Brīvības un aizliegumu jautājums

185

Komentāri (185)

vitalisvita 25.02.2017. 14.17

Jā, piekrītu Jānim Silam. Un, ja vien to “einšteinu” popularitāte būtu atkarīga tikai no viņu domas pareizības, tad piekristu arī viņiem.

0
0
Atbildēt

1

    edge_indran > vitalisvita 26.02.2017. 12.50

    ————–

    “….kopš 90.gadu sākuma Rietumi ir dzīvojuši pašapmānā, runājot par vēstures beigām, demokrātijas galīgo uzvaru un tamlīdzīgi.”

    LV portālam: GUNDA REIRE, politoloģe Starptautisko pētījumu centra izpilddirektore.

    ======================================================================================

    “Gribēja kā labāk, sanāca….” “Arī gudrais pārskatās”

    Tā bieži gadās, ne tikai politiskajai elitei – pat Einšteinam un “einšteiniem”. Latvijas politiskā elite 25 gadus strikti centās ievērot visus savu stratēģisko Rietumu sabiedroto priekšrakstus – turējās pie Vašingtonas konsensa pr. principiem, Boloņas deklarācijas utt.utml., taču, ak, vai, izrādās, ka visa tā Rietumu sabiedroto koncepcija par “liberālo demokrātiju” un “vēstures beigām” ir bijusi kļūdaina – un “par” vietā elite darbojusies “pret”. Ko nu darīt, ja vēstures process nes Latviju “atpakaļ nākotnē” ? Kas te uzņemsies atbildību labot reāli īstenoto DDD (depopulāciju, deindustralizāciju, deracionalizāciju)?

    Kā tādās reizēs izsakās – nāks laiks, nāks padoms. Nosvinēsim LR 100.gadadienu jubileju, tad jau redzēs….

    http://www.rs.gov.lv/faili/video2013/ieskats-latvijas-vestures-svarigakajos-jautajumos.gif

    http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/editor/lv_vesture100gadei.pdf

    0
    0
    Atbildēt

    0

vitalisvita 24.02.2017. 00.41

Bet lietiņa jau tā, ka starptautiskā jurisdikcijā tās okupācijas rezīmu deklarācijas nav leģitīmas – ne okupētājvalstī “iestājoties”, ne “izstājoties”. Vot takije pirogi!

Starptautiskā likumība atjaunosies un nelikumīgi uzurpētā vara būs jāatdod likumīgajiem pilsoņiem. Okupācijas seku likvidēšanai noilguma nav.

0
0
Atbildēt

1

Anonīms 21.02.2017. 13.10

Brīnišķīgi iztērzēts jautājums par mūsu atbildību Latvijas brīvvalstij. Apsveicu tautieti ar ļoti vērtīgu rakstu un domu izpaušanu.

+2
-2
Atbildēt

4

    vitalisvita > Anonīms 21.02.2017. 18.36

    Nu bet tas Dairītes vārdu salikums “brīnišķīgi iztērzēts” mani tomēr provocē, jo man tas asociējas ar bērnišķīgi iztērētu laiku jautājumam, kuram piemētotāks apzīmējums būtu – “mērķtiecīgi iztirzāts” jautājums, un kuram būtu jāsniedz arī kāda nopietnāka atbilde…

    Bet, lai kaut ko nopietni iztirzātu nevis iztērzētu, tad vismaz jābūt vienotam viedoklim par iztirzājamo lietu būtību; rakstā jau runa ir par tautas brīvības iespējām demokrātijas apstākļos.

    Bet vai šos tērzētājus vispār interesē, kas tā tauta un demokrātija ir par zvēriem? Domāju, ka nē, jo politiskā propaganda ir ieviesusi savu, visai nenoteiktu un valstu pārvaldei izdevīgu skaidrojumu…

    Bet zinātnisks skaidrojums – no dabiskas ekoloģijas viedokļa – ir loģisks un pašsaprotams: tauta ir etniski integrēta cilvēku kopa – etnoss, un demokrātija ir šī etnosa vara savas etniskās attīstības teritorijā.

    Un punkc! Viss pārējais ir politisko avantūristu, okupantu un klaidoņu izdomājumi. Vot takije pirogi!

    Bet jēdziens “globalizācija” jau nāk no pavisam citas “ōperas”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 21.02.2017. 18.49

    ———–

    Viss pārējais apraksts ar skaidrojumiem atrodams LV Satversmē

    “2. Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai.”

    http://kasparsmisins.lv/wp-content/uploads/2012/01/LR-Satversme-Windows-Phone.png

    https://likumi.lv/doc.php?id=57980

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > Anonīms 21.02.2017. 21.10

    Jā, par šo latviešu vēsturisko paviršības vai pārmērīgas tolerances, kļūdu esmu jau izteicies, un, reizē ar okupācijas seku likvidāciju, mēs to arī labosim. Precizētais teksts varētu būt šāds:

    Latviešu Valsts /Latvijas/ Satversme ir etniski integrētas cilvēku kopas /latviešu tautas/ eksistenciāli nozīmīgs, – tās garīgo un materiālo vērtību uzraudzību un attīstību nodrošinošs pamatdokuments, kura juridiskie nosacījumi nedrīkst sankcionēt politisko līdztiesību neierobežotam daudzumam sveštautiešu. Un ņemot vērā Latvijas Satversmes Sapulces 1922. gada 15. februāra kopsēdē pieņemtās Satversmes 1. daļas 2. panta voluntāri izteikto un latviešu tautas interesēm bīstamo formulējumu: „Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai”, kura tendenciozs tulkojums var politisko līdztiesību piešķirt cittautiešiem, – tad latviešu tauta apspriež un tās pārstāvji izstrādā un pieņem jaunu,

    latviešu tautas interesēm atbilstošu un tās etnisko pēctecību nodrošinošu, savas valsts pamatdokumentu – Satversmi.

    I nodaļa. Nemaināmie likumi.

    1. Latvija ir demokrātiska valsts.

    2. Latvijas valsts suverēnā vara pieder latviešu tautai.

    3. Latviešu tautu veido etniskie latvieši un viņu kultūrvidē naturalizējušies cittautieši.

    4. Latvijas valsts teritoriju starptautiskos līgumos nosaka Vidzemes, Latgales, Kurzemes un Zemgales reģionu robežas.

    5. Latvijas valsts karogs ir tumšsarkans ar baltu, horizontālu, 1/5 no karoga platuma, svītru tā vidusdaļā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 21.02.2017. 23.32

    —————

    Vajag kooperēties ar auseklīšiem – tie jau 1990.g.4.maijā arī solīja uzlabot Satversmi, taču vairāk par levit-ambulu (preambulu) 25. gados nespēja izdarīt.

    Varbūt īstenotais DDD – depopulācija, deindustralizācija, deracionalizācija – neļāva ķerties pie deokupācijas, deboļšivācijas un dekomunizācijas?

    LATVIJAS PADOMJU SOCIĀLISTISKĀS REPUBLIKAS

    AUGSTĀKĀS PADOMES DEKLARĀCIJA

    Par Latvijas Republikas neatkarības atjaunošanu

    (..)

    7. Izveidot komisiju, lai izstrādātu Latvijas Republikas Satversmes jaunu redakciju, kas atbilstu Latvijas pašreizējam politiskajam, ekonomiskajam un sociālajam stāvoklim.

    http://s2.lsm.lv/media/1/3/large_2044.jpg

    https://likumi.lv/doc.php?id=75539

    0
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 21.02.2017. 12.13

————–Sanita Upleja:”Sabiedrībai ir jāspēj lielā mērā pašai mobilizēties un aizstāvēt savu dzīves telpu.”

=======================================================================================

Tikai tā!

https://www.youtube.com/watch?v=n6PzwN6diTk

0
0
Atbildēt

1

    Es > edge_indran 21.02.2017. 12.21

    edge_indran

    Peksis tiešām šodien dzied ka traks! :)

    Nu, ko lai Peksim piedāvā padungot? Varbūt šo?

    https://www.youtube.com/watch?v=MrVu3JZW_Os

    Sajūti, Peksi, staļina ērģeļu dziesmu pār Latviju… Pasapņo par to, ka atgriezīsies Pekša Vaimanas sarkanie domubiedri…

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 21.02.2017. 12.00

————Sanita Upleja:” Liberālu demokrātiju nevar nosargāt tikai ar policejiskām metodēm.”

=======================================================================================

Jāsargā ar dziesmu!

https://www.youtube.com/watch?v=wbTFriXVJTQ

“….– tādu kultūras un mākslas uzplaukumu kā pagājušā gadsimta sešdesmitajos – deviņdesmitajos gados Latvija vēl nebija pieredzējusi.” Imants Kalniņš. http://nra.lv/latvija/87454-imants-kalnins-valsts-bez-nakotnes-vai-tas-ir-tas-ko-mes-esam-izcinijusi.htm

0
0
Atbildēt

1

edge_indran 21.02.2017. 11.43

————-Sanita Upleja:”Brīvu un demokrātisku sabiedrību var nosargāt un saglabāt tikai tad, ja tās pilsoņiem ir iekšēja apziņa un izpratne par brīvības un demokrātijas nepieciešamību.”

=======================================================================================

Tieši tāpēc arī tika pieņemta Satversmes preambula!

“….Latvija kā demokrātiska, tiesiska, sociāli atbildīga un nacionāla valsts balstās uz cilvēka cieņu un brīvību, atzīst un aizsargā cilvēka pamattiesības un ciena mazākumtautības. Latvijas tauta aizsargā savu suverenitāti, Latvijas valsts neatkarību, teritoriju, tās vienotību un demokrātisko valsts iekārtu.

http://www.la.lv/wp-content/uploads/2014/02/satversme-664×434.jpg

https://likumi.lv/doc.php?id=57980

0
0
Atbildēt

1

edge_indran 21.02.2017. 11.11

—————— Sanita Upleja:”….vai tad kāds normāls latvietis padomju okupācijas laikā no sirds svinēja tā saucamās Oktobra revolūcijas gadadienu un citus padomju okupācijas varas oficiālos svētkos,……”

=========================================================================================

Vai tad kāds “normāls” latvietis varēja svinēt un turpināt svinēt padomju varas iedibinātos svētkus arī pēc 1990.gada 4.maija?

“Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki vēstures griežos”

1960. gads. Padomju Latvijas Skolu jaunatnes 
1. dziesmu un deju svētki

1967. gads. Padomju Latvijas Skolu jaunatnes 
2. dziesmu un deju svētki

1972. gads. Padomju Latvijas Skolu jaunatnes 
3. dziesmu un deju svētki

1979. gads. Padomju Latvijas Skolu jaunatnes 
4. dziesmu un deju svētki

1984. gads. Padomju Latvijas Skolu jaunatnes 
5. dziesmu un deju svētki

Piedalās 19 000 dalībnieku. Dalībniekiem tie ir lielas izturības un kopības svētki, jo gandrīz nepārtraukti līst. “Svētku virsvadītājs Jānis Erenštreits: “Dziedāt ir viegli. Tā jau ir misija.” (“Padomju Jaunatne”, 1984. g. 30. jūnijs)

http://www.madona.lv/lat/box/images/gallery/vestfotgal-1267535472.jpg

http://www.la.lv/vestures-griezos-fakti-skaitli/

0
0
Atbildēt

1

    Es > edge_indran 21.02.2017. 11.18

    edge_indran

    Peksis veras bildītē,

    Skat, kur mīļais karogs te!

    Sarkans, zilo jūriņu,

    Izspiež Pekšam asaru…

    Peksim žēl, ka zudis laiks,

    Kad bij karogs sarkanais,

    Kad bij Peksis gaudulis,

    PSKPē loceklis…

    http://darbabalss.eu/_pu/0/58442193.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

robotron 20.02.2017. 23.16

Trampa ievēlēšanas pirmie augļi:

В Нью-Йорке умер постоянный представитель России при ООН Виталий Чуркин

http://www.newsru.com/world/20feb2017/churkin.html

Who’s next? Interesanti, viņš bija sev sarūpējis kapa vietu?

Kad ASV vēl izvāks karaspēku no Afganistānas, daudziem čekistiem neizturēs sirds.

0
-2
Atbildēt

4

    Es > robotron 20.02.2017. 23.17

    robotron

    Nāvigais Trumps? :)))))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > robotron 21.02.2017. 08.26

    …Valdi…šķiet, nāvīgais Trampa-Putina tandēms…amerikāņu soc.tīklos klīst “baumas” par toksisko Putinu, jo…pēc telefonsarunas ar Putinu, Čurkinu piemeklējusi sirdslēkme ar letālām sekām…un tas esot rezultāts Flinna sakariem ar augstu stāvošām Krievijas amatpersonām – nonākšanai atklātībā…kas nozīmējot, ka ASV drošības dienestiem zināms daudz vairāk, kā nonācis publiskajā telpā…

    …nujā, jāapcērt gali…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 21.02.2017. 09.06

    zanE

    Labrīt!

    Es apšaubu šādus stāstus. Domāju, viss ir daudz prozaiskāk. Pārējais ir konspirātoru sadomātās teorijas…

    Kopš Snoudena piezemēšanās Vnukovo lidostā, es domāju, krievijā nevienu pārsteigt ar to, cik daudz zina CIP nevar. Drīzāk var pārsteigt ar to, ka amerikāņi kaut ko nezin :)

    Es jau rakstīju par vēlmju domāšanas risku. Vai nav tā, ka ticamākā un vienkāršākā stāsta vietā izvēlamies, reizēm, tīkamāko?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 21.02.2017. 10.16

    Valdis

    Pavisam prozaiski. Čurkina, kā visu pārējo čekistu uzdevums ASV bija nepieļaut republikāņu nonākšanu Baltā namā. Sadeva Puķins Čurkinam pizģjuļas un neizturēja večuks, nosprāga.

    Snoudena piezemēšanās Vnukovā nozīmēja tikai viņa spiega karjeras nobeigumu, ne vairāk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

puika 20.02.2017. 22.05

Labs. :D

“Esiet drosmīgi, rakstot brutālus komentārus internetā, nebaidieties no savas nekrietnības, izbaudiet savu varonīgo anonimitāti un piekopiet verbālu vardarbību pret līdzcilvēkiem! Esiet rupji un ciniski savstarpējā satiksmē, jo galu galā – nevis vara, bet gan tauta ar savu cilvēcisko kvalitāti izšķirs Latvijas nākotni.”

+2
-1
Atbildēt

30

    edge_indran > puika 20.02.2017. 22.48

    ————–

    CIP šefa vadībā izstrādātais plāns (The Dulles’ plan or the Dulles Doctrine) tiešām bija labs, rezultāts krietni pārspēja iecerēto. To jau mēs te Latvijā ar “bāreņu tautas” sindromu krietni izbaudījām. Te ir oriģināls, pēc kura PSRS/LPSR iznīcināšanā vadījās daudzas zālītes, kalnietes u.c. cīnītājas par “liberālo demokrātiju”:

    “…Literatūra, teātri, kino – tiks slavinātas pašas zemiskākās cilvēciskās dziņas. Mēs atbalstīsim un pacelsim tā saucamos māksliniekus, kuri iesēs cilvēciskā apziņā seksa kultu, varmācības, sadisma, nodevības propagandu – ar vārdu sakot, atvērs sabiedrības apziņu jebkurai netikumībai.

    Valsts pārvaldē mēs radīsim haosu un saputrojumu.

    Nemanot, bet aktīvi un pastāvīgi tiks sekmēta ierēdņu muļķība, kukuļņemšana un bezprincipialitāte. Birokrātisms un gausa lēmumu pieņemšana kļūs par tikumu. Godīgums un krietnība būs apsmejami un nevienam nekļūs vajadzīgi. Bezkaunība un cinisms, meli un apmānīšana, žūpība un narkomānija, dzīvnieciskas bailes vienam no otra, nodevība, agresīvs nepamatots nacionālisms un tautu ienaids, veikli un nemanot kultivēts, atplauks viskuplākajās krāsās.”

    http://www.motherjones.com/files/dulles.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > puika 20.02.2017. 22.50

    puika

    Labs. :D

    Ne tikai tas, nelieti!

    Lietas īstos vārdos un nekāda politkorektuma!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > puika 20.02.2017. 22.53

    edge_indran

    Peksis nevar norimties,

    Viņš no jauna karā ies.

    Pierādīs ikvienam te,

    Cik ir ļauna pasaule.

    Tikai Peksis zina to,

    Kā to visu salabot.

    Jāliek dumjiem latviešiem

    Pārvēsties par rubikiem.

    Peksi, apnicis te tu,

    Staipot sārto lupatu (karogu)…

    http://images.clipartbro.com/68/red-flag-clip-art-68673.png

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > puika 20.02.2017. 22.57

    ——————

    “….Ķersimies pie ļaudīm no bērnu, jaunības gadiem, galveno likmi vienmēr liekot uz jaunatni. Mēs izaudzināsim no tiem ciniķu, neliešu un kosmopolītu paaudzi.”

    A.Dalless. Pārdomas par Amerikas pēckara doktrīnas realizāciju pret PSRS, 1945.

    Bet kā to procesu tagad apstādināt, lai pēc Brexit Eiropas Savienību nepiemeklē PSRS liktenis?

    Neļauties

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2017_02/87383/picture-agency_170206_zalite_008-media_large.png?1486549466

    http://www.irlv.lv/2017/2/8/nelauties

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 20.02.2017. 23.05

    edge_indran

    Peksi, sarkans tu kā pipars,

    Diemžēl, 0 ir tavs cipars,

    Ja ne tikai -1

    Jo tu šitāds gandrīz 1.

    Kurš kā bada dzeguze

    Visus aizsauc pagātnē.

    Relikts tu, kā starojums,

    Kurš te apnicis ir mums.

    http://www.freakingnews.com/pictures/44000/Red-Pepper-Person-44492.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > puika 20.02.2017. 23.09

    >robotrons

    Skaidrs. Tā arī nesaprati, ka ar Latvijas nākotni šoreiz domāta iznīcināšana.

    Vai arī saprati…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Es > puika 20.02.2017. 23.10

    puika

    Nelolosim ilūzijas ;) Nesaprata…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 20.02.2017. 23.17

    >Valdis

    Lolosim izlūzijas, ka pārprata, jo otrādi ir ļoti slikti. :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > puika 20.02.2017. 23.19

    puika

    Ir sliktāk, kā domājam… Daudz sliktāk. Tapēc tiek piesauktas visādas seksuālas novirzes… Grūtdienis, es teiktu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 20.02.2017. 23.23

    Būt grūtdienim nav noziegums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > puika 20.02.2017. 23.25

    puika

    Kur nu! Drīzāk noziegums ir par grūtdieni smiet :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 21.02.2017. 01.54

    >edžiņ

    Metoģičku vajag atjaunot laiku pa laikam.

    На самом деле

    В конце девяностых внезапно выяснилось, что текст Плана был скопипизжен из второго тома поцреотического романа «Вечный зов» Анатолия Иванова, в издании 1981 года (в более поздних изданиях текст подвергался цензуре, чтобы не пропалили), в котором он вложен в уста (ВНЕЗАПНО!) троцкиста.

    https://lurkmore.to/План_Даллеса

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > puika 21.02.2017. 11.01

    —————puika:” Metoģičku vajag atjaunot laiku pa laikam.”

    =====================================================================================

    Vajag, jo sasniegtais jau sen pārsniedz A.Dallesa “metodičkas” ietvaros plānoto.

    Ir kādi konkrēti priekšlikumi plānam “Kā attīstīt valsti”?

    Māra Zālīte:”…bet tagad – nav jēgas runāt politiķu virzienā. Nav reakcijas. Acu zīlītes nereaģē. Arī nepārtrauktā čivināšana sociālajos tīklos, portālos un brīvajos mikrofonos ir devalvējusi vārda vērtību. Jūtama bezspēcība gan no tiesībsargājošajām iestādēm, gan no medijiem kā politiskās morāles sargiem. Varas gaiteņos ir iestājusies pilnīga rezistence, nekas uz viņiem neiedarbojas.”

    Māra Zālīte: Cinismā un vienaldzībā nekas labs nevar rasties, nekas

    http://www.marazalite.lv/wp-content/uploads/2011/01/mz_logo.png

    http://www.diena.lv/raksts/kd/intervijas/mara-zalite-cinisma-un-vienaldziba-nekas-labs-nevar-rasties-nekas-14124492

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > puika 21.02.2017. 11.22

    Kurš te ko nesaprata?Iesmiet par NA centieniem aizsargāt nacionālos simbolus -kurš grūtdienis te ar to nodarbojas?.Manuprāt uzbrukumi NA ir spilgta ilustrācija Zālītes tekstam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 11.30

    edge_indran

    Peksi, puiku neklausies!

    Viņš dod sliktu padomu.

    Nevar Peksis izrakt vairs

    Komunisma spociņu…

    jo stipri sapuvis un sasmacis…

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/29.09/lpsr_galvena.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 11.32

    Ērik, uznes mani kalnā :)

    NA noteikti novērtēs Jūsu centību, bet šoreiz par grūtdieni neviens Jūs nenodēvēja… Ja nu vienīgi pašsajūta lika tā atsaukties un pieteikties…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > puika 21.02.2017. 11.32

    —————-Sanita Upleja:”….līdzās sodiem un ierobežojumiem mums pašiem ir jāveicina aktīva pilsoniskās sabiedrības iesaistīšanās un pašregulācija visdažādākajās nozarēs.”

    ========================================================================================

    Veicināt, veicināt, veicināt – atbalstīt šodienas NA centienus atgriezties pie 15.maija repubļikas laiku tradīcijām.

    “Dziesma brīvai Latvijai”

    https://www.youtube.com/watch?v=Qfpno5TMKDA

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > puika 21.02.2017. 11.39

    Es toties jūs nosaucu par grūtdieni,Valdi,jo izmantojat netīrus paņēmienus.Visādi mājieni par IT KĀ visiem zināmām šmucēm TM un par tiesnešiem,ko piedāvājat atspēkot citiem,kaut gan nepierādītus apgalvojumus nāktos pierādīt pašam,ne?Tieši to jums atgādināja robotrons.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 11.44

    Ērik,

    Nu, laikam taču arī Jūsu dienas ir grūtas… Gauži sāpīgi ir, ja kāds aizskar NA. Tas tik pat kā pa sēkliniekim… Ziniet, sportā lieto tādu aizsargu. Es gan nezinu, ar ko pasargāt NA no kritikas. Pieņemu, Ērik, veicat šādu NA sēklinieku sarga funkciju…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 11.47

    edge_indran

    Peksim kaklā tāds kā kamols,

    Mēle ļimst un neveļ vārdus,

    Nevar Peksis nodziedāt –

    “Dziesmu brīvai Latvijai”

    http://www.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/w_image_1340810073705_20268.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > puika 21.02.2017. 11.50

    Forši,komentāri zem jostas vietas,parādiet vien savu intelekta līmeni :D

    Starp citu,ir argumentēta kritika,un ir nepierādāmas baumas un klačas,ar kurām nodarbojas algoti propagandisti vai arī grūtdienīši :))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 12.02

    Ērik

    Es Komentēju Jūsu attiecības ar Nacapvienību. Kurš no abiem ir zem jostas vietas? ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > puika 21.02.2017. 12.22

    —————–Ēriks Forši…

    =======================================================================================

    “Ej pa savu ceļu, un lai citi cilvēki runā, ko vien grib.”

    https://www.youtube.com/watch?v=lAYkndpGGlU

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 12.27

    edge_indran

    Še būšu Peksim gana piekabītes salicis, lai jebkuram lasītājam mutes katiņi paceltos augšup un vaigos bedrītes rastos, lasot Pekša vaimanas. Te peksisms būs jau uz laiku dezinficēts… sarkanā sērga….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > puika 21.02.2017. 12.48

    —————–

    Pēc saullēkta nevienu milimetru interneta telpas IR-šu troļļi nekad neiegūs.

    Pret kultūru mošķi ir bezspēcīgi.

    https://www.youtube.com/watch?v=r6k0Sj_Lpeg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > puika 21.02.2017. 15.13

    Es toties rakstu par netīru komentēšanas stilu.Bez tam,manas attiecības ar NA sastāv tikai no tā,ka es par viņiem balsoju vēlēšanās,un man nepatīk nepamatotu klaču izplatīšana.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > puika 21.02.2017. 16.59

    Tu, mēsls, esi nonācis caurumā zem Vienotības astes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > puika 21.02.2017. 20.23

    Vo, vo robotrons Ērik zina, kur esat nonācis :)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > puika 22.02.2017. 11.44

    Mēs labi redzam,kurš te aģitē pret nacionālu interešu aizstāvjiem un fano par Vienotības tipa politiķiem,kuri fleitē par cēliem cilvēktiesību mērķiem,bet īstenībā atbalsta migrantus un cīnās pret tradicionālām tikumiskām vērtībām uz nacionālo interešu rēķina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > puika 24.02.2017. 13.39

    Valdis

    Pidarasi kritizēs NA?

    0
    0
    Atbildēt

    0

robotron 20.02.2017. 21.38

Instrukcija. Kā iznīcināt savu valsti.

http://www.diena.lv/raksts/latvija/viedokli/mara-zalite-par-preambulu-ar-pecvardu-14030527

Visi Pederastu parķijas fanotāji, šo jau būs iekaluši no galvas.

+2
-4
Atbildēt

13

    Es > robotron 20.02.2017. 21.42

    robotron

    Un Jums, brašuli, škiet, ka esat tiesīgs piesaukt savas jēlības M. Zālītes teiktajam?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 20.02.2017. 21.48

    Labi, pienesu klāt, lai pašam nav tālu jāstaigā:

    Instrukcija. Kā iznīcināt savu valsti.

    “Padariet par modes lietu izteikt savu valsti nicinošus un niecinošus spriedumus publiskajā telpā, jo biežāk, jo labāk. Iesmejiet par valsti, ņirgājieties, ierēciet par to, lai visi redz jūsu jaunos keramikas kroņus.

    Iestāstiet sev, ka visi citi ir atbildīgi par to, kas notiek, izņemot vienpersoniski jūs pašu.

    Piekopiet viedokļu līderu diskreditējošus apmelojumus, izvērsiet nepamatotus apvainojumus, kompromitējiet viņus, sagraujiet viņus drupās, lai sabiedrībai nebūtu citu viedokļu līderu, kā vienīgi jūs.

    Atbalstiet citu valstu ārpolitiskās intereses medijos, kur vien iespējams, un tīksminieties, baudot svešas varas un naudas neizsakāmo maigumu, murminot Nikija Frenča romāna virsrakstu – Nogalini mani maigi!

    Nebaidieties būt ideoloģiski korumpēts sava pašlabuma dēļ, un neslēpiet savu ietekmes aģenta lomu, jo tas tāpat ir redzams.

    Uzbrūciet radošajai inteliģencei par to, ka tā neko nedara, bet vēl vairāk uzbrūciet, ja tā kaut ko dara.

    Nemeklējiet Kanta formulēto un latviešu tradīcijā balstīto zvaigžņoto debesi virs sevis un morāles likumu sevī, meklējiet to vienīgi ārpus sevis, bet vislabāk – nemeklējiet nemaz.

    Aprūpējiet vienīgi savas bioloģiskās vajadzības un uzspļaujiet valstiskajiem, vēsturiskajiem un reliģiskajiem simboliem, par kuriem Vitgenšteins teicis, ka tie nav mazāk svarīgi cilvēka eksistencē kā pieminētās bioloģiskās vajadzības. A, kas tas vitgenšteins vispār tāds ir, lai jūs mācītu!

    Norejiet katru, kurš jūsu ķēdes tuvumā izsaka bažas par latviešu tautas un valodas nākotni, jo tā taču ir paranoja, klaustrofobija un rusofobija, vecuma plānprātība un garīga atpalicība, iegalvojiet, ka pusotra miljona tautai pilnīgi nemaz nav jāuztraucas, ja 150 miljonu kaimiņtautas valoda tiecas dominēt, izsmejiet par to ikvienu, kauciet un rejiet skaļāk, – jūs taču galu galā par to baro! Turklāt – vienīgi paša aizmāršības dēļ jūs vairs nestaigājat četrrāpus.

    Esiet drosmīgi, rakstot brutālus komentārus internetā, nebaidieties no savas nekrietnības, izbaudiet savu varonīgo anonimitāti un piekopiet verbālu vardarbību pret līdzcilvēkiem! Esiet rupji un ciniski savstarpējā satiksmē, jo galu galā – nevis vara, bet gan tauta ar savu cilvēcisko kvalitāti izšķirs Latvijas nākotni.

    Izkāpjot no lifta, piespiediet visas pogas.”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 20.02.2017. 22.07

    robotron

    Raugiet! Šis ir par Jums, cienītais:

    “Esiet drosmīgi, rakstot brutālus komentārus internetā, nebaidieties no savas nekrietnības, izbaudiet savu varonīgo anonimitāti un piekopiet verbālu vardarbību pret līdzcilvēkiem!”

    izbaudiet savu anonimitāti, robotron!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > robotron 20.02.2017. 22.28

    Aprūpējiet vienīgi savas bioloģiskās vajadzības un uzspļaujiet valstiskajiem, vēsturiskajiem un reliģiskajiem simboliem, par kuriem Vitgenšteins teicis, ka tie nav mazāk svarīgi cilvēka eksistencē kā pieminētās bioloģiskās vajadzības. A, kas tas vitgenšteins vispār tāds ir, lai jūs mācītu!

    —————–

    Kolosāls Zālītes teksts

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > robotron 20.02.2017. 22.32

    ————–Sanita Upleja:”Ja galvenā vai vienīgā reakcija uz ārējiem kairinājumiem, meliem un propagandu ir aizliegums aizlieguma galā, tad cīņa par brīvību ir zaudēta, jo brīva un demokrātiska, pilsoniska un pašregulējoša sabiedrība pati sevi pamazām pārvērš par totalitāru un policejisku iekārtu, kura drīz vairs neko daudz neatšķirsies no tās naidīgās varas, kam liberālas demokrātijas iznīdēšana ir galvenais mērķis.”

    =======================================================================================

    Kas notiek? Jārunā un jāraksta par notiekošajiem procesiem – jāizprot notiekošais, citādi Dž.Orvela aprakstītais “1984” tiešām kļūs par realitāti.

    Kur cēlonis, ja Latvijā 25 gadus centīgi tika izpildīti Vašingtonas konsensa programmas principi,ievērots Boloņas deklarācijā noteiktais, kā arī konsekventi izpildītas n-tas Briseles regulas? Var būt tiešām taisnība sociologam, kurš 1999.g. intervijā franču l/a Figaro žurnālistam stāstīja par saviem novērojumiem 20 gadu garumā (1978-1998):

    “… šodien būt par liberāli ir absurdi. Liberālās sabiedrības vairs nav. Liberālā doktrīna nekādi neatbilst mūsdienu laikmeta realitātei, kad ir notikusi cilvēces vēsturē vēl nepieredzēta kapitāla koncentrācija. Gigantisku finansu līdzekļu kustība nekādi nerēķinās ar atsevišķu valstu un tautu, kuras sastāv no atsevišķiem indivīdiem, interesēm.”

    Par Rietumu totalitāro demokrātiju: Aleksandra Zinovjeva intervija (1999, Berlīne)

    http://www.havingtheircake.com/images/cartoons/scaled/globalisation2.jpg

    https://infoagentura.wordpress.com/2014/08/20/par-rietumu-totalitaro-demokratiju-aleksandra-zinovjeva-intervija-1999-berline/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 20.02.2017. 22.33

    andrejs

    Teksts pilns rūgtuma. Nežēlīgs un patiess teksts…

    Jūsu teksts par operu un pāriešanu Aspazijas bulvara otrā pusē bija trāpīgs… Laikam esam tikai 2, kuri uzdod jautājumu par simboliem un to cenu…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 20.02.2017. 22.39

    edge_indran

    Peksis tumšā istabā,

    Sabīstas no skapīša.

    Ja nu liberālis tur,

    Vaktē Peksi Vaimanu?

    Peksi, nebīsties ne nieka,

    Hazins gādās tevim prieku,

    Komunismu slavoinot,

    Peksim laimi apsolot.

    Sabruks dolāri un eiras,

    Liberāļi projām ies,

    Peksim tad būs laimes dienas,

    Komunisms atgriezies :)

    http://www.punctummagazine.lv/wp-content/uploads/2016/01/04-05.jpg

    Peksi, neliec bildītes,

    Izpaliks tad “piekabes”…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > robotron 20.02.2017. 22.53

    —————

    IR-šu troļļi var droši turpināt pilnveidot savas dejošas un dzejošanas iemaņas!

    https://www.youtube.com/watch?v=WudzSIbi9ak

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 20.02.2017. 22.57

    edge_indran

    Peksis, īstens varonis,

    Darbaļaužu vadonis,

    Pliku galvu,ķīļa bārdu,

    Peksi, zinām mēs to vardu…

    Peksis domā, Ļeņis tas

    Un kā varde piepūšas….

    http://www.backwaterreptiles.com/images/frogs/pixie-frog-for-sale.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 20.02.2017. 23.39

    edge_indran

    IRšu trollis esat Jūs!

    Noteikumus nu jau esat sapratis. Kamēr liksiet savas bildītes, dabūsiet “piekabes”. Jums ir visas tiesības paust savu viedokli tieši tādā veidā, kā to dara pārējie, rakstot remarkas un liekot saites. Bet “bilžu grāmata” ar mērķi pievērst saviem ierakstiem papildus uzmanību ir nepieļaujama manipulācija. Kamēr IRa IT darbinieki neizdomās, kā padarīt Jūsu darbošanos neiespējamu, es centīšos to padarīt vismaz mazvērtīgu…

    https://www.youtube.com/watch?v=3JPFjMdqONg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    puika > robotron 21.02.2017. 13.32

    >Valdis

    edžiņa rosība pilnīgi noteikti ir ar kaut kādu vērtību. Var redzēt cik daudz un dažādi kritiski viedokļi tiek pieļauti demokrātijā. Labs kontrasts ar padomju laikiem.

    IRam vajadzētu izveidot speciālu vietiņu “Edžiņa citāti”. Varbūt pēc laika, kad cieņas un necieņas izrādīšana būs likumā reglamentēta pilnībā, tāds apkopojums būs nenovērtējams. ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > robotron 21.02.2017. 13.44

    puika,

    Nekādu iebilžu pret viedokļiem.Tieši tāpēc ik pa laikam edgem atkārtoju pantiņu:

    Peksi, neliec bildītes,

    Nedabūsi “piekabes”…

    Es cīnos pret bildītēm, ar kurām tiek padarīta gausa tekstu lapas darbība un kuras tiek izmantotas par vizuālo trigeri. Paraugieties uz edges “pietaisīto” lapu. Jūs tur vairs neredzat citus viedokļus, tikai bildītes! Tas ir profesionāls troļļu paņēmiens – ar attēliem “aizklāt” citu paustos viedokļus. Gaidu, kad IRa tehniskie noņems iespēju ielikt bildes, tikai saites. Kamēr tas tā nav, nākas ar edges ieročiem viņu pašu arī apkarot…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > robotron 21.02.2017. 14.36

    Škiet, IRam ir vienalga, kas notiek komentāros.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mūsu alus 20.02.2017. 17.22

Kaut gan man nav saprotams, kāpēc demokrātijai obligāti jābūt liberālai, man arī nav saprotamas soda naudas iekasēšana par nepareizi uzzīmētu noti, vai vēlējuma “Dievs svētī” izteikšanu ne tikai Latvijai. Neko darīt, grūta galva :)

+8
-2
Atbildēt

4

lno 20.02.2017. 16.54

R. Pauls par latviešiem, krievu presei runātīgs, saeimā klusējā kā pelīte Раймонд Паулс: главными убийцами были латыши, а не русские http://slu4ai.ru/2017/02/15/raymond-pauls-glavnyimi-ubiytsami-byili-latyishi-a-ne-russkie/?_utl_t=tw

+6
-8
Atbildēt

7

    andrejs > lno 20.02.2017. 17.05

    Vai atceries kā irsī zanes aizstāvēja prāta vētras puišu :) tiesības koncertēt krievu tanku fonā?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > lno 20.02.2017. 17.10

    lno

    Esat npārliecināts, ka tas ir uzticams avots? Iespējams, ka R. Pauls nemaz nenojauš, ka ir ko tādu pateicis un tādam medijam…

    Lai gan, ja izskata sarakstus strebukiem, deportētājiem un šāvējiem LV, tik tiešām vairums būs latviskiem vārdiem un uzvārdiem. Palūk, te pat IRa komentāros ir edge_indran, kurš pilnīgi kā bada dzeguze vaimanā pēc “vecajiem labajiem laikiem”. Iespējams, ja tiktu viņš pie teikšanas, abus mūs un citus nesaudzētu….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 20.02.2017. 17.12

    Abi kirzoviki ar parķanku ēriku saņēmuši uzdevumu mainīt diskusijas tēmu.Svētā trīsvienība.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 20.02.2017. 18.54

    ——————Valdis:”….Iespējams, ja tiktu viņš pie teikšanas, abus mūs un citus nesaudzētu….”

    ======================================================================================

    Runa ir par vēstures procesu, kurš var būt arī nesaudzīgs:

    “Tieši to mēs vērojam šodienas Rietumu pasaulē. Mēs dzīvojam tās norieta laikā jeb vēlas civilizācijas stadijā. Nav vairs ideālu un vērtību, kas spēj cilvēkus mobilizēt, nav uz ko tiekties. Kultūrā valda destruktīvi procesi, bet sabiedrību pārņem pragmatisma, egocentrisma un patēriņa gars. Masas pielūdz divus elkus – naudu un baudu. Visas dzīves sfēras tiek pakļautas ekonomiskajām interesēm, un tas nokauj kultūru un visu dzīvo cilvēkā. Tā ir savdabīga ekonomikas diktatūra. Mūsu vēlajai civilizācijai atslēgas vārds ir “patēriņš”, un viss, kas nevar pārdoties, tiek apkarots, tas nedrīkst pastāvēt. Tā tiek apkarota pati kultūra, kas ir ideju auglis, nevis tirgus produkts. Tādēļ tā tiek aizstāta ar masu kultūru, kas ir tirgus prece un debilizācijas līdzeklis. Tādējādi kultūrofobija kļūst par ideoloģisko dogmu un pragmatiskas politikas principu. Tādēļ nav brīnums, ka, līdzīgi kā citos dekadences laikos, šodien uzplaukst tumsonība, maģija un okultisms, bet izglītība tiek degradēta. ”

    Dzīva zivs peld pret straumi. Saruna ar vēsturnieku Hariju Tumanu

    http://biblelight.net/tower-painting-parliament.jpg

    http://www.la.lv/dziva-zivs-peld-pret-straumi/2/

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > lno 20.02.2017. 19.25

    edge_indran

    Peksis izvelk pietiekkomu,

    Rāda visiem – Skat kas man!

    Visi kautri nolaiž skatus,

    Babuina dibenam…

    Peks’, ar savu pēcpusi

    Smīdini tu pasauli…

    http://www.medikforum.ru/news/uploads/posts/2013-12/1387891300_sindrom-babuina3.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 20.02.2017. 19.43

    —————–

    Sandra Veinberga, Komunikācijas zinātņu eksperte, asociētā profesore:

    Kas ir [IR-šu] troļļi

    “Pats galvenais ir panākt nokaitinātu lasītāju. Tādu, kas jūtas sašutis, jo «jūtas noskaidrojis» patiesību ar troļļu palīdzību. Naida reakcija ir pats svaigākais troļļu darba paņēmiens, jo sašutis cilvēks noteikti dalīsies ar savu atklājumu draugiem, radiem, darba kolēģiem. Tādējādi sašutušais palielinās melīgā ziņojuma tirāžu.”

    http://itvnet.lv/article/zinas/648346_640x420.jpg

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/648346-zurnalisti_vai_trolli_ka_vinus_atskirt

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > lno 20.02.2017. 19.55

    edge_indran

    Peksi, kas nu noticis?

    Peksis tiešām sašutis?

    Trollis pats, ne troļļi citi,

    Tas, lūk, Peksi tiešam slikti,

    Ielūkojies spogulī,

    Pamanīsi trollīti… :)

    http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp25345323.jpg

    Neliec, Peksi, bildītes

    Nedabūsi “piekabes”….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

puika 20.02.2017. 16.41

Ieraugot himnas attēlojumu būs jāieņem miera stāja? :D

+8
-3
Atbildēt

1

    andrejs > puika 20.02.2017. 16.55

    Ejot gar Operu būs jānoliecas un jānoņem cepure.

    Cilvēkiem pieticīgākā apģērbā būs jāpāriet Aspazijas bulvāra otrā pusē.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

Es 20.02.2017. 16.29

Starp citu, bildē pie raksta himnas nošu lapa tāda apdriskāta un ar nolocītu stūri… Ka nesanāk šmuce… ;)

+10
-3
Atbildēt

2

Es 20.02.2017. 15.49

Vēlēsanas tuvojas. Ir kaut kā jāiezīmē savu partejisko teritoriju, apskraidot stūrus un paceļot kāju… Latvieti, nepadodies!

+10
-7
Atbildēt

11

    Ēriks > Es 20.02.2017. 16.16

    Visi labās gribas liberasti-savienojieties!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > Es 20.02.2017. 16.20

    Ērik,

    Jums jāiet partijas avīzei “galviņas” izdomāt! Talants, kā saka – uz sejas! ;)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 20.02.2017. 16.35

    Negribās tak atpalikt no vadošajiem,te tādi smuki saukļi jau priekšā…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Es > Es 20.02.2017. 16.40

    Ērik,

    Nez, kurai partijai savu garadarbu piedāvāsiet? NA var apvainoties, jo “liberasti” ir absolūts kremļa izstrādājums ;) Bet pašam Jums tas noteikti patīk, vai ne?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 20.02.2017. 16.41

    Visi labās gribas liberasti-savienojieties!

    ————

    Cīņai par kolonistu tiesībām ņirgāties par valsts simboliem vienmēr gatavi!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 20.02.2017. 16.47

    Varētu jau lietot arī citu apzīmējumu,kā piedāvāsiet nosaukt cilvēkus,kuri gatavi upurēt savu līdzcilvēku vajadzības viltus lozungu vārdā,lai pakalpotu ieklīdeņiem un cilvēkiem ar novirzēm?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Es > Es 20.02.2017. 17.06

    Ērik,

    Es jau varētu atbildēt, bet Jūs gauži apvainosieties… ;)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 20.02.2017. 17.18

    Te vajadzētu atšķirt lozungus,kurus izmanto varas iegūšanai,nemaz nedomājot izpildīt solīto,no lozungiem,kuri ideoloģiski nomaskē darbības īsto jēgu un mērķus.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 20.02.2017. 17.30

    Ērik,

    Zelta vārdi! ZELTA!!!!!

    Pieliku Jums +

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 20.02.2017. 18.45

    ————Ēriks Te vajadzētu atšķirt lozungus…..

    ========================================================================================

    Vai speciālisti lozungos varētu par vienu konkrētu piemēru izteikt savu viedokli??

    Likt vēlēšanās plusu+ vai nelikt ?

    Jānis Bordāns: JKP no 2018. gada Rīgā ieviesīs bezmaksas sabiedrisko transportu

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2013/11/Janis-Bordans-664×445.jpg

    http://konservativie.lv/2017/02/09/janis-bordans-jkp-no-2018-gada-riga-ieviesis-bezmaksas-sabiedrisko-transportu/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 20.02.2017. 19.08

    edge_indran

    Peksi, tava sārtā sērga,

    Neiet tautas plašumos.

    Bildes tavas bēdu gaudām,

    Sabrauc citu mīnusos.

    Nemīl ļaudis tavas gaudas

    Nemīl tavas bildītes…

    Labāk sapelni sev naudu

    Kādā darbā, nevis te…

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/612261_640x420.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

DD1 20.02.2017. 14.38

Kad klausos “Latvijas himnu”, man vienmēr nāk prātā doma,- kāpēc tā jāizpilda tik gaudulīgi, žēlabaini lēnā tempā, kad, ja cilvēki dzied, skaidri dzirdamas neprecizitātes. Tas laikam tāpēc, ka gadu desmitiem kultivēts, ka esam bāreņu tauta, bet mani (varbūt arī citus) tas aizvaino. Saprotu, ka sākotnēji himna bija iecerēta kā tautas lūgšana, bet tagad, kad Dieva vārds ir vairāk kā simbols, to būtu vēlams izpildīt brašāk, ātrākā tempā. Manuprāt tā būtu daudz pārliecinošāk, lepnāk un svinīgāk.

+8
-5
Atbildēt

3

    robotron > DD1 20.02.2017. 14.49

    rinķī apkārt > DD1 20.02.2017. 15.28

    DD1 Tu neesi vienīgais/ gā, kam Latvijas himna nav pa prātam :) Jau kopš uzrakstīšanas brīža “Dievs svētī Latviju” bija kā bieds krievu impērijai, kādēļ šo “bāreņu”dziesmiņu cara laika cenzori svītroja jau no uzrakstīšanas brīža, bet simts gadus vēlāk par šādu “gaudošanu” sūtīja uz Gulagu.

    Latvijas himnā “Dievs svētī Latviju” ir ieaudusies visa mūsu tautas vēsture, kopš pirmās atmodas laikiem.

    Bet pats svarīgākais – atsakoties no valsts simboliem, kuri tika pieņemti 1918. gadā dibinot LR, tiktu apšaubīta atjaunotās Latvijas Republikas pēctecības princips, kurš ir apstiprināts šodienas Satversmē. Šāds solis būtu “zaļā gaisma” “trešās republikas” cēlājiem, kuri nekur nav pazuduši.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 20.02.2017. 16.37

    > rinķī apkārt DD1

    “Tu neesi vienīgais/ gā, kam Latvijas himna nav pa prātam”

    Runāju par izpildīšanas tempu. Lento vietā, ja ne gluži allegro, tad vismaz andante.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 20.02.2017. 14.14

—————-Sanita Upleja:”Brīvība un demokrātija nav nosargājama tikai ar represīvām metodēm, ja tā nav sabiedrības iekšēja vajadzība.”

========================================================================================

“Visu mūsu dzīvi tagad noteic veikals.” Rainis.

Lai Raiņa pirms 90 gadiem teikto Uplejas u.c. “liberālās” demokrātijas aizstāvji labāk saprastu, tad noder atcerēties nevis 2.Pasaules kara laikā (1940) notikušo, bet gan pašu piedzīvoto 4.maija republikā.

“2009.g. 3.jūlijs – pulksten 16.00 pēcpusdienā Arvils Ašeradens Dienas darbinieku sanāksmē ar asarām acīs informē darbiniekus, ka mainījies laikrakstu Diena un Dienas bizness īpašnieks, proti, tas vairs nav Zviedrijas mediju uzņēmums Bonnier AB.”

http://pietiek.com/img/illustr_lg/7179.jpg

http://providus.lv/article/dienas-ipasnieku-izmainas

0
-7
Atbildēt

1

lno 20.02.2017. 13.19

Ušakovs: Latviešu valoda izzudīs pēc pāris paaudzēm http://zarusskiy.org/world/2009/08/07/riga/ Arī V elektorāts darīs visu, lai tā notiktu:)

+5
-10
Atbildēt

4

    dzeris49 > lno 20.02.2017. 13.37

    No kura laika sāki ticēt Ušakovam?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    robotron > lno 20.02.2017. 13.38

    lno

    Ilgu laiku gan fašistiskais mērglis, neostaļiniskais ekstrēmists, ir paredzējis smirdīgai un noziedzīgai, sātana apsēstai krievu pasaulītei.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 20.02.2017. 14.23

    ———–dzeris49 No kura laika sāki ticēt Ušakovam?

    ========================================================================================

    2×2=4 – To jau ne tikai Ušakovs saprot, kad veic savus aprēķinus.

    2015. gadā no Latvijas emigrējuši 20 119 cilvēki. Skaitlis par 2016. gadu vēl nav apkopots, taču prognozēts tikpat liels, ja ne vēl lielāks. Kādreizējais iedzīvotāju skaits – 2 miljoni, pēdējā laikā sarūk no gada uz gadu.(..)

    Par plašajiem emigrācijas procesiem uztraukts arī demogrāfs Ilmārs Mežs. Vairāk nekā 20 tūkstoši aizbraukušo ir satraucošs skaitlis, atzīst demogrāfs. Emigrācija tādos tempos varētu novest pat pie latviešu tautas iznīkšanas.(..)

    «Šādā veidā mēs zaudējam savu nākotnes resursu. Emigrējušo starpā nospiedošais vairākums ir gados jauni cilvēki, un tie ir cilvēki, kuri jau šodien ir nepieciešami Latvijas ekonomikai. Nākotnē nebūs nedz viņu darba roku, nedz prāta spēju, nedz šajās ģimenēs dzimušo bērnu.

    http://i2.apollo.lv/img_thumbs/23_9b8f1/201702/073/t_885791.jpg

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/latvijas-pilsoni-kuri-neatgriezisies/786388

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > lno 20.02.2017. 15.34

    edge_indran

    Peksi, ko nu vaimanā!

    Tavā padomjLatvijā

    Visi dzīvos laimīgi

    Būs par krievim pārvērsti.

    Peksi, ja tu stipri sauksi tos,

    Iecels tevi priekšniekos.

    Varēsi tad latviešus

    Salikt lopu vagonos.

    Peksim tad būs laiciņš feins,

    Būsi Peksis Krichenšteins…

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/LSPR_%C4%A3%C4%93rbonis.png

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 20.02.2017. 12.24

Mantrausim taisnība, mūsu “elite” ir tik tālu degradējusies un apzagusies, ka tikai “patriotisms”, kā neliešu pēdējais patvērmums, pēc tās domām, vēl spēj tio glābt.

Kaut, protams, neglābs.

+11
-6
Atbildēt

0

zanE. 20.02.2017. 12.18

– “Taču par himnas atveidojumu anotācijā teikts: “Latvijas valsts himna ir skaņdarbs, kura teksta un mūzikas aizsardzība ir nostiprināta likuma “Par Latvijas valsts himnu” 3. pantā. Ja kāds no Latvijas valsts himnas elementiem (tās teksts vai mūzika, vai nošu pieraksts) ir atainots atsevišķi vai citādā izpausmes formā, nekā tas ir noteikts likumā “Par Latvijas valsts himnu”, tomēr tas ir uztverams un saprotams kā Latvijas valsts himnas elements, tad šis atainojums ir uzskatāms par Latvijas valsts himnas atveidojumu. Latvijas valsts himnas atveidojums ir, piemēram, Latvijas valsts himnas teksts vai nošu pieraksts (vai tā fragments) atainots rakstveidā uz jebkādas virsmas (papīra, elektroniski u.c.), Latvijas valsts himnas mūzikas vai tās fragmenta atskaņošana citādā veidā, nekā tas ir noteikts likumā “Par Latvijas valsts himnu” u.c. Lai novērstu gadījumus, kad persona izrāda necieņu ne tikai pret pašu Latvijas valsts himnu, bet arī pret tās atveidojumu, ir nepieciešams paredzēt administratīvo atbildību arī par necieņas izrādīšanu Latvijas valsts himnas atveidojumam. Tādā veidā Latvijas valsts himnai kā Latvijas valsts simbolam tiks nodrošināta pienācīga aizsardzība.”

———————————–

…inovatīvs risinājums – NA izdomājuši iespēju, kā papildināt valsts kasi ar soda naudām?…sporta sacensībās, svētkos Krastmalā un pie Brīvības pieminekļa tauta himnu dzied (pēc sagatavotā likumprojekta) – izrādot tai necieņu, jo lielākais vairums to rauj ar pilnu plaušu pēc savas muzikālās dzirdes, balss iespējām un…nepavisam – atbilstošu notīm….nacionāļi izķers visus, kas dziedās nepareizi, vilks šķībi, greizi, sajauks vārdus un speciāla žūrijas komisija strādās, lai noskaidrotu vai tā bija apzināta necieņas izrādīšana dziedot nepareizā toņkārtā…vai cilvēka labās gribas izpausme…

…atklāti sakot – iereibušo fanu himnas izpildījums, nudien, liek ausīm novīst un izklausās briesmīgi, taču…ar jaunajām likuma izmaiņām NA iecerējuši mutes aizvērt visiem, turpmāk atļaujot himnu izpildīt tikai profesionāļiem?…

+12
-8
Atbildēt

31

    andrejs > zanE. 20.02.2017. 12.30

    …atklāti sakot – zane, lai izslēgtu turpmākus pārpratumus…. Vai nebūtu svētīgi valsts simbolu sarakstā iekļaut vairākas ēkas?

    Operu piemēram?

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 12.50

    Atņemt operai iedotos Krutoja ziedojumus un ieskaitīt tasnības cīnītāju Vienotības kasē,lai šie var samaksāt par priekšvēlēšanu reklāmām pārtērētos līdzekļus!

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 20.02.2017. 13.01

    Drošības labad būtu jāpārskaita pa tiešo, ar norādi “par Vienotības pārkāpumiem vēlēšanu kampaņas finansēšanā”.

    Citādi zaķim un kamparam varētu būt kārdinājums to izmantot citiem mērķiem… TP taču arī pēc fiasko vēlēšanās “likvidējās” un piespriesto miljonu valsts kasei neatdeva

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 13.15

    andrejs

    TP taču arī pēc fiasko vēlēšanās “likvidējās”

    Nekur jau TP nepalika. Taukmūļi: Pabriks, Štokenbergs un Straujuma turpina graut mūsu valsti.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 16.00

    zanE

    Izķers selektīvi. Izķers tā, kā vajag partijas taisnajai lietai.

    Eh! Cik lēti pērkamas elektorāta balstiņas… Pat ne banānu, ne piecīti vai šņabīti… Līdz ko sabriest jautājumi par padarīto, ņirbina gar acīm karogus un bļauj ausī – Latvieti, nepadodies!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 16.13

    Tiklīdz Rasnačs stāsta par TM padarīto,daži karina mīnusus un bļauj ausī par rabarberiem un citas ņebiļīcas,kuras partijas taisnajai lietai tas kalpo?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 16.19

    Ērik,

    Es lasīju jūsu atbildi par bēgļiem un rakstīju savu Jums, nevis liku mīnusiņus :) Es vispār reti lieku kādu + vai -. Bet savu viedokli esmu paudis, ka dažai partijai vēlētājs ir pērkams tikai ar karogu vicināšanu. Nevajag pat tērēties banāniem… Nu, vai arī tā var savam vēlētājam no galvas izstumt jautājumus par visādām TM šmucēm, par tiesnešiem utt., aizstājot ar domu – Vot, kā mūsējie! Sargā savu zemi, stipri sargā! Bet par rabarberiem es pat nesapratu, kurš jums ir bļavis ausī tādas “ņebiļīcas”…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 20.02.2017. 16.36

    Izķers selektīvi. Izķers tā, kā vajag partijas

    ————

    precīzi. Kad pediņi uz sarkanbaltisarkanā karoga zīmēs dzimumlocekli, tā būs māksla un vārda (izteiksmes) brīvība, un tikpat labi nākamajā brīdī Opera, vai kāds cits nams, uz pāris dienām pārvērtīsies par svētumu un tautas simbolu… Un svinību rīkošana tur būs “ķēzīšanās” :)))

    Elastīgi cietā līnija… :)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 16.40

    Cik atceros,pie varas nesen bija tāda parija”Vienotība”, cilvēki ar nedaudz citiem saukļiem – par rietumu vērtībām,demokrātiju,tiesiskumu,godīgumu un tamlīdzīgi…arī labi banāni un makaroni vēlētāju pievilināšanai,ne?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 16.44

    Ēriks

    Nu, sapuva Vienotībai tie “banāni”. :) Nu, vai pati V sapuva… Pagalam! Ož pa gabalu pēc naudas un varaskāres. Ož tā pat kā NA…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 16.51

    Partijas ar nacionālu ievirzi dabūjušas tikai pasēdēt maliņā blakus lielajiem vīriem,kas kruķī lietas,par smaku strīdīgs jautājums,kurš to palaidis,tāpat,kā piepildītā autobusā.Piemēram,kurš iecēlis tos tiesnešus,kaut vai Bērziņu,ir zināms?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 16.54

    Ērik

    Protams, ka ir – Saeima apstiprina, bet iesaka TM. Te būs saite par AT http://at.gov.lv/lv/par-augstako-tiesu/tiesnesi/tiesnesu-iecelsana-un-apstiprinasana/

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 16.55

    Konkrēti,kurā gadā,kurš tieslietu ministrs ieteica,Kurš nobalsoja par?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 17.00

    Ērik

    Ja Jums tas ir svarīgi, rociet i-neta dzīlēs… Man nekārojas vakaru pavadīt meklējot informāciju, kura Jūs ne par ko nepārliecinās, jo ticība Jums stipra tik vai tā…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 20.02.2017. 17.01

    To Ēriks

    Ka tik šiem nesanāk tāpat kā ar mna mafiju…, ko, kā izrādās, vada V biedrs

    :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 17.10

    Nujānujānujā,visiem jānotic uz vārda,ka tieslietu ministrs no Nacionālās apvienības iecēlis visus korumpētos un blēdīgos tiesnešus,tikko Valdiņš pieminēs ”jautājumus par visādām TM šmucēm, par tiesnešiem utt.”

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 17.16

    Ērik,

    tikko jums paskaidroju un iedevu saiti – TIESNEŠUS IECEĻ SAEIMA! SA-EI-MA! Un nevis TM.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 17.27

    Saitē ir tikai par Augstākās tiesas tiesnešu iecelšanu.

    Tiesneša kandidāta izvirzīšana tiesneša amatam

    Rajona (pilsētas) tiesas tiesneša un apgabaltiesas tiesneša kandidatūru iecelšanai vai apstiprināšanai amatā izvirza tieslietu ministrs, pamatojoties uz tiesnešu kvalifikācijas kolēģijas atzinumu.

    Augstākās Tiesas tiesneša kandidātu apstiprināšanai amatā izvirza Augstākās Tiesas priekšsēdētājs, pamatojoties uz tiesnešu kvalifikācijas kolēģijas atzinumu.

    https://www.tiesas.lv/ka-klut-par-tiesnesi

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 17.29

    Ērik,

    Nu, re! Arī Jums parādās T-Ministrs… Tagad, turpinot tiesnese Bērziņas lietu, variet atrast, kurš viņu ieteica…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 20.02.2017. 17.35

    Saskaņā ar Eiropas datu aizsardzības likumu var būt noņemta daļa rezultātu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 17.38

    Ērik,

    Pamatinformācijai tomēr jābūt. Es meklētu Saeimas sēžu protokolos. Gauži piņķerīga nodarbe, jāteic…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 20.46

    Ēriks

    karina mīnusus un bļauj ausī par rabarberiem

    Nemēri maukas un pidarasus pēc savas mērauklas!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 20.50

    robotron

    Jūsu mēraukla ir vai paceļ roku romiešu sveicinā, kad atskan Horta Veseļa dziesma?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 20.51

    Valdis

    Man par tavu ģimeni tomēr sirds sāp. Cik ilgi vēl un viņiem būs jāmaina tev pamperus?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 20.53

    robotron

    Ja sirds sāp, tad pamperi nelīdz :) Tad zāles jādzer un pie dakteriem jāiet :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 20.54

    Valdis

    Ja Jums tas ir svarīgi, rociet i-neta dzīlēs…

    Tas jau ir pediņu cienīgi, kaut ko apgalvot un piedāvāt pašiem sameklēt tam apliecinājumu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 20.57

    robotron

    Laikam liela pieredze Jums ar tiem homoseksuālistiem, ja tik labi zināt, kas viņiem ir “cienīgi”? Ir likuši Jums kaut ko meklēt? ;)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 20.57

    Valdis

    Pret kononoviešiem tikai ar Horst Wessel.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 20.59

    robotron

    Tiešām? Ne ar tiesu darbiem, bet ar NSDAP himnu? ;) Un palīdz? :)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 20.02.2017. 21.01

    Valdis

    Laikam liela pieredze Jums ar tiem homoseksuālistiem

    Diemžēl, ja nav vienalga, kas notiek valstī, kad pidrillas pie lielākās teikšanas, gribot negribot ar to gājieniem, iznāk saskarties. Ja valdošie pidarasi ir pasludinājuši Kononovu par upuri, kādas vēl tiesas?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 20.02.2017. 21.02

    robotron

    Nu, traki Jums, traki! :))) Bet turieties! Turieties stigri, kā vīrs! :)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Mantrausis 20.02.2017. 11.24

Manuprāt, jau labu laiku ir skaidri redzama vēlme patriotismu “iedzīt tiesiskām metodēm”. Ja paskatāmies lietu pēc būtības, manuprāt, mazsvarīgi, vai Tevi uz 10 gadiem aizsūta kaut kur, jo neesi lojāls, vai Tevi uz 10 gadiem ievelk nesakarīgā tiesvedībā. 10 gadi ir 10 gadi, atšķiras tikai komforts un izdevumi. Mēs virzāmies uz sistēmu, kurā viss “latviskais un pareizais” jāmīl pat domās, citādi… Nepatīkami. Ļoti nepatīkami.

+14
-7
Atbildēt

1

    robotron > Mantrausis 20.02.2017. 12.05

    Mantrausis

    Neviens jau tevi nespiež dzīvot “mazā fašistu valstelē”

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 20.02.2017. 11.13

Godīgi sakot, es nezinu, vai padomju okupācijas laikā bija kāds konkrēts likuma pants, kas liedza necienīgi izturēties pret padomju okupācijas varas simboliku…+++ nebija jau arī vajadzības. Okupācijas laikā nepadevīga attieksme pret okupācijas varas simboliem – tas bija tiešais ceļš aiz restēm, bez tiesībām pārsūdzēt. Šī situācija bija skaidra jebkuram…

Autore pareizi raksta, ka okupācijas vara Latvijā nespēja iznīdēt no lielākās daļas latviešu apziņas to, ka Dievs svētī Latviju, vai sarkanbaltsarkanais karogs ir mums svēti un svarīgi, kā mūsu okupētās valsts simboli.

Un tieši šajā kontekstā ir jāskatās uz necieņas izrādījumiem pret LR valsts simboliem šodien. Proti, ir jārunā par tiem ļaužiem, kuru patiesā dzimtene bija un vēl joprojām ir PSRS. Viņiem sarkanais karogs, vai arī Krievijas balti -zili – sarkanais šodien ir tieši tas pats, kas mums līdz neatkarības atgūšanai bija sarkanbaltsarkanais karogs. Un tātad viņu attieksme pret LR valsts simboliem ir tieši tāda pati, kāda mums bija attieksme pret sirpi un āmuru.

Tāpēc nevar par šodienas Latvijas Republikas ļaudīm rakstīt kā par viendabīgu sabiedrību, kura būtu spējīga saliedēties ap vieniem un tiem pašiem valstiskiem simboliem. Tieši tādēļ Latvijas valsts simboli ir jāaizstāv īpaši, rakstot attiecīgus likumus, bet pats galvenais šie likumi ir jāpilda.

Tramps nav mans vislielākais šī brīža favorīts :) Bet ir brīži, kad es viņa teiktajam piekrītu. Piemēram, visiem tiem, kuri ASV teritorijā dedzina ASV karogu ir jāatņem ASV pilsonība un paši jāizraida no valsts. Gluži tā pat vajadzētu rīkoties Latvijā ar visiem tiem, kuri iedrošinās necienīgi izturēties pret savas valsts simboliem.

+10
-12
Atbildēt

17

    dzeris49 > rinķī apkārt 20.02.2017. 11.26

    Tad ar ko mēs atšķirsismies no PSRS, Irānas, Baltkrievijas, Turkmeniostānads uytt., utt?

    Simboli ir tikai simboli, nekas vairāk, un katram cilvēkam ir tiesības izturēties pret tiem un arī pret valsti, kurā dzīvo, kā tikai viņš grib, vai nu to cienīt, vai necienīt, cita liweta, viņš nedrīkst tai valstij kaitēt un pārkāpt tās likumus.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.02.2017. 11.34

    dzeri – katram cilvēkam ir tiesības izturēties pret tiem un arī pret valsti, kurā dzīvo, kā tikai viņš grib, vai nu to cienīt, vai necienīt, cita liweta, viņš nedrīkst tai valstij kaitēt un pārkāpt tās likumus….+++ nē, pret valsti, kurā es dzīvoju nedrīkst izturēties tā, kā vien man ienāk prātā. Tad jau man ir tiesības arī katram garāmgājējam iespļaut sejā. Ir cilvēki, kuri valsts simbolu dēļ ir riskējuši un par tiem arī atdevuši savas dzīvības. Arī okupācijas laikā bija cilvēki, kuri riskēja ar savu brīvību, uzvelkot sarkanbaltsarkanu karogu valsts svētkos. Protams, Tevā uztverē šādi ļauži bija un ir šaurpieres, tumsoņi, kuri neiederas mūsdienu pasaulē :)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 20.02.2017. 11.35

    Krievu “kriminālkodeksā” bija vesela :) sadaļa, kas veltīta noziegumiem pret sabiedrisko drošību, sabiedrisko kārtību.

    Latviešiem, kas norāva okupantu karogus, varēja piespriest ilgus cietumsodus pēc vairākiem pantiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 20.02.2017. 11.50

    To ra. 183. pants Valsts ģerboņa vai karoga apgānīšana. “Par psrs, latvijas psr ģerboņa vai karoga apgānīšanu – līdz 2 gadiem.”

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.09

    andrejs Krievu “kriminālkodeksā” bija vesela :) sadaļa, kas veltīta noziegumiem pret sabiedrisko drošību, sabiedrisko kārtību.

    Latviešiem, kas norāva okupantu karogus, varēja piespriest ilgus cietumsodus pēc vairākiem pantiem”.

    ——————————————-

    R.A. laikam grib, Litvijā tiktu nodibināta tāda kārtība.

    Ja tikai viņš negrb dzīvot pēc principa – “savējiem viss, pārējiem likums”.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.17

    Stulbenis pat nav spējīgs saskatīt atšķirību starp okupācijas varas simboliem un savas valsts karogu.

    Ja kādam okupantam vai kolonistam nepatīk valsts, kurā viņš okupācijas laikā nelikumīgi ielīdis, simboli, viņš bez jebkādiem ierobežojumiem var atgriezties tur no kurienes nācis. Līdz robežai 250km.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.34

    Stulbeinis negrib šeit PSRS kopiju, acīmredzot, jums tas ir pārāk sarežģīti, lai to izprastu.

    Vispār, ir cilvēki, kas soēj saprast tikai saskaitīšanu un atņemšanu, diferenciālvienādojumi tiem ir par sarežģītu, un tā nav jūsu vaina, bet, jūsu nelaime.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.45

    Diferenciālvienādojumu eksperts :)))

    Labāk pastāsti kā krievu trakomājas sanitāriem veicās ar medicīniska rakstura piespiedu līdzekļu piemērošanu pret veseliem cilvēkiem

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.47

    dzerim toties nav sarežģīti uz Latvijas karoga uzzīmēt dzimumlocekli.

    Jau vairākus gadus kādā interneta vietnē ir pieejams valsts karoga attēls, uz kura attēlots vīrieša dzimumloceklis un rakstīts: “Zaimo karogu, piedr** tēvzemi!”

    http://m.lvportals.lv/visi/likumi-prakse/279250-blogs-zaimo-karogu-piedr-tevzemi-kada-ir-valsts-simbolu-aizsardziba/

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.02.2017. 12.51

    Dzeri. R.A. laikam grib, Litvijā tiktu nodibināta tāda kārtība.

    Ja tikai viņš negrb dzīvot pēc principa – “savējiem viss, pārējiem likums”. +++ nesapratu šo Tavu domu graudu :))

    Bet varbūt varu Tev skaidrāk uzzīmēt savu attieksmi pret LR simboliem. Manas sievas vectēvs bija Brīvības cīņu dalībnieks, tēvs leģionārs, kurš izcīnīja visas Kurzemes cietokšņa kaujas un brīnumainā kārtā palika dzīvs un nesalauzts atgriezās no izsūtījuma. Nezsalauzts, tas nozīmē sarkanbaltsarkanais karogs viņa acīs nebija zaudējis savu nozīmi. Es ikdienā redzu, cik slikti jūtas mana sieva brīžos, kad kārtējo reizi uzpeld kāds stāsts par kārtējo karoga zaimošanu.

    Gluži tāpat jūtas mani vecāki, kuri, paldies Dievam vēl ir dzīvi, un ir spiesti noskatīties, kā kaut kādi okupantu paliekas apgāna to, kas viņiem ir svarīgs un šādi jūtas arī visi pārējie mani ģimenes locekļi. Tāpēc neko citu kā riebumu pret šiem valsts simbolu zaimotājiem izjust nespēju. Viņu dēļ man ik reizes ir jāizcīna iekšēja cīņa ar ļaunumu, kuru izraisa man uzspiestas naids. Patiesībā šos zaimotājus vajadzētu tiesāt par naida kurināšanu.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 20.02.2017. 13.00

    Mana attieksme pret simboliem ir kā jau pret simboliem, nevis ko reālu.

    Un tas absolūti neatspoguļo manu attieksmi pret valsti.

    Kaut, ko nu katrs ar to valsti saprot.

    Daudzos ASV šatatos ir atļauts dedziināt ASV karogu , un kas, tāpēc amerikāņi ir mazāki savas valsts patrioti?

    Vispār, palasi pats savus komentārus – tev visus vajag tiesāt, sodīt, utt, tad kas tā būtu par valsti, kas dzīvotu pēc taviem likumiem, katrā ziņā, es tādā valstī dzīvot negribētu, jo tu, īstenībā, vēlies atgriezties PSRS ar pretējo zīmi, kur, pēc būtības, nekas nebūtu mainījies.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.02.2017. 13.15

    dzeris49 Kas tā būtu par valsti, kura dzīvotu pēc “maniem likumiem” ? :) Tā būtu valsts, kura mats matā atbilstu mūsu Satversmei, tikai Satversme tiktu nostiprināta nevis ar deklaratīviem likumiem, bet gan ar likumiem, kuri reāli darbojas.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 20.02.2017. 13.17

    tāpēc amerikāņi ir mazāki savas valsts patrioti?

    —————

    Nejauc vienā putrā amerikāņus ar krievu kolonistiem Latvijā. Cik no viņiem atbalstīja Krievijas iebrukumu Ukrainā? Gluži 100 procenti nebija, vai ne?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 20.02.2017. 13.29

    Saprotu, ka diezin vai ko pierādīšu, bet, to Latvijas Satversmi, kas bija ideāla ne tikai priekš tiem laikiem, kad to rakstīja, bet, pat priekš tagadnes, un ko savulaik sacerēja spožas personības, sapurgāja aprobežotie nacionālaunu, ZZS un SC pārstāvji ar savie3m labojumiem.

    Protams, vari teikt, ka mēs paši tos ievēlējam, utt., varbūt, tu viņus vēlēji, es noteikti nē, tāpēc atļaušos tos labojumuis ignorēr, vismaz savās domās, saprotams, ka likums ir likums, utt., lai arī kādi pamuļļki tos likumus nepieņemtu ( viens no demokrātijas trūkumiem).

    Protams, saprotu, ka par to mani jāsoda, utt, pats par sevi, derēja pienemt ko tādu, kas par Satvesrsmes apšaubīšanu kaut vārdos sodītu, tas būtu tavā stilā.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.02.2017. 13.49

    dzeris49 “Tajos laikos”:), kad tika rakstīta Satversme, vērtības, kuras šobrīd ir jāaizstāv, likās pašsaprotamas. Satversmes tēviem nevajadzēja rakstīt Satversmes preambulu, kurā ir jāpaskaidro, kas ir Latvijas valsts, jo pēc Brīvības cīņām tas tāpat bija skaidrs. Šodien šīs pašsaprotamās lietas cenšas paārdīt gan pārāk liberāli noskaņoti ļauži, motivējot savu darbošanos ar “dzīvošanu Eiropā”, gan arī tie, kuri pēc savas pārliecības neatdzīst valsti, kurā šobrīd dzīvo.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    robotron > rinķī apkārt 20.02.2017. 14.01

    dzeris49

    Satversme tika rupji sabradāta, kad nolādētie prokremliskie izdzimteņi, kuri sekundi nedrīkstētu maitāt mūsu brīnišķīgās planētas gaisu, uzdāvināja Latvijas teritorijas daļu ienaidniekam, kā rezultātā arī pēc Aziopas taisnīgas sadalīšanas un visas teritorijas atkrievošanas, mums nebūs preferences uz Abreni.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 21.02.2017. 00.38

    dzeris49. Jūlija Latiņina: RU kaimiņvalstīs konsekventi veidojusi krievvalodīgo HAMAS – cilvēku grupu, kura neieredz valsti, kurā dzīvo…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 20.02.2017. 11.08

Tas viss ir banāli un elementāri – TM ir absolūti impotenta organizācija ar absolūti impotentu ministru, nu, kaut kur pat “alternatīvi apdāvinātu” ministru, kurš tur precas, šķiras, tiesājas, sūdz tiesā bijušās sievas par to, ka tās viņu piekāvušas, utt., bet, absolūti nav spējīgs neko izdarīt mūsu totāli korumpētās TS sakārtošanai.

Kaut, no otras puses, ministra “intelekts” un darbošanāds pilnībā atbilst tai partijai, kura to virza, tā ka viss, no šīs puases,adekvāti.

Un ko dara, ja nespēj izdarīt ko vajadzīgu un reālu, bet kaut kā taču sava esamība jāataisno un sevi jāuzrāda?

Nu dabiski, to, ko dara TM ar Rasnaču priekšgalā, atkal kārtēja butaforija un darbības imitācija, par ko arī raksta autore.

Jo darīt valsts labā reālu – kurš tad to ļaus, un bailes tak arī ir, un ne jau tāpēc Rasnačs tur ielikts!

Kas attiecas uz autores rakstu – protams, ka tam var tikai piekrist, jo tā ir demokrātijas ABC.

+16
-7
Atbildēt

19

    andrejs > dzeris49 20.02.2017. 11.44

    sūdz tiesā bijušās sievas par to, ka tās ————–

    Melot nav apnicis?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 20.02.2017. 11.57

    dzeri,no tava rakstu gala spiežas tāds ”intelekts” ārā,ka man až acis apžilba.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 20.02.2017. 12.10

    andrejs > dzeris49 20.02.2017. 12.23

    To Ēriks

    Spriežot pēc mīnusiem liberastiem patiesība acīs kož… :)))

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 20.02.2017. 13.17

    dzeris49

    TM ir absolūti impotenta organizācija ar absolūti impotentu ministru

    Savādāk jau prokremlisko Pederastu parķija TM būtu pievākusi sev.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 16.32

    dzeris49

    Ei, nu! Kā var par impotentu saukt tādu, kuram jau 4. sieva pie sāniem :) http://www.delfi.lv/izklaide/dzivesstils/stils/tieslietu-ministrs-rasnacs-apprecejies-ceturto-reizi.d?id=47798965

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 20.02.2017. 19.20

    ————Sanita Upleja:”…Tad, lūk, no šejienes arī mans jautājums — vai ar šādiem bargiem sodiem un ļoti apzinātu sabiedrības iebiedēšanu pusgadsimta garumā cilvēki Latvijā aizmirsa šo karogu un himnu, vai sāka pret to izturēties necienīgi?”

    =========================================================================================

    Tad, lūk, šeit ir reāls piemērs, kā 4.maija repubļikā “liberālās” demokrātijas apstākļos, kad notiek kultūras līmeņa krišanās – sākas necienīga izturēšanās. Šeit un tagad, nevis sen aizgājušajos laikos.

    Tautas partijas jaunieši (TPJO) zaimo Latvijas karogus

    https://www.youtube.com/watch?v=xuk8-GwUJfQ

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 19.49

    edge-indran

    Peksi, tas tak buržuīnu,

    Karogs, kas tev riebjas tā.

    Kolorado lente tomēr

    Peksim sirdij tuvāka.

    http://www.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/AOP22.01372736_1420552084015.jpg

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 20.02.2017. 20.42

    Valdis

    kuram jau 4. sieva pie sāniem :)

    Ja laulene ir tikai formāla, kā Šļeseram, Birkavam vai Dombrovskim, nav vajadzības ko mainīt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 20.46

    robotron

    Jūs to par Rasnaču? Arī viņš… ?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 20.02.2017. 21.29

    Valdis

    Nē, par tiem, kuriem sievas tikai “galočkai”. Piemetināšu, ka tādi bija arī Ļeņins un Staļins un tagad ir Puķins

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 21.32

    robotron

    Tomēr, tomēr… kas ar to Rasnaču? Rakstījāt tak, ka tās 4 sievas tikai piesegs kā”sleseram un kam tur vēl. Un nu vēl proletariāta vadoni “piemetinājāt” pie Rasnača…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 20.02.2017. 21.56

    Valdis

    ka tās 4 sievas tikai piesegs kā”sleseram un kam tur vēl.

    Viena sieva, kā Šļeseram, Dombrovskim, Daudišam, Arnoldam Liniņam utt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 21.59

    robotron

    4 sievas. Neticiet, ieskatieties http://www.delfi.lv/izklaide/dzivesstils/stils/tieslietu-ministrs-rasnacs-apprecejies-ceturto-reizi.d?id=47798965 Nu, tad kas ar to Rasnaču un sievām?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > dzeris49 20.02.2017. 22.56

    Valdis

    Es tev par tavas sugas brāļiem, tu man par Rasnaču.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.02.2017. 23.09

    robotron

    Sugasbrāļi? Jūs par tiem rakstāt? Kurā brīdi?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Patriots > dzeris49 21.02.2017. 09.38

    Cilvēki, nu nevajag tik ļoti kritizēt nabaga Edžiņu. Cilvēks taču nav vainīgs, ka viņam nav īpašas saprašanas par politikas zinātni un tā jēdzieniem. Protams, ka nav tādas “liberālās demokrātijas”, jo šie lielākoties ir viens otru izslēdzoši jēdzieni. Šaubos, vai viņš spētu tos loģiskā veidā sakombinēt, pat ja ļoti, ļoti censtos.

    Toties esmu dzirdējis, kā “Saskaņas” atbalstītāji ar nostaļģiju atceras treknos gadus un “lielisko” premjeru, kuram Aigars vārdā. Pieļauju, ka Edžiņš nav viens no “Saskaņas” elektorāta pārstāvjiem, zinot, ka “Saskaņa” pēc ideoloģijas no “Vienotības” īpaši neatšķiras. Mani patiesībā fascinē abu partiju elektorāts, jo man nākas vizualizēt divas dažādas zirgu šķirnes ar pamatīgām klapēm.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 21.02.2017. 09.44

    Patriots

    Paldies, Jums! No sirds izsmējos. Nē! Edge_indranam tomēr pulka labāka saprašana par politiku, kā Jums! Bet turpiniet vien, turpiniet… Tas atsvaidzina dienu :)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Patriots > dzeris49 21.02.2017. 11.26

    Valdi, Valdi, vai tiešām Jūs par manām zināšanām par politiku spriežat pēc viena konkrēta komentāra? Tad ko tas pasaka par Jums?

    Labi, jokus pie malas, un pastāstiem man, kas tā tāda “liberālā demokrātija” īsti ir, un ko Jūs esat sapratis labāk par to pašu Ivaru Ījabu, ja reiz jūtaties tāds politoloģijas eksperts. Vai tomēr nejūtaties?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam