28. oktobris
IZPĒTES METODES UN TO JAUNIE VIRZIENI – LOKĀLI UN GLOBĀLI. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

IZPĒTES METODES UN TO JAUNIE VIRZIENI – LOKĀLI UN GLOBĀLI. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu un Annu Ivuškāni

Darbnīca tiem, kuri interesējas par izpētes veikšanu uzņēmuma attīstības vajadzībām. Pareizai izpētes veikšanai ir būtiska loma. Tā var sniegt idejas kā atsvaidzināt zīmolu, veiksmīgi palaist jaunu produktu, izprast auditoriju un uzrunāt tās vajadzības, kā arī izcelties uz konkurentu fona. Darbnīcas mērķis ir iepazīstināt ar izpētes veikšanas soļiem, kā arī parādīt... Lasīt pilno aprakstu

75.00

Notīrīt

Mārketinga cikls 2020

SKU: Nav pieejams Kategorijas: