Gaismu!

54

Komentāri (54)

Anonīms 05.09.2017. 10.10

vēl – sasodītie sūda patrioti naciķi – mūsu posts un nelaime – kam jāraksta, jāpēta , jāstāsta par notikumiem Litenē 1940.gadā?

Mūsu literāti to nedarīs- tie slapjām mutēm un līkām mugurām par krievu virsniekiem un viņu sievām – kā tās te cieta – nabadzītes

Pavasarī FB sarakstījos ar vienu puisi, kurš Litenē nevarēja atrast nomocīto karavīru kapus – laikam jau taču tāpēc, ka kādiem un to kādu skaitā pirmie ir naciķi – traucē visa patiesība un īstā patiesība

Par to jums būtu jācīnās, nevis jācenšas mani nospārdīt un nospļaudīt – es sevi no jums pati spēju aizstāvēt – bet okupācijas upuri – tie nē

lūk

0
0
Atbildēt

1

    edge_indran > Anonīms 06.09.2017. 00.25

    ————–

    “Kad tauta iet postā – tad pārējam nav jēgas!” Rainis, 1915.

    Vēsture nav beigusies, viss notiek pašlaik, tāpēc ar 2.Pasaules kara laika zaudējumiem 1940. un 1941.g. jau vairs tikai reto var nošokēt. Par vēl dzīvajiem vajag parūpēties:

    ” Sākot ar neatkarības atjaunošanu 1991. gadā Latvijas iedzīvotāju skaits katru gadu samazinās par 23 tūkstošiem cilvēku,(..)

    Neatkarības gadu laikā mēs esam zaudējuši 700 tūkstošus cilvēku (..)

    Gan mirstības, gan migrācijas dēļ ikdienu Latvijas iedzīvotāju skaits samazinās par 55 cilvēkiem. Mēnesī tas ir par 1650, bet gadā par 23 tūkstošiem cilvēkiem. Tas nozīmē, ka katru mēnesi mēs paliekam nabagāki par vienu mazpilsētu vai pagastu.” Latvijas Universitātes profesors, demogrāfs Pēteris Zvidriņš.(Radio Baltkom, 2017)

    http://www.irlv.lv/upload/simple_file/2012_08/554/me_s_grafiks3.png

    http://jauns.lv/raksts/zinas/235785-katru-dienu-latvijas-iedzivotaju-skaits-samazinas-par-55-cilvekiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

vvilums 01.09.2017. 14.56

Skaisle. Nedomāju, ka ulmaniešu vaina pie LV okupācijas 40.g. bija lielāka par 20% no kopējās, tāpēc nebūtu tik ļoti pelni sev jākaisa uz galvas.

+1
0
Atbildēt

30

    Anonīms > vvilums 03.09.2017. 15.11

    nezinu procentus, bet zinu, ka Ulmanis iznīcināja demokrātiju – savās interesēs – tas ir noziegums , kurš laimīgā kārtā ir sodīts Mēs taču zinam, ka tas pats Staļins ir palicis nesodīts gan tiešā , gan pārnestā nozīmē un kā saka – ceļas no kapa augšā

    Tā kā – pelni ne pelni, bet skaidrībai jābūt un tiešai runai

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 03.09.2017. 16.11

    to vvilums

    Bet tuvu 20% būs? Kā tevi un Sandru, kuri nav cienīgi pat uzmīt tai vietai, kur Latvijas glābējs, Ulmaņa kungs, ir nospļāvies, vēl latviešu zeme nes?

    p.s. Spānijā bija demokrātija un tie, kurus tas interesē, zin, līdz kādai asinspirtij tā noveda Demokrātija nespēj pretoties tādiem režīmiem, kāds bija fašistu Krievijā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 03.09.2017. 16.21

    basta – tu vienreiz no manis kārtīgi dabūsi – par visu, es ticu, ka gūšu to gandarījumu – kauns taču par tevi, nu cik var

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 03.09.2017. 20.46

    Jā,cik var apmelot Ulmani?Kādās vēl savās interesēs?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 04.09.2017. 10.02

    kādā ziņā apmelot?

    Vai tad Ulmanis sev neuztaisīja Šveices pasi, pēc tam kad staļina karaspēku ielaida Latvijā? Padomju sarkanajam krustam ziedoja tūkstots latus un vēl jaunu smuku koferīti sev nopirka.

    Ko tieši es apmeloju ? Ko es rakstu nepareizi?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 04.09.2017. 11.30

    Ko tu centies tagad iestāstīt?Ka Ulmanis 1934.gadā iznīcināja demokrātiju,lai 1940.gadā nopirktu koferīti un Šveices pasi?Tev visi ir mājā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 04.09.2017. 11.33

    protams, Ulmanis sagrāba varu, jo ZS – Ulmaņa partija strauji zaudēja popularitāti. Par reālu kļuva iespēja, ka Ulmani varetu neievēlēt.

    Lūk , un tad notika apvērsums. Un kur tas noveda Latvijas valsti un sabiedrību – mēs zinam.

    Jautājums atkal – kas tavuprāt ir nepareizi tajā, ko rakstu?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 04.09.2017. 12.51

    Un kur tas noveda?Pie tā ka krievu lidmašīnas nebombardēja Latvijas pilsētas un pēc nenovēršamās okupācijas nenošāva un neizveda vairāk latviešu uz Sibīriju?Tev žēl,ka tik daudz latviešu vēl palika dzīvi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 04.09.2017. 12.56

    kā tu zini, tad Latvijas pilsētas tik un tā tika sabombardētas!

    kas tev dod pamatu apgalvot, ka tad , ja latvieši būtu pretojušies varmākām – uz Sibīriju būtu vairāk nosūtīto?

    Jo kā tu zini – kāva un šāva latviešus tik un tā – par Liteni taču būsi dzirdējis ?

    Somi par pretošanos zaudēja 10 % savas zemes , mēs Abreni tāpat – ar visu gļēvo padošanoš un atdošanos zaudējām

    Man ne tikai žēl , man mūžīgs kauns par mūsu gļēvulību , kamēr somiem ir mūžīga cieņa un gods.

    man ir dziļi pretīgi tādi zemiski viltus patrioti kā tu un basta – man kauns,ka esiet latvieši un pie tam vēl vīrieši fuj !

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 04.09.2017. 13.28

    Tikai nedirs,Krievi 1940.gadā ienāca bez kaujas un neko nebombardēja.Varbūt gribēsi vēl iestāstīt,ka Ulmanis pēc tam sarīkoja arī otro pasaules karu?

    Pavisam aptrakusi esi,ka nesajēdz,kādi ir aziātu tikumi pret tautām,kas pretojušās.Par Čingizhanu neesi lasījusi?Esi slavaskāra un godkārīga muļķe,kurai ka tik slavena,kaut vai par tautas bojāejas cenu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 04.09.2017. 13.46

    to Ēriks

    Nav viņa ne slavas ne godkārīga, vienkārši krievu armijas garnozonos nodzīta švabra, kas visās savās nebūšanās vaino latviešus. Pilnīgi loģiski, ka viņa ienīst Ulmani, kura enerģētiskā un tālredzīgā rīcība paglāba latviešus no pilnīgas iznīcināšanas.

    Spānijai nebija savlaicīgi sava ulmaņa un tas noveda pie komunistu nākšanas pie varas, asiņainu izrēķināšanos ar inteliģenci, uzņēmējiem un garīdzniecību un gandrīz vai kļūšanu par PSRS republiku, no kā tikai pateicoties Franko ģēnijam, spāņu tautas brīvības mīlestībai un pašaizliedzībai un drošais attālums līdz Krievijai, kam novērsa Spānijas iekarošana, paglāba.

    Stāstīt vājprātīgai, sātana apsēstai padlai, par būtiskām Somijas un Latvijas atšķirīgām spējām pretoties krievu intervencei, tas pats, kas cūkai mācīt kibernētiku.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 04.09.2017. 15.00

    nezaimo, ērik – var jau runāties, un aizrunāties, bet nezaimo to nomocīto cilvēku piemiņu –

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 04.09.2017. 15.01

    bastiņ, nerausti valodiņu – nesitīšu tevi, nebaidies

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 04.09.2017. 15.24

    to Skaisle

    Vai to nelaimīgo, kurus “Baigā gadā” nomocīja tie nolādētie prokremliskie izdzimteņi, kuriem tikai, pateicoties Latvijas dižgara, Ulmaņa ģēnijam, tas neizdevās daudz ātrāk? Atgādināšu, ka pirms Ulmaņa valsts glābšanas pasākuma, Saeima neko neatšķirās no mūsdienu, kuras vairākums nodrošināja siles Rinkēvičam, Kazlovskim un Matīsam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 04.09.2017. 18.45

    Skaisle,kurš te zaimo nomocīto piemiņu?Ja te kāds to dara,tā esi tu,turklāt tev ar nomocītajiem par maz,gribēji vēl.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 10.05

    Es uzdevu konkrētu jautājumu – vai Litenes un Cnetralcietuma upuri nebija okupacijas sekas? Mēs kalendārā esam ierakstījuši divus masveida deportāciju uz Sibīriju datumus, bet cilvēkus taču sūtīja uz Sibīriju – darba=nāves nometnēm jau visu 1940.gadu – nemaz nerunājot par vēlākiem gadiem.

    Bet jūs man gribiet apgalvot, ka upuri nebija. Jā – tāda ir čekistu politika. Ne jau tikai poļu Katiņu gribēja pierakstīt nacistiem, bet arī noziegumus Latvijā.

    Bet – mani nepārsteidz jūsu – naciķu izteikumi, ka esiet slepenie kremlisti, mēs tāpat zinam.

    Mani turpina pārsteigt, ka Ulmaņa 140.dzimšanas diena vakardien netika atzīmēta vispār. Svētdien viens Nacionālo Dārgumu raidījums LTV1 un viss. Naciķa dzintara kabinetā pie sienas ir Ulmaņa portrets – tātad vismaz naciķiem Ulmanis kaut ko nozīmē – bet vaia tas nebūtu elementāri, ka tiktu runāts, rakstīts, diskutēts – ko tieši mums nozīmē Ulmanis. Un pat es- kas uzskatu, ka Ulmanis bija mūsu valsts nodevējs, pat es tomēr uzskatu , ka viņam kā valsts dibinātājam pienākas tas gods.

    Dievinu – vārda tiešā nozīmē- I.Feldmani un A.Strangu , ( arī H.Tumans un Daina Bleiere ir manas mīlestības) – lūk, viņi vismaz kaut ko rok . LA ir intervija – Debess – lasiet taču – bet ….

    – nu atveriet 04.09. programmas LTV1 un Latvijas Radio – tur ir par visu – tai skaitā krieviski – bet par Kārli Ulmani – 00000 – nekā

    lūk – viena lieta ir nabadzība maciņos – tā ir drausmīga – bet manuprāt, drausmīgaka ir nabadzība prātos un sirdīs

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 05.09.2017. 10.49

    Tev smadzenes atmiekšķējušās,vai citāda vaina,ka nespēj uztvert vienkāršas sakarības????

    A)Latvijas okupācija nebija novēršama

    B)tātad arī upuri nebija novēršami

    C)Pretojoties,upuri un postījumi būtu daudzkārt lielāki.

    D)Nosodot Ulmani par nepretošanos,tu parādi savu vēlēšanos,lai būtu nogalināti daudz vairāk vairāk latviešu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 11.24

    par savām smadzenēm domā – vai es kaut kur apgalvoju, ka vienai latviešu tautai bija 2.pasaules karš jānovērš ?

    es tev skaidri un gaiši rakstu par to, ka ulmanis latviešiem meloja – aicināja latviešus mīļi un sirsnīgi uzņemt draudzīgos krievus, kuri pēc tam tos mīļos un sirsnīgos latviešu galināja nost necilvēcīgā veidā

    un velreiz tev uzdodu jautājumu – pamato savu domu, ka pretjoties būtu bijuši lielāki upuri

    tu aicini uz gļēvumu uz padošaos uz rāpošanu varmākas priekšā uz vēdera – man nelabi to iedomājoties cik tu esi gļotains un zemisks

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 05.09.2017. 11.35

    Skaisle

    “Mani turpina pārsteigt, ka Ulmaņa 140.dzimšanas diena vakardien netika atzīmēta vispār.”

    Arī Latvijas varoņi – leģionāri netiek pieminēti valstiskā līmenī, jo pie varas ir tavējie: prokremliskie izdzimteņi un čekas kājslauķi, no kuriem savulaik Ulmanis paglāba latviešu tautu un valsti, bet būdams žēlsirdīgs, neizbeidza tos, kā trakus suņus.

    Pacieties, Dieva dzirnas maļ lēni, bet pamatīgi. Ulmanis un leģionāri tiks godāti visaugstākā līmenī, bet viņu nīdēji velti lūgsies, lai viņiem ļauj 16. martā atdauzīt savas pieres līdz asinīm pret Brīvības pieminekļa pakāpieniem, bet to kropļu vilciens būs aizgājis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 11.48

    pacieties ?! – nelieti – pretīgais nelieti , man tu saki

    pacieties ? es tevi cietumā ieliktu – visus naciķus vienā kamerā – un tad pacieties tur

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 05.09.2017. 11.51

    skaisle,ja tev bruņots bandīts,kuram nogalināt cilvēku tikpat kā nospļauties,klusā šķērsielā pieprasīs atdot naudasmaku,tu ko darīsi?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 12.06

    nedošu, lai iet un pelna pats , nedošu un viss

    man starp ctu vienreiz tā bija – uz rātslaukuma – tāds milzīgs pienāca un tā arī teica, ka redzot, ka es esot laba sieviete , lai iedodot šim naudu – esot tikko no cietuma, pat papirosiem neesot – es pagrozīju galvu, ka nav un gāju prom – jā man bija bail – jo nevarēju paskriet – abās rociņās man bija somas, bija sajūta , ka no muguras var sist vai zņaugt – bet – es pašcieņu nezaudēju – ne kliedzu, ne raud aju, ne naudu atdevu

    saproti – ka visi nav gļēvuļi

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 05.09.2017. 12.37

    skaisle,ir runa par bandītu klusā vietā,nevis par neapbruņota huligāna naudas prasīšanu rātslaukumā,un bija runa par Staļinu,kurš jau nogalinājis miljoniem cilvēku,nevis parastu despotu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 12.41

    tā būtība ērikiņ nav par bandītu klusā vai skaļā vietā , tā būtība ir par to, ka Ulmanis uzurpēja varu – lai tu saprastu – atņēma tautai varu un piešķīra sev tiesības lemt par mums visiem – viņš lēma padoties gļēvi, bez pašcieņas un goda un tavas pļāpas, ka tā saudzēja tautu ir meli – viss punkts

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 12.49

    un ulmaņa dzimšanas diena būtu tā reize, kad sabiedrībai būtu jārunā , ko nozīmē situācijas , kad vara tiek uzticēta vienam cilvēkam

    staļinam denunci acijas par līdzpilsoņiem rakst ija miljoni, ar i Ulmanim siekalojoties padev as simti t ukstosi – tāpēc , protams, mēs kapājam uzlma nus un sta linus, bet jāsaprot, ka runa ir par kolekt ivo atbildību

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 05.09.2017. 13.13

    Ulmanim padevās nevis simti tūkstoši,bet lielākā tautas daļa,un pareizi izdarīja,jo piedzīvoja ekonomisko uzplaukumu un paspēja izaudzināt patriotisku paaudzi,bez kuras mēs jau būtu izzuduši kā tauta.Denunciācijas …ko tu gribēji no tautas,kura tikai nesen atguvusi brīvību un pavisam nesen tikusi vaļā no dzimtbūšanas?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 05.09.2017. 13.29

    nav tiesa, ekonomisko uzplaukumu piedzīvoja lauksaimnieki , jo v aciem un britiem vajadz eja sviestu un ga lu

    Ulmanis prata run at ar tautu, aizraut to ar daudz am izcilām idej am, bet pamat a t ie bija zemnieki.

    Lasi Strangas akadēmisko pētījumu , kā ulma nlaikos strādnieki cieta nabadz ibā.

    Nepat ik akad emisks darbs? Lasi Bel ševicas Billi , aizej noskaties izrādi NT – Bille.

    Būtībā Ulmanis nespēja vienot tautu, nebija spējīgs ārpolitikā, neveltīja ne naudu, ne laiku un ener giju armijai utt. utjprj.

    Tas labais , ko darija Ulmanis bija maz , sal idzin ajum a ar to slikto

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 05.09.2017. 21.32

    to Skaisle

    “Lasi Strangas akadēmisko pētījumu”

    Stranga ir čekas mērglis un es brīnos, kas tas vēl nav pārlauzis sprandu, paslīdot uz studenta pamestas banānu mizas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vvilums 06.09.2017. 10.01

    negrūd savu vainu uz citiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 07.09.2017. 10.54

    Skaisle, nevajag muldēt,pati lasi akadēmiskus pētījumus:

    Jau agrāk bieži tika apgalvots, ka starpkaru posmā Latvija bija viena no turīgākajām, ekonomiski attīstītākajām valstīm. Bet daudz retāk bija dzirdami nopietni, zinātniski pamatojumi šim apgalvojumam. Tagad tas ir apstiprināts akadēmiskā pētījumā – Latvija bija starp desmit vadošajām Eiropas valstīm, piedevām – visdinamiskākā no Baltijas valstīm.

    Tas pierādīts Lielbritānija izdotajā grāmatā “The Cambridge Economic History of Modern Europe. Volume 2. 1870 to the Present”. Pie izdevuma strādājusi liela cienījamu zinātnieku komanda, vadošie redaktori izdevumam ir Stīvens Brodberijs no Varvikas universitātes (Stephen Broadberry, University of Warwick) un Kevins O’Rurks no prestižās Trinitijas Universitātes Dublinā, Īrijā. (Kevin H. O’Rourke, Trinity College, Dublin).

    Izdevumā publicēta tabula par divdesmit attīstītāko Eiropas valstu Iekšzemes kopproduktu uz vienu iedzīvotāju (GDP per capita) 1922., 1929. un 1938. gados. Mērījums veikts nosacītajos “starptautiskajos dolāros” (vai tā dēvētajos “Geary-Khamis dollar” ar kuriem pētnieki salīdzina dažādu valstu ekonomikas vēstures griezumā).

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/otto-ozols-apstiprinats-latvija-bija-eiropas-bagatako-un-dinamiskako-valstu-desmitnieka.d?id=46812313

    0
    0
    Atbildēt

    0

vvilums 01.09.2017. 14.50

Cik sapratu Sudrabai nav piekļuve ne valsts noslēpumam ne oligarhu krimināllietas 117 sējumiem, un ,ja tā, tad bļāviens.

+1
-1
Atbildēt

2

    basta > vvilums 03.09.2017. 16.04

    to vvilums

    Priekš kam Sudrabai 117. sējumi, vai tad ar IR publicēto nepietiek? Cik saprotu, tev un līdzīgiem organismiem ar to ir bijis vairāk kā pietiekami, lai noteiktu valsts nozadzējus un varbūt pat piespriestu tiem pelnīto sodu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > vvilums 05.09.2017. 12.13

    Sudrabai nav piekļuve ne valsts noslēpumam ne oligarhu krimināllietas 117 sējumiem

    ——————–

    Toties viļums ir dzirdējis “Batjkas sarunas”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 01.09.2017. 08.47

Savulaik jau te komentāros rakstīju,kā saraudināju vienu savu labvēli. Kundze man iedeva lasīt Janovska romānu Sola. Grāmatu atdodot es saku,ka tā mani gan saskumdināja,gan sadusmoja. Skumjas par cilvēka-latvieša ciešanām,dusmas par absolūto gļēvumu – it kā Rietumi par Latvijas okupāciju atbildīgāki kā Staļins. Pašu latviešu atbildība vispār nav pat iedomājama. Visi citi vainīgi,tikai ne ulmanieši. Tai kundzei asaras acīs -jā,latviešu posts esot Rietumu nodevības sekas. Es neoadevos. Lai raud cik grib,bet kamēr paši neuzņemsimies atbildību-nekas nemainīsies. Tā es domāju arī par šodienu. Gribam Rietumu labklājību,bet ar putina krievu metodēm.

Bet demokrātija nav iemācāma kā dzejolis. Learning by doing -labāk jau nepateikt. Tieši tāpēc es ļoti augstu vērtēju JKP rīkotos protesya mītiņus.

+2
-2
Atbildēt

13

    zanE. > Anonīms 01.09.2017. 10.06

    …eh, Skaisle, negribas jau Tevi saslavēt, ka nepaliec lepna…:)

    …Tevis rakstītajam un viedokļiem komentāros tik bieži varu piekrist…tāda dzirkstele iekšā, tieši pa pieri…gan ar nātrēm, gan ar pieneņpūkām māki savu sakāmo ietērpt…

    …lai jauka diena!…un 1.septembris ar atmiņām – lai pakņudina… :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 03.09.2017. 15.25

    zane,es ar savām emocijām kā ar karstu zupas katlu rokās – ne zemē mest, ne panest – dedzina pirkstus …

    Manis minētā kundze, piemēram, saka, ka bez Ziedoņa nebūtu bijusi Atmoda. Es pretī, ka bez Ziedoņa Atmodu varbūt nebūtu vadījuši čekisti un čekas aģenti un mēs šodien dzīvotu pavisam citādi, bez tā , ka čekisti sūc mūsu asinis.

    Vai vēl tā kundze man pārmet, ka man esot kaut kāds mistisks naids pret latviešu rakstniecēm. Es saku, ka nē , ka nav nekāds naids, bet tikai nespēja pieņemt, ka padlaiki ir pagājuši – slpētās metaforas un kruzuļi valodā sen vairs nav vajadzīgi , visu var teikt droši un skaļi un tieši, bet ka šīs dāmiņas un viņu pielūdzējas turpina padlaiku stilu – šo tukšo bezjēdzīgo vārdu mežģīnošanu , kurā doma nespēj ne īsti piedzimt, bet ja piedzimusi – nespēj izdzīvot.

    nu , zane, nu vai nav kā es rakstu ?

