Zīmols uzmanības un klientu piesaistīšanai • IR.lv

Zīmols uzmanības un klientu piesaistīšanai

Zīmējums — Freepik
Jānis Vēvers

Digitālie risinājumi sniedz uzņēmējiem desmitiem veidu, kā popularizēt savu biznesu visā plašajā pasaulē vai pavisam precīzi izvēlētā mērķauditorijā

Globālajā augstas konkurences pasaulē zīmola lomu nedrīkst novērtēt par zemu. Uzņēmuma vārda pazīšana vien var pamudināt potenciālos klientus nosliekties par labu pirkumam, tāpēc ir vērts īpaši piestrādāt pie zīmola stiprināšanas neatkarīgi no tā, vai uzņēmums strādā globālā tirgū vai sacenšas ar līdzīgiem produkcijas piedāvātājiem vietējā tirdziņā. 

Par zīmola lomu modernajā pasaulē, šķiet, neviens vairs nav jāpārliecina. Uzskatāmi darbojas banālais piemērs ar Coca-Cola, kuru pazīst 94% planētas iedzīvotāju. Vismaz tā liecina dažnedažādas aptaujas. Lai ko cilvēki teiktu par dzirkstošā dzēriena saturu, garšu un veselīgumu, to vienmēr varēs redzēt gan luksusa viesnīcās, gan beduīnu teltīs. 

Protams, amerikāņiem bija vajadzīgas desmitgades, iekļūšana Holivudas filmās un olimpiskajās spēlēs, lai sasniegtu šādu rezultātu, taču tas tikai apliecina, ka apņēmīgajiem viss ir iespējams. 

Protams, vienkāršākais veids zīmola izveidošanai un izdaudzināšanai ir spēcīgu, pieredzējušu profesionāļu piesaistīšana, kuri liks jūsu uzņēmuma vārdam iemirdzēties pie korporatīvā debesu juma. Taču realitātē atbilstoša rocība ir tikai pašiem turīgākajiem biznesiem, un pat bagātākās mazo valstu kompānijas nespēj ne tuvu sacensties ar globālajiem konglomerātiem ar konvencionālām metodēm. Tāpēc nākas kļūt radošiem un meklēt savu ceļu.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu