“Vienotība” vienā partijā tik drīz varētu arī nepārtapt

164

Komentāri (164)

dro 18.04.2011. 09.46

mezavilks. Augstskolas manuprāt nav īpašu “kaitējumu” nodarījušas valsts vadītājiem, ja viņi tik vienaldzīgi izturējušies pret Jēkabpils policistiem. Vai sirds izglītošanai neieteikt vēl kādu garīgo akadēmiju?:))

+2
0
Atbildēt

0

ivetao2007 17.04.2011. 22.18

Visā čivinātāju barā neatradu nevieku konkretu personu, var pat sacīt – personību. Tādēļ viso, ko esiet šeit sarakstījuši, ir izēstu olu čaumalu vērtībā. Tie, kam to itkā būtu jālasa un jājņem galvā, to nedarīs. Kur ir mans lielais magnets – tad ejot garām jūsu rindām, ātri varētu noskidrot cik daudz tur ir amurgalvu. Rakstot par Kristovski un Dombrovski, man ir skaidri zināmas tās mācību iestādes, kuras viņi beidza un ko viņi tur iemācījās. Protams, ka es zinu kā pieaugušo pasaulē ienācu un ko ir macījies vai darījis tāds lielskungs, kuru tagad suc par Šleseri. Un ko viņš ir parādā daudz gudrākajai sievai Inesei. Godājamie, beidziet spēlēt sunīšus kā bernībā. Bezatbildība ir daudzu Latvija nelaimju cēlonis. Slēpjoties aiz stūra visi jūs esiet nokratījuši atbildību no saviem pleciem, reizē ar saparātīgu galvu dažkārt.

+5
-5
Atbildēt

1

    Pauls Puķītis > ivetao2007 17.04.2011. 22.30

    Jūs, kungs , ar savu magnētu esat bezspēcīgs . Mana kapara āmurgalva nereaģē uz to…:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.37

“Nekā personīga vēsta, ka tieši Ministru prezidents ir tas, kurš saskaņojumu, lai pašvaldības nauda nonāktu pie policistiem, atteicis.”

Es arī nesaprotu, kāpēc būtu jāsaskaņo. Kāpēc pašvaldība nepieņem lēmumu patstāvīgi , kā norāda Lācis.
Kāds grib piešūt premjeram finansu disciplīnas pārkāpumu?

+5
-4
Atbildēt

14

    ilmisimo > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.40

    Kāds grib piešūt premjeram finanšu disciplīnas pārkāpumu?
    ————————————————————–
    Kirkegors jāstudē-“Bailes un trīsas”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.44

    Šī ir tā reize , kad jāņem piemērs no Lemberga.
    Vai viņš saskaņojumu meklētu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.53

    markoni…Kas traucē Lācītim saņemt Lemberga akceptu?:)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.57

    Protokols!
    :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.07

    ..Protokols!
    __________________
    Ciānas?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.08

    ….lno….”Miers baro, nemiers posta:) Mana doma primitīvi vienkārša – nesitīsim savējos, bet centīsimies atrast kopsaucēju – Latviju.”

    ….vai Tu šovakar vadies pēc principa…pagriez otru vaigu, lai varu iesist?…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.15

    zanE. Esi nu objektīva, man apnika riešana uz PS.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.17

    Lama,
    Tas jājautā Lembergam.
    Viņš tās lietas labi pārzin…pēc pēdējās tikšanās…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.22

    ….viss sākas no tā brīža, kad kāds uzkāpj tribīnē…tā te kopsaucējs – Latvija netiek meklēts…vēl vairāk – tiek slēpts un reklamēts SC…;)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.35

    Tas jājautā Lembergam.
    ——————————-
    Labi. Nuorakstīšu grāmatiņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.46

    …lno…kāds sakars manai objektivitātei ar Tavu šī vakara saērcinātības pakāpi?…šķiet, vēl neko neesmu pateikusi, lai tas būtu objektīvs vai neobjektīvs…:))

    …par ko tad mēs karojam?…katram mums ir sava vēlme un doma – kāpēc šis vai cits deputāts…vai ministrs ir labāks vai sliktāks…tāpēc mēs par tiem balsojam…tas, ka šobrīd esam ierauti melnā PR akcijā un ar saviem komentāriem apliecinām, ka to nespējam saprast…bet “režisori” par to var priekā berzēt plaukstas…norāda vien – cik manipulējami esam…
    …nepiedalos šajā farsā!…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.54

    zanE. Pateici gan, bet visu cieņu, ka “nepiedalies šajā farsā!”. To Tu varētu ieteikt arī Markoni:) Pie režisoriem jāpieskaita arī IR? Ar labu nakti! Ja kļūstu neciešams, liekos gulēt:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 22.58

    Ino,
    Uzskati, ka zanEs rakstītais attiecas arī uz mani un esmu to lasījis.
    Es tik reti te “ieklepoju” (kad vairs neizturu JL “aplikšanu”), ka domāju- mana doma neko te neietekmē…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Pauls Puķītis 18.04.2011. 00.09

    Ticamāk, ka Lāčukam pašam bail no kādiem pārmetējiem, tādēļ ar cinisku drosmi gļēvi ziedo Jēkabpils patriotiskos policijas pamuļķīšus, pēc kuriem vairs nav vajadzības.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 17.04.2011. 21.35

..nespēju izsniegt Jēkabpils varonīgajiem policistiem atveseļošanās pabalstu?:))
———————————————
Te nav ne ceļa, ne virziena.
Politiskās elites portreja. Izskatās ka čīnavnieciskums nuozūmējis pat “pakazuhas” nepieciešamību.

+6
0
Atbildēt

0

dro 17.04.2011. 21.23

markoni…„Šī absurdā likuma interpretācija vienreiz ir jāizbeidz – nevar ziedojumus valsts budžetam interpretēt kā līdzekļu izšķērdēšana,” komentēja valdības vadītājs.
Nekā personīga vēsta, ka tieši Ministru prezidents ir tas, kurš saskaņojumu, lai pašvaldības nauda nonāktu pie policistiem, atteicis. Premjera vēstuli sagatavojis ierēdnis ar desmit gadu stāžu – Andris Lācis. Viņš ieteicis, lai naudu samaksā Jēkabpils pašvaldība kā apbalvojumu. Juridisko formalitāšu nokārtošanai varētu būt nepieciešams pat pusgads, lai izmaksātu naudu.
_________________
Ar lepni paceltu galvu:)

+5
-1
Atbildēt

3

    Pauls Puķītis > dro 17.04.2011. 21.28

    Tavs cinisms šoreiz nav vietā..nejauc pirkstu ar peni!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 17.04.2011. 21.38

    …ierēdnis ar desmit gadu stāžu….
    ——————————————
    Nedabiskās izlases laika ruobežas- 10 gadi un gatavs!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 22.28

    to markoni
    Tas gan. Nepiedāvā sievietei savu peni, ja viņas pašas pirksts ir stingrāks resnāks, garāks un dinamiskāks.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 17.04.2011. 19.32

Es te tā padomāju- ar ko atšķiras JL no PS!? “Iespējams, ka ” ar to- JL soļo tālāk lepni paceltu galvu, bet PS asti kājstarpē iespiedusi…jo suns zin, ko ēdis…tāpēc-lai kompensētu to-kā kāds kāpj tribīnē , tā – seko- Tauta, JL mums smilšu kastē sit ar lāpstiņu…
Bet principā -lai kā arī nebūtu, es atbalstu partiju apvienošanu, jo – mazāk partiju, jo labāk tauta dzīvos!

+8
-5
Atbildēt

2

    dro > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.15

    markoni… JL soļo tālāk lepni paceltu galvu, PS asti kājstarpē iespiedusi…jo suns zin, ko ēdis…
    ______________________________
    Tu par Kampara un Kristovska deklarācijām, vai nespēju izsniegt Jēkabpils varonīgajiem policistiem atveseļošanās pabalstu?:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.04.2011. 21.25

    Nē, es par to kā Sandriņa sēž Briselē un Ģirtam rāda vidējo pirkstu…:D

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 17.04.2011. 19.19

Ino,

“Ar ko gan Sandriņa būtu sliktāka par Āboltiņu?”

Es teicu- Ģirts līdzinās Sandriņai!

“Kā tad ar Repši un viņa pelēko kardinālu? Viņiem taču neatradās vairs vieta JL!?”

Atradās, un kā vēl atradās. Tikai…”laiks dzīvot, laiks mirt”…:)

“Vai JL laikā ir kāds Čepānes līmeņa jurists?”

Pēc Kūtra (ST) slavināšanas Abrenes jautājumā, domāju , ka Jaunups ir augstāka līmeņa.

“Ar vienu Dombrovski uz laimes valsti neaizbrauksiet:) ”

Tu te nejauc Dombrovski ar Lembergu un Brigmani ar Āboltiņu!
:D

+4
-5
Atbildēt

2

    dro > Pauls Puķītis 17.04.2011. 19.28

    markoni. Sapratu, svētos nedrīkst aiztikt. Arī Čepāne ir tikai cilvēks, kurš reizēm kļūdās. Pietrūkst JL ģenialitātes un nemaldīguma:))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Pauls Puķītis 17.04.2011. 20.48

    Ino

    Saskaņas un Somālijas Centram fantastisks Kremlī apstiprināts reklāmas klips!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

dro 17.04.2011. 19.09

dzeris49…Nav, nav briesmīgi, pat seksīgi:
http://www.youtube.com/watch?v=KSOKA6k4CQc

+2
-2
Atbildēt

4

    mary75 > dro 17.04.2011. 22.39

    Un ar sodomiju tam kāds sakars?
    (Sodomija vai zoofīlija ir dzimumsakari ar dzīvniekiem).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 22.59

    to dzeris49
    Par Kuzinu jautājumu nav, alles klaar. Ko meklēja Ušakovs nedēļas nogalēs kopā ar Šleseru izspicējot Vecrīgas gej-klubus?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 17.04.2011. 23.08

    Un kāds sakars sodomijai ar homoseksualismu?
    Homoseksualisms civilizētās valstīs neskaitās ne noziegums, ne slimība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 23.58

    to dzeris49
    Arī SC un PLL elektorātam sodomija(paderastija) nav ne slimība ne noziegums ne anomālija (в порядке вещей)бля, tāpat kā arī viņu mātes partijai “bļaģinaja rossija”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 17.04.2011. 13.52

lno Jā, kungi! Lielākos panākumus jūs sasniegsiet apkarojot viens otru!
————————-
un:
svaigs_kekss Šeit komentāros ir daudz karsta tvaika (angl.hot air), kas nekur nerezultēsies. ..

+1
-1
Atbildēt

2

    dace_ampermane > ilmisimo 17.04.2011. 18.35

    šeit komentāros ir gana: Muļķis muļķim ceļu rāda, Ola vistu māca, Kāds suns dzimis tāds sprāgs, Vārās kā putras grāpis, Kas tur muti vaļā, apsaldē zobus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 17.04.2011. 19.18

    Tu esi pienācis pašā laikā! Kas nav pareizais – ceļš vai virziens?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Stepanova 17.04.2011. 12.44

Šeit komentāros ir daudz karsta tvaika (angl.hot air), kas nekur nerezultēsies. Par kopsapulci informācija ir ierobežota, rezolūcijas PS mājas lapā neatradu.
Kristovska uzruna it kā uzrunā daudzas aktuālas tēmas, t.sk.ekonomikā, bet vai valdības lēmumi sekos? Ja pāris nedēļu laikā priekšlikumi būs valdībā uz galda, tad tiešām kaut kas mainīsies.

+6
0
Atbildēt

0

dro 17.04.2011. 11.44

ABC…Domājot par PS, allažiņ nāk prātā veca patiesība: “pūlies vai nepūlies, augstāk par muguras lejasdaļu neuzlēksi” jeb “gribēšana ir, bet varēšanas nav”.
_________________________
Nevajag jau muldēt nejēgā. PS ir lielākais ievēlēto deputātu skaits gan Rīgas domē, gan saeimā starp V ietilpstošajām partijām, bet ministru skaits mazākais.

+7
-4
Atbildēt

7

    lebronj2356 > dro 17.04.2011. 12.38

    Faktiski JL ir kapitāli ”izbraukuši” uz PS rēķina, arī uz Dombrovska rēķina, jo nekā cita jau tur vairs nav !

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 17.04.2011. 12.56

    Protams, ka PS var arī sāpēt tas, ka JL iedomājas no sevis vadoņa lomu, uzkraujot visu darbu tikai Dombrovskim, bet premjera vēlmes pēc lielāks koalīcijas(VL/TBLNNK) gan neņemot vērā. Tāpat uzspiežot tādu nejēgu kā Mūrnieci un vājrakstura cilvēku kā Kamparu? Kurš tad no ministriem ir ar visvājāko vadības potenciālu. Ak šausmas, laikam jau nedrīkst lietot vārdu” potenciāls”, jo kādam tas liksies nepieņemami.
    It kā jau Ābotiņai un Mūrniecei nebūtu vairāk sakāpis galvā nekā VĢK! Tieši JL šo abu personu ambīcijas arī saskaldīja un aizdzina prom no JL daļu inteliģentus , kā piemēram, Čepāni, Kalnieti, Šadurski, Druvieti, uz PS. nav nekāds brīnums, ka PS tāpēc nevēlas atgriezties pie tām pašām ambiciozajām personām JL.
    Nu sākas Repšes dievināšana, kā jau tas notiek pēc”politiskās nāves” nu tiek celti varoņa monumenti, bet aizmirsts tas, kas stāv un iespaido Repši aiz viņa muguras ,un tas tagad sevišķi spoži parādās (Tītavs).

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 14.09

    Bet. Patīkami, ka “vājais” dzimums spēj spriest ar vēsu galvu, bet “stiprajam” pavasara dullums galvā un aizņemti ar “riesta cīņām par savu mātīti”, neredzot, ka no biezokņa šiem uzglūn tie, kuri notiesās gan pašus, gan viņu viņu ciltsmāti:)
    Par komentāru maiss ar žetoniem:))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > dro 17.04.2011. 17.02

    Ino, Tev tāda mazliet nekonstruktīva pieeja: tas, ko raksti Tu, ir OK, bet citu domas – muldēšana bezjēgā. Doma, ka varbūt pats muldi bezjēgā, nekad nav iešāvusies prātā?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 17.10

    ABC. Paldies, ka atgādināji, ka esmu nesavaldīgs, bet Tu jau šodien arī neesi īpaši izvēlīgs izteicienos:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > dro 17.04.2011. 17.13

    Jā, kas ir, tas ir. Man tādas sīkas paģiras, un tad jau pasaules uztvere bikiņ degradējas. Peace:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 17.19

    ABC. Miers baro, nemiers posta:) Mana doma primitīvi vienkārša – nesitīsim savējos, bet centīsimies atrast kopsaucēju – Latviju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 17.04.2011. 11.35

markoni. Ar ko gan Sandriņa būtu sliktāka par Āboltiņu? Par daudz inteliģenta, velk uz Ēlerti, nav “savējā”? Sandriņa “nodeva” JL? Kā tad ar Repši un viņa pelēko kardinālu? Viņiem taču neatradās vairs vieta JL!? Vai JL laikā ir kāds Čepānes līmeņa jurists? Ar vienu Dombrovski uz laimes valsti neaizbrauksiet:) Vai tāda vēlme noknābāt GVK, lai mazinātu rugtumu par Mūrnieci un Kamparu?:)

+3
-5
Atbildēt

9

    martins_spravniks > dro 17.04.2011. 11.56

    Knābāšanu izraisa nepamatotu ilūziju sabrukšana. Vēlot par kādu, mēs pieliekam realitātei drusku vēlmju klāt.
    Manuprāt, Kristovskis drusku tiecas mākslas zinātnieku virzienā, proti, spēj sastādīt garus, svešvārdiem pārpilnus teikumus bez jebkāda satura vai ar domai “labāk būt veselam un bagātam, nevis slimam un nabagam” līdzīgu saturu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 12.05

    Veceko. Knābāšanu izraisa nepamatotu ilūziju sabrukšana.
    ___________________________
    Es to drīzāk sauktu par atžilbšanu pēc eiforijas. Personīgā iniciatīva tuvu o, visu gaida no Dombrovska, Šķēles vai Šlesera, kādas nu katram tās politiskās simpātijas.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 12.11

    to veceko4
    Protams, daudz tuvāk tautai viņš būtu, ja lietotu tikai triviālus apzīmējumus un neaizmirstu tatāru matu, kā Šļesers ar Ušakovu. Kurai tautai, tikai?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > dro 17.04.2011. 12.15

    Patika preses konference pēc NATO pasākuma, kur no Zatlera, Dombrovska un Kristovska teiktā lielākā uzmanība tika Kristovskim. Tad arī iekrita ausī vārdi par kapacitāti, komponenti u.t.t.
    Kādreiz dzirdēju domu, ka ja pašam lietas ir skaidras, tās var pateikt vienkārši. Ja īsti nav ko teikt…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 17.04.2011. 17.33

    Nu, nu, al-Qaida atrodas ārpus likuma un ir teroristiska organizācija, SC ir pilnīgi leģitīma partija, kura pārstāv 25% Latvijas pilsoņu, kura nepārkāpj nekādus Latvijas likumus, un, kura nav atzīta kā radikāla organizācija, tā ka salīdzinājums ne visai veiksmīgs, vairāk emocionāls.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 20.27

    to dzeris49
    Cik nu leģimitīva, ja to vēlējuši nelegāļi, kas paši nav leģimitīvi? Vai kur vēl ir nolasījies vairāk noziedznieku: http://www.tribine.lv/ekonomiska-krize/Saskanas-centrs-viskorumpetaka/10309 Ja kononova noziegumu mantinieki, staļinisti nav radikāļi, kas tad ir “radikāļi”?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 21.50

    to clash_clash
    Kur nu, Šarik? Domāju ka šajā desmitgadē pasaulē viss sakārtosies un es par tādu arī nemaz nekļūšu. Ja nu vienīgi manas liecības Tribunālā tu neuzskatīsi par radikālismu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 21.55

    clash_clash …Tev labāk patīk: Krupīts nesa ūdentiņu sakumpušu muguriņ’?:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 23.49

    to clash_clash
    Aizmirsti, tā bija jūsu, fašistu mērgļu, “gulbja dziesma” Ar tuvākās nākotnes perspektīvām iesaku iepazīties tuvāk:
    http://www.kavkazcenter.com/russ/
    http://ipvnews.org/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 17.04.2011. 10.54

Jā, kungi! Lielākos panākumus jūs sasniegsiet apkarojot viens otru! Turēsim īkšķus par SC un cerēsim uz piedošanu, ka neesam pareizi novērtējuši Urbanoviča, Cilēviča, Rubika, Kabanova u. c. ieguldījumu Latvijas valsts nostiprināšanā. Lūgsim Dievu, lai viņš mums dod vismaz tik daudz prāta un pašcieņas, lai varētu pamācīties no igauņiem kā jāsakārto sava valsts:))

+11
-1
Atbildēt

2

    austrisv > dro 17.04.2011. 11.28

    Ino!
    Tu aizmirsi galveno personāžu: Kravcovu. Latvieši ir mazohisti un vēlas atdot arī politisko varu šiem viltus latvijiešiem. Paši jau ekonomisko varu atdevuši, lai tagad dotos diedelēt sev lielākus soc pabalstus! Nožēlojami, lai neteiktu vairāk- stulbi.
    Ak, vēl jau gudrā Zaiceva( grāmatvede), kur tad nupat izgāzušais Silovs un futbolists Zemļinskis, kurš tāpat runā latvijieski kiriļicā. Kas par gudriniekiem bez augstām skolām toties mīļi kremlim, jo nogāzēs mūsu valsti līdz bankrotam īša laika sprīdī.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 11.36

    Bet. Tur cits par citu labaki!:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mary75 17.04.2011. 09.51

Nu nav viņi tik briesmīgi, un izolēt viņus ilgstoši vairs tāpat neizdosies.
Labāk, lai viņi būtu kopā ar V, nekā ar PLL, jo ZZS arī nekas nav pret ar tiem sadarboties.
Ar šo V nostāda izolācijā nevis SC, bet, pati sevi.
Un ne jau viņiem tur vispār kāda ideoloģija, vienkārši, viņi spiesti izdabāt savam vēlētājam, tāpat, kā visi pārējie.
Nesadarboties ar SC ir V stratēģiska kļūda, vismaz, vajadzēja sēsties pie galda, un mēģināt runāt, ja nebūtu pieņemami, tad cita lieta, bet, stādīt ultimatus tik spēcīgam politiskam spēkam – tā ir liela muļķība.
Un, cik saprotu, tāds lēmums tika pieņemts g.k.dažu PS madāmu saceltās histērijas dēļ, tā nav nopietna politika.

+8
-10
Atbildēt

11

    buchamona > mary75 17.04.2011. 10.10

    Dzeri – :) Kā Tev liekas, vai Afganistānā šīs valsts šī brīža valdība jeb kad spēs atrast kompromisu ar al-Qaida? al-Qaida arī ir nopietns ne tikai politisks, bet arī militārs spēks. Vai civilizēta sabiedrība var atrast kompromisu ar teroristiem, nacistiem vai staļinistiem?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 11.42

    to dzeris49
    Kāpēc sadarboties ar suni vai pat viņa asti, ja var pa taisno doties pie tā saimnieka uz Maskavu un runāt bez starpniekiem?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 12.02

    to rinķī apkārt
    Tāda putra pat manā galvā, visdrausmīgākās abstinences sindroma laikā, kad domas skrien kā auļotāji, nav bijusi.

    Al-Qaeda nav ne politiska ne militāra, bet Maskavas izveidota, algota un koordinēta teroristiska organizācija, kas nevar pārstāvēt ne Afganistānas, ne Irākas, ne kādu citu tautu, jo stāvokļa destabilizēšanai izvērš teroru pret civiliedzīvotājiem(skat:kononovs). Taleban pārstāv ievērojamu tautas daļu Afganistānā.

    “teroristiem, nacistiem vai staļinistiem”!!!!!!!!!!!!!
    Pasaki to psihiatram un viņam, lai nenotraipītu savu mundieri, nāksies Tevi uz ilgāku laiciņu iespundēt telpā ar mīkstām sienām un durvīm bez roktura. “Nacists” ir fašistisko izdzimteņu lietots lamu vārds pret katru, kas mīl savu dzimteni un nevēlas čupoties ar pēdējiem mēsliem.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 17.04.2011. 13.05

    “Nacists” ir fašistisko izdzimteņu lietots lamu vārds pret katru, kas mīl savu dzimteni++++ Nacists – nacionālsociālisma piekritējs, nacionālsociālistu partijas biedrs – sk. Latviešu valodas vārdnica. Kas ir nacionālsociālistu partija – izlasi pats :)

    Bet, ja Tu spēja līdzīgi PSRS ofiņu pēcnācējiem, čekistiem utt, kā Tu te mīli izteikties, vilkt paralēles starp nacismu un savas dzimtenes un tautas mīlestību, tad, nav mums kopēju lietu, par kuru būtu vērts diskutēt tālāk

    Patiesībā – šī Tava kļūdainā reakcija tikai pierāda to, cik dziļi mūsu zemapziņā ir iesēdušies SC elektorāta šovinistiskie murgi :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 14.12

    to rinķī apkārt
    “Nacists” mīl savu tautu un respektē citas, staļinists ienīst visas. Desmitiem miljonu rietumeiropiešu ir pateicību parādā nacionālsociālistiem, ka tiem nepārvēlās pāri staļina aziātu-cilvēkēdāju ordas un viņi nepiedzīvoja “Baigo desmit, vai pat divdesmitgadi” http://home.parks.lv/leonards/baigaisgads/lat/saturs.htm
    Esot krievu fašisma un cionisma radīto mītu varā nebūs viegli atmodinātā Eiropā. Būs ļoti smagi vai pat neiespējami.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mary75 17.04.2011. 15.44

    Kad tad pats pēdējo reizi esi biji pie psihiatra?
    Bet ja nopietni, tad esi lūdzu tik labs un kad nākamo reizi nāksi klajā ar kārtējo ekstraordināro tēzi (par termina ‘nacisti’ nozīmi utt) tad mēģini savus apgalvojums kaut kā nebūt pamatot. Citādi pagaidām izskatās, ka tu esi sajaucis adreses. Ja nemaldos, tad pat Visu Latvijai mājas lapā šādus murgus grūti sameklēt.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 17.04.2011. 20.28

    ombros – nacisti ar staļinistiem kopīgi radīja un parakstīja Molotova – Ribentropa paktu, sadalīja Poliju uc. Taču sņemies un vienreiz pagoglē pa netu, palasi vēsturi aptuvenā laika posmā 1935- 1940 g. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 21.28

    to rinķī apkārt .
    Nebūs pat jāpiepūlas lasot, atliek noklausīties un pašam padomāt http://rutor.org/torrent/48410/viktor-suvorov-poslednjaja-respublika-2008-mp3 Kad 1933. gadā Hitlers ar Staļina atbalstu nāca pie varas un vēl tikai sapņoja par pasaules kundzību, psrs jau 12 gadus gatavoja šo karu.
    Мы на горе всем буржуям
    Мировой пожар раздуем
    Мировой пожар в крови
    Господи благослови
    (Aleksandrs Bloks)

    “palasi vēsturi aptuvenā laika posmā 1935- 1940 g” Palasīju un tad? 1936. gadā krievu fašistiskie izdzimteņi bez kara pieteikuma iebruka Spānijā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 22.16

    to Ivars
    Vai pats nebiji no tiem sadistiem baltā halātā, kuru centība izraisīja apstākļus, ka psrs, šķiet 1979. gadā, tika patriekta no Pasaules Psihiatrijas Asociācijas(WPA)?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 18.04.2011. 07.13

    ombors – Piedod, bet tādā gadījumā – ar ko tad atšķiras nacists no staļinista, jeb otrādi?:) Vismaz latvietim pilnīgi ne ar ko. Līdz ar Molotova – Ribentropa pakta parakstīšanas brīdi, nacisti kļūst līdzvainīgi staļinistu represijās, kuras nācās pārciest latviešu tautai. Jeb Tev ir cits viedoklis? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 18.04.2011. 11.12

    to rinķī apkārt
    Mēģinājumi kaut cik attaisnot krievu fašistisko izdzimteņu zvērības pret pasaules tautām, kļūst vienkārši smieklīgi. Ar Hitleru vai bez, ar Molotova-Rībentropa paktu vai bez, Eiropas liktenis bija izlemts, ilgi vēl pirms kāds par tādu Hitleru uzzināja.
    Tas ka Staļina cilvēkēdāji nenoslīcināja visu Eiropu asinīs un nepadzērās eiropiešu asinis cik gribējās, un paši, vismaz 30 miljoni nokļuva ellē, tur gan vari vainot Hitleru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 17.04.2011. 08.58

Izskatot visus rakstus par šo pasākumu, rodas ļoti pārliecinošs iespaids, ka Vienotība smagi saslimusi ar TP sērgu – vara un mazspēja. Savulaik, šķiet, Askolds Rodins rakstīja: Rosība ir, rīcības nav. Faktiski tā vietā, lai vismaz kaut cik [mēģinu būt pieticīgs] izpildītu loģiskākos solījumus, V ņemas ar strīdien un atgādina “Sīkstuli, kas pirms trejām vasarām atņēma pelei tauku picku.” Nekā jauna, nekā interesanta. Domāju, uz pārmaiņām nav ko cerēt, ja – protams – visa V kopā ar TP un ko vēl patiesi pa kluso nebruģē ceļu kādam vadonim. Izskatās, ka uz to nopietni velk… Nez kurš tas būs?

+11
-3
Atbildēt

0

kkristaps 17.04.2011. 06.02

Domājot par PS, allažiņ nāk prātā veca patiesība: “pūlies vai nepūlies, augstāk par muguras lejasdaļu neuzlēksi” jeb “gribēšana ir, bet varēšanas nav”. Vakardienas saietā Kalnietes baltais ietērps bija taisni satriecošs – gluži kā mana piecgadīgā mazmeita, kas saposusies uz balli bērnudārzā.

+10
-6
Atbildēt

4

    austrisv > kkristaps 17.04.2011. 11.24

    ABC!
    vai Tavuprāt, Sandrai vajadzēja ģērbties tikai melnā , kā armēnietēm vai citām dāmam no austrumu valstīm?
    Ak, tad Tava meita bērnudārzā tiek pucēta kā princese un tas ir normāli? Manuprāt, Sandra var atļauties ģērbt ko tik vēlas. Bet, varbūt viņai jāprasa atļauja Tev?
    Stulbi, piesieties apģērbam, kaut arī politiķi ir publiskas personas.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kkristaps 17.04.2011. 11.39

    to ABC
    Tas ir labi, ka gērb bērnus kā sabiedrībā pazīstamus cilvēkus. Vai savam pusauga dēlēnam nopirki ādas stringus kā buļdozeram(cirvim,lāpstai,utt)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 17.04.2011. 14.21

    Mana meita gāja bērnudārzā pirms 40 gadiem. Tas būtu punkts viens. Punkts divi: es nebūt neapšaubu govs tiesības nēsāt Arābijas rikšotāja seglus, taču izteikt savas domas par šāda ietērpa vizuālo efektu es varu arī bez speciālas ausveizes.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > kkristaps 17.04.2011. 15.35

    ABC!
    Tad iznāk , ka joprojām netiec laukā no padumjās sabiedrības vecajām varēšanām sēdēt uz soliņa un apspriest garāmgājēju apģērbu.
    Man par to tiešām ir skumji, jo citādi, manuprāt, esi sakarīgs un visādi foršs cilvēks.
    Zēl, ja izšķied spēkus sīkumos.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Ozoliņš 17.04.2011. 04.33

Ar šo valdes sastāva izvēli PS sevi smagi sašāvusi abās kājās. Moderno, gudro nacionālistu (kā Ēlerte) vietā ievēlējuši radikālos, šaurpierīgos un tantes, kam jāiet mājās nodarboties ar saviem hobijiem. Un narciss priekšgalā. Man jau liekas, ka ar šito ir cauri ar visu V.

+19
-2
Atbildēt

0

Tane-Dane 17.04.2011. 02.12

Krēslus vispirms, Latviju pēc tam:(.

+8
-2
Atbildēt

0

oskaar 17.04.2011. 02.07

… Kristovskis uzsvēra, ka … partijai (PS) ir nepieciešami sabiedrotie mērķu sasniegšanā, taču “mērķis ir spēcīga, iekšēju pretrunu nesaplosīta “Vienotība””, tādēļ esot jārīkojas pārdomāti, paaugstinot iekšējo savstarpējo uzticamību, kā arī izveidojot “ceļa karti” ar visiem skaidriem un vienlīdzīgiem nosacījumiem.
—————–
Pēc visas šīs tiriādes var noprast, kas Kristovskim ir mērķis- vieta Vienotības galvgalī! Ispējams- līdzīgs mērķis ir arī Āboltiņai. Štokenbergam šāda mērķa sasniegšana laikam nespīd, un viņš atļaujas pateikt šo to par gļēvuma pazīmēm.

Man personīgi nepatīk Kristovskis, un tādēļ atļaušos pateikt attiecībā par viņu, bet varbūt kāds ko tādu saskata arī Āboltiņas rīcībā- nestrīdēšos.

Cien. Kristovska kungs! Piedodiet, bet Jūsu politiskā darbība man asociējas tikai un vienīgi ar plātīšanos- bez jebkādiem reāli paveiktiem darbiem (ja neskaita balsu savākšanu vēlēšanās). Runas par iekšējām pretrunām Vienotībā, manuprāt, ir saistītas tikai un vienīgi ar to- kādu vietu V hierarhijā Jūs iegūsit, un galīgi nemazam ar to- kāds būtu V mērķis. Manuprāt- Jums pat ir gluži vienalga, vai V kāds mērķis (bez tā, ka iekļūt Saeimā) ir vai nav. Vienīgais- lai politiskais “spēks”, kurā Jūs atrodaties, iegūtu atzinību vēlēšanās, un lai Jūs sēdētu šī “spēka” galvgalī.
Lai cik man pašam tas neliktos nožēlojami, tomēr Kalvītis (Šlesers, Šķēle, Lembergs) laikam būtu labāks ierēdnis jebkurā amatā, nekā Jūs. Viņu rīcībā vismaz ir redzams kaut kāds tālejošāks mērķis par iesēšanos krēslā- sev tuvāko ļaužu bagātības vairošana. Jūsu gadījumā nav redzams pat tas. Nemaz nerunājot par kaut kādu redzējumu visas valsts labklājības vairošanā.

+17
-5
Atbildēt

7

    oskaar > oskaar 17.04.2011. 04.19

    Piedevām laikam jāpasaka arī kāds vārds par Repši.
    Manuprāt- viņš bija tas, kurš panāca kaut kādu lūzumu līdz tam pastāvošajā oligarhu uzvaras gājienā- nu iezāģēja to tiltu, pa kuru viņi līdz tam gāja tādā uzvarošā gājienā. Ja tas nebūtu noticis, mēs patlaban droši vien būtu kaut kas vidējs starp Baltkrieviju, Krieviju un Ukrainu. :), nu, varbūt pārspīlēju, bet varbūt arī ne. Lēnā garā uz šī ceļa atgriežamies.
    Esmu pateicīgs Repšem par vismaz šo mazo atelpas brīdi. Un tas, ko šie oligarhi izdarīja ar Repši aši vien pēc tam, kad JL bija ieguvis lielas vēlētāju daļas atbalstu, ir tikai likumsakarīgi. Žēl, ka vēlētāji ir tik lētticīgi.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > oskaar 17.04.2011. 06.48

    Diemžēl, lēti un prasti manipulējamas aitas ir mūsu galvenā nacionālā bagātība … Lielākie Latvijas mērgļi, piemēram, Puzes pundurpērtiķēns, ir lieliski iegaumējuši šo kompartijas skolā apgūto gudrību.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > oskaar 17.04.2011. 09.51

    Precīzi manas domas, Paldies! Tekstā varēja lietot uzrunas formu Kristovskis-Āboltiņa:)))

    Par Repšu arī desmitniekā, domāju tika veltītas lielas pūles un nauda, lai viņu apglabātu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > oskaar 17.04.2011. 12.26

    ABC…Diemžēl, lēti un prasti manipulējamas aitas ir mūsu galvenā nacionālā bagātība

    Esi pārliecināts, ka neesi viena no tām?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > oskaar 17.04.2011. 13.01

    pirozkov, lai nu kā, bet man neviens SDSK vai kā nu tur bija nosaukums tā kārnā kunga firmai, kas cepj Puzes pērtiķēna pasūtītus pīrādziņus no pēdējiem sūdiem, NEKAD nav varējis iestāstīt, ka bijušais LKP instruktors vai sekretārs, vai bijušais gestapovietis, vai Maskačkas reketieris kaut teorētiski varētu būt cienījams cilvēks, nevis pēdējais maita. Rādās, ka 90% manu valstsbrāļu tam tic bez lielām grūtībām.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > oskaar 17.04.2011. 14.17

    ABC. Lamādams PS, pats cītīgi lej ūdeni uz Lemberga dzirnavām.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > oskaar 17.04.2011. 18.52

    andrejsg Jums lieku plusu , akuraat manas domas un rakstiišana lieka…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 17.04.2011. 01.01

Kārklu latvji grūstas Pūpolu Svētdienā..Ļoti latviski :)

+7
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 17.04.2011. 00.37

“Gudriniekus”, kur ceļo no portāla uz portāla, apnicis lasīt. Interesanti, kuri ir tie muļķi, kas šos , piedodiet, pļūtizerus, kas neatbild par saviem vardiem, algo. Piemēram, ka šie šizo apkakā ĢVK, kurš ir beidis divas augstskola , ir diplomēts inženieris un jurists. Vai VD, kuram tāpat ir divu universitāšu diplomi, Vācijā un Amerikā aizstāvētas disertācijas. Vienotībai, kā dēle piezīdušies zemniekkomunisti, kas lien iekšā pa visām šķirbām, lai nogalinātu Vienotību un pie reizes ar Latviju. . Un kopā ar urbanovičiem atdotos krievu mafijai. Kranči dabujuši desas gabalu, rej tālāk. Kamēr tiem nesados pa ģīmi no visa spēka. Puķina aģentūra tikmēr nesnauž.

+18
-8
Atbildēt

6

    austrisv > ivetao2007 17.04.2011. 11.20

    Mežavilks!
    Labi pateikts. nekādi nevarēju ielikt jums plusiņu, bet mīnusu gan nezin kāpēc likt varēja, bet es to protams, neliku. Dīvainas lietas šajā portālā reizēm, bet pluss no manis .

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > ivetao2007 17.04.2011. 11.51

    Nav manīts, ka vairākas augstākās izglītības dotu vienlaikus stratēģisku spriestspēju un politisku domāšanu. Šķiet, mums 20 gados nav bijis daudz deputātu vai ministru bez augstākās izglītības… Runa drīzāk ir par to, ka PS nav reālas politikas faktiskai un būtiskai situācijas maiņai valstī. Mums taču nevajag Krieviju – paši patrioti sevi rok vēl labāk par kurmjiem un ūdensžurkām. Galu galā arī PS un visas V pārstāvji ir tikpat atbildīgi par nespēju ko manīt, kā visi citi…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ivetao2007 17.04.2011. 13.39

    to idaho
    Kā teica Šarikovs Poļigraf Poļigrafovič “мы в академиях не кончали”

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > ivetao2007 17.04.2011. 17.25

    Izglītība dod tikai zināšanas, nevis gudrību vai prātu, kur nu vēl talantu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Līga Lētiņa > ivetao2007 17.04.2011. 17.49

    Jā! kā nav kaunā apkakāt vienu no Latvijas spožākajiem, gudrākajiem un talantigākajiem politiķiem. perfekts arlietu ministrs, ar izcilām darba un prāta spējām . kurš no šiem apķēzītājiem būtu spējīgs pabeigt LU, tājā paša laikā spējot pilnvērtīgi strādat gan Saeimā, gan valdībā, gan vēl mācīties amerikā? mācības amerikā, un apgūtā valodas prasme ir neatsverams pamats tagadējajā amatā. izcils dārgakmens uz citu Latvijas politiķu fona. Turies ĢVK – kā nagla mēslos.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ivetao2007 17.04.2011. 20.47

    to dzeris49
    Daudz prāta gan vajag, lai necienīgi attiektos pret izglītību. 90% talantu vispār tiek izmesti miskastē tieši izglītības trūkuma dēļ. Es te gan nedomāju diplomētus dundukus, kas nomocījuši augstskolu, lai tikai tiktu ierēdņa krēslā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 17.04.2011. 00.00

Jā, PS visi slikti, JL nekas cits neatliks kā apvienoties ar SC. Tad valdīs miers un saskaņa. Pietiek liks mierā Dombrovski un Kamparu un varēs apvienot spēkus ar IR latviešu nacionālistu apkarošanā. Kā krievi saka: Načaļi za zdravije, končiļi za upokoi! Nu nevar, nevar 25% vēlētāju atstāt bez sava pārstāvja valdībā!:)) Vai nav komiski, ka Dienas virsraksts šai tēmai “PS biedri atbalsta iekļaušanos Vienotības partijā”? Dienai neviena V partija nav simpatiska, toties IR tikai viena nesimpātiska:)

+7
-7
Atbildēt

6

    buchamona > dro 17.04.2011. 06.13

    Tas pat nav trulums, tā ir apmātība – nespēt saprast to, SC ir demokrātiskai sabiedrībai naidīgas ideoloģijas nesējs, nevis kaut kādas etniskas piederības pazīme.
    Gribi teikt, ka SC politiskais partneris Vienota Krievija pārstāv visus krievu tautu Krievijā? Lielu daļu jā, tam es piekrītu. Tā pat, kā LR liela daļa staļinistu runā krieviski, bet, vai tādēļ mums ir jāmeklē kompromiss ar viņu noziedzīgo ideoloģiju?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 17.04.2011. 11.06

    to clash_clash
    Ne jau Latvija, jūsu sugu par spitālīgiem padarīja 1000 gadus ilgā verdzība un negatīvā selekcija, trīs simti gadu ierobežotā mongoļu karaspēka zaldātiņu klātbūtne un, galvenais, Bizantijas sātaniskā ideoloģija.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 17.04.2011. 12.33

    Diemžēl IR kosmopoliti pagaidām ņem virsroku…lno ir sava daļa taisnības, ka JL kooperācija SC viņu pašreizējā veidolā ir šo zilais sapnis, bet Vienotība, kurā būs spēcīga pozīcija PS, nekad nepiekritīs, piemēram, Āboltiņas vai Jaunupa iniciētām politiskām laulībām ar SC, jo atšķirībā no diviem iepriekšminētajiem PS ir nacionāls vēlētājs un biedri ko zaudēt – un zaudēt neatgriezeniski VL! labā ! Nu nav Latvijā vajadzīga vēl viena pārliberalizēta amēbiska liecējpartija vai apvienība !

    P.S. Pēc ķērkšanas par valsts apmaksātu izglītību tikai latviski jau bija gaidāms masīvs uzbrukums nacionālajiem spēkiem !

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 17.04.2011. 17.19

    Ar kosmopolītiem karoja arī Staļins un Hitlers, mūsdienās šo jēdzienu lieto tikai tādās postpadomiskās valstīs kā Latvija Krievija, vēl, laikam, Ungārijā utt., VL un citas līdzīgas “patriotiskas” partijas, ar pagajušā gadsimta vidus spriešanu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.04.2011. 17.47

    Izskaidro savu vērtēšanas metodi, vai labs ir viss, pret ko viņi karoja abi kopā, vai arī tas, par ko katrs atsevišķi Vai mums jānīst tas, ko viņi cienīja, piem. Grūzijas vīnu, Vāgnera mūziku?
    Par pasaules pilsoni es atzītu tos, kuri spējīgi ar savu talantu kaut ko DOT visai pasaulei, biežāk gan viņi gatavi tikai ŅEMT:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 17.04.2011. 18.49

    “Krix: Diemžēl IR kosmopoliti pagaidām ņem virsroku…”.
    ———————————————————-
    Vai tad neskan, kā apsūdzība, nerodas asocoācijas ar Staļina un Hruščova laika avīžrakstiem par “bezrodnije kosmopoliti”, utt?
    Visi totalitārie režīmi lietoja šo vārdu, kā kaut ko pretēju “patriotismam”.
    Pie kam vajag jau šo vārdu lietot adekvāti tā nozīmei, nez vai vairākums Ir lasītāji uzskata sevi par pasaules, nevis Latvijas pilsoņiem.
    Tāpēc radās taisni tādas asociācijas.
    Un te neiet runa par vīnu vai mūziku, kosmopolīti kā ienaidnieki ir totalitāro ideoloģiju sastāvdaļa, tāpat, kā liberāļi, homoseksuāļi, utt., utml.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 16.04.2011. 20.37

Prieks, ka Repšes vietā atrasts aizvietotājs Kristovskis, bet JL vietā – PS, jo ja ļautiņi laikus nenolaistu žulti, nebūtu vairs dzelten i, bet brūni:))

+5
-5
Atbildēt

3

    Pauls Puķītis > dro 16.04.2011. 21.03

    Saki?
    Man tas Valdis-Ģirts atgādina Sandriņu…:D

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 16.04.2011. 21.43

    nebūtu vairs dzelten i, bet brūni:))
    —————————————
    mēs jau nau nekādi rasisti!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 17.04.2011. 11.16

    Labi pateikts! Ino1
    Man personiski riebjas gan prokremlisti, gan globālisti un visāda veida liberālisti, un tie tajās pārējās partijās, ir milzu skaitā.Ak, kur tad vēl mazohisti- vesels bars.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 16.04.2011. 20.13

Izskatās, grūti viņiem būs atrast kopēju valodu.
Kristovskis jau skaidri pasaka – viņam vislielākie satraukumi par to, ka JL dabūs vairāk amatus, nekā PS.
Un, dabiski, Kristovskis labāk būs galvenais savā partijā, nekā otraois apvienotajā.
Bet, vispār, man tas viss nedaudz atgādina Krievijas demokrātu pārspīlētās ambīcijas, savstarpējus kašķus un nespēju vienoties, kā rezultātā viss beidzās ļoti bēdīgi gan valstij, gan viņiem.

+18
-5
Atbildēt

9

    Mārtiņš Ozoliņš > mary75 16.04.2011. 20.45

    Precīzi.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 16.04.2011. 22.58

    to dzeris49
    Vēlēšanās iegūto balsu skaits nedod JL tiesības uz vairāk amatiem kā PS, piedevām, Kampars un Mūrniece ministru amatos liecina, ka JL nav ko tur likt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.04.2011. 23.34

    Viens pats Dombrovskis atsver visu PS Kristovski ieskaitot.
    Kas attiecas uz Mūrnieci – sen jau saku, ka tā ir lielākā JL kļūda.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 01.21

    to dzeris49
    Kā to ņem? Uz svara, vai krāniņu garuma? PS tika nodēvēta par “profesoru” partiju, jo tikai profesoru vien tur ir veseli astoņi. Nevēlēšanās čupoties ar SC staļinistiem, kononova noziegumu mantiniekiem, ir tikai normāli.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 17.04.2011. 11.01

    to clash_clash
    “Pilsonisks”, nozīmē patriotisks bet ne smirdīgs, prokrievisks.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 17.04.2011. 11.13

    ombros!
    Labi pateikts! Super! piekrītu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > mary75 17.04.2011. 12.24

    dzeris49. Ja PS būtu tāda kāre pēc amatiem, tad patreizējā valdība nemaz nebūtu sastādīta, upurēja pat Lieģi. Līdz pieci skaitīt proti – lielāka prasme neprasās.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 17.04.2011. 12.25

    Viens pats Dombrovskis atsver visu PS….Dzeri, ja Tu vari tā pateikt, tas nozīmē, ka tālāk par homo sovieticus personības kultu diemžēl neesi ticis :(. Dombrovska nopelni nav noliedzami, bet nopelns ir arī visai tautai, kas šos neizsakāmi grūtos apstākļus iztur. To Vienotības kvēlākie fani piemirst, tāpat kvēlākie fani zaudē kritikas izjūtu un būtībā tas ir ceļš uz Kurmīša tipa komentētājiem tikai no citas puses. Katrā partijā tāpat kā cilvēkā ir kas labs un slikts…sadarbības māksla ir slikto neitralizēt, bet lebo efektivizēt !

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 17.04.2011. 17.13

    Kurš te runā par tautu un tik augstām tēmām?
    te salīdzina PS un JL.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 16.04.2011. 19.44

vismaz viena prātīga doma no Kristovska. tiešām nesaprotu, kas JL varētu būt kopīgs ar devalvatoriem no SCP.

+8
-4
Atbildēt

0

photocom 16.04.2011. 19.02

Jā šķidrs tas harēms ģirtam
pārskries pie raivja un pats
ar sandru varēs
prasīties pie šlosera
:))
elertene jau valdē netika pārvēlēta
tad laiks pie lembja
:))

+9
-4
Atbildēt

2

    Vladimirs > photocom 16.04.2011. 23.16

    S.Ēlerte nemaz iepriekš nav bijusi PS valdē, tāpēc nevar uzskatīt, ka viņa nav pārvēlēta.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 16.04.2011. 23.26

    Iev/pārv
    kāda šķirba ko piekasies
    neesi gadījumā tas velopēdists
    kas viņas padomnieks
    un šmigā ar riteni brauc?
    :))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 16.04.2011. 17.38

Andrejs Zviedris
-Un man labpatiktos redzēt kādu reālu speciālistu, kurš atbalstītu iekšējās devalvācijas ceļu ar pašmērķi ieviest eiro, bet tūkstošiem darbspējīgo pilsoņu kā nesvarīgu blakni izraidītu darba meklējumos un nodokļu maksājumos citur.

Līdz pat šim brīdim jenotistu darbība ir ļurbošanās, bet sastrādātais produkts – politisks sūds.
—————————

Precīzāk būtu grūti pateikt!

+2
-17
Atbildēt

6

    dace_ampermane > lidija_stripkane 16.04.2011. 19.02

    Precīzāk būtu grūti pateikt!

    Precīzāk varētu tikai uz aptiekas svariem!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > lidija_stripkane 16.04.2011. 23.28

    “Līdz pat šim brīdim jenotistu darbība ir ļurbošanās, bet sastrādātais produkts – politisks sūds”
    ———————————————————————
    Jā, jā, Garants ar pārējiem “darītājiem” atstāja ekonomiku un valsti tik spožā situācijā, un nelieši no V visu ņēma, un salaida grīstē, riktīgie ļurbas.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > lidija_stripkane 17.04.2011. 05.17

    Nevis ļurbas, bet jenoti. Atšķirībā no Tautas Partijiešiem, Zaļajiem zemniekiem, Tēvzemiešiem un PIRMAJIEM!
    Visu galīgā paka…ā salaida jenoti. Neskatoties uz to, ka viņiem pretojās gan Tauta, gan Zemnieki, un arī pat paši Pirmie!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > lidija_stripkane 17.04.2011. 18.32

    “Visu galīgā paka…ā salaida jenoti.”

    Vai tiešām?! Tad kāpēc IKP straujais kritums sākās 2008. gada 3. ceturksnī, kad pie varas bija tieši Pirmie?
    Un kāpēc kopš 2010. gada 1. ceturkšņa, kad pie varas aptuveni gadu bija Dombrovskis un “jenoti”, tas nepārtraukti kāpj?
    http://www.draugiem.lv/KrisjanisLiepins/gallery/?pid=126369472

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > lidija_stripkane 17.04.2011. 22.37

    Tā bija ironija. Acīmredzot neizdevusies, jo ir pārprotama. Piedodiet.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > lidija_stripkane 18.04.2011. 14.06

    Andrejsg -Es tā arī sapratu, ka tā bija ironija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 16.04.2011. 17.21

Vēlētājiem, kuri balsoja par Vienotību, kur lauvas tiesu balsu ieguva PS, nepatīk, ka parādi komandē šķēlisti: Pabriks un Štokenbergs. Tādam kroplīgam hibrīdam ar spārniem un žaunām, nav dižas nākotnes. Ja PS nekļūs patstāvīga, tās balsis aizies nacionālpatriotiem, VL, kas nākamā saeimā varētu vadīt valdību.

+9
-11
Atbildēt

0

indzax24 16.04.2011. 16.47

ja 223 biedri balso 680 vietā, tie pārējie 457 klausīs tam 223 biedru izlemtajam?

0
-1
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > indzax24 16.04.2011. 22.59

    Puisim ir viedoklis – biedrus šeit neviens nejautās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 16.04.2011. 15.43

Visas šīs dīdīšanās ap vienoto jenotisma partiju ir vien partiju līderu manevri, lai noturētos lielajos beņķos un tēmētu uz vēl lielākiem. Radot aktīvas darbības imitāciju, šie politikāņi aizmālē acis saviem pamuļķajiem zemāku slāņu partaigenossēm, kuriem atvēlēta vien lielgabala gaļas loma – maksāt biedra naudas un balsot, kā noteikts un pieklājas. Visi jau zemapziņā saprot – trīs veco partiju vietā rodoties vienai jaunai, silto beņķu vairāk nekļūs. Un ja jau valstī ir tik švaki ar “manāmi atlabstošo izeju no krīzes”, tad kroņa beņķi faktiski ir teju vienīgie, kur jaunizceptie politikāņi, bet citās sfērās impotentie, var sasildīt savas salstošās un mazspējīgās pakaļas.

Ja būtu citādi, tad jau sen tiktu izstrādāta un uzlikta uz papīra metodoloģija jaunās partijas organizatoriskajai struktūrai un tās veidošanas mehānismam, kā arī galu galā beidzot izstrādāts zinātniski pamatots plāns ekonomiskajai izaugsmei, kura joprojām vēl nav. Jā jā, zinām – bija 4000 zīmju programmā apžļembāti murgi par trīs miljardu pārstrukturēšanu no struktūrfondiem, un sarmītes un ilzītes priekšvēlēšanu debatēs tos diezgan raiti deklamēja – varēja redzēt, ka labi iezubrījušas šos trīs teikumus. Bet tas arī viss… un krēsli ministrijās sarmītēm un ilzītēm… Vai kadam vēl ko vajag?

Un man labpatiktos redzēt kādu reālu speciālistu, kurš atbalstītu iekšējās devalvācijas ceļu ar pašmērķi ieviest eiro, bet tūkstošiem darbspējīgo pilsoņu kā nesvarīgu blakni izraidītu darba meklējumos un nodokļu maksājumos citur.

Līdz pat šim brīdim jenotistu darbība ir ļurbošanās, bet sastrādātais produkts – politisks sūds.

+8
-14
Atbildēt

9

    piziks > itommy_ 16.04.2011. 15.47

    Andrej, vienā punktā nepiekritīšu: Ilzīte (Viņķele) šobrīd izrādās attapīgāka par lielāko daļu Vienotības = sākusi reāli kustēties, lai ārpus Latvijas strādājošos vairs Vilka reketieri neatbaidītu no Latvijas ar LR nepelnītu nodokļu medībām. Tik ģeniāli vienkārša lieta pat Vilkam nepieleca, kur nu Dombrovskim.Dombrovskim gan šobrīd vairāk kreņķu varētu but ar Ārijas (Dombrovskas) un Sandras (Bukanes) izdevumu konsolidāciju un parādsaistību optimizāciju.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 16.04.2011. 16.22

    Man tā šķiet, ka šie neveiksmīgie Ulbrokas sādžas developeri ilgi vairs tai Brīvības ielas namā nesēdēs, vismaz tais kabinetos ne. Bet neba jau viņi vienīgie, kam nesanāca. Tomēr eksiste jau arī citi ceļi, kā dabūt piķi savu rindu māju nobeigšanai. Civilizētā sabiedrībā, vai ziniet, visupirms rūpētos par visas valsts un sabiedrības labklājību un tad jau arī krīze būtu prom un atkal jaunus ciematus sanāktu taisīt. Bet te jau atkal tad jārunā par ekonomisko izaugsmi un plānu, kura šiem te joprojām nav, un neizskatās, ka būs.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 16.04.2011. 16.31

    Andrej, bet ne jau visi, kam nesanāca, pat no Ulbrokas priekšpilsētām uzreiz par premjeriem nelauzās! … :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 16.04.2011. 16.35

    Ne, es nedomāju, ka te lauzās. Visticamāk, bija parastais gadījums: īstajā vietā un īstajā laikā gadījās vislielākā pelēcība ar nez kādā ceļā iegūtiem lieliem papīriem, un bez utīm. Lai gan tagad redzam, ka vismaz viena ir gan, un liela. Par Sarmīti sauc.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 16.04.2011. 19.44

    …skat, kungi unisonā dzied!…:))
    …Optiskais, nu ko Tu plosies?…vai lupu sameklēji, lai to uti ieraudzītu?…gribētos, ai, kā Tev gribētos pievilkt kaut aiz matiem kādu sakarību, kādu atkarību!…bet,Tev tāda dīvaina loģika – ja pietiek.com raksta par mazo vīreli – tad tas neesot nopietni ņemams, viss tik dzeltens un lapsisks…bet pieminot Dombrovska vārdu – izrādās, Tava ticība aug ne pa dienām, bet stundām…un ačeles priekā mirdz – yes! varēsi kaut vai vārdiski iespert…neesi Tu objektīvs!..neesi!…
    …pat Andrejs no Tava meldiņa novirzījās…:))

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 16.04.2011. 22.52

    ZanE, Tev patīk objektvitāte un dokumenti: Margēvičas minētos un piesauktos var pārbaudīt. Neticēt Lato Lapsam un Baibai Rullei ir pamats, — neticēt Agnesei Margēvičai vēl pamata nezinu: ja uzzināšu, neticēšu. Neesmu teicis, ka viss, ko raksta par “mazo vīreli” iz dzeltens: lai būtu iespēja ticēt, arī proķenes, kaut ne visi, dokumenti der labi, bet LLapsa vairāk izmanto variācijas un tad arī pārcenšas. Testē diferenci? :)Turklāt, ZanE, pamatu VD neticēt redzu jau kopš 2003./2004. gada varas sezonas un arī pēdējos divos gados, cik redzu, VD ne spēj, ne grib laboties. Tā turpināšu respektēt Tavas izmisīgās simpātijas pret viņu, es palikšu pie sava viedokļa: tomēr demokrātiski, vai ne? :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > itommy_ 17.04.2011. 12.19

    OT….neticēt Agnesei Margēvičai vēl pamata nezinu
    _______________________
    Atrasta jauna taurīte? Izlasīju Pietiek viņas rakstu par Dombrovska biznesu. Gigantiskas pūles, bet rezultāts 0, jo neatradās, kur piesietes – tik vien kā uzņēmēdarbība šobrīd neveiksmīga. Tavu jūsmu saprotu: jūs vieno patoloģiskā kaisle nomelnot jebkuru, pie varas esošu cilvēku:))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 17.04.2011. 20.41

    Nepiekrītu, pirozkovs! Tu saki “nomelnot jebkuru, pie varas esošu cilvēku”. Spriežot pēc OT komentāriem, uzdevums ir nomelnot jebkuru, pie varas esošu Vienotības cilvēku. Citi – arī pie varas esošie – viņam šķiet puslīdz pieņemami.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > itommy_ 17.04.2011. 20.49

    Es gan Jums piekrītu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 16.04.2011. 15.37

Trūkst kāda, kurš puisi noglāsta, iedrošina, uzslavē.

+3
-1
Atbildēt

0

PeterisJur 16.04.2011. 15.25

Sveicam jubilāru Vladimiru Vaškeviču ziedotvashkevicham.narod.ru !!!

+2
-7
Atbildēt

0

kdaljajev 16.04.2011. 14.56

Izskatās,ka tas sajauktais kokteilis sāk atslāņoties.Kamēr stādīs ceļa karti,nebūs ceļa pa kuru braukt.

+19
-1
Atbildēt

0

buchamona 16.04.2011. 14.44

Kristovskim taisnība. Kādā no intervijām Dombrovskis atzina, ka līdz pat šim brīdim SCP nav nosaukusi īstos iemeslus, kādēļ koalīcijas veidošanas laikā viņi uzmeta savu veto galdā un panāca to, ka šobrīd Saeimā opozīcijai ir 8 balsis vairāk, JL, PS un SCP skaidri un nepārprotami ir jādefinē attiecības ar SC utt. Ir daudz atšķirību šīm trijām partijām par kurām tām ir jātiek skaidrībā, pirms tiek veidota viena partija. Pretējā gadījumā Vienotība var zaudēt daļu savu vēlētāju

+11
-2
Atbildēt

0

culturelabLV 16.04.2011. 14.21

Ja agrāk domāju, ka Latvijas Žirinovskis ir Juris Dobelis, tad šobrīd vienīgais tāds Latvijā ir Ģirts Valdis Kristovskis – absolūti nekompetents, neizglītots, sakarīgi domātnespējīgs fenomenāli varaskārs ierēdnis. Labumu šis cilvēks nav devis Latvijai nekādu, ne kā Aizsardzības ministrs, kur nu vēl kā Ārlietu ministrs, tikai apmierinājis savas ambīcijas.

Balsoju vēlēšanās par Vienotību un, ja godīgi, tad labprāt redzētu, lai no šīs vienības tiktu izslēgta Pilsoniskā Savienība, kas ir tipiski neapmierinātie latviešu vāvuļotāji, nevis darītāji :(

+27
-11
Atbildēt

1

    piziks > culturelabLV 16.04.2011. 15.43

    Uldzon, par daudz goda Kristovskim, lai ar Žirinovski salīdzinātu: Voļfovičs = labāks aktieris, muļķi laiž apzināti turklāt arī Nopelniem bagātais KF jurists, ĢVK muļķi laiž neapzināti, spēlē štruntīgi un labos inženieros nekad netiks, vienīgi sīkos intrigantos turēsies.

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 16.04.2011. 13.44

Manuprāt, vienotībai būtu jaiztiek bez partijas JL, jo kopš Repše ir prom, tā nearko neatšķiras no tp. JL ir tāda pati vecās politikas skola kā tp, lc, pll, lsdsp. Jau tagad skaidrs ka ne aboliņai, ne bendrātei ne elertei nespīd nakama Saeima…

+9
-12
Atbildēt

4

    IneseT > Uldis Kaldre 16.04.2011. 15.45

    Ēlerte nav no Jl bet no Lietussargu grupas, kas formāli iestājās tieši PS… Tā ka…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Uldis Kaldre 16.04.2011. 16.18

    Vai tād Āboliņa vai Āboltiņa. Vismaz noskaidro kas ir un kas nav JL biedrs.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Uldis Kaldre > Uldis Kaldre 16.04.2011. 18.28

    Nu kāpēc uzreiz tā, Laila? Tu taču arī esi vīlusies vienotībā, vai tad ne? Nu skaidrs, elerte ir no ps, sava tā teikt, palīdz ar finansējumu kino, bet vai tad sarmīte arī nav mazliet divkosīgā pozīcijā – ir šajā valdībā aizstāv mūrnieci, kamparu…

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > Uldis Kaldre 18.04.2011. 09.34

    te pārsvarā valda debiliski paranoidālie Vienotības fani

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janis_ozols 16.04.2011. 13.25

BAIGI gribas zināt, ko ievēlēs valdē, god. IR, lūdzu, noteikti uzrakstiet

+2
0
Atbildēt

0

oktaavs 16.04.2011. 13.19

Kas ir PS ? Vēlētāji balsoja par “Vienotību”. Ja kādam nepieleca, var pāriet uz SC.

+8
-6
Atbildēt

0

Mārtiņš Ozoliņš 16.04.2011. 13.06

Nebija kvoruma – vai tad visiem 680 biedriem bija jānāk personīgi?? Vai tad tur nedeleģē pārstāvjus? Pastāstiet kāds!

+3
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 16.04.2011. 12.45

Kristovski saprot, ka JL vēlētājs nav PS vēlētājs un otrādāk, jo vērtības šīm partijām tomēr atšķiras, par ko liecina pēdējās partiju sapulces…Pašreizējā variantā ir vēlme uzbūvēt vienu JL versija 2.0 iepriekšējās izirušas vietā…un zinot, kas tajā JL ir palicis, tas nekam neder !

+8
-10
Atbildēt

4

    austrisv > lebronj2356 16.04.2011. 16.16

    Piekrītu viedoklim.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > lebronj2356 16.04.2011. 23.16

    Izvēle starp JL un PS ir izvēle starp Dombrovski un Kristovski, man ilgi jādomā nebūtu.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > lebronj2356 17.04.2011. 02.19

    Pieminēt partiju vērtības,vien jau ir spilgta fantāzija :) Pie šīs zistēmas visu nosaka tie, kuri ofisam 4 gadus nodrošina datacopy, tinti printerim, un visu citu,algas ieskaitot..Ko nu tur PRisti sadzejojuši programmās.,vai kāds to lasa? .nu,ko Jūs.. ;)..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > lebronj2356 18.04.2011. 09.33

    Vienotība noasiņo, var droši novēlēt jēlajiem skuju taku

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam