25. novembris
PĀRPRASTĀS UN IGNORĒTĀS AUDITORIJAS – SENIORI UN JAUNIEŠI LATVIJĀ. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

PĀRPRASTĀS UN IGNORĒTĀS AUDITORIJAS – SENIORI UN JAUNIEŠI LATVIJĀ. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

Viens no uzņēmumu veiksmes faktoriem ir sekmīga auditorijas atrašana, uzrunāšana, atbilstošu produktu radīšana auditorijas vajadzībām. Taču praksē nereti uzņēmumi izvēlas plašas un garlaicīgas auditorijas, par kuru uzmanību konkurē visi. Šīs darbnīcas mērķis ir pievērst uzmanību divām auditorijām, kuras uzņēmumi nereti ignorē - jauniešiem un senioriem. Pašlaik pastāv mīts, ka seniori... Lasīt pilno aprakstu

75.00

Notīrīt

Mārketinga cikls 2020

SKU: Nav pieejams Kategorijas: