Vai Latvijā deputāts var dzīvot bez Lemberga?
63Saistītie raksti
Tēma /
30. oktobris
Izdevēja uz parāda
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Radars /
31. jūlijs
Radars Latvijā
Komentāri (63)
Anonīms 21.09.2017. 09.20
Par imantliepiņu naciķi klusē – sēž pagrabos un gaida
cik zemiski , cik pretīgi un cik bezcerīgi , ja tādi ir naciķi gļēvie tārpi !
14
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 10.09
Ko tu gribi dzirdēt par šo žurnālistu un rakstnieku?Varētu jau pati kā liela lasītāja mums pastāstīt,ko viņš tur ir sarakstījis par Zolitūdes traģēdiju un Ukrainas maidanu.
0
Anonīms > Anonīms 21.09.2017. 10.18
es gribu dzirdēt kā tu jūties , ka tavas partijas spicpolitiķis ir lemberga sulainis – apdziedātājs –
kā tu jūties, ka naciķi sludina sevi par patriotiem, bet īstenībā kalpo un dedzīgi un pilnestīgi kalpo valsts nozadzējiem oligarhiem
0
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 10.34
Tad es tev varu jautāt,kā tu jūties,katru dienu nomelnojot Latviju,mēģinot iestāstīt,ka latvieši neko nevar un Latvija ir neizdevusies valsts,bet tavas autoritātes ir tādi paši Latvijas cilvēku,patriotu nomelnotāji,kā tas čekistu apmācītais Oskars Mauriņš?
0
Anonīms > Anonīms 21.09.2017. 10.56
es jūtos slikti par to cik melna ir Latvija , ka nevaru melnu padarīt par melnāku – man nav kur izpausties.
Ja Latvijas valsts kļuvusi par pašatražojošu struktūru , kur nodokļi aiziet varnešu kabatās , bet tauta turpina grimt nabadzībā – tad tur maz , ko vēl piebilst.
lūk – tagad – pastāsti par naciķiem – kā tu jūties , katru reizi, kad atklātībā nonāk tavas partijas patiesā seja –
0
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 11.13
Es jūtos draņķīgi,kad skaisles apmelo nacionālistus un Latviju,visus tos,kuri grib Latviju attīstīt,bet reklamē acīmredzamus Latvijas gremdētājus,kuri dara tieši to,par ko skaisle šausminās,tas ir tiesa.Vienlaikus balsot par tiem,kas gremdē Latviju un sūdzēties par šo gremdētāju izraisītajām sekām,tā ir čekistu augstākā pilotāža.
0
Anonīms > Anonīms 21.09.2017. 11.24
nepeldi prom – ko es tieši apmeloju? Vai Imants Liepiņš nav NA biedrS Nekandidēja RD vēlēšanās? neslavē smags noziegumos apsūdzēto Lembergu ?
Ko tu gribi man pateikt ? – ka manus tautiešus dzen prom no valsts bads, bet es par to nedrikstēšu rakstīt? Ka NA vēlas lai tauta klusē par tās iznīcnāšanu?
Neceri. Nesagaidīsi no manis.
Tagad tu demonstrē naciķu āža kāju – aizbāzt mutes visiem , kuri kritizē šo cilvēkus nīcinošo un nicinošo valsti.
0
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 12.45
Ja tu kritizē,tad vajadzētu kritizēt īstos nelaimes vaininiekus,bet tu uzbrūc tiem,kuri grib šīs nelaimes novērst.Apsūdzēt var jebkuru,tas čekistu pārvaldītā valstī nav vainas pierādījums,tas varētu liecināt arī par noziedzīgu klanu savstarpējo rēķinu kārtošanu.
0
Anonīms > Anonīms 21.09.2017. 12.51
toties tu turpini izvairīties no atbildes par imantu liepiņu – vienu mūsu nelaimes vaininieku , kurš ” cenšas novērst ” šīs nelaimes – nu nenosmietties – censoņi sasodītie
lūk, un kamēr te cenšāš – tikmēr cilvēki turpina bēgt no šīs valsts
0
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 14.32
Ko Imants Liepiņš?Kas tev nepatīk?Ka viņš nebļaustās līdzi IRA sarīkotai propagandas kampaņai?
Ja pēc tavējo kremļa pakalpiņu saimniekošanas viss ir nolaists līdz kliņķim,vienā dienā to atjaunot nevar.Tāds jau arī bija kremļa plāns -ar rietumnieciskiem saukļiem uz lūpām slēpto kremļa pakalpiņu rokām postīt visu,ko var,lai mēs gribētu atpakaļ pie Krievijas.Tagad nu kremļa propagandisti ar skaisli ierindā var bļaustīties,cik te gan viss slikti,lai cilvēki paši nobalso par kremļa partiju un tās sabiedrotajiem.
0
WAT > Anonīms 21.09.2017. 15.57
Ērik, savā ciešajā mīlā pret Lembi&ZZSu pārcenties, Tavs adorētais Lembe ir komuņāgu fīrers, kas pārmeta kažoku, ZZS spice ir tādi paši, un kremļa pakalpiņi , ja arī ir kāds ,tad bez SC( tie ir VR vergi), pirmie rindā ir tieši viņi, un par 77 gadiem kuru laikā LR sabiedrība ir no šīs sērgas jāta ir jāpateicās vispirmām kārtām tieši Lembem&lellēm, kā ideoloģiski tuvākajiem kumuņāgu atvasēm.
0
Anonīms > Anonīms 21.09.2017. 16.48
ērik – un kad tad NA apvienosies ar SC UN ZZS?
Dīdies nu nevari vien sagaidīt?
0
Ēriks > Anonīms 21.09.2017. 18.02
WAT,es redzu savādāk.Esmu pārliecināts,ka kremlinu Baltijas atgūšanas plāna sastāvdaļa ir-mums likt vilties rietumu vērtībās.Bez tā mēs nekad negribēsim atgriezties Krievijas paspārnē,tas ir izslēgts.Lai to paveiktu,bija vajadzīga partija,kuras aizsegā ar rietumnieciskiem saukļiem visu ārdītu un sačakarētu.Tas tika veiksmīgi noorganizēts Krievijā un tagad to mēģina realizēt Latvijā.Bijušie kolhozu priekšsēdātāji,lai arī pēc savas komunistu samaitātās saprašanas,bet grib Latvijai labu vai vismaz nenovēl sliktu,kas patīkami izceļas uz dažādu karjeristu fona,kuriem par Latviju nospļauties,ka tik tie varētu realizēt savas personīgās ambīcijas.Tieši tādi kadri ir visbīstamākie,jo Latvijai naidīgi spēki tos var ērti izmantot savu mērķu sasniegšanai.
0
valdemir > Anonīms 21.09.2017. 19.02
Es pat pieļauju, ka Vašingtonas un Maskavas kvēlākās mīlas laikos tika noslēgts arī attiecīgs pakts ( ar pielikumiem ).
0
basta > Anonīms 21.09.2017. 19.41
to WAT
Vai tad tavējās kremļa mauķeles un pidarasi nebija tās, kas premjera amatam nominēja komunistu cūkas: Riekstiņu un Vaivaru? Kā ar kožokmetēju, Reiru, kā ar Piebalgu, Karinu Pētersoni un Induli Bērziņu par ko Vienotība izrādīja īpašas rūpes? Piekrītu, Lembergs nav tas gaišākais cilvēks, nu bet pēc Putina kuces Zatļera varzas uznāciena, uzskatīt Lembergu par lielāko ļaundari, var tikai pēdējais idiots, vai morālais kroplis.
0
jurisml_inbox_lv 20.09.2017. 20.58
lembem sen jāpūst cietumā , nevis jāpļū*ta mēdijos…deputāts kurš bez lembes nevar iztikt, politisks līķis
2
basta > 20.09.2017. 22.10
to Ebenemezers
Lembe cietumā viens pats, bez visām LC, DPsaimņieks, TSP, LPP, ZRP un Vienotības kremļa maukām, būs tikai politiska izrēķināšanās, kaut kas līdzīgs Nirnbergas tribunālam.
Manis pēc, lai viņu pakar, bet ja uz viņa rēķina no maksimāli barga soda izdosies izvairīties čekistu publiski piesmietam morālam kroplim, bankrotējušam kolorado lentenim, alkatīgam un atkarīgam bijušam premļjakam, Dombrovskim, čeka kārtējo reizi būs iedirsusi Temīdai mutē.
0
basta > 21.09.2017. 11.50
to Ebenemezers
Prokremliskie lopi, čekas kājslauķi, zagļi un pidarasi bez lembes, uz ko tie izdzimteņi varētu norakstīt savus pēdējo sešu gadu laikā pastrādātos noziegumus pret latviešu valsti, nekā.
0
Anonīms 20.09.2017. 16.20
nu un naciķi – nuka uz tepiķi ar visu savu bezkaunīgo liepiņ imantu
neliešu banda – bļedj – kādu postu jūs mums nodariet te patriotus tēlojot –
0
Anonīms 20.09.2017. 16.16
Vispār ir tā, ka laba žurnālistika sākas ar to, ka lasītājiem tiek sniegtas ziņas par autoru. Pirmoreiz dzirdu vārdu Simona Šjadite – un nerodu atbildi, kas viņa ir. Tad lasu viņas rakstīto un maan rodas doma, ka viņa varētu būt deputāta Kaimiņa – nu padotā, palīdze, pielūdzēja –
Nu nav tāda žurnāistika nopietna.
Saiema priekš manis ir mauku māja – vai suteneru kantoris – un nekas, kas nāk no šīs mājas mani nepārsteidz
kaut kur lasīju, ka čekisti 30-os gados esot ticējuši, ka dzerot asinis varot palikt mūžīgi jauns un šie – nu daži protams, esot dzēruši arī – nu tad metaforās runājot – tā es spriežu par deputātiem
Un Aivars Le,bergs tikai izmanto šo kungu un dāmu apetīti –
0
valdemir 20.09.2017. 15.01
Izlasot rakstu, radās jautājumi, vai Simonai Šjadītei var uzticēties. Kas viņa ir, kas ir viņas radinieki, kam pieder portāls bnn.lv, ar kā sievasbrāli īpašnieks ir kopā dzēris, kāpēc no visiem ķengu rakstiem portāls ir.lv izvēlējies tieši šo? Un tā tālāk, Simonas stilā.
2
fretka > valdemir 20.09.2017. 15.30
Nezinu, vai Simonai Šjadītei var uzticēties. Palasiet viņas pārējos rakstus portālā BNN un spriediet pats.
http://bnn.lv/author/simona
Ja pareizi saprotu, tad vēl pērn viņa strādājusi Aleksandra Čistova vadītajā fondā Labdaris.lv
“Labdaris.lv jauni risinājumi labdarības jomā”
https://www.diena.lv/raksts/reklamraksti/labdaris.lv-jauni-risinajumi-labdaribas-joma-14125929
“Labdaris.lv zaudē sabiedriskā labuma organizācijas statusu, izvērš darbību Krievijā”
https://www.diena.lv/raksts/latvija/zinas/_labdaris.lv_-zaude-sabiedriska-labuma-organizacijas-statusu-izvers-darbibu-krievija-14161124
“FM: ‘Labdaris’ mazāk nekā pusi no savāktajiem ziedojumiem izmantojis palīdzības sniegšanai”
http://www.delfi.lv/calis/jaunumi/fm-labdaris-mazak-neka-pusi-no-savaktajiem-ziedojumiem-izmantojis-palidzibas-sniegsanai.d?id=48266151
0
basta > valdemir 20.09.2017. 22.49
to fretka
“Nezinu, vai Simonai Šjadītei var uzticēties.”
Bada laikā velns pat mušas ēd. Jaunums?
0
Mantrausis 20.09.2017. 14.07
Nebūtu Lemberga, to nāktos izdomāt vai sacerēt…
Manuprāt, problēma vai labums ir Lemberga prasmē atrast un rīkoties ar resursiem, ļaudis ieskaitot. Man ņemšanās ar un ap viņu ir apnikusi un šis raksts līdzīgi kā citi ir nabadzības (gara, saprāta, domas utt.) paraugapliecība…
Lembergs un ap to saistītais ir simbols un atbilde daudzām likstām, problēmām un procesiem. Proti – runājam vienu un pareizo, darām citu.
6
otra puse > Mantrausis 20.09.2017. 15.18
Man arī ņemšanās ar viņu ir apnikusi. Laiks šim bandītam sēdēt cietumā, nevis diktēt valstij savus noteikumus.
0
Anonīms > Mantrausis 20.09.2017. 16.22
otra puse – sapņotāja tāda – skaties, ka lembergs tevi neiesēdina
Bet mantrausis saka pareizi, ka Lemberga iespējamība – tā ir mūsu visu atbildība
0
Jānis Kūka > Mantrausis 20.09.2017. 16.51
-> Mantrausim
Pilnīgi piekrītu tam, ka Lembergs ir prasts, slidens zaglēns ar biezu naudas koferi, un ka varu viņam piešķir citi seski, bet pukstēšana par to, ka ‘atkal par Lembergu’ gan man nav saprotama. Kāds ir piedāvājums? Izlikties, ka viņa nav un paslaucīt zem paklāja? Tas kaut ko atrisinās?
0
edge_indran > Mantrausis 20.09.2017. 17.36
———-
Kas nepiekrīt ventspilnieku vairākuma izvēlei, tam jāpārceļas uz dzīvi Ventspilī.
Jāsāk izvērst aģitācijas un propagandas darbs uz vietas ar dzīviem cilvēkiem, nevis tikai jāpiepukšķina internets ar bezjēgas jautājumiem.
Uz priekšu, pilsonīši! “Pilsēta ar rītdienu” atvērta ikvienam pārmaiņas alkstošajam.
http://www.ventspils.lv/resources/web/images/bildespamatinformacijai/500x300xnc/Ventspils_karogs.jpg
0
Ēriks > Mantrausis 20.09.2017. 17.50
Noteikti nevar izlikties,ka Lemberga nav,kā tad bez Lemberga,kas tādā gadījumā būs paklājs viņa vietā,zem kura paslaucīt visus mēslus?!
0
edge_indran > Mantrausis 20.09.2017. 22.37
————–
“Domājam par Saeimu, runājam par Lembergu;- domājam par Lembergu, runājam par Saeimu?”
https://www.youtube.com/watch?v=RJQIJFlUsDE
0
edge_indran 20.09.2017. 12.52
———-Simona Šjadīte:” Vai Latvijā deputāts var dzīvot bez Lemberga?”
========================================================================================
Kamēr ventspilnieku vairākums balsos PAR, tikmēr Latvijā būs jādzīvo kopā. Ventspils Kurzemē, Kurzeme Latvijā – Daugav’s abas malas, mūžam nesadalās!
https://www.youtube.com/watch?v=SR-Y7SiEGBg
2017.gada 19. jūnijā Ventspils pilsētas dome atkārtoti par pilsētas galvu ievēlēja Aivaru Lembergu (“Latvijai un Ventspilij”). http://www.ventasbalss.lv/zinas/sabiedriba/33341-aivars-lembergs-klust-par-ventspils-meru
0
rinķī apkārt 20.09.2017. 12.22
Komisijas sastāvs ir šīs Saeimas deputātu vairākuma spoguļattēls pēc kura var arī mērīt Lemberga ietekmi Latvijas politikā. Tāpēc arī komisijas slēdziens darbu beidzot ir paredzams :) Vienīgā intriga šajā stāstā ir – vai “Rīdzenes sarunu” saturs kaut nedaudz, bet tomēr būs ietekmējis vēlētāju noskaņojumu nākošajās vēlēšanās, vai tomēr ne?
Spriežot pēc tā, kā šobrīd darbojas deputāti šajā kontekstā, viņi ir pārliecināti, ka šis skandāls ne ar ko neatšķirsies no visiem citiem skandāliem, kuri līdz šim ir piemeklējuši Saeimu, bet tagad jau aizmirsti.
23
andrejs > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.33
Vienīgā intriga šajā stāstā ir – vai “Rīdzenes sarunu” saturs kaut nedaudz, bet tomēr būs ietekmējis vēlētāju noskaņojumu nākošajās vēlēšanās, vai tomēr ne?
———-
man ir bažas, ka nākamās Saeimas deputātu sastāvs būs vēl štruntīgāks nekā šīs.
Pieaugs SC vietu skaits (nekontrolēta kravcovu un ušakovu naturalizācija turpinās). Tāpat var palielināties ZZS balsu skaits (apsūdzības Lembim viņu elektorātu neuztrauc), ja pieskaita Par un LA balsis, viņiem var sanākt prokrieviska koalīcija ar lielu vairākumu.
0
Ēriks > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.33
Kurā virzienā tu gribēji,lai vēlētāju noskaņojums mainās?Lembergs un Šlesers vēlēšanās nepiedalīsies….lai viņi izsvītro Dūklavu?Ceri,ka Vienotība pēc šitā trokšņa taisīšanas atgūs popularitāti?
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.37
to rinķī apkārt
Atkārtoju, ko, izņemot sabiedrības tracināšanu, lai tiktu novērsta tās uzmanība no pēdējo sešu gadu laikā pastrādātām valsts nozagšanas megaafērām, ceri sagaidīt no komisijas? Pat ja notiktu brīnums un čekas pidrilla, Šļesers, nonāktu aiz restēm, jau pēc pāris dienām tur būtu arī čekistu publiski piesmietais morālai kroplis, putļerasts Dombrovskis un urkas ātri vien tā izdzimteņa anālu izplēstu krietna apelsīna diametrā.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.40
Ēriks.Ceri,ka Vienotība pēc šitā trokšņa taisīšanas atgūs popularitāti? +++ neesi pamanījis, ka Vienotība un NA šī “trokšņa” kontekstā ieņem vienotu nostāju, pretstatā pārējai Saeimai? :))
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.42
to andrejs
Beidz pūst kremļa mauķeļu un pidarasu fleitu! Ne ar Vienotību, ne JaunoKP, ne Par, ne SC, ZZS neies kopā, jeb ja tās mazākums ko tādu sadomātu, tā momentā izjuktu un nebūtu kā Putina kuces, Zatļera varzai, ar tikai sešu deputātu zaudēšanu.
0
andrejs > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.47
ja notiktu brīnums un čekas pidrilla, Šļesers, nonāktu aiz restēm, jau pēc pāris dienām tur būtu arī čekistu publiski piesmietais morālai kroplis, putļerasts Dombrovskis
————-
Kāpēc? Padalies ar informāciju… :)
0
Ēriks > rinķī apkārt 20.09.2017. 12.51
riņķī apkārt,neesmu vis pamanījis.Redz,Rasnačs saka:“Oligarhu sarunu” Saeimas parlamentārās izmeklēšanas komisijai ir jāpēta, kā Latvijā notika termiņuzturēšanās atļauju tirgošana, jo tā ir radījusi lielus riskus valsts drošībai, intervijā LTV raidījumam “Rīta Panorāma” piektdienas, 25. augusta, rītā sacīja tieslietu ministrs Dzintars Rasnačs (VL-TB/LNNK).
“Termiņuzturēšanas atļauju tirgošana ir radījusi ļoti lielus drošības riskus,” uzsvēra Rasnačs.
Viņaprāt, ir nepieciešams skatīt, kurš lobēja šīs sistēmas pastāvēšanu un kā tā darbojās. Pats Rasnačs atgādināja, ka “šajās sarunās otrajā turpinājumā [žurnālā “Ir” publikācijā] parādās konkrēti vārdi”.http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/rasnacs-oligarhu-sarunu-komisijai-japeta-terminuzturesanas-atlauju-tirgosana.a247878/
Vai Vienotība atbalsta šo pozīciju,ja atceramies,ka tā visu laiku atbalstījusi šo tirgošanos ar uzturēšanās atļaujām?
0
Ēriks > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.03
“Ja pieļaujam šo sarunu autentiskumu, tajās izskanējusī informācija satur ne vien būtisku apdraudējuma risku valsts tiesiskuma pamatiem, bet arī norāda uz iespējamu tiešu Krievijas ietekmi un pretlikumīgu iejaukšanos Latvijas politikas veidošanā un valsts iekšējās lietās,” paziņojumā medijiem pauž Dzintars.
“Drošības policijai būtu sabiedrībai jāsniedz informācija, vai publiskotās sarunas ir autentiskas, negrozītas. Ja šī informācija apstiprinās, Drošības policijai būtu nekavējoties jāuzsāk process par sarunās minētajiem faktiem saistībā ar iespējamu ārvalstu, konkrēti Krievijas, tiešu ietekmi uz politiskajiem procesiem Latvijā. Materiālos ietvertie sarunu fragmenti par it kā Maskavā izlemtu Latvijas Republikas nākamā Ministru prezidenta kandidatūru, par mērķi iesaistīt prokrieviskus spēkus valdībā, ir uzskatāmi par apdraudējumu Latvijas valstiskajai suverenitātei, un to izmeklēšana ir vistiešākais Drošības policijas kompetencē esošais jautājums,” pauž Dzintars. http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/dzintars-aicina-izmeklet-krievijas-ietekmi-latvijas-politiskajos-procesos-saistiba-ar-oligarhu-sarunam.a242435/
Kāda ir Vienotības pozīcija?Viņi grib pētīt Krievijas ietekmi,jeb tikai ķerstīt Lembergu?
0
Jānis Kūka > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.12
-> Basta
Tev ir neveselīga apsēstība homoseksuāļiem, kas varētu liecināt par apspiestām vēlmītēm. Lūdzu, negāz savas neīstenotās tieksmes šajās sarunās – nesmuki taču.
Par tēmu. Padalīsies kāpēc tev šķiet, ka Dombrovskis ir ‘putļerasts’?
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.14
to andrejs
Bet lūdzu. Tas, ka Vienotība turpina aktīvi dalīt Šlesera ieviestās UA krievu bandītiem un čekistiem, turpina fanātiski sargāt čekas maisu saturu, tāpat, kā viņu sugas un saprāta brālis, Šļesers, tas, ka viņi pagarināja darba attiecības ar Šļesera ieliktnīšiem: maskačkas kačoku, Ozolu un augsta ranga FSBešņika znotu, Magoni, ka SM uzdeva vadīt Šļesera ieknītim, Matīsam un daudz cita, nenotika bez to prokremlisko izdzimteņu saskaņošanas un iekrišanas gadījumā Šļesers noteikti neklusētu, kā Zojka Kosmoģenjanska. Atceries, kā sugas brāļi viens otram nodeva ģēlas?
http://jauns.lv/storage/images/t/2011/08/01/977063/660×0.jpg?v=1489577635
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.23
to Jānis Kūka
1. paskaidro man, kāpēc Latvijā, kur ir tāds pederastijas – pedofīlijas lobijs http://www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/630233-par_seksualiem_noziegumiem_aizdomas_turetais_tuns_atkal_uz_brivam_kajam, kādam būtu jāapspiež savas slimās tieksmes? Gluži otrādi, tās varētu būt par pamatu straujai karjeras taisīšanai.
2. Mani jūs nesatrauktu it nemaz, ja vien nelīstu politikā un neveidotu Latvijas, kā pederastiskas valsts tēlu, ja necenstos mūsu jauno paaudzi padarīt par sev līdzīgiem organismiem ar īpaši īpašām vajadzībām un nenestu savu sērgu publiskā telpā.
3. Par putļerastiem es dēvēju tos politiķus, kur strādā pidarasu virsaiša, Putina labā.
0
Jānis Kūka > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.24
-> Basta
Vai, tavuprāt, pastāv kādi citi ticami skaidrojumi Vienotības atbalstam uzturēšanās atļauju tirgošanai, kas neiekļauj klaju valsts nodevību apmaiņā pret mantisku ieguvumu (vai tavas homoseksuālās fantāzijas)?
Vai rīkojums nr. 2, kas bija skaidra atbilde Saeimas atteikumam nodot Šleseru izmeklēšanai, neliecina par Zatlera darbošanos pret oligarhu mērķiem (takā skaitā Šlesera)?
0
andrejs > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.24
viņi pagarināja darba attiecības ar Šļesera ieliktnīšiem: maskačkas kačoku, Ozolu un augsta ranga FSBešņika znotu, Magoni, ka SM uzdeva vadīt Šļesera ieknītim, Matīsam
——————-
kas tur krimināls? par ko Dombrovskim pēc Šlesera aresta :) būtu jābaidās…
0
Ēriks > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.30
Zatlera darbošanos varētu nosaukt par vēršanos pret oligarhu interesēm tikai tiktāl,cik oligarhu intereses traucēja zatleristiem dabūt valdībā kremļa satelītpartiju.
0
Jānis Kūka > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.33
-> Basta
1. Tātad, viens (vai vairāki) tavuprāt netaisnīgi tiesas lēmumi liecina par pedofilu sazvērestību valsts mērogā, nevis par vājiem likumiem un vāju (iespējams konkrētajos gadīdījumos korumpētu) tiesu sistēmu? Nav tā, ka tev stipri patīk sazvērestības teorijas? Ebreji gadījumā arī visur nav vainīgi?
2. “Jūs”? Es neesmu homoseksuālis un nekad nav bijusi interese, bet, spriežot pēc komentāru satura, Tu gan neatteiktos vismaz pamēģināt. Tas jau nav slikti, Basta, vienkārši, manuprāt, apkaunojoši, ka tu uzskati par vajadzīgu to izkliegt katrā komentārā.
Vai tev ir pietiekamas prāta spējas, lai izšķirtu homoseksualitāti no pedofilijas? Es tev palīdzēšu – vienā gadījumā attiecības ir starp diviem cilvēkiem, kas vēlas tajās būt, bet otras ir burtiski noziegums. Ļaušu tev mēģināt atšķetināt kurš ir kurš. Ja nesanāk, tad varbūt ar tik zemu pierīti vajadzētu nodarboties ar savam intelektam atbilstošākām nodarbēm. Līmēt makaronus uz lapām, piemēram. Varbūt kādu pulciņu pamēģināt.
0
andrejs > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.35
pastāv kādi citi ticami skaidrojumi Vienotības atbalstam uzturēšanās atļauju tirgošanai
—————-
Daudz variantu nav. Vēl paliek idejiska pārliecība, ka jo vairāk krievu kolonistu tiks iepludināti Latvijā, jo mazāk iespēju, ka izdosies izveidot latvisku Latviju. Ne jau velti Briseles kungi devuši Dombrovskim iespēju sēdēt augstā amatā.
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.45
to Jānis Kūka
“Vai rīkojums nr. 2”
Rīkojuma Nr2 mērķis bija novērst tuvojošos “dakšu revolūciju” un Zatļera sugas brāļu zarnu nonākšanu uz zemnieku sūdu dakšu zariem un iespējas turpināt zīmēt savu purnu TV ekrānos un apmeklēt čekistu, bandītu un pidarasu ballītes.
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.51
to andrejs
“kas tur krimināls? par ko Dombrovskim pēc Šlesera aresta :) būtu jābaidās…”
Kaut vai tikai par Magoni, ar ko tie kuces bērni, labi zinādami, ka tas ir FSBešņika znots, pielabošu, tieši tāpēc, pagarināja darba attiecības, visai varzai bija jābūt nopratinātai un, tici man, tie mīkstie ātri vien atzītos visā ko no tiem prasa, gan tajā, ko pat neprasa.
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 13.53
to andrejs
Augstu amatu morāliem kropļiem: Dombrovskim un Tuskam, saknes ir kremlī. Būšu izbrīnīts, ja arī čekas mērglim, Pabrikam, netiks izgādāts labs amats Briselē.
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 14.17
to Jānis Kūka
“Vai tev ir pietiekamas prāta spējas, lai izšķirtu homoseksualitāti no pedofilijas?”
Kā zināms, pedofīli: LC morālais līderis, Birkavs, Sončiks, Eisaks un Tūsks, primāri ir pidarasi un arī visi pārējie nesmādētu mazus zēnus, ja vien tos neatturētu bailes, ka pieķeršanas gadījumā no to nolādēto izdzimteņu pirmsnāves kviecieniem nedēļas garumā, ellē uguns sasals.
0
Jānis Kūka > rinķī apkārt 20.09.2017. 16.21
> Basta
> Rīkojuma Nr2 mērķis bija novērst tuvojošos “dakšu revolūciju” un Zatļera sugas brāļu zarnu nonākšanu uz zemnieku sūdu dakšu zariem
a) Viņa uzvārds ir Zatlers, ne “Zatļers”. Šāda infantila vārdu pārveidošana neko nenodara Zatleram (vai kādam citam tavas atjautīgās vārdu pārviedošanas upurim), bet tev liek izskatīties pēc pamulķa. Lūdzu, pārstāj, tevis paša labā.
b) Kas ir ‘Zatlera sugas brāļi’? Tātad, tavuprāt, Zatlers klusībā atbalstīja Šleseru un balsojumu neizdot viņu kriminālvajāšanai, un atlaida Saeimu, lai viņus paglābtu no tautas dusmām? Nevis tāpēc ka ciniski centās izmantot absolūto badaku, lai tiktu Saeimā vai vienkārši naivi ‘darīt pareizo’, bet tāpēc, viņš ir ļaunais ar ļauno motivāciju.
Tu saproti kāpēc šādi apgalvojumi varētu izskatīties pēc sazvērestības teorijas?
> Kā zināms, pedofīli: LC morālais līderis, Birkavs, Sončiks, Eisaks un Tūsks, primāri ir pidarasi un arī visi pārējie nesmādētu mazus zēnus
Tas nav ‘kā zināms’. Lūdzu, padalies ar saviem informācijas avotiem šajā jautājumā, ar lielāko interesi ar tiem iepazīšos.
> pieķeršanas gadījumā no to nolādēto izdzimteņu pirmsnāves kviecieniem nedēļas garumā, ellē uguns sasals
Ko tu centies nokomunicēt ar šiem savārstījumiem? Tu saproti, ka ar šiem veidojumiem tu nenodod aboslūti nekādu informāciju, vienkārši padari sevis rakstīto nelasāmu. Tiec vaļā no šiem plānprātīgajiem niknuma gārdzieniem, pārstāj visur iepīt homoseksuāļus un ānusus un, manuprāt, no tevis sanākts ļoti interesanta alternatīvā balss internetā. No tevis 5 eiro par konsultāciju.
0
basta > rinķī apkārt 20.09.2017. 21.46
to Jānis Kūka
“Viņa uzvārds ir Zatlers, ne “Zatļers”.”
Esmu pārliecināts, ka viņa draudziņi, Puķina galma pidarasi: Kabzdons, Kirkorovs, Moisejevs, Ļeontķjevs un citi, tieši tā to sauc un ja viņam tas nepatiktu, droši vien nebūtu tik daudz laika pavadījis to kompaņijā.
“Kā zināms”, tas ir no krimināllietas materiāliem.
Par “pirmsnāves kviecieniem” tas gadījumā, ja kāds no jūsējiem izdzimteņiem, koprofāgiem, ar sazāļošanas, fiziskās izrēķināšanās draudiem, vai vienkārši varmācīgi būtu sakropļojis kādu no maniem radiniekiem.
Piecus eiro paprasi no sava čekas kuratora, pēc tam, kad viņš ar tevi būs netiklā formā apmierinājis savu dzimumtieksmi un tu no viņa daikta būsi nolaizījis savus sūdus.
0
Jānis Kūka > rinķī apkārt 20.09.2017. 23.37
> Basta
> Esmu pārliecināts, ka viņa draudziņi, Puķina galma pidarasi: Kabzdons, Kirkorovs, Moisejevs, Ļeontķjevs un citi, tieši tā to sauc un ja viņam tas nepatiktu, droši vien nebūtu tik daudz laika pavadījis to kompaņijā.
Kāpēc tev šķiet, ka viņš ir ‘daudz laika pavadījis to kompānijā’? Tad sanāk, ka tu lieto tādu viņa uzvārda formu, lai viņu iepriecinātu?
> “Kā zināms”, tas ir no krimināllietas materiāliem.
Lūdzu padalies ar ‘krimināllietas materiāliem’.
> Par “pirmsnāves kviecieniem” tas gadījumā, ja kāds no jūsējiem izdzimteņiem, koprofāgiem, ar sazāļošanas, fiziskās izrēķināšanās draudiem, vai vienkārši varmācīgi būtu sakropļojis kādu no maniem radiniekiem.
Pag, tad tavuprāt šī nejēdzīgā gānīšanās internetā kādam būtu jāuztver kā draudi, kuriem viņus vajadzētu atturēt no darīšanas pāri taviem radiem. Negribu tevi sarūgtināt, bet nav neviena persona, kurai tava šļupstēšana interneta stūrī būtu uztverami kā ticami draudi vai mainītu kāda uzvedību. Un kas ir ‘jūsējie izdzimteņi’?
> Piecus eiro paprasi no sava čekas kuratora, pēc tam, kad viņš ar tevi būs netiklā formā apmierinājis savu dzimumtieksmi un tu no viņa daikta būsi nolaizījis savus sūdus.
Atkal tā slimīgā pārņemtība ar homoseksualitāti un detalizētas preteklības no tavām fantāzijām. Tev ir bijušas veselīgas attiecības ar sievieti? Tu taču apzinies, ka esi neadekvāts, ne tā? Nav brīnums, ka visur saskati pedofilus un pederastus, ja galvā tev tieši viens no tādas pašas šķiras mājo.
0
basta 20.09.2017. 12.04
Maz ticams, ka čekistu – krievu bandītu mafijai ar kaut kādu komisiju palīdzību izdosies pievākt sev Lemberga salaupīto.
2
Aivars > basta 20.09.2017. 13.58
Nemuldi tukšu. Šajā komisijā 4 cenšas lai valsts apzadzēji netiktu sodīti – Sudraba, Šics, Pimenovs no Saskaņas un Mežulis no ZZS. Arī pieaicinātie eksperti tādi paši – Borovkovs, Alliks un viesis Liepiņš arī tāds pats. Visi nosauktie cenšas uztaisīt ko līdzīgu Krievijas TV šovam, kur barā lamā rietumniekus un slavē savus saimniekus. Nožēlojama parodija. Vienīgais sakarīgais cilvēks tur ir Judins. Lai viņam izdodas vismaz piespiest tos zagļu kalpus parādīt savu īsto seju !
0
basta > basta 20.09.2017. 14.08
to Aivars
Paskaidro man, defektīvais zatļerast, kā komisija varētu panākt valsts apzadzēju sodīšanu? Ja būtu patiesa vēlme sodīt valsts apzadzējus, visa LC komunistu cūku un čekas pidarasu varza un LPP(pidarasu parķija) jau sen būtu barojusi tārpus, bet to sugas un saprāta brāļi, Vienotības kremļjaģas, sēdētu nāvinieku kamerās un nolādētu to dienu, kad šaitans tos ievilināja politikā.
0
Anonīms > Anonīms 20.09.2017. 17.39
kā pamodies un atžirdzis,sb, tā uzreiz uz vardarbību – aizliezgt, noliegt , kaut kādam plikpaurim verdzībā nodot utt – nē, neceri – nesanāks
un viedoklis man ir par visu , jo es interesējos par visu – viss -tā kā samierinies ar mani tieši tāpat kā visi esam spiesti samierināties ar lembergu
tik tavs gājiens novērst uzmanību no liepiņ imanta darbībām – naivi un muļķīgi es teiktu sb
0
Skumjais Bruņinieks > Skumjais Bruņinieks 20.09.2017. 17.58
uz skaisle
Jūs nu gan esat varen manīga, nevar ap stūri apvest..
Kā Jūs uzminējāt un atklājāt šo manu viltīgo komentāra nolūku – “novērst uzmanību no liepiņ imanta darbībām”..?
Nenovērtēju Jūs..tā gadās.
0
Anonīms > Anonīms 20.09.2017. 18.00
nevis tā gadās , bet tā ar tevi ir vienmēr – pats tik raksti garus palagus un domā, ka tāpēc tas vienigais gudrais – bet nu labi – mn jāiet mājās
0