Ašeradens: “Vienotībai” ir labs pamats būt ievēlētai nākamajā Saeimā
46Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Komentārs /
21. augusts
Jāsēj rudzi?
Tēma /
4. augusts
Ir jāmainās!
Aktuāli /
4. augusts
Kā sasildīties ledusskapī
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Komentāri (46)
andrejs 21.08.2017. 16.12
Politiķis arī nosauca trīs svarīgākos partijas tuvākā laika uzdevumus. Pirmkārt, jāizvērtē, kur “Vienotība” ir kļūdījusies, lai to vairs nepieļautu.
Kongresā iezīmējusies samērā skaidra politiskā karte, kurp partijai jāvirzās
————————————————–
Ja mēs noskaidrotu, ko Vienotība atzīst par savām rupjākajām kļūdām, kas novedis partiju pie 2% reitinga, tad varbūt varētu saprast, kurp viņiem jāvirzās. No raksta mēs to nevaram uzzināt.
0
skaidrais 21.08.2017. 15.59
Protams,ka ir pamats, jo daudz kas ar V ir noticis vai nenoticis, manuprāt, ir viņu “partneru” un “draugu” nopelns. Tāpēc ar paššaustīšanos uzmanīgi, vienīgi pret intrigām un kašķiem jāvēršas ar vislielāko nežēlastību.
0
andrejs 21.08.2017. 13.21
Pat Smiltēnam arvērās acis un arī viņš saprata, ka Šķēles taukmūļu un Zatlera krievmīļu virums der tikai kā cūku ēdiens, nevis cilvēku pārtikai.
4
basta > andrejs 21.08.2017. 13.40
to andrejs
Vispār jau Smiltēns pats ir no taukmūļiem, SCPodsķilkām.
0
andrejs > andrejs 21.08.2017. 16.04
Arī sociķis tāpat kā Pabriķis un Štokenbergs?
0
Austras koks > andrejs 21.08.2017. 16.28
Andrej, Smiltēns bija SCP biedrs, SCP valdes loceklis un Štokenberga palīgs.
Vienīgi, cik var saprast no šī – https://www.pietiek.com/raksti/stokenbergs_aicina_atgriezties_pie_sarunam_par_plaso_koaliciju_ar_zrp_un_sc – Smiltēns, atšķirībā no Štokenberga un Pabrika, ir bijis pret koalīciju ar SC.
0
andrejs > andrejs 21.08.2017. 16.49
to basta un AK
Man jau bija tādas aizdomas, ka zvērināts sociķis. :))) Bet kaut kāda sirdsapziņa un kritiskā domāšana tomēr ir saglabājusies.
0
basta 21.08.2017. 12.44
“Partijas ģenerālsekretārs Artis Kampars gan dalījās ar kādiem satriecošas aptaujas datiem, kurā pilsoņi norādījuši, ar ko viņiem visvairāk saistās partija “Vienotība” – tā esot augstprātīga, korumpēta un nepildot solījumus.”
“Vienotības” priekšsēdētāja vēlēšanas pārtop drāmā
http://www.la.lv/vienotiba-cinisies-pret-diviem-virzieniem/3/
0
Absints 21.08.2017. 12.36
Ašredanam šo partiju atkopt būs grūtāk, kā saulītē iecelt jaunu partiju. Jo V sabiedrībā tagad tiek uztverta ar mīnusa zīmi. Tas nozīmē, ka no sākuma šis mīnuss ir jānodeldē. lai tiktu pie pozitīvas uztveres. Jauna partija vienmēr sāk no nulles.
Un piekrītu komentētājiem, ka viens cilvēks partiju nenogremdēja. Puvuma smaka bija jūtama jau sen, un godīguma partijai, kādu sevi savulaik pozicionēja Vienotība, vajadzēja no tās tikt vaļā. V to nedarīja un pārvērtās par “savējo” partiju. Tā kā tas ir Bendrātes, Kampara, Zaķa, Spolīša, un protams, Āboltiņas nenogurstošais darbs, kuras pienesumu tajā nevar noliegt. Savukārt, V vēlētājs nav tāds kā Saskaņai vai ZZS, kas korupciju un intrigas uztver par varas atribūtiem. V vēlētājas tomēr grib redzēt partiju, kas seko pašas izvirzītajiem ideāliem..
Ašredanam tagad riktīgi viss tas jāvēdina būs, un nav teikts, ka līdz viņam līdz vēlēšanām tas izdosies… Smaka turas ilgi..
Vispār jau es brīnos par atlikušajiem biedriem. Vai nu naivums, vai iekšējā pārliecība, ka V ir nesatricināma un būs vienmēr..
3
basta > 21.08.2017. 12.56
to Ķīps
“Savukārt, V vēlētājs nav tāds kā Saskaņai vai ZZS, kas korupciju un intrigas uztver par varas atribūtiem.”
Vienotības atbalstītājs ir identisks SC atbalstītājam, atšķirīga vien komunikācijas valoda. Neatceros, ka “kritiskais” Vienotības vēlētājs, kad prokremliskie mērgļi, Savicka apteksnes: Dombrovskis un Kampars kopā ar Vienotību, pretēji visiem saprātīgiem speciālistu argumentiem uzblieza ar gāzi darbināmo TECII 2. kārtu, kas katru gadu Savickim ienes miljonu peļņu, bet latviešu valstij desmitiem miljonu lielus zaudējumus, būtu novērsušies no kremli apkalpojošās zagļu un sodomītu varzas.
0
janis_laiks > 21.08.2017. 18.55
Ķīps…Bendrātes, Kampara, Zaķa, Spolīša, un protams, Āboltiņas nenogurstošais darbs,…
======
1. ne tikai tas, bet arī totāls kapacitātes trūkums, – jaunā valde = Straujuma, Reirs, Abumeris – vai tie būtu idejām bagāti, aizrautīgi, kompetenti strādātāji jebkurā V un valstij svarīgā jomā, jeb tomēr sevi pozicionē kā kuslas radības, kas veģetē uz nodokļu maksātāju rēķina? Ko vēdināt un slaucīt vēl pietiekoši, domāju, pacelt V neizdosies.
2. Pat, ja V saņems savus kārotos 5%, tai nebūs iespēju realizēt savu “godīguma un taisnīguma” politiku, jo visu nosaka koalīcija. V jau līdz šim daudz ko no solītā un gaidītā bija spiesta upurēt koalīcijas kompromisos, tā būs arī turpmāk. Solīto (vai sev vēlamo) realizēt var tikai tā partija, kurai ir absolūtais vairākums, kā RD. Kamēr V+JKP+PAR vairākuma nav, tā NEREALIZĒS NEKO, jo tam nepiekritīs N+ZZS+SC.
0
Ēriks > 21.08.2017. 19.14
Interesanti,ko V+JKP+PAR varētu realizēt…migrantu ievešanu,uzturēšanās atļauju andeli,pilsonības došanu okupantu pēcnācējiem bez latviešu valodas zināšanām,Sukhoi lidmašīnu iepirkšanu,geju laulību atzīšanu,ko vēl?Kādu uzņēmumu nolaist uz grunti un atdot Krimas ”biznesmeņiem”?
0
basta 21.08.2017. 11.54
Es nezinu, ar kuru galu Ašeradens domā, tā apgalvodams, kad saimnieks jau ir uzlicis likmi uz JaunoKP?
0
DD1 21.08.2017. 10.36
Var apbrīnot Ašeradena paškritikas trūkumu. Vai ir kaut viens pierādījums vina autoritātei sabiedrībā, uz kuras pamata varētu celt “Vienotības” reitingus? Nav. Vēlēšanu sietu neizturējis 2. ešelona politiķis, kam līdzi velkas laikraksta “Diena” ēna.
Ķirsis bija vienīgais, kas varbūt varēja iepūst partijā dzīvības dvašu, bet tagad,- gals klāt.
26
klusais > DD1 21.08.2017. 11.48
Var piekrist par paškritikas trūkumu … Mēs šobrīd redzam rezultātu aplamai kadru politikas stratēģijai kuras rezultātā nav izauguši jauni un specīgi iespējamie līderi . Par iemesliem kapēc varam protams diskutēt.
0
basta > DD1 21.08.2017. 11.57
to DD1
Pat ja Ķirsis būtu patstāvīgs politiķis, domāju, noteikti būs sapratis, ka pareizāk būs atgriezties zem SC sedziņas, un dabūt amatu RD.
0
zanE. > DD1 21.08.2017. 11.58
…DD1…hmm…Tu raksti: – “Vai ir kaut viens pierādījums vina autoritātei sabiedrībā, uz kuras pamata varētu celt “Vienotības” reitingus?”…
…tātad – Tu esi “viena cilvēka” partijas atbalstītāja?…mums bija zvaigzne Šlesers, zvaigzne Šķēle, zvaigzne Zatlers – kā liks, tā būs…
…par ko kritizēji Āboltiņu?…viena cilvēka partiju fantāzijās uzbūvējāt…Āboltiņa to un Āboltiņa šito, samaitāja partiju, iznīcināja utt. …ne-a, viens cilvēks nevar ne partiju “uzbūvēt”, ne partiju nograut…tas ir komandas darbs…iekšējie kašķi par ietekmi, mūžīgās sieviešu intrigas, kas tika izbļautas uz tirgus laukuma – atņēma laiku nopietnam darbam un mērķiem, kāpēc partija tika dibināta…
…tā komanda, kas palikusi Vienotībā ir spējīga strādāt…katrā partijā notiek šķelšanās, pašattīrīšanās un ir aizgājēji…Vienotības biedriem allaž gribējies to izdarīt ar blīkšķi…Smiltēna varaskāre izrādījās vēl spēcīgāka par Āboltiņas tieksmēm…un puišelis kļūdījās, cerēja palēkties pa karjeras kāpnēm, lēkājot pa Āboltiņas kauliem…pārrēķinājās…
…Ķirsis ir labs “lietaskoks” un no viņa izaugs krietns politiķis…laiks rādīs…
0
klusais > DD1 21.08.2017. 12.23
zane – partijā ir jābūt līderim . Vienotībā to neredz patreiz , jo pirmkārt pieminetā kadru politikas stratēģija , otrkārt iekšējā dalīšanās grupējumos .
Āboltiņa diemžēl ir galvenais personāžs kurš partiju ir novedis tur kur viņa ir , bet taisnība ir arī tajā apstāklī , ka tas nevarētu notikt ja partijas biedri nebūtu to ļāvuši un būtu spējīgi nostāties pret viņu . Par iemesliem kapēc ta nenotika nediskutēsim . Par to vai Ķirsis būs lietaskoks rādīs tikai laiks.
0
klusais > DD1 21.08.2017. 12.25
Un vēl par raksta tēmu – es diezgan droši domāju ,ka Ašerādens pats nemaz negribēja būt par partijas vadītāju , atšķirībā no Smiltēna .
0
zanE. > DD1 21.08.2017. 12.32
…Klusais…piedod, bet…neticu, ka Āboltiņa lēmumus pieņēma vienpersoniski…visus apstrādāja, šantažēja pa vienam, draudēja vai piesolīja labumus, tad atnāca – uzsita kulaku galdā un visi pārējie padevīgi māja ar galvu…
…protams, uzvelt visu atbildību Āboltiņai, tas ir izdevīgi ikvienam, bet…vai ar to var atmazgāties pārējie partijas, valdes un domes biedri?..nu, nu…
…starp citu, vakar tviterī ceļoja e-pasta sarakste, ko publicējis lapsa…hmm…diez, kā pie viņa tā nonāca?… :)
…tur kāds no Vienotības biedriem ļoti labus jautājumus uzdevis Smiltēnam…
P.S. …par iekšējiem grupējumiem – šķiet, ka tie jau būs sameklējuši jaunas mājas…ko ārdīt… :)
0
klusais > DD1 21.08.2017. 12.37
zane – nu pieļauju , ka vienpersoniski nē , bet ar saviem līdzskrējējiem kuri skatījās viņai mutē gan . Es tagad 3 nedēļas biju jūrā … un tur tādi sapņi :)
0
zanE. > DD1 21.08.2017. 12.42
…Klusais…tieši tā!…un to vēl nevar zināt, kurš tur lielākās intrigas pina…
0
klusais > DD1 21.08.2017. 12.45
zane – labi , labi – Āboltiņa ir balta un pūkaina :)
P.S. Un Straujumas valdību realitatē gāza piderboni no Marsa :)
0
DD1 > DD1 21.08.2017. 13.28
> zanE
“Smiltēna varaskāre izrādījās vēl spēcīgāka par Āboltiņas tieksmēm…un puišelis kļūdījās, cerēja palēkties pa karjeras kāpnēm, lēkājot pa Āboltiņas kauliem…pārrēķinājās…
…Ķirsis ir labs “lietaskoks” un no viņa izaugs krietns politiķis…laiks rādīs..”
Piekrītu šim un visam pārējam. Smiltēns tomēr, jau krietnu laiku būdams Āboltiņas pāžs, parotājās politikā ar viņas spalvām.
0
zanE. > DD1 21.08.2017. 13.34
…Klusais…nē, Āboltiņa nav balta un pūkaina, to nekad arī neesmu apgalvojusi…tik iebildusi, ka visu norullēt uz Āboltiņu un slēpties aiz viņas muguras – visiem ir bijis izdevīgi…
…Tevi apmierināja Straujumas valdība?…nopietni?…
0
lno > DD1 21.08.2017. 14.49
..Tevi apmierināja Straujumas valdība?…nopietni?…
________________________
Interesanti, kurš veda 3 MP kandidātus vienlaicīgi izrādīšanai Bērziņam? Paši pūta, paši dega. Vai Straujumu uzspieda ASV vēstniecība? Āboltiņa pati atteicās vadīt valdību: trūkstot ekonomiskās kompetences.
Kas vēl spilgtāk apliecina atlikušā V elektorāta aprobežotību kā plusiņi pie zanEs komentāra? Ja jau idioti, tad uz ilgu laiku, ja ne uz visu mūžu:):):)
0
dzeris49 > DD1 21.08.2017. 16.46
Es gan Āšeradenam piekrītu, viņš pilnīgi adekvāti norādīja, ka pirmais, kas būtu jādara, kopīgi jāizanalizē V kļūdas,utt., kur tad te kāds paškritikas trūkums?
Vai arī jūs domājat, ka viņam būtu jākaisa sev uz galvas pelni un nepārtraukti jāvaimanā – ar V ir beigas, ar V ir beigas?
Man jau šķiet, ka līdz beigām vēl tālu, ja tikai spēs savākties un pārvarēs to zināmo paniku, potenciāls V principā lielāks, kā jebkurai citai partijai, to biedru kvalitāte principā arī nesalīdzināmi augstāka, vajag tikai mobilizēties, un nospraust konkrētus mērķus ar konkrētas programmas pamattēzēm, vēl jau laiks ir.
Un manuprāt, akcents būtu jāliek uz to pašu veco – tiesiskums, godīga politika, politiskā ētika,liberāla ekonomika, birokrātijas mazināšana, virziens uz Eiropu, un vēl būtu jādistancējas no dažiem Āb. laika V politiķu neētiskām un apšaubamām rīcībām un lēmumiem.
Citiem vārdiem, vajadzīgs restarts.
0
DD1 > DD1 21.08.2017. 17.09
> dzeris49
“vajadzīgs restarts”
Neticu “Vienotības” restartam, jo Ašerādens nav idividualitāte, spēcīga personība.
0
zanE > DD1 21.08.2017. 17.29
…DD1…no Tava konta vēl kāds raksta?…pārlasi vēlreiz savu komentāru no 21.augusta 2017 13:28…
0
traductrice > DD1 21.08.2017. 17.31
…Tevi apmierināja Straujumas valdība?…nopietni?..
—–
un kas pie tā bija vainīgs, ka Straujumas valdība vispār izveidojās??? Aizmirsies vai negribas pieminēt? Ļoti labi atceros, kā Āboltiņa tika aicināta vadīt valdību, un atceros arī viņas spožo atbildi – par bērniem un ģimeni, kas ir prioritāte!
Tieši šī neizmantotā iespēja kļuva par Āboltiņas kapazvanu. Visas pārējās kļūmes un ķibeles tikai uzslānojās šai “fatal error”. un iekāpšana Saeimā pāri Junkura (vai Junkera, kas to vairs atceras), atvainojos, līķim, ir tikai punkts.
Starp citu, es augstu vērtēju Āboltiņu kā politiķi (gan pagātnē, gan tagadnē), un aizvien uzskatu, ka viņa ir GODĪGA (cik nu godīgs politikā vispār var būt), taču nevar noliegt, ka Vienotības gremdēšanā viņa ir ļoti, ļoti vainīga – gan tiešā veidā ar nepārdomātu rīcību, gan netiešā veidā – neizslaukot partijas kambarus no zaķiem un kampariem
ļū
0
andrejs > DD1 21.08.2017. 18.28
Ašeradena kādreiz vadītajā Diena.lv labs Agneses Margevičas raksts par V kongresu “Vienotības dalīšanās varas nišu nemazina” :
https://www.diena.lv/raksts/latvija/viedokli/_vienotibas_-dalisanas-varas-nisu-nemazina-14178772
0
klusais > DD1 21.08.2017. 19.11
zane – stāsts ir par to , ka V gāza pati savu valdību nespējot nodrošināt varas paturēšanu savās rokās .
0
Baiba. > DD1 21.08.2017. 19.19
>Klusais
Tā īsti nebūs taisnība. Varas atdošanu ZZS nodrošināja Nacionālā apvienība. Ideoloģiski tuvākos partnerus ZZSam nopirka ar amatiem un NA ar Vienotību seni rēķini bija jākārto par Bordānu.
0
klusais > DD1 21.08.2017. 19.30
Baiba – nu pieņemsim ka arī šāda versija var pastāvēt :)
0
DD1 > DD1 21.08.2017. 19.48
> zanE …DD1…
“no Tava konta vēl kāds raksta?..”
Neredzu nekādas pretrunas,- mans komentārs 21.augustā 13:28 bija pievienošanās Jūsu komentāram attieksmē pret Āboltiņu un Smiltēnu. Te mums pilnībā sakrīt. Ja Jūs uzskatāt, ka “Vienotība” atgūs otro elpu ar Ašaradena ievēlēšanu, tad te mums galīgi nesakrīt.
Vēlreiz: no top cilvēkiem “Vienotībā” saskatu tikai 1 personību, Ķirsi, par to pārliecinājos pašvaldības vēlēšanu laikā, kaut nemaz necerēju, ka viņš būs tik labs. Ašeradens ir garām. Tādēļ neredzu “Vienotībai” vairs nekādu nākotni, jo spicē jābūt pārliecinātam, pozitīvam, harizmātiskam cilvēkam – vilcējam, ceļa rādītājam, līderim.
Varam pat likt likmes līdz nākamajām Saeimas vēlēšanām. Es lieku uz to, ka “Vienotība” nepārvarēs 5% barjeru. Es jau pašvaldības vēlēšanās vairs par to nebalsoju kaut priecājos, ka “Vienotība” iekļuva RD un var sadarboties ar JKP, jo Baiba Broka vienmēr bijusi viltus partneris.
0
klusais > DD1 21.08.2017. 20.16
DD1 – 5% var dabūt . Viss atkarīgs cik aktīvs būs Ašerādens un cik daudz izdosies noslēpt Āboltiņu . Piebalga gadījums lieliski pierāda , ka zem guļoša akmens ūdens netek.
0
DD1 > DD1 21.08.2017. 20.25
> klusais DD1
“5% var dabūt”
Atcerēsimies un parunāsim pēc Saeimas vēlēšanām.
0
klusais > DD1 21.08.2017. 20.46
DD1- ok, bet atcerēsimies par priekšnoteikumiem .
0
DD1 > DD1 21.08.2017. 21.04
> klusais DD1
“ok, bet atcerēsimies par priekšnoteikumiem”
Nē, vienkārši:
Ieejā: “Vienotība” šodien pēc kongresa ar Ašeradenu priekšgalā.
Izejā: “Vienotība” ir vai nav nākamajā Saeimā. :)
0
klusais > DD1 21.08.2017. 23.09
DD1 – tad mēs runājam par dažādām lietām , jo es minēju , ka 5% ir pārsniedzami pie 2 nosacījumiem – tiek paaugstināta komunikācijas intensitāte ( radīta darbošanās ilūzija ) , otrs – acīs nerēgojas Āboltiņa .
Manuprāt es diezgan skaidri noformulēju priekšnoteikumus . Tavs IN/OUT ir paša uzģenerēts nevis manis pateikts. Man ir pasākums IF , jeb vienkāršais UN elements .
0