    Zini – laikam atkal tai pašā The Economist lasīju , ka Mazo lietu dieva autore Roja Arundhati beidzot uzrkastījusi jaunu romānu, bet ka visus šos divdesmit gadu tā dāma – kas par romānu saņēma miljonus – cīnījusies par cilvēktiesībām …

    Pie mums?!!! Elle un indija, zane, johaidī – mums Māra Zālīte drukā operetes par Tobago, kur latvieši brauca organizēt vergu tirdzniecību – viena sasodīta dzejniece var slavināt necilvēcību , kura laimīgā kārtā nesanāca kaut cik nopietni, bet visi jampapiņlatvieši iet un priecājas – redz kādi malači bija mūsu senči …

    vai bļedj, manu nodokļu naudu tērē lai slavinātu krievu okuonatu virsnieku sievas – bļedj un miljons reižu bļedj – piedod zane, deg man pirksti = emocijas tā , ka noturēties nevaru, bet kaut ko tādu iedomāties, ka tā ir īstenība – to es nespēju

    intersanti – cik šādi bļodlaiži humānisti literāti balsos par pieminekli kononovam – kuram nevis piemineklis jāceļ, bet kurš elles katlā jāvāra …

    nu labi …. ko tur daudz ….izbļaustījos un miers…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 03.09.2017. 20.48

    Kurā vietā konkrēti Zālīte tajā operā slavina necilvēcību?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 04.09.2017. 09.59

    tas, ka tu ērikiņ esi neizglītots ir viena problēma, cita daudz lielāka – ir tā, ka tu nemaz necenties sevi izglītot.

    Vēl cita lieta, ka dzejniecei Zālītei nu gan izglītības trūkumu nevar pārmest – ja nu gadījumā nav dzirdētas LVI pētnieces M.Jakovļevas lekcijas par hercoga laikiem Kurzemē , tad noteikti var atrast materiālus ar šīm lekcijām.

    Ierosmei tikai pateikšu, ka ne Andrejsalā , ne Tobago salā neauga garšvielas un smaržvielas. Biznesa plāns bija Andrejsalā savākt vietējos, samest kuģos un tad prom uz Tobago , kur tos notirgot.

    Ja mūsu brašie senči šai sakarībā būtu apdziedāti un apspēlēti pagājušā gs sākumā – to vēl varētu saprast. Bet ir taču 21.gs. – mēs vismaz domājam , ka esam Eiropas civilizētā daļa, vismaz izliekamies …

    Nu bet kad naudu vajag ātri un tūlīt, tad jau bauriem var uztaisīt tādu dziesmuspēli – galvenais lai lustīgi – par ko- nav svarīgi

    Ar operu gan tam visam nav nekāda sakara …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 04.09.2017. 11.26

    Tam nav nekāda sakara ne ar operu,ne ar dziesmuspēli,ko tu te blamierē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 04.09.2017. 11.31

    kam nav sakara? tu raksti konkrēti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 04.09.2017. 12.54

    Tavam vēstures aprakstam nav nekāda sakara ar Zālītes garadarbu,kurā nekas netika slavināts,skaidrs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 04.09.2017. 12.59

    zālītes gara darbs ir par latviešiem – kuri devās uz koloniju ne jau bietes sēt un kartupeļus stādīt, bet tirgoties ar cilvēkiem

    Par to nav jāraksta dziesmuspēles. Vai tematu trūkst – lai uzraksta joku spēli kā jautri čekistu pavadībā pa ārzemēm vizinājās

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 04.09.2017. 13.30

    Ko nu lej,latvieši paši bij dzimtcilvēki,droši vien brauca,lai dabūtu zemi un brīvību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 05.09.2017. 10.12

    ērikin, laikam jau tā ir ka stulbums un slinkums ārstēšanai īsti nepadodas ….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 05.09.2017. 12.00

    Droši vien,tavs stulbums ir liels un neizmērojams,un man nevajadzētu censties.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 05.09.2017. 13.55

    priekš kam – tāpat skaidrs, ka šai ziņā esi zicilāks

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 07.09.2017. 10.59

    Jā,skaidrošanā esmu izcilāks,bet tādu muldoņu,kā tu atrast visā pasaulē otru tādu droši ka ir pagrūti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam