FOTO: Britu karavīriem aizliedz valkāt uniformu sabiedriskās vietās (papildin.)

143

Komentāri (143)

anesteeziste 23.05.2013. 21.23

Katru gadu Lielbritānijā uz ielas sadur ap 15 tūkstošiem cilvēku. Ne visi, iespējams, pat ne lielākā daļa dūrēju ir musulmaņi, melnādainie vai imigranti. Vienīgā atšķirība tie pārējie dūrēji nezīmējas kameru priekšā un neizkliedz lozungus.

+4
-4
Atbildēt

2

    ligakalnina > anesteeziste 23.05.2013. 22.33

    Ir, tomēr, atšķirība – vai sadur kādā kautiņā, vai dzērumā, vai kādos bandītisko rēķinu kārtošanas sakarā, vai, kā šoreiz – Lielbritānijas teritorijā britu karavīru tikai tāpēc, ka viņš ir britu karavīrs, pie kam demonstratīvi.
    Un, kā valdības atbilde, ir aizliegums britu karavīriem valkāt savas uniformas, savā valstī, lai nekaitinātu šos te ataldētos kretīnus?
    Vai tad ir vēl tālāk kur iet?
    Nē, nu var jau vēl izsludināt Lielbritānijā šariātu, protams.
    Tam vairs nav nekāda sakara ar toleranci, tā ir degradācija.
    Diezin vai Tetčere ko tādu pieļautu, viņa, laikam, zārkā tagad apgriezusies.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > anesteeziste 27.05.2013. 11.15

    CEN pat ne lielākā daļa dūrēju ir musulmaņi, melnādainie vai imigranti. Vienīgā atšķirība tie pārējie dūrēji nezīmējas kameru priekšā un neizkliedz lozungus.
    =====
    Turpini vien! Konvertējies uz islāmnacismu! Heil, Allāhu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.05.2013. 20.25

Mazliet pat smieklīgi, kaut bija paredzams iepriekš:

Londonas mērs Boriss (kas par nosaukumu!) Džonsons uzsver: slepkavībai nav nekāda sakara nedz ar islāmu, nedz Lielbritānijas ārlietu politiku.
http://metro.co.uk/2013/05/23/boris-johnson-neither-islam-nor-uk-foreign-policy-to-blame-for-woolwich-attack-3805761/

Mellie, asiņainie islāmisti 20 minūtes pūlējās pavēstīt pasaulei, kādi ir viņu motīvi un mērķi, bet neko tas nelīdz – Boriss un domubiedri paziņo, ka tas ir tikai šķība prāta pastrādāts nedarbs un basta! :)
Un tātad – tikai loģiski – nav jāmaina nedz imigrācijas, nedz ārlietu politika.

Boriss jau vakar BBC, pirms vēl bija īsta skaidrība par notikušo, vairākkārt pūlējās uzsvērt, ka “tādi notikumi nav nekas jauns, to jau mēs esam pieredzējuši.”

“Isteblišments” jau sen ir kļuvis triecienizturīgs.

+4
-5
Atbildēt

1

    dzintarz > Sanšains 27.05.2013. 11.20

    Boriss jau vakar BBC, pirms vēl bija īsta skaidrība par notikušo, vairākkārt pūlējās uzsvērt, ka “tādi notikumi nav nekas jauns, to jau mēs esam pieredzējuši.”
    ============
    Boriss cīnās par savu “padumjo” elektorātu galvaspilsētā. Kurš atļausies viņam to liegt?

    Starpība vien tā, ka britu (franču, dāņu, vācu utt.) publika paši vien ir spiesti “smelt savu impēriju $ūdus”, kurpret uz Baltijas visnovārdzinātāko daļu – komunista romanova pēcteča “voblacainā, asiņainā pundura” izmisušais skats ir vērsts pilnīgi noteikti.

    Gan jau veiklajam “atkritumu šķielem” ir kāds businessa plāns kā piedalīties ar savu ekspertīzi cita rakstura atkritumu deponēšanai Latvijā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.05.2013. 15.20

Ziņas papildinājums:
Pēc trešdien Londonā notikušās britu karavīra slepkavības Lielbritānijas bruņoto spēku pavēlniecība ceturtdien izdevusi rīkojumu, aizliedzot karavīriem turpmāk sabiedriskās vietās valkāt uniformu
==============================================
Kāds atjautīgs risinājums! Klasika.

Un tik daudz izsaka par situāciju Londonā, Lielbritānijā, Eiropā, balto cilvēku dibinātajās valstīs.

Te ļoti piestāv grāmatiņa ar nosaukumu “The Tyranny of Guilt: An Essay on Western Masochism”. Iesaku.

http://www.standlikearock.net/wp-content/uploads/2010/04/The_Tyranny_of_Guilt.jpg
http://www.amazon.com/The-Tyranny-Guilt-Western-Masochism/dp/0691143765/ref=cm_cr_pr_product_top

+9
-5
Atbildēt

0

zane_linina 23.05.2013. 15.01

Manā mazajā miestā jau esmu redzējis 3 “pamestās mātes” ar melnajiem bastardiem ratos, kuras atgriezušās dzīvot Latvijā. Cik vēl atgriezīsies..

+5
-8
Atbildēt

0

ligakalnina 23.05.2013. 13.55

Nākamais solis būtu pavēle britu sievietēm valkāt hidžabus, lai nekaitinātu teroristus, un neveicinātu izvarošanas, utt.
Pilnīgākais absurds, briti vēl arvien nesaprot, ka šie islamisti saprot tikai spēka valodu, un tolerance tiem nozīmē vājumu, neko citu.
Kamerons runā vienu, dara pilnīgi pretējo, kaut, pamato to ar militarpersonu drošību.

+16
-3
Atbildēt

13

    grislits > ligakalnina 23.05.2013. 14.02

    dzeris49: Pilnīgākais absurds, briti vēl arvien nesaprot, ka šie islamisti saprot tikai spēka valodu, un tolerance tiem nozīmē vājumu, neko citu.
    ____________________

    Lai arī kulturāli un mentāli krievi it kā ir tuvāki mums nekā musulmaņiem, bet uz šeit dzīvojošajiem krieviem, īpaši sovokiem, ir attiecināms tieši tas pats, ko teicāt par musulmaņiem – tie saprot tikai spēka valodu, un tolerance tiem nozīmē vājumu, neko citu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 14.15

    Mēs te par musulmaņu radikāļiem vai Latvijas krieviem, tie ir absolūti nesalīdzināmi lielumi.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 14.22

    Piekrītu Džerim.
    Nevienā Eiropas valstī nav iebrukusi musulmaņu radikāļu armija ar tankiem.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 23.05.2013. 14.26

    dzeri, savā attieksmē pret pamatiedzīvotājiem un valsti, kurā dzīvo, pat ļoti ir salīdzināmi.

    Tas nekas, ka krievi galvas negriež, mentālā attieksme ir tieši tāda pat kā musulmaņiem – viņi neieredz mūs, mūsu dzīves kārtību, mūsu tradīcijas u.t.t., vienīgi ir nedaudz civilizētāki par musulmaņiem.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 23.05.2013. 14.51

    Taisnība, tanku tajos laikos vēl nebija: http://en.wikipedia.org/wiki/Alhambra

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 23.05.2013. 14.59

    ———
    Gan jau būs iespēja salīdzināt, tad varēs slavēt modernos Rietumus vēl vairāk.
    Uz priekšu, uz pilnīgu saplūšanu ar ES kodolu!

    http://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 23.05.2013. 15.11

    dzeris49 Mēs te par musulmaņu radikāļiem vai Latvijas krieviem, tie ir absolūti nesalīdzināmi lielumi. _______________________________________________________
    Viens likums, viena taisnība visiem!!! Tie ir absolūti salīdzināmi lielumi!!!! Šie Latvijas krievi lopiski SVIN savu vecāku “pobedu”, kuras sastāvdaļa ir arī šis:
    http://www.diena.lv/sabiedriba/zinas/melnais-14-junijs-lai-runa-baiga-gada-fotodokumenti-13888300

    Neviens to nav nožēlojis, neviens par to nav atvainojies!!! NEVIENS no 9.maija šodienas svinētājiem PAT NEGRASĀS saprast to, ko patiesībā nodarījuši!!! Tā bija un IR cilvēcei naidīga ideoloģija, kura noslepkavojusi tūkstošreiz vairāk par islāmistiem, bet tu TĒLO AKLO!!!
    Viņi to nesaprotot un atbalstot IR LĪDZVAINĪGI!!!!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 23.05.2013. 15.19

    roberts_j Tas nekas, ka krievi galvas negriež, mentālā attieksme ir tieši tāda pat kā musulmaņiem – viņi neieredz mūs, mūsu dzīves kārtību, mūsu tradīcijas u.t.t., vienīgi ir nedaudz civilizētāki par musulmaņiem. ________________________________________________________________
    Robert, tu pārspīlē!!! Nav viņi civilizētāki!
    http://russkieland.files.wordpress.com/2009/05/9th-prussia.jpg?w=300&h=225&h=225

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 15.20

    Un ko tev tie svinētāji dara – kādu izvaro, ko spridzina, rīko grautiņus?
    Izskatās, nav vērts turpmāk tev ko pierādīt, ja neesi spējīgs saprast atšķirību starp ideoloģiju un politiskajiem uzskatiem, kas var būt jebkāda, par to netiesā, un terorismu un cilvēku reālu nogalināšanu.
    Tiesā par reāliem noziegumiem, nevis par uzskatiem, izskatās, tev šīs demokrātijas pamatpostulāts nekad nebūs saprotams.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 23.05.2013. 15.50

    dzeri, vai tiešām nesaprotui, ka tad, kad jau ideoloģijas ietekmē aiziet līdz slepkavošanai un galvu griešanai, ka tad jau ir par vēlu?

    Lai musulmaņi savu islamu sludina savās zemēs, un krievi savu 9. maiju svin savā zemē. Tas būtu tikai normāli, ja Eiropā beidzos saprastu, ka svešu ideoloģiju sludināšana ir jāierobežo, kaut vai tikai tādēļ, lai nosargātu sevi. Ar ideoloģiju viss sākas, tas ir pirmais solītis, kam seko vēlāk arī vardarbība un vietējās ideoloģijas iznīcināšana ātrākā vai lēnākā laika posmā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 23.05.2013. 16.10

    dzeri, tie bērni un sievietes, kas redzami foto ir ideoloģija, uzskati vai noziegums???? Kurš ir tiesāts par šo noziegumu???? Kurš svin šo noziegumu?????

    LR Krimināllikums
    20.pants. Līdzdalība

    (1) Par līdzdalību uzskatāma apzināta darbība vai bezdarbība, ar kuru persona (līdzdalībnieks) kopīgi ar citu personu (izdarītāju) piedalījusies tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanā, bet pati nav bijusi tā tiešā izdarītāja. Noziedzīga nodarījuma līdzdalībnieki ir organizētāji, uzkūdītāji, atbalstītāji.

    (2) Par organizētāju uzskatāma persona, kas noziedzīga nodarījuma izdarīšanu organizējusi vai vadījusi.

    (3) Par uzkūdītāju uzskatāma persona, kas pamudinājusi citu personu izdarīt noziedzīgu nodarījumu.

    (4) Par atbalstītāju uzskatāma persona, kas apzināti veicinājusi noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, dodot padomus, norādījumus, līdzekļus vai novēršot šķēršļus tā izdarīšanai, kā arī persona, kas iepriekš apsolījusi noslēpt noziedzīga nodarījuma izdarītāju vai līdzdalībnieku, noziedzīga nodarījuma izdarīšanas rīkus un līdzekļus, noziedzīga nodarījuma pēdas vai noziedzīgā kārtā iegūtos priekšmetus vai arī iepriekš apsolījusi iegādāties vai realizēt šādus priekšmetus.

    (5) Līdzdalībnieks noziedzīgos nodarījumos saucams pie atbildības saskaņā ar to pašu šā likuma pantu, kas paredz izdarītāja atbildību.

    (6) Individuālās noziedzīga nodarījuma sastāva pazīmes, kas attiecas uz noziedzīga nodarījuma izdarītāju vai līdzdalībnieku, neietekmē citu dalībnieku vai līdzdalībnieku atbildību.

    (7) Ja līdzdalībnieks nav apzinājies kādu no izdarītāja un citu līdzdalībnieku izdarītajiem noziedzīgajiem nodarījumiem, viņš par tiem nav saucams pie kriminālatbildības.

    (8) Ja izdarītājs noziegumu nav izdarījis līdz galam no viņa gribas neatkarīgu iemeslu dēļ, līdzdalībnieki ir atbildīgi par līdzdalību attiecīgā nozieguma mēģinājumā. Ja izdarītājs nav uzsācis nozieguma izdarīšanu, līdzdalībnieki ir atbildīgi par sagatavošanos attiecīgajam noziegumam.

    (9) Organizētāja un uzkūdītāja labprātīga atteikšanās no noziedzīgā nodarījuma izdarīšanas līdz galam uzskatāma par tādu tikai tajos gadījumos, kad viņi savlaicīgi darījuši visu iespējamo, lai novērstu ar viņu līdzdalību iecerētā noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu, un šis nodarījums nav izdarīts. Atbalstītājs nav saucams pie kriminālatbildības, ja viņš līdz noziedzīgā nodarījuma uzsākšanai labprātīgi atteicies sniegt apsolīto palīdzību.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 23.05.2013. 16.27

    Dzeris: “Un ko tev tie svinētāji dara – kādu izvaro, ko spridzina, rīko grautiņus?” – viņi to jau ir izdarījuši.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 20.44

    Ja Eiropa ierobežos vārda un uzskatu brīvību, tā vairs nebūs Eiropa, bet Irāna vai Ziemeļkoreja, tādu tev vajag to Eiropu?
    Brīvība, vispār, rada zināmas neērtības, klusu un mierīgi ir tikai kādā cietuma kamerā.
    Jāsoda nevis par vārdiem, bet darbiem, ja kas būtu jāierobežo – aicinājumus uz vardarbībui un islamistu ksenofobiskos sprediķus, problēma ir tur, ka Eiropā, nezin kāpēc, par ksenofobiem uzskata tikai eiropiešus, kam nepatīk musulmaņi vai vēl kādi, musulmaņus, kas atklāti sludina, ka visi pārējie ir neticīgie, kuri jāiznīcina, un visur jānodibina šariats, par ksenofobiem neuzskata, un arī netoleranci tiem nepārmet.
    Problēma ir nevis Eiropas vērtībās, bet, Eiropas politiķos, kuri atkarīgi no musulmaņu elektorāta un bailīgi, tāpēc izmanto politkorektuma un tolerances jēdzienus kā tādu vairogu, aiz kura var noslēpties un izlikties neredzam, kas, reāli, notiek, un par to vispār nerunāt, nu jau arī kā cenzūru, jo par daudz ko politkorektuma dēļ vairs pat žurnalisti un policija nedrīkst runāt.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

grislits 23.05.2013. 13.36

Nē, nu tas jau vispār ir absurds – viņi aizliedz karavīriem formas valkāt sabiedriskās vietās. Kāda būs nākamā savu baiļu un piekāpšanās demonstrēšana no britu puses?

+16
-2
Atbildēt

1

    Gaisma; Enģelis > grislits 23.05.2013. 13.52

    :roberts_j
    Kāda būs nākamā savu baiļu un piekāpšanās demonstrēšana
    ————–
    Tieši tā! Tie cilvēki (britu varasiestādes) nespēj apjēgt to, ko zin katrs “rajona” iedzīvotājs: jebkura vājuma izpausme ir signāls uzbrukumam.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

Elina 23.05.2013. 12.34

Realitāte diemžēl ir tāda, ka tādām tautām kā briti nav nākotnes. TV debatēs viņu augstākie prāti apliecina, ka viņi negrib, lai viņu valstī ienāk musulmaņu vērtības, tomēr viņiem pašiem nav nekādu vērtību. Par laulību viņi ņirgājās, pret nedzimušu bērnu slepkavībām izturās toleranti un bērnus uztver kā apgrūtinājumu. (šis ir raksturīgs daudzām valstīm, ne tikai GB).
Kas tad paliek pāri..? Jūs negribat, lai citi pārņem jūsu valsti, bet arī paši negribat pārņemt savu valsti. Nav jābūt ģēnijam lai saprastu, ka tāda tauta, kuras kultūra noniecina laulību starp vīrieti un sievieti un dod priekšroku karjerai nevis ģimenei, nevar ilgtermiņā pastāvēt.
Ja es būtu musulmanis, es būtu šokā par to, ar cik stulbu pretinieku jācīnās. Eiropieši paši izmirst un paralēli vēl sajūsminās par to, ka viņi to dara demokrātiski, liberāli un visiem draudzīgi :)

Būsim atklāti paši pret sevi – mēs esam rase, kas savās valstīs ilgtermiņā nevar pastāvēt. Mums svarīgāk, lai pa pilsētas ielām var maršēt ārzemnieki ar plikiem dibeniem kopār ar ASV vēstniekiem un pašu ministriem. Mums svarīgāk, ka sievietes un vīrieši var izdarīt izvēli nogalināt bērnus viņu pirmajās mājvietās. Mums ir svarīgi, lai visi varētu izteikt savu viedokli, tomēr nevienu no šiem viedokļiem nevajadzētu uztvert par patiesību. Un vēl ir svarīgi, lai neviens neteiktu patiesību, ja tā var kādu aizskart. Nu lūk – ja šīs lietas ir svarīgas, tad esam, kur esam.

+9
-11
Atbildēt

10

    grislits > Elina 23.05.2013. 12.49

    Šis ir labs komentārs!!

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Elina 23.05.2013. 13.14

    Eiropai nav nekādas vērtības?
    Pilnīgas blēņas.
    Un kā ar tevis pieminēto toleranci, vārda brīvību, cilvēktiesībām, tiesībām uz cilvēku cienīgu dzīvi jebkuram?
    Vai ne tāpēc Eiropa visiem tik pievilcīga, un visi tā grib šeit nokļūt?
    Kas attiecas uz abortiem – ļoti strīdīgs jautājums, kas attiecas uz visu pārējo – tipisks homofobisks un ksenofobisks komentārs.
    Vairākums emigrantu, tomēr, pie radikāļiem nepieder, un ir likumpaklausīgi pilsoņi.
    Jādomā, Eiropa mainīsies, tāpat, kā pasaule, bet, nekas nekur nepazudīs, viss būs.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Andis > Elina 23.05.2013. 13.50

    Andris var braukt dzīvot uz Saūda Arābiju. Tur valda reālas vērtības, spriežot pēc viņa rakstītā tur ir daudz labāka vieta dzīvei, nekā Lielbritānija.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Elina 23.05.2013. 15.01

    Vai ne tāpēc Eiropa visiem tik pievilcīga, un visi tā grib šeit nokļūt?
    _____________________________________
    Ne tik vien nokļūt, bet PĀRŅEMT Eiropu.
    Arī Latvijā latvieši var ielīst cik vien dziļi pakaļā agresīvajiem cittautiešiem grib, bet labi mēs viņiem būsim tikai beigti…
    Arī tu Džeri…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Elina 23.05.2013. 15.15

    Jā, jā, tas ir vienīgais, par ko tu esi spējīgs domāt, pie jebkuras tēmas, tūlīt atnāks krievi, liberāļi, homoseksualisti, un tevi “pārņems”.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elina 23.05.2013. 15.37

    nulle:
    Masturbācija un mēnešreizes ir slepkavība!!!!
    ====================================
    Nu, nu, nevajag satraukties!

    Un tāpat vēsā mierā vajag uzņemt ziņu par Kermita Gosnela šausmu klīniku Filadelfijā, kur antisanitāros apstākļos tika veiktas aborta operācijas arī pēc likumīgi atļautā termiņa.

    Nekādu problēmu un nekādu slepkavību, jo –

    (1) Sievietes pašas izvēlējās un piekrita abortu veikt tādā klīnikā – un kā zināms – “Rokas nost no SIEVIETES IZVĒLES!”.
    (2) Kurš gan DRĪKST NOTEIKT termiņu, pēc kura nedrīkstētu veikt abortu?! Kurš to nosaka – Dievs (ha-ha!), Parādnieks vai Sāra Peilina? Nu, atvainojiet!

    Former clinic employees testified that Gosnell routinely performed illegal abortions past Pennsylvania’s 24-week limit, that he delivered babies who were still moving, whimpering or breathing, and that he and his assistants dispatched the newborns by “snipping” their spines, as he referred to it.
    http://www.guardian.co.uk/world/2013/may/13/kermit-gosnell-found-guilty-murder

    Kāds no mazuļiem tur kādu brīdi bijis dzīvs un viņa muguriņa pārgriezta ar šķērēm? Nu, un?
    Tikai mazliet jaunāki embriji, pirms viņus izkasa, arī taču esot tikpat “dzīvi” (ha-ha!) – tā vismaz apgalvo parādnieki, rožkalni un citi tumsoņas.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Elina 23.05.2013. 16.03

    Dzeri, krievi jau ir atnākuši un pārņēmuši, liberālis es esmu lielāks par tevi (nejaukt ar libertismu, liberastismu u.c.), homoseksuālisti mani liek mierā un es viņus arī, vari gulēt mierīgi.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Elina > Elina 23.05.2013. 16.36

    Hari. Man ir dēls (kā no bildes var redzēt). Kad es šo ziņu pirms kāda laika izlasīju, man fiziski palika slikti. Es zinu, ka nullei, Džerim un līdzīgiem to nesaprast…jo viņuprāt tas vēl nav cilvēks…dažādu viņu izdomātu iemeslu dēļ.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Elina > Elina 23.05.2013. 16.42

    Tātad nulle – mēģināšu tevi izglītot.

    Sieviete var palikt stāvoklī 24 stundas menstruālā cikla laikā. To periodu sauc par ovulāciju. Pēc ovulācijas ir aptuveni 10-16 dienas līdz nākamajām mēnešreizēm. Ja apaugļošanās nav notikusi, tad pēc šīm 16 dienām ir mēnešreizes, ko var uztvert par indikatoru, ka nav iestājusies grūtniecība. Savukārt, ja mēnešreizes nesākas apmēram 20 dienas pēc ovulācijas, tad tā var būt zīme, ka ir sākusi puksetēt jauna sirds.

    Tātad nē – mēnešreizes un masturbācija nav aborts.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Elina > Elina 24.05.2013. 09.56

    Protams, ka tas nav objektīvs iemesls, lai aizliegtu abortus. Iemesls abortu aizliegšanai būtu fakts, ka mazs bērns, kam ir sirds, nervi un citi orgāni, ir cilvēks. Un kā mēs vispār varam pateikt, kas ir cilvēks.

    To jautājumu ir iespējams atbildēt, bet abortu aizstāvji negrib par to jautājumu pat domāt. Viņiem ir savs jājamzirdziņš un viss – tikai katram savs. Vienam – embrijs, vienam sieviešu tiesības, citam vēl kaut kas.

    Bet diskutēt par abortu bez saprašanas, vai tas ir vai nav cilvēks, ir absolūti bezjēdzīgi. Tātad – ko saka zinātne, ko saka filozofija, ko saka morāle.

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 23.05.2013. 12.26

Kāpēc tas Kamerons to pieļauj?!
Vakar Latvijas Radio 1 ziņu anotācijā diktore paziņoja, ka Everestā pirmoreiz uzkāpusi sieviete ar amputētu kāju. Nez, padusē nesa vai mugursomā?

+4
-1
Atbildēt

0

inta_s 23.05.2013. 10.56

Tā vietā lai sabiedrība apturētu šos slepkavas, tā apstājās apkārt un filmē šo noziegumu un vēl palīdz izplatīt slepkavu “ziņu”.
Lūk tas ir šokējoši cik tālu tā sabiedrība ir nonākusi.

+5
-5
Atbildēt

10

    Andris > inta_s 23.05.2013. 12.48

    Apturētu no kā? No policijas gaidīšanas? Kalab to apturēt?
    Vispār žēl, ka varoņi kā tu visu laiku pavada tikai internetā. Staigā biežāk pa ielām, un tev noteikti pavērsīsies iespēja parādīt savu varonību dzīvē, nevis tikai virtuāli.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 23.05.2013. 13.15

    Uzbrukums notika gaišā dienas laikā un apkārt bija cilvēki, bet nevienam nebija drosme aizstāvēt upuri – visiem bija drosme izvilkt savu iphone un filmēt lai ieliktu youtube.

    Par mani nesatraucies – esmu aizstāvējis kad cilvēks apdraudēts. Ja visi iesaistītos tad nekā varonīga tur nebūtu.

    Atceraties – jebkurš no mums varētu būt upura lomā, tāpēc palikt malā, nozīmē pašam sev ieriebt.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 23.05.2013. 13.43

    Es spriežu par to kas šeit rakstīts, un te tāda informācija nebija.
    Viņam tur uzbruka labu laika brīdi, neviens vecis nemetās glābt.
    Tas ka tā sieviete gāja runāt ar tiem slepkavām protams dod cerību staru ka viss vēl nav zaudēts šai sabiedrībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > inta_s 23.05.2013. 13.46

    Viedokli, gribētu redzēt kā jūs mestos kādu glābt, ja tam glābjamajam divi gabali ar mačeti zāģētu galvu nost.

    Un otrs – tas rajons tak drīzāk ir pilns nevis ar upura aizstāvjiem, bet ar galvas griezēju līdzjutējiem. Tas tak dvieļa galvu un visādu sabiedrības atkritumu rajons pamatā.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 23.05.2013. 14.02

    Noskataties šo filmu: http://youtu.be/hWnAqFyaQ5s

    Jūs nesaprotat – ja jūs stāvēsit malā, tad tas būsit jūs kuram nākošo reizi griezīs galvu un kāds cits stāvēs malā. Karma strādā ļoti ātri.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > inta_s 23.05.2013. 14.22

    Teoretizējiet vien tālāk, viedokļa kungs. Palīgā var iet, ja ir reāla iespēja palīdzēt un reāli novērtējot iespējas. Ja kāds lien noziedzniekam ar mačeti klāt, bet pašam nav ne ieroču, ne arī ir apmācīts kaut cik aizstāvēties pret tādiem noziedzniekiem, tad ir jābūt pilnībā debīlam, lai iesaistītos kaut kādās fiziskas aizstāvības aktivitātēs.

    Pat pašaizsardzības labākie speciālisti iesaka no uzbrucēja ar nazi vislabāk ir bēgt un atzīst, ka lielā daudzumā gadījumu pat profesionālis tiks savainots, ja tam uzbruks ar nazi neprofesionālis. Filmās tikai smuki visus noliek pie vietas, dzīvē tā nenotiek.

    Cita lieta, ir palīgā saukšana, zvanīšana pēc palīdzības un cita veida palīdzības organizēšana.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 23.05.2013. 14.40

    Protams pastāv iespēja ka apkārt tur bija tikai sievietes, bērni un cita veida nespējīgie un tiem doties pašnāvībā būtu neprāts. Var jau būt. Bet esmu redzējis kā tēviņi ierāvušies klusē kad redz kādu apbižojam un izliekas neko neredzam, protams nākas pašam iesaistīties – bet nekā patīkama tur nav un vieglāk būtu bijis ja apkārtējie nevis noskatītos bet palīdzētu neitralizēt agresorus.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > inta_s 23.05.2013. 15.10

    > Viedokis_lv
    Paldies! – beidzot lasu vīra komentu.
    Iz pasenas vēstures. Darbības vieta 11. tramvajs, kas nāk no zvērudārza puses.Vagonā gandrīz visas vietas aizņemtas. Kompānija, jau krietnās burās, – četri tēvaiņi. Viens no tiem saknupis sēž. Pārējie trīs, cits citu nomainīdami, pieķeras pie augšējās stangas, un ar kājām – sēdošajam pa korpusu. Publikums skatās ārā pa logu: armijas kazarmu dzelzsbetona siena, kas skrien garām vagonam, ārkārtīgi saistoša. I šodien skaidri nezinu – kāpēc (vai nu skats bija pārlieku pretīgs, vai nelabumu uzsita doma, ka mans sīcis varētu redzēt manu zaķpastalību), iejaucos eksekūcijā. Ne tuvu neesmu Švarcenegers :-)), bet pietika pieiet „varoņiem” klāt, lai visi kļūtu rāmi kā jēriņi. Gandrīz vai jāsmejas – pat it kā atvainoties sāka.
    Nedomāju, ka vīri ar mačetēm būtu tendēti uz atvainošanos, taču cilvēku „neiejaukšanās politikai” vienmēr ir bijis un arī šodien ir milzīgs postošs spēks.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 23.05.2013. 15.23

    Ja ir grupa, tad ir jāneitralizē tā izšķiroši tas kuru redzi kā galveno – un visa grupa pašķīdīs. Un uzreiz ir jāsaprot vai ir vērts vest sarunas vai arī labāk izvēlēties pārsteiguma momentu – jāskatās pēc situācijas.
    Bet piekrītu viedoklim ka pašnāvnieki nevienam nav vajadzīgi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 23.05.2013. 10.46

Paši sēžam sūdos līdz ausīm, bet esam labākie rietumu dzīves analītiķi un experti. Zinam nekļūdīgi kas būtu darāms Zviedrijas policijai. Sovietiskums. Tie tur krievijā arī sēž mēslos, bet naski kritizēt tos rietumus no kuriem viņi grib tikai Guči, Rolexus un BMW arī adidas, bet ne rietumu kārtību. Būrja mglōju…..

+11
-9
Atbildēt

1

    janis17 > dace_ampermane 23.05.2013. 11.16

    Klejotāj, eksperti nekontrolētas imigrācijas posta jautājumos jau nu esam gan – daudz lielāki par zviedriem… Viņiem kā maziem kaķēniem acis tik tagad sāks vērties… Gan jau drīz sāks būvēt pieminekļus tiem, kurus šobrīd sēdina – vēsturē tādu piemēru ne mazums…

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 23.05.2013. 10.43

Lai dzīvo multikulturālisms, integrācija un saliedēšanās! Nepieļausim migrācijas ierobežošanu!

+9
-9
Atbildēt

1

    ilmisimo > kristaps_drone 23.05.2013. 11.11

    ..Rebellion leads to physical elimination in a communist régime and to social elimination in a liberal régime. Thus, the one and the other destroy creative individualism and popular roots, the very essence of mankind and its community….
    http://en.metapedia.org/wiki/Dominique_Venner

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.05.2013. 10.06

Sakarā ar notikumiem Zviedrijā hrestomātisku haiku uzcepis sarkanais āksts ar melnajiem nagiem Didzis Melbiksis:
“Cilvēki jauc imigrācijas politiku ar integrācijas politiku. Problēmas ar pēdējo nenozīmē, ka pie vainas ir imigrācija pati par sevi.”
21.05.2013 https://twitter.com/didzis_m/status/336789669675139073

Vēl līdz nesenajam laikam precīzi tādu pašu nostāju un ideoloģiju pauda gan Ēlertes “Diena”, gan viņa gara mantinieki, gan Aldermane, gan vēl citi.

Tagad Melbiksis izklausās tāds samērā vientuļš. Ak, jā, tomēr arī Nellijas Ločmeles savulaik vadītā Sorosa lapa politika.lv un Sorosa uzturētais “Providus” joprojām uztur to pašu ideoloģiju. Tā teikt, bērns (politika.lv, providus.lv) pāraudzis savus vecākus (Ēlerti).:)

+11
-11
Atbildēt

1

    kristaps_drone > Sanšains 23.05.2013. 13.17

    Melbiksis, tāpat kā Tvaika ielas pacienti, neapzinās, ka ir slims. Melbiksis ir slims ar neoliberasmu. VIņs ir izteikts neoliberastu smadzeņu skalošanas upuris – īpaši smags gadījums, kas tagad ar lielu entuziasmu piebiedrojies smadzeņu skalotājiem.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.05.2013. 09.55

Interesanti, ka “Ir” izvairās pieminēt pat vienas “Pussy Riot” dalībnieces pirms pāris dienām sākto bada streiku. Man šķiet, tam ir kāds sakars ar tuvajām vēlēšanām – nav ko lieki tracināt publiku, un varbūt galu galā pat vēl noskaņot pret “Vienotību”. Pietiek jau ar Viņķeles neprātīgo izmuldēšanos, ka pensijas neindeksēs.:)

Tomēr šāda klusēšana parāda arī to, ka “Ir” apzinās – publikai tās “Pussy Riot” lietas vispār derdzas, bet tā kā ideoloģiskais virsuzdevums principā nekur nepazūd, tad tas vienkārši jāpārceļ uz kādu vēlāku, piemērotāku laiku.

+12
-12
Atbildēt

7

    andris902 > Sanšains 23.05.2013. 18.18

    1. atver savu portālu un piepildi to ar sev vēlamām un interesējošām ziņām – pēc sirds patikas…Tavi domubiedri Tev noteikti sekos…
    2. neapmierina IR.lv – ir iespējas izteikties citur…
    3. kur un kad Viņķele teikusi, ka pensijas NETIKS indeksētas?…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 23.05.2013. 19.06

    zanE. Centīgākajām IR lasītājām:
    Pensiju indeksācija, kas iepriekš tika plānota šā gada rudenī, lielā mērā pašlaik atkarīga no finanšu grūtībās nonākušā uzņēmuma Liepājas Metalurgs, kuram valsts galvojusi kredītu, tā trešdien intervijā Latvijas Radio norādīja Labklājības ministre Ilze Viņķele (Vienotība). Diena.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.05.2013. 21.54

    …lno….pieņemu, ka latviešu valoda nav Tava dzimtā valoda…kļūda tulkojumā?…jo….Tevis citētajā tekstā NAV apgalvojuma, ka pensijas NETIKS indeksētas, kā to mēģināja interpretēt Haris….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 22.57

    Zane:
    Tevis citētajā tekstā NAV apgalvojuma, ka pensijas NETIKS indeksētas, kā to mēģināja interpretēt Haris…
    ================================
    Taisnība.

    Un tāpēc par “Vienotību” līdz šim balsojušajiem pensionāriem novēlu gaišu prātu, stingru muguru un dziļu elpu, cenšoties ADEKVĀTI INTERPETĒT šos Viņķeles izteikumus, kas pie viņiem nonāk caur masu mediju un pensionāra Siliņa interpretāciju! :):)

    Adekvāti – tas būtu tā:
    JA NOTIKS BRĪNUMS, un valstij nevajadzēs iegāzt LM vēl vairākus desmitus miljonu, tad pensijas tiks indeksētas.:)

    P.S.
    Bet, ja nopietni – man Viņķeles nesavaldāmās mēles nodarītais posts nemaz neiet pie sirds. Tas tiešām var nozīmēt reālus pazaudētus latviešu balsu procentus vai procenta daļas Rīgā un tātad Rīgas atstāšanu krievu rokās vēl vismaz četrus gadus.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.05.2013. 23.57

    …Hari…ja vēlies runāt nopietni, tad – vai Tev nerodas jautājums, kurš ir ieinteresēts interpretāciju pasniegšanā un bulterjera Siliņa uzrīdīšanā visu pensionāru vārdā?…kam tik svarīgi pensionārus izmantot par manipulējamām lellēm, kuras pat nesaprot par ko brēka sacelta, bet sašutums kāpj pāri malām…palaimējās dzirdēt “Krustpunktos” tiešajā ēterā pensionāru “telefonbalsis” – viens šūmējas par pensiju atņemšanu, otrs par pensiju nepaaugstināšanu, trešais par indeksāciju, ceturtais – lamā pašu bulterjeru Siliņu….
    ….ar Verzi manipulēja, tagad ar Siliņu….bet kājas aug no visneatkarīgākās avīzes pasaulē – atliek vien atminēties zaļzemnieku labklājības laikus ministrijā, kad viss bija tik klusi, mierīgi un svētlaimīgi, pat izkūpējušie pensiju fondam paredzētie miljoni Latvijas kuģniecībā nevienu neuztrauca un neinteresēja….
    …nē, Hari, nevis mugurkauls vajadzīgs, bet vēss prāts nepieciešams….

    P.S. ….par Viņķeles nesavaldāmo mēli – zini, man tieši šķiet simpātiski, ka beidzot ir viens ministrs, kurš runā tiešu valodu…tas nepatīk un tracina tos, kuri pieraduši pie “diplomātiskas” salmu kulšanas…sabiedrībai patīk pasakas, bet…vai tad no tā vecuma vēl izauguši neesam?….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 24.05.2013. 08.11

    Zane – Par Vinķeli jau pārdomas te brīdi atpakaļ uzrakstīju. Vien maza piebilde par tēmu – ” P.S. ….par Viņķeles nesavaldāmo mēli – zini, man tieši šķiet simpātiski, ka beidzot ir viens ministrs, kurš runā tiešu valodu…tas nepatīk un tracina tos, kuri pieraduši pie “diplomātiskas” salmu kulšanas…sabiedrībai patīk pasakas, bet…vai tad no tā vecuma vēl izauguši neesam?…. ” – Vinķele visa starpā ir politiķe ,kas pārstāv savu partiju un līdz ar to arī izsakoties par lietām to nedrīkst aizmirst. Šādi nepārdomāti teksti it sevišķi pirms vēlēšanam var labi iezāģēt , jo vēlēt jau pārsvarā iet tā sabiedrība , kurai patīk pasakas … Kaut kā arvien sāku sliekties domāt, ka Vinķeles teksti nav nejauša izmuldēšanās …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 24.05.2013. 08.38

    …Klusais….nu-ū, neesmu dzirdējusi, ka Tev pret kādu no sievietēm – politiķēm nebūtu kritiska attieksme….. :)

    ….sabiedrībā pierasta “ausu glaudīšana” un tie, kuriem skarbāka valoda – tie krustā sitami….oi, kļūdījos!….izņēmums bija Sudraba, kuras “skarbā” valoda un valdības nemitīgā kritika – bija tīkama pensionāriem un kā medus ne vien uz ausīm, bet arī smadzenēm…..

    ….ja paanalizējam Viņķeles teikto, tad neko aplamu vai bīstamu sabiedrībai viņa nav pateikusi….tālākais jau atkarīgs no “sagatavoto speciālistu” komandas interpretācijas spējām, tā teikt – tautas modrās acs – un teikto apaudzējot, papildinot, iztulkojot un pasniedzot sabiedrībai no visneatkarīgākajiem un objektīvākajiem medijiem pasaulē….

    ….cik labi būtu, ja sievietes atgrieztos pie 3K pienākumiem, bet vīrieši varētu piepildīt sevi nesājot ministru portfelīšus un viņu vienīgā atbilde būtu – mēs pie tā strādājam, tas jāizsver, jādiskutē, jāapspriež, un….ministram taču nav nekādas ietekmes un tiesību iejaukties pārraugāmās ministrijas darbā (piemērs – Tieslietu ministrija)…. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.05.2013. 09.55

Vēl jau šis tas noticis pēdējās dienās. Gan Fretkas pieminētās dedzināšanas Zviedrijā, gan pašnāvība Parīzes Dievmātes katedrālē, protestējot pret Francijā nupat pieņemto likumu par pediņu laulībām, kas turklāt paredz iespēju adoptēt bērnus.

Breivīks, redzēdams, ka “tolerantais”, bet īstenībā īpaši neiecietīgais kreiso vairākums negrasās ņemt vērā SAVU cilvēku, SAVAS valsts iedzīvotāju domas un vēlmes, nolēma pievērst uzmanību, nošaujot citus.

Dominiks Venērs rīkojās gluži citādi – nošāva sevi, bet ar to pašu nolūku.

Breivīka gadījumā viņa pastrādātā šausmīgums bija labs iegansts, lai politiku nosakošie JOPROJĀM IGNORĒTU vienas sabiedrības daļas domas, lai joprojām turpinātu neprātīgo imigrācijas politiku.
Bet Venēra gadījumā taču tāda iegansta nav – tad varbūt notiks ieklausīšanās cilvēkos? Notiks diskusijas?

Francijas pediņu laulību likums tika pieņemts ar balsu pārsvaru. Bet, piemēram, tā paša sociālistu Olanda ievēlēšana bija izšķiroši atkarīga no… musulmaņu balsīm. Olands kopumā saņēma par 1,1 miljonu vairāk balsu nekā Sarkozī, bet no 2 miljoniem balsojušo musulmaņu, pēc aptaujām spriežot, vismaz 1,7 nobalsoja par Olandu.
http://www.gatestoneinstitute.org/3064/muslim-voters-europe

Tātad ar šo svešinieku balsīm Francija vienā rāvienā tika padarīta par kārtu “progresīvāka”, kaut gan ticams, ka musulmaņi nebūt nav nekādi pediņu mīlētāji – pret Sarkozī balsoja tāpēc, ka viņš nosacīti bija pret imigrāciju un imigrantiem.

+17
-13
Atbildēt

29

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 10.20

    Ja tu, faktiski, attaisno Breiviku, vismaz, izproti viņu, tev jāataisno arī tie šahidi un visi pārējie islama teroristi.
    Tu domā, ka viņš, redz, tikai gribēja pievērst uzmanību Eiropas islamizācijai, tie musulmaņu radikāli ar tiem sprādzieniem taču arī kam tur pievērš uzmanību, tad jau tev vajadzētu izprast arī viņus?

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 10.32

    Dzeris –

    Jā, es domāju, ka viņu paustais ir jāpamana un jāizdara vairāki secinājumi.

    Pirmkārt, jāpārtrauc imigrācija Eiropas valstīs.
    Otrkārt, jāpārtrauc vai vismaz jāierobežo svešo, pret Eiropas pamatiedzīvotājiem vērsto kultūru atražošana Eiropā.
    Treškārt, jāpārtrauc “lāpīt pasaule” Afganistānā, Irākā un citos sirseņu pūžņos. Kaut gan visiem tiem procesiem “pasaules lāpīšana” bieži vien ir tikai fasāde. :)

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    lismanis > Sanšains 23.05.2013. 10.44

    Haris, bet ko tu īsti piedāvā? Parafrāzējot tevis rakstīto – Latviju latviešiem? Jeb kā?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 10.53

    Svins –

    Neizvēršot atbildi: bet kā gan citādi?:)

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 10.55

    Atražošana jau nav apturama, jo imigrantu aprindās dzimstība daudz lielāka, imigrāciju it kā cenšas apturēt, bet, maz izdodas, drīzāk jau kādi stingrāki likumi grautiņu rīkotājiem, utt., un lkuma pārkāpēju tūlītēja izsūtīšana uz etnisko dzimteni.
    Bet, tas ir kreiso elektorāts, kreisajiem nav izdevīgi ar tiem cīnīties.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 23.05.2013. 11.13

    Esmu kategoriski pret teroru, kā politiskās cīņas metodi, bet pēdējie notikumi GB un SWE aizvien vairāk liek kaut nedaudz izprast tā norvēģu čaļa motīvus…

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Sanšains 23.05.2013. 11.13

    Opā, izrādās, Iesalnieks nav vientuļš Breivīkiešu klubā Latvijā. Vēl viens atradies, anonīmiķis gan.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 23.05.2013. 11.16

    “Latviju latviešiem? Jeb kā?” – vai ir kādi iebildumi pret latvisku Latviju?

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 11.19

    Vikmanis –

    Nu, tad steidzieties pavēstīt to savu virtuālo, bet neanonīmo draugu lokam – par pilsonības tirgošanu notiesātajam Zellim; nepilsoņu vēlēšanu tiesību entuziastei Procevskai; karojošajai lesbietei Garinai; hiperaktīvajam daudzbērnu ražotājam Gasūnam, kurš pat pēc teoloģijas izstudēšanas “tā arī nesaprotot, kas tās tradicionālās vērtības tādas ir”; 1. maija demonstrantam Melbiksim, kura vecmāmiņa Sarkano Armiju 1940. gadā esot sagaidījusi ar ziediem!:):)

    Zīmīgi, ka mūslaikos šādi dīvaini margināļi un pat nelieši (Zellis) ar savu īsto vārdu publiskajā telpā jūtas pavisam komfortabli.

    P.S.
    Melbiksis:
    “Klausos LR1. Vai LV voluntāri iestājās PSRS. Nezinu – vismaz mana vecmāmiņa padomju kareivjus esot ar puķēm sagaidījusi.”
    06.03.2013 https://twitter.com/didzis_m/status/309347592507117568

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 11.32

    “Latviska Latvija” un “Latvija – latviešiem” nav identiskas lietas.
    Un kādi tādi motīvi var būt attaisnojums 60 nevainīgu bērnu nogalināšanai, izņemot paša narcisismu, ksenofobiju, un citas psihes novirzes?
    Izskatās, VL atradusi sev jaunu karogu ar Breivika portretu?
    Paši, vispār, sajēdzat arī, ko runājiet?

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 11.38

    Dzeris –

    Neesmu nedz VL, nedz TB/LNNK, nedz NA biedrs.

    Un nav runas par ATTAISNOŠANU. Par motīvu izpratni gan varbūt.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 11.44

    Tam nav nozīmes, jebkurā gadījumā, kā var “izprast” cilvēku, kurš nogalina desmitiem bērnu, man nav saprotams, bet, tagad jūs esat trīs, kas to neslēpj – Iesalnieks, Aivarsk un tu.
    Un te, cik noprotu, tie spridzinātāji, liberāļi, un seks. minoritātes tev ir vienādi ļaunumi, tas ir kruti.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Sanšains 23.05.2013. 11.45

    Harim – mani vienmēr ir jūsminājis Didža uzvārds!
    Kāda burvīga, gandrīz dievišķa (kreacionistiska) sakritība: Melbiksis!

    Nez vai Didža vecmāmiņa (tā, kas tankus ar ziediem sagadīja) arī “nāk pa Melbikšu līniju”? Izskatās, ka varētu nākt gan…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    lismanis > Sanšains 23.05.2013. 11.50

    Ciniķis – nē, man nav nekas pret latvisku Latviju, bet rodas jautājums, ko darīt ar tiem krieviem un ne tikai, kuri arī šeit dzīvo?

    Un tas pats jautājums arī Harim – mums Latvijā ir liels krievu un citu tautu īpatsvars. Ko tavuprāt mums ar viņiem “darīt”? Ja Latvija ir tikai latviešiem, tad krieviem (un citiem) … vai viņi neiznāk tādi kā otršķirīgi iedzīvotāji? Man tomēr liekas saprātīga cilvēku vienlīdzības ideja. Es piekristu priekšlikumiem ierobežot imigrāciju attiecībā uz nākotni, utt., bet kā “būt” ar esošajiem? Ierobežot, kontrolēt?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 11.51

    Dzeris –

    Arī man, uzzinot par kādu baismīgu noziegumu, gluži dabiski, pirmā reakcija ir, ka slepkava droši vien ir “slims” vai “traks”. Tomēr, manuprāt, tā nav gandrīz nekad.
    Arī Breivīks, pēc visa spriežot, ir bijis racionāls, plānot- un spriestspējīgs.

    Vai redzējāt tos vakardienas slepkavas Londonā? Viens bija nofilmēts uzreiz pēc slepkavības, vēl asiņainām rokām. Manuprāt, izskatījās absolūti racionāls un “sakarīgs”.

    http://www.youtube.com/watch?v=UQs7HBalKgk

    Viņš pat sākumā “atvainojas par to, ka sievietes bijušas spiestas būt liecinieces notikušajam”, piebilstot, ka “viņu zemēs” sievietes ir spiestas redzēt to pašu. Kādā nozīmē šis slepkava ir “trakāks” par jebkuru karavīru īstas karadarbības zonā?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 12.00

    Ārēji racionāla uzvedība ne vienmēr liecina par to, ka kaut kas nav sagājis uz īso smadzenēs, bieži vien tā novirze skar tikai zināmu sfēru.
    Kaut, šaubos, ka “racionāl izplānotu” nevainīgu cilvēku nogalināšanu var vērtēt kā adekvātu un racionālu rīcību.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 12.02

    Svins –

    Ko darīt ar šeit esošajiem krieviem?

    Pamazām (a) “izspiest”, pieņemot likumus, kas vidi padara komfortablu latviešiem/nekomfortablu krieviem un (b) asimilēt – vispirms tur, kur tas ir reāli jau tagad (mazpilsētas, lauki), vēlāk, pēc pāris paaudzēm – arī lielajās pilsētās.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 12.33

    Pelēkais Vilks –

    Man tomēr nav skaidra tā etimoloģija – “Melu bikses” vai “Mellas bikses”.:)

    Principā jau tas būtu gluži jauks, latvisks uzvārds. Žēl tik, ka tas īpašnieks tāds..

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 23.05.2013. 12.40

    svins: “…mums Latvijā ir liels krievu un citu tautu īpatsvars.”
    _________________

    Šis ir stereotips. Nav citu tautu īpatsvars liels. Gandrīz visi baltkrievi un ukraiņi ir pārkrievojušies, tāpat kā Latgales poļi (pretstatā Zemgales poļiem). Tātad faktiski – visi ir krievi, vēl precīzāk – krievu paveids “russkojazičnije” jeb “sovoki”. Sovoki tādēļ, ka neviens normāls krievs (tādu laikam ir dikti, dikti maz) neuzskatīs par normālu sevi saukt par krievvalodīgo, tāpat kā sevi par krievvalodīgo nedēvēs neviens normāls citas tautas pārstāvis. Tātad liels ir tikai krievu īpatsvars un jārīkojas ir kā Haris aprakstīja – izspiešna un asimilēšana.

    Tas lēnām jau notiek. Lielākā daļa aizbraukušo ir krievi, tāpat krieviem ir mazāka dzimstība un īsāks mūza garums, un arī visos reģionos, kur latviešu ir vairāk, notiek krievu latviskošanās (asimilēšanās), bet par nožēlu – krieviskajos rajonos notiek pretējais. Te daži linki, ar īsiem tekstiem, datiem un uzskatāmām kartēm:

    http://ritvars.wordpress.com/2013/03/25/valodas-latvija-kas-palicis-bez-krievu-un-bez-latviesu/ – Valodas Latvijā: kas palicis bez krievu un bez latviešu
    http://ritvars.wordpress.com/2013/01/28/valodas-latvija-izvietojums/ – Valodas Latvijā: izvietojums
    http://ritvars.wordpress.com/2013/02/04/valodas-latvija-latviesi-un-latviesu-valoda/ – Valodas Latvijā: latvieši un latviešu valoda
    http://ritvars.wordpress.com/2013/03/20/valodas-latvija-krievi-un-krievu-valoda/ – Valodas Latvijā: krievi un krievu valoda
    http://ritvars.wordpress.com/2013/05/21/latviesi-dzivo-divus-gadus-ilgak-neka-krievi/ – Latvieši dzīvo divus gadus ilgāk nekā krievi
    http://ritvars.wordpress.com/2013/05/20/latviesu-dzimstiba-ir-par-16-augstaka-neka-krievu/ – Latviešu dzimstība ir par 1/6 augstāka nekā krievu
    http://ritvars.wordpress.com/2013/05/13/dabiska-kustiba-darbojas-latviesu-laba/ – Dabiskā kustība darbojas latviešu labā
    http://ritvars.wordpress.com/2013/04/05/valodas-latvija-cik-parkrievo-viens-krievs/ – Valodas Latvijā: cik pārkrievo viens krievs
    http://ritvars.wordpress.com/2013/04/04/valodas-latvija-parkrievosanas-apmeri-neatkariga-latvija/ – Valodas Latvijā: pārkrievošanas apmēri neatkarīgā Latvijā
    http://ritvars.wordpress.com/2013/03/22/tris-svarigi-jautajumi-par-partautosanu-kadam-jabut-latviesu-ipatsvaram-lai/ – Trīs svarīgi jautājumi par pārtautošanu: kādam jābūt latviešu īpatsvaram, lai…

    Un zemāk tajā pat blogā vēl ir daudz – par katru no Latvijas lielākajām tautām atsevišķi un vēl daudz kas interesants – http://ritvars.wordpress.com/

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 23.05.2013. 13.14

    >svins
    “nē, man nav nekas pret latvisku Latviju, bet rodas jautājums, ko darīt ar tiem krieviem un ne tikai, kuri arī šeit dzīvo?” – ļoti elementāra atbilde: pie tā, ko uzrakstīja Haris, īpaši nespiežot uz asimilāciju, bet uz ļoti mērķtiecīgu darbību repatriācijas organizēšanā, sadarbība ar krievijas guberņām, kas jau tagad aicina tautiešus mājās, repatriācijas popularizēšanā, atbalstīšanā un organizēšanā. Daudz lielāka jēga būtu nevis naudas iegrūšanā pareksa un tagad arī Liepājas metalurga žīdu glābšanā, bet okupantu un civilokupantu repatriācijas atbalstīšanā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 23.05.2013. 13.23

    Redz nu – “Īrijas okupants” atkal pataisīts par nulli :)
    Nez kurš to izdarījis?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 13.24

    Laikam jau, tie murgainie sapņi par DDD nekad nebeigsies, kaut, visiem skaidrs, ka laiks būtu to aizmirst, tas ir absolūti nereāli un nevajadzīgi.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zane_linina > Sanšains 23.05.2013. 13.35

    esmu bijis Woolwich, London.. baltos cilvēkus tur lielā pūlī uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2013. 14.10

    Tretjakoff –

    Slavenais komiķis Džons Klīzs (Monty Python, Fawlty Towers) par Londonu:

    http://www.youtube.com/watch?v=JU38OEUxAcE

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 23.05.2013. 14.52

    dzeris49 Tam nav nozīmes, jebkurā gadījumā, kā var “izprast” cilvēku, kurš nogalina desmitiem bērnu, man nav saprotams, bet, tagad jūs esat trīs, kas to neslēpj – Iesalnieks, Aivarsk un tu.
    ________________________________________________________
    Klausies, tu!!!
    Proti lasīt??????????
    Cik latviešu bērnu nomira Sibīrijā un pa ceļam uz to?????
    Cik latviešu bērnu gāja bojā kara laikā (latvieši to karu neizraisīja)??????
    Cik bērnu gāja bojā vai palika bez vecākiem 9.11???
    Atminies tos visus un neizdali vienus, kā īpašākus un viņu slepkavas, kā vairāk vai mazāk nosodāmus, kā citus.

    Es ticu, ka šos divus un arī citus radikālos islāmistus Lielbritānija tiesās atbilstoši likuma bardzībai.
    Kad mēs sagaidīsim taisnu tiesu pār tiem, kas slepkavoja Latvijā????
    Šiem noziegumiem NAV noilguma. Mēs pat to ideoloģiju, kas 9.maijā tiek slavināta nevaram nosodīt tādu idiotu, kā dzeris49 dēļ! Kuri apgalvo, ka “šie cilvēki jau nav vainīgi”! Viņi ir gan vainīgi, jo pauž savus antivalstiskos uzskatus, sēj naidu un SVIN un priecājās par to, ka ir noslepkavojuši miljoniem cilvēku!!! Viņi izjūt kopību ar šiem tiešajiem slepkavām. spasibo ģedu za pobedu!

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 23.05.2013. 14.56

    “kaut, visiem skaidrs, ka laiks būtu to aizmirst, tas ir absolūti nereāli un nevajadzīgi.” – precīzi manas domas par saliedētību un integrāciju.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 23.05.2013. 15.09

    Iedzer bolderiānus un nomierinies.
    Kāds Breivikam sakars ar totalitāro režīmu noziegumiem?
    Staļina represijas attaisno Breiviku?
    Ko tu te taisies tiesāt, te ir kādi, kas tās represijas veica?
    Absolūti neadekvāti spriedumi.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 23.05.2013. 21.15

    dzeris49 Iedzer bolderiānus un nomierinies.

    ____________________ dzerim49 gaļoperidols beidzies. Tik vien i kā paša vajdzībām.

    Izsīkst pat visbagātīgākie uzkrājumi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Sanšains 27.05.2013. 11.10

    roberts_j svins: “…mums Latvijā ir liels krievu un citu tautu īpatsvars
    ===========
    Tā vēl nav problēma.
    Problēma ir tā, ka mums ir pārāk smags, koncentrējies un dažviet stratēģiski blīvs “Padumjo Savienības” mantojums.

    Daudziem Atmodas reliktiem bij skaidrs, ka “Padumjo Impērijas” restaurācijas cīņas epicentrs izvērsīsies tieši Latvijā.

    Bet latviets jau ieradis notērēt savu balstiņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 23.05.2013. 09.16

Kas ir terorists?
http://youtu.be/wpifclvMEOE

0
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 09.00

Nezin kā citus, mani vairāk šokēja nevis pats noziegums, bet tas, ka tie kropļi tur ālējās 20 minūtes, bet pūlis tikai bolīja acis un pat filmēja!!

+13
-1
Atbildēt

17

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 11.02

    Ko citu tu darītu “acu bolīšanas” vietā? Atliek tikai divi varianti: 1) ātri aizmūkt no turienes vai 2) mesties virsu tam cilvēkam ar diviem nažiem un asiņainām rokām. Kurš variants ir tavs?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 11.13

    :agrunte
    999 piezvanīt tā kā jau nu dukai būtu jāpietiek, ne?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 11.13

    Lielbritānijā, atšķirībā no ASV, privātpersonām nav ļauts brīvi iegādāties ieročus, tādēļ garāmgājējiem nebija pat teorētiskas iespējas šos muslimus nošaut. Taču, visdrīzāk, šis Londonas rajons ir muslimu un nēģeru okupēts, tādēļ publika skatījās uz savējo “varoņdarbu”.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 11.19

    Noteikti piezvanīja uzreiz desmitiem cilvēku, pirms “bolīt acis”. Rietumos cilvēki vienmēr aktīvi izsauc policiju. Vai tev ir cita informācija šajā gadījumā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 11.37

    :agrunte
    Tev ir versija, kāpēc policija uz notikuma vietu vilkās 20 minūtes?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 12.30

    Katrā ziņā, ne tādēļ, ka cilvēkiem “nebija dukas” piezvanīt.
    Arī ši bilde par dukas trūkumu nemaz neliecina.
    http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/5/23/1369294763870/Woolwich-attack-woman-tal-001.jpg
    Bez tam, “gandrīz pēc 20 minūtēm” ieradās “bruņotā policija”, nevis vienkārši “policija”. Parasta policija Anglijā nav bruņota. “The two men remained on the scene until ARMED police arrived up to 20 minutes later.” Mana versija – parasta policija ieradās ātri, pēc dažām minutēm, un tad dažas minūtes “iepazinās” ar situāciju, un tad izsauca bruņotu policiju, un tā ierādās vēl pēc dažām minutēm.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 12.42

    :agrunte
    Un par ko tā liecina? Nē, nudien, gribētu dzirdēt tavu versiju!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 12.49

    Kas tieši? Bilde? Par dukas netrūkumu. Neticu, ka tai sievietei bija bail no drošā attālumā ieklabināt 999 savā telefonā. No kā tur baidīties? Nudien tava versija man liekas arvien dīvaināka. Drīzāk bij. PSRS valstīs cilvēki ir kutri policijas izsaukšanā, nevis Rietumeiropā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 12.55

    :agrunte
    ši bilde par dukas trūkumu nemaz neliecina
    ——————-
    Pēc kā tu par to spried, pie joda!!?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 13.10

    agrunte –

    Vakar diezgan ilgi skatījos BBC tiešraidi par visu šo. Mans iespaids: tie divi nēģeru islāmisti plānoti noslepkavoja vienu cilvēku un vēl kādu slepkavot pat negrasījās – viņi tieši vēlējās, lai aculiecinieki viņus filmē un pat aprunājas ar viņiem, lai viņi pēc iespējas plašāk un skaļāk varētu nodot savu vēstījumu. Starp citu, arī Breivīks taču pat necentās pretoties policijai – viņa plānos bija gūt pēc iespējas lielāku publicitāti.

    Tāpēc tur redzamā sieviete, visticamāk, nedz faktiski bija apdraudēta, nedz arī tāda jutās.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 14.59

    Hari, šeit ne par to ir domstarpības. Vai tad tu neredzi šeit pretrunu:
    stāvēt pretī reliģiozam fanatiķim, kuras ir asiņains nazis rokās, viņa nebaidās, bet izsaukt maliņā policiju no sava mobilā viņai nav dukas, un tāpēc policija ilgi neatrabuc. Blēņas kaut kādas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 15.53

    agrunte –

    Nu jā, nav īsti skaidrs, kāpēc tā policija kavējās. Maz ticams, ka neviens (!) no daudzajiem lieciniekiem neizsauca uzreiz.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 17.06

    :agrunte
    Varu dot citu versiju, kā tā sieviete nonāca pretī melnajam ar asiņainu nazi;

    – Eu tu, neticīgā kuce, ko bolies, mudīgi šurp!
    – Es?
    – Jē, tu! Skriešus!!! Tu ko, padauza, bez lakata un vēl viena vazājies!! Tagad velc ārā telefonu un filmē!
    /stāsta par to, cik Allāhs liels, utt., utjp./

    Ja taisnība ir tev, tad noņemtu cepuri šīs sievietes priekšā!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 17.34

    Morgenstern, ja tevi interesē šīs sievietes personība un motīvi, tad šeit ir vesels video ar viņas stāstu. Pats gan noskatījos tikai nepilnu minūti.
    http://www.guardian.co.uk/uk/video/2013/may/23/woman-confronted-alleged-woolwich-attacker-video

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 18.05

    :agrunte
    Jā. Man nebija taisnība.. Visu cieņu Ingridai!

    P.S. Ne tik bieži gadās, ka prieks par savu maldīšanos:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 20.14

    morgenstern –

    Cieņa Jums, ka atzīstat savu maldīšanos.

    Ingrīda man nešķita nekas īpašs. Sākumā viņa pat nebija sapratusi, kas notiek, un tā nu piegājusi tuvāk. Tad viens no nēģeriem viņai teicis: es nogalināju to vīrieti. Tad viņi parunājušies, bet sarunas beigās pamanījusi, ka autobuss, ko viņa gaidīja, taisās braukt prom bez viņas, tāpēc atvadījusies un aizsteigusies uz autobusu.

    Dīvaini – neradās iespaids, ka viņa kaut uz mirkli būtu bijusi nobijusies, un ka šīs bailes viņai būtu nācies arī pārvarēt, vai arī ka viņa pārdzīvotu nogalinātā likteni. Tāpēc nekādu “varonību” tur nespēju saskatīt. Un tāpēc arī izpaliek mana “visa cieņa” viņai, ko šoreiz veltu Jums.:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 22.34

    :Haris
    Paldies, Hari:) Viss jau it kā saprotams: naži, gaļas cirvīši utt. Tomēr tie trulā ziņkārībā stāvošie ļaužu bariņi makten atsita zālēdājus. Ingrīda starp tiem vienīgā izturējās kā cilvēks..

    Jā, par bailēm – dažiem cilvēkiem kritiskās situācijās bailes izzūd, iespējams arī Ingrīdai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 23.05.2013. 08.57

    Sanšains > Kaspars Špūle 23.05.2013. 11.14

    Tai pašā “local.se” pirms pāris dienām – tieši grautiņu laikā – parādījās raksts, kur stāstīts par “Multikulturālisma centra” (droši vien kāds providusveidīgs NVO) iniciatīvu, kas paredz uzsvērt, ka “zviedrisks” nenozīmē “baltais” (eiropietis).

    “Swedishness must be split from being white”
    http://www.thelocal.se/48022/20130521/#.UZ3Nekp0bDl

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

ligakalnina 23.05.2013. 08.34

Ja jau Lielbritānijā imami mošejās drīkst atklāti sludināt rietumiem naidīgu ideoloģiju, saņemot dāsnus valsts pabalstus, un zombēt tādus pašus uz pabalstiem dzīvojošos bezdarbniekus, var tikai pabrīnīties, kāpēc tādu terora aktu nav daudz vairāk.
Un kas Zviedrijā notiek ar Somālijas “bēgļiem”, noziegumu, sevišķi izvarošanu skaits pieaudzis vairākkārtīgi, bet, par to pat rakstīt esot aizliegts.
Nu jau ir pilsētu rajoni, kur pat policija baidās braukt, toties staigājot “islama patruļas”, kas soda sievietes, kas “nepienācīgi” apģērbtas, utt.
Te nu ir piemērs, kā pat vislabākos jēdzienus, kā toleranci un politkorektumu, var novest līdz absurdam.
Bet, tas ir kreiso partiju elektorāts, tāpēc pāri tiem darīt nedrīkst.
Pat izsūtīt nedrīkstot, jo dzimtenē daudzus gaida smagi sodi, tur viņus uzskata par radikāliem un teroristiem, tas nebūs humāni.
Un tas, ka islams nav tikai reliģija, sen skaidrs, islams ir sab. iekārta, dzīvesveids, politskā iekārta, pie kam ļoti agresīva, dabiski, islami ir dažādi, bet, tas jau neattaisno tos radiāļus.
Bet, gan jau tūlīt uzradīsies kādi kreisie politiķi, kā notika Kanādā pēc to čečeņu terorarkta, un sāks birdināt asariņas par nabaga teroristiem, kas, īstenībā, vainīgi neesot, vainīga sabiedrība, kas viņus par tādiem pataisījusi.
Un obligāti stingri jāizmeklē policijas darbs, vai tik policija nav pārsniegusi savas pilnvaras un pielietojusi nepamatotu spēku, kad viņus sašāvusi, daudzām t.s. ctb. aizstāvju organizācijām, kas specializējušās uz noziedznieku un teroristu aizstāvību, atšķirībā no īstām ctb. organizācijām, būs liels darbs.
Nu, acīmredzot, sodu jau saņems, pie kam milzīgi nežēlīgu, līdzīgu Breivikam – sēdēs labiekārtotā kamerā, ar internetu, un visu pārējo, neatceros, baseins tur viņam bija vai nebija.

+20
-4
Atbildēt

27

    dace_ampermane > ligakalnina 23.05.2013. 08.47

    par to tu dzeri vari pilnīgi neraizēties, vari gulēt mierīgi kamēr mūsu Latvijā ir krievu/sovietu mentalitāte, kur mellais var dabūt pa koko tikai par to ka viņš ir mells un pediņus var izlamāt ne tikai maskačkā, bet arī IR portālā, kā saka dziesmā: Tev latvietei nav jābaidās jo upmalā stāv utainais [un ombross]

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    tuba76 > ligakalnina 23.05.2013. 09.42

    Malme ir no tām zviedru pilsētām, kur koncentrējas lielākais skaits imigrantu un kura arī izceļas ar imigrantu apvidiem raksturīgajām problēmām. Kas protams ir loģiski. Arī grautiņi visbiežāk notiek Malmē. Kad uzzināju, ka Eirovīzija notiks Malmē – nenoliegšu, ka domāju – kā kārtības sargātāji nodrošinās, ka kāds nemēģinās izmantot pasaules mēdiju koncentrāciju kā politisku ruporu ekstrēmiskiem uzskatiem. Dzirdēju interviju ar atbildīgo policijas pārstāvi, kur žurnālisti uzdeva tieši tādus jautājumus. Policijas pārstāvja miers un pārliecība par to, ka viss būs labi, šaubas patiesībā nemazināja – drīzāk modināja neticību un bažas par naivumu. Kaut man ir neliela pieredze no tā, cik nopietna un atbildīga ir zviedru policija šādos gadījumos. Bet tad viņš pateica teikumu, kas bažas nodzēsa gandrīz pilnīgi – uz ielām Malmē Eirovīzijas dienās ir daudz pieaugušo – kad pieaugušie ir starp jauniešiem, tad jaunieši ir mierīgāki. Arī Stokholmas priekšpilsētā Husbijā pēdējo dienu grautiņi pierāvās, kad naktī savas gaitas uzsāka nattvandring – nakts staigāšana, ko veic brīvprātīgie pieaugušie – bieži vecāki. Kuru galvenais mērķis ir atrasties vietās, kurās mēdz pulcēties jaunieši, uzklausīt, runāties, uzturēt dialogu un palīdzēt vajadzības gadījumā. Bez liekas moralizēšanas, bet ar daudz cilvēcības.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 10.15

    Jums, Vita, Zviedrijā tā “nattvandring” noteikti ir labāk izprotama, bet mani, godīgi sakot, pārsteidza Stokholmas policijas pārstāvja paziņojums aģentūrai TT par to, ka policija esot mainījusi taktiku nemieros, kas ilgst jau ceturto nakti no vietas, un vairs nereaģējot uz dedzināšanām, kas “neesot bīstamas”.
    Kā lasu, šai taktikai ir rezultāti – ja jau policija nereaģē uz “parastu” dedzināšanu, tad sāk dedzināt policijas iecirkņus…
    http://svenska.yle.fi/artikel/2013/05/23/polisen-byter-taktik-da-upploppen-i-stockholm-fortsatter

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > ligakalnina 23.05.2013. 10.17

    > dzeris49: “Lielbritānijā imami mošejās drīkst atklāti sludināt rietumiem naidīgu ideoloģiju”

    Vai Jūs pats nemanāt, ka esat nedaudz nekonsekvents? – pats taču ne vienu reizi vien IRšiem atgādinājāt, ka demokrātiskā sabiedrībā visi viedokļi ir respektējami, ka iestāties pret ekstrēmu viedokļu paušanu ir absolūta tumsonība? Jā, Jūs pieminētajā situācijā imams taču tiksi SLUDINA, tātad viss kārtībā, taču vai Jums nešķiet, ka no vārdiem līdz darbiem mēdz būt tikai viens ļoti sīks solītis? – viens sēj sēklu, otrs ķeras pie ideoloģijas īstenošanas. Arī ar līdzekļiem, kas normālā sabiedrībā nav pieņemami. Lai gan… ko nu kurš uzskata par normālu sabiedrību.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ligakalnina 23.05.2013. 10.27

    :fretka
    nereaģē uz “parastu” dedzināšanu
    —————-
    Kā to saprast? Tagad policija un ugunsdzēsēji reaģēs tikai uz dzīvojamo ēku dedzināšanu, bet mašīnas un šķūnīšus tikai kaut kad iegrāmatos?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 10.41

    > morgenstern
    Pielinkotajā ziņā Stokholmas policijas pārstāvis vēstī Zviedrijas preses aģentūrai TT, ka tagad policija centīšoties izvairīties no tiešas konfrontācijas ar jauniešu bandām. Mazāki ugunsgrēki, kas neesot “bīstami”, netikšot dzēsti, jo tiekot izraisīti, lai pievilinātu policiju.
    Kopš plkst. 18.00 trešdienas vakarā Stokholmas ugunsdzēsēji esot izsaukti uz 80 ugunsgrēkiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 10.42

    ciniitis – laikam, es neprecīzi izteicos.
    Nevis sludina naidīgu Rietumiem ideoloģiju, bet, bieži vien, atklāti aicina cīnīties pret “neticīgajiem”, aicina uz vardarbību, sludina, ka nogalināt neticīgos nav nekāds grēks, un tādā garā.
    Ideoloģiju, dabiski, sludināt drīkst jebkuru, vārda brīvība pāri visam, aicināšana uz vardarbību ir pavisam kas cits.
    Kaut, Anglijas tiesas arī to tulkojot kā vārda brīvību, un tos imamus attaisnojot.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ligakalnina 23.05.2013. 10.57

    :fretka
    Nu jā. Ja pareizi saprotu Zviedrijas likumdošanu, tad automašīnas īpašnieks, kurš viņa īpašuma dedzinātājus atskaldītu ar beisbola nūju, dabūtu bargi sēdēt;)

    Varbūt tā vieta, kur es dzīvoju nav pati labākā uz zemeslodes, tomēr tādi dedzinātāji še atrautos pa pilnu klapi..

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 23.05.2013. 11.10

    dzeris49: “Lielbritānijā imami mošejās drīkst atklāti sludināt rietumiem naidīgu ideoloģiju” – tieši to pašu dara krievvalodīgie okupanti un civilokupanti Latvijā. Tāpēc, dzeri, būsim konsekventi – ja atbalsti šādu krievvalodīgo rīcību Latvijā, nenosodi muslimus Lielbritānijā. Jābūt vienādi tolerantiem pret visiem!

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    tuba76 > ligakalnina 23.05.2013. 11.11

    fretka, to dzirdēju rīta ziņās – par taktikas maiņu. Kā es dzirdēju zviedru ziņās taktikas maiņa bija domāta tā, ka policija ir sapratusi, ka dedzināts tiek, lai provocētu policiju. Policija pielieto ofensīvāku taktiku,cenšoties apcietināt lielāku skaitu nemiera cēlājus, un pastiprinot savu klātbūtni uz ielām. Bet ugunsgrēkus starp citu dzēš ugunsdzēsēji nevis policija.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 11.19

    Vita: ugunsgrēkus starp citu dzēš ugunsdzēsēji nevis policija
    ——
    To pat es saprotu :)
    Tik baidos, ka bez policijas palīdzības tie ugunsdzēsēji vispār netiek līdz ugunsgrēka vietai. Droši vien esat lasījusi šo:
    http://www.svd.se/nyheter/stockholm/brandman-varfor-gor-ni-sa-har-mot-mig_8201186.svd
    (kāds ugunsdzēsējs žēlīgi apelē pie uzbrucēju sirdsapziņas)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 11.28

    ciniitis – salīdzināt Latvijas krievus un Rietumu radikālos musulmaņus neizskatās visai korekti.
    Latviešiem un krieviem gan kultūrā, gan mentalitātē vairāk kopīga, nekā atšķirīgā, atšķirības, pārsvarā, tikai politiskajos uzskatos.
    Radikālais islams ir absolūti naidīgs visai Rietumu kultūrai un civilizācijai, un atklāti sludina, ka tā mērķis ir šo kultūru iznīcināt, pie kam izmantojot šim mērķim Rietumiem raksturīgas vērtības – vārda brīvību, uzskatu brīvību, toleranci, utt.

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    tuba76 > ligakalnina 23.05.2013. 11.58

    fretka, diemžēl akmeņus met ne tikai uz ugunsdzēsējiem, bet arī ātrajiem un satiksmes autobusiem. Tā nav nekāda jauna problēma. Bet tā ir ļoti sarežģīta problēma, jo tie bari parasti sastāv no pāris nemiera cēlājiem, kas zina ko dara, un bara līdzskrējēju, kam nav īsti izpratnes, kur iesaistījušies. Bet, ja policija dauzīs visus, nemieri un grautiņi pieaugs eksplozīvi un no otras puses – labējie ekstrēmisti arī to vien gaida – iemeslu nemieriem no savas puses. Es piemēram atceros kā kāda ātrās palīdzības brigāde nokļuva savulaik Interfrontes laikā vienā “ruskojažičnih” demonstrācijas vidū – kur radās dramatiska situācija, ko ātrie uztvēra kā draudošu. Toreiz tas likās neiedomājams barbarisms, bet katrā cilvēkā vairāk vai mazāk gruzd nemiernieks un barbars – vieta, laiks un apmēri izvirdumam ir atkarīgi no ārējo apstākļu sakritības un apmēriem.
    Patiesībā līdzsvars un miers jebkurā sabiedrībā ir ļoti trausls – ko rietumnieki mēdz labi apzināties.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 12.18

    Vita, vai Jums, lūdzu, būtu kāda norāde uz labējo ekstrēmistu pastrādātiem noziegumiem Zviedrijā? Kaut kas līdzīgs šai Stokholmas demolēšanai…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ligakalnina 23.05.2013. 12.34

    :Vita
    Zini, es ar kad biju sīks, arī vienā tādā barā biju. Ar cingulīšiem pa autobusu metām. Tad lūk, kad šoferis vienu kverpi noķēra un viegli iekaustīja, tad visi meta šai izklaidei mieru.

    Problēma izrādījās viena – nesodāmības sajūta, ko zviedri ar savu tolerastiju tikai palielina.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 12.54

    Atkal jau – vainīgi kādi pāris musinātāji, pārējie – “upuri”, utt., tipa, vainīga sabiedrība, nevis dedzinātāji.
    Šī te tolerance pret absolūti atsaldētu publiku, kas par to atklāti ņirdz, veicina visatļautību, ir nāves spriedums ja ne rietumu kultūrai, tad, civilizācijai noteikti.
    Tiesības bez atbildības ir tas pats kas auto bez bremzēm.
    Reiz Vācijā kādi mani paziņas, kā viņi stāstīja, nedaudz paņēma aiz krāgas kādus pāris citādas ādas krāsas jauniešus, kas tur ālējās vilcienā, un nolika tos pie vietas, tiem bija mutes vaļā par tādu nekaunību, jo “minoritātes” aiztikt nedrīkstot, tas ir rasisms.
    Viss tas vagons kautrīgi nolaida acis un klusēja, kad šie tur ārdījās, vēlāk tam paziņam pastāstīja, ka policija par tādu lietu varot piešūt rasismu, vardarbību pret nepilngadīgajiem, un ko tur vēl, cik tālu tad vēl var iet?

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 13.01

    Lūk, kur zviedru kreisie ekstrēmisti (t.s. Revolucionārā fronte) demolē kāda “fašista” māju
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qHyY-ou28r8

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > ligakalnina 23.05.2013. 13.11

    Fretka, kuri ekstrēmisti ir interesanti? Tie kuri maskējas kā t.s. MC-klubi, futbola huligāni, dažādas nacistu un fašistu partijas un organizācijas?
    Vai zviedru parlamenta partijas Zviedrijas Demokrātu biedri, kas filmē, kā viņi dzērumā bruņojas ar tērauda caurulēm un taisās iet sist imigrantus?
    Labējie ekstrēmisti nemitinās „getto” priekšpilsētās. Viņi organizējas organizācijās, izvērš savu darbību caur saviem mēdijiem, iefiltrējas varas koridoros, pērk nekustamos īpašumus dziļos laukos, kur rīko savas apmācības utml. Vārdu sākot ar sava idejiskā tēva vēlējumu cīnās pret demokrātiju, izmantojot tās metodes. Savulaik Hitlera sarīkotā grautiņa apmērus vēl neviens imigrants Eiropā nav spējis pārtrumpot.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    tuba76 > ligakalnina 23.05.2013. 13.15

    morgenstern – uz to var atbildēt tikai uzaicinot izlasīt vakardien publicēto rakstu http://www.ir.lv/2013/5/22/pasciena-atkariba-un-briviba-latviesu-sabiedriba-arsta-skatijuma

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 23.05.2013. 13.20

    Vita, neviena no Jūsu minētajām organizācijām man nav “interesanta”, es vienkārši palūdzu Jums norādi uz zviedru labējo ekstrēmistu pastrādāto noziegumu aprakstu. Ir taču viņi organizētā grupā pastrādājuši kādu smagu noziegumu, vai ne? Kur, kad, kura organizācija?
    Jau iepriekš pateicos.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 23.05.2013. 13.27

    Tādām Vitām mīļāki un attaisnojamāki ir musulmaņi, kas sit, dedzina, varo vai griež galvas nost, jo viņi redz esot jāizprot, nevis tie, kas sludina, ka tādi varotāji un griezēji būtu izraidāmi un nelaižami iekšā, pat ja ar ne visai tolerantām metodēm.

    Tas, ka šiem labējiem ir kāds video, kur GATAVOJAS sist musulmaņus (bet tā arī nav situši), ir smagāks noziegums, nekā SIŠANA, DEDZINĀŠANA un GALVU GRIEŠANA, ko musulmaņi reāli dara.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ligakalnina 23.05.2013. 13.35

    :Vita
    Un kas no šī pretrunīgā un visai apjomīgā raksta man būtu īpaši jāliek aiz auss;))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > ligakalnina 23.05.2013. 13.41

    > dzeris49: „salīdzināt Latvijas krievus un Rietumu radikālos musulmaņus neizskatās visai korekti.”
    Sirsnīgs lūgums: parādiet man vietu komentā, kur es būtu minējis vārdus „krievs”, „mazais zaļais cilvēciņš” utt. Nez kāpēc neatceros. Ir runa par principu – vai nu tas (ietverot arī viedokli/ideoloģiju, kas „aicina uz vardarbību”) ir universāls kā aksioma un pierādījumu neprasa, vai arī pieejai jābūt diferencētai. Šķiet, ka ne onkulis Džo pats kādam šaujamo pie galvas lika vai vagonos sēdināja, ne Hitlers kādu pats nometnēs spundēja, ne Mao Tjaņaņmiņā tankā sēdēja, cilvēkus šķaidot: viedoklis, kas pārtapis varas ideoloģijā, sagandējot pasauli.

    „Radikālais islams ir absolūti naidīgs visai Rietumu kultūrai un civilizācijai, un atklāti sludina, ka tā mērķis ir šo kultūru iznīcināt”
    Arī tas ir viedoklis. Jūsu viedoklis. Pieļauju, ka radikālislāmistiem nepieņemams. Kur palikusi Jūsu tolerance un viedokļu absolūtais plurālisms, ja tas sāk konfliktēt ar Jūsu skatījumu? :-)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 14.12

    ” Tāpēc, dzeri, būsim konsekventi – ja atbalsti šādu krievvalodīgo rīcību Latvijā, nenosodi muslimus Lielbritānijā. Jābūt vienādi tolerantiem pret visiem”
    ————————————————-!
    Citāts no tava komentāra.
    Krievvalodīgie Latvijā neko nespridzina, grautiņus nerīko, un viņu politiskie uzskati ir viņu darīšana, un nav nekas nosodams.
    Vispār, vilkt paralēles starp krievvalodīgajiem Latvijā un musulmaņu radikāļiem ir vienkārši muļķīgi, un šeit neiet runa par viņiem.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 23.05.2013. 14.25

    Cinīti, tā džera kaite ir viņam hroniska. “Viens likums, viena taisnība visiem” uz šo “liberāli” neattiecas…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 23.05.2013. 14.30

    Kopumā piekrītu dzerim, tikai ar to zvaigžņoto cietumu sistēmu gan vajadzētu lepoties – Eiropa tomēr vairs nav tādi mežoņi kā pārējā pasaule, kurai patīk pazemot un mocīt cilvēkus. Ja vēl lietuvieši prastos notīrīt savu kauna traipu…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.05.2013. 14.37

    Mocīt jau nevajag, bet, radīt kūrorta apstākļus tādiem kā Breiviks arī nevajadzētu.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 23.05.2013. 08.30

Nedaudz negaidīti, ka IRs ievietoja šo ziņu 0_0

Bet tā, ļaujiet man šodien mazliet pabūt islamofoba lomā!

+9
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam