Saeima no amata atbrīvo NEPLP vadītāju Dimantu (papild.)

69

Komentāri (69)

klusais 08.07.2015. 23.00

Viss ir forši … , bet kurš pastāstīs kas mainīsies uz slikto pusi ar Dimanta noņemšanu … par ko ir cepiens ?

+1
0
Atbildēt

0

dzeris49 08.07.2015. 21.46

V nevajag ar vienu apvienoties, vajag vienkārši sadalīties.

Par Āboltiņas – Zaķa galu balsot ir tikpat pretīgi, kā uzkost siļķi absintam, ko es patrez iedzeru.

Toties visu cieņu Čigānei, un pārējiem, kas balsoja pret šo lēmumu, tātad, par tiesiskumu, esmu pārliecināts, ka Latvijā vēl ir daļa sabiedrības, kas balsos par demokrātiju un Latvijas vektoru Rietumu, nevis NVS virzienā.

+3
-3
Atbildēt

1

    Ēriks > dzeris49 08.07.2015. 22.23

    Visu cieņu,vektors uz rietumiem ir labs,sevišķi Viņķeles vektors pensionāriem,diesdod viņiem labu atmiņu:Pensionāri, kas padomju laikos smagi strādājuši un šodien saņem mazas pensijas, nesaprot, ka tā laika Latvija un šodienas Latvija ir divas dažādas valstis un viņu pienesums citai valstij nevar tikt adekvāti novērtēts šodien, jo visas pensijas, ko maksā atjaunotā Latvijas valsts, faktiski nāk no naudas, ko šie cilvēki nav radījuši, intervijā žurnālam „Playboy” teikusi Viņķele.

    http://alare.lv/wp-content/uploads/2015/02/a5.png

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Neticis 08.07.2015. 21.17

Redzot Vienotības reitingu, un to, ka tā nemaz nav tik vienota, varbūt varam cerēt, ka tās “opozīcija” (kas patiesībā ir partijas labākā daļa) apvienosies kādā vērā ņemamā spēkā?

+1
-1
Atbildēt

0

DD1 08.07.2015. 20.45

Tikai 6 normāli cilvēki Vienotībā (balsoja “pret”): Lolita Čigāne, Andrejs Judins, Vilnis Ķirsis, Ainars Latkovskis, Aleksejs Loskutovs, Ilze Viņķele,

1 “neatkarīgais” Veiko Spolītis

un 1 VL-TB/LNNK: Ilmārs Latkovskis.

Pret Dimantu man arī ir pretenzijas (varbūt mazākas kā kādreiz pret Kleckinu), bet kategoriski esmu pret tādu “bespridjelu”, atvainojos par rusicismu.

+3
0
Atbildēt

0

dzeris49 08.07.2015. 17.13

Jā, visi nav pērkami.

Ir arī tādi, kas ir vienkārši stulbi.

+5
-4
Atbildēt

1

Valdis Eiserts 08.07.2015. 16.50

Visi nav pērkami. Artusu tauta iemīlēja no pirmā VAU.

+2
-6
Atbildēt

3

Skumjais Bruņinieks 08.07.2015. 15.48

Kārtējā Lemberga Sistēmas klizma aitām un auniem. Galvenais Virscirpējs dod ” uzstanovku” valstī – Visiem Greizo spoguļu karaļvalstī tagad jāpriecājās un jādomā pozitīvi.

Viss ir labi, tik pat labi, kā pie igauņiem, tikai mēs, redz, nemākam sevi reklamēt un pārāk noniecinām sevi.

Domāsim tikai par labo!

Mēs vēl esam dzīvi un tas ir lieliski.

Drīz Tv varēsim redzēt veco jauno raidījumu ” Tīrumā minūte dārga “, kur nule attaisnotais valsts Saimnieks Aivars Lembergs zaļās ūzās glāstīs rudzu vārpas. Valsts galvenais zemnieks no Puzes saberzīs vārpas graudus plaukstā un novērtēs ražu. Aizies pie traktoristiem, pajautās, vai soļarka ir pietiekami.

Īsts Saimnieks, nodomās zemnieki, nolūkojoties uz 165 cm garo vīriņu, kas, saules apspīdēts, aizcilpo savās Cavalli 2000 € vērtajās bikšelēs pa kartupeļu vagu.

Pa ceļam, Saimnieku redzot, dzimtcilvēki dziļi paklanās līdz zemei. Kāds drosmīgs zemnieks, izrāvies no apsardzes loka, pieskrien pie 7 reizes attaisnotā un grib uzdot jautājumu. Apsardzes vīri jau sāka drosminiekam rokas izgriezt, bet Aivars tos apsauc un laipni uzrunā zemnieku:

” Ko vēlies mans draugs ?”

“Lemberga kungs”, laimīgi izdveš zemnieks, ” vai drīz tiks pieveikti valsts galvenie ienaidnieki sorosīdi un tie, nu kā viņus tur sauc, liberasti”?

“Nu tā šaraškina kantora jau ir aizklapēta, tā kā dzīvojiet bez bailēm”, atbild Saimnieks.

“Nu, un kā tad ar tiem valsts parādiem, kas mums Briseles baņķieriem jāmaksā”, nerimstās ziņkārīgais zemnieks.

“A vot tas ir ļoti svarīgs jautājums un variet to visiem pateikt – mēs nevienam parādā neesam. Par to būs drīz referendums. Rietumiem neizdosies mūs nospiest uz ceļiem. Turpmāk naudu bez procentiem ņemsim no Krievijas.”

“Pareizi Saimniek”, kliedz pūlis, ” cik var slaukt tautu!”

Te vēl viens cits klātesošais, kas pa mobiļņiku bija jau paspējis sievai pavēstīt, ka stāv pašam Lembergam blakus, mēģina izmantot gadījumu:

“Lemberga kungs, man sieva vaicāja, Jums tādi sakari televīzijā, vai nevariet uzzināt, kas “Ugunsgrēkā” būs slepkava”?

“A vot to nevaru, visu varu, bet to ne. Mums valstī Tv un NEPLP ir neatkarīgas iestādes un es tur nedrīkstu iejaukties.

Tiesas, Prokuratūra un MM mums ir neatkarīgas”, noskalda Aivars.

Ps

Es jau vienreiz rakstīju, kādi Tv raidījumi Dimantam stāv priekšā turpmāk, bet tas, kā redzams, būs Ķezberes ziņā.

Kad Sistēma saka, ka ir vajadzīgs no politiķiem neatkarīgs NEPLP, tad šeit melu nav nekādu. Uz Ķezberes NELPL neviens spiedienu neizdarīs, neviens norādījumus nedos, jo šo iestādi turpmāk vadīs labi “dresēts suns”, kas smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga un viņa Sistēmas vēlmes nolasīs no acīm un pat teiks priekšā daudz ko Saimniekam.

Tā ir augstākā dresūras pilotāža, kad žurnālistiem un ierēdņiem nav uz katra soļa jānorāda, ko Lembergs grib.

Ja gribi Sistēmai kalpot, Saimnieka gaume ir jāzin perfekti bez priekšāteikšanas.

+5
-4
Atbildēt

2

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 08.07.2015. 16.50

    Nu šajā stāstā jau gan šis sarkanstrīpotais oligarhu kāvējs neparādās,varbūt šī neauglīgā nodarbe būs beidzot atmesta.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 08.07.2015. 19.12

    SB – Lembergs tajās biksēs izskatās atšķirīgi no citiem ākstiem :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ozolnieki 08.07.2015. 13.43

Austras koks

Argumentācija tieśām bija garām, bet Dimants bija jānomet, jo vai nu viņš ir nespējnieks, vai vēl sliktāk – kolaborants.

…..

Taču PTP uz dažiem mēnešiem aizvēra . . Nevar tik vienkārši aizvērt ,gribēt jau var . Tas pats Zviedru mediju gigants , ko darīja …pareizi mierīgi retranslēja rus

Paskatīsimies cik ātri esošie bez Dimanta aizvērs rus

PS Man labāk patiktu vēlēšanu tiesību noņemšanu visiem kuri kaut eiro saņem no valsts vairāk par nomaksātiem nodokļiem . Slimos neskaitam .

+6
-3
Atbildēt

1

Urga 08.07.2015. 13.37

E.Kots toties nostrādāja pilnu laiku. Pēc tam arī bez darba nepalika:).

Aizejošais prezidents, manuprāt, veica izšķirošo soli, lai sašķeltu Vienotību. Sacementēja S.Āboltiņu ar ZZS. Pirmais solis bija V.Dombrovska aiziešana, un tad arvien tālāk… Domāju, ka NEPLP ir tikai turpinājums. A.Dimanta krišana ir kā bumerangs tam, kā NEPLP izdarījās ar radio un A.Siksni. Lai gan NEPLP balsojumos par personālijām, šķiet, bija reizes, kad toni diktēja ne jau A.Dimants, tie gan tikai minējumi. Arī Fontes pārstāves rīcība bija visai apšubāma TV šefa ievēlēšanai, un tad vēl I.Beltes kandidēšana arī radio šefa amatam ar pēc tam visai apšaubāmajiem izteikumiem par A.Siksni – tas viss bija kādas rokas vadīts, bet, vai tas bija A.Dimants?

Galu galā, lai kā vērtētu A.Dimantu, tomēr šis Saeimas balsojums raisa bažas par pašu Saeimu.

Visu cieņu 8 balsīm, kas balsoja pret – L.Čigānei, A.Judinam, V.Ķirsim, A.Latkovskim, I.Latkovskim, A.Loskutovam, V.Spolītim, I.Viņķelei.

Ambicioziem politiķiem nevajadzētu dot pilnu vaļu – līdz viņi izposta paši savu politisko spēku. Te domāju S.Āboltiņu.

+10
-3
Atbildēt

1

dzeris49 08.07.2015. 13.31

Beidzot, viss ir skaidrs, kas šinī Saeimā ir par tiesisku valsti, un kas ir vai nu pilnībā Lemberga nopirkti klauni, vai nu absolūti bezatbildīgas un nekompetentas amēbas.

No vienas puses, prieks, ka arī NA ir adekvāti cilvēki, no otras puses, V pilnīgākā degradācija ir tik acīmredzama, ka, izņemot nievas un pretīgumu, šī partija, izņemot tos dažus, kas nobalsoja pret, nekādas citas emocijas vairs neizraisa.

Izskatās, Latvijai neder partiju sistēma, deputātiem ir sovoku mentalitāte, un partijas pārdodas tikpat viegli, kā atsevišķi cilvēki, vismaz, tagad visiem, kas nobalsoja pret, būtu jāapvienojas un jāveido jauna partija, tie ir cilvēki, ar kuriem Latvijai ir nākotne, tie, kas nobalsoja par, tie ir pēkami un korumpēti, vai nu vienkārši,stulbi un bailīgi, un vēlas Latvijā nodibināt “mazo Krieviju” ar Lembergu Putina vietā, ar tiem Latvija turpinās sekmīgi atgriezties pagātnē.

+13
-2
Atbildēt

1

    edge_indran > dzeris49 08.07.2015. 14.31

    ———-dzeris49:”(..) Izskatās, Latvijai neder partiju sistēma, deputātiem ir sovoku mentalitāte, un partijas pārdodas tikpat viegli, kā atsevišķi cilvēki,….”

    ===============================================================================

    Pilnīgi droši – lielākā daļa auseklīšu veterānu tagad “muļķi laiž”, jo 1990.g. ignorētais un/vai nesaprastais pilnībā piepildījies…

    https://www.youtube.com/watch?v=oRiTNnamTNE

    “…Более того, наличие политических партий – это явление капиталистического общества. Ни в каком другом обществе этого явления нет. Вы можете допустить в Советском Союзе тысячу партий и все они выродятся в политические мафии, а не в партии. В структуре общества, в структуре народа нет никаких оснований для партий. О партиях можно поговорить, поскольку их нет, но создайте их и вы увидите, что из этого получится.”

    Стенограмма телевизионных дебатов Ельцина и Зиновьева 9 марта 1990 года

    http://zinoviev.info/wps/archives/518

    0
    0
    Atbildēt

    0

angry 08.07.2015. 13.26

Labi! Vismaz kaut ko derīgu šī Saeima būs padarījusi. Kaimiņš izrādās nemaz tik nejēdzīgs nav, kā sākumā izskatījās.

+4
-13
Atbildēt

2

    dzeris49 > angry 08.07.2015. 13.43

    Kaimņš ir simbols tam vairākumam, kas nobalsoja par Dimanta atstādināšanu – vadāms, nekompetents un vienkārši stulbs, “noderīgais idiots”, bet, ar lielām pretenzijām un absolūti bez paškritikas.

    Acīmredzot, arī Kaimiņa elektorāts ir atbilstošs.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    angry > angry 08.07.2015. 13.47

    neuztraucies, Kaimiņa elektorāts par šāda portāla eksistenci pat nenojauš.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

Juris Petraškevičs 08.07.2015. 13.20

Nožēlojami suņubūdas āksti rullē.

+10
-3
Atbildēt

0

    andrejs > zanE. 08.07.2015. 13.12

    paldies par saiti. Mani sajūsmina Saskaņas monolītisms. Nav nekādas brīvdomības – kā krievi liek, tā balso.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 08.07.2015. 13.31

    ….savā ziņā interesants balsošanas rezultāts – 11 balsis par atlaišanu no Vienotības…un…tikpat – 11 balsis no klusējošās NA, kas izvēlējās visu vērot no malas, lai gan Mūrniecei bija pavisam skaidra nostāja par absurdo izrēķināšanos…turklāt, NA pārraudzītajā Kultūras ministrijā VK atklājusi tādus pašus pārkāpumus kā NEPLP…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 08.07.2015. 13.37

    Tā ir vienīgā ministrija, kurā atklāti pārkāpumi? :)

    Lai Straujuma rīkojas. Mums jau ir piemērs, kad godīgais :) Dombrovskis atlaida ministri, kas bija atbrīvojusies no negodprātīga valsts uzņēmuma vadītāja.

    Iemesli, kāpēc bija vēlme atvaļināt Dimantu, varētu būt dažādi. Man ar viņš nepatīk.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 08.07.2015. 13.46

    andrejs – izskatās, nesaproti, par ko vispār te tiek spriests.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 08.07.2015. 13.49

    ļoti labi saprotu – Saeima izdarīja savu darbu, lai valdības vadītāja un ministri dara savu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > zanE. 08.07.2015. 19.09

    Pārsteidz, ka Janīnas Kursītes viedoklis atšķiras no Janīnas Kursītes – Pakules viedokļa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Absints 08.07.2015. 12.13

Tagad ir cerības, ka NEPLP no demokrātijas atavisma pārvērtīsies par darboties spējīgu organizāciju…

Var nepiekrist formātam, jeb veidam, kā tas tika izdarīts, jo argumenti faktiski neiztur kritiku. Vai nav kuriozi- melis un krogus škandalētājs spriedelē par reputācijas zaudēšanu…, tāpat vai Āboltiņa, kas ļoti “ētiski” ignorēja vēlētāju viedokli, ir tiesiska diskutēt par reputāciju..

Var nepiekrist formātam, bet piekrītu rezultātam, tā kā līdzšinējā NEPLP darbībā redzu tikai negatīvas tendences, pirmām kārtām jau Krievijas propagandas atbalstā, nu nekādi neierosinot jautājumu par valsts finansējuma pārtraukšanu Kremļa propagandas kanālu translācijā, tāpat viņu pretdarbībā integrācijai – tulkojot lsm portālu vai virzot ideju par jaunu, vienai konkrētai Latvijas diasporai veltītu TV kanāla taisīšanu.

Tāpat domāju, ka mediju brīvība nav apdraudēta, drīzāk tā tas bija patreizējā NEPLP darbībā. Piemēram, nometot Siksni un tur ieliekot savu marioneti, kas nepatīk ne sabiedrībai, ne radio darbiniekiem. Siksni jau tieši tāpēc arī nometa- pārāk neatkarīgs bija..

+13
-8
Atbildēt

29

    edge_indran > 08.07.2015. 12.22

    ———

    Kāpēc tad pilsonīši vairs neskrien tos “neatkarīgos” atbalstīt – vēl kādu “lietussargu revoļūciju” neorganizē? Var būt sāk apjēgt, ka bez nemitīgas “uzmešanas” esošā sistēma nemaz funkcionēt nevarētu?

    https://www.youtube.com/watch?v=fRa3l2Exrwk

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 08.07.2015. 13.06

    piekrītu ķīpam!

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 13.15

    Par aivarsk sen viss skaidrs, par Kīps neadevātu šinī komentārā gan nedaudz izbrīnīts,

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.07.2015. 13.29

    Džeri, es atkal drusku brīnos pat Jums. Manuprāt, savulaik, Jūs bijāt viens no tiem kas kritizēja NEPLP par LSM plāniem, prasot no valsts ap 55 miljoniem latu.

    Jā es nepiekrītu veidam, kā Saeima to izdarīja, manuprāt, tas ir ētiski un juridiski nepamatoti, taču piekrītu pašam faktam, jo neredzu NEPLP darbībā nekā pozitīva.

    Savukārt, par mediju brīvības apdraudējumu – parasti pirms tiesas advokāti sanāk kopā un nospriež aizstāvības taktiku. “Brīvības apdraudējuma tēze” ir NEPLP aizstāvības taktika, es neredzu te reālu apdraudējumu. Nu kaut kā jau viņiem ir jāaizstāvas…

    Bez tam, cik sapratu, Saeima par galveno iemeslu izvirza finansiālo, jeb, precīzāk naudas ižšķērdēšanu. Te nu neņemamos spriest. Man galvenais pārmetums- es gribētu redzēt sabiedrības labā darbojošos nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi, tagad tie ir kaut kādi, tikai Dimantam zināmi, misonāristiski mērķi, Viņš zin kā labāk, toties neviens cits viņu nesaprot…

    Domāju, ka Grūbe laicīgi saskatīja NEPLP absurdu, un tas bija īstais viņa atkāpšanās iemesls.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > 08.07.2015. 13.31

    Argumentācija tieśām bija garām, bet Dimants bija jānomet, jo vai nu viņš ir nespējnieks, vai vēl sliktāk – kolaborants.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 13.36

    Varu tikai atkārtot – vajadzētu, tomēr, atšķirt būtisko no nebūtiskā.

    Lemberga un viņam paklausīgo p[olitiķu kontrolētie MM ir daudz lielāks ļaunums, kā šis NEPLP.

    Kāds tas būs nākotnē – bijuši komunistu funkcionāre un Lemberga apkalpojošā persona ķezbere, absolūti stulba būtne, ar izparatni par demokrātiju apmēram kā Putinam, ir uzskatāms piemērs.

    Ne par velti pat gudrākie NA pārstāvji noba;lsoja pret, toties visi aprobežotākie un korumpētie nobalsoja par, ne par velti visaprobežotākais NA elektorāts, kas vispār nav spējīgs saprast neko sarežģīt, tios aizstāv.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.07.2015. 13.45

    Kāds tas būs nākotnē – bijuši komunistu funkcionāre

    ——————————

    Vai dzeris atceras, ka pirms 25 gadiem par bijušās komunistu funkcionāres vīru (čekistu) aicināja balsot gaišie spēki, lai tikai netiktu ievēlēts PK un LNNK biedrs Einārs Repše… ?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.07.2015. 13.45

    Būtiskākais- NEPLP mazspēja, nebūtiskākais- Saeimas nemākulīgā rīcība nometot Dimantu, reputāciju zaudējušo Saeimas deputātu uzdrīkstēšanās pārmest reputācijas zaudēšanu citiem.

    Par procesiem Saeimā – kārtējo reizi pārliecinos, cik neētiski, neprofesionāli un nekvalitatīvi Saeima rīkojas, kārtējo reiz secinu, ka paši savu valsti pārvaldīt nemākam..

    Savukārt, par Lembergu un citiem ļaunumiem. Jā ir lielāki ļaunumi. Ir. Bet vai vajag ar vienu ļaunumu attaisnot otru? No zagļa zagts nevar būt nezagts. Vai ne tā?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 14.02

    Ar NEPLP mazspēju izproti nespēju aizklapēt Krievijas kanālus?

    Kad pat MElbārde, KM, vārgi šļupst, ka “nevar nereģistrēt” šeit visodiozāko no tiem?

    Nu tad skatīsimies, kas notiks pēc šī NEPLP nomaiņas, ar ķezberveidīgo Lembergam paklausīgo NEPLP. būs tie krievu kanāli vairāk, vai mazāk, vai nekas nemainīsies, toties Latvijas kanāli, lielā mērā, sāks izskatīties pēc Krievijas kanāliem.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Misija > 08.07.2015. 14.17

    Lido doma zelta spārniem…

    “…ne par velti visaprobežotākais NA elektorāts, kas vispār nav spējīgs saprast neko sarežģīt, tios aizstāv.”

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.07.2015. 14.24

    Kad pat MElbārde, KM, vārgi šļupst,

    —————–

    Vai likums dod KM tiesības reģistrēt vai nereģistrēt svešas valsts MM?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 14.46

    Interesanti , ja Saeimā aizietu līdz Streļčenoka nomešanai , tad droši vien Dzeris būtu pirmais , kas celtos kājās un aplaudētu par labo darbu kaut gan pēc būtības tas būtu ekvivalents pasākums Dimanta atbrīvošanai :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 08.07.2015. 15.15

    klusais

    Interesanti , ja Saeimā aizietu līdz Streļčenoka nomešanai

    ————–

    Čeka nekavējoties atvērtu ZRP(v) kremļjaģu, zagļu un pidaru skeletu skapjus un tos visus izdzimteņus nāktos izsludināt starptautiskā meklēšanā. Es uz reiz pārkvalificētos par head-hunter un man nebūtu lielāka gandarījuma, kā izvilkt no kanalizācijas tur paslēpušās Savicka apteksnes, Dombrovski vai Āboltiņu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 15.15

    Klusais – absolūti neloģisks komentārs, Streļčenokam un Dimantam vispār nav nekas kopējs.

    Kā redzi, Streļčenoku šī Saeima nemaina, Dimantu un NEPLP gan, nu tad pats mēģini izdomāt, pavingrini prātu, kāpēc un ar ko Štreļčenoks priekš šīs Saeimas labāks par NEPLP, kāpēc NEPLP nomaina, bet, Štreļčenoku neauiztiek, toties ļauj viņam darīt pilnīgi visu, lai atbrīvotos no sakarīgiem cilvēkiem KNAB iekšienē, kaut, pat kādas tur komisijas, faktiski, atzīst, ka viņš šim amatam ir absoluti nepiemērots, un ir vairākkārt absolūti prettiesiski atbrīvojis no amata Striķi, utt., tātad, viņa atbrīvošanai būtu acīmredzami iemesli, atšķirībā no sadomatiem ieganstiem Dimanta atbrīvošanai ?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 15.28

    Dzeris – es par principu Dzeri :) ne jau Saeimas sastāvā ir jautājums … es tīri hipotētiski pajautāju kāda būtu reakcija.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 15.37

    Manuprāt, es atbildēju.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 15.41

    dzeri – manuprāt Tu nesaprati , ko gribēju teikt :)

    P.S. Streļčenokam un Dimantam kopīgs ir tas , ka abas organizācijas ir neatkarīgas :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 15.53

    Jā, neatkarīgas, tad kāpēc NEPLP gadījumā Saeima mierīgi var to ignorēt, otrā gadījumā nē?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 15.57

    dzeris – tā arī nesaprati :) Un kas būtu , ja Saeima nolemtu balsot par Streļčenoku un noraidītu ? Tad piekristu , ka Dimantu atlaida pareizi ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 16.18

    Pagaidām mums pilnīgi prettiesiski notiek vēršanās pret Dimantu.

    Ja, hipotētiski, Saeima nobalsotu pret Streļčenoku ( kaut, jāšaubas, vai tāds brīnums šīs Saeimas laikā varētu notikt, un ar kādiem argumentiem, utt.,), tad arī skatītos, pagaidām tā ir tīri teorētiska varbūtība, kāda nozīme to apspriest, ja ir daudz aktuālākas lietas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.07.2015. 16.27

    Džeri, nevis aizklapēt, bet pārtraukt valsts atbalstu translācijai. Tur ir liela starpība, aizklapēt ir muļķīgi, to jau NEPLP pat izdarīja, muļķīgi tāpēc, ka pavadoni no debesīm nenotrieksi… lai tak skatās, ja grib. Runa ir par faktisko Latvijas valsts atbalstu Krievijas propagandai, nodrošinot to translāciju. Un NEPLP pati, protams, ka nevar fiziski to izdarīt. Bet tā ir PADOME, institūcija, kas virza mediju politiku. Un Padome Krievijas propagandu atbalsta. Šinī gadījumā pietiek ar tās bezdarbību. Un runa ir par NEPLP, nevis par Melbārdi. Tās ir atsevišķas lietas

    Savukārt, paralēles ar Strelčenoku redzu citas- abi ir pierādījums mūsu runas vīru nekompetencei. Jo abi tak izvirzīja konkurs kārtībā, abus sastiprināja komisija, un par abiem balsoja Saeimas deputāti. Un iznāca kārtējais brāķis..

    Toties varu savilkt paralēles ar citu lietu- Dimantu nomet par reputāciju, toties ar nanoūdeni viss kārtībā. Rīgas Satiksme var turpināt ar to mazgāt trolejbusus. Vai Saeima te piemēro līdzsvarotas attieksmes principu? Varbūt vajadzēja tikt galā ar nanoūdeni, nevis demonstrēt savu nekompetenci ar Dimantu? Laikam jau no deputātiem, kas zaudējuši reputāciju, to sagaidīt nevar.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 16.38

    Sauc to, kā gribi, es arī esmu par to.

    Bet, tam jābūt politiskam lēmumam.

    Toties mūsu absolūti impotentie politiķi visu vainu uzvēluši NEPLP, lai noņemtu atbildību no sevis, atkārtoju, paskatīsimies, cik ātri to valsts atbalstu noņems, kad NEPLP būs citā sastāvā, ko tu teiksi, ja nekas nemainīsies?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.07.2015. 16.44

    Gan jau ka tā būs. Bet tagad vismaz var cerēt…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 17.53

    dzeris – tad būtu jāsaprot , ka Tu iestātos pret Streļčenoka atlaišanu , ja Saeimā to ierosinātu ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 18.43

    Nu bet es jau jau teicu – manuprāt, Streļčenoka atstādināšanai būtu tiesisks pamatojums, Dimanta atstādināšanai tāds nav.

    Un es jau nevaru komentēt to, kas nav noticis, kaut, protams, gribētu Str. atstādināšanu, manuprāt, likumīgu iemeslu pietiek.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 18.49

    dzeris – ja saki , ka Streļčenoka atstādināšanai būtu tiesisks pamatojums, tad droši vien zini kāds ? Padalies lūdzu .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 19.34

    Nu uzskati, ka tas ir mans subjektīvs viedoklis.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > 08.07.2015. 19.51

    dzeris – tā jau mēs te visi subjektīvi domājam – kas ar pamatojumu , kas bez …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.07.2015. 20.49

    Mans pamatojums tevi tāpat nepārliecinās, tāpat, kā tavs pamatojums mani.

    To arī sauc par subjektīvo viedokli.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Mihails K. 08.07.2015. 11.54

Vienotībai tas ir pārvērties par hobiju – naglu dzīšana savā zārkā. Diez pēdējā vai būs vēl kas interesantāks `kopīgo` interešu vārdā?

+14
-2
Atbildēt

0

Normunds 08.07.2015. 11.45

Pareizi! Vismaz vienu labu darbu saeima ir izdarījusi.

+7
-13
Atbildēt

2

    edge_indran > Normunds 08.07.2015. 12.07

    ——–

    “Katram roka jāpieliek, lai lielais darbs uz priekšu iet!”

    IR-šu veidotais “Neuzticamo” saraksts turpinās papildināties:

    “…Vai politiķi un «ekonomiskie grupējumi» izrēķinās ar nevainīgiem ierēdņiem? Vai tomēr pašas amatpersonas nerada pārliecību, ka spēj glabāt noslēpumus?” http://www.irir.lv/2015/4/15/neuzticamie

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Normunds 08.07.2015. 17.26

    Nu ja runājam par kremli, tad grūti atrast lielākus kremļa propagandas tv mīļotājus par Dimantu un pašreizējo NEPLP. Viņi izliekas neatšķiram vārda brīvību no propagandas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam