“Vienotības” Ētikas komisija ierosina lietu par savu biedreņu izrunāšanos tviterī (papild.)

211

Komentāri (211)

Gaitis Grūtups 06.12.2014. 16.19

Sanāk, ka pašvaldības darbam Priede ir gana laba. Tur var muldēt, ko grib?

0
0
Atbildēt

0

Unabomberz 02.12.2014. 22.50

Skatoties plašāk un nolaižot tvaiku – Vienotības ētikas komisijas nākamajā sēdē būs daudz biedru izdarību, ko izvērtēt. Cerēsim, ka līdz tam brīdim ētikas komisijā/valdē neaptrūksies vērtētāji.

+10
-1
Atbildēt

0

salamandrs 02.12.2014. 21.49

> visām partij un bezpartijpļūmēm&oth ………..

– Vnk NELIENIET vienreiz NE AR SAVĀM PĒCPUSĒM PUBLISKAJĀ TELPĀ, NELIENIET AR SAVĀM SVEŠU PĒCPUŠU IZLOŽŅĀŠANAS REKLAMĒŠANĀM ( pļūmes & Co ), un neviens normāls cilvēks uz jūsu pusi i nepaskatīsies –

– neatkarīgi no tā, ko jūs tur un kā darāt –

VISU JŪSU NELAIME IR EXIBICIONISMS – GARĪGA SLIMĪBA vieniem un garīgo slimnieku no plebejiem chakarēšana otriem,

bet pa lielam preteklīgi i šā, i tā,

un Priedei ( va kā ) vnk pasprukusi NORMĀLA CILVĒKA RIEBUMA PILNA REAKCIJA tieši pret to

– PRET politiķu pašu “MĒTELĪŠU VIRINĀŠANU” un šitās lietas propagandēšanu .

Vo, kak !

+3
-9
Atbildēt

0

fretka 02.12.2014. 21.47

.

Vienotībai šodien tiešām liela diena.

Saeimas deputāts Veiko Spolītis (V) vēl pirms mandāta apstiprināšanas esot notverts braucot reibumā. Viņam jau ir atņemta autovadītāja apliecība un būs jādodas piecas diennaktis pavadīt izolatorā.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/saeimas-deputats-spolitis-notverts-braucot-reibuma.d?id=45293542

Nez vai šis arī izolatorā rakstīs dzejoļus – kā Straume? :)

+11
-8
Atbildēt

3

    lno > fretka 02.12.2014. 23.03

    fretka. Man gan žēl cilvēka, nav jau viņš tas sliktākais, bet nu neapdomīgs bez gala.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 03.12.2014. 07.12

    > Ino

    12.Saeimas deputātu kandidātu atbildes uz “Mozaīkas” uzdotajiem jautājumiem.

    …….

    Veiko Spolītis:

    Atbalstu visus Jūsu priekšlikumus, un ja darba pienākumi ārpus Latvijas neliegs, tad piedalīšos arī PRIDE pasākumos.

    http://skapis.eu/2014/09/12-saeimas-deputatu-kandidatu-atbildes/

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > fretka 03.12.2014. 13.03

    fretka. Klasika, domā, ka eji kopā ar savējo, bet nonāc tieši Stabu ielā:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

zanE. 02.12.2014. 20.55

…uh, homofobiem šodien Lielā diena….visas dienas garumā izturēt tādu uzbudinājuma spriedzi!…tad jau – nākamā gada augustā varam gaidīt demogrāfisko sprādzienu – kā rezultātu šīs dienas enerģijas izlādei…. :)

+14
-12
Atbildēt

19

    traks_sunsxxx > zanE. 02.12.2014. 21.11

    Shobriid izskataas, ka V reizee ir gan pati liberaalaakaa gan pati homofobaakaa partija Latvijaa :) Jums tur droshvien savstarpeejos striidos abas puses kaartiigi izlaadeeejaas :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    DD1 > zanE. 02.12.2014. 21.18

    zanE

    “homofobiem šodien Lielā diena….”

    Kategoriski protestēju pret manis pieskaitīšanas pie homofobiem, bet es iebilstu pret intīmās sfēras pārvēršanu par politisko kapitālu, to publiskojot.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.12.2014. 21.27

    …traks_sunsxxx…partijā tikpat raiba publika kā sabiedrībā….ir gan vieni, gan otri un tas ir normāli….tikai nesavaldīgie sievišķi uzvedas kā tirgus bābas, aizmirstot, ka nestāv pie katliem…

    …bet…lasot protālu ir.lv – te tā homofobā publika, kā “koncentrāts” – skaļa, nesavaldīga un baisi nervoza…un nespējīga atbildēt – kā citādie traucē viņu dzīvi, apdraud viņu laulību vai viņu tiesības….

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.12.2014. 21.28

    zane – tu tā izlādējies ?

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 02.12.2014. 21.35

    zaneE,tev gadienā nav kādas polarizētās brilles,ar kurām var redzēt tikai sev vēlamo?Kurš tad te izrāda lielāko nervozumu,pat runājot par aicināšanu kaut ko šaut un par tiesas darbiem?:D

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.12.2014. 21.36

    …DD1… – “… bet es iebilstu pret intīmās sfēras pārvēršanu par politisko kapitālu, to publiskojot.”

    ———————————-

    …pret ko tad Tu galu galā protestē?…Tavuprāt, politiķim būtu jāmelo vai jāslēpjas aiz mūriem, jo to kāds var uztvert kā politisko kapitālu?…kaimiņmājas Janka drīkst par to runāt, jo viņam nevar piešūt politisko kapitālu, bet politiķim jātur mute?…

    …tad, kad prāti nomierināsies, varbūt, cilvēki spēs saprast – partnerattiecību likuma sakārtošanai nav nekāds sakars ar laulībām…ja izglītoti cilvēki to nesaprot, atliek secināt, ka viņi tomēr ir homofobi…

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 02.12.2014. 21.39

    Nu,ja zanE pie bībeles apzvērēs,ka Homofīlo likumu bīdīsana beigsies tikai ar partnerattiecību sakārtošanu…

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 02.12.2014. 21.45

    zanE raksta: “tad jau – nākamā gada augustā varam gaidīt dēmografisko sprādzienu – kā rezultātu šīs dienas enerģijas izlādei…. :)”

    :)))

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > zanE. 02.12.2014. 22.09

    zanE, ja kādi grib tikai sakārtot savas attiecības, nevis iegūt laulāto tiesības, tad viņiem ir pilnīgas iespējas to izdarīt. Cik no šiem pāriem savstarpēji ir izsnieguši ģenerālpilnvaras (Fiziskās personas pilnvarojums sev uzticamai fiziskai personai pārstāvēt viņu visās valsts, pašvaldību un privātajās institūcijās, kā arī vest visas viņas mantiskās saistības) un sastādījuši testamentu viens otra labā? Kaut kā nav dzirdēts. Tad kāds ir patiesais iemesls surogātlikuma caurbīdīšanai?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 02.12.2014. 23.10

    zanE. Neuzbrūc prātīgiem cilvēkiem, savas partijas problēmas risini biedru pulkā vai parunājies ar bebri:

    https://www.youtube.com/watch?v=_32hconao14

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.12.2014. 23.16

    …Mūsu alus….vai Tev arī ir ģenerālpilnvara, testaments, notariāli apstiprināti dokumenti?….nav?….jo Tev ir laulības apliecība – Tavs partnerattiecību apliecinājums?….kādā veidā partnerattiecību likums apdraudēs Tavu drošību?….atņems laulības apliecību?….piespiedīs Tev rakstīt testamentu?….pieprasīs ģenerālpilnvaru?…neatzīs notariāli apstiprinātus Tavus dokumentus?….ierobežos Tavas tiesības?….kā?….kā tas traucēs Tavu dzīvi?…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 03.12.2014. 00.06

    Jā,Aldi,tā karte lieliski demonstrē demogrāfijas problēmu sakarību ar attieksmi pret homo propagandu.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 03.12.2014. 00.28

    ierobežos Tavas tiesības?….

    ———————-

    No likumiem vārdi “tēvs” un “māte” nebūs jāstrīpo? :)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 03.12.2014. 00.36

    Ēriks Nu,ja zanE pie bībeles apzvērēs,ka Homofīlo likumu bīdīšana beigsies tikai ar partnerattiecību sakārtošanu…

    ———————————-

    protams, ka nebeigsies. Nekur tas nav beidzies. Paldies, Tev Aldi, ka ieliki karti.

    Nākamie soļi – adopcija, speciālā genderprogramma skolās, aizliegums audzināt zēnus par vīriešiem, un meitenes par meitenēm, aizliegums ne tikai apspriest šo tēmu, bet pat aizliegums stāstīt anekdotes, laulības baznīcā, – un pie katra nākamā soļa Tu kļūsi arvien “tumsonīgāks”.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > zanE. 03.12.2014. 08.47

    zanE, ir daudz lietu, kas it kā katru personīgi neskar, bet degradē sabiedrību kopumā, un ja apzināti tiek degradēta sabiedrība, tad beigu beigās tas skars arī katru personu nepastarpināti. Ja Tev surogātisms visās dzīves jomās liekas sabiedrības attīstošs process, tad man tā neliekas. Vari uzskatīt, ka mana problēma ir nesamierināšanās ar surogātu mākslīgu uzspiešanu. Izņēmumiem ir izņēmumu raksturs un izņēmumu risinājumi, nevis pārējās sistēmas pakļaušana.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 03.12.2014. 10.38

    …Mūsu alus….nu, pastāsti – kā partnerattiecību likums var degradēt sabiedrību kopumā?….vai sabiedrības apziņas līmenis aug un tā ir pašapliecinās, kas notiek šobrīd – aizliedzot, pat nesākot runāt par partnerattiecību likumu?….mjā, traki!….pieņemtu tādu likumu – par ko tad sabiedrība ceptos?….kā izrādītu nepatiku pret citādajiem?….būtu jāpiepūlas, lai atrastu citu iemeslu….bet tagad – skat, kas par vīrišķīgiem vīriešiem, kuriem riebjas zilie….un kādas sašutušas tautu meitas, spļauj kāpostos – nezinot, kādi gēni sarosīsies viņu lolojumiem dzimumbrieduma laikā….nuja, apšaut visus citādos būtu vienkāršāk, varētu no klints jaundzimušos mest, slīcināt jūrā kā kaķēnus, bet tad vēl īsti skaidrs nebūs vai vienā jaukā dienā mīļais lolojums neatzīsies, ka viņam tomēr patīk ar lellēm spēlēties….varētu, jau!….bet….ko tad jūs neiecietīgie tradicionāļi darītu?….ķertos pie nākamajiem citādajiem – kuri neatbilst standartam, jo nav zilas acu krāsas, blondu matu, neizskatās pēc tīrasiņu latvieša un bojā visu tautisko peizāžu?….

    …Mūsu alus, nu, nav Jums argumentu, kādā veidā partnerattiecību likums degradētu tradicionāļu sabiedrību….nav!….ir tikai kaut kāda vēlme sevi apliecināt, ka esat pārāki, pareizāki….noteicēji….bet, vai tā ir?….

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 03.12.2014. 10.47

    ….iesaku izlasīt…

    Ilmārs Šlāpins: Priedes taisnība

    http://satori.lv/raksts/8345/Ilmars_Slapins/Priedes_taisniba

    – “Tas ir jautājums, kāpēc ar zināmu likumsakarību dažādu cilvēku uzskatos atkārtojas uzmācīga saistība starp nacionālismu, rūpēm par savas nācijas dzimstību un naidīgu attieksmi pret homoseksuālu personu tiesībām?”

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 03.12.2014. 11.27

    zanE. Tas ir jautājums, kāpēc viendzimuma laulību aizstāvji parasti ir tie, kuri personīgi piedzīvojuši vilšanos savā ģimenes dzīvē, ignorējuši draudus valsts drošībai un, dzenoties pēc materiālās labklājības, maskējoties ar liberālu nostāju, aģitējuši par pretimnākšanu kremļa interesēm:):):)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 03.12.2014. 13.34

    Homoseksuālisms ir tikai labs piemērs tam – kā, apstrādājot ļaudis ar cilvēktiesību, progresa un plurālisma saukļiem, var ietekmēt sabiedrisko domu. Bīstamākais šajā homoseksuālisma propagandētāju aktivitātēs ir pašiznīcināšanās ideoloģija, dzīvības neturpināšanas ideoloģija, nākotnes akluma ideoloģija. “Ja mums ir labi, kāda mums daļa par to, kas notiks pēc mums?” Ja Senajā Grieķijā homoseksuālisms varbūt tika kultivēts, lai samazinātu dzimstību, tad šobrīd, kad dzimstība pie mums jau ir minimāla, kad mirstība turpat divas reizes pārsniedz dzimstību, šādām aktivitātēm nav attaisnojuma. Ja par praida aizliegšanu tiek apgalvots, ka lūk tā – apspiežot brīvību – nāca pie varas nacisti, tad es varu apgalvot pretējo: pārlieku liberālā un iecietīgā attieksme pret nacistu ideoloģiju un savlaicīga tās neapturēšana ļāva šai totalitārajai ideoloģijai pārņemt lielu daļu Eiropas.

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/17051-homoseksualisms-biologa-skatijuma

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

DD1 02.12.2014. 19.16

> Austras koks

“Ja 2% mazākums pārāk uzbāžas 98% vairākumam, tad agri vai vēlu dabū atrauties”

Paldies par drosmi izteikt nepopulāru viedokli.

Jā, LGBT mazākums uzmācīgi publiski lepojas ar savu savādību un pieprasa mums sist plaukstas par to, pieprasa sev īpaši piemērotus likumus. Mēs vairākums nedrīkstam teikt, ka mums tas nepatīk, jo šodien tas ir nemoderni. Ceru, ka šī mode drīz tomēr pāries.

+11
-10
Atbildēt

0

Ričijs 02.12.2014. 18.44

Nevienā Satversmes pantā nav definēts, kas ir ģimene.

+11
-3
Atbildēt

2

    andrejs > Ričijs 02.12.2014. 20.51

    tŪlīt Tew LGBT saskaitīs veselus 37 ģimeņu veidus.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ričijs 03.12.2014. 00.43

    Ģimene ir laulības sekas un to definē Satversmes 110. pants “Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, ģimeni, vecāku un bērna tiesības. Valsts īpaši palīdz bērniem invalīdiem, bērniem, kas palikuši bez vecāku gādības vai cietuši no varmācības.”

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

fretka 02.12.2014. 16.40

Interesanti palasīt necenzētu vienotībnieču “diskusiju” (ar Kažokas noslēguma akordu) :)

Lolita Čigāne ‏@lolita_cigane

Nesaprotu!Kāpēc mani acīm redzami piemēroti kolēģi atkārtoti nekvalificējas amatiem,kur viņu pienesums būtu tik valstij svarīgs!Kas tas ir?!

Krista Baumane ‏@Krista_Baumane

@lolita_cigane kā tas var būt, ka caurkritusī Druviete uzstāda ultimātus esošai ministrei?! @VienotibaLV jūs zaudējat prātu & vēlētājus

Inga Priede ‏@IngaPriedeV

@Krista_Baumane @lolita_cigane @VienotibaLV arī Vinkele caurkritusi ministre. Vai tad nav ko izvēlēties ?

Krista Baumane ‏@Krista_Baumane

@IngaPriedeV @lolita_cigane @VienotibaLV Viņķele un Druviete atšķirīgas kategorijas, turklāt Druvieti vēlētāji izsvītroja

Inga Priede ‏@IngaPriedeV

@Krista_Baumane @lolita_cigane @VienotibaLV toties Vinkelei kādas ambīcijām un talāk par Rīgu neredz

Krista Baumane ‏@Krista_Baumane

@IngaPriedeV @lolita_cigane @VienotibaLV nepiekrītu. manuprāt @Vinkele ir drosmīga politiķe, būtu lieliska ministre jomā, kur vajag reformas

https://pbs.twimg.com/media/B3y3MHdCQAAWCTY.png

Iveta Kažoka @IvetaKazoka

@IngaPriedeV @Krista_Baumane Krimināllikums 74 prim pants. Noziegumu pret cilvēci publiska attaisnošana. Brīvības atņemšana līdz 5 gadiem.

+9
-9
Atbildēt

1

    salamandrs > fretka 02.12.2014. 16.59

    O-bana !

    “Lolita Čigāne ‏@lolita_cigane

    Nesaprotu!Kāpēc mani acīm redzami piemēroti kolēģi atkārtoti nekvalificējas amatiem,kur viņu pienesums būtu tik valstij svarīgs!Kas tas ir?! ”

    – Par arlietu ministriem ? – Kas – galīgi slima ??? – tgd tak visiem nozinjots, kāda tur kvalifikacija vajadzīga – tā iekšēja disidentka tak nevar kaut dēļ tā, ka kvalifikacijas aparāta tak nav – kau gribētu … –

    ” atkārtoti nekvalificējas ” – ta bijuši jau mēģinājumi ??? – kā savulaik bija armēņu radio … nu, valstei svarīgu pienesumu specāliste zažigajet !

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

lno 02.12.2014. 16.39

Somijā pamet luterāņu baznīcu, protestējot pret tās atbalstu viendzimuma laulībām http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/537689-somija_pamet_luteranu_baznicu_protestejot_pret_tas_atbalstu_viendzimuma_laulibam

+11
-11
Atbildēt

3

    Aldis-2 > lno 02.12.2014. 21.42

    Labs citāts: “Tomēr daļa no viņiem pārstāv līberālo sabiedrības daļu, un no baznīcas izstājās, protestējot pret Somijas kristīgo dēmokratu balsojumu pret viendzimumu laulības legālizēšanas procesa sākumu..”

    No trijām Baltijas valstīm visprogresīvākā ir Igaunija, kuŗā tikai vien 11% ir ticīgie…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 02.12.2014. 22.08

    Nez vai tā var mērīt progresu.Jautājums,ko cilvēki liek ticības vietā.Varbūt pārējie ir komunisti vai farmaceiti…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

jautajums_4 02.12.2014. 15.15

Nū…Vienotības kongress solās būt reāli atraktīvs…Oi,oi,oi…

Reāls trilleris par jūtām un vārdiem. Tiešraide tiks nodrošināta?

Kā tur Dailē bija….Naži vistās?

Bet, protams, Priedes izteikumiem nav attaisnojuma. Tie vienkārši ir necivilizēti.

+17
-5
Atbildēt

0

latvijas_valsts 02.12.2014. 14.23

Kāpēc viņu neapcietināja vai vismaz neizraidīja no valsts uz, teiksim, Krieviju?

0
-13
Atbildēt

0

rinķī apkārt 02.12.2014. 13.26

Āboltiņa uzsvēra, ka šādi izteikumi, kādus tviterī pauda Priede, nav pieļaujami. Priedes izteikumi noteikti nav partijas nostāja un ir pretrunā ar to, atzīmēja Āboltiņa.+++ Es ļoti gribētu zināt kāda tad ir Vienotības kopējā nostāja pret Satversmes punktu, kurā tiek definēts, kas ir ģimene? Pēc šīm Vienotības autoritāšu savstarpējām ” razborkām”, pēc Rinkeviča kareivīgajiem paziņojumiem, ka viņš cīnīsies par visa veida partnerattiecību īpašu juridisku ” regulējumu,” ir nepieciešams īss un kodolīgs Vienotības valdes paziņojums par to, vai Vienotība, kā partija atbalsta homoseksuālu ” ģimeņu” legalizāciju, jeb Vienotība vienoti kā politiska partija iestājas par tradicionālu vērtību uzturēšanu valstī.

Tāds ” plurālisms”, kādu šajā jautājumā demonstrē Vienotība nav pieļaujams. Jautājums par homoseksuālu ģimeņu legalizāciju ir valstisks jautājums un to nevar risināt pēc ” paša izpratnes” indiviudāli pēc tam, kad kāds no Vienotības līderiem ir ieņēmis kādu stratēģisks posteni. Piemēram Druvietei savs skatījums un viņa rīkojas vienādi, bet Viņķelei tajā pašā laikā ir par 180 pretējs viedoklis un viņa ” bīda” lietas citādi.

+19
-15
Atbildēt

33

    edge_indran > rinķī apkārt 02.12.2014. 13.35

    ———

    Viena tante “bīda”, otra “piebīda” – IR-šu un LV irsēju publika sajūsmā!

    Viena tante teica

    https://www.youtube.com/watch?v=o_VGAx6Z1w4

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 13.54

    Un pret Priedes izteikumiem tev iebildumi nav, tikai pret Āboltiņas?

    Un kā tās tavas “tradicionalās vērtības” un tevi pašu apdraudētu civiltiesisko att. noregulējums homoseks. pāriem?

    Nu lai viņi kļūst laimīgi, tu nevari pārdzīvot to, ka viņi tādi kļūs, un viņiem vairs ar to nebūs problēmas?

    Kas tāds briesmīgs noticis tanīs valstīs, kur tas ir sen atļauts?

    Un vispār, kāpēc lai neatjaunojam bērnu pēršanu skolās, stāvēšanu uz zirņiem, nāves sodus, varbūt, publiskus, tas viss taču kādreiz arī bija tās “tradicionalās vērtības”, par kurām, iespējams, pat nobalsotu lielākā tautas daļa?

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.09

    rinķī apkārt –

    Sašutums vismaz manā izpratnē ir nevis par to, ka “tiek bīdīts gejisms” piedotiet par idiotisko vārdu salikumu, nezinu, kā to labāk nosaukt, bet par to, ka Vienotības valdē (un partijā vispār) esoša persona atļaujas naida runu a la “maz šāvuši”. Šāda izrunāšanās nav pieļaujama neatkarīgi no tā, par ko vispār ir strīds.

    Es pieņemu, ka arī citiem komentētājiem, kuri Priedes izturēšanos uzskata par nepieņemamu, nav pieņemams tieši šis aspekts.

    Un geju jautājumam te vispār nav nozīmes, jo ja mēs visā tajā tekstā gejus aizstājam ar čigāniem/ebrejiem/kreiļiem/komunistiem/nacistiem/vecticībniekiem/musulmaņiem/jebkuru minoritāti pretīguma līmenis tekstā nemazinās.

    Jeb varbūt mums dzimstības palielināšanai vajadzētu katoļu garīdzniekus izšaut? Loģika tā pati – viņiem bērnu nav dogmatiska celibāta dēļ.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.18

    Unabomberz: “atļaujas naida runu a la “maz šāvuši”

    _____________________

    Vāji jums, cienītais Unabomberz, ar lasītprasmi un rakstītā izprašanu :))

    +10
    -18
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.19

    Unabomberz naida runu a la “maz šāvuši”

    ________________________

    Kur tas bija rakstīts, jeb tā ir tava interpretācija un tu esi latentais homoseksuālistu šāvējs, atbilstoši Freida teorijām par vēlamo, esošo un pārteikšanos?

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.21

    Austras koks, aivarsk – atbildēju augstāk.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.27

    dzeris49 Un kā tās tavas “tradicionalās vērtības” un tevi pašu apdraudētu civiltiesisko att. noregulējums homoseks. pāriem?

    ______________________________

    Ja tiek pieņemts homoseksuālistu likums, ja to kopdzīvi nesauc par laulībām, kopdzīvi par ģimeni un civiltiesiskā stāvokļa reģistrāciju par kāzām, tad uz priekšu!

    Vispār, kāpēc viņi nevar feisbukā reģistrēties?

    Kāpēc tik netradicionāli ļaudis tik ļoti grib tik tumsonīgi precēties?

    Cita izskaidrojuma, kā vēlme tracināt un sanaidot sabiedrību, nav!

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.43

    Tracina un sanaido sabiedrību nevis homoseksualisti, bet, tev līdzīgie homofobi, homoseksualisti jūs absolūti neaiztiek, vienīgais, ko viņi grib, tādas pat tiesības, kā hetroseksualistiem, histērijas un brēku jau taisa homofobi.

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.48

    Kāpēc tik netradicionāli ļaudis tik ļoti grib tik tumsonīgi precēties?

    ————————————-

    viņu patiesais mērķis taču ir likvidēt laulības (un ģimenes) jēdzienu. Ne velti Francijā un Zviedrijā oficiālā apritē vairs nelieto vārdus māte un tēvs.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.50

    to unabomberz

    Un ko Tu domā par ne tik seno gadījumu Zviedrijā, kad no Baznīcas (!) padzina mācītāju, kurš pauda uzskatu, ka pederastija ir grēks? To arī piepīsi pie “maz šāvuši”?

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.54

    dzeri49, andrej,

    raksts taču nav par gejiem/homofobiem, bet naida runu … Kura būtu identiski nepieļaujama jebkurā citā jautājumā, ka es to minēju iepriekš. Pēdējā laikā sāk izskatīties, ka jebkura diskusija par un ap Vienotību aizveļas Rinkeviča virzienā. Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik skumji.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 14.56

    andrej, atkārtoju vēlreiz – raksts ir par naida runu, nevis gejiem.

    Ps – linku iedosi par mācītāju, vēlams angļu valodā, zviedru nezinu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.00

    “Zviedrijā, kad no Baznīcas (!) padzina mācītāju”

    ===

    Zviedrijā baznīca ir valsts kantoris

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.06

    Jā,bet, tā naida runa jau saistīta ar homofobijas problēmu.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.10

    Pēdējā laikā sāk izskatīties, ka jebkura diskusija par un ap Vienotību aizveļas Rinkeviča virzienā.

    ————————-

    man nav nekādu pretenziju pret Rinkeviču. (Precizēju – nav ne mazāko iebildumu, ka viņš turpina strādāt valdībā)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.13

    Dzeri. dzeris49 Un pret Priedes izteikumiem tev iebildumi nav, tikai pret Āboltiņas? ++++ Es savā komentārā ” netiesāju” nedz Priedi, nedz Āboltiņu. Šinī gadījumā man atsevišķu Vienotības biedru personīgie viedokļi neinteresē. Man interesē partijas skaidra un nepārprotama kopēja nostāja šajā jautājumā.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.23

    Una…: Ps – linku iedosi par mācītāju, vēlams angļu valodā, zviedru nezinu.

    ———————–

    baidos, ka neatradīšu, tas bija pirms četriem gadiem, nezinu atslēgas vārdus.

    Bet ko Tu domā par vārdu māte un tēvs izmešanu no likumiem? Un ne tikai no likumiem, bet arī citur?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.28

    Priede arī norāda, ka “Vienotības” programmā nav uzstādījumu par viendzimuma laulību legalizēšanu. “Mūsu partijas programmā nav šādu uzstādījumu par viendzimuma laulību legalizēšanu, tāpat nekur Viņķeles kundze nav nākusi klajā izskatīt šī likuma nepieciešamību – ne valdē, ne partijas nodaļās…nav skaidrs kāpēc tāds likums parādās dienas kārtībā?”

    “Atvainojos tiem, kuri ir pārpratuši manu teikto. Varu atsaukt sevi no valdes locekļa amata, un aicinu to darīt arī Viņķeles kundzei. Uz jauno valdi nepretendēju, jo nevēlos sēdēt pie viena galda ar cilvēku, kurš vērpj intrigas. Paldies visiem tiem milzum daudzajiem cilvēkiem, kas mani atbalsta un atbalsta tradicionālas ģimenes vērtības!” norāda “Vienotības” politiķe.

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/priede-atkapjas-no-amata-vienotibas-valde-un-aicina-uz-to-ari-vinkeli-papildinats-ar-pilnu-priedes-vestules-tekstu.d?id=45290324#ixzz3KkLXhKYf

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.31

    dzeris49

    Neviens kropli, smirdīgais pederast, nelien tavā guļamistabā un tu savukārt, nenes arā izrādīt savus sūdiem notraipītos palagus, bet, pats galvenais, nolādētais izdzimteni, neuzdrīksties ar savu izskatu, runām vai darbībām, traumēt bērnus! Latviešu iecietība ir milziga, bet tai ir arī savas robežas.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.36

    andrejs

    man nav nekādu pretenziju pret Rinkeviču. (Precizēju – nav ne mazāko iebildumu, ka viņš turpina strādāt valdībā)

    ________________

    Atgādināšu, ka visdrausmīgākie briesmoņi: Kaligula, Nerons, Ivans Bargais, Pēteris I, Ļeņins, Staļins un Putins, visi viņi pederasti, tāpēc prevencija, tas ir valsts un pasaules drošības priekšnoteikums.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.52

    Priede var teikt, ko grib, homoseksualistu izšaušanas attaisnošanai ar tām tradicionalām ģimenes vērtībām, par ko viņa tagad te runā, nav nekāda sakara, viņa nav pieskaitāma pie civilizētiem cilvēkiem.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 02.12.2014. 15.57

    ——-

    Lēnāk par tiltu; – kas ir kas, to noskaidro tiesā un eksperti psihologi.

    The Rotenburg Cannibal : Documentary on German Cannibal Armin Meiwes (Full Documentary)

    https://www.youtube.com/watch?v=4hgJl2Zcd0I

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 16.00

    Dzeri49,

    tiesa, ka homofobija saistīta ar naida runu, bet pietiekami attīstītam indivīdam (nevis vatei) ir jābūt spējīgai jebkuru viedokli argumentēt bez naida runas. Un par to arī ir lielākā sāpe.

    Andrej,

    es personīgi esmu visai tradicionālu uzskatu piekritējs attiecībā uz ģimeni/laulību/adopcijas pieļaujamību, tai skaitā tādiem jēdzieniem kā māte tēvs un to esamību likumā. Bet es viennozīmīgi uzskatu ka nav pieļaujama tāda naida reuna, kādu īsteno Priede un neredzu, ka šie mani uzskati būtu pretrunā. Tās vienkārši ir divas dažādas lietas, kuras nav jājauc kopā.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 02.12.2014. 16.14

    ——-Unabomberz Dzeri49,

    tiesa, ka homofobija saistīta ar naida runu,……

    ================================================================================

    “Pēc vācu izmeklētāja versijas, upuri un kanibālu saistīja homoseksuālas noslieces.” Vācijā tiesā kanibālu http://apollo.tvnet.lv/zinas/vacija-tiesa-kanibalu/270516

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 02.12.2014. 16.17

    dzeris49 histērijas un brēku jau taisa homofobi.

    ———————

    tiešām?

    http://photos.state.gov/libraries/lithuania/331079/balciunasa/pride_riga_2_500.jpg

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 02.12.2014. 17.18

    Unabomberz, kāda vēl naida runa?! Nav tādas Latvijas likumdošanā. Ir konkrēti aizliegumi – noliegt okupāciju, aicināt gāzt valsts varu, publiski attaisnot noziegumus pret cilvēci utt. Un par tiem – KONKRĒTIEM NODARĪJUMIOEM – var saņemt sodu.

    Un nedrīkst arī likumā būt nekāds vispārīgs jēdziens “naida runa”. Tad zem tā varēs pabāzt jebkuru neērtu viedokli. Aizliegumi drīkst būt tikai konkrēti un precīzi nodefinēti. Pārējais viss ir viedokļa paušana.

    Tā kā nevajag te aizrauties ar kaut kādām neeksistējošām naida runām un piesiet cilvēkiem kaut kādas naida runas, ja tas netrāpa zem kriminālkodeksa panta konkrēta aizlieguma.

    Kas tas te par totalitārisma-putinisma garu liberāļu vidū valda?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > rinķī apkārt 02.12.2014. 17.39

    Austras koks,

    kā tad paliek ar Krimināllikuma 150.pantu (Sociālā naida un nesaticības izraisīšana)?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 02.12.2014. 18.46

    Tur viss pants jāizlasa. Un tad redzam, ka lai pēc tā panta notiesātu, darbības veicējam jābūt NODOMAM izraisīt naidu un jābūt BŪTISKAM kaitējumam. Neesmu kriminālists, bet man pēc teksta izskatās, ka darbībai jābūt vērstai pret konkrētu personu, nevis abstrakti pret visiem gejiem vai kādu citu grupu.

    Pāris abstrakti twiterieraksti uz neko tādu pat tuvu nevelk.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 19.14

    aivarsk – NA var rīkot gājienus, un ar ko sliktākas seks. minoritātes, kāpēc viņi nedrīkst?

    mums, ja aizmirsi, demokrātija un tiesības izpausties visiem vienādas.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 02.12.2014. 19.24

    Beidziet tak liet!”Paldies Dievam!” attiecas uz homoseksuāļu skaita samazināšanos Latvijā,kas pēc autores domām labvēlīgi iespaido demogrāfijas rādītājus.Un tā atsauce uz šaušanu ir tāpēc,lai parādītu,ka agrāk homoseksuālistiem gājis daudz sliktāk kā tagad,kad robežas vaļā un viņi jebkurā brīdī var braukt pie homofīliem.Nevajag no mušas pūst ziloni,nelaimīgie grafomāni!

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.12.2014. 19.31

    Homoseksualistu skaits korelējas ar demogrāfijas rādītājiem?

    Lielāku muļķību sen nav gadījies dzirdēt.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 02.12.2014. 19.35

    Ja nu tā tiešām izrādītos muļķība,ko vēl vajadzētu pierādīt,vai par to būtu jāizmet no valdes un partijas?

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 02.12.2014. 19.58

    Austras koks. …Tur viss pants jāizlasa. Un tad redzam, ka lai pēc tā panta notiesātu, darbības veicējam jābūt NODOMAM izraisīt naidu un jābūt BŪTISKAM kaitējumam. Neesmu kriminālists, bet man pēc teksta izskatās, ka darbībai jābūt vērstai pret konkrētu personu, nevis abstrakti pret visiem gejiem vai kādu citu grupu….

    ————————-

    Iedomājies geju vietā latviešus un vāciešu vietā Staļinu! Arī nebūs nekā tāda?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

andrejs 02.12.2014. 13.23

Starp citu – cik geju “laulību” ir noslēgts pašā visliberālākajā un gejiskākajā valstī? :) Nav kādi dati? Ja tā problēma ir tik liela, vajadzētu būt milzīgiem cipariem. Es domāju, ka pa desmit gadiem kopš legalizācijas šiem 10 pročiem no visām laulībām vajadzētu būt? Es pat domāju, ka vairāk, jo visi nelaimīgie vecie pediņi, kuriem līdz šim tas bija liegts, taču bija tik nogribējušies…

+12
-13
Atbildēt

9

    dzeris49 > andrejs 02.12.2014. 13.50

    Problēma ir absolūti neliela, neatceros konkrētos ciparus, bet, ļoti maz.

    šinī kontekstā vēl vairāk nav izprotams, kādā veidā dažas tādas ģimenes, kaut vai daži desmiti visā Latvijā, varētu apdraudēt to vairākumu, un ko jūs te rīkojat tās histērijas, it kā mums pa ielām klīstu bari homoseksuāļu un visi mēģinātu jūs pavest un novirzīt jūs no tām “tradicionalām vērtībām”, kā jums viņi traucē?

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 02.12.2014. 14.15

    džeri, man ir aizdomas, ka viens vietējais pusbomzis te izrīkojas ar kaimiņa kazu – taisnības labad – laikam jau pēc abpusējas piekrišanas, jo kazu piebarojis ar burkānu.

    Kas tev gabals nokritīs, ja ļausi viņam legalizēties, noformēt mantojumu utt.?

    Jā un vēl – tikko iznāca jaunā slavenā latviešu filma – “Izlaiduma gads” – tur tika aizskarts problēmjautājums – kāpēc skolotāji nevarētu mīlēties ar skolniekiem un otrādi – kas, jums gabals nokritīs?

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    e > andrejs 02.12.2014. 14.34

    Mjā interesanti ka runājot par 2 pieaugušu cilvēku attiecībām “tradicionālistiem” uzreiz nāk prātā zoofīlija.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs 02.12.2014. 14.46

    Tu, aivrsk, tikai tēlo muļķi, vai tiešām homoseksualismu nespēj atšķirt no zoofīlijas?

    Pajautā vienam no VL “līderiem”, kurs aizraujas ar to zoofīliju, pats zini, kurš, varbūt, viņš tev izstāstīs atšķirību.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 02.12.2014. 15.15

    runa ir par vairākiem tiesību principiem, par viedokļu plurālismu, par robežu paplašināšanu, par to, ko sabiedrība vai tu uzskati par “normu”. Ja saki “a”, tad pasaki arī “b” un pārējo alfabētu!

    jā un filmā skolotāja un skolnieks nebija homoseksuāli un bija pilngadīgi, kāpēc ignorē šo jautājuma daļu?

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs 02.12.2014. 15.19

    e

    Mjā interesanti ka runājot par 2 pieaugušu cilvēku attiecībām

    _____________

    Tikai nevajag dirst!!!

    Lielākā daļu jauniešu tiek sakropļoti piedzirdot, sazāļojot un šantažējot, kad tie ir nepilngadīgi, bet Holandes izdzimteņi-pederasti vēl aicināja pieņemt likumu, kas atļauj sodomiskas attiecības jau no 15 gadu vecuma.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs 02.12.2014. 15.22

    dzeris49

    Tu, aivrsk, tikai tēlo muļķi, vai tiešām homoseksualismu nespēj atšķirt no zoofīlijas?

    _______________

    Būtiski atšķirās. Ļaunums, kas tiek nodarīts dzīvniekam, ir nesamērojams ar to, kam pakļauti nepilngadīgi zēni, par ko mazākais sods būtu pautu sašķaidīšana un uzsēdināšana uz nosmailināta mieta.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 02.12.2014. 15.39

    Holandes izdzimteņi-pederasti aicināja pieņemt likumu, kas atļauj sodomiskas attiecības no 15 gadu vecuma.

    ———————————-

    par šo tēmu Eiropas homofašisti izvairās runāt.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Normunds > andrejs 02.12.2014. 17.56

    nelaimīgie, vecie pediņi

    =============

    kārtīgi parēcu!

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

Anonīms 02.12.2014. 13.15

Priede izrunājās ļoti neglīti. Un te pa tiešām nav runa par gejiem un lezbietēm. Runa ir par to, kā cilvēkam patīk izrīkoties ar tiem, kas viņai šķiet nepieņemami vai netīkami. Bīstami! Ļoti bīstami ir šādi cilvēki. Labi, ka viņi publiski izrunājas. Vismaz kļūst zināms, kas viņiem galviņā darās.

+21
-11
Atbildēt

2

    aivarsk > Anonīms 02.12.2014. 14.10

    Bīstami! Ļoti bīstami ir šādi cilvēki

    ________________

    Apšaut?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Anonīms 02.12.2014. 19.25

    “Apšaut? ”

    ==

    Audzināt. Runa jau ir ne tikai par Priedi un dažiem neveikliem izteikumiem, bet par pamatīgu savstarpējas solidaritātes un empātijas trūkumu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 02.12.2014. 13.02

Man nav skaidrs, kāpēc LGBT Latvijā vēl nav izveidojuši manabalss.lv savu piedāvājumu un nodevuši sabiedrībai parakstīšanai? Nu tad paskatīsimies cik tad viņu tur īsti ir, kas tās idejas atbalsta.

+11
-11
Atbildēt

0

lama 02.12.2014. 12.56

Vai tiesa(?),

ka V biroja ievilkšot anonīmo telefonu- biedri varēšuot pa taisno ziņot- cits par cita retrogrādiski-viduslaicīgo izrunāšanos?

+11
-14
Atbildēt

0

Unabomberz 02.12.2014. 12.43

Pēc šitā Priedei vajadzētu no partijas kā korķim lidot ārā. Un ne par to, ka aizstāv tradicionālās vērtības, bet par to, ka bīda tekstus “par maz šāvuši”. Nākamreiz izrādīsies ka “žīdus par maz šāvuši”? Jeb “par maz uz Sibīriju aizsūtījuši”?

+25
-12
Atbildēt

25

    nomale > Unabomberz 02.12.2014. 12.50

    Ideālā variantā pašai būtu jāaiziet no partijas un politikas. Tad varbūt pēc gadiem pieciem varētu sākt no jauna. Ja neaizies zem sitiena būs gan pati, gan Vienotība.

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Unabomberz 02.12.2014. 12.53

    Nē. Ideāls variants būtu tieši izslēgšana, demonstrējot to ka partijai nav pieņemama šāda naida runa. Pašai aizejot izskatās vairāk pēc “labi labi, paiešu mailņā, ielīdīšu stūrītī, lai partijas bonzām netraucētu”. Saglabājas tāds kā “nesmuki, bet pieļaujami” plīvurs.

    +21
    -10
    Atbildēt

    0

    agrunte > Unabomberz 02.12.2014. 13.01

    Es kā V vēlētājs arī esmu par izslēgšanu. Pat ja viņa pati paspēs it kā brīvprātīgi izstāties, V vajadzētu uzsvērt, ka tāpat būtu viņu izslēgusi.

    Brīnos arī par Priedes loģiku – kā var uzlaboties dzimstība no tā, ka cilvēki aizbrauc vai viņus nošauj?

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    nomale > Unabomberz 02.12.2014. 13.16

    Kamēr politiķi mūsu valstī pie varas turēsies līdz pēdējam elpas vilcienam tikmēr nekas labs nav sagaidāms. Politiķu aiziešanai pie mazākās šaubu ēnas jākļūst par labo toni!

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Unabomberz 02.12.2014. 13.26

    Politiķu aiziešanai pie mazākās šaubu ēnas jākļūst par labo toni!

    ——————————-

    precīzi. Bet Dombrovskis, Kampars un Zaķis nekur netaisās. Ieņem atbildīgus amatus un viņus apkalpojošas tiesībsargājošās iestādes izsniedz pareizos lēmumus

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Unabomberz 02.12.2014. 13.35

    nomale

    Ideālā variantā pašai būtu jāaiziet no partijas un politikas.

    _________________

    Varbūt pareizāk visus ZRP(V) kremļjagas būtu “jāaiziet” no politikas un pēc pamatīgākās nopratināšanas jālaiž uz pārstrādi?

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Unabomberz 02.12.2014. 13.40

    nomale

    Politiķu aiziešanai pie mazākās šaubu ēnas jākļūst par labo toni!

    ________________

    Neatceros gan, ka čekistu piesmietais izdzimtenis, parādu, kompromatu un alkatīgu mātīšu atkarīgais kolorado lentenis, Dombrovskis pēc PV afēras, LM izvazāšanas, tā uzdāvināšanas Krimas čekista firmai, Citadeles afēras un daudz cita būtu paškritiski nolicis nolicis galvu un dzelzceļa sliedēm.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Unabomberz 02.12.2014. 13.41

    “Brīnos arī par Priedes loģiku – kā var uzlaboties dzimstība no tā, ka cilvēki aizbrauc vai viņus nošauj? ”

    ===

    Geji vazājas apkārt un traucē dzemdēt un/vai ieņemt. Bariem vien.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 02.12.2014. 14.06

    Unabomberz Pēc šitā Priedei bīda tekstus “par maz šāvuši”.

    _________________________________________

    Kur tu tādu tekstu atradi????????????????

    Kas par sviestu! Melīgais fašists!

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 02.12.2014. 14.09

    agrunte Brīnos arī par Priedes loģiku – kā var uzlaboties dzimstība no tā, ka cilvēki aizbrauc vai viņus nošauj?

    _______________________

    Tur trūkst vairāku twītu, bilde ir nepilnīga un neataino visu sarunu!

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Unabomberz 02.12.2014. 14.14

    “Tur trūkst vairāku twītu, bilde ir nepilnīga un neataino visu sarunu! ”

    ===

    :) Aha. Atrodi man kontekstu, kurā loģiski sanāks, ka pilsoņu emigrēšana un anihilācija palielina dzimstību…

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Unabomberz 02.12.2014. 14.20

    Citēju precīzi:

    „Paldies Dievam! Vācieši savulaik izšāva. Uzlabosies dzimstība”

    Ja nespēj izlasīt naida runu un slēptu aicinājumu darīt to pašu, Tev acīmredzot replika “Paldies Dievam! Savulaik uz Sibīriju sūtīja. Netraucēs ar savu suņu valodu” arī liekas pieņemama? Kontekstā dzimstību neiznāk iekombinēt, bet domu cerams ka saprati.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 02.12.2014. 14.36

    Unabomberz Tur jau tā lieta, ka:

    1. trūkst dažu twītu, uz kuriem Priede atbild, tāpēc tekstā nav loģikas.

    2. nav nekāda aicinājuma vairāk šaut, vai vērtējuma, ka šaušana ir laba.

    3. teksts “Paldies Dievam!” neatiecas uz nākamo teikumu, kas ir kaut kāda cita fakta konstatācija, tāpat, kā nobeigums.

    Twitterī tā parasti atbild uz tekstu, piemēram:

    Man ir daudz domubiedru. Kurā valstī tad represēja homo? Tavs vērtējums jaunajai pabalstu sist.

    Paldies Dievam! Vācieši savulaik izšāva. Uzlabosies dzimstība

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Unabomberz 02.12.2014. 14.48

    “3. teksts “Paldies Dievam!” neatiecas uz nākamo teikumu”

    ===

    Teksts “paldies Dievam!” tiešām nav gluži par šaušanu. Cilvēks vnk izsaka prieku, ka pilsoņi emigrē.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Unabomberz 02.12.2014. 15.07

    1. trūkst dažu twītu, uz kuriem Priede atbild, tāpēc tekstā nav loģikas.

    ————————————

    tieši tā – izskatās pēc rediģēšanas, jo sarunai trūkst loģikas. Ko negribēja izgrieza, ko gribēja – atstāja.

    Jebkurā gadījumā – viss šis pasākums tomēr vairāk ož pēc apzinātas atsevišķu V darboņu izstrādātas provokācijas.

    Nebūšu pārsteigts, ka reaģējot uz šo “homofobijas” gadījumu “konservatīvā” Straujuma pēkšņi nāks klajā ar paziņojumu, ka tomēr ir nepieciešams kāds regulējums – gan par laulībām, gan adopciju un naida runu.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 02.12.2014. 15.11

    kristap, dombrovskis 6 gadus to vien darīja, ka veicināja emigrāciju, tāda tak vienotības politika, tikai pats sev atļāva kredītus nemaksāt…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    agrunte > Unabomberz 02.12.2014. 18.04

    (kristaps_freimanis: “Paldies Dievam!” tiešām nav gluži par šaušanu. Cilvēks vnk izsaka prieku, ka pilsoņi emigrē.”)

    Ja valdošās partijas politiska darbone publiski izsaka prieku, ka pilsoņi emigrē, tad viņu arī vajag izmest gan no partijas, gan no posteņa.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Unabomberz 02.12.2014. 19.01

    Vai mēs nepriecātos,ja daži Latvijai naidīgi elementi emigrētu?Teiksim,Lindermans ar Girsu?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Unabomberz 02.12.2014. 19.21

    “Vai mēs nepriecātos,ja daži Latvijai naidīgi elementi emigrētu?Teiksim,Lindermans ar Girsu?”

    ===

    Kāds sakars?

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Unabomberz 02.12.2014. 19.42

    Ja valdošās partijas politiska darbone publiski izsaka prieku, ka pilsoņi emigrē…

    ————-

    Tāds sakars.Politiska darbone izsaka prieku tikai par atsevišķu pilsoņu kategorijas emigrēšanu,kas autoresprāt traucē demogrāfijas rādītājiem,nevis par jebkuru pilsoņu emigrēšanu un skaita samazināšanos.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > Unabomberz 02.12.2014. 19.53

    Ēriks. …Tāds sakars.Politiska darbone izsaka prieku tikai par atsevišķu pilsoņu kategorijas emigrēšanu,kas autoresprāt traucē demogrāfijas rādītājiem,nevis par jebkuru pilsoņu emigrēšanu un skaita samazināšanos. …

    ————————————

    Vai NA atbalstītājiem nestāv, kamēr valstī vēl kāds homoseksuālis? Novirza domas?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Unabomberz 02.12.2014. 20.50

    Ja prasītu man,es kā biologs varētu pastāstīt,ka mūsu uzvedību regulē gan iedzimtība,gēni,gan arī ārējās vides iedarbība.Ir dzīvnieki,kuru uzvedību gandrīz pilnībā nosaka tieši instinkti un ārējie faktori ietekmē minimāli,šīm sugām vecāki neizrāda nekādas rūpes un neko nemāca saviem pēcnācējiem,tie piedzimst pilnīgi darbotiesspējīgi un iedzimtie instinkti viņiem visu pasaka priekšā.Toties citiem dzīvniekiem instinkti spēlē daudz mazāku lomu,tie savus mazuļus ilgstoši apmāca visās dzīves gudrībās.Un sevišķi liels apmācības periods ir cilvēku sugai. Tātad vide viņu izturēšanos ietekmē ļoti spēcīgi un gēnu loma ir daudz mazāka.Cik esmu dzirdējis,homoseksuālu uzvedību cilvēki var iemantot ne tikai gēnu dēļ,un man tas šķiet ļoti ticami,jo hormonu vētras pusaudžu pieaugšanas periodā mēdz būt ļoti spēcīgas,ko varam novērot arī dzīvnieku pasaulē.Konkrēti es savā pagalmā redzu,kā rīkojas jauni gailēni,kuriem vienalga,ko izdrāzt,tie gatavi uzrāpties pat trusim uz muguras.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 03.12.2014. 00.21

    agrunte Ja valdošās partijas politiska darbone publiski izsaka prieku, ka pilsoņi emigrē, tad viņu arī vajag izmest gan no partijas, gan no posteņa.

    ___________________________

    Varbūt partija jāsūta vēstures mēslainē?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Unabomberz 03.12.2014. 00.27

    Nomale, Vai NA atbalstītājiem nestāv, kamēr valstī vēl kāds homoseksuālis? Novirza domas?

    ____________

    Ja homoseksualitāte būtu

    TIKAI iedzimta, tad kāpēc tā tik ļoti pieaug cietumos, krievu armijā un dažās citās izolētās vietās?

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/17051-homoseksualisms-biologa-skatijuma#

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Unabomberz 03.12.2014. 00.47

    nomale

    Vai NA atbalstītājiem nestāv, kamēr valstī vēl kāds homoseksuālis?

    ______________

    Apziņa, ka valsts ārpolitika ir izteikti pederastiska, daļai cilvēku var nopietni ietekmēt reproduktīvās funkcijas. Ak ja, kas tad jums, caur tūpli jau bērnus neviens neieņem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

morgenstern 02.12.2014. 12.38

Simptomātiski, ka lenta.vRU arī šo ziņu publicējusi;)

+8
-3
Atbildēt

0

lama 02.12.2014. 12.30

Radio ziņas ar pievaimanājuši

Interesanti kā parādīts noziedzīgais tvīts- “‘liekais”‘ nogriezts: Raša Tudij metodes.

Aizto jau te IR tāda kremlinu troļļu paradīze.

+10
-13
Atbildēt

0

lama 02.12.2014. 12.00

.

.kaut kur dzirdēju(Straujuma?), ka v esot konservatīva partija.. he he

+20
-16
Atbildēt

3

    andrejs > lama 02.12.2014. 12.10

    to viņa teica viesojoties laukos – droši nezinu – šķiet tas bija Jelgavas apriņķī

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lama 02.12.2014. 13.32

    lama .

    .kaut kur dzirdēju(Straujuma?), ka v esot konservatīva partija.. he he

    ______________

    Bija “konservatīva”, kamēr uzmanības noveršanai no Citadeles afēras nenācās upurēt fekāliju operatoru, Rinkēviču.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Normunds > lama 02.12.2014. 17.52

    Laukos konservatīvie, Briselē ļiberasti. Patiesībā tādus sauc – populisti.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

andrejs 02.12.2014. 11.51

Mūsu homiķu organizācija tāda konservatīva, tradicionāla – nosaukumā tikai 4 burti. LGBT -nu kas tas ir, tā jau ir pilnīga atpalicība (es pat teiktu – XX gadsimts… :( )? Vai viņi tiešām nezin, ka citur pasaulē pa šo laiku noticis straujš progress…

Neliels citāts no Jansones bloga IRsī:

“Sākuma bija “hetero” un “homo”. “Homo” tika aizstāts ar vārdiņu gejs [G], kas tajā laikā angļu valodā nozīmēja “laimīgais”. Ar to nepietika, vajadzēja pievienot arī L – lezbietes un B – biseksuāļi. Tad arī T – transseksuāļi. Tad Q – tie, kas vēl nav pārliecināti, kas tieši viņi ir. Tas arī I – interseksuāļi, un A – aseksuāļi, P – panseksuāļi (vai poliamoristi), un nu jau arī K – dīvainie, perversie (ang. – kinky). No H uz LGBTQIAPK…”

+13
-15
Atbildēt

0

Reinis Ivanovs 02.12.2014. 11.51

“neesot gribējusi nevienu aizvainot”

ha ha ha

+18
-8
Atbildēt

0

lama 02.12.2014. 11.50

nozāģēt visas Priedes!!!

…. vietā iestādīt … Bērziņus?

+14
-12
Atbildēt

4

    fretka > lama 02.12.2014. 12.00

    .

    Vējš augstākās priedes nolauza,

    Kas kāpās pie jūrmalas stāvēja –

    Pēc tālēm tās skatieniem gribēja sniegt,

    Ne slēpties tās spēja, ne muguru liekt:

    “Tu lauzi mūs, naidīgā pretvara,-

    Vēl cīņa pret tevi nau nobeigta,

    Vēl ilgās pēc tāles dveš pēdējais vaids,

    Ik zarā pret varu šņāc nerimstošs naids! . . .”

    Un augstās priedes pēc lauzuma

    Par kuģiem iz ūdeņiem iznira –

    Pret vētru lepni cilājas krūts,

    Pret vētru cīņa no jauna dūc:

    “Brāz bangas, tu, naidīgā pretvara –

    Mēs tāles sniegsim, kur laimība!

    Tu vari mūs šķelt, tu vari mūs lauzt –

    Mēs sniegsim tāles, kur saule aust!”

    http://www.letonika.lv/literatura/read.aspx?f=1&r=191#2472604/14

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > lama 02.12.2014. 12.27

    nozāģēt visas Priedes!!!

    …. vietā iestādīt … Bērziņus?

    ———————————

    no priedēm izspiest kamparu un vietā audzēt zaķus un vilkus

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > lama 02.12.2014. 14.34

    andrej, ielikt vietā vienu vienīgu Lūsi! Ar to pietiks ilgam laikam

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > lama 02.12.2014. 14.54

    vēlaties viņu Priedes vietā uzņemt Vienotībā? Tas tomēr jājautā viņam pašam, lai gan viņš šajā zirnekļu burkā nejutīsies īpaši labi…

    ////////////////////////////////////////////////////////

    BET: andrej, ielikt vietā vienu vienīgu Lūsi

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

fretka 02.12.2014. 11.43

.

Rinkēvičs tagad droši vien aizliegs Priedei iebraukt Latvijā :)

+17
-17
Atbildēt

0

nomale 02.12.2014. 11.19

Priedi ārā no Vienotības!!!

+24
-13
Atbildēt

23

    lno > 02.12.2014. 11.48

    Nomalēm aizliegt iebraukt galvaspilsētā:):):)

    +17
    -17
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 11.55

    Lai stājas NA.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.12.2014. 12.00

    Protams, ka Priedei īstā vieta būtu NA, ar līdzīgi domājošām pabirām Kiršteinu utt.

    +21
    -23
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 12.31

    džeris nevar pārdzīvot, ka “pabiras” ir “graudaināki” par “graudiem” :)

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 02.12.2014. 13.29

    nomale

    Priedi ārā no Vienotības!!!

    ____________

    Normāliem cilvēkiem tai prokremlisko lopu, kolorādu un kleptokrātu, kā atklājās arī pederastu, varzā vispār nekas nav meklējams.

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.12.2014. 14.14

    Kas nu kuram ir tie “graudi”, tev, acīmredzot, tie ir rostins un līdzīgi domājošie, pašam nerodas zināms diskomforts, ka tādi domubiedri, nerunājot, ka par šo tēmu jums arī ar krievu “patriotiem” viedoklis pilnībā sakrīt, tāpat, kā neiecietības un ksenofobijas līmenis?

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 15.01

    dzeri, es taču nevienam neizsniedzu atļaujas domāt tāpat, kā es…

    pastāsti man par ksenofobiju, kuras vietā tu iepriekš lietoji vārdu rusofobija.

    pasaki – tu esi rusofobs vai neesi? ja neesi, tātad atbalsti pļutkinu un 90 % krievu? es esmu rusofobs un atbalstu armijas finansējuma palielināšanu un NATO bāzes ar stobriem, kas pavērsti pret krieviju, ne Lietuvu vai Igauniju.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 15.14

    aivarsk. Fobija ir garīga rakstura slimība neatkarīgi no tā ko pieliec priekšā! Ar to nav jālepojas.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 15.43

    jālepojas ar seksuālo orientāciju #proudtobewhatever ?

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 15.46

    aivarsk. Jā, ar mīlestību jālepojas, ar naidu – diez vai.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 02.12.2014. 15.58

    nomale

    Kropli tu! Pederastiskas, zoofīliskas un nekrofīliskas attiecibas nosaucot par mīlestību, tu apgāni pašu jēdzienu. Zatļera-Ušakova atbalstītājs, tā jau ir diagnoze, bet vajadzētu skanēt, kā bargam spriedumam.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 02.12.2014. 16.26

    dzeris49

    ka par šo tēmu jums arī ar krievu “patriotiem” viedoklis pilnībā sakrīt

    ________________

    Atgādinu tev, kroplīti, ka krievu patriots, Putina tuvākais līdzskrējējs, Volodins, tāpat ka daudzi citi viņa līdzgainieki, arī ir pederasts. Tatad krievu patriotiem radniecīga ir ZRP(v).

    http://www.compromat.ru/page_33417.htm

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > 02.12.2014. 16.53

    nomale, jūs tad izlemjiet skadri – fobija (t.i. bailes), vai naids?! Kas tad mēs te visi LGBT noliedzēji esam īsti un ar ko apsēsti? Varbūt tās tomēr nav ne bailes, ne naids?

    Kādēļ, piemēram, rusofobiju un homofobiju sauc vispār par fobijām, man nav īsti skaidrs. Tad rasisms arī jāsauc par rasofobiju. Patiesībā tās tak nav fobijas (bailes), bet gan nepatikas pret kaut ko. Un arī ne naids. Naids varbūt kādam ekstremālos gadījumos.

    Man ir tiesības nepatikt ļoti daudz kam uz šīs pasaules, tās ir manas tiesības paust savu viedokli un jums nav nekāda pamata mētāties ar visādiem fobiju apzīmējumiem.

    Tā kā nesvaidieties lūdzu ar visādiem apzīmējumiem, cienījamie “pareizi” domājošie zilo un vēl visādu citādu aizstāvji. Jums ir tiesības atbalstīt visādu zilo utt viedokli, man ir tiesības to uzskatīt par propagandu un nepieņemt, un paust citu vioedokli.

    Ar kādām tiesībām viena uzskata paudēji sevi pasludina par vienīgā pareizā uzskata paudējiem? Izskatās, liberāļi 21. gadsimtā ir kļuvuši par totalitārisma piekritējiem, kur pareizais ir tikai viens viedoklis.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.12.2014. 19.09

    Kurš tad strīdas, tev ir tiesības arī uz viedokli, ka Zeme stāv uz četriem ziloņiem, vai ka nevis Zeme griežas ap Sauli, bet, Saule griežas ap Zemi, jo tev tā izskatās.

    Tāpat, kā tavs viedoklis par homoseksuaļiem ir izplatīts Krievijā, Irānā, Āfrikā, kādās tur vēl arābu valstīs, toties visa civilizēta pasaule, Āziijas un Amerikas vairākums jau sen pieturas pie cita viedokļa, un uzskata, ka tā ir norma, un gribētos, lai arī Latvija pieder pie civilizētas pasaules.

    Kāpēc fobijas – tāpēc nepatikai pret homoseks. apakšā nav nekāda reāla pamata, ko varētu loģiski izskaidrot, tā ir neapzināta nepatika.

    Kaut vai tā Satversmes maiņa, ko nolobēja NA kopā ar SC.

    Ko sliktu Latvijā kādam varētu izdarīt dažas homoseksuāļu ģimenes, un kā tās varētu apdraudēt tradicionalās ģimenes, tā arī neviens nav pateicis, izņemot kādus tur murgus par dzimstību un “tradicionalām vērtībām”, kuras šīs dažas homoseksualistu ģimenes absolūti neapdraud, to saprot kātrs, kas situāciju vērtē reāli, nevis, savu fobiju iespaidā.

    Kaut, Latvijā homofobija varētu būt arī krievu laiku totalitarās ideoloģijas paliekas, “visiem jābūt vienādiem”, ne tikai kā fobija.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.12.2014. 19.27

    aivarsk – es neesmu rusofobs, esmu “sovokolumpeņfobs”, “kremļafobs” un putinofobs”, tie ir pilnīgi dažādi jēdzieni.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > 02.12.2014. 19.37

    Nu dzeri, jūs esat īsts demagogs, īstā Putinistu stilā. Zemes apaļums ir pierādīts fakts. Bet tas, vai homoseksuālismu uzskatīt par novirzi vai nē nav faktu jautājums, bet jautājums par to, kā sabiedrība vienojas to uzskatīt.

    Un kādus vēl Satversmes grozījumus izbīdīja NA kopā ar SC? Varētu konkrēti?

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    nomale > 02.12.2014. 19.47

    Austras koks. …Nu dzeri, jūs esat īsts demagogs, īstā Putinistu stilā. Zemes apaļums ir pierādīts fakts. Bet tas, vai homoseksuālismu uzskatīt par novirzi vai nē nav faktu jautājums, bet jautājums par to, kā sabiedrība vienojas to uzskatīt….

    ————————-

    Kāpēc par Zemes apaļumu arī nevienoties tautas sapulcē? Sanāksim kopā un nospriedīsim, ka Zeme ir kubs.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.12.2014. 19.57

    Un kas tad inicēja tās izmaiņas Satversmē, kas nosaka, ka Latvijā var būt tikai tradicionalās ģimenes, ja ne NA?

    Un kas to, vairāk par visu, atbalstīja, ja ne SC?

    Kas bija pret dzimumizglītību skolās, kopā ar Lindermani, PLL, SC un Dimiteru, ja ne NA, tā vairojot nevēlamo grūtniecību un abortu skaitu?

    Kas Eiroparlamentā nobalsoja pret rezolūciju seks. minoritāšu ģimeņu atbalstam, ja ne mūsu Vaidere ar Zīli, kopā ar Šadurski?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > 02.12.2014. 20.57

    Un kas tad inicēja tās izmaiņas Satversmē, kas nosaka, ka Latvijā var būt tikai tradicionalās ģimenes, ja ne NA?

    —————-

    beidz murkšķēt. Likumu ierosināja Vienotības (JL) partneris un domubiedrs (skatīt Vienotības atbalstu TUA) Šlesers. Un, man šķiet, ka nobalsoja nospiedošs deputātu vairākums (vai nebija kādi 90 deputāti), tajā skaitā JL deputāti. Jo grūti būtu iebilst pret šo gadsimtos pārbaudīto un neapstrīdamo patiesību.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 02.12.2014. 23.59

    Izskatās, liberāļi 21. gadsimtā ir kļuvuši par totalitārisma piekritējiem, kur pareizais ir tikai viens viedoklis.

    ____________________

    Precīzi – viņi sevi tikai sauc par liberāļiem, bet izpratnes par liberālismu nav vispār nekādas!

    Klasiski liberasti = fašisti, kas itkā liberālisma vārdā apkaro citādi domājošos.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 03.12.2014. 00.16

    dzeris49 nosaka, ka Latvijā var būt tikai tradicionalās ģimenes, ja ne NA?

    ___________________________

    džeri, vai tad jēdziens “ģimene” nav tradicionāls?

    Kas bija pret dzimumizglītību skolās, kopā ar Lindermani, PLL, SC un Dimiteru,

    ______________________

    Kārlis Šadurskis

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/413518-bridinajums_visam_sievietem

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 03.12.2014. 00.26

    dzeris49

    Kas Eiroparlamentā nobalsoja pret rezolūciju seks. minoritāšu ģimeņu atbalstam, ja ne mūsu Vaidere ar Zīli, kopā ar Šadurski?

    _______________

    Vaidere ar Šadurski. Kā redzams ne visi no Vienotības ir galēji kropļi, tas vieš cerības. Vai tu, pakaļā drāztais izdzimteni, staļinist, uzskati, ka tev vēl pienākas īpaša piemaksa par labprātīgu zarnas bojāšanu?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 03.12.2014. 05.43

    Kas Eiroparlamentā nobalsoja pret rezolūciju seks. minoritāšu ģimeņu atbalstam, ja ne mūsu Vaidere ar Zīli, kopā ar Šadurski?
    ——-
    Zīle balsoja par, kamēr par to neuzzināja vēlētāji Latvijā, un tad pēdējā reizē Zīle balsoja pret. Vaidere ir no vienotības un balsoja par. Par balsoja arī Rubiks.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

andrejs 02.12.2014. 11.15

kur pēkšņi palikusi izslavētā “rietumu” vērtība – viedokļu daudzveidība?

+17
-20
Atbildēt

4

    kristaps_freimanis > andrejs 02.12.2014. 11.26

    “Izšaušana” (genocīda paveids) kā “risinājums” laikam jau tomēr nebūs gluži daļa no sargātās vārda brīvības. Pārāk daudz “izšauto” un pavisam ne tik sen…

    +22
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 02.12.2014. 11.32

    Vai Priede ierosināja kādu šaut vai izšaut? :)

    +14
    -19
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > andrejs 02.12.2014. 11.38

    https://pbs.twimg.com/media/B3y3MHdCQAAWCTY.png

    Pēti pats. Es teiktu, ka konteksts sanāk diezgan nelāgs, kaut gan krimināllieta gluži nedraud…

    +18
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 02.12.2014. 12.30

    izšaut visus tos, kas gribētu kādu izšaut!

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

Kristaps 02.12.2014. 11.14

Vēl viens homofobs izlīda no tualetes!

+17
-16
Atbildēt

0

Austras koks 02.12.2014. 10.52

Sieviete mazliet nenoturējās un pāršāva aiz niknuma pār strīpu. Kam negadās. bet nu politiķa darbs prasa tomēr noturēties zināmos rāmjos.

BET BŪSIM GODĪGI – pateica to, ko par LGBT varzu domā lielākā daļa sabiedrības. Pie tam pašu LGBT vainas dēļ – ne kāds viņiem liedz strādāt vai bāž viņus cietumā, vai kā citādi diskriminē, bet ar savu uzbāšanos ir panākuši tikai naidu pret sevi pārējā sabiedrībā.

Ja 2% mazākums pārāk uzbāžas 98% vairākumam, tad agri vai vēlu dabū atrauties. Un domāju, ka LGBT, ja turpinās savu agresīvo uzbāšanos sabiedrībai, vienā brīdī novedīs sabiedrību līdz tam, ka cilvēki viņus tiešām sāks riktīgi diskriminēt.

+25
-33
Atbildēt

28

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 10.59

    “pateica to, ko par LGBT varzu domā lielākā daļa sabiedrības”

    ===

    Pierādi!

    +22
    -20
    Atbildēt

    0

    traductrice > Austras koks 02.12.2014. 11.02

    ja nervi netur, nav ko līst politikā.

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 02.12.2014. 11.06

    kristapam_freimanim: Pierādīt to var tikai vai nu detalizēta laba aptauja vai referendums.

    traductrice: tā jau ir. bet dažreiz tas nospēlē par labu politiķim. redzēsim nākamjās pašvaldību vēlēšanās. varu derēt, ka viņu ievēlēs. Un tas būs arī viens no pierādījumiem kristapam_freimanim

    +17
    -18
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 02.12.2014. 11.08

    Lūdzu, uzrādīt izsmeļošu statistiku par to, cik procentuāli sabiedrībā ir LGBT pārstāvju. Tas, ka tie ir vien 2% ir Jūsu nepamatotas iedomas. Pat ja tā Latvijas sabiedrībā mēdz izskatīties, tad tas ir tikai lielas sabiedrības daļas izrādītā riebuma pēc.

    +18
    -15
    Atbildēt

    0

    klusais > Austras koks 02.12.2014. 11.12

    tradutrīce – tur nu tev piekrītu …

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 02.12.2014. 11.13

    Signe, nemeklēšu tagad linkus, bet ir vairāki pētījumi, ka ar iedzimtu homoseksualitāti ir ap 2% cilvēku. Aktīvie propagandisti (LGBT) noteikti, ka vēl mazāk.

    +16
    -17
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 11.13

    “Pierādīt to var tikai vai nu detalizēta laba aptauja vai referendums.”

    ===

    Tad droši vien nevajag to apgalvot…

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 02.12.2014. 11.18

    Es to apgalvoju no saviem novērojumiem.

    +16
    -17
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 11.32

    “Es to apgalvoju no saviem novērojumiem.”

    ===

    Tā ir diezgan slikta metode datu iegūšanai, jo izlasi parasti veido +/- izvēlēti ļautiņi, parasti – domubiedri.

    ==

    Par “mazākuma uzbāšanos vairākumam” – skolotāju mazākums grib lielākas algas…

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 02.12.2014. 11.40

    Kristaps Freimanis: “pateica to, ko par LGBT varzu domā lielākā daļa sabiedrības”

    ===

    Pierādi!

    —————————-

    netiešs pierādījums ir kaut vai fakts, ka Rinkēvīčs savu paziņojumu par pederastiju un nepieciešamību to “legalizēt” publiski sniedza pēc vēlēšanām, nevis pirms. Pat visgaišākajiem un liberālākajiem pareizlatviešiem – V balsotājiem – viņš tā īsti tomēr nav uzticējies…

    +19
    -18
    Atbildēt

    0

    lama > Austras koks 02.12.2014. 11.48

    traductrice ja nervi netur, nav ko līst politikā.

    _______________________________

    ..ko šarmanti aprāda V biedru un biedreņu vakardienas publiskā plosīšanās tviterī- delīrijs vai?

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 02.12.2014. 11.54

    NA atbalstītāji, kā vienmēr, runā “visas sabiedrības” vārdā, un uzskata, ka visa sabiedrība ir slima ar to pašu, ar ko viņi – ar ksenofobiju un homofobiju, tas tāds sava veida attaisnojums pašu muļķībai un aprobežotībai, tipa, visi tādi, nav nekāds brīnums, ka viņi atbalsta arī Cukuru un Arāju.

    Pēc mentaslitātes absolūti identiski tiem Krievijas lumpeņpatriotiem, toties ar civilizētiem nacionalistiem tiem vispār nav nekas kopējs.

    +20
    -16
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 12.03

    “netiešs pierādījums ir kaut vai fakts, ka Rinkēvīčs savu paziņojumu par pederastiju un nepieciešamību to “legalizēt” publiski sniedza pēc vēlēšanām”

    ===

    Tā drīzāk ir netieša norāde, ka Rinkēvičs varētu uzskatīt, ka tā ir…

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 02.12.2014. 12.34

    aivarsk signe

    —————————

    cipari kā uz delnas un tie jau sen nav noslēpums. Geju un lezbiešu propogandai par 10 (dažviet ir runa pat par 20) procentiem homoseksuālistu gan nav nekādu pierādījumu. Ja tā būtu, tad tajā pašā Saeimā būtu vismaz 10 deputāti ar netradicionālu orientāciju.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 12.55

    “Ja tā būtu, tad tajā pašā Saeimā būtu vismaz 10 deputāti ar netradicionālu orientāciju. ”

    ===

    Nav tiešas korelācijas.

    ==

    Par populāciju – Tevis piesauktie 2% būtu ~40K ļautiņu. Kāpēc šiem neatvieglot dzīvi? Gabals nokritīs?

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Austras koks 02.12.2014. 13.26

    andrejs

    Ja tā būtu, tad tajā pašā Saeimā būtu vismaz 10 deputāti ar netradicionālu orientāciju.

    ______________

    Kā zini ka nav? ZRP(v) pagaidām izvilka no azotes tikai vienu, lai novērstu uzmanību no Citadeles. Cik tur vēl tādu, kas skaitās gimenes cilvēki, līdzīgi Birkavam un Šļeseram?

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Austras koks 02.12.2014. 14.01

    freimanis, 2% būtu ~40K ļautiņu. Kāpēc šiem neatvieglot dzīvi? Gabals nokritīs?

    _______________________

    Kas viņu dzīvē tik sarežģīts? Kas savādāks, nekā man?

    Varbūt atvieglot dzīvi visiem pensionāriem, slimajiem bērniem, nelaimīgas mīlestības upuriem utt.- varbūt??????

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 14.11

    “Kas viņu dzīvē tik sarežģīts? Kas savādāks, nekā man? ”

    ==

    Ir šādas tādas nianses – kopābūšanas/ģimenes/radiecības saišu neatzīšana likumos, kam ir gan mantiskas, gan sadzīviskas sekas.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Austras koks 02.12.2014. 14.24

    kristaps_freimanis

    Kāpēc šiem neatvieglot dzīvi? Gabals nokritīs?

    _____________

    Varētu tiem sniegt nodokļu atvieglojumus vazelīna iegādē, bet nekādā ziņā nav pieļaujams, ka latviešu nīdējs, pederasts dzēris, uz normālas sabiedrības rēķina ārstē STS un zarnu infekcijas, prostatu un hemoroīdus.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Austras koks 02.12.2014. 14.58

    kristaps_freimanis

    Ir šādas tādas nianses – kopābūšanas/ģimenes/radiecības saišu neatzīšana likumos, kam ir gan mantiskas, gan sadzīviskas sekas.

    ————————

    paga, paga, kad Grende brauca komandējumā ar vīru kopā, tika sacelta brēka, kurš maksāja utt…

    rinkevičs savu vīru vadā par valsts naudu visos komandējumos un nekas, un nodarbina savā birojā, savukārt Reizniecei Ozolai ir problēmas ar vīra strādāšanu pakļautībā.

    Tu to uzskati par apgrūtinājumu?

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Austras koks 02.12.2014. 15.09

    Signe

    Būtu interesanti redzēt kādi būtu cipari, salīdzinot, teiksim UK, Krieviju un Irānu,

    ______________

    Līdz savas sugas brāļiem, Krievijas valdošai parķijai, ZRP(v) kremļjagām vēl augt un augt.

    https://www.youtube.com/watch?v=zvi4aSCIuxU

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 15.15

    “Irānu, kur homoseksualitāte ir sodāma ar nāvi. ”

    ===

    Vai sodāma ar dzimuma maiņu.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 15.17

    “rinkevičs savu vīru vadā par valsts naudu visos komandējumos”

    ===

    Lapsa pārlieku bieži uzdod savas hipotēzes par faktiem.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Austras koks 02.12.2014. 15.41

    kristap, ja tev ir citi fakti, tad, lūdzu studijā!

    domā, ka visa ĀM ir pilnīgi akli un neko nesaprot :)))))))))))))))))

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Austras koks 02.12.2014. 16.33

    “kristap, ja tev ir citi fakti, tad, lūdzu studijā! ”

    ===

    Runa ir par to, ka faktu nav nekādu. Ir Lapsas sazvērestības teorija un Rinkēviča teiktais Ir, ka tās ir Lapsas iedomas.

    =

    Kas ir “Visa ĀM”? Kāds anonīms baumotājs, kas tādējādi cer uzlabot savu amatu vai gūt citu gandarījumu? Ja ir pārkāpumi / interešu konflikts – tam ir KNAB un ĢP. Ja īsti nav – ir Lapsa.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Austras koks 02.12.2014. 17.22

    Kristap Freimani, man prieks, ka te ir vismaz viens inteliģents cilvēks.

    ====================

    Jā, tas ir rostins.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 02.12.2014. 19.47

    “iesaku cilvēkiem arī iepazīties ar tādu lietu kā Kinsey scale” – kuram te intersē plaši un nopietni pētījumi, te cilvēki vienkārši “zina”, un nekādiem pētījumiem, kas nesakrīt ar viņu viedokli, netic.

    JA vispār kāds izlasīs, pateiks, ka tos nofinansējis homoseksualistu lobijs.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    uldis-v > Austras koks 03.12.2014. 19.32

    Austras koks:Ja 2% mazākums pārāk uzbāžas 98% vairākumam,

    ———-

    2% ir pārāk daudz,labi ja ir 0,2%

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lno 02.12.2014. 10.47

Vienotība močī ne tikai NA, bet arī tās potenciālos partnerus. Kā allaž Āboltiņas laikā sirdij tuvāki kremlini:

Bijušās Valsts kontrolieres Ingunas Sudrabas vadītājai partijai No sirds Latvijai (NSL), kas ir mazākā opozīcijas partija ar septiņiem deputātiem, atšķirībā no Latvijas Reģionu apvienības, kurai ir astoņas vietas Saeimā, izdevies iegūt jūtami lielāku ietekmi parlamentā. NSL pārstāvjiem ir seši amati Saeimā, bet Latvijas Reģionu apvienībai (LRA) nav neviena, otrdien, 2.decembrī, vēsta laikraksts Diena.

+21
-23
Atbildēt

15

    nomale > lno 02.12.2014. 10.50

    Kūtri iebīdīja ZZS! Par pārējiem nezinu.

    +23
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > lno 02.12.2014. 10.54

    nomale, jā Kūtri iebīdīja ZZS, bet Vienotība, tāpat kā neaizstāvēja Dombrovski, kad Bērziņš viņam palūdza demisionēt (pat paši piedalījās demisijas organizēšanā), tieši tāpat klusēja un neaizstāvēja Judinu. Vienotība ir kļuvusi par savu biedru uzmetēju partiju ar pašu kroplāko morāli.

    +26
    -17
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 02.12.2014. 11.34

    to lno

    Vai atceries, kā vēl pavisam nesen daži aktīvisti IRsī “močīja” Druvieti, laikam domājot, ka viņa ir no NA?

    +15
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 02.12.2014. 12.11

    V jau nav ZZS vai NA, kur ir “varas vertikāle” ar blēdi Lūsi priekšgalā, kuram paklausa visi, sākot ar Dzintaru, un no kura visi baidās tāpat, kā ZZS baidās no Lemberga, neviens nedrīkst par viņu pateikt nekā slikta, pat, kad pret viņu ierosināta krimināllieta, jo, acīmredzot, saņem “stipendijas” par politiskiem lēmumiem,. un negrib tās pazaudēt.

    V ir normāla partija, kur iespējama ieksēja diskusija, to sauc par ieksēju demokrātiju.

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 02.12.2014. 12.18

    Džeri, tad kāpēc priedi izmetāt (piespiedāt izstāties) no valdes, ja tā diskusija?

    Vēl man jautājums par džeinu – ja jau viss bija kārtībā, tad kāpēc izmetāt no darba? Bet, ja nebija kārtībā, tad kāpēc teicāt, ka ir?

    +19
    -19
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 02.12.2014. 12.26

    lno, Vienotība močī ne tikai NA, bet arī tās potenciālos partnerus

    _____________________________

    Man ir aizdomas, ka V varu pārņēmuši atsevišķi pretvalstiski aģenti, slepeni kremlisti, kas izmanto VISU provokatīvo un naida spektru, lai savā starpā sarīdītu latviešus, vienalga kādu uzskatu, ka tikai būtu antagonisms. Tiek aktivizēti visa veida “jūtīgie” jautājumi, tie tiek absolutizēti un padarīti par “dzīvības un nāves” problēmu!

    Jautājums – CIK “štirlicu” tur darbojas?

    +14
    -18
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 02.12.2014. 12.40

    Apgalvojumiem par homoseksualistu izšaušanas pareizību ar diskusiju nav nekas kopŗejs, tāpat, kā ar vārda brīvību, par to nav jāmet tikai no valdes, bet, no partijas, ir valstis, kur par to tiesātu.

    +25
    -11
    Atbildēt

    0

    lama > lno 02.12.2014. 12.59

    …sauc par ieksēju demokrātiju.

    _______________________

    vai varbūt par- “‘zirnekļi caurspīdīgā stikla burkā””?

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 02.12.2014. 13.53

    dzeris49 Apgalvojumiem par homoseksualistu izšaušanas pareizību

    __________________________

    Kur tas bija rakstīts? Vai tu esi tā galējā pareizā interpretēšanas institūcija?

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 02.12.2014. 14.17

    dzeris49

    Apgalvojumiem par homoseksualistu izšaušanas pareizību ar diskusiju nav nekas kopŗejs

    _______________

    Nekur viņa neapgalvoja par pareizību, tik atgādināja, ka tāda prakse eksistēja.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 02.12.2014. 14.26

    Man ir aizdomas, ka V varu pārņēmuši atsevišķi pretvalstiski aģenti, slepeni kremlisti, kas izmanto VISU provokatīvo un naida spektru

    ————————–

    Jums nešķiet, ka šis Priedes teksts par vāciešiem ir V provokācija? Pārāk jau nu prasti un tieši, turklāt vēl saistībā ar nacistisko Vāciju, ko Briselei un Goļivudai vairāk vajag?

    Manuprāt, tas ir kārtējais mēģinājums uzturēt karstu šo “geju” problēmu, tā teikt – neļaut atdzist. Vispirms Igaunija bez tautas atbalsta pieņem kkādu likumu, tad sekoja Rinkēviča atklāsmes, tad Somija jau ar savu laulību legalizāciju. Tauta laikam nebija pietiekami tumsonīga (to pats Rinkevičs atzina), tāpēc tagad šis tvīts par šaušanu nāk tieši laikā.

    Starp citu, IRsis joprojām neko neraksta par to, ka valstij varbūt jau tuvākajā laikā būs jāatpērk no ERAB Citadeles daļas par reālu piķi… Bet mums taču ir svarīgākas proeblēmas, vai ne?

    +10
    -17
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 02.12.2014. 14.52

    andrejs, nu nav argumentu, lai nepiekristu…

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 02.12.2014. 15.02

    Austras koks

    tieši tāpat klusēja un neaizstāvēja Judinu.

    ______________

    Kopš vektoru tai bandā nosaka ZRP spitālīgie, Judins tur vispār kā baltais zvirbulis.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > lno 02.12.2014. 21.20

    Hmm…

    Komentāri ir uzjautrinoša lasāmviela :)

    Tie atkailina rakstītājus, atklāj viņu iekšējos konfliktus. Noteiktās jomās.

    Starp citu, šīs padomju okupācijas sekas arī vajadzētu uzskaitīt.

    “Seksa nebija”, uzbudinājums pārņēmis smadzenes…

    Tā vietā, lai baudītu dzīvi, cilvēki cīnās paši ar … sevi.

    Nu jā, tāpat kā Putins.

    Eh, geju laulības, kā pasaules lielākā ģeopolītiskā katastrofa :)))

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 02.12.2014. 21.47

    Nu ja,nav jau nekas,tikai mazs mozaīkas gabaliņš pasaules uzskatā.Un,ja labi padomātu,arī Putina rīcībai varētu atrast attaisnojumus,ja ņemtu vērā nesamērojami lielākas katastrofas.Teiksim,kādas komētas ietriekšanos Zemē vai Saules izbeigšanos…

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam