Un ko tas maina? Varēs sodīt par ātruma pārkāpšanu vadot auto, par spļaušanu uz ielas, huligānismu, neatļautu amatu apvienošanu, bet joprojām saglabājas viss pārējais, tai skaitā arī iespēja neļaut veikt izmeklēšanu.
—-
Viss notiek (Zaļo un zemnieku savienības pārstāvis Andris Bērziņš ierodas uz… )-, gadījumā, ja Latvijas pilsoņi atkal izvēlēsies kādus ”meļus un zagļus” (I.Ījabs):
06.04.2011 – Aivars Lembergs un ZZS pārstāvji tiekas ar EK starptautiskajiem aizdevējiem http://www.leta.lv/foto/sources/leta/album/FBE60611-6525-4455-8CC4-A1A99E8E2DAF/
….interesanti, ko tad tankiste Grigule tādu sastrādājusi priekšvēlēšanu kampaņā, ja tas ir bijis kā viens no iemesliem viņai izslēgšanai no partijas?…
….”Kā izslēgšanas iemesli tiek minēti Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sods par nelikumībām 10.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņā, kā dēļ LZP un Zaļo un zemnieku savienībai (ZZS) tiek liegts valsts finansējums nākamās priekšvēlēšanu kampaņas izdevumu segšanai – 95 015 lati”….
…izskatās, ka sākusies neliela panika…bet vēlēšanu rezultāts būs atkarīgs tikai no mums – vēlētājiem, jā, arī politiķiem…nevajag uzputot sevi un citus un runāt ar nolemtības pieskaņu par SC uzvaru vēlēšanās…tā kā nedaudz uz neloģiku velk – vai kāds domā, ka tagad, tā saucamo latvisko partiju vēlētājs, pēkšņi metīsies balsot par SC?…vai SC ir iespējas palielināt savu elektorātu?…var, bet nedaudz, ja zem SC spārna paņems osipoviešus un lindermanus…SC nav viendabīgs veidojums – tajā ir 4-5 partijas un krievu vēlētājam ir pilnīgi vienalga par ko balsot – galvenais – par “mūsējiem”…
…turpretī kašķīgajam latvietim katram vajag savu partiju!…vai kādai no latviešu partijām ir tik lielas pretrunas programmās, nostādnēs vai valsts attīstības virzienā? – nav!…ir tikai sacensība, kurš būs “īstenākais latvietis”…no pagājušās vēlēšanās startējušām 13 partijām Saeimā iekļuva 5, bet pārējo balsis aizgāja nebūtībā!…paskatieties vēlēšanu rezultātu aprēķināšanu – “Deputātu vietu sadalē nepiedalās tie viena nosaukuma kandidātu saraksti, kuri kopā pa visu Latviju saņēmuši mazāk par pieciem procentiem no nodoto balsu kopskaita, neatkarīgi no tā, vai šā nosaukuma kandidātu saraksti bija izvirzīti vienā vai vairākos vēlēšanu apgabalos.” http://web.cvk.lv/pub/public/29648.html
…atkal sākam skaldīt matus, kurš ar ko kopā varēs strādāt, kurš nevarēs un zaudēsim balsis, jo būsim sadalījušies niecībās/sīkpartijās…
…vai Zatleram vajadzētu veidot savu partiju? – nē! viņam ir jāpievienojās Vienotībai un tas izlīdzinās spēku samēru arī Vienotības iekšienē….nepatīk kāds deputāts – svītrojiet, bet lieciet plusu sev tīkamajam kandidātam, pievērsiet uzmanību,kā šie +/- nosaka deputātu kandidātu vietu ievēlēšanas gadījumā…
…nepatīk Vienotība, balsojiet par VL/TB/LLNK…un skaidrojiet cilvēkiem, kāpēc nevajag balsot par sarkanzaļajiem zemniekiem…PLL nomirs dabīgā nāvē…
…tad ir reālas izredzes, ka nākošajā Saeimā iekļūst 3 politiskās partijas vai to apvienības…un spēku samērs vairs SC nedos ne mazāko pamatu cerēt uz strādāšanu valdībā…
…ir vēl kāda nianse par ko jau agrāk teicu – vēlēšanu apgabali un “lokomotīves”…tāpēc arī Zatleram nevajadzētu sasteigt ar jaunas partijas veidošanu, jo nodrošināt kvalitatīvu deputātu kandidātu sarakstus visos vēlēšanu apgabalos būs pagrūti….populisti un kažoku apmetēji viņam nebūt…un arī mums – nav vajadzīgi…
zanE… …izskatās, ka sākusies neliela panika…bet vēlēšanu rezultāts būs atkarīgs tikai no mums – vēlētājiem, jā, arī politiķiem…nevajag uzputot sevi un citus un runāt ar nolemtības pieskaņu par SC uzvaru vēlēšanās…tā kā nedaudz uz neloģiku velk – vai kāds domā, ka tagad, tā saucamo latvisko partiju vēlētājs, pēkšņi metīsies balsot par SC?.
____________________
Tieši tā! To es diendienā skandēju pirms 10. saeimas vēlēšanām. Es tikai gribu atklātību, nevis baidīt ar austrumiem, bet pēc vēlēšanām mesties SC apkampienos.
…lno…tad nāksies ņemt pildspalvu un svītrot lakstīgalas, kuras krāšņi izpaudīsies jau līdz vēlēšanām…
…un uzmanīgi lasīt arī pieejamo informāciju…šodien “Telegraf” jau sabiedrību tracina, uzdodot vēlamo par esošo…
Nav nekādas panikas, tikai vēlētos, lai Štokenbergs spētu pamatot ar ko tad SC atšķiras no ZZS, jeb, pareizāk sakot, ir panika, bet tikai tādēļ, ka Vienotībā ir ietekmīgi spēki, kuri vēlas bez redzama pamatojuma koalīcijā ievilkt SC, tādējādi pamatos mainot LR politisko klimatu.
Pati Vienotība šobrīd ir tā, kura nevajadzīgi šķeļ savu elektorātu.
.
“…vai Zatleram vajadzētu veidot savu partiju? – nē! viņam ir jāpievienojās Vienotībai un tas izlīdzinās spēku samēru arī Vienotības iekšienē…”, tā zanE.
Pareizi! Pilnīgi pareizi! Tā tas ir – Vienotības iekšienē ir lielas ziepes. Ļoooti lielas! Un, ja Zatlers nebūs tajā iekšienē, bet izveidos alternatīvu piedāvājumu, tad Vienotība būs pakaļā (atvainojos!). Dziļā pakaļā (vēlreiz atvainojos!)!
Tad ne jau 33, bet arī 13 barotavas var nesavākt. Un ko tad? KO TAD?
——
Ar budžeta cirpšanu un griešanu, jeb konsolidāciju V ir tā sašķēlusi sabiedrību, ka tagad likumsakarīgi par galvenajiem griezējiem jāpalaiž ”sliktie puiši” (E.Lūkass). Svarīgi ir nodrošināt šova/balagāna turpināšanos, lai arī turpmāk aptuveni 2% pilsoņu (politisko partiju biedru skaits) varētu vadīt pretim ” gaišajai” nākotnei visus pārējos. Nevienu reālu problēmu, kas samilzusi pēdējos divdesmit gados (depopulācija,emigrācija, bezdarbs, nabadzība,parādi, korupcija)- ne 10-ā, ne 11-ā Saeima nespēs būtiski mazināt. Tā kā – priecājieties, pilsonīši, par skaisto vasariņu un nebeidzamo demokrātijas šovu!
…riņķī apkārt…negribētu Tev piekrist!…lai, cik peļama būtu Vienotība par paveikto vai nepaveikto…tās vēlētājs tāpēc nepārmetīsies uz SC vai ZZS…daļa aizies uz nacionālo apvienību, bet arī tas nav nekas ārkārtējs…par Vienotību balsoja cilvēki, kuru spriestspēja tomēr ir nedaudz augstāka par vidējo latvieti un šobrīd apšaubīt viņu prāta spējas – tā kā nebūtu pamata…
edge_indran ——Tu jau sāc palikt komisks cenšoties savā apmātībā visas bēdas un nelaimes saskatīt tikai demokrātijā. Šis taču ir Tavs koments, kur Tu salaid vienā putrā LR, ar LPSR?:
Kāda sistēma tika izveidota Latvijā pēc 1991.g.21.augusta? Varbūt tāda parādība ‘oligarhi’ Latvijā bij’ vērojama arī laika posmā no 1918.g. līdz 1990.gadam – jebšu tas ir pēdējo lielo pārmaiņu fenomens, demokrātijas un kapitālisma ieviešanas negaidīts rezultāts/blaknes?
Ja Tu neredzi atšķirību starp LR un LPSR, tad, kā Tu spēj runāt par to, kas ir demokrātija? :)
.
Tā nu tas ir, zanE! Ir jāvēro, ir! Citādi tie simts sarīko tādus lēmumu un puslēmumu karuseļus un kūleņus, ka nevērojot nezini, no kuras puses atkal būs sūdi (atkal atvainojos!).
Bet savās žēlabās par ziepēm (katram gadījumam atvainojos!) tās apVienotības iekšpusē Tu neesi vientuļa. Ja palasām ar atvērtām acīm, Ozoliņu Aivars savā artiķelī “1:1 oligarhu labā” arī par to pašu, tikai tā diplomātiskāk. Bet Tu jau no sirds, un ar patiesām jūtām – ja tur nav tas samērs, tad jāmauj (drusku atvainojos!) no visa spēka! Jo, ja tas nepārvēlētais nepratīsies, tad var sanākt šķidro ziepju un mēslu(par šo tak atvainoties nevajadzētu?) maisījums ar stipri eksplozīvām īpašībām, vai ne, zanE?
…edge_indran….”Ar budžeta cirpšanu un griešanu, jeb konsolidāciju V ir tā sašķēlusi sabiedrību…”
….kāpēc ir pieņemti lēmumi, kas it kā šķeļ sabiedrību?…kur ir tā sakne – neredzi?…vai vēl kādam nav skaidrs kura ir patiesā koalīcija Saeimā?…ZZS,SC, PLL ļoti izdevīgi ar pirkstu rādīt uz Vienotību par nepopulāriem lēmumiem un griešanām, par bezdarbu un likumu nepieņemšanu…viņiem Vienotība ir peramais zēns, grēkāzis – aiz kura muguras paslēpties…vai esot citai koalīcijai šī griešana un konsolidācija nebūtu vajadzīga?…visi izraktu savas 3-litru burkas un valstī iestātos laimība?…nē!!!…
…pārsteidz saprātīgo ļaužu gaušanās par neizbēgamo likteni…beidziet ņerkstēt un sāciet domāt!…
.zanE …tās *Vienotības) vēlētājs tāpēc nepārmetīsies uz SC vai ZZS…daļa aizies uz nacionālo apvienību, bet arī tas nav nekas ārkārtējs…+++ Vienotības grābeklis, uz kur tā taisās kāpt, ir SC.
—-
”Faktu atzīšana ir gudrības sākums”.
Ne jau kāda V,ZZS,SC u.c. partija to šķelšanu sāka 1990-os gados – runa ir objektīviem procesiem. Tāpēc jau NEAĢITĒJU ne ‘pret’ , ne ‘par’ (ar to lai pr-isti nodarbojās), bet aicini priecāties un baudīt šodienas demokrātijas labumus.
Pārdomām par procesiem un problēmu cēloņiem var noderēt:
Latvija 1990—2008 (Diena.04.10.2008.)
Tālis Tisenkopfs, LU socioloģijas profesors:Kas raksturo gadus kopš Latvijas neatkarības atgūšanas? http://www.diena.lv/izklaide/latvija-1990-2008-629924
.
Nepārvēlētajam, zanE, ir jāveido jauna partija. Zinu, zinu – partiju mums jau tā pāri par mēru. Bet tāda nu šoreiz ir elementāra loģika – jauna jāveido. Nevar atšķaidīt varonīgo lēmumu Nr.2 ar piesliešanos neizlēmīgajiem un nu jau stipri apķēzījušamies apVienotības figurantiem. Tā nu tas ir.
Bet nepārvēlētā paziņojums par jaunas partijas nodibināšanu būs kapu zvans. Kapu zvans apVienotībai. Bet to jau Tu saproti. Labi saproti, vai ne, zanE?
——Rinķī apkārt
– ‘Kas jau redzīgs, tas saredzēs’ jeb, kas pats piedalījies dziesmotajā revolūcijā, tas piekritīs Tālavam Jundzim par šodienas politisko problēmu risinājumu:
”(..)Pēc laba piemēra mums nav tālu jāmeklē – 1990. gada marta AP vēlēšanas, kas Latvijā notika pēc padomju mažoritārās sistēmas, bet tomēr uzlabotā, demokrātiskā veidā. Man šķiet, toreiz iznākums parādīja šīs sistēmas efektivitāti”
(‘Lai vēsture par viņiem uzzinātu’,16.04.2010.Latvijas Avīze.)
…Sunc…nāksies vien izvēlēties!…neticu,ka Tev par abām minētajām partijām cerīgas un daudzsološākas varētu šķist SC, ZZS vai PLL…ne-ti-cu!…:))
…P.S. …kas Tev nepatīk?….programmas?…cilvēki?…krāsas?…vai virziens?…:))
Ja runājam par VL, tad tie laiki, kad biju die hard nacionālists, ir garām. Vienotība savukārt ir parādījusi, ka no vienotības tur nav ne smakas, un grēkojušas ir visas iesaistītās partijas. Āboltiņa ar saviem izteikumiem, Štokijs ar VL uzmešanu, PS ar “krievi nāk” un SC atšūšanu, Kristovskis, Kampars, Mūrniece, šīs valdības absolūtā impotence, etc. Vārdu sakot, pārāk liels bardaks.
Lūk ko es rakstīju pirms nedēļas:
Pievienoja viedokli pie raksta Pārsteidzīgā demokrātija 31.may 09:49
Dzeri,”Žēl, ka pie reizes referendumā nevarētu uzdod jautājumu par dep. imunitātes atcelšanu.”
Kas traucē sākt vākt parakstus? Nepaspēsim uz referendumu, varam paspēt uz vēlēšanām. Tas pat labāk. Krievus mobilizēs Lindemans, domājošos – deputātu imunitātes atcelšanas referendums. Sanāks augstāks procents vēlēšanās piedalījušos.
Vienotība! U-u! Neguliet! Kāds cits aizskries priekšā.
Izskatās, viņi turpina gulēt un pamodīsies tikai tad, kad būs nelielā skaitā opozīcija.
Pagaidām nav skaidrs ne virziena vektors, ne līderis, ne programma, ne iespējamie koalīcijas varianti, viena izplūdusi želeja.
PR kampaņu, acīmredezot, atkal organizes Jaunups, vāks!
Kaut esmu Vienotības atbalstītājs,par to gulēšanu un mošanos man diemžēl nākas tev piekrist !
Un būs ļoti žēl ja šo svarīgo ieteikumu pārņems dažādu sugu radikāļi,tādā veidā nodeldējot šo problēmu pēc būtības !
Kaut es jau PS,JL un SCP to jau ieteicu !
Paldies Betijacelmalei par šo ieteikumu !!! (žēl ka kāds manu + betijacelmalei nodzēsa ar savu – )
Un aicinu arī pārējos Vienotības atbalstītājus par šo jautājumu zvanīt un rakstīt viņiem ! :)
Laikam visi spēki iztērējās savstarpējos kariņos – kam tad būs tās nedalāmās tiesības uz taisnību pēdējā instancē.
Un vēl – jau sen kādreiz rakstīju – mums nav jāsaceņšas ar lekuļiem un intriganiem viņu teritorijā. Jo gan Jaunupa, gan Āboltiņas intrigas pret Lemberga, Brigmaņa un līdzīgo mimikrijas spējām un arsenālu ir bērnu šļupsti. Jau nemaz nerunājot par to, ka tas ir nepieņemami godīgas politikas sludinātājiem.
doma kaut ko pierakstīt klāt pie saeimas atlaišanas jautājuma ir ļoti vilinoša, taču tas nav izdarāms tāpēc, ka refendumu procedūrām ir stingri noteikta kārtība gan uzsākšanā, gan iznākuma vērtēšanā.
kādēļ SCP ir tik nesamērīgi liela ietekmē Vienotībā
_________________________
Manuprāt tikai tādēļ, ka viņi pauž daudzu V politiķu uzskatus, kuri negrib to atzīt publiski, jo baidās zaudēt vietu saeimā.
Vēlreiz skaidroju, Zaglis Zaglim Sargs partija nemaz i netaisījās Bērziņu vēlēt. Viņiem (un arī citiem) bija sagatavots un saskaņots scenārijs tikai tālākajām vēlēšanu kārtām, kas tika eleganti izjaukts ar Zatlera manevru. Bērziņš bija gatavojies tikai izbāzeņa/putnu baidītāja lomai, bet nu būs spiests savu izbāzeņa krustu nest vismaz līdz rudens vēlēšanām. Par to liecina viņa absolūtā nespēja izspiest kaut vienu konceptuālu lozungu un absolūti tukšās “intervijas”. Ja Zatleram savulaik “zoodārza direktoru padome” vismaz kaut ko bija uzskicējusi, tad šitam izbāzenim neviens pat nepapūlējās kaut vai kādu špargalku sagatavot. Es teiktu, ka pat cilvēks dodoties uz darba interviju apkopēja amatam, sagatavojas vairāk nekā šitais “banku speciālists” kandidējot uz prezidenta amatu. Lai gan – par Lemburģijas prezidentu – pietiek ar vienkāršu iecelšanu/nozīmēšanu amatā. Kompartijas manieres..
neasaprotu , kaa var balsot par šo sarkano komunistu partiju , varbuut tagad vismaz daļa pamodiisies , visaas bildees Lembe pa vidu , kauns pa visu ģiimi , cietumnieks deputaatu viduu , mums taa pieņemts , arii Lavents groziijaas starp prominentaam personaam
Labāk būtu noņēmusi atbildību kriminālatbildībai!Protams būtu normāli,ja lai uzsāktu kriminālvajāšanu pret deputatu,būtu vajadzīga AT priekšēdētāja un generālprokurora atļauja,tādā veidā izslēgtu “izrēķināšanos”,bet tajā pašā laikā ir vajadzīga lielāka neatkarība no politiķiem šajām institūcijām !Es nesaprotu kāpēc prokurori un tiesneši paši neapstiprina generālprokuroru un AT Tiesas priekšēdētāju ko varētu virzīt valsts prezidents(vēlams būtu tautas prezidents)
…ZZS neesot bijusi pret Šlesera izdošanu, lai arī virkne deputātu balsoja pret, bet pārējie atturējās, kas nozīmē, ka arī neatbalstīja. “Tā vienkārši sanāca…” +++ sanāca tēdēļ, ka ZZS deputāti aiz ieraduma nobalsoja ” pret” savu koalīcijas partneru viedoklim :)
ZZS tik viegli vairs neatmazgāsies to svārstīgo vēlētāju acīs, kuri balansē savā izvēlē starp ZZS un Vienotību. Mani vairāk interesē Štokenberga un arī Āboltiņas pēdējie paziņojumi par Vienotības turpmāko attieksmi pret poltiskiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupāciju. Štokenbergs pat izteica viedokli, ka tiem politiķiem, kuri nevēlas šī uc iemeslu dēļ sadarboties ar SC, būs jāatvadās no Vienotības, tā tad arī Dombrovskim, nemaz nerunājot par PS :))
Ar vien biežāk gribas uzdot sev jautājumu, kas ir Aboltiņa un Štokijs, Pabriks Vienotībā, kas ir tie spēki, kuri aiz šiem politiķiem stāv, kādēļ SCP ir tik nesamērīgi liela ietekmē Vienotībā, vai tiešām visi Vienotības politiķi nobalsoja par Zatleru, vai var arī turpmāk uzticēties Vienotībai, utt ?
rinķī apkārt _..gribas uzdot sev jautājumu, kas ir Aboltiņa un Štokijs, Pabriks Vienotībā.._
~~~
vai ir kadi priekshlikumi, ierosinajumi, vai ir varianti?
es vakar par sho temu neveiksmigi meghinaju izraisit sarunu, nebiju nevienam interesanta, tas notika sheit: http://www.ir.lv/2011/6/3/berzins-es-to-nedarisu/viedokli/2
lietas var attistities 3 veidos:
1. Zatlers var nodibinat savu partiju reghistrejot to lidz 8. augustam.
2. Zatlers var vadit sabiedrisku organizaciju.
3. Zatlers var rakstit iesniegumu Aboltinjai un ar domubiedru grupu iekljauties Vienotiba.
man liekas ka nopietni izsverti risinajumi ar visiem plus un minus varetu ari Zatlera komandu intereset.
Man Vienotibai ir tikai viens ierosinājums – apvienības līderiem vajadzētu pārstāt mani audzināt par tēmu, ka ir un, kas nav pareizi Latvijas politikā un pēc iespējas ātrāk sākt formulēt visas savas apvienības, vai partijas politisko platformu, lai šajās vēlēšanās neiznāk tā, kā pēdējās, kad šī apvienība mani vnk apveda ap stūri.
riņķī apkārt. Es arī gaidu skaidru valodu. Āboltiņa spēj vienā dienā pasniegt 2 savstarpēji izslēdzošus viedokļus, bet Dombrovskis parasti no skaidras atbildes izvairās.
vinjiem ir daudz lietas par kuram apakshas nedrikst runat jo augshas labi zina ko dara, – vajag atbalstit un viss.
pec principa “tikai riga tikai dinamo”, lidz shim tas ir funkcionejis.
Ino ++Pēc pēdējiem Štokija paziņojumiem es nestādos priekšā, kā var veidot vienu partiju PS un SCP. Kaut kādu apvienību, bet ne partiju, ir iespējams izveidot tikai tad, ja abi šie spēki vienojas par konkrētu īstermiņa mērķi, atliekot pamatatšķirības malā, bet pēdējie 7 mēneši LR iekšpolitikā parādija, ka šādā režīmā apvienība strādāt nespēj. Vienotības kreisie ar tikai sev piemītošo ” mentalitāti” cenšas savu mazākuma viedokli uzspiest vairākumam, jebkuriem līdzekļiem. Tas viņiem asinīs laikam :))
Un tādēļ man ir lielas šaubas, vai es vairs varēšu par šo Vienotību balsot, lai gan, no otras puses – tas it kā būtu jādara. Un tādi kreisie sociķi un, kas viņi tur ir, viņi apzinās, ka pastāv iespēja izmantot šo bezizeju, kurā ir iedzīts vēlētājs. Patiesībā tā ir milzīga nelietība, ar ko viņi šobrīd nodarbojas
rinķī apkārt. Piekrītu. Vienotības mesidžs varētu būt apmēram šāds: mums politikā nav sabiedroto. Lai realizētu godīgu politiku mums vajag vismaz 51 balsi…, tad mēs solam to un to. Lūdzu piedod manu naivumu:)
@Ino
Tas ir naivi, bet “kas neriskē, tas nedzer šampanieti”! Ar šo V ir jāpiedāvā programma, kas spēj uzrunāt vismaz 60-70% pilsoņu. Un mistiskais mērķis – turpināt ekonomikas programmu ir gana abstrakts un nesaprotams priekš saviem 80-90% sabiedrības. Arī ar 40 balsīm Saeimā ir vieglāk noteikt toni.
riņķī apkārt. Lai nepieļautu “Vienotības” šķelšanos un sagatavotu ideoloģisko platformu potenciālajai sadarbībai ar “Saskaņas centru” (SC), šonedēļ partijas “Jaunais laiks” (JL) un “Sabiedrība citai politikai” (SCP) plāno nosūtīt vēstuli apvienības kolēģiem “Pilsoniskajai savienībai” (PS)
________________________________
Izklausās diezgan ticami. Savu mazspēju cenšas kompensēt ar SC…
Ino +++ ja viņi to izdarīs laicīgi pirms vēlēšanām, tas vismaz šoreiz būs godīgi pret vēlētāju, bet tā būs nodevība pret LR nākotni.
Vienotība ies koalīcijā ar politisko spēku, kurš neatzīst LR okupāciju, ir saslēdzis politiskus līgumus ar putiniestiem un Ķīnas komunistiem, SC atbalsta Kreivijas iebrukumu Gruzijā un neatbalsta LR dalību NATO misijās, SC 7 mēnešus konsekventi Saeimā ir atbalstījuši oligarhus, viņu cīņu pret tiesas varu utt, par prezidenta vēlēšanām pat nerunājot. Ar ko tad Vienotība atšķirsies no SC, vai ZZS, vai PLL ? :) ZZS un PLL vismaz saprot to, ka LR drošība ir tieši atkarīga no mūsu līdzdalības NATO misijās, atškirībā no SC :)
“tā vienkārši sanāca…”, ZZS kā vienmēr “ņi pri čom”, bet steidzīgi, līdz zemei sakņupušām mugurām gatavi labot citu kļūdas (jo pašiem to nav). Padauzas.
ZZS vēl ne to vien iesniegs, bet tos likumprojektus, kurus tiešām paātrināti vajadzētu dabūt cauri – ofšorus, nulles deklarācijas, vilcinās, cik vien varēs.
-> Dzeris
Uz vienas bildes kopā redzams Dombrovskis ar Lembergu. Laikam draudziņi, turklāt Lembergs pat ir priekšplānā, tātad neformālais boss. Nez ko viņi kopā ir sadomājuši? :)
Biedri August, kur tad Jūs tā steidzaties? Baidaties, ka Zatlers ar savu partiju pārvilinās vecās lauku tantes?
Tur jau jābūt pilnīgākajam debiliķiem, lai nesaprastu, par ko bija balsojums!
Komentāri (73)
Janina Platpire (Bluss) 08.06.2011. 00.02
Un ko tas maina? Varēs sodīt par ātruma pārkāpšanu vadot auto, par spļaušanu uz ielas, huligānismu, neatļautu amatu apvienošanu, bet joprojām saglabājas viss pārējais, tai skaitā arī iespēja neļaut veikt izmeklēšanu.
0
Dace Vakermane 06.06.2011. 22.54
Atbastīsim ne tikai politiku, bet arī studentus jaunajā realitātes šovā “Māceklis”!
Tev tikai jāuklikšīna uz linka!
http://www.rupori.blogspot.com
0
Signija Aizpuriete 06.06.2011. 16.15
—-
Viss notiek (Zaļo un zemnieku savienības pārstāvis Andris Bērziņš ierodas uz… )-, gadījumā, ja Latvijas pilsoņi atkal izvēlēsies kādus ”meļus un zagļus” (I.Ījabs):
06.04.2011 – Aivars Lembergs un ZZS pārstāvji tiekas ar EK starptautiskajiem aizdevējiem
http://www.leta.lv/foto/sources/leta/album/FBE60611-6525-4455-8CC4-A1A99E8E2DAF/
0
andris902 06.06.2011. 15.05
….interesanti, ko tad tankiste Grigule tādu sastrādājusi priekšvēlēšanu kampaņā, ja tas ir bijis kā viens no iemesliem viņai izslēgšanai no partijas?…
….”Kā izslēgšanas iemesli tiek minēti Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sods par nelikumībām 10.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņā, kā dēļ LZP un Zaļo un zemnieku savienībai (ZZS) tiek liegts valsts finansējums nākamās priekšvēlēšanu kampaņas izdevumu segšanai – 95 015 lati”….
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/239936
0
andris902 06.06.2011. 14.51
…izskatās, ka sākusies neliela panika…bet vēlēšanu rezultāts būs atkarīgs tikai no mums – vēlētājiem, jā, arī politiķiem…nevajag uzputot sevi un citus un runāt ar nolemtības pieskaņu par SC uzvaru vēlēšanās…tā kā nedaudz uz neloģiku velk – vai kāds domā, ka tagad, tā saucamo latvisko partiju vēlētājs, pēkšņi metīsies balsot par SC?…vai SC ir iespējas palielināt savu elektorātu?…var, bet nedaudz, ja zem SC spārna paņems osipoviešus un lindermanus…SC nav viendabīgs veidojums – tajā ir 4-5 partijas un krievu vēlētājam ir pilnīgi vienalga par ko balsot – galvenais – par “mūsējiem”…
…turpretī kašķīgajam latvietim katram vajag savu partiju!…vai kādai no latviešu partijām ir tik lielas pretrunas programmās, nostādnēs vai valsts attīstības virzienā? – nav!…ir tikai sacensība, kurš būs “īstenākais latvietis”…no pagājušās vēlēšanās startējušām 13 partijām Saeimā iekļuva 5, bet pārējo balsis aizgāja nebūtībā!…paskatieties vēlēšanu rezultātu aprēķināšanu – “Deputātu vietu sadalē nepiedalās tie viena nosaukuma kandidātu saraksti, kuri kopā pa visu Latviju saņēmuši mazāk par pieciem procentiem no nodoto balsu kopskaita, neatkarīgi no tā, vai šā nosaukuma kandidātu saraksti bija izvirzīti vienā vai vairākos vēlēšanu apgabalos.”
http://web.cvk.lv/pub/public/29648.html
…atkal sākam skaldīt matus, kurš ar ko kopā varēs strādāt, kurš nevarēs un zaudēsim balsis, jo būsim sadalījušies niecībās/sīkpartijās…
…vai Zatleram vajadzētu veidot savu partiju? – nē! viņam ir jāpievienojās Vienotībai un tas izlīdzinās spēku samēru arī Vienotības iekšienē….nepatīk kāds deputāts – svītrojiet, bet lieciet plusu sev tīkamajam kandidātam, pievērsiet uzmanību,kā šie +/- nosaka deputātu kandidātu vietu ievēlēšanas gadījumā…
…nepatīk Vienotība, balsojiet par VL/TB/LLNK…un skaidrojiet cilvēkiem, kāpēc nevajag balsot par sarkanzaļajiem zemniekiem…PLL nomirs dabīgā nāvē…
…tad ir reālas izredzes, ka nākošajā Saeimā iekļūst 3 politiskās partijas vai to apvienības…un spēku samērs vairs SC nedos ne mazāko pamatu cerēt uz strādāšanu valdībā…
…ir vēl kāda nianse par ko jau agrāk teicu – vēlēšanu apgabali un “lokomotīves”…tāpēc arī Zatleram nevajadzētu sasteigt ar jaunas partijas veidošanu, jo nodrošināt kvalitatīvu deputātu kandidātu sarakstus visos vēlēšanu apgabalos būs pagrūti….populisti un kažoku apmetēji viņam nebūt…un arī mums – nav vajadzīgi…
22
dro > andris902 06.06.2011. 14.59
zanE… …izskatās, ka sākusies neliela panika…bet vēlēšanu rezultāts būs atkarīgs tikai no mums – vēlētājiem, jā, arī politiķiem…nevajag uzputot sevi un citus un runāt ar nolemtības pieskaņu par SC uzvaru vēlēšanās…tā kā nedaudz uz neloģiku velk – vai kāds domā, ka tagad, tā saucamo latvisko partiju vēlētājs, pēkšņi metīsies balsot par SC?.
____________________
Tieši tā! To es diendienā skandēju pirms 10. saeimas vēlēšanām. Es tikai gribu atklātību, nevis baidīt ar austrumiem, bet pēc vēlēšanām mesties SC apkampienos.
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 15.13
…lno…tad nāksies ņemt pildspalvu un svītrot lakstīgalas, kuras krāšņi izpaudīsies jau līdz vēlēšanām…
…un uzmanīgi lasīt arī pieejamo informāciju…šodien “Telegraf” jau sabiedrību tracina, uzdodot vēlamo par esošo…
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/49652/vienotiba-gatavojas-sadarbibai-ar-saskanas-centru
0
buchamona > andris902 06.06.2011. 15.35
Nav nekādas panikas, tikai vēlētos, lai Štokenbergs spētu pamatot ar ko tad SC atšķiras no ZZS, jeb, pareizāk sakot, ir panika, bet tikai tādēļ, ka Vienotībā ir ietekmīgi spēki, kuri vēlas bez redzama pamatojuma koalīcijā ievilkt SC, tādējādi pamatos mainot LR politisko klimatu.
Pati Vienotība šobrīd ir tā, kura nevajadzīgi šķeļ savu elektorātu.
0
lailabidzane > andris902 06.06.2011. 15.47
.
“…vai Zatleram vajadzētu veidot savu partiju? – nē! viņam ir jāpievienojās Vienotībai un tas izlīdzinās spēku samēru arī Vienotības iekšienē…”, tā zanE.
Pareizi! Pilnīgi pareizi! Tā tas ir – Vienotības iekšienē ir lielas ziepes. Ļoooti lielas! Un, ja Zatlers nebūs tajā iekšienē, bet izveidos alternatīvu piedāvājumu, tad Vienotība būs pakaļā (atvainojos!). Dziļā pakaļā (vēlreiz atvainojos!)!
Tad ne jau 33, bet arī 13 barotavas var nesavākt. Un ko tad? KO TAD?
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 15.55
…varbūt ka tā…bet Tev jau vienalga!…Tu tikai vērotājs no malas…
0
Signija Aizpuriete > andris902 06.06.2011. 15.58
——
Ar budžeta cirpšanu un griešanu, jeb konsolidāciju V ir tā sašķēlusi sabiedrību, ka tagad likumsakarīgi par galvenajiem griezējiem jāpalaiž ”sliktie puiši” (E.Lūkass). Svarīgi ir nodrošināt šova/balagāna turpināšanos, lai arī turpmāk aptuveni 2% pilsoņu (politisko partiju biedru skaits) varētu vadīt pretim ” gaišajai” nākotnei visus pārējos. Nevienu reālu problēmu, kas samilzusi pēdējos divdesmit gados (depopulācija,emigrācija, bezdarbs, nabadzība,parādi, korupcija)- ne 10-ā, ne 11-ā Saeima nespēs būtiski mazināt. Tā kā – priecājieties, pilsonīši, par skaisto vasariņu un nebeidzamo demokrātijas šovu!
0
dro > andris902 06.06.2011. 16.01
zanE…šodien “Telegraf” jau sabiedrību tracina, uzdodot vēlamo par esošo…
___________________
Izklausās pat ļoti ticami.
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 16.02
…riņķī apkārt…negribētu Tev piekrist!…lai, cik peļama būtu Vienotība par paveikto vai nepaveikto…tās vēlētājs tāpēc nepārmetīsies uz SC vai ZZS…daļa aizies uz nacionālo apvienību, bet arī tas nav nekas ārkārtējs…par Vienotību balsoja cilvēki, kuru spriestspēja tomēr ir nedaudz augstāka par vidējo latvieti un šobrīd apšaubīt viņu prāta spējas – tā kā nebūtu pamata…
0
buchamona > andris902 06.06.2011. 16.12
edge_indran ——Tu jau sāc palikt komisks cenšoties savā apmātībā visas bēdas un nelaimes saskatīt tikai demokrātijā. Šis taču ir Tavs koments, kur Tu salaid vienā putrā LR, ar LPSR?:
Kāda sistēma tika izveidota Latvijā pēc 1991.g.21.augusta? Varbūt tāda parādība ‘oligarhi’ Latvijā bij’ vērojama arī laika posmā no 1918.g. līdz 1990.gadam – jebšu tas ir pēdējo lielo pārmaiņu fenomens, demokrātijas un kapitālisma ieviešanas negaidīts rezultāts/blaknes?
Ja Tu neredzi atšķirību starp LR un LPSR, tad, kā Tu spēj runāt par to, kas ir demokrātija? :)
0
lailabidzane > andris902 06.06.2011. 16.13
.
Tā nu tas ir, zanE! Ir jāvēro, ir! Citādi tie simts sarīko tādus lēmumu un puslēmumu karuseļus un kūleņus, ka nevērojot nezini, no kuras puses atkal būs sūdi (atkal atvainojos!).
Bet savās žēlabās par ziepēm (katram gadījumam atvainojos!) tās apVienotības iekšpusē Tu neesi vientuļa. Ja palasām ar atvērtām acīm, Ozoliņu Aivars savā artiķelī “1:1 oligarhu labā” arī par to pašu, tikai tā diplomātiskāk. Bet Tu jau no sirds, un ar patiesām jūtām – ja tur nav tas samērs, tad jāmauj (drusku atvainojos!) no visa spēka! Jo, ja tas nepārvēlētais nepratīsies, tad var sanākt šķidro ziepju un mēslu(par šo tak atvainoties nevajadzētu?) maisījums ar stipri eksplozīvām īpašībām, vai ne, zanE?
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 16.13
…edge_indran….”Ar budžeta cirpšanu un griešanu, jeb konsolidāciju V ir tā sašķēlusi sabiedrību…”
….kāpēc ir pieņemti lēmumi, kas it kā šķeļ sabiedrību?…kur ir tā sakne – neredzi?…vai vēl kādam nav skaidrs kura ir patiesā koalīcija Saeimā?…ZZS,SC, PLL ļoti izdevīgi ar pirkstu rādīt uz Vienotību par nepopulāriem lēmumiem un griešanām, par bezdarbu un likumu nepieņemšanu…viņiem Vienotība ir peramais zēns, grēkāzis – aiz kura muguras paslēpties…vai esot citai koalīcijai šī griešana un konsolidācija nebūtu vajadzīga?…visi izraktu savas 3-litru burkas un valstī iestātos laimība?…nē!!!…
…pārsteidz saprātīgo ļaužu gaušanās par neizbēgamo likteni…beidziet ņerkstēt un sāciet domāt!…
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 16.18
…varbūt ka tā…ko Tavuprāt nepārvēlētajam būtu jādara?…nepīksti(atvainojos!) aizkrāsnē – izpaudies!…
0
buchamona > andris902 06.06.2011. 16.23
.zanE …tās *Vienotības) vēlētājs tāpēc nepārmetīsies uz SC vai ZZS…daļa aizies uz nacionālo apvienību, bet arī tas nav nekas ārkārtējs…+++ Vienotības grābeklis, uz kur tā taisās kāpt, ir SC.
0
lailabidzane > andris902 06.06.2011. 16.24
.
“..vai vēl kādam nav skaidrs kura ir patiesā koalīcija Saeimā?” – klasiska ņerkstēšana, vai ne, zanE? Klasiskākā no ņerkstēšanām, maigi izsakoties.
0
Signija Aizpuriete > andris902 06.06.2011. 16.28
—-
”Faktu atzīšana ir gudrības sākums”.
Ne jau kāda V,ZZS,SC u.c. partija to šķelšanu sāka 1990-os gados – runa ir objektīviem procesiem. Tāpēc jau NEAĢITĒJU ne ‘pret’ , ne ‘par’ (ar to lai pr-isti nodarbojās), bet aicini priecāties un baudīt šodienas demokrātijas labumus.
Pārdomām par procesiem un problēmu cēloņiem var noderēt:
Latvija 1990—2008 (Diena.04.10.2008.)
Tālis Tisenkopfs, LU socioloģijas profesors:Kas raksturo gadus kopš Latvijas neatkarības atgūšanas?
http://www.diena.lv/izklaide/latvija-1990-2008-629924
0
lailabidzane > andris902 06.06.2011. 16.32
.
Nepārvēlētajam, zanE, ir jāveido jauna partija. Zinu, zinu – partiju mums jau tā pāri par mēru. Bet tāda nu šoreiz ir elementāra loģika – jauna jāveido. Nevar atšķaidīt varonīgo lēmumu Nr.2 ar piesliešanos neizlēmīgajiem un nu jau stipri apķēzījušamies apVienotības figurantiem. Tā nu tas ir.
Bet nepārvēlētā paziņojums par jaunas partijas nodibināšanu būs kapu zvans. Kapu zvans apVienotībai. Bet to jau Tu saproti. Labi saproti, vai ne, zanE?
0
andris902 > andris902 06.06.2011. 16.33
…varbūt ka tā…ņerkstēšana?…kas Tevi vairāk nomoka – aklums vai spriestspējas trūkums?…:))
0
lailabidzane > andris902 06.06.2011. 16.40
.
Ņerkstēšana, zanE, ņerkstēšana! Un savu favorītu impotences atzīšana.
0
Signija Aizpuriete > andris902 06.06.2011. 17.20
——Rinķī apkārt
– ‘Kas jau redzīgs, tas saredzēs’ jeb, kas pats piedalījies dziesmotajā revolūcijā, tas piekritīs Tālavam Jundzim par šodienas politisko problēmu risinājumu:
”(..)Pēc laba piemēra mums nav tālu jāmeklē – 1990. gada marta AP vēlēšanas, kas Latvijā notika pēc padomju mažoritārās sistēmas, bet tomēr uzlabotā, demokrātiskā veidā. Man šķiet, toreiz iznākums parādīja šīs sistēmas efektivitāti”
(‘Lai vēsture par viņiem uzzinātu’,16.04.2010.Latvijas Avīze.)
0
atispraulins > andris902 07.06.2011. 00.53
zaneE, un par ko tu man iesaki balsot, ja man nepatīk ne Vienotība, ne VL?
0
andris902 > andris902 07.06.2011. 01.44
…Sunc…nāksies vien izvēlēties!…neticu,ka Tev par abām minētajām partijām cerīgas un daudzsološākas varētu šķist SC, ZZS vai PLL…ne-ti-cu!…:))
…P.S. …kas Tev nepatīk?….programmas?…cilvēki?…krāsas?…vai virziens?…:))
0
atispraulins > andris902 07.06.2011. 11.59
ZZS, SC vai PLL – pasarg dies!
Ja runājam par VL, tad tie laiki, kad biju die hard nacionālists, ir garām. Vienotība savukārt ir parādījusi, ka no vienotības tur nav ne smakas, un grēkojušas ir visas iesaistītās partijas. Āboltiņa ar saviem izteikumiem, Štokijs ar VL uzmešanu, PS ar “krievi nāk” un SC atšūšanu, Kristovskis, Kampars, Mūrniece, šīs valdības absolūtā impotence, etc. Vārdu sakot, pārāk liels bardaks.
0
ievuliitis 06.06.2011. 13.43
Lūk ko es rakstīju pirms nedēļas:
Pievienoja viedokli pie raksta Pārsteidzīgā demokrātija 31.may 09:49
Dzeri,”Žēl, ka pie reizes referendumā nevarētu uzdod jautājumu par dep. imunitātes atcelšanu.”
Kas traucē sākt vākt parakstus? Nepaspēsim uz referendumu, varam paspēt uz vēlēšanām. Tas pat labāk. Krievus mobilizēs Lindemans, domājošos – deputātu imunitātes atcelšanas referendums. Sanāks augstāks procents vēlēšanās piedalījušos.
Vienotība! U-u! Neguliet! Kāds cits aizskries priekšā.
5
Agnese Lûse > ievuliitis 06.06.2011. 13.58
No tavas mutes Dieva ausīs ! :)
Piezvanīšu Vienotībai un to pateikšu :)
0
mary75 > ievuliitis 06.06.2011. 14.03
Izskatās, viņi turpina gulēt un pamodīsies tikai tad, kad būs nelielā skaitā opozīcija.
Pagaidām nav skaidrs ne virziena vektors, ne līderis, ne programma, ne iespējamie koalīcijas varianti, viena izplūdusi želeja.
PR kampaņu, acīmredezot, atkal organizes Jaunups, vāks!
0
Agnese Lûse > ievuliitis 06.06.2011. 14.17
Kaut esmu Vienotības atbalstītājs,par to gulēšanu un mošanos man diemžēl nākas tev piekrist !
Un būs ļoti žēl ja šo svarīgo ieteikumu pārņems dažādu sugu radikāļi,tādā veidā nodeldējot šo problēmu pēc būtības !
Kaut es jau PS,JL un SCP to jau ieteicu !
Paldies Betijacelmalei par šo ieteikumu !!! (žēl ka kāds manu + betijacelmalei nodzēsa ar savu – )
Un aicinu arī pārējos Vienotības atbalstītājus par šo jautājumu zvanīt un rakstīt viņiem ! :)
0
ievuliitis > ievuliitis 06.06.2011. 14.29
Laikam visi spēki iztērējās savstarpējos kariņos – kam tad būs tās nedalāmās tiesības uz taisnību pēdējā instancē.
Un vēl – jau sen kādreiz rakstīju – mums nav jāsaceņšas ar lekuļiem un intriganiem viņu teritorijā. Jo gan Jaunupa, gan Āboltiņas intrigas pret Lemberga, Brigmaņa un līdzīgo mimikrijas spējām un arsenālu ir bērnu šļupsti. Jau nemaz nerunājot par to, ka tas ir nepieņemami godīgas politikas sludinātājiem.
0
Marija > ievuliitis 06.06.2011. 15.14
doma kaut ko pierakstīt klāt pie saeimas atlaišanas jautājuma ir ļoti vilinoša, taču tas nav izdarāms tāpēc, ka refendumu procedūrām ir stingri noteikta kārtība gan uzsākšanā, gan iznākuma vērtēšanā.
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ 06.06.2011. 13.20
kādēļ SCP ir tik nesamērīgi liela ietekmē Vienotībā
_________________________
Manuprāt tikai tādēļ, ka viņi pauž daudzu V politiķu uzskatus, kuri negrib to atzīt publiski, jo baidās zaudēt vietu saeimā.
0
ilona_bulane 06.06.2011. 13.19
ZZS ieveleja Berzinu par prezidentu un nepadomaja, kas notiks talak :)
2
dzintarz > ilona_bulane 06.06.2011. 13.54
Vēlreiz skaidroju, Zaglis Zaglim Sargs partija nemaz i netaisījās Bērziņu vēlēt. Viņiem (un arī citiem) bija sagatavots un saskaņots scenārijs tikai tālākajām vēlēšanu kārtām, kas tika eleganti izjaukts ar Zatlera manevru. Bērziņš bija gatavojies tikai izbāzeņa/putnu baidītāja lomai, bet nu būs spiests savu izbāzeņa krustu nest vismaz līdz rudens vēlēšanām. Par to liecina viņa absolūtā nespēja izspiest kaut vienu konceptuālu lozungu un absolūti tukšās “intervijas”. Ja Zatleram savulaik “zoodārza direktoru padome” vismaz kaut ko bija uzskicējusi, tad šitam izbāzenim neviens pat nepapūlējās kaut vai kādu špargalku sagatavot. Es teiktu, ka pat cilvēks dodoties uz darba interviju apkopēja amatam, sagatavojas vairāk nekā šitais “banku speciālists” kandidējot uz prezidenta amatu. Lai gan – par Lemburģijas prezidentu – pietiek ar vienkāršu iecelšanu/nozīmēšanu amatā. Kompartijas manieres..
0
ilona_bulane > ilona_bulane 06.06.2011. 19.00
Labi, ka paskaidroji. Drosi vien, ka zini labak!
Tomer ZZS Berzinu ieveleja..!
0
Janka, Janic 06.06.2011. 12.59
neasaprotu , kaa var balsot par šo sarkano komunistu partiju , varbuut tagad vismaz daļa pamodiisies , visaas bildees Lembe pa vidu , kauns pa visu ģiimi , cietumnieks deputaatu viduu , mums taa pieņemts , arii Lavents groziijaas starp prominentaam personaam
1
piziks > Janka, Janic 06.06.2011. 21.24
Kāda starpība citā komunistiski domājošā, ar vadonību/iļjičismu traumētā, varas interešu pulciņā?
Katrā bildē matriarhātu simbolizējošs sieviešu dzimtes klauns ar mīkstu pūkainu lācīti, kas neko neredz, nedzird un nesaprot, ja savējie ziepes taisa.
Kā lācītis iemūk ministru kabinetā, tā klaunene ērpējas ar vēl dažām meitiņām. Un visa zapte.
0
Agnese Lûse 06.06.2011. 12.51
http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Lembergs_Cietuma3.jpg
Labāk būtu noņēmusi atbildību kriminālatbildībai!Protams būtu normāli,ja lai uzsāktu kriminālvajāšanu pret deputatu,būtu vajadzīga AT priekšēdētāja un generālprokurora atļauja,tādā veidā izslēgtu “izrēķināšanos”,bet tajā pašā laikā ir vajadzīga lielāka neatkarība no politiķiem šajām institūcijām !Es nesaprotu kāpēc prokurori un tiesneši paši neapstiprina generālprokuroru un AT Tiesas priekšēdētāju ko varētu virzīt valsts prezidents(vēlams būtu tautas prezidents)
2
Agnese Lûse > Agnese Lûse 06.06.2011. 13.21
Citādi ZZS priekšlikumi izskatās pēc lēta populisma priekšvēlēšanu laikā no sērijas “tautai vajag asinis”..!
0
Agnese Lûse > Agnese Lûse 06.06.2011. 13.25
Labojums: Labāk būtu noņēmuši deputātu imunitāti kriminālatbildībai
0
Janis 06.06.2011. 12.50
Paranormal activity.
0
buchamona 06.06.2011. 12.32
…ZZS neesot bijusi pret Šlesera izdošanu, lai arī virkne deputātu balsoja pret, bet pārējie atturējās, kas nozīmē, ka arī neatbalstīja. “Tā vienkārši sanāca…” +++ sanāca tēdēļ, ka ZZS deputāti aiz ieraduma nobalsoja ” pret” savu koalīcijas partneru viedoklim :)
ZZS tik viegli vairs neatmazgāsies to svārstīgo vēlētāju acīs, kuri balansē savā izvēlē starp ZZS un Vienotību. Mani vairāk interesē Štokenberga un arī Āboltiņas pēdējie paziņojumi par Vienotības turpmāko attieksmi pret poltiskiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupāciju. Štokenbergs pat izteica viedokli, ka tiem politiķiem, kuri nevēlas šī uc iemeslu dēļ sadarboties ar SC, būs jāatvadās no Vienotības, tā tad arī Dombrovskim, nemaz nerunājot par PS :))
Ar vien biežāk gribas uzdot sev jautājumu, kas ir Aboltiņa un Štokijs, Pabriks Vienotībā, kas ir tie spēki, kuri aiz šiem politiķiem stāv, kādēļ SCP ir tik nesamērīgi liela ietekmē Vienotībā, vai tiešām visi Vienotības politiķi nobalsoja par Zatleru, vai var arī turpmāk uzticēties Vienotībai, utt ?
16
Edzs > buchamona 06.06.2011. 12.55
rinķī apkārt _..gribas uzdot sev jautājumu, kas ir Aboltiņa un Štokijs, Pabriks Vienotībā.._
~~~
vai ir kadi priekshlikumi, ierosinajumi, vai ir varianti?
es vakar par sho temu neveiksmigi meghinaju izraisit sarunu, nebiju nevienam interesanta, tas notika sheit: http://www.ir.lv/2011/6/3/berzins-es-to-nedarisu/viedokli/2
0
Edzs > buchamona 06.06.2011. 13.03
lietas var attistities 3 veidos:
1. Zatlers var nodibinat savu partiju reghistrejot to lidz 8. augustam.
2. Zatlers var vadit sabiedrisku organizaciju.
3. Zatlers var rakstit iesniegumu Aboltinjai un ar domubiedru grupu iekljauties Vienotiba.
man liekas ka nopietni izsverti risinajumi ar visiem plus un minus varetu ari Zatlera komandu intereset.
0
buchamona > buchamona 06.06.2011. 13.30
Man Vienotibai ir tikai viens ierosinājums – apvienības līderiem vajadzētu pārstāt mani audzināt par tēmu, ka ir un, kas nav pareizi Latvijas politikā un pēc iespējas ātrāk sākt formulēt visas savas apvienības, vai partijas politisko platformu, lai šajās vēlēšanās neiznāk tā, kā pēdējās, kad šī apvienība mani vnk apveda ap stūri.
0
dro > buchamona 06.06.2011. 13.34
riņķī apkārt. Es arī gaidu skaidru valodu. Āboltiņa spēj vienā dienā pasniegt 2 savstarpēji izslēdzošus viedokļus, bet Dombrovskis parasti no skaidras atbildes izvairās.
0
Edzs > buchamona 06.06.2011. 13.43
vinjiem ir daudz lietas par kuram apakshas nedrikst runat jo augshas labi zina ko dara, – vajag atbalstit un viss.
pec principa “tikai riga tikai dinamo”, lidz shim tas ir funkcionejis.
0
buchamona > buchamona 06.06.2011. 13.46
Ino ++Pēc pēdējiem Štokija paziņojumiem es nestādos priekšā, kā var veidot vienu partiju PS un SCP. Kaut kādu apvienību, bet ne partiju, ir iespējams izveidot tikai tad, ja abi šie spēki vienojas par konkrētu īstermiņa mērķi, atliekot pamatatšķirības malā, bet pēdējie 7 mēneši LR iekšpolitikā parādija, ka šādā režīmā apvienība strādāt nespēj. Vienotības kreisie ar tikai sev piemītošo ” mentalitāti” cenšas savu mazākuma viedokli uzspiest vairākumam, jebkuriem līdzekļiem. Tas viņiem asinīs laikam :))
Un tādēļ man ir lielas šaubas, vai es vairs varēšu par šo Vienotību balsot, lai gan, no otras puses – tas it kā būtu jādara. Un tādi kreisie sociķi un, kas viņi tur ir, viņi apzinās, ka pastāv iespēja izmantot šo bezizeju, kurā ir iedzīts vēlētājs. Patiesībā tā ir milzīga nelietība, ar ko viņi šobrīd nodarbojas
0
dro > buchamona 06.06.2011. 14.57
rinķī apkārt. Piekrītu. Vienotības mesidžs varētu būt apmēram šāds: mums politikā nav sabiedroto. Lai realizētu godīgu politiku mums vajag vismaz 51 balsi…, tad mēs solam to un to. Lūdzu piedod manu naivumu:)
0
Una Grinberga > buchamona 06.06.2011. 15.16
@Ino
Tas ir naivi, bet “kas neriskē, tas nedzer šampanieti”! Ar šo V ir jāpiedāvā programma, kas spēj uzrunāt vismaz 60-70% pilsoņu. Un mistiskais mērķis – turpināt ekonomikas programmu ir gana abstrakts un nesaprotams priekš saviem 80-90% sabiedrības. Arī ar 40 balsīm Saeimā ir vieglāk noteikt toni.
0
andris902 > buchamona 06.06.2011. 15.21
…šajās vēlēšanās vienīgais lozungs būs “Par tiesisku valsti”…nebūs tiesiskas valsts – nebūs arī ekonomikas augšupejas…viss ir likumsakarīgi…
0
buchamona > buchamona 06.06.2011. 15.21
Ino. Manprāt vēstijumam vajadzētu izskatīties šādi:
Pēcvēlēšanu periodā ir izdarīts tas un šitas, nav izdarīts šitas un tas.
Iemesli, kā dēļ nav izdarīts – un tālāk Saeimas balsojumi, konkrēti norādot, kā sadalās balsis par katru no jautājumiem.
Turpmākie apvienības mērķi, ja Vienotība gūst vairākumu.
Tuvākie prognozējamie partneri pēc vēlēšanām – sk. balsošanas rezultātu analīzi 10. Saeimā. Viss, punkts.
Domāju, ka piekrist iet koalīcijā ar SC un ZZS būtu Vienotības politiska pašnāvība.
0
dro > buchamona 06.06.2011. 15.59
riņķī apkārt. Lai nepieļautu “Vienotības” šķelšanos un sagatavotu ideoloģisko platformu potenciālajai sadarbībai ar “Saskaņas centru” (SC), šonedēļ partijas “Jaunais laiks” (JL) un “Sabiedrība citai politikai” (SCP) plāno nosūtīt vēstuli apvienības kolēģiem “Pilsoniskajai savienībai” (PS)
________________________________
Izklausās diezgan ticami. Savu mazspēju cenšas kompensēt ar SC…
0
andris902 > buchamona 06.06.2011. 16.25
…lno…ja tiražē “Telegraf” pausto – derētu arī atsauce…:))
…nedomāju, ka esi viņu auditorijas sastāvdaļa, kurai ticību iedvest…:))
0
dro > buchamona 06.06.2011. 16.28
zanE. Piekrītu, atsauci vajadzēja pielikt, bet vai tad Āboltiņa, Štokenbergs, Pabriks, /Ēlerte pēc iepriekšējām vēlēšanām/ jau to nav pateikuši?
0
buchamona > buchamona 06.06.2011. 16.34
Ino +++ ja viņi to izdarīs laicīgi pirms vēlēšanām, tas vismaz šoreiz būs godīgi pret vēlētāju, bet tā būs nodevība pret LR nākotni.
Vienotība ies koalīcijā ar politisko spēku, kurš neatzīst LR okupāciju, ir saslēdzis politiskus līgumus ar putiniestiem un Ķīnas komunistiem, SC atbalsta Kreivijas iebrukumu Gruzijā un neatbalsta LR dalību NATO misijās, SC 7 mēnešus konsekventi Saeimā ir atbalstījuši oligarhus, viņu cīņu pret tiesas varu utt, par prezidenta vēlēšanām pat nerunājot. Ar ko tad Vienotība atšķirsies no SC, vai ZZS, vai PLL ? :) ZZS un PLL vismaz saprot to, ka LR drošība ir tieši atkarīga no mūsu līdzdalības NATO misijās, atškirībā no SC :)
0
dro > buchamona 06.06.2011. 16.37
riņķī apkārt. Ar ko tad Vienotība atšķirsies no SC, vai ZZS, vai PLL ? :)
____________________
Un ar ko tās vēlētāji atšķirsies no ZZS elektorāta?:)
0
andris902 > buchamona 06.06.2011. 16.42
…lno…mēs dusmojamies, ja deputāti mēles kulsta ātrāk par smadzenēm…nesekosim viņu piemēram…:))
…piedod, sanāksme beigusies…tāpēc turpināt diskusiju varēšu tikai vakarā…:))
0
silvija_vitina 06.06.2011. 12.29
“tā vienkārši sanāca…”, ZZS kā vienmēr “ņi pri čom”, bet steidzīgi, līdz zemei sakņupušām mugurām gatavi labot citu kļūdas (jo pašiem to nav). Padauzas.
0
andrisskrastins 06.06.2011. 12.25
Par vēlu, par vēlu Lemberg. Visi ieraudzija tavu īsto seju un tā bija pretīga.
3
Una Grinberga > andrisskrastins 06.06.2011. 12.28
Tā tāda ir vēl joprojām.
0
Agnese Lûse > andrisskrastins 06.06.2011. 15.13
http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Balsosana.jpg
Tie kas atturējās jeb nebalsoja,faktiski balsoja “Pret” Šlesera dzīvesvietu kratīšanu !
Paldies tiem kas balsoja “Par” !!!
0
andris902 > andrisskrastins 06.06.2011. 15.18
…šis saraksts un svētdienas “De Facto” raidījums varētu kalpot kā vēlēšanu reklāmas kampaņas sastāvdaļa…
0
disassociative 06.06.2011. 12.25
ZZS vēl ne to vien iesniegs, bet tos likumprojektus, kurus tiešām paātrināti vajadzētu dabūt cauri – ofšorus, nulles deklarācijas, vilcinās, cik vien varēs.
0
mary75 06.06.2011. 12.25
Kārtējais melu un demagoģijas paraugdemonstrējums.
1
astra_ozo > mary75 06.06.2011. 13.44
-> Dzeris
Uz vienas bildes kopā redzams Dombrovskis ar Lembergu. Laikam draudziņi, turklāt Lembergs pat ir priekšplānā, tātad neformālais boss. Nez ko viņi kopā ir sadomājuši? :)
0
Una Grinberga 06.06.2011. 12.24
Biedri August, kur tad Jūs tā steidzaties? Baidaties, ka Zatlers ar savu partiju pārvilinās vecās lauku tantes?
Tur jau jābūt pilnīgākajam debiliķiem, lai nesaprastu, par ko bija balsojums!
0
Ilze Nagla 06.06.2011. 12.23
Un tā priekšvēlēšanu kampaņa ir sākusies. ZZS tagad mazgāsies balts un pūkains.
0
ievuliitis > ievuliitis 06.06.2011. 17.11
Tad V. jāsniedz prielšlikums – skatīt stedzamības kārtā.
0