņēmējdarbības un tiesiskās vides dēļ ir aizbaidīti un neieguldīja savus līdzekļus Latvijā, varam tikai minēt. Tāpat kā grūti aprēķināt zaudējumu, ko nodarījis NA atbalsts oligarhu īstenotajai valsts nozagšanai, bet tieši tas ir iemesls, kāpēc cilvēki netic valstij un pamet Latviju. Un nevis krievi, musulmaņi vai homoseksuāļi.

    Par 100-gades svinībām. Neveiksmīgais Gaismas rakstu uzvedums izmaksāja ap 150000 eiro. Nu labi, pieņemsim, kā tā bija mākslinieciska neveiksme, tā gadās. Bet Rīgas centrā neglīti sakrautie kluči-(Ne)Goda vārti- izmaksās ap 250000 eiro. Paātrināti īstenots konkurss ar vienu pretendentu. Kam šis uzvedums un vārti ir sagādājuši prieku (protams, izņemot projektos iesaistītās personas)? Man līdz šim nebija īpašu pretenziju pret NA Kultūras ministri, bet šie pāris projekti raisa jautājumus un liek apšaubīt svinībām paredzēto līdzekļu izmantošanas lietderību.

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    lno > tonijs 29.01.2018. 20.53

    Tev uz šo jautājumu jau n x atbildēts. MNA vadītājs bija V biedrs un MNA pakalpojumus izmantojusi visa spice, t.sk. Āboltiņas vīrs. Iesaku parēķināt, cik valsts zaudējusi ar OIK, TUA, LM, Krājbanku un Citadeli. Protams, ka NA ir atbalstījusi MNA, bet paskaties, kura partija no viņiem saņēmusi lielākos ziedojumus. Pārliecināt tonijus ir tas pats, kā mēģināt pierunāt muslimus ēst cūkgaļu. Ja jau esi par sadarbošanos ar SC, tad Par tev būs pašā laikā. Maz prātīgu cilvēku šeit palikuši. Pa retam iegriežas Riņķī apkārt un Biotops.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > tonijs 29.01.2018. 17.18

    Starp «Magņitska likuma» neatbalstītājiem «Saskaņa», Lembergs un Kalnozols http://www.lsm.lv/raksts/zinas/zinu-analize/starp-magnitska-likuma-neatbalstitajiem-saskana-lembergs-un-kalnozols.a265893/

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > lno 29.01.2018. 18.26

    Tā kā Lembergs kontrolē vismaz daļu NA, ko apliecina arī NA sarīkotais cirks jautājumā par Sudrabas atcelšanu, Saeimas balsojumā par Magņitska likumu varam gaidīt visādus brīnumus. NA vārdi nesakrīt ar darbiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    andrejs > tonijs 29.01.2018. 23.20

    Tā kā Lembergs kontrolē vismaz daļu
    ——————–
    Ko tik mēs visu neuzzinām…

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > andrejs 30.01.2018. 00.46

    Protams,ka toniijs ir mūsējais,iefiltrējies Na,nomaskējoties par Parādnieka otro sievu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 29.01.2018. 13.09

Tika iedētas arī visādas dzeguzes olas kā Olšteina sešinieks un citas…+++ tikai pateicoties “Olšteina sešiniekam” Latvijā vēl pagaidām Saskaņai nav izdevies iekļūt valdošajā koalīcijā, visu cieņu šīm “dzeguzes olām”.

Bet, kas attiecas uz “‘čekas maisiem”, tad vaina par šo putru ir jāuzņemas Saeimai, Maizītis tikai pilda likumu.

+6
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam