Noliedz, ka Kalnietei būtu nodoms dibināt jaunu partiju

48

Komentāri (48)

Lauris Grâvelis 04.08.2015. 18.02

Kalniete+Viņķele+Judins+Dombrovskis+Piebalgs+Pabriks+Vaidere+ vēl kādi jauni un progresīvi domājoši cilvēki var radīt normālu, liberālu un mūsdienīgu partiju. Lai savāktu 20% balsu pat nav jāizdara nekas revolucionārs – 10% sabiedrības ir liberāli pēc būtības, vēl 10% ir kas balso par labāko no ļaunumiem (pat ja nepiekrīt partijas ideoloģija) + 10% ir daļa, ko var mēģināt uzpirkt ar popolismu.

Āboltiņas “šaika” var pievienoties ZZS. Lai gan ZZS jau uz pēdējā vēlēšanām rādīja progresa nevis regresa pazīmes (par spītu kompartijas vadībai).

P.S. Un partija ir jāveido jau tagad, lai uz vēlēšanām tā ir kā konsolidēta komanda nevis nesadarīgi labi cilvēki ar dažādiem uzskatiem.

+4
0
Atbildēt

3

    DD1 > Lauris Grâvelis 04.08.2015. 18.46

    > Nasing spešal!

    “Kalniete+Viņķele+Judins+Dombrovskis+Piebalgs+Pabriks+Vaidere+ vēl kādi jauni un progresīvi domājoši cilvēki var radīt normālu, liberālu un mūsdienīgu partiju.”

    Skaidrs ir viens,- Jūsu nosauktajiem cilvēkiem nevar vairs būt pa ceļam ar Āboltiņu, kas idejiski pārāk pietuvinājusies ZZS.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Lauris Grâvelis 04.08.2015. 19.03

    Kāpēc nav pa ceļam?Kad vēlēja ZZS Vējoni par prezidentu,bija pat ļoti pa ceļam,kāpēc lai tagad nebūtu,kas noticis?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Lauris Grâvelis 05.08.2015. 11.10

    Nasing spešal!

    Kalniete+Viņķele+Judins+Dombrovskis+Piebalgs+Pabriks+Vaidere

    Jumtiņš pavisam nobraucis? Dombrovskis, Pabriks un Piebalgs, bet kur tad Āboltiņa, Zaķis, Kampars, Šadurskis, Kozlovskis, Rinkēvičs? Tad jau drīzāk sagaidīsim, ka ķīnieši apvienosies ar krieviem, lai izbeigtu ASV “hegemoniju”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

angry 04.08.2015. 12.09

kārtējais Latvijas žurnālistu šedevrs. par Kalnietes nodomiem komentē visi kam nav slinkums, tikai ne pati Kalniete.

+10
-1
Atbildēt

0

Svešinieks 04.08.2015. 10.14

Es personīgi neatbalstīšu nevienu jauno liberālo partiju. Vai Vienotības biedri tiks galā ar Āboltiņu, vai vieglas smiltis, Latvija. Valsts nav bērnu dārzs.

+4
-4
Atbildēt

6

    DD1 > Svešinieks 04.08.2015. 10.18

    > Svešinieks

    “vieglas smiltis, Latvija”

    Pārteikšanās? Vieglas smiltis, Vienotība, bet ne jau Latvija.

    Kur liksiet savu balsi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > Svešinieks 04.08.2015. 10.44

    Ja Latvijā nav valstiski domājošu pilsoņu, tad arī nav Latvijas valsts. Un ja Latvijā nav valstiski domājošu pilsoņu, manam balsīm nav nekādas nozīmes.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Svešinieks 04.08.2015. 11.12

    Svešinieks

    “Valsts nav bērnu dārzs.”

    Nav bērnu dārzs? Kā tad ar Pabrika, Riekstiņa, Vaivara un Straujumas bīdīšanu MP amatam un Vējonis prezidenta krēslā?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Svešinieks 04.08.2015. 12.03

    Kas ir Vaivars?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Svešinieks 04.08.2015. 12.31

    Pēteris Vaivars, komsorgs un Čevera bandas loceklis

    http://www.pietiek.com/raksti/premjeram_nolukota_petera_vaivara_biografija_-_dzilas_andra_amerika_pedas

    Lai tādi vaivari, riekstiņi, reiri, ameriki nevarētu turpināt graut mūsu valsti, nepieciešama lustrācija, pēc manām domām tribunāls, kas līdzinātos Ruandas tribunālam, tikai nesalīdzināmi bargākiem sodiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > Svešinieks 04.08.2015. 12.41

    Jūsu piemēri liecina, ka Latvija joprojām nav pilnvērtīga valsts. Un nacionālo uzpūstie vaigi šeit nelīdzēs.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

DD1 04.08.2015. 09.06

tonijs

“iepriekšējās vēlēšanās būtu balsojis par Bordāna partiju, tomēr viņu zemā reitinga dēļ nobalsoju par Vienotību.”

Vienotība vairs nav reanimējama, tas ir skaidrs, bet šķelšanās, lai izveidotu jaunu politisko partiju, arī nav izeja. Toties ir tāda maza, bet nesasmērējusies partija, kura pie labvēlīgiem apstākļiem varētu izaugt par spēcīgu liberālo (Eiropas ne Amerikas izpratnē) partiju, tā ir bijušā tieslietu ministra Jāņa Bordāna Jaunā konservatīvā partija. Es ieteiktu Vienotības opozīcijai sākt sarunas ar Jāni Bordānu un iespējams pāriet uz viņa vadīto partiju, ja vien dažu labu neattur statusa zaudēšana. Skat., piemēram, viņa uzskatus pirms AT priekšsēdētāja pārvēlēšanas http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/bordans-at-priekssedetaja-izvele-nedrikst-but-slegts-process-ka-pavesta-izraudzisanas.a124544/

+7
-5
Atbildēt

9

    Charlie Hebdo > DD1 04.08.2015. 11.08

    DD1

    “Es ieteiktu Vienotības opozīcijai sākt sarunas ar Jāni Bordānu un iespējams pāriet uz viņa vadīto partiju”

    Ūūūūūūū! Sanitārus steigšus uz sesto palātu!!!!!!!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 04.08.2015. 12.33

    Jā, šoreiz tiešām cerība tikai uz sanitāriem:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > DD1 04.08.2015. 13.29

    Ja arī Bordānam izdotos iegūt politisko kapitālu, tad ko tur darīs vienotības mucējžurkas, kā viņķeļi&co?

    Tā tāda “bēgļu” filozofija, piegānijām vienā vietā, iesim citur!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 04.08.2015. 13.54

    > aivarsk

    “ko tur darīs vienotības mucējžurkas, kā viņķeļi&co?”

    Manās acīs Ilze Viņķele ir īsta politiķe (jo nevar teikt valstsvīrs). Tas nenozīmē, ka visos jautājumos piekrītu viņai. Es tieši priecātos, ja Jānis Bordāns būtu kopā ar Ilzi Viņķeli.

    Tā kā partiju sistēma nav sevi attaisnojusi, tad patiesībā ir nobriedusi vēlēšanu sistēmas maiņa, lai varētu balsot par personālijām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > DD1 04.08.2015. 14.46

    DD1

    Es tieši priecātos, ja Jānis Bordāns būtu kopā ar Ilzi Viņķeli.

    Galu galā visu šmuci kanalizācija tāpat novadīs SC nostādināšanas dīķos. Bordāns, kura vienīgais nopelns čekas labā bija esot NA, taisīt savu partiju, nesaņems tās atbalstu. Tad jau drīzāk uz nākamām vēlēšanām čeka atkal uzceps ko līdzīgu JP vai ZRP. Jauna blice tai, droši vien, ka gatava, atliek tik saulvedi izvēlēties.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > DD1 04.08.2015. 16.50

    Man gan neiet kopā. Kādā veidā Jaunā KONSERVATĪVĀ partija varēs izaugt par spēcīgu LIBERĀLO partiju?!

    Ja ekonomiskos jautājumos tur vēl kopsaucējus varētu atrast, tad, piemēram, tādos jautājumos kā kas ir nacionāla valsts, LGBT propagandas atbalsts/neatbalsts, ES – tikai valstu savienība vai virzīšanās federālas valsts virzienā, es neredzu kopsaucējus Bordāna un Viņķeles uzskatos.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 04.08.2015. 17.00

    > Austras koks

    “tādos jautājumos kā … LGBT propagandas atbalsts/neatbalsts, … es neredzu kopsaucējus Bordāna un Viņķeles uzskatos.”

    Tur Jums, protams, taisnība. Tomēr pieļauju, ka īsti valstsvīri var atlikt malā dažas pārlieku novatoriskas idejas tā vārdā, lai sadarbotos tiesiskuma palielināšanas un ekonomikas attīstības labad.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > DD1 04.08.2015. 19.09

    Nu kā var atlikt malā šausmīgos homoseksuāļu tiesību ierobežojumus laulāties baznīcās ar plīvuriem?!Tas var sagraut mūsu valsts liberastiskos pamatus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 04.08.2015. 20.32

    > Ēriks

    “kā var atlikt malā šausmīgos homoseksuāļu tiesību ierobežojumus laulāties baznīcās ar plīvuriem?!”

    :) Ierobežojumi ir tiešām šausminoši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 04.08.2015. 07.57

Tas ir ļoti slikti, ka V liberālajam galam nav nodoms dibināt jaunu partiju.

V Aboltiņas vadībā degradē pat straujāk, nekā varēja iedomāties, balsot vairs absolūti nav par, ja neparādīsies kāda liberāla partija, pie kuras galvenajām vērtībām pieder arī tiesiskums un godīga politika, taisni tas bija Repšes uzstādījums, kad viņš dibināja JL, un taisni tas ir vairāk par visu nepieciešams Latvijā, V no tā visa, diemžēl, maz kas palicis, visi JL ideāli nodoti – pārdoti.

+12
-4
Atbildēt

9

    rinķī apkārt > dzeris49 04.08.2015. 08.54

    Šeit nu es Tev piekrītu par 100%, jo šādā kombinācijā, kāda šodien uztur sevi pie dzīvības Vienotība, tas ir ceļš uz šīs partijas bankrotu kopumā un tas ir valsts drošības jautājums, jo pilnīgi nav skaidrs, kāda var izveidoties LR iekšpolitiskā situācija pēc nākošajām vēlēšanām, ja Vienotība tajās zaudē un neiekļūst Saeimā kā varas partija.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 04.08.2015. 09.42

    Liberālas partijas Latvijā var dibināt un ar vārdiem mētāties cik tīk, bet tikai līdz tuvākajām vēlēšanām. Tad visliberālāk bļaujošie pārvēršas par dažādu nokrāsu kolektīvistiem, jo citādi uz vēlētāju balsīm nav ko cerēt. Toties ievēlēti tādi “liberāļi” darbojas kā solīts – tautai pa prātam. Kamēr nesapūst un netiek nomainīti ar nākošajiem, tas process pie mums iet fiksi. Repšes un JL “liberālisms” tam labs piemērs, tikai tā līdzību ar Šķēles TP pieņemts izlikties neredzot.

    Liberālas politikas šī vārda klasiskajā nozīmē Latvijā nav bijis un nebūs. (Diemžēl tā ir droša garantija kādas kaimiņu tautas cerību piepildījumam.)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 04.08.2015. 10.52

    rinķī apkārt

    Valdība bez Rinkēviča, Kozlovska, Matīsa un Straujumas, tās ir beigas? Nebūs, kas maksā desmitiem miljonu Citadeles un LM “investoriem”, Stradiņa slimnīcas būvniekiem un Gudrona dīķu likvidatoriem?

    Vai pie mums kā Krievijā: “Если не Путин, то кто”?

    “Если у фермера поголовье скота будет состоять наполовину из бешеных особей, что он с таким стадом сделает?” /S. Melnikoff/

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > dzeris49 04.08.2015. 11.59

    Charlie Hebdo. Runa nav par atsevišķiem cilvēkiem valdībā, kurus tur ir deliģējusi politiska partija. Runa ir par politisku partiju, kura ir viena no valsts ideoloģijas, tā tad tās politisko, tiesisko, morālo, estētisko utt uzskatu un ideju sistēmas sastāvdaļām. Latvijā šī politiskā situācija ir tik trausla, ka vienā mirklī varam atrasties pavisam citā pasaulē un nekas cits vairs neatliks, kā vien blisināt acis un skumt pēc tā, kas reiz bijis :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 04.08.2015. 12.14

    rinķī apkārt

    “Runa nav par atsevišķiem cilvēkiem valdībā”

    Runa tieši par to, lai SC atbalstīto neliešu nebūtu valdībā. Kādu satrauc “strauslā” politiskā situācija valstī? Kamēr pie varas Vienotība, mani tas nemaz nesatrauc. SC, PCTVL, TSP, LC, DPs, LPP, ne centīgāk kā Vienotība būs gatavas pildīt ikvienu kremļa iegribu, drīzāk domāju, tās centīsies izrādīt kaut niecīgu patstāvību.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > dzeris49 04.08.2015. 13.23

    Āboltiņa un viņas draudziņi no ZZS sapņo par Vienotības liberāla spārna aiziešanu no partijas, lai viņi varētu trīs gadus netraucēti saimniekot Saeimā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 04.08.2015. 13.26

    “Strauslā” ir perfekts apzīmējums nekādai politikai! Izpatikšana krieviem, uz pilnu klapi pirkšana no gazproma un lukoiliem…

    Mēs varējām Eiropai piemēru rādīt, TEC 2 ar šķeldu kurināt, bet nu paldies voldiņa un rižās attiecībām ar savicki un simpātijām pret abiem trubas galiem!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    angry > dzeris49 04.08.2015. 15.41

    protams, ka viņiem nav nodoma. diez vai partijai,kuras vienīgās zināmās vērtības ir geju un bēgļu tiesības, kā arī tiesības nemaksāt pensijas, Latvijā varētu būt kāda perspektīva.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 04.08.2015. 16.41

    “Tad visliberālāk bļaujošie pārvēršas par dažādu nokrāsu kolektīvistiem, jo citādi uz vēlētāju balsīm nav ko cerēt. ”

    ===

    Vai vismaz tā uzskata šamējo padomnieki, un tapēc visi draudzīgi kļūst par labējiem (krievu labējos še sauc par kreisajiem).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_freimanis 04.08.2015. 07.56

Tas stāsts jau, protams, izklausījās pēc paranojā ieslīguša ģenerālsekretāra murgiem. V gan tomēr derētu “mainīties uz augšu”, un, ja to nevar Āboltiņas vadībā, tad Āboltiņu var uz pārdomu laiku nosēdināt “rezervē” (še gan nedomāju “uzņēmuma padomē”).

+7
-2
Atbildēt

1

    Ebenemezers-3 > kristaps_freimanis 04.08.2015. 08.24

    viņu jau veeleetaaji izseedinaaja , bet kaa zinaams ir taadas zubstances , kuras vienmeer peld pa virsu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 03.08.2015. 23.17

    lno

    Padomājies, liela lieta, Vienotība atkal algos Prudentija, lai meklā jaunu “investoru” Krievijā un MNA Velmers vēl miljonu nopelnīs. Kā izteicās nomale, LM bija jānomirst reizē ar RAF, tikai neprāgst maita, tāpēc Vienotība izvēlējās LM eitanāziju.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

lno 03.08.2015. 22.05

Tā kā Vienotība Āboltiņas vadībā jau sen ir degradējusies, tad jauna nopietna partija ir vajadzīga.

+11
-6
Atbildēt

9

    aivarsk > lno 03.08.2015. 22.30

    Ja jau netika galā ar šo partiju, tad kāds potenciāls būs jaunajā? Jauni skaisti vārdi? “Nacionāli liberālais izlīgums”?Kāpēc ārkārtas kongresā neiztītīt to pašu žurku midzeni?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 03.08.2015. 23.21

    lno

    Kāda jauna partija? Daļa aizies pie ZZS, pārējie pie SC. Sirdapziņas trijnieks: Rībena, Kursīte un Buiķis no Titānika nokāpa pēdējā brīdī.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    tonijs > lno 03.08.2015. 23.28

    Piekrītu, iepriekšējās vēlēšanās būtu balsojis par Bordāna partiju, tomēr viņu zemā reitinga dēļ nobalsoju par Vienotību. Godīgums un tiesiskuma aizstāvība man ir galvenie izvēles kritēriji.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ierados > lno 04.08.2015. 10.09

    Kas tieši notiek “Vienotībā”, tiek slēpts. Iespaids, ka tā visus spēkus velta lai noturētos virs ūdens. Bez atlikuma, tādēļ valdīšanai pietrūkst un novērojama mērena pašplūsma. Faktiski tur vairs nav nekādas vienotības. Vienīgā vienotība ir kad jātiek pie varas. Viss jau kaut kā turas kopā, brukt jau nebrūk, taču ar to Latvijai ir par maz, tas ezim saprotams.
    Jauna partija? Noiets etaps. Visi “jaunie” dedzīgie, nonākuši pie šprices, drīz vien pieklust, jo tajā mūsu “varas katlā” darbojas visvarena ķīmija, kas cementē stagnāciju. Man liekas, ka liela patiesība ir Inārai Mūrniecei par lustrācijas savlaicīgumu, jo to “elles ķēķi” saistu ar lustrācijas neesamību. Man liekas, ka “tautas ienaidnieki” un šantāža nav jāmeklē tikdaudz aiz robežām, cik mūsu pašu partiju topmenadžeru un aktīvistu sadzīvē. Viena jauna partija ar veco kadru rekombināciju neko nemainīs ne par mata tiesu.
    Neatkarīgās Latvijas likumdevējiem vienreiz jāpasaka, kas ir vdk, kompartijas funkcionāri, interfronte, staļiniskie revanšisti zem antifašistu maskas u. tml. Kādēļ tas nav izdarīts līdz šim, nav grūti iedomāties: “neaiztiec mani, es neaiztikšu tevi”. Tas pabāzts zem cēlā lozunga – politiskā stabilitāte valsts nestkarīgas pastāvēšanas vārdā. Un kompartijas funkcionāri iedomājas, ka neatkarību “izcīnīja” tieši viņi un visiem jābūt pateicīgiem viņiem (Cīruļa dziesma). Kaut kas līdzīgs mūsu “atbrīvotājiem”. Nekādi nespēj noņemt kājas no galda. Cilvēki, kuri neredz galu stagnācijai, pamet šo valsti.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > lno 04.08.2015. 12.17

    iepriekšējās vēlēšanās būtu balsojis par Bordāna partiju, tomēr viņu zemā reitinga dēļ nobalsoju par Vienotību.
    ———–
    Tieši tāpat izdarīja vēl 5% vēlētāju!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > lno 04.08.2015. 12.19

    Būs jauna partija New PiSa.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 04.08.2015. 12.30

    aivarsk. Gorbačovs arī līdz pēdējam cerēja “iztīrīt” PSKP:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > lno 04.08.2015. 13.00

    Gorbačeva nespēja iztīrīt PSKP beigusies ar PSSR sabrukumu. Turklāt PSKP nebija partija. Latvija nogrimusi citā galējībā – latvieši nevar izveidot stabilu partiju, lai pēc kāda laika tās līderi nesāktu iztirgot savu politisko varu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 04.08.2015. 13.18

    lno Gorbačovs arī līdz pēdējam cerēja “iztīrīt” PSKP:)

    —————–

    Precīzi, bet tie nodibināja dažas jaunas partijas un maldināja tautu! Labāk tomēr būtu bijis palikt pskp!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam