Pirmo reizi izmēģinot automātu, tas man neiedeva čeku. Nākošā reize būs tad, kad nebūs alternatīvas. Vārdu salikums “Rīgas satiksme” izsauc tikai nepatiku – gan neloģiskā un ērtības atņēmusī nepieciešamība reģistrēt katru braucienu ar mēnešbiļeti, gan laušanās cauri cilvēku pūlim, lai to izdarītu, jo kaut cik normāli aparāti ir izvietoti tikai autobusos, gan kontrolieru neinformētība par talonu lietošanu. Katru reizi, lietojot sab.transportu citā valstī, atliek smagi nopūsties, nodomājot – “latvieši…”.
Lūdzu lieciet mierā e-talonu automātus. Tas, ka cilvēki baidās no tehnikas un stāv bezgalīgi garās rindās lai pagarinātu e-talonus nav mana problēma (otra šāda paradība ir kolosālās rindas rēķinu apmaksai banku filiālēs). Man tas nozīmē, ka es varu 3 minūtēs pagarināt savu e-talonu un tas ir praktiski vienīgais iemesls, kāpēc es esmu gatavs par to maksāt dārgāk.
bet kad beidzot biļešu automāts būs lidostas pieturā? jau kopš e-biļetes ieviešanas tur vienmēr veidojas rindas. jo teju visi ārzemnieki pērk biļeti vismaz ar 5 latu banknoti, citi atkal skrien atpakaļ uz termināli mainīt uz sīkāku naudu vai meklēt narvessen.
Ir kaudze nepārdomātu lēmumu automātu izvietošanā, piemēram Barona centrā automāts atrodas tieši blakus Narvesen, kā arī, tas nav pieejams pēc pulksten desmitiem vakarā. Vai arī automāti šaubīgās vietās, tādās ka autoostas tunelis, kur nav nekādas vēlmes veikt jebkādas darbības ar naudu.
Diemžēl Rīgas Satiksmes attieksmē un darbībā nekas nemainīsies, kamēr pie šprices būs senilie prāti, kas nespēj redzēt tālāk par savu kabinetu.
Cik nu esmu izmantojusi automātus, tas vienmēr bijis laikā, kad kioski nestrādā. Ļoti novērtēju, ka ir šāda iespēja un gribētu, lai automātu ir vairāk un arī vietās, kur ir kioski, citādi ir gadījies pat tramvaja galapunktā pirkt biļeti no vadītāja, jo vienkārši nav iespējams to iegādāties par 50 s.
Interneta aptauja ir tieši tik nepreprezentatīva, cik vien tā var būt. uzlieciet nevis 30, bet 300 automātus, lai to skaits būtu pietuvināts pārējo tirdzniecības vietu skaitam un tad sāksim izdarīt secinājumus. Raksts, izskatās, uzrakstīts tikai lai aizpildītu vietu.
Komentāri (12)
jeers 22.12.2010. 00.28
Man jau liekas ka e-talona ieviesējiem beidzot jāatbrīvo vieta pie Matīsa cietuma lielā galda. Šitas vājprāts taču notiek par mūsu naudu….
0
hroms 19.12.2010. 10.36
Pirmo reizi izmēģinot automātu, tas man neiedeva čeku. Nākošā reize būs tad, kad nebūs alternatīvas. Vārdu salikums “Rīgas satiksme” izsauc tikai nepatiku – gan neloģiskā un ērtības atņēmusī nepieciešamība reģistrēt katru braucienu ar mēnešbiļeti, gan laušanās cauri cilvēku pūlim, lai to izdarītu, jo kaut cik normāli aparāti ir izvietoti tikai autobusos, gan kontrolieru neinformētība par talonu lietošanu. Katru reizi, lietojot sab.transportu citā valstī, atliek smagi nopūsties, nodomājot – “latvieši…”.
0
andrisskrastins 18.12.2010. 18.19
Lūdzu lieciet mierā e-talonu automātus. Tas, ka cilvēki baidās no tehnikas un stāv bezgalīgi garās rindās lai pagarinātu e-talonus nav mana problēma (otra šāda paradība ir kolosālās rindas rēķinu apmaksai banku filiālēs). Man tas nozīmē, ka es varu 3 minūtēs pagarināt savu e-talonu un tas ir praktiski vienīgais iemesls, kāpēc es esmu gatavs par to maksāt dārgāk.
0
karlis_pots 18.12.2010. 11.59
bet kad beidzot biļešu automāts būs lidostas pieturā? jau kopš e-biļetes ieviešanas tur vienmēr veidojas rindas. jo teju visi ārzemnieki pērk biļeti vismaz ar 5 latu banknoti, citi atkal skrien atpakaļ uz termināli mainīt uz sīkāku naudu vai meklēt narvessen.
0
Evalc 18.12.2010. 09.57
Ir kaudze nepārdomātu lēmumu automātu izvietošanā, piemēram Barona centrā automāts atrodas tieši blakus Narvesen, kā arī, tas nav pieejams pēc pulksten desmitiem vakarā. Vai arī automāti šaubīgās vietās, tādās ka autoostas tunelis, kur nav nekādas vēlmes veikt jebkādas darbības ar naudu.
Diemžēl Rīgas Satiksmes attieksmē un darbībā nekas nemainīsies, kamēr pie šprices būs senilie prāti, kas nespēj redzēt tālāk par savu kabinetu.
0
raivis 18.12.2010. 08.59
Cik nu esmu izmantojusi automātus, tas vienmēr bijis laikā, kad kioski nestrādā. Ļoti novērtēju, ka ir šāda iespēja un gribētu, lai automātu ir vairāk un arī vietās, kur ir kioski, citādi ir gadījies pat tramvaja galapunktā pirkt biļeti no vadītāja, jo vienkārši nav iespējams to iegādāties par 50 s.
0
Evija Zauere 17.12.2010. 22.17
Interneta aptauja ir tieši tik nepreprezentatīva, cik vien tā var būt. uzlieciet nevis 30, bet 300 automātus, lai to skaits būtu pietuvināts pārējo tirdzniecības vietu skaitam un tad sāksim izdarīt secinājumus. Raksts, izskatās, uzrakstīts tikai lai aizpildītu vietu.
0