Klintone pēdējā brīdī atsaka dalību Lipkes memoriāla atklāšanā

37

Komentāri (37)

Rinalds Āriņš 28.06.2012. 18.31

Parasti nepiekrītu K.Rozenvalda viedokļiem, šoreiz piekrītu:

“Izlasīju Lipkes memoriāla ziedotāju sarakstu. Nav brīnums, ka H.Klintone pēkšņi atteicās to atklāt kopā ar ziedotājiem http://www.diena.lv/latvija/zinas/klintone-pedeja-bridi-atsakas-piedalities-lipkes-memoriala-atklasana-13955005

Ja redzu, ka lielākie ziedotāji ir A.Lembergs, vecie čekisti Savickis, Plaudis u.c. līdzīgi tipāži, arī es nebrīnos.

Cits jautājums, kamdēļ tik īslaicīgi, jo saraksts droši vien nav no šodienas, bet jau zināms labu laiku. US embassy vāji sagatavojusi Klintones vizīti, kopš no Vēstniecības padomnieka amata uz Briseli aizlaidies šķēlists un “holokausta” upuris M.Zemītis…

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 28.06.2012. 12.33

t.s.ASV neatkaribas garants LV ir ar daudziem simtiem nosacijumiem..praida rikosana viendzimuma laulibas rietumu izkroplotas demokratijas mehaniska parnemsana ir tikai odzinas..generalprokurora regularas atskaites ASV vestniekam.par slepenam vienosanam nemaz i nerunasu.

+1
-3
Atbildēt

0

dro 28.06.2012. 12.10

Es joprojām ASV uzskatu par LV neatkarības galveno garantu. ASV administrāciju attieksme niansēs var mainīties, bet tās nāk un iet, bet ASV paliek. Negribu arī spekulēt ar dažādām versijām kā to dara IR komentētājs Ozoliņš. Interesanti, kāda būs viņa interpretācija, bet vienu zinu droši katrā gadījumā nepalaidīs garām nevienu izdevību nolamāt NA:)

+8
-4
Atbildēt

13

    gliters > dro 28.06.2012. 12.35

    Šī administrācija liek apšaubīt garantiju drošumu. Gribētos redzēt pie varas republikāņus – tie nemēdz ākstīties ar visādiem “reload” attiecībās ar PSRS vai Krieviju.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > dro 28.06.2012. 12.37

    Jāpiekrīt, ka Ozoliņš tiešām “mīl” NA, bet es arī sāku viņus “ieredzēt” ar vien vairāk. Es varu piekrist 90% viņu uzskatu, tomēr izpildījums, amatiem ieteiktās personālijas, iznešanās liecina labākajā gadījumā par vienkāršu muļķību, bet sliktākajā gadījumā gribās pajautāt- kādas naidīgas valsts interesēs viņi strādā?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 28.06.2012. 12.52

    saule_laime – Šoreiz aizstāvēšu lāpnešus – daži no viņiem ir tikai vienkārši panaivi. Bet ne visi, gudrākie „strādā”.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > dro 28.06.2012. 14.06

    Biotop, piekrītu, ka daži ir naivi.Viņiem pat jābūt naiviem, jo ir vēl ļoti jauni. Un tomēr….nu nepamet un nepamet mani sajūta, ka galvenais striķīšu raustītājs atrodas austrumpusē. Grūti noticēt, ka cilvēki nesaprot savas darbības ietekmi uz Latvijas tēlu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 28.06.2012. 14.13

    Tā apsēstība ar “Latvijas tēlu” ir vnk katastrofa! Polijā žīdiem uz analoģisku prasību atbildēja ar atteikumu. Pamatojums vienkāršs – budžetā nav līdzekļu. Un viss. Un “tēls” nekādā mērā necieš.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    enjoy > dro 28.06.2012. 15.00

    Bet Dambrovskis taču arī teica, ka naudu nedos, jo budžets to nespēj pavilkt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 28.06.2012. 15.11

    NĪ, kuru starpā ir skolas un slimnīcas, atdošana faktiski arī nozīmē budžeta līdzekļu ieguldījumus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 28.06.2012. 15.20

    saule_laime – Nu ir tak raustītājs austrumpusē, ir, dažu to vecāko gudrāko atceros vēl kopš pēdējiem padomju gadiem un augstā patriotisma laiku maiņā. (Čeku ar personas kodu gan man nav. Stāsta, ka viņiem tādus nemaz neizrakstot.)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 15.31

    zirnekliene Šeloba. Briesmīgi, ka šajā it kā “inteliģentajā” /intelektuāļus” Latvijā droši vien var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem/ portālā nesaprot to, par ko šausminās pat lielais internacionālists LR Liniņš – kas notiks, ja tiks radīts precedents – īpašumu atdošana ebreju sab. organizācijām. Kā valsts atdos īpašumus aizsargu organizācijai, piensaimniekiem, ugunsdzēsēju biedrībām, biškopjiem u.t.t.. Šī bezgalīgā ticība gaišajiem spēkiem, kurus šobrīd personificē Vienotība ir neapstrīdama liecība cilvēku lētticībai, kura gadiem ejot nemazinās.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 15.35

    zirnekliene Šeloba. Tā apsēstība ar “Latvijas tēlu” ir vnk katastrofa!
    _________________
    Vistiešākā liecība, ka cilvēki neuzskata sevi par šīs zemes saimniekiem, bet kalpiem kungiem, kuri atkarībā no individa uzskatiem atrodas vai no Maskavā, Vašingtonā vai Briselē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 28.06.2012. 15.53

    “…kas notiks, ja tiks radīts precedents – īpašumu atdošana ebreju sab. organizācijām. Kā valsts atdos īpašumus aizsargu organizācijai, piensaimniekiem, ugunsdzēsēju biedrībām, biškopjiem u.t.t.”

    Tas, protams, ir loģiski. Bet baidos, ka mūsu “dzimtcilvēku pie varas” nostājā varēs vilkt paralēles ar dialogu no Kušturicas filmas “Dzīve ir brīnums”. Divi Kosovas serbu darboņi sarunājas savā starpā pamēram tā:
    Viens – mēs taču nevaram veidot demokrātiju uz kontrabandas pamata, otrs – bet musulmaņi un horvāti to dara, un Tito ar to nodarbojās 30 gadus. Atkal pirmais (dikti sašustis) – aizmirsti, Tito ir Tito!
    Tad nu lūk, ja ugunsdzēsēji vai biškopji šo precedentu izmantos kā argumentu, atbilde visticamāk būs “Ēbreji ir ēbreji!” Par to ne brīdi nešaubos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 15.59

    zirnekliene Šeloba. Tad nu lūk, ja ugunsdzēsēji vai biškopji šo precedentu izmantos kā argumentu, atbilde visticamāk būs “Ēbreji ir ēbreji!” Par to ne brīdi nešaubos.
    ___________________
    Es kā naivs ideālists tomēr ceru, ka tā nenotiks, jo vēl jau ir arī Eiropas tiesa. Protams, apšaubīt var visu, arī to, vai mēs šeit reāli diskutējam…varbūt sapņojam?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 28.06.2012. 16.17

    Tad man vairāk cerību uz Eiropas tiesu. Galu galā – exministrs Bērziņš taču izteica to pašu domu, ko Liniņš. Un par to tika iesēdināts “antisemītisma vilcienā” kopā ar visu NA.

    “varbūt sapņojam?:)”
    Tā kā Peļevinam “Čapajevā un tukšumā” – stāsts par to, kā barons fon Ungerns sagūstija ķīniešu komunistu un tas sāk stāstīt, ka nemaz nezin, kas viņš ir – vai nu taurenītis, kas redz sapnī, ka ir cilvēks, vai nu cilvēks, kas redz sapnī, ka ir taurenītis. Sagūstītājs uzdeva viltīgu jautājumu – bet tomēr… kāpēc tauriņš palīdzēja boļševikiem? Ķīnietis atbildēt neprata. Tālāk uz jautājumu par šī ķīnieša likteni sekoja atbilde “postaviļi k stjenke i razbudjiļi”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

enjoy 28.06.2012. 12.09

Paldies Bērziņam, kurš “vajadzīgajā” brīdi un laikā aktualizēja problēmu.

Vai nebūtu labs arguments populārās diskusijās, ka lielākās ebreju interešu lobētājvalsts prominenta pārstāve atklātu Latvijas ebreju glābēja memoriālu?

+3
-3
Atbildēt

6

    piziks > enjoy 28.06.2012. 12.14

    Putina FSB ietekmes aģenti vinnējuši vēl vienu mikromaču pret USA, tas arī viss.

    Tik drīz jau neuzzināsim, kurš Klintonei ieteica šo “gudro” gājienu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 28.06.2012. 12.24

    Optiskais Tēmeklis. Pērle! Nesaprotu, kādēļ Klintone nekonsultējās ar tevi:):):)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > enjoy 28.06.2012. 12.28

    Diskusijās, kas radušās dēļ noteiktas ļaužu grupas pretenzijām uz konkrētiem NĪ, tas nebūtu nekāds arguments. Viena lieta ir simboliski žesti, otra – iekārojamie materiālie labumi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > enjoy 28.06.2012. 12.36

    lno, vai tiešām vairs nav nevienas tēmas, par kuru Tu gribētu/spētu runāt/spriest, nevis vienigi klačoties un lamāties ar un par iespējamajiem tēmu apspriedējiem? Un, ja nesaproti, vai te daudz to, kam Tava nesaprašana interesē?

    Ceru, ka lno, Tavs stils, vēl nav NA korporatīvā pieeja, jo te ir ari Šeloba u.c. spriestspējīgie. Labi, ka gana daudzi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > enjoy 28.06.2012. 13.18

    OT, arī man ar lno šur tur ir atšķirīgi viedokļi, bet viņa spriestspēju nu gan neapšaubu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 28.06.2012. 15.49

    Optiskais Tēmeklis. Ceru, ka lno, Tavs stils, vēl nav NA korporatīvā pieeja…
    ______________________
    Kas tad nu? Vēl pirms nedēļas vai divām tu mani pieskaitīji fanātiskiem Vienotības faniem. Tagad skaitīšu mantru: es neatbalstu partijas, bet nacionālo ideoloģiju.
    Ja reiz tu apgalvoji, ka Klintone izdarījusi lielu kļūdu, atsakoties no Lipkes memoriāla atklāšanas/ nezinu kā to īsti sauc/, tad tev jāprot to arī pamatot. Ļoti apšaubu, vai spēsi. To jau pierāda tavi uzbrukumi Vienotībai, kura pēc tavām domām izdara tādus noziegumus, par kuriem destra piespriestu augstāko soda mēru :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 28.06.2012. 11.51

Versijas ir dažādas – zināmām aprindām izdevīgāk iztēlot Latviju kā valsti, kuras teritorijā šāva, bet glābšanu neizcelt – manuprāt ne visai ticami, jo kāpēc tad “pēkšņi””atteicās… Ticamāka versija ir Gaiļa reputācija un manāmas afēras pazīmes šim projektam, kā arī signāls Suharenko un Co nedaudz “atslābt”. Lai gan var būt arī tieši otrādi – tas ir nosodījums Latvijas sabiedrības vairākuma protestam pret Suharenko un Co nepamatotajām pretenzijām.

+3
-1
Atbildēt

0

dzerkaleliva 28.06.2012. 11.38

Turkey moves anti-aircraft guns and missile launchers up to border with Syria – 2012 ir klāt

+1
-1
Atbildēt

0

mariam 28.06.2012. 11.34

Īsti nesaprotu to pamatojumu, kāpēc nepiedalīsies. Vai baidās, ka piedaloties pasākumā kurinās to antisemītismu, kura Latvijas sabiedrībā netrūkst?

Bet nu – Gailis un organizētāji smieklīgā situācijā nostāditi, – Ja nav Klintones tad muzeju neatklājam vispār. Taču var arī saprast – ja arī šodien atklātu, tad visi domātu – eh, kāds nepilnīgs, neizdevies pasākums.. Bet kaut kā nav arī lielas cerības, ka izdosies tuvākajā laikā kādu tik ietekmīgu personu uz atklāšanu sagaidīt.. Ko tad darīs – tā arī neatklās nemaz?

+1
-1
Atbildēt

0

Toms Mincāns 28.06.2012. 11.00

Nez kāpēc putleroīdās mušas no visas plašās Krievzemes tik intensīvi lido akurāt uz nelielo Latviju?
Civilās Aviācijas Institūta, Piebaltijas Kara Apgabala štāba, Alkšņa Lidotāju Skolas un Jaunā Viļņa puvekļu smaka vilina?

+6
0
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > Toms Mincāns 28.06.2012. 12.38

    Viss pareizi. Krievija un tās daudzkrāsainie sulaiņi Latvijā ievēro un izpilda NVS valstu institūta Pribalķikas nodaļas vadītāja Mihaila Aļeksandrova analīzi un rekomendācijas. Par to,ka tieši Latvijā ir cerības kāpināt iekšējo spriegumu tik tālu, ka rastos iegansts apieties ar mums kā ar Gruziju pirms 4. gadiem – rīkot tiešu militāru iebrukumu.
    Diemžēl latvju bāleliņi, žurnālistus ieskaitot, tādu krievu institūtu oficiālos materiālus nelasa un neatstāsta. Tieši tāpat, kā Ulmaņa laikā. Sekas atceramies?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Toms Mincāns 28.06.2012. 12.45

    Biotops!
    Precīzi. Latviešiem lasīšana un neaizmiršana nav, diemzēl, modē. Kosmopolītisms un pacifisms rullē, ne valsts apdraudējumu uzmanīšana. Vegetēšana uz NATO partneru pacietibas un turibas rēķina — arī. Rullē ari “mums pienākas”, nevis “mūsu pašu pienākumi”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Toms Mincāns 28.06.2012. 13.21

    Ilvess jau paguris atkārtot, ka mums ir nopietni jāpievēršas valsts aizsardzībai.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 28.06.2012. 10.24

Amerikāņu „demokrāte” rullē. Te daži mīļi vārdi par mūsu augsto viešņu – http://www.americanthinker.com/2012/06/is_hillary_mentally_illary.html
Tomēr ar visu to šī vizīte mums ir izdevīga un vēlama, tāpēc nepārcentīsimies ar gānīšanu. Gan jau mūsu kreilīši, ultrapatridoti un krievi korītī tukšumu aizpildīs.

+5
-1
Atbildēt

1

Kaspars Špūle 28.06.2012. 10.10

Baraks Huseins dusmojas?

+1
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam