Lužkovs nav atteicies no vēlmes iegūt uzturēšanās atļauju Latvijā

55

Komentāri (55)

Armands 04.02.2011. 15.28

Man liekas ka jāļauj kepkai atļauja. Savādāk mēs kā idioti . Pieņemam vienu likumu un pēctam meklejam visādus varjantus kā nepildīt. Otris variants ka baros ar kukuļiem amerikus un līdzīgos neiztur nekādu kritiku .Tāpēc jau tā ir valsts kam jārūpējas lai tā nebūtu. Saprotu ka bļausiet un riesiet,bet labāk kepka rosās te. Vecais vismaz pats ar laiku sapratīs ka Latvija ir normāla demokrātiska valsts ,dos kukuļus Strīķe atnāks pakaļ. Domāju ka daudzi neticēja ka līkājaino paņems, bet paņēma un būs vēl. Tikai pašiem jāatbalsta un jāpieprasa tā āksta vilnīša demisija.

+2
-4
Atbildēt

0

dro 04.02.2011. 14.53

aigarius. Kurš ta Lužkovam aizliedz paust savu viedokli? Ukrainā gan to to varēja kvalificēt kā kūdīšanu uz nepakļaušanos valsts varai. Vai Lužkovam kā Maskavas mēram vajadzēja doties uz Krimu? Tā taču nebija viņa kompetence, kā piemēram aizliegt tirgot Latvijas šprotes Maskavas veikalos. Jā, ļoti mīļš tev ir šis šovinists un korumpētais eks:)

+4
-1
Atbildēt

2

    Juris Millers > dro 04.02.2011. 15.29

    Latvijas valsts ir iekļāvusi Lužkovu ‘melnajā sarakstā’ viņa izteikumu dēļ. Tā ir tieša un nepastarpināta apspiešana pēc viedokļa paušanas. Cilvekiem ir tiešibas izjust riebumu pret Lužkovu, uzņēmējiem ir tiešības ar Lužkovu nesadarboties, bet valstij tādu tiesību nav. Tās ir tās pašas politiskās represijas tikai uz otru pusi. Ja agrāk Latvijas teritorijā melnajos sarakstos rakstīja cilvekus, kas atļāvās pateikt kaut ko sliktu par Krieviju, tad tagad atklāti melnajos sarakstos liek cilvekus, kas ir kaut ko sliktu pateikuši par Latviju.

    Man pie kājas vai viņš ir korumpants, šovinists vai par pro-fasists un marsiešu pielūdzējs. Jebkurā gadījumā aizliegt cilvekam iebraukt valstī viņa izteikumu dēļ ļoti smird pēc PSRS treniņa.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 04.02.2011. 19.14

    Nepareizi, valstij ir tādas tiesības un pat pienākums savu lojālu pilsoņu aizsardzībai no dažādu šovinistu verbālās caurejas, sevišķi, ja lietota savas spalvas pucēšanai. Pietiek vienreiz uzklausīt visādus pazemojumus un izlikties neko neredzam ! Biju reti priecīgs, ka šim tipam ir uzlikts liegums, jo šāda musinātāja darbības mums maksās krietni vairāk par to naudu ko it kā te taisījies ieguldīt. Morālais aspekts vispār nenovērtējams ! Interesanti ir arī pavērot kas ap šādiem te pulcējās – vieni veci čekas aparačiki, vietējie Kremļa pakalpiņi un lapeļu musinātāji Giļmana stilā. Rupji runājot viena vienīga draza ! Ļoti ceru, ka melnajā sarakstā joprojām ir arī šovinisti Žirinovskis un Rogozins !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2011. 14.39

aigaris. Vēl. Lužkovs ir varas vertikāles pionieris – viņš pirms Putina to ieviesa Maskavā. Viens no galvenajiem Krievijas korumpantiem, bet tas jau nekas – nauda nesmird:)

+2
-1
Atbildēt

0

Juris Millers 04.02.2011. 13.21

Nopietni? Latvija oficiāli ir apvainojusies, jo kāds politiķis par Latviju ir slikti izteicies un tagad nu neparko viņu nelaidīšot valstī? Cilveki, mēs neesam 5. klasē. Lai iekļautu cilveku melnaja sarakstā ir jābūt ļoti, ļoti nopietnam pamatojumam un līdz šim tāds nav izskanējis.

Kāpēc gan neļaut biznesmenim iebraukt valstī un te stradāt? Lai strādā, likuma robežās. Neviens netraucē VID un policijai ciešāk uzraudzīt viņa darbības, ja gadījumā ir aizdomas uz pretlikumīgiem planiem.

Politikā viņš darboties nevar – pilsonības ta nav. Ja grib taisīt biznesu un maksāt mums nodokļus – LŪDZU! Darīs ko nelegālu, tad arī iesēdinasim. Kāda velna pēc jārīko kaut kāds ‘patīk-nepatīk’ konkurss, es to patiešām nesaprotu.

+2
-7
Atbildēt

8

    dro > Juris Millers 04.02.2011. 13.36

    aigarius. Neko neesi dzirdējis par pašcieņu? Tad jau pats vēl neesi ticis līdz 5. klasei:)

    Lai iekļautu cilveku melnaja sarakstā ir jābūt ļoti, ļoti nopietnam pamatojumam un līdz šim tāds nav izskanējis.
    ___________________
    Nepietiek ar Lužkova kūdīšanu Krimā, bļaustīšanos un šprotu bundžu mētāšanu pie Latvijas vēstniecības MASKAVĀ?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 04.02.2011. 13.51

    Zini – nē, nepietiek. Manuprat cilēkam būtu vismaz publiski jāaicina uz Latvijas vlasts iekārtas graušanu vai jāveic noziegumi pret cilveci, lai tiktu melnajā sarakstā. Kamēr tajā sarakstā nav Bušs, neredzu iemesla lai tur būtu Luškovs.

    Ja jūs esat pārliecināti, ka Latviju var sakraut kāds bļauris un šprotu mētātājs, tad laikam jums ir ļoti zems novertējums par Latvijas valsts stabilitāti. Un es tam nepiekrītu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Juris Millers 04.02.2011. 13.57

    Par kādu summu esi gatavs atļaut iespļaut sev ģīmī?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 04.02.2011. 14.08

    Valstij jābūt pārākai un cēlākai par individuāliem cilvekiem. Interesanti kā tad Lužkovs ir Latvijai ‘ģīmī iespļāvis’? Un ne jau pārnestā nozīmē. Kura vietā Lužkovs ir atradis Latvijas ģīmi, un kā tieši un kad viņš tajā ir iespļāvis? Ko?

    Kamērt jūs runāsiet ar bērnudārza analoģijām, tikmēr es jums atbildēšu kā garīgi atpalikšiem bērniem.

    Kad būs kāda reāla argumentācija kāpēc Latvijai būtu izdevīgi atteikt uzturēšanās atļauju šim cilvekam, tad arī parunāsim kā pieauguši cilveki.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Juris Millers 04.02.2011. 14.36

    aigarius. Tava dzīves filosofija nav jauna, pēc tās dzīvoja arī sutka:) Ja cilvēkam pazūd tāda īpašība kā pašcieņa, vai tas neliecina par degradāciju?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 04.02.2011. 14.40

    Ja cilvekam zūd spēja argumentēti pamatot savu viedokli un māk izmantot tikai argumentus no ad hominem kategorijas, vai tas neliecina par degradāciju?

    Katram ir tiešības izpaust savu viedokli. Es nepiekrītu Lužkova viedoklim, bet vienmēr aizstāvēšu viņa tiesības to paust, bez diskriminācijas no valsts puses.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Juris Millers 04.02.2011. 16.22

    to aigarius
    Kriev-žīdu fašistam, Kacam, tiesības?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 04.02.2011. 16.45

    Jā. Kamēr sabiedrība nenodrošina pilnīgas tiesības pat pašām apspiestākajām un visnicinātākajām cilvēku grupām, tikmēr tajā sabiedrībā vēl nav pilnvērtīgas vārda brīvības nevienam. Tam ir vienkārš pamatojums – ir ļoti viegli paņemt jebkuru cilvēku vai cilvēku grupu un ar nedaudz naudas apmētāt šos cilvēku ar dubļiem pietiekoši, lai sabiedrības acīs vair nebūtu vārda bīvības – nebūtu tiesību izpausties un aizstāvēt savu viedokli. Tādā veidā ļoti viegli var iznīcināt savus politiskos vai biznesa pretiniekus.

    Taču tas ir iespējams tikai, ja sabiedrība pieņem, ka ir cilvēki, kuriem nepienākas cilvēktiesības. Tas nav pieļaujams. Cilvēktiesības un vārda brīvība pienākas visiem. Pat pašiem sliktākajiem cilvēkiem. Tas ir demokrātijas pamats.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

artis_blakis 04.02.2011. 12.43

Zelma Birzniece-Lužkovs ir Krievijas Trojas zirgs.Pašreiz,kad ar mūsu ienaidnieku svētību notikusi Jēkabpils traģēdija ,ir ļoti izdevīgs mirklis uzplīties Latvijai.Varētu taču būt,ka Linda Mūŗniece atkāpsies un Lužkovs nebūs melnā sarakstā.Valstī,kura ilgus gadus bijusi okupēta un kuru Krievija negrib izlaist no saviem nagiem ir ļoti sarežģita situācija,ko centīsies izmantot arī vietējie valstij nelojālie un čēkisti uz mūžu kā teica Putins.

+3
-2
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 04.02.2011. 11.31

Un tagad tā: kas tur tajā Amoplāntā strādā: Igors Graurs, aktīvs Jurkāna partijas darbonis, bijušais Ārlietu ministrijas darbinieks, kurš surprise, surprise strādāja ne ar ko citu, kā Krievijas lietām, pēc tam strādāja Multibankā, vēl pēc tam Rīgas Domē. Un vēl arī slavenā kukuļotāja Azandas čoms. Kā saka, pilns komplekts! – drošības dienestiem, t.i. :)

+2
-2
Atbildēt

3

    astra_ozo > Silvija Adijāne 04.02.2011. 11.45

    piebildīšu – komjaunietis

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 04.02.2011. 11.53

    Tas laikam bija domāts kā sarkasms? Ir lietas, kas nav smieklīgas un šis džeks īpaši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Silvija Adijāne 04.02.2011. 12.07

    Nav nekā smieklīga – komjaunatnes cekā bija pareizais – atbalstīja aizliegumu Līviem koncertēt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 04.02.2011. 11.09

Amo Plant piesaukšana bija gana prognozējama. Interesanti, vai eksistē summa par kuru jebkurš deržimorda varēs pietaisīt jebkuram dvēselē?

+5
-1
Atbildēt

2

    lebronj2356 > Silvija Adijāne 04.02.2011. 11.55

    100000 un lūdzu spļauj pa labi vai kreisi, bet aiz katra stūra pa siekalainam, lokanam reņģu asaku ēdājam, kas vēl kurpes notīrīs :D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Silvija Adijāne 04.02.2011. 15.12

    Jauki, ka Tu tā pieteicies…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

mincitis888 04.02.2011. 11.08

+1
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 04.02.2011. 10.40

Lužkovs ar īstu lielnieku nekaunību laužās iekšā Latvijā. Es nemaz neesmu pārliecināts ka viņš nepiepildīs savu vēlēšanos. Viņš zin gana labi, ka te nav ne Somija, ne Igaunija. Mums Rīgā ir Maskavas nams, Barklaja de Tollī piemineklis, Novaja volna, mat na ulice un Maskavas orientācija. Latvijas pasi jau daudzi ir nopirkuši, tā kā Lužkovam nemaz neizskatās bezcerīgi. Tam ko saka Linda Mūrniece viņš nepiegriež nekādu uzmanību.

+14
-3
Atbildēt

0

marčiks 04.02.2011. 10.28

Vienīgā iespēja Lužkovam dabūt atļauju ir cits Latvijas iekšlietu ministrs. Neviena tiesa nepavēlēs ielaist Latvijā korumpētu meli, jo vairāk tāpēc, ka Mūrniecei neapšaubāmi ir daudz lielāks pamats turēt Lužkovu pa gabalu nekā tikai “viņš mūs nemīl”. Skaidrs taču, ka ministre nesāks stāstīt žurnālistiem slepenu, drošības dienestiem pieejamu informāciju. Bet IR jau acīmredzot saņēmuši rīkojumu “no augšas”, ka “emocionālā ministre” vairs neder, tāpēc Ozoliņš jau dzied vienā balsī ar Putni, Jaundžeikaru u.c. iekšlietu nozares dižgariem, ka “Mūrnieci – ārā!”

Lužkova argumentos gan vērts ieklausīties.

“Šeit faktiski nav valodas barjeras” – nu, protams, sorosītu angļu valoda nav jāzin, latviešu valoda – vispār izsmiekls, kā jau demonstrē biedrs Kravcovs. Tikai – kur tad palika aparteīds, Jurij?
“Latvijā īstenot daudzus projektus ir interesantāk” – aha, nav tak jāķēpājas ar visādām pretīgām demokrātiskai valstij raksturīgām procedūrām, samaksā otkatu kaut kādam amerikam un viss notiek

+8
-2
Atbildēt

21

    kkristaps > marčiks 04.02.2011. 10.46

    Mūrnieces apriešana man atgādina melnu fraku, kas satrākelēta ar sapuvušiem netīri baltiem diegiem. Pretīgi, ka IR žurnālistu kolektīvs, kas it kā pretendē uz objektīvas analītiskās žurnālistikas karognesēju lomu, tik nožēlojamā un apkaunojošā veidā aktīvi piedalās šajā kampaņā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > marčiks 04.02.2011. 11.03

    Bet IR jau acīmredzot saņēmuši rīkojumu “no augšas”, ka “emocionālā ministre” vairs neder,
    —-
    Tieši tā. Tāpat, kā uz burvja mājiena, IRā pēkšņi parādījās paviršs ķipa zinātnieces raksts, kurā viņa atbalsta elektroenerģijas cenas paaugstināšanu par 44,5%.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 04.02.2011. 11.04

    Galvenais, ka katram ir cita argumentācija Mūrnieces demisijai. Izcilākie piemēri laikam ir 1) Putnis, kas apgalvoja, ka Mūrniece kaismīgi vēlējusies panākt naudas samazinājumu savai nozarei un ka Znotiņš nebūtu gājis cīnīties, ja zinātu, ka Mūrniece pēc viņa nāves paliks amatā 2) Viens IR komentētājs, kurš paziņoja – Mūrniece neder tāpēc, ka ir sieviete. Bet ir jau vēl daudz variantu – pārāk emocionāla (Ozoliņš), atkāpšanās būtu pareizais politiskais žests (Eduards Liniņš) utt. Man šķiet, nupat jau katram alfabēta burtam varētu piemeklēt savu iemeslu. Tikai neviens no mūsu žurnālistikas spīdekļiem nav spējīgs uzrakstīt normālu pārskatu par izmaiņām iekšlietu nozarē pēdējo 2 gadu laikā un izdarīt secinājumus.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 11.23

    Nu jau gan, vesela sazvērestība pret Mūrnieci, pasūtījuma raksti Irā un kas tur vēl.
    Cik milzīgi svarīga persona.
    Pašiem nav smieklīgi?
    Lai nedod iemeslu kritikai, tad nebūs jācep augšā sazvērestības teorijas.
    Kārtējo reizi pārliecinos, ka latviešiem raksturīga emocionāla, nevis loģiska domāšana, te mēs tiešām esam līdzīgi krieviem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > marčiks 04.02.2011. 11.35

    Klau, nekā personiska, bet vai Tev nekad nav ienācis prātā, ka dažādi anonīmie internetā bļabinošie kaujinieciskie “viszinošie” ērmiņi nav Lindas Mūrnieces pirdiena (es atvainojos) vērti?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 04.02.2011. 11.43

    Dzeri, emociju triumfs pār loģisko domāšanu, manuprāt, novērojams vismaz 90% Mūrniecei veltītās kritikas. Un, protams, iekšlietu ministrs jebkurā valstī ir visai svarīga persona.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marčiks 04.02.2011. 12.05

    “Šeit faktiski nav valodas barjeras” – nu, protams, sorosītu angļu valoda nav jāzin, latviešu valoda – vispār izsmiekls, kā jau demonstrē biedrs Kravcovs.
    ==========================
    Labrīt, putra! “Sorosītu angļu valoda”? Kas par varen smalku paštēlu tiem, kuri sevi lepni asociē ar “sorosītiem”! :) Bet ar kravcoviem un viņu iespējām šeit visur iztikt ar krievu valodu vien, jūs, pret Sorosu iejūtīgie, negribat sevi asociēt?

    Tieši “sorosīti” daudz darījuši, lai neitralizētu latviešu nacionālistu centienus nodrošināt latviešu valodas dominanti Latvijā.

    Šeit jaunākā šīs “sorosītu” ideoloģijas izpausme.
    Latvijas Cilvēktiesību centra direktore Ilze Brands-Kehre:
    “Jā, cilvēktiesību eksperti protestēs, ja Kravcovu izslēgs no Saeimas. Jo te ir jautājums par demokrātijas pamatvērtībām.”
    http://diena.lv/lat/politics/sestdiena/foto-nesaprotam-eiropu

    Kāds Kehrei un viņas AIZSTĀVĒTAJAI IDEOLOĢIJAI sakars ar Sorosu?
    Vēlreiz Ilze Brands-Kehre:
    “Jā, Latvijas Cilvēktiesību centrs saņem materiālu atbalstu no Atvērtās sabiedrības institūta Budapeštā, kas arī ir viena no Sorosa institūcijām. Patiešām, idejas, kurām seko Latvijas Cilvēktiesību centrs, arī lielā mērā balstās idejā par atvērtu sabiedrību. Tātad mūsu idejas vismaz daļēji sakrīt ar Sorosa idejām un tām, ko pauž viņa subsidētās institūcijas. […]
    Protams, Latvijas Cilvēktiesību centrs bez Sorosa finansējuma nebūtu ne dibināts, ne izdzīvojis. Priecājos, ka mums ir gan idejiskais, gan finansiālais atbalsts.”
    http://www.delfi.lv/news/conference/interviews/article.php?id=13575382

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 04.02.2011. 12.30

    Hari, putru tagad sarakstījāt Jūs – “sorosīti” reizēm vispār pat neprot krievu valodu, vienoti balsoja par Kravcova izslēgšanu no Saeimas sastāva, vienmēr asi kritizējuši SC utt. Ilze Brands-Kehre pilda specifisku funkciju, viņas pienākums ir aizstāvēt minoritāšu tiesības, cik vien iespējams – arī tad, ja tas dažreiz pat tādiem liberāļiem kā man šķiet pārspīlēti. Ne velti viņa SestDienā “pašu lielāko sorosīti” Ēlerti kritizē kā pārlieku nacionālistisku un minoritātes nesaprotošu. Bet šito dziesmu jau es zinu – štrunts par SC un šleseristiem, pie nacionālas valsts sabrukuma vainīgi JL & Co, valodniece-profesore Druviete ir sorosītiska kosmopolīte un vienīgie, kas mūs var glābt, ir VL, puspliki praidojot Saeimas priekšā un bļaujot, lai šiem atdod Abreni.

    Ja teikšana būtu bijusi “kārtīgajiem latviešu nacionālistiem”, tad Latvija tagad nebūtu ne NATO, ne ES, ķēmotos kā caurkritis klauns Eiropas pievārtē un Krievijas ietekmes sfērā; kas zina, varbūt Krievija jau sen būtu ievedusi še savu karaspēku, aizstāvot “tautiešu tiesības”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marčiks 04.02.2011. 12.44

    Bet šito dziesmu jau es zinu – štrunts par SC un šleseristiem, pie nacionālas valsts sabrukuma vainīgi JL & Co, valodniece-profesore Druviete ir sorosītiska kosmopolīte un vienīgie, kas mūs var glābt, ir VL, puspliki praidojot Saeimas priekšā un bļaujot, lai šiem atdod Abreni.
    ========================
    Kas par tendencioziem murgiem!

    […] “sorosīti” reizēm vispār pat neprot krievu valodu, vienoti balsoja par Kravcova izslēgšanu no Saeimas sastāva, vienmēr asi kritizējuši SC utt.
    ========================
    Nezinu, ko Jūs apzīmējat ar terminu “sorosīti”.
    Es ar to varētu apzīmēt Brands-Kehri, Nilu Muižnieku, Ivetu Kažoku un citus, kas ar savām ideoloģiskajām spēlītēm nodarbojas vai ir nodarbojušies, Sorosa atbalstīti.

    “Vienmēr asi kritizējuši SC”? Vīķe-Freiberga, kura visvairāk atbildīga, ka kravcovi tagad var tikt Saeimā, arī ir kritizējusi.:) Vajadzētu tā kā mazliet šķirot tos VĀRDUS un DARBUS.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marčiks 04.02.2011. 12.53

    Ne velti viņa [Ilze Brands-Kehre] SestDienā “pašu lielāko sorosīti” Ēlerti kritizē kā pārlieku nacionālistisku un minoritātes nesaprotošu.
    ========================
    Kehre kritizē Ēlerti par ARHAISKIEM uzskatiem. Ēlerte nezinot, ka “Eiropā sen tā vairs nedarot”.
    Ko tad tas pierāda? Vai to, ka Ēlerte ir nacionāliste? Patriote?

    Man šī situācija izraisa tikai smīnu. Gadiem ilgi tie paši Sorosa uzturētie trieciennieki ir pūlējušies izskaidrot, ka dažādi termini – piemēram, “nācija” – mūsdienās esot piepildīti ar gluži citu saturu, tāpēc nacionālistiem esot jāstāv pie ratiem.
    Tagad šis dinamiskais “jēgas nomaiņas” process gluži loģiski ir aiztraucies tālāk – tik tālu, ka pašai Ēlertei vairs netikt līdzi. Vecmodīga tante, izrādās. :)

    Nožēlojami un smieklīgi. Paši pūta, paši dega.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 12.58

    Mikijs – nē, tādas muļķības man prātā nenāk.
    Priekš manis vārda brīvība un kritikas brīvība vienmēr būs lielāka vērtība par Mūrnieces pirdienu.
    Bet, gaumes lieta, protams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 13.04

    Haris – priecājies, ka ir tāds Soross un cilvēktiesības, kur ietilpst arī vārda brīvība.
    Pateicoties tam tu vari rakstīt, ko gribi, un lamāt Sorosu un cilvēktiesību aizstāvjus, cik gribi.
    Un citi var lamāt un kritizēt tevi.
    To sauc par atvērtu sabiedrību, kuras atbalstam Soross ziedojis miļjardus.
    Un tā nekādīgi neapdraud ne latviešu valodu, ne Latviju.
    |loti žēl, bet, attiecībā uz Sorosu tavas domas pilnībā sakrīt ar Kremļa un citu autoritāru režīmu viedokli.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 13.11

    Alejandro – emocijas novērojamas abās pusēs, bet, kritiķi, vismaz, nesāk ražot sazvērestības teorijas.
    Būtu interesanti zināt, ja Mūrnieces vietā būtu, teiksim, Segliņš, viņš arī izpelnītos tādu aizstāvību ( pie pārējiem analoģiskiem nosacījumiem)?
    Tas attiecībā par emocijām un objektivitāti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marčiks 04.02.2011. 13.20

    Dzeris:
    Priecājies, ka ir tāds Soross un cilvēktiesības, kur ietilpst arī vārda brīvība.
    Pateicoties tam tu vari rakstīt, ko gribi, un lamāt Sorosu un cilvēktiesību aizstāvjus, cik gribi.
    ========================
    Nudien, jāatzīstas, ka līdz šim nebija ienācis prātā, ka Soross ir TIK labs un nozīmīgs…

    Paldies Dzerim! Paldies Sorosam! Vai arī… Slava Sorosam? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > marčiks 04.02.2011. 13.25

    Kaut ko jūs te esat salietojusies, tik es nesaprotu ko. Ja, latvija ir ļoti interesanta vieta uzņemējam no Krievijas – daudzi cilveki labi saprot krievu valodu, mentalitāte nav tik sveša kā, piemēram franču vai ķīniešu, Latvija ir valsts kas vēl attīstas un tāpēc ir iespējams veidot jaunas lietas, jaunus biznesus, kamēr rietumeiropas valstīs katrā nišā priekša jau ir pa pusducim konkurentu ar pusgadsimta pieredzi. Pilnīgi logiski, normāli un patiesi pozitīvi argumenti, kas parāda Latviju pozitīvā gaisma jauna kapitāla ieplūšanai. Kāda velna pēc pret to būtu jāprotestē un sevi japazemo?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > marčiks 04.02.2011. 13.40

    dzeris. Jā, tādas slavas dziesmas valūtas spekulantam līdz šim nebiju dzirdējis:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 04.02.2011. 13.50

    Dzeri, es atzīstu, ka Segliņa dēļ netērētu laiku, rakstot aizstāvības komentārus, jo man viņš vienmēr kā politiķis ir bijis nesimpātisks. Kaut vai tas izteikums par JL kā “jampampiņiem un pajoliņiem” – Mūrniece nemūžam neko līdzīgu neatļautos. Taču es arī neatbalstītu Segliņa demisiju tikai tāpēc, ka viņa ministrēšanas laikā četri no 20 vai cik tur tūkstošiem viņa pārraudzītajā nozarē strādājošo izdarījuši smagu noziegumu vai Kalvīša demisiju tāpēc, ka viņš ir “resns”. Te ir runa par argumentācijas kvalitāti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 14.00

    Ino – redzēt Sorosā tikai valūtas spekulantu ir tas pats, kas Saharovā saskatīt tikai talantīgu kodolfiziķi vai Knutā Hamsunā tikai nacionālsocialistu atbalstītāju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 04.02.2011. 14.14

    Haris – tici vai netici, arī pateicoties Sorosa fondiem Latvija nav galīgākā muļķuzeme.
    Visas NVS valstis Sorosu pasludinājušas par ienaidnieku, jo tā fondi apdraud autoritāros režīmus.
    Un, patīk vai nepatīk, kad mēs stājamies ES, paši parakstijām visus papīrus par minoritāšu tiesībām, liberālu valodu politiku, utt., ja gribi kādu vainot, vaino mūsu pašu valdību, tai skaitā arī TB, kas arī visu to atbalstīja, nevis Sorosu.
    Ja gribējam dzīvot pēc saviem likumiem – nevajadzēja stāties ES.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > marčiks 04.02.2011. 16.31

    to aigarius
    Drausmīgākās selekcijas, krieva, mentalitāte eiropietim ir tikpat tāla kā čigāna vai nēģera mentalitāte.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > marčiks 04.02.2011. 16.43

    dzeris, Piedod, bet saskatīt Sorosā Hamsunu vai Saharovu, arī nespēju:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 04.02.2011. 10.23

Skaķerķi daroga tovarišč, Lužkov!

+6
-1
Atbildēt

0

kkristaps 04.02.2011. 10.23

Mentalitāte patiešām ļoti līdzīga: žiperīgākie zog visu, kas nav piesiets, bet bļabinošie ēzeļi guļ uz pečkas, kasa nemazgātos vēderus un gaida, ka valdība uz porcelāna telēķa ar zelta maliņu pienesīs klāt fazāna cepeti vīna mērcē. Pārējā iedzīvotāju daļa jau ir pametusi valsti vai pilnīgi norobežojusies no tās. Tā kā you are welcome mister Lushkoff in pseudo-European state with asian mentality.

+9
-2
Atbildēt

0

mary75 04.02.2011. 10.03

Kaut ko esmu dzirdējis, ka ES pieņēmusi regulas, kas ļauj pārsūdzēt atteikumus uzturēšanas atļauju izsniegšanā, bez tam nevar īsti saprast, vai bija īsti likumīgs pamats pamats liegt viņam to atļauju, un vai tas nokārtots juridiski korekti, jo Mūrnieces skaidrojums bija tīri emocionalā līmenī, tā ka viss ir iespējams.

+4
-9
Atbildēt

2

    Inese Birzniece > mary75 04.02.2011. 13.38

    Dzeri, vai domājat, ka saņemot atteikumu uzturēšanās atļaujai ASV vai Krievijā reizē Jūs saņemtu izvērstu pamatojumu atteikumam? “Nē” un punkts. Kāpēc gan Latvijai būtu kas jāpaskaidro?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 04.02.2011. 13.51

    Es nedomāju, ka Lužkovam vajadzētu dod to atļauju.
    Es te runāju par to, ka atteikums, tagad, acīmredzot, jāraksta juridiski nevainojami, lai to nevar pārsūdzēt.
    Ja kādas līdzīgas regulas ir pieņemtas, tad uz ASV un Krieviju tās neattiecas, jo tie nav ES.
    Bet, pats vēl nesaprotu, vai tas attiecas arī uz “melnajiem sarakstiem”, nezinu tik smalki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.02.2011. 09.56

IR komentos es arii esmu lasiijis latvieshu komenteetaaju viedokli par to, ka latvieshu mentalitaate, praktiski taa pati krievu vien ir :)
Ta ka – varbuut Luzhkovs zina ko runuaa, arii Vienotibas “zvaigznes” nemaz tik naidiigi pret vinju nav noskanjotas
Atnaaks Luzhkovs, pacels LV ekonomiku, Kremlis par taadu sasniegumu vinjam piedos runashanu pretii – visiem labi

+6
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 04.02.2011. 09.44

Ne nu jā, Anglijā jau nav uz katra kakta krievu valoda, Latvijā šādi ļoti komfortabli jūtas…korupcija arī ievēroajama, ne tāda kā KF, bet uz to pusi + vēl padomiskā mentalitāte saglabājusies…..Mjā

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam