Satiksmes ministrijas atašejs Krievijā būs vairākos amatos ieceltais Filipovs • IR.lv

Satiksmes ministrijas atašejs Krievijā būs vairākos amatos ieceltais Filipovs

35
Andrejs Filipovs. Ekrāna stopkadrs no lsm.lv

”Panorāma” nesastop ZZS bīdīto amatpersonu darbavietā, darba ieceres viņš tieši neatklāj

Laikā, kad Latvijā arvien vairāk samazinās Krievijas kravu plūsma, tranzīta uzņēmumu asociācijas problēmas risināšanā grib redzēt aktīvāku ne tikai Satiksmes ministrijas, bet arī tās apstiprināto atašeju iesaisti Latvijas ārvalstu vēstniecībās. Par jauno Satiksmes ministrijas atašeju Krievijā apstiprināts Andrejs Filipovs, kurš vēl nesen pamanījās ieņemt vienlaikus trīs amatus valsts iestādēs un kapitālsabiedrībās, vēsta Latvijas sabiedrisko mediju portāls lsm.lv.

Pērn pavasarī “Panorāmā” jau vēstīja par Andreju Filipovu, kurš vienlaikus pamanījās ieņemt ne tikai Nodarbinātības valsts aģentūras sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja amatu, bet bija iekārtojies divos labi apmaksātos amatos Satiksmes ministrijas pakļautībā esošajās valsts kapitālsabiedrībās.

Filipovam katrā no amatiem nedēļā bija jānostrādā vismaz 40 stundas. Tiesa, sastapt viņu nevienā no darba vietām LTV toreiz neizdevās. Nesen Filipovs ticis pie jauna amata – viņš būs Satiksmes ministrijas atašejs Latvijas vēstniecībā Krievijā.

Viens no šobrīd Andreja Filipova ieņemamajiem amatiem ir Mārketinga un informācijas sektora vadītāja amats “Latvijas Valsts ceļu” muzejā. “Latvijas Valsts ceļi” atrodas tajā pašā ēkā, kur atrodas arī Satiksmes ministrija. Līdzīgi kā aptuveni pirms pusotra gada, arī šoreiz darba dienas vidū Filipovs tur nebija sastopams. Viņš aizvien ir Nodarbinātības valsts aģentūras sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs, un vienlaikus arī Latgales Reģionālās televīzijas īpašnieks.

E-pastā “Panorāmai” Filipovs norādīja, ka jau ilgāku laika periodu neveicot nekādas darbības šajā televīzijā, taču esošie un bijušie darbinieki gan apliecina pavisam ko citu. Filipovs “Panorāmai” sola izvērtēt, vai saglabāt esošos amatus. Filipovs par SM atašeju kļūs no nākamās pirmdienas. Pirms tam viņa kandidatūra vēl ir jāapstiprina Ārlietu ministrijā.

Ārlietu ministrijā uzsver – darba apvienošanai ir strikti ierobežojumi. “Saskaņā ar diplomātiskā un konsulārā dienesta likumu, kas ir mūsu pamatdokuments, ir iespējams apvienot darbus ar zinātnisko un pedagoģisko darbu. Ir bijuši diplomāti, kas to spējuši paveikt,” norādīja Ārlietu ministrijas preses sekretārs Raimonds Jansons.

Pie vairākiem amatiem Labklājības un Satiksmes ministriju iestādēs Filipovs ticis laikā, kad tās politiski pārraudzījis Uldis Augulis (Zaļo un zemnieku savieība). Viņš pats toreiz “Panorāmai” sacīja, ka Filipovā saskata augstas darba spējas un tas, ka viņš vienlaikus darbojas gan sabiedrisko attiecību, gan mediju jomā, neesot šķērslis.

Tagad Satiksmes ministrijā skaidro – pie atašeja amata Filipovs ticis, uzvarot atklātā konkursā, kurā piedalījušies vairāk nekā 10 cilvēki. Viņu šim amatam rekomendēja arī vairāki diplomāti – Latvijas vēstniece Ēģiptē Iveta Šulca, vēstnieks Izraēlā Andris Vilcāns, kā arī eiroparlamentārietis Artis Pabriks (“Vienotība”). Vai Fiļipovs bijis labākais kandidāts, konkursa komisijas vadītājs ministrijas Tranzīta politikas departamenta direktors Andris Maldups runā izvairīgi.

“Redziet… vienmēr var būt labāks. Bet tāpēc jau mums ir valsts pārvaldē savas procedūras, kāpēc ir jāsludina konkursi, konkursa kārtībā viss tiek sludināts un analizēts… Kas pieteicās, tas pieteicās,” norādīja Maldups. “Te nav variantu, ka mēs kādu speciāli varētu atlasīt. Mēs par to esam domājuši, bet nebija konkrētu kandidātu,” sacīja Maldups.

Par savām darba prioritātēm Filipovs kameras priekšā runāt nevēlas. Uz jautājumu, kā risināt kravu plūsmas mazināšanās problēmu no Krievijas, viņš izvēlējās atbildēt rakstiski.

Baltijas asociācijas Transports un loģistika prezidente Inga Antāne atzina, ka šāda atbilde nozari neapmierina. “Ja kāds man saka, ka to nevar ietekmēt, tad man ir jautājums – kāpēc vajag šādu amatu? Tomēr tranzīta nozare sagaida konkrētu rīcību ne tikai no atašeja, bet no Satiksmes ministrijas, no “Latvijas dzelzceļa”,” pauda Antāne. “Mēs esam vairākkārt norādījuši, ka šobrīd ir pēdējais laiks izstrādāt vienoto piedāvājumu, lai mēs sevi varētu prezentēt gan Krievijas, gan Ķīnas pārstāvjiem.”

Komentāri (35)

Ozols 16.09.2016. 08.29

ar ko šis tips tik interesants, lai sekotu līdzi?

0
0
Atbildēt

1

    andrejs > Ozols 16.09.2016. 11.07

    džeks uz pilnu slodzi strādā trijos valstiskos amatos. Monstrs!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu