Stundām ilga YouTube video skatīšanās, lai izvēlētos īsto modeli. Dienas un nedēļas, kas paiet, pētot savus ikdienas paradumus un izsverot finanses. Varētu likties, ka pati auto iegāde būs vieglākā daļa. Bet izrādās, ka tikt pie sava elektromobiļa nav tik vienkārši, pārliecinājās reklāmas stratēģis Edgars Pētersons
Ziņkāre. Tā vienā vārdā Edgars raksturo savu attieksmi pret elektroauto. Sen jau sekojis līdzi tehnoloģiju jaunumiem, pamanījis Teslas idejas un panākumus. Bet šogad pirmo reizi sakrita gan vēlme šo ziņkāri apmierināt, gan finansiālās iespējas un elektroauto spēja apmierināt ikdienas praktiskās vajadzības. «Pēc tam jau pats sevi pārliecini. Iespējams, tas arī finansiāli būs izdevīgāk. Neesmu hardcore dabas un eko cīnītājs, bet skaidrs, ka arī šie jautājumi man rūp.» Tā joprojām ir dzīvesstila izvēle, taču arī praktiski izsvērts lēmums, viņš secina.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.