VIDEO: SC pikets pie 11.Saeimas

67

Komentāri (67)

    helis > ilmisimo 24.10.2011. 12.45

    Vai man vienīgajam prezidenta k-ngs nesimpatizē, neiedveš uzticību, liekas baigais d līdējs? Varbūt esmu parāk prasīgs vai piekasīgs…?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 13.59

Vai 11. Saeima kļūs par Lemberga un Urbanoviča Saskaņas centru?

http://bnn.lv/vai-11-saeima-klus-par-lemberga-urbanovica-saskanas-centru-2-41550

Lembergs un Urbanovičs «brāļi» uz mūžu
http://bnn.lv/vai-11-saeima-klus-par-lemberga-urbanovica-saskanas-centru-41510

0
0
Atbildēt

0

helis 18.10.2011. 11.35

Kāds man var paskaidrot – kāpēc mūsu prezidenta Bērziņparodija runā svešvalodā?

+4
-2
Atbildēt

6

    mary75 > helis 18.10.2011. 11.55

    Izskatās, ka Bērziņš saprot, ka civilizētās valstīs zināt valodu, kurā runā 30% šīs valsts pilsoņu, ir tikai normāli, ar to viņš parāda cieņu šiem pilsoņiem, un viņam nav kompleksi attiecībā uz krievu valodu kā tādu.
    Tas var izlikties neticami, bet, Latvija nav monoetniska valsts.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Laila > helis 18.10.2011. 13.01

    dzeri, tu esi “zaslanij” kazačok, mums jau a vienu “nasingspešlu” pietika, un Berjozkina “rašens” nav tekošs un ļoti lien cauri akcents..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > helis 18.10.2011. 13.27

    Demokrātija paredz viedokļu dažādību, kas vairākumam no jūsu tusiņa ir kaut kas nesaprotams un naidīgs, nu, ļoti žēl.
    Turpini uzskatīt visus citādi domājošos par “iesūtītiem”, ja tev tā vieglāk.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > helis 18.10.2011. 13.49

    to dzeris49
    Demokratija neparedz krievu sovinistisko ekstremismu un drausmigako cilveknisanas ideologiju – neostalinismu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > helis 18.10.2011. 18.01

    Tas var izlikties neticami,..
    ____________________________
    bet Džeris savā ziņā kopē Zatlera gājienus-no cīņas pret oligarhiem uz SC vilkšanu valdībā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    helis > helis 24.10.2011. 12.42

    un kā tad ar cieņas izrādīšanu tādā veidā pārējiem 70-75% pilsoņu? Turklāt viņš sniedz interviju ne jau TV5, taču valsts televīzijai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 11.19

..Kāds grib valdībā šitos uebanovicus?:
..если они стали бы известны европейскому общественному мнению, то уже через месяц “приличные” страны отозвали бы из Риги послов. Ну, в самом деле: можно ли представить себе, чтобы однопартийцы г-жи Меркель, выступая в бундестаге или в прессе, цитировали Геббельса или Розенберга? А ведь у нас цитирую..
http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yanis-urbanovich-oshibka-doktora-zatlersa.d?id=41193365

+2
0
Atbildēt

0

mary75 18.10.2011. 10.54

Neesmu SC aizstāvis, bet, neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai, kas te valda, un, katrā ziņā, ja jāizvēlas starp Lembergu un SC, izvēlētos pēdējo, jo SC, principā, pierādījis, ka uz zināmiem kompromisiem gatavs, Lrembegs kompromisus un tiesiskumu atļauties nevar, tam tas ir izdzīvošanas jautājums.
Tāpēc stipri aizdomīgi, ka sākas sarunas par to, ka bez Lemberga, laikam, nevarēs iztikt, kad var iztikt gan bez Lemberga, gan bez SC.

0
-4
Atbildēt

14

    dro > mary75 18.10.2011. 11.01

    dzeris49… neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai…
    __________________
    Kādi demoni! Parasti vidusmēra cilvēki ar savām vājībām. Kabanovam tāpat kā citiem piemetas iesnas, un viņš degunu izšņauc prezidenta standartā. Arī Ušakovs nav demons, jo vai tad demonam būtu grūti noskriet 1/2 maratona?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 18.10.2011. 11.12

    …. Neesmu SC aizstāvis, bet, neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai, kas te valda, … jo SC, principā, pierādījis, ka uz zināmiem kompromisiem gatavs,
    ————————————————————-

    Dzeri, lai tev nevajadzētu taisnoties komentāros un lai tev normāla tautas pašaizsardzība vairs nešķistu “demonizēšana” un “histērija”, pamēģini sākt ar vienkāršu lietu – pierādīt pats sev, ka Saskaņa NAV Kremļa projekts.

    Čeka (Kremlis, FSB) neiesaistās nekur, kur viņiem nav nekādu mērķu. Ja ir līgums ar Putina kabatas partiju, konsultācijas ar Albertielu, ja “partijā” ir Rubiks un komjaunietis Urbis – tad ir mērķi kaut ko sasniegt Latvijā. Pieņem to kā patiesību, ar ko jārēķinās – un tev kļūs daudz, daudz vieglāk dzīvot, nebūs vairs ar galvu jāstrīdas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 18.10.2011. 11.21

    Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии…
    http://russbalt.rod1.org/index.php?topic=2703.0

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 18.10.2011. 11.27

    .. un SC demonizēšanai, kas te valda..
    __________________________________________________— fon Papens arīdzan iebilda pret NSDSP demonizēšanu

    It was largely Papen, believing that Hitler could be controlled once he was in the government, who persuaded Hindenburg to put aside his scruples and approve Hitler as Chancellor in a cabinet not under Nazi Party domination. However, Papen and his allies were quickly marginalized by Hitler and he left the government after the Night of the Long Knives, during which some of his confidants were killed by the Nazis
    http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Papen

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 11.52

    ARTs – vispār, es netaisnojos, bet, izklāstu savu viedokli, tas ir dīvaini, ka tu uzskati, ka man būtu jātaisnojas, ja mans viedoklis nesakrīt ar šī tusiņa vairākuma viedokli.
    Par to Kremļa projektu – sakari ar ER vēl nenozīmē, ka SC pilnībā pakļaujas Kremlim un ir Kremļa projekts, sakari ar Kremli bija arī Lembergam, ZZS, TP,PLL, utt. utt., spriežot pēc Gazprom lobēšanas, te visi ir Kremļa projekts, nevajag fobijas uzdod par objektīvo realitāti.
    Atmet savas fobijas, rusofobiju, tai skaitā, arī tev pasaule izskatīsies savādāka un jutīsies daudz labāk.
    Absurdi uzskatīt, ka SC un Kremlim var būt pilnīgi vienoti mērķi, vispār jau, nevajag iedomāties, ka visi, kas tev apkārt, un kas nedomā, kā tu, ir ienaidnieki, tas liecina tikai par to, ka problēmas ir tev.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gstrazds > mary75 18.10.2011. 13.00

    Dzeri, man atliek tikai patiesi apbrīnot Tavu apņēmību un pacietību, mēģinot argumentēti diskutēt ar VL elektorātu par to, uz kā balstās visas šīs partijas būtība un elektorāta uzskati – rusofobija, homofobija un tur vēl saskrietos, ja sāktu uzskaitīt.
    Ja Tu viņiem grasies atņemt šīs fobijas, tad der atcerēties par dažu 2. pasaules kara padomju veterānu pašnāvībām pēc PSRS sabrukuma, kad Vācija sāka sūtīt humāno palīdzību uz Krieviju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 13.28

    Paldies par atbalstu, izskatās jau, ka liela jēga nav, te ir īsti boļševiki, kam ir viņu viedoklis un nepareizais ienaidnieku viedoklis.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 18.10.2011. 13.37

    Шеит нав Маскавас иетекмес!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 13.53

    Maskavas ietekme ir visur, ne tikai Latvijā, un, ne tikai uz SC, vajag tikai to adekvāti novērtēt un nepārspīlēt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 18.10.2011. 13.54

    to Dāvids Vikmanis
    “Dzeri, man atliek tikai patiesi apbrīnot Tavu apņēmību”

    Bullens vartus badija.
    To veco perdeli – politruku naids pret Latviju un latviesiem tikai atrak kapa iedzis un vins vares elle tikties ar savu kumiru, stalinu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 18.10.2011. 14.04

    Dzeris … Atmet savas fobijas, rusofobiju, tai skaitā, arī tev pasaule izskatīsies savādāka un jutīsies daudz labāk.
    ———————————————————–

    Džerīt , tavai zināšanai – mans tēvs ir krievs, ar kuru es arī runāju krieviski, man ir pilna Krievija radinieku un pats es dzīvoju Daugavpilī, tā ka par “rusofobiju”, mīļumiņ, tu varētu jau nu paklusēt. Tas tā, ja jēdzienu “krievs” vispār būtu iespējams definēt kā kaut kādu nacionālo identitāti.

    Taču fundamentāla kļūda daudziem, t.sk. arī tev (kuru, ja tu uzmanīgi palasi savus komentārus – tu arī pats atzīsti) ir identificēt (post)komunistus (jebkurās izpausmēs – vai Vienotā Krievija, vai FSB, vai Sasakaņas Centrs) ar krieviem vai krievisko. Komunistu (nacistu, fašistu, totalitāristu – vienā vārdā – netiesāto noziedznieku pret cilvēci) noliegšana NAV “rusofobija” – es ceru, ka VISMAZ TAM tu piekrīti ? :)

    Arī nacisti savulaik piesaistīja sev ļoti daudz cilvēku Vācijā – vai tādēļ viņi kļuva “mazāk nacisti” ?
    SC pašreizējie vēlētāji, diemžēl, ir nabaga “apjāti” cilvēciņi, kuri nevar samierināties ar domu, ka viņu ideoloģija ir zaudējusi šajā (gobālajā) spēlē. Bet pat ja mēs to teorētiski saprotam – tas neattaisno risku ņemt viņu manipulatorus valdībā.
    Par SC valdībā varēs DOMĀT, kad tā būs pilnīgi cita partija bez Urbja, Rubika, Krievijas apmaksātā “žurnālista” Ušakova, kad SC lielākā daļa vispār sapratīs, ko viņiem latviski jautā utt. Ne ātrāk.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.10.2011. 14.16

    Tikpat “apjāti”, ka daudzi “latvisko”” partiju vēlētājs.
    Visi SC vēlētāji nav vienādi, tāpat, kā visi krievi, un tu pati esi dzīvs piemērs tam.
    Taisni par to es te arī runāju.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 18.10.2011. 14.35

    to dzeris49
    “nevajag iedomāties, ka visi, kas tev apkārt, un kas nedomā, kā tu, ir ienaidnieki”

    Tie esiet jus, fasistu mergli, kam visi apkart ienaidnieki, pa perimetru: norvegi, somi, igauni, latviesi, lietuviesi, poli, cehi, ungari, rumani, ukraini, turki, gruzini, japani, muslimi un kiniesi ka ari ASV un ES.
    Nespejiet normali dzivot cilveku pasaule, neviens jums nepiemerosies. Pasaule bez jums tikai labaka bus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 18.10.2011. 14.42

    dzeris49 … Tikpat “apjāti”, ka daudzi “latvisko”” partiju vēlētājs.
    ————————————————————-

    Pieņemsim, ka tev ir taisnība. Bet vai var salīdzināt RISKUS valstij, ņemot valdībā “latviskās” partijas un “SC” apjājējus. Par TO jau ir jautājums.

    Salīdzini riskus un tev viss kļūs skaidrs.

    P.S. – Protams, ka visi SC vēlētāji NAV vienādi, vai kāds to ir apgalvojis ? Bet pats SC jau ir viens un tas pats. Nemainīgs. :) …. sorry :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2011. 10.52

– Пустоты не существует. Если эстонцы не занимаются русскоязычными, то придут другие и занимаются. Воздействуют даже на политическую ситуацию

. Самый яркий пример – Нил Ушаков. Ушаков был корреспондентом ИТАР-ТАСС в Латвии и главным редактором новостей на ПБК. Во время выборной кампании его почти каждый день показывали в каждой новостной передаче ПБК, изображая как единственного возможного спасителя русскоязычной общины. В то же время с экрана ПБК исчезли все конкуренты, представители других «русских» партий Латвии. ПБК помог «Центру согласия» одержать победу на выборах, и Ушаков стал мэром Риги.

Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии….
http://russbalt.rod1.org/index.php?topic=2703.0

+1
0
Atbildēt

0

dro 18.10.2011. 10.34

Arts. Piedod, neiebraucu, ka atbildi Dzerim:)

+1
0
Atbildēt

0

dro 18.10.2011. 09.34

Spriežot pēc Dzera komentāra vējš atkal mainījis virzienu:)))

+4
-1
Atbildēt

6

    mary75 > dro 18.10.2011. 10.01

    Vējš mainīja virzienu, kad sākās runas par ZZS uzņemšanu koalīcijā, to tu nepamanīji?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 18.10.2011. 10.04

    Dzeris … Vējš mainīja virzienu, kad sākās runas par ZZS uzņemšanu koalīcijā, to tu nepamanīji?
    —————————————————-

    Nu beidz Džeri, nesāc :) Vai tiešām tagad vajadzēs sākt copy/paste tavus nedēļu un vairāk vecos komentārus ? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.10.2011. 10.10

    …kad sākās runas par ZZS….
    ____________________________________________
    No Ventspils jau nebrauc autobusi ar barabāniem “šturmovaķ seim”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 10.27

    inghem65. SC pat ļoti vēlas būt valdībā. Viņi vienmēr deklarējuši, ka ministri nāks no malas – “profesionāļi”:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2011. 10.31

    ARTs. Nepiekrītu. Dzeris vienmer ar sirdi un dvēseli bijis SC aizstāvis. Atkarībā no situācijas viņš izvēlās atskaņojamo meldiņu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 18.10.2011. 09.25

Borovojs tiešā tekstā –

Saskaņas centra vadītājs ir Krievijas izlūkdienesta darbinieks!

http://www.youtube.com/watch?v=KOlQ58RxtNc&feature=share

+4
0
Atbildēt

0

Dmitry 18.10.2011. 09.08

Tāpat kā dalība piketā ir demokrātijas izpausme, tāpat ari koalicijas veidošana. SC neieguva lielāko balsu skaitu bet gan ZRP Vienotiba TB/LNNK.

+7
0
Atbildēt

0

ekmanis 18.10.2011. 09.03

Vērojot kā SC “cīnījās” par varas ņemšanu tūlīt pēc vēlēšanām, radās iespaids, ka viņi to nemaz negrib, jo viņiem nav kandidātu ministru amatiem, izņemot to odiozo figūru, kas teica, ka mācoties ārzemēs (resp. Maskavā, ja pareizi atceros, tad pat doktorentūrā) un Saeimas deputāta zvēresta došanas laikā nodemonstrēja savu attieksmi pret Larviju kā valsti. Tas jampadracis, ko Ušakovs saorganizēja vakar pie Saeima, bija vajadzīgs viņam pašam un visam SC, lai kaut kā attaisnotos saviem vēlētājiem par bezdarbību tūlīt pēc vēlēšanām. Tagad, ja nu tiešām ievēlēs Klementjevu, SC varēs klaigāt, ka tauta piespieda buržuāziskos nacinālistus uz taisnīgu rīcību.

+2
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > ekmanis 18.10.2011. 10.51

    Nu, redz, ka neievēlēja :) Ko tagad tauta klaigās?
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 18.10.2011. 08.24

Protestētāji pauda, ka cīņa vēl nav galā un viņi cīnīsies, lai tauta būtu saliedēta :)
Interesanti, kā viņi to darīs un, kas ir tā tauta, kuru viņi grib saliedēt?:) Tas būtu – es, piemēram, ja mēs katrs skatāmies caur sevi, un kāds no tiem tur pie Saeimas? :) Un tagad man ar viņiem ir “jāsaliedējas” – ar Ušakovu, Rubiku, vai Urbi, vai tiem, kuri tur Ušakovam “krīt pie rokas” publiski. :)

SC vnk, glābjot savu pēcpusi no kauna, ieliek rokā cilvēkiem saukli – “nost ar etnisko diskrimināciju” un sausi izkāpj no peļķes. :) Bet sauklis gaisā paliks un tik ātri neizklīdīs. Ja jau SC nav viss savas staļinistu ideoloģijas nesējs, bet LV krievu aizstāvju apvienība, tad es tagad mierīgi varu teikt, ka krievi 10. Saeimā bloķējās ar Lembergu un balsoja pret tiesiskumu valstī, un varu šādi, tieši uz krieviem, reducēt arī tās pārējās atšķirības, kuras valda starp SC un LV demokrātiskajām partijām. Par to nu Ušakovs ir parūpējies, lai man būtu pilnīgs pamats to darīt.

+6
-1
Atbildēt

21

    mary75 > buchamona 18.10.2011. 09.06

    Ja jau, pēc tavas loģikas, visi, kas balsoja pret SC, ir pret tiesiskumu un atbalsta staļinisko ideoloģiju, tad jau, ZZS, kas bloķējas ar SC, ir taisni tādi pati un nav ne ar ko labāka – atbalsta staļinisko ideoloģiju, un par to tiesiskumu pat runāt nav vērts.
    Tātad, ja tā spriež, arī viss ZZS elektorāts atbalsta staļinisko ideoloģiju un ir pret tiesiskumu.
    Tad jautājums – kāpēc ZZS labāks par SC, ar to var veidot koalīciju, ar SC nē?
    Par NATO utt var neteikt, tur mēs jau it kā sen esam, arī okupāciju viņi atzina.
    Ja spriež pēc tavas loģikas, tad var pateikt – viss Zatlera elektorāts atbalsta tagadējos Zatlera gājienus.
    Ar to gribu pateikt vienu – nevajag visu primitivizēt, tā var nonākt līdz loģiskam absurdam.
    Galīgi ne viss SC elektorāts ir staļinisti un ir pret tiesiskumu, balsošanas motivācija katram var būt savādāka, krievi, vispār, ir tikpat dažādi, kā latvieši, un kāpēc balso par SC – tur ir ļoti dažāda situācija.
    Tik kategoriski, negatīvi, un viennozīmīgi izteikties par veselu sabiedrības grupu, kura pārstāv citu etnosu, sevišķi korekti neizklausās.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.10.2011. 09.24

    Dzeri.Tā nav ” mana loģika”, kuru Tu man tagad centies piesiet, bet Ušakova nelietība :) Un arī krievu preses, un visu to pārējo nelietība, kuri, organizējot šo pasākumu, piespiež mani domāt, ka visi LV krievi ir staļinisti :) Ušakovs ar šo nac. jautājumu kā žonglieris – jēdzienus mētā un jauc ar tādu aprēķinu, lai viņam nevar piesiet nac. naida kurināšanu, bet tomēr tā, lai viņš šo naidu būtu ” iekūris,” jo nav jau viņiem citu argumentu, kā turēties pie varas. Lielkrievu šovinisms, nostalģija pēc bijušās “atbrīvotāju” varenības un cīņa pret atjaunotās LR pastāvēšanu, tas ir viss viņu saturs.

    Bet, kādēļ ZZS ir labāks par SC, es jau Tev esmu mēģinājis stāstīt, taču mani argumenti Tevi nepārliecina, tā kā vēlreiz par to runāt – tas tiešām būtu lieki:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.10.2011. 09.39

    Mītiņš bija normāla demokrātijas izpausme.
    Un, lai paliek Ušakovs, veselu etnisku grupu par staļinistiem un pret tiesiskumu noskaņotiem cilvēkiem nosauci tu, tāpēc, pirms vainot Ušakovu, derēja paskatīties uz sevi un pamācīties elementāro politkorektumu, ja grib būt kā Ušakovs, tad tā ir cita lieta, var jau “bazaru” arī nefiltrēt.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > buchamona 18.10.2011. 09.41

    Starp citu , visi baigi skandina, ka SC esot atzinis okupāciju. Kā tieši tas notika, vai kāds nevar atgādināt ? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.10.2011. 09.49

    Dzeri – nemāci man te politkorektumu, bet lasi uzmanīgi komentus, ja vēlies diskutēt. Es rakstīju:
    “…Ja jau SC nav vis savas staļinistu ideoloģijas nesējs, bet LV krievu aizstāvju apvienība, tad es tagad mierīgi varu teikt, ka krievi 10. Saeimā bloķējās ar Lembergu un balsoja pret tiesiskumu valstī, un varu šādi, tieši uz krieviem, reducēt arī tās pārējās atšķirības, kuras valda starp SC un LV demokrātiskajām partijām…”

    Tā tad, ja mītiņa saturs bija – mēs protestējam pret to, ka SC netika iekļauts valdībā un uzskatām, ka tas ir “etniskas diskiriminācijas” akts, vai demonstrējums, un šī diskriminācija ir vērsta pret LV krieviem, tad loģiski iznāk, ka SC ir apvienība, kura ar savu uzturēto ideoloģiju aizstāv visus LV krievus un tā tad LV krievi ir staļinisti, vai tos atbalsta. Līdz vakardienai es uzskatīju,ka SC elektorāts ir internacionāls, un vēl jo projām es tā uzskatu :). Mērķis manam komentam bija vēlreiz norādīt uz kārtējo SC vadības nelietību un tikai.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 18.10.2011. 10.13

    Galvenais Kremļa ideoloģiskā kara Baltijas valstīs ierocis ir Pirmais Baltijas kanāls (PBK), bet uzskatāmākais piemērs šā kara ofensīvai ir Nils Ušakovs, apgalvo bijušais „Komsomoļskaja pravda” žurnālists Oļegs Samorodnijs.
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/60246/kremla-propagandas-kara-spilgtakais-piemers-nils-usakovs

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 18.10.2011. 10.25

    lama. Tas ir labi, ka atkārtojies! Daudzi vēl šodien nav sapratuši vai negrib saprast.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 18.10.2011. 10.34

    Zociumā valda interneta laikmeta īstermiņa atmiņa.

    Vienkāršas patiesības jāatkārto, lai tās neaizsegtu dekoratīvi izmargoti meli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 11.06

    dzeri, tu ar demagoģiju nodarbojies, zzs nav apr matu labāki par sc, taču tie ir “mūsu maitas”… Izņemot sc un pctvl neviens nav spraudis etniskās robežas, pat VL to nav darījis! Pirms zelēt tādus lakstus, iesaku pamēģināt ar labo smadzeņu puslodi padomāt, pēc kreiļa savādāk izklausies.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.10.2011. 12.05

    Ja tu nespraud etniskas robežas, ko nozīmē “mūsu maitas”, un, attiecīgi, “ne mūsu maitas”?
    Ar ko mūsu maitas labāki par viņu maitām, es tā saprotu, tikai ar to, ka pirmie ir latvieši, otrie ir krievi, vai arī tas dalījums bija pēc citām pazīmēm?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 12.59

    “Mūsu maitas” nav tik dziļā kremļa kontrolē, tur arī ir krievi, zzs’ā, tāpēc domā plašāk, arī VL ir krievi un V ir krievi, arī zrp ir krievi, bet “maitas ir mūsu”…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.10.2011. 14.12

    Ja jau mēs neesam spējīgi uz kompromisiem ar saviem līdzpilsoņiem, un ieskaitām tos ienaidnieku kārtā dažādu vēsturisku, ideoloģisku u.c. ne sevišķi nozīmīgu iemeslu dēļ, ko mēs darītu, ja mēs atrastos Izraelas situācijā, kurai bija jāizšķir, vai viena Izraelas kaprāļa brīvība maksā tūkstošu teroristu atbrīvošanu, pie kam tādu, uz kuru rokām Izraelas pilsoņu asinis?
    Un,Netanjahu, imigrants no Krievijas, spēra šo soli, kaut arī daudzi to neatbalstīja, un nav zināms, vai viņam tas nemaksās politisko karjeru?
    Un pirmajā intervijā atbrīvotais Šalits nevis lādēja palestīniešus, bet gan teica, ka cerot, ka viņa un palestīnišu atbrīvošana veicinās mieru reģionā.
    Tas ir attiecībā uz mūsu un viņu redzesloku un iespējām un vēlmēm meklēt kompromisus, mēs esam fiksējušies uz saviem pārnodarījumiem, kaut tie konkrētie vaininieki sen miruši, un veidojam politiku, par pamatu ņemot vēsturi, Izraela atrodas daudz sliktākā situācijā, bet, spējīga gan sevi aizstāvēt, gan iziet uz kompromisiem.
    Nevajadzētu pamācīties no viņiem?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.02

    Gribi mieru, gatavojies karam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.09

    BNN analītiķi, salīdzinot Vācijas kompānijas Gesellschaft für Konsumforschung (GfK) un Latvijas Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra (SKDS) veikto socioloģisko pētījumu rezultātus, secinājuši, ka GfK dati ir tāli no reālās situācijas. Ja SKDS, kura prognozes vairākus gadus ir tuvas patiesībai, vērtē «Saskaņas centra» un Zaļo un Zemnieku savienības kopējo popularitāti vēlētāju vidū 27,4% līmenī, tad GfK atvēl šim tandēmam 54% 11. Saeimā. BNN atzīmē, ka, atšķirībā no SKDS, GfK neņem vērā to vēlētāju skaitu, kas nav vēl konkretizējuši savu izvēli vai arī nolēmuši nepiedalīties balsošanā. Pamatojoties uz iepriekšminēto, BNN neizslēdz, ka šāda socioloģiskā ekvilibristika tiek piekopta, lai iepotētu pilsoņiem domu, ka jābalso par neapšaubāmiem uzvarētājiem – «Saskaņas centru» un Zaļo un Zemnieku savienību. Taču šī pozīcija ir visai apšaubāma.

    Analizējot minēto politisko apvienību līderu Jāņa Urbanoviča un Aivara Lemberga personiskās īpašības, aģentūra akcentē viņu lielo pieredzi noskaņot tautas masas, kas gūta profesionālā darbā atbildīgos amatos Padomju Savienības Komunistiskajā partijā. Tiek izceltas arī viņu autoritārisma iezīmes, vadot politiskās struktūras neatkarību atguvušajā Latvijā, un rutīna cīņā ar politiskajiem pretiniekiem.

    Līdztekus, šie politiķi ilgāku laika posmu īsteno koordinētu rīcību, par kuru publiskā telpā cenšas nerunāt. Analītiskajā rakstā tiek uzskaitīti vairāki argumenti, kas ļauj pieņemt, ka «Saskaņas centra» un Zaļo un Zemnieku savienības koordinētas rīcības rezultātā, aiz kuras varētu stāvēt Lembergs un Urbanovičs, tika atstādināti no amata gan ģenerālprokurors Jānis Maizītis, kas uzsāka Lemberga kriminālvajāšanu uz aizdomu pamata par smagu valsts noziegumu pastrādāšanu, gan Latvijas prezidents Zatlers, jo iniciēja cīņu, lai liegtu vietējiem oligarhiem ietekmēt valsts politikas veidošanu un īstenošanu. Turklāt rakstā minēti fakti, kas liecina par šo politiķu iespējamiem melīgiem apgalvojumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.10

    BNN analītiķi, pētot Urbanoviča un Lemberga tuvāko līdzgaitnieku darbību, konstatē, ka Saeimas deputāti no Ventspils Dana Reizniece-Ozola, Gundars Daudze un Jānis Vucāns īsteno varbūtējo Lemberga ieceri par faktisku Latvijas prezidenta Andra Bērziņa pakļaušanu sev, bet tādi deputāti no Zaļo un Zemnieku savienības, kā Iveta Grigule un Aivars Dronka, nodrošināja Lemberga iespējamo politisku pretenziju atbalstu no citu frakciju deputātiem. Lai pamatotu šo, tiek sniegta konkrēta informācija no versijas par vienošanos starp Zaļo un Zemnieku savienību un «Saskaņas centru». BNN pieļauj, ka ar laiku prezidentu Bērziņu varētu aizēnot «cilvēka no Puzes» (tur 30 km no Ventspils atrodas Lemberga īpašums) reputācija.

    BNN neizslēdz, ka Lemberga un Urbanoviča darbības koordinēšana varēja sākties jau 2009. gada pašvaldību vēlēšanu periodā. Kā arguments, kas apstiprina šo versiju, tiek minēts fakts, ka, par pamatu priekšvēlēšanu kampaņai ņemot Lemberga pretvalstiskās darbības kritiku, «Saskaņas centrs» trīskārši palielināja savu pārstāvniecību Ventspils domē, taču tajā pašā laikā neviens no Urbanoviča partijas deputātiem nebalsoja pret Lemberga ievēlēšanu par pilsētas mēru. Piedevām, no 85 jautājumiem, par kuriem tika balsots laika posmā no 2009. gada jūlija līdz 2010. gada augustam, deputāti no «Saskaņas centra» nepiekrita Lemberga partijas sagatavotajiem lēmumu projektiem tikai 7-11% gadījumu. Bet tad, kad Lembergs noraidīja «Saskaņas centra» projektus, Urbanoviča pārstāvji draudzīgi atbalstīja savu it kā politisko oponentu priekšlikumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.11

    BNN analītiskajā materiālā izmantotas ziņas par Mārtiņu Lauvu, kā sava veida «piedziņas siksnu» starp «Saskaņas centru» un Zaļo un Zemnieku savienību, citiem vārdiem sakot, Lembergu un Urbanoviču. Šim uzņēmējs, kas atrodams arī Latvijas miljonāru sarakstā, un esot «Saskaņas centra» finanšu konsultants, vienlaikus bauda Lemberga labvēlību. Tāpēc atšķirībā no citiem Urbanoviča partijas 10. Saeimas deputātu kandidātiem, viņam neradās nekādas problēmas savas priekšvēlēšanu kampaņas izvēršanā Ventspilī. Pārstāvot politisko opozīciju pret partijām, kas veidoja valdības koalīciju, un kurā ietilpa arī Zaļo un Zemnieku savienība, Lauva bez apspriešanas valdībā saņēma atļauju priežu izciršanai savā zemesgabalā Jūrmalas kāpu zonā. Bet, nenokļūstot 10. Saeimā, kā balvu par paveikto saņēma valdes priekšsēdētāja amatu uzņēmumā «Ceļu pārvalde», kur 88,7% akciju pieder Rīgas domei.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.11

    BNN atzīmē, ka «Saskaņas centrs» un Zaļo un Zemnieku savienība Saeimā solidāri nobalsoja par strīdīgu normu pieņemšanu, kas pastiprina atbildību par krievu valodas lietošanu ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī, kas ļauj īrnieku izlikšanu no mājām, kuru īpašnieki ir bankrotējuši. Austrijas informācijas aģentūras analītiķi uzskata, ka Urbanoviča publiskajiem izteikumiem piemīt refleksija. Sākumā viņš apgalvoja, ka labākais Latvijas premjerministrs ir viņš pats, vēlāk par labāko valdības vadītāju nosauca Lembergu, bet pēc tam uzsvēra, ka priekšvēlēšanu kampaņai nav nepieciešama formālā politiskās apvienības «Saskaņas centrs» vadītāja, Rīgas mēra Nila Ušakova harizma. Tad sekoja lēmums, ka gan Urbanovičs, gan Ušakovs būs premjera amata kandidāti no «Saskaņas centra». Līdz, visbeidzot, Urbanovičs paziņoja, ka prezidenta Bērziņa labākā izvēle būs Ušakovs. Savukārt, Lembergs publiski pauda, ka premjerministrs varētu būt arī pats Urbanovičs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.11

    BNN sniedz īsu politisku raksturojumu katram no iepriekšminētajiem politiķiem, rezultātā nonākot pie slēdziena, ka nevienam no viņiem Andris Bērziņš nevar uzticēt valdības veidošanu, vienlaikus nezaudējot Latvijas valsts galvas starptautisko reputāciju. Paralēli BNN izskata situāciju, kurā Valsts kontroliere Ingūna Sudraba varēja kļūt, bet tā arī nekļuva par «Saskaņas centra» izvirzītu Latvijas prezidentes kandidāti. Ziņu aģentūra notikušo skaidro šādi: Sudraba nekādā gadījumā nedancos pēc kāda partijas līdera stabules, ziedojot valsts intereses, bet varas vertikāle pie Urbanoviča ir līdzīga pie Lemberga valdošajai – viena frakcija, viena partija, viens vadonis.

    Nobeigumā BNN noformulē iespējamos attīstības variantus politiskajai spēlei, ko Lembergs un Urbanovičs īsteno politisko apvienību «Saskaņas centrs» un Zaļo un Zemnieku savienība aizsegā, un norāda, kā vēlētāji ar savām balsīm var nospēlēt par labu šiem politiķiem, tādējādi nodarot paši sev kaitējumu, vai arī izvēlēties alternatīvus risinājumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 18.10.2011. 15.26

    Un vēl, pa Izraēlu, viņi saņem milzu kompensācijas no Vācijas, pateicoties tām, viņi ir izveidojuši savu infrastruktūru + saņem ASV atbalstu, tāpēc nevajag man te pa Izarēlu, kas pie tam ir radikālu cionistu pārbagāta…
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ZGrAj5tf3xs

    http://www.youtube.com/watch?v=2i3u5Zc0hmY&feature=related

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Verners Losbergs > buchamona 18.10.2011. 22.22

    Džeri! Kāda tur vēl demokrātija?
    Tur “demonstrēja” piespiedu kārtā “Rīgas satiksmes” darbinieki, viņi tika atvesti ar vairākiem Rīgas satiksmes autobusiem.
    Tik izkropļutu demokrātiju, proti pilsētas Uzņēmuma darbinieku izkalpināšanu personiskām politiskajām vajadzībām ir akurāti tas ko ieteica Krievijas polittehnologi “Saskaņai” vēlēšanu periodā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Līva Vikmane 18.10.2011. 08.04

Cik atceros, tad leščinskim arī tika bučota roka:) Cerēsim, ka šim jaunajam kremļa iznirelim viss beigsies tāpat kā buldozeram:)

+8
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam