Hokejists Skrastiņš gājis bojā aviokatastrofā Jaroslavļā

36

Komentāri (36)

LAURIS 08.09.2011. 09.09

Lidmašīna bija 1993. gada izlaiduma, norm. teh. stāv., gaisā pavadīja tikai 6000 stundas. Visticamāk, cilvēciskais faktors.

0
0
Atbildēt

0

Oslejs 07.09.2011. 23.38

Главврач Соловьевской больницы в который раз за этот трагический вечер опроверг слухи о смерти нападающего “Локомотива” Александра Галимова в реанимации. К сожалению, авторами таких слухов являются наши коллеги, не чувствующие в себе обязанности проверять данные. Найти их список несложно. Напоминаем, что Александр сейчас в реанимации в предельно тяжелом состоянии борется за свою жизнь. Дай Бог ему здоровья и удачи.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Romanovskis 07.09.2011. 23.02

Фотографии отчасти подтверждают, что самолет развалился в воздухе,

http://www.ulizza.ru/novosti/yaroslavl-utochneno-vrema-i-mesto-avarii-jak-42-pod-tunoshnoj-pervyje-otchety-vodolazov/

Момент авиакатастрофы с веб-камеры “Юбилейная, старый мост”, пользователь 8115522 http://t.co/H5wI7BJ about 1 hour ago · reply · retweet · favorite

http://www.youtube.com/watch?v=OouE_6heGxw

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 07.09.2011. 22.11

Tu vari būt valsts izlasē turpat 20 gadus, vari būt NHL rekordists bez traumām nospēlēto spēļu ziņā, bet pret krītošu lidmašīnu esi bezspēcīgs. Likteņa pavērsieni ir neaptverami. 12 sezonas NHL bez problēmām, bet KHL netiec pat uzkāpt pirmoreiz uz ledus. Līdzjūtība Zanei un bērniem…

+7
0
Atbildēt

3

    Edzs > daina_tabuna 07.09.2011. 23.16

    viens no visu laiku NHL izturigakajiem hokejistiem..
    Kirovs Lipmans teica: kas tas vispar par lidmashinam musu laikos – JAK-42? ka var ekonomet uz parlidojumiem??..
    vinsh tad nezinaja ka tadu ir daudz, hokejistu parvadashanu apkalpoja kompanija “Як-Сервис”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > daina_tabuna 08.09.2011. 01.18

    >>>>>>>>>>>>>>kas tas vispar par lidmashinam musu laikos – JAK-42? ka var ekonomet uz parlidojumiem??..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Vispār tas JAK-42 ir pat druscīt mūsdienīgāks par to TU-154 ar ko lidoja poļi uz Smoļensku. Nezinu par konkrēto lidmašīnu izlaides gadiem, bet par tipiem kā tādiem.
    JAK-42 ir gluži normāla izmēra triju turbīndzinēju lidmašīna ar 120 pasažieru vietām, kurai kopš 80-tajiem, kad palaida ekspluatāciju, ir bijuši tikai 7 aksidenti, no kuriem tikai viens – tehnikas problēmas, pārējos ir pie vainas bijušas pilotu kļūdas vai citi faktori (vienā gadījumā, piemēram, aizdegusies krava).
    Tā kā nu tās versijas par aizkrauto skrejceļu vai zemas kval. degvielu, kuras dēļ dzinēji nav varējuši attīstīt pilnu jaudu, izklausas visai ticamas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 08.09.2011. 09.19

    Konkrēto lidmašīnu bija plānots noņemt no ekspluatācijas šā gada 10. oktobrī…

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 07.09.2011. 21.40

http://ipvnews.org/ komentārs par notikušo avāriju:
“Дух смерти витает над Россией
Русское говно – самое говенное говно в мире!
«Булгария» утонула – министр транспорта на плаву! «Як-42» сверзся с небес – министр транспорта возвысился… Даже в племени Мамба-Юмбо сменили бы вождя. Но у русских свой путь. Он выстлан говном и кровью… Брести вам оным семь поколений. Пока не сойдут на нет, не исчезнут в истории, русские. Сообщество воров, убийц и дегенератов…
Мои вам соболезнования, русские убогие хорьки!”

+4
-3
Atbildēt

0

Viesturs Dzenis 07.09.2011. 21.34

Kad vienreiz krievu lidojošās miskastes tiks noņemtas no ekspluatācijas?Man liekas ka ir jāievieš
totāls aizliegums krievu aviokompānijām veikt jebkāda veida lidojumus virs citu valstu teritorijām kamēr nav modernizēta esošā flote.Tas nav normāli ka tur lidmašīnas krīt kā rudenī lapas.

+4
0
Atbildēt

1

    Andris > Viesturs Dzenis 07.09.2011. 23.56

    Ja tā būtu tikai lidmašīnu vaina. Pirms pāris gadiem nogāza labu Boingu virs Permas, ar 130 pasažieriem. Tur piloti bija šmigā, dažas minūtes pirms kritiena viens otram saka: “Sēdini mašīnu”, bet otrs atbild tieši kā Rīgas mērs Ušakovs “H..j li es sēdināšu mašīnu tavā vietā, bļ…” un tādā garā. Vēl strīdējās par to, uz kuru pusi vajag pagriezt vadības kloķi, lai mašīna pagrieztos par kreisi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.09.2011. 21.21

It kā lidmašīna nav spējusi normāli ieskrieties un sākt pacelšanos, ar spārnu aizskārusi torni un tad jau viss. Būs kārtējo reizi vai nu tehniskas problēmas vai ekipāžas kļūda. Ja nekļūdos, šogad jau kāda desmitā aviokatastrofa Krievijā. Cilvēku alkatība, kas ir cēlonis naudas neieguldīšanai drošībā, ir tiešām šokējoša. Nesen vēl Bulgārija. Patiešām šoks.

+1
0
Atbildēt

1

    Andris > disassociative 07.09.2011. 23.49

    Premjera vietnieks Sergejs Ivanovs augustā teicā, ka līdz 11. augustam Krievijā šogad bija notikušas jau 13 aviokatastrofas ar cilvēku upuriem. Augustā otrā pusē nokrita vēl An-2, MIG-31, varbūt vēl kāds helikopters, un tagad YAK-42. Tātad, šī bija jau 16. vai 17. katastrofa šogad. Ja to eksrapolēt līdz gada beigām, varētu notikt vēl apmēram 5-6. Jau nu vienīgi ziemā mazāk lido.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 07.09.2011. 20.44

Šoks. Visdziļākā līdzjūtība bojāgājušo tuviniekiem, visiem, kam šī traģēdija atņēmusi mīļos cilvēkus.

No ziņām pagaidām grūti skaidri saprast katastrofas cēloni, bet citas nesenas traģēdijas RU, kurās vainojama totāla vienaldzība pret drošības noteikumiem un līdz ar to cilvēku dzīvībām, ir stindzinošas.

+12
-2
Atbildēt

4

    Edgars Sējējs > Māris Diņģelis 07.09.2011. 21.57

    Iespējamo un ticamu cēloni tiko skaidroja Eho maskvi-RTVi . Runāja Jaroslavļas vietējais deputāts:
    1)Jaroslavļas lidosta ir maziņa;
    2)tieši šobrīd tur sarodas visādi biezi viesi(rīt ieradīsies arī Medvedevs)uz kaut kādu “pasaules”politikas forumu.
    3)kad biezais atlido ar savu biezo lidmašīnu,tā aizņem daudz vietas.Kad salido vairāki biezie – tie aizņem ļooooti daudz vietas;
    4)ne visai glaunās sportistu lidmašīnas izlidošana iepr.minēto apstākļu dēļ ļoti steidzināta;
    5)tiešā tekstā tika pateikts, ka aizkrāmētās lidostas dēļ lidmašīnai nav pieticis vietas kārtīgam ieskrējienam.

    Tas viss kopā=rezultāts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Māris Diņģelis 07.09.2011. 23.00

    Nellija Ločmele
    Paldies Jums Nellij ka izgriezat un nonjemat no trases sarkano partizani kursh sheit njirgajas par cilveku nelaimem.
    shim atsaldenim butu piemerojams bans ar filtru uz vinja IP un nickname vismaz uz 2 meneshiem, citadi – neko verta nebus demokratija kas nespes sevi aizsargat.
    pirms gadiem pieciem Delfi banoja par atkartoti iekopetu komentaru, un pareizi darija jo tas publiku disciplineja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    agnesedzirne > Māris Diņģelis 07.09.2011. 23.44

    Līdzjūtība tuviniekiem, tiešām ļoti, ļoti žēl.
    Varbūt nevietā, bet man arī domas par to totālo bezatbildību mūsu austrumu kaimiņos. Nu nevar būt nejaušības tik regulāras avio un citas katastrofas.
    Jautājums ir, uz kuru pusi mēs pagriezīsimies – tomēr uz rietumiem ar visām viņu problēmām vai uz austrumiem? Bezatbildība, nolaidība, “gan jau kaut kā” attieksme.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Māris Diņģelis 08.09.2011. 01.04

    Krievu valodā šim “gan jau kaut kā” ir īss un kodolīgs vārdiņš – “авось”.

    Un, lai gan mirklis skumjš, tomēr atkal gribas pajautāt visiem SC faniem – vai uz turieni jūs gribat?
    Tikai mēnesi un dažas dienas atpakaļ nogrima “Bulgārija”…

    Pats regulāri lasu Krievijas saitus – informētībai. Tad nu viņi paši tur gānās, ka “verhuškai” cilvēki ir tikai “rashodnij material”…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 07.09.2011. 19.39

Karels Rahuneks, Pavols Demitra, Stefans Līvs, Jan Marek, Ruslans Salejs, Kaža, Jozefs Vasičeks..šie ir pasaules klases spēlētāji.. un pārējie puiši….. šoks!!!!..es raudu

Список погибших:

Лив С. вратарь 21.12.1980 Швеция

Траханов П. защитник 21.03.1978 Россия

Рахунек К. защитник 27.08.1979 Чехия

Собченко Д. форвард 13.04.1991 Россия

Марек Я. форвард 31.12.1979 Чехия

Ткаченко И. форвард 09.11.1979 Россия

Васюнов А. форвард 22.04.1988 Россия

Дитрих Р. защитник 25.07.1986 Германия

Чурилов Г. форвард 05.05.1987 Россия

Клюкин Н. форвард 10.11.1989 Россия

Салей Р. защитник 02.11.1974 Беларусь

Калянин А. форвард 24.09.1987 Россия

Остапчук С. форвард 19.03.1990 Россия

Вьюхин А. вратарь 09.01.1973 Россия

Скрастиньш К. защитник 09.07.1974 Латвия

Демитра П. форвард 29.11.1974 Словакия

Баландин М. защитник 27.07.1980 Россия

Аникеенко В. защитник 02.01.1987 Россия

Вашичек Й. форвард 12.09.1980 Чехия

Ярчук А. форвард 03.05.1990 Россия

Калимулин М. защитник 20.08.1988 Россия

Романовский А. форвард 08.06.1987 Россия

Урычев Ю. защитник 03.04.1991 Россия

Кирюхин А. форвард 04.08.1987 Россия

Ердаков Д. форвард 04.06.1989 Россия

Маккриммон Б. тренер 29.03.1959

+3
-1
Atbildēt

0

Viesturs Bulāns 07.09.2011. 19.17

Сука, модернизация страны… Целый стадион плачет в Уфе на матче. Целый стадион мужчин. А эти мужчины плачат редко.

+6
-2
Atbildēt

0

Mairita Blūma 07.09.2011. 19.16

Žēl Kažas. Viņš bij dzīva Latvijas hokeja leģenda.

+4
0
Atbildēt

0

Oslejs 07.09.2011. 17.33

:( Vienīgie izdzīvojušie esot lidmašīnas borta inženieris Aleksandrs Sizovs un uzbrucējs Aleksandrs Gaļimovs, kuri smagā stāvoklī nogādāti slimnīcā.

0
0
Atbildēt

2

    Gaisma; Enģelis > Oslejs 07.09.2011. 18.05

    Ir traki :( Gaļimovs ar 80% apdegumiem diez vai būs dzīvotājs.. Kā bijušais apdegumu centra pacients varu teikt, ka šādas traumas nav savietojamas ar dzīvību( Ja nu vienīgi milzu veiksme plus neticama plaušu apdegumu neesamība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Oslejs > Oslejs 07.09.2011. 18.37

    “…Iespējams, slimnīcā tiks nogādāts vēl viens cietušais,” sacījis galvenais ārsts.
    Ak, Dievs, tik ļoti gribas ticēt brīnumam!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 07.09.2011. 17.09

Līdzjūtība visiem hokeja faniem, hokejistu tuviniekiem un draugiem! Joprojām ceru, ka Kaža ir starp izdzīvojušajiem..

+9
0
Atbildēt

0

anita_meistere 07.09.2011. 17.08

sovsport.ru ziņo (pēdējāis ieraksts) ka 2 cilvēki ir nogādāti kristiskā stavoklī slimnīcā, kuri tieši, nav zināms. lidmašina bija parkrauta, un iepriekš ziņoto 37 vietā, izrādījā ka lidoja vismaz 46. lidmašina nespeja uzņemt peitikamu augstumu, un ietriecās lidosta sakaru tornī (forša lidosta)!
http://www.sovsport.ru/news/text-item/479241#beginOfAList

kopš sovietyu izjukšanas pagāja 20 gadi. no tā mirkļa krievijā lidmašinām atļauj pacelties ja to var piešķilt. pienācis laiks, kad tas dzelzis vairs nespēj turēt šo te visaptverošo nolaidību. katru nedēlu jauna ziņa par jaunu katastrofu, …ļotenes, kosmosa kuģi, prāmji..vilcieni. un krievu mediju komentāros viss šis te nonstopā apspriež, un cilvēku pacietībai pienāk gals.

+11
-1
Atbildēt

0

Andris 07.09.2011. 17.03

Ar Dinamo tas arī var notikt, viņi sezonas laikā ļoti daudz lido pa Krieviju.

+6
-7
Atbildēt

2

    anita_meistere > Andris 07.09.2011. 17.13

    joki protams nevietā, bet tagad varbūt kāds novērtēs airbaltic priekšrocības pret visiem tiem vecajiem krievu šrotiem un pilotiem.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 07.09.2011. 17.35

    Es nejokoju, kur ir joka pazīmes???
    Lūk vēl tendences apraksts no RUS premjerministra vietnieka S. Ivanova:
    http://news.mail.ru/politics/6638020/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Tatjana Vitze 07.09.2011. 17.01

nespēju aptvert… vienkārši nespēju…

+6
0
Atbildēt

0

oktaavs 07.09.2011. 17.00

Krievija – matrjoška, častuška un krītošās lidmašīnas gandrīz katru mēnesi ?
Bardaks nekad nebeigsies, kaut vai tāpēc, ka tas turpinās jau vairākus gadsimtus.
Protams – līdzjūtība, bet vai tas kaut ko mainīs ?

+7
-4
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 07.09.2011. 16.56

Pēc gadījuma ar kuģi “Bulgārija” šis vairs neizbrīna … nežēlīgi skumji …

+11
-2
Atbildēt

0

LAURIS 07.09.2011. 16.52

INTERFAX: There were players from Sweden, Poland, Ukraine, the Czech Republic, Germany, Belarus, Latvia […] on the team aboard the plane

+1
0
Atbildēt

0

Kārlis Dūmiņš 07.09.2011. 16.51

Tikko no pavisam svaigām Euronews ziņām: “A passenger plane has crashed on take-off near the Russian city of Yaroslavl. Security sources say 34 people killed and 3 survivors.”

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam