“Vienotība" apstiprina vēlēšanu sarakstu līderus
77Saistītie raksti
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Viedoklis /
18. janvāris 2023
Ar sarunām par būtisko uzņēmumi var veicināt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā
Komentāri (77)
liepinsoskars 18.05.2010. 21.17
Žēl, visi mākoņstūmēji, bet neviena amatnieka! Kurš tad tās viedās idejas realizēs? Labi, ka vismaz pietika prāta Jaunupu un Mūrnieci turēt pa gabalu no saraksta aukšgala…
0
Rolands Ozoliòð 01.05.2010. 19.00
Redzot tos saucamos “liiderus”veelreiz parliecinos ka par “Vienotiibu”noteikti nebalsosu.
Smiekliigaa histeerike Aboltina tacu visu sarakstu izbojaa, gan ar savu attieksmi un saucamo politisko zinaasanu.Un otrkaart ar savu izskatu.
Lai Dievs dod ka Vienotiiba pat i 5% neparvareetu un Latvija aizmirstu par tadas esamiibu.
Vieniigais sakariigais vareetu buut Dombrovskis.Bet vins jau tapataas Repsem biksees iekeeries un Aboltinas bruncos iekrampeejies staigaa apkaart.
Japaaugaas puisiitim un jaakluust patstaviigam tad domaju ka sanaks kas labs
0
austrisv 01.05.2010. 18.15
Vienu Sarmīti jau pa gabaliņam visos apgabalos nesadalīs! Acīmredzot, Vienotība, tā ir izvēlējusies, gan jau ne bez strīdiem!
Gan jau otra saraksta persona būs Tev pieņemamāka par pirmo!
0
indzax24 01.05.2010. 17.46
Un uz Zemgali jāsūta riktīgs agronoms :) (vai kā tos tagad sauc)
0
ronalds_vuskans 01.05.2010. 01.13
Ja sarakstos būtu Repše…Negribu nevienu noniecināt, bet vēlētos, lai tajā vienādajā kandidātu līnijā būtu kāds galvastiesu “garāks”.Tad drošāka sajūta.
Zemgale droši vien balsos par zaļzemniekiem, varētu par Štokenbergu.
0
indzax24 30.04.2010. 21.52
es pilnīgi nesaprotu (būdama atbalstītāja), kāpēc Ēlerti liek Zemgalē???? Politika un kultūra ir viņas sfēras, ne jau ar zemnieku subsīdijām ņemties un lauku patriarhāļiem! Ļ.cien.Nellija Ločmele, Jūs taču izlasāt komentārus arī – nu piezvaniet, lūdzu, Ēlertei un pasakiet, ka pilsoņi-vēlētāji grib viņu Rīgas sarakstā redzēt! Lai ir nr.2, tāpat Kristovski svītros! Viņa grib pārstāvēt pilsonisko sabiedrību, tad vajag pilsoņos ieklausīties. Ko tad Ēlerte teiks tiem zemniekiem? Varbūt vienīgi zemnieki paši vēl nav sapratuši, ka lauksaimniecībai Latvijā NAV perspektīvas. Nevajag vienam cilvēkam nodarboties ar pilnīgi visu, t.sk. Ēlertei ar piena kannām un cūkkopības jautājumiem.
2
austrisv > indzax24 01.05.2010. 17.05
Cik saprotu, tad Vienotības partiju sarakstu pirmās personas ir partiju vai biedrību vadītāji!
J,a vēlies balsot par Ēlerti, izbrauc uz kādu no Zemgales pilsētām vai lauku centriem! Nav taču tālu! Katram vēlētājam jau neatradīs visvēlamāko personu! Domā, valstiski un pie reizes vari jau izvēlēties tieši kur balsot!
0
indzax24 > indzax24 01.05.2010. 17.42
man jau nav problēma aizbraukt. Bet jebkurā sfērā ir sava specifika, katram valstiskam politiķim/-ei vajadzētu koncentrēties uz savām spēcīgajām pusēm! Nevis krustām šķērsām kā ir bijis, vetārstiem aizsardzību, lauksaimniekiem un mūziķiem – finanses, utt.
0
disassociative 30.04.2010. 20.06
Šeit pie visiem komentāriem, kas neglauda pa spalvu Vienotību, ir mīnusiņi. Laikam jau tomēr šis ir Vienotības priekšvēlēšanu portāls. Nu jeb arī te tusē Vienotības cilvēki un atbalstītāji. Bet tas mani neuztrauc. Es arī piederu pie tiem cilvēkiem, kas saka, ka TP, LPP/LC un Vienotība ir vienā maisā bāžami. Šobrīd cepuri nost Dombrovska priekšā, bet Kristovskis ar savu tukšo mildēšanu, Āboltiņa ar medijos izpūstām intrigām un Ēlerte ar vēlmi iesēsties valsts prezidenta krēslā Dombrovskim ieliks smagu rungu riteņos. Neko labu par Vienotību neliecina arī Kampars ekonomikas ministra amatā. Kaut gan vislielākais klupšanas akmens JL un tagadējai Vienotībai ir pašvaldību vēlēšanas, noklusētais pensiju samazinājums tūlīt pēc tām un nespēja cilvēkiem pat atvainoties. No šeit nosauktajām lokomotīvēm dziļi cienu Dombrovski, bet man ar to nepietiek, lai gribētu balsot par Vienotību. Neredzu komandu, kas varētu būt Saeimas godīgā gala kodols.
6
Ivars Zvirbulis > disassociative 30.04.2010. 20.34
pareizi saskatīji ;-) “-” ir mūsējie (lielākā daļa) “+” ir Viņi (lielākā daļa)… un kā lai nebāž Vienotību vienā maisā ar citām drazām, ja Kristovskis pats necenšas rūpēties par savu reputāciju? ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
andris902 > disassociative 30.04.2010. 21.15
Tikai aprobežots indivīds spēj dalīt latviešus “mūsējos” un “viņējos”. Dalot “savējie” un “svešie” – esam nonākuši purva dūksnājā. Teicu jau vienreiz – galva domāta ne tikai cepures nesāšanai….
0
Ivars Zvirbulis > disassociative 01.05.2010. 08.04
Tikai aprobežotie indivīdi spēja balsot par tādiem tipiem kā Šlesers un Šķēle. Tas ka te ir rwdzama dalīšanās attiecība uz “Vienotība” ir pat aklajam skaidrs. Kurā vietā Kristovskis ir labāks par AŠ2? No morāles viedokļa tāds pats zaglis kā tie abi. Un komēr jūs visi (vairums) te fanojat par zaļo “V” tikmēr arī dalīšu tā kā uzskatīšu par vajhadzīgu ;-) http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
v-auto > disassociative 01.05.2010. 13.34
Pilniibaa piekriitu “alias” izveerteejumam par piemineetajiem politikiem.
P.S. Ar patiesu prieku pievienojos miinusu klubinam.
0
austrisv > disassociative 01.05.2010. 17.00
Nu gan Tu muldi!
Pensiju samazināšanu labi atceros pirms tas tika pieņemts. Ļoti labi atceros, ka bija pensiju samazināšanai vairāki varianti Atceros, ka biju par to, ja jau pieķeras pie pensijām, tad jāņem visiem vienāds procents!
Par atvainošanos, it kā neesot bijusi pendžiem! arī tukša muldēšana vai d’rīzāk demagoģija, jo par pensiju samazināšanu atvainojās gan Repše, gan Āboltiņa! nevajag te liet čugunu!
0
džedajs, viesulis > disassociative 01.05.2010. 19.05
Visi tie , kuri saka, ka vajadzēja, bet nesadzirdēja atvainošanos ir čuguna lējēji. Nus- tādi kā hunveibini Ķīnas revolūcijas laikā. :)
0
Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 18.20
Nez kāpēc visi kas ielīda lielajā politikā, ir kļuvuši sabiedrībai nepatīkami? http://neoidiotisms.blogspot.com/
8
ievuliitis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 18.31
Tu domā? Vēl pirms brīža teici, ka visi šeit mīl Maizīti. Esi, lūdzu, konsekvents.
0
Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 18.42
Vienotība mīl Maizīti… Un te mīl Vienotību ;-) (izņemot tos, kam daudz mīnusu) :)) http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
ievuliitis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 18.45
Es neesmu Vienotība. Un ar mīlestību arī nemētājos. Aicinu tevi sākumā padomāt vai sabiedrība mīl vai tomēr izjūt nepatiku un tad šo ģeniālo atzinumu darīt zinamu tai pašai sabiedrībai.
0
Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 18.59
ne tikai tu parstāv sabiedrību ;-) ikviens ir sabiedrības daļa un var izteikt savu viedokli. Un ne Tev mācīt, kas man sakāms ;-)) http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
ievuliitis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 19.35
Tev ir pilnas tiesības izteikt savu viedokli. Tikai neapstrīd nākamājā teikumā to, ko apgalvoji pirmajā.
0
Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 19.44
Manos vārdos nav pretrunas. Es nemīlu Maizīti un nemīlu Vienotību ;-) Neciešu Šķēli ar Šleseru un Lembergu. Uzskatu ka visi sie kungi ir strādājuši un strādā savām interesēm un kabatām. Tā lūk. http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
lolita_valta > Ivars Zvirbulis 30.04.2010. 22.21
Nu un kurš ta Tev ir tā simpātija?
0
Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 08.06
vai nav vienalga? pietiek ar to ka tie nav no “kreisie”, AŠ2, PPR, Par Labu Latviju un Vienotības. http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
Kristaps_ 30.04.2010. 18.20
paga, bet kā tas ir, esmu rīdzinieks, tie, kas būs pirmie “novados”, taču Rīgas sarakstā visi būs? Lūdzu, apskaidrojat! Nav taču tā, ka par kādu var balsot tikai Zemgalē vai Latgalē, bet Rīgā – nekā?
4
photocom > Kristaps_ 30.04.2010. 18.27
Ēlertei, kas ir organizācijas “Meierovica biedrība par progresīvām pārmaiņām” valdes priekšsēdētāja, atvēlēta vieta Zemgales apgabala saraksta priekšgalā.
____________________
Zemgalē i nobalsosi !
pase ir ?
ja Tev tik kvēla mīļa viņa !
:))
0
Kristaps_ > Kristaps_ 30.04.2010. 18.34
nu, ja man liks dzīties uz kautkādu Bausku, tas manai politmīlai bus pārāk liels pārbaudījums :(
0
Kristaps_ > Kristaps_ 30.04.2010. 18.36
būs jāpēta karte, kura vieta Zemgalē tuvāka Rīgai. Jābrauc jau būs, bet tā kā darīt nebūtu ko, vai zin’
0
photocom > Kristaps_ 30.04.2010. 19.14
Kā tad iekāpsi maršrutniekā
ko pustotra lata žēl
ņem vēl draudzeni līdz ja ir?
:)
referendumā aŗī balsoju kur ellē ratā
vasara silts jūra viļņi Mērsraga tautas namā
0
Kristaps_ 30.04.2010. 18.16
Ēlerte! Es par Tevīm ar visām četrām!!! Tu man patīc.
0
Dina Repša 30.04.2010. 17.41
Nu drūmi! Diemžēl šie nu nav TIE…
Izsaku līdzjūtību. Ceru, ka vienīgā persona, par ko varētu balsot – šai sarakstā arī būs!
Bet – ja godīgi – redzot pseidoVienotības rūpes par valsts situāciju – man nudien ir BAIL no 10.Saeimas… Skaisti vārdi, bet melīgi darbi. TP=LPP/LC=V…
6
ievuliitis > Dina Repša 30.04.2010. 19.32
Kādas jūtas tevi pārņem, redzot AŠo kaitniecisko darbību? Vai līksmība pārņem?
0
Ivars Zvirbulis > Dina Repša 30.04.2010. 20.51
man pārņem drūmas priekšnojautas ka skrienat pakaļ tiem, kas daudz runā, bet maz adra (tas attiecas gan uz AŠ2, gan Vienotību) http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
Dina Repša > Dina Repša 01.05.2010. 11.12
Secinājumi nerodas no sajūtām. Vienotība nav atbildējusi uz daudziem jautājumiem, no kuriem galvenais ir: Kas tālāk? Plāna valsts reālai attīstībai nav, plāna nedzīt prom cilvēkus arī nav. Tas būtu galvenais. Tā jā Vienotība + satelīti faktiski ir Jaunais Laiks, jautājumu skaits papildinās. Kāpēc konkrēti sašķēlās JL? Kāpēc Repšes noteiktā “godīgā” politika nonāca bedrē kopā ar TP un LPP tikpat godīgo? Kur slēpjas JL, SĒ un Lemberga konflikta patiesā būtība? Kāpēc Vienotība tagad uzsēdusies Maizītim? Kādas ir Vienotības ietekmes sfēras un kāpēc tik gara plūkšanās par ministriem? Kāpēc uz Eiropu aizsūtīja Kariņu? +++ JL laikos politikā NEKAS nav mainījies, top tikai sliktāk. Diemžēl.
0
Dina Repša > Dina Repša 01.05.2010. 11.12
Jauni cilvēki sarunās teic, ka gribētu iet vēlēt, bet NAV par ko. Un es viņiem piekrītu, jo, piemēram, Dombrovskis, Āboltiņa, Ēlerte, Čigāne precīzi kopē “vecos bukus” – klusē, noklusē, izvairās… Kur tad ir tā jaunā politika? Mūsu valstī vispār NAV politikas, jo kaut cik profesionāli šai jomā ir varbūt 5-8 cilvēki, kam ir vismaz kaut kāda nākotnes ideja… Bet Saeimā taču jāvēl 100. Un Vienotības pirmie numuri diemžēl NAV tie, kam – skatoties pēdējo 10 gadu darbību, var ticēt un paļauties. Kaut vai frāze: Ticu Dombrovskim, jo viņš ir godīgs… Izcils politiķa vērtējums!
0
austrisv > Dina Repša 01.05.2010. 16.54
Ak, kā man noriebušies cilvēki, kuri neredz partiju darbus un nedarbus!
Visvairāk mani kaitina tas, ka visvieglāk tie vaimanātāji saka, Ak, man nav par ko balsot! Nu tad nevaimanā, bet guli saldi, jo domāšana nav tava stiprā puse. labāk tad neej vispār balsot, jo sastrādāsi sūdus kā likts!
0
ievuliitis > Dina Repša 01.05.2010. 17.30
Ko tu domāji ar tiem solītājiem? Vai 50.000 darba vietu Rīgā un vismaz 3.000 eiro algas katram? Vai agrākus laikus – katrs latvietis spēs izaudzināt un izskolot 3 bērnus?
0
buchamona 30.04.2010. 17.20
Es diez ko pildspalvu nelietošo biļetenā, jo, balsošu par Vienotību tādēļ, ka es šai apvienībai uzticos un pieņemu, ka viņu pirmie nummuri un visi pārējie, kuri ir saraksta augšgalā, savas vietas nevis nopirka, bet tie ir tie cilvēki, kuri Vienotībai būs vajadzīg darbam Saeimā.
0
::Vai cis :: 30.04.2010. 16.18
Interesanti, vai es esmu vienīgā, kas ne par grasi neuzticas balsu skaitīšanas procedūrai?
4
austrisv > ::Vai cis :: 30.04.2010. 16.21
Nē, Tu neesi vienīgā, bet ko darīt?
0
::Vai cis :: > ::Vai cis :: 30.04.2010. 16.24
Varbūt pie laika celt trauksmi un pieprasīt obligātu neatkarīgu novērotāju klātbūtni jebkurā iecirknī, gan Rīgā, gan Kubuļos? Lai cik tas būtu dārgi, posts, ko radīs iepriekšskaitītās TP un Lpp/LC balsis, būs neizmērojami briesmīgāks.
0
andris902 > ::Vai cis :: 30.04.2010. 17.49
Arī tagad vēlēšanu iecirkņos – gan dienā, gan balsu skaitīšanas laikā – drīkst atrasties partiju pilnvaroti pārstāvji. Te nu katram domājošam cilvēkam vajadzētu mest kaunu pie malas un vērsties pie savas izvēlētās partijas pēc pilnvarojuma un doties uz iecirkņiem. Bet…. man nav pārliecības, ka saskaitītās balsis, kuras elektroniski tiek nosūtītas uz CVK…. TUR – tieši TUR tiek atbilstīgi saskaitītas. Pēdējo Saeimas vēlēšanu laikā un arī pašvaldību vēlēšanu laikā kaut kā mistiski uzkārās datori, nestrādāja serveri… un vēlētāju biļeteni tiek iznīcināti 10 dienu laikā. Nu, neuzticos es Cimdaram!!!!
0
rīt sapratīšu > ::Vai cis :: 01.05.2010. 15.44
Esmu dzirdējis: “Nav svarīgi cik un kā nobalso – svarīgākais “pareizi” saskaitīt!” Cik šeit teiktajā ir patiesības-nezinu, bet pārdomas tas izraisīja sakarā ar prēmijām ko saņēma CVK un Cimdara kgs par vēlēšanu organizēšanu un balsu skaitīšanu pēc 9. Saeimas un pašvaldību vēlēšanām.
0
andrejs_kirsis 30.04.2010. 16.16
Kristovskis vienreiz Rīgā jau nozaudēja. Vai neiznāks kāpšana uz grābekļa?
2
::Vai cis :: > andrejs_kirsis 30.04.2010. 16.20
Manuprāt, vai tik viņš nedabūja otro vietu pēc SC, kas, ņemot vērā, ka PS bija jauna partija, ir daudz.
Kvēls “vau” Jasiram:)
0
andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 30.04.2010. 19.45
Jasirs tev saka “Vau! Es iemācījos skatīties TV! Man štrunts par slepenajiem aģentiem, kas ar piščikiem pa jumtiem skraida un meksikāņu seriāliem. Šakāļu bariņš un antilopes savannā – pavisam cita lieta!”
0
disassociative 30.04.2010. 16.08
Nu, vēlēšanās tiešām būs vispirms nopietni jādomā ar galvu, tas tiesa. Varu piekrist arī tam, ka visos sarakstos būs nopietni jāstrādā ar pildspalvu. No Saeimas ir jādabū laukā visi tie deputāti, kas nedomājot spiež balsošanas mašīnas podziņas. Mums ir ļoti nepieciešama atbildīga, gudra un valstiski domājoša Saeima. Lielākais kreņķis ir tas, ka pagaidām pat ar lielu lupu neizdodas ieraudzīt to partiju, par kuru balsot. Šodien, paskatoties Vienotības lokomotīvju sarakstu, ir skaidrs, ka Vienotība tā noteikti nav.
0
Ieva 30.04.2010. 15.37
Ak kā svītrošos! Piekrītu Īvānam- jaunajā Saeimā nav jābūt nevienam no tiem, kuriem “Deputāts” jau ir profesija. Citādi tas sasmakušais gaiss pāries uz jauno Saeimu. Čomu, savējie, draugi,šoferu radi, aplokšņu ņēmēji,kasieri un citi kretīni būtu no turienes jāisvēpē
0
Loshadka_ 30.04.2010. 15.11
Jāpiestrādā būs ne tikai ar pildspalvu pirms urnas, bet katram mums ar savu galvu un runu pirms vēlēšanu dienas. Tā kā te jau bija teikts- ar saviem radiem un draugiem, un nejaušiem ceļa biedriem. Vispirms, atgriežot no remdenības un noliegšanas, bet tad arī pie patstāvīgas domāšanas.
Jo sanākot kopā jebkuriem citiem 3 spēkiem var izveidot lielo sarakstu, ar kuru pat Satversmi var grozīt, tad mēs būsim tāpat kā šobrīd ar ģenprokurora vēlēšanām- pilnīgi bezspēcīgi.
Nedrīkst to pieļaut. Vēl ir laiks darboties.
2
austrisv > Loshadka_ 30.04.2010. 15.28
Pilnībā Tev piekrītu, it sevišķi par tām izšķirošajām 2/3 no saeimas! lai Dievs stāv rudenī vēlēšanās klāt mūsu valstij!!!
0
ievuliitis > Loshadka_ 30.04.2010. 15.32
Arī lai apgaismo dažu aizmiglotu skatu!
0
Ģirtmens 30.04.2010. 15.10
Nezinu vai spēcīgi, vienkārši zināmi, pagaidam neredzu par ko balsot …. lai atkal šie pirms vēlēšanām sasola, bet nakošajā nedēļa pēc vēlēšanām paaugstina nodokļus vai nogriež pensijas !!! Cilvēki, Jums vispār ir atmiņa ???
3
ievuliitis > Ģirtmens 30.04.2010. 15.24
Esi drošs, ka tie ir vienīgie, kam iznācis nepildīt solījumus? Visi pārējie tevi aizveduši tieši tur, kur solīja? Vai nevar būt tā, ka šie tagad būs pataisīti par grēkāžiem arī par tiem laikiem, kad pie teikšanas pat nav bijuši? Patiešām! Cilvēk, Jums vispār ir atmiņa?
0
austrisv > Ģirtmens 30.04.2010. 15.25
Tu nerunā pendžu vārdā! Pendži tīri labi redzēja, kas tās pensijas nobalsoja, un tas nebūt nebija tikai JL, bet balsoja arī visa koalīcija ar TP priekšgalā un ZZS pakaļgalā!Un pateicoties tieši Kalvītim, kurš iztranžierēja 800 miljonus soc budžetu 2007.gada budžeta deficīta segšanai pat treknajos gados, pensionāriem draud vēl smagāki pensiju samazinājumi!
Re, es nemaz neraudu un būtu pat savu priekšlaicīgo pensijas ieturējumu atdevusi visu līdz pēdējam Ls, lai tiktu no tiem visiem oligarhiem vaļā pieplusējot vēl tos austrumzemju pielūdzējus.
Kaut ko jau tomēr nepažēloju un noziedoju tieši Dombrovska partijai JL, bet noziedošu vēl nedaudz arī PS!
Priecājos, pat ļoti, ļoti, jo Dombrovskis būs Vidzemes apg.sarakstā! Par Dombrovski esmu pārdzīvojusi jau no sākta gala, jo, ja ne viņš, tad kas….
Oranžajai Vidzemei arī vajag Dombrovski saraksta galvgalī!
0
garausiitis > Ģirtmens 30.04.2010. 15.38
Oskar onka – vasarā bija otrs variants , devalvēt latu . Ja būsi ievērojis, tad neviens skaļi nenosauca par cik būtu devalvēts – padomā kapēc. Esmu parunājis ar ļaudīm ,kas aptuveni zināja ar ko tas varētu beigties . Domāju ,ka tāda scenārija gadījumā tas 10% samazinājums būtu “pupu mizas”.
0
photocom 30.04.2010. 14.59
Rīgā būs Kristovskis tad – kā finieris virs Parīzes !
0
rutabroka 30.04.2010. 14.55
Hm…
0
Reinis Lazda 30.04.2010. 14.54
Spēcīgi līderi, neviena cita partiju nespēs ko līdzīgu piedāvāt. Arī otrie un trešie numuri katrā apgabalā būs zināmi cilvēki.
0
murnieks112233 30.04.2010. 14.52
Balsošu par Vienotību, bet pirms listes ielaišanas urnā cītīgi pastrādāšu ar pildspalvu…
0
janis_znotins 30.04.2010. 14.49
K.Ā.D.Ē.Ļ. = Kristovskis Āboltiņa Dombrovskis Ēlerte Loskutovs
8
ievuliitis > janis_znotins 30.04.2010. 14.51
Dēļ Latvijas.
0
Andris > janis_znotins 30.04.2010. 15.13
Tieši tā – Latvijas DĒĻ, t. i. bez KĀ. Priekš KĀ uz vēlēšanu iecirkni jāpaņem līdzi trekna pilspalva.
Bet DĒL var arī interpretēt tā: LED – moderns gaismas avots.
0
Miķītis, Džeikobs ॐ > janis_znotins 30.04.2010. 15.24
K.A.D.E.L.===> D.E.L. TA! D (Dombrovskis). E (Elerte). L (Loskutovs). ==> tiesiskuma atdzimshanai! :)
0
Ivars Zvirbulis > janis_znotins 30.04.2010. 19.53
nepaies ne 4 gadi, kad dziedāsi citu dziesmu – tad teiksi: dēļ kā es par viņiem balsoju! http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
lolita_valta > janis_znotins 30.04.2010. 22.23
Nu un kurus Jūs ieteiktu?
0
Ivars Zvirbulis > janis_znotins 01.05.2010. 08.08
varu pateikt ko neiesaku :P pārējo doma pats… ir tev galva vai nav galvas? http://neoidiotisms.blogspot.com/
0
rīt sapratīšu > janis_znotins 01.05.2010. 15.31
Nevar apgalvot, vai arī pašam ieteicējam ar galvu viss ir kārtībā.
0
AUTOEXEC.BAT > janis_znotins 31.05.2010. 15.36
Esmu novērojis, ka tu neiesaki nevienu … nu pofig, galvenais, ka neaicini neiet balsot, vismaz tas ir labi :)
0
garausiitis 30.04.2010. 14.29
Loskutovs Latgalē , tas ir prātīgi.
4
inta_ll > garausiitis 30.04.2010. 16.02
Tāpēc, ka krievisks uzvārds?! :D
0
garausiitis > garausiitis 30.04.2010. 16.07
Tapēc ,ka Latgalē būs vissmagākā cīņa un Loskutovs varēs vicināt karogu cīņai pret korupciju , kas varētu nostrādāt pret SC un AŠ*2. Pārējos iecirkņos vēlētājs ir vairāk izglītots manuprāt. Tiesa ar Kristovski ir garām manuprāt.
0
dagne7 > garausiitis 29.05.2010. 18.01
Latgales krievi noteikti zina, kas ir Putins, bet, vai zina, kas ir Loskutovs?
0
AUTOEXEC.BAT > garausiitis 31.05.2010. 15.34
Toties viņi zina, ka viņš ir krievs :)
0