Kažociņš: 16.marts šogad ir bīstamāks nekā agrāk

59

Komentāri (59)

Timurs Čuntonovs 12.03.2014. 14.03

Es no Kažociņa intervijas gaidīju tomēr kaut kādu skaidrāku nostāju. Tas, kas mani šorīt pārsteidza: Laimdota kopā ar Ķīnas Tautas (okupētās Tibetas tautas?!) Republikas vēstnieku atklāj ZZ bērnu sporta un prāta spēles. Vakar Laimdota aizliedza – ko aizliedza?… nu ne jau kreivu propogandas TV Latvijā – aizliedza piedalīties ministriem leģionāru piemiņas pasākumā. Ko Laimdota rīt darīs? – Kopā ar Krievijas vēstnieku Pintiķu ciema balli atklās?

+5
-3
Atbildēt

2

    janis17 > Timurs Čuntonovs 12.03.2014. 15.30

    Nē, atklās balli Puķinkas un CCCProvkas ciemos!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lauris > Timurs Čuntonovs 12.03.2014. 17.30

    Klīst baumas, ka Vešņakovs meklējis ex-ministri Jaunzemi-Grendi, lai parunātos Tete-a-tete. Zinot viņu draudzīgās attiecības, varētu būt taisnība. Gatavo jaunu valdību?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 12.03.2014. 13.37

“…jāveic trīs mājas darbi: jāsaliedē sabiedrība, jāizvairās no provokācijām un aizsardzības budžets…”

~~~~~~~~~~~~~~~~~

skatīju TV sarunu ar Kažociņu.

piekrist varu tikai tam ka aizsardzības budžets ir jāpalielina.

pārējais viss ir garām:

1) ienaidnieku nedrīkst integrēt un ar to nedrīkst saliedēties.

2) no provokācijām neizvairīsimies pat klusām ar baltiem palagiem uz kapiem ejot.

ģenerālis Kažociņš ir tipisks rietumnieks kas ne īpaši krievu dabu pazīst, viņš vēl aizvien nezina ka uz jebkuru piekāpšanos krievi atbildēs ar agresiju.

paldies ģenerālim par godprātīgu dienestu, viņš te 20 gadus ir bijis atbildīgos valsts amatos, bet, – atbildīgas amatpersonas dzīvošana ilūzijās ir darījusi un turpina darīt kaitējumu Latvijai.

+8
-4
Atbildēt

5

    Edzs > Edzs 12.03.2014. 14.15

    Čerčils esot paredzējis ka pienāks laiks kad fašisti sevi sauks par antifašistiem.

    policija var aizturēt provokātorus kas uz latviešiem kliedz “nāvi fašistiem” un ierosināt krimināllietas pret tiem kas vicinājuši šādu tekstu plakātus.

    profesionālam provokātoram Zurofam valsts var liegt iebraukšanu Latvijā, līdz šim tas nav darīts, varbūt viņš tiks uz robežas aizturēts šogad, tāpat kavēti tiks citi Ždanokas viesi.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 12.03.2014. 14.25

    Kautkur lasīju ka ir piedāvāts autobuss no Vacijas. Cilvēkiem piedāvāja bezmaksas braucienu uz Rīgu, kur esesieši maršē. Neesmu sekojusi, vai savāca gribētājus pavizināties “na haļavu”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.03.2014. 14.58

    jā, tas ir interesanti.

    betij, mēs laikam nedrīkstētu iebraucot Vācijā sākt uz vāciešiem kliegt “nah berļin” un “smerķ fošistam”. vispār jau ne man un ne tev kautkas tāds pat prātā neienāktu.

    Ukrainā pat Maskavticīgais patriarhs aicināja krievus neapsaukāt ukraiņus par banderovciem un fašistiem.

    no mūsu maskavticīgā Aleksandra nekas tamlīdzīgs nav dzirdēts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edzs 12.03.2014. 15.29

    Tante, policija var aizturēt provokātorus kas uz latviešiem kliedz “nāvi fašistiem” un ierosināt krimināllietas pret tiem kas vicinājuši šādu tekstu plakātus.

    _______________________________

    Gudra policija aizturētu “personas un apstākļu noskaidrošanai” un likumīgajām 4 stundām 20 fašistu aktīvistus, lai nepieļautu gānīšanos maķugaļņikos un citus ekscesus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 12.03.2014. 16.24

    “… no mūsu maskavticīgā Aleksandra nekas tamlīdzīgs nav dzirdēts.”

    Ko nu par Maskavai pakļauto. Es gribētu, lai politiķi, kas mīl afišēt savu pravoslavije, izteiktos par Krievijas Pareizticīgas baznīcas tekstu “Российские военные – миротворцы, русский народ – разделенная нация на своей исторической территории, которая имеет право на воссоединение в едином государственном теле, ” – tā, greznojies ar visām amata regālijām, pasludinājis Krievijas pareizticīgās baznīcas galva Kirills.”

    Ko par to saka… par piemēru ņemsim Sudrabas kundzi? Kādam žurnālistam derētu pajautāt (otrreiz Sudrabai noģībt būtu bezgaumīgi:D)un darīt viņas viedokli zināmu plašai auditorijai abās informatīvās telpās. Tam varētu būt rezultāts. Jo tas, kas būs pieņemams vienā informācijas telpā, otrā izsauks aktīvu noliegumu. Laiks atklāt patiesās politiķu sejas, viedokļus. Nevis tada tipa frāzes “Gribu, lai cilveki Latvijā dzīvotu labi un draudzīgi”, ko parasti mēs dzirdam, kas ir ērti vardi, aiz kuriem paslēpt patiesus mērķus. Par nelaimi, noguruši cilvēki tik ļoti alkst kautkam noticēt, ka vairs pat nejūt, kādus makaronus tiem karina.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 12.03.2014. 13.15

V un RP curiki ar Kažociņu priekšgalā aicinot pielabināties Krievijai ar katru brīdi izskatās aizvien nožēlojamāk:

http://www.apollo.lv/zinas/vac-parakstus-ari-par-klaipedas-apgabala-pievienosanu-krievijai/641513

+7
-5
Atbildēt

1

    Sanšains > gliters 12.03.2014. 13.34

    Jā, viņi izskatās nožēlojami.. mūsu acīs.

    Jāatzīst, ka viņiem tomēr ir plašs atbalsts “tautā” – nav nekāda pamata domāt, ka vēlēšanās būs būtiski atšķirīgi rezultāti. Latviešu gļēvi pragmatiskie mietpilsoņi sāk un uzvar.:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 12.03.2014. 13.11

Tas Kažociņš tomēr nav sevišķi gudrs.

Savulaik – tikai pirms nepilna gada – viņš “nožēloja”,ka SC nav ņemts valdībā un tāpēc ir tik “ietekmīgs” http://www.la.lv/kazocins-budams-pie-varas-saskanas-centrs-tik-ietekmigs-nebutu-4/, tagad prognozē,ka neņemot SC valdībā arī turpmāk, tas sašķelsies. http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/kazhocinjsh-ja-sc-neuznjems-valdiiba-ta-var-izjukt.a79696/

Vēlreiz varam pārliecināties, ka tikai “pesimistiski” piesardzīgie un tāpēc skeptiskie nacionālisti ir vienīgie, kuri par “krievu lietām” spēj spriest kaut cik adekvāti un tāpēc arī viņi ir vienīgie, kuri šīs “lietas” spēj novērtēt ilgtermiņā.

+10
-5
Atbildēt

0

janis17 12.03.2014. 12.16

Ja “anķifašisķi” rīko savas akcijas, mums ir visas iespējas pasaulei paziņot, ka tiek gatavots Krimas scenārijs, ar “neapmierinātajiem” “ruskogavaraščijiem”!

Te gan ir viss mūsu rokās pārvērst itkā trūkumus ieguvumos!

+9
-5
Atbildēt

3

    Edzs > janis17 12.03.2014. 14.24

    aivarsk “…mūsu rokās pārvērst itkā trūkumus ieguvumos..”

    ~~~~~~~~~~

    tā tas ir, es piekrītu.

    Eiropa mūs sapratīs ja policija 16. martā smagi atskaldīs provokātorus un visa pasaule mūs saprastu ja mēs lIdz šai kalendāra dienai robežu pavisam aiztaisītu ciet.

    es neticu ka Drošības Policija ja gribētu nespētu iegūt algoto provokātoru sarakstus. nu kaut vai tos uz kuriem tie pēc aktīvā pasākuma parakstās par honorāra saņemšanu.

    arī tos kas rakstiski apliecinājuši savu vēlmi Latviju pievienot Krievijai.

    daudz ir tādu iespēju kā separēt un reģistrēt ienaidnieku.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 12.03.2014. 14.52

    Tādi saraksti viņiem jau ir, nav tikai politiskās gribas (pavēles) tos likt lietā.

    Lai būtu miers un klusums, kādu pusi vajag “nomočīt”.

    Līdz šim vieglāk bija nomočīt latviešus, vai līdz galam?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > janis17 12.03.2014. 15.18

    atceramies ka kādreiz ir notikušas arī dīvainas un vēl pietiekami nenoskaidrotas lietas, – 16. maijā kurā tur 90-tā gadā pie LPSR Augstākās Padomes Omons sāka ar rungām dauzīt tur uz valsts varas gāšanu sapulcējušos krievu virsniekus un Birjuzova karaskolas audzēkņus.

    Nils labi jūt svārstības ūdeņos, vai viņam būtu grūti pārsteigt sabiedrību liekot pašvaldības policijai smagi atskaldīt strīpainos “nah berļin smerķ fošistam” provokātorus. vēlāk viņš tādu akciju viegli varētu izskaidrot kā soli uz saliedētību.

    bet – krievi nepiedod kompromisu un arī latviešiem tādi iluzori draudzības žesti no ienaidnieka nav vajadzīgi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 12.03.2014. 12.08

Pirmkārt, sakarā ar Ukrainu , Krimas referendumu utt. 16. marts Latvijā neiegūs tādu rezonansi kā citgad.

Otrkārt – visdrīzāk rašisti ir iestudējuši kādu teātri, un provokācijas būs. Latvijas, Drošības policijas uzdevums ir tās arī parādīt kā provokācijas.

Īstenībā jautājums ir, ko filmē – SS maršu, vai to, kā policija novērš nekārtības, ko rada rašisti? Pirmo filmēt nav jēgas – vecīši ar puķēm rokās nu galīgi nav fotogēniski, un parādāmi, kā zvērīgi SS fašisti. Tātad, būs otrais. Rasisti apzināti pārkāps kādu noteikumu, un policija būs spiesta ieviest kārtību. Krievija, savukārt, visam tam pielies politiskas krāsas.

Un vispār, uz Krimas fona, viss tas vienalga būs nenozīmīgi…

Treškārt, 16. marta atzīmēšana ir Latvijas lieta, tai ir jānotiek, būtu tikai jocīgi, ja Krievijas spiediena dēļ tā nenotiktu.

Ceturtkārt. Cilinskis varbūt zaudēs amatu, bet daudz iegūs kā politiķis. Savukārt Straujumai, Vienotībai, Brokai tauta pievilks kārtējo mīnusu.

Piektkārt. Īstenībā šobrīd izšķiršanās ir krieviem- vai nu viņi ir par Latviju vai nav. Nu nevar dzīvot Latvijā un domāt, ka esi Krievijā. Vienreiz ir jāizšķiras. Tie, kas parakstās par Latvijas pievienošanu Krievijai, savu izvēli jau ir izdarījuši. Domāju, ka krieviem tieši šis ir šķelšanās brīdis – vai būt Latvijas krievam vai Krievijas krievam.

Sestkārt. Kārtojot māju, vienu brīdi ir liels haoss. Latvijai šobrīd ir attīrīšanās brīdis un ,varbūt pat, vajadzīgs. Pozīcija ir jāieņem arī latviešiem – vai esi ar Latviju, kā Hermanis, Kairišs, Zariņa, vai ar Krieviju – kā Pauls, Kalniņš. Miers rada apātiju, teica Lancmanis. Zivju dīķī, ja nav līdakas, karūsas degradējas…

+7
-3
Atbildēt

1

    janis17 > Ieva 12.03.2014. 13.01

    Ķīps. Īstenībā šobrīd izšķiršanās ir krieviem – vai nu viņi ir par Latviju vai nav. Nu nevar dzīvot Latvijā un domāt, ka esi Krievijā.

    __________________________

    Viņi jau sen savu izvēli ir izdarījuši.

    Tie, kas no masas atkritīs ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. VISI sc vēlētāji ir krievijas krievi. Un tur tiem arī vieta! Šodien viņiem būtu jāsaprot – kaut ko iepīkstēties nozīmē pilsonības anulēšanu pamatojoties uz pilsoņa solījuma pārkāpšanu vai pilsonības likuma 24. pantu

    24.pants. Latvijas pilsonības atņemšana

    (1) Latvijas pilsonību personai atņem, ja tā:

    3) apliecinot piederību pie Latvijas pilsonības vai naturalizējoties apzināti sniegusi nepatiesas ziņas vai noklusējusi faktus, kas attiecas uz Latvijas pilsonības iegūšanas vai atjaunošanas nosacījumiem;

    4) veikusi darbību, kas vērsta uz vardarbīgu Latvijas Republikas valsts varas gāšanu, publiski aicinājusi vardarbīgi gāzt Latvijas Republikas Satversmē nostiprināto valsts varu vai vardarbīgi grozīt valsts iekārtu, publiski aicinājusi veikt vai veikusi organizatoriskas darbības, kas vērstas uz Latvijas Republikas valstiskās neatkarības likvidēšanu, tas konstatēts ar tiesas spriedumu un Latvijas pilsonības atņemšanas gadījumā šī persona nekļūst par bezvalstnieku.

    Sen jau šādiem procesiem bija jābūt!

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

Ojārs 12.03.2014. 11.47

16. marts mūsu politiķiem būtu laba iespēja atgādināt visai pasaulei par krievu okupāciju un to, ka lielākā daļa no šeit esošajiem krieviem ir nelikumīgi ievestie kolonisti. Vai arī Rietumi vairs Ženēvas Konvenciju neatzīst par vienu no starptautiskiem likumiem?

Notikumi ar krievu iebrukumu Ukrainā būtu laba analoģija. Bet līdz šim vienīgais ko var dzirdēt no visu mūsu “gaišo spēku” mutēm – ir klusa kautrēšanās un teksti, ka jebkurš kolonists var bez problēmām saņemt pilsonību.

+7
-8
Atbildēt

0

gliters 12.03.2014. 10.51

Tātad Kažociņš liek manīt, ka policija apzināti ļaus “antifašistiem”

aizskart gājiena dalībniekus tikai tāpēc, ka tie sevi sauc par “antifašistiem”? Vai tā?!

Un kāpēc pie “mājasdarbiem” nav TUA tirdzniecības pārtraukšana un energoneatkarības no Krievijas nodrošināšana?

+9
-7
Atbildēt

0

kruskops 12.03.2014. 10.45

Pilnībā piekrītu Kažociņam un vispār mūsu valdībai. Es ieteiktu šajā dienā (16.martā) bez akūtas nepieciešamības neiet ārā no dzīvokļa. Savukārt, ja kādam ir akūta vajadzība iziet, tad atcerēsimies – lai neprovocētu – a)nerunāsim latviski un b)neskatīsimies pritīmnācējiem acīs (jo mēs varam ne tā paskatīties).

+9
-8
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.03.2014. 10.09

krapula skan kā deģenerālis, atkal cits niks?

+7
-4
Atbildēt

0

janis17 12.03.2014. 10.00

Ja mums būtu valstiski domājošs SAB un DP, tad tīri nejauši pēc kāda anonīma ziņojuma, ņemot vērā šī datuma īpašo un jūtīgo nozīmi, virkne provokatoru “aņķifašiķu”tiktu likumīgā kārtā aizturēti uz 4 stundām, lai noskaidrotu šādus tādus apstākļus…

+10
-8
Atbildēt

2

    Ojārs > janis17 12.03.2014. 11.41

    Šiškinu un Freimani viņi bez problēmām aizturēja. Vispār veica darbības, kas ir pilnīgā pretrunā likumiem.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 12.03.2014. 13.08

    Šis iekšlietu ministrs – pensionāru apkrāpējs ir krievu vēstniecības vai zatļera vizītes laikā apstiprināts.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 12.03.2014. 09.29

atbilde ir viena- ne tu mani taisīji, ne tu mani regulēsi !!!!

+5
-10
Atbildēt

7

    tuba76 > Juris Dzelme 12.03.2014. 09.57

    Tik neaizmirsti savu atbildi, kad tevi t.s. antifašisti “v sortire močīs”

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Juris Dzelme 12.03.2014. 10.38

    Vita, ja gribēs močīt, tāpat mēģinās to darīt, tas, ko mēs patlaban darām – māģinam nolīst sorķīrā, lai nevis stāvam pie Brīvības pieminekļa!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Juris Dzelme 12.03.2014. 10.51

    aivarsk, es diemžēl esmu pesimiste un jūtu pārliecību, ka tas jau ir pieņemts plāns – tā močīšana. Un tikai no mums pašiem ir atkarīga šī plāna izdošanās – cik mēs esam spējīgi un gudri, lai šo plānu izjauktu un kā auni paši nelīstu lamatās.

    Tas ir kā tajā uzdevumā par miežiem, zosi un lapsu, kas zemniekam jāpārved pāri upei, bet laivā vieta ir tikai zemniekam un vēl vienam no tiem trim. Kā pārvest, lai visi tiktu galā sveikā – zosi nevar atstāt divatā ne ar lapsu, ne miežiem…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    lauris > Juris Dzelme 12.03.2014. 11.42

    >aivarsk

    Man nekas nav pret to, ka Jūs močīs sorķīrā, ja Jums ir tāda vēlme, bet nepakļaujiet pārējo sabiedrību tikt izvazātai sorķīrā. Neviens Jūs nav pilnvarojis mazohistiskām izpausmēm, lai no tām ciestu visa sabiedrība. Jūsu vēlmi demonstrēties atbalsta niecīga sabiedrības daļa šaurā lokā, bet Latvijas vārdu vazās pēc pilnas programmas. Paraugieties tālāk par savu degungalu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Juris Dzelme 12.03.2014. 12.08

    Vita Un tikai no mums pašiem ir atkarīga šī plāna izdošanās _________________________________________

    Jūs jau pavisam smieklīga palieciet – ja viss būtu atkarīgs no mums, būtu jau labi. Senos laikos, kad ievērojamākie pasaku varoņi vēl bija krokodils Gena un Čeburaška, klasiska padomju anekdote bija tāda: abi pasaku varoņi nolēmuši iet pastaigāties un kādam aiz “krieviskās sirds plašuma” iekraut pa ausi. Vienkārši sākt sist tā bez pričīnas, nebija stilīgi Nu un tad viņi izdomāja garāmgājējiem pajautāt “Počemu v šļape?” un – pa ausi pretimnācējam, bet tam, kam cepures nebija, jautāja “Počemu bez šļapi?” un – atkal pa ausi…

    Tā, ka no garāmgājējiem nekas īsti nebija atkarīgs, ja jautājumus uzdod krievu urlas!

    Kā pārvest, lai visi tiktu galā sveikā – zosi nevar atstāt divatā ne ar lapsu, ne miežiem…

    ______________________________

    Atšķirībā no šī uzdevuma, realitātē tā zoss ēd lapsu, lapsa zosi un graudus, un kopā ar miežiem viņi apēd zemnieku.

    Vienīgais risinājums – latviešu zemnieks paņem NATO bisi un apšauj visus, kas neaicināts lien Latvijas laivā…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > Juris Dzelme 12.03.2014. 12.16

    NYT

    bet Latvijas vārdu vazās pēc pilnas programmas.

    Ja marginālas planētas pabiras, fašistu lopi: koreni, ždanokas, giļmani, osipovi, giri un lindermaņi un tu viņu, naida pārņemtais līdzskrējēj, nevazāsi, neviens neievēros. Tāpat jau lielālā daļa zin who’s who un jūsu skaļā brēkāšana izgaisīs tukšumā.

    Staļinisma nebūs 21. gadsimtā un tevis nebūs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Juris Dzelme 12.03.2014. 13.07

    NYT Man nekas nav pret to, ka Jūs močīs sorķīrā, ja Jums ir tāda vēlme, bet nepakļaujiet pārējo sabiedrību tikt izvazātai sorķīrā.

    _______________________________

    Ha, tas nu gan ir apgalvojums – domā, ka 1941, 1949.gados, nepretošanās dēļ sibīrijas sorķīros nomočīja tos “vainīgos”, vai tomēr cieta visi1

    Vai tiešām domā , ka Ulmaņa “fašistiskais”režīms apdraud krieviju, vai leģionāri patiešām kaitina krievu anķifašisķus… Vai tad ukraiņi 16. martu pieminēja, kad urlas krimu nomočīja?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Egita 12.03.2014. 09.27

Kažociņš šogad ir bīstamāks nekā agrāk.

______________________________________________________jo šogad pirmoreizi aicina ,,pārrakstīt ” vēsturi. Ne jau par NA runa.

Kāžociņš aicina 16 martā nepārvietoties pa Brīvības ielu ,jo tas nav tālredzīgi.

Un kuŗš viņu pilnvarojis šeit ,,spēlēt” Rasmusenu?

Kaut kāds ,,neuzbrukšanas pakts” miniatūrā?

+7
-9
Atbildēt

0

janis17 12.03.2014. 09.10

Lai Latvija būtu pārliecināta par pozitīvu NATO spēku attieksmi pret Latviju, ir jāveic trīs mājas darbi: jāsaliedē sabiedrība, jāizvairās no provokācijām un jāpalielina aizsardzības budžets, norādīja Kažociņš.

______________________________________

Par mājas darbiem: Kažociņam jau nu būtu jāsaprot, ka “saliedēt sabiedrību” NAV IESPĒJAMS! Nu pat slāvus ar slāviem nevar saliedēt, ja vieni no tiem ir moskaļi! Tas ir totāls absurds! Izvairīties no provokācijām var tikai tad, ja neviens negrib rīkot provokācijas! Ja “anķifašisķi” provokācijas gribēs, viņi tās sarīkos! Varbūt uzreiz pievienojamies kremlim, lai nebūtu provokāciju, ietaupīsim uz aizsardzības budžetu!?

+13
-9
Atbildēt

2

    Marika > janis17 12.03.2014. 09.30

    aivarsk

    Nu pat slāvus ar slāviem nevar saliedēt, ja vieni no tiem ir moskaļi!

    Moskaļi nav slāvi, tāpēc arī tik neizmērojams to naids pret ukraiņiem, poļiem vai horvātiem. Moskalis(krievs) ir nenosakāmas izcelsmes īpatnis, pilnībā atbrīvots no savām saknēm, sejas, pagātnes un sirdsapziņas.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 12.03.2014. 11.53

    Ukraina mums ir superīgs piemērs,kas pierāda t.s. saliedētības neiespējamību. Nu nevar saliedēt okupantus ar apspiestajiem. Ukrainā visiem ir pilsonība, gandrīz visa sabiedriskā dzīve notiek krieviski, ukraiņu valoda kā valsts valoda ir vēl deklaratīvāka nekā Latvijā. Vai tas ir kaut ko devis? Vai krievi ir apmierināti… :)))

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 12.03.2014. 08.56

Var ļoti uzsaktāmi salīdzināt Gruzijas un Ukrainas rīcību, atbildot uz PROVOKĀCIJU. Rezultātu mēs visi ļoti labi zinām un apbrīnojam Ukrainu par neticamu savaldību un nepadošanos nekādām provokācijām. Tieši savaldība ir padarījusi Krieviju par valsti “non grata” pasaules telpā!

tiešām Latvijai vajag iet Gruzijas ceļu?

+14
-6
Atbildēt

14

    gliters > silvija_vitina 12.03.2014. 09.04

    Pagaidām nekādas atšķirības nav – rezultāts gan Gruzijai, gan Ukrainai ir teritoriālie zaudējumi. Kad “pasaules attieksme” materializēsies reālā palīdzībā, tad i salīdzinās. Un jebkurā gadījumā ziedu nolikšanu pie Brīvības pieminekļa ne tūvu nav tas pats, kas Chinvali apšaude – vismaz Krievija to neiestāstīs nevienam.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 12.03.2014. 09.09

    atšķirība ir tāda, ka gruzijas gadījumā Krievija iešturmēja Gruzijā, tā teikt, sausām kājam, bet Ukrainas gadījumā slīkst aizvien dziļākā purvā. Ar katru dienu dziļāk. Un vairs nav runa par sausām kājām. Runa ir vispār – kā tikt ārā.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > silvija_vitina 12.03.2014. 09.15

    Krievijai Ukrainā ir tālejoši plāni, kas neaprobežojas tikai ar Krimu. Es personīgi teikšu, ka Ukrainas taktika bijusi labāka tikai tad, kad Krievijas karaspēks un t.s. “pašaizsardzības vienības” būs ārā no Ukrainas teritorijas.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    tuba76 > silvija_vitina 12.03.2014. 09.25

    Provokācijas iespējamas no vairākām pusēm. Problēma ir tā, ka 16.marts ir kā Latvijas vēstures esence miniatūrā – te ir vismaz 3 ieinteresētās puses, kuru dēļ ir grūti definēt 16. martu kā vienkāršu atceres dienu. Viena – ko redz gandrīz tikai latvieši un arī ne visi – vēsturiskās netaisnības upuru atceres diena. Otra – Krievijas atbalstīto pseidoantifašistu provokāciju mērķis, izmantojot pasaules sabiedrības diezgan haotisko (ne)izpratni par šīs dienas vēsturisko izcelsmi un faktu, ka padomju režīms joprojām pasaules sabiedrības acīs nav saņēmis pelnīto izvērtējumu līdzvērtīgi kā hitleriskais režīms. Bet trešā – ir īstie fašisti/nacisti – sauciet kā gribiet – kas neslēpjas aiz pseidoantifašistu izkārtnēm un kas izmanto jebkuru ieganstu savu mērķu reanimācijai. Zviedru avīzes rakstīja par zviedru labējo ekstrēmistu klātbūtni Ukrainā. Kur ir garantija, ka viņi un iespējams arī citi nebūs arī Rīgā?

    Rezultāts var sanākt tikpat bēdīgs cik bezkaislīgs ārpus Latvijas – latviešu vēsturiskās netaisnības upuru atcere var palikt nepamanīta jeb faktiski viltota, par ko parūpēsies to divu pārējo izdarības.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Marika > silvija_vitina 12.03.2014. 09.37

    Vita

    Zviedru avīzes rakstīja par zviedru labējo ekstrēmistu klātbūtni Ukrainā.

    Būtu nu zviedri ievazātos nēģerus un pašu pedofīlus vairāk pieskatījuši. Slima nācija, soda par prostitūtu pirkšanu, bet seksuālu vajadzību apmierināšana netiklā veidā, tiem ir norma.

    Ulofs Palme pelnīti saņēma savu.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    tuba76 > silvija_vitina 12.03.2014. 09.55

    krapula, un kā tavs t.s. padoms risina 16.marta situāciju Rīgā?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > silvija_vitina 12.03.2014. 10.16

    Vita, es nezinu, ko raksta zviedru avīzes, bet internetā var redzēt, ka zviedru neonacisti no Nordfront simpatizē Krievijai.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    tuba76 > silvija_vitina 12.03.2014. 10.34

    fretka, es nu stipri kritiski vērtētu to, ko var redzēt internetā :-), kur katrs var publicēt jebko. Labāk iepazīstos ar informāciju, zem kuras ir reāls cilvēks/mēdijs, kas nes atbildību par savu informāciju.

    Bet no otras puses – tas taču protams nav nekas pārsteidzošs, zinot krievu nenoacisma izpausmes Krievijā. Tādi tādus atrod visur.

    Te ir zviedru komentārs par Putina padomdevēju Aleksandru Duginu un viņa blogiem. Minētā persona cēlusies no nacionālboļševikiem, bijis ideju avots Zjuganovam, Žirinovskim. Un viņa sapnis ir par Eirāzijas ūniju no Vladivostokas līdz Lisabonai ar Krieviju centrā. http://www.dn.se/nyheter/varlden/sa-vill-putins-radgivare-lagga-europa-under-rysslands-fotter/

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > silvija_vitina 12.03.2014. 10.46

    Nu re… Dugina skaļi teiktais ir Putina klusais sapnis – un Eiropa to varēs pilnībā izbaudīt, ja naivi cerēs, ka Putinam pietiks ar Baltijas “neonacistiem”, kurus var neaizstāvēt, jo pieminēt vācu pusē karojošos nav “politkorekti”.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > silvija_vitina 12.03.2014. 10.48

    Vita, zviedru neonacistu organizācijai Nordfront – par laimi! – nav savas dienas avīzes, tāpēc viņu nostāju varam uzzināt tikai internetā :)

    Ja runājam par Duginu un nacionālboļševikiem, tad Vācijā 20. gadsimta 20. gados nacionālboļševiki bija viena no kustībām, no kurām izveidojās Ādolfa Hitlera Vācijas Nacionālsociālistiskā Strādnieku partija.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > silvija_vitina 12.03.2014. 10.56

    > tradutrice

    Ukrainā nekas nav beidzies. Rezultāts pagaidām miglā tīts. Vienīgais fakts, kas skaidrs par 100%, ka Krima Ukrainai atņemta.

    Pēc manas saprašanas labākā atbilde provokācijām ir turpināt SAVU ierasto ritmu. Nesākt slēpties, laipot, kaut ko aizliegt, baidīties, melot, bet turpināt ierasto dzīvi! Mēs patreiz sākam darīt visu iepriekš uzskaitīto un vismaz man, tas ir dziļi nepieņemami!Tāpēc noteikti iešu pie Brīvības pieminekļa.

    Ļoti gribētu, lai Cilinskis nekļūst par konformistu, ļoti, ļoti… Un tad lai Vienotības premjere Straujuma viņu atlaiž kā uzticību zaudējušu! Lai Straujuma un Vienotība pozicionējas atklāti. Lai cilvēki var novērtēt, kas vēl nav sapratuši, kādas vērtības aizstāv Vienotība.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 12.03.2014. 11.59

    Vita Zviedru avīzes rakstīja par zviedru labējo ekstrēmistu klātbūtni Ukrainā. Kur ir garantija, ka viņi un iespējams arī citi nebūs arī Rīgā?

    _______________________

    kur tad garantija, ka urlas Zviedriju neapvainos “fašismā” un neokupēs?

    Redz, iemesls taču ir!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > silvija_vitina 12.03.2014. 12.02

    Vita

    krapula, un kā tavs t.s. padoms risina 16.marta situāciju Rīgā?

    Es tā saprotu, ka Jūsu mājā žurkas pa visiem kaktiem skraida un tarakāni pa galdu danco.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Marika > silvija_vitina 12.03.2014. 12.06

    Vita

    zinot krievu nenoacisma izpausmes Krievijā.

    Tās nav nekādas “neonacisma”, tās ir neostaļinisma – rusisma, šovinisma, izpausmes. Nacisti mīl savu tautu, un respektē pārējās. Krievi zvēriski ienīst visas, ja nu vienīgi piecieš rāpuļus, kā osetīnus vai abhāzus.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Inese 12.03.2014. 08.52

p.s. Lūk, ko raksta latvieši sociālajos tīklos:

Auth0rity ‏@auth0rity

Tas nekad nav bijis par piemiņu, par leģionāriem – tas ir tikai politiskais teātris un sava elektorāta kurināšana pretnostatot.

Auth0rity ‏@auth0rity

Onkulis bija leģionārs, daļa ģimenes izsūtīta, daļa atgriezās, daļa ne. Neviens nekad nav atbalstījis šo te politisko ekshibicionismu.

Auth0rity ‏@auth0rity

@JanisIesalnieks paradoksāla situācija – esmu patriots, latvietis, kristu par dzimteni, ja vajadzētu. Bet Jūsu un NA idiotisms ir apnicis

https://twitter.com/auth0rity

+8
-6
Atbildēt

0

Marika 12.03.2014. 08.40

Nav jau nekāds brīnums, ka Latvijā, kur čum un mudž no krievu spiegiem, teroristiem un ideoloģiskiem diversantiem, tā debiliķa vadītais kantoris nevienu nav ieraudzījis. Ušakovs, Šlesers, Zatlers un Dobrovskis arī pat ne nieku neraustās, kaut gan viņiem jau sen bija uz visiem laikiem jāpzūd aiz SAB vārtiem..

+6
-11
Atbildēt

2

    ligakalnina > Marika 12.03.2014. 10.28

    Dombrovskis kopā ar Ušakovu un Šleseri?

    “Ģenerālis” tagad ir “krapula”, vai ģenerālim parādījušies sekotāji?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Marika > Marika 12.03.2014. 11.30

    dzeris49

    Kā domā, vai ekonomiskai diversijai pret valsti, kad valdība apzināti atļāva Zaharjinam izvazāt LM aktīvus daudzu miljonu vērtībā, nebūtu jābūt SAB uzmanības lokā? Vai tas, ka Dombrovskis neklapēja ne ar ausīm, pēc tam kad Ronis bija devis rīkojumu Nilam Freivaldam parakstīt līgumu ar CAF, kas nebija akceptēts valdībā un kura iespējamās postošās sekas vēl nav pat apzinātas, nerosina biostrāvas “pelēkā” vielā?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

Inese 12.03.2014. 08.21

Šokējoši, ka 21. gadsimtā, Europas Savienībā šādi “pasākumi” vispār iespējami. Vien jācer, ka Latvijas tautas veselīgākie spēki kā katru gadu pie Brīvības pieminekļa godinās nacistu upuru piemiņu:

http://www.ves.lv/wp-content/uploads/2014/02/16-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B03-657×360.jpg

0
-6
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam