Paegle: Zatlera kritizētāji drīkstēja protestēt

168

Komentāri (168)

Jurģis Purgailis 07.10.2011. 00.28

Ļoti vienkārši — policija sīki fašisti. Postsovjetiskā ēra un mentalitāte vēl nav beigusie un, iespējams, ir pārmantota citā paaudze. Kauns Latvijai. Par to esmu ziņojis Index on Censorship un Article 19. Atceros, kā policistus sauca ASV 60.gados — vārbūt tas vārds vietā….

+2
0
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.27

Labi, vairāk negaidīšu. Konkursu uzskatu par nenotikušu kvoruma trūkuma dēļ. Izrādās, ka nacionāļi ir tādi tukši vāvuļotāji, kas ar prieku metās masēt “kurmīti”, jo tas ir visvieglākais. Kad tiek uzdots nepatīkams, konkrēts jautājums, tad sāk tēlot strausus. Lama kaut ko nesaprotami paspļaudās. lno arī nekāds, ombros kā parasti.
Arlabvakar.
PS. Varu nākt Jums pretī un atbildes meklējumus uzskatiet kā mājas darbu. Bet rītu gan nākiet sagatavoti uz stundu.

+2
-3
Atbildēt

4

    Marija > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.54

    >Skumjais Bruņinieks
    ar patiesu gandarījumu izlasīju Jūsu versijas un komentārus. Ļoti žēl, ka šāda līmeņa domātāju te ir tik maz.
    Vēl skumjāk paliek, ka tādā līmenī nedomā tie, kuri ir pieteikušies mūs apgaismot – tobiš žurnālisti. Viņi ir aizmirsuši elementāras lietas, ka masīvām kampaņām vienmēr ir organizatori, kas šoreiz ir Lembergs.

    Lai Tev, Sk.Br labi domājas arī turpmāk!
    Un vēl novēlu izturību komunikācijā ar citādi domājošiem. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 07.10.2011. 00.04

    FED-2
    Vai komentāru daļa ir kaujas lauks un citādi domājošie ienaidnieki, pret kuriem visi līdzekļi labi?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > raimondsb_mail_lv 07.10.2011. 00.16

    >puika
    sekli domājošie nav ienaidnieki. Tie ir nelaimīgi indivīdi, kas kaut kādu iemeslu dēļ nespēj redzēt tālāk par savu interešu lauciņu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 07.10.2011. 00.23

    FED-2
    Hmm, vai “interešu lauciņš” ir savākt pēc iespējas vairāk plusiņu vai mīnusiņu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 06.10.2011. 23.14

Hi, hi, hi, … jenotiem jau sākas histēriski kramji ?? Pie tam – masveidīgi !!!
Paši taču šo te „incidentu” uzcepāt !
Kurš ta cits ? Ne jau Zatleram ir tiesības vai vara VALSTS policiju komandēt ! Nu tas ir vienkārši smieklīgi !
Iekšlietu ministriju kurš rullē šobrīd ? Jenotu ministriņš!! Tieslietu ministriju kurš ? Arī viņš ! Kurš ir nomainījis un salicis Valsts policijā visos augstākajos amatos savus šofera dēlus ? Arī jenoti !!
Kādas gan bija problēmas sarīkot provokāciju un „piezvanīt no augšas”?
Vispirms noorganizēt piketu un tad piketētājus publiski „savākt”. Šīs pūļa tracināšanas tehnoloģijas, kurām sinhroni unisonā uzreiz piebalso savējo mediji, kuri sāk „uzkarsēt” sabiedrību, ir pasaulē sen zināmas un pārbaudītas vēl no boļševiku laikiem. Un tā NAV sagadīšanās, ka šādas lietiņas notiek tieši tajā laikā, kad gan Iekšlietu, gan Tieslietu ministrijas vada 13. janvāra grautiņu organizators Štokijs ! … Vietējā pīļu dīķa eksperts tā teikt šādās lietās … :)

P.S. Bet vispār laba ziņa. Kur nu vēlk labāku apliecinājumu tam, ka jenotiem jau ūdens smeļas mutē. Drīz būs „buļ, buļ”, tāpēc arī no Siles prom stumjamie sāk trakot ! … :)))

0
-2
Atbildēt

3

    bebiekste > Roberts Gūtšmits 06.10.2011. 23.26

    >kurmītis
    Kuro gadu jau Tu gaidi “jenotu” buļ buļ buļ? Pa to laiku burbuļus izmetuši visi tavi favorīti – tiesiskais Vilnītis, ģeniālais Fliks, Šlesers uc.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    to puika.
    Labais.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Roberts Gūtšmits 06.10.2011. 23.47

    >SB
    Jenoti ir tīrīgi zvēri un no ūdens nebaidās :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.11

to visiem konkursantiem.

To vien ziniet kā mīnusot vai runāt visādas jēlības. Jautājumi jau tādi diezgan vienkārši un konkrēti. Ar tautas nodevēju, oligarhu aizstāvi, krievijas interešu lobētāju gribiet vienā laivā. To gan vēlētāji nesapratīs.

+1
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.40

    To vien ziniet kā mīnusot vai runāt visādas jēlības…
    _________________________________________________
    pasaule ir ļauna un viltības pilna. Nelabais staigā apkārt kā rūkdams lauva un rauga pēc kāda bruņinieka ko aprīt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.45

    Skumjais Bruņinieks…pasiekalojaties savā starpā…
    _____________________
    Fui, vai nebūs tomēr par jēlu?…Jūs taču esat mūziķis, tātad estēts?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.20

to puika.
Protams,ka ir tiesības un tas ir jādara. Bet jautājums jau bija ar ironiju par to, ka spriežot pēc viņu loģikas, NA nevajadzētu ielaisties nekādās sarunās ar Zatleru.
Man arī liekās loģiskāk, ja būtu latviskā koalīcija. Vēl pirms vēlēšanām izrēķināju, ka vajadzētu pietikt pretoligarhu partijām balsis, ja Zatlers taisa savu partiju. Un nekļūdījos, gandrīz pat uzminēju vietu skaitu. Galīgi nepiekrītu Inkēnam un daudziem citiem, ka, ja Zatlers pieslēgtos v, tad būtu apm. 40. Nu nenobalsotu šis tagadējais zatlera elektorāts par vienotību. Visticamāk uzrastos cita, oligarhu “reformu partija” un tad gan rezultāts būtu tāds pats kā iepriekš. Ja Zatlers grib noturēties politikā ilgi, viņam jāsāk meklēt savs elektorāts ( kā Vienotībai ), uz kura var paļauties. Konkurēt ar vienotību viņam nav nozīmes. Manuprāt viņam vajadzētu strādāt uz Latvijai lojālo krievu balsīm, kaut ko līdzīgu, ko Šlesers mēģināja darīt, bet tikai ar pozitīvu vektoru.
Par šā brīža situāciju. Notiek parasta politiska cīņa, lai iegūtu labāku pozīciju. Katrai partijai ir savas intereses. Uztrauc tas, ka nekas vēl nav izveidots, bet ir tāda histērija. Visi oligarhi, viņu kalpi, sulaiņi un politkonsultanti pašlaik ir šokā. Notiek pārgrupēšanās, bez šaubām, tagad nekārtības un haoss ir izdevīgs lembergam. Skaidri redzams, kā masu medijos tiek izplatīta dezinformācija par Zatleru. Tas viss liecina, ka Zatlers ir nagla Lemberga pakaļā. Es secinājumus izdarīšu, kad būšu redzējis reālus darbus.

+2
-1
Atbildēt

11

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.43

    >SB
    Nu ko lai saka… Zatlers šobrīd ir sabojājis attiecības ar potenciāli tuvākajiem sabiedrotajiem, lai pierādītu… ko?
    Galu galā nav neiespējama ZRP atstāšana opozīcijā. Varbūt jādod iespēja ZRP parādīt savas “opozīcijas spēlītes”?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.02

    to puika.

    Es neuzskatu, ka Zatlers būtu sabojājis attiecības. Politikā jau nav pierasts uzmest lūpu – tur ir tikai intereses.
    Jūs domājiet, ka jālaiž Lembergs pie štelles, lai ieriebtu Zatleram. Tas gan būtu vistrakākais. Es domāju, ka jāļauj viņiem iztrakoties, noskaidrot attiecības un gan jau viss atrisināsies. Katru politiķu māņu kustību nevajadzētu tik histēriski uztvert.

    PS. Kas man likās baigi smieklīgi un komiski pēdējās dienās – visi jau pāris nedēļas te ņemās ar valdības sastādīšanu, virmo kaislības, viena partija uzstāda ultimātu, otra atbild, trešā atkal iejaucās. Visi šajā jūklī bija aizmirsuši par ZZS, tie tādi kā spitālīgie. Te pēkšņi no krūmiem parādās izspūris Brigmanis un vaimanā, ka nezin ar ko lai pašlaik runā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.14

    Šobrīd izskatās, ka lūpu uzmetis ir Zatlers, jo Solvita gribēja no viņa bļodiņas ēst.
    Ja salīdzina retoriku, tad V diezgan ilgi ļāva Zatleram liet dubļus sev virsū pirms sāka atbildēt. V patiesībā vēl joprojām izturas pret Zatleru apbrīnojami iecietīgi.
    Ir tomēr divas dažādas lietas – raudzīties uz visu no prezidenta posteņa augstumiem, vai būt iekšā procesā līdz matu un nagu galiem ar tikai 22 (nedrošām) balsīm.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.35

    to puika. Piekrītu. Zatlers lūpu met, jo nav pieredze. Bet kāda vaina ( pie nosacījuma, ja SC paraksta visus Liepiņa ZRP punktus) būtu koalīcijai V+VL+ZRP+SC. NA tur neatkāptos no saviem principiem. Vissliktākā situācija būtu SC, kurš būtu publiski atsacījies no saviem principiem. Viņi koalīcijā vispār nesprēgātu, jo pie mazākās sāņu kustības tiktu izmesti laukā ( pārējiem balsis tā patās pietiek). Un kā tad SC izskatītos – parakstījuši tik sāpīgu sev dokumentu un patriekti ratā. Viss par velti. Bet es neticu, ka viņi uz to parakstīsies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.47

    Skumjais Bruņinieks…Skaidri redzams, kā masu medijos tiek izplatīta dezinformācija par Zatleru.
    ___________________
    Jā, tiešām ļoti daudz pozitīvas dezinformācijas:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.48

    SC savā mēdiju telpā var sastāstīt pilnīgu visu ko vēlas. Protams, ja izmetīs, vainīgi būs latviešu nacisti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.02

    >SB
    Parakstīšanās par okupācijas fakta atzīšanu bez okupantiem dod SC pilnas tiesības prasīt pārskatīt pilsonības piešķiršanas/naturalizācijas kārtību.
    Es neticu papīriem un vēl mazāk ticu SC solījumiem necilāt šos jautājumus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.37

    Puika – mēs nevaram būt objektīvi šajos jautājumos , jo kā pareizi atzīmēja topošais Zatlera sabiedrotais Urbanovičs krievu publikai – mēs esam nozombētie latvieši, to lūdzu turpmāk ņemt vērā , it sevišķi debatējot ar Zatlera atbalsītājiem, jo viņi zin šo mūsu noslēpumu!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.49

    >klusais
    Mēs esam arī drrrrausmīgi varaskāri.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.51

    Puika – Mēs esam nozombēti , baidies !!!!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 23.55

    Ūuuuu, jau pats nobijos :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 19.43

to Visas pasaules nacionālajiem latviešu “censoņiem” – Zatlera gānītājiem.
Konkurs, konkurs, konkurs.
Jautājums.

Pēc Jūsu domām Zatlers ir “zaglers”(laikam domāts zaglis), “nelietis”, “latviešu tautas nodevējs”, “kangars” un “oligarhu pakalpiņš”.
Vai ir NA morālas tiesības prasīties koalīcijā kopā ar tik briesmīgu cilvēku un partiju ZRP, kas aizstāv krievu oligarhu intereses?
Kāpēc, ja Zatlers grib koalīcijā redzēt oligarhu aizstāvi SC, tas tas ir slikti? Bet ja NA iet koalīcijā ar tik briesmīgu cilvēku un ar, kā daudzi te izsakās, Krievijas projektu ZRP( kas saistīts ar vēl kādiem oligarhiem), tad tas ir pieņemami? Kur ir nacionālā stāja un principi? Ja būs koalīcija V + ZRP + VL TBLNNK, vai Zatlers vairs nebūs nelietis un nodevējs?
Tādas atbildes – ” mazākais ļaunums”, “varbūt labosies”, “jākontrolē situācija” u.t.t.- nepieņemu.

PS. Labākās atbildes īpašnieks saņems koņču, uz kuras papīrīša būs rakstīts – ” Zatlers maita “.

+3
-8
Atbildēt

17

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 19.47

    andza lai mani pielabo – konkurss ar diviem s rakstās, ah tu velns.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.12

    Es pamēģināšu atbildēt uz konkursa jautājumu. Konču gan negribu. Zemāk citāts no uzsaukuma, kur nav pieminēta NA:

    Par Jaunu sākumu!
    “Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.”

    http://reformupartija.lv/2011/09/15/par-jaunu-sakumu/

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.21

    …jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. ..
    ______________________________________________________________________
    Nuja.

    Tas bija pirms. Tagad ir pēc.

    Tagad jādomā par ekonomiku. Avena fondu u.c., uzturēšanās atļaujām, kas ienesīgas budžetam.Gešeft jātaisa.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.22

    >SB
    Nu jā, ZRP izšķīrās par SC pat īsti nesākusi sarunas ar NA un nav arī nekāda skaidrojuma, kāpēc nav iespējama koalīcija ZRP+V+NA.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.27

    to puika.

    Pārlasīju Jūsu rakstīto trīs reizes, bet neatradu atbildi uz konkursā uzdoto jautājumu. Varbūt rakstījāt ar pienu starp rindām, kā Ļeņins? Mēģiniet lūdzu pārlasīt un atbildēt. Jūs taču to varat, puika.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.42

    to lama.
    Gescheft taisa visi, arī Jūsu nacionāļi; Saeimā un RD visus šos gadus krievi ņirdza par mums. Stingrie latviešu nacionāļi ir patrioti tikai uz tribīnes, bet, ja vajag, “mājas apstākļos”, pie konjaka glāzes un atalgojuma ar Juri, Pēteri vai Jāni var sarunāt visas štelles un slepenos balsojumus, kas vajadzīgi Batjkam, Lembergam un Karginam.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.43

    Es laikam mēģināju atbildēt pēc būtības, ka NA ir tiesības pārmest ZRP vārda neturēšanu. Bet nenoliedzami NA atbalstītāju daļa ir ar ļoti zemu “sāpju slieksni” t.i. ļoti neiecietīgi pret jebkādu vismazāko kritiku. Ar to cīnīties ir velta laika šķiešana un neko labu tas nevienam tāpat nedod.

    Par koalīciju…
    Vai NA ir tiesības prasīties koalīcijā? Manuprāt, jā, ir. Tāpat kā jebkurai citai partijai par kuru ir balsots vēlēšanās. Tiesa retorika un taktika NA nav tā tālredzīgākā. Tāda specifika :D
    Zatlers tomēr nav visa partija. Kaut gan es labprāt paskatītos izšķirošo Zatlera un Āboltiņas divkauju ar spilveniem. :D

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 20.53

    Varbūt rakstījāt ar pienu starp rindām, …
    ________________________________________________
    ņervi, dārgais Sk,Br.,ņervi ….
    .
    Iesaku vaļerijānu ar balzāmu.
    Piena vietā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.04

    lama. Nav jau vienīgais mūsu kolēģis, kurš pavisam nesen bija domubiedrs, bet sākot atbalstīt “smičku” ar SC , sabeidza veselību. Skumjais Bruninieks gan vēl līdz šim nav uzspļāvis valsts pēctecībai kā to ap Līgo svētkiem atļāvās viens otrs JL karsējs /ja neesmu ko palaidis garām/:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.19

    >SB
    Ups, nokļūdījos gan. Visu Latvijai! ir pieminēta. Es gan meklēju tekstā NA.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.27

    to lama.
    Un Jūs gribiet, lai NA būtu vienā laivā ar nelieti Zatleru – oligarhu aizstāvi.
    PS. Kas i, konču ar fantjiku neviens negrib?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.36

    to lama

    Man vaļerijānu un balzāmu miegam. Labi, pamēģināšu. Bet Jums saldai dusai labāk būs daudzie plusiņi no “ombros”. Jūs. lno, tantesidra un pārējie – paglaimojiet viens otram pirms miegi, pasiekalojaties savā starpā, atrodiet kopēju ienaidnieku un ar vārdiem ” Zatlers maita” liekaties uz auss.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 21.42

    to Skumjais Bruņinieks
    “uz kuras papīrīša būs rakstīts – ” Zatlers maita “.

    “Maita” tas bija domāts, iepuvis sprāgonis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.23

    …un ar vārdiem ” Zatlers maita”…
    __________________________________________
    Tā teica Sk.Br.
    No comment.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 06.10.2011. 22.32

    Nav jau vienīgais mūsu kolēģis, kurš pavisam nesen bija domubiedrs,…
    ________________________________________________–
    Es sitīšu to ganu un avis taps izklīdinātas….

    Zatlers ir radījis citu situāciju. Kā teiktu biedrs Kents- pravdīgā komūna ir sairuse.Šķēle noslēpies. Lembergs klus.Šlesers droši vien raksta iesniegumu uzņemšani ZRP.

    Un tv rāda Avena dāvāto flīģeli.

    Cīņa ar oligarhiem. Kas tas bija? čipsu reklāma? varbūt…

    Jauna ēra, jauna ēra..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > raimondsb_mail_lv 07.10.2011. 00.40

    Skumjais Bruņinieks _..Jūs. lno, tantesidra un pārējie – paglaimojiet viens otram pirms miegi, pasiekalojaties savā starpā, atrodiet kopēju ienaidnieku un ar vārdiem ” Zatlers maita” liekaties uz auss.._
    ~~~~~~~~~~~~
    paldies, Jums ari retak slimot.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Tad kāds šobrīd ir plāns? Vai nevienam nav interese sarosīties un parādīt sabiedrības attieksmi pret ZRP? Vai tomēr šajā brīdī mēs gaidīsim, jo tas tā pat neko nemainītu?

+6
0
Atbildēt

4

egfoto 06.10.2011. 18.16

Par šito joku žetons visdemokrātiskākās partijas vadonim V. Dombrovskim, kurš savu partijas biedru Štokenbergu ir iecēlis galveno par iekšlietu nozarē :)))
Kā tur paliek ar to politisko atbildību, a biedri? :)
Prasītos ministra demisija, par tādu vārda brīvības ierobežošanu :))))

Ak jā, nu jau klasika, lūgs viedokli un izveidos darba grupu apstākļu noskaidrošanai :)))

+2
-2
Atbildēt

0

arta rolava 06.10.2011. 18.03

Liels t-krekls ar attiecīgu uzrakstu mugurā un uz priekšu. Pāris tūkstoši būtu OK.

+1
0
Atbildēt

0

lolita_valta 06.10.2011. 16.58

Nu pārcentās puikas! Tas ka ir dots norādījums “No augšas” ir pilnīgi skaidrs! Nu tak nebūt šie ne pirkstu kustinājuši! Bēdīgi!

+4
0
Atbildēt

0

inese zandersone 06.10.2011. 16.43

Ko NA nevar noorganizēt protesta akciju? Vai tai ar kremblis neļauj?

+2
-1
Atbildēt

0

inese_sekaca 06.10.2011. 16.08

Varbūt juristi var paskaidrot – vai Latvijā pastāv kāds likuma pants, kas aizliedz pārmērīgu policijas / varas izmantošanu pret iedzīvotājiem. Varētu sākt pārbaudi par to, un tad arī noskaidrotos, kurš devis kādus rīkojumus un kur tam visam kājas aug. Gan arī līdz Zatleram aizraktos.

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.10.2011. 15.40

Kalvis Apsītis teica tā:
Atsaldētu idiotu rīcība – pilnīgi trūkst vārdu.

Šī bija Valsts policija – t.i. rīkojumus pildīja cilvēki, kuri atrodas nevis Ušakova, bet gan iekšlietu ministra (šobrīd – A.Štokenberga) pakļautībā. Manuprāt, Vienotībai ir viss pamats šo incidentu izmeklēt un saprast, kurš deva rīkojumus. Lai vainīgie policisti baidās. Ja vien nav noticis tā, ka A.Štokenbergs šobrīd spēlē pretinieku komandā – t.i. atbalsta nevis partijas kolēģus (Āboltiņu, Dombrovski, u.c. cilvēkus, kuri apliecinājuši atbalstu latviskai valdības koalīcijai), bet gan Ušakova-Zatlera bandu.

Domāju, ka ir vajadzīgas pašsaprotamas tiesības ikvienam indivīdam miermīlīgi pulcēties un protestēt uz ielām – bez kādas pasākumu iepriekšējas pieteikšanas, bez riska nonākt policijas iecirkņos. Šis ir jautājums, kurā nacionālistu Vienotības intereses 100% saskan – un ir jādod pretī.

Krievijas stila totalitārismam nedrīkst ļaut te laist saknes. Sal. “ГУВД в субботу просило лиц неславянской внешности покинуть Манежную” (Iekšlietu pārvalde lūdz neslāviskas ārienes personām atstāt Manēžas laukumu (Maskavas centrā)) – http://ria.ru/moscow/20101213/308110012.html . Lai latvieši un citi, kuriem nav “slāviska āriene” arī turpmāk drīkstētu staigāt pa jebkuru vietu Rīgā – par šīm tiesībām ir jācīnās. Ja pašreizējā Valsts Policijas prakse ir – aizturēt cilvēkus, kuri pastaigājas ar plakātiem, tad nevar norimties līdz brīdim kamēr šī prakse beidzas

+11
0
Atbildēt

1

    māsa > ilmisimo 06.10.2011. 17.14

    Psihologi pirms kāda laika nonāca pie kopīga slēdziena, ka cilvēkiem, jo īpaši tādiem ar holērisku temperamentu, nepieciešama ne tikai fizioloģiska, bet arī regulāra gara atbrīvošana – no stresa, no uzmācīgām domām un idejām. Tāda kā izlādēšanās, ateja. Savukārt politiķi izprata atklājuma nozīmīgumu un domāts, darīts, radīja dažas sabiedriskas,politikai un varai nekaitīgas, attiecīgas izlādēšanās vietas ( robežās no Haidparka līdz publiskajām tualetēm, pagaidām ieskaitot arī internetu). Kā nosaukt? Par garīgajām atejām taču nebūs smuki. Nosauca skaistā vārdā ” DEMOKRĀTIJA”. Un cilvēki ļoti priecājās par dāvāto iespēju, par iespēju atviegloties. Te gan jādod padoms tiem, kuri nav ar izcilību absolvējuši palīgskolas. Vietas, kur nokārtoties gan garīgi , gan fizioloģiski, ir stingri noteiktas, tās pārkāpt nav ieteicami nevienā ziņā, ne veidā. Draud sods! Bet “demokrātijai” atvēlētajās vietās vajag runāt, un runājiet droši, un par visu! Jo sods par atvieglošanos jebkurā formā un bezjēgā nedraud!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Jurģis Purgailis 06.10.2011. 15.16

Brēkšu — pieteikšu šo gadījumu Index on Censorship! Latvija — policejiska valsts??

+7
0
Atbildēt

0

    Kaspars Špūle > ilmisimo 06.10.2011. 14.39

    Viena lieta ir filmiņa internetā, cita – raksts ar tādu pašu saturu avīzē Diena. Vai tāds ir vai būs? Šaubos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.10.2011. 15.18

    Viena lieta ir filmiņa internetā,…
    ___________________________________
    Neprasi no Koziolistan dayli neiespējamo.

    Bet:
    iespējamais jāliek lietā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

santacruz 06.10.2011. 13.59

ok, atradu:) valsts policija…

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.10.2011. 12.09

…kaunējušies būtu….
_____________________________________
Aicini visus palikt savās vietās un sagaidīt draudzīgo vojevodas Urbanovica voisku ar ziediem un aplausiem?

Pats ar paliksi savā vietā?

+10
0
Atbildēt

0

Anna 06.10.2011. 11.55

Vienīgais pikets, kas šobrīd ir patiešām nepieciešams, ir pikets par saprātu. Es ļoti ceru, ka tā psihoze, kas notiek te komentāros, neataino patieso sabiedrības emocionālo stāvokli. Šajās dienās smadzeņu atslēgšana ir cieņā — ļaudis viens otru apsveic ar kautkādu mistisku nelokāmību, bet citādāka uzskata paudēji ir kangari un kas tur vēl. Viduslaiku domāšana, kaunējušies būtu.

+2
-12
Atbildēt

7

    piziks > Anna 06.10.2011. 12.14

    Galvenais atbildīgais par starpetnisko attiecību politisko saasinājumu šobrīd ir/IR Zatlers: velkot varā valsts varai negatavu politspēku, — SC mandātu kvantitāte atbildības un pārvaldības kvalitātēm neatbilst.

    Zatleru pārim agresīvās mietpilsonības — par kādu kristāla vāzīti, par Satversmes pārskrīvera godu, par šobrīd neaktuālu/mazsvarīgu tautas vēlētu prezidenta statusu — sapņi šobrīd svarīgāki par valsts attīstību.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anna 06.10.2011. 12.46

    ..Galvenais atbildīgais par starpetnisko attiecību politisko saasinājumu šobrīd ir/IR Zatlers: velkot varā valsts varai negatavu politspēku, — SC mandātu kvantitāte atbildības un pārvaldības kvalitātēm neatbilst
    _______________________________________________
    Jā.

    Zini, šito var pat bez teleskopa saskatīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Anna 06.10.2011. 12.59

    Lama, jā… tomēr/bet — Zatlers Tev nepiekritīs iz lizliksies nedzirdam: kur kurlāks par to, kurš dzirdēt negrib?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Anna 06.10.2011. 13.32

    ..kur kurlāks par to, kurš dzirdēt negrib?
    __________________________________________——
    Mja.
    ja Zatlers tagad top dzirdīgs? Tad kas viņam atliek?

    Ozoliņš sodien IR visu ZRP ainavu izlicis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Anna 06.10.2011. 15.31

    Nū , ja izdodas uztaisīt prezidentālu republiku, tad pietiks ar vienas personas uzpirkšanu, lai Latvija būtu okupēta vai aneksēta uz mūžīgiem laikiem, jo vēlēts prezidents taču! nezin, nezin, manuprāt tālejoši mērķi Zatleram.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Anna 06.10.2011. 15.34

    Specs
    kaunējušies būtu.
    Jā zatlers var nekaunēties, ka pirms vēlēšanām solīja cīņu pret oligarhiem. paskatījos to vēlēšanu plakātu! Bez tam sācis melot, ka saeimu atlaida ne jau vairs kā cīņa pret oligarhiem, bet cīņa pret divvaldību! Kurš tad te lai kaunās?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anna > Anna 06.10.2011. 21.57

    Nu, bažas te ir balstītas uz stipri neprecīzu informāciju. Neviens negrasās ieviest prezidentālu republiku, tas ir kaut kas galīgi cits kā tautas vēlēts prezidents (ko programmā ierakstījusi ZRP). Otrais, kur tieši VZ “melo”, ka “nevis oligarhu dēļ bet divvaldības”? Baigi skarba tā leksika “melo”, “nodevējs”, utml., emocijas aizmiglo racionālu analīzi. Labi, šodien atšūsiet, bet ko iesāksiet ar SC pēc 3 gadiem, kad viņu elektorāts atkal būs pieaudzis un visumā aktīvāks? Ir pilnīgs stulbums neievērot tendences un neplānot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 06.10.2011. 11.45

Lama. Atpakaļ 1987?
_________________
Atmiņas par nākotni?:)

+6
0
Atbildēt

0

Liene 06.10.2011. 11.39

Zatlers īsts valstvīrs. Viņš ieņēma pareizu poziciju. Tagad protams var visādas demo-s taisīt, bet tās ies uz sabiedrības šķeļšanu un pat tuvināšanos etniskām sadursmēm.

Tieši tādā veidā var izskaidrot arī VAlsts policijas aktivitātes.

Un ja uz ielām izies arī kādi krievu aktivisti un sāksies sadursmes starp abām grupām? Ko dziedās “Ir”? Ka Valsts policijā atkal ir vainīga?

Šobrīd ar latviešu aktivistiem tikai tika veiktas pārrunas. Nekā briesmīga.

Viss civilizēti un likuma rāmjos.

0
-13
Atbildēt

1

    LAURIS > Liene 06.10.2011. 16.52

    viss, kas pro-kreivisks automātiski pareizs? naciks tu esi, buena

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.10.2011. 11.25

“Tiesiskuma vēlēšanu” konsekvences?

+7
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Sanšains 06.10.2011. 11.36

    Tiesiskums iet vaļā.

    Tiesiskuma plosīšanās un tiesiskuma trakošana.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

piziks 06.10.2011. 11.23

Piketētājus paņēma, KREKLUS (!) atņēma?!

Oficiālo atbilžu pieprasījumos — prasību definēt, kāds krekliem sakars ar aizturēšanu, apsūdzībām piketā!

1. Par šo gan līdz dienas beigām sabiedrībai derētu visu atņēmēju vārdus, uzvārdus, pārstāvētās VP struktūrvienības un speciālās dienesta pakāpes uzzināt.

2. Paņēma uz ietves? Protestētāji, — lielākus kreklus, ko uzvilkt pāri virsjakām un uz velosipēdiem! Velotrajektorijās ap centru, pa bulvāriem, nepārkāpjot CSN: būs lielāka auditorija un mazāk oficiālo/formālo (!) aizturēšanas iemeslu + lielāka auditorija un vairāk ACULIECINIEKU jebkurām aizturētāju izdarībām! Un vēl = vairāk maršrutu gar iestādēm un ēkām, kur videonovērošanas kameru leņķi ietver braucamo daļu: jo vairāk vizuālo pierādijumu/liecību iespēju, jo rezultatīvāk.

+13
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 06.10.2011. 11.21

Varbūt komanda, kas mudīgi sarūpēja T-kreklus “Zatlers-panks”, varētu gādāt par jauniem, kur rēgotos tagad “trending” sauklis –

“Zatlers ir nodevējs”

kā šī raksta fotogrāfijā. Varbūt kādu tanku ar’ klāt?

Pie viena.

Gribētos arī izlasīt kāda pētnieciskā žurnālista (tādi mums esot..) komentāru, kurā brīdī to varēja saprast, ka viss šis te maipuķīšu farss bija tikai tāpēc, lai Lubjankas projektam SC (skat. Borovoja video @YouTube) būtu pienācīgs partneris Saeimā?

+8
0
Atbildēt

1

    ingunaapine > jessdrthomas 06.10.2011. 12.01

    Pārāk cītīgi nesekoju pirmsvēlēšanu dikusijai par ZRP, jo par viņiem balsot negrasījos, bet Strautmane 12. augustās “Sestdienā” pateica: “Zatlers pats ir liels risks”. Tad vēl Maizīša un Guļāna atteikšanās. Ko viņi zināja vai nojauta? Jebkurā gadījumā viņi to nepateica, kas, protams, cūcīgi pret vēlētāju. Pat rokošais Lapsa knibinājās ap niekiem vien.
    Bet, lai kā negribētos to atzīt, ir lietas, par kurām mes nekad neuzzināsim – kur?, kam?, cik? – vēsturnieki taču joprjām nav atbildējuši uz šiem jautājumiem par 1940. gada “zatleriešiem”: Dambīti, Blausu, Jūliju Lāci, Paulu Lejiņu. Tāpēc nenoskaidroto faktu vietā nākas izlīdzēties ar klasiku – sudraba naudiņas vienmēr ir divpadsmit.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

Nellija Titova 06.10.2011. 11.16

Eu, bet šis tiešām pieprasa demokrātisku reakciju. Kādam ir plāns?

+9
0
Atbildēt

1

    tuba76 > Nellija Titova 06.10.2011. 11.25

    Tvitot un ne tikai latviesu valoda!Es jau aiztvitoju. Vislabakais butu, ja visi akcijas atbalstitaji nesatu lidzigus uzrakstus. nav jau vajadzigi tik sarezgitas lietas ka T-kreklu drukasana – kaut vai a4 papira lapu piespraud pie muguras.Visus uz policiju neaizvedis.
    Es aizsutisu informaciju uz zviedru avizem.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 06.10.2011. 11.15

Pie piketētājiem pienākušo personu aizturēšana – ļoti efektīvs paņēmiens.
Tagad latvieši zinās, ka šobrīd Rīgā policija aiztur ne vien par savu uzskatu paušanu, bet arī par tuvošanos tiem, kuri to uzdrošinās darīt.

+13
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > Kaspars Špūle 06.10.2011. 11.34

    ….šobrīd Rīgā policija aiztur ne vien par savu uzskatu paušanu, bet arī par tuvošanos tiem, kuri to uzdrošinās darīt..
    __________________________________________________________
    Atpakaļ 1987?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 06.10.2011. 11.45

    Nē, atpakaļ Varšavā 2011. gada aprīlī.
    Kopš tā laika Varšavas centrā pie Prezidenta pils pazīstamā dokumentālo filmu režisore Eva Stankeviča un viņas domubiedri protestē pret pašreizējās Polijas valdības (ne)rīcību Smoļenskas aviokatastrofas izmeklēšanā. Protestētājiem ir atļauja beztermiņa piketam, bet liegts uzstādīt telti (vienu “nelikumīgu” telti municipālā policija jau atņēma, nodarot miesas bojājumus dažiem piketētājiem). Tāpēc brīvprātīgie uz maiņām katru dienu tur šo telti rokās vai vismaz atbalsta telts kājas uz savām kurpēm…
    Brīvdienās piketa ietvaros regulāri notiek izcilu poļu inteliģences pārstāvju uzstāšanās, kas ir kupli apmeklētas.
    http://www.youtube.com/user/SolidarniTV
    Starp citu, svētdien Polijā būs parlamenta vēlēšanas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Liene 06.10.2011. 10.57

Pilnīgi vienalga. Ja tie būtu kādi nacboli, kas tik pat mierīgi stāvētu ar plakātiem un tādā pašā veidā nogādāti policijā, Ločmele un visi pārējie piebalsotu: “Pareizi policija vien dara.” Liekulība.

0
-8
Atbildēt

6

    LAURIS > Liene 06.10.2011. 11.04

    kad tad nacbolus kāds ir aizticis par mierīgu demonstrēšanu?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Liene 06.10.2011. 11.14

    Ir svarīgi, ko saka. Ja viedoklis pārkāpj varda brīvibas robežas, tad tas ir cits gadījums. Piemēram, ja kāds aicina ar ieročiem rokās ieņemt Saeimu, nošaut visus deputātus un visus krievus pakārt gar Pleskavas šoseju, tad tā ir naida kurināšana un vardarbīgas varas gāšanas aicinājums, par ko ir jāsoda.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 06.10.2011. 11.30

    “Nellija Ločmele Ir svarīgi, ko saka. Ja viedoklis pārkāpj varda brīvibas robežas, tad tas ir cits gadījums.”

    — Tātad “Zatlers ir nodevējs” nepārkāpjot vārda brīvības robežus, bet “Krievu valodai oficiālu statusu” pārkāpj. Jo vairāk es ieklausos šādos argumentos, jo labāk es redzu, ka tie ir kamuflētie gudros vārdos iegansti, lai panāktu labumu savai (varbūt itin plašai) grupai: piemēram, kādai tagadējās latviešu elites daļai.

    Būdami savā sistēmā un es pat teiktu tankā (šobrīd modīgais vārds), jūs varbūt līdz galam neapzināties savu netaisnīgumu. Un tas netaisnīgums ir tajā, ka jūs manipulējat ar sabiedrību un tās viedokli. Kaut protams, šī pasaule ir vispār netaisnīga, un jūs esat tai piemēroti.

    Bet jums šobrīd nav laikraksta “Diena”. “Ir” īsti nav spējīgs manipulēt, jo nav tirāžas, nav tik lielas ietekmes, kā bija “Dienas” gadījumā.

    Krievu valodā ir paruna: “Бодливой корове Бог рога не даёт.” Jūsu gadījumā tie ragi jums ir atņemti.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Liene 06.10.2011. 11.35

    “…šī pasaule ir vispār netaisnīga, un jūs esat tai piemēroti.”
    —-
    …sacīja citplanētietis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Liene 06.10.2011. 13.09

    Krievu valodai nav oficiāla statusa?

    Kopš kura laika? Ikdienišķa svešvaloda, vēl varētu saukt par labu kaimiņvalodu.

    Pilnīgi oficiāli KF valsts valoda. Citu objektīvu vajadzību krievu valodai nav.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Liene 07.10.2011. 00.09

    Tātad “Zatlers ir nodevējs” nepārkāpjot vārda brīvības robežus, bet “Krievu valodai oficiālu statusu” pārkāpj.
    ——-

    Ne, manuprāt, abi izteikumi nepārkāpj vārda brīvību, tie ir dažādi politiski viedokļi. Protams, kamēr nav nekādas vardarbības vai tās draudu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 06.10.2011. 10.57

Ierosinu “ierosināt lietu par valsts resursu nelietderīgu izšķērdēšanu”. 6 administratīvās lietas(!) par vienu “faktu”. Nav biš pārspīlēts? Pat ja pieņem, ka ierosināšanai ir bijis kāds objektīvs pamats. Katrai taču nepieciešami savi personāla&laika resursi!

Lai gan šis drīzāk atgādina to, kā vara apspieda B/krievijas klusējošos/plaudējošos protestētājus. Kurp ejam?

+7
0
Atbildēt

0

Pēterītis 06.10.2011. 10.01

Izskatās, Urbanovičam tālejoši plāni. Latvija tiek gatavota Putina Eirāzijas blokam. Rīgas municipālā policija atstrādā iestāšanās nodrošinājumu

+8
0
Atbildēt

0

Inna Jagņuka 06.10.2011. 09.37

Tas ir zatlera solītais jaunais sākums- demokrātijas un brīvības beigas :(((

+15
0
Atbildēt

1

kkristaps 06.10.2011. 09.10

Tā ir absolūti nepieļaujama policijas patvaļa, par kuru vajadzētu brēkt pa visu Eiropu, kamēr nav par vēlu un šī prakse nav iesakņojusies.

+22
0
Atbildēt

0

Šandors Gotvonī 06.10.2011. 08.33

Kur ir tiesībsargs?

+25
0
Atbildēt

3

    juhans > Šandors Gotvonī 06.10.2011. 09.11

    Tiesībsarg, ū-ū-ū!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Šandors Gotvonī 06.10.2011. 09.53

    Bet, pareizi, aizmirsu taču, ka mums ir arī tiesībsargs ar veselu lielu kantori, kas izmaksā ap miļjonu gadā, nu viņam būtu īstais gadījums sevi parādīt un vērsties pret klajiem cilvēktiesību pārkāpumiem.
    Ja šoreiz tas nenotiks, tas kantoris likvidējams un uzceļams no jauna, ar pavisam citām personālijām un darbības principiem.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Šandors Gotvonī 06.10.2011. 12.56

    It kā nebūtu zināms, ka sšo tiesībsargu , tā sakot, ievēlēja! vai tik tie nebija SC+ZZS+PLL! vecās nomenklatūitas un komuņāgu brālība. Visur jūtams viņu sakārtošanas variants!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

mariam 06.10.2011. 08.09

Lai nu cik arī stulbs man liktos tas sauklis par Zatleru nodevēju (kaut kāda padomju stila retorika), aizturēšana par šādu protestēšanu škiet nepieļaujams prcedents. Ja jau reiz viņi nekādas nekārtības netaisīja, vienkārši turēja plakātu – kāds gan drīkst būt iemesls lai aizturētu?

+9
0
Atbildēt

4

    ms_zalite > mariam 06.10.2011. 10.21

    Aizturēšanas iemelss – nesaskaņots pikets. Gan jau arī kāds liecinieks, ja vajadzētu, atrastos, ka šī atrašānās uz iela sar plakātu traucējusi pārvietoties pa ietvi vai tml. Nu un i9ecirkni, lai noskaidrotu personību, jo nebija līdzi dokumentu (der tikai pase). Ja arī pase bija – policijas darbiniekam radās aizdomas, ka tā viltota.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > mariam 06.10.2011. 12.12

    Pat Krievijā un Baltkrievijā pikets nav jāsaskaņo, kur nu vēl Eiropā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariam 06.10.2011. 12.54

    Vai tad pikets nav tad, ja stāv pie kādas ēkas un protesē, bet, ja cilvēki pārvietoja sun netraucē nekam citam to darīt, tad taču tas nav pikets!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 06.10.2011. 16.05

    Manuprāt, Satversmē pulcēšanās brīvība nav atcelta, un Satversme ir primāra, viss pārējais ir sekundārs, nekas nav jāsaskaņo.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

mary75 06.10.2011. 06.38

Mums te veidojas Krievija vai Baltkrievija, tā tas jāsaprot?
Protestētājus aizturēt nevienam nebija nekādas tiesības, viņi Satversmi nepārkāpa, kas var būt vēl nožēlojamāks un draudīgāks, ka policija sāktu rīkoties nevis, pēc likuma, bet, pēc norādēm “no augšas”?
Aizturētajiem protestētājiem vajadzētu noalgot labu advokātu, un vērsties tiesā pret policiju, ja tiem nav naudas, varētu pat samest, policisti būtu spiesti paskaidrot, kurš tad devis to pavēli un uz kāda pamata viņi vispār aizturēti, šis ir pārāk nopietns un principiāls gadījums, lai to tāpat vien atstātu, un žurnalistiem šo gadījumu kontrolēt un neizlaist no sava redzesloka, jo tas ir ļoti draudīgs simptoms.
Un pat Maskavā pēc katra tāda gadījuma dzirdami cilvēktiesību aizstāvju protesti, un kur tad mūsu t.s. “cilvēktiesību aizstāvji”?

+36
-1
Atbildēt

6

    Ludzas Zeme > mary75 06.10.2011. 08.41

    ja tas ir iespējams, būtu labi, ja kāds izveidotu kontu kur var ziedot caur banku vai sms. Noteikti noziedotu. Ja to uzņemtos Ir.lv, tad tas tikai nāktu par labu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 06.10.2011. 09.34

    Un pat Maskavā pēc katra tāda gadījuma dzirdami cilvēktiesību aizstāvju protesti, un kur tad mūsu t.s. “cilvēktiesību aizstāvji”?
    ___________________________________________________________
    gaida direktīvas no Maskavas?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ms_zalite > mary75 06.10.2011. 10.19

    Pēc VIDa prasības kontu nobloķētu. Paietu gadi, kamēr iztiesātos. Un tad vainīgo tāpat vairs nebūtu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Maris > mary75 06.10.2011. 11.05

    Uz laiku līdz 3h ikvienu var aizturēt. Kvai “personības noskaidrošanai”. Turklāt bez jelkāda pamatota iemesla… Pilnīgi likumīgi.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Maris > mary75 06.10.2011. 11.08

    Paypal nenobloķētu. Bija kkāds virtuālās $ kantoris internetā…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > mary75 06.10.2011. 16.38

    Muļķības! Nevar bez iemesla! Un ja ir dokumenti, tad nevar!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mārtiņš meiers_ 06.10.2011. 02.24

He! Ienāca prātā ideja: vajadzētu tā – netīšām lielākam ļaužu pūlītim iepirkt rotaļlietu veikalā kkādus lētos plastmasas tankus, un netīšām tos aizmirst pie Zatlera biroja ieejas sakārtotus glītās kolonnās ;)

+16
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 06.10.2011. 01.59

Zrp kapusvētki! Dzirnavu ielā pie zrp biroja.. Brīze varētu organizēt dažus gabalus no Lāčplēša…. Nez ko Z.Liepiņš domā, jo M. Zālite jau darija zināmu savu viedokli?
“Atvadas no Lāčplēša”

+26
-1
Atbildēt

0

lno 06.10.2011. 01.48

Es arī noticēju Zatleram, tagad rūgti nožēloju. Izdarīju ļoti lielu kļūdu..

+16
0
Atbildēt

1

    mariam > lno 06.10.2011. 08.13

    Varbūt vajadzēja tomēr iedziļināties Zatlera un viņa partijas biedru nostādnēs, tagad tomēr vari vainot vien pats sevi. Tādus gudriniekus atceros jau pirms diviem trim gadiem, kad Kalvīša ievēlētāji bļaustījās, lai atlaižot saeimu, jo viņi redz esot nepareizi nobalsojuši. Viena liela daļa Latvijas nelaimes ir tādi vēlētāji, kas iedomājas sevi par gudriniekiem, kaut patiesībā ir diezgan aprobežoti.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

janazakovica 06.10.2011. 01.24

kapec ir.lv neko neorganizee..vai prese tikai visu vero no malas fiksee apraksta atceras.analizee.liekas ka daudzi komenteteji butu gajeji ar vel radikalakiem plakatiem.es varretu panemt lidzi improvisetas karatavas zatleram.

+10
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 06.10.2011. 01.19

Ceru uz tautas iziešanu ielās pa īstam!!!!

+48
0
Atbildēt

5

undriine 06.10.2011. 01.04

Tautai vajadzēja vadoni, viņi dabūja.
Na tev prezidentāla republika.

+23
0
Atbildēt

0

austrisv 06.10.2011. 00.56

Izskatās ka teātrī kurš bija noorganizēts labi Zatlera maska ir kritusi un tagad klaji parādās tas, kas patiesībā ir Zatlers. Viss eiforija par saeimas atlaišanu ir beigusies un redzams, ka cilvēks , kas to visu organizējis ir īsts kangars.
Bet man faktiski tas nav neka sjauns, jo zatlers nekad mani nav tā īsti pārliecinājis kā personība, jo viņš nekad nav bijis īsts un tas labam skatītājam vienmēr bija redzams.
Kaut vai tā partija Zatlera reformu partija. Nekad par tādu ambiciozu cilvēku nebalsotu tāpēc vien, ka iedomājies no sevis mesiju.

+31
-2
Atbildēt

4

    Krista Vitena > austrisv 06.10.2011. 06.12

    Es viņu piedzīvoju kā dakteri nu jau vairāk kā 20 gadus atpakaļ. Ļoti jauks, profesionāls un pilnīgi kategorisks pret iespējamu aploksni pateicībā par ārpuskārtas operācijas veikšanu. Brīnišķīgs divu gara auguma profesionālu jaunu dakteru Kalna un Zatlera duets!
    Šobrīd vēl pauzēju cerībā, ka tas tomēr ir tas pats un “tur kaut kam ir jābūt”, vien pagaidām ir labāk to neatklāt, kā pirms izšķirošās ķirurģiskās iejaukšanas… Ļoti gribu tam ticēt un cerēt.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 06.10.2011. 09.37

    izskatās, gan, ka spēle jau nospēlēta un Zatlera maska ir kritusi! viņš domā, ka latvieši ir muļļas un visu piedos un sagremos, bet, ja negribēs sagremot, lai brauc uz Rietumiem, bet šeit būs krievu miljardieru paradīze un palikušie latvieši par maizes tiesu varēs apkalpot krievus, par to saņemot iztikas minimumu!
    Ak, šis naivums, ka kāds par mums gādās un pašiem nu nemaz ar savu galvu nav jādomā 20 gadu garumā. Laikam esam stulbi lielākā vairumā, jo mums vēl nepietiek ar TP un šleseriešiem, bet vajadzēja balsot par partiju, kas uzradās 2 mēnešus pirms vēlēšanām, nezinot neko ne par tās mērķiem, ne cilvēkiem. Nu svaigā gaisa ielaidējs Skrūdžs, bez izglītības, bez pieredzes laikam gan tas īstais saulvedis! nožēlojami, lai neteiktu vairāk.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 06.10.2011. 15.37

    Pauze, “pirms vairāk, kā 20 gadiem” viņš vēl nebija pazīstams ar Lilitu Zatleri:(

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 06.10.2011. 17.53

    ..svaigā gaisa ielaidējs Skrūdžs, ..
    ______________________________________
    Ja Skrūdžs-tad finanšu ministrs!

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 06.10.2011. 00.40

Interesanti, ja Rīgā parādītos Zatlera slavinoši plakāti vai tad arī policija aizturētu šos cilvēkus par kārtības traucēšanu.

+30
-2
Atbildēt

0

dro 06.10.2011. 00.24

Ja izdosies Zatlera ieceretais, tad varat būt droši, ka tie ir tikai ziediņi. Ja jau viņš uzdrīkstas savas partijas biedrus ieslēgt, kamēr tie paraksta dokumentus un atņemt viņiem telefonus /kā tik pakļāvīgiem cilvēkiem vispār drīkst uzticēt deputātu pienākumus?/, tad esiet gatavi uz vēl lielākiem pārsteigumiem. TV šovakar rādīja, ka TM security atkal ieņēmusi viesnīcu un neielaiž īpašniekus. Krievijas prakse:)
Kurš pie mums ir Iekšlietu ministrs? Vai tik ne NA nīdējs Štokenbergs!?:)))

+48
0
Atbildēt

3

    Es tūlīt apvemšos..
    Tas tiešām vispār viss notiek tagad? Varbūt tas ir kaut kāds slikts murgs no kura mēs drīz pamodīsimies? Nu nevar taču demokrātiskā valstī būt nu.. tādi kadri!
    Tā notiek tikai Latvijā vai arī visur citur tā ir pieņemta prakse?!

    +26
    0
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > dro 06.10.2011. 12.43

    Tie, kas balsoja par Zatleru bija piemirsuši vienu jauku latviešu sakāmvārdu: “Nepērc kaķi maisā!” Ņaudēja kā balts un pūkains, attaisījām maisu vaļā un izrādījās melns, kā velns!
    Nākošvasar uzmeistarošu sev T-kreklu ar:Latviešu folklorai atsevišķu mācībstundu skolās!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Arturs Krastins > dro 06.10.2011. 18.55

    NO kurienes tāda info, ka kāds ir kautkur ieslēgts vai arī, ka kādam noņemts telefons ?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 06.10.2011. 00.23

Piebildīšu,ka policijas amatpersona, kas atbildēja uz telefona zvanu, runāja ļoti arogantā stilā. Nodokļu maksātājiem nav jādzird šādas atbildes neatkarīgi no tā, vai viņi strādā presē vai kur citur.

+62
0
Atbildēt

14

    Vismaz vēl Latviski runāja?! Brīnums, ka tā..

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > Māris Diņģelis 06.10.2011. 06.04

    Tas ir īpašs kantoris. Sanāca tur būt radinieka meklēšanas izsludināšanai. Tur latviski skaidri runā viena krievu darbiniece, bet izpildītāji tikai kaut ko negribīgi murd. Šķiet, ka tas ir kantoris ne visai tīru darbību veikšanai un informācijas slēpšanai no nodokļu maksātājiem. Lai arī beidzot panācu savu, izejot bija sajūta, ka pabiju “tajos laikos”. Samērā pabaisi…

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Māris Diņģelis 06.10.2011. 09.11

    >Nellija Ločmele
    Ceru, ka žurnālisti beidzot sasparosies un parādīs savu profesionalitāti, atrodod ĪSTOS režisorus šai apzinātajai provokācijai pret ZRP. Pagaidām kārtējais latvju žurnālistikas FAIL.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    dmitrijskripkins > Māris Diņģelis 06.10.2011. 10.23

    Vakar man vilcienā biļešu pārdevēja arī runāja aroganti. Un poliklīnikas uzņemšanas nodaļā ir tikai arogantas mātītes. Daudz pasaulē ļaužu, kas nemāk normāli runāt, tostarp arī policijā, kurai mēs, draņķīgi strādājošie un maz ražojošie nodokļu maksātāji nevaram samaksāt cilvēcīgas algas.
    Protesta mītiņi, lai arī kādi tie nebūtu, ir jāsaskaņo ar policiju. Pretējā gadījumā policija to uztver kā huligānismu un miera traucējumu. Tas ir normāli un tā tas notiek visur. Turklāt policijai patiešām nav nekas jāpaskaidro telefona zvanītājam. Arī to no viņiem neprasa likums.
    Ja policija būtu aizturējusi mani ar plakātu “nost ar baltmaizi”, vai Nellija arī tad uztrauktos par darbinieku aroganci?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 06.10.2011. 10.50

    Dīvains jautājums. Protams, arī tad, ja Tu stāvētu uz ielas ar plakātu pret baltmaizi un Tevi bez paskaidrojumiem savāktu policija es uztrauktos par to.

    Domāju, jebkurš normāls cilvēks, kas negrib dzīvot Baltkrievijā, uztrauktos. ok, lai būtu protokols, bet kāpēc jāvelk no ielas uz iecirkni? Viņi taču netraucē sabiedrisko kārtību, nepretojās.

    Te ir viens solis līdz tam, ka izejot no mājas ar aprakstītu T-kreklu būs jareģistrējas un jāpieprasa atļauja. Protestēt ir manas un Tavas neatņemamas tiesības, un pieteikumi ir radīti nevis tāpēc, lai vara spētu kontrolēt, ko es vai Tu domā, bet tāpēc, lai novērstu nekārtības.

    +27
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Diņģelis 06.10.2011. 11.36

    Nellij, perfekts un precīzs izteikums par krekliem, — jādabū līdz sirdsapziņām, un ne tikai 4 vien…

    Piketētājus paņēma, KREKLUS (!) atņēma?!

    Oficiālo atbilžu pieprasījumos — prasību definēt, kāds krekliem sakars ar aizturēšanu, apsūdzībām piketā!

    1. Par šo gan līdz dienas beigām sabiedrībai derētu visu atņēmēju vārdus, uzvārdus, pārstāvētās VP struktūrvienības un speciālās dienesta pakāpes uzzināt.

    2. Paņēma uz ietves? Protestētāji, — lielākus kreklus, ko uzvilkt pāri virsjakām un uz velosipēdiem! Velotrajektorijās ap centru, pa bulvāriem, nepārkāpjot CSN: būs lielāka auditorija un mazāk oficiālo/formālo (!) aizturēšanas iemeslu + lielāka auditorija un vairāk ACULIECINIEKU jebkurām aizturētāju izdarībām! Un vēl = vairāk maršrutu gar iestādēm un ēkām, kur videonovērošanas kameru leņķi ietver braucamo daļu: jo vairāk vizuālo pierādijumu/liecību iespēju, jo rezultatīvāk.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Māris Diņģelis 06.10.2011. 12.39

    “Nellija Ločmele Piebildīšu,ka policijas amatpersona, kas atbildēja uz telefona zvanu, runāja ļoti arogantā stilā.”

    — Nevis “arogantā”, bet augstprātīgā, tā būtu latviski.

    Otrkārt, augstprātīgais tonis nav nedz likuma, nedz kādu noteikumu pārkāpums.

    Treškārt. Varbūt jums ir kāda īpaša diena, tāpēc arī piekasāties? Kas ir teicis, ka jūs esat pati objektivitāte, un ka jūsu izjūtām mēs varam uzticēties?

    Ceturtkārt. No policijas priekšnieka viedokļa, nepareizi uzvedaties jūs pati, zvanot viņam un ar to pārkāpjot noteikumus, kaut šādiem zvaniem pastāv preses dienests.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    santacruz > Māris Diņģelis 06.10.2011. 13.59

    Kura policija, Ušakovam pakļautā pašvaldības vai valsts policija? Tā ir interesanta nianse:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    santacruz > Māris Diņģelis 06.10.2011. 14.00

    Ok, atradu:) valsts…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    baibakrastina88 > Māris Diņģelis 06.10.2011. 14.46

    svešvārdi (arogance) arī ir latviešu valodas sastāvdaļa

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Nellij, visu cieņu žurnālam IR – līdz šim tas, manuprāt, ir bijis pats objektīvākais medijs! Pagājušajā nedēļā man ļoti patika, ka bija ZRP (par SC iesaistīšanu valdībā) iznīcinošs raksts no Ozoliņa puses, bet pāris lappuses vēlāk bija cits komentārs (neatceros autori) par to, ka beidzot būtu kaut kas jādara, lai Latvijā izbeigtu pastāvēt šī divkopienu sabiedrība. Tas bija forši!
    Taču ar nožēlu ir jāatzīst, ka ir jūtama nepietiekami pamatota, es pat teiktu emocionāla, nostāja par to, ko mēģina panākt ZRP – sabiedrības lielāku saliedešanu, kā instrumentu izvēloties SC iesaistīšanu valdībā, balstoties uz iepriekš atrunātiem priekšnosacījumiem! Vai patiesi tik pieredzējuši žurnālisti nespēj paskatīties arī no tā skatu punkta, ka SC savā laikā kā opozīcijas partija ir tā arī balsojusi pat neanalizējot jautājuma būtību – pret valdības rosināto? Protams, tas nav pareizi no morālā/ētiskā viedokļa, bet no polittehnoloģijas viedokļa tā ir normāla, ja tā var teikt, prakse. SC un ZZS nevar mest vienā maisā, jo, ja nebūtu koalīcijas “uzmetiens” no ZZS, tad mēs šobrīd par SC balsojumiem vispār nerunātu! SC bija OPOZĪCIJAS partija un tā arī rīkojās! Jā, protams, es arī biju tas, kurš rosināja nebalsot par SC, jo viņi “de facto” bija nobalsojuši pret tiesisku valsti, bet dotajā brīdī, kad par viņiem ir nobalsojuši 30% no vēlēt aizgājušajiem balstiesīgajiem vēlētājiem, ir jāmēģina būt pragmatiskiem un nedaudz vairāk iedziļināties, kāpēc viņu balsojumi bija tādi un ne savādāki. Šobrīd ir nevis jāskatās pagātnē, bet jāskatās uz to, kas tiek runāts tagad! Manuprāt, SC ar saviem lēmumiem un kompromisiem parāda daudz valstiskāku nostāju nekā NA, kuriem nav nekā cita, kā tikai “latviska un nacionāla valdība”. Lai man piedod, bet šādi saukļi ir tuvredzīgi un nav valstiski, jo valsts nesastāv tikai un vienīgi no latviešiem! Vai kādam vēl ir ilūzija, ka turpinot to, kas darīts ir 20 gadus (latviska un nacionāla valdība) mēs varēsim tikt ārā no šīs sabiedrības sašķeltības un politiskās bedres?
    Kā arī Jūsu, kā redakcijas pārstāves, komentārs par policijas attieksmi, kad viņiem zvanījāt, netieši arī ietekmē lasītāja “sajūtu”, ka ZRP lūk ir saistīti ar policiju un bez maz vai ir bijuši tie, kuri ir rosinājuši, lai šie cilvēki tiktu aizturēti.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Māris Diņģelis 06.10.2011. 16.33

    Vai ir ierosināts kriminālprocess pret policistiem par dienesta pilnvaru pārsniegšanu??? Vai redakcija to nevar nokontrolēt?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Diņģelis 06.10.2011. 18.50

    Changali, SC nav gatava valstiskam darbam Latvijā, — tas, ka par šo politizēto pusfabrikātu nobalsojusi etniska/mietpilsoniska agresīva sociālā grupa, sadalot it kā daudz mandātu, nav pietiekami, lai SC atdotu valsti vai tās daļu. SC ir labvs dzīvsvars, bet nepietiekama smadzeņu attīstība — audzināšana, izglītība, profesionalitāte: XXI gadsimtā normāli izglītots pieaugušais nenoliedz, ka 1939. gada rudenī Polijā vienās parādēs piedalījās Hitlera melno mundieru SS un Staļina sarkanarmieši vai, ka 1940. gadā padsavienība okupēja Latviju un Baltiju, — smadzeņotie bus ar mieru Sudoplatova memuārus izlasīt, bet izglītoties būs jau izlasījuši.
    Un, ja šiem SC deputātiem izglītības nav, ko viņiem darīt valsts pārvaldē?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 07.10.2011. 00.00

    changalis: Taču ar nožēlu ir jāatzīst, ka ir jūtama nepietiekami pamatota, es pat teiktu emocionāla, nostāja par to, ko mēģina panākt ZRP – sabiedrības lielāku saliedešanu, kā instrumentu izvēloties SC iesaistīšanu valdībā, balstoties uz iepriekš atrunātiem priekšnosacījumiem!

    ———–

    Uguni nevar apdzēst ar benzīnu. Mazliet plašāk savas domas izteicu šodien žurnāla redaktora slejā.
    http://www.ir.lv/2011/10/5/zatlers-vs-zatlers

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 06.10.2011. 00.18

Zatlers jūt, ka viņam kantes rīvē, kā lai kļūst par tautas prezidentu, ja jau iesākums tik slikts?
Šaubos vai protestētāju spundēšana kaut ko līdzēs!

+27
0
Atbildēt

0

Baiba Lulle 06.10.2011. 00.17

Varētu kreklu ražotāji, kas pārdeva kreklus ar Līdakas “Aizver Muti”, uzveidot kaut ko līdzīgu ar “Valdi, prātiņ nāc mājās” Vai ko tamlīdzīgu. Par kreklu valkāšanu nesodīs, sapērkamies kreklus un izejam ielās!!

+27
0
Atbildēt

0

LAURIS 05.10.2011. 23.46

Sastāda protokolus par politikas kritizēšanu? Nu ko jūs, dzīvojam jau ušakovijā, bet ne jau Irānā.

+25
0
Atbildēt

1

    piziks > LAURIS 06.10.2011. 11.15

    Ceri, ka Zatlerija no Ušakovijas atšķirsies: pērnas nedēļas nogalē Krievu teātrī abas famīlijas bija cīši blakus un kurš redzēja atsķirību?!

    I Zatlers, i Ušakovs laužas pie varas, bet neviens no viņiem varu negrib izmantot Latvijas valsts labā, — vismaz nav manāmas tādu vēlmju objektīvās pazīmes.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Nika 05.10.2011. 23.45

Gluži kā Maskavā

+26
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Nika 06.10.2011. 00.06

    ——
    Cik var uz to Maskavu skatīties – un ‘mērkaķoties’ pakaļ?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Agucci 05.10.2011. 23.43

Vai tie kas aiztureeja bija valsts policija vai pashvaldiibas? Ja pashvaldiibas policija tad Ushakova pirksts. Latvija kluust par Baltkrieviju.

+21
-1
Atbildēt

2

Verners Losbergs 05.10.2011. 23.41

Vai Zatleram nepietiek ar šo Tanku lai mainītu viedokli?
Tv-net aptauja: Vai “Saskaņas centram” jāstrādā jaunās valdības koalīcijā?

iemetiet aci cik jau nobalsojuši

http://www.tvnet.lv/zinas/poll_archive/3446/page/1

+7
-1
Atbildēt

3

    Nika > Verners Losbergs 05.10.2011. 23.47

    Tur kāds diezgan nopietni mahinē ar tām aptaujām. Vispirms to darīja SC atbalstītāji, kad ļoti īsā laikā “jā” par SC dalību valdībā ik pa laikam saņēma masīvu atbalstu (es pat redzēju vienu komentu, kur SC atbalstītājam bija ~11,000 plusu). Tagad, liekas, ka arī “mūsējie” ir piešāvušies kā to darīt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Verners Losbergs 05.10.2011. 23.49

    tur uzdarbojas skriptu boti no abām pusēm, tāpēc tā aptauja ir bezjēdzīga.
    tomēr nešaubos, ka lielākā daļa no tiem, kas balsoja par ZRP jūtas stipri piečakarēti.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Verners Losbergs 06.10.2011. 16.29

    mazizglītotais skrudžs vairs publiski nevarēs melot un atsaukties uz aptauju, ka daudzi gribot SC valdībā! Salti zatlera un skrudža meli!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam