Paredz neizlēmušo lielāku atbalstu "Vienotībai"

60

Komentāri (60)

raimonds_bossltd 27.09.2010. 17.25

to easy
Nu gan lej. Varbūt viņi krievu fašistisko izdzimteni Kononovu arī žēlo un braukā uz Rīgu 9. maijā piedalīties kopā kara noziedzniekiem, večiņu izvarotājiem, cilvēkēdājiem un marodieriem cūciskās dzīrēs Uzvaras laukumā?

+1
-1
Atbildēt

0

vupats 27.09.2010. 17.00

Brīvdienās viesojos pie sievas radiem īsteni latviskā mazpilsētā. Starp padsmit sastaptajiem viņu gadagājuma pensionāriem nesastapu nevienu (sic!), kurš teica ko sliktu par Saskaņas Centru. Un ir gatavi balsot par viņiem.
Vērts padomāt, vai ne?

+1
-1
Atbildēt

0

alise_joste 27.09.2010. 13.52

Nu galīgi nepiekrītu par to vecāka gadagājuma cilvēku domāšanu-lai nu par ko,bet par SC,lielākā daļa no viņiem nebalsos,jo atceras visas šausmas,kas ar viņiem notikušas,drīzāk,par SC balso daļa gados jauno latviešu,tieši tā iemesla dēļ,cik Ušakovs vienkāršs,simpātisks…un par pārējo nedomā…

+3
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > alise_joste 27.09.2010. 16.49

    Atkarīgs pie cik gadu vecuma novelk to svītru…
    Virs 50 SC būs vairāk atbalstītāju kā 40- 50. Savukārt 30- 40 būs mazāk kā 40- 50.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 27.09.2010. 13.12

Kristine-blodone. Nu, jaunkundz, viss skaidrs, kādēļ nemīlat pensionārus ar 2 augstākajām izglītībām, ja izlasa Jūsu: “Ieiešana politikā – veids kā sameklēt naudu teātrim? Kāpēc nē? Es arī tā darītu, ja man būtu savs teātris ar pievienoto vērtību. Briesmīgais 2 burtu salikums- TP? Pirms vēlēšanām ikviens burtu salikums tiek uztverts ar aizdomām- TP, SC, SCP u.c. Agrāk drebējām par SS vai LPSR. Ceru, ka režisore Poļiščuka, ieejot politikā, būs īstajā vietā un īstajā laikā. Tāpat ceru, ka viņa nekalpos par izkārtni nenobriedušu un viegli ietekmējamu prātu zombēšanai.”

+3
0
Atbildēt

2

    ilmisimo > dro 27.09.2010. 14.55

    kamēr sapratu, ka lielākā daļa teksta ir k.bļuoduones citāts-gandrīz vai nuospriedu,ka lno pārkvalificējies uz teātra mākslu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.09.2010. 15.12

    Labi, ka netrāpījos pa rokai – tagad redzētu tika ar 1 aci?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 27.09.2010. 13.06

Izdaru secinājumus tikai un vienīgi no tā, kā PLL reklāma pārliecinājusi izglītotus pensionārus, ar 2 augstākām izglītībām, kuriem it kā būtu laiks katru dienu izvērtēt informāciju ar politisko partiju solījumiem
_____________________
Tikko cilvēks saņem pirmo pensiju, viņš momentā kļūst par idiotu? Ja pensionāram ir 2 augstākās izglītības, tad viņš būs gudrāks par doktoru, kurš savu gradu ieguvis LV augstskolā.

+3
0
Atbildēt

6

    daina_tabuna > dro 27.09.2010. 13.11

    @lno
    Turklāt visdrīzāk, ka šis pensionārs turpina strādāt.

    Offtopic. Nesen kaut kur lasīju (varbūt kļūdos, bet man liekas, ka “Ilustrētajā zinātnē”), ka smadzenes vispār tikai tā ar pilnu jaudu sāk darboties ap 60 gadiem…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.09.2010. 13.14

    OK:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > dro 27.09.2010. 13.34

    Nu, nu, Ino. Tie ar tām 2 augstākajām mēdz būt visādi, tai skaitā arī dumji…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.09.2010. 13.58

    Tie ar tām 2 augstākajām mēdz būt visādi, tai skaitā arī dumji…
    __________________
    Tomēr prāts nav atkarīgs no pensijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 27.09.2010. 14.20

    Ululiņ!
    Piekrītu, ka tiešām tie cilvēki kuriem ir augstākā izglītība nebūt nenozīmē kā viņi spēj ko analizēt politikā vai notikumus sabiedrībā! To es par saviem klases biedriem ar augstāko izglītību!Sodien satiku parastu cilvēku uz ielas (strādnieku), kurš sen jau izlēmis balsot par Dombrovski un prot to arī paskaidrot!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 27.09.2010. 14.52

    smadzenes vispār tikai tā ar pilnu jaudu sāk darboties ap 60 gadiem.
    ——————————–
    Jā!
    Un vēl pie tam kādā virzienā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 27.09.2010. 12.54

to kristine_blodone
Izglītoti pensionāri nekad nebalsos par neizglītotu, alkatīgu, nekaunīgu truliķi, kura aktivitātes iedzinušas valsti purvā.

+2
0
Atbildēt

3

    austrisv > raimonds_bossltd 27.09.2010. 14.16

    Ombros!
    Tu tam tici??? Domāju, ka skolotāji atkal nobalsos par šķēli un viņa grafikiem! esmu pārliecināta par to, ka tie ir īstākiem PLL atbalstītāji!’Ja netici, tad pajautā pašiem skolotājiem???

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > raimonds_bossltd 27.09.2010. 15.31

    @Bet
    Es domāju, ka nevajadzētu vērtēt pēc profesijas. Ir jāskatās pēc vietas. Ir diezgan ticami, ka tādā Valmierā PLL savāks krietni daudz balsu, jo “pilsētas galva” ir no TP rindām (no 13 deputātiem 8 pārstāv PLL ietilpstošos spēkus). Valsts un pašvaldības iestāžu darbinieki (t.sk. skolas) diezgan strikti atbalsta savu priekšniecību. Tā pakaļā līšana iegājusies vēl no krievu laikiem un tikai retais spēj spriest vēsu galvu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimonds_bossltd 27.09.2010. 15.56

    Dolār!
    Par Valmieru jau nu arī var Tev piekrist, jo sarkanā Valmiera, paliek oranžā Valmiera!
    Bet, ej nu zini, vai visiem patīk šī Šķeles ietekmētā pilsēta ar to oranžajiem pielīdējiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Vasiļjevs 27.09.2010. 12.23

Reklāmas kampaņas ir un paliek smadzeņu ieprogrammēšana. Lai partija gūtu panākumus vēlēšanās un pārliecinātu tos sirmjgalvjus, kuri neiziet no mājām, pārtiek no medijos (konkrēti- LTV1, LNT, LR1 un Neatkarīgā) atreferētiem pseido notikumiem un apmaksātām reklāmām, kampaņai jābūt uzmācīgai, skaidru tekstu, lieliem burtiem, ieprogrammējošiem simboliem. Izdaru secinājumus tikai un vienīgi no tā, kā PLL reklāma pārliecinājusi izglītotus pensionārus, ar 2 augstākām izglītībām, kuriem it kā būtu laiks katru dienu izvērtēt informāciju ar politisko partiju solījumiem, iepazīties ar konkrētas partijas kandidātiem! Secinu, ka daudzi pat pēc vēlēšanām nezinās, par ko balsojuši, jo nebūs izlasījuši vārdus sarakstos tālāk par nr 3. Galvenais- lokomatīve.

+3
-2
Atbildēt

0

Lng 27.09.2010. 12.02

Izvēloties par kuru partiju balsot būtu jāņem vērā partijas saņemtie ziedojumi un ziedotāju reputācija.Katrs ziedotājs cer no partijas gūt kādu labumu un partijai nāksies to atstrādāt,viss atkarīgs no ziedotāju godprātības vai ziedojums veikts nesavtīgi,sabiedrības labā vai savtīgu, “šoferu dēlu interesēs”.Grūti pārbaudīt, tas atklājas tikai pēc vēlēšanām.Vienīgā iespēja salīdzināt partiju agrāko rīcību un izvēlēties mazāko ļaunumu,bez grēka nav neviena.Lielāko ziedojumu saņēmējām lielāki pienākumi pret ziedotājiem.

+3
0
Atbildēt

0

astra_ozo 27.09.2010. 11.37

Lai cik tas nebūtu komiski… Vienotības partijas cīnījās pret “lokomotīvju” principu, bet pašlaik viņu vēlēšanu kampaņa ir orientēta vienīgi uz Dombrovski… :))))
Neteikšu, ka tas ir ideāls risinājums.. Dombrovskis, Dombrovska valdība….Kur citi cilvēki, kur viņu darbi??
Teikšu, ka ZZS izskatās pārliecinošāk. Dūklavs, Vējonis, Šķesters, arī Brigmanis – reklāma rada sajūtu, ka šie vīri ir daudz padarījuši un arī darīs.
Bet kas iekš V – tādi tīri politikāņi – Āboltiņa, Ēlerte (visu cieņu, bet tomēr…) . Loskutovs Latgalē, kur draugs draugam brālis…

0
-6
Atbildēt

4

    daina_tabuna > astra_ozo 27.09.2010. 11.56

    @andza
    Es gan teiktu, ka Kampars un Gerhards izskatās daudz pārliecinošāk par Dūklavu un Vējoni.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 27.09.2010. 12.05

    Es nerunāju par reālo darbu, bet par reklāmas kampaņas veidoto imidžu. Pašlaik Vienotība pārāk liek uz Dombrovski, man arī viņš simpatizē, bet bija jāmeklē arī citi enkuri reģionos. Kurzemē pirmā ir A’boltiņa, kāds viņai sakars ar Kurzemi? Žēl, ka nav Bergs, Kokins (man šķiet, ka viņi taču nav par PLL?)
    ..
    Kampars un Gerhards ir OK, izskatās zinoši un arī pārāk lielus sūdus nav sataisījuši.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > astra_ozo 27.09.2010. 12.54

    Nu reklāmu ziņā Vienotība ir pilnīgi garām. Tur vidusmēra vēlētājam tas mesidžs nav domāts. Ja viņi domā izbraukt tikai uz ekonomiski izglītotās publikas, tad ar to vien būs par maz. Blāvi. Es atlaistu jau pirms mēneša to/ -s, kas viņiem kampaņu cepa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 27.09.2010. 13.42

    ->$
    Neprot uzrunāt vienkāršo tautu, kuri avīzes nelasa, vai lasa maz, un kam nav neta. Nav piedāvājuma konkrētām iedzīvotāju grupām. Visa programma pārāk izplūdusi un teorētiska.

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 27.09.2010. 11.20

Vakar pa ausu galam fonā kaut kādā TV raidījumā (nepiefiksēju kādā) izskanēja doma, ka jābalso par to partiju, kurai bez bailēm uzticētu savas mājas atslēgas un naudas maku. A ja nu nevienai, ko tad?

0
0
Atbildēt

0

varbūt ka tā 27.09.2010. 10.48

ak jau profesorei ļoti gribētos lai nobalso par Vienotību, tikai diemžēl šamējo valdībai katru dienu izdevumi pieaug par 2-3miljoni latu vairāk nekā tiek nopelnīts, tika mēģināts apzagt pensionārus, šamējo laikā dzimstība samazinās, cilvēki pamet valsti. Neredzu neviena argumenta šo atbalstam

0
-17
Atbildēt

3

    mxblack > varbūt ka tā 27.09.2010. 10.50

    Vai tad to “bardaku” valstī radīja “Vienotība”. Būsim taču godīgi, bet ja gribat melot, tad dariet to zem segas mājā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > varbūt ka tā 27.09.2010. 11.06

    To opis555 : nu beidz :) Vai tad neesi pamanījis, kāpēc bimbo 1 ganās pa komentāru lapām ? Ar skaidru uzdevumu – lai melotu ! Viņam par to maksā :)) … a tu te ar savām morālēm, naivais :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > varbūt ka tā 27.09.2010. 11.20

    Ta lai viņš ganās. Maizīte ta jānopelna. Nav taču jāņem vērā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Bērziņš 27.09.2010. 10.47

varbūt neizlēmušie ir tādi kā es
varbūt viņi ir izlasījuši Vienotības programmu
bet viņiem tā šķiet švaka nenoteikta un bez ideoloģijas
un varbūt
neizlēmušie balsos par pēdējo parteju

+2
-2
Atbildēt

0

mxblack 27.09.2010. 10.45

Uzmanīgi sekojot līdzi norisēm TV, mans iespaids ir tāds, ka “Vienotības” kopējā seja ir vislabākā. Viņi TV pāraidēm izvēlas gudrākos un pieredzējušākos deputātus, kuri vienmēr saņem augstāko procentu skaitu tajās. Arī veco, reālo grēku viņiem nav daudz. Vienīgi tā Dombrovska kļūda ar tām pensijām un to arī izmanto visi, par to maļ vietā un nevietā. Agrāk visi atsaucās uz Repši, tagad viņš nekanditē. Tāpēc viņu faktiskie reitingi ir augsti. Manuprāt ar tām reitingu tabulām tiek spēlēts negodīgi, tās tiek izmantotas ļaužu muļķošanai, jo ir ļoti vienpusējas. Varbūt augstais neizlēmušo vēlētāju skaits varētu būt arī mākslīgi uzturēts, lai balsu pircējiem paliktu manevra iespējas. Šeit neko apgalvot nevar, tomēr iepriekšējās vēlēšanas, TP dīvainais izrāviens tajās, neko labu nesola.

+12
0
Atbildēt

0

austrisv 27.09.2010. 10.19

Domāju, ka neizlēmušie ir tie TP balsotāji, kuri bija atkarīgie no reklāmām!!!
Nevar viss zināt, par ko šie tirliņi nobalsos, jo reklāmas viņus atkal var paņemt uz grauda!!!
Baidos, ka viņi atkal var novēlēt par PLL, jo viņi nespēj analizēt padarītos darbus un ne darbus!

+2
-1
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 10.17

Jārēķinās arī ar tādu “pārsteigumu”, ka par SC nobalsos kāda daļa latviešu, kas to domā darīt, bet šobrīd kautrējas to atzīt gan draugiem, gan aptauju firmām. Līdz ar to uzrādās, kā “neizlēmušie”, bet patiesībā nobalsos par SC. To ir jāsaprot un jārēķinās. Tas nozīmē, ka atslābt nedrīkst.
Ir skaidrs, ka SC ir Kremļa ietekmē, bet to neinteresē stabilitāte Latvijā. Jo vāja un nestabila Latvija ir vieglāk ietekmējama. Urbanoviča Biškekas draudi un Lužkova draudēšana ar krievu valodu nav bez pamata. Tādas lietas nesaka tāpat vien.

+15
-1
Atbildēt

11

    AUTOEXEC.BAT > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 10.42

    Neticu. Urbim viena izgāšanās pēc otras, un visas izbazūnētas latviešu medijos … nevaru iedomāties, ka pēc visa tā SC vēl būs kauč cik vērā ņemams latviešu “elektorāts” … galu galā, kapēc lai viņi nebalsotu par citiem “vēl Saeimā nebijušajiemn” – VL ? Izsvītros TB-baķkas un miers

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mxblack > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 10.48

    Diemžēl “Georga lentītes” savu viedokli nemainīs, ja nu vienīgi par labu PCTVL. Un viņu šeit ir daudz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 10.54

    Kāpēc gan latviešiem būtu jābalso par SC?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Tas nav mans viedoklis, bet visai izplatīts starp latviešu vecāka gada gājuma cilvēkiem.
    SC ir
    1) cienījama opozīcija, kas nekad nav bijusi pie varas un līdz ar to nav neko sliktu izdarījuši
    2) Ušakovs ir tāds nosvērts, inteliģents un gaišs, patīkams jauns cilvēks
    3) Mūsu tautieši pa šiem divdesmit gadiem neko citu nav mācējuši kā tikai zagt, utt.
    4) Varbūt “krievi” tomēr spēs valdīt godprātīgāk
    5) Ekonomiskie sakari ar Krieviju, tās “milzīgais” tirgus palīdzēs atrisināt mūsu ekonomiskās problēmas
    6) “Krievu laikos” jeb PSRS laikā tomēr bija lielā stabilitāte. SC to varētu kaut kādā ziņā atjaunot.
    7) “Brisele” mums neko nav devusi – tikai izputināta lauksaimniecība un lielās rūpnīcas, tad jau labāk atkal ar “krieviem”

    Apmēram šādi agrumenti un tie ir visai stipri, pat neskatoties uz to cik maldīgi un nepareizi būtu. Piedevām latviešu vecākai paaudzei, kas veido nospiedoši lielu vēlētāju masu, pēc tradīcījas daudz skatās Krievijas TV kanālus.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 11.29

    Tagad saprotu. Tikai laikam šādi domājoši ir aizmirsuši ar ko beidzās krievu (valdīšanas) laiki Latvijā. Ar pilnīgu sabrukumu. Vai šie “krievi” būs labāki?
    Stabilitāti kapitālismā viņiem neviens nenodrošinās.
    Lauksaimniecība pašlaik attīstās uz nebēdu, strādājošo skaits samazinās, ražība un produktivitāte pieaug. Tas, ka laukos vairs nav darba, tam nav nekāda sakara ar krīzi lauksaimniecībā.
    Runājot par lielajām rūpnīcām. Visi kaut kā vienmēr akcentē VEFu. OK, bet kāpēc sabruka RVR. Vai kāds ļauns latvietis (Godmanis ar Īvānu, piemēram) to īpaši un ar nolūku iznīcināja. Strādāja tur vairumā krievi, vadītāji krievi… Varēja rukāt, darbināt ražošanas līnijas uz pilnu klapi un ražot zaļos vagoniņus uz nebēdu, bet nebija jau kas pērk un samaksā, un bija taču tas lielais un nepiepildāmais Krievijas tirgus. … Vai arī es kļūdos?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Nekļūdies. Visam piekrītu. Bet es jau tikai izskaidroju izplatītus mītus, kas diezgan stipri strādā uz vecāka gada gājuma “neizlēmušo” latviešu vēlētāju. Viņi šobrīd polikorekti saka, ka balsos par kādu “latviešu” partiju, bet beigās klusībā var nobalsot par SC. Lai arī cik absurdi būtu, bet augstākminētie maldi ir visai izplatīti un iedarbīgi. Pat ne tikai vecākiem cilvēkiem, bet arī vidējā paaudzē. Tas nozīmē, ka Vienotībai jācīnas vēl enerģiskāk, tā teikt, neatdot bumbu pat 5 sekundes pirms spēles beigām.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 11.39

    @Otto Ozols
    Ļoti precīzi. Turklāt jāņem vērā:
    a) augstais vidējais vecuma Latvijā (t.i. lielākā daļa elektorāta ir pensijas vai pirmspensijas vecumā),
    b) šie gados vecākie cilvēki vairāk koncentrēti mazpilsētās un laukos, kur nacionālais jautājums nav aktuāls, jo visi (nu labi- 99%) vietējie nelatvieši runā latviski un ir pilnībā integrējušies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 13.24

    Nesmīdini nu! Komunistu lakos ta nekā nebija, sākot ar dzīvokli un beidzot ar desu. No otras puses, nekas nav stabilāks par tukšumu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 13.40

    @Ululiņš
    Pilsētā- jā. Laukos dzīve bija krietni jēdzīgāka kā šobrīd. Ierindas cilvēks jau nesaprot, ka tas lauku pagrimums ir nevis politiķu vaina, bet loģiskas sekas tam, ka vairs nav jābaro 200+ miljoni mutes visā plašājā rōģinā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 14.42

    Kāpēc gan latviešiem būtu jābalso par SC?”
    ————————————-
    aiz mazohistiska stulbuma un stulba mazohisma.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Igors Daņiļēvičs 27.09.2010. 14.47

    Tas nav mans viedoklis, bet visai izplatīts starp latviešu…”
    ———————————————-
    Padomju tautas veidošanās procesam(latviešu nācijas dezintegrācijai) ir milzīga inerce.1988-1991 gadi radīja ilūziju, ka tas tā nav.
    Tuomēr process nav apstājies arī tagad.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

KasparKondrat 27.09.2010. 10.14

nesaprotu, kad vienreiz beigs dalīt pēc nacionalitātēm. Tur tiem pētniekiem neienāk prātā, ka vēlētāji var izvēlēties arī pēc citiem kritērijiem???

+4
-7
Atbildēt

4

    astra_ozo > KasparKondrat 27.09.2010. 10.58

    Vai tad mums ir reālas partijas? Tāpēc arī dalījums tautībās ir neizbēgams.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > KasparKondrat 27.09.2010. 12.45

    Iespējams, bet pēc kādiem kritērijiem tad izvēlēsies šajās vēlēšanās? Precinieks cerēs noprecēt godīgu mātes meitu, bet atvedis mājās, atklās, ka noprecējis īstu krogus meitu?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > KasparKondrat 27.09.2010. 13.09

    Tas jau no sākuma bija neizbēgami, ka partijas dalīsies pēc nacionalitātēm. Šī parādība balstās uz atšķirīgajām interesēm – patiesajām latviešu partijām interesē latviska Latvija un valoda, okupantu pēcteči grib padarīt Latviju pēc iespējas krieviskāku. Pa vidu paliek kāsēji PLL un ZZS, kurus interesē tikai sile. Jauktajās laulībās dzimušo vēlētāju uzvedību prognozēt grūti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 27.09.2010. 14.41

    atklās, ka noprecējis īstu krogus meitu?:)
    ————————————————–
    Tad jau iepazīs vēl nepieredzētus priekus?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 27.09.2010. 10.02

.
“..bet latvisko ir vairāk, tādēļ vēlētājiem grūtāk izvēlēties”, tā profesore. Vienkārši un skaidri. Un arī nākošais secinājums-apgalvojums profesorei tāds vienvirziena: ja latvieši tie neizlēmušie, tad viņi jau par tām “latviešu” partijām, ja izlems. Tālāk jau tīra matemātika – lielums tiks Vienotībai.
Ja vien tā nebūtu vienkāršība, kas var izrādīties primitīvisms. Bet tādā gadījumā, ja reiz primitīvi, nevaru izšķirties par kuru no “latviskajām”, lai tad iet par “krievisko”!
Un visa paredzēšana auzās…

+3
-12
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 27.09.2010. 10.48

    Nesarežģī lietas. Viss ģeniālais IR vienkārši.

    Gribi būt sarežģīts – vari iet balsot par SC :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 27.09.2010. 12.59

    .
    Vai tad tiek apstrīdēta vienkāršu lietu un saprotamas rīcības lietderība?
    Primitīvisms ir sērga. Arī IR komentāros…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 28.09.2010. 00.10

    Vēl lielāka sērga komentāros IR savā būtībā tukšs snobisms ar vienu vienīgu motivāciju – “nolikt” visus un pazīmēties
    Tad arī rodas pārsarežģītas kombinācijas aiz kurām nav saskatāma jēga, kas liek secināt, ka tāda varbūt nemaz nav atrodama … :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 27.09.2010. 09.55

Jā, bet ne tāpēc, ka Vienotība kļuvusi labāka. Tie citi ir vēl lielāki priekšvēlēšanu lohi.

+2
-11
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > itommy_ 27.09.2010. 10.46

    A kurš tad ir labāks par “Vienotību” (vai VL) ? No tiem, kas reāli var iekļūt Saeimā ? :) “PārLabie Latvieši” ? – nesmīdini :))

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam