Pašcieņas cena • IR.lv

Pašcieņas cena

Kaspars Eglītis, SIA Prime Prometics valdes priekšsēdētājs. Foto — Kristīne Madjare
Laura Dumbere

Kā panākt, ka jauns uzņēmums trīs gadu laikā sasniedz 20 miljonu eiro apgrozījumu? Varētu vienkārši teikt, ka Prime Prometics pārdod labu kosmētiku. Tomēr vērtīgākā prece izrādījusies cieņpilna attieksme pret sievieti, kurai vairs nav 50

Kasparam Eglītim ir iemesls fotogrāfijā lepni smaidīt — viņa dibinātais un vadītais e-komercijas uzņēmums Prime Prometics (viens no Draugiem Group uzņēmumiem) kļuvis par Latvijā vadošo kosmētikas eksportētāju ar rekordlielu apgrozījumu gada griezumā. Un tas panākts ar ļoti nelielu produktu klāstu.

Šie ievadvārdi gan var radīt nepareizu priekšstatu, ka uzņēmums tikai pārdod kosmētiku. Tā gluži nav.

Patiesībā pilnīgi viss — gan ideja un zīmola koncepts, gan produktu ražošanas formulas un iesaiņojumu dizains — tapis Latvijā. Vienīgā atšķirība no citiem latviešu kosmētikas zīmoliem ir tāda, ka produkcija tiek ražota sadarbības rūpnīcās ASV un pārdošana notiek tikai tiešsaistē. Taču biznesa smadzenes, sirds un nodokļos samaksātā nauda atrodas Latvijā. Tāpat kā puse no 20 darbiniekiem.

Šis ir viens no retajiem kosmētikas zīmoliem, kas orientējas tikai uz dāmām pēc 50. Zīmīgais vārds prometics nozīmē kosmētiku, kas necīnās ar laiku, nedzenas pēc jaunības atgūšanas vai noturēšanas, bet balso par pašlepni skaistu, izskatīgu un cieņpilnu sievietes novecošanu. Teiksim, par skaistu 65 gadus vecu dāmu. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu