Pēc šī http://avherald.com/h?article=4428da13 gan sanāk, ka avarēja 42434, kas bija Rīgā “The MAK initially provided the tail number as RA-42433, which is another Yak-42 belonging to Tatarstan Air, but later changed to RA-42434”
Saraksts, kur ir aizliegts konkrēta lidmašīna nav, ir tikai aviokompānijas, kurām var būt izņēmuma lidmašīnas.
Jā, tā izskatās, bet tvnet tagad arī ielicis: “Nokritušajai lidmašīnai līdzīgs lidaparāts nesen bija Rīgā.
“Lokomotiv” komanda augusta beigās Rīgā ieradās ar avarējušam “Jak-42” līdzīgu lidaparātu.
Kā biznesa portāls “Nozare.lv” noskaidroja lidostā, “Lokomotiv” komanda ar lidmašīnu “Jak-42″ 22.augustā ielidoja un 27.augustā izlidoja no lidostas. Borta numuri Rīgā ielidojušajai un avārijā cietušajai lidmašīnai ir atšķirīgi, un tas liecina, ka avārijā cietusī lidmašīnā acīmredzot Rīgā tomēr nav bijusi.”
Bet izskatās, ka žurnālisti nav atjaunojuši savu informāciju vai raksts tapis pirms galīgās noskaidrošanas.
Rīgā nesen (uz Jauno vilni) bija vesela čupa ar krievu lidmašīnām gan tuškas, gan jaki. Eiropā tām ir aizliegts lidot ne vien drošības, bet arī trokšņu līmeņa dēļ. Nezinu kāpēc Latvija ignorē šo momentu. Štrunc ar tām krievu “zvaigznēm”- lai gāžas lejā, būs mazāk nekvalitatīvas mūzikas. Bet viņi var uzgāzties virsū mūsu cilvēkiem!
es gan uzreiz ievēroju borta numura atšķirību 42433 un 42434- melnajā sarakstā ir pirmā, tā pieder Tatarstānas aviokompānijai http://russianplanes.net/reginfo/1108, otrā, kura pieder Khrunichev State Research and Production Space Center un kuru nomāja Jak-serviss, sarakstā nebija, starp citu, uz attēla ir nepareiza lidmašīna, pareizajai uz borta rakstīts Proton http://russianplanes.net/reginfo/1116 tāpat saucas raķete, kuru izgatavo minētais kosmosa centrs un kura nokrita augustā, kā daudz kas cits krieviem
lido ar tam vecajam padomju miskasteem degvielu lidlaukaa fenderee tresdalu pielejot udeni..krievus un vinu otraja pas.kara nozagtos tehnikas sasniegumus par kropliem padarijusi padomju sistema kuru par vacu-zidu naudu ieviesa krievijaa 200-300 revolucionaru zidu.dazi pakalpini latviesi un divi tris nejausi iebridusi krieveli.
Krievu futbola kanālā nesen bija reportāža par Mahačkalas “Anži”. Brazīlijas žurnālisti brauc ciemos un konstatē, ka futbola klubs ar gigantisku budžetu un pasaules klases spēlētājiem bāzēts reģionā, kur ir daudz neatrisinātu sociālo problēmu. Karu vai teroru Dagestānā šie ārzemnieki it kā nemana, bet spēlētāji nez kāpēc dzīvo un trenējas Maskavā.
Tā nu sanāk, ka Krievijai tik ļoti gribas izrādīties un demonstrēt dārgus šovus, kamēr ikdienišķas lietas atstāv novārtā. Bet nu jau tā vairs nav tikai viņu iekšējā darīšana, jo ir ieguvuši (nopirkuši?) tiesības rīkot Olimpiskās spēles un Pasaules kausu futbolā.
Ir arī cita interesanta versija, proti, pēdējos gados ir ieguldīti pāri par 10 mlrd. USD jaunās lidmašīnas Sukhoj-Superjet ražošanā, un tagad to tikko sākuši ražot, bet neviens negrib pirkt. Un lai nodrošinātu tā Superdžeta noietu, tiek nogāztas tieši līdzīga tipa lidmašīnas – Tu-134 un Yak-42: http://ari.ru/news/3772/
Šis gadījums kaut ko mainīs uz pāris dienām. Būs burnaja dejateljnostj, pāris lidojošas amatpersonas un viss turpināsies tālāk. Krievijas korupcijas līmenis ir leģendārs pasaulē, ko nevar nopirkt par naudu, to var nopirkt par lielu naudu. Un kāpēc gan uzturēt kārtībā tehniku, ja atļaujas to lietot sanāk lētāk?
Ir jānotiek traģiskai katastrofai, lai tiktu pārbaudīts lidmašīnu (un kuģu) tehniskais stāvoklis?!
Es tādā valstī dzīvot negribu! Gribu dzīvot valstī, kur varu būt drošs, ka lidmašīna, ar ko taisos lidot, ir labā tehniskā stāvoklī un pārbaudīta!
Aicinu arī par to padomāt tos, kas domā balsot par Saskaņas centru vai dot viņiem iespēju uzvarēt uz vēlēšanām neejot! http://www.draugiem.lv/KrisjanisLiepins/gallery/?aid=36210630
Krievijaa lidmasinas gazas regulari, bet to nezino, biezi slepj, jo kurs gan mekles virs Sibirijas nokritusus luznus. Tacu sis gadijums , ko nevareja noslept, varbut kaut ko mainis, kautgan drosi vien ka ne.
Droši vien, ka ne. Tik milzīga valsts bez aviācijas nevar, bet ja visām mikroaviokompānijām, kādu ir pilna Krievija, tagad spiedīs pirkt jaunas lidmašīnas, tad aviācija Krievijā vairs nepastāvēs, jo cilvēku zemā pirktspēja nepavilks pat ne airBaltic lietotos Fokker.
Tehniskā apkope NAV tehniskā sertifikācija. Pilnīgi atšķirīgas darbības.
Krievija var tērēt miljardus savas militārās un politiskās varenības demonstrēšanai, bet nespēj sakārtot par šo naudu paši savu valsti. Tas ir gadsimta lielākais fail – un pierādījums ka vertikāla varas diktatūra absolūti neveicina atbildības veidošanos un valstī kurā nav normālu likumu un demokrātiski izveidojusies cilvēku atbildība ir lemta nemitīgām šādām katastrofām.
a kam viņiem iespringt par parstajiem ļaudīm…partija ta tikai viena! un imperators tikai viens. padomju krevi ir un paliek padomju krevija..nekas nav mainījies, tik tagad presei izdodas pastāstīt to, ko agrāk noklusēja.
Ne vienmēr traģēdijas ir piemērots brīdis savas politiskās pozīcijas propagandēšanai. (Līdzīgi kā Iesalnieka gadījumā.)
Krievijas armijai arī šobrīd tiek atvēlēts ne īpaši vairāk līdzekļu kā pirms Putina. Arī visas reformas ir iestrēgušas pusceļā. Tas, ka Putins būtu nez kāds armijas aizgādnis, ir populistisks mīts. Un kāds armijai vispār sakars ar civilo aviāciju.
Par atbildību. Komunistiskā Ķīna nodrošina salīdzinoši efektīvu pārvaldi, arī nebūdama demokrātiska. Lai arī pavisam citā ceļā kā demokrātijās, arī tur “vidējais” atbildības līmenis ir nesalīdzināmi augstāks par Krievijas.
Var, protams, norādīt uz daudzām viņu problēmām, bet kura valsts, arī demokrātiska, ir bez tādām.
@Kaspars Gasūns
Un arī Kīnā lidmašīnas gāžas lejā ar apbrīnojamu regularitāti, tikai tur tajās nelido latviešu hokejisti un tāpēc .lv-net publikai nav par ko šust.
vēl viena atbilde loham kasparam garsūnam- kāds sakars armijai ar civilās lidmašīnas avāriju? dienu iepriekš permā nokrita mig-31, gadu iepriekš permā nokrita pasažieru boeing 730, un pa starpu ar apmeklētājiem nodega krivaja lošaģ, mēnesi iepriekš petrozav. nokrita tu 134, bet augustā divas raķetes proton un sojuz, sakara protams nekāda ?
Ķīnā gāžas uz vella paraušanu, jo tur flote gluži tāpat ir novecojusi.
24/08/2010 43 bojāgājušie
21/11/2004 53 bojāgājušie
18/05/2004 kravas lidmašīna (apkalpe- 7)
15/40/2002 128 no 167
25/05/2002 vispār 225 vienā rāvienā.
07/05/2002 visi 112
22/06/2000 44 + 6 uz zemes
Protams, Krieviju šajā ziņā nevienam nepārspēt, bet arī attālumi, kas jāpārvar citur nav tik lieli. Un kā noteikums- pārsvara gāžas lejā iekšējie reisi, kuriem ir mazāka kontrole.
Tas vnk šķiet absurdi, ka vienu no labākajām KHL hokeja komandām iegrūž out of date lidaparātā.
Manā skatījumā Krievijas aviācijas transporta atbildīgās personas ir kļuvuši nenozīmīgi un jā – lai tik viņus ved.
Lai riskē ar savām, nevis citu cilvēku dzīvībām.
Kaspar Gasūn, šoreiz te ir nianse: izskatās, ka attiecīgajā Krievijas daļā šoreiz pret šo bortu un tā pasažieriem Krievijas iestādes attiecās tieši kā pret nenozīmīgiem cilvēkiem.
Jaroslavļā šajā dienās notiekot kāds paliels politiskais forums, — tiešā un pārnestā nozīmē tajā reģionā plašs bardaks. Arī lidosta, no kuras pacēla šo čarterbortu, ir bijusī militārā lidosta bez pienācīgas mūsdienu infrastruktūras; glābēji pēc avārijas ieradušies pēc pusstundas, — tātad savējo, uz vietas nebija vispār.
Izskatās, ka te nu būtu vajadzīgs starptautisks/globāls spiediens uz Krieviju mūsdienīgas attieksmes izveidošanā un sakārtošanā: kā redzams no bojāgājušo valstspiederības, arī iekšējie Krievijas lidojumi vairs nav vienīgi tehniskas Krievijas iekšējās darīšanas, jo Krievijas iekšējais bardaks spēj pārtapt globālās nelaimēs.
Ko mēs te no attāluma varam par diženo Krievzemi spriest? Re kur viens, kurš tuvāk, isķinu glagoļit (netulkošu, tad zudīs domas skaidrība, kurš gribēs, sapratīs):
Ненадёжность российской авиации, наплевательское отношение чиновников, пьяные лётчики… Конечно – это вариант для оправданий. Но основная версия – вмешательство западных разведок. И доказательные пункты следующие:
– Возобновление холодной войны
– разжигание ненависти и пренебрежительного отношения к славянам всеми западными СМИ, кинопроизводителями, аналитиками, политиками, общественными деятелями.
– “Приуроченность” массового убийства к началу сезона КХЛ, к которой присоединилась команда Словакии.
– Для трансантлантического сионизма не существует морали, законов, порядка. Только реальный доход.
– “Плюс” ко всему сказанному – Мировой политический форум в Ярославле.
Единственное, что может оправдать враждебные разведслужбы – это исключительно процессы горения доказательств.
Komentāri (37)
juris 08.09.2011. 13.32
Viens cits JAK-42 nesen bija arī Rīgā http://aviofoto.lv/?c=bilde&id=10484 [atšķiras borta numuri]
5
juris > juris 08.09.2011. 13.59
Pēc šī http://avherald.com/h?article=4428da13 gan sanāk, ka avarēja 42434, kas bija Rīgā “The MAK initially provided the tail number as RA-42433, which is another Yak-42 belonging to Tatarstan Air, but later changed to RA-42434”
Saraksts, kur ir aizliegts konkrēta lidmašīna nav, ir tikai aviokompānijas, kurām var būt izņēmuma lidmašīnas.
0
Dina > juris 08.09.2011. 14.00
borta numuri sakrīt, šī ir tieši tā pati nelaimīga lidmašīna, ieteikums IR ielikt pareizo bildi no Rīgas lidostas
0
Dina > juris 08.09.2011. 14.04
tātad krievi paši saputrojās un iesākumā nezināja, kurš borts nokritis
0
juris > juris 08.09.2011. 15.54
Jā, tā izskatās, bet tvnet tagad arī ielicis: “Nokritušajai lidmašīnai līdzīgs lidaparāts nesen bija Rīgā.
“Lokomotiv” komanda augusta beigās Rīgā ieradās ar avarējušam “Jak-42” līdzīgu lidaparātu.
Kā biznesa portāls “Nozare.lv” noskaidroja lidostā, “Lokomotiv” komanda ar lidmašīnu “Jak-42″ 22.augustā ielidoja un 27.augustā izlidoja no lidostas. Borta numuri Rīgā ielidojušajai un avārijā cietušajai lidmašīnai ir atšķirīgi, un tas liecina, ka avārijā cietusī lidmašīnā acīmredzot Rīgā tomēr nav bijusi.”
Bet izskatās, ka žurnālisti nav atjaunojuši savu informāciju vai raksts tapis pirms galīgās noskaidrošanas.
0
daina_tabuna > juris 08.09.2011. 16.48
Rīgā nesen (uz Jauno vilni) bija vesela čupa ar krievu lidmašīnām gan tuškas, gan jaki. Eiropā tām ir aizliegts lidot ne vien drošības, bet arī trokšņu līmeņa dēļ. Nezinu kāpēc Latvija ignorē šo momentu. Štrunc ar tām krievu “zvaigznēm”- lai gāžas lejā, būs mazāk nekvalitatīvas mūzikas. Bet viņi var uzgāzties virsū mūsu cilvēkiem!
0
Dina 08.09.2011. 13.22
es gan uzreiz ievēroju borta numura atšķirību 42433 un 42434- melnajā sarakstā ir pirmā, tā pieder Tatarstānas aviokompānijai http://russianplanes.net/reginfo/1108, otrā, kura pieder Khrunichev State Research and Production Space Center un kuru nomāja Jak-serviss, sarakstā nebija, starp citu, uz attēla ir nepareiza lidmašīna, pareizajai uz borta rakstīts Proton http://russianplanes.net/reginfo/1116 tāpat saucas raķete, kuru izgatavo minētais kosmosa centrs un kura nokrita augustā, kā daudz kas cits krieviem
0
janazakovica 08.09.2011. 11.11
lido ar tam vecajam padomju miskasteem degvielu lidlaukaa fenderee tresdalu pielejot udeni..krievus un vinu otraja pas.kara nozagtos tehnikas sasniegumus par kropliem padarijusi padomju sistema kuru par vacu-zidu naudu ieviesa krievijaa 200-300 revolucionaru zidu.dazi pakalpini latviesi un divi tris nejausi iebridusi krieveli.
0
Kinskis 08.09.2011. 11.08
Krievu futbola kanālā nesen bija reportāža par Mahačkalas “Anži”. Brazīlijas žurnālisti brauc ciemos un konstatē, ka futbola klubs ar gigantisku budžetu un pasaules klases spēlētājiem bāzēts reģionā, kur ir daudz neatrisinātu sociālo problēmu. Karu vai teroru Dagestānā šie ārzemnieki it kā nemana, bet spēlētāji nez kāpēc dzīvo un trenējas Maskavā.
Tā nu sanāk, ka Krievijai tik ļoti gribas izrādīties un demonstrēt dārgus šovus, kamēr ikdienišķas lietas atstāv novārtā. Bet nu jau tā vairs nav tikai viņu iekšējā darīšana, jo ir ieguvuši (nopirkuši?) tiesības rīkot Olimpiskās spēles un Pasaules kausu futbolā.
0
raimonds_bossltd 08.09.2011. 11.03
Kā teiktu santehniķis, tur jāmaina visa sistēma. Aziopa ir jāsadala un jāiztīra, citādāk tā apdraud visu planētu.
0
Andris 08.09.2011. 10.37
Ir arī cita interesanta versija, proti, pēdējos gados ir ieguldīti pāri par 10 mlrd. USD jaunās lidmašīnas Sukhoj-Superjet ražošanā, un tagad to tikko sākuši ražot, bet neviens negrib pirkt. Un lai nodrošinātu tā Superdžeta noietu, tiek nogāztas tieši līdzīga tipa lidmašīnas – Tu-134 un Yak-42:
http://ari.ru/news/3772/
1
ivetao2007 > Andris 08.09.2011. 21.38
Superjet 100 ražo Uralos. Tai itāliešu avionika un elektronika un franču motori. Tikai bleķi ir pašu ražojums un nevar garanteta ka ir kavalitatīvs.
0
disassociative 08.09.2011. 10.36
Šis gadījums kaut ko mainīs uz pāris dienām. Būs burnaja dejateljnostj, pāris lidojošas amatpersonas un viss turpināsies tālāk. Krievijas korupcijas līmenis ir leģendārs pasaulē, ko nevar nopirkt par naudu, to var nopirkt par lielu naudu. Un kāpēc gan uzturēt kārtībā tehniku, ja atļaujas to lietot sanāk lētāk?
0
jirfm 08.09.2011. 10.36
Ir jānotiek traģiskai katastrofai, lai tiktu pārbaudīts lidmašīnu (un kuģu) tehniskais stāvoklis?!
Es tādā valstī dzīvot negribu! Gribu dzīvot valstī, kur varu būt drošs, ka lidmašīna, ar ko taisos lidot, ir labā tehniskā stāvoklī un pārbaudīta!
Aicinu arī par to padomāt tos, kas domā balsot par Saskaņas centru vai dot viņiem iespēju uzvarēt uz vēlēšanām neejot!
http://www.draugiem.lv/KrisjanisLiepins/gallery/?aid=36210630
0
unknown 08.09.2011. 10.21
Krievijaa lidmasinas gazas regulari, bet to nezino, biezi slepj, jo kurs gan mekles virs Sibirijas nokritusus luznus. Tacu sis gadijums , ko nevareja noslept, varbut kaut ko mainis, kautgan drosi vien ka ne.
1
daina_tabuna > unknown 08.09.2011. 10.47
Droši vien, ka ne. Tik milzīga valsts bez aviācijas nevar, bet ja visām mikroaviokompānijām, kādu ir pilna Krievija, tagad spiedīs pirkt jaunas lidmašīnas, tad aviācija Krievijā vairs nepastāvēs, jo cilvēku zemā pirktspēja nepavilks pat ne airBaltic lietotos Fokker.
0
andrisskrastins 08.09.2011. 09.59
Tehniskā apkope NAV tehniskā sertifikācija. Pilnīgi atšķirīgas darbības.
Krievija var tērēt miljardus savas militārās un politiskās varenības demonstrēšanai, bet nespēj sakārtot par šo naudu paši savu valsti. Tas ir gadsimta lielākais fail – un pierādījums ka vertikāla varas diktatūra absolūti neveicina atbildības veidošanos un valstī kurā nav normālu likumu un demokrātiski izveidojusies cilvēku atbildība ir lemta nemitīgām šādām katastrofām.
7
anita_meistere > andrisskrastins 08.09.2011. 10.20
a kam viņiem iespringt par parstajiem ļaudīm…partija ta tikai viena! un imperators tikai viens. padomju krevi ir un paliek padomju krevija..nekas nav mainījies, tik tagad presei izdodas pastāstīt to, ko agrāk noklusēja.
0
lindamarisfam > andrisskrastins 08.09.2011. 10.36
Ne vienmēr traģēdijas ir piemērots brīdis savas politiskās pozīcijas propagandēšanai. (Līdzīgi kā Iesalnieka gadījumā.)
Krievijas armijai arī šobrīd tiek atvēlēts ne īpaši vairāk līdzekļu kā pirms Putina. Arī visas reformas ir iestrēgušas pusceļā. Tas, ka Putins būtu nez kāds armijas aizgādnis, ir populistisks mīts. Un kāds armijai vispār sakars ar civilo aviāciju.
Par atbildību. Komunistiskā Ķīna nodrošina salīdzinoši efektīvu pārvaldi, arī nebūdama demokrātiska. Lai arī pavisam citā ceļā kā demokrātijās, arī tur “vidējais” atbildības līmenis ir nesalīdzināmi augstāks par Krievijas.
Var, protams, norādīt uz daudzām viņu problēmām, bet kura valsts, arī demokrātiska, ir bez tādām.
0
daina_tabuna > andrisskrastins 08.09.2011. 10.45
@Kaspars Gasūns
Un arī Kīnā lidmašīnas gāžas lejā ar apbrīnojamu regularitāti, tikai tur tajās nelido latviešu hokejisti un tāpēc .lv-net publikai nav par ko šust.
0
Dina > andrisskrastins 08.09.2011. 14.12
ķīnā lidmašīnas negāžas, vēl vairāk, viņi lidmašīnas labi uztur un krievi lietotas lidmašīnas pērk no kīniešiem
0
Dina > andrisskrastins 08.09.2011. 14.13
tieši otrādi puķins ļoti daudz investē armijā kas to nezin ir lohs
0
Dina > andrisskrastins 08.09.2011. 14.26
vēl viena atbilde loham kasparam garsūnam- kāds sakars armijai ar civilās lidmašīnas avāriju? dienu iepriekš permā nokrita mig-31, gadu iepriekš permā nokrita pasažieru boeing 730, un pa starpu ar apmeklētājiem nodega krivaja lošaģ, mēnesi iepriekš petrozav. nokrita tu 134, bet augustā divas raķetes proton un sojuz, sakara protams nekāda ?
0
daina_tabuna > andrisskrastins 08.09.2011. 16.41
Ķīnā gāžas uz vella paraušanu, jo tur flote gluži tāpat ir novecojusi.
24/08/2010 43 bojāgājušie
21/11/2004 53 bojāgājušie
18/05/2004 kravas lidmašīna (apkalpe- 7)
15/40/2002 128 no 167
25/05/2002 vispār 225 vienā rāvienā.
07/05/2002 visi 112
22/06/2000 44 + 6 uz zemes
Protams, Krieviju šajā ziņā nevienam nepārspēt, bet arī attālumi, kas jāpārvar citur nav tik lieli. Un kā noteikums- pārsvara gāžas lejā iekšējie reisi, kuriem ir mazāka kontrole.
0
Smadzene 08.09.2011. 09.56
Tagad tiešām gribas visus tos Krievijas aviācijas transporta atbildīgos uzspridzināt.
Kā vispār var iedomāties tik nozīmīgus cilvēkus pārvadāt kaut kādā lūznī????
(dusmīga, dusmīga, dusmīga……)
5
Dimka > Smadzene 08.09.2011. 10.00
Vispār cilvēkus nedrīkst pārvadāt tādā lūznī….
0
lindamarisfam > Smadzene 08.09.2011. 10.24
Un nenozīmīgus drīkst?
0
Smadzene > Smadzene 08.09.2011. 10.34
That’s not the point.
Tas vnk šķiet absurdi, ka vienu no labākajām KHL hokeja komandām iegrūž out of date lidaparātā.
Manā skatījumā Krievijas aviācijas transporta atbildīgās personas ir kļuvuši nenozīmīgi un jā – lai tik viņus ved.
Lai riskē ar savām, nevis citu cilvēku dzīvībām.
0
piziks > Smadzene 08.09.2011. 10.35
Kaspar Gasūn, šoreiz te ir nianse: izskatās, ka attiecīgajā Krievijas daļā šoreiz pret šo bortu un tā pasažieriem Krievijas iestādes attiecās tieši kā pret nenozīmīgiem cilvēkiem.
Jaroslavļā šajā dienās notiekot kāds paliels politiskais forums, — tiešā un pārnestā nozīmē tajā reģionā plašs bardaks. Arī lidosta, no kuras pacēla šo čarterbortu, ir bijusī militārā lidosta bez pienācīgas mūsdienu infrastruktūras; glābēji pēc avārijas ieradušies pēc pusstundas, — tātad savējo, uz vietas nebija vispār.
Izskatās, ka te nu būtu vajadzīgs starptautisks/globāls spiediens uz Krieviju mūsdienīgas attieksmes izveidošanā un sakārtošanā: kā redzams no bojāgājušo valstspiederības, arī iekšējie Krievijas lidojumi vairs nav vienīgi tehniskas Krievijas iekšējās darīšanas, jo Krievijas iekšējais bardaks spēj pārtapt globālās nelaimēs.
0
Aivars Krauklis > Smadzene 08.09.2011. 14.08
Ko mēs te no attāluma varam par diženo Krievzemi spriest? Re kur viens, kurš tuvāk, isķinu glagoļit (netulkošu, tad zudīs domas skaidrība, kurš gribēs, sapratīs):
Ненадёжность российской авиации, наплевательское отношение чиновников, пьяные лётчики… Конечно – это вариант для оправданий. Но основная версия – вмешательство западных разведок. И доказательные пункты следующие:
– Возобновление холодной войны
– разжигание ненависти и пренебрежительного отношения к славянам всеми западными СМИ, кинопроизводителями, аналитиками, политиками, общественными деятелями.
– “Приуроченность” массового убийства к началу сезона КХЛ, к которой присоединилась команда Словакии.
– Для трансантлантического сионизма не существует морали, законов, порядка. Только реальный доход.
– “Плюс” ко всему сказанному – Мировой политический форум в Ярославле.
Единственное, что может оправдать враждебные разведслужбы – это исключительно процессы горения доказательств.
0