Nenoteiktība

81

Komentāri (81)

ت ♠Ak Dievs/ يا الله 29.03.2011. 15.08

Каддафи хотел заменить доллар золотом

Последний мировой экономический кризис заставил ряд государств заговорить о введении межгосударственных расчетов в золоте. О чеканке золотого юаня объявил Китай, заговорили о золотом стандарте и на Ближнем Востоке. Главным инициатором отказа от расчетов в долларах и евро стал ливийский лидер Муаммар Каддафи, призвавший арабский и африканский мир к переходу к расчётам в единой валюте – золотом динаре. На этой финансовой базе полковник Каддафи предлагал создать единое африканское государство с арабо-негритянским населением численностью в 200 миллионов человек. Идеи создания единой золотой валюты и объединение стран Африки в одно могущественное федеративное устройство были активно поддержаны за последний год рядом арабских государств и почти всеми государствами Африки. Противниками идеи выступили ЮАР и руководство Лиги арабских государств.

Такие инициативы Ливии вызвали самую негативную оценку США и Евросоюза. По словам Президента Франции Саркози, “ливийцы замахнулись на финансовую безопасность человечества”. Неоднократные увещевания лидера ливийской революции не дали никаких результатов: Каддафи предпринимал всё новые и новые шаги, направленные к созданию Единой Африки.

Для сокрытия истинных причин военного воздействия на Ливию предлагаются две лживых версии: официальная – защита прав человека, неофициальная – попытка отнять нефть у Каддафи. Обе не выдерживают критики. Правда заключается в том, что Муаммар Каддафи решил повторить попытку генерала де Голля – выйти из зоны бумажных денег и вернуться к золоту, т.е. замахнулся на главную ценность современного мира – банковскую систему.

Все дело — в золоте. В этом уверен известный российский предприниматель и общественный деятель Герман Стерлигов. Мировой финансовый кризис, от которого планета окончательно не оправилась до сих пор, заставил многие страны пересмотреть систему межгосударственных расчетов. А именно — отказаться от доллара и заменить его золотом.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 23.03.2011. 10.19

Sunc
mūsu miera cīnītāji jau ir arābiskāki par arābiem:
http://english.aljazeera.net/indepth/features/2011/03/201132017312717811.html

0
0
Atbildēt

1

raimonds_bossltd 22.03.2011. 21.40

Neviens neklusē, bet aplaudē, ka Bahreinā tiek atjaunota konstitucionālā kārtība, kuru taisījās sagraut Irānas algotņi.

+1
-2
Atbildēt

0

Agnese Lûse 22.03.2011. 20.32

Bet vai tā nav divkosība,ja Bahreimā atļauj ievest citu valstu karaspēku,bet pasaules sabiedrība par to klusē …

0
0
Atbildēt

4

    Edzs > Agnese Lûse 22.03.2011. 23.09

    : v
    kreativi hakerejot ar formateshanu tu 22.mar 20:24 nochakareji komentu lapu topikam “Jurašs: Vilnītis prettiesiski lika noklausīties politiķus” vai “Strīķe apstiprina Vilnīša vēlmi noklausīties politiķus”.
    aizej apskaties. pats jau gribeji ka labak bet sanaca ka vienmer.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 22.03.2011. 23.13

    Tas bija netīšām !
    Nestreso Sidra,gan jau ir.lv webmeistari izlabos(izdzēšot manu pēdējo komentāru)
    Citreiz zināšu,ka nevaig eksperimentet,vienkarši gribēja uztaisīt Vilnīša notikumu hronologisko secibu parādot to kalendariski..bet sanaca,kaa sanāca :(
    Un protams ATVAINOJOS ir.lv un tiem,kas nevar pievienot komentārus !!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Agnese Lûse 22.03.2011. 23.45

    nenjem pie sirds, kam negadas, neviens nav balts un pukains.
    un, – tu jau tikai gribeji ka labak..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 22.03.2011. 23.51

    No sirds pateicos par izpratni,tagad zināšu šī nav īstā vieta kur “eksperementēties”…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 22.03.2011. 17.45

raimonds_bossltd 22.03.2011. 14.38

to veceko4
Tu pat nespēj iedomāties, kāda drausmīga nākotne sagaida tos, kas orientējas uz krieviju.

0
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 22.03.2011. 12.39

ASV un ES pietrūkst resursu, lai noturētu kontroli pār stratēģiski nozīmīgiem resursiem. Afganistāna ar savu litiju un novietojumu reāli tiks zaudēta, Āfrikā Ķīna izvērsusi ekonomisko ekspansiju, nu kārta arābu naftai. ASV ekonomiku gaida grūti laiki un mūs, kā ASV ietekmes sfērā esošus, arī.

+1
0
Atbildēt

0

buchamona 21.03.2011. 23.49

Putins Lībijā krustu karu ieraudzīja, nekauņas Rietumi :) Savilka paralēles ar paša ķeizarvalsrti un aicināja Krieviju bruņoties. Laikam nobijās, ka nākošā ANO rezolūcija būs par viņu un mūsu SC elektorāts slapina biksēs aiz sajūsmas un dzied līdz – slava Kadafi. :)
Mūsējie migranti, SC elektorāts – vismelnākie reakcionāri pasaulē pēc definīcijas. Gruzija, tagad Lībija utt. – LV migrants aiz pārliecības atbalstīs visus vislielākos pasaules neliešus, daudz neprātojot.

+5
0
Atbildēt

7

    mary75 > buchamona 21.03.2011. 23.59

    Bet Medvedevs viņu apsauca – tādus vārdus kā ” krusta kari” lietot nedrīkstot.
    Viņiem lomas sadalītas – viens darbojas savam elektorātam, viens Rietumiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.03.2011. 00.11

    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.03.2011. 16.53

    Andrew – Piontkovskis savos spriedumos reizēm pārāk radikāls, es arī viņu lasu.
    Pēc viņa iznāk, visi, kas nav radikalā opozīcijā pret kremli un ir gatavi piekrist, ka reizēm arī Kremlis izdara ko pareizu, vai kaut vai gatavi dialogam ar to, apkalpo Kremli, es tam nepiekrītu.
    Un nostādīt vienā rindā Pavlovski un Remčukovu galīgi nepareizi, ja kas apkalpo Kremli, tad Pavlovskis, tam es piekrītu, Jurgens utt. ‘mēģina mainīt to Kremļa politiku, kā nu var, kaut par opozīciju to nosaukt nevar, par Kremļa apkalpošanu arī ne.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.03.2011. 17.24

    ombros – vienu zināju, divus nē.
    Viens izskatās stipri radikāls, bet, palasīšu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > buchamona 22.03.2011. 19.54

    dzeri..un Tu tici ka Aifončiks patiesi vēlas reformēt Krieviju..un nevis ar Viskrievijas Capoku spēlē labo un slikto policistu?..Krievijā visi kas mēģina teikt patiesību ir radikāļi.. bet tie kuri mēģina teikt puspatiesības un bišķiņ pasmelt arī no kremļa..būtu jāsauc par demokrātiem vai?.nu īstens Radzihovskis..sorry,,es tomēr uzticos Piontkovskim, Rikļinam (šodien izcils raksts EZ) , Oreškinam (vakar turpat par neo staļinismu un Krieviju vispār) un Šenderovičam ..kuriem ir skaidra un kas pats svarīgākais loģiski pamatota doma un kuri nespēlē spēles ar varu, kā piemēram Latiņina..bet kuru arī ir interesanti lasīt,īpaši kad viņa dod vaļā par globālās sasilšanas spekulantiem vai pseidocilvēktiesību aizstāvjiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.03.2011. 22.38

    Andrew -Es arī uzticos visiem tiem, ko tu minēji, un man viņi ir autoritātes.
    Par to Radzihovski – viņa sakari ar Surkovu jau visiem zināmi, bet, arī tas nenozīmē, ka reizēm viņam nav taisnība, kaut arī tā viņa nepārtrauktā propoganda, ka Kremlis ir tas labākais, kas var būt, un ka tāpēc brīvās vēlēšanas Krievijai ir kaitīgas, vienkārši jau kaitina.
    Tai pat laikā, arī tie, kuri it kā strādā Medvedeva komandā un raksta tur dažādas programmas, kā iziet no krīzes, kurā, arī pēc viņu domām, ir Krievija, un izeju viņi saredz politiskās sistēmas maiņā, brīvās vēlēšanās, neatkarīgā tiesu sistēmā, utt., un to viņi skaļi deklarē, manuprāt, dod kaut minimālu, bet pozitīvu momentu.
    Izņemot Oktobra apvērsumu, Krievijā visas reformas sākušās no augšas, un, ja kaut kur to augšu tuvumā sāk atklāti runāt par to nepieciešamību, arī labi.
    Tas, ka Putins un Lācītis ir viena komanda, šaubu nav, un kurš tur alfadogs, arī skaidrs, bet, tas nenozīmē, ka viņiem pilnīgi par visu jāsakrīt viedokļiem.
    Krievijā jau visi arī augšās nav galīgakie muļķi un saprot, ka tas ir strupceļš.
    Kaut arī varu, līdz ar to biznesu un drošību, viņi nekad neatdos, tas arī skaidrs, tāpēc, labākajā gadījumā, var cerēt uz kādām reformām.
    Nu bet drīz viņiem prezidenta “vēlēšanas”, tad jau manīs, kuriem taisnība, tiem, kas saka, ka šī vara nav reformējama un vienīgais ceļš ir būt tai pilnīgā opozīcijā, vai otrajiem, kas tic, ka vēl kādas reformas ir iespējamas.
    Katrā ziņā, uz kādu spiedienu no apakšas diezin vai var cerēt, ir jau ar to ER neapmierinātība, bet, pie patreizejām naftas cenām viss būs klusi un mierīgi, ja kas – iebaros ar naudu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.03.2011. 23.12

    Un aizmirsu – šodien arī Pientkovskis komentarā Svobodai atzina, ka eksistē ja ne konflikts, tad lielas domstarpības starp Putinu un Medvedevu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 21.03.2011. 20.38

“Ņezavisimaja gazeta” galvenais redaktors zina stāstīt,( http://www.echo.msk.ru/programs/personalno/) ka Obamu iesaistīties šinī karā pieranujušas Klintone un S.Raisa, gan Geitss – kara ministrs, gan pārējie spēka struktūru un drošības padomes vadītājs bija pret to, jo uzskatīja, ka tā viņi var palīdzēt nākt pie varas alkaida pārstāvjiem, un ka tā operācija nav tik vienkārša, un bez sauszemes operācijas viss tas ne ar ko beigties nevarēs, tomēr Obama paklausijis sievietes, jo tās argumentējušas ar to, ka nevar sev piedod, ka nav pierunājušas B.Klintonu iejaukties Ruandas notikumos.
Tur viņš vēl stāsta par tiem frančiem, ka viņi arestēja Kadafi kontus tikai tad, kad Muamara dēls nosaucis Sarkozi par klaunu.
Ja to visu tā paklausās, kļūst stipri interesanti, kādā veidā tiek pieņemti lēmumi.
Sevišķi zinot, ka Bahreinā un Jemenā arī šauj virsū protestētājiem, Jemenā esot jau ap 50 līķu.

+5
-4
Atbildēt

33

    Aivars Krauklis > mary75 21.03.2011. 20.57

    Būtu Klintons dāmītēm paklausījis, tie paši franči piebļautu pillu pasauli par amerikāņu imperiālismu. Tagad būs tas pats – iepinies Obama jau ir, ārā netiks, kad paliks par grūtu, franči, kā parasts, notīsies un raus vaļā veco meldiņu.
    Sarkanāzis diez vai satrakojās dēļ viena klauna titula, drīzāk jau zina pats, no kā naudiņu ņēmis, tas jaunā Kadafi tekstā diezgan pārliecinoši noskanēja. Var jau šo saprast – “ņēma un uzmeta”.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 21.03.2011. 21.30

    Bahreinā atrodas stratēģiskas nozīmes ASV karabāze. Un ir aizdomas, ka šiītu opozicionārus atbalsta pāri līcim esošā Irāna. Līdz ar to ASV un ES piever acis uz Saūda Arābijas tankiem Bahreinas ielās. Par Jemenu ir lielākas neskaidrības.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 21.03.2011. 22.32

    viens no Bengazi nemiernieku vadonjiem Halids el Sadzhi parstav radikalos islamistus kurus Kadafi bija ierobezhojis, ta ka amerikanji pashlaik palidz ar apversumu sagrabt varu saviem tieshajiem ienaidniekiem. shit happens.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 21.03.2011. 22.35

    Ņezavisimaja gazeta” galvenais redaktors zina stāstīt,( http://www.echo.msk.ru/progr...) ka Obamu iesaistīties ..
    ————————————————-
    komisārs Zapriba Brahmaputras upju tramvajā teicās,ka Normandijas kalvadosa brūvētaji gribuot iekaruot Lībijas tirgu.Eksportam.
    Aiztuo tie nemieri.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.03.2011. 23.24

    tam lama – asprāti, reizēm derēja būt vairāk tēmā par parodējamo objektu, ja pašam ir kādi konkrēti fakti, kas apgāž Remčukova teikto – klāj vaļā, nekautrējies.
    Pie kam šis nav vienīgais avots ar tādu informāciju, brīvā laikā no asprātību bārstīšanas parocies pa tīmekli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 21.03.2011. 23.39

    to dzeris49
    Remčukovs ir stipri tendenciozs un stumt par al-Qaedu, kā pretstatu Kadafi var tikai tiem, kas paši nedomā. Putins, Kadafi un Ahmedinedžads ir al-Qaeda un Lībijā un Irānā ir lielākās tās atbalsta bāzes, bet Maskavā tās Headquarter. Vēl absurdāki ir apgalvojumi, ka al-Qaeda karo pret krieviem Kaukāzā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.03.2011. 23.45

    Remčukovs var būt tendenciozs interpretācijās un viedokļos, kā jebkurš žurnalists, bet, ne faktos.
    Diezin vai viņš riskēs ar avīzes reputāciju, kuru lasa nopietni cilvēki, un kurai pats gan īpašnieks, gan galvenais redaktors.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 21.03.2011. 23.47

    Pag, pag, Tante Sidra, man te kkas neštimmē.

    Tu saki, ka Halids al-Sadži pārstāv radikālos islāmistus, kurus Kadafi ir apkarojis. Tante Gūgle man savukārt saka, ka viņš bija Lībijas advokātu kolēģijas priekšsēdētājs (“head of the Libyan Bar Association”), un ne vārda par radikālismu. Par to pat Ir bija rakstīts. Turklāt augstais amats kkā neiet kopā ar to apkarošanu.

    Tā kā lūdzu linku, vai nebāz batonus te ausīs. Ar krievu presi lūdzu netraucēt, viņi arī “zin stāstīt”, ka Tripolē noziedzības nav vispār, savukārt Bengazi visi staigā ar nocirstām rokām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.03.2011. 23.56

    Vispār, “krievu prese” izsaka to pašu, ko “vidējā temperatūra palātā”.
    Krievu prese ir ļoti dažāda un raksta ļoti dažādas lietas, ir krievu prese, kurai var ticēt pilnībā, cik nu presei vispār var uzticēties.
    Tad ir jārunā konkrēti par attiecīgu izdevumu, nevis vispār par krievu presi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 22.03.2011. 00.19

    “Ahmedinedžads ir al-Qaeda”

    Interesanti, kas tādā gadījumā ir Pakistāna, nemaz nerunājot par galveno Al Quaedas finansētājvalsti Saūda Arābiju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 00.25

    Figurēja te linki uz to pašu http://www.echo.msk.ru – palasīju, nu atvainojiet, ja to, ka Tripolē var skatīties РТР, uzdod kā pierādījumu preses un mediju brīvībai.

    Par krievu presi bija domāts kā uzbrauciens nevis krievu presei, bet gan tiem, kas te savas sazvērestības teorijas pamato ar saitēm uz runetu.

    PS. Ar “Kuras krievu avīzes tad tu lasi?” gan tu pagrābi mani pie olām – protams, tik cik veikalā stāvot rindā pie kases =D Ja ir kas ieteicams, droši vari padalīties.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.03.2011. 00.42

    unc _…Lībijas advokātu kolēģijas priekšsēdētājs (“head of the Libyan Bar Association”), un ne vārda par radikālismu…Ar krievu presi lūdzu netraucēt…_
    ~~~
    jaa, tas pats, vinsh bija ari pedeja IR vacu autora reportazha pieminets. zinja par to ka vinsh parstav radikalos moslemus man tiesham nak no echo.msk.ru, tachu tapec es to neizsledzu. ari tu nezini ko vinsh parstav, Google tev to nepateica, tapat ka neviens mes pagaidam isti nezinam kas manipule sho nemiernieku kustibu.
    man atshkiriba no Pabrika neliekas gudri ar ierochu palidzibu eksportet demokratiju uz vietam kur to nemaces novertet. Kadafi bija diktators bet vinsh jau 20 gadus Eiropai bija savejais, tagad kas nak vinja vieta mes nezinam un mani tas neiepriecina.
    mums te ir jauki visu apceret no attaluma, forshi ir ari izshaut 100 tomahaukus no kughiem, amerikanji atlidoja un aizlidos ja vien kajas neiestigs uz neparredzamiem laikiem sauszemes operacijas ka Vjetnama vai tepat Iraka un Afganistana un tad jau kopa ar eiropieshiem.
    krieviem literatura tiek minets tads putns “burevestnjik”, daba tada vispar nav, ir tads ko sauc “glupish”, kad sakas vetra tas kjerkdams skrien ieksha jura un tur pa viljnjiem sitoties parasti iet boja.
    nepriecasos kopa ar aizsardzibas arlietu ministru jo lidzdaliba bezcerigi nolemtos pasakumos ari mazai valstij var izmaksat ljoti dargi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.03.2011. 01.16

    atceros ka priecajas musu arlietu ministrs un kada nedalita sajusma bija visos sazinjas portalos pirms gadiem diviem kad Kosovas moslemi pazinjoja savu atdalishanos no Serbijas. un tas nekas ka shaja teritorija ir simts tukstoshgadigas kristieshu baznicas, Kosovas albanju neatkaribas atzishana visiem EU partneriem bija jaizzinjo nedeljas laika.
    ko esam sanjemushi rezultata – narkotiku, ierochu kontrabandas, cilveku tirdzniecibas un jebkuru citu veidu noziedzibas centrs Eiropas pasha vidu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 01.32

    Es arī neteiktu, ka būtu baigā sajūsmā par šito “kariņu”, tāpat arī par Jemenu un Bahreinu, un pēdējo gadu US un EU politiku attiecībā pret Kadafi. Taču diemžēl man ir nelāga nojauta, ka te vienkārši nav citas izejas.

    Pareizāk sakot, izejas vispār nav, tas pasākums izskatījās bezcerīgs jau no paša sākuma, kad vēl visa uzmanība bija pievērsta Ēģiptei. Viena opcija ir nedarām neko, tikai kratām ar pirkstu, Kadafi paliek kur ir un klusiņām apvāc visus savus pretiniekus. Otra – militāra intervence ar visām no tā izrietošajām sekām =/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.03.2011. 01.47

    Sunc
    tu mani ieintereseji un izlasiju vel ko esi rakstijis.
    beidz te salidzinat nezinamu anarhistu apversumus ar Baltijas celju. janvara pucha 3. barikazhu nakti Bushs nevis dumjakais bet vecakais ieveda desantu Kuveita, tachu mes negaidijam lai vinsh bumbotu Kremli musu atbalstam.
    man patika tas ko te 21.mar 23:12 teici: _”…Irānā un Libānā arī ir demokrātija, tikai viņi nav “mūsu” pusē. Pag, bet kas īsti ir “mūsu puse”?”_
    ja ir speks un ghepolitiska vajadziba ieiet daudzkur ir viegli, krievi izdarot apversumu iegaja Afganistana 2 stunda laika. iziet pec tam ir gruti, gaja ara 10 gadus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 01.47

    Es arī priecājos par Kosovas neatkarību, kas protams nenozīmē, ka priecājos par visu pārējo tevis minēto.

    Tas, ka tur ir simtgadīgas baznīcas, vēl neko nenozīmē. Baltu ciltis arī kādreiz apdzīvoja teritoriju līdz Smoļenskai, un ebreji dzīvoja Palestīnā. Bet mēs kkā neizsakām pretenzijas uz Smoļensku, un no Izraēlas ar nekas diži labs manā skatījumā nav sanācis.

    Man liekas, ka atslēgas vārds gan Lībijas, gan Kosovas, gan citos gadījumos ir nevis nafta vai musulmaņi, bet gan vietējo ierēdņu korupcija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 02.11

    Par Baltijas ceļu – pamēģini paskatīties uz to no malas. Kaut kāda dziedoša tautiņa, par kuru lielākā daļa nemaz nav dzirdējuši, saceļas pret “pavisam leģitīmo” padomju varu. Un viņiem pat nav naftas (tikpat kā). Manuprāt diezgan līdzīgi. Apstākļi protams, citi, Kremlis ir bik lielāks zvērs nekā Kadafi, atklāta karadarbība te neizvērsās (paldies Dudajevam) un ja sāktu bumbot Kremli, tad atomkarš garantēts.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.03.2011. 07.11

    “Ņezavisimaja gazeta”, “Грани ру”, “ЕЖ” ir vērts palasīt.
    Remčukovs no Ņezavisimaja ir nopietns žurnalists, Eho Moskvi atskaņo un publicē pilnīgi pretējus viedokļus, sākot no Novodvarskas, beidzot ar Ševčenko un Prohanovu, tāpat Scvoboda( tā gan ir ASV Kongresa finansēta radio).
    Vēl jau ir vesela rinda, bet, tur jāskatās konkrēti autors.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.03.2011. 08.21

    Pirmajā rindkopā pārrakstījos, gribēju teikt “Novaja gazeta”, nevis Ņezavisimaja..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.03.2011. 11.48

    Lampeduzas salā, kas ir Itālijas teritorija vistuvāk Lībijai, esot katastrofāls bēgļu pieplūdums.
    Itālijā ar šausmām domājot, kas notiks, kad Kadafi, kā viņš teica, vairs nebremzēs bēgļu plūsmas, un uz Itāliju un ES dosies simtiem tūkstoši, kas viņus apturēs?
    Un ko darīs, ja Muamaru nogalināt neizdosies, un tur sāksies pilsoņu vai partizāņu karš, kurš tad aizliegs Kadafi piekritējiem braukāt un ar opozīcijas karogiem, kā bez virszemes operācijas to varēs pārtraukt?
    Izskatās, izdarīta kārtējā muļķība, nepadomājot par sekām, tikai tāpēc, ka franči pārsteidzīgi paziņoja, ka, ka vienīgo leģitīmo atzīst Muamara pretinieku valdību, un tad, kad tie sāka zaudēt, neatlika nekas cits, kā uzsākt kariņu, lai galīgi nezaudētu seju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 22.03.2011. 13.03

    Ja muļķība ir slepkavošanas apturēšana, nu tad piedodiet…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > mary75 22.03.2011. 13.15

    Каждый день текущий политический дискурс сливок российской политической “элиты” – юргенсов и карагановых, ремчуковых и гуриевых, ростовских и павловских – подтверждает диагноз той смертельной болезни, симптомы которой режим начал демонстрировать около двух лет назад: История сменяющих друг друга в России авторитарных режимов обнаруживает определенную закономерность: они гибнут не от внешних ударов судьбы и не от натиска своих противников. Они, как правило, неожиданно умирают от какой-то странной внутренней болезни – от непреодолимого экзистенциального отвращения к самим себе, от собственной исчерпанности и сартровской тошноты (la nausée) бытия….pilns raksts http://www.grani.ru/opinion/piontkovsky/m.187162.html citāts mazliet ne par tēmu..bet Piontkovskis visai taisnīgi uzskata ka augstākminētais remčukovs apkalpo Kremli

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 22.03.2011. 13.33

    ..tomēr Obama paklausijis sievietes…
    —————————————-
    šai gadienā-“patīk process” kā čigāns teicis.Precīzāk-izklāsta forma.
    Nepaklausīja gejus(piem. Justin Raimondo no antiwar.com)?

    nēgeris, kas klausa sieviešiem?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 22.03.2011. 14.06

    to otra puse
    Nenoliedzami tas netīrais dzīvnieks, sātana sūtnis, ir ļoti nozīmīgs al-Qaedas balsts un tieši arābus visvairāk apdraud al-Qaeda. Kā zināms no WikiLeaks, arābu valstu pārstāvji sarunās ar ASV diplomātiem lūdza darīt galu tam izdzimtenim. Līdz šim Ēģiptei nebija pat diplomātisko attiecību ar Irānas tumsonīgo mullu režīmu.
    Pakistāna izveidoja Teleban specdienesti, bet mēs, neprātīgu kurinot ņencu gāzi un vizinoties bez vajadzības ar auto, caur krieviju uzturam al-Qaedu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.03.2011. 14.21

    otra puse – slepkavošanas apturēšana, izraisot vēl lielāku slepkavošanu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 22.03.2011. 14.36

    to dzeris49
    Ir vesela rinda izdevumu, kuru portāli nav piereģistrēti krievijā, tātad bez kremļa akcepta. Kaut arī reizēm tendenciozi, tomēr lietas sauc īstajos vārdos
    http://www.kavkazcenter.com/russ/
    http://ipvnews.org/
    http://www.newsru.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 14.45

    Citējot Remčukovu no Džera linka sākumā: “они совсем не понимают, что за люди в Бенгази, они не знают ни одного из лидеров оппозиции Каддафи и допускают, что многие эти люди связаны с Аль-Каидой”.

    Tad nu gan izlūkdienests, ja nevar savākt dosjē par Kadafi opozīciju. Nezinu kā jums, bet man izklausās pēc Kremļa banāniem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mary75 22.03.2011. 14.51

    Džeri, ANO bēgļu komisija ziņo (via BBC), ka, sākoties uzbrukumam, bēgļu skaits esot samazinājies, cilvēki ieņemot nogaidošu pozīciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 22.03.2011. 15.18

    to TanteSidra
    Vai Tu, tantiņ, gribēji, lai sena kultūras tauta, albāņi, joprojām smaktu Bizantijas vergu, turku taisīto krievu, serbu jūgā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 22.03.2011. 17.42

    “slepkavošanas apturēšana, izraisot vēl lielāku slepkavošanu?”

    Par to, ka bez Kadafi būs vēl lielāka slepkavošana – tās ir hipotēzes. Bet tas, ko pulkvedis jau ir izdarījis – tie ir fakti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 23.03.2011. 00.06

    ombros
    _…sena kultūras tauta, albāņi… turku taisīto krievu, serbu jūgā…_
    ~~~~~~~~~~~~~
    nu tu tak to neruna nopietni ombros.
    tu priecasies ja krievi prasis Purchiku, Kjengaragu, Viesturdarzu vai uzreiz visu Rigu atzit par separatu anklavu jo te vinji ir dzimushi un ta tagad ir vinju kompakti apdzivota teritorija?
    iedzer zirnekli kautko un pardoma dzivi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    miks_celmins > mary75 23.03.2011. 11.25

    Es vēlos, lai arī man būtu pensija, tāpēc nepaliksim mājās ceturtdien http://youtu.be/23IPAP0pEv4

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 23.03.2011. 11.55

    to TanteSidra
    Serbiem ir tik pat daudz tiesību kā krieviem, nekādu. Tas, ka viņi bija Bizantijas vergi, vēl nenozīmē, ka viņiem pienākas to zemes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 21.03.2011. 20.38

Protams,ka lielākā daļa mūsdienu diktatoru ir pamatīgi draņki un ir pelnījuši vismaz padzīšanu. Tas no Rietumu redzes leņķa skatoties. Bet ir daži nepatīkami jautājumi.
Kas ir redzējis kaut vienu Lībijas opozīcijas harizmātisko līderi ? Kas ir šie neredzamie cilvēki, kas grib pārņemt tieši ar naftu bagātāko valsts reģionu ? Un kapēc arābiem pēkšņi, visiem reizē, saniezējās pēc Rietumu demokrātijas ?
Varbūt regulēt diktatorus un viņu naftas laukus ir daudz grūtāk, nekā it kā demokrātiski ievēlēto valdību kontrolētos ?
Pārāk dārga ir nafta, lai to atstātu viena cilvēka kontrolē. Pārāk lieli ir globālie meli, kas saistīti ar šo nolādēto “melno zeltu”..

+6
-2
Atbildēt

7

    P_Dancis > oktaavs 21.03.2011. 21.25

    Ar diktatoru ir daudz vieglāk manipulēt kā ar demokrātisku valdību kaut vai tā iemesla pēc, ka jāuzpērk vairāki cilvēki un grupējumi, nevis tikai viens – un jāņem vērā, ka kāds var arī neuzpirkties.

    Nākote ar Kadafi Lībijai būtu bijis lielāks ļaunums kā nākotne bez Kadafi. Un ir pienācis īstais brīdis palīdzēt iznīcināt šo režīmu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 21.03.2011. 21.36

    otra puse
    Ar diktatoru ir daudz vieglāk manipulēt
    —————————————-
    Ugo Čavess, Kim Čenirs, Fidels, Lukašenko. Pajautā amerikāņiem, cik viegli ir manipulēt ar šiem diktatoriem un vai nav vieglāk ar kādas sīkas, bet demokrātiskas valstiņas parlamentu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > oktaavs 21.03.2011. 22.28

    Kas ir redzējis kaut vienu Lībijas opozīcijas harizmātisko līderi ?
    ————————————–
    Tuos nemierus filmuējuot Bolivudā.Nemierniekus tēluojuot Ģipkas un Mazirbes lībieši.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    atispraulins > oktaavs 21.03.2011. 23.52

    > Kas ir redzējis kaut vienu Lībijas opozīcijas harizmātisko līderi ? Kas ir šie neredzamie cilvēki, kas grib pārņemt tieši ar naftu bagātāko valsts reģionu ?

    Reku BBC ir uztaisījuši šādu aprakstu: http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12698562

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > oktaavs 22.03.2011. 12.12

    west – Skaidrs – ASV starptautiskā imperiālisma provokācija, tāda pati, kā savlaik Atmoda Latvijā :) Tipisks rusDelfi komentētāja viedoklis

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 22.03.2011. 12.25

    riņķī apkārt
    Ja atmetam “starptautisko imperiālismu”, tad ASV viestiešākajā veidā piedalījās Latvijas neatkarības atgūšanas veicināšanā un krievu armijas izvešanā. Tāpat, kā tās piedalās visos globālajos procesos, kas skar ASV un to sabiedroto inereses. Tas nav ne labi, ne slikti. Tā tas vienkārši ir.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > oktaavs 22.03.2011. 12.55

    west – Grūti spries par Lībiju – tālu.:) Bet, ja atceramies Atmodu, tad, amerikāņiem, protams, liela nozīme LR neatkarības atjaunošanā, taču, bez pašu latviešu apņēmības atgūt savu neatkarību, nekas Latvijā nenotiktu. Nav nekāda pamata man apgalvot, ka Lībijā katalizātors tik plašiem tautas nemieriem ir ASV, nevis vietējo neapmierinātība ar Kadafi un vispārējais šī brīža noskaņojums arābu pasaulē.
    Atceries, kā viss sākās Ēģiptē? Sadedzinājās viens augļu tirgotājs. Ar to pietika, lai Mubaraks zaudētu varu.
    Visu norakstīt uz naftu un amerikāņiem – tas tāds SC elektorāta paņēmiens. Viņiem grūti runāt par nacionālo atmodu :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 21.03.2011. 20.31

Kas nav skaidrs ,kāpēc ungāru žīdiņš
ar pillu tvaiku dzen bāzes kuģi Charles de Gaulle uz notikumu rajonu
kā euronēws izteicās – trakā pulkveža dēls Islams
klauns , lai atdod naudu ,ko iedevām priekšvēlēšanu kampaņai!
tā kā laika maz ,ja tie rēķini tiešām uzpeldēs :
mazajam vieta blaukus pie tēva širaka – uz tiesu namu !
http://www.meretmarine.com/article.cfm?id=115649

+3
-4
Atbildēt

0

kdaljajev 21.03.2011. 20.01

Ja nebūtu tādu diktatoru,izputētu visi bruņojuma ražotāji.Naftas tirgoņi arī priecīgi,ka par vienu konkurentu mazāk.Frančiem vajadzētu pastiprināti sargāt savus AES,jo noteikti būs mēģinājumi veikt diversijas,jo arābu tur ir pietiekoši.

+2
-2
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 21.03.2011. 19.37

Tas tiešām interesanti, kāpēc franči, kam nekad neviens Āfrikas cilvēkēdājs nav bijis pārāk rijīgs, pēkšņi tā satrakojās.
Lai cik pretīgs būtu Kadafi, tieši pēdējos gados viņš bandītismā nebūt nepārspēj citus savus kolēģus. Kad pirms nepilniem trim gadiem franču labākais draugs Krievija iebruka kaimiņvalstī, pārkāpjot starptautiski atzītu robežu, gallu gailis tēloja miera nesēju, bet beigās nodziedāja savu dziesmu pēc Maskavas laika un ne cik ilgi, kā sāka masu slepkavam Mistrālus tirgot.
Tagad, kad „Odiseja rītausmas” komandēšanu pārņem NATO, franči esot ilgi pretojušies – paši tie gudrākie, it kā kaut vienā karā pēdējos gadsimtos nebūt dabūjuši pa ko-ko. Cik bijušajās franču kolonijās jau citi nav dabūjuši gaiļu mēslus tīrīt, ka šis atkal kārtējo „kikerīgū”… Nez, kā dziedās, ja kāda Mirāža nogāzīsies tuksnesī – vai nebūs atkal amerikāni un visi citi vainīgi? Zupās katls skumst.
Kas notiks Lībijā – visticamāk ilgstošs pilsoņu (cilšu) karš, kā visur, kur tuvumā bijuši franči (atceramies Haiti un Vjetnamu).

+8
-2
Atbildēt

4

Linda 21.03.2011. 19.15

daudzi tomēr ies protestēt http://youtu.be/D72xEes__kM

+2
-8
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam