8 šokējošas reklāmas kampaņas • IR.lv

8 šokējošas reklāmas kampaņas

4
1. Pretsmēķēšanas kampaņa

 


1. Pretsmēķēšanas kampaņa.
Francijas nesmēķētāju asociācija uzskata, ka smēķēšana ir kā vergošana tabakai un to var salīdzināt ar seksuālu verdzību.

2. Toyota Prius. Videi draudzīgā auto reklāmā slepkava mēģina noslēpt līķi – «Vismaz viņš brauc ar Prius».

3. LEGO. Jāsāk būvēt atkal – mudināja rotaļlietu ražotājs Lego, izvēloties attēlu ar teroristu sagrautajiem Dvīņu torņiem Ņujorkā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu