Ušakovs bruģē sev Putina ceļu uz vēlēšanām

104

Komentāri (104)

Jānis 17.02.2014. 17.05

kadrija 12.02.2013. 19.37

Kādēļ raksts ir tik dzejisks? Gribētos vairāk faktus un iespējamās sekas, mazāk rūgtuma. P: Ušakovs personificē varu, deficīts ir tik un tik%, par SC balsojošā latviešu auditorija ir tik un tik%, Ušakovs ir neprofesionāls menedžeris, jo p.transporta cenas pieaug utt. Pretējā gadījumā var aizrakstīties līdz krievalodīgās preses izteiksmes stilam.

0
0
Atbildēt

0

Ilgonis 11.02.2013. 11.09

Man pietika ielūkoties šajās pusatvērtajās, ūdeņainajās un neko neizsakošajās acīs, lai saprastu, ka to valkātāja dvēseli ir sagrauzuši tārpi…
Un man pietika redzēt: kā ar lepniem limuzīniem pie ‘biezā’ jubilāra pieripoja Zatleru pāris un Latvijai ‘lojālais’ sūtnis, lai iztēlotos – kā tiks paceltas šampānieša glāzes kopā un blakus ar cilvēku, kurš paudis: ka Latvijā okupācija nav bijusi… Lūk tas ir noziegums! Noziegums pret Latviju un pret visiem tiem sirmgalvjiem, zīdaiņiem, skolniekiem…, kuri it kā ‘aizmuka’ uz Sibīriju!

+9
-1
Atbildēt

0

austrisv 11.02.2013. 10.41

Prasti viltīgais un karmiski “labais krievs” Ušakovs, kā jau ierasts Krievijā dara līdzīgi kā Putins. Redzēsim vai arī latviešu tauta ir tik lēti pērkama?

+3
-2
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 10.02.2013. 22.44

Izskatās, ka Ozoliņš arī nakts aizsegā līmēs Ēlertes plakātus uz Torņakalna stacijas ķemertiņa iekšsienām. Vēlams virs pisuāra, acu augstumā.

0
-9
Atbildēt

0

janazakovica 10.02.2013. 16.21

parasts politisko konkurentu intersees uzrakstits rakstins..tads ka no galaicibas jau gribas aizmigt..lidzigus rakstus rakstosaa mehaniskaa masina jau kartigi tiek ieellota uz velesanaam..cik garaicigi un prasti..banala rausanaas pie varas-siles…nekada idealisma..vel tikai pietruka fasizm ne praidjot..

+2
-7
Atbildēt

0

gundega_heiberga 10.02.2013. 13.50

… līdz pat vēlēšanām Rīgas sabiedriskajā telpā dominēs Saskaņas centra/Gods kalpot Rīgai monologs. Ušakovs var pavisam mierīgi teikt, ka “mums vairs nevajag reklāmu”. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nav tiesa – uz Ulmaņa gatves dzelzceļa pārvada ikdienā notiek dialogs starp tiltu, Ameriku, Ušakovu no vienas puses un autovadītājiem no otras. Tas risinās godīgi – neizmantojot nekādus resursus, nekādu reklāmu.

+9
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 10.02.2013. 12.29

no raksta par Ķīli

Ķīlis : tādēļ man lielākas simpātijas ir pret Reformu partiju, daudz vairāk nekā pret jebkuru citu piedāvājumu, kas ir politiskajā spektrā ”

vai ari: tādēļ man lielākas simpātijas ir pret Natašu, daudz vairāk nekā pret jebkuru citu piedāvājumu, kas ir spektrā uz Čaka ielas.

+9
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dace_ampermane 10.02.2013. 12.33

    ——-
    Bagāts dar’, kā grib – Ķīlis…..20% neņem:

    “Planšetdatoru ieviešana skolās, ko varētu sākt 2014.gadā, kopumā varētu prasīt 20 miljonus latu, intervijā aģentūrai BNS pastāstīja izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis. ”

    Reformācijas process nekad nebeigsies:

    “Vaučeru sistēmas” ieviešanai no valsts un pašvaldības kopumā nepieciešami aptuveni 300 miljoni latu, intervijā sacīja izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis.”

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/vauceru-sistemai-izglitiba-nepieciesami-300-miljoni-latu-13992744

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Leons Rapiņš 10.02.2013. 12.16

Austrumu pasaka.
“Bija reiz viens ubags, kas visiem mīlēja stāstīt, kādus milzu darbus viņš varētu paveiktu, ja kļūtu emīrs. Tas nonāca sultāna ausīs un sultāns lika iecēlt šo vīru par emīru. Izveda šo vīru pūļa priekšā un teica: Nu tu esi emīrs. Saki nu tautai savu sakāmo. Ubags padomāja un teica: “Esiet žēlsirdīgi, dodiet nabagam garoziņu iztikai”
Sultāns nopūties un licis nocirst tam galvu…”
:(

+5
-2
Atbildēt

1

Sandris Maziks 10.02.2013. 11.36

Sajustu sevi Dombrovskis kā valstsvīrs, vismaz atbrīvotos no Sprūdža, kurš piesedz visas Ušmerika afēras.

+6
-5
Atbildēt

0

Sandris Maziks 10.02.2013. 11.33

edge_indran ——
“Latvija atdos daļu sava zelta eirozonai”

Kam atdos, Francijai, Vācijai vai Luksemburgai?

+3
-7
Atbildēt

0

dancis4 10.02.2013. 11.11

Ušakova un Amerika “tufta” iedarbojas, kā veci un izkurtuši izpūtēji viņi sabiedrībai tieši acīs pūš savas atgāzes, Rīga smird un pilsētu ir pārklājis smogs. Šķebinošais populisms komplektā ar bezatbildīgu budžeta izsaimniekošanu ir pietiekami pārliecinoši, lai vēlētājs viņus izmestu vēstures mēslainē, līdzīgi, kā tas notika ar oligarhiem pēdējās Saeimas vēlēšanās. Protams, “savējie” smirdēs līdzi līdz pēdējam, jautājums ir, cik rīdzenieki būs apņēmībās pilni izvēdināt savu pilsētu, cik prasmīgas būs opozīcijas partijas organizējot Rīgas attīrīšanas kampaņu.

+11
-2
Atbildēt

7

    garausiitis > dancis4 10.02.2013. 11.13

    zars – rīdzinieki fano par bezmaksas transportu …. , pārējo viņi pamanās neieraudzīt :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dancis4 10.02.2013. 11.22

    ——
    Ir kāds Latvijas Bankā redzējis tos izslavētos Latvijas zelta krājumus, kuru daļu tagad aizdos?

    “Latvija atdos daļu sava zelta eirozonai”

    http://nra.lv/latvija/88692-latvija-atdos-dalu-sava-zelta-eirozonai.htm?view=comments

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    kristrun > dancis4 10.02.2013. 12.13

    Lūdzu, nosauciet, salīdzināšanai, kādu “vienotības” apsaimniekotu miestu!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dancis4 10.02.2013. 12.19

    ——
    Lūdzu, jo kārtībai jābūt arī Rīgā ( armijas disciplīnu ierēdņiem!) :

    “Jau daudzkārt pieminētā Ķekavas novada domes priekšsēdētāja, Vienotības pārstāvja Roberta Jurķa (attēlā) nežēlastībā …..”

    http://www.pietiek.com/raksti/jurkis_soda_savejos_par_nepaklausanos

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dancis4 10.02.2013. 12.34

    klusais zars – rīdzinieki fano par bezmaksas transportu …. , pārējo viņi pamanās neieraudzīt :)
    =====================
    A pārējais ir tāpat, kā bija pirms Ušakova. Ušakovs=Birks+bezmaksas tramvajs

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dancis4 10.02.2013. 12.52

    Normunds
    “Ušakovs=Birks+bezmaksas tramvajs”

    Normunds = Talpa Kurmītis – čekas skola un brīvpusdienas Antonijas ielas nama kanalizācijā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    kristrun > dancis4 10.02.2013. 13.44

    Paldies, Edg, tā jau es domāju! Tātad: Ēlerte = Ušakovs – bezmaksas tramvajs + eņģeļi pār Latviju. Neaizmirstot, protams, arī no ziedojumiem slimiem bērniem iekasēt nodokli valsts amatpersonu nodrošināšanai ar konkurētspējīgu atalgojumu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 10.02.2013. 11.10

klusais
“līdz ar to jautājums kas notiks ,kad beigsies Rīgas kasē nauda ?”

Pofig, galvenais vēl četrus gadus poruļiķ. Après nous le déluge
Ja vēlētājs būs galīgi sajucis prātā, Zatletam būs iespējas savam paģeļņikam nākt talkā.

+9
-3
Atbildēt

1

    garausiitis > Sandris Maziks 10.02.2013. 11.12

    articulus – dzirdēts ,ka 4 gadi varot pat nesanākt , mērķis ir izvilkt līdz nākamās Saeimas vēlēšanām …

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

Leons Rapiņš 10.02.2013. 10.23

“These Romans fight to win. The pride and honor of war are nothing
to them.” – B. Shaw.
Romas leģions pret pret lepno un patriotisko barbaru koalīciju. Vienā
pusē ir akmens ģīmji, profesionālisms un pragmatisms.
Bet otrajā… Temperaments, mutuļojošas pašiznīcinošas kaislības un absolūta nespēja vienoties par jelkādu stratēģiju un taktiku. Neuzticēšanās un skaudība. Bet toties pārpilnēm lepnuma un ļoooti augsts pašnovērtējums.. Ar vārdu sakot, salase (nejaukt ar izlasi).

Ušakovs strādā perfekti. Profesionāli, kā augstas pakāpes operatīvam darbiniekam arī pienākas.

PS – kas īsti tur Grūzijā patreiz notiek? – imho, Latvijas rītdienas ilustrācija.

+4
-7
Atbildēt

6

    dro > Leons Rapiņš 10.02.2013. 10.38

    guste. Ušakovs strādā perfekti? Tādēļ, ka viņam to ļauj. Vai tad Kalvītis nestrādāja perfekti? Galma skribenti Garantu salīdzināja ar K. Ulmani. IR tagad uztraucas par noplicināto LTV, bet kur viņi bija,kad pārdesmit cilvēku piketēja pret notiekošo Kota TV? Vai tur bija kaut viens Dienas žurnālists? Čehijā tūkstošiem cilvēku aplenca TV ēku un nelāva varnešiem izrēķināties ar atšķirīgu viedokļu paudējiem.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Leons Rapiņš > Leons Rapiņš 10.02.2013. 10.41

    Par to jau arī runāju. Manis aprakstītā situācija laikam taču ir objektīvi determinēta un tāpēc nenovēršama.
    Prieks par līdzīgi domājošo.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Leons Rapiņš 10.02.2013. 10.58

    Ušakova veiksmes pamatā ir vairāki faktori :
    a) patstāvīgi nedomājošs vēlētājs
    b) spēcīga PR komanda
    c) administratīvie resursi , lai šo vēlētāju “pareizi” ieprogrammētu .
    Problēma , ka šie resursi nav neizsmeļami , līdz ar to jautājums kas notiks ,kad beigsies Rīgas kasē nauda ?

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Leons Rapiņš 10.02.2013. 11.18

    ——-klusais “(..)
    līdz ar to jautājums kas notiks ,kad beigsies Rīgas kasē nauda ? ”
    =============================================================================
    Lai arī tev viemēr būtu vismaz viens gruntīgs sponsors:

    http://www.youtube.com/watch?v=3FwY_PW-tvk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Leons Rapiņš 10.02.2013. 11.24

    Teorētiskās SC veiksmes pamatā, kurai līdz jau ir sākuši runāt arī latviski rakstošie politikas komentētāji utt ir īpaša nekaunība, ar kuru viņš spēj runāt par savu uzvaru, kur pretī Vienotība jau sāk mētāties, jau publiski paužot, ka var arī izvirzīt citu mēra kandidātu, sāk atteikties no saviem lozungiem utt.

    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/radi-edinogo-spiska-s-pr-edinstvo-gotovo-otkazatsya-ot-elerte.d?id=43036970

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Leons Rapiņš 10.02.2013. 21.09

    klusais Ušakova veiksmes pamatā ir vairāki faktori :
    a) patstāvīgi nedomājošs vēlētājs
    ———-
    patstāvīgi nedomājošs šovinistiski noskaņots vēlētājs

    c) administratīvie resursi, lai šo vēlētāju “pareizi” ieprogrammētu
    ———-

    kurus viņam mantojumā esam atstājuši “mēs” – stulbie latvieši, kas kasoties savā starpā neizmantoja naudu rīdzinieku labā, kad pie pilsētas stūres bija mūsējie.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 10.02.2013. 09.58

Populisti ir visu demokrātiju lielākais murgs, un kā ar tiem cīnīties, neviens īsti nesaprot, it sevišķi tas ir relatīvi nabadzīgajās valstīs, kur daudzi atkarīgi no valsts vai pašvaldības labvēlības, un kur sabiedrība politiski visai maz izglītota un tāpēc viegli iespaidojama ar populistiskiem saukļiem un darbībām, kuras, faktiski, ir zināmu sab. slāņu pirkšana par lētu naudu.
Un lielākais ļaunums un drauds no populistu nākšanas pie varas ir pat ne naudas izsaimniekošana un lumpeņu k;lases vairošana ( vairot lumpeņus kreisajiem populistiem ir izdevīgi, jo tas ir viņu stabils elektorāts), bet gan tas, ka, nonākot pie varas demokrātiskām metodēm, populisti izmanto varu, lai šo te demokrātiju ierobežotu, ar mērķi nepieļaut politisko konkurenci un nezaudēt varu.
Ušakovam jau sen raksturīgs autoritatīvs vadības stils, preses brīvības ierobežošana, utt., tā ka diezin vai notiekošais var kādu pārsteigt.
Bet, pēdējā laika uzskatāmākais piemērs, ko bezprincipu populisti var izdarīt ar valsti, ir Gruzija, kuras premjers Boriss Ivanovs, kā viņu daži sauc ( Bedzini Ivanišvilli), 4 mēnešu laikā jau paspējis iznīcināt praktiski visu, ko Gruzija bija sasniegusi Saakašvili laikā, un nodibina tur puskriminālu diktatūru, pēc jebkuras NVS valsts tipa, dabiski, nevienu solījumu neizpildot, toties nepārtraukti rādot tautai iekšējos ienaidniekus, kuri vainīgi pie visa, un, dabiski, tie ir Saakašvili piekritēji, atdodot Krievijai pelnošākos uzņēmumus, izlaižot no cietumiem kriminālos elementus un Krievijas spiegus, toties piepildot cietumus ar politieslodzītajiem.
Un te, kārtējo reizi, jāpiekrīt Latiņinai – nedrīkst dod vēlēšanu tiesības lumpeņiem, vēlēšanu tiesībām jābūt tikai cilvēkiem, kas nodokļos samaksā vairāk, nekā saņem pabalstos ( uz pensionāriem tas neattiecas), lumpeņu demokrātija iznīcinājusi ne vienu vien valsti, traucē jebkurām reformām, vairo no valsts atkarīgo skaitu, dabiski, mūsu politkorektuma laikmetā pat runāt par to skaitās nekorekti.

+17
-8
Atbildēt

42

    peerku > ligakalnina 10.02.2013. 10.07

    Baidos, ka tā notika arī ASV: daudzie no pabalstiem dzīvojošie Obamas solījumu iedvesmoti pārbalsoja Romnija ekonomikas atveseļošanas politiku. Žēl.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.02.2013. 10.26

    Dzerim selektīvā redze – to, ko viņš saskata Grūzijā, nekādi neizdodas saskatīt Latvijā. Kāda atšķirība starp Ivanišvilli un Zatleru? Pirmais ieguvis miljardus Krievijā, bet otrais cerēja tos iegūt? Populisms ir tikai līdzeklis mērķa sasniegšanai. Ne par metodi jāuztraucas, bet par mērķi – valsts nodevību.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.02.2013. 10.50

    Ino -salīdzināt Zatleri un RP un Ivanišvili ar to viņa partiju ir galīgi garām, un liecina tikai par tavu tendenciozitāti un nespēju izvērtēt faktus adekvāti.
    Pagaidām pateicoties Z un RP tikām vaļā no tiešām promaskaviskām PLL un daļas ZZS, un neformālai koalīcijas PLL+ZZS+SC, kas bija iepriekšējā saeimā, un kura tiešām nodarīja daudz ļaunuma, vairs nav, tādi ir fakti, pārējais viss ir tavas iedomas un insinuācijas, kas balstās uz tavām subjektīvām simpātijām un antipātijām, nevis uz faktiem.
    Nosauc man kaut vienu valstij kaitīgu balsojumu no RP puses, pasaki, ko, konkrēti, kaitīgu valstij izdarījusi, un kādā veidā tu vēl “piešuvi” tai valsts nodevību?
    Ja citu pateikt nav ko, par tankiem un vēlmi iet koalīcijā ar SC uzreiz pēc vēlēšanām lieku reizi vari nepieminēt, ar SC koalīciju par vēlamu uzskatīja arī V un pat NA patreizējā kultūras ministre un “integratore” Grende, par to sen viss ir izrunāts, un tas ir arguments tikai tiem, kam nav citi argumenti, gribētos dzirdēt, ko sliktu valstij RP dara patreiz, ja, saprotams, par ļaunumu tu neuzskati to, ka Lemberga ZZS pagaidām spiesta sēdēt opozīcijā un kaitēt valstij, kā tikai var, ar eiro referendumu, un daudz ko citu, vispār, ja tā paskatās, taisni NA, nevis RP, par daudzām lietām viedoklis daudz tuvāks ZZS un SC, tāpat, kā bija arī kopīgi balsojumi.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 11.05

    dzeri….. nedrīkst dod vēlēšanu tiesības lumpeņiem, vēlēšanu tiesībām jābūt tikai cilvēkiem, kas nodokļos samaksā vairāk, nekā saņem pabalstos ( uz pensionāriem tas neattiecas), lumpeņu demokrātija iznīcinājusi ne vienu vien valsti, traucē jebkurām reformām, vairo no valsts atkarīgo skaitu, dabiski, mūsu politkorektuma laikmetā pat runāt par to skaitās nekorekti…+++ varu Tev piekrist, ka pilsonības piešķiršanu ir jāierobežo, tikai ar iebildi, ka ne jau visi LR pilsoņi, kuri pabalstos saņem vairāk kā no maksā nodokļos ir savas valsts ienaidnieki. Arī cilvēks, kurš zaudējis darbu uz laiku, var būt savas valsts – atjaunotās LR, patriots. Attieksmi pret valsti ne vienmēr var izrēķināt naudā.
    Pilsonības iegūšanas tiesības ir jāierobežo putinistiem. Tiem putinistu piekritējiem, kuri atklāti runā par jaunas nācijas veidošanu Latvijā. Ušakovs, piemēram, nekautrējoties pauž savu pārliecību, ka ir jāpabeidz Latvijā okupācijas gados iesāktā rusifikācija, jāveido jauna nācija Latvijā. Viņš un viņa Saskaņas Centrs arī dara visu iespējamo, lai šāds mērķis tiktu sasniegts, vēl pagaidām ” tikai” pretstatot rīdzinieku latvietim no ” dziļajiem laukiem” un mēģinot sadalīt pārējo Latviju pēc īpašām mentalitātes pazīmēm, par kurām runā Ozoliņš.

    “…Nosauc man kaut vienu valstij kaitīgu balsojumu no RP puses, pasaki, ko, konkrēti, kaitīgu valstij izdarījusi, un kādā veidā tu vēl “piešuvi” tai valsts nodevību?..” +++ Zatlers līdz šādam balsojumam netika, taču tas bija arī ZRP sauklis – jauna LR nācija, no kura viņi nav atteikušies arī šobrīd, kad paziņoja, ka neizslēdz sadarbību ar SC Rīgas domē

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.02.2013. 11.11

    Tas nav mans, bet “Novaja gazeta” žurnalistes Latiņinas viedoklis, kuram es, lielā mērā, piekrītu, tai pat laikā, apzinoties, ka ne viss ir tik vienkārši, ka neko tādu ieviest dzīvē nav iespējams, tāpat gan kā arī to, ko tu saki, var tikai par to teorētiski parunāt.
    Nu un tas, ko Zatlers teorētiski varēja izdarīt, nenozīmē, ka viņš to arī būtu darījis, reāli RP nav nodarījusi nekādu ļaunumu, un arī jaunas nācijas veidošana uz latviešu valodas, vēstures izpratnes, un kultūras pamata, principā, neredzu te neko sliktu.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 11.14

    dzeri. Teorētiski nedrīkst ” parunāt” :)Nav laika. Ir pienācis brīdis rīkoties. Ir politiski jāiekapsulē SC, kopā ar visiem viņu līdzskrējējiem un, ja jau LR sāk veidoties “politiskā kastu” sistēma, kur viena sastāvdaļa ir atklāti valsts ienaidnieki, tad ir jāpasludina viņi par ” politiski neaizskaramajiem” :) Un tā arī pret viņiem jāizturas.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.02.2013. 11.16

    dzeris….pasaki, ko, konkrēti, kaitīgu valstij izdarījusi, un kādā veidā tu vēl “piešuvi” tai valsts nodevību?
    ______________________________
    Atbilde īsa. Neizdarīja, tādēl, ka nespēja. Nespēja realizēt Zatlera “vēsturiskās vizītes” norunas. Jā, arī V koķetēja ar SC un smagi par to samaksāja pēdējās saeimas vēlēšanās. Vari turpināt grimēt RP līķi, bet tas viņu neatdzīvinās. To saprot RP ministri, kuri nestājas Zatlera – Kukules bandā, bet nesaprot dzeris.
    Tu te šausti citus par populismu. Vai tad automātiska pilsonības piešķiršana bērniem bez vecāku piekrišanas un brīvdienas pareizticīgo Ziemassvētkos nav vistīrākais populisms?:)

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.02.2013. 11.18

    Ahā, neizdarīja, bet, Ino šķiet, ka varēja izdarīt, nu tas ir arguments, pret kuru pretargumenti nav.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.02.2013. 11.27

    dzeris49. Tātad Zatlers ir muldētājs, viņa solījumiem nevar ticēt? Ka viņš ir nekur nederīgs prognozētājs, mēs jau pārliecinājamies – mazās fašistiskās valstiņas valdība martā netika gāzta:)

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.02.2013. 11.48

    Un pārējie politiķi mums gan ir īsti ģēniji, nekad nekļūdās, nekad nepasaka neko muļķīgu, utt.
    Kādā sakarā Z runāja par to “mazo fašistisko valstiņu”, manuprāt, arī sen noskaidrots, tu tagad mēģini to izmantot argumentācijā samērā demagoģiskā veidā.
    Vispāar, Zatlers kā cilvēks galīgi nav mans sapņu princis, esmu pietiekami rakstījis daudz ko kritisku par to Lilitas un Z kopfirmu un par Z vispār, taisni viņš, kopā ar “medicīnas mafiju”, bija tas, kas “noēda” Auderi, kurš gribēja kaut cik sakārtot medicīnu, un kas Zatleru pārim ļoti traucēja.
    Bet, vajadzētu nodalīt subjektīvu att. pret Zatleri, Zatlera rīcību, atlaižot Saeimu un nodibinot RP, un RP darbību kā tādu, tu to visu jauc kopā, un tā ir tava lielākā kļūda.

    R.A. – ir divi ceļi.
    Vienas no tiem ir SC pilnībā izolēt, otrs ir iesaistīt to valdībā, kur tas, būdams mazākumā, neko kaitīgu izdarīt nespēs, toties tad ir lielas cerības, ka tas var sašķelties nosacīti proputiniskajā daļā un kreisajos, kas, manuprāt, Latvijai būtu tikai izdevīgi, un SC novājinātu, ne visi, kas par to balso, ir kādi purtinisti utt, daudzi latvieši balso par SC, jo domā, ka tā ir vienīgā “kreisā” partija.
    Un es pats nezinu, kurš ceļš būtu labāks.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 10.02.2013. 12.03

    dzeri,

    dīvaini, ka negribat saskatīt, ka rīcības motivācija nelikumībām Lilitas un Zatlera kopfirmas sakarā, Audera “noēšanai”, jo viņš gribēja kaut cik sakārtot medicīnu, ar to ļoti traucējot Zatleru pārim, tāpat arī Saeimas atlaišanai ir viena un tā pati un ļoti ļoti nesimpātiska, lai neteiktu noziedzīga.
    Tas, ka Seimas atlaišanai bija zināms arī pozitīvs blakus efekts nekādi neattaisno Zatlera noziegumu pret valsti,- valsts apvērsuma rīkošanu (starp citu, tāpat kā pirmo reiz Latvijas vēsturē, kad to izdarīja Ulmanis).

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.02.2013. 12.08

    DD1
    “tāpat kā pirmo reiz Latvijas vēsturē, kad to izdarīja Ulmanis).”

    Laikam jau nespēj saskatīt Putina piesmietā zoopreža un Ulmaņa apvērsumu atšķirīgo motivāciju.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 12.13

    Tieši pensionāriem būtu jāatņem vēlēšanu tiesības, visa Latvijas politiskā elite strādā uz pensionāriem un pareizi dara. Vienu reizi man bija tā izdevība atrasties ēkā, kur bija izvietots vēlēšanu iecirknis. Varu teikt, ka lielākā daļa vēlētāju bija pensionāres. Un tad tiek nobalsots par Gorbunova frizūru, Lembergu, Dombrovski, Ušakovu vai kādu citu padomju sievietes sapņu vīrieti.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 12.15

    DD1 Baidos, ka tā notika arī ASV: daudzie no pabalstiem dzīvojošie Obamas solījumu iedvesmoti pārbalsoja Romnija ekonomikas atveseļošanas politiku. Žēl.
    =====================
    Naivais. Noskaties filmu “Inside job”. Obamas politiku veido tie paši cilvēki no Wallstrītas un federālajām rezervēm, kas Buša laikā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 12.16

    dzeri….Zatlera rīcību, atlaižot Saeimu un nodibinot RP, un RP darbību kā tādu, tu to visu jauc kopā, un tā ir tava lielākā kļūda…+++ tad, kad Zatlers atlaida Saeimu -es pie sevis nodomāju: “tas nu gan ir vīrs ar pautiem!:) ”
    Un laidu pār galvai tolaik Ābotiņas nekonkrētos mājienus par kaut kādu ciešāku saistību starp SC un rīkojumu N2 utt

    Taču, jo lielāka ir laika atstarpe starp rīkojuma N2 parakstīšanas brīdi un brīdi, kurā dzīvojam, jo skaidrāk ir ieraugāmas šīs “plānoti – nejaušās” :)ZRP un SC sakarības, kuru intensitāte, sākot no rīkojuma N2 parakstīšanas brīža, pieauga nu gluži kā ģeometriskās progresijas virknē :), līdz nonāca līdz tankiem, ar kuru Zatlers iebrauca grāvī.
    Visu to ņemot vērā, šobrīd man sāk likties, ka rīkojuma N2 mērķi bija citi, nevis šī politiskā situācija, kurā šobrīd dzīvojam. Tikai sanāca tā, ka rīkojuma N2 izraisītās sekas kļuva nevadāmas un Latvijas iekšpolitika ieņēma spēku samēram un tautas noskaņojumam atbilstošu stāvokli, kas nozīmē – valdošā koalīcija bez SC

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.02.2013. 12.18

    Normunds
    “Un tad tiek nobalsots par Gorbunova frizūru”

    Par Zatlera frizūru(vai redzēji?) droši vien nebalsoja, tomēr prātu izkūkojušos tantukus apjāt izdevās.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 12.21

    dzeris49 Tas nav mans, bet “Novaja gazeta” žurnalistes Latiņinas viedoklis, kuram es, lielā mērā, piekrītu, tai pat laikā, apzinoties, ka ne viss ir tik vienkārši, ka neko tādu
    =================
    Kā apgaismoja Snipa kungs, tad jēdzienu “lumpens” ieviesa Ļeņins, tā nosaucot kreisos eserus, kad viņi atteicās atbalstīt Ļeņinu. Latiņina – Ļeņins. Pat vārdi līdzīgi.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 12.23

    lno dzeris49. Tātad Zatlers ir muldētājs, viņa solījumiem nevar ticēt? Ka viņš ir nekur nederīgs prognozētājs, mēs jau pārliecinājamies – mazās fašistiskās valstiņas valdība martā netika gāzta:)
    ====================
    Tāpēc, ka referenduma rezultāti bija pārliecinoši.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 12.38

    dzeri…. Vienas no tiem ir SC pilnībā izolēt, otrs ir iesaistīt to valdībā, kur tas, būdams mazākumā, neko kaitīgu izdarīt nespēs…+++ interesanti, kādēļ gan Dombrovskis par šādu scenāriju nav sajūsmā? :) Kādēļ viņš tā pretojās SC iesaistīšanai valdošajā koalīcijā? Tavprāt – neaizdomājās tik tālu? :)

    Doma, ka pārliecinātu putinistu var politiski ” integrēt” LR demokrātiskajā sabiedrībā, apstākļos, kad LR atrodas Krievijas pierobežā, tā pat nav naiva. Piedod, tā ir muļķīga. Iekļūšanu valdošajā koalīcijā SC pasniegs kā savu uzvaru, kuru ir jāuztver kā startu pretī jaunām uzvarām :) SC un viņu elektorāts ir ” politisks vēzis” mūsu iekšpolitikā pret kuru nav citu līdzekļu, kā vien izolācija. Kamēr vēl viņi ir mazākumā, kamēr vēl to var izdarīt. RP un ZZS ir šobrīd savs skatījums šajā jautājumā :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 12.51

    interesanti, kādēļ gan Dombrovskis par šādu scenāriju nav sajūsmā? :) Kādēļ viņš tā pretojās SC iesaistīšanai valdošajā koalīcijā? Tavprāt – neaizdomājās tik tālu? :
    ==============
    Sajūsmā nebija Āboltiņa un Vienotības politbirojs, jo tad viņi būtu mazie brāļi koalīcijā, nespīdētu ne Dombrovskim premjers, ne Āboltiņai spīkers.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 13.03

    Normunds. Nedomāju, ka Vienotības pozīciju attieksmē pret SC valdošās koalīcijas veidošanas laikā var skaidrot tikai ar ” Āboltiņas politbiroja” bažām par savu stāvokli koalīcijā. Ja atceries – Vienotība tika izveidota, saplūstot – JL,PS un CP, kas nozīmē zināmu pārejošu ” nenoteiksmi” savās pozīcijās ar visām sekām, kuras rada šāda situācija. Vienotība vēl joprojām nav monolīta savā attieksmē pret dažādiem procesiem LR sabiedrībā. Kaut vai Viņķeles un Rībenas sadursme utt

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > ligakalnina 10.02.2013. 13.28

    Džeri,

    Tava vai Latiņinas doma par vēlēsanu tiesību došanu tikai tiem, kas nodokļos nomaksā vairāk nekā saņem, atgādina kaut kādu Senā grieķijas demokrātiju, kur bija pilsoņi, iedzīvotāji un vergi… galīgi neskan demokrātiski. Lai cik stulbi tas arī nebūtu, bet tā tieši ir demokrātijas būtība dot tiesības balsot, katram antiņam, neskatoties cik viņš ir gudrs bagāts utt…. Tas ko Tu vēlies izklausās pēc bagāto diktatūras, principā atgādina Hitleru vai Staļinu, tikai Tu neskatīsies uz tautību vai sociālo slāni, bet gan uz nomaksātajiem nodokļiem….. bet diemžēl, šāda pieeja nedotu nekādus rezultātus Latvijā, jo visi krievi tāpat nobalsotu par SC, pensionāri tāpat par ZZS vai SC, domāju arī lielākā daļa NA elektoriāta maksā nodokļus, kas tad ciestu visvairāk? domāju ka Zatlers, tipisks lumpeņu elks, un arī V nedzaudz zaudētu…pat PLL tiktu saiemā, ņemot vērā, ka viņi tieši spieda uz uzņēmējiem, un pret oligarhiem vai bagātiem cilvēkiem lumpeņiem tieši ir naids…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.02.2013. 13.50

    Vienas no tiem ir SC pilnībā izolēt, otrs ir iesaistīt to valdībā, kur tas, būdams mazākumā, neko kaitīgu izdarīt nespēs…
    ______________________
    Dzeris vēl nav apguvis to, ko zin pirmklasnieki? – summa nemainās no saskaitāmo kārtības. ZZS nodara lielu ļaunumu kalīcijā, bet SC nē:) Kāda atšķirība, kurš no viņiem atrodas koalīcijā, ja balso vienādi?:) Pārmērīga centība pie laba rezultāta nenoved – “sabiedriskās domas veidotājam” to nu gan vajadzēja zināt:).

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 14.28

    riņķī apkārt Attieksmē pret sili viņi visi ir monolīti, it īpaši populisti pisenieki, kas pat iemanījušies vienlaicīgi būt kosmopolīti – sorosīti un nacionāli patrioti. Divi vienā.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 10.02.2013. 14.32

    domāju arī lielākā daļa NA elektoriāta maksā nodokļus, kas tad ciestu visvairāk? domāju ka Zatlers, tipisks lumpeņu elks, un arī V nedzaudz zaudētu…pat PLL tiktu saiemā, ņemot vērā, ka viņi tieši spieda uz uzņēmējiem, un pret oligarhiem vai bagātiem cilvēkiem lumpeņiem tieši ir naids…
    ========================
    Par tiem tā saucamajiem uzņēmējiem…. Tiem, kas subsīdijas saņem vairāk, nekā nomaksājuši nodokļus (zaļā enerģija), tie, kas izpļenderējuši eiropas naudu (Kājiņas) vai kam nodokļu parādi, arī jāatņem balsošanas tiesības.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.02.2013. 15.06

    R.A. – “…ZRP un SC sakarības, kuru intensitāte, sākot no rīkojuma N2 parakstīšanas brīža, pieauga nu gluži kā ģeometriskās progresijas virknē…”
    ———————————
    par šo te gan gribētos nedaudz sīkāk un konkrētāk, kur tieši, kādos likumprojktos, balsojumos, utt.

    DD1 – “…Tas, ka Seimas atlaišanai bija zināms arī pozitīvs blakus efekts nekādi neattaisno Zatlera noziegumu pret valsti,- valsts apvērsuma rīkošanu”
    – arī gribētos ko konkrētāku par to “valsts apvērsumu” un Z “noziegumiem pret valsti”, kāpēc Z vēl arvien nav aiz restēm, kā izpaudās tas apvērsuma mēģinājums, Z mērķis bija te nodibināt diktatūru, likvidējot konstitucionālo iekārtu un demokrātiju, vai vēl kā?

    traks_sunsxxx – Zatlers – lumpeņu elks?
    Ne Lembergs vai Ušakovs?
    Visai strīdīgs apgalvojums.
    Un nesaku, ka Latiņinas apgalvojumi ir pieņemami mūsu politkorektuma laikmetā, dabiski, tie nekad netiks īstenoti, tai pat laikā, visa sabiedrība nebūt nesastāv tikai no “bagātajiem” un lumpeņiem, ir vidusšķira, kam jābūt noteicošai lomai, tagad, atkal, vidusšķirai nauda tiek atņemta, un atdota lumpeņiem ( bagāti, pārsvarā, var izvairīties no nodokļiem jebkurā valstī).
    Un lumpeņi, manā izprartnē, nav tas pats, kas nabadzīgie, lumpeņi ir tie, kas paaudzēm parazitē uz sab. rēķina, un nemaz nevēlas strādāt, atšķirībā no nabadzīgajiem, kas strādāt grib, bet, nespēj kādu apstākļu dēļ.
    JA dzērājam nevar uzticēt pat autovadītāja tiesības, tad kā cilvēkam, kurš ir absolūti bezatbildīgs, un vienīgais, ko viņš grib, ir ko no valsts dabūt priekš sevis pēc iespējas vairāk, var uzticēt tiesības izlemt valsts likteni?
    Saprotu, viss tas izklausās ļoti nepolitkorekti, un dzīvē to nekad nevarēs realizēt, jo vairāk tāpēc, ka kreiso politiķu elektorāta lielu daļu sastāda taisni lumpeņi un imigranti, kas parazitē uz strādājošo rēķina, kādreiz imigranti bija spiesti iet strādāt jebkuru darbu, lai sevi pabarotu, bet, tagad, ar kreiso politiķu atbalstu, mierīgi var parazitēt, saņemot dāsnus pabalstus, kā nākamais kreiso elektorāts, kas nodrošina tiem palikšanu pie varas jebkurā gadījumā, kā tas notiek daudzās ES valstīs.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > ligakalnina 10.02.2013. 15.29

    > Normunds:”Kā apgaismoja Snipa kungs, tad jēdzienu “lumpens” ieviesa Ļeņins, tā nosaucot kreisos eserus, kad viņi atteicās atbalstīt Ļeņinu. Latiņina – Ļeņins. Pat vārdi līdzīgi”
    a) Snipa kungs ir visnotaļ interesants kungs, bet tas nenozīmē, ka viņam būtu jātic uz vārda. Bez tam neatradu nekādus pierādījumus jūsu teiktajam par Snipa kunga teikto. Pēc man pieejamām ziņām ar lumpeniem lieta apstāv sekojoši: “Lumpenproletariat, a collective term from Lumpenproletarier (a German word literally meaning “rogue” as well as “rag” proletarian), was first defined by Karl Marx and Friedrich Engels in The German Ideology (1845) and later elaborated on in other works by Marx.” http://en.wikipedia.org/wiki/Lumpenproletariat
    b) Tas, ka visi ķīnieši liekas vienādi, būtu kaut kā saprotams. Taču apgalvojums, ka visu tekstu autora vārds krievu valodā ar buru L ir Ļeņins, gan nav diez ko pareizs. Visdrīzāk jums, kungs, nav ne mazākā priekšstata, par ko raksta Latiņina un kādi ir viņas uzskati. Un droši vien par Ļeņinu arī.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 15.42

    dzeri…par šo te gan gribētos nedaudz sīkāk un konkrētāk, kur tieši, kādos likumprojktos, balsojumos, utt. +++ Kā jau teicu iepriekš, paldies Dievam, ka līdz likumprojektiem un balsojumiem nenonāca, jo ZRP, kā zini, zaudēja 6 deputātus un nespēja vairs diktēt notikumu gaitu Saeimā.

    Taču ar tekstiem, kuri tika sarunāti un ar to stūrgalvību ar kuru Zatlers vilka aiz sevis visu notikumu gaitu, laikā, kad tūlīt pēc vēlēšanām viņa rīcībā bija 22 mandāti , ar visu šo vājprātu tika uzzīmēta diez gan drūma Latvijas nākotnes ainava.
    Zatlers pēkšņi atklājās kā īpaši stūrgalvīgs, pat apmāts cilvēks, kurš izmanto radušos situāciju, lai vienpersoniski stūrētu valsti uz sev tikai zināmu mērķi.
    Domāju, ka tieši šī Zatlera pēkšņā ” misijas apziņa” ir tas īstais iemesls, kādēļ atšķēlās olšteiniešu sešinieks no ZRP, gan arī kādēļ RP šobrīd ir tādi reitingi, kādi tie viņiem ir. Zatlers pats vienpersoniski visus savu labos darbus un nākotnes ieceres šādi ” ejot pret straumi”, lasi, ejot pret vēlētāju gribu, arī salaida grīstē

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.02.2013. 15.43

    Normunds
    “Par tiem tā saucamajiem uzņēmējiem…. Tiem, kas subsīdijas saņem vairāk, nekā nomaksājuši nodokļus (zaļā enerģija)”

    Izliecies jeb tāds esi patiesībā?
    http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/eksperts-zala-energija-pateretajam-izmaksa-mazak-neka-gazes-kogeneracija.d?id=42190630

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 10.02.2013. 16.51

    > dzeris

    Atbildot uz jautājumu: “kāpēc Z vēl arvien nav aiz restēm, kā izpaudās tas apvērsuma mēģinājums, Z mērķis bija te nodibināt diktatūru, likvidējot konstitucionālo iekārtu un demokrātiju, vai vēl kā?”

    1) Ticu, ka reiz Zatlera rīkojums nr.2 tomēr tiks pārvērtēts un kvalificēts kā valsts apvērsums
    2) Mērķis Zatleram bija tikai viens,- ja jau netiek pārvēlēts prezidenta amatā, pagaidām saglabāt savu VIP statusu ar visu auto ar kaucošām sirēnām, nākotnē kļūt par tautas vēlētu prezidentu. Līdzekli tā sasniegšanai viņam, protams, piespēlēja kancelejas juristes, kam tāpat draudēja izkrišana no statusa.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kristrun > ligakalnina 10.02.2013. 17.36

    Valstij kaitīgs bija pats Zatlera rīkojums, kas nostrādāja kā pārplūdes vārsts un paildzināja vienotības agoniju, droši vien tā tas arī bija iecerēts. Bet, ņemot vērā, ka 95% no tiem, kam vēl galīgi viss nav pie kājas, izrādījās idioti, neko kriminālu dakterim piešūt nevar. Un Zatlera partijai patiesi nav ko pārmest- balasts, tukša vieta.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.02.2013. 20.50

    valdemir
    “Valstij kaitīgs bija pats Zatlera rīkojums, kas nostrādāja kā pārplūdes vārsts”

    Un Zatlera sugas brāļu zarnas netika uztītas uz zemnieku sūdu dakšām un Maskavas nosprauztais kurs, lai arī ar nelielām izmaiņām joprojām tiek ievērots.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.02.2013. 21.09

    Lūk ar ko tusē dzera daraugi: Zaharjina jubileju apmeklē arī Zatlers, Kravcovs un Vešņakovs :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.02.2013. 21.40

    Ino. Kā gan bez Nacionālās drošības komisijas vadītāja klātbūtnes varētu notikt šāds pasākums? :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 10.02.2013. 22.31

    Jā, par labo Hodorkovski.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 11.02.2013. 03.14

    Man patīk Dzera “kāpēc Z vēl arvien nav aiz restēm…?”
    Un kāpēc Lembergs, dzeri nav vēl aiz restēm? Kāpēc Digitālgeitas scenāristi nav? Kāpēc aiz restēm nav 2K? Kāpēc vēl daudzi valsts nozadzēji “skaitās” krietni pilsoņi? Vai tad tu neesi pārliecināts, ka viņu vieta ir cietumā?
    Redzi, dzeri, tas, ka cilvēks ir uz brīvām kājām, vēl neliecina ne par viņa krietnumu, ne par godaprātu, kur nu vēl par tīriem nodomiem, kā tas ir Zatlera gadījumā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 11.02.2013. 06.41

    Grūti strīdēties ar cilvēkiem, kuri uztver tikai tos argumentus, kas atbilst viņu “pārliecībai”, turpina dzīvot “ienaidnieku ielenkumā”, visus cilvēkus ar atšķirīgiem politiskiem uzskatiem uztver kā ienaidniekus, un gatavi sēdināt aiz restēm jebkuru, kura politiskie uzskati atšķiras no viņu politiskajiem uzskatiem, bezjēdzīgs laika tēriņš.
    Betija pārspējusi pati sevi – Zatleri nu jau pielīdzinājusi Lembergam, spoži, varu iedomāties, kas notiktu, ja visi tādi “bezkompromisu cīnītāji” tiktu pie reālas varas un sāktu tiešām “sēdināt” visus “valsts nodevējus” un pārējos, kam ir atšķirīgi politikie uzskati.
    Var tikai pabrīnīties – mums jau gadus 20 dem. iekārta, bet, cilvēkiem vēl arvien totalitarā domāšana.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 11.02.2013. 08.57

    dzeris49
    “Var tikai pabrīnīties – mums jau gadus 20 dem. iekārta, bet, cilvēkiem vēl arvien totalitarā domāšana.”

    Kurš no divu mērgļu, putinoīdu, izteicieniem, par Biškeku, vai par Tankiem un Mazo Fašistu valsteli, vairāk raksturo demokrātisko iekārtu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 11.02.2013. 09.45

    dzeri. Ir tikai viena robežšķirtne, kura nav diskutējama Latvijā – tā ir 40. gada okupācija, šīs okupācijas seku atdzīšana un Otrais pasaules karš. Ja Tu uzskati, ka ir iespējama ” diskusija” starp tiem, kuri svin 9. maiju Pārdaugavā un tiem, kuri neuzskata LR otro okupāciju par savu svētku dienu, tad varbūt vizualizē iztēlē visu kā tas notika -šīs staļinistu represijas, visus šos iztrebiķeļus uc komunistus, noliec sev acu priekšā tās šausmas, kuras nācās piedzīvot cilvēkiem.
    Un tad pajautā sev, vai šis jautājums ir diskutējams un, kas Tev ir cilvēki, kuri cenšas attaisnot staļinistu slepkavas?

    Visi pārējie jautājumi – budžets, kultūras pasākumi utt, ok tie ir diskutējami jautājumi, bet atkal, tikai ne ar mūsu valsts ienaidniekiem tas ir jādara. SC, kā LR naidīgu politisku spēku, šī brīža Kremļa putinistu sabiedroto, vienkārši ir jāignorē un nav svarīgi cik gadu ir pagājuši kopš neatkarības atjaunošanas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 11.02.2013. 10.00

    Dzeri, tas bija tavs jautājums – “kāpēc Z vēl arvien nav aiz restēm…?” Tu to izmantoji, kā argumentu Zatlera nevainībai un tīriem nodomiem. Tad nu es tev atgādināju, ka daudzi, nenoliedzami, noziednieki vēl joprojām nav aiz restiem. Tāpēc nevajag man piedēvēt vēlmi visus citādi domājošos bāzt cietumos. Tā ir tavu aizstāvamo kremlistu tradicionālā prakse.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 11.02.2013. 10.08

    dzeris.Nu ļoti Latvijai draudzīgā kompānijā Zatlers tusēja vakar! Kur nu vēl atrast uzticamākus draugus par
    Vešņakovu un Kravcovu!:)

    Par to, ka pirms 16. marta atmosfēra noteikti jāuzsilda, pirmais publisku norādi devis Krievijas vēstnieks Aleksandrs Vešņakovs, kurš vienā grozā šoreiz sametis okupācijas noliegumu, «fašisma atbalstītāju» gājienu un «hitleriešu» pieminekļu atklāšanu.
    Ar šādu nostāju nemaz nav tālu līdz tam, lai lielvalsts pārstāvis arī padomju represijas nodēvētu par attaisnojošām. Nav šaubu – Vešņakovs ir dzirdējis par nošautajiem latviešu virsniekiem, 14. jūnija izvešanu, Sarkanās armijas klātbūtni pirmajās vēlēšanās «atbrīvotajā» Latvijā, taču tas viņu nav atturējis no apzināti melīgas informācijas izplatīšanas. Visā pasaulē sveša karaspēka klātbūtni uzskata par okupāciju un šajā laikā notikušās vēlēšanas – par nedemokrātiskām, un to Vešņakovs zina, taču apgalvo pavisam ko citu un aicina vēsturi atstāt vēsturniekiem. Taču šis vēstījums arī neiztur kritiku, jo vēl nesen vēstnieks solīja neielaist Krievijā tos latviešu vēsturniekus, kas pēta ar okupāciju saistītos jautājumus. /Diena/

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ligakalnina 11.02.2013. 10.42

    dzeris49. Ja Betija tavās acīs jau izaaugusi par asinskāru reakcionāru, bet pornolapas izdevējs Lindermanis ir demokrāts tikai ar savdabīgiem uzskatiem, tad baidos, ka vismaz tava garīgā veselība ir apdraudēta. Tu mums ļoti pietrūksi, virtuālās pasaules sanitār:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

peerku 10.02.2013. 09.56

> Berta

Tā ir, ka par Ušakova/Amerika vadītās Rīgas domes finanšu skandāliem (Z)RP klusē kā partizāni. Tas nav un nevar būt nejauši. Kur paliek hiperaktīvais ministrs Sprūdžs, kas vienā pašvaldībā Ventspilī par otrreiz atstādināja Lembergu no amata, bet daudz tuvāko Rīgas pašvaldību ar tās skandāliem neredz un uz tiem nekā nereaģē?

+18
-2
Atbildēt

2

Nika 10.02.2013. 05.16

Ož pēc izmisuma. Putinisti zin, ka godīgi neuzvarēt. Antonijas iela “ukazus” iedeva :)

Kopš 2009 gada Latvijā ir bijušas lielas izmaiņas politikas kultūrā. Padomju domāšana ir sākusi savu norietu. Daži “giganti” jau skuju takā aizgājuši un man ir sajūta, ka Ušaks un Puzes Aivars būs nākošie.

+20
-5
Atbildēt

14

    dace_ampermane > Nika 10.02.2013. 08.32

    Fikseris +++++ Padomju domāšana ir sākusi savu norietu. Daži “giganti” jau skuju takā aizgājuši un

    un vēl daži no tiem ar pēdējiem spēkiem vēl šeitan komentārus raksta

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nika 10.02.2013. 09.40

    ——–
    “Taupīt, bet neskopoties” Vaira Vīķe-Freiberga (LA,08.09.2008)

    – Visā tā Dombrovska taupības poļitika jeb ‘konsolidācija’ dažam labam Mūkusalas ielas patiesības ministrijam ozoliņam krietnu robu maciņā izgrieza – , tagad laiks atgriezties pie tik ierastās amerikanizācijas, lai var demokrāti caurumus aizlāpīt.
    Neļausim puķinistiem turpināt taupības poļitiku – demokrātijas slāpēšanu!

    Visiem jāseko amerikāņu demokrātijas labākajiem paraugiem, jāatceras bērnības spēlīti: “Barakam bij’ 7 dēli, visi dara tā”:

    “Pēdējās ASV prezidenta vēlēšanas bijušas dārgākās valsts vēsturē”

    Prezidenta amata kandidāti kopā iztērējuši vairāk nekā divus miljardus dolāru (1,07 miljardi latu), atsaucoties uz apkopotajiem datiem, vēsta ārvalstu mediji…”
    http://www.delfi.lv/news/world/other/pedejas-asv-prezidenta-velesanas-bijusas-dargakas-valsts-vesture.d?id=42887706

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Nika 10.02.2013. 10.06

    Fikseris

    Eža ir jancīgs ķēms. Katrai Latvijas ķibelei viņš piemeklē Amerikas izskaidrojumu. Pilnīgs idiots. Laikam nekad nav dzirdējis par ziemeļkoreju un krievijas draugu Asadu. Ziņās bija, ka Z Korejā no bada apēd bērnus. Nez ko viņam, ežai Baraks Obama izdarījis. Čekā nu gan stulbeņi, paldies Dievam, strādā :)

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nika 10.02.2013. 10.57

    ——–

    Uncle Sam – Who Was He?

    http://www.youtube.com/watch?v=dvltLYj3zm0

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Nika 10.02.2013. 11.24

    klejotājs. Kādēļ šausti edgi, kurš savu viedokli centīgi pamato ar tekstiem un video, ja dzeris pauž to pašu ar tukšiem apgalvojumiem, diendienā oponentiem karinot birkas – infantīli, populisti, aprobežoti…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 10.02.2013. 11.52

    Tipiska padomju cilvēciņa domāšana- uzdod viņam jautājumu par viņa dzīvi, atbildē noteikti būs vārds “Amērika”.

    Tikko ziņās teica, ka lielais sociālists, Putina draugs Hugo no Venecuēlas, devalvējis valūtu par 30% savā sociālisma paradīzē. Tas ir pēc 10% deficīta un 20% inflācijas 2012 gadā. Pat ar masīviem dabas resursiem, tiem sarkanajiem ekonomikas kaut kā neturas virs ūdens.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Nika 10.02.2013. 12.04

    ASV ir 5% zemes iedzīvotāju, bet patērē 50% zemes resursu. Skaidrs, ka kādam uz zemes jābūt badā, lai amerikāņi varētu šķiesties ar resursiem. Turklāt šos resursus kontrolē tikai 1% amerikāņu. Amerikāņi apmaksā 50% no visiem pasaules militārajiem izdevumiem.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nika 10.02.2013. 12.04

    ——-Fikseris Tipiska padomju cilvēciņa domāšana- uzdod viņam jautājumu par viņa dzīvi, atbildē noteikti būs vārds “Amērika”.
    =============================================================================
    Tipiska “Arābu pavasara” revolucioniera domāšana, kas saklausījies pasaciņas par rietumu demokrātiju un kapitālismu:

    http://www.youtube.com/watch?v=aOZZ5zGAWKE

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 10.02.2013. 12.27

    Krievijai miera laikā kazarmās vairāk karavīri iet bojā un tiek sakropļoti, nekā ASV ir zaudējusi 10 gadu laikā Irākā un Afganistānā. Ieliec video par to.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nika 10.02.2013. 12.51

    ——-
    Kādam interesē ASV, kādam Krievija – , kas parūpēsies par latviešu karavīriem? Ar ko atšķiras “internacionālā palīdzība” no “demokrātijas ieviešanas”? 18. novembra ģenerāļi to nekad nesaprastu…..

    Latvijas karavīri pošas kārtējā misijā uz Afganistānu http://www.youtube.com/watch?v=l5maVhB8GDo

    “(..)Latvju karavīrs arī nekad nevienam neies palīgā apspiest citas tautas…” ģenerālis L.k.o.k. Kr. Berķis http://www.lacplesis.com/WWII/110_latvijas_republikas_nacionala_ar.htm

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Zane Degro 10.02.2013. 02.47

“Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija var apturēt…”
…………..
– vai “Ir” naivi cer, ka tankistei Sandrai S.-Kukulei jau apnikusi ideja par iespēju RP viņas pašas interesēs draudzēties ar valstī vislielākajiem visilgstošākajiem kukuļņēmējiem?
Vai tiešām tikai pārējām koalīcijas partijām ir skaidrs, kādā s. bedrē labprāt grib ielīst RP?
Pamatā tieši RP būtu brēktin jābrēc pret tiem oligarhiem, kuri ar Ušakova/Amerika svētību čum un mudž tagadējā Rīgas domē; bet, kā visiem tas ir redzams, RP par šo partijai “sāpīgo” tēmu klusē kā partizāni.

Vai RP biedri arī Zatleram ir aizbāzuši muti par tēmu “saeimu atlaidu, jo turienes deputāti taisa likumus oligarhiem, bet tagad pats gribu draudzēties ar oligarhiem”? – KAUNS!!!
Vai arī – partija jau ir mainījusi savus ideoloģiskos saukļus?

Ja RP nespēj atturēties no iespējas pieslieties 20% (un nu jau vairāk %) komandai, lai saņemtu savu daļu, tad lai nebrīnās, ka šīs būs RP pēdējās vēlēšanas.
RP ir jābeidz izlikties, ka viņus interesē “tautu draudzība”, jo faktiski šīs partijas alkatīgo tā saucamo virsotni neinteresē ne valsts, ne politika; viņus interesē iespēja tikt pie miljoniem, un tas nekas, ka tie būs tautai nozagti.

+23
-5
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > Zane Degro 10.02.2013. 09.20

    Berta
    “tad lai nebrīnās, ka šīs būs RP pēdējās vēlēšanas.”

    ZP šīs šā kā tā būs pēdējās vēlēšanas. Izdošanās gadījumā, kopā ar SC/GKR aktīvi melojot, zogot un postot, paši nelietīgākie zēpisti nākamāmās Saeimas vēlēšanās var tikt iekļauti SC vēlēšanu listēs.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Zane Degro 10.02.2013. 10.42

    Berta. +1

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Zane Degro 10.02.2013. 11.53

    Lai Vienotība nebrīnās, ka šīs būs viņu pēdējās vēlēšanas Rīgā

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 10.02.2013. 02.09

———-
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija var apturēt Rīgas domes izdotus noteikumus.
=============================================================================
100% – kā izteicās ministrs Sprūdžs – , taču Hūte kā ir savā vietā, tā ir…
Nu, ko – tagad ir iespēja atspēlēties, varbūt šoreiz izdosies uz “ecešām neuzlekt” vai kā “circenim pelnos neielekt”.
Veiksmi, cīnītajiem par demokrātiju!

+2
-8
Atbildēt

0

efeja60 10.02.2013. 00.43

Ēlertei būs iespēja slepus, naktī līmēt uzsaukumus. Gluži kā “Pie bagātās kundzes”. http://youtu.be/-qmEcMUOu-U

+4
-18
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam