SC ieguvis 31 mandātu, ZRP – 22, “Vienotība” – 20

206

Komentāri (206)

Tane-Dane 18.09.2011. 21.47

0
0
Atbildēt

0

Zane Degro 18.09.2011. 21.32

Galīgas muļķības:
SC ar 28,37 % veido 30,14 vietas saeimā,
ZRP ar 20,82 % veido 22,12 vietas,
Vienotība ar 18,83 % veido 20,01 vietas,
NA ar 13,88 % veido 14,75 vietas,
ZZS ar 12,22 % veido 12,98 vietas.
Tātad:
30,—> nevis 31 vieta!
22,
20,
15,—> nevis 14 vietas!
13.
Un vēl nav zināms, ar ko beigsies nesaskaitītais 1 Rīgas iecirknis, kā arī ārzemes.

0
0
Atbildēt

2

    Aldīna > Zane Degro 18.09.2011. 22.43

    Cik saprotu, tad 31 un 14 ir dēļ kautkādas ķīniešu matemātikas – rēķnina atsevišķi pa apgabaliem. Ja būtu tieši proporcionāli tad būtu 30 un 15. Ne velti SC esot ar busiem vizinājuši cilvīšu pa Latviju ar ēdināšanas ekstrām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > Zane Degro 18.09.2011. 23.36

    Mandātu daudzums veidojas no rezultātiem vēlēšanu apgabalos, nevis visu balsu summas. Visu balsu summa tiek izmantota tikai 5% barjeras noteikšanai.
    Tādejādi:
    SC: 13 vietas Rīgā + 5 Vidzemē + 8 Latgalē + 2 Kurzemē + 3 Zemgalē = 31 vieta;
    ZRP: 5 + 7 + 2 + 4 + 4 = 22;
    V: 6 + 7 + 2 + 2 + 3 = 20;
    NA: 4 + 5 + 1 + 2 + 2 = 14;
    ZZS: 2 + 3 + 2 + 3 + 3 = 13.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 18.09.2011. 20.59

… KNAB , uz priekšu , beidzot nevienam atļaujas nav jaaprasa , ņemiet pie dziesmas to meergli!!!

+2
0
Atbildēt

0

cepums 18.09.2011. 17.44

Neizdodas atrast info par to kā balsojuši ir Latvieši ārvalstīs, bet pēc info sanāk, ka tas ir saskaitīts. Vai vienkārši jāpieņem, ka tā info ir daļa no Rīgas balsojuma?

0
0
Atbildēt

1

cukurnieks13 18.09.2011. 17.25

+1
0
Atbildēt

2

trewe2 18.09.2011. 16.38

Atkārtošu savus jautājumus, lai “ar veselo saprātu apveltīts organisms” tomēr būtu tik laipns un sarosītos atbildēt ;)

Pūkainais un labais Kremlis? Interesanti…. ;) Vai varētu vairāk par to? Un, ja jau Kremlim Baltiju neinteresē ietekmēt, tikai panākt, lai ASV intereses nelobē ES, tad kas tur ar to iebrukumu Gruzijā notika? Tikai Gruzijas ietekmi EU nostiprināja un ASV ietekmi EU mazināja?

+2
0
Atbildēt

0

trewe2 18.09.2011. 16.25

Pūkainais un labais Kremlis? Interesanti…. ;) Vai varētu vairāk par to? Un, ja jau Kremlim Baltiju neinteresē ietekmēt, tikai panākt, lai ASV intereses nelobē ES, tad kas tur ar to iebrukumu Gruzijā notika? Tikai Gruzijas ietekmi EU nostiprināja un ASV ietekmi EU mazināja?

0
0
Atbildēt

0

reksa 18.09.2011. 16.00

Oligarchi ir zaudējuši 17 vietas (no 30 tiem palikušas 13)

SC ir ieguvis papildus 2 vietas (no 29 uz 31)

Latviskās partijas ir ieguvušas papildus 15 vietas (no 41 uz 56)

+9
0
Atbildēt

0

Ieva 18.09.2011. 15.36

Vai nevajadzētu būt VL!-15 mandātu, salīdzinot ar V rādītājiem?!?!
http://www.velesanas2011.cvk.lv/results.html

0
0
Atbildēt

4

    dro > Ieva 18.09.2011. 15.50

    Tas atkarīgs no vēlēšanu apgabala.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 18.09.2011. 15.53

    Īsti neziprotu, vari lūdzu sīkāk paskaidrot?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 18.09.2011. 16.05

    wow. Dažādos vēlēšanu apgabalos dažāds saeimā iegūstamo vietu skaits, tātad svarīgi uzvarēt apgabalos, kur izcīnamo vietu skaits lielāks. JL 2002. gada arī saņēma mazāk vietu, attiecībā pret nobalsojušo /par JL/ skaitu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 18.09.2011. 16.10

    Paldies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 14.53

Mēs gan it kā pieņemam, ka Nacionālā apvienība ir tāds kā balsu balasts jaunai koalīcijai ar vienu vienīgu nostādni – Nē SC. Tomēr, NA darbošanās liek uzdot jautājumu, kā labā darbojas lāpneši? Viņu sakurinātās kaislības ap valodas lietām ir tikai krievu interesēs. Arī dažādas runas un darbiņi, izaicinot krievu radikāļus, drīzāk liek jautāt, vai tas ir naivums, infantilitāte, vai arī apzināta Latvijas ielikšana kremļa rokās :( Zinot vairāk par dažiem VL darboņiem tīri personiski, es pieļauju, ka tur varētu arī mammu pārdot, ja summa ir gana liela un arī šantāžai tur no maskavas dažs varētu būt pakļauts.

+4
-7
Atbildēt

11

    dro > trewe2 18.09.2011. 15.32

    Valdis Lācis…Viņu sakurinātās kaislības ap valodas lietām ir tikai krievu interesēs.
    __________________
    Vai jau tik tālu, ka krievu valodas lietošana Latvijā tikpat neizbēgama kā saules lēkts austrumos?:))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 15.39

    Ino – Jau sen tik tālu, ka Krievija savu pierobežas kaimiņu paverdzināšanu realizē ar skaldi un valdi principu, sakurinot etniskas kaislības, sašķeļot valstis un tad tās pakļaujot savai ietekmei. Stabilitāte un attīstība ir pretēja Kremļa interesēm. Nestabilitāte un kaislības priecē krievu imperiālistus. Tad, pie joda, kā interesēs tie lāpneši rīkoja tautas aptauju par lietu, kas jau bez trokšņa bija praktiski ieviesta? Lai šo lietu atceltu vai arī lai sagādātu argumentus krievu šoivinistiem un pavērtu logu Kremļa emisāriem? Ne viss ir zelts, kas spīd… Reizēm gadās pat spožas fekālijas…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 15.49

    Valdis Lācis. Fekālijas atgādina kapitulantu ideja Padodoties uzvarēsim:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 15.55

    Ino – varbūt ir gadījies dzirdēt arī par tādu Pirra uzvaru? ;) Der allaž palūkoties uz darbiem, nevis vārdiem. Tas palīdz pamanīt to, kas faktiski notiek. Piemēram, piedāvāju padomāt par Lindermaņa darbošanos pēdējā laikā… Neticu, ka viņam pēkšņi latvieši sākuši likties simpātiski, tomēr… Varbūt amerikāņi palūguši.. ? Viņš taču ar tiem parakstiem SC sabojāja kampaņas beigas un PCTVL sabojāja planu par referendumu vienlaikus ar vēlēšanām…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 16.01

    Valdis Lācis. Neko viņš nesabojāja, pat saņēma Urbanoviča uzslavu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 16.06

    Ino! Domājiet un analizējiet… Atcerieties, ka aiz smaida var slēpt citu grimasi un aiz uzslavām naidu un dusmas… Bet uzslavas vietā gan viņam Urbanovičš uzbrēca par pašdabību, kad viņš tos parakstus uz CVK aiznesa :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 16.15

    … un domājiet par lāpnešiem… Par viņu veikumu un principiem… Kad beidzas smukie vārdi, tad kas paliek? Kā labā viņi darbojas nevis runā? Varbūt viņiem un SC par dažiem veikumiem naudu maksā no vienas kases lodziņa?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 17.15

    Valdis Lācis. Bet uzslavas vietā gan viņam Urbanovičš uzbrēca par pašdabību, kad viņš tos parakstus uz CVK aiznesa :)
    ______________________
    Esi tik tuvu stāvošs Urbanovičam, ka zini tādas nianses? Es gan esmu lasījis tikai viņa komplimentus “sirdsapziņas bruņiniekiem”:)
    Centies koalīcijas V + ZRP + vietā iesmērēt SC?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 17.56

    Ino, Esi tik tuvu stāvošs Urbanovičam, ka zini tādas nianses?
    ———————
    Nēesmu gan. Ar manu attieksmi pret Kremļa roklaižām neviens mani tur i tuvu neņemtu :) Bet tas bija ziņās dienā, kad parakstus iesniedza CVK.

    Centies koalīcijas V + ZRP + vietā iesmērēt SC?:)
    ————-
    Aicinu paanalizēt plusus un mīnusus dažādu koalīciju versijās. Mēs jau pat neesma vēl sprieduši par to, kura koalīcija būtu stabilāka… Bet arī to derētu paanalizēt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > trewe2 18.09.2011. 21.04

    to Valdis Lācis
    kā interesēs tie lāpneši rīkoja tautas aptauju par lietu, kas jau bez trokšņa bija praktiski ieviesta?
    ——–
    minoritāšu skolās uz papīra esot ieviesta t.s bilingvālā izglītības sistēma. Faktiski mācības notiek krieviski.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 18.09.2011. 22.55

    Padodoties uzvarēsim
    _____________________________Kā tad,
    Nez kā sauc mūsu Ramzanu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 14.11

Aldis Tāpēc SC ņemšana koalicijā iedvestu SC elektorātā ticību (rezultātam nav it nekādas nozīmes, galvenais, ka “savējie” ir tikuši pie varas), bet atstāšana opozicijā radītu vienaldzību.
————–
Tomēr, pensiju indeksācijas trūkumu un citu solījumu nepildīšanu pamanītu gan :) Protams, tam tiktu atrasts skaidrojums ar sliktajām latviešu partijām, kas traucē, bet tik un tā būtu vilšanās. Un budžeta griezieni arī būtu krievvalodīgajiem tad pamanāmi. Un SC pirms vēlēšanām visādi lamāja esošo kursu un solīja visus aizdevējus uzmest un budžeta deficītu uzlidināt debesīs. Tagad tas viss nespīd, jo ZZS ir par mazu. Tātad, vilšanās elektorātam neizbēgama.

0
-4
Atbildēt

2

    reksa > trewe2 18.09.2011. 14.31

    Vislielākā vilšanās SC elektorātam ir SC neiekļūšana valdībā.

    Kā redzi, Rīgas domes bezatbildīga polītika SC elektorātā nerada it ne mazāku vilšanos. Pilnīgi otrādi – pats fakts, ka SC ir pie varas, vairo SC elektorāta apņēmību.

    SC elektorātam ir citāds domāšanas veids nekā tev.
    (esmu pēc izcelsmes krievs, man ir saprotams SC elektorāta domāšanas veids)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 14.37

    Aldis – Labi! Paļaujos uz tavu eksperta viedokli par SC vēlētāja domāšanas veidu :) Kā jau minēju, latviešu partiju situācija ir izcili laba, jo manevra telpa ir plaša un situācijā ir iespēja vinnēt dažādās kombinācijās, kurpretī, SC var tikai cerēt uz ZRP un V kļūdām un muļķībām. Ja tādu nav SC ir iespēja tikai zaudēt. Un ilgtermiņā, manuprāt, lielāks zaudējums SC un ieguvums Latvijai ir SC pielaišana pie valdības. Īstermiņā šāds lēmums izraisa vairākas smagas problēmas, kuru risinājums ir sarežģīts, ja vispār iespējams.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 13.45

Visādā ziņā, SC nekādi nav uzskatāmi par vēlēšanu uzvarētājiem, jo:
1) Ja viņi iet koalīcijā, viņiem ir stipri vien jāatkāpjas no savas platformas un jāpiekrāpj savu elektorātu;
2) Ja viņi paliek opozīcijā, viņu elektorāts to nespēs sagremot, ka viņi ar tik lielu atbalstu paliek ārpus varas.
ZRP+V tikai smuki jānoformē kādu no abiem variantiem, lai SC sanāk tas kas atsakās no iespējas vai solījumiem, un SC ir vēlēšanu lielākais zaudētājs pat salīdzinot ar ZZS :)

+2
-3
Atbildēt

2

    reksa > trewe2 18.09.2011. 14.01

    SC elektorāts nebaidās no piekrāpšanas. SC elektorāts neko nezina par SC platformu.
    Ja SC elektorātam būtu svarīgs rezultāts (korupcijas apkaŗošana vai uzlabojumi ekonomikā vai kas cits), SC elektorāts jau sen būtu balsojis par citām partijām.

    Atšķirība starp latviešu un krievu elektorātu ir tāda, ka ja latviešu partija nav pie varas, tad jau nākamajās vēlēšanās tās atbalstītāju skaits strauji sarūk, bet SC elektorāts ir pacietīgāks – tas ir ar mieru gaidīt dažas reizes un tikai tad tas sāk sarūkt.

    Tāpēc SC ņemšana koalicijā iedvestu SC elektorātā ticību (rezultātam nav it nekādas nozīmes, galvenais, ka “savējie” ir tikuši pie varas), bet atstāšana opozicijā radītu vienaldzību.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 14.08

    Aldis. Perfekti:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 13.40

Vēl viens slikts variants ir, ja ZRP izrādās “melnais zirdziņš” un uztaisa koalīciju SC+ZRP. Tad SC iz zirgā un ZRP vēlētāji, es ceru, iet ielās ar sūdu dakšām…

0
0
Atbildēt

1

    Andris > trewe2 18.09.2011. 14.49

    Ir cerība ka vismaz puse no ZRP deputātiem atteiksies par šādu koalīciju nobalsot un tai vnk nepietiks balsu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 13.37

– Ino. Nu atcereties, kas notika ar Saimnieku, TP vai JL, kad šie aizgāja opozīcijā?
————————
Lai aizietu opozīcijā un tad izčākstētu, vispirms ir jānonāk pozicijā un tad jāaiziet ;) Tād jau arī ir plāns – Vispirms ievilkt pozicijā un tad aizsūtīt pie TP un Šlesera :)

+1
-7
Atbildēt

5

    reksa > trewe2 18.09.2011. 13.41

    SC jau tagad ir Rīgas domes vadībā. Tieši tas viņus arī uztur pie dzīvības.
    Ja viņi nebūtu Rīgas domes vadībā, viņu panākumi jau būtu krietni mazāki.

    SC nedrīkst būt valdībā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 14.01

    – Aldis SC jau tagad ir Rīgas domes vadībā. Tieši tas viņus arī uztur pie dzīvības.
    ————-
    Pie dzīvības viņus uztur tas, ka viņi apvieno jebkuras politiskās platformas krievvalodīgo nacionālistu minoritātes neradikālo daļu (PCTVL radikālākos) un Kremļa melnā nauda.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 14.06

    Valdis Lācis. Kam ir tāds plāns, kas aizsūtīs, par ko aizsūtīs? Par viņu “centieniem” paaugstināt pensijas, nodrošināt pārticīgu dzīvi? Kādēļ nepieminēji Zīgeristu, Igaunijas piemēru?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 14.20

    Aizsūtīs pašu SC vēlētāji par solījumu nepildīšanu. Zīgerists darbojās ar latviešu elektorātu, nevis ar krievu. Viņa partijai bija virkne konkurentu par to pašu vēlētāju. Igaunijas piemēru nezinu. Vai tā ir runa par Savisāra partiju?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 14.44

    Kā tu zini, ka nepildīs? Vai nesvinēs 9. maiju, nevaidēs par pensijām? Atrunāsies ar nepietiekamu svaru koalīcijā u.t.t..

    Zīgerists darbojās ar latviešu elektorātu, nevis ar krievu. Viņa partijai bija virkne konkurentu par to pašu vēlētāju.
    ______________________
    Pareizi, bet SC alternatīvas nav, nav konkurentu.

    Igaunijā krievu partijas faktiski ir izčākstējušas, un krievi stājas igauņu partijās.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.09.2011. 13.33

Nu cik var gvelzt par SC ietekmes mazināšanos koalīcijā? Kad beidzot atmiņa pavilksies virs 3 mēnešiem pagātnē? Nu atcereties, kas notika ar Saimnieku, TP vai JL, kad šie aizgāja opozīcijā? Kas notika ar Zīgerista partiju? It kā visur piesaucam Igaunijas piemēru, bet kādēļ šinī jautajumā to atkal kārtējo reizi ignorējam?

+9
0
Atbildēt

1

    reksa > dro 18.09.2011. 13.39

    Pilnīgi pareizi.
    SC ir jāignōrē un viņi iznīks paši par sevi.

    Vienlaikus Nācionālajai apvienībai ir jāmodernizē sav nācionālisms – no izslēdzošā uz iekļaujošo. Tad nākamajās vēlēšanās NA ne tikai iegūs krietni vairāk balsu, bet spēs pat pārvilināt daļu no krievu elektorāta. Šai ziņā Nācionālajai apvienībai pat ir lielākas iespējas nekā, piemēram, Vienotībai.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

cheszz 18.09.2011. 13.16

Lai nesadusmotu krievus un īstenos latviešus, ZRP un V jātaisa mazākumvaldība, SC un NA piedāvājot amatus Saeimā un kādu ministru portfeli.

0
-4
Atbildēt

3

    trewe2 > cheszz 18.09.2011. 13.23

    Slikts plāns ir “pagaldes” vienošanās ar SC par mazākuma valdības atbalstu. Tas ļaus SC vēl straujāk vairot savu popularitāti, vienlaikus kontrolējot valdību. Un šobrīd mums ir vajadzīga aktīva valdība, kas dod impulsu valsts straujai izaugsmei, nevis valdības, kas ar neizlēmību grūž valsti stagnācijā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > cheszz 18.09.2011. 13.26

    Ja SC paņem valdībā, balstoties uz viņu solījumiem, bet patiesībā viņi turas pie savas kreisās programmas, tad arī nekāds aktīvais darbs nesanāks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > cheszz 18.09.2011. 13.34

    SC jau šobrīd stipri atkāpjas no saviem populistiskajiem solījumiem pat pirms pirmdienas sarunām :) Tomēr, taisnība, ka viņu ekonomiskā platforma ir vistālākā no ZRP+V visā jaunajā Saeimā. Tas vai nu prasīs milzīgu piekāpšanos no SC un popularitātes kritumu vēlētāju acīs, vai automātisku nonākšanu opozīcijā. Abi varianti nemaz nav slikti :) Latviešu partiju manevra telpa ir milzīga un mums abi varianti ir win/win :) Visļaunākais – SC+ZZS ir izgāzies :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 18.09.2011. 12.50

Portālā “Diena” ir neoficiālas ziņas, ka Štokijs nav ievēlēts!!!
Super!

+8
-2
Atbildēt

2

    reksa > astra_ozo 18.09.2011. 13.35

    Tā ir laba ziņa!
    Cerams, ka arī Pabriks nav ievēlēts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > astra_ozo 18.09.2011. 14.47

    Es Pabriku izsvītroju, bet tuvākiem aiz viņa liku plusus, vienalga kas viņi ir, kā tik Pabriku dabūtu zemāk sarakstā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 18.09.2011. 12.33

Tātad tomēr beidzot ir izdevies ZRP, Vienotībai un VL savākt tik daudz balsu, lai Saeimā varētu brīvi strādāt, nebaidoties no “duņča mugurā”. SC un ZZS nu tur paliek mazākumā un Lembergs vairs nevarēs “čakarēt” visu valsti. Protams ka zināmas atšķirības šo trīs partiju programmās ir, dažas pat diezgan radikālas, tomēr ne valstij nāvējošas. Neko daudz labāku arī šodienas situācijā nemaz nevarēja gaidīt, kad valstī mūsu pārsvars kopumā ir neliels un to pašu vēl ir sašķēlusi atsevišķu darboņu naudaskāre. Dzīvosim tālāk un turēsim “savu kanti”!

+7
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 18.09.2011. 12.13

Gaidu Skumjā Bruņinieka komentāru par vakardienas notikumu !
:)

+4
-1
Atbildēt

4

dro 18.09.2011. 12.01

Nav notikusi nekāda dramatiska SC uzvara, bet tikai neliels atbalsta pieaugums, pateicoties pērkamās preses un atsevišķu populāru žurnālistu veiktajai smadzeņu skalošanai. Tālāk viss atkarīgs no Zatlera goda prāta, vai viņš ieies vēsturē kā cīnītajs pret oligarhiem vai jaunāko laiku kvislings.

+8
0
Atbildēt

6

    bebiekste > dro 18.09.2011. 12.04

    >lno
    Zatlers nav oligarhs un jautājums par paša partijas biedru uzticību vēl būs aktuāls.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.09.2011. 12.22

    puika. Nekur un nekad neesmu apgalvojis, ka Zatlers ir oligarhs, un neticu, ka viņš par tadu kļūs. Runa ir par Krievijas naudas maisiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 18.09.2011. 12.26

    pateicoties pērkamās preses un atsevišķu populāru žurnālistu veiktajai smadzeņu skalošanai.
    =======================
    Kāpēc tāda nevērība pret pērkamajiem politologiem/tehnologiem u.c. expertiem. Tos tak arī vajadzētu “paslavēt” par ievērojamo ieguldījumu vēlētāju aktivitātes dzēšanā un dezorientēšanā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > dro 18.09.2011. 12.50

    >lno
    Atļaušos norādīt uz 2 niansēm:
    1. “…viss atkarīgs no Zatlera goda prāta”. Vēlreiz, Zatlers nav oligarhs un man nav pārliecības, ka pilnībā kontrolē pats savu partiju.
    2. “Nav notikusi nekāda dramatiska SC uzvara, bet tikai neliels atbalsta pieaugums” Pie formulas 50+1, vieniniekam ir izšķiroša nozīme.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.09.2011. 13.00

    puika. Labs:) Manuprāt daudz labāk pārredzi laukumu kā Skumjais:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 18.09.2011. 13.33

    puika – manuprāt vēl pie matemātikas vajadzētu atcerēties, ka V=SCP+JL+PS un ko tas nozīmē parādija pagājušo vēlēsanu peripētijas pēc V uzvaras, tapēc atcerēsimies , ka SC= a+b+c+d+e ( kas tur viņus atceras ) , bet ZRP = SUM ( x:?) . Tā ,ka pats velns tur kaklu nolauzīs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

BaleLiina 18.09.2011. 11.45

Vēlēšanās uzvarētājs ir tas, kas saņem 50% +1. Mums jau ilgu laiku vēlēšanās nav bijis uzvarētāja. Bet šoreiz beidzot situācija ir cita: latviskās partijas ir skaidrā pārsvarā, turklāt bez oligarhiem (atskaitot vēl daudzos slepenos rokaspuišus, nerunājot par ZZS zušiem un trušiem). Tas pats par sevi vēl nav pamats uzplaukumam, bet tas ir skaidrs pavērsiens. Kreituses kundze kaut kur interesējās, ko tad būsim ieguvuši par tiem diviem miljoniem, kas jāizdod vēlēšanu organizēšanai. Esam ieguvuši daudz, daudz vairāk – iespēju sākt veidot sociāli atbildīgu valsts pārvaldīšanu, domāt par tautas kopumu. Jā, Latvijas tautas (izslēdzot no šī kopuma lindermaņus un politiski līdzīgus…).

+11
0
Atbildēt

0

inta_ll 18.09.2011. 11.29

Daudz nacionālli domājošu cilvēku ir izvēlējušies Iru. Es balsoju par V un man svarīgākais koalīcijas variants ir tieši ekonomiskās sadarbības iespējamība starp partneriem. Ja V, ZRP varētu produktīvi sastrādāties ar SC tad es esmu par to lai veidotu koalīciju ar viņiem. Tikai gadījumā ja viņi redz sadarbību ar viņiem neiespējamu ir jāapsver koalīcija ar NA. Lai gan noteikti būs problēmas ar koalīcijas veidošanu, Krrrr un PS daļai noteikti būs pretenzijas pret SC, bet tad jau redzēs, nākošās nedēļas laikā varēs jau laikam redzēt pirmos reālos variantus.

+3
-8
Atbildēt

1

    Ilona Auziņa > inta_ll 18.09.2011. 12.57

    ZRP un V sadarbībai ar SC lielākā problēma ir SC programma un pirmsvēlēšanu solījumi mainīt iepriekš dotos solījumus SVF un ES, kā arī blefošana par pensiju paaugstināšanu bez finansiāla seguma. Tas bija tik bezatbildīgi, ka SC tagad nav pieņemams ne ZRP, ne V, bet VL vienmēr ir atteicies iet kopā ar SC, jo tā ir Maskavas varas partijas sabiedrotā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 18.09.2011. 10.59

val – Labdien! Kamēr SC nepielaidīs pie varas, viņi turpinās audzēt muskuļus. Tas nav labi! Pie varas viņus pielaist arī ir slikti, jo viņi sevi pozicionēja kā valsts izputinātājus ar aizņemtu naudu maksājot sociālos maksājumus. Arī viņu pielaišana pie NATO noslēpumiem un pie Šengenas info šķiet stipri problemātiska. Viņu izmērs, tātad ietekme ZRP+V+SC koalīcijā būs nepatīkami liela. Bet nepalaižot SC pie varas, viņu ietekme nākamajās valdībās tikai pieaugs. Manuprāt, ir jāmēģina SC integrēt koalīcijā, bet par to saņemot dažādas piekāpšanās SC politiskajā diskursā un faktiskajā kursā (signāls no SC jau ir – okupācijas atzīšana). Ja tas izdotos, tad mums ir iespējas pēc 3 gadiem tikt pie situācijas ar SC vēlētāju, kurš pārmigrē uz citām partijām, tātad sašķelt SC. Cik labi būtu, ja to spētu saprast tā saucamie nacionāļi!!!!

+5
-7
Atbildēt

27

    garausiitis > trewe2 18.09.2011. 11.04

    Vēl ir interesanta situācijā pašā SC iekšienē – nu tur ir pamatīgs rosols un ka tik tas nesāk sadalīties pa daļām tajā brīdī , kad būs jāpieņem kompromisa lēmumi . Domāju tur ir guļošs tusiņš , kurš katru brīdi var iet pa gaisu, kad būs nepieciešami kompromisi. Domāju, ka ZRP arī kā jaunam spēkam būs lokālie līderi,kas sajutīs sevi par kingiem . Katrā gadījumā cirks būs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 11.17

    Tiesa! SC nemaz nav tik stabils veidojums. Viņu konsolidācija ir notikusi, lai tiktu pie varas. Domāju, kā varu dabūs, tā sāks iekšēji sadalīties. Jau vakarnakt Rubiks seniors bauroja pa SC saietu, ka nekādas okupācijas nav bijis, lai ko arī Ušakovs neteiktu. Palīdzēsim viņiem sašķelties, paņemsim koalīcijā :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > trewe2 18.09.2011. 11.24

    Valdis Lācis:
    Bet nepalaižot SC pie varas, viņu ietekme nākamajās valdībās tikai pieaugs.
    =======================================================
    Neizskatās, ka SC relatīvais īpatsvars palielinājies uz latviešu balsotāju rēķina, gluži pretēji – izskatās, ka krievi ir sasnieguši “griestus”.

    Savukārt bieži daudzinātā tēze, ka palaižot SC pie valdīšanas un kļūdīšanās, mazinās atbalstu viņiem, manuprāt, ir aplama. Ir acīmredzams, ka SC elektorāts (krievi) par viņiem balso “akli”, nevis izvērtējot latviešiem tik aktuālās korupcijas, tiesiskuma, ekonomiskās ilgtspējas, uttt. problēmas.

    Respektīvi, pielaižot SC pie valdīšanas, viņu ietekme TIKAI PIEAUGS – gan īstemiņā, gan ilgtermiņā.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > trewe2 18.09.2011. 11.28

    klusais:
    Vēl ir interesanta situācijā pašā SC iekšienē – nu tur ir pamatīgs rosols un ka tik tas nesāk sadalīties pa daļām tajā brīdī , kad būs jāpieņem kompromisa lēmumi
    ===========================================
    Tā varētu būt. Bet, manuprāt, mums, latviešiem tik vēlamā SC sadalīšanās daudz iespējamāka ir, ja SC būtu jāizdzīvo “grūti laiki” (opozīcija, izolācija), nevis tad, ja viņi nokļūst pie varas un resursiem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 11.34

    SC rezultāts ir sasniegts arī ar latviešu vēlētāju palīdzību, kuri sirsnīgi tic smukajam Nilam, kurš dod pensionāriem brīvbiļeti Rīgā un sola palielināt pensiju.
    Paanalizējiet vēsturē partiju popularitātes reitingus tad, kad tās sēž opozīcijā (jo sevišķi tad, kad notiek budžeta taupīšana!) un tad, kad partijām budžeti jāgriež! Kur, pie joda, vēl skaidrāku politisko loģiku!?
    Nepielaišana pie varas būs, visticamāk, nāvējoša ZZS, kuriem visa finansu barošanās ir caur varu, bet SC ar savu finansu bāzi LV krievvalodīgajos biznesmeņos un Kremļa melnajā naudā nav ar atturēšanu no varas nokaujams!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 11.38

    Vēl viens aspekts ir SC vēlētāju kodola iespējamā radikalizēšanās, ja esošā mērenā krievu nacisma pārstāvniecība nedos iespēju valstī piekļūt pie varas. SC tomēr daudzejādā ziņā ir ļoti latviska partija, kurā ir grūti iedomāties izteikti klaju krievu fašistu ideju nonākšanu dienaskārtībā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > trewe2 18.09.2011. 11.40

    Haris – nu es nebūtu tik pārliecināts ,ka latvieši nepielika roku SC uzvarai. Tiesa jautājums ir tāds ,kurš konkrēti tiks ievēlēts un tad jau manīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 18.09.2011. 11.52

    Valdis Lācis. Bet nepalaižot SC pie varas, viņu ietekme nākamajās valdībās tikai pieaugs.
    _______________________
    Tās ir visīstākās muļķības. Kā šodien LTV 1 teica Skudra, ja SC tiks valdībā, tad nākošajās vēlēšanās viņu panākumi būs graujoši…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > trewe2 18.09.2011. 11.54

    klusais:
    Es nebūtu tik pārliecināts ,ka latvieši nepielika roku SC uzvarai.
    =====================================================

    Ir jau grūti bez kārtīgiem pētījumiem spriest par latviešu balsu īpatsvaru balsojumā par SC.

    Bet, manuprāt, jāņem vērā, piemēram, šādi aspekti:
    1. Ir daži procenti latviešu, kuri tikai pēc pases skaitās latvieši. Un tādu ir vairāk nekā krievu, kuri tikai pēc pēc pases ir krievi.
    Piemēram, atceros savulaik izteikto tendenci jaukto ģimeņu bērnus reģistrēt kā latviešus, tajā pašā laikā pētījumiem rādot, ka vairumā jaukto ģimeņu lietotā valoda ir krievu valoda.

    2. Kā twitter’ī labi bija uzrakstījusi Ieva Dāboliņa – “vai kāds ir redzējis aicinājumus boikotēt vēlēšanas KRIEVU valodā?”

    Ne jau nu daudzus šādi aicinājumi uzrunāja, tomēr šķiet ticams, ka zemā vēlētāju aktivitāte caurmērā izskaidrojama drīzāk ar latviešu, nevis krievu kūtrumu iet balsot. Līdz ar to SC īpatsvars varēja kļūt lielāks.

    Manuprāt, SC+PCTVL (“interfrontes”) elektorāta īpatsvars visu laiku uzkrītoši korelē ar krievvalodīgo īpatsvaru pilsoņu kopumā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > trewe2 18.09.2011. 12.02

    Haris – SC -Zemgalē 17% par SC ? Vidzemē 16% ? Latgalē 52% ? Bez latviešiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > trewe2 18.09.2011. 12.11

    klusais –

    Vidzemē ir Salaspils, Olaine, Jūrmala, arī Ogre, Vangaži;
    Zemgalē – Jelgava, Jēkabpils, Aizkraukle;
    Latgalē… :):(

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > trewe2 18.09.2011. 12.17

    Haris – diemžēl pats pazīstu etniskus latviešus ( tā ap 35 ) , kuriem iepūt , bet viņi balso par SC – un nav nekādi bomži, bet labi izglītoti un ar labi apmaksātu darbu ….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 12.17

    Savā ziņā, SC nepielaišana pie varas varētu būt arī ar pozitīvu zīmi, jo dotu pārliecinošus 2 signālus – uz Āru, ka Kremļa kontrolētas partijas Latvijā pie varas nevar tikt, bet uz iekšu, ka koķetēšana ar Maskavu nozīmē treknu svītru pāri iespējām tikt pie varas. Situācija visādā ziņā ir kompleksa un interesanta un latvieši un Latvija noteikti nav zaudētāji :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > trewe2 18.09.2011. 12.20

    klusais:
    diemžēl pats pazīstu etniskus latviešus ( tā ap 35 ) , kuriem iepūt , bet viņi balso par SC – un nav nekādi bomži, bet labi izglītoti un ar labi apmaksātu darbu
    ====================================================
    Nu, nezinu. Es gan tik tiešām tādus nepazīstu. Un nav arī gluži tā, ka visi mani paziņas balsotu tāpat kā es – par Nacionālo apvienību.:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > trewe2 18.09.2011. 12.27

    palaižot SC pie valdīšanas un kļūdīšanās
    —-
    Ja krīzes vairs nebūs, tad pēc 3 gadiem var iestāties otrais “trekno gadu” sindroms, kad par Kalvīti (tagad SC) cilvēki balso tikai tāpēc, ka viņu konkrētā dzīve ir uzlabojusies

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 12.29

    Ja koalīcijā ņem NA, tad arī viņiem būtu jāprasa gluži konkrētas diskursa maiņas nacionāl-radikālajās tēmās un dažu mūdžu tās apvienības sastāvā izolāciju.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > trewe2 18.09.2011. 12.31

    klusais: Haris – SC -Zemgalē 17% par SC ? Vidzemē 16% ? Latgalē 52% ? Bez latviešiem?
    —-
    Kāpēc Zemgalē tik daudz par SC?
    Tāpēc, ka okupanti no Zemgales visvairāk latviešus (bagātākais lauku novads) izsūtīja un tur pat laukos ir ievesti ļoti daudzi kolonisti. Tā ka Zemgalē pat lauki ir samērā pārkrievoti – it sevišķi ap Dobeli, Tērveti, Jelgavu. Man pie Dobeles radi dzīvo. Ļoti daudzi vietējie nelabprāt runā latviski

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > trewe2 18.09.2011. 12.37

    Haris – tad kā Tu skaties uz iekšējo kašķi NA ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > trewe2 18.09.2011. 12.47

    Bet ka lai balso Krievs, kurs ir dabūjis pilsoņa pasi, bet ne vārda neprot latviski? Ne viņš var iepazīties ar partiju programmām, ne ko saprot no diskusijām masu mēdijos. Ko viņam borē krievu mēdiji, to viņš arī pieņem par vienīgo patiesību. Tāpēc ZRP ierosinātā pastiprināta un paātrināta viņu integrācija, palīdzība latviešu valodas apguvē un tādejāda palīdzība iekļauties valsts dzīvē, noteikti palīdzētu viņiem ātrāk iegūt “savu galvu”, bet ne dzīvot kā papagaiļiem ar cita viedokli. SC tajā visā nav galīgi ieinteresēts, lai viņa elektorāts varētu domāt patstāvīgi, jo tas viņiem bieži to samazinātu. Daudzi Krievi tāpat grib dzīvot patstāvīgi, ne pēc ušakovu un urbanoviču stabules. Mūsu darba kolektīvā ir daudz krievu un es zinu ko viņi runā savā starpā un ko jautā citiem.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    liepinsoskars > trewe2 18.09.2011. 12.55

    Es domāju, ka SC kā visvairāk balsis ieguvusī partija tagad prasīs sev premjera amatu, skaidri zinot, ka tādu viņiem negribēs dot. Visticamāk, kompromisu nebūs. Līdz ar to nekas neatliks, kā SC palikt opozīcijā. Manuprāt, tieši to SC arī centīsies darīt, jo izskatās, ka viņiem pašiem nav skaidrības kā un ko darīt. Visvieglāk taču ir gudru ģīmi mācīt citus un pašiem tai pat laikā saņemt visus labumus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 18.09.2011. 12.58

    – Janka Taisnība, ka ir 2 informatīvās telpas, tikai, kā to atrisināt? Ar varu tak nepiespiedīsim krievus krieviski nelasīt un neklausīties ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 18.09.2011. 13.19

    Pa apgabaliem izskatās šādi:

    Kurzemē:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 9446
    11.Saeimā – 16320

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 38383
    11.Saeimā – 49428

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 50494
    11.Saeimā – 28128

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 16085
    11.Saeimā – 15367

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 18.09.2011. 13.22

    Latgalē:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 3958
    11.Saeimā – 5350

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 19231
    11.Saeimā – 27395

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 36231
    11.Saeimā – 18340

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 62942
    11.Saeimā – 62389

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 18.09.2011. 13.25

    Vidzemē:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 26349
    11.Saeimā – 45613

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 110194
    11.Saeimā – 130168

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 75605
    11.Saeimā – 36803

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 41220
    11.Saeimā – 43762

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 18.09.2011. 13.28

    Zemgalē:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 12455
    11.Saeimā – 20660

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 47789
    11.Saeimā – 60882

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 46995
    11.Saeimā – 23539

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 22415
    11.Saeimā – 23899

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 18.09.2011. 15.23

    ..diemžēl pats pazīstu etniskus latviešus ( tā ap 35 ) , kuriem iepūt , bet viņi balso par SC – un nav nekādi bomži, bet labi izglītoti un ar labi apmaksātu darbu//
    ____________________________________
    izglītība un nauda neglābj no vēlēšanās aiz bailēm no nāves padarīt sev galu..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > trewe2 18.09.2011. 18.35

    Tas viss mazliet atgādina provinciālu tukšpūšļu ambīcijas,aizvainojumu, irracinālas bailītes,un androgēnu relišeru politku.Fakti liecina par to, ka pēc 30 gadiem ,ja tā turpinam, latvieši vnk kļūs par amizantu etnogrāfisku minoritāti.Kādi vēl jautājumi? Kamēr nīstajā Krievijā reāli,materiāli, stimulē dzimstību, mēs stāvam un krītam par kaut kāda tur ” okupācijas fakta ” atzīšanu,utml formālām ,politiski izdevīgām,blēņām.Atzīs,neatzīs, pateiks, nepateiks ir tikai vārdu spēle.Nu, atzina,pateica.. un ko,kaut kas ļoti mainījās?..Darbi,rīcība ir mērs.Uz ielas,dzīvē,latviešu reāli kļūst aizvien mazāk.Bet ,tas vietējos cepļa kungus, vai Vienotības, vai ZRP, kur nu zzs, pavisam nekrata.Vienas dienas Latvija pubertātes dziesmā :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

garausiitis 18.09.2011. 10.31

Domājams ,ka patreiz vissmagāk ir Zatleram – dilemma – ņemt SC valdībā vai VL. Kā vienā, tā otrā gadījumā viņš tiks pēc tam vētīts ne pa jokam. Latvijai šodien vistraģiskāk varētu beigties eksperiments SC+ZRP , kas pēc gada vainagotos ar jaunām vēlēšanām. No otras puses šī gada rezultāti rāda, ka tautai ir jādod iespēja iekost tajā sapuvušajā blefa ābolā , jo SC % tikai aug . Vai ir kāds cits ceļš atvērt acis SC elektorātam?

+3
-6
Atbildēt

24

    dro > garausiitis 18.09.2011. 10.37

    klusais. Nu kādēļ kļuvi tik domīgs? Tu taču gribēji SC koalīcijā:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 10.45

    klusais:
    Vai ir kāds cits ceļš atvērt acis SC elektorātam?
    =================================================
    Manuprāt, SC jāatstāj opozīcijā un izolācijā tik ilgi, līdz viņi padodas un izirst. Ar Krievijas informatīvo un politisko atbalstu krievi jau reiz mēģināja konsolidēties un 8. Saeimā viņiem bija 25 vietas (tiesa gan, tam vajadzēja tikai 19% balsu – jo bija daudz aiz borta palikušo).
    Arī tad viņus nepaņēma valdībā, un viņi sāka šķelties un pārgrupēties. Lai tie krievi, kuri vēlas nodarboties ar politiku, iekļaujas parastajās, “latviskajās” partijās.

    Situācija gan salīdzinājumā ar 2002. gadu ir citāda, jo krievi diemžēl ir sajutuši konsolidēšanās taktikas iespējamos ieguvumus, nokļūstot pie varas Rīgā.

    Tātad mūsu situācijā DIEMŽĒL ir jāturpina “status quo” un jāsamierinās ar “Igaunijas variantu”: krievi spēj tikt pie valdīšanas pārkrievotajās pilsētās, bet ne valstī.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 10.48

    lno – vārds gribēju nav tas pareizākais. Man piemēram šodien joprojām paliek neatbildēts – kas ir patiesais ZRP rašanās scenārija autors un vai tas patiesībā nav AŠ labi nomenedžēts projekts. Par SC – ir viedoklis kā vēlētājam parādīt , kas slēpjas aiz viņu čaulas? RD ir it kā labs placdarms, bet prese neko nespēj saveidot , kaut gan ir pietiekami daudz visādu brīnumsignālu.
    Un vēl – pazīstu dažus NA biedrus – nu nav normāla tā iekšēja savstarpējā karošana, pie laba tas nenovedīs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 10.50

    Haris – baidos , ka viņi uzņem apgriezienus…. Un atkārtošos – kapēc neviens nevētī viņu darbus Rīgā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 11.01

    klusais –

    Bet kas cits mums atliek, kā vien “turēties”? SC nedrīkst laist pie resursiem un attiecīgi ietekmes palielināšanas un nostiprināšanas.

    Nesen Urbanovičs ļoti atklāti un pašraksturojoši izrunājās Latvijas Radio, ka valdot Rīgas Domē, SC izmanto iespējas savējos ielikt t.s. “partiju barotnēs” – gluži tāpat kā to darījuši visi citi “sliktie”.

    Tiešs citāts no 31. augusta raidījumā “Krustpunktā” teiktā. Vaicāts par “partiju barotnēm”, Urbanovičs atbildēja:
    “Lauzt tradīciju nevar lauzt kādā atsevišķā municipālā vietā. Piemēram, galvaspilsētā. Kāpēc? Gaužām vienkārši. Tiklīdz mēs tādu piemēru sāktu radīt, MĒS ZAUDĒTU TĀS POZĪCIJAS, KAS IR RĪGĀ. Piedodiet, NEVARAM MĒS TO ATĻAUTIES! [Izcēlums mans – Haris]
    To vajag darīt vienlaicīgi visā Latvijā. Rādot piemēru no valdības, no parlamenta, un paģērot to pašu, pie kam ar likumu regulējot šādu kārtību visā Latvijā.”
    http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/08/20110831.htm

    Turklāt šīs “barotnes”, protams, ir tikai nieks, salīdzinot ar citām iespējām tikt pie resursiem. Bet raksturīgs nieks.

    Mums jānoturas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 11.14

    Haris – redz , ne tikai liek savās barotnēs, bet arī visādus brīnumus tur sastrādā . Jautājums paliek ,kapēc prese visu to neokšķerē un neceļ gaisā. Kaut vai izķidāt RS un to ,kas tur notiek. Kapēc neviens nepaskaidro, ka pensionāru bezmaksas biļetes nav nekādas bezmaksas biļetes , bet gan nodokļu maksātāju apmaksātas biļetes. KApēc neviens nepēta Rīgas budžeta stāvokli, to ,kas notiek ar citiem pašvaldības uzņēmumiem utml.
    Viens no iedarbīgākajiem saukļiem ,kas iedarbojas uz nedomājošo vēlētāju ir – ķeriet zagli! Kapēc nekur nekliedz ,ka RD struktūrās zog?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 18.09.2011. 11.30

    It kā Tu pats nezinātu, ka nav vairs brīva prese!!!! kas nopircis Dienu, jau var redzēt pēc tā it kā īpašnieka Kozjola. Par NA un latvijas avīzi arī taču zināms, kam tās pieder! Tāpt nesen pārņēma krievu laikrakstus Telegraf un , ka stur vēl ir?
    Tā kā prese ir nopirkta!
    Kas notiek ar LTV 1 un radio? Kas faktiski tās kontrol’we? Vai tad arī ne Kļockins un ZZs?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 11.33

    klusais:
    Jautājums paliek ,kapēc prese visu to neokšķerē un neceļ gaisā. Kaut vai izķidāt RS un to ,kas tur notiek.
    ==================================================
    Krievu prese, šķiet, to necilā, jo, pirmkārt, nav pat ne tik neatkarīga, cik latviešu prese, un, otrkārt, kā jau “kolektīvisma kultūrai” vairāk raksturīgi (pretstatā latviešu “individuālisma kultūrai”) , ir “savējo” (zemļaku) pusē.

    Bet par latviešu preses un latviešu attieksmi vispār… arī man nav atbildes.

    Tas varbūt ir kaut kāds kokteilis no politkorektuma un latviskā instinkta paššaustīties. Ar divu 1. šķiras oligarhu – Kargina un Krasovicka – kritiku jau bija tāpat. Caurmēra letiņš ar putām uz lūpām gānīja latviešu oligarhus, bet šos SC auklētājus, lolotājus un pavēlniekus praktiski vienmēr saudzēja.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 11.45

    Interesanti ,ka arī tādi “taisnīguma monstri” kā pietiek.lv neko reālu nav uzrakuši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.09.2011. 11.49

    klusais. Var teikt, ka par NA nobalsoju aiz izmisuma. Nevaru taču balsot par V, ja tā man pat nesola to, ko vēlos? Atceries, ka mūsu viedokļi sakrita, kādēļ Zatlers atlaida saeimu? Nākotne miglā tīta.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 11.54

    lno – patreiz swh iet saruna par vēlēšanu rezultātiem un partiju programmām , ausīs iekrita teksts par to ,ka V ir pietiekami pieredzējusi,lai nesolītu nepildāmas lietas , aiz ko pārējie piesolījuši pretrunīgas lietas, kuras ir praktiski neizpildāmas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 12.00

    klusais:
    Interesanti ,ka arī tādi “taisnīguma monstri” kā pietiek.lv neko reālu [par SC] nav uzrakuši.
    ================================
    Manuprāt, tur varētu būt kādi 3 izskaidrojumi:
    1. Krievi savstarpēji apkarojas mazāk, vai pat vispār to nedara – līdz ar to nepiespēlē kompromitējošus materiālus.
    2. Pietiek.lv necenšas to pētīt, jo jūt, ka latviešu auditoriju tas tradicionāli uzbudina daudz mazāk nekā latviešu nelietību atklāšana.
    3. Pietiek.lv paši ir kaut kā saistīti ar krieviem.:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 12.06

    Haris – tad ko tad darīt? Ja kāds nevilks gaismā visas RD figņas , tad SC turpinās karināt makaronus uz ausīm naivajiem ļaužiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > garausiitis 18.09.2011. 12.22

    Ja izķidās RS un kko atradīs, tad kolonistu acīs vainīgs būs Bemhens, nevis Ušakovs un kompaņija.
    Un kkā neizskatās, ka VK nu ļooooti censtos veikt pārbaudes pasā RD.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 12.24

    klusais:
    Ko tad darīt? Ja kāds nevilks gaismā visas RD figņas , tad SC turpinās karināt makaronus uz ausīm naivajiem ļaužiem.
    ====================================================
    Nezinu… Vienīgais – varbūt tiem, kuri līdzīgi Jums saprot šo problēmu, jārunā un jānodarbojas ar izskaidrošanu vēl vairāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > garausiitis 18.09.2011. 12.26

    Pilnīgi piekrītu Harim.
    SC jābūt opozicijā tik ilgi, kamēr viņi izzūd.
    Pēc pašvaldības vēlēšanām arī Rīgas domē vairākums būs V + ZRP + VL.
    SC paliks tikai kādā Daugavpilī un Rēzeknē.

    Un lai cik tas nebūtu dīvaini, vienīga latviešu partija, kas spēj nopietni pārvilināt krievu elektorātu, ir … VL. Ja vien VL mainīsies. Lietojot Ēlertes terminoloģiju, VL ir jāpāriet no izslēdzošā nācionālisma uz iekļaujošo nācionālismu. Svarīgi ir abi vārdi – gan iekļaujošs, gan nācionālisms.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 18.09.2011. 12.32

    lno:
    Var teikt, ka par NA nobalsoju aiz izmisuma.
    ============================================
    Vai tomēr nebūtu iespējams Jūs pārliecināt palikt pie šīs izvēles arī turpmāk?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 12.40

    andza – neaizmirsīsim,ka Ušakovam bija iemesls Bemhenu atlaist, bet nekas netika darīts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 13.01

    Haris – nebūsim naivi , Jūsu atbalstītajā spēkā ar ir pietiekami daudz aktīvu ļaužu , kas varētu iegūt info, to analizēt un publiskot. Kapēc tas netiek darīts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.09.2011. 13.05

    klusais. Es nedomāju ekonomiku, bet koalīcijas sastāvu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.09.2011. 13.06

    Haris. Mani nav jāpierunā. Ja NA nepievils, tad izvēli nemainīšu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.09.2011. 13.23

    lno – atkārtošos, ka ZRP ir miglā tīts veidojums. Domāju, ka cirks sāksies,kad jaunievēlētie ZRP biedri nespēs savā starpā sadalīt kurš lielāks kings un sāks plēsties par ietekmi. NA patiesībā arī īsti nav ko likt pretī kā spečukus, jo tie ,kas ir ar pieredzi tiek iekšienē apkaroti no to puses , kuriem degsme acīs. Esmu dzirdējis, ka NA ir arī finansu šmuces, kuras patreiz tiek veiksmīgi nepubliskotas …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > garausiitis 18.09.2011. 14.27

    SC jābūt opozicijā tik ilgi, kamēr viņi izzūd……

    Kā tu to domā, ..izkūp gaisā, vai tml? Gandrīz puse LV ir krievi un liela daļa nav lojāla LV. Viņi nekur netaisās izzust, diemžēl. Ja nav deportācijas un nav arī integrācijas ,tad joprojām būs divkopienu valsts. Tad ,kad nomainīsies paaudzes svarīgi, lai arī Zolitūdē bērni mācītos latviski un tikai, SC piemīt viltīgā čekistu daba un kremļa padomdevēji.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > garausiitis 18.09.2011. 14.58

    Izzudīs SC un “vienotās krievu partijas” ideja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Romanovskis 18.09.2011. 10.25

Vai SC uzvara?
Tā varētu uzskatīt, ja CS jaunajā Saeimā iegūtu daudz lielāku pārstāvniecību ne kā 10. Saeimā.
Bet tagad +/- tās pašas balsis.
Par uzvaru var uzskatīt to, ka no aprites( tiešas) ir izslēgts Šlesers un uz pusi samazinājusies ZZS pārstāvniecība.
Kā jau rakstīju, lielai daļai etnolingvistiskajam krievvalodīgajam elektorātam praktiski nav manevru iespēju(dažādu iemeslu dēļ), kaut vai nespēja pilnvētigi uztvert kandidātu diskusijas, kuras pārsvarā notika latviešu valodā un tapēc viņiem nācās iztikt ar jau “pareizi sagremotu”( caur krievvalodigo presi) informāciju. Tāpēc nav nav brīnums ka Latgalē un Rīgā uzvarēja SC. Izbrīna ( un priecē), ka tadā krievvalodīgā reģionā , kāda ir Latgale un Rīga, gandrīz pusi balsu kopā saņem nevalodīgās partijas.
Lūk par ko ir jādomā.

+7
0
Atbildēt

1

kkristaps 18.09.2011. 10.16

Mani ārkārtīgi iepriecina Šlesera Rībošā Purkšķa sasniegumi. Blēžu varza Par izzagtu Latviju ir pašķīdusi kā ūdenī iemesta mēslu pika, un šoferu dēli un meitas palikuši pie pieķēzītas siles… Šleseris tagad varēs būvēt kristāla kupolus Pumpuros, nevis Doma laukumā, un Fliks paliks pliks.

+28
0
Atbildēt

1

    kulina2 > kkristaps 19.09.2011. 11.00

    Lai arī kā mēs domātu, ka NO Leščinska esam atbrīvojušies, tomēr esmu gatavs saderēt, ka viņš pavisam drīz atgriezīsies uz pašvaldību vēlēšanām. Šie tautsaimnieki vienkārši nevar pastāvēt bez ietekmes valsts un pašvladību iestādēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 18.09.2011. 07.50

Daudzi no latviešu elektorāta negāja vēlēt, bija arī samestas tukšas aploksnes tieši no latviešiem, bet es domāju ka visvairāk mēs zaudējām sakarā ar SC piesolījumu indeksēt pensijas un visādi citādi atbalstīt pensionārus. Pensionāri tam noticēja un balsoja par SC. Un tā SC pievāca arī daļu latviskā elektorāta. Bez tam tagad par pilsoņiem ir iecelti arī tādi, kuri neprot valsts valodu. Kā tie vispār var reāli novēlēt, ja neprot latviski lasīt partiju programmas un biļetenu saturu? Skaidrs ka tie balsos par to sarakstu, kuru tiem tādi paši draugi noliek priekšā. Tādas vēlēšanas, kurās daudzi ir balsojuši pēc citu cilvēku diktāta, gan nevar saukt ne par demokrātiskām un ne par taisnīgām. Faktiski jau tādam kurš nerunā latviski, bet runā krieviski, nemaz nav citas izvēles, jo visa viņam pieejamā propoganda pirms vēlēšanām notiek tieši viņam saprotamā valodā no vienas, viņa tautiešu izveidotas partijas.

+12
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Ilona Auziņa 18.09.2011. 09.35

    —–
    Daudzi latvieši ir apjēguši savas ”streipuļojošās identitātes” (M.Zālīte) iemeslus – un daudzi beidz apreibināties ar ‘demokrātiju’? Vienam otram gan vēl ar divdesmit gadiem nepietiek – nu, ko, skaisti dzīvot jau neaizliegsi.
    Priekā!
    p.s.
    Ja nav apjēgas, kas tiem ‘pilsoņiem’ to pilsonību atņēma – un kāpēc bez valodu zināšanām atkal piešķīra, ja nav apjēga par šodienas biznesu – tad paklausies dziesmu, kas pirms 30it gadiem tika dziedāta (aptaujas Mikrofons’81 laureāts).
    http://www.youtube.com/watch?v=Wpdagy9w8U8

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Karels Paškausks > Ilona Auziņa 18.09.2011. 11.57

    Nedomāju, ka daudzi pensionāri uzķērās uz SC reklāmu. SC ir tikai par pāris % vairāk nekā iepriekš, toties pctvl ir par procentu mazāk. Tātad, reālais ieguvums ir 1%, kas nu nav diez ko daudz, ņemot vērā arī balsojušo skaitu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Lidija Apsīte 18.09.2011. 07.47

no rezultātiem redzu to, ka
1.integrācijas politika ir apd…susies – nacionālā krievu partija uzvarējusi (integrējot latviešus!!!) un var sastādīt valdību. Tas pierāda, ka nekāda latviešu valodas mācīšanās nav vajadzīga.
2. V neprot runāt ar vēlētāju; ar to domāju – neprasmi paskaidrot savus lēmumus – kāpēc tiek tarīts tieši tas un kādēļ. (SC pateica skaidri – visiem viss par brīvu, celsim pensijas, nepateica tikai – kur ņems naudu). Vārdu sakot – izredzētības sindroms (jau 20 gadus), sevišķi spilgti redzams pie Āboltiņas.
3. viss vēl nav pagalam. ja vien nesāksies skriešanās starp āboltiņu un zatleru – kurš pirmais pielaizīsies SC lai tiktu valdībā. cerams gan, ka veselīgajiem spēkiem partijās pietiks ietekmes, lai to nepieļautu.
4. Bērziņš nu ir “trubā”. Diez vai zēns bija gaidījis, ka prezidentūru būs jāsāk ar tik atbildīgiem lēmumiem (nez ko lembis teiks?):-))))
:-) tā saucamajiem “oligarhiem”nu ir pakaļā: čemodāns – lidmašīna – kanārijas, vai par sētniekiem; krievi paši mācēs “apsaimniekot’ valsts naudu
:-) neticu krievu (politkorekti – SC) spējai vadīt valsti. vizmaz tuvajās ārzemēs nekas par to neliecina. bet LV tak naftas – gāzes nav!
Bilde nav rožaina.

+12
-3
Atbildēt

0

Aldīna 18.09.2011. 07.44

Jūtos kā ’87, kad jāsāk viss no sākuma! BET! Tas būs ilgi gaidītā uzplaukuma sākums! Es dziļi iekšā sevī to jūtu! Vai kādam ir līdzīgas sajūtas!?
P.S.
Atcerējos sen nebijušas sajūtas uzliekot mājās “Jumpravas” plati, dziesmu par Rīgas “attīstību” – “Pilsēta”… vo vells nenojautu, ka 2011-jā tas vēreiz ieliks pa sirdi …. vai atceraties? … “… ne no tavas piepūles šī pilsēta par milzi kļūst, arvien mazāks paliec tu, TU , šai pilsētā …”

+11
-2
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Aldīna 18.09.2011. 09.15

    ——
    Jūties kā ’87ā? Ja kāds masu medijs/plašsaziņas līdzeklis par ražas novākšanas gaitu (kauju) rakstītu, tad jau varētu laisties nostaļģiskās atmiņās……Ja kāds joprojām cer uz kādu uzplaukumu turpinot nebeidzamās bezjēgas reformas, konsolidējot un ievēlot ‘jaunos vēžus’ – lai turpina cerēt…..

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Aldīna > Aldīna 18.09.2011. 09.40

    edge_indran —— , ak tumsonīt nelaimīgais, liela daļa “Ir” lasītāju kopš dzimšanas tika macīti lasīt starp rindām, klausijās http://www.failiem.lv/list.php?i=zvylfjj un zināja, ka TĀ diena pienāks, taču rādās būs jāceļas vēlreiz un kārtīgāk! Mums izdosies – es neceru – ES ZINU UN JŪTU!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Aldīna 18.09.2011. 07.30

Ja nu gadijumā SC savervēs V vai ZRP, tad nākošajās vēlešanās VL! dabūs 38% un TĀ BŪS! … ai nezināju ka japaiet tikai 20 gadiem lai sadrbotos ar Interfrontstiem! Dzīvosim redzēsim, taču viegli nebūs – tas skaidrs! Ai kā mani biedē Āboltņas in Jaunupa faktors!

P.S.
Jaunups jau mani “besīja” LU studentu padomē, gan jau satikšu kkur vēlreiz … :)

+14
-3
Atbildēt

0

mary75 18.09.2011. 07.27

Ja tā padomā, labi, ka tā viss beidzas, bet, sevišķi priecāties nav par ko, 58% tikai vispār aizgāja novēlēt.
Un SC elektorāts, pārsvarā, gāja un vēlēja, tātad, neaizgāja, pārsvarā, latvieši, 40% ir pilnīgi vienalga, kas notiks ar šo valsti, kas būs valdībā, stūrēsim uz Briseli vai Maskavu, vai arī, tie vispār nesaprot, kas notiek.
Te, īstenībā, nav par ko priecāties.

+24
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > mary75 18.09.2011. 09.29

    ——
    ….vai arī reāli smagi strādā kaut kur Berlīnē, Londonā, Ņujorkā vai kādā citā rietumvalsts nostūri. Vajag tak uz lidostu ‘Rīga’ aizbraukt – ieskatīties aizbraucēju (ne)smaidīgajās sejās, lai apjēgtu savu rakstīto procentu rašanās iemeslus. Skaitlis, no kura rēķina tos procentus tak’ nav vēl koriģēts – vēl jau Tautas skaitīšanas 2011 dati nav oficiāli paziņoti.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 18.09.2011. 09.59

    Tas kopējais vēlētāju skaits jau vairs nav patiess 1 milj 570 tūkst. vēlētāju!!!
    Tagad pēc tautas skaitīšanas taču kopējais iedzīvotāju skaits ir 1.9 milj. Cik no tā ir bērni un nepilsoņi( manuprāt, vismaz 0.7 milj, )

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 19.09.2011. 00.02

    Džeri, vai tiešām brīnāties par rezultātiem? Bijāt tik optimistisks vai, citiem vārdiem, tik naivs?
    Es tāpēc balsoju pret Saeimas atlaišanu, jo man nelikās , ka bēgšana no vilka nebūs krišana uz lāci. Nu, izslēdza divus hipertrofētos oligarhus. Vai izslēdza arī viņu iespējas raustīt aukliņas, kā to dara un darīs trešais? Nē. Nu izslēdzām- uz SC interfrontistu rēķina. Bija vērts šo cenu maksāt?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dmitry 18.09.2011. 07.04

Zatlers jau otro reizi ir izglābis valsti! Rīkojums Nr2 / 11 Saeimas vēlēšanas. Kāda koalīcija veidotos, ja Zatlers pirms vēlēšanām būtu apvienojies ar V..?!

+8
-2
Atbildēt

0

Sandra Pēterāne 18.09.2011. 06.48

Par SC nav jābrīnās – ja izdodas divdesmit gadus nosēdēt opozīcijā un tamdēļ solīt aizvien lielākus brīnumus, kuriem IT KĀ nav pamata neticēt, tad rezultāts ir tieši šāds. Latviešu zemē nomestās balsis ir tās, ko atdeva ZZS. Un varbūt tieši iepriekš teiktā dēļ ir vērts paņemt valdībā SC – lai nu parāda, kā piepildīt savus solījumus…

+4
-7
Atbildēt

4

    Krista Vitena > Sandra Pēterāne 18.09.2011. 07.45

    Nu nezinu gan… Palasi augstāk Alda pētījumu. SC zaudē pats sev un lai tas tā dilstošā progresijā arī notiek. Tikai nevajag kustināt…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sandra Pēterāne 18.09.2011. 09.55

    Šaubos gan, vai ar Latvijas valsti var eksperimentēt , ņemot valdībā SC! Sekas var kļūt neatgriezeniskas. ne jau par velti pat Fliks pieklusa pirms vēlēšanām. Domāju, ka tie draņķi, kuri zog, tagad par visu varu centīsies nokļūt pie varas caur SC! tas pats Dolgopolovs. Vai tad vēlreiz jāatgādina, kā viņi kopā ar sociķiem izzaga naudu caur Zelta tiltu. Ne jau par velti Rāvis ziedo pareizticīgajiem. Manuprāt, mafija arī no blakus zemes , čupojās vēlēšanu naktī tajā viesnīcā, ko apsargāja dūšigi vīri. gan jau spriež, kā par visu varu nokļūt pie siles, jo citādi Rīga sbudžets taču ir pārtērēt.s

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > Sandra Pēterāne 18.09.2011. 10.18

    Es jau tieši to saku, ka lai tik sēž opozīcijā un viņu vēlētāji pakāpeniski zaudē interesi.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > Sandra Pēterāne 18.09.2011. 13.02

    Piekrītu. Tikai SC ņemšana koalīcijā var atvērt viņu vēlētājiem acis.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

boss 18.09.2011. 04.17

Tagad, kad apkopoti 965 iecirkņu rezultāti, sanāk šāds vietu sadalījums Saeimā:
SC 31
ZRP 22
V 20
NA 14
ZZS 13
Nezinu, negribas pat domāt, kas būs, kādā Latvijā dzīvosim.
ZRP+V+NA???
SC+ZRP (ar ZZS atbalstu pie vajadzības)???

+4
-2
Atbildēt

0

Sanšains 18.09.2011. 04.00

Balsoju par NA, tomēr žēl Dombrovska (latvieša) un Vienotības – būtu priecājies, ja Vienotībai būtu vairāk deputātu uz steigā sagrābstīto Zatlera “maisa kaķu” rēķina.

+16
-3
Atbildēt

4

    astra_ozo > Sanšains 18.09.2011. 09.38

    Protams,ka balsoju par NA un priecājos par viņu panākumiem.
    Kā Tu Hari reiz rakstīji – t.s. “zīgerista elekorāts” nobalsojis par Zatleru. Tas tiešām ir stulbi. Man labāk patiktu, ja V būtu 25 balsis un kādas 15 ZRP.
    Latvieši tomēr ir ļoti naiva tauta… :( :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 18.09.2011. 09.49

    Es piekrītu, Hari!
    Balsoju par V tās pieredzes dēl un arī tāpēc, ka šie cilvēki zin un “pazīst drēbi”. Tāpat , cerams, nekādas lielas cūcības neizstrādās, bet ZRP ir tumšais zirdziņš- ej nu zini, ko no tiem varam sagaidīt, jo nav viņi pārbaudīti ar varu un naudu!(daži gan ir, un tas nebūt neliecina šiem dažiem par labu)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 18.09.2011. 09.54

    Latvieši ir ne tikai naiva, bet, bezatbildīga tauta.
    Atlaist Saeimu – tur jā, visi, kā viens gatavi, un tālākais, ārkārtas vēlēšanas – tas interesē knapi pusi, ja neskaita SC elektorātu, uz vairākumu tas it kā vairs neattiecas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 18.09.2011. 10.22

    Dzeri –

    Par Saeimas atlaišanu taču arī nobalsoja mazāk par pusi absolūtā vēlētāju skaita.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.09.2011. 03.58

Fakts, ka Latvijas krievu elektorāts spēj kvazifašistiski konsolidēties, nedrīkst būt iemesls “Saskaņas Centra” iekļaušanai valdībā.

+11
-2
Atbildēt

0

Janis 18.09.2011. 03.28

ZRP+V+VL = 55 balsis!

+21
-1
Atbildēt

4

    astra_ozo > Janis 18.09.2011. 09.35

    Stabils vairākums sanāk.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 18.09.2011. 09.46

    Bez tam nedrīkst aizmirst, ka ne SC, ne ZRP deputātiem, kā ministriem nav itin nevienam nekādas pieredzes strādāt valsts pārvaldē un sastādīt un konsolidēt budžetu!!! Bez tam budžets ir atkal jāmaina, un ko tad SC mazinās, bez tam starp šim partijām taču ir krasas atškirības vismaz sociālās sfēras jautājumos, tā sakot kreisie(SC) grib tērēt visur, bet ZRP reformēt un taupīt.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Janis 18.09.2011. 13.08

    @Bet
    Labs punkts. V būtu pašnāvnieciski paņemt par partneriem divas lielas nepieredzējušas partijas (ZRP un SC). Tad labāk paņemt mazāk pārstāvētu NA, bet ar nosacījumu, ka par ministriem izvēlēsies kaut cik pieredzējušus cilvēkus (visticamāk no TB/LNNK).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Janis 19.09.2011. 09.39

    > J. Zālītim
    Nevajag par agri priecāties, pārāk liela iespēja, ka no Zatlera sagaidāma nelietība un cūcība, tāda pat, kā pēc iepriekšējām vēlēšanām no Štokenberga – kvēla vēlme sadarboties ar SC, nevis VL.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 18.09.2011. 03.21

Mīļie draugi !

Vēlēšanu rezultāts ir pietiekami labs – pat pārsteidzoši labs.
Pirms pāris nedēļas es tikai varēju sapņot par to, ka ZRP + V + NA varētu iegūt 50+ Saeimas mandātu. Bet sapnis ir piepildījies.

BET: vēl nekas nav uzvarēts. Daudz atkarāsies no tā, kuri konkrēti kandidāti tiks ievēlēti. Jo vēl atklāti ir sekojošie jautājumi:
1. cik liels īpatsvars V būs JL/PS/SCP kandidātiem, kas noteiks konkrēto V attieksmi pret NA un SC.
2. cik liela teikšana NA būs radikāļiem vai mēreniem spēkiem. Ja tur pārsvarā būs “dullie” (Dombrava, Kiršteins, Iesalnieks – arī ja pēdējais nebūs Saeimā, jo nekandidēja, bet viņš tomēr nosaka toni partijā), tad man ir bažas, ka ZRP/V mēģinās vienoties ar SC. Ja dominēs “mērenie” spēki (Cilinskis, Latkovskis, Apsītis u.c. ), būs ZRP + V + NA koalīcija.

Atzīstos, ka man nav skaidrības par pašu Raivi Dzintaru, kurš man ir mīkla.

Un vēl: 2 spēku koālicija ZRP + SC (tātad bez V) skaitliski ir iespējama, bet reāli NEKAD !!! Jo tādā gadījumā valdībā ZRP būtu mazākumā (2 : 3 , atbilstoši balsu proporcijām) un premjērs būtu SC cilvēks un ne ZRP. Tik dulls Zatlers nekad nebūs.

+14
-3
Atbildēt

2

    lindapastare > Rinalds Āriņš 18.09.2011. 03.27

    Es to pustrako un liekulīgo Krrrr godīgi izsvītroju :) Cerams, palīdzēja.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Rinalds Āriņš 18.09.2011. 09.50

    Daudz kas atkarīgs no pašas NA.
    Ja tai sakāps galvā un viņi sāks ar ultimativām prasībām, var beigties arī ar sēdēšanu opozīcijā, tālāka sabiedrības šķelšana un radikalizācija nav vajadzīga ne V, ne ZRP, ne ES, ne Latvijas sabiedrības lielākajai daļai.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Lii 18.09.2011. 02.07

Loģisks rezultāts LV elites 20 gadu garumā īstenotajai politikai.
Krieviem izvēle starp: zagļiem, SC vai ultranacionālistiem, kuri dirš virsū. You figure this out!

+5
-16
Atbildēt

2

    lindapastare > Lii 18.09.2011. 03.23

    Pēc tavas loģikas viņiem ir jāizvēlas starp SC un SC, jo tie, lai kā tev tas nepatiktu, ir gan zagļi, gan ultranacionālisti :) Kā gan citādi nosaukt pārcilvēciskās pūles, cenšoties Karginam atstāt viņa no valsts nošmaukto depozītu. Kā gan citādi nosaukt Urbja atbalstu parastu vākšanai par krievu valodas statusu?

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Lii > Lii 18.09.2011. 14.17

    Lielākā daļa vēlētāju neiegrimst smalko IR un Politika.lv pētījumos un spriedumos, viņi var atļauties tikai bezmaksas avīzi savā pastkastē vai TV raidījumus. Un publiskajā telpā 20 gadus trešdaļai iedzīvotāju tika kliegts virsū: okupanti, nelojālie, prom, prom, prom, esat nekas un nekas te arī būsiet! Un šādi spriedumi skan tikpat skaļi kā visu šo laiku. Šīs valsts elite spēj tikai graut savas valsts pamatus, nevis tos stiprināt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

bebiekste 18.09.2011. 01.21

Vēl par Daugavpili.

Daugavpils novada pašvaldības izpilddirektores 1.vietniece Ināra Natarova 4. oktobrī preses konferencē Daugavpils novada domē sniedza informāciju par 10.Saeimas vēlēšanu rezultātiem Daugavpils novada teritorijā.

Līderu vidū ir partija „Saskaņas Centrs” (39,62%), partiju apvienība „Par Labu Latviju” (21,67%), „Zaļo un Zemnieku savienība” (14,09%) un „Vienotība” (13,69%).

Salīdzinot ar 9. Saeimas vēlēšanām, šogad vēlētāju aktivitāte bija zemāka. Vēlēšanās piedalījās 43,43% balsstiesīgo, 3,63 % no vēlētājiem balsoja mājās. Kopumā vēlēšanās piedalījās 84 novērotāji, to skaitā arī starptautiskie. Vēlēšanu gaitā neviena sūdzība iesniegta netika.

0
0
Atbildēt

4

    bebiekste > bebiekste 18.09.2011. 01.24

    Nekā jau ļoti pārsteidzoša nav. SC savāca PLL, un daļu ZZS un V balsu.

    Un nonākts tik tālu tāpēc, ka latviskās partijas ignorē krievvalodīgo vēlētāju un nesūta desantus.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > bebiekste 18.09.2011. 02.37

    Nav jautājums par to, cik SC dabūja balsis, bet par to, cik mērķtiecīgi tas tiek darīts. SC brutāli ir pārņēmis varu gan Latgalē, gan Rīgā, izejot uz tehnisku balsu vākšanu. Un tas atgādina komunisma metodes – kontrole pār vietējo presi, cilvēku vešana, sabiedrisko pakalpojumu atlaides…. Un tas ir baisi!!!

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 18.09.2011. 02.52

    >NS
    Ja uz brīdi aizmirstam, ka tas ir SC, tad kas tur nepareizs? Rūpējas taču par cilvēkiem.

    PS. RD solīja arī bezmaksas karuseļus. Tas nu gan būtu kuriozs, ja tur aizietu nodokļu nauda.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > bebiekste 18.09.2011. 07.44

    Un skatās pārsvarā krievu un baltkrievu TV. Latvijas valsts nav uzskatījusi par vajadzīgu nodrošināt šajā reģionā visiem pieejamu Latvijas TV. Par ekonomisko attīstību šajā reģionā nemaz nerunāsim.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

bebiekste 18.09.2011. 00.49

>Econ
Varbūt, varbūt… Ar piebildi ZRP + V + Ušakovs bez Rubika un Urbanoviča.

+2
-9
Atbildēt

16

    kreëstliv > bebiekste 18.09.2011. 00.53

    Ušakovam būs viņiem jāpaskaidro, kas ir okupācija, jo Saeimā abi personāži būs iekļuvuši.

    Mani pārsteidza virs 70% par SC Daugavpili, kaut kas neticams. Man nav skaidrs, ka līdz tam varēja nonākt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > bebiekste 18.09.2011. 01.03

    Econ: Ja nav valdība ZRP+V+VL, tad jābūt ZRP+V+VL+ZZS, kas atsakās no Lemberga. Ja kāds sāks krieviem bučot pakaļu, tad LV 20 gadu cīņa par neatkarību ir teļam zem astes.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 18.09.2011. 01.04

    >Econ
    Nea, tur jau sen viss ir skaidrots. Jautājums ir paša SC iekšējām sarkanām līnijām.
    Ušakovs šodien jau pussolīti pārkāpa. Rubiks, protams, stāv singri.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > bebiekste 18.09.2011. 01.10

    ZZS bez Lemberga nepastāv, kopējais stipendiju apmērs bija pārāk liels, lai jebkad tie cilveki varētu darboties brīvi. Ar ZZS būtu tas pats – zelta kārts un Lembergs kā diktētājs. Neticu, ka ZRP tam piekritīs.

    Par SC un okupāciju – vilciens ir aizgājis, nedomāju, ka krieviem tas jautājums arī īpaši būtisks. Tas ir būtisks Rubikam un Urbanovičam.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 18.09.2011. 01.11

    >Econ
    Vai Daugavpilī nebija izsēdies politehnologu desants no KF?

    Kas tad tur bija iepriešējās vēlēšanās?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > bebiekste 18.09.2011. 01.11

    Man pie D… viņu okupācijas atzīšana. Kas no tā mums mainās? NEKAS!!!
    Viss viņu sapnis apvienoties ar Krieviju, kaut vai atzīstot, ka saule griežas ap zemi.

    Kur Tu tik naivs esi???:)

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > bebiekste 18.09.2011. 01.14

    Tam domāta koalīcija, lai galējības nepieļautu, tur jau tas jaukums valdībās, kur jāsastāda koalīcijas. Vienmēr pastāvēs alternatīva ar VL un ZZS, ja nacionālais jautājums kāda brīdī aizies līdz tam, ka pārspēs tiesisko un sociālekonomisko.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > bebiekste 18.09.2011. 01.18

    Econ. SC ar savu elektorātu mūs latviešus ienīst un neciena. Es balsoju par V, neesmu galēji nacionāls, bet cik bijusi saskarsme ar krieviem, viņiem liekas ka zeme griežas ap viņiem un latvieši arī ar visām no tām izejošām sekām.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > bebiekste 18.09.2011. 01.24

    Arī bijusi saskare ar krieviem – neko tādu nemanīju, cilvēki kā cilvēki.

    Man tas nav būtiski, man būtiski ir, lai darbojas tiesiski un kontrolē viens otru. Interesantāk varētu būt, kādā veidā savas programmas saskaņos.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Kinskis > bebiekste 18.09.2011. 02.01

    2 Econ @00:53
    “Mani pārsteidza virs 70% par SC Daugavpili”
    —–
    Vakar nejauši dzirdēju sarunas fragmentu krievu valodā, ka kaut kādus cilvēkus 7-os no “Origo” autobuss vedīšot uz Daugavpili, piesolot ēdināšanu un droši vien vēl šo to. Iespējams, ka tā ir kaut kāda aritmētiska viltība, ka Latgalē katrai balsij ir lielāks svars nekā Rīgā (kaut gan Rīgā mandātu vairāk). Bet drīzāk laikam tā ir kāda vietējā deputātu kandidāta privātā iniciatīva.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > bebiekste 18.09.2011. 03.35

    Ja koalicijā ņems SC, tad nākamajās vēlēšanās 55% būs Visu Latvijai.
    Un iespējams, ka nākamās vēlēšanas jau būs pēc gada.

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldīna > bebiekste 18.09.2011. 07.18

    Aldi! Tieshi manas domas! Shis nav gals – tas ir uzplaukuma saakums, ja V+ZRP nesataiis ziepes tad viss buus ok! Skatiisimies!

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > bebiekste 18.09.2011. 09.40

    Piekrītu jums abiem, jo nobalsoju par V, bet, ja neņems koalīcijā VL, tad nākošreiz noteikti balsošu par VL. Mani jaunie nobalsoja par VL un tas ir viņiem ļoti svarīgs jautājums, lai paliktu dzīvot Latvijā!!!!
    tas tā nevar turpināties, ka krievi nemācās valsts valodu. Jaunie to nesapratīs.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Romanovskis > bebiekste 18.09.2011. 10.18

    Tā varētu uzskatīt, ja CS jaunajā Saeimā iegūtu daudz lielāku pārstāvniecību ne kā 10. Saeimā.
    Bet tagad +/- tās pašas balsis.
    Par uzvaru var uzskatīt to, ka no aprites( tiešas) ir izslēgts Šlesers un uz pusi samazinājusies ZZS pārstāvniecība.
    Kā jau rakstīju, lielai daļai etnolingvistiskajam krievvalodīgajam elektorātam praktiski nav manevru iespēju(dažādu iemeslu dēļ), kaut vai nespēja pilnvētigi uztvert kandidātu diskusijas, kuras pārsvarā notika latviešu valodā un tapēc viņiem nācās iztikt ar jau “pareizi sagremotu”( caur krievvalodigo presi) informāciju. Tāpēc nav nav brīnums ka Latgalē uzvarēja SC. Izbrīna ( un priecē), ka tadā krievvalodīgā reģionā , kāda ir Latgale, gandrīz pusi balsu kopā saņem nevalodīgās partijas.
    Lūk par ko ir jādomā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > bebiekste 18.09.2011. 13.06

    Latgale nav krievvalodīgs reģions. Tur ir daudz krievavlodīgo, bet ne vairākums.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > bebiekste 18.09.2011. 16.34

    Arii es domaaju taapat.
    Ja ZRP panjems valdiibaa SC, es naakoshajaas veeleeshanaas balsoshu par NA. Citaadi varam zaudeet savu mazo, miiljo Latviju…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 18.09.2011. 00.40

Vienīgā iespējamā kombinācija ir ZRP, SC un V. Nekas cits nesanāk, ar 3 varbūt pat labāk, būs vairāk iekšējās koalīcijas kontroles.

+5
-20
Atbildēt

3

    Liene > kreëstliv 18.09.2011. 01.39

    Vienīgā iespējamā kombinācija priekš nacistiem ir no trijiem pirkstiem.

    Tā tas bija, tā tas ir, un tā arī paliks

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    austrisv > kreëstliv 18.09.2011. 09.37

    Ka tik nepārsteidzies un tas ir par SC!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > kreëstliv 18.09.2011. 10.13

    Ej nu! NRA raksta, ka jūsu Rubiks (tātad SC) sadarbosies ar NA. Atliek tikai vislatviešus pierunāt:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Agnese Cimuška 18.09.2011. 00.32

Skumji,ka jādomā ,kas dzīvo Latvijā!Ja, latviešiem nebalsojot, vienalga par nākotni.Arī saglabājot vergu parašas turpina ”bučot rokas vai ko citu”Hūtītēm un labajiem čekistiem”!

+9
-1
Atbildēt

13

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 03.27

    Nevajag jau pārspīlēt.
    Te var pārmest IRam neadekvātus virsrakstus. “SC pārliecinoši uzvar!” Nu neko viņi neuzvar. Pirms padomju okupācijas vienmēr “pārliecinoši uzvarēja” LSDSP, bet nekad nebija pie varas.

    Ja paskatīties rezultātus, tad pavisam cita aina.

    Piemēram, Liepājā:

    VL-TB/LNNK:
    9.Saeimā – 2181
    10.Saeimā – 2222
    11.Saeimā – 3984

    Vienotība + ZRP:
    9.Saeimā – 4235
    10.Saeimā – 8948
    11.Saeimā – 12325

    ZZS + LPP + TP:
    9.Saeimā – 10724
    10.Saeimā – 8815
    11.Saeimā – 4479

    SC + PCTVL:
    9.Saeimā – 5388
    10.Saeimā – 8065
    11.Saeimā – 7850

    Kā redzams SC un PCTVL balsu skaits pat mazliet samazinājies.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 03.48

    Vai Jēkabpilī:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 827
    11.Saeimā – 1264

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 3287
    11.Saeimā – 4069

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 3218
    11.Saeimā – 1376

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 3720
    11.Saeimā – 3620

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 04.00

    Vai Rēzeknē:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 388
    11.Saeimā – 682

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 1856
    11.Saeimā – 2585

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 2833
    11.Saeimā – 1445

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 10709
    11.Saeimā – 9821

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 04.10

    Valmierā:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 1571
    11.Saeimā – 2635

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 6365
    11.Saeimā – 7543

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 4226
    11.Saeimā – 2028

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 1634
    11.Saeimā – 1733

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 04.22

    Ventspilī:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 937
    11.Saeimā – 1792

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 2783
    11.Saeimā – 3468

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 7463
    11.Saeimā – 6062

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 3825
    11.Saeimā – 3527

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 04.27

    Jelgavā:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 2308
    11.Saeimā – 3710

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 7990
    11.Saeimā – 9684

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 7183
    11.Saeimā – 3764

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 7761
    11.Saeimā – 7859

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 04.32

    Daugavpilī:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 316
    11.Saeimā – 482

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 2008
    11.Saeimā – 3370

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 8318
    11.Saeimā – 3668

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 22655
    11.Saeimā – 23261

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 05.00

    Rīgā:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 20243
    11.Saeimā – 35050

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 78370
    11.Saeimā – 84784

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 53125
    11.Saeimā – 24741

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 120769
    11.Saeimā – 119070

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Agnese Cimuška 18.09.2011. 09.47

    Aldi – paldies par infu.
    Izrādās, ka okupācijas gadadienas svinošo partiju balsu daudzums absolūtos skaitļos pat ir samazinājies, bet rezultāti labāki. Au, tautieši, jums nešķiet, ka šāda rīcība ir vismaz muļķīga, ja ne nodevīga
    Varbūt latvieši nav pelnījuši savu valsti… :(

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Agnese Cimuška 18.09.2011. 09.50

    Valmiera
    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 1634
    11.Saeimā – 1733
    SC rezultāti Valmierā pierāda, ka nekādi “latviešu penži” par SC nebalso. Tik traki ar Mums vēl nav.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    FaLcoN > Agnese Cimuška 18.09.2011. 11.54

    Tieši tā ! Ir nekorekti šo rezultātu saukt par SC uzvaru, atliek konstatēt, ka SC ir ieguvis lielāko balsu skaitu, kas salīdzinājumā ar situāciju pirms gada, uzrāda, ka leiputrijas solīšana latviešu medijos ir nozvejojusi tikai 2% balsu vairāk. Galvenā uzvara ir V+ZRP+VL, bet ZZS ir skuju taka sākusies.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Agnese Cimuška 18.09.2011. 15.53

    Vēl Jūrmalā:

    VL-TB/LNNK:
    10.Saeimā – 1929
    11.Saeimā – 3326

    Vienotība + ZRP:
    10.Saeimā – 7207
    11.Saeimā – 8216

    ZZS + LPP + TP:
    10.Saeimā – 4043
    11.Saeimā – 2760

    SC + PCTVL:
    10.Saeimā – 7826
    11.Saeimā – 8077

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Agnese Cimuška 18.09.2011. 20.51

    atvaino , bet paraša ir atejpods cietuma kameraa , kur vieta Lembem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam