Šlesers JL piedāvājis gāzt Ušakovu

160

Komentāri (160)

qxamo 18.09.2010. 01.52

Bet vai tad nav arī smieklīga doma “Jaunups-mērs”? Dzirdēju viņu pļurkstam radio par šo gadījumu – ta ka tāda bāba, vai zin’. Kauns bij klausīties. Vienotība arī varētu kādu tīrīšanu savās rindās izveikt.

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 17.09.2010. 18.39

“”Vairāk par tēva mašīnu viņam uzticēt neko nevar, pat tēva mašīnu uzticēt nevar, viņš automātiski pārkāpj ātrumu,” klāstīja Šlesers.”
——————–
Godaviiri nemeegjina uzmest aizdeveejus, miikstie miizh paarsniegt atljauto braukshanas aatrumu.

0
0
Atbildēt

0

Jean 17.09.2010. 14.42

vai tik Jaunupam saruna nebija naktī, gultā, kad draudzene, kuru varētu uzskatīt par “pietuvinātu” PLL čukstēja: Edgar, tu būsi Rīgas mērs!

0
-1
Atbildēt

1

    Edzs > Jean 17.09.2010. 15.10

    @Rudmatis
    …Edgar, tu vari.. un tu būsi…
    Jaunups ir labs intrigants, es nedomaju ka vinsh melo, visdrizak nemelo, vinsh izraisa labu efektu vertigu infu izspelejot pareiza laika un vieta. itka labs tehnologs bet brinos ka izcili slikts reklamas specialists – visas Vienotibas reklamas ir briesmigas, labak tad tadas vispar nebutu bijushas.
    Urbanovichs ka jau politikjis sho zinju uztvera vesa miera bet domaju uz Ushakovu ta specigi nostradaja jo vinsh ir emocionals.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Miķītis, Džeikobs ॐ 17.09.2010. 00.10

Gan Dzeris, gan Jaunups ir pateikuši 2, manuprāt, ļoti būtiskas lietas:

“Diemžēl. tāda ir parlamentarā demokrātija, te nedomā “patīk – nepatīk” kategorijās, tā balstīta uz kompromisiem, reizēm jāvienojas arī ar tādiem, kuri tev nepatīk.”

un

“SC ir tik liels krēslu skaita pārsvars Rīgas domē – 26 no 60, ka Rīgas mēra postenim bez jautājumiem jāpaliek SC rokās.”

Tie tiktiešām ir demokrātijas pamatprincipi, kurus Latvjiā pastāvīgo principiālo kāšķu vai kā cita dēļ ļoti bieži mēdz piemirst.
Labs piemērs būtu Šveices valdība, kura allaž tiek balstīta uz koleģialitātes principa, kas viņiem ir svēta lieta. Līdz ar to tajā vienmēr būs iekļauti gan socialisti, gan populistiski-labējie, jo tās ir vispopulārākās partijas (protms, viena otrai vislielākie oponenti), kuras pārstāv lielāko sabiedrības daļu.
SC man galīgi nesimpatizē, bet šajā gadijumā respect Jaunupam, k-ko tik nosvērtu no LV infāntīliem politiķiem reti kad gadās dzirdēt.

lno & bet: jūsu teiktajam loģiskais secinājums būtu tas, ka “latviskās” Latvija ideja stāv pāri demokrātijai. Mazlietiņ problemātiski… (Manuprāt, vienīgais, kam būtu jāstāv pāri demokrātijas principiem ir cilvēktiesības – un te tā Šveice būtu piemērs, kā NAV jādara, bet anyway…)

+3
-1
Atbildēt

0

reksa 16.09.2010. 21.35

[d]evolūcija:

Vīrs un vārds!

Cieti un etiķi!

+3
0
Atbildēt

0

dro 16.09.2010. 17.45

Kā man patīk šī latviešu histēriskā pelnu kaisīšana savos matos – apbižojuši nabaga krieviņus!:) Būtu pavisam cita Latvija! Jā, būtu gan, tikai ne ES un NATO, bet NVS. Tie krievi tautas pārstāvji ar lielo burtu, kuri vēlējās piedalīties Latvijas atdzimšanā, atrod savu vietu politikā V. Tolpežņikovs – LNNK, Mironovs – VL, Makarovs – TB. Vai kāds domā, ja visiem būtu piešķirta pilsonība, Ždanoka, Ušakovs, Kabanovs, Urbanovičš dziedātu citu dziesmu? To pašu, tikai daudz skaļāk:) Varbūt kāds varētu minēt ar ko SC būtu labāks par PLL?

+11
-2
Atbildēt

3

    austrisv > dro 16.09.2010. 19.47

    Ino!pilnībā piekrītu!
    Tie, kuri bija uz barikādēm arī savu vietu Latvijā kā savā valstī ir atraduši, bet tādi kā Ždanoka piepelnās uz naidīgajiem krieviem, kuri pat valsts valodu nav iemācījušies pa šiem daudzajiem gadiem! krieviem ir kur iet, ja viņiem šeit liekas slikta dzīve, bet latviešiem ir tikai viena dzimtene, un tā ir Latvija!
    Man kaimiņos arī dzīvo krievi, kuri visus šos daudzos gadus nav pratuši iemācīties valsts valodu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 16.09.2010. 21.41

    Ja visiem krieviem tiktu piešķirta pilsonība, tad tagad pie mums būtu tāds pats bardaks kā Ukrainā.

    Ja natūrālizācija vispār nebūtu paredzēta (bijušās PSRS pilsoņi tā arī paliktu par bijušajiem PSRS pilsoņiem un pat nebūtu nekāda speciāla nepilsoņa statusa), tad tagad mēs būtu daudz tuvāk Igaunijai. Varbūt pat labāki.

    Piemēram, nākamajā Saeimā Vienotībai nāksies sadarboties ar ZZS, lai izveidotu koaliciju.
    Bet ja natūrālizācijas nebūtu un pilsoņu vidū būtu gandrīz tikai latvieši, tad pietiktu, lai Vienotība izveidotu koaliciju ar VL/TB/LNNK. Un visi oligarchi jau sen sēdētu cietumā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jeers > dro 17.09.2010. 08.32

    Ždanoka piepelnās arī uz lētticīgiem, jeb stulbiem latviešiem briselē, kuri meklē finansējumu “vēsturnieku” saietiem eiropas namā rīgā, kur muldēt par okupāciju, kā latvijas veiksmes stāstu. Tie ir latvieši no eiropas informācijas centra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 16.09.2010. 17.18

Redz kaa apliecinaas karteejo reizi Vienotiibas politika ;-)
Melot, melot un melot.
Neko citu tacu Dombrovska sekotaji neprot kaa tikai sekot sava maizes teva liela melotaja celaa iet. Smiekliigi paliek skatoties kaa tie Vienotiibas pabiras meegina visu padariit lai tiktu siltajos Saeimas kreeslos. Neredzeet jums saeimas eekas ieksieni kaa savas ausis ;-)

0
-13
Atbildēt

1

Ligiña Doniña 16.09.2010. 14.00

Šlesers būtībā jūtas kā Rīgas mērs ,kas viņam nereti pasprucis arī publiskās intervijās! Tātad Aināra otrais ES ,vienmēr ir tīkojis sēdēt tronī. Neraža gadījas ,jo SC uzvarēja vēlēšanās! Tātad šis piedāvājums Jaunupam nav nekāds pārsteigums. Bet Ainārs nekad nepadosies!
“Šlesera diagnoze” ir visai interesanta parādība ,lai gan nekas jauns kopumā. Līdzība saskatāma ar Šķēli. Proti ,abi cieš no smagām traumām,bērnības ,pašnovērtējums utt. ,kas izvērtušās smagos kompleksos.Un abi ir biznesa SPORTISTI ! Bīstamība ir tajā ,ka Šlesers realizē tikai savu EGO un “valstiska domāšana” ir tukša skaņa ! Visa rosīšnās ap darba vietu radīšanu utt. arī ir tikai savas pašapziņas un varas izrādīšana nevis patiesas rūpes par iedzīvotājiem. Pēc formas dažreiz šķiet ,ka Šlesers patiesi tur rūpi ,bet patiesībā saturs ir cits – jā ,rūpi par sevi! Tā ,ka cerība ,ka kaut ,kas varētu notikt tiešām iedzīvotāju un valsts labā ,būtībā nav. Vienīgi buldozera dubļu šļakatas skatītājiem!

+9
0
Atbildēt

3

    austrisv > Ligiña Doniña 16.09.2010. 14.33

    Manuprāt, Šlesers ir izlasījis to vienīgo grāmatu par ASV miljardieri Tramplu un sadomājies pats sevi par pasaules nabu! Ar vietējā mēroga varu šis cilvēks neapmierināsies. manuprāt, viņā ir kaut kas no Hitlera varas kāres, tātad bīstams cilvēks. baidos, ka tāds cilvēks var pat pieteikt karu ne tikai SVF, bet pat ASV!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 16.09.2010. 14.47

    Šlesers jau karo! Un ar visiem ,kas nav ar viņu. Tik vien kā mazliet ielauzījies puslīdz korektā valodas krājuma izvēlē.
    Neaizmirsīsim lielisko ,nerediģēto Šlesera pirmo interviju Rīgas laikā!
    Un kariņi puikām ir vajadzīgi ,tāpat kā mērišanās ar krāniņiem un “es vairs ar tevi nedraudzēšos”
    Tas viss būtu smieklīgi ,ja vien nebūtu runa par varas sagrābšanu valstī ,un viņu spēlēm ,kur uz likmes ir iedzīvotāju un viņu bērnu nākotne. Jo visās spēlēs zaudētājs maksā…
    P.S. Lembergs vismaz ir izaudzis līdz kazinčika līmenim.:) un ne jau vienročos:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 17.09.2010. 10.53

    Kas ir “kazinchiks”? Tas kurš tur “obššaku”? Sasniegums gan…

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 16.09.2010. 13.42

Būšu nepopulārs, bet manuprāt vismaz formāli krievi ir jālaiž pie nosacītas varas, savādāk spriedze tik augs….

+4
-8
Atbildēt

19

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 13.48

    Man jau patiktos “Bet” variants.Kāpēc krievi nestājas partijās, kas nav bāzētas uz nacinālo piederību, bet būvē savas? Kāpēc V nevarētu būt Dolgopolovs un kas tur vēl no tiem šķietami jēdzīgiem? Man patīk “Loskutova variants”.
    Bet principā es neizslēdzu sadarbību ar SC pie zināmām proporcijām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 16.09.2010. 13.49

    Pat ne tik daudz spriedze, bet parādīt vēlētājiem, ka tie nav galvastiesu pārāki,un tikai tāpēc, ka tie ir pie teikšanas, leiputrija te nerodas, gan derētu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.09.2010. 13.51

    Markoni – nepateikšu neko orģinālu , bet manuprāt mēs paši norakām šo normālo attīstības variantu – atceries 89.gadu un LTF – vai maz krievu bija par Latvijas neatkarību?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 13.56

    Njā…man šķiet, ka abiem “ultra” spārniem izdevās izveidot un noturēt spriedzi pat līdz šim laikam, bet pa to starpu mumsiem miljonāri kā sēnes auga…

    /LC tas bija pat izdevīgi/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > garausiitis 16.09.2010. 13.59

    klusais: vai maz krievu bija par Latvijas neatkarību?
    ——
    maz… procenti 10, ne vairāk… (skatīt arī APadomē no INTERfrontes ievēlēto depUTĀTU SARAKSTU)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 16.09.2010. 14.26

    …bet uz barikādēm stāvēja daudzi krievi…un plecu pie pleca ar latviešiem….arī šis fakts nav noliedzams….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 16.09.2010. 14.43

    klusais: mēs paši norakām šo normālo attīstības variantu – atceries 89.gadu un LTF – vai maz krievu bija par Latvijas neatkarību?
    ==================================
    Šī ir viena no krievu pašu rūpīgi uzturētās ideoloģijas tēzēm. Tas vēl komplektā ar “pilsonības atņemšanu”, “latviešu nodevību”, utt. Ideoloģija, kuru pieņemot, var ļoti ērti ignorēt gan vēstures faktus, gan latviešu tiesības savā valstī. Psiholoģiski ļoti ērti noskaņot sevi tā, ka šovinistiskās prasības pēc okupācijas gadu privilēģiju atjaunošanas sāk šķist gluži normālas.

    Atgriežoties pie Jūsu jautājuma “vai maz krievu bija par Latvijas neatkarību?”, jāsaka, ka:
    1. Izslavētajā LPSR iedzīvotāju aptaujā par neatkarību, “par” izteicās 73, 7% iedzīvotāju (http://web.cvk.lv/pub/public/27555.html), kas, ņemot vērā tā laika latviešu aktīvo iesaistīšanos, liecina, ka vairums nelatviešu bija “pret”.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 16.09.2010. 14.43

    (turpinājums)
    2. Pats galvenais jautājums – KĀDU neatkarīgu Latviju iztēlojās tie nelatvieši, kuri bija “par”. Arī latviešu toreizējie priekšstati un “vīzijas” par neatkarības saturu, kā to varam redzēt tagad, krasi atšķīrās. Un, protams, arī krievu.
    Uzskatu, ka varam pieņemt – vairums to krievu, kuri bija “par”, vēlējās ne-sovjetisku valsti, kurā, krievu valodas un kultūras dominances ziņā saglabātos status quo.
    Viņu mērķi bija gluži nesavietojami ar latviešu būtiskajām interesēm.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 16.09.2010. 14.54

    markoni:
    Njā…man šķiet, ka abiem “ultra” spārniem izdevās izveidot un noturēt spriedzi pat līdz šim laikam, bet pa to starpu mumsiem miljonāri kā sēnes auga…/LC tas bija pat izdevīgi/
    ===========================================
    Varu piekrist, ka neatrisinātā (vai neatrisināmā) krievu kolonistu problēma ir ļāvusi un ļauj šantažēt latviešu elektorātu. Lai pieņemtu, piemēram, izmaiņas Mediju vai Imigrācijas likumā, vajadzīga bija 51 balss, kas savukārt nozīmē 2/3 no Saeimā esošo latviešu partiju balsīm. Un 2/3 atbalsta, kā zināms, normālā valstī un situācijā būtu vajadzīgs vien konstitūcijas maiņai.

    Bet nevaru piekrist, ka “spriedzi” uzturējušas kaut kādas “ultras”. Mums, latviešiem, nebija kur atkāpties, nebija telpas, kurā būtu iespējams atrast “kompromisu”. Neaizmirsīsim kaut vai Interfrontes fenomenu. Spiediens pret latviešu tiesībām bija masīvs, un tagad tas ir tikai kļuvis mazliet maskētāks. Tas nav nekādu “ultru” jautājums.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 16.09.2010. 14.55

    (turpinājums)
    Ja savulaik, kā te daži iesaka, “krievu vēlmes būtu ņemtas vērā”, mums jau pašlaik būtu ar Ukrainu salīdzināma situācija.
    Tagad tāda mums draud vien tikai pēc 2. oktobra.:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 16.09.2010. 14.57

    Markoni!
    Dogopolovs Vienotībā??? vai Tev prāts!!!
    Tas taču bija Dogopolovs, starp citu miljonārs, kurš būdams RD Attīstības komitejas priekšsēdis(Bojārs mērs) parakstīja Zelta tilta būvniecību bez ES līdzfinansējuma, jo tā nevarētu zagt! tieši pateicoties Dogopolovam rīdzinieki bargi sāks maksāt Pareksam milzu summas par šo līko Zelta tiltu!
    Tu ko, gribi sagraut Vienotību!!! Es nemūžam tad nebalsotu par Vienotību, ja tajā būtu iestājies šis līkdegunis, kuriem visiem ir oža uz lielu naudu un ar to saistītām rebēm! Tpfū, tpfū, tpfū!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.09.2010. 15.01

    Haris – es tajā laikā strādāju RPI ( tagad RTU ) atceros labi kā mūsu faķī dibinājās LTF un krievu nebija tur nemaz tik maz , tāpat kā arī barikādēs…. Var jau būt ,ka Jums cita pieredze….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 15.02

    >Haris
    Latviešu tolaik bija mazākumā… cik%?, tad viegli var aplēst, cik bija cittautiešu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 15.08

    >Bet
    Tas kā piemērs. Es viņu sastāvu (SC) nepārzinu un pat neinteresējos, jo nekad netaisos par viņiem balsot. Bet no malas ļoti inteliģents un feins kungs.Ja tiktu Vienotībā, izaudzinātu par kārtīgu pilsoni.(kādā barā esi, tādu dziesmu kauc, nekur nespruksi) Man senāk bija saruna ar kādu no RD. Labas atsauksmes…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 15.22

    >Haris

    Es pat nezinu, kā būtu labāk pateikt? Doma faktiski ir tāda- manā skatījumā būtu jārīkojas kā igauņiem tolaik. Es to saprotu tā – mazāk vajadzēja pļurkstēt, neizprovocēt citus, bet konsekventi īstenot savu politiku, iesaistot krievu vidējo daļu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > garausiitis 16.09.2010. 15.29

    P.S.
    Viens no piemēriem, kā vajadzēja runāt ar krieviem – ir Druvietes stils ….sākumā tabūnīšiem un dobeļiem pietrūka pelēkās vielas, lai argumentētu – kāpēc tā un ne citādi…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 16.09.2010. 15.38

    >markoni
    Grūti jau tomēr spriest, kā tai Igaunijā īstenībā viss notiek. No malas jau parasti izskatās jaukāk nekā ir.:)

    Man šķiet, ka vislielākā, izšķirošā nozīme bija tam, ka krievu Igaunijā tomēr bija ievērojami mazāk. Ja nemaldos, atgūstot neatkarību, Latvijā latviešu bija 52,8 %, Igaunijā – 68%. Tā tomēr ir gluži cita situācija.
    Un, šķiet, no Igaunijas pēc tam aizbrauca mazliet lielāks īpatsvars, savukārt diezgan liela daļa Igaunijas krievu “kompakti” dzīvo Igaunijas ziemeļaustrumos, tā atstājot citus Igaunijas reģionus caurmērā daudz igauniskākus.:)

    Citiem vārdiem – krievi Igaunijā nav tik pašpietiekama un spēcīga grupa kā Latvijā. Citi apstākļi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 16.09.2010. 22.22

    Būšu nepopulārs, bet manuprāt vismaz formāli krievi ir jālaiž pie nosacītas varas, savādāk spriedze tik augs….”
    —————————————————–
    vai arī 1938 gada versijā:Būšu nepopulārs, bet manuprāt vismaz Sudetija ir jāatdod Vācijai , savādāk spriedze tik augs….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 17.09.2010. 10.05

    Pēdējo 20 gadu dinamika rāda, ka tā svira var nosvērties uz pretējo pusi – vari pačolēt , kas notiek Rīgā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 16.09.2010. 13.31

Vakar aizmirsu pielikt savam sarakstam Jaunupu…:)

Spiežot pēc tā, ko var sagaidīt no Šlosera,bet sagaidīt var visu, es nemaz nebrīnos, ja viņš vai viņa (Šlosera)kontaktpersona tā būtu ieminējies…tā tās spēlītes spēlē…neredzu, kāpēc no šāda E.J.paziņojuma ciestu Vienotība?

/lielākā problēma ir tā, ka es(mēs) nevaru iejusties svārstīgā, neizlēmīgā vēlētāja ādā…, tāpēc nemaz nav iespējams novērtēt, kā tas uz viņiem iedarbojas. uz mani tas nemaz neiedarbojas/

+4
0
Atbildēt

0

mincitis888 16.09.2010. 13.29

Jaunups var patikt vai nepatikt, bet laikam jau runā taisnību, proti, apmēram ap to pašu laiku ko min jaunups-04.09., arī leščinskis publiski, caur puķītē tā kā lika saprast, ka ir iespējama sadarbība ar V :”…Ja skatāmies uz opozīciju, tad es jau iepriekš esmu teicis, ka mums ar ”Saskaņas centru” (SC) ir laba sadarbība Rīgas domē, bet SC tomēr ir problēma, ka viņi ir tāda krieviska partija.” Toreiz nodomāju, kas noticis, ka tik krasa viedokļu maiņa?, vai sabijies par prezidenta teikto, ka viņš nākamo premjeru vērtēs pēc ārpolitikas nostādnēm, vai arī uzmetis lūpu, ka lužkova vizītes laikā bija nostumts malā!!!!
Hmmm, laiki sakrīt, domāju, ka saruna ir notikusi!

+9
0
Atbildēt

2

    austrisv > mincitis888 16.09.2010. 14.52

    bet Lužkovu aicināt bija stulbi, jo Lužkovs jau šodien atcelts no maskavas mēra krēsla! tukša loze!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > mincitis888 16.09.2010. 15.36

    Jā, lužkovs ir sista kārts. Maskavā lužkovam pamatīgi pieķērušies, par atstādināšanu gan neesmu dzirdējusi:)

    Kā tev patika tas ušakova teatrālais uzvedums lužkovam ar Jelgavas autorūpnīcas apmeklējumu, kur strādnieki izlikās ka strādā:)))) Tad sapratu, cik bīstams ir ušakovs@urbanovičs, kas nāk ar psrs vēsmām, novējoja baisas atmiņas par piecgadēm, plānveida ekonomiku, plānu sasniegšanu un pārsniegšanu, tukšiem veikaliem un rindām:(((

    +4
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 16.09.2010. 13.17

Nevaru saprast, par ko te labu brīdi diskutēja. Abi vienādi riebīgi, gan SC,gan PLL. Pat uz austrumiem velk abi, tikai vieni slepenāk, otri atklātāk.

+8
0
Atbildēt

0

vupats 16.09.2010. 12.43

Jaunupa pasniegtā zupa vairs ir tikai vecā, vakardienas, turklāt remdeni uzsildīta. Gribēja jau izspēlēt pagājušās nedēļas triku ar Gailīša un Jakrina gājieniem, vien Jaunupa izpildījumā tas jau nav pat smieklīgi. Farss ir un paliek farss.

0
-8
Atbildēt

1

    ievuliitis > vupats 16.09.2010. 13.30

    Vai tad viss, kas zīmējas uz stāstu, kurš sākās ar Jauno partiju, tad – Pirmo, tad LPP/LC, tagad – PLL, nav skumjš, bezgala skumjš farss? Ir gan citi – ne mazāk skumji, bet šis stāsts nu ārpus konkurences!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

SairaM 16.09.2010. 12.25

”Jaunupam nevar uzticēt pat tēva automašīnu, kur nu vēl domes vadību,” sacīja PLL politiķis.” .. drosmīgs teksts brīdī, kad tēva tēma tikko kā izvalkāta…

+9
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 16.09.2010. 11.52

politiskie pAŠpuikas atkal iet uz visu banku.

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 16.09.2010. 11.48

-> tieši tā lno.
Ja Jaunupam nav sarunu ieraksta, tad no šī gājiena var iegūt tikai Šlesers.

+2
-1
Atbildēt

1

    andrisskrastins > astra_ozo 16.09.2010. 12.19

    Tieši ko viņš iegūst? Izmisums, ar kādu atslēdznieks grib kļūt par premjeru, neskatoties uz zemajiem reitingiem, ir diezgan acīmredzams. Situācija ir ļoti ticama.

    Ko tas nozīmē? Tas ir sitiens zem jostasvietas. Ja šo pārtvers SC krievu prese, Šleseru Rīgā gaida ļoti nepatīkams pārsteigums vēlēšanu naktī.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2010. 11.28

Nu lūk, arī Šlesera atbilde: Edgaram Jaunupam nevar uzticēt pat tēva automašīnu, kur nu vēl Rīgas mēra amatu, Dienai sacīja LPP/LC līderis, Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers. Viņš ar E.Jaunupu jau vairāk nekā gadu neesot runājis un pat nesveicinoties. A.Šlesers arī neesot pilnvarojis nevienu runāt ar E.Jaunupu par varbūtējām izmaiņām Rīgas domē pēc Saeimas vēlēšanām.

+3
-1
Atbildēt

7

    andrisskrastins > dro 16.09.2010. 12.04

    Ino, un mēs ticam Šleseram tāpēc ka?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.09.2010. 12.10

    Es jau teicu, ka neticu ne vienam, ne otram.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 16.09.2010. 12.14

    -> pecisK
    Es neticu Šleseram, bet Jaunups, vienalga – Modris vai jānis, ir reāls traucēklis Vienotības sarakstā.
    Man šķiet, ka aptuveni šādu Šlesera atbildi arī varēja gaidīt. Vai ne?
    Jācer, ka Jaunups ir ņēmis vērā Gailīša pieredzi…
    pēci – atsūti, lūdzu, savu e-pastu. vienalga kādu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 16.09.2010. 12.17

    andza: sūtu vēlreiz [email protected]

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 16.09.2010. 12.36

    …tas, ka Šlesers nav rakstījis pilnvaru….neizslēdz iespēju, ka šofera dēli tāpat bīda sava dievekļa izteiktos norādījumus….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 16.09.2010. 13.00

    paldies!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 16.09.2010. 13.26

    Kurš gan šaubās, Zane. Kā zini, mafiozās struktūrās rakstiskas pavēles neeksistē. :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zigis 16.09.2010. 11.28

Valdības rīcības programma un kodols jāveido Vienotībai un ZZS, bet abas satāv no vairākām partijām, kurās ir ļoti atšķirīgu uzskatu cilvēki. Tapēc VL-TB/LNNK palīdzētu stiprināt nacionālo spārnu un dotu šādai koalīcijai vairākumu.
Par SC dalību labklājības jomā varētu runāt uz līguma pamata, lai opozīcija būtu vairāk konstruktīva un nesolītu vēlēšanu tiesības nepilsoņiem.
Ja no PLL ievēlētu konstruktīvus TP cilvēkus, nevis latviskuma apkarotājus no “ČAS” aprindām, arī būtu muļķīgi nesadarboties.

+4
-1
Atbildēt

2

    austrisv > zigis 16.09.2010. 14.49

    Vai Tu vēl tici, ka PLL ir kāds nacionāls cilvēks palicis???
    Manuprāt, tur palikuši tikai naudas vergi 1

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > zigis 16.09.2010. 17.05

    ja PLL tomēr tiks pāri 5 % barjerai, tad varu iedomāties PLL zvaigžņu sarakstu – Šķēle, Šlesers, Poliščuka, Saproņenko, Ulmanis un vēl kāds tikpat liels Latvijas patriots.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2010. 11.09

Mans pareģojums šāds: ja turpmākajos gados valstī nekas nemainīsies, tad pēc pāris gadiem arī Ušakovs papildinās miljonāru sarakstu.

+10
0
Atbildēt

0

Tamāra Nolmane 16.09.2010. 11.05

Ainārs tomēr no Andra neko nav mācījies. Viņam uzmetieni nu tādi, kā ar cirvi iztesti, ne tā kā Andrim :) Attiecībā uz SC, ja Vienotība paņems tos valdībā, tad pakoju koferus un dodos tālēs zilajās, lai atgrieztos, kad kara cirvis būs jāņem rokās.

+9
-1
Atbildēt

6

    andrisskrastins > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 11.19

    Tāpēc ir jāiet balsot un jāaicina citi, lai tas nebūtu jādara!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 11.25

    Par balsošanu nav šaubu. Tie, kas neies balsot, faktiski ir valsts nodevēji.. Ja nezina par ko balsot, tad lai balso par pilnīgi jebko, izņemot SC.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 11.26

    un izņemot PLL

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 11.46

    Ja vienotības vadība nopietni apsver variantu par valdību, kurā būtu V un SC (“Saskaņai” turklāt būs vairāk balsu, vismaz tā izskatās), tad personīgi es sāku aģitēt visus savus draugus un paziņas un kolēģus balsot pret V. TB tomēr vienmēr savu iespēju robežās (mandātu skaita robežās) ir centusies panākt Latvijas pārkrievošanas nepieļaušanu.
    Bet V tāds ķīselis ar sāļām klimpām vien ir…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 12.03

    andza, izlasi interviju ar Dombrovski, viņš saka ka vienīgais nopietnais variants ir ZZS un VL/TB.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Tamāra Nolmane 16.09.2010. 14.47

    Andza!
    Vienotība nekad nav nosaukusi kā iespējamo koalīcijas partneri: SC! nekad es to neesmu dzirdējusi no Dombrovska puses. ja to teicis ir Jaunups, tad tas ir mazsvarīgi, jo šim tipiņam pakaļa par vieglu, un pats viņš izgāzās RD vēlēšanās. Jaunups jau gribēja nesen skriet prom no JL un tā sakot: skāķerķi daroga! Visiem maziem vīreļiem ir lielas ambīcijas. To rāda vēsture: staļins, Hitlers, Napoleons, Ļeņins utt! Latvijā te tādiem nebūs vietas, kur izplesties, jo pārāk jau Jaunups ir izmuldējies!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 16.09.2010. 11.00

Tā ir kad siļķu andelmanis ielieņ politikā, pateicoties saviem dabas dotumiem un andelmaņa nekaunībai, nonāk amatos un sāk izlemt pilsētas likteņus. Es vēl saprastu ka siļķu tirgus stils pilsētas pārvaldē tiek pielietots Jūrmalā, jo tas ir sens zvejnieku ciems. Bet Rīga vienmēr ir bijusi tam par lielu. Nebija ilgi jāgaida, kad Šlesers jau atkal parādīja savu īsto dabu un morāli. Tā tiešām būtu nelaime, ja viņš nonāktu premjera krēslā. Tad viņš to mēģinātu ietirgot pret Valsts Prezidenta krēslu, “CIETI”. Es tikai nesaprotu kāpēc daudzi cilvēki ir gatavi balsot par šo amorālo cilvēku, tāpat kā par smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu? Vai tiešā mūsu sabiedrības viena daļa dzīvo nevis pēc normāliem cilvēku, bet amorālu andelmaņu un blēžu likumiem? Varbūt tiešām daudzi šeit pielūdz vienīgi naudu un materiālās vērtības, ne Dievu, godu un cieņu. Tāpēc jau mēs nevaram izkļūt no šī nabadzības purva, bet 20 neatkarības gados esam tajā praktiski nogrimuši.

+9
0
Atbildēt

0

dro 16.09.2010. 10.47

SC un PLL jāņem koalīcijā tikai tad, ja nav citu variantu – kā ķīmisko terapiju vēža gadījumā.

+10
0
Atbildēt

0

pvalters 16.09.2010. 10.45

Bet lūdzu apskaidrojiet kā tas nākas, ka ja teiksim es būtu vēlējusi par Šleseru pašvaldības vēļēšanās, gaidījusi, ka viņš ņemsies pa pašvaldību, kā tas nākas ka viņš var arī kandidēt uz premjera amatu? ievēlētais termiņš tak nav galā!
Es šo politiku nesaprotu!

+10
0
Atbildēt

0

cii sprīdža students 16.09.2010. 10.41

Principā, ir daudz labāk, ja valdību un Rīgu vada vienas partijas. Tad Rīgas un Latvijas attīstība būs sazobē. Un ielaist SC valdībā, kur viņiem nav galvenā teikšana (t.i., nekādu cerību izbīdīt cauri kaut kādas otrās valodas vai pilsonības lietas) nemaz nebūtu tik slikti – galu galā kaut vai tāpēc, lai remdētu viņu lielā vēlētāju skaita politisko cerību piepildījuma vēlmi. Tāpēc šāda koalīcija, iespējams, būtu gan labāka, gan stabilāka nekā V+ZZS+TB/LNNK/VL. Ja V+SC iegūst virs 50 balsu un piepulcē klāt ZZS, tad arī ZZS faktors paliek mazsvarīgs – bet V+ZZS+TB/LNNK/VL variantā Lemberga gribai būtu galvenā loma valdības stabilitātē. Tomēr – jautājums, kā tas ietu kopā ar Vienotības līdzšinējo biedēšanu ar SC un viņu tēlu. Vienotība tiešām varētu katastrofāli zaudēt vēlētājus šādā gadījumā. Un, starp citu, ZZS zināmu daļu arī.

+3
-2
Atbildēt

0

designhouse.lv 16.09.2010. 10.30

Super, super! Kārtējais pluss Vienotībai! Jaunups kā kārtīgs vīrs uzreiz Buldozeram paskaidroja, ka JL nav nekādas politiskās palaistuves kā visādas Poliščukas un pārējie netīreļi…
Nu bet to Mūrnieci no Vienotības gan vajadzētu patriekt, domāju, ar tiks nopelnītas daudzas balsis. Sparotiet, jau tagad ir tā dīvaini, ka Iekšlietu ministres vīrs ir bijušais čekists! Nav forši, tāpēc, ka metodes tādas pašas!

+4
-3
Atbildēt

0

dro 16.09.2010. 10.24

pecisk.Jaunups ir visas KAMPAŅAS vadītājs.
________________________________
Jaunups ir JL kļūda, bet varbūt tur vispār ir maz gudru cilvēku. Jaunups gandrīz pirms katrām vēlēšanām ir paudis kaut ko tādu, kas atgrūž vēlētājus. Pirms pirmajām ES parlamenta vēlēšanām viņš sāka runāt, ka jāievieš TV abonenta maksājums, kas nav vēl šodien ieviests. Nedomāju, ka Jaunupa tēva ieklikšana sarakstā vairos atbalstu Vienotībai..

+7
-3
Atbildēt

3

    andrisskrastins > dro 16.09.2010. 10.33

    Ino, kas tieši šajā gadījumā atgrūž vēlētājus? Daļa V vēlētāju – ar kuriem esmu runājis – SC neuzskata par pilnīgāko ļaunuma iemiesojumu. PLL gan. Jaunups pateica, ka ir bijis piedāvājums. Pa taisno, lai nebūtu jādzird no trešajām personām. Tas ir slikti? Manuprāt, tas ir atklāti un apsveicami.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.09.2010. 10.43

    pecisk. Nepiekritīšu. Pirmkārt, jautājums, vai piedāvājums ir vispār bijis, kas to piedāvājis – šofera dēls? Otrkārt, kā fakts nav pierādams. Šlesers paziņos, ka tas ir apmelojums. Protams, labāk vienoties ar piekto kolonu kā ar nacionālo interešu nodevējiem, it sevišķi ja pirmajiem ir plašāks elektorāts:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 16.09.2010. 11.23

    Ino, viņš žurnālistiem apstiprināja trešās puses informāciju, nevis sarīkoja preses konferenci un izstāstija to pats.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

photocom 16.09.2010. 10.24

Jautri
niluškiniem – duncis mugurā
domāt ap Ziemassvētkiem
lidos ainars laukā
no rātsnama un brīvostas

+12
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > photocom 16.09.2010. 13.17

    No tavas mutes – dievam ausī! :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 16.09.2010. 10.20

Jautājums ir – kad Šlesers uzmetīs katoļu un luterāņu baznīcas? Jo agri vai vēlu tas notiks.

+9
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > andrisskrastins 16.09.2010. 13.16

    Tas būtu diezgan grūti izdarāms. Tie apmaiņā pret sakralā tūrisma valsts atbalstu ir gatavi acis vispār vaļā nevērt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.09.2010. 10.15

… Šlesers iists politiķis , kaa nekaa guvis ruudiijumu Juurmalgetas padariišanaa , arii paareejos notikumos bez šaubaam savs vaards pie kopgalda bijis sakaams , kaautgan priekšveeleešanu aģitaacija ir dzelžaini loģiska , katra balss no svara , vienalga kaa to saķert , ariii meli 100% paliidz, uz šo aaķi iespeejams arii daļa neizleemušie uzķersies un tas jau buus šahs 2. oktobrii , kurš 3šajaa var izraadiities mats … taa ja daargie , neuzķeraties uz mahinaatoru gaajieniem…

+4
0
Atbildēt

5

    ievuliitis > Janka, Janic 16.09.2010. 13.14

    Kāpēc “arī”? Vai tad, izņemot melus un demagoģiju PLL priekšvēlēšanu aģitācijā ir vēl kādi citi elementi? Lūdzu nosauci :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 16.09.2010. 13.20

    ja par meliem cieniitaa , tad tie priekšveeleešanu kampaņaa paliidz ikvienam , jaaprot tos atšifreet, tur ja tas āķis eesmas ķeršanai…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janka, Janic 16.09.2010. 13.46

    “ja par meliem cieniitaa , tad tie priekšveeleešanu kampaņaa paliidz ikvienam”
    – Un? Aiciniet pastiprināt un vairot to praksi? Izskatās, ka neticiet vēlētāja spējām atšķirt darbus no nedarbiem, un neveicināsiet šo īpašību attīstību, bet uzskatāt, ka mērķis attaisno līdzekļus?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 16.09.2010. 13.54

    izraadaas jaa, ir zinaams % kas notisc arii meliem , taa nu tas ir diemžeel

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janka, Janic 16.09.2010. 16.18

    Tāpēc – uz priekšu! ar meliem uz lūpām?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.09.2010. 10.06

Viņš [Jaunups] jau izgāzās RD vēlēšanās palaižot muti un tagad atkal muld par sadarbību ar SC, kurš noslēdzis sadarbības līgumu ar kremli!
===============
Vai “Jaunajam laikam” un SC daļa sponsoru nav vieni un tie paši?
Es nezinu, es tikai vaicāju – varbūt kāds zina.
Ja ir tā, vai tas tad neizskaidro Jaunupa tekstus – gan toreiz, gan tagad runājot par sadarbību ar SC, gan arī tagad sakot, ka SC ar savām 26 vietām Domē noteikti jāturpina valdīt?

+2
-5
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Sanšains 16.09.2010. 10.19

    Haris, tāpēc ka Domē ir tikai četras partijas, un PS kopā ar JL izveidot neko nevar, jo nepietiek balsu. Tātad paliek PLL – kas ir neiespējami – vai SC Rīgā, kas nav teikts. Kas tavuprāt ir labāk – totāli krieviska Rīgas domes vadība vai daļējā vadība? SC ne visi ir absolūti Maskavas fani, it īpaši Rīgā.

    Dažreiz man tomēr izbrīna kritika JL/V. Tad pārmet neelastīgumu, tad pārmet pārdošanos krieviem :) Politika ir kompromisu māksla. Galvenais ir zināt, kādi ir tavi pamatprincipi, kurus tu nepārkāpsi meklējot kompromisu.

    Un nē, kopš Dombrovska komanda veiksmīgi veic Parex sadalīšanas plānu, sponsori toč nav tie paši :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2010. 10.32

    Es biju domājis baumas (ja pareizi esmu saklausījis:)), ka kopējais sponsors varētu būt, piemēram, Stepanovs.

    Laikam gan mēs – vairāk vai mazāk “parastā” publika – par tām aizkulisēm un sponsoru ekonomiskajām interesēm īstenībā zinām ļoti, ļoti maz.

    P.S. Jā, tā Saeimas neizšķirto balsojumu sērija par “Parex” sadalīšanu bija kaut kas!:) Lai Dombrovskim sekmējas!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2010. 10.05

Neticu nekam, ko saka Jaunups, Šlesers, Ušakovs vai Šķēle. Vienīgā atšķirība starp PLL un SC ir vēlētāju atbalsts. Lai vienošanās ar SC būtu drošāka, vispirms tā jānoslēdz ar Jedjinaja Rossija,jāslēdz okupācijas muzejs un JL biedriem jāpieņem pareizticība:)

+16
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 16.09.2010. 22.17

    Lai vienošanās ar SC būtu drošāka, vispirms tā jānoslēdz ar Jedjinaja Rossija,jāslēdz okupācijas muzejs un JL biedriem jāpieņem pareizticība:) ”
    ——————
    Nevis pareizticība vispār- bet tieši pareizticība ‘zem’ Maskavas patriarha. Citas versijas neģeld.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 16.09.2010. 09.55

“Jaunups, piebilstot – iepriekšējā pieredze politikā pierāda, cik bīstami kaut ko politikā darīt kopā ar Šleseru, jo pie laba gala neviena koalīcija sadarbībā ar viņu nav novedusi.

Jaunups atkal palaiž savu muti! Viņš jau izgāzās RD vēlēšanās palaižot muti un tagad atkal muld par sadarbību ar SC, kurš noslēdzis sadarbības līgumu ar kremli!
Jaunups liekas ir Vienotības reklāmas veidotājs uz vēlēšanām. galīgs vājinieks! Tik vāja reklāma, un, kas to radio reklāmu ir ierunājis? Pilnīgi nepārliecinošs diktora teksts! nav ne mazākās iedvesmas. lai Jaunups iet prom no JL, jo viņš tikai vājina Vienotības reitingus!
Par Šleseru, kā zeķbikšu tirgotāju, nemaz nebrīnos! Šlesers tirgos par jebko!

+14
-2
Atbildēt

12

    Elīna Barkovska > austrisv 16.09.2010. 10.12

    Jaunups ir JL kļuda. Vajadzēja kopā ar Titavu katapultēt. Rīgas neveiksme ir tīrs Jaunupa nopelns.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 10.13

    Hmmmm, Jaunups ir visas KAMPAŅAS vadītājs. Reklāmas veido speciālisti no diezgan labas reklāmas aģentūras sadarbībā ar visu kampaņas grupu. Tās *manuprāt* ir ierunātas labi, ziņa ir saprotama skaidri. Tā ir mērķēta uz neizlēmušajiem vēlētājiem, tiem, kuri kā tu parasti nezin visas politikas perifērijas, bet kuri zin Dombrovski. Tāpēc tā ir vienkārša, neuzbrūkoša, bet aicinoša. Jaunups vienīgais neizlemj vai reklāma ir laba vai nav – to dara vesela profesionāļu komanda, kas manuprāt diezgan labi zin ko dara.

    Es saprotu ka kaujinieciskākie V atbalstītāji vēlētos uzbrūkošākas ziņas reklāmās, BET tas nav tas manuprāt, ko lielākā daļa cilvēku grib dzirdēt. Viņi grib dzirdēt to, ka mēs lēnām, bet tomēr rāpjamies ārā gan no ekonomiskās, gan uzticības krīzes.

    p.s. jebkurā gadījumā es tiešām nezinu sīkākas detaļas par kampaņas veidošanu, tas ir mans kā V biedra minējums.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 10.14

    Otrs – par sadarbību ar SC JA nav citu variantu runā visi – tikai ar vienu lielu BET – ar nosacījumiem par nacionālajiem jautājumiem un ekonomikas attīstību. Manuprāt, tas automātiski izslēdz jebkādu sadarbību. Turklāt ņem vērā, ka V atbalstītāju pulkam nav viennozīmīgs viedoklis šajā jautājumā – daļa ir kategoriski pret, daļa pieļauj teorētiski, daļa vēlētos, ja SC nebūtu tik promaskaviska (jo proaustrumnieciska man neceļās mēle teikt – austrumos ir arī labas lietas).

    REĀLI sadarbību ar SC neredzu iespējamu, jo tad SC ir radikāli jāmainās – kas manuprāt šobrīd nav iespējams, viņi vēl nav sasnieguši krīzes punktu kā TB vai JL savulaik (kas piespieda abām pārkārtoties un pārvērtēt, padarīt gudrāku savu politiku). Nevis Vienotība, bet drīzāk SC nepiekāpsies pat pie mazākajām prasībām, jo viņiem būs grūti saprast, ka partija kas iespējams uzvarēs vēlēšanās ir spiesta piekāpties daudzos tai svarīgos jautājumos.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.09.2010. 10.31

    Pēcik!
    Kāda tur laba kampaņa! manuprāt vienkārši stulba! it sevišķi par to sacensību starp Urbanoviču un Dombrovski!
    esmu, protams, par Dombrovski, bet nebalsošu tajās aptaujās. Nu gluži kā zirgu skriešanās sacensības: kurš kuru. tas ir vienkārši stulbi un uzdzen man šermuļus tikko to dzirdu!Kā sauca to likmju likšanu uz zirgiem; derbiji vai kaut kas tamlīdzīgs1

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 10.36

    Bet, aptaujas mērķis ir *sasaistīt* Dombrovski AR Vienotību. Jo Dombrovski zin praktiski visi un visiem ir par viņu viedoklis. TAČU Vienotību praktiski vēl daudzi nezin.

    Šīs aptaujas mērķis nebija par katru cenu pierādīt, ka Dombrovski atbalsta vairāk vēlētāju. Nekādā veidā.

    Tā ir zināma polittehnoloģija, kas mums, zinātājiem, var šķist absurda, bet tā visticamāk nostrādās.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 10.39

    Bet, saproti arī taču politiskās reālijas – ar zinātāju atbalstu nepietiks, būs nepieciešams neizlēmušo atbalsts. Tie savus lēmumus pieņem tieši uz šādām aptaujām un reklāmām – ak Dombrovskis, nu jā, zarā viņš nav neko daudz salaidis, ak tad jābalso par Vienotību, ja atbalsta viņu. Viss, lēmums pieņemts :)

    Mums, zinātājiem, gribās lielās ideoloģiskās kaujas. Bet diemžēl mēs esam labākajā gadījumā 25 – 30% no pilsoņiem.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > austrisv 16.09.2010. 10.57

    Jau laiku atpakaļ teicu, un joprojām uzskatu, ka Vienotībai nekādas kampaņas vispār nav salīdszinājumā ar PLL un SC. Ja domā ka lozungs lai runā mūsu darbi ies krastā, tad dziļi maldaties. Daudziem darbi asociējas ar algu un pensiju griešanu, pārējā neiedziļinoties>

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 11.12

    Redzi, Bronks, pats piefilmēji, kampaņa ir – tikai tā tevi neapmierina. Taču tu esi aktīvais, izlēmīgais vēlētājs! Tu neesi šīs kampaņas mērķauditorija.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > austrisv 16.09.2010. 11.24

    pecisk; nu nezinu … cerams ka tev ir taisnība. Es gan būtu tieši tagad atgādinājis tautai visus oponentu varoņdarbus, jo kaa zinām tautai īsa atmiņa pie mums:) Rīgas vēlēšanas un Šlesers spilgts tam piemērs:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > austrisv 16.09.2010. 11.29

    ->pecisk
    uzraksti savu e-pastu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > austrisv 16.09.2010. 12.09

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > austrisv 17.09.2010. 12.28

    Pilnīgi piekrītu!!! Galīgi stulba reklāma!!! Līdzīgi, kā LC bija, kas par miljoniem nopirka arī dārgu reklāmu, kas patiesībā bija tendēta PRET! Ar šo reklāmu Vienotība tik zaudē!!! Pie normālas reklāmas būtu vismaz ~7 % klāt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 16.09.2010. 09.51

APŽĒLIŅ!!! Viņš ir pilnīgi nojūdzies…izskatās ka iet tēva pēdās…zirgābols no zirga tālu nekrīt.

+10
-2
Atbildēt

1

    LAURIS > murnieks112233 16.09.2010. 10.08

    par to zirgābolu labs :D pierakstītu savā asprātību kladītē, ja tāda būtu

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

cii sprīdža students 16.09.2010. 09.43

Jā, izmisums. Nezin vairs, kur likties. Iet uz visu banku.

+5
0
Atbildēt

0

kenzoo 16.09.2010. 09.36

Muļķi kā vieni tā otri!
Kāpēc RD ir samērā labs reitings un tautai šķiet, ka pa lielam viss ok? – Tāpēc, ka Šlesakovs savā starpā publiski neplēšas.
Tikko Vienotajiem kāds kko kulisēs ir vai nav piedāvājis, tā tūliņ izbrēc pa presi un daļa no šmuces nonāk uz galvas arī pašiem brēcējiem. Nu piedāvāja. V. ziņā ir piedāvājumu pieņemt, nepieņemt vai līdz vēlēšanām vazāt aiz deguna. Abu partiju reitingiem vēlētāju acīs būtu nācis par labu, ja Jaunups spētu paklusēt. Ja nu vienīgi 5min presē TIK ļoti gribas…

+4
-13
Atbildēt

1

    ievuliitis > kenzoo 16.09.2010. 12.40

    Nepiekrītu. Kā tad ir ar to caurspīdīgumu politikā? Skaisti vārdi tautas apmānam, bet īstenībā prasta Latgalītes tirgus prakse? Jums tas liekas pieņemami?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 16.09.2010. 09.33

“Apmaiņā pieprasīts “Vienotības” atbalsts PLL valdības veidošanas procesā pēc vēlēšanām”

es kaut ko nesaprotu, kādā sakarā PLL veidos veldību. Tik pat labi PCTVL varetu to darīt, abiem knapi 5%

+20
0
Atbildēt

0

kkristaps 16.09.2010. 09.17

Es Aināra vietā tagad mērkaķa ātrumā sasauktu preses konferenci, publiski norautu sev šlipsi un saplēstu kreklu, vienlaikus histēriski brēcot: “Zub daju, bitīt matos, ka šitādu podstavu redzu pirmo reizi savā bratana mūžā”. Pēc tam varētu izmantot Ļeģājeva tusiņos apgūto prasmi gāzties gar zemi un sākt runāt mēlēs. Fonā varētu nostatīt Inesi un vēl pārīti dāmu, kas aizgrābtām sejām un gaisā saslietām rokām gavilētu “aleluja, Kristus ir kungs”.

+61
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > kkristaps 16.09.2010. 12.36

    Kā redzi, kaut ko līdzīgu viņš arī izdarīja :))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    jeers > kkristaps 17.09.2010. 08.27

    Cepums no manis, pēc izlasīšanas, diena palika saulaināka :-)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janisvinodis 16.09.2010. 09.14

Nekā šokējoša jau šajā paziņojumā nav – parastais politiskais tirgus. Līdz vēlēšanām 2 nedēļas, gan jau vēl visādi brīnumi nāks gaismā! Gribētos tikai politiķiem atgādināt, ka dzīve turpināsies arī pēc 2.oktobra, un var nākties apkampt cilvēku,kuram pirms tam pats čupu uz galvas uzlicis.

+10
0
Atbildēt

0

elza aleksandra 16.09.2010. 09.07

Neaizmirsīsim, ka pavisam nesen Vienotība kopā ar TP strādāja vienā valdībā. Parasta lieta.

+2
-7
Atbildēt

1

    ievuliitis > elza aleksandra 16.09.2010. 12.33

    Un? Vai tad Vienotība izmeta to TP no valdības? Vai tomēr TP pameta valdību, cerot, ka tā sabruks bez viņiem?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 16.09.2010. 09.04

Aināram vajadzētu nezaudēt savas aktieriemaņas un atkal paraudāt kameru priekšā,ka viņa mīkstā sirds netur to ,ka viņu šitā apmelo.

+40
0
Atbildēt

0

anete_raugule 16.09.2010. 09.00

Ārprāts, šitāda neslavas celšana Aināram! Viņš taču ir tik skaists, gudrs un godīgs. Un ar uzviju izpilda visus savus dotos solījumus un nekad nevienu neuzmet, pat domās nē ;)))

+13
0
Atbildēt

1

    ronalds_vuskans > anete_raugule 16.09.2010. 12.31

    Tā būšana izskatās mazliet nepareiza. Kāds pamats Šleseram uzskatīt, ka Jaunups klusēs? Piedevām, JL pietiekoši daudz piedzīvojumu ar Šleseru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 16.09.2010. 08.56

šleseris ir izmisumā, skaidra lieta.
Un, simtreiz labāk koalīcija ar SC, nekā ar PLL.
Manuprāt, reālakais variants pēc vēlēšanām:
RD – SC + Vienotība, PLL opozīcijā,un par to SC arī valdībā, kopā ar ZZS un Vienotību.
Tad PLL vairs nevarētu izvarot arī Rīgu.
Manuprāt, Vienotība domā taisni par tādu variantu.

+14
-5
Atbildēt

28

    elza aleksandra > mary75 16.09.2010. 09.10

    Ja vienotība domā par šādu variantu, tad ar viņiem ir cauri. Vienotība ir nedaudz tā kā tendēte uz Latvisko tēlu, Lāčplēsi, prievītēm un auseklīšiem. Attiecīgi TB tiek nozagta pīrāga daļa ar ne tik dikti nacionāliem līdzjutējiem.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    zigis > mary75 16.09.2010. 09.12

    Valdības kodols būtu jāveido Vienotībai un ZZS. Piesaistot VL-TB/LNNK un SC (Labklājības nozarē)opozīcija būtu maza un vairāk konstruktīva.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    elza aleksandra > mary75 16.09.2010. 09.15

    Gluži piekrītu Kiršteinam!
    Vēl jau nav izslēgts variants SC+PLL+ZZS.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 16.09.2010. 09.21

    Nu, SC ir pragmatiskāks partneris par PLL, tas tiesa! Iespējams liels kašķis starp PLL un SC ir par prioritātēm pilsētā: pirmie par zelta ielām un uberprojektiem, otrie – par sociālo atbalstu. Tomēr SC nevar būt labs partneris, jo atkal ministru krēslos nokļus padomju laika “jampampiņi”, kam nav ne mazākas nojautas par to, kā efektīvi un progresīvi ir jāpārvalda moderna valsts.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 09.24

    Jādomā nevis par auseklīšiem un priievītēm, bet, par valsts, un arī Rīgas, interesēm.
    Vienotības elektorāts nav dumjš un to saprot.
    Par prievītēm un auseklīšiem balso tie, kas nebalso par vienotību, bet, par TB/VL.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 09.29

    Nasing spesal -es nedomāji, ka SC prasītu kādas vadošās ministrijas.
    Kas attiecas par ministru kvalifikāciju – tu gribi teikt, ka līdz šim mums tur visi bija tādi ģeniāli menedžeri un savas nozares pārzinātāji?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 16.09.2010. 09.43

    Džeris!
    Ne tik traki! es piemēram, nevēlos neko kopēju ar SC!!!! Es balsošu un mani lielie bērni, kuri abi ir tur ārpusē, balsos par Vienotību, bet nekādā ziņā ar SC!
    SC man uzdvesa šermuļus tajā 13.janvāra mītiņā Doma laukumā. Biju šokā, kad laukumā saradās SC elektorāts- krieviski runājošie un tādi bravūrīgi, iereibuši ar elkoņiem sev izbrīvēja vietu! tad tās mestās olas uz runātājiem mītiņā! nē, neparko neticu tādam Ušakovam, kuri ielīduši jēra ādā, bet faktiski ir vilki, kuri grib sagrābt varu te Latvijā! Kāpēc viņi nestājas latviešu partijās??? Nē, Ušakoviešiem!

    +25
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 09.50

    Tev SC nepatīk, bet, Latvijā ir, vismaz, 30% pilsoņu, kam SC patīk.
    Diemžēl. tāda ir parlamentarā demokrātija, te nedomā “patīk – nepatīk” kategorijās, tā balstīta uz kompromisiem, reizēm jāvienojas arī ar tādiem, kuri tev nepatīk.
    Bez tam, sen zināms fakts, ka pretiniekus labāk turēt savā tuvumā, un labāk ziedot daļu, nekā riskēt pazaudēt visu varu.
    Tev ir kāda garantija, ja Vienotība veidos koalīciju ar ZZS, un, pieņemsim, ar VL, kādā jaukā brīdī ZZS nepārmetīsies PLL un SC pusē, un neatstās JL opozīcijā?
    Man tādas garantijas nav.
    Man pat nav garantija, ka to neizdarīs TB, ja atceries, taisni TB visbiežāk gāza valdību.
    SC šoreiz būtu valdības stabilitātes garants.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 16.09.2010. 09.52

    @dzeris49

    Nu, Vienotība līdz šim ir virzījusi sakarīgus cilvēkus (vismaz tajās jomās, kur viņi varēja), bet, ja ZZS virza “Pampāļu novada skolotāju” par Izglītības ministru, tad ir švaki. Vienotība ir progresīva ar to, ka ministru krēslos liek arī nepolitikāņus, kamēr pārējie maina sēdvietas ik pa pusgadam (tā teikt politiķi-starpnozaru spečuki)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 16.09.2010. 09.58

    Dzeris: Vienotības elektorāts nav dumjš un to saprot.
    ======================
    Es gan domāju, ka mēs kaut vai pēc dažiem komentāriem šeit varam secināt, ka Vienotības elektorāts nemaz tik viendabīgs nav.:)

    Par prievītēm un auseklīšiem balso tie, kas nebalso par vienotību, bet, par TB/VL
    ======================
    Komunismam ticīga komjaunieša cienīga melnbalta domāšana. Ar klapēm uz acīm.
    Vienotības elektorāts..:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 10.05

    Izņemot emocionālus argumentus par Vienotības elektorātu, kādi argumenti par konkrētu tēmu tev arī ir?
    Par Vienotības elektorātu gan tev taisnība, viņš nav viendabīgs.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > mary75 16.09.2010. 10.08

    dzeris: kur tu esi rāvis 30% un piedavām pilsoņu? No soc. aptaujām, kad Rīgā tiek apataujāti 1000 cilvēku, neprasot pases? Jeb varbūt tev liekas, ka Rīgas vēlēšanas ir visas Latvijas atspulgs?:)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 16.09.2010. 10.09

    Internacionālistam.Piesaistot VL-TB/LNNK un SC (Labklājības nozarē)opozīcija būtu maza un vairāk konstruktīva.
    ____________________________
    Vai tad piesauktie sadarbības partneri nav paziņojuši, ka kopā nestrādās?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 10.13

    tam Bronks – Nu bet visās aptaujās SC prognozē ap 30%, tu tām netici?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 16.09.2010. 10.17

    Dzeris: Izņemot emocionālus argumentus par Vienotības elektorātu, kādi argumenti par konkrētu tēmu tev arī ir?
    ==============================
    Kādi tur emocionāli argumenti? Jūs taču bijāt tas, kuram viss skaidrs – ka Vienotības elektorāts (citiem vārdiem, iedomīgā bij. “Dienas” auditorija) ir izglītots un gudrs, bet nacionālisti (kuriem visur un vienmēr ir prievītes, kas labi raksturo viņu personību seklumu:)) balso par TB/VL.

    Tikpat skaidrs kā Alvim Hermanim: laukos – čurātāju ievēlētāji, pensionāri – tie par TB/VL, bet, lūk, Rīgas izglītotie – tie gan, protams, par “Vienotību”.:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 16.09.2010. 10.22

    Vai Mūrniece tiek skaitīta kā “profesionāle”?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 16.09.2010. 10.24

    Džeri
    vai Tev ir garantijas par SC , ka tā partija nepārmetīsies pie kāda cita grupējuma!!!???
    Tagad atpazīstu Tevi, jo Tu taču arī agrāk varēji jūsmot par SC un nezin kāpēc uzticies tiem??? Paskaties kādi latvijieši ir šajā partijā! par tādu latvieti kā Urbanovi’cš nekad nevēlos pārtapt: savas tautas kangars!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 16.09.2010. 10.25

    Lai gan esmu JL bijušais fans, tomērt šoreiz balsošu par “prievītēm un auseklīšiem”, viņu līederi tomērt spēj motivētāk visu paskaidrot un pasniegt, man vienmēr būs iespēja “ielikt mīnusu”, kurpretī V.D., lai kā viņš man simpatizētu, nav harizmātisks līderis, viņš drīzāk ir kompromiss!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    armn > mary75 16.09.2010. 10.35

    Liidz shim esam dziivojushi “pusparalizeetaa demokraatijaa” veeleetaajiem nav bijis iespeeju nosodiit taas partijas, kas nav pildiijushas savus soliijumus, jo vienmeer esam izsleegushi SC tipa partijas deelj bazaam par to nelojalitaati Latvijai (ko var saprast, piem., kad to viedoklis par valsts okupaaciju nav viennoziimiigs).

    Taadaa pusparalizeetaa situaacijaa paareejaas partijas kljuust disproporcionaali varenaakaas un taam ir daudz vieglaak notureet varu neskatoties uz visiem skandaaliem.

    No sii viedoklja mees esam ieintereseeti lai visas partijas, kuras ir lojaalas LV valstij un grib veidot taisniigu, nekorumpeetu sabiedriibu vareetu arii veidot valdiibu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 16.09.2010. 10.36

    @Ak Dievs

    Mūrniece nenāk no iekšlietu aprindām, tomēr (bez dažām publiski redzamām kļūdām) ir spējusi apturēt iekšlietu struktūru pašplūsmu un dezorganizētību, kā arī iestāžu vadītāju patvaļu. Priekš viena gada tas ir labs sasniegums! Piem. manās acīs policija ir kļuvusi mazāk represīva pēdējā gada laikā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 16.09.2010. 10.39

    Man par viņu savs viedoklis izveidojās jau tad, akd viņa vadīja AM, tik klaju necieņu pret ierindas karavīru es reti no kura ministra tiku redzējis!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > mary75 16.09.2010. 10.48

    Neticu goda vārds:) ne mani ne manus paziņas neviena aptauja nav sasniegusi:) Tevi ir???

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 10.53

    Nejūsmoju par SC, vienkāsrši, domāju reālās kategorijās, un izsaku vienu no iespējamiem variantiem.
    Jo galīgi nejūsmoju arī par TB/VL, par kuriem gan atkal modē jūsmot – par viņu “nacionālo stāju”, utt., ātri gan visi aizmirsuši, ko TB darijusi.
    Tai pat laikā piekrītu, ka partijā daudz normāli cilvēki, tikai tad kāpēc augšās atkal Dobelis, Tabūns, utt?
    Tam Haris – Hermaņa teiktais nav jāsaprot burtiski, kā mākslinieks, viņš ir emocionāls, bet, pa lielam, es viņam piekrītu.

    Pats laukos esi bijis, un esi dzirdējis, ko tur tauta runā?
    Man gadījies.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    zigis > mary75 16.09.2010. 11.32

    Pārbaudīta prakse Latvijā, ka vienu ministru var piesaistīt uz līguma pamata.
    Savā laikā Zemkopības ministrs labējā valdībā bija no LSDSP.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > mary75 16.09.2010. 11.44

    Vai mums tā kā nepietiktu cerēt uz “harizmātiskiem līderiem”, laimes lāci u.tml. pasaku personāžiem?
    Valdis Dombrovskis ir ļoti tuvu tam, ko es saprotu ar apzīmējumu “Valstsvīrs”.
    Tomēr nezinu, vai ar viņu vienu pašu būs pietiekami, lai “Vienotība” dabūtu manu balsi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 16.09.2010. 14.55

    pie manis vienreiz atnāca un divreiz zvanīja ar aptauju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 16.09.2010. 17.11

    Konstruktīva opozīcija, smīdiniet mūs tālāl

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 16.09.2010. 21.50

    dzerim – nekur neesmu manījis aptauju rezultātus, kur SC būtu vairāk par 16%-18%
    Turklāt aptaujājot droši vien arī nepilsoņus…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 16.09.2010. 08.55

Muļķis! Vajadzēja piekrist. Tāpat Šleseram nespīd veidot valdību, jo Saeimā būs labi ja 5 mandāti:)

+3
-1
Atbildēt

1

ltvpanorama 16.09.2010. 08.43

nu bet šie buldozeristi tak neko citu nemāk kā slēgt zemtepiķa vienošanās un primitīvi shēmot..un rezultātā vienmēr ir uzmetiens..protams ka sarunas tur notiek un scenāriji tiek rakstīti..bet nu vienotības gadījumā būtu nāvējoši mesties ar buldozeristiem kopā un to viņi lieliski saprot…

+29
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 16.09.2010. 08.40

Nu, re! Gads ir riņķī un Šlesers nekautrējas izrādīt savu ciniskāko un “cietāko” rakstura iezīmi – uzmetējs!

+17
0
Atbildēt

2

    ronalds_vuskans > markonimarkoni 16.09.2010. 12.13

    Jauna jezga, bet vai no tās visvairāk neiegūst SC? Ja skandāls kādam Šlesera vēlētājam liks pārdomāt, tad tikai par labu SC

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > markonimarkoni 16.09.2010. 12.22

    Kāpēc?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 16.09.2010. 08.39

Intrigas, intridziņas! Izskatās pēc mēģinājuma sēt neuzticību SC un PLL starpā. Jauki.

+5
-4
Atbildēt

3

    agijs > putekliic 16.09.2010. 08.48

    Nē, nu Šlesers jau ne uz kod tādu NEBŪTU spējīgs ;D

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 16.09.2010. 09.13

    Kuram gan ir šauabas, ka nebūtu!? Bet Jaunupam bija divas izvēles – vai nu paklusēt, vai izpausties publiski. Viņš izvēlējās otro, kas ir pareizi šajā gadījumā. Par to ir stāsts.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > putekliic 17.09.2010. 16.21

    visi viņi melo, ka ausis vien kust… http://blogs.klauns.id.lv

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam