“Vienotības” vadību pagaidām uzticēs Āboltiņai

59

Komentāri (59)

lindamarisfam 06.08.2011. 19.15

Labojums: ekonomikas teorijas

0
0
Atbildēt

0

lindamarisfam 06.08.2011. 17.41

@a_kirsteins

Runājot par ideoloģiju, Jums tomēr nekaitētu konkretizēt savējo, jo pēc Jūsu izteikumiem rodas ļoti pretrunīgs iespaids.

Piemēram:
1) Kādi ir kritēriji, lai valsts paturētu savā īpašumā vienus uzņēmumus, bet privatizētu citus?
2) Ja ZRP paziņojums par PVN ir pašnāvniecisks, tad tas ir slikts no iedoloģiskā vai komformistiski-populistiskā viedokļa?

Rodas iespaids, ka Jūs esat tāda kā “nacionālā kapitālisma” piekritējs. Bet šai kustībai vienreiz tomēr vajadzētu saņemties un kaut kā apkopot un sistematizēt savus postulātus. Citādi tāda vāvuļošana par “sososītiem” un “nacionālajiem uzņēmējiem” vien sanāk. Un vāvuļošana nav ideoloģija.

P.S. Pie viena beidzot vajadzētu nodefinēt, kas ir “pedofilais kapitālisms” – no ekonomiskās teorijas viedokļa.

+3
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 06.08.2011. 15.05

to lno
Nu par sertifikātiem, kuru rezultātā lielākā daļa Latvijas mantas nonāca čekistu, komuņagu, bandītu un nelegāko imigrantu(lasi:krievs) rokās, pat pārstrādājot biogāzē visus LC biedrus un viņu tuviniekus, netiktu atmaksāts pat 1% Latvijai nodarītā posta.

+1
0
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 14.57

Nu gan Kiršteins melo ne sliktāk, kā Lembergs, vai arī ar atmiņu kaut kas nav kārtībā.

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.08.2011. 14.53

..Interesanti, kas vairāk trūkst Āboltiņai …
_________________________________________________

Vai vēl vienkāršāk- Āboltiņa ir tikai”ābols upē” un kā straume nes…

+2
0
Atbildēt

0

dro 06.08.2011. 14.05

Lielāko daļu nopirka/prihvatizēja par sertifikātiem, Kiršteina kungs:)

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.08.2011. 14.03

Tiesiskums…

Oligarhi….

Godīga politika….

Lembergs….
____________________________
Varētu sanākt,ka pēc 17. septembra(zīmīgs datums) tas viss izklausīsies tikpat nozīmīgi kā 1940. gada olimpiskās spēles Helsinkos…

Visi stāvēs rindā uz baznīcslāvu valodas kursiem.

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323429:ar-valsts-galva-nespj-runt-skaidru-valodu-par-okupciju-&Itemid=93

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323264:gatava-koalcijai-ar-lpctvl-nr-2r&Itemid=93

0
0
Atbildēt

1

    dro > ilmisimo 06.08.2011. 14.34

    lama. Paldies par saitēm. Interesanti, kas vairāk trūkst Āboltiņai – prāts vai pašcieņa? Iespējams abi, toties kāda maniakāla kāre pēc amatiem:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 06.08.2011. 14.00

Vai nav simptomātiska ilggadēja politiķa un dažādu partiju biedra A. Kiršteina retorika? Partijas un viņu pārstāvji valdības koalīcijā nevis vada valsti, pieņem uz valsts attīstību vērstus likumus un lēmumus, bet – vai nu stutē viena otru, vai nu apkaro. Ekonomiskus lēmumus, kā gadījumā ar kuģniecību tiem šķiet absolūti normāli atdot par sviestmaizi savējam (sponsoram?), ka tikai to par daudz lielāku naudu nenopērk kāds ārzemju naudasmaiss (Kirsteina aizstāvja d_jirgena motivācija). Nu un kas, ka valsts kasei aiziet garām lieli naudas līdzekļi! Itkā tur naudas trūktu, ko izsaimniekot!
Kurā brīdī spēlējot “kariņu” un bīdot lietas, jūs aizmirsāt par valsti? 5., 6., 7. saeimā, kad?

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 06.08.2011. 13.53

Vienotības” vadību pagaidām uzticēs Āboltiņai
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=
Pagaidu vadība?

Āboltiņa mūsu Kerenskis?

Un kas būs mūsu Ļeņins?

0
0
Atbildēt

1

    dro > ilmisimo 06.08.2011. 14.03

    lama. Ļeņins būs Kampars, lai sagatavotu ceļu Staļinam:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 06.08.2011. 13.05

Ino
Tev labāk patiktu, ja kuģniecību noprivatizētu kāds ārzemju naudasmaiss?
TB darbojās konsekventi arī nacionālo (vietējo) buržuju interesēs…

Bet Kiršteinā ieklausīties der. Nekas nav tik praktisks kā laba teorija un nekas tā neatmaksājas, kā ideoloģiska konsekvence.
TP tieši tādēļ nogrima, ka no nacionāli- konservatīvas partijas pārtapa par “ķīseļa partiju”, par korķi visiem caurumiem. :))

0
-5
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 12.22

Tikai nevajag demagoģiju.
Kaplot Lembergam – nozīmē būt ZZS un balsot pēc Lemberga norādījumiem.
V ir atsevišķa partija, un, apstākļu spiesta, ar ZZS sadarbojas.
Kas attiecas uz SC – V nevarēja ar to sadarboties, jo ar to pilnā sparā sadarbojas ZZS, tā ka, pēc tavas analoģijas, varētu teikt, ka taisni ZZS kalpoja SC, vai SC kalpoja ZZS, katrā ziņā, tie bija daudz tuivāki partneri, nekā V ar ZZS vai SC, visi svarīgākie balsojumi, kur SC un ZZS balso saskaņoti, to pierāda.

+6
-1
Atbildēt

0

dro 06.08.2011. 11.46

dzeris49. Te nu vienreiz varu Tevi 100% piekrist. LK pilnīga nozagšana bija pēdējais piliens, lai LC, TP un TB/LNNK uz visiem laikiem izsvītrotu no atbalstamo partiju saraksta.

+7
-1
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 11.40

Nez kāpēc Kiršteins neprotestēja, kad Latvijas kuģniecība un vēl daudzi pelnoši uzņēmumi nokļuva Lemberga, Šķēles, u.c. rokās, pie kam Kuģniecības atdošanā Lembergam ,faktiski par sviestmaizi, izšķirošo lomu nospēlēja taisni “patrioti” – TBLNNK, un ne tikai kuģniecības vien.
Un tad valsts nebija tādos parādos un naudas grūtībās.

+6
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 06.08.2011. 10.59

“Vai kādam būtu vajadzīga Dombrovska valdība, ja to nestutētu gan 9.saeimā, gan tagad ZZS?”
:)))))))))))))
Kur būtu šodien Latvija ar Dombrovska valdību, ja to gan 9.saeimā, gan tagad nebremzētu un neliktu sprunguļus riteņos ZZS?
Atļaušos apgalvot, ka gan situācija valstī būtu stabilāka, gan 10.saeima nebūtu atlaista.

+4
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 06.08.2011. 10.55

var būt ka tā
Par tiem grādiem tiešām smieklīgi iznāca.

+1
0
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 07.54

“…un vēl ZZS (lauki un zemnieki)”.
———————————-
pārsmejos, drīzāk, lauku un zemnieku iznīcīnātāji.
Pareizāk būtu teikt – “… un vēl ZZS(Lembergs un tikai Lembergs).”
Kiršteins kalpoja Lembergam, Brigmanim, un pārējiem bijušajiem komunistiem, un tik ātri pārslēdzies uz kalpošanu nacionālpopulistiem, ( kuriem pat nav īstas ideoloģijas, tikai tāds savārstījums no citām ideoloģijām provincialā interpretācijā), ka, izskatās, pazaudējis orientāciju un dzīvo savās fantāzijās.

+3
-4
Atbildēt

0

mary75 06.08.2011. 07.33

http://www.diena.lv/latvija/politika/dombrovskis-vienotiba-ir-gatava-runat-ar-visam-partijam-13896726 – arī Dombrovskis gatavs veidot koalīciju ar visām partijām, neizslēdzot SC, un kurš politiķis, kuram ir kaut mazliet veselā saprāta, varētu apgalvot ko pretēju?
Viss atkarīgs no vēl. rezultātiem, un izslēgt nedrīkst neko, ja tas politiķis, protams, nav bezatbildīgs populists.

+3
-6
Atbildēt

20

    dro > mary75 06.08.2011. 09.15

    dzeris49. “Ministru prezidenta nostāja nav mainījusies – veidojot koalīciju, viss būs atkarīgs no vēlēšanu rezultātiem, taču ir iespēja runāt ar visiem politiskajiem spēkiem. Attiecībā uz Saskaņas centru ir svarīgi vienoties par valsts valodu un vēsturi,” paužot Dombrovska viedokli, teica Panke.
    __________________
    Tekstā neatrodu, ka Dombrovska uzskatos kaut kas būtu mainījies. Toties Štokenbergs pateicis, ka ar NA nekādā gadījumā. Ne Štokenbergs, ne Āboltiņa SC noteikumus nav izvirzījuši.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 09.33

    Es jau arī neteicu, ka D uzskatos kaut kas mainījies.
    Teicu tikai, ka arī viņš neizslēdz koalīciju ar SC, ka uz tiem pašiem vecajiem noteikumiem, tas jau pašsaprotami.
    Un, cik es saprotu, arī Āboltiņa un Štokenbergs gatavi tikai uz tādiem noteikumiem, vai arī es esmu ko palaidis garām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 06.08.2011. 10.05

    Dzeris49. Neesmu dzirdējis, ka Āboltiņa vai Štokenbergs būtu izvirzījuši noteikumus SC , bet NA noraidīts bez noteikumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 06.08.2011. 10.31

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 10.38

    Tiešām šādi rasistiski murgi var izraisīt kādu interesi?
    Tikpat labi var apspriest Breivika paranojalās idejas un paranojalās psihopātijas attīstību, un meklēt arī tur racionālo kodolu.
    Ne par velti tur tik milzīgi daudz Iesalnieka komentāru, redzams, ka puisītim šīs idejas tuvas, bet, atklāti to pateikt baidās, laikam, dabūjis norādījumus no saviem nedaudz gudrākiem partijas biedriem, lai lieku reizi neplāta muti.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 06.08.2011. 10.52

    Dzeri, tu mani pārprati. Es tieši norādu, kāpēc NA kāds noraida bez noteikumiem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 06.08.2011. 10.56

    betijacelmale. Vai tam kāds sakars ar manu tekstu? Esmu par slinku, lai to izlasītu. Katrā teorijā /rasu, komunistu, nacistu…/, ir kāds racionāls grauds, bet ja to absolutizē un paceļ pāri visam, tad nekas vairāk par mēmām šausmam nesanāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 06.08.2011. 10.59

    betijacelmale. Es tieši norādu, kāpēc NA kāds noraida bez noteikumiem.
    ______________________
    Tam nu es nepiekrītu. Nenoliedzu, ka NA ir kādi, kuriem nobrucis jumts,bet noteikti mazāk kā SC:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 06.08.2011. 11.10

    Paldies, lno. Gribēju zināt tavu viedokli. Aizdodos.
    P.S. Mani nošokēja arī savstarpējā sarakste. Man savu mūžu nav ienācis prātā maskēt savus izteicienus, jo tas var pievērst DP uzmanību. Tur jaunieši šos padomus dod viens otram.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 11.24

    Tad kāpēc NA nevēlas tikt no tādiem vaļā un publiski tos nosodīt?
    Taisni viņi ir tie, kas liek daudziem uzskatīt NA par radikālu organizāciju, un liek domāt, ka pārējie šo radikāļu uzskatiem, būtībā, klusībā piekrīt, tikai paši to neafišē.

    Betija – tas jau neattiecas uz tevi, uzskatīt tevi par rasisti man pat prātā neienāktu, es par tiem, kas tai portālās ganās un atbalsta šos murgus, ar kādām atrunām vai bez, tas nav svarīgi.
    Hitlera darbībā tak arī bija daudz kas pozitīvs – ekonomiku attīstīja, ceļus uzbūvēja, ko tur vēl, Staļins Krieviju industrializēja, utt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > mary75 06.08.2011. 12.18

    Džerim kā īstenam kultūrmarksistam jau gribētos gan, lai viņš noteiktu, ko citi lasa un kā ko apspriež :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 12.27

    Katrs var lasīt, ko viņš grib, un kas viņam tuvāks, tikai tiem, kas lasa un atbalsta rasistiskas teorijas, parlamentā vietas nevajadzētu būt, varētu tusēties līdzīgos portālos un apspriest līdzīgus murgus ar sev līdzīgajiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > mary75 06.08.2011. 12.27

    Ino, tev kā, ja pareizi saprotu, joprojām V atbalstītājam:

    izslēdzot kā mazticamu iespējamību, ka PS izšķirsies par V šķelšanu vēl pēc vēlēšanām, tev ir vēl palikušas ar kaut ko pamatojamas šaubas, ka V, ja tiks pie teikšanas, noteikti pieņems lēmumu veidot valdību ar Urbanoviča, Cilēviča, Rubika, SC oligarhu un pārējo jauko kompāniju?

    Noteikumi, šnoteikumi :)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > mary75 06.08.2011. 12.29

    Ā, tātad rasistiskas “teorijas” lasīt nedrīkst :) Vēl varbūt ir kādas, kuras nedrīkst? Islāma un šariāta “teorijas” drīkst? Marksistiskās drīkst?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 12.34

    Pārlasi vēlreiz, ko es uzrakstīju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 06.08.2011. 14.02

    Teikums. Neesmu vairs V, neesmu kļuvis par NA atbalstītaju. Piekrītu dzerim, ka no Iesalnieka un viņiem līdzīgiem vajadzēja atteikties. Ja jau apspriež Pērkoņkrusta idejas, tas jau norāda, ka ar galvu nav kas kārtībā. Lai pētītu vēsturi vai politiku, tad jālasa viss. Piemēram Hitlera murgiem šodien nevienu nevajadzētu uztraukt, bet,tie parāda, cik tuvredzīgi bija rietumi, un cik lielkulīgi komūnisti: Hitlers neslēpj, ka viņa galvenais ienaidnieks ir Francija, nevis PSRS. Ņem nu par labu, zinu, ka nepatiks ne V, ne NA faniem:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 06.08.2011. 14.45

    to dzeris49
    “Tiešām šādi rasistiski murgi…”

    “Rasists” par savu rasi, “nacists” savu tautu. Kā cilvēka pazīmes zaudējušie fašistu lopi nolamā tos, kuri cenšās, lai dominētu viņa dzimta, viņa ģimene?

    Vai pats saki tā: dēliņ, nelien pa priekšu, ļauj lai sev visus labumus pievāc tie: zagļu, slepkavu, alkašu un narkošu pēcnācēji? Negatīvai selekcijai būt, lai tik vairojas nezāles.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 06.08.2011. 14.56

    to dzeris49
    “Tad kāpēc NA nevēlas tikt no tādiem vaļā un publiski tos nosodīt?”

    Tiešām, kāpēc SC publiski nenoper tos zvēriska naida pārņemtos izdzimteņus, kuri piedalās 9. maija šabašā un ir iefiltrējušies SC rindās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 06.08.2011. 15.19

    to betijacelmale
    Lai atraidītu valstiskim domājošus

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > mary75 06.08.2011. 17.41

    Nē, par visu, izņemot ideju, ka Iesalnieks jāizslēdz (ka politiķim Iesalniekam nav jāatstāj tiesības uz sava personiskā viedokļa paušanu, kamēr vien viņš piekrīt atbalstīt arī no viņa viedokļa varbūt atšķirīgo programu un RĪKOTIES sasaņā ar to) nav vietas strīdam :) Ar JI esmu strīdējies salīdzinoši daudz visādos komentāros – jo tikai strīdos un viedokļu apmaiņā var rasties skaidrība un dzimt kaut kāda “patiesība”. Viņam ir viena liela priekšrocība – atklātība, godīgums un pārliecība, ka runā no sirds un tāpat vien uzskatus nemainīs un ideālus nenodos. JI ir uzticams un lojāls, bet bez trūkumiem un kļūdām nav neviens :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.08.2011. 21.00

to a_kirsteins
“un vēl ZZS (lauki un zemnieki)”

Ņemot vērā ar kādu cinismu kādreizējie LC, pēc tam TP pakalpiņi, ZZS, ir izturējušies pret laukiem un zemniekiem(saviem vēlētājiem), kaut vai cukura nozares sakarā, katram ZZS darbonim pa vienai zemnieka sūdu dakšai rumpī būtu pašā reizē, bet tie, kuri zaudējuši savus īpašumus Abrenē, varētu tiem iespraust pakaļā arī pa vienam TNT stienītim.

“Koalīciju nevar veidot pretējas ideoloģijas partijas SC un VL.”

Nekādā ziņā ne.
Ar kolaborantu pārvaldīto ZZS, SC ideoloģija gan kā divas ūdens lāses.

+6
0
Atbildēt

0

lailabidzane 05.08.2011. 20.42

.
Atspringstiet! Es tikai par grādiem un virzieniem. Neatkarīgi no ideoloģijām vai to trūkuma.

0
-4
Atbildēt

0

lailabidzane 05.08.2011. 20.28

.
Jeee! Par deviņdesmit grādiem – no R uz A! Izcili! ;))

+1
0
Atbildēt

0

lebronj2356 05.08.2011. 20.21

Nekas labs Vienotībai nespīd ar tādām Āboltiņām, Jaunupiem, Štokijiem, Pabriekiem un citiem politiskiem shēmotājiem – izniekoja savu uzvaru 10.Saeimas vēlēšanās, jaunu viņiem neviens nedos, vēl skumjāk – izskatās, ka V iet TP un vēl dažu labu ”pārpragmatiķējušos” partiju ceļu, proti, skuju taku !

+8
-4
Atbildēt

0

piziks 05.08.2011. 20.15

-> Lama

Igaunis Andruss Ansips var labi saprasties ar latvieti Valdi Dombrovski, būt labi draugi vislabākajā šī vārda nozīmē, bet Igaunijas premjers būtu negudrs valstvīrs, ja piekristu kalpot par tādas partijas kā Vienotība reklāmstabu. Atliek cerēt, ka premjers Dombrovskis nebija galvenais starp tiem nekauņām, kas Ansipu gribēja izmantot tik nožēlojami.

Igauņi kārtējo reizi pierādījuši, ka viņi saprot, kurš, ko un kā Latvijā dara, un kā pret padarīto attiekties.

Prieks par igauņu premjeru, kas labāks kaimiņš mūsējam nekā mūsējais — viņam… :)

+7
-3
Atbildēt

0

ievuliitis 05.08.2011. 18.48

Nu, jā… Cilvēkiem ar ienākumiem daudz vairāk atļauts? Arī mainīt valsts virzību pa 90 grādiem? No Rietumu uz Austrumu? Un jūs kandidēsiet NA sarakstā? Viņiem ir pieņemami jūsu uzskati? Pārsteidzoši…

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 05.08.2011. 18.47

“Vienotības” vadību pagaidām uzticēs Āboltiņai…..videosveicienus
_______________________________________
videosveicienus ar dziesmiņu -Floridas smiltīs…?

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 05.08.2011. 18.12

… ZZS (lauki un zemnieki)..
___________________________________

Kā tad-šņabis un medības.

+8
-1
Atbildēt

1

    Andris > ilmisimo 05.08.2011. 18.46

    “lauķi un zvejnieki”. Zvejnieki, kas zvejo naīvo lauķu balsis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.08.2011. 18.09

Tomēr vēl uz pus- vai ceturdaļ-slodzi paliec Hūtes pakļautībā? Kā ar mafiju reiz saistījies līdz kapa malai netiek vaļā no tām saistībām?
Omerta?

+9
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 05.08.2011. 17.46

Partijas dibināšanas pasākumu Valkā tomēr neapmeklēs Ansips
_________________________________________________________-
Tiešām – pēc Āboltiņas vakardienas sludināšanas- te jau drīzāk pieklātos mūsu pašu Urbanovišs vai Ušakovs ar visu Nīlas floti.

Āboltiņa,Štokenbergs un Jaunups-Urbanoviča ledlauži?

+10
-3
Atbildēt

1

    lebronj2356 > ilmisimo 05.08.2011. 20.22

    Ansipam laikam ar politiskiem bezmugurkaulniekiem, zem ”pragmātisma” sminķa, laikam nav pa ceļam…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.08.2011. 17.25

Pēc vakardienas “vieglprātīgajiem” Āboltiņas paziņojumiem vairāk, kā videosveicienus nav pelnījusi. Labi, ka neteica, ka igauņiem vajag Aljošu atpakaļ Tallinas centrā. Cik tur trūka!

+11
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam