Ušakovs brauks uz Krieviju „lūgties” par Latvijas precēm

67

Komentāri (67)

dzintarz 12.08.2014. 19.43

280 tukši KAMAZI. Svaigi balti pārkrāsoti.

Katrā KAMAZĀ ietilpst vismaz 30 personas ar ekipējumu vada(vzvod) līmenī.

Vajag šitos KAMAZUs sūtīt uz Latviju – 280 x 30 = 8200 – evakuētu okupantu vienā reisā.

10-12 reisu un beidzot iestāsies pieņemama stabilitāte.

0
0
Atbildēt

0

dzintarz 12.08.2014. 14.34

Скрипнула телега истории, автолавка уехала – вместе с улыбчивым азербайджанцем за рулем, – и дачники побрели к своим участкам. Приняв привычную позу – раком на грядке, – слушают новости и складывают колорадских жуков в банку. На словах «санкции» и «ответные меры» зависают над грядкой и утирают пот со лба.

======

http://echo.msk.ru/blog/erjankov_s/1378032-echo/

0
0
Atbildēt

0

Aldona Tepfere 12.08.2014. 13.46

Lai Dievs sargā mūs un sargājamies paši no šādiem histēriķiem.

+5
0
Atbildēt

0

lindukjis 12.08.2014. 13.44

Lai veicas Ušakam! Ja viņam izdosies panākt ka Putlers atcels sankcijas pret Latviju, tad, laikam, Latvijai tas būs patiess gals kā suverēnai valstij, jo, grūti iedomāties ka ES gribēs paturēt to savā “kompānijā”, Ušaks kļūs par gubernatoru, bet pēdējie saprātīgie un, pārvietoties spējošie, letiņi varēs izklīst pa pasauli, ja vien tāda iespēja netiks liegta reizē ar varas maiņu

+5
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.08.2014. 13.28

Rīgas mērs: Sankciju ieviešana pret Krieviju bija murgaina ideja

toties kāda ģeniāla ideja bija krievijai iebrukt ukrainā!

+8
0
Atbildēt

0

Life Quality Managem 12.08.2014. 13.13

Bet tā ir laba doma. Šis aizbrauc. Pa to brīdi, kamēr šptejas pa Maskavu, tiek iekļauts Latvijai nevēlamo personu srakstā un, Amen, atpakaļ vairs netiek :D

+3
0
Atbildēt

0

Life Quality Managem 12.08.2014. 12.30

Ja par Krievijas agresīvās politikas atbalstu cilvekus iekļauj melnajā sarakstā, vai nebūtu vērts padomāt arī par šo kundziņu. Vismaz atņemt iespēju izbraukt no valsts, lai negrauj Latvijas tēlu.

+6
0
Atbildēt

2

    dzintarz > Life Quality Managem 12.08.2014. 12.38

    Burvīgi! Lai tik izbrauc uz jauno krievzemi. Atpakaļ kundziņu gan nevajag pieņemt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Izbraukt viņam nav jāaizliedz, taču pilsonība un iebraukšanas atļauja gan jāanulē. Kaķus viņam var aizsutīt pakaļ pa dzelzceļu vai gaisu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Jolanta Švābe (Stalidzāne) 12.08.2014. 12.14

Lai tikai brauc. Galvenais lai vairs nebrauc atpakaļ un savāc līdz visu parējo jedinorosu … ups .. saskaņas branžu un parējos “krievu pasaules” aktīvistus.

+4
0
Atbildēt

1

Jānis Derkusovs 12.08.2014. 11.34

Nū…Kā maizi ēd… tā dziesmu dziedi!

Mērs piespēlē krievu propagandas kampaņai. Šamējiem vajag uzrādīt kādu akcija, ka Latvija, respektīvi ES, ir izmisumā. Un jau ieradusies nolūgties…

Tāpat bija ar Nila paziņojumu par tiem Kuklačova kaķiem sakarā ar aizliegumu Kobzonam &co iebraukt. To Nila paziņojumu pasniedza visos Krievijas medijos kā pierādījumu, ka Latvijas sabiedrība nepiekrīt Rinkeviča lēmumam.

Tas ir vienīgais mērķis šai akcijai.

Un varbūt ir nepieciešamas padziļinātas konsultācijas par SC retoriku un politiku aktuālajos politikas apstākļos…

Maskava liela…kur kurš ar kuru tiekās…

+8
0
Atbildēt

0

marchaeva 12.08.2014. 11.26

Korupcijas koalīcijas vadītājs RD labāk varēja palūgties lai Paps pārtrauc okupēt Krimu. Tad arī sankcijas beigsies.

+8
0
Atbildēt

0

anna_audere 12.08.2014. 11.17

Kāpēc Ušakovs nebrauca visus iepriekšējos gadus, kad kremlis uzsāka ekonomisko karu pret Baltijas un citām valstīm? Tāpēc ka uz SC un krieviem tas neattiecās, bet tikai konkrēti pret tām tautām kuras pauž taisnību. Ušakovs brauks uz Krieviju lai visas pasaules priekšā izcūkotu un izsmietu nevainīgus latviešus. Varenā Krievija soda Latviju par to ka varenā Krievija sūdos līdz ausīm. Varena savos sūdos.

+5
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 12.08.2014. 11.00

>>>Ušakovs ir vnk nožēlojams.>>>

Nav vis nožēlojams. Viņš “ir tēmā”, pilda saimnieku uzdoto lomu/darbu. Un viņš pats arī, visticamāk, nejūtas nozēlojams.

Nožēlojami būtu, ja nolūgties brauktu Straujuma vai teksim, piemsaimnieku līderi barā.

+5
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 12.08.2014. 10.54

Ušakov, vispirms, vispirms un vēlreiz vispirms aprūpē to, kas tieši tavā pārziņā. Lai pilsētas iedzīvotāji neciestu katru dienu. Tās tavas kremļa valdnieka lūgšanas nav pusprocentu vērtas. Pasaulē ir tirgi uz visām pusēm, krievu tirgus – starp citu. Visiem skaidrs, ka ne jau Latvijas neatkarību no agresīvā kaimiņa brauksi vairot, bet pazudināt gan. Labāk jau parūpējies vairāk par savu objektu, lai tas negrimst tumsā, slapjumā, zagļos un bezpajumtniekos.

+9
0
Atbildēt

3

    dro > Þanis Bezmers 12.08.2014. 11.10

    ierados. Lai pirmām kārtām rūpējas par gaisa atbilstību ES normām, pretējā gadījumā atkal būs japārdod pašvaldības īpašumus, lai samaksātu sodu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Þanis Bezmers 12.08.2014. 12.46

    Interesanti būtu redzet, ka tiesi Ušakovs lūgs Putinu pažēlot Rigas tirdziņa stendus? Vai pietiks ar rokas bučošanu un apkampieniem, vai izvilks savstarpejo līgumu vai pazemīgi iesniegs lūgumrakstu pec maizes un sāls, ka Kirhensteins!

    Tik nožēlojami tas viss izskatās, ja izrādas, ka pārtika seksports uz krievzemi sastāda vien 50 milj EUR!

    Iekasēts nodokļos starp citu 1 pusgadā esot par 200 milj vairāk neka pērn!

    Tad ko sūkstīties par Krievijas iegribām. Lai taču sie ēd šprotes un tirgi taja Rigas tirdziņā, jo acīmredzot tās ražo savējie te Latvijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Þanis Bezmers 13.08.2014. 06.47

    seksports?

    0
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 12.08.2014. 10.15

Ušakov, kāpēc pēc pāris nedēļām? Kāpēc ne tuliņ? Gribi redzēt vai Krievija iebruks Ukrainā vai ne? Nezini vai bučoties ar Putinu vai tikai roku paspiest?

+11
-1
Atbildēt

0

dro 12.08.2014. 10.15

Krievijai būtu pat ļoti izdevīgi importēt piena produktus no Latvijas aiz līdzcietības širmja, jo sankciju rezultātā būs liels deficīts. Ar vienu šāvienu vairāki zaķi – paši paēduši, Latvijai parādījuši pakaļu, ko aklie pieņems par sirdi, iedzinuši kārtējo ķīli starp Baltijas valstīm…

+9
0
Atbildēt

0

anna_audere 12.08.2014. 10.12

Naivais un glumīgais kremļa kukuļdevējs Ušakovs cerēja ar krieviem sadalīt Latviju un nopelnīt miljardus, kļūt par Abramoviču.

+10
0
Atbildēt

3

    dzintarz > anna_audere 12.08.2014. 13.45

    Dominique Naivais un glumīgais kremļa kukuļdevējs

    ========

    Kukuļņēmējs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > anna_audere 12.08.2014. 15.54

    Pelēkais Vilks

    Varas vertikāle

    http://ipvnews.org/2nd_column/images/1811.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > anna_audere 12.08.2014. 19.29

    Varbūt Tev taisnība: išaks/ēzelis ņem/nes un nodod daļu latvju bāliņu savāktās naudiņas nevis dažiem desmittūkstošiem lasītnepratēju – Piebaltijas Kaŗa Apgabala atvaļināto dzērājoficieru biedrībās, bet Pašam Kremļa Xuyilo.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ILZE 12.08.2014. 09.59

Protams, sen jau Ušakovam bija jānosprāgst cietumā no anāla noasiņošanas, tikai tad cietumā būtu arī Dombrovskis un daļa viņa bandas. Piedevām RP/V neplēsīsies jau ar eventuāliem nākamās koalīcijas partneriem.

+5
-1
Atbildēt

0

Dina 12.08.2014. 09.40

Viens cilvēks, kurš reāli kaut ko JAU dara. Brauc un runā. Kamēr valdība ar pārējiem tūdaliņiem nu tik tagad sāks spriest kaut ko, kārtējās komisijas organizēt, sēdes rīkot un koncepcijas rakstīt. Attapušies, kretīni nelaimīgie. Un ar Eiropiešiem runāšot … nevis Krieviju, kurai acīs iespļāvuši. Dīvaina tāda izpratne par kaimiņattiecībām.

Nils strādā nākotnei. Sankcijas pārtikai beigsies pēc gada. Bet baigi būtiski būtu, lai tās neturpinās ilgāk un, lai nepārņem vēl arī kādas citas jomas. Piemēram – tranzītu. Tad būs vāks tūlīt, uzreiz un tagad. Tā ka, ja Saskaņa panāks kaut vai to, ka tranzīts nesamazinās un nemainās, par to vien viņiem piemineklis jāceļ.

Bet ar trakumsērgu sasirgušo Ārlietu minstru vajadzētu pēc iespējas ātrāk izolēt no sabiedrības un iespundēt Tvaika ielā. Kamēr nav sakodis vēl kādu kaimiņu.

0
-13
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 12.08.2014. 09.40

Hm… “Saskaņa” pelna punktus.

Starp citu – maz ļaužu apskata situāciju no cita aspekta – še pieminētā “Latvijas nostāja” nez vai ir Latvijas sabiedrības nostāja un būtu tikai pareizi un saprotami, ja par savu personisko nostāju tagad atbildētu ministri un citi āksti, kas sakās pārstāvam mūsu intereses. Piemēram, Ārlietu ministrijā noteikt piena diētu.

+1
-10
Atbildēt

1

    Alise > Uldis Šneiders 12.08.2014. 09.54

    Jūs esat naivs, nezinošs vai izliekaties? Latvijas nostāja ir tieši tā, ko pauž Latvijas valdība un amatpersonas.

    Īsa teorija – Latvija ir valsts. Valsts sastāv no trīs elementiem – tauta, teritorija, vara. Parlaments un valdība ir Latvijas valsts VARAS nesēji. Varu TAUTA ir deleģējusi vēlēšanās. Līdz ar to Latvijas valdības paustā nostāja IR LATVIJAS NOSTĀJA.

    Šo īso teoriju der izlasīt arī tiem, kas mūžīgi lieto valsti un valdību kā sinonīmus. Valsts varas aparāts (parlaments, valdība, valsts institūcijas utt) nav valsts. Tie tikai strādā (vismaz būtu jāstrādā) valsts labā. Valsts varas aparāts ir tikai viena no valsts sastāvdaļām, pie tam ne primārā. Primārās ir tauta (mēs cilvēki paši) un teritorija. Tā kā tie, kas gāna valsti, patiesībā gāna nevis valdību, bet pirmkārt gāna paši sevi.

    Valsti kā kaut ko atrautu no tautas, vairāk kā sinonīmu valsts pārvaldei, saprot aziātiskās absolūtās monarhijas (arī Krievija tādā faktiski mūžīgi ir dzīvojuši). Tādēļ krieviem valsts lamāšana un sevis neasociēšana ar valsti ir pilnībā normāla parādība. Bet diemžēl, daļa šo lietu kopā ar krievu mentalitāti ir pārņēmuši arī pie mums, un neapzinās, ka paši ir valsts sastāvdaļa un galvenie valsts veidotāji. Bet liekot mīksto uz vēlēšanām un citām valstiskām aktivitātēm, šie cilvēki uzvedās kā absolūto monarhiju dzimtcilvēki un vergi, kas nesaprot savu vietu valstī, savu nozīmi, kā arī vienkārši netic sevis nozīmībai.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 12.08.2014. 09.37

Par tādu spriešanu, ko demonstrē Ušakovs, diemžēl, ne tikai viņš, arī daudzi Rietumu politiķi, slimībās vēsturēs raksta ” domāšana konkrēta, interses veģetatīvas”.

Šinī gadījumā, tas nozīmē to, ka cilvēkiem rūp tikai konkrētā naudas summa, ko tie var zaudēt vai iegūt, tātad, vienkāršojot, labāk paēst, un nekādas augstākas vērtības tiem vienkārši nav izprotamas, un tie par tādām lietām, kā zināmi principi, agresora sodīšana, nākotnes perspektīvas, ja agesors justu, ka var nesodīti darīt visu, utt., vienkārši nav spējīgi izprast un par tām domāt.

Kaut, Ušakova gadījumā viss, protams, nav tik vienkŗši, normāla partija un normāli cilvēki nekādās “brālīgās attiecībās” ar Kremļa ER nestātos, kaut vai elementāras higiēnas nolūkos.

+10
-3
Atbildēt

17

    janis17 > ligakalnina 12.08.2014. 09.41

    ušaka acīm huilo nav nekāds agresors! ušaks ietilpst to 90% krievu skaitā, kas pilnībā atbalsta krievijas politiku un sapņo par Ŗīgas pārvēršanu mazā jaukā doņeckā!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 12.08.2014. 09.46

    Manuprāt, aizbraucāt mazliet nepareizā virzienā. Diez vai Ušakovam rūp konkrēta naudas summa (vai kāds cits konkrēts neliels, maznozīmīgs ieguvums). Viņam pat nerūp tie uzņēmēji, par kuriem viņš it kā brauc runāt. Ušakovs ir kremļa sastāvdaļa, un es sliecos piekrist biotopam un raičam, ka te varētu būt labs teātris, kā Ušakovs panāk rezultātu, iespējams, ka tas rezultāts jau bija ieplānots kopā ar Krievijas noteiktajām sankcijām ES – gan lai piekoptu skaldi un valdi principu, gan arī lai popularizētu Ušakovu uz vēlēšanām. Ušakovs šeit ir kremļa izpildītājs, nevis dodas uz turieni ar kādu savu interesi.

    Pat ja nekas nebija ieplānots un Ušakovs neko nepanāks, pozitīvos punktus, tik nelielākā skaitā, viņš nopelnīs tik un tā. Redz ku jau kurmīts zemāk raksta – Ušakovs esot vienīgais, kas kaut ko dara – jau braucot un runājot.

    Un tā kā Ušakovs ir kremļa izpildītājs, tātad – kremlis, tas nevar arī nosodīt kremļa agresiju, jo nevar vienlaicīgi rīkoties un nosodīt savu paša rīcību.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > ligakalnina 12.08.2014. 09.48

    Nē, idiņ. Tas saucas „think globally, act locally” … : )))

    Tādus no Siles strebjošus tipiņus kā tu varbūt arī neinteresē, kā labāk paēst. Taču tautas lielāko daļu, kura dzīvo zem nabadzības robežas – gan. Ne visi ir piezīdušies Silei un pārtiek no vemjotības apkalpošanas, ko tautā sauca par politprostitūciju. Tiem, kuri pelna iztiku ar savām rokām brīvajā tirgū, bieži nākas strādāt pa 12 stundām dienā, 2-3 maiņās un tik un tā nevar nopelnīt pat komunālajiem maksājumiem. Tādi vanckari un „elites” apkalpotāji, kā tu, Piektajā un arī Septiņpadsmitajā gadā lidoja no saviem krēsliem un birojiem pa piektā stāva logu. Tas laiks atkal palēnām tuvojas, drīz būs apaļa jubileja … : )))

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 12.08.2014. 09.58

    Ja cilvēks vēlas nopelnīt, viņš jebkur varēs nopelnīt. Strādāju daudz, nopelnu arī daudz, kamēr liela daļa tikai raud un gaida mūžīgo palīdzību un skatās citu makos. Vai tiešām Latvija beidzot nevar orientēties uz stabilākiem sadarbības partneriem? Jau 24 gadus atpakaļ vajadzēja pārgriezt nabas saiti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 12.08.2014. 09.59

    Es nerunāju par to, kas Ušakovam rūp, un kas nerūp, bet gan par to, kā izskatās Ušakova argumentācija, ja, teiksim tas būtu nevis Ušakovs, bet, jebkurš cits, par ko mēs neko nezinām.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 12.08.2014. 10.03

    Kurmīt, es strādāju pats uz sevi. Brīvajā tirgū. Man klientos nav valsts un pašvaldību ar saviem pasūtījumiem. Un es strādāju tikai dažas stundas dienā (vienkārši negribu vairāk), un nopelnu stipri virs vidējā. Katrs meklē pats, kur un kā strādāt, kā pelnīt. Ja cilvēks ir ar mieru strādāt 12 stundas dienā, tad atvainojos – bet pats vainīgs.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 12.08.2014. 10.07

    … piezīdušies Silei un pārtiek no vemjotības apkalpošanas, ko tautā sauca par politprostitūciju.

    _______________________

    Šlesera mauķele sludina tikumību:):):)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 12.08.2014. 10.10

    Kādreiz tik “labējais” TP apjūsmotājs pārvērties par boļševiku… Tā tik ir metamorfoze…

    //////////////////////////

    k: Tādi vanckari un „elites” apkalpotāji, kā tu, Piektajā un arī Septiņpadsmitajā gadā lidoja no saviem krēsliem un birojiem pa piektā stāva logu

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 12.08.2014. 10.14

    Kurmītis

    kā tu, Piektajā un arī Septiņpadsmitajā gadā lidoja no saviem

    _______________

    Krievu popi: alkaši un pederasti, septiņpadsmitajā skaisti lidoja no zvanu torņiem lejā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 12.08.2014. 10.48

    Madeleine, cik procentus no nopelnītā Jūs samaksājat nodokļos?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 12.08.2014. 10.50

    Austras kok, cik % Jūs samaksājat nodokļos no nopelnītā?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 12.08.2014. 11.05

    Dikembe – strādāju viens, manis sniegto pakalpojumu apjoms nesasniedz 100 000 EUR, un man pakalpojumu sniegšanā nekādu izdevumu faktiski nav, tādēļ strādāju kā SIA mikrouzņēmuma nodokļa maksātājs. Līdz ar to maksāju 9% no apgrozījuma. Tā vienkāršāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 12.08.2014. 11.07

    andrejs. Vēl smieklīgāk, ka kurmis kādreiz pārmeta Repšem nodomu vienoties ar Jurkāna saskaņu /kreisajiem:)/, ko tagad tik kvēli aizstāv. Un kā viņš aizstāvēja inflāciju: tikai tā mēs sasniegšot ES vidējo līmeni. Nekaunīgs, bez jebkādiem principiem, muļķis.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 12.08.2014. 11.07

    summa,ko samaksāju nodokļos nav maza, taisnība. Bet ko ir lidzējusi tā mūžīgā žēlošanās? Nevaru nepiekrist, ka samaksātā summa nav adekvāta tam, kādu palīdzību saņemu atpakaļ no valsts, bet zem mana goda sēdēt un raudāt, cik viss slikti un neviens neko nenes uz zelta paplātes. Viens no iemesliem, kāpēc apsveru pārcelšanos uz Zviedriju, ir tas, ka man ir tuvs viņu domāšanas veids.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 12.08.2014. 12.51

    Nekaunīgs, bez jebkādiem principiem, muļķis.

    —————–

    Drīzāk raksta to ko patiesībā nedomā. Laikam uzskata, ka ar šiem murgiem demonstrē savas “publicista” spējas… Ir tāda sajūta, ka viņš pats ir nenormālā sajūsmā par savu daiļradi. Ievēroju, ka savus tekstus viņš sagatavo Wordā un tikai tad ievieto komentāros.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kurmītis tā vien uzprasās pēc Kremļa režīma un viņu propagandistu pasludināšanas par teroristu atbalstītājiem. Starp citu koferi var sākt pakot tāpat. Var gadīties, ka bēgt nāksies vēl agrāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 12.08.2014. 16.50

    Tie, kas pelna iztiku ar savām rokām brīvajā Latvijas tirgū, samaksā ap 60% no nopelnītā nodokļos, kamēr vidēji Latvijā par katru nopelnīto oficiālo ienākumu latu nodokļos tiek samaksāts 28%. Par to arī tiek gaudots un skatīts citu maciņos un pilnīgi pamatoti. Jūs, austras kok un madaleina esat tie, kas veģetē uz parastās tautas rēķina. Novēlu jums abiem pārcelties uz Zviedriju un maksāt civilizētas sabiedrības nodokļus. Un nodokļi nav maksa par valsts pakalpojumiem, nodokļi ir maksa par to, ka drīkstat šajā sabiedrībā pelnīt un nodrošināt labu dzīvi, jo bez sabiedrības, uz neapdzīvotas salas jūs būtu mabagi, ar miljonu kabatā vai bez.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janis17 12.08.2014. 09.37

Skaisti izskatīsies, ka no visas ES piens un gala aizliegta, bet no LV ar nosaukumu rižskij dvorik būs atļauta. skaldi un valdi

+9
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 12.08.2014. 09.32

Šķels atkal, vismaz mēģinās. Interesanti, kas notiktu, ja pēkšņi Huilo atceltu sankcijas pret LV??? Pret Poliju, Lietuvu, Dāniju etc. nē, bet pret LV – atceltu? Ušaks būtu varonis labai daļai šībrīža cietēju, kas nav SC elektorāts, + ES kontekstā tas izskatītos ļoti interesanti.

Ņemot vērā, ka krievijas politika (un tas ir diezgan loģiski viņu situācijā) ir šķelt un sarīdīt visus visur kur vien iespējams, nemaz nebrīnītos, ja Ušaka misijai būtu zināmi ierobežoti panākumi.

+14
0
Atbildēt

1

    dace_ampermane > esmeralda_se 12.08.2014. 17.27

    Ļoti viltīgs austrumnieku gājiens pirms vēlēšanām, muļķu ir daudz visā pasaulē un arī Latvijā. Lūk, ar tramvaju biļetēm ir izdevies

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 12.08.2014. 09.28

Interesanti, tas bija scenārijā jau no sākumu, vai darba gaitā pievienotā vērtība? Ja kaut ko izlūgsies (precīzāk – saņems jau piespriesto, un tas nav neiespējami), tas mūsu kreilīšiem būs kā medus maize. Laba piespēle sociāldemokrātiskai „Saskaņai”, kuras atklāti idiotiem orientētā reklāma jau dārd pa visiem kanāliem.

+9
-2
Atbildēt

12

    Ieva Priedenfelde > Aivars Krauklis 12.08.2014. 10.44

    idiotiem orientētā reklāma
    ———
    Reklāma ir ļoti gudri un trāpīgi veidota, runā par aktuālākajām problēmām, par ko Vienotība vispār atsakās runāt un izliekas, ka nabadzības nemaz nav. Žēl, ka par to runā kremļa aģenti, nevis latviešu politiķi, tā veicinot ekonomisku panīkumu un ilvēku pārvākšanos uz labākiem darba tirgiem. Kauns latviešu partijām!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Tur tev piekrītu, ka t.c. latviešu partijas neprot pavilkt līdz parasto vienkārso cilvēku. Pat reklāmas kampaņas ir baisi netalantīgas. Nav brīnums, ka vietu aizpilda populisti vai pat tādi atklāti valsts ienaidnieku, kā SC.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Aivars Krauklis 12.08.2014. 12.32

    Vismaz tas reklāmas, kuras Saskaņa raida radio latviešu auditorijai, manuprāt ir galīgi stulbas, lai gan kadu lētticīgo varbūt var paņemt, bet šaubīgi. Kaut vai par to pašu transportu par brīvu daziem. Vai tad nu neatceramies, ka bija ar to transportu nerīdziniekiem?

    bez tam par PVN samazināšanu partikai ari nav nopietni, jo mūsu patērtetajam ir uzdevums ar PVN pildīt budzetu!! Kur šie saskaņieši ņems ieņēmumus tā nesaņemtā PVN vietā? Ak no bagātajiem! Jāsmejas, jo Saskaņa vienmer ir aizstavejusi bagātos, piemērs Kargins un Krasovickis un vinu ikmeneša 200 tukst ls ieēmumi! kas tos aizstaveja visvairāk?

    Un kur tad Saskaņas biezie : Ameriks, Ušakovs, Dolgopolovs utt! Tie pasi nemaz nav tik devigi.

    Ak, un Kreituss nabagu aizstāvis no Saskaņas, jāsmejas līdz zemei!!!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aivars Krauklis 12.08.2014. 12.43

    Pat reklāmas kampaņas ir baisi netalantīgas

    ===

    atceros to trulo Vienotības reklāmu, kuru bija ierunājis tas pats aktieris, kas kādreiz slavēja šleseru um mala Cieti, cieti, cieti! un pēc 4 gadiem “informēja sabiedrību”, ka šlesers “Jau brīdināja”…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Aivars Krauklis 12.08.2014. 12.57

    Ak, Andrej, vai vienreiz tomer nav pienācis laiks labāk paskatīties uz katras partijas darbiem, ne uz vārdiem un solījumiem, kas visiem ir skaisti!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aivars Krauklis 12.08.2014. 13.01

    Bet, Tu lasīt proti? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Aivars Krauklis 12.08.2014. 14.07

    Bet

    vai vienreiz tomer nav pienācis laiks labāk paskatīties uz katras partijas darbiem

    ______________

    Iebliezt ar lielgabalu pa RP/V shodņaku būtu pašā reizē, par “darbiem”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Rostin, ko tad tu liksi vietā? Vislatvieši vieni paši tur parcentībā noraus auzas un TB/LNNK atlikumu pie varas var laist tikai ļoti dozētā skaitā. Ja tiem iedos pilnu vaļu, būs atpakaļ Baķka un pārējie siles klienti.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Aivars Krauklis 12.08.2014. 15.49

    Krotow

    TB/LNNK atlikumu pie varas var laist tikai ļoti dozētā skaitā.

    _________

    Pēc tam, kad pēdējās sirdsapziņas paliekas: Rībena, Kursīte un Buiķis, pametušu kremļa padauzu varzu, visi atlikušie ir spitālīgie, tādi pat kā ZRP un tiem ir jābūt deklasētiem.

    Čupojies ar pārijiem, pats paliec par pāriju.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > Aivars Krauklis 12.08.2014. 16.05

    Krotow, Latvijā pagaidām, kamēr sabiedrībā pēc garajiem okupācijas gadiem nav nostabilzējies (atjaunojies) vidējais ētiskais līmenis pie pietiekami augsta vidējā rādītāja (nu vēl gadi 20-25 jāpagaida), nevienu partiju vienatnē vai ar pārlieku lielu ietekmi pie varas laist nevar.

    To labi pierāda Vienotība, kas bija vairāk vai mazāk sakarīga partija, kuras sākotnējās sastāvdaļas bija ar daudz sakarīgiem cilvēkiem (JL, Pilsoniskā Savienība), tagad, kad ilglaicīgi ir bijusi gandrīz vienpersoniski noteicēja pie varas, ir kļuvusi par TP kopiju.

    Tādēļ joprojām labākais variants ir koalīcija. Tie koalīcijas kašķi ir tie, kas nodrošina, ka kāda vienīgā partija galīgi nenoved valsti no ceļa, un koalīcijas kašķi ir tie, kas liek partijām domāt un darboties tomēr arī ar pietiekamu devu valsts labā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Aivars Krauklis 12.08.2014. 16.26

    Bet Ak, Andrej, vai vienreiz tomer nav pienācis laiks labāk paskatīties uz katras partijas darbiem
    ——–
    Skatos uz Vienotības darbiem:
    Samazināts soc. nodoklis lielajām algām;
    Atcelts nodoklis dividendēm Krievijas federācijas pilsoņiem;
    Samazinātas algas skolotājiem, mediķiem, policistiem, ugunsdzēsējiem par 40-50%;
    Uzdāvināti 100 miljoni € biodegvielas darboņiem;
    Izglābti Parex īpašnieki;
    Izglābti Liepājas metalurga īpašnieki;
    Palielināta elektroenerģijas cena par 40%;

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Aivars Krauklis 12.08.2014. 17.52

    Pēc tam, kad pēdējās sirdsapziņas paliekas: Rībena, Kursīte un Buiķis, pametušu kremļa padauzu varzu

    =================

    Par Rībenu piekrītu, par pārējiem nē.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Ābelīte 12.08.2014. 09.23

Pareizākais ceļš būtu sakārtot ekonomiku tā, lai Latvija nav atkarīga no tik nestabila, neprognozējama un agresīva “partnera”.

+23
0
Atbildēt

1

    esmeralda_se > Ābelīte 12.08.2014. 09.56

    Tas nu gan Ušaku neinteresē:) Vēl vairāk, tas ir pret viņa un SC interesēm.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam