Dombrovskis: būs jāpārrunā disciplīnas jautājumi

74

Komentāri (74)

egils_krastins 02.03.2011. 22.29

Pat ja riit Jansonu ieveelees, paliek iespeeja vinju peec apstaaklju noskaidroshanas (skatiit info Delfos) atbriivot no darba, kaa to paredz likums par tiesiibsargu.
10.pants. Tiesībsarga atbrīvošana no amata

(1) Saeima atbrīvo tiesībsargu no amata, ja viņš:

3) ir pieļāvis apkaunojošu nodarījumu, kas nav savienojams ar tiesībsarga statusu;
(2) Jautājumu par tiesībsarga atbrīvošanu no amata var ierosināt ne mazāk kā viena trešdaļa Saeimas deputātu.

Domaaju, ka tik daudz balsu jau atradiisies.

No vairāku bijušo Zabaštas kolēģu atstāstītā notikumi risinājās aptuveni tā – dažas nedēļas pirms Zabaštas štata vietas likvidēšanas viņam pieprasīts rakstīt atlūgumu. Pati saruna notikusi visai skarbos toņos – Jansons tās laikā esot aizslēdzis kabineta durvis un demonstratīvi ielicis atslēgas kabatā, uzstājīgi prasot parakstīt atlūgumu. Delfi.lv

Shis nu nekaadi nav savienojams ar tiesiibsarga amatu. Taapeec nav ko satraukties. Riit veel viss var mainiities…

Varbuut ka Jansons pats apdomaasies un atteiksies. Varbuut, ka vinja sieva veel paspees shovakar vecim smadzenes iestelleet vietaa…Viss kas veel var notikt.

+2
0
Atbildēt

0

dancis4 02.03.2011. 21.27

Ja mēs nebūtu atbalstījuši Jansonu, tad vispār būtu palikuši bez tiesībsarga, mums, iespējams, nebūtu par ko balsot ceturtdien.
_________________

Taču tagad viņam ir veselas divas kandidatūras, no kurām otra ir galvas tiesu pārāka par pirmo, taču vecais komunists savu godu, prātu un sirdsapziņu sen pārdevis kādam, kuram enerģisks un godprātīgs tiesībsargs ir vajadzīgs tik, cik velnam krusts.

Rītdienas balsojums parādīs, vai sirdsapziņas krīze mūsu parlamentā ir mazinājusies vai kļuvusi vēl dziļāka, cerības vēl ir.

+4
0
Atbildēt

0

dro 02.03.2011. 18.35

markoni. Jātransformējas par partiju ar vienu līderi…
_______________________
Viegli teikt, bet kur to līderi ņemt?

0
0
Atbildēt

1

    Pauls Puķītis > dro 02.03.2011. 18.47

    man šķiet, ka tāda tipa līderi kā Repše, Šķēle vai Lembergs, kuri “dzimuši” pārejas periodā no sociālisma uz kapitālismu, vairs nebūs…jāmeklē iekšējās rezerves…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

maija_br 02.03.2011. 12.56

Būtu jauki, ja Jansons atsauktu savu balsi par labu otram kandidātam, jo spilgti redzams, ka otrs kandidāts varētu nest lielāku labumu sabiedrībai.

+3
0
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 12.07

Lembergs sūc mūsu asinis. Kas pie tā vainīgs? Laikam pati Vienotība. Disciplīna nav ne tikai koalīcijā, bet arī pašā Vienotībā. Disciplīnas trūkums un anarhija Vienotībā ļauj Lembergam vēl vairāk izmantot savu priviliģēto stāvokli koalīcijā. Daudzas lietas Lembergs neatļautos, ja Vienotība būtu vienota. Puzes mahinators labi redz, ka Vienotībā ir savairojušies daudz ambiciozu, mazu līderīšu, ka ir daudz strāvojumu, kas domā tikai par savām, personīgām interesēm. Lembergs to redz un prasmīgi izmanto. Diemžēl jāsecina, ka mūsu valstī, vismaz pagaidām, labākais partijas cementētājs, jeb saistviela ir nauda. Lemberga kontrolētajā partijā nekāda brīvdomāšana un sānsoļi nav iespējami, jo visi deputāti ir materiāli ” piesieti “. Vai ir alternatīva saistviela, kas nodrošinātu tādu disciplīnu un vienotību partījā? Jā, ir – tā ir ideja. Idejiskās vērtības bija tas cements, ar kuru Repše sapulcēja ap sevi Jauno Laiku. Bet, lai ideju uzturētu, ir jābūt spēcīgam līderim. Tāds, neapšaubāmi bija Repše. Jautājums ir, cik daudz partījā, lai sasniegtu politiskus mērķus, ir vajadzīga demokrātija? Kas iznāca no tā, ka demokrātija ir par daudz, mēs varam spriest no ” pēcrepšes ” Jaunā Laika un tagadējās Vienotības piemēra. Lai sagrautu JL, Lembergs un Šķēle nolēma sist pa JL idejas un karoga nesēju Repši. Un nekļūdījās. Viss notika ļoti vienkārši – kādu vakaru LT ziņās Segliņš, it kā , starp citu, pateica, ka JL valda tik drakoniska disciplīna, ka Repše tur visus tā “dušījot “, ka nevienam tur nav nekādu tiesību un ka Repše tur visus kā aunu baru dresē. Šis no pirmā brīža nevainīgais vēstījums, protams bija domāts JL deputātiem, lai aizskartu viņu patmīlību un, lai JL pelēcīgās viduvējības sāktu diskusijas par demokrātijas trūkumu. Un visiem Jaunajā Laikā tas patika. Nespēdami pacelties harismā līdz Repšem, viņi izdomāja labu paņēmienu – a davai nolaidīsim mūsu vadoni lējā, līdz savam līmenim. Sākās balagāns, kur Repšem bija jābraukā pa Latviju un jāpierāda, ka viņš ir labāks līderis pa Kariņu. Vai variet vispār iedomāties Kariņu kā līderi? Kad Repše tika novākts no JL skatuves, Lembers un Šķēle pārējo atstāja jaunlaicēniešu ziņā. Cilvēku vājības, nepamatotas ambīcijas, varaskāre, skaudība padarīja savu netīro darbu. To visu mēs pēc tam novērojām JL un tagad Vienotībā. Āmen.

+10
-2
Atbildēt

12

    lailabidzane > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 12.30

    .
    Tiešām labs stāsts, par to JL un V īsto dabu. Visai patiesi!

    Bet Repšem labāk par idejām patīk vērtspapīru portfeļi, luksuslaivu bizness un stipri jaunas meitenes, vai ne?

    ;)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 12.47

    Tās trīs lietas, kuras nosaucāt, patīk visiem normāliem večiem. Neredzu šeit nekādu pretrunu. Jautājumsir ir kāpēc pret Repši, kurš nav neko nozadzis un prihvatizējis ir tik negatīva attieksme sabiedrībā, bet nelietim, zaglim u.t.t. Lembergam, kas Latviju izlaupījis pilnībā, tik daudz pielūdzēju. Jaunais Laiks sabradāja košu, spēcīgi plīvojošu savu karogu, nu var vicināt Āboltiņas neizteiksmīgo plecu lakatu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 12.51

    .
    Ak, patīk? Normāliem…
    Bet kā tad ar tām idejām, ko?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 13.02

    Tā nav Repšes, bet sabiedrības problēma, par to attieksmi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 14.26

    to varbūt ka tā .

    “Stipri” jaunas meitenes(reproduktīvā vecumā) vīriešiem patīk, tas ir dabiski. Nedabiski ir spēlēt dievbijīgu ģimenes cilvēku, bet pašam nododoties sodomijai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 15.22

    S.B.,
    Īsāk sakot,Tavu stāstu var pārfrāzēt īsā teikumā-

    Lembergs ar Šķēli iesūtīja JL-kā Kalnieti…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 15.23

    .
    Bet kā ar tām idejām un karogiem, ko?
    Tie laikam tā reproduktīvā dabiskuma ēnā tādi pabalējuši…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 16.08

    Markoni. Kas tur kuru iesūtīja, nezinu. Stāsts ir par to, ka Vienotībā nav īsta līdera un. līdz ar to, nav ne kārtības, ne disciplīnas. Nav noteikts kopējais partijas viedoklis, katrs vāvuļo pa savam. Nedabiska ir situācija, kad divi TP vecbiedri Pabriks un Štokenbergs, kas piedalījušies visās Šķēles izdarībās un klusējuši par to, tagad ieņem ministru vietas un vēl izsaka ultimātus un liek visādus veto. Stāsts ir par to, ka daudzām tantēm un onkuļiem Vienotībā demokrātija un prulārisms ir vajadzīgs, lai varētu pucēt savas spalvas un izrādītos. Nekas jau nav mainījies cilvēkos, teica Volands, kad noskatījās uz viņu alkatību, skaudību, nodevību. Izrādās, ja nav partijā kāds, kas tur visus grožos, kas dod pa pirkstiem pie vajadzības, tad augšminētās cilvēkīpašibas sagrauj jebkuru labu ideju.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 17.08

    Da vienkārši tādēļ, ka Repše no sākta gala bija liekulīgs, divkosīgs un melīgs. No Valsts kases ciparu šmugulēšanas kopā ar “visgodīgāko” Dombrovski 2004. gadā līdfz glumajai algu celšanai finministrijā pirms kopējās griešanas, štatu īsināšanas vispirms un vēlākas vēl dārgāku ārpakalpojumu pirkšanas — pēc tam, par visu nolikšanu paralēli sav’ma blēdībām utt., utjpr. Vai tad nepietiek? :)Protams, Vienotības nekritiskajiem faniem tas nav pietiekami, jo Vienotība vēl arvien ir bandas tipa partija: citiem stingri likumi, pašiem — kādus vajag.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 17.45

    Optiskais Tēmeklis. Tu arvien vairāk sāc atgādināt strauji progresējošu kurmīša mutāciju:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 17.58

    Par Vienotību pilnībā piekrītu. Tāpēc jau ilgi tā nevar būt. Jātransformējas par partiju ar vienu līderi…

    Diez vai kāds teiks- jālikvidējas vispār, lai nāk atkal trīs “bogatirja”…(?)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 02.03.2011. 18.24

    Ino, bet es minēju vienīgi faktus. Tev tie nav zināmi?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 02.03.2011. 11.57

.
Šeit iztirzātajam stāstam ir divas daļas. Vismaz divas.

“Ja viņi iečurās mūsu smilšu kastē, mēs PĒC TAM teiksim, ka tā nav smuki”, tā premjers. Un tā ir viena stāsta daļa. Smilšu kaste būs piečurāta, kāds izrādīs neapmierinātību, bet TURPINĀS spēlēties. Tajā piečurātajā.

Otrā daļa par to, kurš ir labāks vai sliktāks. Ja atšķirību varētu izmērīt, tā būtu daži milimetri. Un tikai totāli politelsēji ir viennozīmīgi pārliecināti, kurš no kandidātiem ir tos dažus milimetrus priekšā.
Būtība jau ir tāda, ka līdz patiesi LABIEM kandidātiem abiem ir vismaz kilometrs.

Bet ir taču tik patīkami par tiem milimetriem. Argumentēti. Uz publisko diskusiju atsaucoties.
;)

+2
-3
Atbildēt

0

gundega_grinberga 02.03.2011. 10.58

ZZS būs godīgi un gūs tautas atbalstu, ja vien izpildīs savu solījumu un balsos par Juri Jansonu.
Ar nožēlu jāsecina, ka Vienotība pārņem totalitāras valsts slimību, kad cenšas negodīgā ceļā uzspiest savu viedokli un negodīgu rīcību. Kad vajadzēja tiesībsarga kandidatūru iesniegt, tiem nebija un Āboltiņa piekrita Jansonam. Tagad šie ka politiska prostitutka maina viedokli. Pretīgi un zūd ticība Vienotībai.

+1
-10
Atbildēt

1

    Juris Zogturs. Nevajag izplatīt dezinformāciju. Āboltiņa izteicās, ka nav lielas jēgas Vienotībai izvirzīt savu kandidātu, jo SC + ZZS ir vairāk balsu. Vienotības kandidāts tika izvirzīts reglamentētajā laikā, nekas netika nokavēts.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 02.03.2011. 10.48

Manuprāt V nav citas iespējas kā diendienā skaidrot savu viedokli, publiski kritizējot ZZS nostāju.

+14
-2
Atbildēt

8

    mary75 > dro 02.03.2011. 10.53

    Sab, mēdiji strādā ZZS un PLL labā, nav jau īsti pat kur skaidrot, tādu Ir lasa mazākums, pat, ja viņi gribētu skaidrot.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 02.03.2011. 11.01

    Viņiem vispār vajadzētu skaidrot savu darbību, pamatojot to un konsekventi īstenojot dzīvē nevis tikai sūkstīties par “sliktajiem partneriem” un runāt par konsolidācijas pasākumiem kā pašmērķi.

    Galu galā vai tad budžeta konsolidācija noteiktos apjomos un ik pēc kāda laika sprīža nepieciešama tikai, lai noteiktā laikā atskaitītos SVF par izpildi, vai arī, lai sakārtotu LR ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > dro 02.03.2011. 11.05

    Ino
    Ko tu gribi skaidrot?
    Ja jārunā par ekonomiku, par sistēmiskām reformām valsts pārvaldē, ja jāpieņem nepopulāri lēmumi, tad vienīgais, ko Dombrovskis varētu skaidrot ir paša gļēvuma iemesli. Un nedarbojas arguments, ka ZZS traucē, vai Kalvītis darīja tāpat, jo tā nav stipra cilvēka runa, bet muļļāšanās un taisnošanās.

    Bet tiesībsarga kantori vispār vajadzētu likvidēt. Ietaupītos nauda. Jau tāpat birokrātu- liekēžu mums pilna pakaļa.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 02.03.2011. 11.08

    -> dzeris49
    Starp citu, kā vērtē dažādu baņķieru un finanšu ekspertu pēdējā laika aktīvo izteikšanos par nepieciešamību ķerties pie pensijām (visticamāk lineāri)? Vai neatgādina mērķtiecīgu reklāmas kampaņu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.03.2011. 11.38

    Atgādina,nu, ja jau nevar paņemt nekur citur, varbūt arī varētu paņemt 2 – 10%, bet, pēc progresivās skalas, un pavisam mazās pensijas neaiztiekot.
    Jo beigties var tā, ka nebūs tāpat ko maksāt pilnas pensijas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 02.03.2011. 12.02

    Zin, bet man tie atgādinājumi sāk asociēties ar Latvenergo tarifu paaugstinājumu pamatojuma kampaņu un sava veida sabiedrības “zombēšanu” noteiktā virzienā… Par piemēru ilustrācijai apollo atrodamo rakstu kliedzošie virsraksti:
    “Baņķieris: pensionāri šantažē sabiedrību”
    “Eksperti: Latvijas pensijas sasniegušas pārāk augstu līmeni”
    “Finansists: pietiktu tikai ar pāris latu atņemšanu no katras pensijas”
    “Eksperts: pensiju sistēma ir pašiznīcinošs mehānisms, tā sabruks”
    “Reirs: ja nemazināsim pensijas, nāksies slēgt skolas” utt.

    Tā kā galvenokārt Vienotība rosina šo ideju, tad izrādās, ka var pietiekami labi izveidot informatīvu sagatavošanas kampaņu. Bet iespējams, ka citos jautājumos vienkārši nav vēlmes vai varēšanas izteikties

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 02.03.2011. 14.35

    Ino, dekoratīvi kritizēt savas varas vienīgo un stiprāko stuti ir divkosīgi un liekulīgi. Ino, tas par to ikdienišķo kritizēšanu… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 02.03.2011. 15.01

    OT. Kungs, kā varu Jums palīdzēt? Varu piedāvāt tualetes papīru. Derēs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 02.03.2011. 10.39

Dombrovskim nevajadzētu pataisīt sevi par pilnīgāko izsmieklu ar tādu retoriku – “pārrunāsim disciplīnas jautājumus”, utt.
“Runā, cik tu gribi, bet, ko tu mums vari izdarīt” – Brigmanis atklāti ņirgājas.
Draudēt var tikai tad, kad tev pietiek resursi, lai tos draudus realizētu, nu nevajag palikt par klaunu.
Kaķa lāsti debesīs nekrīt.
Ja grib piespiest ZZS pie sienas, jādraud ar to, ka, ja ZZS nepildīs koalīcijas līgumu, V pametīs valdību, un visa atbildība gulsies uz ZZS.
Pie kam tam jāatiecas uz visiem gadījumiem, ne tikai uz šo.
Jau tagad pēc čupošanās ar SC ZZS reitings krīt, redzēsim, kas būs, ja ZZS veidos valdības koalīciju ar SC, partiju, kas neatzīst okupāciju, un tad V būtu lieliska iespēja izspēlēt šo kārti ar labu PR kampaņu un nolīdzināt ZZS līdz ar zemi.
Domāju, ka ZZS nobīsies to darīt, un piekāpsies V prasībām, jo izdabāt savam lumpeņu elektorātam ir viens, uzņemties atbildību par valsti – par šķidru ZZS, lai to darītu.
Izskatās, ka V daži tā baidās pazudēt savus kreslus, ka pat nedomā par tādu variantu.
Cik tad ilgi tā var turpināties, galu, galā, ja nav, tad nav, ja V uzstādītu tādu ultimātu, pat, ja tā aizietu opozīcijā, stratēģiski tā būtu uzvarējusi, un ZZS zaudējusi, bet, visdrīzāk, tā nenotiktu.
Brīnos par V totālo impotenci.

+2
0
Atbildēt

1

    mxblack > mary75 02.03.2011. 11.10

    Tieši tā arī es domāju. Es neticu ka Lembergs ielaidīsies ar SC, jo tā viņiem būtu “skuju taka” ar garantiju. Piekrītu arī tam ka ja zobens ir izvilkts, ar to ir jācērt. Bet ja to sāk vicināt pa tukšo kā draudu, tad tas izskatās pavisam smieklīgi. Dombrovskim un Vienotībai ir jāmaina sava attieksme pret ZZS un jārunā stingra un konkrēta valoda, nebaidoties pazaudēt krēslus. Iespējams ka viņš negrib riskēt ar valsti kopumā un kamēr nav panākta vienošanās par budžeta konsolidāciju, vēl ar to zobenu necērt, lai pie varas nenonāktu tie, kuri nav spējīgi viņa uzsākto novest līdz rezultātam. Un tas jau būtu valsts bankrots. Lembergam ir pilnīgi vienalga kas notiek ar valsti kopumā, to mēs redzam pēc ZZS attieksmes pret budžeta konsolidāciju. Viņam galvenais ir politiskais tirgus un tajā kā jau andelmanim, ietirgot pēc iespējas vairāk. Iespējams ka pēc vienošanās ar SVF par 50milj. Dombrovska attieksme pret šo bandu mainīsies. Diemžēl Tiesībsargs jau tad būs ievēlēts, jo balsojumu apturēt jau neizdosies. Bet varbūt arī būs citādi, tomēr vienreiz šī andele beigsies vienalga.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

SZFbiblioteka 02.03.2011. 10.28

Brigmaņa argumenti domājošam cilvēkam atstāj iespaidu kā galvassāpes, kas nepāriet.

+6
-1
Atbildēt

1

    lidija_stripkane > SZFbiblioteka 02.03.2011. 10.59

    Brigmaņa argumenti ir nebūtiski.
    Dombrovska ekonomiskā politika, pareizāk šīs politikas neesamība ir tā, kas rada galvassāpes!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 02.03.2011. 10.27

Piekriitu Ziilem, ka Dombrovskim tomeer var naakties atbildeet par savu neizleemibu shobriid saistiibaa ar attieciibu uztureeshanu ar ZZS, lai gan situaacija ir tik pat sarezhgjiita, kaa K.Ulmanim 40 gadaa – kas ir pareizaak Latvijai – izvirziit ultimaatu ZZS un no taa neatkaapties, neskatoties uz sekaam, vai meegjinaat ” izlaipot”? Ej nu sazin…

+6
-1
Atbildēt

13

    mary75 > buchamona 02.03.2011. 10.50

    Jo V uzvedīsies gļēvāk, jo ZZS uzvedīsies nekaunīgāk, taisni V gļēvums radījis tādu situāciju, ZZS jau uzskata, ka V ir grīdas lupata, ar ko var darīt, ko grib.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 02.03.2011. 10.54

    Vairs nevar atšķirt, kur izlaipošana pamazām pārvēršas par sadziedāšanos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 02.03.2011. 10.56

    Dombrovskim, ja viņš Latvijai vēl labu, vajadzētu pašrocīgi gāzt esošo valdību. Tad iespējams veidot citu- plašu nacionālā izlīguma/ krīzes koalīcijas valdību ar kādu spēcīgu personību kā premjeru (kaut vai Lembi!), kurš nebaidās pieņemt sarežģītus lēmumus Latvijas ilgtermiņa interesēs un uzņemties atbildību par ekonomiku.
    Dombrovskis ir vienkārši muļļa!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 02.03.2011. 11.05

    @d_jirgen: Tagad gan drusku precīzāk un detaļās – kādus tieši lēmumus Lembergs nebaidās pieņemt? Par izglītības reformu? Par veselības reformu? Par labklājības sistēmas refromu?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 02.03.2011. 11.14

    J.Biotops – tas taadelj, ka Vienotiibas viiri un sievas, kas nav ministri, bet atseezh savu laiku Saeimaa, nodarbojas ar visu ko – tikai ne ar to, kas tiem buutu jaadara, es domaaju ” dialogu” ar tautu par teemu, kas notiek LV iekshpolitikaa

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 02.03.2011. 11.23

    Sleepwalker
    Nesaku, ka obligāti Lembis, bet cilvēks ar vīziju mums vajadzīgs, kas jūt ekonomiku, pārredz “laukumu” un mīl Latviju. Dombrovskis jau pat vairs nesadūšojas izpildīt sakarīgākās SVF prasības, bet laiž muļķi…:(

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 02.03.2011. 11.30

    plašu nacionālā izlīguma/ krīzes koalīcijas valdību ar kādu spēcīgu personību kā premjeru (kaut vai Lembi!..
    —————————————————-
    vai Rubiku…. vai Zīgeristu…

    Ameriku!!!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 02.03.2011. 11.38

    @d_jirgen: Kandidātus studijā! Kamēr nav – es tomēr vairāk uzticos cilvēkiem, kas strādā pēc savas labākās apziņas un sirdsapziņas. Jā – kļūdās, bet no kļūdām mācās. Un ja vēl kļūdas atzīst, no tām mācās un turpina strādāt pēc labākās sirdsapziņas, tad pašlaik tas ir labākais paraugs ikvienam Latvijas cilvēkam.

    Bet tā paša Lemberga rokās, starp citu, ir vissvarīgākā atslēga Latvija ilgtermiņa attīstībai – IZGLĪTĪBA!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 02.03.2011. 11.39

    rinķī apkārt – Piekrītu. Ar kādu mērķi balotējās, ar to arī nodarbojas. Kam lielāka pensija jāsaformē, kam dzīvoklis Rīgā ievajadzējies, kurš sajuties nenovērtēts iepriekšējā darbā, kurš – nokavējis pie labumu sadales…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 02.03.2011. 11.55

    lama
    Tu kā demagoģijas profesionāle gribi ideju novest līdz absurdam un tad noliegt.
    Jā, nacionālā izlīguma process tiešām paredz izmantot visu pilsoņu intelektuālo potenciālu, nekarinot birkas. Arī Rubikam var būt vērtīgas idejas. Katrā ziņā pielīdējus Maskavai es vērtēju tāpat kā pielīdējus Vašīngtonai- kā nācijas nodevējus. Pielīdējus Briselei drusku saudzīgāk- kā vnk gļēvus un vājus “īpatņus”, bet noteikti nederīgus premjera amatam.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 02.03.2011. 12.10

    Sleepwalker
    Jā – kļūdās, bet no kļūdām mācās. Un ja vēl kļūdas atzīst, no tām mācās un turpina strādāt pēc labākās sirdsapziņas,
    —————————————
    Nu šo es nespēju saskatīt. Vājie kļūdas neatzīst! Joprojām tiek piesaukts Kalvītis un vainoti koalīcijas partneri! Drīzāk sāk izpausties nogurums un izsīkums. Liekas, ka viņam nav komandas aiz muguras, kas varbūt dotu pārliecību. Viņš viens nespēj nest smago cerību slogu, kas uzlikts. Es jau viņu nevainoju, tikai viņš ir cilvēks, kas nav savā vietā.

    Bet par kandidātiem nav vērts runāt, kamēr nav vakances. Nešaubos, ka pie nacionālā izlīguma procesa, ja tāds notiktu, uzrastos dabīgi ideju līderi. Latviešiem ir jāvienojas šim procesam!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 02.03.2011. 12.11

    lama
    Tu kā demagoģijas profesionāle gribi ideju novest līdz absurdam un tad noliegt.
    Jā, nacionālā izlīguma process tiešām paredz izmantot visu pilsoņu intelektuālo potenciālu, …. Arī Rubikam var būt vērtīgas idejas.
    ——————————–
    Nuja.Rubikam ar.
    Kur tad tas absurds?

    nacionālā izlīguma valdība-tad jāaicina Čevers(ar Zīgeristu).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 02.03.2011. 13.33

    @d_jirgen: Dombrovskis ir cienījams jau ar to vien, ka uzņēmās smago konsolidācijas procesu sākt. Ja mums visiem ir idejas, ko un kā vēl darīt, tad pašlaik ir laiks šīs idejas piedāvāt – kaut vai individuāli. Bet neprasot neko pretī – domājot par Latvijas nākotni. Piekrītu, ka pašlaik labākais būtu konsolidēt visus resursus, kas mums ir, neskatoties uz partejisko piederību. Piemēram, Zalāns pašlaik Latvijā ir vienīgais, kurš puslīdz apjēdz, kas būtu darāms, lai attīstītu teritoriju ārpus Rīgas. Vienīgais, kas pašlaik varētu pacelt izglītības reformu, ir Štokenbergs. Iekšlietās noderētu tādi cilvēki, kā Lieģis vai Kažociņš – ja ne savādāk, tad kā padomnieki… Ja komanda būtu profesionāla, vadīt to joprojām varētu arī Dombrovskis – jo viņam nav vienalga, kas ar Latviju notiek, un pašlaik tas ir vienīgais kritērijs, kam ir jelkāda nozīme. Diez vai kādam vairs ir ilūzija, ka Šķēlem, Šleseram, Lembergam rūp tauta un Latvija. Viņiem vara ir tikai iespēja tikt pie resursiem, ietekmēt tiesu sistēmu un manipulēt ar cilvēkiem. Bet tā ir visaugstākā necieņa, kādu pret tautu var izrādīt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 02.03.2011. 10.27

Lai nu ar ko, bet ar disciplīnu dolārzaļajiem dīvānzemniekiem viss ir kārtībā. Saimnieks nav sūdzējies.

+6
0
Atbildēt

0

kkristaps 02.03.2011. 10.22

Jansona ievēlēšana apliecinās to, ka lielākā kretīna princips joprojām zeļ un plaukst.

+1
0
Atbildēt

0

austrisv 02.03.2011. 10.20

Es gan domāju, ka Dombrovskim nav vērts runāt par šo tēmu ar ZZS, jo gan jau Gustiņš par to kaut ko pieprasīs naudas ziņā? ZZS tik ietirgo šādi savam lembem visādus bonusus.Piemērs, 4.5 mil Ls Ventspils sporta hallei un četrjoslu šoseja uz Ventspili(Lembim) un Liepāju(Seskim), bet mums pie Sēnītes, kā pēc atomkara norūsējušas margas gar estakādēm. Domāju, ka šo šosejas posmu gan nevajadzēja tā pārdot Lembem un Seskim, bet nu jau tirgosies ap to ombudu. Lai jau ņem to ombuda amatu, jo tāpat to paņems, ej nu zini, varbūt tieši Lembe to Jansonu arī ieteica, ja jau Jansona galvenais mērķis esot audzināt sabiedrību uz pozitīvismu un tikai, jo no cilvēktiesībām šis te neko nesaprot!

+2
-1
Atbildēt

3

    Egita Kūma > austrisv 02.03.2011. 11.16

    Kļūdies,viņš vairs nav Lembis,bet gan Minhauzens un tas jau ir apstiprināts no finansu ministra kā arī pats ir apstiprinājis kaismi tikt Ginesa rekordu grāmatā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > austrisv 02.03.2011. 11.40

    Par šosejām nu gan nevajag, Liepājas un sevišķi Ventspils šosejas ir vienas no sliktākajām valstī…..pie Sēnītes vismaz normāls, braucams ceļš ir.:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 02.03.2011. 14.56

    Tu laikam nesaprati, ka runa jau iet par to, ka uz Ventspili būvē jaunu 4 joslu šoseju, kamēr automašīnu kustība uz Sēnītes pusi ir daudz intensīvāka. Bez tam , cik esmu braukusi uz Kurzemes pusi, tad tur nu nav tik draņķigas šosejas, kā tas ie pie Sēnītes, par viaduktiem vispār bail braukt, jo margas norūsējušas kā pēc atomkara. Kur vēl tik šaušalīgi viadukti kā pie Sēnītes!
    Bez tam jūrmalas šoseja, kura iet arī uz Ventspili, pat caur apbraucāmiem ceļiem, ir laba skvalitātes salīdzinot ar to skatu, kas ir pie Sēnītes! Galvenais jau, kur brauc vairāk transporta un lielāka aktivitāte !
    Četrjoslu šoseja ir pārāk dārgs prieks Vidzemes un Latgales nodokļu masātājiem , lai Lembis kārtējo reizi uzspodrinātu savu imidžu! Kas tad ar tiem lidlaukiem un lidmašīnu maršrutiem? Vai tie izgāzās gan uz Liepāju, gan Ventspili, jo arī slauca no valsts budžeta! Nu cik var? Starp citu, Kurzemē dzīvo mazāk Latvijas iedzīvotāju nekā Vidzemē !!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 02.03.2011. 10.12

Tādam amatam jāvirza no juristu aprindām,kur profesionāli tiek izvērtēta kanditatūra.Par daudz politiķi politizē atbildīgas valsts struktūras.Tiesībsargam nav jāizdabā partiju interesēm.Tās noklausīšanas komitejā izskatījās smieklīgas.

+2
0
Atbildēt

0

bekijja 02.03.2011. 10.12

Bet svarīgākā kārts tomēr ir paša Jansona rokās. Tieši viņš ir tas, kas pašlaik Latvijai var nodemonstrēt principiālu nostāju, iestājoties par valsti un sabiedrību un paziņojot, ka atsakās no kandidēšanas par labu Kovaļevskai kā profesionālākai kandidātei. Es nudien cienītu šādu soli! Tas būtu reāls pavērsiens Latvija politikā. Jo pašlaik Jansons vienkārši tiek izmantots…

+20
0
Atbildēt

3

    mary75 > bekijja 02.03.2011. 16.17

    Jansons to neizdarīs kaut vai tāpēc, ka tad atriebīgā žurka Lembergs uzskatīs viņu par ienaidnieku ar visām iespējamām sekām karjerai utt., cikiem viņš to jau nav sabojājis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 02.03.2011. 16.29

    Vai tiešām Lembergs tik daudz šajā valstī nosaka? Ka var sabojāt karjeru ikvienam, kas viņam netīkams? Kā tad ir ar tiem paziņojumiem, ka Lemberga ietekmi nevajagot pārvērtēt?

    Vara ir atbildība par cilvēkiem, tai skaitā par sabiedrības izglītošanu. Viens no izglītošanas un audzināšanas pamatprincipiem ir atalgot par rīcību, kas būtu veicināma, un sodīt par tādu, kas būtu maināma. Ja Jansons atteiktos – sidrsapziņas vadīts – tāpēc, ka atzīst, ka otrs kandidāts ir piemērotāks un sabiedrībai un Latvijai nāktu par labu, ja šajā amatā tiktu iecelts profesionālākais un piemērotākais… vai mēs viņu kaut kā varētu atalgot? Es nezinu, vai ar paldies pietiktu. Tas, protams, būtu visvieglākais. Šāda rīcība padarītu viņu cienījamu vismaz manās acīs. Ja viņš nākotnē pieteiktos uz kādu amatu valsts pārvaldē, vai tas tiktu novērtēts?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > bekijja 02.03.2011. 17.58

    Diemžēl, kamēr Lembergam pieder vesela partija, kuru atbalsta SC un PLL, visu izlemj viņi.
    Neviens, kas nepatīk Lembergam, nav amatā apstiprināts, sākot jau ar Maizīti utt.
    Un par to cilvēku, kas balso pēc viņa pavēles atbildības sajūtu pat runāt nav vērts.
    Bailes un atbildība tiem ir tikai att. uz Lembergu.
    Tāda ir realitāte.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 02.03.2011. 10.00

Vienotība var pakratīt pirkstu savam laulenim, bet tas jau neatturēs no sānsoļiem, ja viņam tāda daba. Rīt mēs, domājams, redzēsim kārtējo absurda teātri, par kuru neviens pat īsti nebrīnīsies, tik teiks, ka tas bija sagaidāms. Tautas kalpi aplausus gaida tikai no viena skatītāja. Pārējie ir stipri pie vienas vietas. Tāda tā attieksme pret kvaukšķiem.

+1
0
Atbildēt

0

lebronj2356 02.03.2011. 09.51

Nu diez vai ar parunāšanu kas līdzēs, pašreizējais modelis strādā ZZS labā, vairāk viņiem nekas neinteresē + atbildība par ”konsolidāciju” gulstas uz Vienotības pleciem, bet paši var iefīrēt kādu vēl siltā vietiņā!

+4
0
Atbildēt

5

    andrisskrastins > lebronj2356 02.03.2011. 09.54

    Viņi var to darīt viena vienīga iemesla – zombētā Lemberga fanu pūļa – dēļ. Ja viņi zinātu, ka nākošajās vēlēšanās vēlētāji viņus par šādu rīcību sodītu, ne čiku ne grabu būtu.

    Bet kāmēr neaiztiek tiešās ZZS fanu vajadzības (pabalsti, pensijas), tikmēr viņiem po. Viņiem po par KNAB, po par tiesībsargu, po par prokuroru. Viņus neinteresē ne tiesiskums, ne taisnīgums. Ka tik vēders pilns un ir Puzes hercogs ko pielūgt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 02.03.2011. 10.10

    pecisk. Retoriks jautājums: Ja tādu Lemberga atbalstītāju tik daudz, vai esam pelnījuši savu valsti? Uz kurieni stūrē valsti, bija redzams jau deviņdesmito gadu sākumā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > lebronj2356 02.03.2011. 10.43

    Pēcisk, starp citu man pārāk bieži rodas sajūta, ka šeit lasu “zombētu Vienotības fanu pūļa” komentārus… Laikam LR procesus vairums vēro kā akvārijā, atrodoties kaut kur ārpus tās.

    Bet, ja runā par vienotību, tad vai tad šie neapzinājās ar ko veido koalīciju? Situāciju tēlaini var salīdzināt pokera spēlmani iesācēju, kas iedomājās “noraut lielo piķi”, izaicinot rūdītu spēlmaņu kompāniju, bet tagad visu laiku sūdzas, ka tiek apbižots. Tas tomēr kaut ko izsaka par šīs partijas reālajām spējām un potenciālu..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 02.03.2011. 11.39

    Daļēji varētu Maxam piekrist, visu vainu nevar vien novelt uz ZZS, jo V piedalās šajā spēlē, un pašlaik izrādā vāju vēlmi mainīt noteikumus. Tāpat stūķē savējos valdēs….Turklāt ja vēl ir tāds ministrs kā Kampars. Ar pozitivismu V virzienā pagaidām esmu piesardzīgs, jo nav argumentu, kas liktu rīkoties pretēji !

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > lebronj2356 02.03.2011. 14.29

    Krix, nu gan mazliet par augstu. Atbildība par konsolidāciju gulstas uz Vienotības dibengaliem, kas labo krēslos ierūmēti. Pleci konsolidācija vēl nav manīti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 02.03.2011. 09.50

…balsojuma rezultāts ir neprognozējams….publiskās debates ir pierādījušas Kovaļevskas pārākumu…vai ZZS ir vajadzīgs vēl viens apliecinājums, kurš šo politikas katlu maisa un ir galvenais šefpavārs?….Gustiņš ir pietiekami viltīgs, lai paziņotu, ka ZZS būs brīvais balsojums un katrs balsos pēc “sirdsapziņas”, lai pēc tam teiktu, ka nobalsots domājot par tautu…ja nobalsos par Jansonu – būs pierādījuši, ka ZZS ir aprobežotu un ietekmējamu politiķu bars…

+12
-2
Atbildēt

2

    andrisskrastins > andris902 02.03.2011. 09.52

    Nē, ja visi ZZS nobalsos par Jansonu, tas liecinās par visticamāk slepena līguma esamību, ar kuru ZZS deputātam par savu vietu jābalso pēc “Papa said yo”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 02.03.2011. 10.01

    …tāpēc jau teicu par ietekmējamu politiķu baru…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 02.03.2011. 09.39

Izskatās, ka mūsu mīļotā politiskā elite ir tā aizspēlējusies savās spēlītēs, ka cilvēkiem galīgi aizmirsies, ka ir arī valsts, valstī dzīvo cilvēki un valstij un sabiedrībai ir savas intereses. Un politiķu savtīgās spēlītes mūs vienkārši neinteresē.

+6
-6
Atbildēt

2

    andrisskrastins > disassociative 02.03.2011. 09.49

    Neinteresē, bet balsojam par Lembergu un Urbanoviču. Go figure.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 02.03.2011. 10.02

    Ja kāds balso par Lembergu vai Urbanoviču, par to lai atbild pats. Un, ja Vienotība un ZZS tā turpinās kā šobrīd, nākamais balsojums būs vēl vairāk par labu SC.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam