“Rīdzenes sarunas” – vai nu tagad vai nekad!

246

Komentāri (246)

Svešinieks 17.07.2017. 11.03

«Vienotībā vēl joprojām atrodas cilvēki, kuriem ir skaidrs skats par Latvijas attīstību, pieredze politikā un jācer arī – godaprāts.»

Bet kā šie cilvēki ar «skaidro skatu» varēja neredzēt, kas notiek valstī? Un ja viņi redzēja, kāpēc nerīkojas? Varbūt tāpēc, ka viņiem ir «pieredze» izlikties par beigtu, locīties un izvairīties no skaidrām atbildēm, tēlojot apņēmību. Kāpēc viņi tā uzvedas? Tāpēc, ka viņiem tas bija izdevīgi. Viņi nav politiķi, jo turēties pie siles nav politisks mērķis un šī prasme nav īsta «pieredze politikā». Politiķis ir tas, kas prot sasniegt politiskus mērķus un kas gatavs apmaksāt šo mērķu sasniegšanu saskaņā ar cenrādi. Godaprāts šinī gadījumā nav opcija, uz kuru var tikai cerēt. Tas ir primārais nosacījums. Politiķis bez godaprāta ir tikai sīks blēdis neatkarīgi no viņa amata.

«Mūsu vispār nav daudz, vēl mazāk ir sakarīgu politiķu – nogānīt visus pēc kārtas nešķirojot būtu nesaprātīga rīcība.»

Šo stāstu par maziņu valstiņu, kurā dzīvo bāleliņi ar līgaviņām, saņem par savu darbiņu naudiņu un mēdz iedzert aliņu, lai viss apkārt izskatītos tik mīļi un puķaini, es dzirdu ne pirmo reizi. Šis Latvijas valsts tēls iemiesojas jaunā pasē, kuru daži nīgri cilvēki uzdrošinājās apsaukāt par dziesmu svētku caurlaidi. Cik es varu saprast, Latvija ir pilnvērtīga suverena valsts. Un šī valsts var pastāvēt, ja tajā ir pietiekoši daudz cilvēku, kuri var pildīt valstsvīru pienākumus. Ja tajā ir tikai cilvēki ar «pieredzi politikā», mums ir tikai rezervācija, «kur latvju meitas zied, kur latvju dēli dzied». Vārdi sakarā ar šo jautājumu mani vairs neinteresē vispār. Tikai darbi, tas ir attieksme pret tiem, kas iztirgoja Latvijas suverenitāti.

«Arī “Vienotība” ir paveikusi labus darbus, pat viss, ko darījusi Solvita Āboltiņa nav tikai melns un slikts.»

Arī fašisti ir paveikusi labus darbus, pat viss, ko darījis Hitlers nav tikai melns un slikts, bet vēsturē šie cilvēki tika ierakstīti kā briesmoni.

«Šobrīd jebkas, kas ved mūs ārā no organizētās noziedzības veiktās valsts nozagšanas, ir atbalstāms.»

Cik es saprotu, ar šo «jebkas» autore domāja «jebkurš». Bet noziedznieki un tie, kas skatījās uz viņu noziegumiem caur pirkstiem, nekur mūs neizvedīs.

0
0
Atbildēt

0

Rasa 13.07.2017. 14.19

Apstāklī, ka nesagaidījām skaidri definētu protestu mērķi, saskatu organizatoru kļūdu vai, varbūt, atvērtas durvis. Negribētu piekrist tam kā situācija tiek salīdzināta ar ugunsgrēku, drīzāk varētu būt runa par ieilgusām zemdegām. Izplūdusie fomulējumi varētu būt cēlonis dalītai sabiedrības attieksmei. Domāju, precīzāk būtu runāt nevis par “tagad vai nekad”, bet par seit un tagad izteiktu neuzticību par konkrētu nodarījumu. Nevis visi pret visiem, kas rada bažas par notikumu neprognozējamu attīstību, liek būt piesardzīgiem daudziem, kas vēlas publiski protestēt pret demokrātijas nozagsanu.

+2
-1
Atbildēt

0

Gatis 13.07.2017. 04.43

Rakstā minētie protesti un akcijas, diemžēl, ir lemtas neveiksmei. Tie radīs tikai troksni ne risinājumu.Ar ko tad “atcelt ģenerālprokuroru” atšķiras no “Atlaist Saeimu”! “Atlaist Saeimu”! savulaik 13.janvārī?

Patiesajam risinājumam veltīšu analītisku rakstu vēlāk, ja vien redakcija atļaus to publicēt.

+3
-3
Atbildēt

0

Mārtiņš 12.07.2017. 23.17

Tad beidziet kultivēt, mēs to nedaram. Pašvaldību vēlēšanās piedalās politiskās partijas, tātad tas ir politisks process

+2
-1
Atbildēt

3

    lno > Mārtiņš 12.07.2017. 23.42

    Mārtiņš. Vieni būvē mūžīgo dzinēju, citi integrēs nepilsoņus:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Džerijs Šterns > Mārtiņš 13.07.2017. 01.35

    Bet vēl citi uzliek mīksto – un pēc tam paši brīnās…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Mārtiņš 13.07.2017. 07.54

    Tur nav ko brīnīties,viņi te iebrauca kā dižās krievu tautas dēli un meitas palīdzēt nekulturālajiem un neattīstītajiem aborigēniem labusiem,uz kuriem skatījās no augšas,no tāda prāta stāvokļa izkļūt ir brīnums,bet brīnumi,kā zināms,notiek ārkārtīgi reti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Mārtiņš 12.07.2017. 22.45

Ja tiešām kādam ir interese oar Progresīvajiem, tad iesaku mums piesekot Facebook lapai.

Jums ir pilnīgas tiesības apsaukt mùs par margināļiem, jo partiju nodibinājām tikai šogad- 8.martā. Tomēr kā biedrība ar tādu pat nosaukumu esam strādājuši jau vairākus gadus. Viens no redzamākajiem darbiem, ko esam sasnieguši ir 12 000 parakstu savākšana manabalss.lv par progresīvo nodokļu sistēma, kas ir iesniegta un izskatīta ar mūsu lìdzdalību Saeimā.

Pamanìju, ka mums te kāds cenšas piekārt birkas saukājot par komunistiem, geju aizstāvjiem, krieviem utml…. ko lai atbild uz paranojiskiem izteicieniem….saprātìgos aicinu apskatìt mùs FB vai http://www.progresivie.lv

Tiekamies rīt plkst 8:30

+2
-2
Atbildēt

6

    rinķī apkārt > Mārtiņš 12.07.2017. 22.53

    Kā tad Progresīvajiem īsti ir ar tiem nepilsoņiem un pašvaldību vēlēšanām ?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > Mārtiņš 12.07.2017. 23.00

    Jā, mēs uzskatām, ka šībrīža politika iedalot cilvēkis, vēlētājus, politiskās partijas pēc nacionalitātes ir strupceļš. Arī Jūsu apspriestais par latviskajām un krieviskajām partijām ir kaitnieciski Latvijai. Diemžēl ar savu segredāciju Jūs esiet uz vienu roku ar Saskaņu, un kremli, ko cenšaties “piešùt” mums- Progresīvajiem.

    Tie ir mūsu, Latvijas krievi….nevis Kremļa, Saskaņas vai Sorosa….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Mārtiņš 12.07.2017. 23.05

    Nav runa par latviešiem un krieviem. Ir runa par tiem LR dzīvojošiem ļaužiem, kuri principa, pārliecības pēc nepieņem LR pilsonību.

    Un vēl, ir jāizbeidz kultivēt pasakas par to, ka pašvaldību vēlēšanas ir “appolitiskas” :)

    Un visbeidzot, ja par “lielo politiku”, tad jautājums jau nav par to, kāda mums katram tautība, bet gan par to, kur mēs katrs redzam Latvijas valsts vietu šajā globālajā pasaulē – ES un NATO valstu starpā, vai arī Krievijas “paspārnē”,kas mums katram ir 9. maijs – Eiropas diena, jeb “Uzvaras diena” utt, kā mēs katrs uztveram Satversmes preambulu utt :) Tādas tās būtiskās atšķirības ar Latviju saistītiem ļaužiem, nevis mūsu asinstīrībā :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Džerijs Šterns > Mārtiņš 13.07.2017. 01.11

    Progresīvie aicina piešķirt tiesības balsot pašvaldībās tiem nepilsoņiem, kas tur dzīvo vismaz 5 gadus, apsaimnieko īpašumu, maksā nodokļus utt. Patreiz ir tā, ka nepilsonim ir pie vienas vietas, kas notiek pilsētā, – bet balsojot viņš arī pats beidzot iegūs noteikšanu par saviem samaksātajiem nodokļiem, tādējādi tieši mēs aicinām veidot šo nepilsoņu lojalitāti, nevis truli atdot to protesta mītiņos prokremlistiem, kas tādu dāvanu labprāt izmanto.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Mārtiņš 13.07.2017. 07.50

    Viņš ir nepilsonis tāpēc,ka tādi ir viņa uzskati,viņš pēc dabas ir kolonists.Ja viņam nebūs pie vienas vietas,tad viņš turpinās savu kolonizatora darbību.Kuram tas ir vajadzīgs?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Mārtiņš 13.07.2017. 19.38

    to Džerijs Šterns

    Es savukārt ierosinu ieviest svešinieku nodokli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 12.07.2017. 19.17

Austras koks. ….Jā, un vēl viena lieta – pasākums darba dienā Rīgā. Konkrēta to nerīdzinieku nostumšana malā…+++ neredzu iemesla, lai organizatori vienu daļu savu potenciālo atbalstītāju stumtu malā. Man šķiet, drīzāk tas ir neveikls mēģinājums vilkt paralēles starp 13. janvāri un 13.jūliju, kas pats par sevi ir kļūda. Kas attiecas uz JKP, tad nezinu vai viņi atbilst Tevis būvētajam negatīvajam tēlam, laiks rādīs :) Vakar salīdzināju NA/TB- LNNK programmas ar JKP. Līdzīgas, būtiski atšķiras tikai attieksmē pret 15.maija Ulmaņa apvērsumu un man tas ir svarīgi. NA attieksme pret 15. maiju man ir nepieņemama un balsoju par viņiem tikai tādēļ, ka līdz šim neredzēju citas alternatīvas. Tagad, šķiet, šāda alternatīva sāk rasties. :)

+5
-1
Atbildēt

3

    Austras koks > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.56

    RA, ja tas tiek organizēts, lai savilktu kopā ar 13. janvāri, ja tā sakritība ir nevis nejauši, bet ar nodomu, tad es no tā pasākuma un to organizējošajiem idiotiem turos pa gabalu.

    Kopš bijusi saskare ar atvišķiem ar Bordānu saistītiem cilvēkiem, kā arī uz vēlēšanām vairāk iedziļinoties JKP tekstos un atbildēs uz jautājumiem priekšvēlēšanu diskusijās, mani visu laiku neatstāj šaubas un liela skepse par viņiem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Džerijs Šterns > rinķī apkārt 12.07.2017. 22.15

    Beidzīt vīt paranojiskas sazvērestības uz tukša pamata.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Rasa > rinķī apkārt 13.07.2017. 05.59

    Par JKP domas dalās. Uz Bordāna partiju kā NA ideju mantinieci, kas pēc VL pārņem stafeti no LNNK savā intervijā pirms nedēļas LR1 atsaucas J. Dobelis. Netiesi uz to norāda arī TB simbola – Brīvības pieminekļa atkārtota izmantosana JKP aktivitātēs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Es 12.07.2017. 17.49

Par edge-indran…

Diemžēl, IR tā arī vēl nav pildījis solījumu par mājaslapas pārbūvi tā, lai te beigtos “bilžu grāmatas” un tad tādi edges te nedarbojas kā fēču dispenseri. Ja kādam vēl tas nepatīk, aicinu rakstīt e-pastus uz redakciju, lai tak vienreiz ar to tiek galā!

Ir Redakcija [[email protected]]

+9
-2
Atbildēt

3

    edge_indran > Es 12.07.2017. 18.00

    ————-

    “Darbaļaužu vēstules”?! Uz priekšu, pīĀristi

    https://www.youtube.com/watch?v=vq6T1SiKgjc

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 12.07.2017. 19.07

    Re nu, kā mūdzis peksis satraucas :)))

    Sekojiet manam ieteikumam par e-pastu uz redakciju! Peksim biļžu grāmatu lai ver ciet!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 12.07.2017. 19.53

    ————–

    Šis ir īstais brīdis, kad tautai ar tiešās demokrātijas paņēmieniem ir jāparāda valdošajiem, ka tā negrasās samierināties.

    ========================================================================================

    Sekojiet IR-šu tēmai, nevis rovokatoriem!

    Ģenerālprokurors Ēriks Kalnmeiers

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2015/03/Kalnmeiers_VS-664×502.jpg

    Adrese: Kalpaka bulvāris 6, Rīga, LV-1801

    E-pasta adrese: [email protected]

    Tālruņa numurs: 67044400

    Faksa numurs: 67044804

    Apmeklētāju pieņemšana*:

    Latvijas Republikas ģenerālprokurors

    katra mēneša pēdējā otrdienā 10:00 – 14:00

    *Saskaņā ar Iesniegumu likuma 8.panta otro daļu, iepriekš piesakoties un norādot risināmo jautājumu.

    http://www.prokuratura.gov.lv/lv/kontakti/generalprokuratura/generalprokurors

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Anonīms 12.07.2017. 17.29

zini AK – nu jāiet rīt, lai pats redzētu kas ir un kas nav un nekur nav teikts, ka augustā NA var savu izgājienu taisīt

+6
-1
Atbildēt

17

    Austras koks > Anonīms 12.07.2017. 17.32

    Es tak jau teicu, ka neesmu rīdzinieks un netieku. Tas arī ir viena lieta, kādēļ man izbesīja šitie organizētāji. Kāda velna pēc kaut kas tāds jāorganizē ceturtdienā?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 12.07.2017. 17.35

    AK

    Ko cilvēki dara piektdienas vakaros, sestdien un svētdien?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 12.07.2017. 17.39

    Lielākoties atpūšas. Bet, ja cilvēks uzskata jautājumu par nopietnu, tad atpūtu var atcelt. Vai pat apvienot. Bet darbu atcelt dēļ mītiņa, it īpaši ja pats neesi priekšnieks, vai arī ja kaut kas iepriekš jau ir saplānots, nevar.

    Un uzdodot šādu jautājumu jūs tā kā atzīstat, ka tajā laikā cilvēki atnāktu vēl mazāk, jo šo jautājumu uzskata par nenopietnāku par atpūšanos. Tad kādēļ vispār organizēt kaut ko, ja organizatori domā, ka sabiedrība jautājumu uzskata par nenopietnu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 12.07.2017. 17.42

    ————–

    Kad mēs augām, tad gan varēja darba dienā akcijas taisīt. 1990.g.4.maijs, piektdiena, darba dienas vidus….Padomju sociālā sistēma ar “debesmannas” solītājiem un gaidītājiem pastāvēt nevarēja…

    https://www.youtube.com/watch?v=qLDMMsRBSUQ

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 12.07.2017. 17.43

    AK

    Pats arī sev atbildējāt.:)))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 12.07.2017. 17.49

    Jā, Valdi, atbildēju, bet kā jau minēju, tā ir arī pašu organizatoru atbilde uz jautājumu – “vai kāds atnāks?”. Ja pat viņi paši domā, ka cilvēki šo jautājumu pārsvarā uzskatīs kā nenopietnāku par savu atpūtu, tad kādēļ vispār kaut ko organizēt? Kādu sabiedrības iekustināšanu un atbalstu viņi cenšas panākt, ja paši domā, ka neizdosies?!?!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 12.07.2017. 17.51

    Pajoli indrānedžiņ, nejaucies sarunās un labāk staigā kaut kur citur…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 12.07.2017. 17.57

    —————-

    Paldies par ieteikumu. Atgādināšu gan klasiķa E.Veidenbauma teikto:”Kā es māku, tā es maunu.”

    Brīvā valstī dzīvojam – kur gribu – tur staigāju un/vai braucu.

    https://www.youtube.com/watch?v=kpy4xNAnWzM

    “..You say black I say white / You say bark I say bite / You say shark I say hey man

    Jaws was never my scene / And I don’t like Star Wars”

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 12.07.2017. 18.11

    Mīkstčaulīti indrāniņ, ja atceries, es vienreiz pirms dažiem gadiem piedāvāju Tev atklāt, kas esi, ielikt profilā savu īsto seju. Pretī es toreiz savā profilā uz kādu laiku ieliku savu īsto fotogrāfiju. Piedāvāju arī satikties, ja vajag, klātienē. Bet toreiz noraustījies – pat savu foto nebiji spējīgs ielikt. Mīkstais :)))

    Paskatīsimies intereses pēc, kādu tagad uz šo manu tekstu mīkstais edža ieliks citātu un bildi :)))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 12.07.2017. 18.15

    to AK

    lielākoties atpūšas…

    ———————–

    Kad bija TB organizētā parakstu vākšana par krievu skolu slēgšanu, uz datora sadrukāju vairāk kā simts aicinājumus uz parakstu vākšanas iecirkņiem un mēs ar bērniem tos izvadājām pa apkārtējām mājām. Reāla lieta, skaidrs mērķis – reāla darbība.

    Pateicoties liberastu pūliņiem balsu nedaudz pietrūka. Tagad visi, kas pa IRsi burzās, apgalvo, ka ir balsojuši “par”.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 12.07.2017. 19.20

    Es, andrej, nebalsoju par. Tā, ka nevajag bumbiņas ekstrudēt no zemā gala :)))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 12.07.2017. 19.31

    Es arī toreiz nebalsoju par;neredzot ikdienā kolonistus,kuru Talsos praktiski nav,naivi domāju,ka kolonisti pakāpeniski iedzīvosies un nav ko taisīt šumu pirms laika.Tā ir,ka tik reti brauc uz Rīgu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 12.07.2017. 19.47

    ———-Austras koks:”…Paskatīsimies intereses pēc,…”

    ========================================================================================

    Lūdzu, , mans ieteikums, ja ir vēlme skatīties – vajag iet uz Zoodārzu.

    http://orig02.deviantart.net/266c/f/2007/248/1/5/toronto_zoo___spider_monkey_by_bakanekosango.jpg

    p.s.Starp citu, Facebook kāds kantoris ir piedāvājumu izpildījis – feik-profilu ar visu bildi izveidojis.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Anonīms 12.07.2017. 21.25

    Valdis. Ja nebalsoji par, tad esi muļķis, jo integrācija pie segregētas izglītības sistēmas nav iespējama, to pat ezim būtu jāsaprot, kur nu vēl intelektuālim:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 12.07.2017. 21.53

    Pateicos par komplimentu!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 13.07.2017. 11.19

    Es, andrej, nebalsoju par

    ——————

    kurš gan par to būtu šaubījies. Tāpat kā par SC fanu dzeri

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Neticis > Anonīms 14.07.2017. 20.50

    Ceturtdienās ir saeimas sēdes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Austras koks 12.07.2017. 16.49

Labi, visi ir izteikušies vairāk vai mazāk ko domā, bet viens būtisks jautājums tai rakstā bija: “Svarīga ir tikai un vienīgi sabiedrības redzamā reakcija – vai cilvēki ceturdien, 13. jūlijā, izies ielās?”

Mana atbilde ir – NĒ. Daži desmiti vai daži simti neskaitās. Skaitīsies, ja būs vairāki tūkstoši, un tuvāk 10k, nevis 1k. Var jau būt, ka kļūdos un cilvēki būs, bet to rīt redzēs.

Paskaidrošu kādēļ domāju, ka cilvēki ielās neizies – tādēļ, ka manuprāt cilvēki netic, ka protestu organizētāji ir savādāki par tiem, pret kuru rīcību protesti tiek organizēti. Pat ja tā nav, cilvēki tik un tā netic.

Un vēl – tā kā organizatoru protestu virziens ir daļa no spektra, kas izlīda sarunās, nevis viss spektrs, tad tas vēl vairāk pastiprina cilvēku aizdomas par organizatoru neatšķiršanos no tiem, pret kuriem protesti tiek veidoti.

Viss tiek uztverts kā vienkārša cīņa par varu. Un viss. Bet kā jau teicu – rīt redzēsim.

Jā, un vēl viena lieta – pasākums darba dienā Rīgā. Konkrēta to nerīdzinieku nostumšana malā, kuri varētu pievienoties. Vēl viena līnija, pa kuru sašķelt cilvēkus, jo tāda ignorēšana, nepadomāšana par to, ka darba dienā nerīdiznieki nevar ierasties, rada cilvēkos nepatiku. Tas parāda tikai to, ka organizatori nav spējīgi domāt plašākā mērogā un ārpus Rīgas esošo neuzskata par cilvēkiem un par sabiedrības daļu. Bet tad lai nebrīnās, ka ārpus Rīgas nebalso par kaut kādām no Rīgas nākušām partijām un cilvēkiem, kas ārpus Rīgas robežām nedomā.

Ārpus Rīgas tomēr dzīvo vairāk cilvēku nekā Rīgā, ārpus Rīgas cilvēku skaita ziņā ir vairāk ne-Saskaņas elektorāta (latviešu), un ārpus Rīgas dzīvojošie lielāka daļa pat nav ZZS vēlētāji.

Realitātē šis sanāk riktīgs latviešu sabiedrības šķelšanas pasākums, nekādu kopību tā organizatoriskais veids pašlaik nerada, tā kā – cilvēku nebūs!! Vajag domāt ar galvu, pirms kaut ko organizē!!!

+6
-8
Atbildēt

29

    Anonīms > Austras koks 12.07.2017. 16.52

    AK nu tu ar esi iesprūdis , mēs savā mājā esa atlikuši īpašnieku sapulci uz septembri , jo cilveki nav uz vietas – es tev cik reizes tu stāstu , bet tu kā nē , tā nē !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 12.07.2017. 17.08

    Skaisle, atvaino, nesapratu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 12.07.2017. 17.14

    Paskaidrošu, kādēļ cilvēki uztvers kā cīņu par varu un kādēļ nav ticības organizatoru patiesiem nodomiem.

    Tādēļ, ka sarunas nopublicēja IR, bet IR visus gadus sevi ir pozicionējis nevis kā objektīvu mediju, bet kā vienas partijas – Vienotības – mediju, un viena politisko uzkatu virziena mediju. Jebkuri citi – pamatoti vai nepamatoti – faktiski no IR puses vienmēr ir tikuši norieti, un tikai tāpēc, ka nebija no Vienotības. Līdz ar to IR pats ir radījis par sevi priekšstatu kā par viena politiskā spēka, viena politiskā virziena spēlētāju.

    Šobrīd Vienotība mirst. To apliecināja vēlēšanu rezultāti. Un uzreiz pēc vēlēšanām parādās šīs sarunas. Atkal var radīt cilvēkos domu – kādēļ netika publicēts pirms vēlēšanām, bet tikai pēc, kad ieraudzīja, ka V mirst?

    Lai arī organizē JKP, cilvēkiem kas neiedziļinās tik ļoti politikas peripetijās, tas viss liek izskatīties kā Vienotības ķeršanās pie pēdējā salmiņa. Tātad cīņa par varu.

    Tādēļ arī ticības nav.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 12.07.2017. 17.17

    AK nu cilvēki nav Rīgā, ir atvaļinājumos. Saproti.

    Nu netaisa neviens revolūcijas vecā mēnesī, svētdienā u vasaras viducī , nu esi taču reālists

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 12.07.2017. 17.20

    Nu jūlija pirmajā pusē lielākā daļa tomēr vēl nav atvaļinājumos. Un ja šajā brīdī ir nopublicēts un tas jautājums pacēlies, tad jāorganizē ir tagad. Bet kā jau minēju – jāorganizē pareizi.

    Un publicēt vajadzēja pirms vēlēšanām. Savādāk izskatās tiešām tā jocīgi tas viss. Tad arī būtu viss aizgājis uz urrā. Pēc vēlēšanām visiem ir atslābums iestājies.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 17.21

    AK

    Vai vēlem stūrgalvīgi malt uz riņķi vienu un to pašu ir troļļa pazīme, nespēja saprast to, ko citi rakstījuši iepriekš, citu rakstītā nelasīšana vai vienkārši bremzēta uztvere? Kam te uzdodat jautājumus, ja atbildes uz tiem jūs neinteresē?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 12.07.2017. 17.23

    Valdi, iepriekš visur vairāk vai mazāk ir diskusija par to, vai ir jāiet vai nav jāiet. Bet šeit beigās es vēlējos izteikt savas domas par citu – tekstā uzdoto jautājumu – vai kāds aizies?

    Un es saku, ka nē, neaizies. Un paskaidroju, kādēļ domāju, ka neaizies.

    Protams, 15 aktīvākie IR atbalstītāji aizies, bet baidos, ka tas arī būs viss.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 12.07.2017. 17.26

    Realitātē šis sanāk riktīgs latviešu sabiedrības šķelšanas pasākums

    ————–

    Noteikti nepiedalīšos.

    Cerēju, ka būs runa par Latvijas – Krievijas robežlīguma nelikumīgo noslēgšanu ( nav šaubu, ka tas tika darīts ne tikai Kalvīša, bet arī visu 3A interesēs), un par visu valsts izlaupītāju – Šķēles (ar kompāniju), Kalvīša, Godmaņa, Lemberga, Straujumas tiesāšanu, bet te ir bla, bla, bla tikai un vienīgi par Dūklavu, Auguli…

    Kur kaut vai Urbanovičs un Ameriks (un Ausainis komplektā) pieminēti? Neredzu

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 17.29

    Uztaisi, andrej, plakātu ar savas sāpes eksplikāciju un ej. Kas tev liedz?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 12.07.2017. 17.35

    Valdi, tā protams darīt var, bet tas nestrādās. Turklāt, pataisīs vēl pie vēlmes organizatori vai kāds cits to cilvēku par kaut kādu margināli, ja aiziesi uz pasākumu ar atšķirīgiem uzstādījumiem nekā organizatoriem.

    Organizatoriem ir jānodefinē pareizie jautājumi. Un visi svarīgie jautājumi, nevis izlases kārtībā kaut kas jāizvelk. Kā jau teicu, tas rada cilvēkos aizdomas.

    Protams, ja aizies vismaz 5-10 tūkstoši cilvēku, atzīšu, ka savā analīzē esmu kļūdījies.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 12.07.2017. 17.36

    ————–andrejs:”… Cerēju, ka būs runa par Latvijas – Krievijas robežlīguma nelikumīgo noslēgšanu ( nav šaubu, ka tas tika darīta arī visu 3 A interesēs…”

    ========================================================================================

    Kurš slēgšanas veicinātājs gan sāks runāt bez ierakstu publiskas atskaņošanas (teksta atšifrējuma)? Klusē bāleliņi, klusē Venta…..

    https://www.youtube.com/watch?v=cL7WjYIfVIg

    “….Vašingtonā tika iedarbinātas visas sviras, lai panāktu līguma noslēgšanu. Uz ASV galvaspilsētu tika ielūgti Latvijas ārpolitikas lēmēji un visu Saeimas frakciju priekšsēdētāji.” Latvijas delegāciju vadīja nelaiķis Mārtiņš Virsis (kurš formāli skaitījās vadītājs Latvijas delegācijai sarunām ar Krieviju) , bez astoņiem 5. Saeimas frakciju pārstāvjiem, delegācijā vēl ietilpa Ārlietu ministrs Georgs Andrejevs, valsts sekretārs Māris Riekstiņš un plānošanas departamenta darbiniece Maira Mora. L.P.Fredēns grāmatā uzskata, ka Andrejevs tolaik paļāvās uz savu vēstnieku Vašingtonā – ASV dzimušā Ojāra Ērika Kalniņa vārdiem, ka vizīte būšot nozīmīga. L.P. Fredēns: „Un tad ieradās Latvijas delegācija. Visiem nepietika sēdvietu. Tas vēl vairāk pastiprināja ārkārtas kara padomes atmosfēru. [Nikolass] Bērnss sveicināja klātesošos: „Šī ir telpa, kur ASV prezidents tiekas ar saviem tuvākajiem padomniekiem. Šī ir telpa, ko ASV prezidenti vienmēr izmanto krīzes situācijās. Tai ir skaņas izolācija un tā ir droša pret noklausīšanos.””

    Neviens no šīs delegācijas, pat, tolaik, Apvienības „Tēvzemei un Brīvībai” frakcijas vadītājs Māris Grīnblats un LNNK frakcijas vadītājs Aleksandrs Kiršteins, līdz šim nav godīgi publiski pauduši, kā viņi tika apstrādāti Baltajā nama, cpeciālajā telpā ar skaņas izolāciju… Viņi atgriezās un 5. Saeima ratificēja apkaunojošos līgumus ar Krieviju – atstājot Latvijā brieduma gados atvaļinātos PSRS armijas virsniekus un nodrošinot tiem Latvijā sociālās garantijas uz mūžiem.”

    Andris Pauls-Pāvuls, 20.novembris 2016. http://nra.lv/viedokli/andris-pauls-pavuls/191932-vai-latvija-var-noverst-treso-pasaules-karu.htm

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 17.38

    AK

    Uzstādījumi ir tāds jokains vārds. Maurlokus var uzstādīt uz jumta, vai kartupeļus, ja tur zeme auglīga :))

    Nekur neesmu dzirdējis, ka kāds būtu minējis kādus ierobežojumus tam, pret ko rīt drīkst protestēt. Tā, ka “karogs rokās un aiziet”!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 12.07.2017. 17.59

    mēģināšu vēlreiz..

    valdi, kas būs rakstīts uz tava plakāta (Buiķes raksts tāds pagarš)? Vai iesi gājiena pirmajās rindās? Ceru, ka Centrālā televīzija rādīs…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 12.07.2017. 18.09

    to valdis

    Kopš lepnais krievmīlis rinkēvičs izmeta miskastē manu parakstu par okupācijas pieminekļa nojaukšanu, es neticu, ka valdošās aprindas ir gatavas rēķināties ar latviešu tautas gribu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 19.04

    Skat, kur amizanti!

    andrejs: ” izmeta miskastē manu parakstu”

    andrejs: “gatavas rēķināties ar latviešu tautas gribu.”

    Trollis sevi pasludina par latviešu tautu… :) Palūdz, andrej, lai to ieraksta Satvermē… ;)))))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 12.07.2017. 19.19

    vatņikam atkal problēmas ar lasīšanu. Paskaidrošu – tika savākti vairāk nekā 11 tūkst. balsu (atbilstoši likumam), lai iesniegumu par okupācijas pieminekļa nojaukšanu tiktu izskatīts Saeimā. Pateicoties krievmīlim rinkevičam latviešu balsis nonāca miskastē.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 12.07.2017. 19.24

    Vienīgā tauta ir Valdiņš un tie,kas saskries uz demonstrāciju pret Lembergu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 19.25

    11 000 ir latviešu tauta? Varbūt tomēr kādu nieku vairāk? :)))) Jokdaris vai tumsonis?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 19.26

    2 mazizglītoti troļļi nu varēs viens otru priecināt :))) Lai sokas, andrej un Ērik!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 12.07.2017. 19.33

    to Austras koks

    “tas viss liek izskatīties kā Vienotības ķeršanās pie pēdējā salmiņa.”

    Esmu spiests atkārtoties:

    “Ar Vienotību čeka vairs neriskēs. Ja būtu uzmanīgi klausījies Krustpunktā un politemmas: Tomsonu, Liniņu, Streipu un Strautmani, saprastu, ka tā visus spēkus tagad veltīs JKP. Atceries, kā Šļesers savulaik strauji novīta?”

    Pusi Vienotības uz nākamām saeimas vēlēšanām čeka sadalīs SC un JKP, pārējie, sorry.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 12.07.2017. 19.36

    to Valdis

    Ideja laba. Ja izdosies atrast varavīkšņotos karogus, noalgošu kādus 10 bonžus, lai padara zvēru dārzu drusku košāku. Būtu vēl vakar padevis ideju!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 12.07.2017. 19.38

    to Andrejs

    “es neticu, ka valdošās aprindas ir gatavas rēķināties ar latviešu tautas gribu.”

    Vai tiešām esi tik stulbs, ka domā, ka pasākumu rīkotājiem rūp latviešu tautas griba?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 19.43

    Godīgi sakot, es nezinu cilvēkus, kuriem mājās ir geju kustības karogi, bet basta gatavs atrast veselus 10!!!! Nez, ko tas varētu nozīmēt? ;)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 12.07.2017. 20.06

    Varbūt ārlietu ministrijā ir.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 12.07.2017. 20.14

    to Ēriks

    Paga paga, ir jau arī zemāka ranga pidarasi, kā ārlietu ministrs un viņa tuvākie padotie, turklāt tur ielauzties pārāk riskanti. Pats nevienu nezinu, bet apzvanu visus paziņas, varbūt tie zinās.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Austras koks 12.07.2017. 20.15

    Ērik,

    Skaitīji tur? ;)))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 13.07.2017. 00.35

    Jā, nav īstās partijas, nav īstais datums un īstā diena! Secinājums, turēsimies pie Lemberga kā zāģa zobs pie zoba! Šeit smalkajiem kundziņiem būs svaiga zupa, vārīta tviterī:

    Jānis Hermanis‏

    Apvienotajā Karalistē dzīvo Daugavpils

    Vācijā – Rēzekne

    Īrijā – Jēkabpils

    Norvēģijā – Kuldīga

    Zviedrijā – Smiltene

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 13.07.2017. 07.40

    Neturēsimies pie Lemberga,ņemsim atpakaļ Zaķi,Kamparu,Straujumu,Zatleru,varbūt Sprūdžu vēl kaut kur var atrast…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 13.07.2017. 11.15

    Valdis Godīgi sakot, es nezinu cilvēkus, kuriem mājās ir geju kustības karogi

    ——————

    trāpīgs novērojums. Parasti šos karogus atved no ārzemēm… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.07.2017. 14.41

Nu te, vismaz, noskaidrojies, kas ir nopirktie Lemberga troļlļi, (pirmā grupa) – tie vispār mēģina mainīt tēmu, runāt par visu ko, tikai ne par savu saimnieku, tie ir visnesakarīgākie.

Kas vienkārši nespēj atšķirt būtisko no nebūtiskā, nav informēti, utt. (otrā grupa), kaut, reizēm grūti diferencēt, kas ir uzpirkts trollis, un kas maigi pasakot, neinformēts cilvēks, varbūt arī tāds, kurš tiešām uzskata, ka Lembergs ir Latvijas laime, nevis nelaime, nu, par tiem Kairišs jau pateica.

Un trešā grupa, lai ko viņi arī nerakstītu, un it kā ir pret Lembergu un Co, katrā komentārā var just, ka mentāli tas pats Lembergs un Co, tiem tomēr, daudz tuvāki par tiem, kas pret to protestē, tie, pārsvarā, ir NA atbalstītāji, tā ir visliekulīgākā grupa.

Un, saprotams, ceturtā grupa, kas, izskatās, vienīgā sajēdz, kādu ļaunumu Latvijai nodara Lembergs un visa tā komanda, saprotams, kopā ar simtiem uzpirkto un iebiedēto pakalpiņu Saimā un visās citās valsts struktūrās.

Jādomā, kā izteicies te “Austras koks”, kuriem ir smadzenes, tie paši saprot, pie kuras grupas kurš komentētājs pieder.

+16
-4
Atbildēt

15

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 14.54

    Jā, džeri – pilnīgi pareizi – te kaut kādi svētie troļļiem pa vidu salaaidušies – mums to nevajag, vai ne? Mēs paši visu

    Starp citu – tu tad būsi vai nē , cik reizes man tev jājāutā!!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 15.05

    Tad būsi tu vai nē,

    cik reizes jājautā!

    Ak, Jā jau jā… ;)

    Kam tev to zināt? Lai katrs pats to izlemj.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 15.14

    man par džeri ir revolucionāri romantiska interese un es to neslēpju

    un nav par to jāironizē

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 15.20

    Skaisle

    Tas gan labi, ka tev ir interese! Par to no sirds prieks!

    Interese par bildē redzamo suni vai par rakstītāju aiz bildes? ;)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 15.53

    zini – bildīšu apjūsmošana mani neinteresē, mani valdzina džera cilvēciskā būtība

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 15.57

    Vai gan neuztvēri ironiju par bildīti? Žēl!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 16.04

    un manu atbildi uztvēri pilnībā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 16.15

    visnotaļ…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 16.20

    mānies, dzejnieciņ, vai tik tā iedomājies – nu vispā – kā jau visi tās cunftes – valodotāji – vārdu mežgīņu mežģīņotāji

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 16.25

    *

    Māns, iedoma

    vai tikai mežģīne –

    To izsvērt nebūs

    lemts man te.

    Vien skatu pelēko

    es nedaudz krāšļoju

    tam priekšā karot

    mazliet mežģīņu… ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 16.49

    Tad ko Valdiņ, tevi es rītdien atpazīšu pēc mežģīņainas cepurītes, jeb sejsega ? – tad kaut kas tomēr būs no tiem sasodītajiem musulmaņiem – latvju dzjenieks mežģīņu nikābā?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 16.51

    es jau visu tveru vienkāršāk un praktiskāk mežģīnes uzvelku un skatu uz pasauli izkrāsoju ar kādu malku alkohola – ja gribas ko kaislīgu tad sarkano vīnu, ja tādu – uz sitienu . lai ir – tad šampi, bet ja ilgi jāskatās -tad baltvīnu – stiprie nav īsti manai redzei

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 16.52

    Rīt tu mani nepazīsi, jo neesmu es dzejnieks un nikabā neesmu, mežģīnes nenēsāju. Bet, es tur būšu.

    Vai tu nosauc dzērienu karti uz satikšanos? ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > dzeris49 12.07.2017. 17.21

    o nē , es sabiedriskās vietās alkoholu nē

    man grupas biedrs stāstīja, kā viņš pēc tusiņa braucis mājās kunga prātā , viņu apturējuši poliči un prasa – esi dzēri, tas atbild – jā – esot gan un kas tad ir – poliči saka, ka sabiedriskā vietā pat viegli iereibis nedrīkstot būt un kopš tās reizes es loti par to domāju

    reiz es gāju mājās stipri laimīga un visu laiku atsitos pret tilta margām un smējos – kā es iedomājos, a mani varēja arestēt – tā man šermuļi noskrien

    bučoties – jā,to drīkstot, bet noreibināšanās – nekādas

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 12.07.2017. 17.25

    Es nesapratu teksta tiešo nozīmi, tikai zemtekstu pēc Freida – Būt laimīgai un bučoties… ;)))) Tāda mīļa atbilde, jāteic… :))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 12.07.2017. 12.51

Personīgi man izskatās ļoti mulsinoši, ka 2 akcijas par vienu tēmu organizē 2 pavisam atšķirīgi politiskie spēki. Kas to izdomāja/virzīja? Kāpēc vienā dienā? Kāpēc divi pasākumi? Kāda hrena pēc aktivizējušies politiskajā laukā pavisam marginālie un neietekmīgie “progresīvie”, kuriem progresivitāte ir vien nosaukumā? Vai tik nav tā, ka rīta pasākums ir domāts, lai mazinātu vakara pasākuma nozīmību un to diskreditētu?

+6
-12
Atbildēt

52

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 13.28

    Tur ir jāskatās, kurš pirmais pieteica pasākumu. Ja pirmie pieteica JKP, tad varētu būt kā jūs sakāt, savukārt, ja pirmie pieteica progresīvie, un JKP pēc tam, tad JKP ir vai nu muļķi, vai piedalās kremļa spēlītēs. Un kremļa spēlītes arī nav nemaz tik neticama versija, jo JKP kaut kā aizdomīgi paceļ tikai tos jautājumus, kas sadala latviešus (skar latviešu elektorāta partijas), bet neaiztiek no sarunām izrietošos jautājumus par maskavas ietekmi, saskaņu/gkr, robežlīgumu utt.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 12.07.2017. 13.47

    Austras koks. Nu ja, nu jau:) Vai tad nemaz neskatījaties pašavldību priekšvēlēšanu debates, kur Jutai tika uzdots jautājums, vai viņai nekas cits nav sakams kā tikai kritizēt Ušakovu. Juta aizdomīga, bet Broka kā Jaunava Marija?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 13.48

    Tradutrice un AK , VALDIŅŠ un visi citi paštaisītie ļenini un marksi – sasodītie totalitāristi – kāpēc nedrīkst būt viedokļu , politsko spektru utt daudzveidība? Arī Lmebergam ir tiesības ritdien piedalities gan piketā, gan mītiņā un SC ir tiesības rīkot atbalsta, gan protesta mītiņus

    cīnās par brīvību un taisnību un tiesiskumu . bet uzvedās kā sasodīti čekisti

    lūk, kas notiek ar vergiem dvēselēs –

    nē – es tam nepiekrītu – ir jābūt informācijai par tiem , kuri organizē, kāpēc organizē un tad katrs pats izlemj – piedalīties vai nē

    nevis jau te atkal būs paštaisītie vienīgās patiesības apustuļi – nē un viss!!!!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba. > traductrice 12.07.2017. 13.53

    Kāda starpība, kurš pieteica un cik pasākumus pieteica? Tie, kuri nevar ierasties no rīta, jo jāstrādā, varēs iet vakarā. Ļoti labi, ka ir vairāki pasākumi. Lai notiktu mītiņš vai pikets, kādam tas juridiski jānoformē un jāuzņemas atbildība, tas jāreģistrē un jāsaņem atļauja. Par to organizatori paldies nopelnījuši.

    Jūs neviens nespiež protesta akcijās piedalīties, Jums pārāk sarežģīti dibenus no mīkstajiem krēsliem atraut. Vieglāk ņaudēt sociālajos tīklos. Varoņi!

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 14.04

    Atvainojiet, bet tam kas pieteica pasākumu un kas to organizē ir ļoti liela nozīme (vismaz domājošiem cilvēkiem tā ir).

    Un soctīklos es neņaudu , es vispār neņaudu. Neesmu filozofijas vissirslikti.lv piekritējs. Lielākie ņaudētāji, manuprāt, drīzāk ir tie, kas te taisās to pasākumu apmeklēt.

    Bet viss šis ir būtībā kreisās politikas sekas. Kresiās tādējādi, ka milzīgs funkciju daudzums ir nodots valstij, līdz ar to ir milzīgi nodokļi, milzīgas naudas pārdales, līdz ar to ir arī kur visādiem lūzeriem, kas paši nopelnīt nemāk, piesūkties. Kad Eiropā beigsies sociālisms, tad liela daļa šādu problēmu atkritīs pašas no sevis.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 12.07.2017. 14.11

    Ahā, tātad tu sevi pieskaiti pie “domājošiem”, un Baibu pie “nedomājošiem”, nu spēcīgi, sevišķi ņemot vērā tavus iepriekšējos komentārus.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 14.13

    lno, kāds tur sakars ar Broku vispār?! Un tas, ko kandidāti teica pirms vēlēšanām, nav lielas nozīmes, jo pirms vēlēšanām visi lamāja Ušakovu. Tieši interesanti ir, kas notiek un ko kurš uzsver tagad.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Baiba. > traductrice 12.07.2017. 14.14

    >Skaisle, Austras koks

    Kad ugunsdzēsējs Jūs aicinās evakuēties no degošas mājas Jūs nepametīsiet liesmojošo celtni, jo nezināt vai ugunsdzēsējs un viņa priekšnieks nepārstāv kādu Jums nevēlamu partiju?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.16

    Skaisle,

    Tagad es kā “ļeņins” pārtulkošu tevis rakstīto no vaiamnvalodas uz latviešu valodu.

    Skaislesprāt, tie, kuri grib piedalīties mītiņā, nevis i-netā mēsliem kaisīt Tēvu zemi, ir ļaunās “vergu dvēseles”. Pareizie un pareizās nekur nepiedalās, toties braši raksta – viss pagalam (Vsjo propalo – Briljanta roka), visi mirst, visi cieš un tāpēc ir jāraksta vēl vairāk par to. Bet piedalīties protestos gan nevajag, jo to darīs tikai vergu dvēseles…

    Bet te informācija par organizatoriem:

    http://www.progresivie.lv/

    https://konservativie.lv/

    Kam svarīgāka tēma, bet kam svarīgāk, kas organizē… Vai vienkārši, ir jāatrod iemesls, kāpēc nepiedalīties…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 14.16

    dzeri, ja cilvēks faktiski pasaka, ka nav svarīgi kas organizē, kā arī faktiski noliek vienādības zīmi starp rīta pasākumu (progresīvie) un vakara pasākumu (JKP+), pasakot, ka tie kas netiek uz vienu pasākumu, var iet uz otru – nu tad tiešām šādu cilvēku par domājošu es neuzskatīšu.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 14.22

    Baiba, kāds te sakars ar ugunsgrēkiem. Beidzam šito stulbo piemēru likt, jo šeit kā reizi ir laika izdomāt un saprast, kuri jautājumi ir svarīgi, kuri ir jāuzsver, un kā to pasākumu noorganizēt. Bet ja organizē uz ātro un tjap-ļjap – tad arī nekas nesanāks.

    Un turklāt – kā jau teicu – ja svarīgākos jautājumus, kas izriet no sarunām – krievijas varas realizācija Latvijā, robežlīgums lai kalvītis latvijas gāzē tiktu, faktiski daļēja kremļa partijas saskaņas būšana varā, saksaņas/gkr darbība, šķeles darbība – ja tas netiek minēts, bet tiek uzsvērti kaut kādi sūda biznesa darījumi, neuzskatu, ka man tāds pasākums būtu jāatbalsta.

    Kāpēc man būtu jāapmeklē pasākums, kurā ir noteiktas absolūti nepareizas prioritātes?!?!

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.24

    Austras koks,

    ar skatu no Deutschland.

    Baiba raksta pilnīgi pareizi līdzībā par degošo māju. Tikai tad, ja trepju galā pretīm raudzītos cilvēkēdāja mūlis (SC vai Ždanoka), labāk sadegt mājā. Un neba jūs AK nāksiet no Vāczemes uz to mītiņu, neba jums AK būs jādzīvo tajā zemē, kuru turpinās izlaupīt vai kuru beidzot sāks vadīt godīgāk.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 14.29

    Baiba – nē, te ir drusku cits funktieris – ja aicinās pamest degošo māju , un gaidīs mani ar mačeti , lai nocirstu galvu, tad es varbūt izvelēšos mazākasiņaino variantu – man ir svarīgi zināt , kas mani aicina un vai pametot degošo māju man neuzbruks galvu greizeji islamisti

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 12.07.2017. 14.30

    Valdi, kāds sakars ar Vāczemi? Es dzīvoju un strādāju tepat Jelgavā. Vienkārši uz 18.00 uz Rīgu netieku. Ja tiktu, tad varbūt pat aizbrauktu, kaut pat īsti par 100% to pasākumu neatbalstu.

    Kāpēc visi jauc mani un “Riņķī apkārt”?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.32

    Skaisle,

    Labi! Kura būtu tā partija vai sab. organizācija, kuras drīkstētu, Skaislesprāt, iesniegt iesniegumu Rīgas domē par piketa rīkošanu un kuras aicinājuma piedalīties Skaisle sekotu?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.35

    AK

    Es atvainojos! Laikam tēls līdzīgs :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 14.42

    valdiņu – nemuldi, vienkārši nemuldi – un nekrīti panikā ar savu tēvu zemi!

    Es saku savu viedokli , savas domas, ka ir jābūt skaidrībai,kas ir organizētāji !!!

    Protams, ka es iešu un pati visu novērošu – kas un kā ar līdzdalību – vērtēšu uz vietas

    Savulaik burtiski degu protestēt pretbēgļu mītiņos, bet NA tos tik rupji nolaida podā – deklamējot atlaist saeimu un dziedot dziesmas , ka es biju vienkārši šokā –

    katram ir tiesības te uzmesties par žannu darku – man nav iebildumu, bet man ir tiesības par to izteikt veidokli un basta un viss – un nemēģiniet iztaisīties svētāki par pāvestu – neticēšu tik un tā

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 14.43

    valdiņ – elle un indija – tu lasi ko es rakstu jeb jau esi tik augstu tribīnē , ka vien meža galus redzi ? bet man te baksti ar pirkstu?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.53

    Skaisle,

    Pār mežu galiem,

    man padod ziņu,

    kā atbildi par partijiņu

    vai orgānu, kurš, tavuprāt,

    drīkst tevi ielās aicināt…

    Nu, kurš? ;)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 14.54

    Valdi – jebkurš, kurš ir pliks un caurskatāms, vai kā minimums labi saskatāms

    nu ko vel nesaproti – jautā – atbildēšu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 14.58

    Skaisle,

    Ir kailums nepiesegts

    te tikai tavā ziņā.

    To bilde rāda,

    Ira vēdlodziņā.

    Bet pliko partiju

    nav taču Latvijā!

    Ir tikai skrējiens

    Kuldīgā…

    Ko nu? ;)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 15.12

    Es izteicos metaforās, man galu galā arī ir tiesības uz mākslinieciskām izpausmēm

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba. > traductrice 12.07.2017. 15.16

    >Austras koks

    Novērtēju Jūsu, Andreja un Ērika centienus sarunu novirzīt uz vecās zupas sildīšanu, kā Jums patīk izteikties. Nenovirzīšos, tik piebildīšu: sarunas tika ierakstītas no 2009.- 2011.gadam. Robežlīgumu parafēja 1997.gadā, 2007.gada 27.martā Kalvītis robežlīgumu parakstīja ar valdības un prezidentes mandātu, Saeima ratificēja 2007.gada vasarā.

    Ja Jums ir pieņemams veids kā tiek sadalītas ietekmes sfēras un dažu personu vēlme tikt pie bagātības, kā izriet no ierakstītajām sarunām, kas ir atstājušas iespaidu uz valsti un tās iedzīvotājiem ilgtermiņā, Jūs neesat ne par kripatu labāki par ierakstīto sarunu varoņiem.

    Sēdiet mājās un neizdariet liekas kustības, Jums jākrāj spēki oligarhu atbalsta akcijām i-netā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 15.18

    Skaisle,

    Ar kailu metaforu nepietiks,

    lai paskaidrotu – kurš ir pliks

    un tiesīgs Skaisli uzrunāt

    par to, ka jāiet, Skaislesprat…

    Nu, saki taču! ;)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 15.22

    Lai man piedod lasītāji, kurus kaitinu ar vieglprātīgajām peršām! Nopietno esmu jau izteicis iepriekš, bet ar šo vienkārši vēlos vasaras dienu mazliet piesauļot…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 15.51

    prasība Nr. 3: Pieprasīt ģenerālprokurora paskaidrojumu par tiesisko nekompetenci valsts interešu aizstāvībā. Tā iztrūkuma gadījumā pieprasīt ģenerālprokurora Ērika Kalnmeiera atkāpšanos.

    ———————–

    Kā lai noziedzniekus notiesā, ja liecinieki, piemēram Bukāne, neko “neatceras”? Cik viegli ir neko neatcerēties…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 15.55

    andrejiņ, man tava stūrgalvība ir viegli atpazīstama , jo man tā piemīt tikpat lielā mērā kā tev – visu cieņu

    tā nav viegla nasta, bet es to uztveru kā Debesu noteiktu lietu kārtību un vienkārši tai ļaujos

    man tā krustu karināšna nepatik, bet svētās solidaritātes vārdā es tev vienu piešķīru

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 15.57

    valdiņ, tavas rīmes mani neaizkustina, jo tu pegaza sasperts nepamanīji, ko es paudu – ka svarīgi , ka Tālavas taurētāji ir redzami , atpazīstami , pat zināmi

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > traductrice 12.07.2017. 15.59

    Baibai,protams,savas intereses – apkarot Lembergu un ZZS,pārējās rebes viņai ir vecas zupas sildīšana.Vernim puķjom iģite,tovarišči.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 16.04

    *

    IR Stūra nams

    uz Stabu ielas

    IR stūra galva.

    Bēdas lielas…

    Tai stūri vien,

    nevienas tekas

    un iestigšana

    visam sekas.

    Lai kāda telpa

    ārpus stūriem

    Šī glava ciešāk

    pieplok mūrim.

    Man patīk še

    Starp sienām divām!

    Un negrib neko citu zināt. ;)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > traductrice 12.07.2017. 16.06

    nu valdiņ – turies pegaza seglos stingri – izskatās ka tevi rauj pa Debesu plašumiem lielā ātrumā ….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > traductrice 12.07.2017. 16.08

    Jā,tam es ticu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 16.15

    Ir Rīgā mākoņains,

    to rāda logs.

    Un debeslauks

    lai paliek nejoņots.

    Par kodumu

    vērts tikai pasmaidīt,

    jo sāpigs nav.

    To nemaz negaidi. ;)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 16.26

    vecas zupas sildīšana

    ————

    vai pārdzīvošana un ņemšanās par 7 gadus vecām sarunām nav tieši tas pats? :)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 16.32

    2007.gada 27.martā Kalvītis robežlīgumu parakstīja ar valdības un prezidentes mandātu, Saeima ratificēja 2007.gada vasarā.

    ———————-

    pārkāpjot Satversmi,

    un, kā var lasīt oligarhu sarunās :), Kalvītis to darīja savtīgās interesēs. BAISI!

    Palasi, baiba, tās sarunas tā kārtīgi, vēlreiz…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 16.41

    Raugiet, cik eleganti trollis andrejs sevi iedzen stūrī. :)

    Pirmais paziņojums:vecas zupas sildīšana

    ————

    vai pārdzīvošana un ņemšanās par 7 gadus vecām sarunām nav tieši tas pats.

    Un uzreiz pēc tam par 10 (!) gadus vecu “zupu”: Kalvītis to darīja savtīgās interesēs. BAISI!

    Tam vīrelim ar loģiku attiecības ir uz “jūs”…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 16.50

    tikai centos norādīt, ka baibele ar loģiku ir uz jūs…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 16.57

    to valdis

    Pret ko tieši valdis, dīvānā dirnot un gaisu bojādams, rīt taisās protestēt? :)))

    Pret 7 gadus vecām aizkulišu sarunām? :)))))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 16.57

    Protams, andrej, protams! Tikai “norādīt”… ;)))

    Atbildi uz 2. jautājumu skat. I. Buiķes rakstā.

    Ganz einfach!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 17.05

    to Valdis

    Tikai tagad pieleca?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 17.08

    Skatiet, cienījamo lasītāj, andrejs domā, ka es viņam piekrītu! Vai nav viens izcils eksemplārs? :))))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 17.38

    Valdi, tu neesi “Šlomo dēls”?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 17.40

    neesmu. Un tu? ;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 12.07.2017. 18.22

    valdi, ko tu vēlējies pateikt ar to “Šlomo dēls”?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 12.07.2017. 18.58

    Austras koks. Un alkali nav taisnība. Broka mīļi parunājās ar Ušakovu, koalīcijas partijas jau bija atmetušas cerības, tikai kad konservatīvie sāka kampaņu, tad arī pārējie atspirga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > traductrice 12.07.2017. 18.59

    andrej,

    un ko tu vēlējies ar to pateikt?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    basta > traductrice 12.07.2017. 19.21

    to Austras koks

    “..tad JKP ir vai nu muļķi, vai piedalās kremļa spēlītēs.”

    Bandinieki nekur nekad nepiedalās. Tos bīda.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > traductrice 12.07.2017. 19.25

    to Austras koks

    “lno, kāds tur sakars ar Broku vispār?!”

    Nezināji, ka Baiba Broka ir no NA, bet NA bijušam pulka poļitruka mīlulim, kaujas un politisko mācību teicamniekam lno, ir kā kauls šķērsām rīklē.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Džerijs Šterns > traductrice 12.07.2017. 21.57

    Pirmie pieteica PROGRESĪVIE, taču vismaz man neliekas, ka tāpēc otra uzreiz ir muļķīga un nevajadzīga. Gluži otrādi, derētu vēl trešā, piektā un desmitā, lai visi interesenti var paspēt piedalīties, kad tiek, un ar masu parādīt, ka mums reāli rūp šī valsts.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > traductrice 12.07.2017. 23.01

    AK, man šķiet jūs nepamatoti pārmetat JKP sadarbošanos ar SC… Rīgas pašvaldības vēlēšanās viņi sevi pozicionēja vis konkrētāk pret pastāvošo SC+GKR mafiju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > traductrice 13.07.2017. 08.06

    Pozicionēja!Kas tikai mums nav pozicionējies pret mafiju,pret oligarhiem,tas ir vecs paņēmiens,pie mums jau daudzreiz izmēģināts un labi darbojas.Kāpēc neizmēģināt vēlreiz?

    https://www.youtube.com/watch?v=6S6wUKCu17A

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > traductrice 13.07.2017. 19.21

    to uldis_rats

    “viņi sevi pozicionēja vis konkrētāk pret pastāvošo SC+GKR mafiju.”

    Var jau sūdu saukt par šokolādi, un? No tā, ka Bordāns bija LC komunistu cūku un čekas pidarasu bandā un Potapova ir krievu militārista meita, ar lozungiem vien vēl nevar atmazgāties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 12.07.2017. 12.14

Labdien!

Skat, cik viss ir vienkārši! Palasam diskusijas un redzam, kurš atbalsta to, ka ir jāpiedalās un jāsaka savs NĒ bandītu pārvaldībai valstī un ir tie, kas cenšas visus atrunāt ar dažādiem saukļiem par nepareizajiem rīkotājiem, lembja laupījuma pārdali un ko tik visu vēl nē… Šobrīd ir gauži viegli izsecināt, kurš te ir par Latvijas valsts attīstību, bet kurš ir apmaksāts vai bezmaksas kremļa trollis. Un tad ielūkojieties vēsturē, kuru partiju ideoloģiju šie troļļi te agrāk ir atbalstījuši (tas darāms, izvēloties konkŗēto rakstītāju un apskatot viņa rakstīto agrāk) un jau sapratīsiet arī partejisko piederību. Iezīmēsies partijas, kuras slēpti atbalsta bandītu varu Latvijā un ušakova – lemberga nākotnes prokremlisko koalīciju.

Neslinkojiet, lasītāji! Papētiet še rakstošo vēstījumu vēsturi.

+14
-3
Atbildēt

17

    andrejs > Es 12.07.2017. 12.25

    Nav nekāds brīnums, ka ne visi ir sajūsmā par tautas aktivitātes pieaugumu –

    Premjera Valda Dombrovska juridisko padomnieci, ģimenes draudzeni un biznesa partneri Sandru Bukani, kura kā partijas Vienotība un tās kontrolētās Finanšu ministrijas pārstāve ieņem dāsni apmaksāto Ventspils brīvostas valdes locekļa amatu, nav interesējis jautājums, kāpēc apsūdzētais Ventspils mērs Aivars Lembergs uz Rīgas apgabaltiesu ilgstoši pārvietojies ar brīvostai piederošu luksus klases Audi A8L.

    Pārbaudi par Lemberga vizināšanos ar lepno Audi februārī sāka KNAB, uzmanību uz auto lietošanu vērsusi arī prokuratūra.

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    Es > Es 12.07.2017. 12.28

    Audi A8L tas L ir Lemberga iniciālis? Aivars Šlomo dēls Lembergs….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Es 12.07.2017. 12.31

    Nu re, Valdis vēl nepaspēja īsti uzrakstīt, kad toļļi jau paši sāk pieteikties. Gluži kā tie rakstā minētie roklaižas, kuri tagad izlien no skapja. Galvenais, lai cilvēki neiet protestēt, ne tā, andrejiņ? :D

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 12.07.2017. 12.32

    VAI,cik skaists aicinājums,pat dažas asaras noritēja…a bet kā palika ar aicinājumiem izvērtēt bandītu Kalvīša un Pabrika lomu robežlīguma noslēgšanā un Kampara lomu Citadeles lētajā pārdošanā,par ko bija ”oligarhu sarunās”?

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Es > Es 12.07.2017. 12.36

    Te būs Ērika bite -nieka atžīšanās par partejiskajām simpātijām ar saiti, kur to atrast oriģinālā:

    Ēriks

    Un es kā latvietis vienmēr balsošu par nacionālistu partijām. 9.marts 2017 11:51 http://www.irlv.lv/2017/3/8/latvija-atbalsta-tuska-atkartotu-apstiprinasanu-eiropadomes-prezidenta-amata/viedokli

    Secinājumus izdariet paši…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 12.41

    Valdis: Audi A8L tas L ir Lemberga iniciālis? Aivars Šlomo dēls Lembergs….

    12.jūlijs 2017 12:28

    —————

    Stulbenis atkal izpaužās…

    The Audi A8 L knows how to spell luxury with impeccable design, unrivaled accommodations and a commanding presence. It’s the perfect example of how the best things come in big packages.

    L – no angļu valodas vārda “luxury”

    p.s. “Šlomo dēls” – vai kārtējais rasista mājiens uz noziedznieka tautību?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 12.43

    Galvenais ir sašķirot zagļus sliktajos un labajos, vai ne, dakterīt?

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Es > Es 12.07.2017. 12.48

    Nu, ko tad dakteris andrejam atbildēja? :))

    Ir labi, ja laicīgi vēršas pie dakteriem. Ir labi…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Es 12.07.2017. 12.48

    :) Nekā, L ir no Long, jo tā ir pagarinātā versija. Visiem – gan MB S klasei, gan BMW 7. sērijai, gan Audi A8, ir pagarinātās versijas (apmēram 15-20cm garākas par oriģinālu), kuras paredzētas pasažieru pārvadāšanai aizmugurē, tur sanāk nedaudz vairāk vietas kājām. Turklāt par pagarinātajām parasti taisa tikai tās modeļu versijas, kuras ir ar lielākajiem motoriem. Un tām visām attiecīgi modeļa abreviatūrā ir L burts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 12.56

    to AK

    Nu re – pat oficiāls Audi dīleris kļūdās.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 12.58

    to Dr. Bērziņš

    Jūs acīmredzot neievērojāt, ka Dombrovska draudzene, un vienlaikus darbiniece, Sandra Bukane piesedz Lemberga nelikumības?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Es > Es 12.07.2017. 13.05

    Raugiet, cien. lasītāj! Te nu redzams spožs piemērs kremļa trollim – andrejs. Protestu nerīko Vienotība un tā tēma nav vienotība, bet trollis būvē shēmu – Nevajag iet, jo Bukaine ir piesegusi lembi un viņa ir saistīta ar Vien. Tā, lūk, viņi to pūlās panākt un darīt savu melno darbu!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Es 12.07.2017. 13.08

    andrej, nevar jau teikt, ka kļūdās vai melo. Viņi jau nesaka, ka L nozīmē Luxury. Viņi tik raksta, ka L modelis savā būtībā ir Luxury. Bet tas, ka L pagarinātās versijas visām markām ir Luxury, tas jau tā arī ir, jo tās ir dārgākās un ar visu ko piebāztākās, jo orientētas uz klientiem, kas neskaita naudu, kas nolīgst šoferi braukšanai, utt. Tur tajos auto viss ir orientēts uz aizmugurē sēdošajiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 13.14

    Kurš no oligahiem :P Rīdzenē teica, ka “ar Dombrovski var strādāt”?

    Te daži piemēri. Par Lemberga dalību valsts institūcijas sēdē, kur tika pieņemti viņa privātajam biznesam svarīgi lēmumi, Dombrovska padomniece Bukane neatceras…

    Par to, ka Lembergs vizinās lepnā par valsts naudu pirktā limuzīnā – atkal padomniecei Bukanei amnēzija. Gluži ka meksikāņu seriālos.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 12.07.2017. 13.17

    Viņi jau nesaka, ka L nozīmē Luxury. Viņi tik raksta, ka L modelis savā būtībā ir Luxury.

    ——————–

    :) Kāda starpība. Katrā ziņā ne “Lembergs”.

    p.s. Es zinu, ka Jaguar ir L versija. Ar tādu UK premjers braukā.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Es 12.07.2017. 14.02

    :) Lembergs tas toč nenozīmē :) Nu jā, Jaguāram ir XJ modelis (konkurnts MB S, BMW 7, Audi A8), un ir attiecīgi šim XJ pagarinātā versija XJL, kur arī L nozīmē Long.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Es 12.07.2017. 19.18

    to Andrejs

    “..ka Dombrovska draudzene, un vienlaikus darbiniece, Sandra Bukane piesedz Lemberga nelikumības?”

    Kaut kas tai bankrotējušai, alkatīgai un pastulbai bābai taču ir jāēd.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 12.07.2017. 10.44

Akcija ir jāatbalsta, bet ar galvu. Ja uzmanīgi lasījām, vai klausījāmies “sarunas”, tad vajadzēja saklausīt to, ka Latvijas iekšpolitikas “latviskajā galā” ne visi politiķi ir ar vienu kārti mērāmi, pat ne ZZS :) Kur pretī otrpus “robežai” – SC viņi jau pēc definīcijas ir atjaunotās LR ienaidnieki. Saskaņieši “oligarhiem” pieslējās ne tik daudz mantisku, cik ideoloģisku apsvērumu dēļ, Urbanovičs definēja pavisam skaidri – SC ir vajadzīga vāja valdība.

Var gadīties, ka vis “temperamentīgāk” šajā akcijā pieteiks sevi tieši tā “protestētāju” daļa, kuri sevi vēlēšanās identificē ar ušakoviešiem un tādēļ morāli atbalsta gan Lembergu, gan Šleseru. Nevajadzētu aizmirst 13. janvāra mācību. 13. jūlija akcijā būtu strikti jānorobežojas no saskaņiešiem, un, ja šī akcija izraisīs kaut kādas tālejošākas politiskas norises, tad vajadzēt uzmanīgi sekot jaunajiem mūsu “līderiem”, ja tādi parādīsies pie apvāršņa.

Ino raksta par to, ka “Progresīvie” iestājas par tiesībām nepilsoņiem vēlēt pašvaldību vēlēšanās – tātad viens vilks aitas ādā jau izlīdis uz spēles laukuma :)

+36
-12
Atbildēt

22

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 12.07.2017. 11.24

    Aiz ziņkārības, kas tie tādi “Progresīvie, paguglēju. Atbildi atradu ātri – sarkanie :)

    “PROGRESĪVIE ir dibināti 2017. gada 25. februārī, lai apvienotu sociāldemokrātiski domājošus cilvēkus, kuriem ir apnikusi Latvijas labējā politika un kuri iestājas par progresīvām reformām Latvijas politikā, ekonomikā, varas attieksmē pret sabiedrību. Mūsu ideāls ir tāda valsts un sabiedrība, kuru raksturo taisnīgums, uzskatu brīvība, cilvēku vienlīdzība un solidaritāte. PIEVIENOJIES!”

    http://www.progresivie.lv/2017/04/26/progresivie-piesaka-sevi-pirmajas-velesanas/

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > rinķī apkārt 12.07.2017. 11.47

    Ja kāds nav pamanījis – ir 2 protesta akcijas ceturtdien. Kam neder progresīvie, tie iet uz JKP. Es personīgi uz pēdējo, jo no rīta nekādi netieku.

    Starp citu, pie raksta ir norādes uz abām.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 12.07.2017. 12.02

    Piekrītu, ka jābūt ļoti vērīgiem, jo radušos sabiedrības neapmierinātības saasinājumu centīsies izmantot savā visādi oportūnisti – par “Progresīvajiem” jau bija “gut feeling” ka nav kaut kas tīrs, bet Jaunā konservatīvā partija šobrīd, manuprāt, ir cerīgs spēks.

    P.S. AK, es gan īsti nesaprotu kāpēc piemini Saskaņu kā dalībnieku protesta akcijās? Ir kādas norādes par to ka viņi mēģina pievienoties 13. jūlija vakara protesta akcijai? Ja tā, tad tas noteikti ir nesaskaņojot ar JKP.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.07.2017. 12.05

    Nuja,norādes uz divām protesta akcijām ,vienā propagandēs saskaņu,otrā vienotību,viss likumsakarīgi.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 12.19

    Ja runājam par vēlmi izmantot sabiedrības pieprasījumu, lai veidotu politisku karjeru, tad tas ir tik pašsaprotami kā 2×2. Ir loģiski, ka pieprasījumam pēc kādas politikas ir jāseko piedāvājumam šo politiku veidot un virzīt. Ja ir Nīderlandē pieprasījums ierobežot imigrāciju un musulmaņus valstī “piežmiegt”, tad parādās Gerts Vilderss. Sekojoši vēlēšanās tiek samerota šada pieprasījuma atbalsta lielums ar citiem. Demokrātija, kungi! Demokrātija!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.07.2017. 12.40

    Atvaino,bet šis pieprasījums ir gluži svaigs,pat krāsa nav īsti nožuvusi,”pretoligarhu” kampaņas speciāli organizēts,turklāt izvēlēta konkrēta partija,pret kuru vērst uzbrukumu,Vienotības izdarītās cūcības atstājot aizvārtē.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 12.07.2017. 12.41

    uldis_rats, to rakstīja RA, nevis AK :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 13.13

    Te, cien. lasītāj ir trollis Ēriks, kurš ir pret kampaņu! Nevajag vērsties pret to, kā oligarhi pārvalda valsti, raksta Ēriks. Ir tikai viena lieta, kas visiem ir jādara – citējot Ēriku trolli – protestu mērķim ir jābūt “vienai konkrētai partijai” – Vienotība. Te nu visi šie troļļi sevi “izved no skapja” :)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 12.07.2017. 13.21

    Valdi, tie kas ar visām 4 nav par pasākumu, nav šoreiz gan troļļi. Problēma ir tajā, ka cilvēkiem nepatīk selektīva pieeja. Jo no sarunām izriet stipri vairāk un prioritašu kārtībā savādāk kārtojami jautājumi, nekā pacēluši organizatori. Tas arī iemesls skepsei par pasākumu.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 13.28

    Nē! Viss šoreiz ir diezgan vienkārši. Tieši tāpēc, ka rīkotāji ir palikuši “ēnā” norāda, ka ir konkrēta problēma – Valsti pārvalda bandītiskām metodēm un to izlaupa, bet tiesāti netiek. Pret to mums ir jāprotestē. Par to arī I. Buiķas raksts.

    Vai šo neapmierinātību kāds politiski “apseglos”? Protams! Bet šobrīd jautājums ir diezgan bipolārs – jums ir izdevīgi un/vai tīkami šada pārvalde vai jums tā riebjas.

    Vai arī, jūsuprāt, protesta kacijas var rīkot tikai tad, ja tajās ir minētas pilnīgi visas sāpīgās problēmas – Ģimenes ārsti, lauku skolas, izglītības reforma, pensiju izmēri? Ja aktualizēta tikai 1 problēma, tad protestēt nedrīkst? Varbūt, ja šo vienu atrisinātu, mums budžetā pēkšņi parādītos nauda gan ārstiem, gan skolotājiem gan pensijām?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.07.2017. 16.04

    Vot vot,konkrēta problēma-valsti pārvalda bandītiskām metodēm un to izlaupa, bet tiesāti netiek.Citadeli var pārdot zināmiem cilvēkiem pa lēto un ne čiku,ne grabu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.08

    to Valdis

    “Te, cien. lasītāj ir trollis Ēriks, kurš ir pret kampaņu!”

    Bijām jau uz taukmūļu: Pabrika un Štokenberga rīkoto “lietussargu revolūciju” un rezultāts? Prokremlisko izdzimteņu, zagļu un pederastu valsts nozagšanas megaafēras: TECII 2. kārta, PV, LM, Citadele, “gudrona dīķi”, Stradiņa slimnīca, AirBaltic un citas. Tagad jauni zagļi sevi pieteiks?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.10

    to Ēriks

    “Citadeli var pārdot zināmiem cilvēkiem pa lēto”

    Nedomāju, ka pat Vienotības čekas kuratoriem un Prudentija tie ir zināmi. Tēmē augstāk!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.18

    Jau vakar rakstīju, ka tādiem basta nekas nav meklējams rītdien protestā. Tas nav troļļu salidojums un to nerīko kremlini. Sēdiet mājās un dariet savu troļļa darbu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Džerijs Šterns > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.27

    Bīstos, ka vairumam šajā tēmas atzarā ir pārāk šaurs skatījums tomēr – PROGRESĪVIE nekādā gadījumā nav prokremlisks veidojums, gluži otrādi, tā sastāvā ir dažādu līmeņu un organizāciju kritiķi šādai politikai savākušies. PROGRESĪVO programaa no Kremļa idejām ir par vēl tālāk nekā Latvijas “nacionālistiem” :) – kuri labprāt atkārto visas no Kremļa pašpikotās idejas par cenzūru un “tikumību”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.07.2017. 19.54

    Kā tad,kā tad,progress un tikumība neiet nekādi kopā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.05

    to Valdis

    “Jau vakar rakstīju, ka tādiem basta nekas nav meklējams rītdien protestā”

    Kā jau vakar rakstīju, rīt ieradīšos apskatīt zvērudārzu ar pilnu telefona bateriju un 8GB atmiņu karti. Šajā reizē vēl bez zvēru agresijas apturēšanas līdzekļiem, bet tikai šajā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.08

    to Džerijs Šterns

    Cik Antonijas ielas nams maksā jobanām politmaukām par katru kanalizācijā nonākušo latviešu balsi?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.13

    basta,

    piepūt vēl vaigus, izbāz mēli un atliec ausis, tad gan nobīšos ;))))) Smieklīgais āksts ar 10 geju kustības karogiem :)))))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.42

    to Valdis

    Ko tur baidīties no tik pierastas lietas, kā varavīkšņotie karogi? Cik jums tur Vērmaņdārzā to bija?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.50

    basta

    apgalvo, ka pierasta. Kam pierasta, kam nē. :))) Smieklīgais trollis āksts basta…. Pagliaccio totale e basta :)))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 21.03

    to Valdis

    Uh ti, parlataješ po itaļjanski?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 10.19

Diemžēl vārdu “tauta” mēs varam pielietot, ja runājam par dziesmu un deju svētkiem. Politiskā kontekstā vārds “tauta” ir jāiazmirst un jāsak biežak lietot vārdu salikums – “aitu un aunu”!

Kapēc tik skarbi..?..nu vienkārši mums jau bija reiz Dieviņš iedevis iespēju tikt vaļā no Rīdzenes “oligarhu sarunu” mūdžiem…

Vai tad neatcerieties? Un mēs padzinām viņus…Zatlers(labakais prezidents jauno laiku vēsturē) ierosināja mums visiem vienu saprātīgu lietu – ” dzīvosim turpmāk bez visas šīs smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga kodlas.. apturēsim valsts nozagsanu..”!

UN MĒS TAČU TO IZDARĪJĀM!

Tik tālu mēs droši varam sevi saukt par tautu..nu bet tālāk, kad pēc neilga laika saucām mūsu patriekto Lembergu atpakaļ, lai viņš turpinātu pār mums valdīt un valsti izzagt, tad cita apzīmējuma, kā – AITU UN AUNU BARS – vārdam “tauta” grūti atrast. Nu vēl var būt piemēroti skan – IDIOTU BARS.

Raksta autore, acīmredzot, ir visu laiku dzīvojusi ārpus Latvijas, varbūt pat uz Marsa, un viņai nebija iespēja vērot, analizēt politiskās kustības, kas aizsākās ar RīkojumaNr2 referendumu, turpinājās ar bezlemberga valdības gāšanu un nobeidzās ar Lemberga atpakaļsaukšanu valdībā.

Gribētos, lai kāds no pazīstamiem sabiedriskiem darbiniekiem, politiķiem, inteliģences, žurnālistiem(raksta autori ieskaitot) parādītu man kaut vienu publisku, skaļu protestu par sekojošām lietām..

1. Pēc Rīkojuma Nr2 bezoligarhu valdības tika metodiski ar Vienotības vislielāko atbalstu grauta ZRP – tieši tā partija, kas iestājās pret sadarbošanos ar Ridzenes “oligarhu sarunu” mūdžiem.

VAI KĀDS IESTĀJĀS PAR ZRP PARTIJU?

2. Vēlāk notika pakāpeniska Zatlera nospraustā “sarkanās nesadarbošanās līnajas ar Lemburgu” izdzēšana, tas nenotika vienā dienā, to varējām novērot ilgstoši..

VAI KĀDS PROTESTĒJA?

3. Pēc tam notika Dombrovska nožēlojamā, kaunpilnā kapitulācija Lemberga sistēmas priekšā..

VAI KĀDS IZTEICA SAŠUTUMU??

4. Pēcāk Vienotība sauca Rīdzenes “oligarhu sarunu” galveno personu Lembergu atpakaļ valdībā..

VAI KĀDS KLIEDZA PILNĀ BALSĪ, VAI BIJA KĀDS, KAS AICINĀTU IEZIET IELĀS “TAUTAI”, PULCĒTIES PIE SAEIMAS?

Lūdzu atsaucieties..es ar vislielāko prieku atvainošos(raksta autori ieskaitot) un roku paspiedīšu..

Ja gribam sevi dēvēt par “tautu”, tad mums ir jābūt atbildības sajūtai, mums ir jāmāk cīnīties par to, ko esam izvēlējušies…mums ir jāprot aizstāvēt savus varoņus un cīņā saucējus…

Bet mums nepatīk saukties par aitām un auniem..tāpēc izdevīgāk ir visu novelt uz savu bijušo līderi un cīņā saucēju…

Atcerēsimies, cik dedzīgi un masveidīgi atbalstījām Zatleru(es runāju par tautu, ne par sistēmas politiķiem) un cik ātri viņu paši norakām..veikli atrodot iemeslus un attaisnojumus, ko mums pameta žļembāšanai Lemberga troļļi.

Jo tā ir vieglāk, jo tā no atbildības var izvairīties, jo mainīt sistēmu, iet pretī smagos noziegumos apsūdzētajam valsts nozadzējam Lembergam nozīmē – pataisīt savu maciņu plānāku..

Jo, izradās, lielākā daļa pa šiem neatkarības gadiem ir gribot, negribot, pat daudzi neapzināti piesūkties sistēmas silei…un tad ir jāizšķirās – vai nu godīgu valsti bez oligarhu diktatūras, bet tad jārēķinās, ka tiksi no valsts pupa atrauts, vai nu jāpakļauties sistēmai un visu vainu novelt uz vakarējo vadoni.

Ko izvēlejās aitas un auni, mēs varam tagad redzēt pēc “oligarhu sarunu” publicēšanas.

Diemžēl tas viss atkārtosies arī šoreiz…ielās izies cilvēki, pie pasākuma rokas sildīs jaunās partijas un opozīcijas politiķi, partijas iegūs papildus retingpunktus un VSJO, dārgie draugi, ar to arī viss beigsies..

Nu, jā, gandrīz aizmirsu, Vienotība pazīmēsies parlamentārajā izmeklēšanas komisijā, kur, acīmredzot, analizēs, kā tautas padzīto Lembergu pati nosēdināja pie koalīcijas kopgalda, iedodot tam vislielāko karoti…un vienlaicīgi brīnīsies, kā šis mūdzis šeit ir nokļuvis..varbūt Zatlers viņu tur ir nosēdinajis.

Bet aitu un aunu karaļvalstī turpināsies viss pa vecam…tiks pamazām drupinātas jaunās nesistēmas partijas, tiks dauzīti šo partiju idejiskie līderi, bet pārējie mēmi klusēs un skatīsies, kurai sistēmas partijai nākotnē piekļauties.

Jā, pavisam beigās aizmirsu – beidzot tiks īstenota Lemberga ZZS un SC valdība ar mazu vēl kādas citas partijas klātbūtni.

Nekas vairs nevar izmainīt politisko vidi mūsu valstī. Pēdējais cerību un sapņu vilciens aizgāja tad, kad Vienotība Dombrovska personā vienpersoniski gāza bezlemberga valdību un, ignorējot tautas referenduma gribu, pasauca Lembergu ar viņa ZZS valdībā.

Rīdzenes “oligarhu sarunas” tagad visskaidrāk parāda, cik svarīgs un pareizs bija Zatlera ierosinājums – veidot valsti bez smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga un viņa bandas.

Cik svarīgi bija nošķirt Lemberga ZZS no SC, neļaut viņiem kopā veidot koalīcijas kodolu. Rīkojums Nr2 izjauca šo ieceri, bet tagad tā ir no jauna nobriedusi.

+4
-13
Atbildēt

6

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 10.41

    ——————- Iveta Buiķe:”…Taisnības labad gan ir jāatzīst, ka šos antivaroņus mums nav nedz marsieši ar lidojušo šķīvīti atveduši, nedz arī šie cilvēki varu būtu pārņēmuši militāra apvērsuma rezultātā – viņi visi ir demokrātiskās vēlēšanās ar balsu pārsvaru ievēlēti.”

    ========================================================================================

    Netaisnības labad gan ir jāatzīst, ka varoņus dermokrātijas purvā ātri vien pie “vietas noliks”. Kā tādās reizēs izsakās – …var paiet mūžība, kamēr buiķēm un zatleristiem pieleks, kur slēpjas oligarhijas dzīvīgums un oligarhu “dzīvības adata” ?

    Aivars Lembergs: es vēlos Saeimas ārkārtas vēlēšanas

    http://www.postfactum.lv/images/large/214577.jpg

    http://www.vipi.lv/vip/latvija/idn56026/aivars-lembergs-es-velos-saeimas-arkartas-velesanas/

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    Kamielis > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 10.52

    Tādas dīvainas diskusijas sanāk. Esot viss slikti, jo tauta mums tāda neaktīva, esot viss vienalga. Bet kad tauta izrāda kādu aktivitāti – atkal slikti, jo esot uzpirkti, apmuļķoti, utt.

    Tad kas ir sabiedrības aktivitāte – reizi 10 gados protestē vai tomēr aktīvi darbojas katru dienu?

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 10.55

    uzraksti labāk vai tu būsi nevis te pātaro savus pietuk krustiņa prātojumus par firmamentu – vai man ņemt līdzi mutautiņus kur tev asaras slaucīt?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 11.00

    ———–Kamielis:”… Tad kas ir sabiedrības aktivitāte – reizi 10 gados protestē vai tomēr aktīvi darbojas katru dienu?”

    ==========================================================================================

    Viss atkarīgs no sponsora maka biezuma un mērķiem? Kā tādās reizēs izsakās – būs eiro fondi, būs arī akcijas katru darba dienu!

    https://www.youtube.com/watch?v=jKAvs3q8Uuw

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 11.43

    Skumjais Bruņinieks. Reči dļinnije pustije…Interesanti tev uzacis tikpat biezas?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 12.07.2017. 12.01

    Gan jau ne tikai uzacis,gadiem mēģinot iestumt cilvēkiem acīmredzamu tuftu,cenšoties aizmālēt faktu,ka Zatlers cieši,ar tankiem sadarbojās ar vienu no oligarhu sarunu varoņiem,ne tas vien biezs var palikt.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 12.07.2017. 10.16

lembe par šo ieņirdz, ja viņu nevar aiz restēm dabūt par smagajiem noziegumiem kuros apsūdzēts , par kukuļošanu lielos apmēros , valsts nozagšanu , tad šito vīņš nosauc par aktierspēlē iestudētu farsu, šoreiz galvenais nav viņš , bet gan tie kurus oligarhi , jeb valsts nozadzēji salikuši amatos , jādara spiediens uz viņiem ,lai tie nāktu pie saprašanas , ka ir negodiigi ielikti augstajos valsts amatos , un tādu ir ne mazums , tie ir prokurori , tiesneši un galu galā lembes sastādītā valdība , godīgs cilvēks no šiem amatiem atkāptos bez runas , gan nav zināms cik godīgus ļaudis šie banditi amatos salikuši , vispirms jau gaidu prezidenta atbildību , kurai iespēejams sekotu arī citi, citādi liekas jocīgi ka šādi ielikteņi ” rūpējas ” par tiesiskumu valstī un tās ekonomisko virzību , jau tas vien uz kautko norāda , ka kučinska valdība lai sagrābstītu trūkstošos miljonus , paceļ nodokļus un akcīzes ,par nodokļu iekasēšanu atbildība gulstas uz VID, bet ēnu ekonomiku liek mierā , jo tās peļņa pa lielo nonāk oligarhu pārziņā , ar kuru finansē savas kabataspartijas, faktiski tās ir noziedzīgas darbības pazīmes

+20
-2
Atbildēt

12

    zanE. > 12.07.2017. 11.53

    …lai tak dārza rūķis krāsainajos ancukos ieņirdz…sods par kriminālu viņu nebaida…taču vissāpīgāk trāpīts nabadziņam ar iespējas zaudēšanu ērmoties TV ekrānos un radioviļņos…atņemt reklāmas iespēju Ventspils domei, kuru Lembergs uztver par privātīpašumu, bet ventspilniekus par dzimtcilvēkiem – tas Lembergam ir traģiskākais…iznīcinošākais…pazemojošākais…lūk, tas ir briesmīgākais sods…tāpēc tik histēriskas darbības un tiek vilkti laukā visi seski, kas palīdzētu nosargāt Lemberga ietekmi…

    …atņemiet Lembergam ietekmi par ventspilnieku naudu greznoties, dīžāties, lielīties un skalot ļaudīm prātus – pārsprāgs tas pūpēdis un izkūpēs…viņam ir vajadzīga uzmanība, atpazīstamība un popularitāte, un reklāmas viņam to nodrošinājušas…lai izdodas vismaz sabiedriskajiem medijiem izslēgt viņu no aprites – publiskā telpa kļūs tīrāka…

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 12.07.2017. 12.04

    Jā, izmest Lembergu no masu medijiem (vai precīzāk nenodrošināt viņam priviliģētu statusu) varētu būt pietiekoši, lai Lemberga laiks Ventspilī varētu beigties.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.07.2017. 12.09

    Visus masu saziņas līdzekļus – vienās rokās!Viena partija – viena taisnība!Dosimies uz gaišo nākotni,biedri!

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.07.2017. 12.13

    atņemiet ietekmi… :)

    Bija iespēja –

    Par ostu pārraudzību pēc likuma atbildīgā Satiksmes ministrija (SM) trešdien sagatavojusi iesniegumu Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB), kurā lūdz izvērtēt Ventspils brīvostas valdes locekļa Aivara Lemberga iespējamo atrašanos interešu konfliktā, 14.novembrī piedaloties lemšanā par 717 tūkstošu latu vērtu dīzeļdegvielas iepirkumu no firmas Baltimar VT, kurā kapitāldaļas pieder Lemberga ģimenei.

    Tiesībsargājošajām iestādēm var nākties veikt arī izmeklēšanu par Ventspils brīvostas valdes sēžu protokolu iespējamu sagrozīšanu. SM juristu sagatavotajam iesniegumam pievienoti arī divi pretrunīgi valdes sēžu protokoli – pirmais, kurā parādās, ka visi klātesošie valdes locekļi piedalījušies balsojumā par iepirkumu no Baltimar VT, tostarp arī arī Lembergs, un otrais, jau Ventspils mēra labotais protokols, saskaņā ar kuru viņš balsojumā nav piedalījies.

    23.novembra valdes sēdes protokolā post factum parādījusies piezīme ar Lemberga lūgumu norādīt, ka brīvostas valdes sēdes 14.novembra protokolā nav norādīts: viņš neesot piedalījies balsojumā par dienaskārtības 3.punktu (pilnvarojumu pārvaldniekam slēgt līgumu ar Baltimar VT). Šis Lemberga labotais protokols jāparaksta visiem valdes locekļiem, apstiprinot, ka Lembergs saka taisnību. Tādā gadījumā pozīcija par Lemberga rīcību no «neatceros, vai balsoja» uz «atceros, ka nebalsoja» būs jāmaina vairākiem Pietiek aptaujātajiem valdes locekļiem. To paguvis izdarīt pats Lembergs, kurš 27.novembrī aģentūrai LETA apgalvoja, ka neatceras, vai balsojis par šo jautājumu. Viņš arī nezinot, kuros uzņēmumos viņa dēlam un znotam pieder kapitāldaļas. Viņam pašam Baltimar VT daļas nepiederot. Tagad no Lemberga labotā protokola izriet, ka viņš tomēr atcerējies, kā rīkojies 14.novembra sēdē – proti, nav balsojis.

    Šobrīd vairumu brīvostas valdes locekļu, tostarp tos, kuri tajā deleģēti pārstāvēt valsts intereses, skāris atmiņas zudums – vairākas Pietiek aptaujātās amatpersonas spēj labākajā gadījumā atcerēties, ka Lembergs piedalījies lēmuma pieņemšanā diskutējot, bet ne to, vai viņš balsojuma laikā «cilājis roku». «Neatceros» un «nezinu» ir biežāk dzirdamās atbildes, ko par 14.novembra valdes sēdes balsojumu sniedz Ventspils pašvaldības nozīmētie valdes locekļi Jānis Vītoliņš, Guntis Blumbergs, Didzis Ošenieks (visi trīs ir arī Lemberga kā Ventspils domes priekšsēdētāja vietnieki).

    Fragmentāri tās dienas lēmuma pieņemšanu atceras valdības apstiprinātie valdes locekļi Antons Vjaters (Vienotība) un premjera Valda Dombrovska (Vienotība) juridiskā padomniece Sandra Bukane. To, ka Lembergs balsojumā piedalījās uzsver pašvaldību ministra Edmunda Sprūdža (Reformu partija) virzītais valdes loceklis Ģirts Kronbergs, bet SM virzītā valsts sekretāra Anrija Matīsa atbilde ir bijusi juridiski korekta: «14.novembra valdes sēdes protokols ir apstiprināts 23.novembra sēdē un nav atzīmes, ka kāds ir atturējies». Abās lielajās brīvostās – Ventspilī un Rīgā – valžu sēdes tiek protokolētas pēc viena standarta: «nolēma», seko lēmuma sauss izklāsts un pats balsojums netiek ieprotokolēts izņemot gadījumu, ja kāds no valdes locekļiem balsojis pret, atturējies vai norādījis, ka kādu iemeslu dēļ balsojumā nepiedalās.

    Finanšu ministrijas virzītā Ventspils brīvostas valdes locekle Sandra Bukane, norādot, ka šobrīd neatrodas Latvijā, iesākumā nevēlējās sniegt atbildes par Lemberga rīcību 14.novembra sēdē pirms nebūs iepazinusies ar laboto sēdes protokolu, kas datēts nedēļu vēlāk. Pēc atkārtota lūguma pateikt tikai to, ko atceras, Bukane sniedza daļēju atbildi, no kuras izriet, ka Lembergs diskutējis lēmuma pieņemšanas gaitā, nav balsojis pret, bet konkrēti nepasakot, ka Lembergs ir balsojis.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.07.2017. 12.14

    augstāk citētā raksta nosaukums:

    KNAB izmeklēs Lemberga interešu konfliktu; Ventspils brīvostā – kolektīvais atmiņas zudums

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.07.2017. 12.17

    Te vēl par Bukani –

    Premjera Valda Dombrovska juridisko padomnieci, ģimenes draudzeni un biznesa partneri Sandru Bukani, kura kā partijas Vienotība un tās kontrolētās Finanšu ministrijas pārstāve ieņem dāsni apmaksāto Ventspils brīvostas valdes locekļa amatu, nav interesējis jautājums, kāpēc apsūdzētais Ventspils mērs Aivars Lembergs uz Rīgas apgabaltiesu ilgstoši pārvietojies ar brīvostai piederošu luksus klases Audi A8L.

    Pārbaudi par Lemberga vizināšanos ar lepno Audi februārī sāka KNAB, uzmanību uz auto lietošanu vērsusi arī prokuratūra.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.07.2017. 12.19

    Tātad Bukani nav interesējis jautājums kāpēc “smagos noziegumos apsūdzētais” un no amatiem atstādinātais oligarhs Lembergs braukā ar valsts iestādei piederošo smalko limuzīnu. :)))

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > 12.07.2017. 13.36

    andrejs. Paldies, ka atgādināji. Svētajiem, tas gauži:)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > 12.07.2017. 19.00

    to Ebenemezers

    “lembe par šo ieņirdz”

    Es domāju, ka čekistu centienus, atņemt viņam daļu laupījuma, viņš uztver nopieni. Šitāda kampaņa Latvijas vēsturē vēl nebija pieredzēta.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.07.2017. 19.48

    Lembergs intervijās ir galīgi sarkans,tātad lietas nopietnas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 12.07.2017. 22.54

    Ērik, būsiet kaut ko sajaucis – “biedru” laiks tā kā drusku “aiz muguras” (vismaz būtu tā jābūt). Kā Oligarhu sarunas parādīja – viņu gozēšanās medijos nav nejauša un viņu aizvākšana no ētera ir obligāts priekšnosacījums, lai varētu attīstīties normāla, neatkarīga mediju vide.

    P.S. Saskaņas centrs ir tādi paši oligarhi/korumpanti un šis attiecas arī uz viņu propagandas aizvākšanu

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 13.07.2017. 08.18

    Un kurš tad izveidos komisiju,kas noteiks,kurš drīkst runāt televīzijā vai radio?Tur taču ir vajadzīga kāda partija,kādi uzticami cilvēki,kas vada komisiju un saka – vot šitam mikrofonu nedot!Varbūt uzticēt šo godpilno uzdevumu mūsu tautas morālajam līderim Zatleram pēc tam ,kad būs nomaksājis nodokļus par saņemtajām aploksnēm?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 12.07.2017. 10.10

Man patiešām nav skaidrs joprojām – kas ir partija Progresīvie?

Jā māja – Latvijas valsts ne tikai deg, bet manā vērtējumā ugunsgrēks jau ir ticis līdz pamatiem.

Nu a ne citi mediji – IR nebija visu šo laiku iespēja ielikt inerviju, kaut vai aprakstu kas ir Progresīvie?

labi, es ticu Nellijas Ločmeles sirdsapziņai , bet savulaik ticēju arī Vienotībai , par to, ka Trešās Atmodas ideālus pirmie un vissmirdīgāk piedirsa mūsu inteiģentie …. nu tas arī skaidrs un turpinu to sagremošanu

Tāpēc piekrītu Biotopam – jā deg deg māja , bet gribu redzēt un būt droša, ka dzēsēji lies virsū ūdeni , nevis piešaus benzīnu

Es plānoju paņemt brīvu dienu un vismaz aiziet paskatīties, lai pati redzētu un pati varētu spriest. Jo mūsu medijiem neuzticos – objektivu informāciju sniegt viņi nespēj

+4
-4
Atbildēt

2

    Dr. Bērziņš > Anonīms 12.07.2017. 10.15

    Viņi, ja nekļūdos, startēja vēlēšanās. Un vakarā rīko JKP, varbūt tie Tev labāk ģeld. Bet ja esi nolēmusi, tad ej uz abiem pasākumiem. Cik man zināms, piedalīšanās piketā vēl nenozīmē balss atdošanu par “Progresīvajiem” vēlēšanās… ;-)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 12.07.2017. 10.37

    saproti mani pareizi, ar mums – sabiedrību ir tik daudz manipulēts, tik daudzas reizes mēs esam piemānīti kā tādi letticīgi iezemieši un pēc tam to pašu manipulatoru nolamāti par stulbeniem, muļķiem, lopiem, ka nav jau tas entuziasms vairs

    man nav vienalga , ar ko es kopā kaut ko daru un man nav vienlga, kas tas ir par cilvēku, kurš sauc cīņā par kaut ko – nu nevar man pārmest vienaldzību , ja trūkst sapratne – tad tā tomēr nav tikai mana problēma

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

tvverotajs 12.07.2017. 09.46

“Pavisam interesanta situācija veidojas starp KNAB un Ģenerālprokuratūru – pēdējā apgalvo, ka visas sarunas tai nav bijušas pieejamas, kamēr KNAB bijušie darbinieki Strīķe un Jurašs uzsver, ka sarunas tika apkopotas un nodotas prokuratūras rīcībā. Un ja nu abiem taisnība un sarunas patiešām tika apkopotas, bet līdz prokuratūrai nenonāca, bet iestrēga pie kāda, teiksim, no KNAB Sabiedriski konsultatīvās padomes?”

Varbūt rakstot šādus rakstus tomēr vajag mazliet iedziļināties kas ir kas – kādi ir KNAB Sabiedriski konsultatīvās padomes uzdevumi un iespējas ietekmēt operatīvo darbību. Un arī par to, kāda loma pierādījumu vākšanā ir izmeklētājiem un kāda prokuroram, kā arī padomāt loģiski – vai tiešām ģenerālprokurora uzdevumos būtu bijis noklausīties visas ierakstītās sarunas!

+3
-14
Atbildēt

3

    zanE. > tvverotajs 12.07.2017. 11.39

    …tvverotajs…varbūt kļūdos, bet domāju, ka ģenerālprokurors tās sarunas ir noklausījies no sākuma līdz galam, jo…atceramies analītisko raidījumu atklājumu par ģenerālprokurora piedalīšanos medībās ar ietekmīgiem ļautiņiem…protams, medībās tika spriests vien par egļu čiekuru ražu un mežacūku aknu lielumu, bet…kāds taču izdomāja to ģenerālprokuroriņu uz medībām uzaicināt un…ja, nu, sarunās pavīd teksts par ģenproka lomu un nozīmīgumu, lai būtu vispār vērts viņu uz medībām aicināt?…

    …nujā, ģenerālprokurors mums tāds vieglprātīgs – nespēja pieņemt loģisku lēmumu, lai ietekmīgajiem ļaužiem dalību medībās atteiktu, iespējams, tad arī noklausītās sarunas pat nav mēģinājis klausīties…

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    tvverotajs > tvverotajs 12.07.2017. 12.13

    Iesaku izlasīt lvportals.lv abus rakstus “Ģenerālprokuroram nav tiesību iejaukties kriminālprocesā”, kur ir labas un izskaidrojošas intervijas ar prokuroriem, daudz informācijas arī šo sarunu kontekstā.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > tvverotajs 12.07.2017. 14.15

    Un tiesības “atpūsties” kopā ar tiem, pret jāvirza krimināllietas viņam, tātad, ir?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

Ēriks 12.07.2017. 09.41

Ja oligarhu apkarošanas procesā cietumos nokļūtu arī Abrenes atdošanas un Citadeles pārdošanas pa lēto organizētāji,visādi kalvīši,pabriki,straujumas un kampari,un pie varas tiek Nacionālajai apvienībai līdzīgas partijas,būtu tiešām jauki.Vienotībā palikuši godprātīgi cilvēki?Nu diiieeeeez vaiiii.

+4
-16
Atbildēt

8

    Ēriks > Ēriks 12.07.2017. 10.04

    Pēc mīnusiem spriežot,nekas tāds nav paredzēts un šī akcija domāta,lai Vienotība atdabūtu popularitāti un varu.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    andrejs > Ēriks 12.07.2017. 11.56

    Ja oligarhu apkarošanas procesā cietumos nokļūtu arī Abrenes atdošanas un Citadeles pārdošanas pa lēto organizētāji,visādi kalvīši,pabriki,straujumas un kampar

    ———————–

    tiešām dīvaini, ka Latvijas teritorijas nelikumīgā atdošana Krievijai (un Kalvīša, Freiberģenes un Pabrika loma šajā procesā) gandrīz nevienu neuztrauc.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Ēriks 12.07.2017. 12.33

    Jā, šo jautājumu par robežlīgumu un Abrenes atdošanu joprojām neviens nepaceļ, un ne no vienas puses.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ēriks 12.07.2017. 15.24

    Jūs tā nopietni domājat, ka to Pitalovu varēja atgūt, vai rakstāt rakstīšanas pēc?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > Ēriks 12.07.2017. 18.55

    to Ēriks

    “..šī akcija domāta,lai Vienotība atdabūtu popularitāti un varu.”

    Ar Vienotību čeka vairs neriskēs. Ja būtu uzmanīgi klausījies Krustpunktā un politemmas: Tomsonu, Liniņu, Streipu un Strautmani, saprastu, ka tā visus spēkus tagad veltīs JKP. Atceries, kā Šļesers savulaik strauji novīta?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Ēriks 12.07.2017. 18.57

    to dzeris49

    Nedomājiet taču, ka visus latviešus izdosies padarīt par pidariem, tomēr cenšieties.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 12.07.2017. 19.46

    Nosaukumā nav būtība,Vienotības saturs pa caurumiem var pārtecēt arī uz citām vietām.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Ēriks 12.07.2017. 19.59

    to Ēriks

    Kā izglītotam cilvēkam, Tev taču ir zināms apzīmējums “substance”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

tapat vien 12.07.2017. 09.25

VĒRTĒJOT OLIGARHU SARUNAS RĀDĀS KA TIEK ATKLĀTS:

1.Politiskos procesus valstī ir organizējusi un vadījusi personu grupa,kuru nolemto centušies realizēt koalīcijas spēki ar Saskaņas atbalstu un parlamentā pēc katras partijas deputātu vadītāja žesta deputāti šādu scenāriju ir atbalstījuši

2.Parlamentā un valdībā turpina atrasties personas kuras rādās ka ir darbojušās noklausītajās sarunās un patreiz piedalās valsts politikas veidošanā gan ekonomikā(nodokļu reforma…)gan arī finansu jomā apgūstot ES iedalītos fondus

+14
-6
Atbildēt

1

    andrejs > tapat vien 12.07.2017. 11.52

    kuru nolemto centušies realizēt koalīcijas spēki ar Saskaņas atbalstu

    ——————-

    Ne jau velti viens otrs pie varas esošs vīrs tā cenšas paplašināt viņu vēlētāju loku.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.07.2017. 09.20

Redzēs, cik cilvēki būs.

Ja būs maz – nekas nemainīsies, degradēsim tālāk.

Kāda mums tā sabiedrība, ja turpat puse gatava balsot par ZZS un SC, tos taču absolūti nesatrauc ne korupcija RD, ne korupcija Ventspilī, tāpat, kā visā valstī, viņi uzskata apmēram tā – ja es būtu viņu vietā, es tāpat darītu, šie cilvēki nespēj sasaistīt korupcijas līmeni un savu maciņu biezumu, viņi uzskata, ka zog taču kādu mistisku “valsts” naudu, un uz viņiem tas neattiecas.

Ja mums būtu adekvāta sabiedrība, cilvēkiem sen bija jābūt ielās sakarā ar visiem pieejamas medicīnas sistēmas faktisku likvidāciju, kas Latvijā savādāks kā Lietuvā vai Igaunijā, kur ārstēšanās bezmaksas, izņemot korupciju un absolūtu politiķu un amatpersonu bezatbildību, pērkamību un nekompetenci?

Tagad notiekot milzīgs spiediens un draudi uz ģimenes ārstiem un arī rezidentiem no VM puses ( arodbiedrībai un ĀB klusējot), rezidentiem pat piedraudējuši atskaitīt, ja neies strāāt streikojošo ģimenes ārstu vietā, un ko, kādam tas interesē, nē, labāk mirsim, nesaņemot med. palīdzību, nekā atrausim pakaļu no dīvāna un protestēsim.

Tāda mums tās sabedrības liela daļa, diemžēl, par ierēdniecību, tiesībsar. struktūrām un politiķiem vispār nerunājot – runā vienu, dara citu, absolūts atbildības sajūtas trūkums par valsti un pilsoņiem, dienesta stāv. izmantošana pašlabumam, utt., utt., citiem vārdiem sakot – tas pats “sovoks”, kas NVS .

+15
-4
Atbildēt

7

    J.Biotops > dzeris49 12.07.2017. 09.54

    dzeri – mazliet ieslēgsim atmiņu.

    Bija laiks, kad progresīvā sabiedrība cēli lamāja Maizīti – tas tik esot viens korumpatu ielikts aizstāvis. Nu sarunās atklājās, ka mūsu komentētāju domas ideāli sakritušas ar lamāto oligarhu darbiem – Maizītim iedots pa rīkli.

    Turpinām barjerskrējienu pa grābekļiem?

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 12.07.2017. 09.58

    Kaut kā neatceros, ka tā demokrātiskā sabiedrība tik ļoti lamātu to Maizīti.

    Katrā ziņā viņš, atšķirībā no Kalnmeiejera, netika pieķerts “atpūšoties” kopā ar tiem cilvēkiem, pret kuriem prokuratūrai bija jāvirza krimināllietas.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 12.07.2017. 10.08

    Skaidrs. Tagad man pašam nāksies nopietni pārdomāt, kas ir “demokrātiskā sabiedrība”. Pacentīšos.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 12.07.2017. 10.10

    Droši vien domāts tas pats, kas progresīvā sabiedrība.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 12.07.2017. 12.29

    Biotopam pilnīga taisnība – visi tie paši, kas lamā oligarhus, lamāja toreiz Maizīti.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 12.07.2017. 18.45

    to dzeris49

    “Ja būs maz – nekas nemainīsies, degradēsim tālāk.”

    Ja būs daudz, tad lai latviešu tauta un valsts nepazustu, latviešiem būs jāķerās pie stroķiem. Pidarastu vara Latvijā jau 26 gadus, cik ilgi vēl?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > dzeris49 12.07.2017. 22.51

    man gan arī nav palicis atmiņā, ka Maizīti lamāja… tieši pretēji, bija sašutums ka pretēji solītajam, viņš netika atbalstīts…

    Lūdzu atgādiniet kas tad bija tie lielie lamātāji?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

J.Biotops 12.07.2017. 08.29

Lielākai daļai teksta tiešām var piekrist, bet dažas pazīmes pavisam negribot liek domāt, ka mani taisās ievilkt kārtējā pārdales procesa atbalstīšanā, nevis aprakstīto negāciju apkarošanā.

Īpaši aizkustina pie pašieceltie “progresīvie” (labi ļaudis tic). Nozīmēsim vainīgo pēc revolucionārās sirdsapziņas, sacelsim labu troksni un nākošajās vēlēšanās tiksim pie siles. Slava, urrrā!

+3
-18
Atbildēt

13

    Dr. Bērziņš > J.Biotops 12.07.2017. 09.41

    Man jau patīk šitie īdētāji – mums māja deg, neesi pamanījis?! Bet Tu te sēdi un prātuļo, kam ir izdevīgi, ja mēs ugunsgrēku dzēsīsim. Prātiņ, nāc mājās!

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 12.07.2017. 09.58

    Prātuļoju gan, jo no pieredzes zinu – ar jauniem meliem aizstājot vecos, taisnība nerodas.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > J.Biotops 12.07.2017. 10.02

    Šausmīgi gudri izklausās. Bet šobrīd vara sēž un nogaida – būs reakcija vai nebūs. Un ja nebūs, tad varēs turpināt kā līdz šim. Izskatās, ka tieši to gribētu arī Tu!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 12.07.2017. 10.03

    J.Biotops – nu un ko tu iesaki, vispār neko nedarīt, jo, varbūt, tie jaunie būs tādi paši, un lai viss iet, kā iet?

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 12.07.2017. 10.10

    J.Biotops. O jā! Progresīvie vieš lielas cerības, īpaši viņu uzstādījums par nepilsoņu piedalīšanos pašvaldību vēlēšanās, vēl nepietiek ar Rīgu, Daugavpili un Rēzekni. Es tomēr piedalīšos.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 12.07.2017. 10.11

    dzeri – Mūsu diskusijas būtība ir vārdā “varbūt”.

    Priekš manis tas, ko redzu, apzīmējams ar “ir”. protams, ar ne vienmēr vienādu precizitāti un pat ticamības pakāpi, tomēr tas vairs nav tikai “varbūt”.

    Ino – piedalīšanos atbalstu, bet tam nāktos rakstīt garāku pamatojumu, šobrīd nav laika. Pašam jautājuma nav, esmu provinciālis.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 12.07.2017. 10.25

    Manuprāt, mēs te vispār nerunājam par atbalstu progresīvajiem, bet gan par reakciju uz tām sarunām.

    Viņi tikai organizē to mītiņu, neko vairāk.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 12.07.2017. 11.36

    J.Biotops Prātuļoju gan, jo no pieredzes zinu – ar jauniem meliem aizstājot vecos, taisnība nerodas

    ————–

    es arī prātuļoju. Vai tikai man šķiet savādi, ka kaut kā pavisam aizmirsta Šķēles loma valsts izzagšanā, bet visvisādi “aktīvisti” koncentrējušies pret ZZS.

    Otrkārt, vai SC (un t.s. partijas GKR) nopelni valsts graušanā viņus neinteresē?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > J.Biotops 12.07.2017. 12.31

    Man arī nepatīk, ka organizatori no sarunām izrietošos jautājumus pacēluši selektīvi – atsevišķi tiem likušies svarīgi, atsevišķi pat nav likušies pieminēšanas vērti. Līdz ar to man visam šim uzticība pagaidām maza.

    Bet, tā kā pasākums ir darbadienā un neesmu es Rīgā, tad man lemšana par piedalīšanos vienkārši atkrīt automātiski.

    No manas puses runa visur un vienmēr komentāros ir bijusi par vakara pasākumu. Par “progresīvajiem” tur vispār divu domu nav, ka tas ir absolūti kreiss pasākums (tiešā un pārnestā nozīmē kreiss).

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 12.07.2017. 14.06

    Kā tad savādāk, Bordāns taču gribēja nolikt pie vietas MNA, kas ir lielākie NA sponsori, Lūsis bija pat NA ģenerālsekretārs, kaut, jau bija aizturēts par blēdīšanos.

    Dabiski, NA politbiznesmeņi pēc savu saimnieku pavēles Bordānu tūlīt pat no TM amata atsauca, un ielika tur savu “zvaigzni” Rasnaču, kurš tur tiesājas ar bijušo sievu par to, ka tā viņu, nabadziņu, piekāvusi.

    Tagad gan gan Lūsi unSprūdu, acīmredzot, tomēr tiesās.

    Un, pie kam, tā JKP vēl liekspieķusieķus riteņos NA “tuvākajiem ideoloģiskajiem partneriem”, kā teica NA “vadonis” Dzintars – ZZS un Lembergam.

    Protams, to viņiem piedod nevar, par tiem vispār nav vērts runāt, nelieši tādi, traucē gan NA, gan to tuvāko draugu politbiznesam.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > J.Biotops 12.07.2017. 18.31

    Dr. Bērziņš

    “Lietussargu revolūcija” nomainīja vienus zagļus pret citiem, daudz nekaunīgākiem un tad arī ne visus. Tagad uz Vienotības puvekļiem uzplauks Bordāns ar savu varzu?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    basta > J.Biotops 12.07.2017. 18.36

    to andrejs

    Ko ņemies ar to Šķēli? Cietīs Šķēle, cietīs arī Vienotībai piekomandētie: Pabriks, Štokenbergs un Straujuma. Ušmeriku nedrīkst aiztikt, jo ir panākta paritāte kriminālās sfērās. Lembergs tikai kā piektais ritenis.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > J.Biotops 12.07.2017. 18.41

    to dzeris49

    “Kā tad savādāk, Bordāns taču gribēja nolikt pie vietas MNA””

    Kad NA to mēslu par savas partijas veidošanu tiešo ministra pienākumu vietā, atsauca, tad viņš kaut ko iečiepstējās par MNA. Būtu tas čekas kurmis ko reālu darījis, visticamākais Ābele un Velmers būtu norāvušies ne pa jokam.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.07.2017. 07.38

Var piekrist praktiski visam.

+20
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam