Režisors Hermanis prezidenta amatam virzītu Vitu Matīsu

173

Komentāri (173)

lindamarisfam 01.06.2011. 08.02

Par Zatleru, manuprāt, ļoti trāpīgi.

Bet par Hermaņa kompetenci, šķiet, izsakās tieši cilvēki, kurus (kā V fanus) ir aizskārusi viņa nejūsmīgā attieksme pret Vienotību. Savukārt uzslavē šo viņa pozīciju VL atbalstītāji. :) Un tad nu katrs racionalizāciju un detalizāciju piemeklē pēc tābrīža noskaņām un spējām.

Vispār jau Hermanis arī norādīja uz savu kompetenci – viņš vērtē kā režisors. Un aktieru un režisoru spējai atpazīt melus es patiešām uzticos. Kaut kopumā viņu viedokļa (īpaši par “nopietnām” lietām) popularizēšanu uztveru rezervēti. Aktieri un mūziķi kopumā nav tie pamatīgākie un konsekventākie ļaudis.

+1
-2
Atbildēt

0

Viesturs Dzenis 31.05.2011. 18.41

Man arī Vitam Matīsa ščiet gana labs kandidāts.Būtu ļoti priecīgs ja viņa kļūtu par prezidenti.

+2
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 31.05.2011. 17.49

SC visus šos gadus ar nelieliem izņēmumiem ir atbalstījis kampēju partijas.
========
nekā personīga, bet-TB/LNNK bez izņēmuma, visu laiku atbalstīja kampēju partijas. Nu un kas?
Da nekas! “Cieti”!
/tas nav arguments. arguments pārvērtīsies par faktu, kad SC veidos koalīciju…;)/

+3
-4
Atbildēt

3

    ilmisimo > Pauls Puķītis 31.05.2011. 18.18

    …Вы бы хотели, чтобы снесли памятник освободителям, а протестующих посадили в тюрьму? Пока этой модели противостоят олигархи. Чтобы больше украсть, им выгодно дружить с российскими братьями по разумy…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 31.05.2011. 18.55

    markoni. Kā Tu esi izmainījies kopā ar JL! Galvenais, ka sāc dziedāt unisonā ar Kurmīti, atšķirība tā, ka viņš par kampējiem, Tu par JL…Sorry, es vairs nevaru Tevi uzskatīt par domubiedru.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 20.02

    Ino,
    Tu uzvedies kā tāda klīrīga jaunkundze…
    Delfos Tu tāds nebiji. Tad pazudi uz kādu laiku, aizgāji pensijā, pārtapi par lielisku birku karinātāju.
    Starp citu, man domubiedros rāda “0”, negribas vilties, lai nesanāk kā Bet-ai- izteica man komplimentu par parādīšanos CD un otrā diena rakstīja, ka briesmīgi manī vīlusies…tas izklausās pēc politiski nenobrieduša prāta…:)
    Jauku Tev vakaru!
    :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

girtsoz 31.05.2011. 17.44

Esmu 100% par V. Matīsu – ticu, ka viņa spētu daudz ko mainīt uz labu šeit Latvijā.

+4
-3
Atbildēt

5

    Edzs > girtsoz 31.05.2011. 23.40

    parasti Jus te docejiet par sev specifiskiem jautajumiem, tapec ja patiesi atbalstiet Matisu tad labak vinju nereklamejiet, jo – tas kas Jums liekas labs daudziem Latvija nepatik. Matisa pie tam netaisas baloteties, vinja to negrib un nevar jo ir Shveices pavalstniece. patreiz balotejas Valdis Zatlers un tam preti izvirzits ir Andris Berzinsh.
    raksts ir par Hermani, varbut pastastiet cik vinsh Jums patik.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    girtsoz > girtsoz 31.05.2011. 23.46

    Feins padoms – “stāvi klusu un nerunā”. Bet varbūt tomēr jūs spējat iedomāties, ka cilvēkam var būt viedoklis par vairāk nekā vienu jautājumu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    girtsoz > girtsoz 31.05.2011. 23.47

    Hermani es nepazīstu, bet viņa izrādes un arī viedokli cienu. (ups, varbūt tagad cilvēki vairs neies uz izrādēm, jo tās patīk lesbietei…!)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > girtsoz 31.05.2011. 23.47

    Hmm, varbūt vēlais vakars dara savu un karsta diena taču…parasti Jūsu komentāri nav tik indīgi.

    Starp citu, Matīsa nav Šveices pavalstniece.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > girtsoz 01.06.2011. 00.00

    jus par to indi rakstiet nenoradot adresatu, OK, es to njemu uz sevi.
    tiesham karsts laiks, un, – nemiers posta, miers ir tas kas baro.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2011. 17.09

Kautko tik lielisku reti nākas skatīt:
http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/239616

+3
0
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > dro 31.05.2011. 17.46

    Labs.
    Puikiem galva strādā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 31.05.2011. 18.08

    Labs, starp citu – Štokenbergs, Hitlers (atvainojos – Lembergs) un es domājam vienādi – Kravcovu par izglītības ministru!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

peerku 31.05.2011. 16.43

Režisors Hermanis saka, kā ir, atdzesē muļķīgo eiforiju.

+4
-6
Atbildēt

0

dro 31.05.2011. 16.29

Gribu tiem, kuri redz SC kā iespējamu Vienotības partnei atgādināt elementāru lietu. SC visus šos gadus ar nelieliem izņēmumiem ir atbalstījis kampēju partijas. SC nepaņēma RD koalīcijā JL, lai gan Jaunups nometās četrrāpus Ušakova priekšā. Saeimas koalīcijā SC būtu tāds pats opozicionārs kā ZZS, vēl sliktāk būtu, ja abas šīs partijas būtu koalīcijā.
Ja nākošajās vēlēšanās uzvarēs SC, tad negaidiet, ka par partneri izvēlēsies Vienotību. Tādēļ vienreiz vajadzētu izbeigt muldēt par koalīciju ar SC(((

+8
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 31.05.2011. 18.16

    Ja nākošajās vēlēšanās uzvarēs SC,
    _____________________________________________—-
    Tad varētu sanākt apmēram tā:
    A.Giļmans (sk. http://www.imhoclub.lv/material/rospusk-sejma-vruchnuju ):

    Еще раз: опасен не переворот, а авторитарная власть, опирающаяся на демократическое большинство, как в Белоруссии или Эстонии. Вы бы хотели, чтобы снесли памятник освободителям, а протестующих посадили в тюрьму? Пока этой модели противостоят олигархи. Чтобы больше украсть, им выгодно дружить с российскими братьями по разуму.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

sivrita 31.05.2011. 16.28

Piedalīšanās parlamenta vēlēšanās nav tas pats, kas aiziet darba pārtraukumā uz tualeti…
kas grib piedalīties balsošanā tas atrod iespēju…

Balsošana internetā ir pilnīga nejēdzība… tas degradēs pašu vēlēšanu būtību un pielīdzinās to ierindas komentāru rakstīšanai…

+1
-7
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > sivrita 31.05.2011. 18.01

    Tā nav! Tā iemesla dēļ, ka ļoti apgrūtināta vai- pat neiespējama piedalīšanās balsošanā ārzemēs esošiem…tie vismazāk tiek pakļauti zombēšanai un varētu būtiski pozitīvi ietekmēt rezultātu. Tobiš, atsijāt oligarhiju ar visām tās tīklveida sruktūrām.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 01.06.2011. 14.52

    par dzīvi Latvijā jālemj tiem kas dzīvo Latvijā… nevis tiem, kas labākas dzīves tīkojumos pametuši savu dzimteni…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 31.05.2011. 15.13

Režisors Valsts prezidenta amatam virzītu politoloģi Vitu Matīsu, jo režisors nevar iztēloties viņu, pusdienojot ar oligarhiem. Šī paša iemesla dēļ viņš nebalsotu arī par “Vienotību” nākamajās vēlēšanās. “Nepatīk daiļslidotāji politikā. Dotu iespēju “Visu Latvijai!”,..
_
——————
Par ko brēka?
Hermanis pasaka kā pēc Hermaņa prāta būtu labāk.No saviem augstumiem.

Uz “iespēju mākslas” zemes Hermanis nenolaižas.

+6
-2
Atbildēt

2

    bekijja > ilmisimo 31.05.2011. 15.55

    Hermanis parada labu piemeru viena zina: musu katra personiska attieksme loti daudz ko sobrid var ietekmet. Mes katrs pats izvelamies, ka maizi est, ar ko pusdienot, kada pilseta dzivot, ka stipendijas sanemt, pec ka stabules dancot, par ko balsot un ko par paraugu turet.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 31.05.2011. 16.02

    Mes katrs pats izvelamies, ka maizi est, ar ko pusdienot, kada pilseta dzivot, ka stipendijas sanemt, pec ka stabules dancot, par ko balsot un ko par paraugu turet.
    ______________________________________
    Tā jau ir.
    Skat. Alehina blogu ar mazputna komentāru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

guncho 31.05.2011. 14.27

Par Zatleru – diemžēl sliecos piekrist Hermanim. Nu, neticu Zatleram par 100%, BET tas nenozīmē, ka aizstāvu t.s. oligarhus. Nekādā gadījumā!!!
Par Vitu Matīsu – 100% PIEKRĪTU. Jau no februāra savos komentāros “šļupstu” :), ka V.Matīsa būtu laba prezidente. Beidzot arī kāds sabiedrībā zināms cilvēks min viņas vārdu. Bet, protams, kurš gan no deputātiem par viņu balsotu?! :(((

+4
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > guncho 31.05.2011. 15.07

    —-
    Vajag padomāt, tad nevajadzēs ”šļupstēt”? Kamēr dzīvojam saskaņā ar 1922.g. Satversmi, tikmēr vēlēt prezidentu pilsoņi nevarēs.
    Starp citu, izstrādāt jaunu pamatlikumu nolēma jau pēc 1990.g.4.maija, taču joprojām nav vēlmes varas spicei ko būtiski mainīt ‘spēles noteikumos’.
    Varbūt pēc 2.jūnija, kas sakustēsies tais ”gaišajās” galvās?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

AndrisBuikis 31.05.2011. 12.59

PIEKRĪTU Lietuvas vēstniekam, viņš jau nu nav gavilējošais pūlis, kuru viegli iespaido kādu arestējot, nošaujot, viņš loģiski pieiet.
Bet, ja meitene saka- “Esi vecis vai nē??!! Kāpēc visādus Bērzioņus Tev te met priekšā- sadod tiem kretīniem, lai iiiiilgi atceras ! ” :) Herman’s varētu ieslēgt kādā savā sižetiņā :) Vita Matīsa ? būtu labi, bet līdzīgi VVF, un ta vēl dzīvoklis+auto+ vēlviskas Zatleram no manas(valsts) kabatas būs jāpērk, labāk jau ekonomējam un atstājam Zatleru.

+2
-5
Atbildēt

5

    piziks > AndrisBuikis 31.05.2011. 13.23

    Liliom, un Tu domā, ka publika neatsāks lamāt un gānīt Zatleru, tikko no jauna kāds atgādinās, ka likums ARĪ Zatleram pēc prezidentūras beigām dzīvokli paredz?! Neviens no eiforistiem taču nav pieminējis, ka sestdienas vakarā dr. Zatlers kā ķirurgs ar vienu kreimeņgriezienu jau savu likumā paredzēto — vēl neatrasto, pat nemeklēto! — dzīvokli jau atpelnīja… :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > AndrisBuikis 31.05.2011. 13.30

    OT – Saeimai ir visas iespejas ievelet Zatleru uz otru terminu. Pec kura iztecesanas dzivoklis vinam pienakas sa ka ta. Es cienu savu valsti, cienu tas Prezidentu. Man nav iebildumu, ka pec kalposanas termina iztecesanas vinam tiek nodrosinati pienacigi dzives apstakli.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > AndrisBuikis 31.05.2011. 13.45

    ‘Mums, vismaz šoreiz, nekādu domastarpību: tieši tā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > AndrisBuikis 31.05.2011. 14.37

    Nesaprotu, kāpēc te daži citē Lietuvas vēstnieku?
    Kāpēc necitē Igaunijas prezidentu?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > AndrisBuikis 31.05.2011. 15.19

    Varbūt fano par Bērziņa kandidatūru: tas ar nezināja, kurš igauņiem prezidents.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Guna Jirgena 31.05.2011. 12.58

Pēc statistikas datiem, Hermaņa k-gs, vidējais latvietis , tā vietā lai ietu uz JRT , izvēlas lasīt LA un NRA. Jūs kādā intervijā LTV1 atznāties, ka nevēlaties ar viesizrādēm braukt uz lauku rajoniem ”pie tautas”. Šī plaisa starp inteliģenci un ”parasto tautu” ir ļoti liela. Vai domājat, ka Vita Matīsa to spētu mazināt?

+4
-2
Atbildēt

5

    lindamarisfam > Guna Jirgena 01.06.2011. 10.23

    Gribēju tikai izteikt komplimentu par Jūsu komentāru saturisko un stilistisko baudāmību.

    “Ar akcentu runājošie tautieši” man īpaši patika. Paldies!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > Guna Jirgena 01.06.2011. 10.47

    “Ar akcentu runājošs tautietis” ir arī Tomass Ilvess, Igaunījas prezidents, bij. ASV pilsonis. Tagad Eiropas politikas zvaigzne.

    Acīmredzot igauņi labāk dzīvo arī tādēļ, ka viņiem nav šādi aizspriedumi, meklē to labāko vienalga ar kādu akcentu runā vai nerunā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Guna Jirgena 01.06.2011. 11.07

    @Arta

    Vispār jau es šo frāzi tveru ļoti pozitīvi. Man arī nav īpaši aizspriedumu pret viņiem, tāpat kā pret krieviem un ebrejiem arī nē. Augsti vērtēju trimdas latviešu devumu Latvijas atjaunošanā. Vienīgais sīkums, kas dažrreiz ir uzkrītošs, ir aizdomas, vai viņi tā īsti tver reālās “ģeogrāfiskās”, nevis mitoloģiskās Latvijas realitāti. Tas “akcenta” moments viegli ironiski norāda uz ārēju izcelsmi, savukārt par atslēgas vārdu tomēr uzskatu “tautieši”.

    Savukārt “trimdas latvieši” ir ļoti novalkāts. Ar visādām konotācijām nu jau pārslogots. Tas termins man vienmēr kaut kā ir ķēries.

    Bet, ja runā par leģendārajiem igauņiem, tad esmu pārliecināts, ka tur abpusējais dalījums starp “vietējiem” un “akcentētajiem” nav īpaši mazāks. :) Savukārt tas gadījums ar VVF būtībā padara Jūsu piemēru nederīgu, jo šie gadījumi ir līdzvērtīgi. Tad jau viņas prezidentūra Latvijā būtu jāvērtē tāpat kā Ilvesa Igaunijā, un jāsecina, ka mēs nedalām latviešus šajās kategorijās… bet mazliet jau tomēr dalām (un tas ir objektīvi), turklāt abpusēji.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Guna Jirgena 01.06.2011. 11.09

    Arta, vispirms Tomass Hendriks Ilvess ir spoži un spilgti domājošs igaunis, — tātad ne akcents galvenais! Un pasaulē viņš ir pamanīts arī tādēļ, ka pēc vēlēšanām Šleseru ar “baltu lapu”/tabula rasa nav salīdzinājis. ĀrIgaunis Ilvess zina un saprot, kas Igaunijas iekšpusē notiek, VVF to vēl tagad nezina, toties zina, kādēļ atsaucas uz Urbanoviča rosinātām sarunām: iespējams, — Liepājas PR un balto lapu neaizmirstot, — mūs te varētu neapmierināt ne pats atsaukšanās/neatsaukšanās fakts, bet gan Vairastantes motivācija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Guna Jirgena 01.06.2011. 11.12

    @Arta

    Un vēl. Dažreiz tā vietējo reāliju absolūtā uztvertnespēja ir tieši viņu vērtīgākais pienesums Latvijai. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

AndrisBuikis 31.05.2011. 12.35

A kā ar to dzīvokli viņam beidzās, ko Lapsa bija uzracis bija to likumu ievērojis un visus nodokļus nomaksājis, vai tāpat kā Baķka rīkojās?? Man jau arī dikti patīk Hermaņa Tejāteris, Kalniņa un Paula mūzika, bet tomēr…

+1
-3
Atbildēt

2

piziks 31.05.2011. 12.07

Viens Alvja Hermana arguments/konstatējums/secinājums gan ir 100% precīzs un patiess — par e-balsojuma ieviešanas bremzēšanu:

“… politiķiem šeit nav izdevīgi dot iespēju piedalīties desmitiem, ja ne simtiem tūkstošu ārzemēs strādājošo pilsoņu, jo viņu intelekta līmenis, neatkarīgais gars un patstāvība tos pasargā no vietējiem populistiem un manipulatoriem.”

Īpaši precīzi par manipulatoriem un popularizētājiem, var piebilst arī = papildus par steidzami piepirktiem manipulatoriem kā Stendzenieks, kurš, iespējams, jau rīko konkursu par labākajiem maksātājiem pirmsvēlēšanu triku izrādēm un lētāko pacēlāju īri.

+3
0
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 11.31

Ļoti skaisti vārdi un ļoti laba kandidatūra, bet tikai ne šajai Saeimai. Tā ir viegli runāt un mēs noteikti atrastu daudz piemērotu cilvēku, bet ir jāskatās reāli. Hermanis pats šeit spēlē negodīgu spēli, jo nosauc mums visiem tīkamu kandidāti, labi zinot, ka tas cauri neizies. Skaistas un cēlas runas no malas tagad publika uzņems ar ovācijām, pie kurām Hermanis ir pieradis un kuras gaida. Kaut kādi pārmetumi Vienotībai, bet, interesanti, kā pats būtu rīkojies Vienotības vietā Saeimā ? Kopā ar VL balsis tāpat nepietiek. Izvēle, gulties zem Lemberga vai SC, kas neatdzīst okupāciju, nav viegla. Bet vēlreiz gribu atkārtot, ka nākošajās vēlēšanas ir iespēja gaišajiem spēkiem dabūt vairākumu. Zatleram ir jātaisa jauna partija un nekāda pieslēgšanās Vienotībai. Vienotība tā pat savāks savus procentus, protams ne tik daudz, kā tagad. Būs atkritēji, kas vīlušies Vienotībā gan objektīvu, gan neobjektīvu iemeslu dēļ. Vienotība savāca pēdējās vēlēšanās daudz neizlēmušo vēlētāju balsis Tie ir tādi svārstīgi, viegli iespaidojami balsotāji, kas lēkā patstāvīgi no vienas partijas uz otru. Ja kādai deputātei zeķes vīle sagriezusies šķībi vai vecim frizūra debīla – ” vot viss, par to vairāk nebalsošu “. Jāsavāc pēdējās paliekas no PLL balsīm, varbūt kaut kas, bet šaubos, no ZZS. Galvenās balsīs, un to ir ļoti daudz, būs nenobalsojušie vēlētāji. Ja Vienotība iepriekšējās vēlēšanās nedabūja ” nebalsotājus “, tad šinīs vēl jo vairāk nespīd. Tas viss ir Zatlera lauciņš – ne mazāk kā 15%. Arī VL tagad dabūs starp 10% – 15%. Visu kopā ja saskaita, sanāk. Ja Zatlers iet Vienotībā, tad V vairāk, kā tagad nedabūs, Vispār neredzu , kā Zatlers, būdams par prezidentu, var vadīt jaunu politisku spēku? Ja Zatlers vispār nekur neiet un grib tikai par prezidentu, tad rezultāti var būt vēl sliktāki, kā tagad un tam visam nebija nozīmes.

+10
-3
Atbildēt

0

Guna Jirgena 31.05.2011. 11.31

Visu cieņu Matīsas k-dzei. Jā, viņa drosmīgi ”sauc lietas īstajos vārdos”. Bet viņa (tāpat kā VL!) nekad nepratīs miermīlīgi sarunāties ar SC. Te slēpjas tā lielā māksla GUDRI piejaucēt ideoloģisko pretinieku… Manuprāt Hermanis ir ekstrēmists, kas ilgtermiņa politikā ir traucējoša īpašība.

+6
-6
Atbildēt

18

    dro > Guna Jirgena 31.05.2011. 11.39

    dita7…viņa (tāpat kā VL!) nekad nepratīs miermīlīgi sarunāties ar SC. Te slēpjas tā lielā māksla GUDRI piejaucēt ideoloģisko pretinieku…
    _______________________
    Vai varētu palūgt kādu piemēru, kad kaza ir “piejaucējusi” vilku?:)))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Guna Jirgena > Guna Jirgena 31.05.2011. 11.44

    Ar to jau cilvēks atšķiras no ”kazas”, ka domā ar galvu. Bet varbūt latvieši tādas ”kazas” vien ir?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 31.05.2011. 12.03

    dita…Es jau nejautāju, kadi ir latvieši, bet kā piejaucēt vilku?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Guna Jirgena > Guna Jirgena 31.05.2011. 12.04

    Paskaidrošu. Ar piejaucēšanu es domāju SC ņemšanu valdībā un ”turēšanu īsā saitītē”, jo grozies kā gribi mūsdienās kazas un vilki ganās vienā aplokā ko sauc par Latviju. Bet ekstrēma vilku dzenāšana, kā to vēlas VL! situāciju var padarīt nekontrolējamu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > Guna Jirgena 31.05.2011. 12.16

    Vai Jums ir kāda informācija par Matīsas uzskatiem par SC? Man nav. Viena lieta škiet, tomēr ir skaidra (spriežot pēc viņas rakstiem un intervijām) – VL tipa ekstrēmā nacionālista viņa noteikti nav.

    Un ja mums būtu bijuši vairāki tādi “ekstrēmisti” kā Hermanis kuri nosauc lietas īstajos vārdos, kuri nebaidās – varbūt Latvija nebūtu tādā purvā šodien.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Guna Jirgena 31.05.2011. 12.34

    Ino… :) Kā?! Kā?! (Piejaucēt vilku… — Vienotības attieksmā pret ekonomiku un nodokļu politiku darbaspēka jomā: ar badošanos un kāpostu diētu!)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Guna Jirgena > Guna Jirgena 31.05.2011. 12.50

    Arta… Jā, piekrītu, atklāt sliktās lietas vajag, bet viena lieta ir runāt, pavisam cita – zināt, kā ar to cīnīties. Tieši šajā punktā ekstrēmisti parasti iestrēgst. Personīgi es Hermaņa viedoklī ieklausos ar lielu piesardzību, jo ir nācies dzirdēt arī lielas aplamības. Viņš ir ļoti pretrunīga personība – nenoliedzami talantīgs mākslinieks, bet politiski netālredzīgs.
    Par Matīsas k-dzes politisko kompromisu potencēm, atzīšos, man nav informācijas. Varu tikai no pieredzes pateikt, ka ”ar akcentu” runājošajiem tautiešiem (piem. Streipam, VVF) sarunas ar krieviski runājošo LV iedzīvotaju daļu īsti labi nevedas.
    Nenoliedzami, oligarhu apkarošanas karogs jātur augstu pacelts!!!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > Guna Jirgena 31.05.2011. 14.00

    Nevajag visus “ārzemju latviešus” bāzt vienā maisā (lieku pēdiņās, jo mūsdienās “ārzemju latvietis” vispār ir ļoti plaši definējams jēdziens). Streips atkārtoti publiski ir uzsvēris ka nerunā un nesaprot krieviski, tāpat VVF. Bet esmu dzirdējusi ka Nils Muižnieks un arī Matīsa runā krieviski; ja nemaldos, arī viens no “IR” dibinātājiem Pauls Raudseps runā krieviski, vai vismaz saprot.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Guna Jirgena 31.05.2011. 14.02

    Arta:
    VL tipa ekstrēmā nacionāliste viņa noteikti nav
    =====================================
    Vai Jūs, lūdzu, varētu nosaukt kādus 3 piemērus, kas raksturotu Visu Latvijai “EKSTRĒMO nacionālismu”?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Guna Jirgena 31.05.2011. 14.04

    Es piekrītu dita7.

    Pietiek mums ar VVF. Matīsas kundze lai rosās iekš kādas partijas, ja vēlas.
    Ļoti gudra, bet nav piemērota mūsu laika zonai un klimatam…, ja tā var teikt
    :)
    /mana kandidatūra būtu Anna Žīgure… bet sakarā ar izveidojušos situāciju Zatlera kungs/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > Guna Jirgena 31.05.2011. 14.10

    Visu cieņu Žīgurei, bet tieši viņa nav piemērota mūsdienu klīmatam. Vajag daudz šerpāku, bezbailīgāku būtni.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Guna Jirgena 31.05.2011. 14.24

    Ino,
    Ja lāci var iemācīt dancot (piejaucēt) par vienu cukurgraudiņu, tad ar vilku ir tīrais nieks…pietiek ar pusi no graudiņa…;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Guna Jirgena 31.05.2011. 15.03

    ..Ar piejaucēšanu es domāju SC ņemšanu valdībā un ”turēšanu īsā saitītē”…
    _________________________________________________–
    Kremļa striķis tuomēr izrādīsies īsāks nekā Rīgas saitīte.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 31.05.2011. 15.32

    Arta…VL tipa ekstrēmā nacionālista viņa noteikti nav.
    ________________
    Vispirms jau nu vajadzēja noskaidrot, ko nozīmē ekstrēmisti. Saprotu, ka daudzus nacionālsti biedē vairāk kā komunisti un fašisti:) Varbūt varat nosaukt, cik objektu spridzināšanas vai cilvēku iznīcināšanas akcijas veikuši VL biedri?:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 31.05.2011. 15.43

    markoni. Nu ja V būs daudzi ar Taviem uzskatiem, tad balsošu par VL, lai gan neesmu viņu fans.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 31.05.2011. 15.45

    Arta. Apsveicu! Labs ārzemju latvietis ir tas, kurš prot runāt krieviski:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Guna Jirgena 31.05.2011. 18.39

    Ino,
    es pārbaudu Tavu noturību uzskatos.:)

    Jo vairāk Tu rīkosi scensības-kurš lielāks patriots, jo mani komentāri būs Tev arvien nesaprotamāki.. kā īstenam patriotam…:)
    /a var būt man ir dots uzdevums Tevi nokaitināt līdz nobalsosi par VL, tāpat kā Tev, lai es nobalsoju par SC…(?)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Guna Jirgena 01.06.2011. 02.42

    Balso, balso, — uzpeldēs kāds Emīla Jakrina tipa censonis un varēsi apsveikt “īpaši nacionālu premjeru”. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2011. 11.06

Arta… Man arī grūti iztēlot ka viņa kopā ar Lembergu divatā pusdienotu pie vīna glāzes.
_____________________
Bet vai vajag?:)

+2
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > dro 31.05.2011. 11.09

    Pirmkārt jau Matīsa nespētu paciest, kā Lembergs chāpstina lūpas un tikai pēc tam – visu pārējo.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2011. 11.13

    Pirmkārt jau Matīsa nespētu paciest, kā Lembergs chāpstina lūpas un tikai pēc tam – visu pārējo.
    =========================
    Precīzi! :):)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.05.2011. 11.24

    betijacelamale. Tu gan esi ļauna!:) Kā lai nečāpstina, ja ar visām četrām esi silē?:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.05.2011. 11.53

    Es neesmu ļauna:)
    Cenšos būt objektīva:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

wrvinovskis 31.05.2011. 11.01

Lūdzu gatavojiet 2.jūnija piketam plakātu IEVIEST E-VĒLĒŠANAS!
Es netieku, bet visur atgādinu par e vēlēšanu sistēmas nepieciešamību.

+11
0
Atbildēt

1

    bekijja > wrvinovskis 31.05.2011. 14.13

    Ja tautas skaitisana patiesi beigsies ar ciparu zem 2 miljoniem, tad arzemes dzivojoso skaits ir lielaks, neka lidz sim lests. Un tie visi pamata ir balsstiesigie. Nu ir skaidrs, kapec tiek vilcinata e-balsosana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 31.05.2011. 10.56

VL!+TB/LNNK ir nepieciešama Latvijas politiskajā spektrā vienkārši tādēļ, lai “Vienotība” nesnaustu. Lai notiktu kaut kāds dialogs. Mums ir tikai divas apvienības, kuras konsekventi balsoja par prokuratūras kratīšanām, pret uzturēšanās atļauju tirgošanu NĪ spekulantiem, par to, ka mēdiju īpašniekus (pat fizisko personu līmenī) sabiedrībai ir tiesības zināt. Nerunājot par A.Kovaļevsku, par A.Judinu u.c.

Ja mums būs tikai “viena pareizā partija” – tad radīsies neaizstājamības un visatļautības sajūta. Daži simptomi jau ir. Tādēļ A.Hermaņa izteikumi (lai arī dažas citas lietas tur ir strīdīgas) – ir ļoti vietā.

Pirms 2 gadiem varēja varbūt pamatoti teikt, ka VL! ir ienākuši “no ielas”. Pa šo laiku ir notikušas ievērojamas izmaiņas – vairāk gan nevis partijas vadībā, bet to cilvēku lokā, kas šo apvienību VL-TB/LNNK atbalsta. Mums ir jāpārvērš šis atbalsts uzlabotā kvalitātē. Tad arī neradīsies pārpratumi kā pēkšņais Vienotības veto par kāda apvienības politiķa (toreizējā kontekstā – Dz.Rasnača vai G.Bērziņa) iesaistīšanu valdībā.

Protams, var par mums arī pasmieties – kā par tādiem, kas ietiepīgi lieto “Apple”, lai gan progresīvā cilvēce jau sen pārgājusi uz “Windows”. T.i. vienkārši ļaudis, kuri “vēlas būt savādāki”. Bet paskatoties garākā kontekstā – konkurence un dialogs #IR nepieciešami. Arī starp partijām, kuras abas ir par tiesiski sakārtotu valsti.

+7
0
Atbildēt

1

    LolitaOzolina > aivarstraidass 31.05.2011. 12.12

    Tas, ka šobrīd Latvijas politikā faktiski ir tikai 2 politiskie spēki, kurus vērts ņemt par pilnu – Vienotība un VL/TBLNNK, ir skaidrs.
    Tomēr abos gadījumos nepieciešamas izmaiņas, galvenokārt atvērtības virzienā.
    Piemēram, par VL esmu lasījis viedokļus, ka partijas spice strādā uz to, lai partijas vadības galā būtu šaurs, uzticams biedru loks, partijā būtu maz biedru, bet daudz atbalstītāju (vēlētāju). Diemžēl, skatoties uz procesiem partijām, šim viedoklim var piekrist.
    Drošvien līdzīgi ir arī ar Vienotību, bet tur tā lieta vēl sarežģītāka, jo viņi līdz šim darbojušies diezgan vāji, lokoties un grozoties.
    Tāpat ļoti svarīgs būs tiesiskuma, godīguma jautājums. Tas nozīmē, ka partijām būtībā vajadzētu skaidri pateikt, kādus soļus (piemēram, likumu grozījumus) tās spers, lai veicinātu ne tikai oligarhu, bet arī pārējo polit-mafijas locekļu iesēdināšanu (šajā sakarā man nepatika vakardienas LTV1 “100.panta” Parādnieka teiktais, ka “vajagot dzīvot tālāk, skatīties, kā veidot uz priekšu”. Ceru, ka tas nebija domāts nopietni vai vienkārši neveikls izteikums).
    Būtu vēlama jauna politiskā spēka parādīšanās, es gan nedomāju, ka tam vajadzētu pulcēties ap Zatleru. Diez vai tur kas prātīgs var sanākt. Brīnos par dažu “ūjināšanu” par Zatleru, it kā viņš būtu izdarījis nez kādu varoņdarbu. Viņš vienkārši pārmaiņas pēc sāka darīt savu darbu.
    Attiecībā par prezidentu – tagad būtu īstais brīdis ceturtdien Saeimā 1.kārtā nevienu neievēlēt, bet 2. kārtā saprātīgajiem politiskajiem spēkiem izvirzīt kandidātu no inteliģences vidus, kas būtu ar nevainojamu reputāciju, spēju iedvesmot un ar visu no tā izrietošo. Tā tiešām varēu būt arī Vita Matīsa. Vai tas notiks – šaubos.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

bekijja 31.05.2011. 10.55

Ta ka process ir tikai sacies un prieksa ir kadi pieci menesi darba, Zatlers varetu Matisas kundzi lugt sev par padomu deveju. Cerams, vina neatteiktu.

+6
-1
Atbildēt

11

    Sanšains > bekijja 31.05.2011. 11.07

    Un arī vislatviešu ieteikto prezidentes kandidāti Annu Žīguri. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 31.05.2011. 11.18

    Lai iet! Un pat Alvi Hermani, iespejams. Un noteikti ir citi godigi uznemeji, zinatnieki, ieredni, skolotaji, kuru padoms un palidziba tagad noderetu.

    Skeles un Slesera klusesana nozime, ka vini mobilizejas. Ari Lembergs paslaik vel ir izsists no ierasta lidzsvara. Ja nenotiks nekadi (tiesiski) satricinajumi, vini atri atgusies un kersies pie ierastajiem panemieniem un ierociem. Jastrada ir visu laiku. Ari Prezidentam. Vins ir uzsacis zinamu procesu, aicnajis cilvekus rikoties, tagad cilveki ir javada uz prieksu.

    Nupat ir iespeju laiks. Vienotiba tagad var ierosinat visus tos jautajumus, pie kuriem nav kerusies klat kompromisu del. Pats Prezidents var rosinat tautas veleta prezidenta institucijas veidosanu. Nemaz nerunajot par tadu tehnisku sikumu ka e-balsosanas ieviesana.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > bekijja 31.05.2011. 11.49

    Neviens kompromisa jautājumus neapstiprinās: Šķēle, Brigmanis un Urbanovičs kliegs, ka svarīgus jautājumus nevar pieņemt, jo Saeimai nav mandāta to darīt! :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 31.05.2011. 12.00

    Bet tas neliedz gatavot un virzit. varbut pienem vel si Saeima – labojoties. Pat ja skatis nakama Saeima, jautajums bus sagatavots un nebus jatere lieki laiks. Latvijas politiska vide nav ideologija balstita. Atbalsts kadam politiskam spekam veidojas no 1) personibam un to popularitates, 2) nacionala jautajuma, 3) nostajas konkretos jautajumos un 4) aktivitates konkretu lemumu sagatavosana un pienemsana. Tapec atkartosu – sis ir iespeju laiks. Vajadzigs kvalitativs darbs un komunikacija ar tautu “on a daily basis”. AAA tagad rosisies energiski, un komunices ar. Re ka Zalie nak klaja ar vairakiem pazinojumiem diena! Saja joma no viniem var macities. Darbu saturs un kvalitate ir tas jomas, kur Zatleram, Vienotibai, Visu Latvijai ir prieksrociba. Bet ar to vien nepietiek. Komunikacija, regulara un kvalitativa, tagad ir tikpat svariga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > bekijja 31.05.2011. 12.25

    Ar ko tad Vienotība komunicēs? Paskaties mediju-politiķu karti! Iespējas ļoti ierobežotas!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 31.05.2011. 12.37

    Ka butu – ar tautu, pa tieso? Vel viena iespeja – kopa ar Zatleru. Vel viena iespeja – piesaistot sabiedriska viedokla liderus, kaut vai tadus ka macitajs Rubenis, katolu baznicas arhibiskaps, Vita Matisa, Anna Zigure. Prezidentam vai siem cilvekiem neviens tribini neliegs. Ja ir kadi svarigi lemumi, kas butu paveicami, kur Vienotibas un Prezidenta viedokli sakrit, jadarbojas kopa. Ja nu kam so mirkli var izmantot, tad tiesi valsts pamatvertibu izvetisanai.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > bekijja 31.05.2011. 12.53

    Tas tā pārāk abstrakti. Neskatījos, bet šķiet, ka ltv1 vakar ļoti labi nodemostrēja, ka viņi ir par izzagtu Latviju!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 31.05.2011. 13.04

    LTV1 ir kluvusi daudz asaki pedejo dienu laika. Lemberga hiperaktiva knosisanas un Sadurska bakstisana noradija, ka erti vins nejutas. Laikam pat halucineja (kad to Brigmani galdapaksa mekleja). Tas, ka Sadurskis atnaca nesagatavojies, ir V vaina.

    Bet ne par to ir stasts. Zatleram tagad ir pienakums – ar savu pazinojumu vins tikai ierosinaja diskusiju. Ta ir jaturpina. Ja Vienotiba atbalsta tas vertibas, par kuram Zatlers iestajas, tad tai kopa ar sabiedrotajiem paslaik ir ari attiecigi jarikojas – priekslikumi par deputatu imunitates statusa nonemsanu, skiet, jau sagatavoti. Nakamais, kas jasakarto – jaievies e-balsosana. Tad jaierosina nobalsosana par tautas veletu prezidentu, kurai parakstu vaksanu varetu noorganizet 23.julija. Vienotibai bus labak zinams, kas vel ir tie darbi, kas butu darami. Tautas laba!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 31.05.2011. 13.07

    P.S. Ta vieta, lai mekletu attaisnojumus ko nedarit, interesantak tomer ir katra situacija meklet iespejas un izdevigo

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > bekijja 31.05.2011. 14.01

    Protams, ka ir jāmeklē risinājumi, bet es tikai brīdinu, ka to komunikāciju veikt nemaz nav tik vienkārši kā sagatavot preses relīzi un nosūtīt uz LETA.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > bekijja 31.05.2011. 17.54

    “Bet tas neliedz gatavot un virzit. varbut pienem vel si Saeima – labojoties. Pat ja skatis nakama Saeima, jautajums bus sagatavots un nebus jatere lieki laiks.”

    http://www.draugiem.lv/KrisjanisLiepins/news/?p=4987202

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Edmunds Dukulis 31.05.2011. 10.50

Piekrītu Hermanim, ka bija tāda “zvaigžņu konstelācija”, kur vairāki faktori sakrita, un Zatleram bija izdevīgi pieņemt lēmumu ko viņš pieņēma. Neesmu pārliecināta ka viņš būtu atlaidis Saeimu ja viņam būtu bijis pilna pārliecība ka viņu pārvēlēs. Cerams, ka šis lēmums būs izdevīgs arī Latvijas sabiedrībai, bet tas nav vēl skaidrs.

Un tas, ka Matīsa ir vairāk principu cilvēks nekā Zatlers – tur arī Hermanim taisnība. Man arī grūti iztēlot ka viņa kopā ar Lembergu divatā pusdienotu pie vīna glāzes. Bet kas zin, varbūt neatlaidīgi stāstot kā viņš nesen ir dzēris vīnu kopā ar Zatleru, Lembergs izpušķo patiesību?

+7
-5
Atbildēt

1

    kristaps_drone > Edmunds Dukulis 31.05.2011. 12.12

    Piekrītu, taču domāju, ka lēmums atlaist Saeimu būs noteikti izdevīgs arī tautai kaut vai tāpēc, ka tās daļai tiek dota iespēja labot savas kļūdas, kas tika pieļautas iepriekšējās vēlēšanās, kamēr ir svaigi iespaidi par Saeimas darbiem, negaidot 4 gadus, kuru laikā daudz kas atkal aizmirstos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 31.05.2011. 10.48

Man nepatīk, ko saka Hermanis. Kaut arī labs režisors, viņš aizmirsa, ka Zatlers nav aktieris, kura “spēli” vērtēt pēc ticamības-neticamības mērauklas.
Katrs no mums tic vai netic tam, kas mums pašiem ir tuvāks un izprotamāks.
Es – par piemēru – neuzskatu, ka Hermanis patrieca no mēģinājuma Fasbinderu pirms pāris dienām, lai nopelnītu kasti šampānieša, ko viņam pēc tam uzdāvināja aktiera kolēģi. Bet savtīgs un skops cilvēks gan tā padomātu.

+11
-3
Atbildēt

3

    Una Grinberga > ievuliitis 31.05.2011. 11.04

    Hermanis ir principa cilvēks – viņš nekad nav par Zatleru kā par prezidentu neko pozitīvu teicis un konsekventi pie tā arī pieturēsies. Es arī savā veidā piekrītu, ka cilvēkam, kuram ne ģenētiski, ne zvaigznēs nav iepotēts būt politiķim, tomēr iet klupdams un krizdams pa dubļiem pēc ļoti tāla mērķa. Mēs kaut kā tomēr mēģinam konkrētu situāciju identificēt ar Zatlera būtību, kas nebūt tā nav! Šis bija viens no spilgtākajiem un vistrāpīgākajiem Zatlera prezidentūras lēmumiem, bet tas nekādā veidā vēl nenozīmē, ka viņš būs tik pat spožs visās situācijās. Vienkārši tā sanāca! Visi kaut cik spriestpējīgi cilvēki saprot, ka Zatlers ir labākais, kas mums tagad ir pieejams, bet ne tuvu nav labākais prezidents, kāds mums varētu būt!

    P.S. Es arī par kādu no inteliģences prezidenta amatā! Kādu apgarotu un harizmatisku personu!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 31.05.2011. 11.33

    Nasing Spešal. Es arī par kādu no inteliģences prezidenta amatā! Kādu apgarotu un harizmatisku personu!
    __________________________
    Kuras ikdienas sprediķi par šķīstumu, kas pašai nemaz nepiemīt, kritizēs ierindas cilvēku grēkus, lai tronī kāptu pats Sātans?:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 31.05.2011. 11.59

    Tieši tā, lno! Aizdodos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

madararaa 31.05.2011. 10.44

Hermanis ir talantīgs režisors un ir pa gadiem savācis brīnišķīgu, izteiksmīgu aktieru trupu, neatkārtojamas personības. Es apbrīnoju šīs kompānijas talantu un ar aizrautību apmeklēšu JRT izrādes, cik nu būs iespējams. Taču neizdarīsim pārsteidzīgus secinājumus, ka tādējādi Hermanis vienmēr un visur ir spējīgs veikt nevainojamu politikas analīzi un nonākt pie vislabākajiem secinājumiem. Politika, diemžēl, ir kompromisu māksla, un pie sarežģīta spēku sadalījuma nereti var nākties pieklusināt kritiku, noklusēt dažu labu plānu, un pasniegt roku sveicienam valsts lielākajiem mahinatoriem. Principālajiem politika gluži vienkārši var nebūt piemērota, viņi ar savu stūrgalvīgo principalitāti var būt ārkārtīgi neefektīvi savu mērķu piepildīšanā. Hermanis nepadomā kaut vai par to, ka viņa vārdus smaidot tagad citēs Lembergs, transformējot to par viedokli “inteliģence uzskata, ka Zatlers ir parasts savtīgs muļķis”. Zatlera zoodārza ievēlēšana, protams, ieies vēsturē kā traģikomisks politiskās kultūras zīmogs, taču atskatoties uz paveikto, viņš nav pelnījis vīzdegunīgas ķengas.
Bet par V. Matīsu: ja nu būtu ļauts sapņot (ka deputāti ieklausītos inteliģencē un uzrunātu šo viedo kundzi, un viņa gribētu un piekristu), tā būtu ļoti vēlama prezidentūra. Bet tas ir kosmoss, ar patreizējo saeimas sastāvu.

+30
-4
Atbildēt

0

marčiks 31.05.2011. 10.41

Nezinu, vai tā ir īsti korekta runa. Piekrītu, ka prezidentam droši vien bija arī personiski motīvi. Uzskatu, ka prezidents savā runā aptvēra tikai daļu no Latvijas nedienu cēloņiem. Taču tas nemaina faktu, ka prezidentam ir taisnība un ka viņa solis, visticamāk, bija nepieciešams, lai saceltu maziņu tornado smirdošajā Latvijas politikas dīķītī.

Ja jau par personiskiem motīviem, tad par Hermaņa atbalstītās VL! “nesavtīgajiem” motīviem, tagad skaļi atbalstot Zatleru, varētu ļooooti daudz padiskutēt. Kurai partijai šobrīd vislabākās izredzes palielināt mandātu skaitu nākamajās vēlēšanās? Un vēl tā uzsvēršana, ka Zatleram nevajadzētu dibināt savu partiju, jo citādi tas būtu merkantili un pretīgi, be citādi viņš gan ir varens valstsvīrs… protams, jo “valstsvīra” uzdevums ir notīrīt ceļu “nacionālistu” parādei un pašam pavākties malā, nevis pie viena mēslainē iesviest arī krietnu daļu “nacionālistu”, atņemot viņiem potenciālā varas pīrāga daļu.

P.S. Vita Matīsa ir arī manu kandidātu topa augšgalā, bet tikpat labi prezidenta amatam var izvirzīt Kārli Streipu un cerēt, ka viņu ievēlēs.

+16
-4
Atbildēt

7

    ievuliitis > marčiks 31.05.2011. 11.03

    ??? Kad tu pēdējo reizi klausījies Streipa “aktuālo interviju”?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 31.05.2011. 11.24

    “Aktuālajā intervijā” Streips kā intervētājs tradicionāli ieņem citu lomu nekā, būdams komentējošais žurnālists. Kas ir pašsaprotami, jo tie ir pilnīgi dažādi žurnālistikas virzieni. “Skats no malas” un Streipa blogs ir pavisam cita opera. Minēto radioraidījumu, starp citu, klausījos vakar. Tur viņš tāpat jau bija pietiekami skarbs, pateica pat apmēram “ir diezgan skaidrs, ka šis cilvēks ir noziedznieks”. Nujā, komentāros Streips lamā arī Vienotību, bet tas ir arī pareizi. Viņš nevienam nebūtu ne mīļš, ne ērts kā politiķis.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marčiks 31.05.2011. 11.48

    Es atkal atgriezīšos pie dažas dienas veca raidījuma. Pēc Saeimas balsojuma par Šleseru raidījuma tēma bija tieši šis balsojums. Paziņojis par notikušo dažos vārdos konstatējis situāciju, garāmejot pieminot, ka 35 deputāti tikai balsoja “par”, deva vārdu Kaktiņam, kas teica, ka tas jau nekas, ka saeimas prestižs tik un tā ir zems, nekas katastrofāls nav noticis, veikli pārslīdējis uz V. valdības pieļautajiem nepopulāriem un saeimas akceptētiem lēmumiem, kas ir tam par pamatu, pieminēja mistiskās strukturālās reformas, kuras neviens neveic utt. Tad deva vārdu Kažokai, kas bija spiesta atzīt, ka V. politikā ir trūkumi – piekāpšanās ZZS prasībām, savējo likšana vietās, mēģināja vēl par balsojumu – kurš tomēr “par” un kurš “pret” un “atturējās”, bet Streips pārtrauca, ka Āboltiņa savā vērtējumā par balsojumu saeimu uzslavēja un visu atlikušo raidījuma laiku mazgāja kauliņus V. Vai tev šķiet, ka objektīvi? Visi saņēma, ko pelnījuši proporcionāli ieguldījumam?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 31.05.2011. 12.02

    Es tiešām nespēju objektīvi novērtēt vidējās “kritikas proporcijas” Streipa intervijās, taču man nav radies iespaids, ka Streips šajā ziņā būtu klaji neobjektīvs. Un arī Vienotība ir pelnījusi daudz kritikas, jo pievīlusi daudzu savu atbalstītāju cerības, lielā mērā arī manas. Un Vienotības vēlētāju cerības tomēr atšķiras no ZZS, PLL, SC vēlētāju cerībām.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > marčiks 31.05.2011. 13.30

    Alejandro…Nujā, komentāros Streips lamā arī Vienotību, bet tas ir arī pareizi. Viņš nevienam nebūtu ne mīļš, ne ērts kā politiķis.
    _______________________
    Streips bija pirmajās rindās, lamājot Repšes valdību, vēl Kalvīša otrās valdīšanas laikā slavēja Lagzdiņu un Demakovu, tagad ar saviem komentāriem palīdz radīt tautai priekšstatu, ka Zatlera lēmuma pamatā ir V sliktais darbs u.t.t.. Iedomīgs pļāpa, kurš iedomājies sevi gaismas nesēja lomā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > marčiks 31.05.2011. 17.47

    Man ir radies iespaids, ka Streipam ir vājš raksturs un viņš nespētu pretoties spiedienam ne no vienas puses. Viņš ir arī nervozs, sievišķīgs – kaut vai atceroties cik histēriski viņš uzbruka jaukajām meitenēm no Gardas partijas, rupji un prasti nosaucot viņas par kazām.
    Žurnālists viņš ir labs, bet ne ģeniāls. Domburs kopumā ir spēcīgāks.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marčiks 01.06.2011. 01.12

    Man šķiet, ka Streips ir mainījies pēc pagājušā gada pret viņu vērstās TP jauniešu vēstuļu kampaņas un draudiem pazaudēt darbu. Nobijies? Nezinu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dace Smildziņa 31.05.2011. 10.41

Šoreiz pilnīgi nepiekrītu Alvis Hermanim. Uzskatu, ka Valdis Zatlers tā rīkojās, domājot par valsti. Viņa argumenti bija skaidri – melu kultūra politikā jāpārtrauc, nedrīkst ļaut noziedzīgiem grupējumiem savtīgās interesēs valdīt valsti un notriekt mūsu kopīgo bagātību, mūsu nākotni.
Par ko balsot ārkārtas vēlēšanās, gan ir smags jautājums.

+15
-5
Atbildēt

17

    dro > Dace Smildziņa 31.05.2011. 10.51

    Anda Burve-Rozīte…Par ko balsot ārkārtas vēlēšanās, gan ir smags jautājums.
    ___________________
    Un Jūs arī? Tiešām gaidāt nolaižamies Dieva dēlus? Man nav jāšaubās – Vienotība + VL ar neierobežotām izsvītrošanas iespējām. Pat Lemberga elektorāts spēja izsvītrot Ūdri.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Dace Smildziņa 31.05.2011. 10.54

    Žetons par Ūdri!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Dace Smildziņa 31.05.2011. 11.08

    Ino – ja jaunizveidotā partija Vienotība līdz vēlēšanām nebūs skaidri un nepārprotami noformulējusi attieksmi pret politiskiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupāciju, man arī būs problēmas saprast par ko nobalsot. Ir lietas, kuras ar svītrošanu vien nevar izlabot.

    Neesmu vēl paguvis aizmirst pirmos pēcvēlēšanu pārsteigumus Vienotības izpildījumā :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Dace Smildziņa 31.05.2011. 11.20

    riņķī apkārt. Arī es neesmu aizmirsis. Ja sāks kārtējos pareģojumus par neizbēgamo koalīciju ar SC, neredzēt viņiem manu balsi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Z a r i ņ a > Dace Smildziņa 31.05.2011. 11.21

    Pievienojos Andas Burves-Rozītes komentāram.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Dace Smildziņa 31.05.2011. 11.47

    Anda, Tev atbildēšu ar to pašu, par ko tikko ZanEi ieteicos:
    tautu politiķi vada arī ar personālijām, ko partijas ieraksta savās vēlēšanu listēs.

    Diez vai tauta būs atkal duma, ja Vienotība savā listē nākamajās vēlēsanās ieliks Āboltiņu, Kamparu, Reiru un noskatīsies, kā sevi listē ieraksta K-k-kristovskis un Mūrniece, toties sarakstā neliktais premjers VD kārtējo reizi klusēs. Dumi un mazspējīgi būs paši politiķi, nespējot interešu kopu pārvērst par politiski atbildīgu spēku vai vismaz šī spēka cerību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Dace Smildziņa 31.05.2011. 12.05

    Man gan liekas, ka Zatlers, izsludinot Saeimas atlaišanas ierosināšanu, domāja gan par valsti, gan arī sevi neaizmirsa. Tikai es, varbūt, atšķirībā no Hermaņa, neliktu tik lielu uzsvaru uz domāšanu par sevi, te vairāk tomēr izskatījās par domāšanu par valsti. Par to, ka nav par ko balsot – IR žurnalistu kolektīvā nostāja nacionālajos jautājumos tiešām liedz viņiem pilnvērtīgu izvēli, jo izslēdz no viņu iespējamo izvēļu saraksta patiešām labu variantu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dace Smildziņa 31.05.2011. 12.48

    Manu balsi V, visdrīzāk, dabūs tik un tā, bet, ja atkal runās par sadarbību ar ZZS, tad ilgi domāšu, vai labāk nenobalsot par “pēdējo partiju”.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Dace Smildziņa > Dace Smildziņa 31.05.2011. 20.20

    Negaidu Dieva dēlus. Skaidrs, ka nebalsošu par oligarhu partijām. Ja Zatleram būs partija, tad vērtēšu kandidātus. Liela nozīme tam, kas paliks Vienotības sarakstā. Piemēram, par Dombrovski, Vilku, Loskutovu, Latkovski balsotu. Jāskatās arī, kas būs nacionālajā blokā, var apsvērt, bet vispirms rūpīgi jāizpēta tā viņu neatkarība.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Dace Smildziņa 31.05.2011. 21.20

    Anda Burve Rozīte. Paldies par atbildi. Jautājumu nav:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dace Smildziņa 31.05.2011. 22.26

    Anda Burve-Rozīte _..pilnīgi nepiekrītu Alvis Hermanim.._
    ~~~
    man patik ka Jus vinjam nepiekritiet, es ari nepiekritu, to pateicu drusku virs shita te.
    bet tad sakiet ludzu – kas vinju ellerata interveja, kas un ar kadu noluku shis vinja gudribas pierakstija?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Dace Smildziņa > Dace Smildziņa 31.05.2011. 23.19

    Atklāti sakot, šodien visu dienu nopietni strādāju šīs nedēļas žurnālam un nepamanīju, kurš medijs viņu intervēja par šo jautājumu. Vai nebija BNS? Katrā ziņā viņš ir viedokļa līderis Latvijā (viens no), parasti to pauž spilgtā formā un bieži vien arī ļoti saturīgi. Tāpēc arī žurnālisti vaicāja droši vien. Viedokļu daudzveidība ir ļoti laba, vienīgi žēl šoreiz, ka viņš varbūt īsti nav iedziļinājies un izsaka pieņēmumu par Zatleru. Bet nu, tāpat var pateikt arī par manu viedokli – ka es neesmu iedziļinājusies :-) Tas, ko negribētos ir – lai tāds nihilisms, kā Alvja paustajā aiziet tautā. Tas var radīt iespaidu, ka kaut ko labu un cēlu šajā valstī dara tikai savtīga labuma dēļ. Bet tā taču nav.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Dace Smildziņa > Dace Smildziņa 31.05.2011. 23.26

    Un es Jums piekrītu, ka tā ir liela problēma – intervēt autoritātes par jebko. Tas nav atbildīgi, jo tiešām gadās, kā rakstiet – cik nu zina, tik atbild. Reizēm nezina, kā īsti ir, bet arī atbild, jo prasa taču.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dace Smildziņa 31.05.2011. 23.53

    Anda Burve-Rozīte
    paldies par atbildem, mes saprotamies un man Jus patikiet, man un Jums vel butu ko teikt, bet ir vela stunda un Jums vel ir daudz darba. :)
    lai jums un mums ir prieciga ritdiena un it ipashi ceturtdiena. :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dace Smildziņa 31.05.2011. 23.59

    …lieliska atbilde, Anda!…pievienojos!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Dace Smildziņa 01.06.2011. 01.29

    Anda, lūdzu uzmanies un nepārsteidzies premjera Dombrovska sakarā. Cilvēciski puisis cieš no psiholoģiski smagām atkarībām:

    1. Pārāk ilgi uzturējies izolētās telpās. Viens no zemu lidojošajiem fiziķiem! Nespējot realizēties fizikā, zemu lidojošie izlidojuši no cietvielu fizikas vāju vai nepiemērotu potenciālu dēļ = kā Godmanis un Repše, vai labākajā gadījumā — kā ar Dombrovski — piedzīvots apnikums, sekojusi sterilo siltumīcu maiņa. No fiziķu kompānijām uz Latvijas Banku. Realitātes izjūta tiek nospiesta ar profesionālo pašmērķību. Selektīvā redze: saasināta uztvere un mērķtiecība fiansēs paralēla absolūtam aklumam cilvēku saskatīšanā, aklums pastiprināts, mērķtiecīgi kultivējot cinismu pret pasaulēm ārpus Dombrovska siltumnīcām.

    2. Noteicošā nozīme Dombrovskim raksturīgajos politiskās lietderības traucējumos ir otra būstiskā atkarība: no dominējošo sieviešu harēma — Vienotībā Āboltiņa, birojā = Augustovska, sasaitē birojs & mājas = Sandras Bukanes un Ārijas Dombrovskas psihokokteilis.

    Rezultāts = dr. Zatlera secinājums par premjera (kopā ar Saeimas pr-tājas) bezpalīdzību. Kā valstvīrs? Inficēts un psihotraumēts organisms. Amatam krīzē nepiemērots, kaut ārēji un vizuāli spējīgs epizodiski publiku ietekmēt pozitīvi, izraisot partijas biedrenes Kantānes naivo jūsmu un publisko kniebšanu vaigā un izsaucot nekritisko fanu pūļa masveida orgasmu, publiski pavelkot uz zoba Šleseru par krāniem lidostā: paštēls iepaticies tik ļoti, ka nevairās no politizētām Paulovīzijām TP stilā.

    Sorry, Anda. Sorry, ZanE & Co: pēc tam, kad finansu/fiskālās problēmas abstrakcijās atrisinātas un jāsāk izprast cilvēkus kā sociālekonomikas elementārdaļiņas, šo premjeru labāk nomainīt. Lai nepastiprinātu destruktīvās ietekmes. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Dace Smildziņa 01.06.2011. 10.54

    Anda, Tu apjuki… :) Jāintervē ir un tas jādara noteikti! Tieši tādos, saasinātas izšķiršanās brīžos. Sarunas ir Darbs! Darbs, mums/bāleliņiem latviešiem baltajiem un šķistajiem, pašiem ar sevi! Ja tādos brīžos nesarunāsimies, nebūs izaugsmes, jo neviens teātrī no dzīves pašizlējies skatīšanās fans vai režisūras talants neuzzinās, kas ārpusē notiek un kā uz to skatīties! Alvis šoreiz tiražē savu aizvainojumu pret Zatleru par Zatlera paša publiskotajām aploksnēm pašreklāmiski, bet nerunā par savu dzīvokļa fektēšanu, kas notika jau PĒC dr. Zatlera aploksnēm un zoo. Sestdienas vakarā dr. Zatlers visiem parādīja un dažiem pierādīja, ko spēj — arī mainītes un augt! Alvis Hermanis apliecināja, ka savā pašreklāmismā iekapsulējies, Miele-s ledusskapī sasalis un riskē progresēt vienīgi destruktīvismā! No šīs sarunas mācīties vajadzētu visvairāk Alvim Hermanim pašam un daļa no tiem, kas izlasīja un saprata, varētu Alvim dzīvesizjūtas realitāšu uztveres atgūšanā palīdzēt: kaut vai iesperot pa gultaskāju un pirms kafijas pasakot: ē, talantīgā pakaļa, mosties! Aizgulējies esi, — ģēnij, “pat Zatlers” Tevi ir domāšanā apdzinis! … :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

zs_berzgli 31.05.2011. 10.28

Paldies Dievam, beidzot ierunājās kāds cilvēks ar prāta spējām!

+10
-12
Atbildēt

1

juhans 31.05.2011. 10.17

Režisors Hermanis izsakās reti, bet trāpīgi gan!

+13
-15
Atbildēt

3

    Kinskis > juhans 31.05.2011. 10.28

    atsevišķos punktos nevar tomēr piekrist:
    * “pēkšņi bija izdevīgi kļūt par taisnības cīnītāju”. vai tad 14.janvāra u.tml. darbībām, kad Zatlers sapurināja Saeimu, arī bija kāds izdevīgums?
    * arguments par pusdienām ar oligarhiem. – pats taču konstatēja, ka Latvijas politika ir piečurāts baseins. kā var šobrīd darboties politikā, nekontaktējoties ar čurātājiem? Daudzi ideālisti šajā ziņā ātri spiesti atkāpties no saviem principiem, un tāpēc viens otrs inteliģents vispār turas pa gabalu no politikas.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > juhans 31.05.2011. 10.59

    “Daudzi ideālisti šajā ziņā ātri spiesti atkāpties no saviem principiem, un tāpēc viens otrs inteliģents vispār turas pa gabalu no politikas.”
    Kā Matīsa – par piemēru.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > juhans 31.05.2011. 11.02

    vai tad 14.janvāra u.tml. darbībām, kad Zatlers sapurināja Saeimu, arī bija kāds izdevīgums?
    ========================
    Man toreiz izskatījās, ka Zatlers bija “piespiests pie sienas”. Nevis pats GRIBĒJA rīkoties, bet apstākļi piespieda – “tautas” noskaņojums un varbūt arī kādi politiskie padomdevēji.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

Dina Repša 31.05.2011. 10.13

Ļoti laba kandidatūra, bet es domāju, ka Vita Matīsa jūtas lieliski savā profesūrā un zinātnē. Viņas pilnīgi atšķirīgie noteikumi neļaus viņai saprasties ar Latvijas t.s. “politiķiem”… Līdz ar to pie visiem strīdiem Latvijā var rasties vēl Rīgas Stikla pils un…

+8
-5
Atbildēt

7

    ievuliitis > Dina Repša 31.05.2011. 10.57

    Vita Matīsa ir gudra un laba politoloģe. Viņas komentāri ir vienmēr precīzi un izsvērti.
    Būtu ideāla prezidenta kandidāte, ja tikai… Ja tikai komfortablas Šveices Universitātes profsores statusa vietā būtu izvēlējusies palikt mūsu LU – pie mazas aldziņas, bet mācot un audzinot mūsu bērnus. Tas izrādījās pārāk nekomfortabli, mūsu sabiedrība Matīsai ir par prastu, par korumpētu. Kāpēc necīnījās?

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Dina Repša 31.05.2011. 12.46

    Necīnījās varbūt tāpēc, ka daži cilvēki grib dzīvot, nevis nemitīgi cīnīties, skaidri saprotot, ka neko izcīnīt nevar. Respektīvi, cilvēki ir dažādi, vieniem, piemēram, Grostiņam, cīnīšanās pārbolītām acīm ir dzīvesveids, citiem savukārt riebjas pastāvīgi dzīvot uzvilktā stāvoklī. Tas tāds virspusīgs spriedelējums, nav laika īpaši iedziļināties, atvaino.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Dina Repša 31.05.2011. 17.36

    Betij,
    kā tur īsti ir ar baumām, ka Vitiņai ļoti garšo labs vīns un turklāt lielos daudzumos?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Arcijs > Dina Repša 31.05.2011. 20.12

    Matīsa nenoliedzami ir gudra sieviete un politoloģe, tomēr līdz galam mūs nekad nav sapratusi. Var runāt par okupāciju teorētiski gudri un pareizi, bet lai to izjustu, diemžēl te jānodzīvo tie 50 gadi. Tik traki, kā ar Riteni, kurš aizrādīja, ka mēs neesam maksājuši naudu privātajos pensiju fondos, ar Matīsu gluži nav, bet uz to pusi velk. VVF jau arī daudz ko nesaprata, loģiski.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Dukulis > Dina Repša 31.05.2011. 21.22

    Atkal – tāpat ka visi “vietējie” latvieši nav vienādi, nevajag bāzt visus “ārzemju latviešus” vienā maisā. VVF knapi bija nodzīvojusi dažus mēnešus Latvijā pirms viņa tika ievēlēta, turpretīm Matīsa gadiem ilgi dzīvojusi Latvijā, un viņas raksti vecajā “Dienā”, viņas runas – parāda dziļu izpratni par situāciju Latvijā.

    Lūdzu – Jums šķiet ka Andris Bērziņš, kurš visilgāk savu apzinīgo mūžu dzīvojis tajos “okupācijas 50 gados” daudz labāk saprot situāciju Latvijā? Saprot tikai okupācijas laikā iegūtās iemaņas ka kompartijas nomenklatūrists, iemaņas kuras viņam labi kalpoja arī pēc 1991. gada.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Dina Repša 01.06.2011. 00.33

    Inga, lai Šleseru ar “baltu lapu” sajauktu, Toronto Paidegoģiskās Psicholoģijas institūtā nebij vērts ilgi strādāt, tad jau labāk būtu Saules dainas digitalizēt turpinājusi.

    Ja nopietnāk, VVF bija ģeldīga vienīgi kā ārlietu prezidente, bet LR iekšpusē primitīvas psiholoģijas šovu meistare un PR projektu iesācēja, kaut par Ls 15 000 gabalā, nevar konkurēt ar ķirurgu, kam ir ilggadēja pieredze kaulu montāžā dzīvos organismos.

    Tie komentētāji un pseidodemokrātiskie muldoņas, kas, savukārt, savas izrādes taisīja, ēvelējot dr. Zatleru par Zoodārzu, dažas nianses laida garām gan tīši, gan saprašanas deficīta dēļ.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina Repša 01.06.2011. 01.02

    Matīskundzei garšo labs vīns, laba virtuve un citas smalkas lietas. Par apjomiem nezinu. Tāpat kundzei ir labas manieres un laba gaume. Pārzina literatūru, mākslas zinātnes, mūziku. Smalka estēte. Nicina cilvēkus, kam nav šo prasmju un zināšanu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 31.05.2011. 10.12

Arī es noteikti balsotu par VL ja komplektā ar tiem nebūtu TB/LLNK. Manās acīs šī partija jau sen ir sevi absolūti diskreditējusi vēl iepriekšējo Saimju laikā. Kas attiecas uz Zatleru, tad lai nu vai kā, bet tieši viņš beidzot iedeva tiem oligarhiem “pa zobiem”. Varbūt viņam palīdzēja arī situācija, tomēr beidzot tas ir noticis. Pie tam nu būs vēlēšanas bez partiju iepriekšējās sagatavošanās, tātad ir cerība ka tās būs daudz patiesākas. Ne velti Lembergs vakar 100. panta laikā tā “šūmējās” uz Zatleru ka kļuva pavisam smieklīgs ar savu skaidri redzamo prāta seklumu. Ir skaidrs ka tās shēmas viņš pats nemaz nebija spējīgs izstrādāt, tur viņam kādi ir ļoti palīdzējuši, jo ar tādām prāta spējām to nevar izdarīt. Ar tādām varētu tikai tirgū andelēties. Un tādiem pašiem viņš ir populārākā persona valstī. Prātiņ, nāc mājās!

+18
-4
Atbildēt

8

    kristaps_drone > mxblack 31.05.2011. 10.49

    Tas komplektā nākušais TB/LNNK, par laimi, ir stipri patīrīts, tā ka nemaz tik traģiski nav.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mxblack 31.05.2011. 17.35

    Vienīgais “nopietnais” arguments pret TB noteikti būs “baķka”. Neviens gan nav fiksējis, ka pats Straume kādreiz būtu atsaucies uz šādu iesaku. Bet ir radīts labs mīts, ko kosmopolītiem pieminēt jebkurā vietā un nevietā

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 31.05.2011. 18.07

    Ja neskaita, par cik mazu cenu viņus — TB/LNNK — pirka Jakrinu, Parex stroibrigadņiku un štruntīgu Fiat tirgotāju klans.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mxblack 31.05.2011. 18.19

    Neviens gan nav fiksējis, ka pats Straume kādreiz būtu atsaucies uz šādu iesaku
    =========================
    Nesen, šķiet, NRA bija intervija ar Straumi. Viņš teica, ka vārdu “Baķka” pirmo izdzirdējis tad, kad to pirmo reizi dzirdēja arī visi citi – kad tika publicēti noklausīto sarunu ieraksti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mxblack 31.05.2011. 21.17

    Haris. Nu ja jau aizstāviet baķku, tad pievienojoties viņa aicinājumam atvainoties krieviem par okupāciju:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > mxblack 31.05.2011. 23.55

    Vispār jau Baķka (tāpat kā Požarnovs un Saratovs) jau kopš marta nav TB/LNNK rindās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 01.06.2011. 00.14

    Un Jakrinu Emīls, Jāni?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.06.2011. 00.58

    Un Lakucha koferītī nestie uz partijas biroju 3 Latvenergo miljoni?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 31.05.2011. 10.10

Tautai netīšām paveicās, ka prezidentam Valdim Zatleram dotajā situācijā pēkšņi bija izdevīgi kļūt par taisnības cīnītāju…+++ Hermanis neapšaubāmi ir labs režisors, bet šāds – pat pasaules mēroga statuss, viņam nav nācis par labu. Ārpus sava teātra viņš sevi pozicionē, kā stipri aprobežotu cilvēku, apsēstu ar lielumāniju. Un šī nav pirmā reize, kad nākas to secināt

+15
-12
Atbildēt

18

    Una Grinberga > buchamona 31.05.2011. 10.29

    Un kas tur tāds, ko Hermanis ir nepareizi pateicis? Tad Tu gribi teikt, ka Zatlers ar savu lēmumu nepadomāja, kas notiks ar viņu? Tas ir acīmredzami, ka viņš ir izvēlējies situāciju, kas ir izdevīga, gan viņam, gan sabiedrībai. Un par to jau neviens neizsaka pārmetumus – pārmetumi būs tad, ja viss šis haoss beigsies ar sliktāku situāciju nekā pirms Saeimas atlaišanas.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 31.05.2011. 10.41

    Zini, kas man nepatīk, bet tā tas notiek vienmēr. Ja kāds cilvēks izdara kaut ko vērā ņemamu, tad noteikti atradīsies cits, kurš sāks meklēt tur zemteskstus.
    Un komiskākais ir tas, ka šoreiz Hermaņa domu gājiens sakrīt 1:1 ar tādiem viņa nicinātiem ļaudīm, kā Lembergs, Šlesers utt :)

    +22
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 31.05.2011. 10.42

    …”beigsies ar sliktāku situāciju nekā pirms Saeimas atlaišanas”…

    …bravo! esi atradis attaisnojumu un vainīgo – Zatleru, ja tauta būs stulba un balsos par 2AŠ, vai dievekli ar hūti…kad reiz cilvēki sapratīs, ka par visu, kas šajā zemītē notiek ir atbildīgi paši!?!…

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 31.05.2011. 10.47

    Nasing Spešal…pārmetumi būs tad, ja viss šis haoss beigsies ar sliktāku situāciju nekā pirms Saeimas atlaišanas.
    ___________________
    Tie būs pārmetumi nevis Zatleram, bet mums:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 31.05.2011. 10.53

    @Ino
    Bet latvietis nevainos sevi, bet gan Zatleru!

    P.S. Es gan ļoti ceru, ka nebūs jāpārmet nevienam!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 31.05.2011. 10.54

    Ārpus sava teātra viņš sevi pozicionē, kā stipri aprobežotu cilvēku, apsēstu ar lielumāniju. Un šī nav pirmā reize, kad nākas to secināt
    =========================
    Arī man parasti šķiet, ka Hermanis, kad izsakās par sociālpolitiskiem jautājumiem, īsti nejēdz, ko runā.
    Šoreiz, izņēmuma kārtā, sliecos piekrist viņa domām par Zatlera rīcību. Varbūt ne par 100%, bet tomēr.

    Savukārt izteikums, ka viņš balsotu par VL…
    Nu, smieklīgi! Kaut arī pats neslēpju savas simpātijas pret lielāko daļu vislatviešu ideju, esmu par viņiem balsojis un pārskatāmā nākotnē arī turpināšu balsot, tad tomēr domāju, ka tieši Hermanis tagad nav patiess un tikai koķetīgi ākstās.
    Neticu viņam.:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 31.05.2011. 10.58

    Nasing spešal! :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 31.05.2011. 11.36

    ZanE, tautu politiķi vada arī ar personālijām, ko partijas ieraksta savās vēlēšanu listēs.

    Diez vai tauta būs atkal duma, ja Vienotība savā listē nākamajās vēlēsanās ieliks Āboltiņu, Kamparu, Reiru un noskatīsies, kā sevi listē ieraksta K-k-kristovskis un Mūrniece, toties sarakstā neliktais premjers VD kārtējo reizi klusēs. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 31.05.2011. 11.41

    Alvis Hermanis iekšpolitiku — jau ne pirmo reizi vien! — komentē tā, it kā būtu puķainu kleiti uzvilcis un senču dzimtenē tikko no Kanadas iebraucis.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 31.05.2011. 12.05

    Šoreiz mazāk jāapspriež ZAtlera rīcības dziļākos iemeslus, vairāk tās sekas.
    Zatlera rīcības sekas – tautai visas kārtis rokās, ja tauta atkal izrādīsies “alternatīvi gudra” – nav Zatlera vaina.
    Un kāda subjektīva komponente ir katra rīcībā, arī Hermaņa – izteikta tieksme pazīmēties un paspīdēt ar ko originālu.
    Un tāpēc jau viņš ir liels mākslinieks, bet, vājš politiķis.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 31.05.2011. 13.16

    Spožs teatrālis ar lieliskām nekaunīga pašreklāmista papildus dotībām: pat teātrī, kur “Vectēvs” bija Viļa Daudziņa autordarbs vairāku gadu garumā, afišā Alvis Hermanis parādijās kā līdzrežisors, kaut vēlāk pats atzina, ka Vilim toreiz palīdzēt vajadzējis maz.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > buchamona 31.05.2011. 16.39

    Kad tauta ir izrādījusies gudra? Kāpēc tagad lai pēkšņi būtu citādi? Lembergs bija ir un būs pūļa elks. Vispārējā līksmība par Saeimas atlaišanu atgādina revolūciju, kad masām prieks kaut ko šķaidīt.

    Arī šīs Saeimas sastāvā var izveidot sakarīgāku koalīciju, jā, ar Saskaņu, bet nebūtu vismaz oligarham jāzemojas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 31.05.2011. 17.31

    Hermanis neapšaubāmi ir labs režisors

    Jā ar morāles principiem viņam tā ir kā ir… Man arī ļoti nepatika, ka viņš nepieņēma no Zatlera Latvijas valsts ordeni, bet bez problēmām pieņēma Rīgas pilsētas balvu no okupanta dēla Ušakova

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > buchamona 31.05.2011. 19.05

    DD! – jautājums, vai Vienotība mācētu (ar SC).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 31.05.2011. 20.48

    @Hermanis _..simtiem tūkstošu ārzemēs strādājošo pilsoņu, jo viņu intelekta līmenis, neatkarīgais gars un patstāvība tos pasargā no vietējiem populistiem un manipulatoriem.._
    ~~~
    mani rezhisors kam atlieku produkti galva sakapushi neparsteidz, garamejot ar gara gaismu uzmirdzeja un uzspljava mums mirstigiem, nu tad sanjem dranjkji to pashu atpakalj, – tpfu tev starp acim..
    par lietu. Vita Matisa nevar un negrib but Latvijas Prezidente jo ir Shveices pavalstniece. ari genijs Hermanis nekad nebus Latvijas Prezidents jo ilgstoshi uzturas arzemes, taisas pienjemt Vacijas pilsonibu un sen jau acimradzami njerubi fishku no ta kas Latvija notiek.
    Alvi Hermani, franciski runajot vareji izmantot iespeju pakluset, latviski pievert zhaunas, netaisi no sevis izsmiekla objektu, nekadu universalo dzives gudribu mes no tevis shodien negaidam.
    “..[V.Z.]..pēkšņi bija izdevīgi kļūt par taisnības cīnītāju..”.. – Hermanim ka taisnibas cinitajam bija izdevigi no V.Z. rokam nepienjemt ordeni ta ap sevi uztaisot labu PR vai reklamas troksni, pec tam klusam bez lieka trokshnja vareja pienjemt apbalvojumu no N.Ushakova.
    iebaz galvu smiltis un nokaunies Hermani.
    kas tie par zhurnalistiem kas vinju svarigos valsts jautajumos interve? nu ta iznak, ja cilvekam ko prasa, vinsh cik zin tik atbild.
    varbut labak turpmak ar vinju runat Kulturas sleja par Kulturas jautajumiem?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > buchamona 31.05.2011. 23.57

    Kaut kā vēlu pamodās.Protams ja Zatleram būtu solīta skaidra pārvēlēšana,viņš nebūtu tā rīkojies.Notika tas ko tauta ilgi gaidīja un tagad vismaz ir cerība.Tas ir labāk nekā dzīvot ar apziņu,ka nekas nemainīsies.Tomēr pastāv iespēja ka šī Saeima neievēl vispār prezidentu.Zatleram termiņš beidzas,paliek Āoltiņa lidz nākošās Saeimas balsojumam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 01.06.2011. 00.02

    Jaunībā Alvis Hermanis laikam jau par daudz ar hokeju aizrāvies, — var jau puisi saprast, ja pašam Voldemārs Hermanis mājās, bet attaisnot gan ne…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > buchamona 01.06.2011. 09.29

    “iebaz galvu smiltis un nokaunies Hermani.”

    Pati nokaunies, Tante Sidra, par savu žulti. Hermanis atšķirībā no daudziem citiem kultūras cilvēkiem vismaz saka, ko domā un rīkojas konsekventi, tajā pašā laikā nelienot politikā. Jā, dīvaini bija ar to ordeņa pieņemšanu no Ušakova. Bet neviena publiska autoritāte nav ideāla.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 31.05.2011. 10.09

katrs mēra pēc savas mērauklas… JRT vairīšos apmeklēt.

+3
-22
Atbildēt

0

dro 31.05.2011. 09.58

Es arī. Kāda jēga, ja neseko ievēlēšana? Nebalsot par Vienotību, dot iespēju VL? Tā latvieši kārtējo reizi inteliģences vadībā izcūkos radušos iespēju. Es arī vēlētos, lai VL iegūtu vairāk vietu koalīcijā, bet VL valdība, nu piedodiet!:)

+30
-5
Atbildēt

10

    kristaps_drone > dro 31.05.2011. 10.46

    Vispār jau tieši VL šobrīd konsekventi pilda savu programmu un vēlētājiem dotos solījumus, man pat liekas, ka šobrīd tā ir vienīgā partija Saeimā, kas tā rīkojas. Hermanis ļoti precīzi, bet pārāk delikāti raksturoja Vienotības darbību šajā Saeimā.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 31.05.2011. 11.10

    …un kā tur bija ar parakstiem par māmiņu algām?…par ko tobrīd viņi domāja?…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.05.2011. 11.12

    Par sava reitinga celšanu, par ko tad citu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2011. 11.40

    zanE:
    un kā tur bija ar parakstiem par māmiņu algām?…par ko tobrīd viņi domāja?…
    ===========================
    Bet varbūt viņi tikai centās novērst demogrāfiskās situācijas vēl tālāku pasliktināšanos. Esmu pārliecināts par viņu motivāciju šajā jautājumā. Daudz pārliecinātāks nekā par Zatlera motivāciju, atlaižot Saeimu.:)

    Viss taču atkarīgs no spiediena spēka. Vai tiešām Dombrovskis un Vilks nebūtu varējuši atrast citus risinājumus? Būtu varējuši. Piemēram, uzliekot bankām kādu papildu nodokli. Bet viņi gāja vieglāko ceļu. Kā spiež, tā iet.:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 31.05.2011. 12.12

    …Haris…tad, kad VD ar AV divatā būs iespējams pieņemt lēmumus un viņi to nedarīs – tad pārmetums vietā!…nevajag kultivēt mītu, ka šie divi cilvēki atsakās pieņemt valstij svarīgus lēmumus…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 31.05.2011. 12.23

    ZanE, kas VD kopā ar Repši ieprieksējā valdībā spieda izdomāt un ieviest beku laušanas un ogu lasīšanas patentus par Ls 30 gabalā un kurš šajā valdībā VD kopā ar AV ir spiedis kaut vienu šādu muļķību neatcelt? Lembergs? Šlesers? Šķēle? Atkal jau Tavā argumentācijā kārtējo reizi vis-s-s-sur ir vainīgi tikai un vienīgi ārējie spēki: citi. :)

    Ja VD un AV tik ģeniāli un labdabīgi, ja viņi valstī redz arī cilvēkus un latus pa vienam, tad vismaz pirms vēlēšanām kādus pārdesmit šādas lielummānijas provocētus recidīvus ir iespējams atcelt un tos pašus Vienotības masveidīgi un bieži apceltos un nicinātos pensionārus un lauciniekus uzrunāt hipermakroekonomiski: jeb vai vēlēšanās Vienotība balsis pieņems tikai buntītēs pa dučiem un kāliem?! :)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 31.05.2011. 12.58

    zanE:
    nevajag kultivēt mītu, ka šie divi cilvēki atsakās pieņemt valstij svarīgus lēmumus…
    ==========================
    Necentos ko tādu kultivēt. Komentēju tikai Jūsu pārmetumus VL par valdības poltikas neatbalstīšanu “māmiņu algu” jautājumā.

    Vai Jūsu mājiens arī savā ziņā nebija “mīta kultivēšana” – VD un AV labie, VL populisti?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dro 31.05.2011. 14.52

    Vai tas Hermanis nav drusku par sevi sadomājies? Apmēram uz to pusi kā tas Hāns no valūtas fonda kurš istabeni gribēja paņemt, domādams ka viņš stāv visam pāri, Talantīgs režisors, cepuri nost, bet kad no amplitūdes sakāpj galvā tad ….. Alvi,liec mieru Zatleram, ne tvojevo uma delo, šobrīd nav daudz cilvēku Latvijā kuri varētu šito pateikt un izdarīt.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 31.05.2011. 17.28

    …un kā tur bija ar parakstiem par māmiņu algām?…
    —-
    Vo, vo – atkal jauns mīts. Starp citu – parakstu vākšanu faktiski izsludināja Zatlers… :)
    p.s. Zane, kā tur bija ar Kampara un Ašerādena dekkarācijām? :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 31.05.2011. 21.07

    …Andza un Haris…apsēdieties, puiši, un izlasiet, ko VL/TB/LNNK parakstījuši, kurš no šiem likuma grozījumiem iegūst un cik daudz ļaužu no tā zaudē…bet, mēs jau sākam pierast, ka mūsu valstī daži ir vienlīdzīgāki, vai ne?…
    …starp citu, parakstu vākšanai arī naudiņa tiek tērēta…tikai jautājums – vai šobrīd – lietderīgi?…:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam